Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-09 08:21
Wat zorgt ervoor dat je "on fire" bent?

Volgens mijn stats doe ik dat behoorlijk vaak >:)

https://masteroverwatch.c...eu/Pixelchaos-2155/heroes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55

Acties:
  • 0 Henk 'm!
het plaatje is alleen niet helemaal up to date. de eerste rij is er in ieder geval uitgehaald en is bronze geworden. ik weet niet of er verder nog veranderingen zijn.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Pykow schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 09:54:
Jeuj rank #2950 als Pharah :/
Ik schrik alleen van spelers die al 80 of 100 uur in de game hebben zitten.
Ik heb er net 11 uur inzitten.

Wel grappig dat je via de site kan comparen met "pro's", maar ik geloof de stats niet zo.
Want als ik ze compare, dan zijn mijn stats beter of liggen ze erg dicht bijelkaar
Ik weet dat ik zeker geen pro ben in deze game, want ga nog steeds dood op stomme momenten of doordat ik solo speel als er nog geen mensen online zijn.

Ik hoop dat er nog wat training maps gaan uitkomen, want ik wil mijn airshots trainen als Pharah.
Ik denk dat ik nu maar 30% hit, maar dat moet opgeschroeft worden.

Dit is mijn profiel, niks bijzonders eigenlijk of zelfs slecht te noemen.
https://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/Pykow-1990
Leuke site. Ik ben ook redelijk middelmatig, maar wel licht trots op m'n Torbjörn win rate. Zijn handgun is echt meesterlijk.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:56
Sorry mensen, maar ik heb weer een legend skin unlocked
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wdUkPjM.png

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Dames en heren, even een puntje van orde. Zoals in de topicwarning valt te lezen is het niet de bedoeling om hier een link te plaatsen naar je profiel of Battletags te verzamelen/verspreiden. Dit topic gaat over de game zelf, zoals gameplay, de heroes, tactics en dergelijke.

Voor zover ik weet is iemand bezig (en bijna klaar) met het ontwikkelen van een site/tool voor het verzamelen van Battletags om elkaar te kunnen vinden in-game. Daarnaast zijn er wat Teamspeak-servers (BuG, Nehox) waar Tweakers samenkomen om te meeten en te communiceren in-game, zie hiervoor de topicstart.

Ik snap de behoefte wel en ook dat het geen kwade wil is, maar laten we dit topic voor iedereen leuk en interessant houden en vooral over de game zelf laten gaan :)

[ Voor 5% gewijzigd door Grotman op 01-06-2016 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 14:55:
[...]

Competitive Play dus pas in juli.
zoals ik al vermoede :) !

https://twitter.com/PlayOverwatch/status/738044550371893248

Competitive play toch wel juni :) ik had ook geantwoord van: not a typo ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-09 10:20
Ik merk dat de combo van lucio en mercy ook best hard is. Mercy voor damage boost of tank healer en overige heals en lucio voor team speed boost en of extra healing plus overall damage. Een Reinhardt of Winston erbij en gaan.

Dit werkt aardig goed tegen teams die de defense helemaal dicht gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grotman schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 20:06:
Dames en heren, even een puntje van orde. Zoals in de topicwarning valt te lezen is het niet de bedoeling om hier een link te plaatsen naar je profiel of Battletags te verzamelen/verspreiden. Dit topic gaat over de game zelf, zoals gameplay, de heroes, tactics en dergelijke.

Voor zover ik weet is iemand bezig (en bijna klaar) met het ontwikkelen van een site/tool voor het verzamelen van Battletags om elkaar te kunnen vinden in-game. Daarnaast zijn er wat Teamspeak-servers (BuG, Nehox) waar Tweakers samenkomen om te meeten en te communiceren in-game, zie hiervoor de topicstart.

Ik snap de behoefte wel en ook dat het geen kwade wil is, maar laten we dit topic voor iedereen leuk en interessant houden en vooral over de game zelf laten gaan :)
Om hier even op in te haken:

Je kan natuurlijk je battletag/profiellinks in je signature zetten, zoals een aantal, waaronder ikzelf, al gedaan hebben. Daarmee kun je toch je info delen zonder dit topic verder te overspoelen met de informatie. ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Net wat leuke potten gedaan met enkele Tweakers en onder andere mijn 'Huge Rez' achievement kunnen halen door 4 mensen te ressen. Nu dus 54/54 Mercy unlockables :)

Wel erg tof als zo'n ultimate lukt op het goeie moment :9

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:34
TRAXION schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 19:18:
Wat zorgt ervoor dat je "on fire" bent?

Volgens mijn stats doe ik dat behoorlijk vaak >:)

https://masteroverwatch.c...eu/Pixelchaos-2155/heroes
Door punten te scoren vul je een balkje links onder in je scherm. Als je voorbij het pijltje bent (op 3/4 van het balkje) ben je on fire.
Als je een tijdje niet scoort loopt het balkje langzaam leeg.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +1 Henk 'm!
WTF O_O dat is echt ziek!

==================================

Net zo'n brawl gedaan, begon als hanzo toch aardig wat genji's geheadshot.
Toen als genji punt B verdedigd en gewonnen met 3 gold medals :)

Wel een leuke brawl moet ik zeggen. vooral omdat de cooldown van shift en E ook verkocht zijn. 12 Genji's die door de lucht dashen enzo =p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
Planespotter schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 21:42:
Net wat leuke potten gedaan met enkele Tweakers en onder andere mijn 'Huge Rez' achievement kunnen halen door 4 mensen te ressen. Nu dus 54/54 Mercy unlockables :)

54 unlocks op 1 hero
Ik heb er een stuk minder
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/imnwS4f.png

Had paar lekkere potjes vanavond met een accurecy van 70% en 75%

[ Voor 10% gewijzigd door Pykow op 01-06-2016 22:43 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 15:38
Laten we wel eerlijk blijven, het is weer zeer honest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Wat uitleg over de keuze van Play of the Game momenten:

Ik weet echter niet, of deze al gepost was, mocht dat wel zo zijn, mea culpa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-09 13:19
Gisteravond een zeer goede sessie gehad met Menace_1981 & silvi0 op de PS4.
Bijna alle rondes gewonnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvi0
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-06 23:02
demokert schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 07:44:
Gisteravond een zeer goede sessie gehad met Menace_1981 & silvi0 op de PS4.
Bijna alle rondes gewonnen!
Was zeker leuk zo om te spelen! :)
Ik kon jullie wel gewoon horen maar had helaas geen headset zelf gisteren..

Ook leuk dat we om en om play of the game hadden gescoord :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Ik ben echt benieuwd wat voor impact Competitive gaat hebben op de game. Worst case scenario: de 'meta' komt tot stand... men komt er achter dat een bepaalde cookie-cutter teamsamenstelling het beste werkt en die samenstelling alleen maar wijzigt wanneer Blizzard nerfs/buffs doorvoert. Best case scenario: de classes zijn dusdanig gevarieerd dat elke teamsamenstelling te counteren is met een andere... met dynamische en spannende potjes als resultaat. We weten het gewoon nog niet... het moet nog settelen. Maar als ik zie hoe creatief men nu al is met classes en abilities dan ben ik echt benieuwd wat voor moois er ons allemaal te wachten staat als er straks daadwerkelijk iets op het spel staat.

Ben ook benieuwd wat het voor mij als lone-wolf speler voor effect gaat hebben. Ik hoop op public games waarbij men daadwerkelijk samenspeelt, in plaats van Team Deathmatch zoals ik nu vaak in quick play zie :P Ik denk echt dat capabele randoms die hun classes goed balanceren zeker niet kansloos zijn tegen teams. Zeker in de lagere regionen.

Hoe dan ook, met 9 miljoen spelers (ergens gelezen, geen bron) gaat het hopelijk een feest worden om matches uit de hogere ranks te bekijken. Je weet gewoon dat daar behoorlijk wat sick puppies gaan tussen zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 19:48:
[...]

het plaatje is alleen niet helemaal up to date. de eerste rij is er in ieder geval uitgehaald en is bronze geworden. ik weet niet of er verder nog veranderingen zijn.
Oh ok.. Heb eens gekeken en hier is de geupdate versie volgens mij.

http://m.imgur.com/gallery/tzn78

Die telt zelfs nog verder door als de oude.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Fucking hell... (not me... helaas :P)

[Video: https://gfycat.com/PopularIlliterateHorseshoebat]

[ Voor 11% gewijzigd door yinx84 op 02-06-2016 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Zeror schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 08:56:
[...]

Oh ok.. Heb eens gekeken en hier is de geupdate versie volgens mij.

http://m.imgur.com/gallery/tzn78

Die telt zelfs nog verder door als de oude.
Zoveel ranks is gewoon ziek.
ik ben 14 uur bezig en ben pas level 24.
Als er echt zoveel levels zijn, dan ben je er denk ik 2 jaar mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
Pykow schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:17:
[...]

beetje hetzelfde als het paragon level bij diablo 3.... zie je ooit mensen met level 990 ofzo en dan denk je bij jezelf .... "no lifer"

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:39

Fixer

FP ProMod
[...]

Achja, als je ziet dat er nu al hordes mensen al ruim 90 uur hebben gespeeld en al level 108 zijn, zou het mij niet verbazen als het niet al te lang duurt voordat een of andere no-life op level 1500+ zit :P

Die 20% bonus al je met een group speelt scheelt toch ook wel aardig. Zelf speel ik eigenlijk nog veel te weinig met een (vaste) group, dus had eigenlijk ook al een aantal levels hoger kunnen hebben.
Maar goed, het zegt allemaal niks. Heb verscheiden level 40-60 teams gezien die door ons level ~20-30 team "ge-raped" werden.

Keyword: teamwork, teamwork, teamwork. :>

Ps. als er nog een aantal mensen (zeer) regelmatig wil gaan groupen (PC), houd ik mij aanbevolen: FiXeR#22512

[ Voor 6% gewijzigd door Fixer op 02-06-2016 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:42

D4NG3R

kiwi

:)

Grotman schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 20:06:
Even een serieuze vraag: Omdat?

Dit is een van de weinige topics waar discussies rondom het onderwerp (welke nog steeds ruimschoots on-topic zijn) niet worden toegestaan. Ik vind het ook erg van het topic afdoen dat er niet over sites e.d. gericht op Overwatch mag worden gediscussieerd.

[ Voor 9% gewijzigd door D4NG3R op 02-06-2016 09:44 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze zeiden wel dat er geen levelcap zou zijn. dus ik denk dat het na 1590 gewoon verder gaat maar daar hebben ze nog geen borders voor gemaakt :P eerst maar even een half jaartje aankijken waarschijnlijk haha. maarja als mensen in 1 week ruim 100 levels hebben gedaan dan hebben ze over 15 weken of iets eerder al wel 1590 bereikt denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:27
Ricmaniac schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:43:
Ze zeiden wel dat er geen levelcap zou zijn. dus ik denk dat het na 1590 gewoon verder gaat maar daar hebben ze nog geen borders voor gemaakt :P eerst maar even een half jaartje aankijken waarschijnlijk haha. maarja als mensen in 1 week ruim 100 levels hebben gedaan dan hebben ze over 15 weken of iets eerder al wel 1590 bereikt denk ik :P
Nou ja als het een beetje alla diablo werkt zal dat wel meevallen ;) ter info, in D3 kost het per 100 levels even lang on de volgende 100 te halen als alle xp die je eerder gehaald hebt.

oftewel 100 - 200 duurt net zo lang als 2x 0 - 100, maar 200 - 300 duurt net zo lang als 2x 0 - 200.

Zie: Diablo 3 paragon table voor een voorbeeld uit D3

[ Voor 8% gewijzigd door Puc van S. op 02-06-2016 09:52 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Laatst online: 29-09 23:01
Puc van S. schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:51:
[...]

Nou ja als het een beetje alla diablo werkt zal dat wel meevallen ;) ter info, in D3 kost het per 100 levels even lang on de volgende 100 te halen als alle xp die je eerder gehaald hebt.

oftewel 100 - 200 duurt net zo lang als 2x 0 - 100, maar 200 - 300 duurt net zo lang als 2x 0 - 200.

Zo werkt het dus niet ;).
Op level 23 zit je al aan je max XP cap. Elk level daarna kost evenveel XP als die van 23. Zie ook: http://overwatch.wiki.fextralife.com/Progression+System

Daarom is het dus ook prima mogelijk om een hele bak levels/lootboxes te verzamelen gedurende het jaar als je af en toe speelt. Aangezien het ongeveer een uur per level blijft.

Er komt ook (ooit) een methode om uit om Highlights makkelijk op te slaan (je verwacht het niet :P):
http://frontpage.fok.nl/n...ghlights-op-te-slaan.html
Daarnaast zitten ze al naar MCcree nerfs te kijken. En blijkbaar vinden ze D Va wat te zwak, terwijl toen ik "change" las ik eerder het omgekeerde dacht. Is toch wel mijn favoriete tank (op bepaalde maps), vooral als je plotseling voor een sniper zijn neus staat :+. Haar damage is (zoals in het bron artikel staat) inderdaad niet heel indrukwekkend, maar aan de andere kant hoef je nooit te reloaden.

[ Voor 32% gewijzigd door Thormodo op 02-06-2016 10:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
Fixer schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:30:
[...]

Achja, als je ziet dat er nu al hordes mensen al ruim 90 uur hebben gespeeld en al level 108 zijn, zou het mij niet verbazen als het niet al te lang duurt voordat een of andere no-life op level 1500+ zit :P

Die 20% bonus al je met een group speelt scheelt toch ook wel aardig. Zelf speel ik eigenlijk nog veel te weinig met een (vaste) group, dus had eigenlijk ook al een aantal levels hoger kunnen hebben.
Maar goed, het zegt allemaal niks. Heb verscheiden level 40-60 teams gezien die door ons level ~20-30 team "ge-raped" werden.

Keyword: teamwork, teamwork, teamwork. :>

Ps. als er nog een aantal mensen (zeer) regelmatig wil gaan groupen (PC), houd ik mij aanbevolen: FiXeR#22512
ik heb denk ik 90% met een groep gespeeld en 10% solo.
in de topicstart heb je de gegevens van de teamspeak van BuG.
Daar zijn altijd mensen online.

teamwork is zeker belangrijk, maar je moet wel communiceren.
Soms komen er gasten op teamspeak die heel veel lullen zonder informatie te geven (we noemen dit ook wel eens shittalk) of gasten die erg stil zijn en alleen maar melden als ze zelf dood zijn gegaan.
Ik smeek iedereen, die samen met mij op teamspeak zit en ik speel op dat moment pharah.
Roep,schreeuw maak gekke geluiden wanneer je hun widowmaker hebt neergehaald !!
Maar uiteraard is het altijd van cruciaal belang om aan te geven welke hero er gekilled is of waar ze zijn.

Tips die ik kan geven voor communiceren zijn:
1. Korte calls (reaper dood ipv. Ik heb de reaper gedood)
2. Op dit moment zijn er nog geen benamingen zoals je dat kent in CSGO op dust2 met Long, Short, Balcony etc. Maar als iemand links of rechts zegt, dan moet je altijd denken vanuit je checkpoint en vanaf je spawnlocatie. (op een voetbalveld is links en rechts ook eenvoudig te begrijpen ;) )
3. Focus hero X (laat je team weten welke hero er als eerst aangepakt dient te worden)
4. Geef aan wanneer een hero LOW health heeft,maar hou je calls KORT !!. (We hoeven geen verslag hoe je een hero bijna had verslagen)

Pixelchaos had ook een goede tip.
gebruik de 'Z' toets, zo kan iedereen zien hoever jou ult is.
Als iedereen gaat roepen hoever zijn ult is, dan kan dit storend overkomen.
Call alleen maar wanneer je met je ult wil pushen, maar druk gewoon met regelmaat op ze Z toets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05-2024

Furinax

It'll only hurt until you die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
D4NG3R schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:42:
[...]

Even een serieuze vraag: Omdat?

Dit is een van de weinige topics waar discussies rondom het onderwerp (welke nog steeds ruimschoots on-topic zijn) niet worden toegestaan. Ik vind het ook erg van het topic afdoen dat er niet over sites e.d. gericht op Overwatch mag worden gediscussieerd.
Het belangrijkste is om hele reeks posts met vermeldingen van Battletags tegen te gaan, net als berichten om met elkaar af te spreken e.d.
Voor anderen is dit niet interessant. Je krijgt dan ook dat mensen over bepaalde matches gaan praten die ze samengespeeld hebben en dan wordt dit meer een forum die mensen gaan gebruiken om onderling met elkaar te communiceren.

Wat mij betreft is er wel enige ruimte om zaken rondom Overwatch te bespreken, als het maar wel voor iedereen interessant is en het wel degelijk direct met de game te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Laatst online: 29-09 23:01
Ach ja, als je minder lang speelt maak je relatief vaker gebruik van je "first win of the day" bonus.
Veel efficiënter dus :+.

Iemand trouwens enig idee hoe ik hier volledige kill-credit voor DMV (Lucio) heb gekregen. Het enige wat ik kan verzinnen, is dat hij zelf van de map is gesprongen. Maar dat kan (bijna) niet tussen de tijd in dat ik hem uit het oog verlies en hij dood gaat. Of is het gewoon een bug natuurlijk :P.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=iVzCknux26k]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ermee stoppen voor een tijdje. Ik vind het toch teveel van hetzelfde en het boeit me eigenlijk steeds minder. Je komt steeds weer in dezelfde potjes terecht. Je kan je eigen game modes niet kiezen, je kan geen extra wapens vrijspelen of iets dergelijks. Je bent in principe voor je outfitjes aan het spelen.
Verder ziet alles er wel gelikt uit maar heb je veel te weinig maps en modes.
Ik heb er nu 15 uur inzitten en het lijkt wel een maand.
In tegenstelling tot bijvoorbeeld the division, met al zijn gebreken, dat was in het begin echt verslavend voor mij en ik had daar erg veel plezier in het vrijspelen van wapens en dergelijke.
Hier is alles al vrijgespeeld en dat bederft voor mij toch een beetje de fun.
Ik hoop dat ze het nog gaan uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
nou gisteren zag ik een kerel van tweakers die ook al level 53 was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Het is wel tof om te weten dat je dus altijd verder kan naar een hoger level en dat de levelcap dus heel ver weg is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 10:27:
Ik ga ermee stoppen voor een tijdje. Ik vind het toch teveel van hetzelfde en het boeit me eigenlijk steeds minder. Je komt steeds weer in dezelfde potjes terecht. Je kan je eigen game modes niet kiezen, je kan geen extra wapens vrijspelen of iets dergelijks. Je bent in principe voor je outfitjes aan het spelen.
In tegenstelling tot bijvoorbeeld the division, met al zijn gebreken, dat was in het begin echt verslavend voor mij en ik had daar erg veel plezier in het vrijspelen van wapens en dergelijke.
Dat verslavende en vrijspelen van wapens is juist waar ik een grafhekel aan heb tegenwoordig...
Dan kun je als iemand met een baan en een gezin nog maar van de halve game genieten, want om de rest vrij te spelen moet je eerst 100 uur "werken".

Ik denk ook dat Blizzard de drempel laag heeft willen houden.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
  • Laatst online: 22-09 13:19
silvi0 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 08:32:
[...]

Was zeker leuk zo om te spelen! :)
Ik kon jullie wel gewoon horen maar had helaas geen headset zelf gisteren..

Ook leuk dat we om en om play of the game hadden gescoord :) :)
Absoluut! Ik zeg headsetje aanschaffen zodat de communicatie net wat beter verloopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Zeror schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 10:30:
[...]

Het is wel tof om te weten dat je dus altijd verder kan naar een hoger level en dat de levelcap dus heel ver weg is.
Ja ben ik het helemaal mee eens!
Ik hoorde ook ergens op reddit dat je na lvl 23 gewoon op het zelfde tempo door levelt als lvl 23.
Dat is opzich ook wel fijn. blijf je toch steady lootboxes binnen krijgen.

Heb trouwens sinds gisteren 2 legendary skins! :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sW5wxIvgJDUoOXTdB4hxU57l/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/A3TCVdHWAIJgzbXC6BXFusuj/thumb.jpg

Ben met beide erg blij!
Zelf kan ben ik nog niet erg goed met Hanzo, maar dit komt puur omdat ik maar met 20FPS op low setting kan spelen denk ik. hierdoor wordt mikken best uitdagend :+
Mijn laptopje met integrated intel grapics vind onverwatch(dit is een typo, maar ik vind hem te leuk om niet te laten staan) niet zo'n leuk programma :/

[ Voor 3% gewijzigd door tellavist op 02-06-2016 10:39 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-09 12:58
Mag wel meer variatie zitten in de game modes, laatste dagen alleen maar assault/defend gehad geen enkele keer die capture/king of the hill mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Tis wel duidelijk dat er nog veel gepolijst moet worden aan Overwatch, maar dat is standaard bij een Blizzard game ;)

Baal wel van het feit dat ik zoveel potjes verlies met randoms. Soms lijkt het alsof je tegen dikke premades speelt terwijl je eigen teamleden als kippen zonder kop overal naar binnen rennen en gelijk afgeschoten worden.

Dan kan ik als Mercy ook niet heel veel doen ;(

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 10:36:
[...]

Dat verslavende en vrijspelen van wapens is juist waar ik een grafhekel aan heb tegenwoordig...
Dan kun je als iemand met een baan en een gezin nog maar van de halve game genieten, want om de rest vrij te spelen moet je eerst 100 uur "werken".

Ieder zijn eigen smaak. Voor mij is het punt dat je alles hebt vrijgespeeld meestal het punt dat ik verder ga met een nieuwe game. Ik heb namelijk niets meer om vrij te spelen,behalve de outfitjes. Waar je in principe ook geen drol aan hebt, want ze voegen niets toe. Ik erger me alleen maar steeds meer aan de mensen uit mijn eigen team. Het gemis van een goede single player vind ik ook wel een fail. Maar ja veel plezier ermee.
Ik heb hier nog the witcher liggen die ik nog nooit heb aangeraakt. Kijken of dat wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 10:27:
Het niet kunnen kiezen van eigen game modes is inderdaad nog een gemis, maar wie weet komt dit in de toekomst nog.
Mag ik vragen of je veel Solo hebt gespeeld of met een groep ?
Want als ik solo speel, dan begrijp ik jou opmerking m.b.t. het spelen voor outfitjes.
Speel je met een groep, dan is de ervaring heel anders.
jurgenb1990 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 10:28:
[...]

nou gisteren zag ik een kerel van tweakers die ook al level 53 was :P
6 uur per dag en je komt er wel :P
ik heb er pas 14 uur in zitten, maar ik heb ook nog geen "vrije dag" gehad.
Zeror schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 10:30:
[...]

Het zijn gewoon prestiges. had wel gezien dat de eerste 20 ranks van iedere prestige snel gaan, zoals dat nu ook het geval is. 1 uur per level is goed.
RocketKoen schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 10:36:
[...]

Het is dom dat sommige games unlocks geven die beter zijn, dan de eerste items die je tot je beschikking hebt. De eerste wapens van TF2 zijn namelijk sterker dan alle unlocks bij elkaar, maar de unlocks zorgen voor een andere gamestijl en dat is geweldig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Planespotter schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 10:42:
Tis wel duidelijk dat er nog veel gepolijst moet worden aan Overwatch, maar dat is standaard bij een Blizzard game ;)

Baal wel van het feit dat ik zoveel potjes verlies met randoms. Soms lijkt het alsof je tegen dikke premades speelt terwijl je eigen teamleden als kippen zonder kop overal naar binnen rennen en gelijk afgeschoten worden.

Dan kan ik als Mercy ook niet heel veel doen ;(
Dit :')

Gisteren een rush naar de 2e zone, nadat we net de eerste hadden overgenomen. Ik was Genji en een teammate Soldier. Ik heb hem bijna helemaal overgenomen, maar wordt dan neergeschoten. No biggie. No sweat. Bedoel mijn teammate is mee, die wast dat spreekwoordelijke varkentje wel even.

Staat die fakkin pannenkoek op een muurtje alleen maar aan zijn kills te werken :') Kssst. Terug naar CoD.

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Bellerophon schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 10:58:
[...]

Gisteren een rush naar de 2e zone, nadat we net de eerste hadden overgenomen. Ik was Genji en een teammate Soldier. Ik heb hem bijna helemaal overgenomen, maar wordt dan neergeschoten. No biggie. No sweat. Bedoel mijn teammate is mee, die wast dat spreekwoordelijke varkentje wel even.

Staat die fakkin pannenkoek op een muurtje alleen maar aan zijn kills te werken :') Kssst. Terug naar CoD.
Yep, dat soort gasten zijn zeer problematisch. Play the objective is iets wat ze blijkbaar niet kunnen of willen begrijpen.

De laatste tijd ga ik vaak met de Roadhogs mee. Als je die damage boost doen ze ook echt gruwelijk veel damage :9~ Plus je ult charged heel snel als je Roadhog healed.

Een beetje fatsoenlijke Roadhog gebruikt zijn eigen heal trouwens niet als hij al door Mercy wordt gehealed

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:38
Ik heb nu al 3 keer op een uur een disconnect.
Is dat een veel voorkomend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bellerophon schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 10:58:
[...]

Nou dat is ook iets waar aan ik me zwaar erger. Ik snap het niet, want aan het eind van het potje staat er bij hun toch ook defeat op het scherm. Ik vind het helemaal niet erg om eens te verliezen. Al een paar potten gehad waar het tot het laatst aan toe niet zeker is wie er gaat winnen. Dan is het best leuk. Maar hoeveel van die potjes heb je? Ik kom alleen maar in van die attack, defend potjes. Ik wil gewoon kunnen kiezen. Ik wil dat met die rondes spelen. Maar blijkbaar moet je eerst twee uur die andere grafmodes spelen voordat je dat met die rondes krijgt en als je dan eindelijk aan de beurt bent, dan zit je hoogswaarschijnlijk in een kut team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Drossie schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:10:
Ik heb het tot nu toe nog nooit gehad en ook in het topic maar weinig van dit probleem voorbij zien komen. Wat verteld Google als je er op zoekt? En hoe zit je verbonden? Als dat bijvoorbeeld wifi is, valt dan niet gewoon de wifi verbinding uit / weg bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Drossie schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:10:
Ik had gisteren wel problemen op Xbox met disconnects.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:38
CH40S schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:13:
[...]
Ik heb het tot nu toe nog nooit gehad en ook in het topic maar weinig van dit probleem voorbij zien komen. Wat verteld Google als je er op zoekt? En hoe zit je verbonden? Als dat bijvoorbeeld wifi is, valt dan niet gewoon de wifi verbinding uit / weg bij jou?
Nee, bekabeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Planespotter schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:06:
[...]

Yep, dat soort gasten zijn zeer problematisch. Play the objective is iets wat ze blijkbaar niet kunnen of willen begrijpen.

De laatste tijd ga ik vaak met de Roadhogs mee. Als je die damage boost doen ze ook echt gruwelijk veel damage :9~ Plus je ult charged heel snel als je Roadhog healed.

Een beetje fatsoenlijke Roadhog gebruikt zijn eigen heal trouwens niet als hij al door Mercy wordt gehealed
Is het dan zo raar om in een objective based shooter van je teammates te verwachten dat ze voor de objective gaan. Blijkbaar wel. Daar moeten ze iets op vinden. Dat als je niet aan teamwork doet dat je dan in een server komt met allemaal van die hersenlozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Planespotter schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:06:
[...]

Dit is onzin.
Heb vaak een mercy aan me hangen als roadhog.
wanneer ik nog 100 health heb, duik ik vaak genoeg een hoekje om op mezelf te healen zodat ik weer sneller de objective in kan springen.
Het scheelt niet heel veel, maar als er even geen enemy's aankomen heb ik liever dat mercy sneller de damage boost in kan zetten dan dat ze me nog moet healen!
Sterker nog, ik had gisteren een potje waarin ik gewoon de gouden medaile voor most healed kreeg, terwijl mercy aan me hing. ik had mezelf voor 5500 geheald. Het enige wat mercy aan het doen was was damage boosten en heel af en toe een heal toewijzen als het echt heet onder de voeten werd.

De damage boost van mercy op roadhog is veel belangrijker dan de heal, OMDAT roadhog zichzelf kan healen. ;)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 12:57
Planespotter schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 21:42:

Die was wel nice ja, maar we verloren die wel toch? :9 Ik was vrij matig al die potjes, had ook problemen met (nieuwe) headset dus kon weinig communiceren.

Vind persoonlijk ook Attack als groep moeilijker als dat ik dit solo of met 1 vriend doe. Defenden is een stuk makkelijker als groep naar mijn idee.

Overwatch profile awesomo#2162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 10:45:
[...]

Ieder zijn eigen smaak. Voor mij is het punt dat je alles hebt vrijgespeeld meestal het punt dat ik verder ga met een nieuwe game. Ik heb namelijk niets meer om vrij te spelen,behalve de outfitjes. Waar je in principe ook geen drol aan hebt, want ze voegen niets toe. Ik erger me alleen maar steeds meer aan de mensen uit mijn eigen team. Het gemis van een goede single player vind ik ook wel een fail. Maar ja veel plezier ermee.
Ik heb hier nog the witcher liggen die ik nog nooit heb aangeraakt. Kijken of dat wat is.
Binnenkort komt ranked play. Dan maakt het weer echt wat uit of je wint of verliest.
En Witcher (3 neem ik aan) is ook een game waar je zo 100 uur in kwijt bent :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
Ik zit heel erg te twijfelen of ik deze game moet aanschaffen. Ben een zeer groot Blizzard fan maar heb te weinig vrienden online om vaak samen (gedeeltelijk) een team te vormen. Het merendeel van de tijd zal dus matchmaking zijn met volledige randoms.

Ik vrees dat dit snel gaat vervelen aangezien communicatie en teamplay toch echt wel belangrijk zijn om te winnen. Met randoms vrees ik dat het strategische aspect verloren gaat en dat er teveel spelers zijn die bijvoorbeeld alleen voor de snelle kills gaan.

Wat zijn jullie ervaringen tot nu toe en in hoeverre is het echt leuk voor een grotendeels 'solo' speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

tellavist schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:18:
[...]

Dit is onzin.
Heb vaak een mercy aan me hangen als roadhog.
wanneer ik nog 100 health heb, duik ik vaak genoeg een hoekje om op mezelf te healen zodat ik weer sneller de objective in kan springen.
Het scheelt niet heel veel, maar als er even geen enemy's aankomen heb ik liever dat mercy sneller de damage boost in kan zetten dan dat ze me nog moet healen!
Sterker nog, ik had gisteren een potje waarin ik gewoon de gouden medaile voor most healed kreeg, terwijl mercy aan me hing. ik had mezelf voor 5500 geheald. Het enige wat mercy aan het doen was was damage boosten en heel af en toe een heal toewijzen als het echt heet onder de voeten werd.

De damage boost van mercy op roadhog is veel belangrijker dan de heal, OMDAT roadhog zichzelf kan healen. ;)
Daar gaat het niet om. Het gaat er om dat hoe meer Mercy kan healen, hoe sneller haar ult weer klaar is.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Black-Hole schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:22:
Ik zit heel erg te twijfelen of ik deze game moet aanschaffen. Ben een zeer groot Blizzard fan maar heb te weinig vrienden online om vaak samen (gedeeltelijk) een team te vormen. Het merendeel van de tijd zal dus matchmaking zijn met volledige randoms.

Ik vrees dat dit snel gaat vervelen aangezien communicatie en teamplay toch echt wel belangrijk zijn om te winnen. Met randoms vrees ik dat het strategische aspect verloren gaat en dat er teveel spelers zijn die bijvoorbeeld alleen voor de snelle kills gaan.

Wat zijn jullie ervaringen tot nu toe en in hoeverre is het echt leuk voor een grotendeels 'solo' speler?
In de TS staan een Teamspeak server waar wij als tweakers teams vormen.
Je kan hiet altijd wel aansluiten bij een of meerdere mensen! :)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-09 15:11

Dit spel is prima te doen als je alleen speelt. 80% van de keren dat ik speel proberen ze wel te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Planespotter schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:25:
[...]

Daar gaat het niet om. Het gaat er om dat hoe meer Mercy kan healen, hoe sneller haar ult weer klaar is.
Nee hoor, dmg boost charged je ULT ook ;)

Een handtekening?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

tellavist schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:26:
[...]

Nee hoor, dmg boost charged je ULT ook ;)
Maar niet zoveel als de healing beam als jij low hp bent.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004

On_E

Housemusic

Het is hartstikke leuk voor een solo speler, deze game is geen League of Legends of DOTA2 wat communicatie en teamwork betreft hoor.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker2
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-09 17:14

In een "team" spelen is een stuk leuker, maar een "team" is dan ook snel gevonden. Althans die ervaring heb ik gemaakt. Blijkbaar speel ik veel samen met een stel Hongaren. Gevalletje gewoon mensen aanspreken na een goed potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Planespotter schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:27:
[...]

De DMG die ik doe met roadhog charged sneller dan de heals die ze zou kunnen doen hoor :9
Wat ik liever heb is dat ze de andere team mates healt die geen eigen heal hebben. het is gewoon niet zo slim om iemand te healen die zichzelf kan healen :9

Een handtekening?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fixer

Fixer

FP ProMod

Heb tot nu toe een kleine 30 uur gespeeld, waarvan zeker 20 met randoms.
Ik schat dat ik zo'n stuk of 30-40 echt gruwelijk slechtje potjes heb meegemaakt (van de 220 potjes totaal), waarin iedereen als een kip zonder kop rondliep en je totaal niet van een team kon spreken.

Het valt dus nog wel redelijk mee. Des te later de avond, des te beter de potjes over het algemeen worden, althans dat ondervind ik dagelijks. 's Middags en in de vroege avond kom je relatief veel 'nutteloze spelers' tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
Fixer schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:31:
[...]

Heb tot nu toe een kleine 30 uur gespeeld, waarvan zeker 20 met randoms.
Ik schat dat ik zo'n stuk of 30-40 echt gruwelijk slechtje potjes heb meegemaakt (van de 220 potjes totaal), waarin iedereen als een kip zonder kop rondliep en je totaal niet van een team kon spreken.

Het valt dus nog wel redelijk mee. Des te later de avond, des te beter de potjes over het algemeen worden, althans dat ondervind ik dagelijks. 's Middags en in de vroege avond kom je relatief veel 'nutteloze spelers' tegen.
Gevalletje als de kleuters moeten gaan slapen en de werkenden het overnemen :P

Klinkt best positief allemaal dan, ook gezien de overige reacties hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Black-Hole schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:33:
[...]

Kopen! Kopen! kopen! oOo *O*

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Black-Hole schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:33:
[...]

Potjes duren ook maar 2-12 minuten ofzo, dus als er eens eentje bij zit waar je gek van wordt is ie zo voorbij.

edit: Mijn kortste potje duurde zelfs maar 1 minuut en 35 seconden. :D

[ Voor 8% gewijzigd door On_E op 02-06-2016 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:58
Planespotter schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:27:
[...]

Als ik als Roadhog op 100 hp ben ga ik mezelf ook healen, als ik moet wachten tot een Mercy me weer vol heeft gehealed dan zijn we tegen die tijd allebei wel weer dood. Dus ja, gewoon mezelf healen, dan vindt je maar dat Roadhog spelers die dat doen slecht maar die paar % op je ult zal mij worst wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eld0
  • Laatst online: 07-08 09:04

Ik zou zeggen: koop het spel!
Ik heb ook geen enkele vriend die online speelt (ben al te oud ondertussen :p) maar ik zoek eerst een groep via discord en dan queuen we samen met 6. Dit is idd veel leuker dan zomaar pub te spelen. Na een tijdje heb je genoeg vrienden in-game dat je leert kennen via discord dat ik ze in-game aanspreek of ze een plaats vrij hebben voor één meer ipv op discord eerst samen te groepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:46
Leuk momentje gisteren: Reinhardt die een charge uitvoert op twee vijanden en er één zo het ravijn duwt op Route 66. Geen officiële double kill, maar wel nice. ;)

[YouTube: https://youtu.be/sSQzsq2Hs9E]

Die avond ook een aantal goede, leuke sessies gehad met een aantal toffe spelers! Lang geleden dat ik zo heb lopen kloten/dollen via de voice chat met players. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
ik speelde gisteren rond 18.00 even een game met wat tweakers, onder andere een tweaker van level 50.... we hadden game op die mexicaanse map waar we moesten aanvallen.... dat was echt een tering snelle game! Gewoon op de payload gaan staan en dat ding heeft continu gereden haha.

Wel lache als een game zo snel kan gaan, 1 minuut en 45 seconden zoiets waren we klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Yonix schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:09:
Leuk momentje gisteren: Reinhardt die een charge uitvoert op twee vijanden en er één zo het ravijn duwt op Route 66. Geen officiële double kill, maar wel nice. ;)

[video]

Die avond ook een aantal goede, leuke sessies gehad met een aantal toffe spelers! Lang geleden dat ik zo heb lopen kloten/dollen via de voice chat met players. :*)
Eergisteren op Ilios chargde een enemy Reinhart van de map af, 3 kills ;(
Ze werden ook echt als kills herkent in de kill feed en het was PotG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

jurgenb1990 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:22:
ik speelde gisteren rond 18.00 even een game met wat tweakers, onder andere een tweaker van level 50.... we hadden game op die mexicaanse map waar we moesten aanvallen.... dat was echt een tering snelle game! Gewoon op de payload gaan staan en dat ding heeft continu gereden haha.

Wel lache als een game zo snel kan gaan, 1 minuut en 45 seconden zoiets waren we klaar.
Spelen jullie vanuit de reguliere TS server Jurgen ? Kon gisteravond toen ik inlogde niemand vinden op TS.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Laatst online: 22-04 18:07
Soldier 76 en Junkrat blijven toch wel een favoriet. Zeker Junkrat ga ik steeds beter mee om, laatst gewoon complete team wipe-out door dat je ook de Bounce van de granaten beter leert te timen. :+ Moet zeggen dat ik niet snel wil dat Mercy mij helpt omdat ik soms neig naar de frontline te gaan en dan wordt het snel een suicide mission, maar ik stel het altijd zeeeeer op prijs :9

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik vind Zarya en Symmetra het leukste, al vermaak ik mij ook uitstekend met ong. 15 andere heroes hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Ebayzo schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:26:
[...]
Spelen jullie vanuit de reguliere TS server Jurgen ? Kon gisteravond toen ik inlogde niemand vinden op TS.
normaal zit ik altijd op die BuG-community maar gisteren kreeg ik uitnodiging van paar kerels en gebruikten wij gewoon ingame voicechat. Werkt gewoon goed dus teamspeak was op dat moment onnodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Laatst online: 15:11
http://gamer.nl/articles/...tch-komt-toch-deze-maand/

Dan nog maar snel nog even wat oefenen en levelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Puc van S. schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:51:
[...]

Ja maar het werkt dus niet zo als diablo :P

je word 1 tot 100 en dan heb je een soort van prestige waardoor je weer van 1 naar 100 kan maar dan met die rank 2 portrait. dan op 100 weer prestige met rank 3 border etc :P

en elke keer van 1-100 is die exp die je moet halen het zelfde. dus ik denk dat k met 15/16 weken wel realistisch ben :P de vraag is alleen of ze net zo hardcore door blijven spelen natuurlijk zoals deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik dacht ik ga even een potje of 2 spelen gisteravond, om vervolgens The Witcher te gaan spelen. Voordat ik het wist, was het al 23:00... Overwatch is een tijdmachine.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
hoe lang blijft de leaver penalty staan trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Chester schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:08:
Ik dacht ik ga even een potje of 2 spelen gisteravond, om vervolgens The Witcher te gaan spelen. Voordat ik het wist, was het al 23:00... Overwatch is een tijdmachine.
Net als the witcher eigenlijk :+
Maar het: "Oké nog EEEEN potje" gehalte is heel hoog inderdaad...
Komt ook omdat een potje vaak maar 10 minuten duurt.
Dat vind ik ook zo leuk aan overwatch, je kan gauw even 1 of 2 potjes spelen. Waar je met LoL bijvoorbeeld toch al gauw rond de 30 a 40 minuten per pot zit. (niet dat de 2 te vergelijken zijn) alhoewel, het is gewoon een Moba eigenlijk :+
M= multiplayer (check)
O= online (check)
B= Batlle (check)
A= Arena (check)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Chester schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:08:
So true... :') Hij ging bij mij om 20.00 aan en pas weer om 1.30 uit :') Kut...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind dat dan weer zo'n kut artikel he... verwoord het gewoon beter enzo.
Het is niet het hoogste level. Levelen gaat gewoon door hij is gewoon de eerste die 100 heeft gehaald en dan weer bij 1 begint met een andere border.

Tevens denk ik dat hij niet eens de eerste is joh. alleen de eerste die het ook streamde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
tellavist schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:16:
[...]

Net als the witcher eigenlijk :+
Maar het: "Oké nog EEEEN potje" gehalte is heel hoog inderdaad...
Komt ook omdat een potje vaak maar 10 minuten duurt.
Dat vind ik ook zo leuk aan overwatch, je kan gauw even 1 of 2 potjes spelen. Waar je met LoL bijvoorbeeld toch al gauw rond de 30 a 40 minuten per pot zit. (niet dat de 2 te vergelijken zijn) alhoewel, het is gewoon een Moba eigenlijk :+
M= multiplayer (check)
O= online (check)
B= Batlle (check)
A= Arena (check)
Moba is gewoon een domme benaming (vanuit een logisch punt gezien) voor games zoals Dota en LoL :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Ereaser schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:17:
[...]

Moba is gewoon een domme benaming (vanuit een logisch punt gezien) voor games zoals Dota en LoL :P
True :+
CoD is ook een Moba eigenlijk.
Zijn zoveel spellen Moba. :9

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Overwatch, CoD, BF, etc.. zijn een MOBA FPS. LOL, DOTA, Heroes, etc.. zijn een MOBA action-RPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Zeror schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:23:
Overwatch, CoD, BF, etc.. zijn een MOBA FPS. LOL, DOTA, Heroes, etc.. zijn een MOBA action-RPG
Ik denk dat je LoL en Dota beter kunt beschrijven als Action RTS.
Rocket league is in principe ook een Moba :P

Maar goed, dat is natuurlijk allemaal lekker off topic ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Ereaser op 02-06-2016 13:27 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tellavist
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/HBeee7EkyF88Gm90bIyOZ1K2/full.png

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-09 15:18
Spelen jullie allemaal in de avonden? Voor mij is t meestal juist eind van de middag (direct na werk tot uurtje of 19:00), maar lijkt me wel vet om wat meer met een groep te spelen (aantal vrienden hebben de game, maar met verschillende banen/werktijden etc is t nog lastig combineren soms)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
Sjoerdje131 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:57:
Spelen jullie allemaal in de avonden? Voor mij is t meestal juist eind van de middag (direct na werk tot uurtje of 19:00), maar lijkt me wel vet om wat meer met een groep te spelen (aantal vrienden hebben de game, maar met verschillende banen/werktijden etc is t nog lastig combineren soms)
Ik werk 9-5 en dan nog 1,5 uur reizen + eten, dus voor mij 's avonds ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:36
Ik heb vakantie dus ik speel gewoon altijd :P

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer

Fixer

FP ProMod
~17:30 thuis, eten en dan spelen tegen ~19:00 tot ~01:00 's nachts (met onderbrekingen voor sport, tv etc).
Op die manier ontloop je het gros van de waardeloze spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
17.00 thuis van werk, eten, sporten, 19.30 overwatch aanslingeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Overwerken tot max 21:00, 21:30 thuis verwacht ik, uiterlijk 22:00 Overwatch kunnen spelen :(

Al denk ik niet dat het de bedoeling is om het topic te spammen met wanneer iemand kan spelen... :+

[ Voor 38% gewijzigd door CH4OS op 02-06-2016 15:42 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• awesom-o
Blizzard is wel lekker bezig met het aanpakken van de cheaters. Hopelijk zetten ze dat een beetje door.

Ruim 1500 in China gebanned, lijst inclusief namen: http://bbs.ow.blizzard.cn...tid=523366&extra=page%3D1

En deze is ook wel mooi:
Afbeeldingslocatie: https://embed.gyazo.com/13d15613f9321bad43462336678d0830.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

awesom-o schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 15:41:
Blizzard is wel lekker bezig met het aanpakken van de cheaters. Hopelijk zetten ze dat een beetje door.

Ruim 1500 in China gebanned, lijst inclusief namen: http://bbs.ow.blizzard.cn...tid=523366&extra=page%3D1

En deze is ook wel mooi:
[afbeelding]
Oh wauw, vind dat wel nice tho. Kan me in andere games echt kapot irriteren aan hackers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 07:03
Zal wel een HWID ban zijn geweest, nice :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-09 10:20
Aim bot of wall hack is leuk met Overwatch maar je bent uiteindelijk niet OP tegen een goed team. Er zijn zelfs Heroes met skills die te vergelijken zijn met een wall hack of aimbot ;)

Desalniettemin moet hacken gewoon hard gestraft worden. Denk alleen niet dat het zoveel verschil maakt ten opzichte van bijvoorbeeld cs of cod etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:40

muhda

Time & Space traveler

Gisteren eindelijk voor het eerst goed kunnen spelen. Het is nog wennen met al die hero's.
Speel meestal als een healer / support. Gisteren met "Mei" als hero gespeeld. Ging eindelijk als een speer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Zucht... waarom lees ik dat nu in zijn stem :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Laatst online: 31-07 13:28
awesom-o schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 15:41:

En deze is ook wel mooi:
[afbeelding]
Dus als ik het goed begrijp heeft die gast 4x het spel Overwatch gekocht? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:50
aaaido schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 16:24:
Aim bot of wall hack is leuk met Overwatch maar je bent uiteindelijk niet OP tegen een goed team. Er zijn zelfs Heroes met skills die te vergelijken zijn met een wall hack of aimbot ;)

Desalniettemin moet hacken gewoon hard gestraft worden. Denk alleen niet dat het zoveel verschil maakt ten opzichte van bijvoorbeeld cs of cod etc.
Precies, bij andere spellen heb je nog "baat" bij met cheats/hacks. Maar tegen een goed georganiseerd team ben je toch kansloos, als je teamleden niet op elkaar afgesteld zijn.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Pagina: 1 ... 38 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.