Ook begonnen met Overwatch.
Valdourian#2388. Ik ben iedere avond online :-)
Valdourian#2388. Ik ben iedere avond online :-)
[ Voor 28% gewijzigd door Valdourian op 30-05-2016 20:38 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 28% gewijzigd door Valdourian op 30-05-2016 20:38 ]
Daar probeer ik nu achter te komen, maar geen hond die daarbij wil helpen; ze willen alleen maar klagenRicmaniac schreef op maandag 30 mei 2016 @ 19:03:
weet iemand hier toevallig hoe lang de penalty duurt als je geleaved bent? en hoe vaak je moet leaven wil je hem krijgen ?
Ik kreeg hem daarstraks toen ik in totaal zo'n 3 potjes vroegtijdig had verlaten.Ketho schreef op maandag 30 mei 2016 @ 19:55:
[...]
Daar probeer ik nu achter te komen, maar geen hond die daarbij wil helpen; ze willen alleen maar klagen![]()
http://us.battle.net/forums/en/overwatch/topic/20744934855
• Het lijkt dat je max. 8 matches moet leaven wil je de penalty krijgen.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Vind het een leuk spel dat zeker maar inderdaad ben het met je eens dat er nu weinig content is ofzoTomski1986 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 21:28:
Het is leuk maar zou het me kunnen blijven boeien? Denk 't niet..
Toch niet in de quick play mode..
Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ik hanteer een 1 uur per euro regel..The Chosen One schreef op maandag 30 mei 2016 @ 21:41:
Heb er nu al ~20 uur inzitten. Bij de meeste games voor €40,- is dat al goed. Nu ga ik er zeker nog wel tientallen instoppen zonder competitive en wie weet hoeveel meer nog met of zonder. Hopelijke volgende "week" een leuke brawl mode want deze vind ik niks.
Van waar haal je dit mss? "Competitive Mode"?Themperror schreef op maandag 30 mei 2016 @ 21:35:
Het doel is nu vooral levelen (Loot boxes verdienen) en je klaarmaken voor Competitive Mode (Alle mappen goed kennen, classes hun weaknesses/strengths snappen, etc)
het doel is half juni voor blizzard dat ze dan competitive mode (ranked play) geimplementeerd hebben. in de closed beta zat het al maar moesten ze nog wat aan tweaken en dat willen ze helemaal goed hebben voordat ze het uit brengen.Tomski1986 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 21:47:
[...]
Van waar haal je dit mss? "Competitive Mode"?
Overwatch profile awesomo#2162
Verwijderd
PSN: Kidjuh
soldier 76 die niet denderend zijn ? 1 van hartste die er isVerwijderd schreef op maandag 30 mei 2016 @ 23:10:
In vind McCree toch een beetje cheesy. One shot ultimate + stun (a.k.a. een free kill). Zeker in vergelijking met ultimates zoals die van Soldier 79 die niet echt denderend is.
Verwijderd
Mwah, alleen tegen Tracer en Genji. Zelfs met pre-spammen haal je met je normale wapen al 40%+ accuracy tegen andere targets. Je ult is in principe een double damage power-up. Het is niet zo crap als die van Pharah, maar echt heel sterk vind ik 'm niet.Ricmaniac schreef op maandag 30 mei 2016 @ 23:24:
[...]
soldier 76 die niet denderend zijn ? 1 van hartste die er is
het was niet echt een vraagVerwijderd schreef op maandag 30 mei 2016 @ 23:46:
[...]
Mwah, alleen tegen Tracer en Genji. Zelfs met pre-spammen haal je met je normale wapen al 40%+ accuracy tegen andere targets. Je ult is in principe een double damage power-up. Het is niet zo crap als die van Pharah, maar echt heel sterk vind ik 'm niet.
Verwijderd
Daar heb je zijn ult niet voor nodig. Of nouja, misschien dat sommige spelers hem wel nodig hebben? Overigens doet Junkrat dat ook zonder ult. En zelfs beter dan Soldier 79 met ult. Zijn ult is serieus alleen goed tegen Tracer/Genji en soms tegen een loooooooooong range Widowmaker.Ricmaniac schreef op maandag 30 mei 2016 @ 23:49:
[...]
het was niet echt een vraaghet is legit 1 van de beste ults in game.
Zo vaak een half of heel team destroyed als ze bij elkaar op een kleutje stonden
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2016 23:52 ]
Een handtekening?!
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik speel veel Pharah, heb inmiddels al iets van 15+ uur met haar gespeeld maar haar ult kan soms zo sterk zijn maar tegelijkertijd zo crap. Dat is een beetje de trade of van haar.Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2016 @ 23:46:
[...]
Het is niet zo crap als die van Pharah, maar echt heel sterk vind ik 'm niet.
that was mePykow schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 00:00:
Samen met een andere tweaker die als torbjorn speelde hadden we alles dicht gezet.
Heerlijke potjes gespeeld.
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Die van Soldier 76 is juist top, als je zorgt dat je hogerop staat is het bij mij altijd een multikill.Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2016 @ 23:10:
In vind McCree toch een beetje cheesy. One shot ultimate + stun (a.k.a. een free kill). Zeker in vergelijking met ultimates zoals die van Soldier 79 die niet echt denderend is.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
Uh ja...als je hoger staat als Soldier heb je de ult juist niet echt nodig. Zoals ik al eerder aangaf zijn er maar een paar snelle targets die lastig te raken zijn. Daarnaast is je alt fire vanaf boven behoorlijk sterker. Als je echt je ult nodig hebt als Soldier raad ik je aan om Quake Live te installeren en aan je LG te werken.On_E schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 08:19:
[...]
Die van Soldier 76 is juist top, als je zorgt dat je hogerop staat is het bij mij altijd een multikill.
PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.
"One shot, one kill" is zeker geen goede quote nu.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Haha wauw, laat maar man!Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:20:
[...]
Uh ja...als je hoger staat als Soldier heb je de ult juist niet echt nodig. Zoals ik al eerder aangaf zijn er maar een paar snelle targets die lastig te raken zijn. Daarnaast is je alt fire vanaf boven behoorlijk sterker. Als je echt je ult nodig hebt als Soldier raad ik je aan om Quake Live te installeren en aan je LG te werken.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Koeitje is pro gamer, die heeft geen ult nodig!
Ik heb echt een headset en vrienden nodigTormbo schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:20:
Gisteren voor het eerst met een vol team op de voice chat gespeeld, damn wat maakt dat een verschil. Je kunt zoveel sneller schakelen.
Ook een paar bizarre potjes gespeeld. Een team kwam op WP Gibraltar als attack naar buiten met 6 Zenyattas. Ik legde er gelijk 4 om als Bastion
Hierna schakelden ze naar 6 Reinhardts en later 5 met een Lucio. Hier konden we helaas niet genoeg tegenin brengen, zelfs niet met 3-4 Pharah's.
Even later tegen een ander team op Anubis kwamen ze als attack met 6 Winstons uit het spawn point stormen, ook hier kon ik gelukkig met mijn Bastion aardig mijn mannetje staan
Overigens, je alt fire werkt ook met je ultimate, dus ook een gegarandeerde helixrocket hit.Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:20:
[...]
Uh ja...als je hoger staat als Soldier heb je de ult juist niet echt nodig. Zoals ik al eerder aangaf zijn er maar een paar snelle targets die lastig te raken zijn. Daarnaast is je alt fire vanaf boven behoorlijk sterker. Als je echt je ult nodig hebt als Soldier raad ik je aan om Quake Live te installeren en aan je LG te werken.
Que time wisselde erg, zat tussen de 1 en 2 minuten. Het leek er idd op dat we alleen andere volle teams troffen. Gelukkig na eenmaal queuen meestal een paar potjes tegen een ander team kunnen spelen.awesom-o schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:46:
[...]
Ik heb echt een headset en vrienden nodigHoe was de queue time? Ik neem aan dat je ook alleen tegen 6 premades speelt als je zelf met een vol team bent?
PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.
Ik vind het ook een heerlijke ult. Weet niet of jullie dit al wisten maar wanneer je ult heb je gelijk ook weer vol magazijn, je hoeft dus niet eerst te reloaden. Nadeel is geen headshots want hij richt op de borst.Puc van S. schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:47:
[...]
Overigens, je alt fire werkt ook met je ultimate, dus ook een gegarandeerde helixrocket hit.
Daarnaast is het voordeel van je ulti met soldier dat je gewoon kan sprayen zonder dat je accuracy omlaag gaat en dus meer dmg in minder tijd kan doen.
vergeet niet z'n E functie en rocketjumps. Mocht je booster op cooldown zitten.Zeror schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:24:
Gisteravond met Pharah gespeeld. Een hero die ik eigenlijk nog niet geprobeerd had, maar damn wat die speelt ie lekker zeg. Die ga ik zeker vaker pakken.
Verwijderd
Klopt, en daar komt ook een groot deel van je extra kill potential vandaan: je rockets doen meer damage vanaf boven.Puc van S. schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:47:
[...]
Overigens, je alt fire werkt ook met je ultimate, dus ook een gegarandeerde helixrocket hit.
Daarnaast is het voordeel van je ulti met soldier dat je gewoon kan sprayen zonder dat je accuracy omlaag gaat en dus meer dmg in minder tijd kan doen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2016 10:53 ]
Cool! Headset zo even tijdens de lunch halen dus je ziet me wel onlineTormbo schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:54:
[...]
Que time wisselde erg, zat tussen de 1 en 2 minuten. Het leek er idd op dat we alleen andere volle teams troffen. Gelukkig na eenmaal queuen meestal een paar potjes tegen een ander team kunnen spelen.
Headset is idd een mustVrienden heb je hier genoeg, zie de TS server in de topicstart.
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Volgensmij heb je gewoon pech haha.MetalPool schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 11:46:
Ik kreeg gisteren na 29 lootboxes eindelijk een keer een Epic item! En uiteraard waren het coinsBlizzard heeft de kans op skins etc erg aangepast sinds de beta zeg. Krijg alleen maar troep
Tuurlijk om die lootbox shop te speccen van ze!
Pharah mag ik dus echt niet, samen met McCree (Die ik nog het ergste haat)JST94 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:28:
Pharah gebruik ik vaak om vervelende Bastions mee uit te schakelen. Werkt erg goed daarmee. Verder is het fijn dat je in de lucht kan hangen. Kunnen een aantal hero's je lastig raken.
Nee, volgens mij niet. Misschien komt dat nog.TheNiker2 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 11:28:
Het kan zijn dat ik er overheen kijk, maar kan je ergens je vooruit gang zien qua skins, sprays en voice lines? Buiten het spel bedoel ik dan, op playoverwatch.com zie je een hoop maar dit soort info dan weer niet voor zover ik zo snel heb kunnen zien.
[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 31-05-2016 12:52 ]
Zeror schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 12:48:
[...]
Nee, volgens mij niet. Misschien komt dat nog.
Edit:
Zo misschien luistert Blizzard wel
http://us.battle.net/forums/en/overwatch/topic/20744985033
Ik zie de toegevoegde waarde (behalve e-peen/bragging rights) niet zoTheNiker2 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 11:28:
Het kan zijn dat ik er overheen kijk, maar kan je ergens je vooruit gang zien qua skins, sprays en voice lines? Buiten het spel bedoel ik dan, op playoverwatch.com zie je een hoop maar dit soort info dan weer niet voor zover ik zo snel heb kunnen zien.
Nou een vriend van me had 3 legendary skins in zijn 1e 4 beta boxes en heeft nu nog geen legendary skins.MetalPool schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 11:46:
Ik kreeg gisteren na 29 lootboxes eindelijk een keer een Epic item! En uiteraard waren het coinsBlizzard heeft de kans op skins etc erg aangepast sinds de beta zeg. Krijg alleen maar troep
Tuurlijk om die lootbox shop te speccen van ze!
Ik gebruik McCree's Ult vaak voor 'objective protection' of in the heat of the battle tijdens flanken bij de objective. Wat ik daarmee bedoel is dat de meeste mensen wegrennen als ze 'It's High Noon!' horen. Dat kan je tot je voordeel gebruiken om bijvoorbeeld mensen van een capture point of payload af te halen.JanW schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:39:
McCree is een heel fijne hero, maar ik heb nog steeds geen idee hoe ik fatsoenlijk die Deadeye-ability uit moet kan voeren.
Ja in het begin had ik er ook moeite mee, maar het gaat erom dat je uitzicht hebt om een veld waar je zoveel mogelijk enemies kunt zien. Daarbij proberen om van achteren de ult te starten, dit zorgt een klein voordeel als je niet gelijk gespot wordt.JanW schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:39:
McCree is een heel fijne hero, maar ik heb nog steeds geen idee hoe ik fatsoenlijk die Deadeye-ability uit moet kan voeren.
[ Voor 4% gewijzigd door Klevertje op 31-05-2016 13:50 ]
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
gelukkig verschilt het per persoon. ik ben zeker geen TF2 fan, in tegen deel maar ik kan dit achter elkaar door spelen.__Tripps__ schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:50:
Wel aardig, maar ben er al wel weer een beetje op uitgekeken en vind 't die 40 euro eigenlijk niet waard.
Is leuk voor de diehard TF2 fan of voor 't spelen van een paar potjes en dan weer iets anders.
Verder met de Witcher 3.
Klopt, kwam hier toevallig zo ter sprake, was met een collega over het spel aan het ouwehoeren en hij vroeg hoeveel skins ik had gehad. Dus ik dacht zoek het even op, maar dat was niet zo makkelijk.Tormbo schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:32:
[...]
Ik zie de toegevoegde waarde (behalve e-peen/bragging rights) niet zo
Verwijderd
Dat had ik ook. Je hebt de standard edition nodig. Is even zoeken maar die is er wel.Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 14:23:
Wanneer ik overwatch wil kopen via battlenet is de prijs 60 euro maar ik lees overal dat de pc versie 40 kost?
https://eu.battle.net/shop/en/product/overwatchVerwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 14:23:
Wanneer ik overwatch wil kopen via battlenet is de prijs 60 euro maar ik lees overal dat de pc versie 40 kost?
Of je kijkt hier even, dan heb je een Origins Editie voor 45 euro
dat is toch met alle ults? Dat wiel van junkrat kill je ook gemakklijk 4 man, als je reaper zijn ult goed gebruikt ook. Hanzo zijn ult is ook meestal wel veel kills. Een reinhard of zarya heeft dan een ult die wat toevoegt aan je team en niet direct killedUTADDICT schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:47:
Die ult van Mcree is echt belachelijk, sorry, maar bij de meeste POTG's van Mcree met de ult wordt er gewoon op een vliegje in de lucht geschoten en gaan er ineens 4 man dood. Slaat nergens op.
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Junkrat zijn ult is zeer makkelijk te counteren. Als je (zoals vaak) in een open gebied staat kan je hem zo kapot schieten. De ult van Mccree omdat je vaak in het open staat, ben je vaak al te laat om nog weg te komen voor High Noon.jurgenb1990 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 15:15:
[...]
dat is toch met alle ults? Dat wiel van junkrat kill je ook gemakklijk 4 man, als je reaper zijn ult goed gebruikt ook. Hanzo zijn ult is ook meestal wel veel kills. Een reinhard of zarya heeft dan een ult die wat toevoegt aan je team en niet direct killed
[ Voor 7% gewijzigd door Zenety op 31-05-2016 15:27 ]
Ik vind eigenlijk McCree zijn ult nog wel meevallen, daar heb je nog tijd om weg te duiken achter een hoekje. Die van Hanzo bijvoorbeeld, vind ik een stuk lastiger te ontwijken wanneer deze door een muur geschoten wordt. Ook die van Reaper vind ik lastiger te ontwijken omdat deze instant is.UTADDICT schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:47:
Die ult van Mcree is echt belachelijk, sorry, maar bij de meeste POTG's van Mcree met de ult wordt er gewoon op een vliegje in de lucht geschoten en gaan er ineens 4 man dood. Slaat nergens op.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ik vind die stun granaat erger...UTADDICT schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:47:
Verwijderd
DankjewelNostordici schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 14:35:
[...]
Of je kijkt hier even, dan heb je een Origins Editie voor 45 euro
http://www.allkeyshop.com...ch-cd-key-compare-prices/
Tenzij je er niks om geeft, dan bespaar je die 5 euro, maar mijn ervaring is dat mensen extra skins altijd wel kunnen waarderen
Ik ben een die hard TF2 speler en overwatch is leuk. Maar zelfs een die hard TF2 speler is niet helemaal tevreden over deze game.__Tripps__ schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:50:
Wel aardig, maar ben er al wel weer een beetje op uitgekeken en vind 't die 40 euro eigenlijk niet waard.
Is leuk voor de diehard TF2 fan of voor 't spelen van een paar potjes en dan weer iets anders.
Verder met de Witcher 3.
[ Voor 8% gewijzigd door Pykow op 31-05-2016 15:55 ]
de verder je komt in de game, de minder je molt met Hanzo's ultimate, die van Junkrat is onderhand ook wel erg makkelijk te dodgen/stoppen. McCree kan je alleen avoiden als je weet waar ie staat (Hint: Dat doe je niet vaak)jurgenb1990 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 15:15:
[...]
dat is toch met alle ults? Dat wiel van junkrat kill je ook gemakklijk 4 man, als je reaper zijn ult goed gebruikt ook. Hanzo zijn ult is ook meestal wel veel kills. Een reinhard of zarya heeft dan een ult die wat toevoegt aan je team en niet direct killed
Dit vind ik wel een beetje overdreven. ik word wel is spontaan in me kop geschoten door een widowmaker idd maar de meeste widowmakers kunnen niet goed genoeg richten als je een beetje goed beweegt.Pykow schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 15:49:
[...]
Widowmaker charge te snel waardoor je snel 150 damage doet per hit. Genji kan onbeperkt bashen na iedere kill.
Verwijderd
Je hebt helemaal gelijk, alle hero's zijn eigelijk even overpowered in hun eigen manier, en dat balanced de game weerPykow schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 15:49:
[...]
Ik ben een die hard TF2 speler en overwatch is leuk. Maar zelfs een die hard TF2 speler is niet helemaal tevreden over deze game.
Mccree stun en ult zijn overpowerd en niet goed te counteren. Widowmaker charge te snel waardoor je snel 150 damage doet per hit. Genji kan onbeperkt bashen na iedere kill.
BTW meer hints naar de nieuwe hero
http://www.xgn.nl/nieuws/...nieuw-overwatch-personage
Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com
Ik ben het met je eens maar wat Pykow zelf volgens mij vooral vervelend vind is dat je in Overwatch dus erg hebt van hero a counterd hero b en b counterd c etc.. In team foretress kan elke hero elke hero vrij gemakkelijk killen.Bloodhoundje schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 16:06:
[...]
Ik wil hiermee alleen aangeven dat elke hero goede balance heeft, Alleen om het feit dat je op dit moment niet in staat bent om goed elke hero te counteren betekend niet dat dit aan de game balance ligt, dit kan ook liggen aan het feit dat je zelf nog niet geheel op de hoogte bent van wat de beste manier is om een bepaalde hero te counteren.
Jij snapt het!aaaido schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 16:15:
Wat betreft de balance tussen de heroes: er zal altijd wel een hero een klein beetje OP zijn. Ergens hoort dat ook wel bij een spel als Overwatch. Gelukkig is overal wel een soort van counter voor.
Wanneer competetive online gaat zal je alleen maar meer OP combinaties of teams tegenkomen. Dat is imo ook de kracht van dit spel. Daarop zullen weer counters worden bedacht en uiteindelijk zal een combinatie van strategie, taktiek en individuele eigenschappen van doorslag zijn voor de winst.
Laatst zag ik in een promo filmpje van Mei waarin zij haar wall of ice gebruikte om een teammate naar een hogergelegen ingang te brengen. De mogelijkheden zijn eindig lijkt het wel en ik denk dat wij nog maar een klein deel daarvan hebben ontdekt
Elke hero kan ook elke andere hero killen in deze game. Maar idd, deze game is wel designed om te counteren en repicken, dat maakt dit spel n stuk tactischer. Eerder is hier een plaatje gelinkt van alle heroes en counters, die heb ik standaard op mn tweede scherm open staan om efficient te kunnen zijn, en je merkt het ingame echt. Kan ik iedreen aanraden, net als uiteraard spelen in groepsverband met voicechatRicmaniac schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 16:32:
[...]
Ik ben het met je eens maar wat Pykow zelf volgens mij vooral vervelend vind is dat je in Overwatch dus erg hebt van hero a counterd hero b en b counterd c etc.. In team foretress kan elke hero elke hero vrij gemakkelijk killen.
ik stoor me er in overwatch totaal niet aan maar ik kan me wel voorstellen dat dit voor andere mensen wel weer als probleem word gezien.
[ Voor 6% gewijzigd door Mauz1978 op 31-05-2016 17:11 ]
Something under the bed is drooling
Doe jij ff 2e scherm geven dan.Mauz1978 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 17:09:
[...]
Elke hero kan ook elke andere hero killen in deze game. Maar idd, deze game is wel designed om te counteren en repicken, dat maakt dit spel n stuk tactischer. Eerser is hier een plaatje gelinkt van alle heroes en counters, die heb ik standaard op mn tweede scherm open staan om efficient te kunnen zijn, en je merkt het ingame echt. Kan ik iedreen aanraden, net als uiteraard spelen in groepsverband met voicechat.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Verkoop je dvd collectie maar
Something under the bed is drooling
Zo hebben wij ook een keer een potje op Ilios (met die gigantische put in het midden) ook vele minuten lang door gespeeld, dat kwam vooral door de tracers van het andere team die steeds de overtime resettenZeror schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 16:36:
Had net een tof potje op de Ilios map. Was echt een paar minuten lang heel spannend wie er zou winnen. Control van beide teams stond op 99%. Helaas won het andere team, maar was echt ff een mooi moment.
Je linkt wel alleen naar de Blizzard Store, terwijl er ook andere webshops zijn, waar de digitale versie veel goedkoper is. Vooral als het om de Orgins Edition gaat. Misschien heb je dit inmiddels al aangepast, maar net zag ik alleen de Blizzard Store.Zeror schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 15:16:
Linkjes naar de webshops waar Overwatch te koop is, staan vanaf nu ook in de topicstart.
[ Voor 20% gewijzigd door The Chosen One op 31-05-2016 17:23 ]
Klopt, maar ik ga alleen uit van de originele verkoopunten voor de digitale edities. In dit geval voor de PC dus Blizzard Store. Ik kan niet elke webshop benoemen in zo'n startpost. Je bent natuurlijk vrij om een goedkopere bron te zoeken.Nostordici schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 17:20:
[...]
Je linkt wel alleen naar de Blizzard Store, terwijl er ook andere webshops zijn, waar de digitale versie veel goedkoper is. Vooral als het om de Orgins Edition gaat. Misschien heb je dit inmiddels al aangepast, maar net zag ik alleen de Blizzard Store.
[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 31-05-2016 17:27 ]
Exact. In TF2 heb je een spy die het op papier moet afleggen van een pyro. Maar een goede spy kan nog wel winnen van een pyro.Ricmaniac schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 16:32:
[...]
Ik ben het met je eens maar wat Pykow zelf volgens mij vooral vervelend vind is dat je in Overwatch dus erg hebt van hero a counterd hero b en b counterd c etc.. In team foretress kan elke hero elke hero vrij gemakkelijk killen.
ik stoor me er in overwatch totaal niet aan maar ik kan me wel voorstellen dat dit voor andere mensen wel weer als probleem word gezien.
Verwijderd
Ik heb meer dan 3500 uur in Tf2 zitten. Pubs en op hoog 6v6 niveau. Overwatch is een behoorlijk stuk meer casual doordat iedereen een ultimate heeft en die ultimates vrijwel geen skill vereisen. Alleen de timing is enigzins relevant. Je wordt ook niet zo hard gestraft als je doodgaat met je ultimate klaar of bijna klaar. Je behoudt namelijk gewoon je charge in tegenstelling tot de medic in Tf2. Het is wel vermakelijk, maar ik zie zonder regels m.b.t. ultimates geen zonnige toekomst voor enige vorm van esports.__Tripps__ schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:50:
Verder met de Witcher 3.
Je doelt op de grijze keystores, daarvan is de legaliteit niet bekend en dus wordt het door Tweakers als illegaal beschouwd en mag je er dus niet naar linken. Ze nemen het zekere voor het onzekere.Nostordici schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 17:20:
Je linkt wel alleen naar de Blizzard Store, terwijl er ook andere webshops zijn, waar de digitale versie veel goedkoper is. Vooral als het om de Orgins Edition gaat. Misschien heb je dit inmiddels al aangepast, maar net zag ik alleen de Blizzard Store.
[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 31-05-2016 17:58 ]
Mits er een lock is dat elke hero maar 1x gekozen kan worden per team zie ik eigenlijk weinig problemen. Voor elke ult is een counter, en beide teams hebben dezelfde mogelijkheden. Het moeilijke zit hem dan ook in de communicatie en toegepaste strategieen.Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 17:49:
[...]
Ik heb meer dan 3500 uur in Tf2 zitten. Pubs en op hoog 6v6 niveau. Overwatch is een behoorlijk stuk meer casual doordat iedereen een ultimate heeft en die ultimates vrijwel geen skill vereisen. Alleen de timing is enigzins relevant. Je wordt ook niet zo hard gestraft als je doodgaat met je ultimate klaar of bijna klaar. Je behoudt namelijk gewoon je charge in tegenstelling tot de medic in Tf2. Het is wel vermakelijk, maar ik zie zonder regels m.b.t. ultimates geen zonnige toekomst voor enige vorm van esports.
[ Voor 7% gewijzigd door D4NG3R op 31-05-2016 18:08 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Hmm ja, eens. Dat lijkt ook wel een beetje broken, lees er ook veel over.Ereaser schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 15:33:
[...]
Ik vind die stun granaat erger...
Stun > fan the hammer > roll > fan the hammer = achterlijk veel damage.
Heb sowieso een hekel aan het stunnen in games. Mei vind ik op zich nog meevallen, alleen echt super irritant dat je je skills niet kan gebruiken als je maar een beetje bevroren bent.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq