Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-08 16:59
An1mA schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 17:41:
[...]

Precies, bij andere spellen heb je nog "baat" bij met cheats/hacks. Maar tegen een goed georganiseerd team ben je toch kansloos, als je teamleden niet op elkaar afgesteld zijn.
Nja er zijn niet alleen aimhacks he.. Ook lifehacks waardoor je basically niet doodgaat.. Dan heb je niks aan een "goed" team

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-09 14:03
Ik hoop binnenkort ook snel via de teamspeak aan te kunnen sluiten. Headset is eergisteren stuk gegaan en de levering van de nieuwe (althans, een testheadset van ons aller Foritain) is mislukt omdat PostNL langs kwam toen ik er net niet was.

Gisteren heb ik een nieuw dieptepunt met random meegemaakt. Op Ilios liep iedereen na de eerste push netjes 1 voor 1 naar de objectieve om daar afgeslacht te worden. Ik geef in de chat aan dat we beter op elkaar kunnen wachten en als team kunnen pushen. Geen reactie of verandering. 1 teammate is Tracer en scoort met ult een tripje kill om daarna helemaal los te gaan waarom er niemand was om hem heen om de objective te claimen. Dus toen ik aangaf dat dat kwam omdat hij niet op z'n team heeft gewacht was de reactie dat hij het toch goed had gedaan (want triple kill). Uiteraard verloren we en toen kreeg ik naar m'n kop dat ik net zo goed kon stoppen omdat ik telkens van hero wisselde in plaats van bij m'n keuze te blijven. Als klap op de vuurpijl is zijn triple kill POTG en werd meneer volledig bevestigd in zijn sprookje :/ Ik heb hem hartelijk gefeliciteerd met z'n triple kill, gemeld dat het precies geen enkel nut had en hem daarna op 'avoid' gezet.

Staat overigens wel tegenover dat ik potjes meemaak waarin men (of ik) aangeef wat er veranderd moet worden aan de samenstelling voor meer balans, er gelijk geswitched en bedankt wordt en we vervolgens een potje ownen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrival
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-08 10:32

Irrival

"Dispel the Darkness"

Ik zoek nog wat mensen om samen mee te spelen!

Mijn stats (Master Overwatch): https://masteroverwatch.com/profile/shared/74efa8bd7a088087

I'm strongly competitive :>

PSN & PC: Irrival | Battle.net: Irrival#2692

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-09 10:20
Dat aangegeven in de chat mis ik wel op ps4. Heb genoeg momenten dat ik graag wat aanwijzingen wil geven maar dat het niet kan omdat ik niet kan praten of via de ps4 chatten erg ruk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
Irrival schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 18:22:
Ik zoek nog wat mensen om samen mee te spelen!

Mijn stats (Master Overwatch): https://masteroverwatch.com/profile/shared/74efa8bd7a088087

I'm strongly competitive :>
Voeg mij maar toe (BNET Tag in sig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat jullie erover hebben gehad wanneer jullie nu spelen, heb ik dat ook toevoegd aan de battletag site. Je kan in je profiel aangeven op welke momenten je speelt. ;)

Ik moet nog één klein, maar belangrijk dingetje doen en dan kan ie online. Hopelijk is dat morgen. :)

[ Voor 23% gewijzigd door Zeror op 02-06-2016 18:40 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

CH40S schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 00:09:
Wat uitleg over de keuze van Play of the Game momenten:
[video]
Ik weet echter niet, of deze al gepost was, mocht dat wel zo zijn, mea culpa.
Ik hoop dat ze de POTG's wat tweaken om supports af en toe in het zonnetje te zetten... Gisteren was ik Lúcio op KOTH en het was echt een enorm spannend potje. Ons hele team stond op de point en toen RYUU GA WAGA TEKI GO F*CK YOURSELF! (Vertaling: Hanzo ult.) die ik met een perfect getimede Sound Barrier counterde en daarmee het team in leven hield en de match waarschijnlijk won. Ik ging zelf wel dood omdat ik net iets te ver in het midden stond.

Play of the Game? Hanzo met een ult die alleen mij killde. ;(

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:34
MicScott schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 18:50:
[...]

Ik hoop dat ze de POTG's wat tweaken om supports af en toe in het zonnetje te zetten... Gisteren was ik Lúcio op KOTH en het was echt een enorm spannend potje. Ons hele team stond op de point en toen RYUU GA WAGA TEKI GO F*CK YOURSELF! (Vertaling: Hanzo ult.) die ik met een perfect getimede Sound Barrier counterde en daarmee het team in leven hield en de match waarschijnlijk won. Ik ging zelf wel dood omdat ik net iets te ver in het midden stond.

Daar zijn ze aan het werken. Maar de focus bij Blizzard ligt nu op ranked play.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:56
MicScott schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 18:50:
[...]

Of je hebt een game waarbij niemand iets doet in je eigen team en dat je als lucio 18 objective kills hebt :S
Om vervolgens via teamspeak te horen te krijgen dat men niet op het punt kon komen.
AUB stop met Overwatch als je voor je eigen KD speelt.
Soms moet je gewoon erin vliegen (PTFO)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net toch nog maar een paar potten gespeeld en het ging best lekker.
Maar toch vind ik het heel vaag hoe sommige potten eindigen, wat is dan de regel?
Ik speelde een potje defence en we hadden heel de pot de overhand en toch kregen we een defeat die ik niet helemaal snapte. Die gasten werden totaal Geslacht. Er stond niemand van hun in de objective er stonden twee turrets omheen en er kon gewoon niemand doorkomen. Die gasten hadden allemaal snipers. Heel vaag... Soms ook met die overtime. De ene keer wel, de andere keer niet. Lijkt een beetje willekeurig allemaal. Zou wel fijn zijn als je zelf je servers en modes kon uitkiezen net als bij battlefield of zo.
En soms staat er in het scherm dat je mensen heb ge-eliminated en dan telt hij ze toch niet mee of zo.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2016 19:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Pykow schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 19:13:
[...]

Of je hebt een game waarbij niemand iets doet in je eigen team en dat je als lucio 18 objective kills hebt :S
Om vervolgens via teamspeak te horen te krijgen dat men niet op het punt kon komen.
AUB stop met Overwatch als je voor je eigen KD speelt.
Soms moet je gewoon erin vliegen (PTFO)
Nu we het toch over Lúcio hebben: gisteren had ik nog een mooi momentje op Nepal koth (die waar het controlpoint een open stuk is met allemaal afgrond er omheen. Ik speelde Pharah en gebruikte een concussion rocket om een Lúcio in de afgrond te gooien, maar ik zag niet meteen een kill op m'n scherm. Ik dacht er verder niet veel meer aan totdat wel een minuut ofzo later ik opeens weer diezelfde Lúcio langzaam uit het gat zag wallriden. Wat een heldhaftige recovery! Wat een drama! Wat moet dat een klammehandjesmoment voor hem zijn geweest. Helaas had ik inmiddels nog een concussion rocket die hem vlak voordat hij eruit wist te komen weer terug de afgrond in mikte. Deze keer wel met meteen een kill. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:56

D4NG3R

kiwi

:)

MicScott schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 19:29:
Wat een drama! Wat moet dat een klammehandjesmoment voor hem zijn geweest.
Valt best wel mee, als Lucio kan je eigenlijk altijd een dodelijke val voorkomen zolang je de muur maar kan bereiken en niet word beschoten.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:30

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

D4NG3R schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 19:31:
[...]

Valt best wel mee, als Lucio kan je eigenlijk altijd een dodelijke val voorkomen zolang je de muur maar kan bereiken en niet word beschoten.
Je kan toch niet zomaar een muur oprausen met je skates? Moet redelijk schuin, en dat red je bij een hoop muren niet (niet breed genoeg/l of harde hoeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
apNia schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 19:50:
Je kan toch niet zomaar een muur oprausen met je skates? Moet redelijk schuin, en dat red je bij een hoop muren niet (niet breed genoeg/l of harde hoeken)
Ik heb laatst wat zitten oefenen met Lùcio op de traininggrounds, dan heb je daar links ook zo'n afgrond. Het is een bitch, maar met vaak genoeg springen, kun je ook als Lùcio jezelf van de afgrond redden, het duurt even, maar het werkt wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apNia

apNia

Hmmm interesting. Heb je een video daarvan? Klinkt als een waardevolle truuk voor een support main :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

CH40S schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 20:22:
[...]
Ik heb laatst wat zitten oefenen met Lùcio op de traininggrounds, dan heb je daar links ook zo'n afgrond. Het is een bitch, maar met vaak genoeg springen, kun je ook als Lùcio jezelf van de afgrond redden, het duurt even, maar het werkt wel.
Hmm toch dat maar eens wat meer gaan oefenen :) Merk dat ik Lucio wel een erg fijne support vind

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

apNia schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 20:25:
Hmmm interesting. Heb je een video daarvan? Klinkt als een waardevolle truuk voor een support main :)
Ik denk eigenlijk stiekem dat het beter voor je team is om dood te gaan en weer snel terug te racen, aangezien je in zo'n afgrond meestal geen line of sight hebt en je teamgenoten dus ook niet healt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier mensen die overwatch op de ps4 spelen en nog spelers zoeken om mee te spelen? Ik heb de game net, maar heb nog niet echt veel vrienden die ook overwatch spelen. En ik wil graag met een team spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Ik heb daar geen video van, maar het kan wel, is wel vrij lastig, want je moet vrij snel achter elkaar springen.

EDIT: Gisteravond weer even gedaan, zo lastig is het eigenlijk niet eens, zolang je springen maar blijft spammen. :)

[ Voor 15% gewijzigd door CH4OS op 03-06-2016 09:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-09 20:43
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 20:31:
Zijn er hier mensen die overwatch op de ps4 spelen en nog spelers zoeken om mee te spelen? Ik heb de game net, maar heb nog niet echt veel vrienden die ook overwatch spelen. En ik wil graag met een team spelen.
Misschien handig om je psn er bij te vermelden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 18:56

D4NG3R

kiwi

:)

apNia schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 19:50:
[...]

Je kan jump blijven spammen. :>

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 16:41
YouTube: In Depth Lucio Wall Riding/Climbing Guide: Temple of Anubis

enjoy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickyB13
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-07-2023
Ik zoek ook mensen op ps4 om mee te knallen. Wel serieus een beetje voorbereiden op ranked matches zeg maar. Graag 18+. Mijn psn is Nickyjms Laters

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Themperror

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad mijn psn vergeten te vermelden. Psn is: Wesleyyy. Wil heel graag in teamverband spelen, en vind ook healen leuk om te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Jammer dat hij ze niet nog even shields gaf terwijl ze naar beneden donderden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr0ppFTW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-09 11:59

Dr0ppFTW

Never be clever

Ik heb het spel één dag en raak nu al weer een beetje uitgespeeld? ben nu level 12, en merk dat het niveau schrikbarend laag ligt. En daarbij komt nog dat het eigenlijk precies team fortress is (of ben ik nou gek?).

Zijn er meer mensen die dat zo ervaren? Ik krijg hier nou niet bepaald een MoBa gevoel van. Het is al met al een vermakelijk spel, en misschien mis ik nog wat. Maar ik krijg bijna alleen maar games met payload.

Meer mensen die dit een beetje zo ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
Dr0ppFTW schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 23:07:
Ik heb het spel één dag en raak nu al weer een beetje uitgespeeld? ben nu level 12, en merk dat het niveau schrikbarend laag ligt. En daarbij komt nog dat het eigenlijk precies team fortress is (of ben ik nou gek?).

Zijn er meer mensen die dat zo ervaren? Ik krijg hier nou niet bepaald een MoBa gevoel van. Het is al met al een vermakelijk spel, en misschien mis ik nog wat. Maar ik krijg bijna alleen maar games met payload.

Meer mensen die dit een beetje zo ervaren?
1. Het is geen MOBA nor hoor je dus dat gevoel erbij te krijgen.
2. De "betere" matches beginnen pas na lvl 30, op dit punt verandert de matchmaking een beetje en kom je niet met allerlei "newbies" te zitten.
3. Veel inspiratie waarschijnlijk van TF2 maar dan wat uitgebreider en ipv wapens, heb je hero skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr0ppFTW

Dr0ppFTW

Never be clever

Themperror schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 23:09:
[...]

1. Het is geen MOBA nor hoor je dus dat gevoel erbij te krijgen.
2. De "betere" matches beginnen pas na lvl 30, op dit punt verandert de matchmaking een beetje en kom je niet met allerlei "newbies" te zitten.
3. Veel inspiratie waarschijnlijk van TF2 maar dan wat uitgebreider en ipv wapens, heb je hero skills.
Er werd veel gesproken over MOBA gameplay maar naar mijn mening zijn de belangrijke aspecten die MOBA vet maken juist net niet aanwezig.

Edit: ik speel samen met m'n broer dus we zullen binnen no time boven lvl 30 zijn, hopelijk wordt het dan wat vetter!

[ Voor 9% gewijzigd door Dr0ppFTW op 02-06-2016 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
Dr0ppFTW schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 23:13:
[...]

Er werd veel gesproken over MOBA gameplay maar naar mijn mening zijn de belangrijke aspecten die MOBA vet maken juist net niet aanwezig.
Ik heb persoonlijk echt helemaal niks met MOBA's, HOTS,DOTA en LOL vind ik niks..

Overwatch daarintegen is geweldig (Want het is geen MOBA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004

On_E

Housemusic

Dr0ppFTW schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 23:13:
[...]

Edit: ik speel samen met m'n broer dus we zullen binnen no time boven lvl 30 zijn, hopelijk wordt het dan wat vetter!
Misschien ben je in de war met Battleborn?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr0ppFTW

Dr0ppFTW

Never be clever

On_E schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 23:15:
[...]

Misschien ben je in de war met Battleborn?
Google maar eens "overwatch moba". Ik wist dat het niet echt een MOBA was maar ik had een iets andere gameplay en feel verwacht van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Dr0ppFTW schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 23:22:
[...]

Google maar eens "overwatch moba". Ik wist dat het niet echt een MOBA was maar ik had een iets andere gameplay en feel verwacht van de game.
Overwatch is heel lang (omdat velen niet beter wisten) verkeerd bestempeld, daardoor is Overwatch ook een game wat te vaak abusievelijk is vergeleken met Battleborn. Daarom vind je er zoveel resultaten op.

Google heeft het niet altijd bij het rechte eind. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004

On_E

Housemusic

Symmetra in Hollywood is echt tof, de tegenstander moet of door het midden of via een gebouw naar onze point komen en dat gebouw prop ik altijd vol met turrets.

Zelfs nu ik lvl 40 ben zijn er nog steeds zoveel mensen die er maar in blijven trappen. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
[...]

T enige moba aan de game zijn de heroes, hero fps.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 28-09 06:36
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 22:52:
Inderdaad mijn psn vergeten te vermelden. Psn is: Wesleyyy. Wil heel graag in teamverband spelen, en vind ook healen leuk om te doen!
Ik zal je zo even toevoegen als m'n internet weer werkt thuis (ligt er al uit sinds gistermiddag 8)7 ) Speel samen met m'n broer want verder heb ik niemand die dit veel speelt in m'n lijst. Ben trouwens ook nog een beetje een overwatch n00b want ben pas level 9 ;) Maar al doende leert men zeggen ze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op welke teamspeak zitten veel Nederlands? Heb OW eergisteren gekocht en ben nu lvl 25. Vind het wel beetje saai in mijn eentje :P |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 07:32:
Op welke teamspeak zitten veel Nederlands? Heb OW eergisteren gekocht en ben nu lvl 25. Vind het wel beetje saai in mijn eentje :P |:(
Zie topicstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is BuG de place-to-be? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Tijdens prime time zitfen daar wel een aantal teams idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankje! Ik zal vanavond even langs komen kijken. Nu maar even gaan slapen... hele nacht OW zitten spelen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Same, gister even BUG gelogd, maar toen zag ik weer allemaal buitenlanders. Kunnen we ook de TRS TS gebruiken met zijn allen als alternatief? (Twee tabjes) Vind de huidige community daar wel leuk.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:29

Mauz1978

Console War Veteran

Niet geslapen dus, lol.

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
Ebayzo schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 08:05:
[...]
Same, gister even BUG gelogd, maar toen zag ik weer allemaal buitenlanders. Kunnen we ook de TRS TS gebruiken met zijn allen als alternatief? (Twee tabjes) Vind de huidige community daar wel leuk.
buitenlanders? ik heb gisteren van 19.30 tot 23.00 op BuG community gezeten en zaten gewoon 3 teams vol met nederlanders :)

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

jurgenb1990 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 08:36:
[...]

buitenlanders? ik heb gisteren van 19.30 tot 23.00 op BuG community gezeten en zaten gewoon 3 teams vol met nederlanders :)
Nou, dan heb ik scheel gekeken. Keek naar de vlaggetjes, maar was weinig nederlands aan. Ook geen 3 teams, dus misschien te vroeg geweest. Nou ja, boeie :)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-09 10:30
Gister een aantal goede games gehad!
Wat ik wel vaker zie dat ik net achter iemand langs ren en ik de headshot krijg in plaats van degene waar die op richt.
Dan zie je dat in de killcam en dan denk je echt van "serious is this happening to me" 8)7
Wel een aantal keer POTG te pakken gekregen waarvan ik er 1 echt vaag vond.
Had 3 kills met Widowmaker over een behoorlijke tijd, totaal niet spectaculair maar kreeg wel POTG.
En als er een Bastion in de game zit dan weet je eigenlijk vrijwel altijd wie de POTG zal hebben :P.

Offtopic: mocht iemand interesse hebben in een leuke teamplay, stuur even een PB

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

Sorry maar deze comments kan ik niet tegen hoor. dit is zooo vaak een discussie punt geweest over heel het internet. en vooral ook in dit topic. Goed als je zelf iets anders verwacht dan komt dat puur door de online community en wat zij te melden hebben. Als iedereen alleen maar alle interviews en gameplay beelden zou checken die Blizzard had uitgegeven was de term Moba amper aan bot gekomen denk ik.

je zegt google maar overwatch moba.
de letterlijk aller eerste hit is: can we please be clear that Overwatch is NOT a Moba!?
en dingen als : Overwatch is mixing Moba with FPS en dan zijn de overeenkomende punten dat je verschillende heroes hebt met wat skills.

Je kan het een MOBA noemen als je denkt aan multiplayer online battle arena. ja oke dan is het misschien een moba. Maar in de community van deze dag word bij moba gedacht aan LoL, Dota, HOTS etc. overwatch is bij lange na niets van dat en dat is maar goed ook.

Blizzard zelf heeft het altijd ook gewoon een online First person shooter genoemt.
dus laten we nou daar maar van uit gaan ipv al die trolls op internet en die reviewers die vaak nog minder game ervaring hebben dan de gemiddelde hiero

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:58
Dit soort lui ben ik dus liever kwijt dan rijk. Plus dat die kerel hier gewoon dikke reports voor kan krijgen met gevolgen van dien.
Wel leuk om te zien maar ingame zou ik er niet heel blij van worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
Ebayzo schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 08:44:
[...]
Nou, dan heb ik scheel gekeken. Keek naar de vlaggetjes, maar was weinig nederlands aan. Ook geen 3 teams, dus misschien te vroeg geweest. Nou ja, boeie :)
gewoon blijven volhouden :) ik heb elke avond wel een vol team op die teamspeak en dat is gewoon veel fijner en leuker spelen, gisteren hadden we ook een team wat echt gewoon 5-6 games achter elkaar won.

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Ik hou het op een OHBS (Online Hero-Based shooter).

Edit: online toegevoegd

[ Voor 28% gewijzigd door Grompie op 03-06-2016 09:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Teamspeak? Loopt dat nog een beetje? Discord is tegenwoordig toch thë place to be?

https://discord.gg/013Am07wRyMf3ldEQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Ebayzo schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 08:05:
[...]
Ik weet niet beter of de Overwatch spelers die BuG joinen, spreken allemaal Nederlands. :) Via onze Teamspeak pagina is makkelijk te zien of er mensen aanwezig zijn in een van de Overwatch kanalen. Daarnaast zeggen de vlaggen ook niet alles. Toen ik nog Vodafone internet had, vond de server bijvoorbeeld dat ik uit Djibouti kwam, terwijl ik toch echt in Nederland woon en geen VPN of wat dan ook gebruikte. ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:25:
Teamspeak? Loopt dat nog een beetje? Discord is tegenwoordig toch thë place to be?

https://discord.gg/013Am07wRyMf3ldEQ

[video]
Is IMO hetzelfde als WhatsApp en Telegram. ;) Beiden doen hetzelfde, maar WhatsApp wordt het meest gebruikt, want meest bekend. Discord is an sich een leuke tool, maar is allemaal webbased wat toch ook weer wat onhandigheden meebrengt, imo. Maar goed, het is maar net wat je het leukste en handigste vindt. De meesten van ons vinden Teamspeak het handigst, als ik het topic zo lees, Discord is wel eens aan het licht geweest hier, maar schijnbaar is dat toch minder populair. ;)

[ Voor 49% gewijzigd door CH4OS op 03-06-2016 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Gisteren nog een leuk begin van een potje met Lucio :*)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/f6ybnWZ.gif

Link van de volledige clip

[ Voor 43% gewijzigd door Ereaser op 03-06-2016 09:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Nou, kom van het weekend wel weer buurten dan. Het is niet dat ik geen engels kan, maar voorkeur gaat uit naar moederstaal :D

Die POTG momenten zijn sowieso vaag. Gister had ik er eentje met Mercy. Ik resurecte 1 persoon en ging gelijk dood, en dat was de POTG. Onverdiend..

Ik ben wel Lucio gaan waarderen gister. Had eerst even niet door dat hij een passive heal had... Ik was de hele tijd op teammaten aan het schieten met de gedachte dat ik healde :X

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ebayzo schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:44:
Nou, kom van het weekend wel weer buurten dan. Het is niet dat ik geen engels kan, maar voorkeur gaat uit naar moederstaal :D

Die POTG momenten zijn sowieso vaag. Gister had ik er eentje met Mercy. Ik resurecte 1 persoon en ging gelijk dood, en dat was de POTG. Onverdiend..

Ik ben wel Lucio gaan waarderen gister. Had eerst even niet door dat hij een passive heal had... Ik was de hele tijd op teammaten aan het schieten met de gedachte dat ik healde :X
is dat niet zo dan?

hoe werkt het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ereaser schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:42:
Gisteren nog een leuk begin van een potje met Lucio :*)

[afbeelding]

Link van de volledige clip
Die Lucio is best leuk om mee te spelen. Healing, Speed boost, redelijk snel vurende gun. Zeker een leuke support character voor tanken of rushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 12:57
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:58:
[...]

is dat niet zo dan?

hoe werkt het dan?
Zorgen dat je in de buurt bent, line of sight geloof ik. Dan gaat het allemaal vanzelf.

Overwatch profile awesomo#2162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:33
De gun van Lucio is met name leuk als je even snel vanuit cover wilt schieten en daarna weer terugtrekt. Door de trage shots, maar wel veel kun je toch redelijk wat vervelende damage doen en jezelf weer healen.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

awesom-o schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:59:
[...]

Zorgen dat je in de buurt bent, line of sight geloof ik. Dan gaat het allemaal vanzelf.
dus gewoon een beetje ertussen gaan hangen en als je ability kan gebruiken, gelijk doen?

haha ik was ook elke keer op iedereen aan het schieten, goed om te weten dit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-07 14:42
Ebayzo schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:44:
Bwahaha, volgens mij heb ik dan bij jou in het team gezeten gister :+
Ik had ook een lucio in het team gister die alleen maar op ons aan het schieten was?!

Lucio's heal is op basis van zijn "muziek" als je in de buurt bent "hoor" je zijn muziek en krijg je een speed of heal boost. Wanneer lucio zijn E gebruikt word de "muziek" geboost en healt iedereen nog sneller OF rent iedereen nog sneller.

Als je lucio speelt zie je ook hoeveel mensen jouw "muziek horen" aangegeven door x1,x2,x3 etc.

Het schieten moet je juist op de enemy's doen :+ Daarom is het ook zo'n leuke support. je kan heel hybrid spelen met lucio! :)

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:58:
[...]

is dat niet zo dan?

hoe werkt het dan?
je hebt met lucio 2 opties waar je tussen kan switchen met shift.
Dat is die speed boost en die Healing boost.

Als je die healing bootst aan hebt word iedereen die in line of sight van lucio is (ook achter hem zolang er geen muren tussen zitten) gewoon constant geheald. dit is alleen niet zo veel health maar als je dan je E skill doet gaat die heal heel snel en dat is dan ook gewoon voor iedereen in de buurt van lucio zolang er geen muur tussen zit.

Schieten van Lucio is puur damage tegen de enemies.

=====================================================

Ik denk dat het handig is voor nieuwe spelers en voor sommige een must see om de abilitie overview vids te bekijken bij het kanaal van blizzard en misschien ook de gameplay previews van de heroes.

En druk gewoon op F1 als je een hero de eerste keer selecteerd XD staan alle skills uitgelegd

[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 03-06-2016 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-09 16:08
Volgens mij kan je met een druk op de knop alle informatie van een hero tevoorschijn toveren, zelfs ingame.
Handig om altijd ff te lezen voordat je een hero gaat spelen.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CH40S schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:27:
[...]

[...]
Is IMO hetzelfde als WhatsApp en Telegram. ;) Beiden doen hetzelfde, maar WhatsApp wordt het meest gebruikt, want meest bekend. Discord is an sich een leuke tool, maar is allemaal webbased wat toch ook weer wat onhandigheden meebrengt, imo. Maar goed, het is maar net wat je het leukste en handigste vindt. De meesten van ons vinden Teamspeak het handigst, als ik het topic zo lees, Discord is wel eens aan het licht geweest hier, maar schijnbaar is dat toch minder populair. ;)
Ze hebben genoeg Apps gebouwd voor diverse OS-en. Gebruik het zelf niet extreem veel, maar zeker wel potentie. Het enige wat het mist, maar misschien juist ook de kracht is, een lijst met diverse servers waaruit je kan kiezen. Het is nu op basis van uitnodiging only. Server zijn niet te vinden op basis van zoek resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Euphanasia schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 10:04:
Volgens mij kan je met een druk op de knop alle informatie van een hero tevoorschijn toveren, zelfs ingame.
Niet dus. Informatie over de workings in Overwatch is echt heel slecht. In Lucio's F1 wordt bijvoorbeeld nergens uitgelegd dat hij in een area of effect healed. Of dat het line-of-sight gebonden is. Zo worden een hoop dingen niet goed uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euphanasia schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 10:04:
Inderdaad gewoon even op die F1 knop drukken en je kan zo lezen wat de Hero allemaal kan. Ik moet af en toe ook nog even kijken wat die specials waren en dat met mijn level 20. Rock (te) vaak met D.Va

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Euphanasia
apNia schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 10:15:
[...]

Niet dus. Informatie over de workings in Overwatch is echt heel slecht. In Lucio's F1 wordt bijvoorbeeld nergens uitgelegd dat hij in een area of effect healed. Of dat het line-of-sight gebonden is. Zo worden een hoop dingen niet goed uitgelegd.
Als dit plaatje mag kloppen staat het er toch echt

http://gaming.newbcompute...t-Abilities-Overwatch.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist
Lucio heeft geen line of sight nodig om de boost te geven hoor.
Je moet in een bepaalde afstand van lucio staan. Zolang jij x4 op het scherm hebt staan krijgen al die 4 mensen een boost. ongeacht waar ze staan.

Een handtekening?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
tellavist schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 10:18:
Je moet in een bepaalde afstand van lucio staan. Zolang jij x4 op het scherm hebt staan krijgen al die 4 mensen een boost. ongeacht waar ze staan.
Zover ik weet heeft Lucio wel LoS nodig, alleen het werkt net als Mercy's healing beam voor een aantal seconden (3 1 dacht ik?) nog door muren heen, dus zolang jij 1 tick gehealed bent, mag je dan voor 3 1 seconden achter een muur staat voordat het stopt. Je moet natuurlijk wel nog in range staan.

Sterker nog ik weet vrij zeker dat je LoS nodig hebt bij Lucio...

[ Voor 6% gewijzigd door Themperror op 03-06-2016 10:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-09 23:58
tellavist schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 10:18:
Dit dacht ik ook maar klopt niet helemaal. Speelde gisteren eerst als Lucio, merkte dat ik mensen die aan de andere kant van de muur staan niet gehealed werden ook al stond ik redelijk dichtbij. Game daarna was ik Widowmaker en stond ik een best grote afstand van onze Lucio af, op een dak en werd ik alsnog gehealed.

Ik denk dus dat line of sight wel degelijk hier iets mee te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tellavist

Een handtekening?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:59:
[...]

Die Lucio is best leuk om mee te spelen. Healing, Speed boost, redelijk snel vurende gun. Zeker een leuke support character voor tanken of rushen.
Ik vind Lucio het leukste support karakter. Vooral de speedboost is echt geweldig :9~

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het beste aan Lucio vind ik nog wel dat het zeer makkelijk is om mensen een afgrond in te schieten _/-\o_ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Overwatch heeft al meer dan 7 miljoen spelers :D

http://www.gamespot.com/a...ers-already/1100-6440444/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-09 20:25
Wat ik mij dan afvraag. Stacked de boost van Lucio?
Dus bijvoorbeeld 2x een lucio die een standaard healing aura aan hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:39

Fixer

FP ProMod
flash2adv schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 10:47:
Nee, wordt niet gestacked. Maar je kunt natuurlijk wel 1 Lucio voor de Healing Boost en 1 voor de Speed Boost gebruiken (tegelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makron
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-08 22:56
CH40S schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 09:27:
Er is ook een client en app voor discord te downloaden als je dat liever hebt.
Verder heeft discord een erg mooie ui en is gratis, ook niet onbelangrijk voor sommigen. :)
Heb het naar tevredenheid gebruikt voor de division. Kan het iedereen aanraden.

Origin: l-MakroN-l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 15:38
Zo dat doen ze goed, wamt dit is in ongeveer een week :)
Blizzard heeft echt een groot voordeel ten opzichte vsn andere uitgevers, namelijk veel trouwe fans. Zo ken ik mensen die Overwatch alleen maar gekocht hebben voor de in game goodies voor bijvoorbeeld: World of Warcraft, Starcraft 2, Diablo 3, Hearthstone en Heroes of the Storm. Dan doe je wel goede zaken hehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-09 12:58
Wat ik wel echt irritant vind op defense is dat heel veel spelers meteen naar de spawn van de attack lopen. Meestal is er bij het capturepoint wel iets van een choke-point maar nee ze gaan recht naar de spawn van de tegenstanders. Dus 10s nadat de game is begonnen zie je 3 team genoten dood en komen ze met 6 tegenstanders het point steamrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:33
Bellerophon schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 10:59:
[...]

My gawd, al die reacties :') :D

[afbeelding]
'when you hear "Nerf this" _/-\o_ '
Lol, ja dat is ook het moment dat ik meteen switch naar speed burst en E druk bij Lucio. Wegwezen!

Ik zag gisteren de D Va iets doen met die special ability wat ik nog niet eerder gezien had: ze gebruikte haar rocketboost om haar Mech voorwaartse momentum te geven waarna ze haar Ultimate inzette. Die mech vloog gewoon door tot achter de payload en ontplofte terwijl ze zelf op zeer veilige afstand stond.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-09 15:03

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Joarie schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:02:
[...]

Lol, ja dat is ook het moment dat ik meteen switch naar speed burst en E druk bij Lucio. Wegwezen!

Ik zag gisteren de D Va iets doen met die special ability wat ik nog niet eerder gezien had: ze gebruikte haar rocketboost om haar Mech voorwaartse momentum te geven waarna ze haar Ultimate inzette. Die mech vloog gewoon door tot achter de payload en ontplofte terwijl ze zelf op zeer veilige afstand stond.
Dat doe ik altijd, dat is een prima veilige manier om dat te doen :)

Laatst werd mijn mech echter door een Reinhardt die zichzelf opofferde weer van het punt weggecharged. Die had ik niet aan zien komen.

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:39

Fixer

FP ProMod
bronce schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 10:56:
Wat ik wel echt irritant vind op defense is dat heel veel spelers meteen naar de spawn van de attack lopen. Meestal is er bij het capturepoint wel iets van een choke-point maar nee ze gaan recht naar de spawn van de tegenstanders. Dus 10s nadat de game is begonnen zie je 3 team genoten dood en komen ze met 6 tegenstanders het point steamrollen.
Ja, je blijft je verbazen over dat soort zaken. Veel mensen doen maar wat, zonder na te denken en lijken het ook niet te leren/snappen.
Op bepaalde maps (zoals Hollywood) leg ik als Junkrat altijd op 1 bepaalde plek (vlak bij hun spawn) mijn trap + bomb neer. 9 van 10 keer is het na 5 seconden raak, zowel bij hoge als lage levels _/-\o_

Hetzelfde geldt trouwens voor mensen die bij mij blijven staan of over mij heenlopen als ze mij vermoord hebben (als Junkrat). Dat worden ze alsnog gedood door mijn dropped grenades 8) .
Dat soort zaken gebeuren echt gewoon keer op keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:27
Tormbo schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:04:
[...]

Laatst werd mijn mech echter door een Reinhardt die zichzelf opofferde weer van het punt weggecharged. Die had ik niet aan zien komen.
Wat de Reinhardt niet had hoeven doen, gezien zijn schild ook beschermt tegen de Ulti van D.Va.. (zelfs als het schild nog maar 1 punt over heeft)

Was dat toevallig deze? [Video: https://gfycat.com/TintedSeriousFlyingsquirrel]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Fixer schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:07:
[...]
Hetzelfde geldt trouwens voor mensen die bij mij blijven staan of over mij heenlopen als ze mij vermoord hebben (als Junkrat). Dat worden ze alsnog gedood door mijn dropped grenades 8) .
Dat soort zaken gebeuren echt gewoon keer op keer.
Helaas wil ik dat af en toe ook nog wel eens vergeten :( (Helemaal met squishy chars zoals Reaper enzo.)

PC: I7-4790, MSI GTX 1070 Gaming X 8G, 16GB HyperX Blu, Crucial BX100, Logitech G710+, Logitech G300s, Logitech Attack 3, Logitech F310, Logitech G430 Consoles: NES, SNES, N64, GameCube, WiiU, Gameboy, GBA, DSi XL, PS2, Xbox 360, Atari 2600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tormbo

Tormbo

Father, Gamer, Teacher

Puc van S. schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:07:
[...]
Wat de Reinhardt niet had hoeven doen, gezien zijn schild ook beschermt tegen de Ulti van D.Va.. (zelfs als het schild nog maar 1 punt over heeft)

Was dat toevallig deze? [video]
Das goed om te weten. Nee, het was in Numbani.

Heb trouwens nooit echt het gevoel dat het 12 maps zijn, voor mijn gevoel zijn het een stuk minder, maar dat zal wel aan mij liggen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Tormbo schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:04:
[...]

Dat doe ik altijd, dat is een prima veilige manier om dat te doen :)

En precies die laatste zin, is wat Overwatch is voor mij. Veel meer dan alleen een domme shooter. Het gaat om echt teamwork en soms zelfs gewoon keihard opofferen voor het grotere geheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:27
Tormbo schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:10:
[...]

Das goed om te weten. Nee, het was in Numbani.

Heb trouwens nooit echt het gevoel dat het 12 maps zijn, voor mijn gevoel zijn het een stuk minder, maar dat zal wel aan mij liggen :)
Nah ik heb hetzelfde, heel vaak krijg ik bepaalde maps niet op een avond.. Zoals gisteren bijna constant op Nepal/China gezeten en in 25 potjes geen een keer Kings Road/Numbani/Iilios gehad.

Lijkt voornamelijk te komen doordat ik in pugs zat, waar je iedere keer na 1 match terug naar het mainmenu gegooid word ivm not enough players (lees het verliezende team is zuur dat ze verloren hebben van een OP McCree/Bastion/Tjorbjorn/Junkrat/[insert iedere andere hero] en leaven de game)

Dan kom je vervolgens in een nieuwe party en lijkt de map rotation weer opnieuw te beginnen (al dan niet op dezelfde map)

Gisteren ook weer het (een na) laatste potje van de dag, WP: Gibraltar, tegenstander die aan het zeuren was dat er een aantal in ons team een andere hero moesten pakken dan Tjorbjorn/Junkrat (op defense) want over Junkrat "Je spammed alleen maar attack! Je mikt niet eens!"

Het een na laatste potje want na de loot box was het High Noon:
McCree

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
flash2adv schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 10:47:
Nee dit stackt niet. je kan wel 1 heal en 1 speed constant aan hebben maar 2 heals stacken niet

wel kan je ervoor zorgen als je om en om die healing boost E zou doen dat iedereen constant hard geheald word. alleen is die cooldown natuurlijk wat te lang om dat up te houden.

Maar zou je het tegelijk doen dan gebeurd er niets meer dan als je 1 lucio zou hebben ;p

p.s. dit was in de closed beta zo. daarna niet meer geprobeerd.

[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 03-06-2016 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Laatst online: 22-04 18:07
Prachtig :')

"Roses are Red
Violets are Blue
Look at the time
It's High Noon"

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Blizzard heeft al aangegeven dat ze Mccree gaan Nerfen, ze geven eerlijk toe dat ze dit niet goed hebben gedaan.
Daarnaast gaan ze D.va een buff geven, maar ik weet niet waarom ?
Sommige zeggen dat haar RoF te laat is (Vuursnelheid) te laag is.
Ze mag van mij wel eerder haar mech terug krijgen, maar verder zie ik geen verbeter punt voor haar.

Ik ben erg blij met deze berichten, maar hoop nog iets te horen over Widowmaker.
Deze hero mag ook een kleine nerf krijgen.
een headshot moet veel damage geven, maar een bodyshot van minimaal 150 damge (zover ik had gelezen) is iets te hoog. Dat is gewoon bijna een one-hit kill op Mercy,Soldier:76, Tracer.
Het gaat nu iets te makkelijk. De widowmaker is tevens wel makkelijk te counteren met Junkrat, Widowmaker, Hanzo, Mccree of soldier:76, maar de damage mag iets naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

En als ze toch bezig zijn Zenyatta een hp boost naar 200 geven s.v.p. :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Planespotter schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:36:
En als ze toch bezig zijn Zenyatta een hp boost naar 200 geven s.v.p. :)
Why ? Zenyatta is goed zoals deze nu is.
Je bouwt heel snel een eigen shield op (Blauwe kleur in je health bar)

Er zijn 4 heroes die nog getweaked moeten worden.
1. Mccree (maar blizzard heeft al toegegeven dat ze dit gaan aanpakken)
2. Widowmaker (moet minder damage doen met een bodyshot)
3. Hanzo (Hitboxen zijn erg groot, waardoor je vrijwel niet kunt missen)
4. Genji (Hij moet niet kunnen bashen (wegspringen) na iedere kill, zijn cooldown moet gewoon gelijk blijven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Pykow schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:44:
[...]

Why ? Zenyatta is goed zoals deze nu is.
Je bouwt heel snel een eigen shield op (Blauwe kleur in je health bar)

Er zijn 4 heroes die nog getweaked moeten worden.
1. Mccree (maar blizzard heeft al toegegeven dat ze dit gaan aanpakken)
2. Widowmaker (moet minder damage doen met een bodyshot)
3. Hanzo (Hitboxen zijn erg groot, waardoor je vrijwel niet kunt missen)
4. Genji (Hij moet niet kunnen bashen (wegspringen) na iedere kill, zijn cooldown moet gewoon gelijk blijven)
Nouja, als ze Widowmaker nerfen hoeft het inderdaad niet. Maar zoals nu ben je standaard de lul als Zenyatta tegen een Widowmaker.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Er staat dat het nearby allies healed/hoe het gedistribueerd wordt, maar niet hoe deze healing toegepast wordt (wat in Lucio's geval passive is). Bij Lucio is dat de shift voor toggle, bij Mercy wissel je tussen functies met links en rechts, waar de toepassing duidelijk omschreven wordt, omdat het een interactie vereist. Voorbeeld van Tweaker hierboven die dacht dat het met zijn gun was. Met dat soort kleine dingetjes schieten de 'F1' secties imo tekort in Overwatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:20
Planespotter schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:45:
[...]

Nouja, als ze Widowmaker nerfen hoeft het inderdaad niet. Maar zoals nu ben je standaard de lul als Zenyatta tegen een Widowmaker.
Net als tracer standaard vs een widowmaker in 1 hit dood is. Dat heet counterpicken. Dus als zenyatta moet je rekening houden met dit soort situaties, meer in de achtergrond blijven. gebruik maken van shield van je teammates. achter muren staan zodat een sniper geen clear shot heeft etc.

In ruil voor het lage HP heeft zenyatta een hoge regen rate op zijn shield. extreem hoge damage die dwars door shields heengaat en een ultimate die godmode+healing geeft aan iedereen om je heen.

Oftewel, glass cannon/glass support. High risk, high reward.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:58
Mccree zal hoogstwaarschijnlijk alleen een nerf krijgen op fan the hammer. Zal wel damage reduction zijn.

D.Va zal vooral wat meer damage doen op lange afstanden gok ik zo ipv de belachelijk lage damage die ze doet in haar mech op medium afstanden.
Zenyatta mag van mij ook wel een healthbuff hebben, 1 bodyshot van widow en het is klaar. Tis of dat of bodyshot doen maar 75 damage hooguit imo :P

We gaan het vanzelf zien, verwacht ook wel met de patch wellicht een nieuwe map/nieuwe hero (lol sombra enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
apNia schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:49:
[...]

Er staat dat het nearby allies healed/hoe het gedistribueerd wordt, maar niet hoe deze healing toegepast wordt (wat in Lucio's geval passive is). Bij Lucio is dat de shift voor toggle, bij Mercy wissel je tussen functies met links en rechts, waar de toepassing duidelijk omschreven wordt, omdat het een interactie vereist. Voorbeeld van Tweaker hierboven die dacht dat het met zijn gun was. Met dat soort kleine dingetjes schieten de 'F1' secties imo tekort in Overwatch.
Voor mij persoonlijk was het in ieder geval duidelijk genoeg.
Ik haal daar in ieder geval gewoon uit dat hij L-shift een AOE heal is, en niet dat ik met de gun op iemand moet schieten om te healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Akaendra schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:52:

D.Va zal vooral wat meer damage doen op lange afstanden gok ik zo ipv de belachelijk lage damage die ze doet in haar mech op medium afstanden.
maarja dva heeft het voordeel dat ze dichtbij kan vliegen en met E alle incomings kan blokken. dus vind dat ze ook in die mech close damage moet doen en niet long range moet worden.

ben benieuwd naar de changes. maar dan vooral McCree.
Afhankelijk de nerf of fan of the hammer zie ik voor me dat het best veel impact gaat hebben en je een stukje minder mccree's gaat zien.

Ik ben alleen bang dat de nerf te veel gaat zijn en omdat iedereen hem nu al zo gewend is die ineens niet meer viable lijkt en ook weer heel veel mensen gaan klagen. naja afwachten dan maar.
Ik blijf uitkijken voor competitive play :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Akaendra schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:52:
Mccree zal hoogstwaarschijnlijk alleen een nerf krijgen op fan the hammer. Zal wel damage reduction zijn.

Zenyatta mag van mij ook wel een healthbuff hebben, 1 bodyshot van widow en het is klaar. Tis of dat of bodyshot doen maar 75 damage hooguit imo :P

We gaan het vanzelf zien, verwacht ook wel met de patch wellicht een nieuwe map/nieuwe hero (lol sombra enzo)
Yep, al is het maar 175 i.p.v. 150 hp. Momenteel is Zenyatta gewoon underpowered qua hp t.o.v. andere supports. Kun je wel met standaard smoesjes aankomen zoals Bloodhoundje doet, maar het heeft weinig zin om achter muren te gaan schuilen als je vervolgens weer je beide orbs verliest. Zenyatta moet het juist van LoS hebben, maar daar heb je dus geen reet aan als je met 1 bodyshot weggevaagd wordt.

Tesla M3LR '21

Pagina: 1 ... 39 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.