Fixer schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:30:
[...]
Achja, als je ziet dat er nu al hordes mensen al ruim 90 uur hebben gespeeld en al level 108 zijn, zou het mij niet verbazen als het niet al te lang duurt voordat een of andere no-life op level 1500+ zit
Die 20% bonus al je met een group speelt scheelt toch ook wel aardig. Zelf speel ik eigenlijk nog veel te weinig met een (vaste) group, dus had eigenlijk ook al een aantal levels hoger kunnen hebben.
Maar goed, het zegt allemaal niks. Heb verscheiden level 40-60 teams gezien die door ons level ~20-30 team "ge-raped" werden.
Keyword: teamwork, teamwork, teamwork.
Ps. als er nog een aantal mensen (zeer) regelmatig wil gaan groupen (PC), houd ik mij aanbevolen: FiXeR#22512
ik heb denk ik 90% met een groep gespeeld en 10% solo.
in de topicstart heb je de gegevens van de teamspeak van BuG.
Daar zijn altijd mensen online.
teamwork is zeker belangrijk, maar je moet wel communiceren.
Soms komen er gasten op teamspeak die heel veel lullen zonder informatie te geven (we noemen dit ook wel eens shittalk) of gasten die erg stil zijn en alleen maar melden als ze zelf dood zijn gegaan.
Ik smeek iedereen, die samen met mij op teamspeak zit en ik speel op dat moment pharah.
Roep,schreeuw maak gekke geluiden wanneer je hun widowmaker hebt neergehaald !!
Maar uiteraard is het altijd van cruciaal belang om aan te geven welke hero er gekilled is of waar ze zijn.
Tips die ik kan geven voor communiceren zijn:
1. Korte calls (reaper dood ipv. Ik heb de reaper gedood)
2. Op dit moment zijn er nog geen benamingen zoals je dat kent in CSGO op dust2 met Long, Short, Balcony etc. Maar als iemand links of rechts zegt, dan moet je altijd denken vanuit je checkpoint en vanaf je spawnlocatie. (op een voetbalveld is links en rechts ook eenvoudig te begrijpen

)
3. Focus hero X (laat je team weten welke hero er als eerst aangepakt dient te worden)
4. Geef aan wanneer een hero LOW health heeft,maar hou je calls KORT !!. (We hoeven geen verslag hoe je een hero bijna had verslagen)
Pixelchaos had ook een goede tip.
gebruik de 'Z' toets, zo kan iedereen zien hoever jou ult is.
Als iedereen gaat roepen hoever zijn ult is, dan kan dit storend overkomen.
Call alleen maar wanneer je met je ult wil pushen, maar druk gewoon met regelmaat op ze Z toets.