Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:51

MonkeySleeve

It's just Monkey business

X-Kiwi schreef op maandag 06 juni 2016 @ 16:17:
[...]

Dus de eerste keer dat je met een character speelt in een voor jouw nieuw spel, weet je het hele vijandige team in 1x uit te schakelen? :o
Sorry, had misschien moeten melden dat ik de beta gespeeld heb. Dus nee het was niet een nieuw spel voor me, maar ja; ik wist achter hun te komen toen ze op een capture point stonden:

https://gfycat.com/JoyfulScornfulCurlew

Beetje gefaald met het capturen, was vergeten dat gfycat maar 15 sec pakt, but you get the idea :P
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2016 @ 16:21:
[...]

Hanzo is echt bizar OP.
Speel er vaak tegen, dacht vandaag: probeer hem eens...
Je lacht je krom man, die skills van hem te OP voor woorden.
Met name die AOE pijl (op een objective) en die scan zooi + autoattack erna.
Beter dan widowmaker als je t mij vraagt...
Zijn ult werkt alleen echter in kleine ruimtes wanneer ze niet weg kunnen springen, gister zag ik door de muur dat er 4 man op de payload zat. Schoot mijn ult en gelijk sprongen ze er vanaf. Men heeft het nu wel beetje door :/

[ Voor 34% gewijzigd door MonkeySleeve op 06-06-2016 16:26 ]

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 16:41
Joarie schreef op maandag 06 juni 2016 @ 16:22:
[...]

Als Lucio is het helemaal leuk bij die Payload: zelf healing en ook nog eens healing door de payload zet :+ _/-\o_ Lekker een beetje schieten vanuit dekking en weer terug. Enige nadeel is als een Bastion op je voeten begint te schieten :+

Wat veel ook niet weten als defense is dat je de payload ook terug kunt duwen
Jup! Ook als een dolle wallriden met Lucio op de objectives en 4 man laten missen is ook puur genieten, ik denk dat ze wel aan gaan passen dat Lucio Line Of Sight heal niet meer dwars door de payload heen kan, maar tot die tijd, massaal abusen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Laatst online: 19:50
Inmiddels zijn we er toch wel uit dat iedere hero OP is ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:44
Nol_NL schreef op maandag 06 juni 2016 @ 16:30:
Inmiddels zijn we er toch wel uit dat iedere het OP is ;)
Inderdaad. En als je alles nerft dat je gewoon Call of Duty overhoudt :+ :Y)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 15:38
Oxidda schreef op maandag 06 juni 2016 @ 16:21:
[...]

Hokjes denken? Sorry hoor maar 2 snipers in een attack team heeft niet veel nut. Dat heeft niets met hokjes denken maar meer met wat wel en niet werkt. Eentje kan nog wel effect hebben, maar dat ligt aan de samenstelling van jouw en het vijandelijke team.

Overigens is sniper verre van de enige counter tegen Bastion, dat werkt goed als bastion zich slecht opstelt. Maar er zijn veel meer leuke counters voor bastion dan alleen snipers, en deze helpen dan ook nog eens bij point cap mee. En een sniper tegen bastion kan je weer leuk counteren door als Reinhard naast bastion te staan met je schild etc. etc.

Het spel is een dikke counterfest.
Je zit nu te reageren op jezelf, want ik heb het nooit over twee snipers gehad, dat maakte jij ervan...Ik gaf een voorbeeld en dan kom jij vervolgens met allemaal slechte team setups aanzetten, daar ging het mij niet om. Sniper tegen Bastion was slechts een voorbeeld, er zijn talloze manieren om Bastion te counteren inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Nostordici schreef op maandag 06 juni 2016 @ 16:40:
[...]

Je zit nu te reageren op jezelf, want ik heb het nooit over twee snipers gehad, dat maakte jij ervan...Ik gaf een voorbeeld en dan kom jij vervolgens met allemaal slechte team setups aanzetten, daar ging het mij niet om. Sniper tegen Bastion was slechts een voorbeeld, er zijn talloze manieren om Bastion te counteren inderdaad :)
Nu is het niet "innovatieve setups", maar slechte setups. We zitten op één lijn :) .

Is ook meer reageren op je vijand, of deze voor zijn, door je setups te veranderen.

[ Voor 8% gewijzigd door Oxidda op 06-06-2016 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mauz1978 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 06:39:
[...]

Je verwacht toch niet dat een mercy een genji het hele veld door volgt? Er lopen nog 4 anderen die wellicht healing behoeven. Als je zoveel healing nodig hebt als genji moet je wat meer hit en run acties doen, en de healing spots kennen zodat je jezelf veel kan healen ;).

Sowieso snap ik niet dat mensen 1 character als main hebben, als teamplayer zou je een 'main' uit elke categorie moeten hebben, en kijken wat de map en team op dat moment nodig hebben.
Het gaat mij ook om de dmg boost. En je hoeft niet per se een main uit elke categorie te hebben als je later van plan bent om ranked te spelen in een vaste team van 6 man. Wel als je van plan bent om voor altijd solo ranked of met je vrienden/randoms wilt blijven spelen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-09 15:29
Ik wil toch even iets kwijt.

Ranked mode is als csgo competive mode.
Als je nu niet met een vast groepje speelt , dan ga je dat ik competive ook niet simpel krijgen.

Ik lees hier teveel over vast groepje straks met competive mode. Maar je kan deze nu al creëren.

[ Voor 23% gewijzigd door Pykow op 06-06-2016 19:01 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-08 16:59
Pykow schreef op maandag 06 juni 2016 @ 18:51:

Als je nu niet met een vast groepje speelt , dan ga je dat ik competive ook niet simpel krijgen.

Ik lees hier teveel over vast groepje straks met competive mode. Maar je kan deze nu al creëren.
Nja als jij ook nog iemand zoekt voor Competetive dan kan Ik en een vriend van mij er wel bij :P

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-09 10:20
Ook competative zal je in verschillende niveaus hebben. Op dit moment heb je ook pre mades. Je hebt zelfs communities (zoals tweakers of de ps4 groepen) waar je makkelijk pre mades kan samenstellen. Je zal dan altijd een schifting hebben van een groepje wat enkel met elkaar speelt en teams waarin je een wat grotere poule hebt.

Denk wil je competetive echt meedoen in de top dan is een vast team een must maar voor het merendeel zal er genoeg ruimte zijn voor competitive pre made pubs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nol_NL schreef op maandag 06 juni 2016 @ 16:30:
Inmiddels zijn we er toch wel uit dat iedere hero OP is ;)
Dus alles is gewoon goed dus. :Y)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-09 14:16

The Chosen One

Zie signature!

Mcree is de enige die echt algemeen gezien wordt als OP. Maar die krijgt ook een nerf dus.

Blijf van mening dat Bastions damage iets lager/langzamer (op gang) kan maar dat terzijde.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phrenicsk
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-12-2023
Iemand zin om nu ff in group te knallen? add me foscy#21372

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Vandaag gezien dat een turret van Torbjörn medkits kan eten. Als je hem dus op een medkit spawnpunt bouwt wordt 'ie dus regelmatig geheald! :D

Beetje aso tegenover team members, en het zijn vaak niet de beste plekken... maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:09
yinx84 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 21:32:
Vandaag gezien dat een turret van Torbjörn medkits kan eten. Als je hem dus op een medkit spawnpunt bouwt wordt 'ie dus regelmatig geheald! :D

Beetje aso tegenover team members, en het zijn vaak niet de beste plekken... maar toch.
Met je hamer kan je hem toch gewoon healen?

[ Voor 19% gewijzigd door Drossie op 06-06-2016 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Drossie schreef op maandag 06 juni 2016 @ 21:35:
[...]

Met je hamer kan je hem toch gewoon healen?
Ga nou ff niet zo vervelend doen door logica te gebruiken.... :(

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ook de hype maar eens gejoined. Een stuk op 10 potjes gespeeld en alles gewonnen, geen flauw idee hoe dat zo gebeurt. Ik verwacht dat de losses wel gaan komen binnenkort.

Tracer is tot nu toe wel echt een hele toffe hero, soms ben je echt niet dood te krijgen als je alles goed timed. Lijkt tot nu toe best een geslaagde aankoop, al kan dat natuurlijk ook de nieuwigheid zijn. Ik heb soms wel het idee dat iedereen maar gewoon een beetje schiet en dat ik toevallig voorbij liep en daarom dood ben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:34

justifire

Shut up and squat !!

yinx84 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 21:32:

Meende ergens gelezen te hebben dat dit ook geld voor Junk Rat's trap.
Zowiezo al wijs om een trap op de heal te plaatsen, makkelijk scoren met verzwakte tegenstanders die op zoek zijn naar health :P

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

zo vandaag weer een paar goede games kunnen doen,

ik merk wel dat ik gewoon niet moet proberen hanzo, genji of een andere high damage hero moet gebruiken.

gewoon blijven healen :+

Members only: linkje highlights
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
.

EDIT iemand trouwens een goed video editing software die gratis te gebruiken is. Kan wel kijken voor een profesioneel pakket van Adobe, maar daar heb ik het geld niet voor.

[ Voor 30% gewijzigd door Splitinfinitive op 07-06-2016 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Eerste avond Overwatch er op zitten en dat beviel erg goed zeg _/-\o_

Met de meeste chars even geoefend maar het meeste gespeeld met Zarya,en Lucio.
Wat mij wel opvalt hoe verschillend het niveau van mensen is. Elk potje was echt totaal anders dan de vorige.
Daarnaast gingen bijna alle spelers gewoon hun eigen gang en hebben lak aan de objectives of bij de groep of healer blijven.
Erg frustrerend af en toe eerlijk gezegd.

Maar het moeilijkste van de avond was nog wel om te stoppen met spelen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Iusedto op 07-06-2016 08:22 ]

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-08 11:56
Eindelijk weer eens een MP Shooter die ik weer leuk vind om te spelen!!! *O*
In COD of BF4 schoot ik nog geen deuk in een pakje boter.

Maar in Overwatch gaat het me redelijk goed af. Mijn voorkeur ligt echt bij Soldier 76.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=JLgC784zQz8]

Wanneer niemand voor Soldier 76 kiest pak ik hem. 8)

Van het weekend een paar keer in een potje gezeten, waarin er de hele tijd door een team lid loopt te spammen dat we een healer nodig hebben... Dan denk ik: nou switch naar een healer.... -O-
Ik ben niet goed als healer dus ik begin er niet aan. Maar ik ga ook de chat niet vol spammen.

En een potje gespeeld dat we allemaal D.Va waren... de tegenpartij werd helemaal gek.

PSN: Totumpaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Laatst online: 08-08-2022
Pykow schreef op maandag 06 juni 2016 @ 18:51:

ik wil ook best wel wat serieuzer overwatch gaan spelen, lets start something up! 8)

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makron
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-08 22:56
totempaal schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 08:35:

Van het weekend een paar keer in een potje gezeten, waarin er de hele tijd door een team lid loopt te spammen dat we een healer nodig hebben... Dan denk ik: nou switch naar een healer.... -O-
Ik ben niet goed als healer dus ik begin er niet aan. Maar ik ga ook de chat niet vol spammen.
Haha heel herkenbaar dit!
Kan ook andersom: Gisteren speelde ik control op Ilios met Roadhog. Switcht onze Mercy naar Pharah die we al 1 hadden maar ok. Daarna ging het helemaal slecht, het andere team was veel sterker. Aangezien we 2 tanks hadden (Roadhog - D.Va) ben ik dan maar gaan healen om toch nog een kans te maken. Dus ik switch naar Mercy, vraagt iemand aan mij om weer tank te gaan. :F
Begrijp de tactiek van sommigen niet.

Origin: l-MakroN-l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-09 13:53
Makron schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 08:51:
[...]

Haha heel herkenbaar dit!
Kan ook andersom: Gisteren speelde ik control op Ilios met Roadhog. Switcht onze Mercy naar Pharah die we al 1 hadden maar ok. Daarna ging het helemaal slecht, het andere team was veel sterker. Aangezien we 2 tanks hadden (Roadhog - D.Va) ben ik dan maar gaan healen om toch nog een kans te maken. Dus ik switch naar Mercy, vraagt iemand aan mij om weer tank te gaan. :F
Begrijp de tactiek van sommigen niet.
Een tank zonder healer is no tank at all.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
RocketKoen schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 08:52:
[...]

Zo waar. Ik merk dat niemand de healer wil spelen, dus pak ik vaak deze rol. K voor je K/D ratio, want je hebt bar weinig offensive skills. Maar zo kicken als de Tank dan flink tekeer kan gaan als je flink wat healed. Record staat op 48% heal van team damage, dat was echt een ronde waar we in no-time wonnen.

Maar het team moet dan wel relatief dicht bij elkaar blijven zodat de healer goed beschermd is. Dat was vanochtend totaal niet het geval en dan ben je als healer minder effectief en verlies je veel sneller de rondes.

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-09 16:32

Fixer

FP ProMod
RocketKoen schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 08:52:
[...]

Mwah, een goede Roadhog kan ook prima, mits het andere team niet alleen goede Tracer's, Torbjorn's en Bastions heeft :P
Is ook een beetje map-afhankelijk en je moet niet té aanvallend gaan spelen.
jurgenb1990 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 08:49:
[...]

ik wil ook best wel wat serieuzer overwatch gaan spelen, lets start something up! 8)
Hopen dat er genoeg geïnteresseerden zijn zodat er 2 of 3 (PC) (meer mag natuurlijk ook!) teams gemaakt kunnen worden. Lijkt mij in ieder geval wel tof. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sDad
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:24
Fixer schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 09:04:
[...]

Mwah, een goede Roadhog kan ook prima, mits het andere team niet alleen goede Tracer's, Torbjorn's en Bastions heeft :P

[...]

Hopen dat er genoeg geïnteresseerden zijn zodat er 2 of 3 (meer mag natuurlijk ook!) teams gemaakt kunnen worden. Lijkt mij in ieder geval wel tof. oOo
Kom maar op! Ik doe graag mee :). Oh en wel op de ps4 dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Ik ben ook zeer zeker in voor een serieus competatief team! :)
Morgen hoop ik ook een fatsoenlijk PC in huis te halen om ook eens boven de 20 fps te kunnen gamen :+
Daarna ga ik helemaal los!
Nog 3 levels voor lvl 25 en dus straks ranked play!

Zin in!

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:27
Ik overweeg ook om Overwatch aan te schaffen, echter lees ik veel verschillende ervaringen over het solo spelen van Overwatch. Hoe zijn jullie ervaringen? In mijn omgeving ken ik helaas weinig mensen die voornemens zijn om Overwatch te spelen, zodat ik vooral ben aangewezen op solo queuen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Fixer schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 09:04:
[...]

[...]

Hopen dat er genoeg geïnteresseerden zijn zodat er 2 of 3 (PC) (meer mag natuurlijk ook!) teams gemaakt kunnen worden. Lijkt mij in ieder geval wel tof. oOo
je merkt nu wel echt een groot verschil tussen de teams waarmee je speelt, gisteren hadden we een team wat alleen de games tegen hele hoge levels (80-100+) verloren maar de meeste games gewoon easy wonnen. Paar dagen terug hadden we ook een team waarmee we gewoon alles wonnen, 6-7 games achter elkaar... Volgens mij waren beiden teams waar ik het over heb met Eradictor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Valt best mee algemeen. Goede games, normale games en slechte games.
Veel mensen klagen op het einde over teammates etc maar doen of zeggen niks tijdens de hele game.
Ik hamer constant door over payload (terug)pushen, groupen, ulty % etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacobv3l
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-12-2024
totempaal schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 08:35:

Maar in Overwatch gaat het me redelijk goed af. Mijn voorkeur ligt echt bij Soldier 76.

En een potje gespeeld dat we allemaal D.Va waren... de tegenpartij werd helemaal gek.
Ik heb met wat vrienden recentelijk een potje 5x soldier + 1x lucio gedaan. Map was kings road op offense als ik het mij goed herinner. het defense potje was erg close (toen hadden we normale teamcomp) en voor offense leek het ons lachen om bijna full soldier te gaan.

we hadden verwacht te verliezen maar uiteindelijk keihard andere team gesteamrolled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
Jacobv3l schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 09:37:
[...]

Ik heb met wat vrienden recentelijk een potje 5x soldier + 1x lucio gedaan. Map was kings road op offense als ik het mij goed herinner. het defense potje was erg close (toen hadden we normale teamcomp) en voor offense leek het ons lachen om bijna full soldier te gaan.

we hadden verwacht te verliezen maar uiteindelijk keihard andere team gesteamrolled
Wij deden het gewoon als onbekende... er waren er al 3 D.Va dus ik werd 4 denk lachen doe wel mee. En al gauw volgde de andere 2.. Was op de map Hollywood als attackers. Dus zodra de deuren open gingen stormde er 6 mechs naar buiten. Explosies van exploderende mechs volgde elkaar al snel haha.
En gewonnen uiteraard.

Heb ook wel eens met meerdere Soldiers gespeeld maar dat ging niet zo goed... iedereen was bezig voor zijn solo kills geloof ik haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Het niveau van de potjes is inderdaad erg afwisselend. Ik spreek dan vanuit ps4 perspectief.

Zondagavond met en volledig pre-made team gespeeld. Allemaal met headset etc. Werkt zeker fijner en hadden een paar mooie potjes zoals winnen op de laatste seconde met contesting etc. Maar op een begeven moment speelde we steeds tegen hetzelfde team (met waarschijnlijk ook 6 pre-mades).

Of gisteravond nog even een uurtje met zijn een mede-tweaker pre-made. Alles gewonnen. Dit keer waren de tegenstanders echte aardappels... Teams waarin de tegenstander geen support gebruikt en binnen 10 sec dood is etc...

Het niveau is gewoon erg afwisselend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
VeeGee schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 09:27:
Ik overweeg ook om Overwatch aan te schaffen, echter lees ik veel verschillende ervaringen over het solo spelen van Overwatch. Hoe zijn jullie ervaringen? In mijn omgeving ken ik helaas weinig mensen die voornemens zijn om Overwatch te spelen, zodat ik vooral ben aangewezen op solo queuen.
Ik speel over het algemeen ook solo op de PS4 en dit gaat best redelijk. Er is echter zo goed als geen communicatie en je moet de mazzel hebben dat je een team hebt wat goed kijkt naar de tips over de team samenstelling en dat ze echt proberen als team te spelen.

Maar goed, ik speel het vooral voor de lol: niet voor de statistieken. Je statistieken zullen namelijk slechter zijn dan als je in een top-team speelt.

Maar goed, ik speel het maar af en toe en nu pas een uur of 3, dus voor mij is er nog zoveel te ontdekken aan de Heroes, de speelstijlen, de sterktes en de zwaktes, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-08 16:59
Gewoon als general discussion point..

Kan iemand mij vertellen of de PS4/XBONE versie van OW ook Muis/Toetsenbord support?
Er zijn een aantal games (zoals FFXIV) waar je wel gewoon met muis en toetsenbord kan spelen (maakt het bijna letterlijk een PC)

Als OW dit ook kan dan is de -geen console/pc crossplay- vanwegen "controller vs keyboard" stuff ook onzin.. dan zou je gewoon een optie moeten krijgen van.. als je met muis/toetsenbord speelt dat je dan gematched wordt met PC spelers. of andersom (indien je met controller op PC zit)

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Waarom zou je op console met een muis/toetsenbord willen spelen? Je krijgt dan gewoon teveel voordeel tov de andere spelers. Ik hoop dus stiekem, dat Overwatch daar geen support voor heeft of er anders wel op checked en eventueel bans voor uitdelen.

Speel zelf Overwatch op PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacobv3l
totempaal schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 09:46:
[...]

Wij deden het gewoon als onbekende... er waren er al 3 D.Va dus ik werd 4 denk lachen doe wel mee. En al gauw volgde de andere 2.. Was op de map Hollywood als attackers. Dus zodra de deuren open gingen stormde er 6 mechs naar buiten. Explosies van exploderende mechs volgde elkaar al snel haha.
En gewonnen uiteraard.

Heb ook wel eens met meerdere Soldiers gespeeld maar dat ging niet zo goed... iedereen was bezig voor zijn solo kills geloof ik haha
ja dat is wel leuk, wij waren dus wel premade en op teamspeak beetje aan het grappen. maar dan heb je ook de communicatie op zoiets te laten werken en bijvoorbeeld te zeggen waar bastion staat zodat hij niet ons allemaal neerknald

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• earthapple
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-08 13:46

earthapple

Hyped voor Apex legends S2!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9rpvXNg.jpg

Gister toch wel een leuk potje gehad met Lucio. Wel perongeluk veel killsteals gemaakt maar goed, het ziet er toch wel leuk uit een score als dit met een support :p

Ik speel nu bijna altijd met 5 of 6 premade. Meestal met 2 supporters (Lucio+Mercy). Dit heeft tot nu toe bijna altijd gewerkt tegen veel verschillende enemies. Ik denk dat dit wel een aanrader is voor andere mensen die ook met premades spelen.

Kan niet wachten op de Competitive game-mode!!!

PS: De foto ziet er raar uit omdat ik het een foto is van een beeldscherm want ik wilde de foto in onze whatsapp groep gooien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Gisteren veel samen gespeeld met een Roadhog ( en ik als Zarya) . Was geweldig, echt top. O+
Vind Zarya echt zo verschrikkelijk leuk spelen maar dan wel in een goed team waar je veel damage op je schilden krijg.
Heerlijk :+

FUMES et CARNES

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:49

watercoolertje

Untertitel

marijnhak schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 09:02:
[...]

Zo waar. Ik merk dat niemand de healer wil spelen, dus pak ik vaak deze rol. K voor je K/D ratio, want je hebt bar weinig offensive skills. Maar zo kicken als de Tank dan flink tekeer kan gaan als je flink wat healed. Record staat op 48% heal van team damage, dat was echt een ronde waar we in no-time wonnen.
Speel zelf bijna constant Lucio tenzij iemand anders dat graag wilt (maar zit meestal in een team van vrienden waar niemand wilt healen), mijn record ligt ook rond de 50% heal van de team damage, wel heb ik gewoon een positieve K/D want Lucio kan nog aardig wat dmg doen of mensen van randjes af duwen :P

Wel vind ik dat healen ondergewaardeerd is, als je na de game die punten mag geven aan iemand dan krijgt de healer dat zelden.

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
watercoolertje schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:24:
[...]
Wel vind ik dat healen ondergewaardeerd is, als je na de game die punten mag geven aan iemand dan krijgt de healer dat zelden.
..dit.
Zo absurd hoe weinig waardering healing krijgt.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Themperror schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:05:

Kan iemand mij vertellen of de PS4/XBONE versie van OW ook Muis/Toetsenbord support?
Er zijn een aantal games (zoals FFXIV) waar je wel gewoon met muis en toetsenbord kan spelen (maakt het bijna letterlijk een PC)

Als OW dit ook kan dan is de -geen console/pc crossplay- vanwegen "controller vs keyboard" stuff ook onzin.. dan zou je gewoon een optie moeten krijgen van.. als je met muis/toetsenbord speelt dat je dan gematched wordt met PC spelers. of andersom (indien je met controller op PC zit)
Waarom zou je met een muis en toetsenbord willen spelen op de console ?
Volgens mij heb je juist een console om lekker op de bank te zitten en te knallen.

Ga er maar vanuit dat er nooit crossplay gaat komen.
Misschien dat ontwikkelaars zoals Blizzard dit wel wil gaan ondersteunen, maar ik denk zelf dat Sony en Microsoft tegen gaan werken.
De consoles moeten het hebben van exclusieve deals(games) en communities.
als jou vrienden een XboxOne hebben, dan koop jij ook eerder een XboxOne dan een PS4.
Als er crossplatform games gaan uitkomen, dan maakt het nog minder uit welke console je aanschaft.

Daarnaast wilt microsoft een koppeling hebben met hun eigen Windows 10 ipv dat ze crossplatform willen worden met Playstation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
VeeGee schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 09:27:
gewoon met tweakers community (BuG teamspeak) spelen, probleem opgelost :) ik heb zelf ook geen vrienden die overwatch spelen maar bij tweakers zijn altijd genoeg mensen online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
earthapple schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:21:

Gister toch wel een leuk potje gehad met Lucio. Wel perongeluk veel killsteals gemaakt maar goed, het ziet er toch wel leuk uit een score als dit met een support :p

Ik speel nu bijna altijd met 5 of 6 premade. Meestal met 2 supporters (Lucio+Mercy). Dit heeft tot nu toe bijna altijd gewerkt tegen veel verschillende enemies. Ik denk dat dit wel een aanrader is voor andere mensen die ook met premades spelen.

Kan niet wachten op de Competitive game-mode!!!

PS: De foto ziet er raar uit omdat ik het een foto is van een beeldscherm want ik wilde de foto in onze whatsapp groep gooien :+
Dat ligt er toch wel aan wat de samenstelling is van de rest van je team en de individuele skills. Ik heb tracers meegemaak die in hun eentje het volledige team van de tegenstander kunnen killen. Vaak missen de meeste spelers deze skills (wat ook normaal is) en heb je door een team waarin lucio + mercy samen te weinig damage output. Lucio en Mercy kan zeker samen maar is imo niet elk potje nodig of verstandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CH40S schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:11:
Waarom zou je op console met een muis/toetsenbord willen spelen? Je krijgt dan gewoon teveel voordeel tov de andere spelers. Ik hoop dus stiekem, dat Overwatch daar geen support voor heeft of er anders wel op checked en eventueel bans voor uitdelen.

Speel zelf Overwatch op PC.
Overwatch heeft direct inderdaad geen support hier voor om juist die reden die je al aan geeft.
Alhoewel 3rd party bedrijven genoeg devices verkopen zoals Hori waarmee het mogelijk is om op PS4 met toetsenbord en muis te spelen.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
Themperror schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:05:

Venom X O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Gisteren naast de standaard karakters (Junkrat, Lucio, McCree) ook maar eens gewaagd aan Symmetra, moet zeggen... dat viel mij alles behalve tegen :D

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • +1 Henk 'm!
af en toe nog wat Mccree aan het spelen omdat het gewoon een te sterke hero is en kan echt flink game changing zijn.

Nu had ik echt een vet mooie kill waarbij je merkt dat als je goed positioneerd ze je niet verwachten en je zo veel kills kan maken. maar zo'n makkelijke multikill als dit is me sinds launch niet meer gelukt met Mccree haha (heb hem ook maar een uur totaal gespeeld though)

Die Dva had ik ook nog daarna though :P maar die stond niet in de play of the game helaas haha

[ Voor 10% gewijzigd door Ricmaniac op 07-06-2016 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacobv3l
Iusedto schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:25:
[...]

..dit.
Zo absurd hoe weinig waardering healing krijgt.
ik vind het eigenlijk wel meevallen. er wordt bijna altijd gestemd op de tank/healer, behalve als er echt één andere champion was die het team heeft gecarried

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-09 13:50

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Please God, laat dit geen begrip worden in Overwatch.
Jacobv3l schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:49:
[...]

ik vind het eigenlijk wel meevallen. er wordt bijna altijd gestemd op de tank/healer, behalve als er echt één andere champion was die het team heeft gecarried
Helemaal mee eens. Main ook support, en krijg altijd wel upvotes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple

earthapple

aaaido schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:31:
[...]

Dat ligt er toch wel aan wat de samenstelling is van de rest van je team en de individuele skills. Ik heb tracers meegemaak die in hun eentje het volledige team van de tegenstander kunnen killen. Vaak missen de meeste spelers deze skills (wat ook normaal is) en heb je door een team waarin lucio + mercy samen te weinig damage output. Lucio en Mercy kan zeker samen maar is imo niet elk potje nodig of verstandig.
Dat is waar. Meestal kan ik als lucio ook nog een paar poppetjes van de map af flikkeren. Maar dat ligt ook weer aan de map natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthapple

earthapple

apNia schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:51:
[...]

Please God, laat dit geen begrip worden in Overwatch.

[...]

Helemaal mee eens. Main ook support, en krijg altijd wel upvotes.
Ja ach er zijn altijd mensen die dit puur voor de kills gaan spelen. Ik zette het er alleen bij omdat ik lage damage heb en toch zoveel kills heb gemaakt. Dat kwam ook gewoon omdat ik mijn linkermuistknop altijd blijf spammen voor snellere ult recharge. En vaak pak ik dan perongeluk kills mee door een paar kleine hits :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23:58
Afgelopen vrijdag de kracht van Winston ontdekt, heb toen wel hele goede spelletjes met hem gehad. Op het einde van de avond stond ik in de top 100 met score/min op Winston. Na zaterdag was dit overigens niet meer zo, met Winston heb ik toch zo het gevoel dat er best veel counters tegen zijn die op het moment veel gespeeld worden.

Met Genji sta ik overigens nu op 64 met score/min maar zo veel speel ik hem niet. (totale rank is ergens van 12k+).

Ik switch behoorlijk tussen heroes en ben ook niet van plan iets te mainen. Van iedere role is het wel handig als je goed bent in 2 verschillende maar meerdere tot je beschikking is altijd handig om wat te kunnen counteren.

Voor de mensen die zich afvragen waar ik de ranks vandaan haal: www.masteroverwatch.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
Het valt me ook op dat aan het eind van een potje wanneer je op iemand kan stemmen, de mensen met de meeste kills nooit of bijna nooit een punt krijgen 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:33
totempaal schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:55:
Het valt me ook op dat aan het eind van een potje wanneer je op iemand kan stemmen, de mensen met de meeste kills nooit of bijna nooit een punt krijgen 8)7.
Mensen stemmen vaak of op zichzelf, de healer of niet.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23:58
Mijn dank gaat altijd naar healers/tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19:24
Speel zelf ook met een venom-x op de xbox. Werkt redelijk.
Ik krijg zelf pijn in mn handen van de meeste controllers, ze zijn te klein.. ik knijp er teveel in.
Binnen een uur al kramp in mn handen.
Aim assist werkt wel tegen je hoor... helaas kan dat niet uitgezet worden op consoles.

[ Voor 10% gewijzigd door PepieNL op 07-06-2016 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
markdm schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:57:
[...]

Mensen stemmen vaak of op zichzelf, de healer of niet.
Of op de tegenpartij... haha Als ik niet op mij zelf stem doet bijna niemand het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-09 16:08
Gelukkig maar, het gaat niet om wie de meeste kills maakt maar om wie het meeste bijdraagt aan het winnen van het potje.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 29-09 22:25
Bellerophon schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:40:
Gisteren naast de standaard karakters (Junkrat, Lucio, McCree) ook maar eens gewaagd aan Symmetra, moet zeggen... dat viel mij alles behalve tegen :D
Ik vind Symmetra ook wel een fijn character, alleen haar "schieten" vind ik echt niets, maar dan ook niets waard.

Bij die monnik (de naam ontgaat me even) kan je je eigen team sterker maken en de tegenstander verzwakken.
je kan maar één van je medespelers sterker maken (en volgens mij ook alleen maar als je hem ziet). Hoe zit dat met de tegenstander? Ook maar eentje? Want ik blijf schieten hiermee als ik er zie, maar ik weet niet of dit de juiste methode is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
Euphanasia schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 11:07:
[...]

Gelukkig maar, het gaat niet om wie de meeste kills maakt maar om wie het meeste bijdraagt aan het winnen van het potje.
Ben ik met je eens. Maar als je als Soldier 76 speelt is het volgens mij wel de bedoeling om zoveel mogelijk kills te maken? Om de weg vrij te houden voor de payload? Ik blijf altijd bij een objective Ga niet in Rambo stijl rond rennen om maar zoveel mogelijk kills te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-09 16:08
totempaal schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 11:09:
[...]

Ben ik met je eens. Maar als je als Soldier 76 speelt is het volgens mij wel de bedoeling om zoveel mogelijk kills te maken? Om de weg vrij te houden voor de payload? Ik blijf altijd bij een objective Ga niet in Rambo stijl rond rennen om maar zoveel mogelijk kills te halen.
Daar heb je een punt, ik denk alleen dat een hero als Soldier 76 een imago heeft van mensen die CoD spelen en alleen voor K/D ratio gaan. Mensen die spelen als jij verdienen wel votes inderdaad maar veel doen dat niet.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
Euphanasia schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 11:16:
[...]

Daar heb je een punt, ik denk alleen dat een hero als Soldier 76 een imago heeft van mensen die CoD spelen en alleen voor K/D ratio gaan. Mensen die spelen als jij verdienen wel votes inderdaad maar veel doen dat niet.
Ik ben dan ook geen COD speler.... Wel gespeeld maar zoals eerder aangegeven schiet nog geen deuk in een pakje boter... zelfs niet met een Venom X...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Iemand deze al gezien ?
YouTube: OVERWATCH (Honest Game Trailers)

Moest er heel erg om lachen, hehe
Geweldig gedaan :)

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoojaa
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 01-07-2024
Iusedto schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 11:23:
Iemand deze al gezien ?
YouTube: OVERWATCH (Honest Game Trailers)

Moest er heel erg om lachen, hehe
Geweldig gedaan :)
:) Leuk commentaar idd! Misschien wel beter dan de Officiële trailer :D
Aaahh F*ck it one more match!!

[ Voor 4% gewijzigd door whoojaa op 07-06-2016 11:29 ]

PSN: whoojaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:12
Euphanasia schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 11:16:
[...]

Gister ook commentaar gekregen als S:76 van een healer "Go play Minecraft ****er!" (en nog meer), echt nog geen idee waarom...

Ok, mijn 14 deaths waren wat hoog... maar dat heb je als je de enige op de objective bent (vandaar die gouden medaille voor time on objective) en de enige bent die een poging doet de objective terug te winnen (vandaar de gouden medaille voor objective kills)

Dat je daardoor 2x de overtime timer op 2 checkpoints verlengt (en daardoor die checkpoints alsnog haalt) maakt natuurlijk niet uit..

Enige wat ik zou kunnen bedenken is dat ik de healer niet genoeg beschermde tegen die irritante Tracer, maar hoe ik het ook probeerde die Tracer was mij (in mijn eentje) steeds te snel af..

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Tits schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 11:07:
[...]

Ik vind Symmetra ook wel een fijn character, alleen haar "schieten" vind ik echt niets, maar dan ook niets waard.

Bij die monnik (de naam ontgaat me even) kan je je eigen team sterker maken en de tegenstander verzwakken.
je kan maar één van je medespelers sterker maken (en volgens mij ook alleen maar als je hem ziet). Hoe zit dat met de tegenstander? Ook maar eentje? Want ik blijf schieten hiermee als ik er zie, maar ik weet niet of dit de juiste methode is.
Oui oui, ook maar 1. Maar fak wat is dat irritant als je dat overkomt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
DivineNL schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:57:
[...]

Mijn dank gaat altijd naar healers/tanks.
Mijne ook, onze groep heeft ook een ongeschreven regel 'Heal first, no heal go for tank and after that friends'

Verder is Soldier wel een objective hugger, en Junkrat wat naar achteren.

Zenyatta gisteren echt geprobeerd en ben er eigenlijk wel over te spreken, wat achter blijven en als ze een beetje nadenken bij elkaar blijven dan kom je een heel eind, zo wonnen we nog wel alle matches en hij kan ook nog best wat damage doen!

[ Voor 90% gewijzigd door weszz op 07-06-2016 11:39 ]

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
[...]

We're in harmony
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4a5TO4B.jpg

Het gaat hier om Zenyatta, mijn favoriete support hero.
Je kan een speler healen met Orb of harmony en tegelijkertijd ook een tegenstander meer schade aanrichten met Orb of Discord.

Het is inderdaad zo, dat je de orb's in beeld moeten zijn. (Line of sight).
Ik durf alleen nog niet te zeggen of je een orb verliest, wanneer de speler achter je staat.
Als de speler uit het zicht is, dan zal de orb verdwijnen na 3 seconde.
Probeer je orb (voornamelijk Ord of discord) niet uit het oog te verliezen.
Op sommige maps, zoals route 66 is het heel makkelijk om je orbs in beeld te houden.

Orb of harmony (Geel) geeft 30 healpunten per seconde.
Orb of discord (paars) geeft 50% meer schade aan de tegenstander.

Als je aan het schieten bent (Orb of Destruction), dan moet je 2 seconde wachten alvorens je een Orb of Harmony (heals) of Orb of discord (damage) kunt afvuren.
Je bent een support, dus je moet je concentreren op je abillities. Zorg dat je eerst je Orb of Discord hebt afgeschoten, alvorens je zelf gaat schieten.

Zijn ult zorgt voor 100 healpunten per seconde voor een duur van 6 seconde.
Tijdens zijn ult, kan zenyatta niet geraakt worden (ik weet niet of hij gestunned, gepinned of van de map geblazen kan worden) Ik heb het zelf nog niet meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
[...]

Symmetra is best goed close ranged vooral als je om de enemy heen blijft lopen. Die bal die ze schiet is erg goed tegen Reinhardt omdat die gewoon door zijn schild heen gaat.

De monnik heet Zenyatta. En je maakt je medespelers niet sterker, maar healt ze constant zolang ze die orb hebben. De orb op enemies zorgt ervoor dat ze meer schade krijgen. De orbs gaan inderdaad weg nadat ze 2-3 seconden niet meer in je line of sight zijn en kunnen maar op 1 iemand actief zijn.

Edit: Ninja'd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

weszz schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 11:37:
[...]

Mijne ook, onze groep heeft ook een ongeschreven regel 'Heal first, no heal go for tank and after that friends'

Verder is Soldier wel een objective hugger, en Junkrat wat naar achteren.

Zenyatta gisteren echt geprobeerd en ben er eigenlijk wel over te spreken, wat achter blijven en als ze een beetje nadenken bij elkaar blijven dan kom je een heel eind, zo wonnen we nog wel alle matches en hij kan ook nog best wat damage doen!
Dat! Als ik Junkrat speel, dan opereer ik vanuit de 2e lijn zeg maar. Does that make any sense?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09 16:23
Zenyatta is immune voor damage, maar kan nog altijd naar Roadhog toegetrokken worden of een afgrond ingemept worden tijdens zijn Ult. Handig dus om te weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 29-09 22:25
Pykow schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 11:38:
[...]

We're in harmony
[afbeelding]

Het gaat hier om Zenyatta, mijn favoriete support hero.
Je kan een speler healen met Orb of harmony en tegelijkertijd ook een tegenstander meer schade aanrichten met Orb of Discord.

Ik durf alleen nog niet te zeggen of je een orb verliest, wanneer de speler achter je staat.
Op sommige maps, zoals route 66 is het heel makkelijk om je orbs in beeld te houden.

Orb of harmony (Geel) geeft 30 healpunten per seconde.
Orb of discord (paars) geeft 50% meer schade aan de tegenstander.

Als je aan het schieten bent (Orb of Destruction), dan moet je 2 seconde wachten alvorens je een Orb of Harmony (heals) of Orb of discord (damage) kunt afvuren.
Je bent een support, dus je moet je concentreren op je abillities. Zorg dat je eerst je Orb of Discord hebt afgeschoten, alvorens je zelf gaat schieten.

Zijn ult zorgt voor 100 healpunten per seconde voor een duur van 6 seconde.
Tijdens zijn ult, kan zenyatta niet geraakt worden (ik weet niet of hij gestunned, gepinned of van de map geblazen kan worden) Ik heb het zelf nog niet meegemaakt.
idd, leuke support hero, jammer dat hij maar ééntje orb of discord kan afvuren. Ik kan me dus beter hierop focussen en dan meeschieten op deze enemy dan constant met bolletjes te gooien:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Zenyatta heeft inderdaad een toffe speelstijl, maar vraagt wel vrij veel skill om goed mee te worden (volgens mij heeft hij ook 3 sterren).

Vind het zelf wel fijn dat je je enemy kan tracken a.d.h.v. Orb of Discord. Voor een support heeft Zenyatta ook echt een goeie damage output :Y

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Laatst online: 25-09 16:41
totempaal schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 11:09:
[...]
Ik zou willen zeggen dat Soldier 76 vooral uitblinkt als het gaat om constante pressure uitvoeren en constante damage output. Puur voor eliminations is McGree een (veel) betere keus, maar dankzij de heal en accurate stroom (lage) damage en het feit dat je met de sprint zo weer aan t front bent, geef je de tegenstander amper tijd om een gecoordineerde verdediging neer te zetten. Anders gezegd, als je als soldier het gros van de tijd 2 a 3 tegenstanders kan bezighouden, geef je je team een goede kans om te winnen.

Ook is Soldier een geweldige counter voor o.a. Widowmaker, Pharah, Bastion en Tjorbjorn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Bellerophon schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 11:41:
[...]

Dat! Als ik Junkrat speel, dan opereer ik vanuit de 2e lijn zeg maar. Does that make any sense?
Nope. Mijn main is ook junkrat, gruwelijke matches mee gewonnen en hij heeft wat/waar ik ook ben mijn eerste keuze. Ben nu zelfs op een punt dat ik de bounches/tijd/afstand ongeveer weet tot wanneer ze afgaan :+

Zeker zijn ult heb ik al een paar keer team kill mee gehad :9

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

weszz schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 11:46:
[...]

Nope. Mijn main is ook junkrat, gruwelijke matches mee gewonnen en hij heeft wat/waar ik ook ben mijn eerste keuze. Ben nu zelfs op een punt dat ik de bounches/tijd/afstand ongeveer weet tot wanneer ze afgaan :+

Zeker zijn ult heb ik al een paar keer team kill mee gehad :9
De character Junkrat is ook een gruwelijke baas. Als je alleen al kijkt naar hoe hij eruit ziet, en dat dan combineert met de voicelines etc. dan kun je niet anders dan van hem houden :D

En een goeie Junkrat is echt goud waard. Ik speel vaak Junkrat nu als we Temple of Anubis moeten verdedigen. Als Junkrat kun je bij point B de hele rechter flank lamleggen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-09 20:30
Pykow schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 11:38:
[...]
Zenyatta is bijna niet viable in competative Overwatch. One shot door Widow die bijna een must have is in competative.

Als ze Zenyatta gewoon 250 hp geven is dat al een stuk beter. En bijvoorbeeld de LoS van de heal orb eraf halen. Discord orb is heel goed dat hij LoS heeft, daar sloop je tanks echt enorm hard mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Planespotter schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 11:48:
[...]

De character Junkrat is ook een gruwelijke baas. Als je alleen al kijkt naar hoe hij eruit ziet, en dat dan combineert met de voicelines etc. dan kun je niet anders dan van hem houden :D

En een goeie Junkrat is echt goud waard. Ik speel vaak Junkrat nu als we Temple of Anubis moeten verdedigen. Als Junkrat kun je bij point B de hele rechter flank lamleggen.
Agreed, kreeg zijn 'burned' skin ook in een box dus dat scheelde mij weer kopen :+ Hij moet ook niet zo'n flashy outfit hebben. Merk ook dat ik als eerst op een andere Junkrat af ga bij de tegenstander :+ Weet hoe vervelend hij kan zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:12
weszz schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 11:53:
[...]

Agreed, kreeg zijn 'burned' skin ook in een box dus dat scheelde mij weer kopen :+ Hij moet ook niet zo'n flashy outfit hebben. Merk ook dat ik als eerst op een andere Junkrat af ga bij de tegenstander :+ Weet hoe vervelend hij kan zijn
^^ Ik ga meestal eerst op de Mercy af als ik haar zien "If you don't kill Mercy 1st, you kill her 11th"

Gisteren ook nog heerlijk 1v1 met Mercy een Reaper die mijn zijn ulti bezig was omgelegd, waarschijnlijk puur geluk, maar na dat potje (1e map KotH) was die wel ineens geleaved :P

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Planespotter schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 11:48:
[...]

Spamrat vind ik echt zo'n focking shit hero. voor die gast heb je echt helemaal geeeen skill nodig. je schiet gewoon zonder dat je ook maar iets ziet en in 1 keer heb je eliminatie in je beeld staan omdat toevallig iemand daar langs kwam lopen toen je bommetje ontplofte.

Ik speel hem zelf ook nog wel eens hoor maar dan heb ik ook altijd wel 2 a 3 gold medals. zo'n easy hero dat het gewoon zielig voelt om hem te spelen :P

Zo had ik gisteren nog een play of the game waar een Genji ze ult popte maar precies tegelijkertijd in me trap liep dus vast zit en ik net daarvoor een granaat had geschoten die daar nog lag en hem ook nog eens een granaat te eten gaf waardoor die direct dood was en ze ult gecancelled was. Daarna direct me ult geactiveerd en een triple kill in een smal gangetje.

De character zelf vind ik wel dik hoor qua karakter en hoe die er uit ziet. maar het is echt een kut hero :P je voelt je ook gewoon slecht als je daar veel kills mee pakt. de frustratie bij andere spelers die je afmaakt is gewoon te voelen soms

[ Voor 8% gewijzigd door Ricmaniac op 07-06-2016 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Zenety schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 11:51:
[...]

Zenyatta is bijna niet viable in competative Overwatch. One shot door Widow die bijna een must have is in competative.

Als ze Zenyatta gewoon 250 hp geven is dat al een stuk beter. En bijvoorbeeld de LoS van de heal orb eraf halen. Discord orb is heel goed dat hij LoS heeft, daar sloop je tanks echt enorm hard mee.
Eens. Probleem is alleen dat dit vooral competative betreft. In de meerderheid van de potjes (niet competative) is Zenyatta veel te OP met 250 hp. Ik merk ook dat ik echt own met Zenyetta tegen random teams maar met degelijke pre-mades kom ik met Zenyetta vaak te kort als offense.

Laatst kwam ik een team tegen met Zenyetta en Lucio of 2x Zenyetta wat dan weer heel goed werkt met damage en zelfs healing. Sowieso een Zenyetta achter een Reinhardt werkt erg fijn ;)

Denk dat er dan ook weinig zal veranderen aan Zenyatta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
gisteren had ik een geweldige ronde met bastion op zumbani defend..... 2x triple kill en 2x quadriple kill... als je eenmaal die tank ultimate hebt dan moeten de enemys echt zorgen dat ze weg zijn. Game winning quadriple kill slaat een friendly reinhardt met zijn earthquake op de grond zodat de enemy reinhard op de grond ligt en zijn teammaten. Ik met mijn tank paar kogels erop en game in de pocket :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
aaaido schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 12:05:
[...]

Eens. Probleem is alleen dat dit vooral competative betreft. In de meerderheid van de potjes (niet competative) is Zenyatta veel te OP met 250 hp. Ik merk ook dat ik echt own met Zenyetta tegen random teams maar met degelijke pre-mades kom ik met Zenyetta vaak te kort als offense.

Laatst kwam ik een team tegen met Zenyetta en Lucio of 2x Zenyetta wat dan weer heel goed werkt met damage en zelfs healing. Sowieso een Zenyetta achter een Reinhardt werkt erg fijn ;)

Denk dat er dan ook weinig zal veranderen aan Zenyatta
Ik speel alleen maar Zenyatta als een vriend van me als Reinhardt speelt. Ik blijf lekker veilig achter dat schild iedereen debuffen en killen terwijl Reinhardt het objective kan spelen :)

Op het moment Rank #30 by score/min met Zenyatta op masteroverwatch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
watercoolertje schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:24:
[...]
Speel zelf bijna constant Lucio tenzij iemand anders dat graag wilt (maar zit meestal in een team van vrienden waar niemand wilt healen), mijn record ligt ook rond de 50% heal van de team damage, wel heb ik gewoon een positieve K/D want Lucio kan nog aardig wat dmg doen of mensen van randjes af duwen :P

Klinkt positief, ik ga Lucio ook eens proberen. Z'n abilities zien er wel cool uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Planespotter schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 11:41:
Zenyatta heeft inderdaad een toffe speelstijl, maar vraagt wel vrij veel skill om goed mee te worden (volgens mij heeft hij ook 3 sterren).

Vind het zelf wel fijn dat je je enemy kan tracken a.d.h.v. Orb of Discord. Voor een support heeft Zenyatta ook echt een goeie damage output :Y
Misschien zeg ik het nu wat kortzichtig, maar ik denk dat Zenyatta de moeilijkste support hero is.

Mercy is vergelijkbaar met TF2 Medic, Je moet je heal prioriteiten goed op orde hebben en je moet een hoge game sens hebben (Uit de problemen blijven). Wisselen tussen een heal en damage is eenvoudig, omdat je verbonden bent aan 1 target.

Lucio is in mijn ogen de eenvoudigste support hero.
Gewoon in de buurt blijven van je tegenstander en klaar.
Je moet alleen in leven blijven.

Zenyatta moet 2 orbs in beeld houden en heeft 2 targets.
Een hoge game sens en je heal prioriteiten op orde hebben is net zo belangrijk als bij Mercy.
Maar je moet daarnaast nog 2 orbs onder controle hebben.

Ook al zeg ik nu dat Mercy en Lucio "Makkelijker" zijn dan Zenyatta.
Maar er zit heel veel diepgang in de heroes.
Easy to pickup, Hard to master ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Pykow schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 12:14:
[...]
Zenyatta moet 2 orbs in beeld houden en heeft 2 targets.
Een hoge game sens en je heal prioriteiten op orde hebben is net zo belangrijk als bij Mercy.
Maar je moet daarnaast nog 2 orbs onder controle hebben.
Daarnaast moet je altijd op je hoede zijn want je bent ontzettend traag en met 150 HP overleef je niet lang :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Pykow schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 12:14:
Mercy is vergelijkbaar met TF2 Medic, Je moet je heal prioriteiten goed op orde hebben en je moet een hoge game sens hebben (Uit de problemen blijven). Wisselen tussen een heal en damage is eenvoudig, omdat je verbonden bent aan 1 target.
Probleem is alleen, dat men vooral voor zichzelf kiest en Mercy daardoor vooral op zichzelf aangewezen is, als het op verdedigen aankomt. De proppenschieter van Mercy kan op zich wel wat damage, maar is niet in verhouding met alle andere classes.[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-09 16:07
Vergeleken bij de Medic van TF2, is Mercy fijner om mee te spelen.

Die mogelijkheid om bijna continu achter je teamgenoten aan te vliegen zorgt er voor dat ik vaak niet langer dan 10sec op 1 plek sta. Te lang op 1 plek staan staat garant voor een Reaper of Tracer achter je...en dan ben je vaak te laat. Eigenlijk zoals de Spy in TF2...my natural enemy.

Vraagje: hoe lastig is het normaal om een medaille te winnen? Ik heb volgens mij nog maar 1x een zilveren gehad - de rest is altijd goud (most healing done). Klinkt mij wat te makkelijk..maargoed.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
X-Kiwi schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 12:21:
Vergeleken bij de Medic van TF2, is Mercy fijner om mee te spelen.

Die mogelijkheid om bijna continu achter je teamgenoten aan te vliegen zorgt er voor dat ik vaak niet langer dan 10sec op 1 plek sta. Te lang op 1 plek staan staat garant voor een Reaper of Tracer achter je...en dan ben je vaak te laat. Eigenlijk zoals de Spy in TF2...my natural enemy.

Vraagje: hoe lastig is het normaal om een medaille te winnen? Ik heb volgens mij nog maar 1x een zilveren gehad - de rest is altijd goud (most healing done). Klinkt mij wat te makkelijk..maargoed.
Die medailles is dan ook alleen gemeten vanuit het team. Als je de enige healer bent, dan heb je healing gold medal zo te pakken, dat is echt een koud kunstje, zeker als je als enige healing doet. (omdat bijvoorbeeld een Lucio wat offensiever speelt, of niet aan zijn team denkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
CH40S schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 12:21:
[...]
Probleem is alleen, dat men vooral voor zichzelf kiest en Mercy daardoor vooral op zichzelf aangewezen is, als het op verdedigen aankomt. De proppenschieter van Mercy kan op zich wel wat damage, maar is niet in verhouding met alle andere classes.[/quote]
Heel irritant ja. Gisteren zelfs een paar keer achter elkaar in 1 game gehad dat een Tracer onze frontlinie doorbrak en mij af kwam maken. Staan gewoon een teamgenoot Widowmaker en Reaper naast mij..maar die zien dat niet eens. Na 5x achter elkaar (en ik dus telkens dood) was ik ze wel zat.. :(

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Hoe hoor je als Mercy eigenlijk om te gaan met Reinhardt?

Achter zijn schild sta je fijn, maar ik merk dat hij die vaak laat vallen om iemand te kunnen pinnen/chargen. Sta je daar lekker midden vooraan ('sitting duck'). En hoor ik mee te vliegen met die charge? Want dan sta ik midden tussen de tegenstanders :F

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
X-Kiwi schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 12:23:
Heel irritant ja. Gisteren zelfs een paar keer achter elkaar in 1 game gehad dat een Tracer onze frontlinie doorbrak en mij af kwam maken. Staan gewoon een teamgenoot Widowmaker en Reaper naast mij..maar die zien dat niet eens. Na 5x achter elkaar (en ik dus telkens dood) was ik ze wel zat.. :(
Ik switch dan meestal naar een andere class, blijkbaar is de medic class dan niet nodig. Lullig, ik weet het, maar ik heb geen zin meer om me elke keer als schietschijf maar te laten neerschieten, omdat het team geen rekening (meer) houdt met Mercy. ;)

Meestal is het dan (als ik in een groep speel en op TS ben) na een paar minuten "Huh? Waar is onze medic?". Hoe vaak ik al is heb geroepen "Ja, die is alweer kapot, doordat niemand rekening met Mercy houdt..."... 8)7
X-Kiwi schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 12:26:
Hoe hoor je als Mercy eigenlijk om te gaan met Reinhardt?

Achter zijn schild sta je fijn, maar ik merk dat hij die vaak laat vallen om iemand te kunnen pinnen/chargen. Sta je daar lekker midden vooraan ('sitting duck'). En hoor ik mee te vliegen met die charge? Want dan sta ik midden tussen de tegenstanders :F
Door het schild is Reinhardt imo alleen pas interessant om te healen, als zijn schild op is en hij ~50% health over heeft. Neemt Reinhardt de benen, dan zoek ik een volgende speler die in de buurt is om te healen. Als Mercy altijd je eigen leven voorop stellen, je kan als healer namelijk de andere spelers door ze te healen bij je houden. De damage buff gebruik ik mede daardoor vrij weinig. Die gebruik ik overigens vooral in combinatie met Pharah, Widowmaker of Bastion, als hij in tank mode is.

[ Voor 83% gewijzigd door CH4OS op 07-06-2016 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Zenety schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 11:51:
[...]

Er was een verschil tussen shield en heath. volgens mij kan Zenyatta eerder herstellen van schade dan een Mercy (mits een mercy niet aan het healen is)

Ik heb het hier al vaker aangegeven.
Mccree en Widowmaker zijn OP.
Een bodyshot van een Widowmaker is 150 damage.
Tracer,Symmetra en Zenyatta zijn in 1 bodyshot dood.

Genji,Mccree,Pharah,Soldier,Hanzo,Junkrat,Torbjorn,Widowmaker
Hebben na 1 bodyshot nog maar 50 HP over.
Vervolgens kan de widowmaker volgens mij nog 35 damage doen.
Dat betekend dus 185 damage per 1.5 seconde !!!

Sterker nog een goede widowmaker kan 300 damage doen per 3 seconde.
Dit zijn gewoon 2 bodyshots en niet eens een headshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silv
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-09 13:57
Pykow schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 12:31:
[...]

Er was een verschil tussen shield en heath. volgens mij kan Zenyatta eerder herstellen van schade dan een Mercy (mits een mercy niet aan het healen is)

Ik heb het hier al vaker aangegeven.
Mccree en Widowmaker zijn OP.
Een bodyshot van een Widowmaker is 150 damage.
Tracer,Symmetra en Zenyatta zijn in 1 bodyshot dood.

Genji,Mccree,Pharah,Soldier,Hanzo,Junkrat,Torbjorn,Widowmaker
Hebben na 1 bodyshot nog maar 50 HP over.
Vervolgens kan de widowmaker volgens mij nog 35 damage doen.
Dat betekend dus 185 damage per 1.5 seconde !!!

Sterker nog een goede widowmaker kan 300 damage doen per 3 seconde.
Dit zijn gewoon 2 bodyshots en niet eens een headshot.
Symmetra heeft 100 health + 100 shield volgens mij, dus is niet dood na een bodyshot. Ben wel met je eens dat widowmaker te sterk is op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Ik vind Widowmaker goed eigenlijk. Die bullit doet pas zoveel damage, als hij 100% charged is. Wil je dus constant zoveel damage doen, moet je steeds wel eerst opladen, wat toch het tempo van de kogels er tussenuit haalt. Dat is echt beter geregeld dan de snipers in BF4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
Ricmaniac schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 11:57:
[...]

Spamrat vind ik echt zo'n focking shit hero. voor die gast heb je echt helemaal geeeen skill nodig. je schiet gewoon zonder dat je ook maar iets ziet en in 1 keer heb je eliminatie in je beeld staan omdat toevallig iemand daar langs kwam lopen toen je bommetje ontplofte.

Ik speel hem zelf ook nog wel eens hoor maar dan heb ik ook altijd wel 2 a 3 gold medals. zo'n easy hero dat het gewoon zielig voelt om hem te spelen :P

Zo had ik gisteren nog een play of the game waar een Genji ze ult popte maar precies tegelijkertijd in me trap liep dus vast zit en ik net daarvoor een granaat had geschoten die daar nog lag en hem ook nog eens een granaat te eten gaf waardoor die direct dood was en ze ult gecancelled was. Daarna direct me ult geactiveerd en een triple kill in een smal gangetje.

De character zelf vind ik wel dik hoor qua karakter en hoe die er uit ziet. maar het is echt een kut hero :P je voelt je ook gewoon slecht als je daar veel kills mee pakt. de frustratie bij andere spelers die je afmaakt is gewoon te voelen soms
Beetje kort door de bocht vindt je niet? Hanzo is ook bijna met veel 1 shot 1 kill, en reaper bij close, pariah van een afstand? :F

Hou er rekening mee dat hij niet in een lijn schiet, traag is, weinig hp en dood kan gaan door zijn eigen wapens en zijn ult kapot kunt schieten dan valt alles toch echt mee hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
CH40S schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 12:27:
[...]

Ik switch dan meestal naar een andere class, blijkbaar is de medic class dan niet nodig. Lullig, ik weet het, maar ik heb geen zin meer om me elke keer als schietschijf maar te laten neerschieten, omdat het team geen rekening (meer) houdt met Mercy. ;)

Meestal is het dan (als ik in een groep speel en op TS ben) na een paar minuten "Huh? Waar is onze medic?". Hoe vaak ik al is heb geroepen "Ja, die is alweer kapot, doordat niemand rekening met Mercy houdt..."... 8)7
[...]
Door het schild is Reinhardt imo alleen pas interessant om te healen, als zijn schild op is en hij ~50% health over heeft. Neemt Reinhardt de benen, dan zoek ik een volgende speler die in de buurt is om te healen. Als Mercy altijd je eigen leven voorop stellen, je kan als healer namelijk de andere spelers door ze te healen bij je houden. De damage buff gebruik ik mede daardoor vrij weinig. Die gebruik ik overigens vooral in combinatie met Pharah, Widowmaker of Bastion, als hij in tank mode is.
Ik sta ook niet achter Reinhardt om hém te healen of buffen (want hij krijgt & doet dan toch geen damage), maar om een eventuele Bastion of Soldier76 te buffen. Dan is het wel lullig als hij opeens z'n schild laat vallen.

Ik heb eigenlijk continu een DPS gelinkt met mijn damage buff straal. En dan denk ik aan Soldier76 - Pharah, Widowmaker, D.Va, Roadhog en Bastion. Rest is niet in de buurt of niet de buff waard. En direct over op healen als het nodig is.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
weszz schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 12:37:
[...]

Beetje kort door de bocht vindt je niet? Hanzo is ook bijna met veel 1 shot 1 kill, en reaper bij close, pariah van een afstand? :F

Hou er rekening mee dat hij niet in een lijn schiet, traag is, weinig hp en dood kan gaan door zijn eigen wapens en zijn ult kapot kunt schieten dan valt alles toch echt mee hoor.
ja als je dood gaat door je eigen granaatjes dat is gewoon stom.
Maar nee vind niet dat ik hier verkeerd ben. Het is gewoon echt een te makkelijke hero. Je hoeft gewoon geen aim skills te hebben. als je 1 granaat verkeerd schiet omdat hij iets verder moet komen richt je iets omhoog ookal zie je geen enemy. omdat die granaten pas na 3 bounces of 3 seconden ontploffen krijg je zo vaak kills ondanks dat je niet echt op iemand richte... ik ben zelf ook vaak genoeg dood gegaan door dat ik voorbij een punt loop waar toevallig een granaat terecht kwam maar waarvan de junkrat echt niet wist dat ik daar zat.

En dan heeft die ook nog is die bommen die die automatisch laat vallen als die dood gaat. ben je blij dat je die gast gekilled hebt close combat en dan ga je zelf weer dood door dat.

Begrijp me niet verkeerd ik heb niets tegen spelers die hem graag spelen enzo hoor maar ik vind het gewoon een beetje een idiote hero ondanks dat ik hem ook vaak genoeg speel.

Pagina: 1 ... 43 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.