♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠

Ach ja, Blizzard is (zowat) de enige nog die mooie boxed versies maaktmprkooij schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 18:45:
Overwatch besteld! Ziet eruit als een heel leuke game. Helaas wel 5-10 werkdagen wachten tot bol.com hem verstuurd.. Achja je moet wat overhebben voor de fysieke versie
Het spel lijkt inderdaad (te) populair, want bij elke webshop hebben ze nu langere levertijden/hogere prijzen voor de boxed versie.
[ Voor 14% gewijzigd door Thormodo op 31-05-2016 18:52 ]
Even een bezoek brengen aan de locale Mediamarkt of speelgoedwinkel of gameboer. Dan heb je hem snellermprkooij schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 18:45:
Overwatch besteld! Ziet eruit als een heel leuke game. Helaas wel 5-10 werkdagen wachten tot bol.com hem verstuurd.. Achja je moet wat overhebben voor de fysieke versie
[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 31-05-2016 19:06 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Dit is een aanname van jou, want Tweakers beschouwt dit niet als illegaal. Kijk maar eens in het Online Games topic, allemaal volgens jou "illegale sites" met gebruikersreviews en ervaringen. Het zou dan een beetje krom zijn als het in dit topic illegaal zou zijnCH40S schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 17:57:
[...]
Je doelt op de grijze keystores, daarvan is de legaliteit niet bekend en dus wordt het door Tweakers als illegaal beschouwd en mag je er dus niet naar linken. Ze nemen het zekere voor het onzekere.
Vanaf morgenavond eindelijk tijd om meer Overwatch te spelen, ik heb er zin in! Al wordt het ook te mooi weer haha
Thanks, zal morgen maar eens even kijken bij de Mediamarkt! Las op hun website > 2 weken dus dacht ik dat het waarschijnlijk ook niet in de winkel lag.Zeror schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 19:06:
[...]
Even een bezoek brengen aan de locale Mediamarkt of speelgoedwinkel of gameboer. Dan heb je hem sneller. En dan bestelling annuleren.
Verwijderd
De meeste wapens bans in tf2 komen voor uit het irritant zijn of dat ze een mechanic hebben die bij kleine teams een te grote impact hebben. Op pubs hebben unlocks amper invloed. Als demoman stomp je met vanilla wapens nog steeds elke pub zelfs als iedereen met unlocks rondloopt.D4NG3R schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 18:05:
[...]
Mits er een lock is dat elke hero maar 1x gekozen kan worden per team zie ik eigenlijk weinig problemen. Voor elke ult is een counter, en beide teams hebben dezelfde mogelijkheden. Het moeilijke zit hem dan ook in de communicatie en toegepaste strategieen.
Iets wat bij vrijwel elke class based shooter het geval is trouwens.
Het enige wat ik nog wel eens zie gebeuren is dat een bepaalde hero banned word i.v.m. balancing, bij TF2 zie je het zelfde bij veel wapens.
Bij OW is er geen straf voor doodgaan. Je zou gewoon je ult moeten verliezen dan. Daarnaast heeft praktisch elke ult een impact, van relatief klein (soldier) tot aan enorm (widowmaker). Dat maakt de game te bloated. Daarnaast heb ik in OW nog geen mechanics gezien zoals je met de soldier of demoman in TF2 hebt. Dat maakt het nogal recht toe recht aan.
Ik zeg dan ook niet dat het illegaal is. Ik zeg dat het grijze keystores zijn (het is immers niet zwart (illegaal) of wit (legaal)). En daarmee bedoel ik dat het niet duidelijk is of het wel of niet illegaal is. Om het zekere voor het onzekere te nemen, worden dergelijke linkjes vaak verwijderd en als illegaal bestempeld door Tweakers, niet door mij.Nostordici schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 19:08:
[...]
Dit is een aanname van jou, want Tweakers beschouwt dit niet als illegaal. Kijk maar eens in het Online Games topic, allemaal volgens jou "illegale sites" met gebruikersreviews en ervaringen. Het zou dan een beetje krom zijn als het in dit topic illegaal zou zijnSowieso zijn sites als Kinguin en G2A grote spelers, met een grote userbase. Maar goed, je mag er geen liefhebber van zijn, maar de aanname doen dat het volgens Tweakers illegaal is, gaat mij te ver hehe.
Vanaf morgenavond eindelijk tijd om meer Overwatch te spelen, ik heb er zin in! Al wordt het ook te mooi weer hahaEn dan heb ik ook nog een WoW Legion beta key weten te bemachtigen
[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 31-05-2016 19:35 ]
Winkelvoorraad en webshop voorraad is verschillend. Maar je zou vantevoren even kunnen bellen om zeker te zijn dat je niet voor niks gaat.mprkooij schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 19:14:
[...]
Thanks, zal morgen maar eens even kijken bij de Mediamarkt! Las op hun website > 2 weken dus dacht ik dat het waarschijnlijk ook niet in de winkel lag.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Goed plan, ga ik ook doenFanatix schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 19:56:
Ik heb net even een stuk of 10 mensen toegevoegd die hun ID hadden gepost, just so you know ik geen spambot ben(Fanatix#2160).
[ Voor 47% gewijzigd door awesom-o op 31-05-2016 20:16 ]
Overwatch profile awesomo#2162
Yes. Er zijn ook een aantal kanalen specifiek voor Overwatch, maar in principe staat het je vrij om te joinen idd.awesom-o schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 20:15:
Heb net teamspeak geïnstalleerd en zit nu op die bug server, maar dat is dus niet alleen tweakers? Hoe werkt dat dan? Kan ik gewoon joinen waar ik wil?
Cool!CH40S schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 20:20:
[...]
Yes. Er zijn ook een aantal kanalen specifiek voor Overwatch, maar in principe staat het je vrij om te joinen idd.
Mensen die mij willen adden: awesomo#2162
SoSurreal#2764
Voeg me maar toe als je wil, ik sta wel open voor wat group games
EDIT: Voeg me toe op IMNTR#2788
[ Voor 15% gewijzigd door NoTimeRemains op 31-05-2016 20:51 ]
This is the Way.
Wie oh wie weet de fix. Kan er niks over vinden....
Edit: Ik speel op PS4
Edit2: hij doet toch nog wat. Na heel lang proberen en meerdere keren opnieuw opstarten. En jezus wat is die AI sterk zeg
Blijken wel meer mensen last van te hebben op console...
[ Voor 33% gewijzigd door Dr0ppFTW op 31-05-2016 21:28 ]
Ik denk ik kies eens Reinhardt als tank in de aanval, omdat die toch best wel irritant kan zijn om tegen je te hebben. Maar alsnog niemand die er gebruik van maakt in m'n team, gaat echt nergens over..
Het zou fijn zijn als Blizzard een soort van onderscheid gaat toevoegen in het zoeken naar games. Mensen die een mic hebben en 'm ook daadwerkelijk nuttig willen gebruiken voor teamplay, allemaal in een specifieke search bracket gooien zodat er eens echt leuk gespeeld kan worden.
EDIT: ik heb ook een aantal mensen inmiddels toegevoegd
[ Voor 8% gewijzigd door The.Sticky op 31-05-2016 21:30 ]
Als iemand nog een (redelijke) noob in z'n team wilt ID = "Scolibrosis"
“Never underestimate the bandwidth of a station wagon full of tapes hurtling down the highway.”
Stuk overzichtelijker dan zoeken in dit topic
Nu doe je het weer hahahaCH40S schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 19:29:
[...]
Ik zeg dan ook niet dat het illegaal is. Ik zeg dat het grijze keystores zijn (het is immers niet zwart (illegaal) of wit (legaal)). En daarmee bedoel ik dat het niet duidelijk is of het wel of niet illegaal is. Om het zekere voor het onzekere te nemen, worden dergelijke linkjes vaak verwijderd en als illegaal bestempeld door Tweakers, niet door mij.Kunnen Kinguin en G2A grote winkels zijn, dat doet niet onder of het wel of niet illegaal is en het beleid van Tweakers daarvoor. Ik zeg dus ook nergens dat ik er geen liefhebber van ben, want ook ik heb menig game via dergelijke stores, al blijft het nog altijd in het midden of het dan legaal is of niet.
Tweakers verwijdert naar mijn weten deze links niet, tenzij het overduidelijk illegaal is. Voor nu blijft het grijs en wordt het niet door Tweakers als illegaal bestempeld. Anders kan heel het online keys topic ook verwijderd worden, want illegaal ^^
Voor nu is het dus fictief beleid van Tweakers, want het is een grijs gebied. Dat bedoelde ik met aanname van jou dat Tweakers dit illegaal vind
Daar was iemand wel mee bezig, weet de naam zo even niet meer. Is als het goed is ook wel een URL van te vinden hier ergens in het topic, of misschien in de openings post. Alleen weet ik niet wat de status van die pagina / site isdemokert schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 22:18:
Is het geen idee om een spelerslijst te maken hier voor de verschillende platforms?
Stuk overzichtelijker dan zoeken in dit topic
Toen die stores in opkomst kwamen ben ik bij de discussie geweest...Nostordici schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 22:25:
[...]
Nu doe je het weer hahahaIk heb het maar even gemarkeerd.
Tweakers verwijdert naar mijn weten deze links niet, tenzij het overduidelijk illegaal is. Voor nu blijft het grijs en wordt het niet door Tweakers als illegaal bestempeld. Anders kan heel het online keys topic ook verwijderd worden, want illegaal ^^
Voor nu is het dus fictief beleid van Tweakers, want het is een grijs gebied. Dat bedoelde ik met aanname van jou dat Tweakers dit illegaal vind
Ah ok, duidelijkCH40S schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 22:34:
[...]
Toen die stores in opkomst kwamen ben ik bij de discussie geweest...Maar goed, zal het intussen wel herzien zijn of zo. Het keystores topic is ook een poos dicht geweest namelijk.
Nu snap ik ook waar dat illegaal vandaan kwam hehe.
Maar goed, de meeste mensen hebben Overwatch inmiddels, dus waar hebben we het eigenlijk over. Wel bijzonder trouwens dat de pc versie van de Collectors Edtion inmiddels bijna overal uitverkocht is. Terwijl de console variant nog volop verkrijgbaar is. Ik heb de pc versie van de Collectors Edition namelijk en iemand die ik ken wilde hem ook, maar het was wel even zoeken waar die nog te krijgen is hehe. Dit geeft ook een klein beetje aan, dat de pc versie veel beter wordt verkocht dan de console versie, dit was uiteraard te verwachten, maar nu hebben hier toch een klein beetje bewijs voor
Zeror is bezig met het maken van een website hiervoor.demokert schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 22:31:
Hmm enig idee op welke pagina ongeveer? Of zou je ernaar willen zoeken? Zou graag in fatsoenlijke groepen willen spelen... ook dadelijk voor ranked
Overigens, als het je wat lijkt, kun je ook via Teamspeak joinen. Via de BuG TS server zijn er dagelijks altijd wel een man of 10 te vinden die Overwatch spelen.
Er zijn ook andere TS servers, die kanalen voor Overwatch hebben aangemaakt, zie hiervoor de topicstart.
[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 31-05-2016 23:49 ]
Zeror schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:40:
Voor WoW, SCII, D3 etc.. heb ik een database-tool om Battletags mee te delen. Overwatch wordt nog niet ondersteunt. Ik ben in mijn vrije uurtjes wel bezig al een tijdje, al heeft dat de laatste tijd op een wat laag pitje gestaan, om een nieuwe database site te maken om je battletags te kunnen delen.
Ik hoop hem eind deze maand af te hebben.
Ik merk dat Overwatch echt een game is die pas tot zijn recht komt als je met mensen samen kan spelen. Zelf ben ik nog op zoek naar meer mensen om samen te spelen.Kashika schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 14:49:
Voor consoles moeten we gamertags of psn usernames delen. Misschien zoals andere games ook hier hebben, een Google doc aanmaken?
Is het een idee om een Google Sheet aan te maken waar mensen hun Gamertag/BattleTag/PSN ID in kunnen zetten? In ieder geval tot jouw database website af is?
Ik heb er alvast 1 aangemaakt:
https://docs.google.com/s...cHQAvsm4/edit?usp=sharing
Als dit niet gewenst is hoor ik het graag!
[XBO/PSN: BroedersKolk]
@hieronderL ja ook zo al vet
[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 31-05-2016 23:54 ]
Het geluid gaat ook mee! Dan hoor je wolven huilen ipv het gebrul (?) van draken.Zeror schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 23:50:
Haal net Hanzo's Okami skin uit een lootbox. Damn dat ziet er gaaf uit. En de ulti veranderd mee naar twee witte wolven ipv draken.![]()
Je hoeft geen lijstje maken hoor, want er is ook al een andere lijst buiten die van mij om. Mijn site is bijna klaar. Ben met de laatste dingetjes bezig. Heb er alleen weinig tijd voor afgelopen dagen....jooncheez schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 23:49:
[...]
[...]
Ik merk dat Overwatch echt een game is die pas tot zijn recht komt als je met mensen samen kan spelen. Zelf ben ik nog op zoek naar meer mensen om samen te spelen.
Is het een idee om een Google Sheet aan te maken waar mensen hun Gamertag/BattleTag/PSN ID in kunnen zetten? In ieder geval tot jouw database website af is?
Ik heb er alvast 1 aangemaakt:
https://docs.google.com/s...cHQAvsm4/edit?usp=sharing
Als dit niet gewenst is hoor ik het graag!
Ah excuses, ik kon alleen een lijst vinden voor PC spelers. Ik ben benieuwd naar de website.Zeror schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 23:54:
[...]
Je hoeft geen lijstje maken hoor, want er is ook al een andere lijst buiten die van mij om. Mijn site is bijna klaar. Ben met de laatste dingetjes bezig. Heb er alleen weinig tijd voor afgelopen dagen....
[XBO/PSN: BroedersKolk]
Precies mijn avond die je daar schetstThe.Sticky schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 21:28:
Pffff het gaat echt zo op en neer met het plezier gehalte. Heb tot zover vanavond echt alleen maar potjes gehad met complete idiots. Niemand die samenspeelt als team, werkelijk niemand. Alleen maar mensen die voor hun eigen shit gaan en niet op de objective gaan om hem te contesten.
Ik denk ik kies eens Reinhardt als tank in de aanval, omdat die toch best wel irritant kan zijn om tegen je te hebben. Maar alsnog niemand die er gebruik van maakt in m'n team, gaat echt nergens over..
Het zou fijn zijn als Blizzard een soort van onderscheid gaat toevoegen in het zoeken naar games. Mensen die een mic hebben en 'm ook daadwerkelijk nuttig willen gebruiken voor teamplay, allemaal in een specifieke search bracket gooien zodat er eens echt leuk gespeeld kan worden.
EDIT: ik heb ook een aantal mensen inmiddels toegevoegdVoel jezelf vooral vrij om mij ook toe te voegen op Battle.net. The more, the merrier

Hoe dan ook is Overwatch geen spel waar ik echt in kom. Speel een paar potjes en dan heb ik het wel weer gezien en ik denk er de rest van de dag niet meer aan (of zelfs al dagen dat ik het niet speel). Geen goed teken en ik denk dat het bij mij juist het aantal hero's is wat me uit het spel houd. Bij TF2 heb je minder "hero's" , maar dan heb je genoeg aan het beheersen van 2 of 3 classes en je weet ook veel beter wat je van de tegenstander kan verwachten. Voor mij is het dus overdaad schaadt tot nu toe ook al wil ik het echt leuk vinden.
Heb volgens mij een w/l ratio van 1,3 en de loses komen voornamelijk door retarted teams zoals 3x bastion, niet switchen van heroes, slechte support. Heb daarnaast al een aantal potjes gehad waar het 99/99 stond met control.
Verwijderd
https://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/MrWahloh-2770
Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com
niceWahloh schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 01:08:
Vandaag de Master Overwatch website ontdekt. Leaderboards! Yay! Zenyatta #443 EU op moment van schrijven.
edit: haha ik zat ff wat info te kijken echt een toffe website.
de nummer 1 hanzo heeft al 62 uur played op hanzo. Verder geen seconde een andere hero aangeraakt
========================================================
Level 36 geworden vanavond en eindelijk weer een legendary... krijg ik een duplicate
Lekker zo'n extreem foute skin

[ Voor 28% gewijzigd door Ricmaniac op 01-06-2016 01:38 ]
[ Voor 72% gewijzigd door Ketho op 01-06-2016 03:38 ]
Maar gisteren kon ik hier de vruchten van plukken. Heb mensen echt zien tollen
Speel voornamelijk support classes.
Playstation tag: Ylime_NL
#758 Soldier 76 hier!

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Vet!Wahloh schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 01:08:
Vandaag de Master Overwatch website ontdekt. Leaderboards! Yay! Zenyatta #443 EU op moment van schrijven.
Mijn stats ook maar even gekeken, met alle attack heroes een dikke k/d
https://masteroverwatch.c...pc/eu/JurgenB-2785/heroes
Je ziet ook wel dat als ik een tank of healer pak ik de meeste games verlies haha.
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Ik ben ook lekker met de game bezig in m'n vrije tijd. 's Avonds kan ik meestal wel even tijd vrij maken voor wat potjes maar als ik overdag bijvoorbeeld met mijn zoontje thuis ben kan ik nog wel eens de pc aanslingeren, doorschakelen naar de tv en met een controller in een custom game op m'n gemak de maps gaan leren. Of wat guides en ervaringen lezen.
En zoals velen hier kan ik me enorm storen aan random groepen
Silvin#1391
Ik zal ook eens wat mensen van hier toevoegen
Niet dat ik Winston echt super geweldig speel, maar die zal niet zoveel gekozen worden dan een Reinhardt ofzo.
Roadhog ben ik wel tevreden mee, die rightclick cancel naar hook naar leftclick shot is altijd leuk
Voeg mij ook toe: Silvi0_072

Zo staat het er bij mij momenteel voor:
https://masteroverwatch.c.../eu/TheSticky-2879/heroes
Volgens mij heb ik nog geen individuele hero ranks?
Default blanke hetero
nee volgens mij moet je eerst een keer hem zelf geupdate hebben voordat je profiel daar zichtbaar is.Ketho schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 02:31:
Ik dacht eerst dat Master Overwatch niet alle profielen had voor de leaderboards, anders is het wel handig
dan zijn er hoge spelers hier ook al qua level of niet? of ben ik gewoon fucking slecht XD? omdat mijn hoogste hero rank 2800 is
[ Voor 25% gewijzigd door Ricmaniac op 01-06-2016 09:34 ]
PSN: Spud_NL
de nr 3 genji heeft een kd ratio van 4.7 en is vele malen beter. (afgaande op de stats)
Lijkt me veeeeeeeeeel overzichtelijker!
lees laatste pagina,Tomski1986 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 09:50:
Kan er iemand geen topic openen voor battletags in te plaatsen? (PC)
Lijkt me veeeeeeeeeel overzichtelijker!
komt een website aan om battletags te delen..

Ik schrik alleen van spelers die al 80 of 100 uur in de game hebben zitten.
Ik heb er net 11 uur inzitten.
Wel grappig dat je via de site kan comparen met "pro's", maar ik geloof de stats niet zo.
Want als ik ze compare, dan zijn mijn stats beter of liggen ze erg dicht bijelkaar
Ik weet dat ik zeker geen pro ben in deze game, want ga nog steeds dood op stomme momenten of doordat ik solo speel als er nog geen mensen online zijn.
Ik hoop dat er nog wat training maps gaan uitkomen, want ik wil mijn airshots trainen als Pharah.
Ik denk dat ik nu maar 30% hit, maar dat moet opgeschroeft worden.
Dit is mijn profiel, niks bijzonders eigenlijk of zelfs slecht te noemen.
https://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/Pykow-1990
Angelo NL / Global Cargo VTC
w/l van 42% 82 games gespeeld
Een handtekening?!
precies wat ik zeg, die site ranked mensen op time played op een character. Kijkt totaal niet naar de andere stats. "pro's" zijn dus gewoon mensen met de meeste uren op een char....Pykow schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 09:54:
Jeuj rank #2950 als Pharah![]()
Wel grappig dat je via de site kan comparen met "pro's", maar ik geloof de stats niet zo.
Want als ik ze compare, dan zijn mijn stats beter of liggen ze erg dicht bijelkaar
Ik weet dat ik zeker geen pro ben in deze game, want ga nog steeds dood op stomme momenten of doordat ik solo speel als er nog geen mensen online zijn.
Ik hoop dat er nog wat training maps gaan uitkomen, want ik wil mijn airshots trainen als Pharah.
dat is ook een erg groot verschil ja als je de stats vergelijkt met "pro's" dat hun in een premade met echte teamwork spelen en wij vaak gewoon groupen maar alsnog redelijk als pub spelenPykow schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 09:54:
Menace_1981 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 23:23:
Ik zoek nog mensen om mee samen te spelen! Voor PS4: xRunNGun81x
Ik zal jullie vanavond toevoegen!silvi0 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 08:58:
Voor de PS4 spelers hier..
Voeg mij ook toe: Silvi0_072
[ Voor 29% gewijzigd door demokert op 01-06-2016 10:06 ]
Rank #811 op McCree is het beste wat ik heb.
Komend weekend (inc. de hele vrijdag) heb ik een lan party waar ik vooral Overwatch ga spelen dus ik verwacht dat dit nog wel gaat veranderen
www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe
Alleen speel jij denk ik niet tegen hetzelfde niveau spelers. Heb wel het idee dat dit wel goed in elkaar zit, heb nooit echt het idee dat ik tegen mensen speel die veel beter of slechter zijn.Pykow schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 09:54:
Tja, leuk een K/D, maar dat is natuurlijk niet waar het om draait in Overwatch.jurgenb1990 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 08:15:
[...]
Vet!
Mijn stats ook maar even gekeken, met alle attack heroes een dikke k/d![]()
https://masteroverwatch.c...pc/eu/JurgenB-2785/heroes
Je ziet ook wel dat als ik een tank of healer pak ik de meeste games verlies haha.
Dus die statistieken zijn leuk om te weten, maar meer dan dat is het ook niet. Overigens sta ik erg ruk met K/D, maar ik speel vooral support en een kill of death meer of minder boeit mij eigenlijk totaal niet, hahaha.
https://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/CptChaos-2957
[ Voor 20% gewijzigd door CH4OS op 01-06-2016 10:15 ]
Dat ervaar ik anders.awesom-o schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:09:
[...]
Alleen speel jij denk ik niet tegen hetzelfde niveau spelers. Heb wel het idee dat dit wel goed in elkaar zit, heb nooit echt het idee dat ik tegen mensen speel die veel beter of slechter zijn.
ik kom soms bij spelers die volgens mij niet eens weten waar hun toetsenbord ligt of hun monitor uit hebben staan.
Als ik solo speel, dan wordt ik altijd gematch met speler die rank 35 - 50 zijn, terwijl ik zelf pas rank 21 ben en dus veel minder heb gespeeld. Dus volgens mij moeten zij in theorie beter zijn dan mij.
Level zegt alleen wat over de hoeveelheid tijd die je al gespeeld hebt (en dus de hoeveelheid games die je hebt gespeeld).Pykow schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:17:
Dat ervaar ik anders.
ik kom soms bij spelers die volgens mij niet eens weten waar hun toetsenbord ligt of hun monitor uit hebben staan.
Als ik solo speel, dan wordt ik altijd gematch met speler die rank 35 - 50 zijn, terwijl ik zelf pas rank 21 ben en dus veel minder heb gespeeld. Dus volgens mij moeten zij in theorie beter zijn dan mij.
Bij de closed beta heb ik wel is gehad, omdat ik dan wat dagen gewoon ruk ging, dat ik vervolgens een dag later bij spelers met lagere skill terecht kwam.
[ Voor 15% gewijzigd door CH4OS op 01-06-2016 10:19 ]
Wel gruwelijk irritant als je bij spelers komt, die geen oog hebben voor de objectives
PS4 gebruiker hier trouwens: bellerophon-
PSN: Bellerophon-
Dit iddCH40S schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:18:
[...]
Level zegt alleen wat over de hoeveelheid tijd die je al gespeeld hebt (en dus de hoeveelheid games die je hebt gespeeld).Het zegt absoluut niets over skill, waar Overwatch de matchmaking op doet.
Bij de closed beta heb ik wel is gehad, omdat ik dan wat dagen gewoon ruk ging, dat ik vervolgens een dag later bij spelers met lagere skill terecht kwam.
Ja, precies. Persoonlijk speel ik voornamelijk support. Ik zal af en toe een kill meepakken (als Mercy of Lucio), maar daar gaat je K/D natuurlijk niet echt van omhoog. Persoonlijk geef ik op dit moment niet heel veel om K/D ratio. Het gaat er mij vooral om dat je als team het beste er uit haalt. Dit gaat natuurlijk al heel erg goed wanneer je de juiste characters kiest. Je ziet online ook gewoon dat de meeste mensen graag een offensive hero spelen zoals Mcree, Pharah, Reaper etc. Vaak worden supports en tanks als laatste (of helemaal niet) gekozen.CH40S schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:10:
[...]
Tja, leuk een K/D, maar dat is natuurlijk niet waar het om draait in Overwatch.Kan je nog zo'n "goede" K/D ratio hebben, iemand die niet gefocussed is op de objective verliest gewoon. Punt.
Tot nu toe heb ik dan ook voornamelijk met vrienden gespeeld. Je kan namelijk het verschil te goed merken als je solo gaat queuen of niet. Mensen luisteren/communiceren niet heel erg veel. Als je vraagt of ze willen switchen dan gebeurd dit helaas niet altijd. Ik kan dan wel healer gaan, maar soms heb je gewoon geen tank.
Ik kan daarom ook niet wachten totdat ranked er eindelijk is. Dan kom ik hopelijk serieuzere mensen tegen waarbij het niet zoveel uitmaakt welke character ze kiezen.
Persoonlijk had ik Overwatch niet beter kunnen voorstellen. Ben heel erg blij dat ik deze game heb gekocht. Ik hoor af en toe mensen klagen of dat sommige characters erg sterk zijn, maar tot op heden heb ik weinig op de balancing aan te merken. Het is toch lastig om nu al een oordeel te geven, straks wanneer er ranked/competitive wordt gespeeld, dan kan je beter zien of een hero OP is aangezien dan de "betere" spelers de character spelen.
Mijn Top 3 characters (meest bespeeld)
- Mercy (Support yey
- Reaper (Kies ik in de goede situaties en als er al een tank/healer is)
- Reinhart (Erg handig in kleinere maps waar mensen in steegjes staan te vechten. Je rent/charged er op af, als je je ultimate gebruikt heb je kans dat je 3 mensen tegelijkertijd kan raken, bam enemies dood
Een hero wat ik daarnaast ook erg goed vindt is Roadhog. Roadhog kan vaak best een groot verschil maken. Je kan behoorlijk goed een Tracer hooken, en als een Bastion ergens staat te campen, en je hebt genoeg range, dan hook je hem gewoon naar je toe.
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Ik ben ook heel benieuwd naar ranked maar ik ben ook een beetje bang dat er een hoop gehuil over "elo-hell" komt. Mensen die niet uit challenger kunnen komen door hun teamgenotenDiigii schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:23:
[...]
Ik kan daarom ook niet wachten totdat ranked er eindelijk is. Dan kom ik hopelijk serieuzere mensen tegen waarbij het niet zoveel uitmaakt welke character ze kiezen.
nee idd objective is ook belangrijker maar ik speel meestal DPS class, dan vind ik het wel belangrijk dat de DPS hero in ons team ook wel echt veel neerknaltCH40S schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:10:
[...]
Tja, leuk een K/D, maar dat is natuurlijk niet waar het om draait in Overwatch.Kan je nog zo'n "goede" K/D ratio hebben, iemand die niet gefocussed is op de objective verliest gewoon.
Dus die statistieken zijn leuk om te weten, maar meer dan dat is het ook niet. Overigens sta ik erg ruk met K/D, maar ik speel vooral support en een kill of death meer of minder boeit mij eigenlijk totaal niet, hahaha.
https://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/CptChaos-2957
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Probleem met de w/l ratio momenteel is dat je nog teveel loses hebt door echt retarted teamies
Is er bekend hoe skill berekend wordt? K/D zal wellicht meetellen, maar ik mag hopen dat zaken als Objective Time en Win/Loss Ratio ook zwaar meetellen.CH40S schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:18:
[...]
Level zegt alleen wat over de hoeveelheid tijd die je al gespeeld hebt (en dus de hoeveelheid games die je hebt gespeeld).Het zegt absoluut niets over skill, waar Overwatch de matchmaking op doet.
niet als je gewoon kijkt op rank van score.Madbee schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 09:57:
[...]
precies wat ik zeg, die site ranked mensen op time played op een character. Kijkt totaal niet naar de andere stats. "pro's" zijn dus gewoon mensen met de meeste uren op een char....
nummer 1 en 2 hebben bijv minder games gespeeld dan nummer 3
https://masteroverwatch.com/leaderboards/pc/eu/score
Verwijderd
Ps: ik voeg de PS4 mensen ook even toe, dan weten jullie dat
Aangezien Tracer toch wel 1 van mijn favoriete heroes is, betekent dat bijna ongelimiteerd blinken. Als je dan een beetje snel kan aimen terwijl je blinkt van links naar rechts, dan kan je medespelers zooo gek maken.
Ik heb echt met een paar dingen heel erg moeite in Overwatch;
- De ult van Bastion
- De eerder besproken gate van Anubis, alle andere maps kan ik redelijk mee uit de voeten, maar attack op die map is dramatisch.
- Idem voor Volskaya Industries als attacker, met een widowmaker/bastion/torjorn op def bovenop de railing is er geen doorkomen aan.
In mijn ogen kan je nooit echt supergoed worden in het spel als je heel veel heroes speelt (5 of 6+), om de ins en outs van de heroes te kennen moet er tig uren in stoppen. Natuurlijk als je aanleg voor shooters hebt en op hoog niveau anders shooters gespeeld hebt dan kan het natuurlijk meevallen.
Verder is het nog steeds een prachtspel.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Een medestanderDiigii schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:23:
[...]
Ja, precies. Persoonlijk speel ik voornamelijk support. Ik zal af en toe een kill meepakken (als Mercy of Lucio), maar daar gaat je K/D natuurlijk niet echt van omhoog. Persoonlijk geef ik op dit moment niet heel veel om K/D ratio. Het gaat er mij vooral om dat je als team het beste er uit haalt. Dit gaat natuurlijk al heel erg goed wanneer je de juiste characters kiest. Je ziet online ook gewoon dat de meeste mensen graag een offensive hero spelen zoals Mcree, Pharah, Reaper etc. Vaak worden supports en tanks als laatste (of helemaal niet) gekozen.
Tot nu toe heb ik dan ook voornamelijk met vrienden gespeeld. Je kan namelijk het verschil te goed merken als je solo gaat queuen of niet. Mensen luisteren/communiceren niet heel erg veel. Als je vraagt of ze willen switchen dan gebeurd dit helaas niet altijd. Ik kan dan wel healer gaan, maar soms heb je gewoon geen tank.
Persoonlijk had ik Overwatch niet beter kunnen voorstellen. Ben heel erg blij dat ik deze game heb gekocht. Ik hoor af en toe mensen klagen of dat sommige characters erg sterk zijn, maar tot op heden heb ik weinig op de balancing aan te merken. Het is toch lastig om nu al een oordeel te geven, straks wanneer er ranked/competitive wordt gespeeld, dan kan je beter zien of een hero OP is aangezien dan de "betere" spelers de character spelen.
- Mercy (Support yey)
- Reinhart (Erg handig in kleinere maps waar mensen in steegjes staan te vechten. Je rent/charged er op af, als je je ultimate gebruikt heb je kans dat je 3 mensen tegelijkertijd kan raken, bam enemies dood).
Een hero wat ik daarnaast ook erg goed vindt is Roadhog. Roadhog kan vaak best een groot verschil maken. Je kan behoorlijk goed een Tracer hooken, en als een Bastion ergens staat te campen, en je hebt genoeg range, dan hook je hem gewoon naar je toe.
Mercy kun je in principe altijd wel gebruiken en daar ben ik gewoon het beste mee. Zou wel graag beter willen worden met Hanzo of Widowmaker maar vind snipen echt moeilijk
Tesla M3LR '21
Ik heb dus echt een schurft hekel aan een goede Tracerenira schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:46:
Ik heb gisteren voor het eerst zo'n brawl arcade game gedaan, ik moet zeggen dat dat enorm leuk is. Je abilities rechargen sneller etc.
Aangezien Tracer toch wel 1 van mijn favoriete heroes is, betekent dat bijna ongelimiteerd blinken. Als je dan een beetje snel kan aimen terwijl je blinkt van links naar rechts, dan kan je medespelers zooo gek maken.
Ik heb echt met een paar dingen heel erg moeite in Overwatch;
- De ult van Bastion
- De eerder besproken gate van Anubis, alle andere maps kan ik redelijk mee uit de voeten, maar attack op die map is dramatisch.
- Idem voor Volskaya Industries als attacker, met een widowmaker/bastion/torjorn op def bovenop de railing is er geen doorkomen aan.
In mijn ogen kan je nooit echt supergoed worden in het spel als je heel veel heroes speelt (5 of 6+), om de ins en outs van de heroes te kennen moet er tig uren in stoppen. Natuurlijk als je aanleg voor shooters hebt en op hoog niveau anders shooters gespeeld hebt dan kan het natuurlijk meevallen.
Verder is het nog steeds een prachtspel.
Maar diep respect voor de mensen die bekwaam zijn met dat karakter
Brawl Arcade is wel echt heel erg leuk
PSN: Bellerophon-
Mercy is ook lang niet altijd de beste keuze voor support, in veel gevallen kan je bij attack bijvoorbeeld beter voor Lucio kiezen omdat (als het goed is) het grootste deel van het team rond of op de objective staat. Als Mercy is het veel lastiger om je complete team in leven te houden, maar wel veel makkelijker om de pocketmedic uit te hangen voor een tank of iemand die alleen pushed.Planespotter schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:46:
Mercy kun je in principe altijd wel gebruiken en daar ben ik gewoon het beste mee.
[ Voor 24% gewijzigd door D4NG3R op 01-06-2016 10:50 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Nee, maar dan kun je vaak beter Mercy/Lucio doen. Die 2 werken heel goed samen. En Mercy is natuurlijk meer dan een pocketmedic. Ik gebruik m'n MB2 straal vaker dan m'n MB1 straal. Mensen die full hp hebben healen schiet niet op, dat vergeten sommige Mercy spelers nog wel eens. Lekker damage boostenD4NG3R schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:49:
[...]
Mercy is ook lang niet altijd de beste keuze voor support, in veel gevallen kan je bij attack bijvoorbeeld beter voor Lucio kiezen omdat (als het goed is) het grootste deel van het team rond of op de objective staat. Als Mercy is het veel lastiger om je complete team in leven te houden, maar wel veel makkelijker om de pocketmedic uit te hangen voor een tank of iemand die alleen pushed.
Tesla M3LR '21
Een combinatie vind ik persoonlijk zonde, een enkele medic zou in principe prima in staat moeten zijn om het team in leven te houden. En de schade die je mist doordat je met Lucio niet kan damageboosten krijg je weer terug door het feit dat Lucio gewoon offensive kan blijven zonder te stoppen met healen.Planespotter schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:53:
[...]
Nee, maar dan kun je vaak beter Mercy/Lucio doen. Die 2 werken heel goed samen. En Mercy is natuurlijk meer dan een pocketmedic. Ik gebruik m'n MB2 straal vaker dan m'n MB1 straal. Mensen die full hp hebben healen schiet niet op, dat vergeten sommige Mercy spelers nog wel eens. Lekker damage boosten
Liever extra damage output of shielding door een van de healers dan om te wisselen voor een offensive class of tank.

Ik denk dat de laatste twee zwaarder wegen dan K/D, aangezien het Blizzard vooral te doen is om teamplay en dat ook zoveel mogelijk proberen te uiten / promoten.yinx84 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:42:
Is er bekend hoe skill berekend wordt? K/D zal wellicht meetellen, maar ik mag hopen dat zaken als Objective Time en Win/Loss Ratio ook zwaar meetellen.
Ik ben zelf een aanvallende speler, maar ik wil ook heel erg graag support leveren.Diigii schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:23:
[...]
Ja, precies. Persoonlijk speel ik voornamelijk support. Ik zal af en toe een kill meepakken (als Mercy of Lucio), maar daar gaat je K/D natuurlijk niet echt van omhoog. Persoonlijk geef ik op dit moment niet heel veel om K/D ratio. Het gaat er mij vooral om dat je als team het beste er uit haalt. Dit gaat natuurlijk al heel erg goed wanneer je de juiste characters kiest. Je ziet online ook gewoon dat de meeste mensen graag een offensive hero spelen zoals Mcree, Pharah, Reaper etc. Vaak worden supports en tanks als laatste (of helemaal niet) gekozen.
- Mercy (Support yey)
- Reinhart (Erg handig in kleinere maps waar mensen in steegjes staan te vechten. Je rent/charged er op af, als je je ultimate gebruikt heb je kans dat je 3 mensen tegelijkertijd kan raken, bam enemies dood).
Pharah is mijn main hero, want ik weet gewoon dat ik meeste ervaring heb met rockets.
(5000 uur TF2 waarbij ik voornamelijk Soldier heb gespeeld en ook nog heel veel medic)
In mijn top heroes zie je dit ook terug komen.
1. Pharah
2. Zenyatta (Healen en een perfecte hero om damageboost te geven)
3. Widowmaker (om andere snipers te counteren of om pharah's neer te halen)
4. Soldier:76 (Heal beacon en daarnaast een hoge DPS)
5. Lucio (puur om meer mensen tegelijk te kunne healen en speedboost te geven aan tank heroes)
6. Mercy ( 6v6 competitive TF2 medic geweest, dus logisch dat ik deze hero gebruik)
7. Junkrat (De beste counter tegen een reinhard en bastion)
Ik zal vrijwel nooit een tank hero pakken, omdat ze mij niet aanspreken en omdat ik als reinhardt of winston erg slecht ben.
SPeel zelf 9 van de 10 keer of tank of Support, Defense ook soms, zelfden offensive omdat ik daar niet geweldig goed mee ben
Moet ik eigenlijk nog eens een keertje oefenen maar oh wel
Door die post van Markdm met genji op Attack anubis heb ik echt nooit meer problemen op die map zeg. ik pak nu altijd genji daar in het begin. neem zijn route door dat raampje en ga op het punt staan. al is het alleen om de choke point vrij te maken omdat het defending team terug komt lopen naar het punt.enira schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:46:
ook vaak genoeg een hanzo of widowmaker zo gekilled die daar achter op het gebouw stonden en dan echt zo iets hebben van: how the fuck did he get here.
[ Voor 10% gewijzigd door Ricmaniac op 01-06-2016 11:00 ]
Verwijderd
Even bovenin zoeken op je battletag (iD4NG3R#2978) lostte het opD4NG3R schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:37:
Hoe werkt die Master Overwatch site eigenlijk? Er is geen data beschikbaar op mijn account.
Klik
Ja ik ben geregistreerd en m'n Battlenet account is gelinked.
Misschien dat het ook een voorkeur is wat je zelf vindt dat het fijnst is. Als ik Mercy ben dan vlieg ik vaak heen en weer. Zie ik dat Tracer weinig HP heeft, of achterna wordt gezeten, dan laat ik de tank heel even alleen en vlieg ik naar Tracer om deze te healen. Gaan we een pushen dan zorg ik dat iedereen bij elkaar gaat staan en ik blijf op de achtergrond. Wordt ik getarget door één of meerdere enemies, dan vlieg ik vaak naar een andere hero toe.D4NG3R schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:49:
Mercy is ook lang niet altijd de beste keuze voor support, in veel gevallen kan je bij attack bijvoorbeeld beter voor Lucio kiezen omdat (als het goed is) het grootste deel van het team rond of op de objective staat. Als Mercy is het veel lastiger om je complete team in leven te houden, maar wel veel makkelijker om de pocketmedic uit te hangen voor de tank.
Ik heb zelfs enkele matches gespeeld waarbij we zowel een Lucio en Mercy hadden.
Maar ik snap ook dat je Lucio erg fijn vindt
Persoonlijk kan ik spelers gewoon beter levend houden dan met Lucio. In matches waarbij ik maar met enkele vrienden speel, dan kan het zijn dat je teammates overal en nergens zijn. Lucio kan deze personen minder makkelijk en snel healen.
Ik speel niet heel erg veel Lucio, maar ik weet dat Mercy haar ultimate heel erg snel weer beschikbaar is. Hoe meer mensen je healed die gedamaged zijn, hoe sneller je ultimate weer klaar is. Als je dan een cart aan pushen bent, en Hanzo denkt van ik schiet lekker een ultimate. Dan kan je heel erg snel je team weer ressen en dan kan je weer verder gaan
Ja, de characters die je speelt zijn ook erg goed! Zenyatta speelde ik in de beta best veel, maar nu eigenlijk een stuk minder. Misschien komt het omdat ik behoorlijk agressief speel. Daarmee bedoel ik dat ik graag met een tank (en ik als healer) wil gaan pushen. Dus dan heb je alle heals nodig die je kan krijgen.Pykow schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:56:
[...]
Ik ben zelf een aanvallende speler, maar ik wil ook heel erg graag support leveren.
Pharah is mijn main hero, want ik weet gewoon dat ik meeste ervaring heb met rockets.
(5000 uur TF2 waarbij ik voornamelijk Soldier heb gespeeld en ook nog heel veel medic)
In mijn top heroes zie je dit ook terug komen.
1. Pharah
2. Zenyatta (Healen en een perfecte hero om damageboost te geven)
3. Widowmaker (om andere snipers te counteren of om pharah's neer te halen)
4. Soldier:76 (Heal beacon en daarnaast een hoge DPS)
5. Lucio (puur om meer mensen tegelijk te kunne healen en speedboost te geven aan tank heroes)
6. Mercy ( 6v6 competitive TF2 medic geweest, dus logisch dat ik deze hero gebruik)
7. Junkrat (De beste counter tegen een reinhard en bastion)
Ik zal vrijwel nooit een tank hero pakken, omdat ze mij niet aanspreken en omdat ik als reinhardt of winston erg slecht ben.
Toch ben ik wel van plan om Zenyatta meer te gaan spelen. Maar persoonlijk zou ik dan nog een extra healer bij in het team gooien zodat Zenyatta toch een beetje z'n gang kan gaan. Mensen orben en enemies debuffen.
En Junkrat is ook zeker erg goed. Vooral in kleinere ruimtes is hij dodelijk. Persoonlijk vindt ik één ding jammer, en dat is dat Junkrats ultimate door het schild van Reinhart gaat. Een redelijke goede Reinhart mag van mij best die ultimate blocken (met shield up), om zo ook andere teammates te beschermen. Ik heb zelf enkele keren Junkrat gespeeld, maar ik weet niet hoe moeilijk het zou zijn om een rondje te rijden met de bom om Reinhart
En Pharahs ultimate is ook echt een game changer in veel gevallen
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Puc van S. schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:02:
[...]
Even bovenin zoeken op je battletag (iD4NG3R#2978) lostte het op

Ik vind persoonlijk van niet. Je krijgt wat skins, maar die heeft iedereen dus met die Origins editie. En ze zijn ook niet enorm speciaal of mooi vind ik. Dan kun je misschien beter voor dat tientje zelf wat lootboxes kopen of gewoon houden.Santee schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:07:
Hey, veel vrienden van mij hebben dit spel al en sinds Riots aankondiging soloQ niet terug te brengen wil ik gaan overstappen. Ik heb vroeger wel wat (70 uur ofzo) TF2 gespeeld, dit spel lijkt daar op toch? Is het waard om €50 ipv 40 uit te geven voor de origens edition?
Thanks, en die andere extraas heb je ook niet veel aan. Diablo en SC speel ik al super lang niet meer en heartstone 3 potje elke 2 maanden ofzo.Grotman schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:12:
[...]
Ik vind persoonlijk van niet. Je krijgt wat skins, maar die heeft iedereen dus met die Origins editie. En ze zijn ook niet enorm speciaal of mooi vind ik. Dan kun je misschien beter voor dat tientje zelf wat lootboxes kopen of gewoon houden.
Mocht je andere blizzard games spelen (HotS/SC/D3/WoW) krijg je naast de skins voor Overwatch ook wat ingame items daarvoor.Santee schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:07:
Hey, veel vrienden van mij hebben dit spel al en sinds Riots aankondiging soloQ niet terug te brengen wil ik gaan overstappen. Ik heb vroeger wel wat (70 uur ofzo) TF2 gespeeld, dit spel lijkt daar op toch? Is het waard om €50 ipv 40 uit te geven voor de origens edition?
Mocht je die leuk vinden Zou het het waard kunnen zijn, mocht je die niet leuk vinden of niet spelen is 10 euro idd wat veel voor wat skins.
De skins zijn wel exclusief voor Origin en die kan je niet op een andere manier verkrijgen in de game. Dat moet dan nog wel even gezegd worden. Voor 10 euro kan je evt. lootboxes kopen waarbij je ook kans hebt op andere skins, maar daarvoor moet je wel geluk hebben.
En zo'n box is €2? Zit daar ook gegarandeerd een skin in of kunnen die dingen ook leeg zijn?Zeror schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:18:
Bekijk de Origin skins anders eens om te bepalen of je dat inderdaad die 10 euro waard vind.
De skins zijn wel exclusief voor Origin en die kan je niet op een andere manier verkrijgen in de game. Dat moet dan nog wel even gezegd worden. Voor 10 euro kan je evt. lootboxes kopen waarbij je ook kans hebt op andere skins, maar daarvoor moet je wel geluk hebben.
Verwijderd
Is niet gegarandeerd. Sommige hebben veel geluk met legandary skins, maar valt heel erg tegen. Heb tot nu toe nog niks gehad.Santee schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:20:
[...]
En zo'n box is €2? Zit daar ook gegarandeerd een skin in of kunnen die dingen ook leeg zijn?
Zitten altijd 4 items in. Dit kunnen skins,emotes,voice lines of een victory pose zijn.Santee schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:20:
[...]
En zo'n box is €2? Zit daar ook gegarandeerd een skin in of kunnen die dingen ook leeg zijn?
Edit: En nog meer zoals Grotman goed aanvult.
[ Voor 7% gewijzigd door Zenety op 01-06-2016 11:25 ]
Ze kunnen niet leeg zijn, er zitten altijd 4 items in. Dit kunnen skins, voice lines, sprays, victory poses, emotes of gold zijn.Santee schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:20:
[...]
Edit: Wow, bijna precies dezelfde reactie als hierboven
[ Voor 8% gewijzigd door Grotman op 01-06-2016 11:25 ]
Ik miste er nog een aantal haha.Grotman schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:24:
[...]
Ze kunnen niet leeg zijn, er zitten altijd 4 items in. Dit kunnen skins, voice lines, sprays, victory poses, emotes of gold zijn.
Edit: Wow, bijna precies dezelfde reactie als hierboven
Gold kan trouwens ook verschillende in rarity. Legendary gold is geloof ik 500?
Voorbeeldje van mensen die asociaal veel cases openen: YouTube: opening overwatch loot boxes
[ Voor 17% gewijzigd door Zenety op 01-06-2016 11:26 ]
Soms is gewoon gold krijgen inderdaad een stuk beter. Dan kan je voor 1000 gold tenminste de skin kopen die jij wil. Of voor minder natuurlijk als je een epic of rare skin wilt.demokert schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:28:
Die lootboxes zijn wel leuk, maar de kans dat je iets "wint" wat je daadwerkelijk wil is zo ongelooflijk klein... ik vergelijk het maar met de FUT cardpacks uit fifa.
Eerstvolgende skin die ik koop is de Mechaqueen skin voor Pharah denk ik.
Het is echt geluk hebben inderdaad. Ik heb met zo'n 20 lootboxes ofzo al 2 legendary skins + 1 epic skin gehad.Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:22:
[...]
Is niet gegarandeerd. Sommige hebben veel geluk met legandary skins, maar valt heel erg tegen. Heb tot nu toe nog niks gehad.
Dan heb je aanzienlijk meer geluk dan dat ik dat heb. Level 18, en nog geen legendary gezien. Niet dat het uitmaakt hoor, met uitzondering van Reinhardt zie je jezelf amper tijdens de match.Zeror schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:31:
[...]
Het is echt geluk hebben inderdaad. Ik heb met zo'n 20 lootboxes ofzo al 2 legendary skins + 1 epic skin gehad.
Mijn favorite characters zijn Reinhardt, Mercy en Lucio. Waarom? Omdat toch weinig mensen kiezen voor een tank of support role en dan offer ik mij maar op. Reinhardt is mijn favorite, maar je bent wel erg afhankelijk van je team.
Dit topic is gesloten.
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.