Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Krijg het idee dat in de hero specifieke leaderboards play time heel veel uit maakt.

Een vriend van een vriend speelt alleen maar met Torbjorn en is rank #43, maar hij is niet echt geweldig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 13:36
Reuzekabouter schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:40:
[...]

Dan heb je aanzienlijk meer geluk dan dat ik dat heb. Level 18, en nog geen legendary gezien. Niet dat het uitmaakt hoor, met uitzondering van Reinhardt zie je jezelf amper tijdens de match. ;)
Ik heb al 2 keer de legendary skin van Junkrat gekregen.. De Hayseed skin. (Ben nu level 23) Kreeg voor die duplicate geloof ik maar 50 gold..
Ereaser schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:43:
Krijg het idee dat in de hero specifieke leaderboards play time heel veel uit maakt.

Een vriend van een vriend speelt alleen maar met Torbjorn en is rank #43, maar hij is niet echt geweldig :P
Dat zal in het begin inderdaad wel zo zijn ja. Zodra mensen veel meer spelen zal play time minder gaan uitmaken.

[ Voor 33% gewijzigd door Zenety op 01-06-2016 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dan heb je aanzienlijk meer geluk dan dat ik dat heb. Level 18, en nog geen legendary gezien. Niet dat het uitmaakt hoor, met uitzondering van Reinhardt zie je jezelf amper tijdens de match. ;)
Legendary skins hebben vaak ook best wat anders uitziende wapens :P maakt het ook wel tof

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11
Diigii schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:05:
[...]

Misschien dat het ook een voorkeur is wat je zelf vindt dat het fijnst is. Als ik Mercy ben dan vlieg ik vaak heen en weer. Zie ik dat Tracer weinig HP heeft, of achterna wordt gezeten, dan laat ik de tank heel even alleen en vlieg ik naar Tracer om deze te healen. Gaan we een pushen dan zorg ik dat iedereen bij elkaar gaat staan en ik blijf op de achtergrond. Wordt ik getarget door één of meerdere enemies, dan vlieg ik vaak naar een andere hero toe.

Ik heb zelfs enkele matches gespeeld waarbij we zowel een Lucio en Mercy hadden.

Maar ik snap ook dat je Lucio erg fijn vindt :D. Vooral bij objectives die je moet verdedigen. Als je een Lucio hebt met z'n ultimate, dan kan je en iedereen levend houden, en je teammates kunnen gewoon blijven schieten.

Persoonlijk kan ik spelers gewoon beter levend houden dan met Lucio. In matches waarbij ik maar met enkele vrienden speel, dan kan het zijn dat je teammates overal en nergens zijn. Lucio kan deze personen minder makkelijk en snel healen.

Ik speel niet heel erg veel Lucio, maar ik weet dat Mercy haar ultimate heel erg snel weer beschikbaar is. Hoe meer mensen je healed die gedamaged zijn, hoe sneller je ultimate weer klaar is. Als je dan een cart aan pushen bent, en Hanzo denkt van ik schiet lekker een ultimate. Dan kan je heel erg snel je team weer ressen en dan kan je weer verder gaan :).

[...]

Ja, de characters die je speelt zijn ook erg goed! Zenyatta speelde ik in de beta best veel, maar nu eigenlijk een stuk minder. Misschien komt het omdat ik behoorlijk agressief speel. Daarmee bedoel ik dat ik graag met een tank (en ik als healer) wil gaan pushen. Dus dan heb je alle heals nodig die je kan krijgen.

Toch ben ik wel van plan om Zenyatta meer te gaan spelen. Maar persoonlijk zou ik dan nog een extra healer bij in het team gooien zodat Zenyatta toch een beetje z'n gang kan gaan. Mensen orben en enemies debuffen.

En Junkrat is ook zeker erg goed. Vooral in kleinere ruimtes is hij dodelijk. Persoonlijk vindt ik één ding jammer, en dat is dat Junkrats ultimate door het schild van Reinhart gaat. Een redelijke goede Reinhart mag van mij best die ultimate blocken (met shield up), om zo ook andere teammates te beschermen. Ik heb zelf enkele keren Junkrat gespeeld, maar ik weet niet hoe moeilijk het zou zijn om een rondje te rijden met de bom om Reinhart :P. Ik zou het goed vinden dat je met Junkrat over Reinhart heen kan springen (over het schild heen) als Reinhart bijvoorbeeld niet springt. Zo heb je als Reinhart nog een kans om uberhaupt iets te doen.

En Pharahs ultimate is ook echt een game changer in veel gevallen :D.
De ult van junkrat is zeer makkelijk te counteren. Je kan de tire heel snel kapot maken.
Daarnaast kan je met een reinhart al verschillende ults tegenhouden zoals de ult van Mccree, Pharah,Soldier:76

Alle support heroes zijn geweldig
Lucio om een grote groep te healen.
Mercy om snel heals uit te delen en mensen te reviven
Zenyatta om naast heal voornamelijk damageboost te geven.
Santee schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:07:
Hey, veel vrienden van mij hebben dit spel al en sinds Riots aankondiging soloQ niet terug te brengen wil ik gaan overstappen. Ik heb vroeger wel wat (70 uur ofzo) TF2 gespeeld, dit spel lijkt daar op toch? Is het waard om €50 ipv 40 uit te geven voor de origens edition?
:)
Naast dat het een shooter is met heroes / classes is er verder geen vergelijking te maken met TF2.
Als TF2 speler heb je wel een voorsprong op spelers die niet eerder een hero/class based shooter hebben gespeeld. Maar qua gameplay zijn het 2 totaal andere games.
Als je dit topic terug leest, dan zal je terug lezen wat de verschillen zijn.

Ik heb zelf gewoon de origin edition gekocht vanwege de Bastion en Pharah skin.
Daarnaast speel ik World of warcraft en baby Winston als pet is erg leuk.

voor 10 euro kan je lootboxen kopen of gewoon in je zak houden.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Dan heb je aanzienlijk meer geluk dan dat ik dat heb. Level 18, en nog geen legendary gezien.
HIer hetzelfde, maar dan op L21. wel veel player icons, tags en een aantal victory poses gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
Ricmaniac schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:45:
[...]

Legendary skins hebben vaak ook best wat anders uitziende wapens :P maakt het ook wel tof
Vind Junkrat zijn wiel wel een van de tofste dingen die veranderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

True, vind t ook wel vet zoals widowmaker die legendary's dat ze er zowat heel anders uit ziet. Ook blijf ik de victory poses leuk vinden. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-08 14:24
https://www.reddit.com/r/...g_looked_at_for_possible/

Mcree wordt waarschijnlijk generfed, Dva krijgt een buff.

ik ben mcree fan, dus ben benieuwd wat ze gaan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Heb ook al teveel lootboxes gekocht :P

http://i.imgur.com/z8exT9l.jpg

Alleen weinig voor Roadhog gekregen :o

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Planespotter schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:48:

Oh wauw al zoveel, haha jaloers hier. Veel legendary's al dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reuzekabouter
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-09-2023
[...]

Ja dat is wel waar inderdaad. Ik spaar voor die skin voor Reinhardt waar hij een dikke bijl heeft in plaats van die lompe hamer. Dat vind ik wel gaaf. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Planespotter schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:48:

tering hahaha ik ben lvl 36 en heb gemiddeld 9-13 dingen voor alle heroes denk dat je al wel een 100 euro er doorheen gejast hebt? ;p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:49:
[...]

Oh wauw al zoveel, haha jaloers hier. Veel legendary's al dan ?
24 legendary skins excl. de skins van de Origin's Edition.

En ja wel wat meer dan 100 euro :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvi0
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-06 23:02
Planespotter schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:55:
[...]

Wat zonde.. 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
als hij hier zijn geld aan uit wil geven, laat hem! ik speel ze wel vrij over tijd :)

ander mensen kopen schoenen van 400 euro.. dat vindt ik dan weer zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Gelukkig mogen mensen zelf bepalen waar ze hun geld aan uitgeven, anders zou het een saaie wereld worden ;)

Heb overigens nog maar 1 Roadhog skin uit een lootbox gekregen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvi0
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-06 23:02
Madbee schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:58:
[...]

als hij hier zijn geld aan uit wil geven, laat hem! ik speel ze wel vrij over tijd :)

ander mensen kopen schoenen van 400 euro.. dat vindt ik dan weer zonde.
Ja dat is ook weer zo.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 17:36
Over de ultimate van Junkrat, klopt het dat die ook een gebouw/muur over kan?

Onder de class settings van Junkrat staat namelijk een optie alla "Auto climb walls" net als bij Hanzo/Genji en bij die laatste 2 zorgt die setting ervoor dat als je tegen een muur aanloopt je automatisch naar boven klimt ipv dat je spatie moet indrukken.

If so kan je natuurlijk met die ulti een stuk meer verrassen dan dat je alleen maar over de grond gaat. (geen idee zelf, speel eigenlijk bijna nooit Junkrat)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Ik ben lvl 17. en heb 1 epic skin gekregen ^^

Ik wil heel graag de highlight animatie van lucio.
Enige probleem: met lucio haal ik bijna nooit POTG, 1x gelukt met pure mazzel (3 enemy's tegelijk van een rand geblazen)

Maar ik vind hem zo cool. kost ook maar 250gold volgens mij.
Kan je ook gewoon currency kopen? of alleen die boxes?

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
Puc van S. schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:00:

Onder de class settings van Junkrat staat namelijk een optie alla "Auto climb walls" net als bij Hanzo/Genji en bij die laatste 2 zorgt die setting ervoor dat als je tegen een muur aanloopt je automatisch naar boven klimt ipv dat je spatie moet indrukken.

If so kan je natuurlijk met die ulti een stuk meer verrassen dan dat je alleen maar over de grond gaat. (geen idee zelf, speel eigenlijk bijna nooit Junkrat)
jup, wiel kan springen en wallclimben.

@ Lucio animatie, die kan je ook met credits kopen (welke je weer uit lootboxes krijgt)

[ Voor 6% gewijzigd door Madbee op 01-06-2016 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Puc van S. schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:00:

ja als je met de default opties speelt moet je met hanzo genji en junkrats wiel spatie ingedrukt houden om muren op te klimmen. en als je die andere optie dan aanzet word het een toggle. dan spring je gewoon tegen de muur op en hoef je alleen vooruit ingedrukt te houden om omhoog te gaan. En dus ook junkrats wiel idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 16:25
Ik heb ook lekker geluk met mijn lootboxen. Bijna altijd alleen maar voicelines en sprays gekregen. Krijg ik na een tijdje eindelijk een legendary skin, is het een Slapshot skin van Lucio, een hero die ik nooit speel en een skin die ik niet zo leuk vind. Tien lootboxen later, waarvan ik alleen maar saaie sprays en voicelines kreeg, krijg ik eindelijk weer een legendary skin, en wat is het, de Breakaway skin van Lucio.
|:(

[ Voor 3% gewijzigd door markdm op 01-06-2016 12:05 ]

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
markdm schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:04:
Ik heb ook lekker geluk met mijn lootboxen. Bijna altijd alleen maar voicelines en sprays gekregen. Krijg ik na een tijdje eindelijk een legendary skin, is het een Slapshot skin van Lucio, een hero die ik nooit speel en een skin die ik niet zo leuk vind. Tien lootboxen later, waarvan ik alleen maar saaie sprays en voicelines kreeg, krijg ik eindelijk weer een legendary skin, en wat is het, de Breakaway skin van Lucio.
Breakaway vind ik cooler :+

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-07 11:00

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Ik heb de Djinyatta gekocht met bij elkaar gespaarde centjes en de El Blanco voor Reaper uit een box, waar ik ERG blij mee was :)

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
markdm schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:04:
Zo had ik gisteren me 3e legendary skin uit een lootbox .. was het al een duplicate :P Yeti hunter Mei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Tormbo schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:10:
Ik heb de Djinyatta gekocht met bij elkaar gespaarde centjes en de El Blanco voor Reaper uit een box, waar ik ERG blij mee was :)
Ik heb de Sunyatta gekocht, die ziet er zo awesome uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devata
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-04 22:57
Mensen, vergeet die loot-boxes toch. Het is een shooter, wat maken die skins uit. Velen van jullie hebben waarschijnlijk jaren een of meerdere van deze games: UT, DOOM, Quake, Wolfenstein (ET), CS gespeeld.

Welke skins kreeg je daarbij? Volgens mij geen.

Speel je spel en heb gewoon lol, het enige waar ik persoonlijk de lootboxes voor gebruik is om iets te doen te hebben als ik op een match wacht. Als je dan een leuke ziet gebruik je hem en klaar.
Verder moet je er niet zo op letten.

Doe je het wel dan worden de loot-boxes een doel en wordt het spel een saaie grind naar dat doel.

Het fijne van Overwatch is juist dat je als je er zin in hebt even een match of een paar matches kunt spelen zonder je drukt te maken om een of andere grind zoals dat nu in vrijwel alle games zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zenety
Devata schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:15:
Mensen, vergeet die loot-boxes toch. Het is een shooter, wat maken die skins uit. Velen van jullie hebben waarschijnlijk jaren een of meerdere van deze games: UT, DOOM, Quake, Wolfenstein (ET), CS gespeeld.

Speel je spel en heb gewoon lol, het enige waar ik persoonlijk de lootboxes voor gebruik is om iets te doen te hebben als ik op een match wacht. Als je dan een leuke ziet gebruik je hem en klaar.

Doe je het wel dan worden de loot-boxes een doel en wordt het spel een saaie grind naar dat doel.

Het fijne van Overwatch is juist dat je als je er zin in hebt even een match of een paar matches kunt spelen zonder je drukt te maken om een of andere grind zoals dat nu in vrijwel alle games zit.
Waar maak je je druk om? Er word hier heel normaal over de verschillende skins gepraat. En dit is ook gewoon een groot gedeelte van de game. Dit soort negativiteit hebben we hier echt totaal niet nodig.....
Madbee schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:48:
https://www.reddit.com/r/...g_looked_at_for_possible/

Mcree wordt waarschijnlijk generfed, Dva krijgt een buff.

ik ben mcree fan, dus ben benieuwd wat ze gaan doen...
Ben inderdaad zeer benieuwd. Ik verwacht een kleine AOE voor de flashbang of meer spray op de rechtermuisknop. Dat als je dichtbij genoeg staat het nog steeds 1 shot kill is, maar iets te ver weg de speler nog kans geeft om weg te komen. We gaan het zien :)

[ Voor 21% gewijzigd door Zenety op 01-06-2016 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist

Eh hallo?!
En mijn E-peen dan? hoe weten mensen online anders dat ik die money's heb G? 8)

Ben het ergens wel een beetje met je eens. maar dan nog vind ik skins best leuk.
Bij LoL vond ik het ook altijd al leuk. alleen die kon je toch via andere manieren bij elkaar sparen.
Vind het bij blizzard nog wel een beetje money greedy. Je zou eigenlijk per gewonnen match 10gold moeten krijgen ofzo.

In ieder geval een snellere manier om skins te unlocken dan het levelen. dat gaat op een gegeven moment wel erg traag.

Misschien implementeren ze dat wel in ranked play straks :)

[ Voor 19% gewijzigd door tellavist op 01-06-2016 12:18 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Een goeie skin veranderd wel degelijk de dingen die je wel ziet. Je wapen krijgt een andere kleur, je ziet andere handschoenen ofzo. Bepaalde attacks en ulti veranderen mee.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devata
Zenety schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:16:
[...]

Waar maak je je druk om? Er word hier heel normaal over de verschillende skins gepraat. En dit is ook gewoon een groot gedeelte van de game. Dit soort negativiteit hebben we hier echt totaal niet nodig.....
Het is een tip, geen negativiteit.

En nee, skins zijn geen groot onderdeel van het spel. Het is een leuk extraatje, niet meer en niet minder. Als je de mentaliteit hebt dat skins inderdaad een groot onderdeel zijn dan maak je het spel zelf een grind voor jezelf. Iets waar veel games tegenwoordig last van hebben maar Overwatch niet.. totdat je jezelf wijs maakt dat skins in een shooter een belangrijk onderdeel zijn. Het is geen MMORPG waarbij skins inderdaad een belangrijk onderdeel van het spel zijn.. Dit is een shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
Devata schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:20:
[...]

En nee, skins zijn geen groot onderdeel van het spel. Het is een leuk extraatje, niet meer en niet minder. Als je de mentaliteit hebt dat skins inderdaad een groot onderdeel zijn dan maak je het spel zelf een grind voor jezelf. Iets waar veel games tegenwoordig last van hebben maar Overwatch niet.. totdat je jezelf wijs maakt dat skins in een shooter een belangrijk onderdeel zijn. Het is geen MMORPG waarbij skins inderdaad een belangrijk onderdeel van het spel zijn.. Dit is een shooter.
Ah net als dat bij CSGO en TF2 de items totaal niet belangrijk zijn :) En nee, ik heb het niet over gameplay wise.

En ik mis de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devata
Zenety schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:21:
[...]

Ah net als dat bij CSGO en TF2 de items totaal niet belangrijk zijn :) En nee, ik heb het niet over gameplay wise.

En ik mis de tip.
Ook daar waren het leuke extra's maar geen belangrijk onderdeel nee.

We hebben het hier toch over een shooter ... geen cosmetic game zoals een Role Playing Game waarbij uiterlijk echt onderdeel van het spel is.

De tip was om niet zo te focussen op die skins omdat je dan het spel voor jezelf gaat verpesten.

[ Voor 27% gewijzigd door Devata op 01-06-2016 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Devata schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:20:
[...]

Hats maakte toch ook een groot onderdeel uit van TF2?
Want laten we wel wezen, Overwatch heeft de mooie dingen geleend van TF2

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
Devata schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:22:
[...]

Ook daar waren het leuke extra's maar geen belangrijk onderdeel nee.

We hebben het hier toch over een shooter ... geen cosmetic game zoals een Role Playing Game waarbij uiterlijk echt onderdeel van het spel is.

De tip was om niet zo te focussen op die skins omdat je dan het spel voor jezelf gaat verpesten.
Dus je wilt zeggen dat CSGO en TF2 net zo groot waren geworden zonder skins en hats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devata
Bellerophon schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:23:
[...]

Hats maakte toch ook een groot onderdeel uit van TF2?
Want laten we wel wezen, Overwatch heeft de mooie dingen geleend van TF2
Hats waren een leuke gimmick. Maar toch ook niet meer als dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devata
Zenety schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:24:
[...]

Dus je wilt zeggen dat CSGO en TF2 net zo groot waren geworden zonder skins en hats?
Ja. Net zoals Wolfenstein ET, en Doom en UT en (nouja dat lijstje wat ik al had getypt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Devata schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:27:
[...]

Ja. Net zoals Wolfenstein ET, en Doom en UT en (nouja dat lijstje wat ik al had getypt).
Volgens mij is TF2 alleen al bekend geworden door de hoedjes hype in het spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
Devata schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:27:
[...]

Die games waren in hun tijd inderdaad geweldig. Maar nu niet meer. Je ziet hoe goed de nieuwe Doom en UT het op het multiplayer vlak doen. Ik snap dat je graag de oude manier van shooters terug wilt zien, maar die tijd is helaas veranderd. Ik heb me ook enorm kunnen vermaken met shooters zonder skins of andere extra´s.
Maar nu vind ik Overwatch super tof om bepaalde dingen te verzamelen in plaats van alleen maar te schieten.

Maar formuleer het de volgende keer gewoon als je mening, en niet dat iedereen hier moet stoppen met zich duk te maken over skins die zij leuk vinden :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:52
Ik ben heel, heel (heeeeeeeeeeeeeel) blij dat Blizzard niet gekozen heeft voor een progression system met wapen/skill/hero unlocks of Free to Play. De keuze voor cosmetische lootboxes sluit wat mij betreft prima aan, ik vind het stiekem toch altijd 'spannend' wat ik ga krijgen. Zonder gevoel van grind hoor ;)

En ja, heel veel UT en Quake gespeeld vroeger... En jawel, ook daar zaten skins in. En dat was toen ook al leuk :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:55

UTADDICT

NERF

Ik weet niet hoor, maar bij UT: GotY wat ik jaren speelde (Instagib FTW) had je belachelijk veel diverse characters. Zijn dan wel geen skins maar looks deden er ook toe!

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devata
Silvin schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:30:
Ik ben heel, heel (heeeeeeeeeeeeeel) blij dat Blizzard niet gekozen heeft voor een progression system met wapen/skill/hero unlocks of Free to Play. De keuze voor cosmetische lootboxes sluit wat mij betreft prima aan, ik vind het stiekem toch altijd 'spannend' wat ik ga krijgen. Zonder gevoel van grind hoor ;)

En ja, heel veel UT en Quake gespeeld vroeger... En jawel, ook daar zaten skins in. En dat was toen ook al leuk :*)
Maar dat is ook prima. Het probleem waar ik voor waarschuw is als je de drang krijgt om zo veel mogelijk skins te willen, of een aantal specifieke skins. Als dat je doel wordt dan zal het spel snel grindy gaan aanvoelen want dat zit je naar een tijdje matches te doen, niet omdat je die match zo leuk vind maar omdat je je nog een lootbox wilt. Ik kan me geen skins in UT en Quake herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
Silvin schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:30:
Ben benieuwd of er nog meer zal komen qua requirements voor skins. Bijvoorbeeld skins uit ranked of een bepaald level behalen. Of misschien zelfs bepaalde achievements. Het liefste niet hero specific achievements want dan blijven mensen vast zit aan 1 hero.

Ik zou het niet heel erg vinden als bepaalde skins requirements zouden krijgen. Maar zou me wel kunnen voorstellen dat dit voor andere wel als een probleem gezien kan worden. Als je het spel lekker casual wilt spelen bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11
Planespotter schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:55:
[...]

OK, Ik beken, ik heb ook al 40 euro aan lootboxen uitgegeven :P (dus 50 lootboxen)
en daarnaast heb ik van mijn vriendin een 20 euro blizzard kaartje gekregen en heb ik nog eens 24 lootboxen kunnen openen.

ik heb heel veel items unlocked, maar in totaal heb ik (even uit mijn hoofd) 9 legend skins.
Waarbij ik er 2 heb ontvangen (Widowmaker en torbjorn) via het openen van lootboxen tijdens het levelen.
4 door het openen van de 74 lootboxen waarvoor ik dus "betaald" heb.
2 via de ingame currency.
Als ik inderdaad naar jou screenshot kijk, dan heb je zeker meer dan 100 euro aan lootboxen gekocht.
Planespotter schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:58:
[...]

Gelukkig mogen mensen zelf bepalen waar ze hun geld aan uitgeven, anders zou het een saaie wereld worden ;)

Heb overigens nog maar 1 Roadhog skin uit een lootbox gekregen.
Inderdaad je bepaalt zelf waar je jou welverdiende geld aan uitgeeft ;)
ik woon nog thuis (helaas heeft mijn vriendin een onzekere baan, waardoor ik het risico dit jaar nog niet ga lopen) en dus kan ik nu veel sparen en af en toe gekke aankopen doen.
Zenety schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:24:
[...]

TF2 heeft een flinke boost gehad, tijdens de introductie van hats en andere cosmetics.
Vooral Unusual en australium items zijn "waardevol". (sommige items van mij hebben een waarde van 100 euro)
Ik heb in iedergeval genoeg items getrade en gekocht op de market.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ugjneiQ.png

Items en skins zijn leuk, maar qua gameplay zorgen ze voor geen veranderingen.
Ik wil er gewoon "anders" uitzien dan de rest. of een bekende look, waardoor mensen mij herkennen in game.
Bij TF2 had ik vroeger alles in Lime green en daar herkende mensen mij aan op random servers ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Pykow schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:35:
[...]

Ik wil er gewoon "anders" uitzien dan de rest. of een bekende look, waardoor mensen mij herkennen in game.
Bij TF2 had ik vroeger alles in Lime green en daar herkende mensen mij aan op random servers ;)
Spijker. Kop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
Pykow schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:35:
[...]

TF2 heeft een flinke boost gehad, tijdens de introductie van hats en andere cosmetics.
Vooral Unusual en australium items zijn "waardevol".
Ik heb in iedergeval genoeg items getrade en gekocht op de market.
[afbeelding]

Dat is ook precies waar ik op doelde :)

Qua gameplay maakt het inderdaad niets uit. Maar het geeft gewoon dat extra ding in de game om ook te behalen, en niet alleen maar voor de wins of k/d te gaan. Ook vind ik het leuk om mensen met een legendary skin of een coole highlight intro te zien, ookal is het compleet random of je ze krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devata
Zenety schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:30:
[...]

Die games waren in hun tijd inderdaad geweldig. Maar nu niet meer. Je ziet hoe goed de nieuwe Doom en UT het op het multiplayer vlak doen. Ik snap dat je graag de oude manier van shooters terug wilt zien, maar die tijd is helaas veranderd. Ik heb me ook enorm kunnen vermaken met shooters zonder skins of andere extra´s.
Maar nu vind ik Overwatch super tof om bepaalde dingen te verzamelen in plaats van alleen maar te schieten.

Maar formuleer het de volgende keer gewoon als je mening, en niet dat iedereen hier moet stoppen met zich duk te maken over skins die zij leuk vinden :)
"Die games waren in hun tijd inderdaad geweldig. Maar nu niet meer." Ik speel zelf nog altijd zo nu en dan W:ET en de servers zijn ook nog altijd druk. Sterker nog, de overeenkomsten met Overwatch zijn wat me naar Overwatch trekken.

Het liefst had ik nog een remake van W:ET gezien.

Jij vind die spellen dus misschien niets meer, maar heel wat mensen zijn dat niet met je eens.

Wat wel leuk zou zijn is als Blizzard wat meer teams weet te maken en die tegenover elkaar zet.

Persoonlijk had ik het idee dat het toch wel duidelijk was, dat het om een tip / advies ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:55

UTADDICT

NERF

Devata schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:38:
[...]

"Die games waren in hun tijd inderdaad geweldig. Maar nu niet meer." Ik speel zelf nog altijd zo nu en dan W:ET en de servers zijn ook nog altijd druk. Sterker nog, de overeenkomsten met Overwatch zijn wat me naar Overwatch trekken.

Jij vind die spellen dus misschien niets meer, maar heel wat mensen zijn dat niet met je eens.

Wat wel leuk zou zijn is als Blizzard wat meer teams weet te maken en die tegenover elkaar zet.

Persoonlijk had ik het idee dat het toch wel duidelijk was, dat het om een tip / advies ging.
Eens, als ze de UT GOTY edition gewoon aanpasten naar een recente engine en weer verkochten ging ik helemaal los :p

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
Devata schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:38:
[...]

Heel wat ja, maar niet genoeg dat het nog miljoenen mensen trekt. De game is gewoon super tof, maar het gros van de mensen die casual gamen willen een game waar je direct in kan stappen, leuke graphics heeft en het liefst een tutorial erbij. Dat is W:ET echt totaal niet.

Zonder toffe CFG verlies je sowieso al van een andere speler. Maar ik zal niet al te ver afdwalen van Overwatch :)

Ook Doom en de nieuwe UT proberen met dezelfde modes en gameplay als de oude versies weer populair te worden, maar dit lukt totaal niet.
UTADDICT schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:41:
[...]

Eens, als ze de UT GOTY edition gewoon aanpasten naar een recente engine en weer verkochten ging ik helemaal los :p
https://www.epicgames.com/unrealtournament/

Niet recent genoeg qua engine? :P

Wow, zelfs UT voegt progression items toe: https://www.epicgames.com/unrealtournament/progression Met hoedjes en al.

[ Voor 20% gewijzigd door Zenety op 01-06-2016 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Devata schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:34:
[...]

Maar dat is ook prima. Het probleem waar ik voor waarschuw is als je de drang krijgt om zo veel mogelijk skins te willen, of een aantal specifieke skins. Als dat je doel wordt dan zal het spel snel grindy gaan aanvoelen want dat zit je naar een tijdje matches te doen, niet omdat je die match zo leuk vind maar omdat je je nog een lootbox wilt. Ik kan me geen skins in UT en Quake herinneren.
Als je een specifieke skin wil kan je die gelukkig gewoon kopen nadat je genoeg coins hebt gespaard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:52
Devata schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:34:
[...]
Ik kan me geen skins in UT en Quake herinneren.
Ietwat offtopic, maar gooi eens 'Ut99 skins' of 'Quake 3 skins' in de Google machine en aanschouw een wereld van skins waar geen regels gelden (behalve rule 34). Daarnaast hadden beide games skins in de basis game zitten, bij UT99 bijvoorbeeld in het 'player setup' menu, een uitschuifbalkje met de naam 'skin' ;) Maar eigenlijk drijf ik nu wat door, wat ik wil zeggen is dat het van alle tijden is om je een beetje uniek te voelen. Wat dat betreft is Overwatch behoorlijk karig.

Heb je zelf soms wel de ervaring dat een shooter een grind kan worden? Ik had dat met de latere CoD's wel (na CoD4) en dat drukt zeker het plezier. Maar dat was meer omdat het 'moest' aangezien je je hele arsenaal bij elkaar moest grinden. Bij Overwatch heb ik dit totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devata
Zenety schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:42:
[...]

Heel wat ja, maar niet genoeg dat het nog miljoenen mensen trekt. De game is gewoon super tof, maar het gros van de mensen die casual gamen willen een game waar je direct in kan stappen, leuke graphics heeft en het liefst een tutorial erbij. Dat is W:ET echt totaal niet.

Zonder toffe CFG verlies je sowieso al van een andere speler. Maar ik zal niet al te ver afdwalen van Overwatch :)

Ook Doom en de nieuwe UT proberen met dezelfde modes en gameplay als de oude versies weer populair te worden, maar dit lukt totaal niet.
Dus de skins zouden het verschil maken denk je? Ik betwijfel het echt hoor. Zelf denk ik dat een goede remake van W:ET wel degelijk miljoenen mensen trekt

Veel mensen zijn juist al dit soort unlocks (nou vallen skins nog mee zolang je er niet op focust) moe aan het worden. Het is denk ik mede ook waarom Battlefield 1 zo goed is ontvangen. Misschien zitten er ook wel unlocks in, maar veel mensen zien het denk ik toch ook een beetje als 'back to basic' wat veel mensen duidelijk willen.
Wow, zelfs UT voegt progression items toe: https://www.epicgames.com/unrealtournament/progression Met hoedjes en al.
En ondanks dat lukt het ze niet om het populair te krijgen zoals je daarnet zelf aan gaf. Misschien staan de skins dus toch los van populariteit ;)

Zelf snap ik om eerlijk te zijn ook niet zo goed waarom sommige mensen die drang hebben bij een shooter. Het is wel leuk maar... ik wil perse skin x in een shooter? Ik snap het niet. En dat komt van iemand die die drang juist enorm heeft bij MMORPG's.

Maar doe met mijn advies wat je wilt. Ben alleen niet verbaast dat als je je nu te veel focust op die skins, je over een tijdje geen Overwatch meer kunt zien. Als je matches gaat spelen niet omdat je een match wilt spelen maar om die lootbox te krijgen dan ga je jezelf uitbranden op zo'n spel.

[ Voor 27% gewijzigd door Devata op 01-06-2016 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zenety schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:34:
[...]

Ben benieuwd of er nog meer zal komen qua requirements voor skins. Bijvoorbeeld skins uit ranked of een bepaald level behalen. Of misschien zelfs bepaalde achievements. Het liefste niet hero specific achievements want dan blijven mensen vast zit aan 1 hero.

Ik zou het niet heel erg vinden als bepaalde skins requirements zouden krijgen. Maar zou me wel kunnen voorstellen dat dit voor andere wel als een probleem gezien kan worden. Als je het spel lekker casual wilt spelen bijvoorbeeld.
ik denk niet dat ze dat gaan doen en idd die reden die je zegt. dat je lekker casual wil spelen. Je voeld je dan toch een soort van verplicht om ranked te doen omdat je die skin "MOET" halen voor je eigen gevoel om er toe te doen.

Het enige wat ze denk ik doen (dit was in de closed beta het geval) dat je een specifieke portrait krijgt om je hero/naam heen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
Devata schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:53:
[...]
Veel mensen zijn juist al dit soort unlocks (nou vallen skins nog mee zolang je er niet op focust) moe aan het worden. Het is denk ik mede ook waarom Battlefield 1 zo goed is ontvangen. Misschien zitten er ook wel unlocks in, maar veel mensen zien het denk ik toch ook een beetje als 'back to basic' wat veel mensen duidelijk willen.
Ik had meer het idee dat ze erg blij waren om gewoon terug te gaan naar een WW1 setting. Ik kan me niet voorstellen dat er geen unlocks in zouden zitten. Bepaalde levels voordat je een bepaald wapen kan krijgen moet er sowieso wel in zitten.

En ik weet natuurlijk niet 100% zeker dat het de skins zijn, maar het is wel een doorzettende trend die een game erg goed laat verkopen. Veel mensen willen graag met een internet e-peen zwaaien en als dat niet via K/D kan, dan maar via een rare skin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Ricmaniac schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:12:
Zo had ik gisteren me 3e legendary skin uit een lootbox .. was het al een duplicate :P Yeti hunter Mei
Had de skin aan mij gegeven :(

Kon het maar... :+

[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 01-06-2016 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
CH40S schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:21:
[...]
Had de skin aan mij gegeven :(

Kon het maar... :+
Dat is opzicht wel een goeie! Dat je items kunt sparen en vervolgens traden. Anders moet de 1 maanden wachten op een skin die hij wil en weer iemand anders kreeg voor zijn vijfde weer coins :+

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nou al een paar keer gehad, dat als ik eindelijk in een goed team kom en een potje of 2-3 win dan staat er ineens switching servers op de xbox one. Dat is helemaal naaien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 12:57
Deze kwam ik net tegen op Reddit. Doet hij heel netjes.

http://plays.tv/video/574...-protatomonster?from=user

"If you pick an offense character on neutral point please know how to contest when overtime is coming" was de titel op Reddit wat wel een beetje makkelijk gezegd is. Best pittig om dit met sommige heroes te doen :P Wel goed om te oefenen denk ik.

Youtube mirror:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=3ihRu2_U5Lg&feature=youtu.be]

[ Voor 10% gewijzigd door awesom-o op 01-06-2016 13:34 ]

Overwatch profile awesomo#2162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
awesom-o schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:31:
"If you pick an offense character on neutral point please know how to contest when overtime is coming" was de titel op Reddit wat wel een beetje makkelijk gezegd is. Best pittig om dit met sommige heroes te doen :P Wel goed om te oefenen denk ik.
Met tracer is dat super makkelijk te doen, erin blinken, dan rewind en de overtime timer is gereset :P
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:28:
Ik heb nou al een paar keer gehad, dat als ik eindelijk in een goed team kom en een potje of 2-3 win dan staat er ineens switching servers op de xbox one. Dat is helemaal naaien.
Als het goed is staat er dan ook bovenin het scherm de reden, waarschijnlijk in jouw geval "Finding a more balanced match." ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Ereaser op 01-06-2016 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Ereaser schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:36:
[...]

Met tracer is dat super makkelijk te doen, erin blinken, dan rewind en de overtime timer is gereset :P
Klopt, maar dan zit je met je delays. De overtime counter loopt sneller af dan de delay op je rewind volgens mij.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Tormbo schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:37:
[...]

Klopt, maar dan zit je met je delays. De overtime counter loopt sneller af dan de delay op je rewind volgens mij.
Klopt inderdaad, maar terwijl jij de overtime delayed zijn je team mates inmiddels wel weer bij het objective :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
De nieuwe Weekly Brawl OMG :+
De enige heroes om te kiezen zijn Hanzo en Genji. De enige map Hanamura.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Zeror schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:45:
Afbeeldingslocatie: http://s33.postimg.org/gxmmlr5db/Bestand_000.jpg

:')

[ Voor 3% gewijzigd door Bellerophon op 01-06-2016 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Zeror schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:45:
Serieus? Genji wint altijd in een 1v1 tegen Hanzo als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
Tormbo schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:50:
[...]

Serieus? Genji wint altijd in een 1v1 tegen Hanzo als je het mij vraagt.
Hanzo vs Genji is inderdaad super lastig voor Hanzo. Maar brawl is dan ook echt alleen voor de fun. De vorige brawl was ook echt vreselijk om te spelen, maar je kon er wel even om lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
awesom-o schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:31:
Deze kwam ik net tegen op Reddit. Doet hij heel netjes.

http://plays.tv/video/574...-protatomonster?from=user

Youtube mirror:
[video]
Goede gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zenety schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:51:
[...]

Hanzo vs Genji is inderdaad super lastig voor Hanzo. Maar brawl is dan ook echt alleen voor de fun. De vorige brawl was ook echt vreselijk om te spelen, maar je kon er wel even om lachen.
Teams zijn in principe toch altijd gemixt.. je zal bijna nooit zien dat een team volledig hanzo vs genji is.
in de beta vaak genoeg gewonnen ook als 1 van de 2. is gewoon een leuke brawl en die shit moet niemand ook echt te serieus nemen.

ik vind alleen wel dat ze in de brawl trouwens iets extra's mogen stoppen zoals de brawl van heartstone dat je 1 keer een extra lootbox krijgt ofzo als je de weekly brawl wint.

[ Voor 14% gewijzigd door Ricmaniac op 01-06-2016 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Ricmaniac schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 14:03:
[...]

Teams zijn in principe toch altijd gemixt.. je zal bijna nooit zien dat een team volledig hanzo vs genji is.
in de beta vaak genoeg gewonnen ook als 1 van de 2. is gewoon een leuke brawl en die shit moet niemand ook echt te serieus nemen.

ik vind alleen wel dat ze in de brawl trouwens iets extra's mogen stoppen zoals de brawl van heartstone dat je 1 keer een extra lootbox krijgt ofzo als je de weekly brawl wint.
Dat zou ik inderdaad wel een hele fijne vinden, het gaat zo helaas wel eindeloos duren voordat je alle gewenste skins bij elkaar hebt. Natuurlijk is dit by design, zodat je uitgelokt wordt Lootboxes te gaan kopen, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Ik verwacht sowieso dat er meer lootboxes als rewards aan gaan komen hoor.
Per level is dit echt veel te karig.
Reddit en blizzard forums staan hier ook vol mee.
Je moet of lootboxes of currency gaan rewarden. anders gaat het je gewoon nooit en te nimmer lukken om alles bijvoorbeeld te unlocked als "free"2play user. want laten we eerlijks zijn. free2play is het al absoluut niet.

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
tellavist schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 14:16:
Je moet of lootboxes of currency gaan rewarden. anders gaat het je gewoon nooit en te nimmer lukken om alles bijvoorbeeld te unlocked als "free"2play user. want laten we eerlijks zijn. free2play is het al absoluut niet.
Naja ze verplichten je niks, en wat je vindt in de lootboxen hebben(buiten het 'ik zie er blitser uit en zie mij van verre' effect) geen effect op de game.

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tellavist schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 14:16:
wie noemd het ook f2p ? het is gewoon buy to play en je hoeft nooit meer een cent daarna uit te geven. en mensen die wel geld uitgeven hebben geen enkel dingetje voordeel behalve dat ze er tof uit kunnen zien.

en uiteindelijk kom je er alleen maar makkelijker aan want als je veel al hebt krijg je ook steeds meer duplicate items waar je ook weer credits voor krijgt en zelf dingen kan gaan kopen die je graag wilt. allemaal omdat je het leuk vind het te spelen en geen echt geld uit geeft.

Ik wou dat league of legends dat systeem had zeg. nu koop je eenmalig een game voor 40/ 60 euro en ben je klaar. in league heb ik denk ik al 700 euro totaal uitgegeven als het niet meer is (wel over een periode van 6 jaar though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
Ricmaniac schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 14:20:
[...]

wie noemd het ook f2p ? het is gewoon buy to play en je hoeft nooit meer een cent daarna uit te geven. en mensen die wel geld uitgeven hebben geen enkel dingetje voordeel behalve dat ze er tof uit kunnen zien.

en uiteindelijk kom je er alleen maar makkelijker aan want als je veel al hebt krijg je ook steeds meer duplicate items waar je ook weer credits voor krijgt en zelf dingen kan gaan kopen die je graag wilt. allemaal omdat je het leuk vind het te spelen en geen echt geld uit geeft.

Ik wou dat league of legends dat systeem had zeg. nu koop je eenmalig een game voor 40/ 60 euro en ben je klaar. in league heb ik denk ik al 700 euro totaal uitgegeven als het niet meer is (wel over een periode van 6 jaar though
Hmm, betekend dit eigenlijk dat Blizzard er zelf vanuit gaat dat mensen wat sneller op dit spel uitgekeken zullen zijn? :P Ze hadden namelijk net zo goed voor de League manier kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
awesom-o schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 14:30:
[...]

Hmm, betekend dit eigenlijk dat Blizzard er zelf vanuit gaat dat mensen wat sneller op dit spel uitgekeken zullen zijn? :P Ze hadden namelijk net zo goed voor de League manier kunnen gaan.
nee dit is gewoon een goed business model. wat de meeste spelers aan spreekt.
ben blij dat ze niet zoals league hebben gedaan want dan voelt levelen ook nutteloos. ik vind het levelen leuk omdat je dan weer een box krijgt en ook je border wat uitgebreider word. maar het gaat vooral om de lol die ik heb met spelen. heb geen level drang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
Ricmaniac schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 14:34:
[...]

ben blij dat ze niet zoals league hebben gedaan want dan voelt levelen ook nutteloos. ik vind het levelen leuk omdat je dan weer een box krijgt en ook je border wat uitgebreider word. maar het gaat vooral om de lol die ik heb met spelen. heb geen level drang
Plus dat het hopelijk een boel mensen weerhoud om te gaan hacken. De kans dat je dan 40 euro weggooit is dan natuurlijk zonde, tegenover gratis games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
Ricmaniac schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 14:34:
[...]

Plezier in het spelen zelf is absoluut het belangrijkste, persoonlijk stoor ik mij eigenlijk nooit aan het business model wat er achter een spel zit, als ik plezier heb speel ik toch wel.

Moet trouwens zeggen dat sinds Overwatch mijn concentratie op werk rond 15:00 toch wel vrij laag wordt en ik echt weer wil spelen >:)
Zenety schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 14:52:
[...]
Plus dat het hopelijk een boel mensen weerhoud om te gaan hacken. De kans dat je dan 40 euro weggooit is dan natuurlijk zonde, tegenover gratis games.
Dat is wel een goed punt idd.

[ Voor 16% gewijzigd door awesom-o op 01-06-2016 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Zenety schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 14:52:
[...]

Dat zou je denken. Het weerhoudt BF4 spelers echter niet van te gaan cheaten. Komt natuurlijk ook al omdat die game 'gametime' heeft, waardoor je de eerste X uur gratis kan spelen, maar dan nog; ook voordat 'gametime' geïntroduceerd werd bij BF4 waren er vele cheaters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
awesom-o schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 14:53:
[...]

Moet trouwens zeggen dat sinds Overwatch mijn concentratie op werk rond 15:00 toch wel vrij laag wordt en ik echt weer wil spelen >:)
same :+

[ Voor 33% gewijzigd door tellavist op 01-06-2016 14:55 ]

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We'll be introducing our Competitive Play (hopefully) later in July. Stay tuned!
Competitive Play dus pas in juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
CH40S schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 14:54:
[...]
Dat zou je denken. Het weerhoudt BF4 spelers echter niet van te gaan cheaten. Komt natuurlijk ook al omdat die game 'gametime' heeft, waardoor je de eerste X uur gratis kan spelen, maar dan nog; ook voordat 'gametime' geïntroduceerd werd bij BF4 waren er vele cheaters.
En dat je vaak russische keys kan krijgen voor echt 9 euro per stuk. Het zal vast wel iets helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
Zeror schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 14:55:
[...]

Hmm klein beetje jammer, maar zoals in die replies al gezegd wordt: liever dat ze het goed doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de beta niet gespeeld. Wat houdt dat competitive play eigenlijk in?
Is het een goede aanvulling?
Komt er nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ranked playmode enzo.

Info uit de beta: http://techraptor.net/con...ch-competitive-play-works

[ Voor 76% gewijzigd door Zeror op 01-06-2016 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 15:02:
Ik heb de beta niet gespeeld. Wat houdt dat competitive play eigenlijk in?
Is het een goede aanvulling?
Komt er nog meer?
https://playoverwatch.com/en-us/blog/20090466/

Even googlen ;)
To join a Competitive Play game, select “Play” from the main menu and then select “Competitive Play.” You can queue up for Competitive Play games solo or in a group (of any size). Once queued, the system will do its best to match you against other players who've also queued solo or, if you're playing with friends, against players who queued in similarly-sized groups. Please note that you must be at least level 25 in order queue for Competitive Play.
Valt me op dat hier nog niks over staat op de eerste post van dit topic. Misschien waard om toe te voegen?

[ Voor 49% gewijzigd door Zenety op 01-06-2016 15:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
[Video: https://gfycat.com/SmartCloseHound]

Vette verloop van Reaper's ulti. Kijk ook wat men zegt in de chat... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zenety schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 15:04:
Valt me op dat hier nog niks over staat op de eerste post van dit topic. Misschien waard om toe te voegen?
Ik ga dat nog toevoegen, maar wil hier nog even mee wachten tot een week ofzo voordat de functie in het spel komt. Het is nu nog niet relevant. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zenety
CH40S schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 15:35:
[video]

Vette verloop van Reaper's ulti. Kijk ook wat men zegt in de chat... :+
Ah joh, dat is niks, dat kan veel beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 12:21
Origens key gekocht hier op Tweakers voor 42.50, paar skins voor 2.50 vond ik nog wel ok:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:15
Dit is dan weer wat minder nieuws:
We'll be introducing our Competitive Play (hopefully) later in July. Stay tuned!
Duuuuuuurt lang >:)
Bron:https://twitter.com/PlayOverwatch/status/736331124645863424?ref_src=twsrc%5Etfw

[ Voor 8% gewijzigd door tumtum100 op 01-06-2016 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Gaat mij er meer om, dat men eerst zegt dat men Reaper niet hoeft te vrezen, vervolgens helpt hun eigen Mei die Reaper aan een multi kill... :+ Dus ik snap even niet waarom een stomme Pharah 'beter' is? :?
Een rode ice wall is immers een enemy ice wall. ;)

[ Voor 17% gewijzigd door CH4OS op 01-06-2016 16:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ereaser
CH40S schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 16:14:
[...]
Gaat mij er meer om, dat men eerst zegt dat men Reaper niet hoeft te vrezen, vervolgens helpt hun eigen Mei die Reaper aan een multi kill... :+ Dus ik snap even niet waarom een stomme Pharah 'beter' is? :?
Sarcasme is altijd lastig via tekst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 14:55:
[...]

Damn! dit is wel erg jammer zeg. ik heb liever dat ze het systeem inderdaad erg goed hebben voordat ze het implementeren maar half juni of ineens later in juli vind ik een best groot verschil. Laat nou dan net final fantasy XV uit komen :'( (eindelijk na 10 jaar wachten) .. ik denk dat die periode wel echt te lang is voor een game als overwatch om ranked play dan pas uit te brengen. we gaan het zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Zucht, nog tot in juli wachten voor competitive play.. Tegen dan ben ik 't wss beu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Tomski1986 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 17:04:
Zucht, nog tot in juli wachten voor competitive play.. Tegen dan ben ik 't wss beu..
Mooie reden om dan de game weer op te pakken, toch? ;) Zeker als je graag competitive play wilt gaan doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er al iemand level 1590? :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FLsKQp2.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Zeror op 01-06-2016 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Na een paar dagen hard twijfelen of ik het spel wel moet komen voor de PS4, het toch maar gedaan!

Mocht iemand het leuk vinden om me toe te voegen: Devilx_

Battlenet tag is DVX#2743

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SensLike
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 20:57
Ik vermaak me ziekelijk met deze game, zoek alleen nog wat mensen die pre-made zouden willen gaan :/

Dus bij deze de oproep naar anderen die medespelers zoeken: SensLike#2317

Let op: PC _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door SensLike op 01-06-2016 18:02 ]

PSN: SensLike_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 20:20
Ik vind het ergens wel wat hebben dat die levels zover doortellen, en tegelijkertijd zijn de iconen vrij terughoudend vormgegeven. I like :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
CH40S schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 16:14:
[...]
Was inderdaad sarcastisch bedoelt haha, jouw filmpje was juist leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-09 20:49
Paar daagjes spelen joh! Nog maar 1570 levels te gaan ;)

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steef
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-09 10:11

Steef

GoT's Most Eaten

Tomski1986 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 17:04:
Valt mee hoor:
https://twitter.com/PlayOverwatch/status/738044550371893248

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/a6LUyge.png

Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400

Pagina: 1 ... 37 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.