Dit plaatje zegt genoeg lijkt mij, ik hoop dat Blizzard dit weekend iedereen uitnodigt, maar we zullen er snel achterkomen. Ik heb er zin, alhoewel....

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Moet ik je helaas teleurstellen:Nostordici schreef op woensdag 13 april 2016 @ 03:15:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit plaatje zegt genoeg lijkt mij, ik hoop dat Blizzard dit weekend iedereen uitnodigt, maar we zullen er snel achterkomen. Ik heb er zin, alhoewel....Misschien zit ik er weer niet tussen haha, mja daarna nog ongeveer twee weken, dat moet te doen zijn. We gaan het meemaken!
Bron: Overwatch blog op Battle.net of klikken op het plaatje vanuit de Battle.net app.From Friday, April 15 through Sunday, April 17, we'll be hosting our second invitation-only Beta Test Weekend! For a limited time (36 hours to be exact), we'll be opening up the Overwatch beta test to a much larger number of players in the Americas, Europe, and Asia gameplay regions for another round of stress testing.
Was denk ik wel duidelijk, aangezien ik in de tweede regel aangeef er waarschijnlijk niet tussen te zittenCptChaos schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:40:
[...]
Moet ik je helaas teleurstellen:
[...]
Bron: Overwatch blog op Battle.net of klikken op het plaatje vanuit de Battle.net app.
[ Voor 76% gewijzigd door CH4OS op 13-04-2016 13:20 ]
Nope, veel mensen die afgelopen beta test weekend toegang hadden gekregen is die na het weekend gewoon weer ontnomen. het is geen garantie als je een invite krijgt dat je na dat weekend alsnog kan spelen.CptChaos schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:52:
Ik ben dus iemand die bij de eerdere stresstest toegang heeft gekregen.
Echter heb ik nog altijd toegang tot de beta.Ik ga er daarom echter van uit, dat als je komend weekend toegang krijgt tot de stresstest, dat je dan tot de (early access) open beta begint dan in elk geval kan spelen.
Hmmm, vreemd dat ik dan nog gewoon toegang heb dan.Ricmaniac schreef op woensdag 13 april 2016 @ 13:41:
Nope, veel mensen die afgelopen beta test weekend toegang hadden gekregen is die na het weekend gewoon weer ontnomen. het is geen garantie als je een invite krijgt dat je na dat weekend alsnog kan spelen.
Je hebt gewoon geluk gehadCptChaos schreef op woensdag 13 april 2016 @ 13:43:
[...]
Hmmm, vreemd dat ik dan nog gewoon toegang heb dan.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
battleborn vond ik persoonlijk een stuk minder leuk, veel meer gefocussed op PVE had ik het ideeZeror schreef op woensdag 13 april 2016 @ 16:19:
Hopelijk zit ik er dit weekend wel een keer bij. Kan ik de game mooi gaan vergelijken met Battleborn (vergelijkbare game) ook.
Battleborn is verre van vergelijkbaar zelfs. Battleborn is een 1st person moba, zoals Monday Night Combat dat was (al was die in 3rd person) en zoals Paragon dat is. Overwatch heeft weinig games om het mee te vergelijken, zo zijn er geen bots die je team versterken. De enige die enigszins in de buurt komt, is TF2.Zeror schreef op woensdag 13 april 2016 @ 16:19:
Hopelijk zit ik er dit weekend wel een keer bij. Kan ik de game mooi gaan vergelijken met Battleborn (vergelijkbare game) ook.
[ Voor 29% gewijzigd door CH4OS op 14-04-2016 11:09 ]
En dat je speelt met n scala aan verschillende heroes, maar dan is t dan ook wel.CptChaos schreef op woensdag 13 april 2016 @ 16:54:
[...]
Battleborn is verre van vergelijkbaar zelfs. Battleborn is een 1st person moba, zoals Monday Night Combat dat was en zoals Paragon dat is (al zijn beiden dan wel 3rd person). Overwatch heeft weinig games om het mee te vergelijken, zo zijn er geen bots die je team versterken. De enige die enigszins in de buurt komt, is TF2.
Ik begrijp dan ook niet, waarom mensen het wel met Battleborn vergelijken, zelfs TotalBiscuit doet dat, geen idee waarom. Enige wat die twee enigszins in de buurt brengen, zijn de ietwat cartoony graphics en dat het in 1st person is.
[ Voor 29% gewijzigd door Katmi op 13-04-2016 22:15 ]
Dat doen niet alleen vrouwelijke streamers hoor.Katmi schreef op donderdag 14 april 2016 @ 03:34:
Ik vind ze nogal vervelend en over the top als er iemand subbed of re-subbed maar dat zal wel de nature zijn van vrouwelijke streamers denk ik.
Ik zie maar 2 pluspunten bij yuuieRicmaniac schreef op donderdag 14 april 2016 @ 01:23:
Weet niet of jullie Yuuie kennen op twitch, maar ik vind haar echt super tof om te kijken. Ze speelt bijna alleen nog maar Overwatch en is ook altijd zo lekker vrolijk enzo haha. En dan ook nog is best goed in Overwatch
Vanavond iets van 7 potjes ranked met haar kunnen spelen was wel lachenalleen probleem is dat ik me client op US moet zetten en dan merk je wel dat je nadelig bent met je ping... maar was best leuk om mezelf dan ook terug te zien in de stream haha
Angelo NL / Global Cargo VTC
LolPykow schreef op donderdag 14 april 2016 @ 15:50:
[...]
Ik zie maar 2 pluspunten bij yuuie![]()
goede gameplay en niet zo saai als sommige streamers
http://us.battle.net/over...end-april-15-16-4-12-2016Nostordici schreef op donderdag 14 april 2016 @ 16:14:
[...]
Lol
Weet iemand trouwens wanneer ze vandaag de accounts gaan flaggen? Dan weet ik in ieder geval wanneer ik de hoop kan opgeven.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik denk dat dit reuze mee zal vallen, ten eerste is er al de open beta waardoor mensen wat kunnen inhalen, daarnaast klagen zoveel mensen dat ze niet in de beta komen terwijl ze het wel willen spelen, dat je er vanuit kan gaan dat er genoeg nieuwe spelers zullen zijn bij launch.boe2 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 12:29:
Kom gerust mee Battleborn spelen dit weekend
Ik heb het voorlopig wel gehad met Overwatch. Er worden al meer dan een half jaar toernooien georganiseerd, terwijl de meeste fans niet eens mogen spelen. De skillgap bij launch gaat hierdoor zo enorm zijn dat het niet leuk meer is.
Dit denk ik dus ook. Mensen gaan stoppen omdat ze steeds failen tegen mensen die al meer dan een halfjaar de game spelen.boe2 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 12:29:
De skillgap bij launch gaat hierdoor zo enorm zijn dat het niet leuk meer is.
[ Voor 7% gewijzigd door rejer op 15-04-2016 13:18 ]
Lijkt me toch dat ze matches baseren op ranks en skills van de speler? Beetje zoals vrijwel de meeste online games.boe2 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 12:29:
Kom gerust mee Battleborn spelen dit weekend
Ik heb het voorlopig wel gehad met Overwatch. Er worden al meer dan een half jaar toernooien georganiseerd, terwijl de meeste fans niet eens mogen spelen. De skillgap bij launch gaat hierdoor zo enorm zijn dat het niet leuk meer is.
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
En dan tijden in de que staan. Lijkt me ook niks.weszz schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 13:33:
[...]
Lijkt me toch dat ze matches baseren op ranks en skills van de speler? Beetje zoals vrijwel de meeste online games.
Gaat dat niet specifiek over ranked mode?weszz schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 13:33:
[...]
Lijkt me toch dat ze matches baseren op ranks en skills van de speler? Beetje zoals vrijwel de meeste online games.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
hoezo, Amateur spelers stoppen toch ook niet met Call of duty omdat ze afgeslacht worden door de pro's ?rejer schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 13:18:
[...]
Dit denk ik dus ook. Mensen gaan stoppen omdat ze steeds failen tegen mensen die al meer dan een halfjaar de game spelen.
ik wil best samen met je spelen hoor. je kan me toevoegenmarkdm schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 15:00:
Iemand in dit weekend samen spelen? Als nieuweling denk ik dat het wel leuker zal zijn om met een paar andere Nederlanders te spelen die al iets meer ervaring in het spel hebben.
Die starten met gelijke kansen.Ricmaniac schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 14:26:
[...]
hoezo, Amateur spelers stoppen toch ook niet met Call of duty omdat ze afgeslacht worden door de pro's ?
er komt gewoon matchmaking in de game waardoor dat toch redelijk gebalanceerd word zoals elke shooter.
Tevens zullen er zo veel meer spelers zijn bij launch dan dat er in de beta zitten waardoor er genoeg zullen zijn die het ook "niet kunnen"
Ik ben niet blij met de huidige situatie, maar ik heb nog niets van bewijs gezien dat heel dat "er zijn amper EU invites" verhaal ondersteunt.we're not trying to deceive anyone—Invites occurred over night CEST, we assume many were asleep and did not post until morning
[ Voor 25% gewijzigd door boe2 op 15-04-2016 15:53 ]
Hmm vreemd, ik zag eerst dat er iets verwijderd was, misschien een foute link van die persoon. Er is op dit moment wel een leuke poll gaande, daar zie je toch dat het gevoel van Europa lijkt te kloppen. Al snap ik dat het niet direct representatief is, maar het geeft wel een bijzondere verhouding.boe2 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 15:51:
Hoezo verwijderd?.
Geen reply op dezelfde persoon, ok, maar het is niet dat ze iets proberen verbergen. Het antwoord dat Blizzard vervolgens geeft houdt ook perfect steek:
[...]
Ik ben niet blij met de huidige situatie, maar ik heb nog niets van bewijs gezien dat heel dat "er zijn amper EU invites" verhaal ondersteunt.
Die skillgap gaat echt meevallen denk ik. Dan komt de stormvloed aan nieuwe spelers pas echt op gang, de kans dat je dus bij een speler komt, die in de beta heeft gezeten wordt dan gigantisch klein. Daarnaast weet niemand of er ook gameplay changes nog gedaan worden, waardoor characters anders spelen als eerst.boe2 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 12:29:
Je krijgt als speler ook een level. Dat gebruikt de matchmaking. Niet de rank die je hebt opgelopen tijdens ranked game modes.boe2 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 13:50:
Gaat dat niet specifiek over ranked mode?
[ Voor 36% gewijzigd door CH4OS op 15-04-2016 17:31 ]
Apart dat het steevast degenen zijn die al meer dan een half jaar aan het spelen zijn die beweren dat het hen totaal niet zou boeien...CptChaos schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 17:17:
[...]
Al snap ik ook die hele heisa niet over al dan niet toegang hebben tot de beta. Nu heb ik dan zelf wel de toegang gekregen, maar ook al zou ik dat niet hebben, zou mij dat totaal niet boeien, dan wacht ik wel tot de open beta om te spelen.
[ Voor 21% gewijzigd door boe2 op 15-04-2016 18:34 ]
Ik ga de eerste potjes vanavond denk ik wel alleen spelen om het spel te leren, maar daarna denk ik dat het wel leuk zou zijn om Nederlands te kunnen spreken.Ricmaniac schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 15:03:
[...]
ik wil best samen met je spelen hoor. je kan me toevoegen
maar denk je niet dat het leuker is met andere die het ook niet kennen ? dan is het voor iedereen nieuw, als je samen met mij gaat kom je tegen hogere levels die de game waarschijnlijk al wat beter kennen.
[ Voor 11% gewijzigd door markdm op 15-04-2016 19:55 ]
Dit weekend wordt een stresstest voor de americas, je kan daarom niet verbinden met andere servers hebben ze besloten.markdm schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 18:26:
[...]
Ik ga de eerste potjes vanavond denk ik wel alleen spelen om het spel te leren, maar daarna denk ik dat het wel leuk zou zijn om Nederlands te kunnen spreken.
Maar ik start nu Overwatch op maar ik problemen met verbinden met de servers en met daarna het inloggen. Ben ik hier de enige in of hebben jullie dit ook?
-edit-
Het is opgelost door me met regio Americans te verbinden, maar toen ik net een potje tegen bots deed was mijn ping dan weer 150 en reageerde het vaak niet. Was echt niet te spelen.
Dat verklaart ook voor een deel, waarom er voornamelijk Amerikanen zijn uitgenodigd om deel te nemen. Mja 3 mei gaan de servers dus ook voor Europa open, tenminste daar gaan we nu van uitseparhim schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 20:05:
[...]
Dit weekend wordt een stresstest voor de americas, je kan daarom niet verbinden met andere servers hebben ze besloten.
Doe even dingen invullen voor een ander, maar niet voor mij aub, of ga elders huilie doen. Mij boeit het inderdaad écht toaal niet of ik wel of geen toegang tot de beta zou hebben gehad dát is wat ik zeg, dat gold net zo goed toen ik de toegang helemaal niet had. Ik ben een van de geluksvogels die wél toegang heeft. En nu? Ben je nu jaloers op me? Wil je me nu aanraken?boe2 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 18:25:
"goh, ik snap niet waarom jullie teleurgesteld zijn dat je niet hetzelfde spel kan spelen waar ik al een half jaar over praat. En skillgaps zijn dan ook uiteraard iets waarover ik me heeeeeelemaal geen zorgen moet maken".
Het zit anders in elkaar. Men verzoekt in de Battle.net app om de game via American te authenticeren. De game zelf zal daarna een game zoeken in de juiste regio. Dat is althans hoe het dus volgens de berichten zou moeten werken, wellicht dat het nog niet helemaal werkt zoals bedoeld (hence de test).separhim schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 20:05:
Dit weekend wordt een stresstest voor de americas, je kan daarom niet verbinden met andere servers hebben ze besloten.
[ Voor 62% gewijzigd door CH4OS op 15-04-2016 21:30 ]
Nope, ik zit nu op Overwatch en ze hebben me op de Amerikaanse server gezet, 150 ping constant, slechts 1 persoon op mijn vriendenlijst ipv 60.CptChaos schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 20:21:
[...]
Het zit anders in elkaar. Men verzoekt in de Battle.net app om de game via American te authenticeren. De game zelf zal daarna een game zoeken in de juiste regio. Dat is althans hoe het dus volgens de berichten zou moeten werken, wellicht dat het nog niet helemaal werkt zoals bedoeld (hence de test).
[afbeelding]
[afbeelding]
Hmmm, vreemd, want ik heb nergens last van. Heb je je account ook op Americans staan of zo? Of je Battle.net app (niet de instelling bij de game zelf).separhim schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 20:57:
[...]
Nope, ik zit nu op Overwatch en ze hebben me op de Amerikaanse server gezet, 150 ping constant, slechts 1 persoon op mijn vriendenlijst ipv 60.
Nee mijn account is Europese, de battle.net app staat ook op EU server. Het lijkt me sterk dat een groot aantal tweakers op de AM servers zitten en mijn overwatch naar Europa gaat en dan nog zo'n hoge ping heeft.CptChaos schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 21:06:
[...]
Hmmm, vreemd, want ik heb nergens last van. Heb je je account ook op Americans staan of zo? Of je Battle.net app (niet de instelling bij de game zelf).
Dat lijkt mij ook sterk inderdaad. Ach, toen ik toegang kreeg, kon ik ook alleen gedurende dat weekend op hun forum feedback geven, nu ook niet meer.separhim schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 21:08:
Nee mijn account is Europese, de battle.net app staat ook op EU server. Het lijkt me sterk dat een groot aantal tweakers op de AM servers zitten en mijn overwatch naar Europa gaat en dan nog zo'n hoge ping heeft.
[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 15-04-2016 21:17 ]
Ik heb bij andere games vrijwel geen hoge ping, we hebben wel een nieuwe router sinds vorige week maar die haalt volgens speedtest 36Mbps download snelheid en heeft 10 ping, ik heb wel lag bij overwatch voor dit weekend maar dat was sinds een patch van 2 weken geleden.CptChaos schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 21:16:
[...]
Dat lijkt mij ook sterk inderdaad. Ach, toen ik toegang kreeg, kon ik ook alleen gedurende dat weekend op hun forum feedback geven, nu ook niet meer.Maar des te vreemder dat ik geen problemen heb dan.
Hoe gaan andere games dan, als ik vragen mag?
Als die ook een hoge ping geeft, dan moet het haast wel in jouw verbinding zitten.
[ Voor 3% gewijzigd door separhim op 15-04-2016 21:35 ]
Beter!separhim schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 21:44:
De ping lijkt opgelost te zijn, ik had net 10 ping.
Ik zal het weekend - helaas - weinig tijd hebben om te spelen, maar ik ga er van uit, dat je gewoon access houdt tot aan de (early access) open beta. Voel je dus vrij om mij toe te voegen in Battle.net, mijn Battletag staat in mijn signature.markdm schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 15:00:
Iemand in dit weekend samen spelen? Als nieuweling denk ik dat het wel leuker zal zijn om met een paar andere Nederlanders te spelen die al iets meer ervaring in het spel hebben.
[ Voor 68% gewijzigd door CH4OS op 15-04-2016 21:53 ]
Nee ik heb alleen opnieuw op overwatch ingelogd, dat leek het op te lossen. Niet dat ik er bezwaar tegen heb.CptChaos schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 21:45:
[...]
Beter!Uiteindelijk zelf iets moeten doen, of...?
Matchmaking gebruikt voornamelijk skill level (weet alleen niet waarop het gebasseerd is), want vaak genoeg kom ik bij mensen die 100 levels hoger zijn. en het is dan niet zo dat hun iedereen dominaten.CptChaos schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 17:17:
[...]
Je krijgt als speler ook een level. Dat gebruikt de matchmaking. Niet de rank die je hebt opgelopen tijdens ranked game modes.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
nee, maar wat vaak werkt is een multikill. eigenlijk gewoon veel punten scoren in korte tijd zorgt er vaak voorRustStorm schreef op zondag 17 april 2016 @ 06:58:
Wat ik mij afvroeg: wanneer word je genomineerd voor Play of the Game? Moet je aan bepaalde voorwaarden voldoen? Brengt het iets met zich mee?
Oké tofRicmaniac schreef op zondag 17 april 2016 @ 11:08:
[...]
nee, maar wat vaak werkt is een multikill. eigenlijk gewoon veel punten scoren in korte tijd zorgt er vaak voor
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
als je nu nog kan spelen kan je er volgens mij gewoon bij .. want het beta weekend is afgelopen om 6 uur vannochtend dacht ikRustStorm schreef op zondag 17 april 2016 @ 11:14:
[...]
Oké tofIk heb het een keer gehad, en het is wel leuk als je er uit gepikt wordt.
Komende tijd lekker goed oefenen (als ik na de weekend ook kan blijven spelen)
Wellicht is het dan afgelopen voor me, want hij kan geen verbinding maken met de server. Dat zou ik wel ultiem jammer vinden zeg... jeetje...Ricmaniac schreef op zondag 17 april 2016 @ 11:59:
[...]
als je nu nog kan spelen kan je er volgens mij gewoon bij .. want het beta weekend is afgelopen om 6 uur vannochtend dacht ik
[ Voor 7% gewijzigd door RustStorm op 17-04-2016 12:34 ]
En de beta staat ook nog in m'n accountlijst...markdm schreef op zondag 17 april 2016 @ 13:06:
Het was inderdaad om 6:00 afgelopen.
Wel flauw van Blizzard, er staat in Battle.net nog wel de knop play, maar wanneer ik het dan opstart kan hij geen verbinding maken.
Nope, werkt helaas ook nietRicmaniac schreef op zondag 17 april 2016 @ 15:31:
Ook als jullie hem nu op europa zetten ipv us?
[ Voor 43% gewijzigd door RustStorm op 18-04-2016 11:07 ]
Zodra ik gebeurd heb deze maand, ga ik de game pre-orderenRicmaniac schreef op maandag 18 april 2016 @ 21:31:
Closed beta stopt 25 april.
Dan is voor pre-order vanaf 3 mei de open beta. en voor de rest 5 mei open beta tot 9e.
Daarna kan niemand spelen tot de launch. worden 2 lange weken!
[video]
Eventueel kun je de game ook reserveren bij Bart Smit, dan sturen ze je de code op voor 3 mei. Het mooie hiervan is, je hoeft nog niets te betalenPykow schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:52:
[...]
Zodra ik gebeurd heb deze maand, ga ik de game pre-orderendat gebeurd dus nog voor 3 mei haha.
pre-order rewards etc kan je alleen krijgen als je voor 29/4/16 een preorder hebt geplaatst heb ik begrepen. Just a heads up.Pykow schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:52:
[...]
Zodra ik gebeurd heb deze maand, ga ik de game pre-orderendat gebeurd dus nog voor 3 mei haha.
Dan zou ik juist bij de Bart Smit reserveren, kost je alleen je e-mailadresBloodhoundje schreef op woensdag 20 april 2016 @ 09:42:
[...]
pre-order rewards etc kan je alleen krijgen als je voor 29/4/16 een preorder hebt geplaatst heb ik begrepen. Just a heads up.
hmmz toch maar besteld via de battle.net shopBloodhoundje schreef op woensdag 20 april 2016 @ 09:42:
[...]
pre-order rewards etc kan je alleen krijgen als je voor 29/4/16 een preorder hebt geplaatst heb ik begrepen. Just a heads up.
Ik heb hem besteld bij bol.com. Daar is die 10€ goedkoper dan @ battle.net en krijg je een fysieke kopie (ik verzamel graagPykow schreef op woensdag 20 april 2016 @ 11:45:
[...]
hmmz toch maar besteld via de battle.net shop
Vorige keer ook gedaan met Diablo III.
Ik ben gelijk voor de overwatch origin edition gegaan.
Hij staat nog in de wachtrijblijkbaar duurt dat even voordat ze me betaling bevestigen
Ik koop mijn games vaak digitaal, want dan kan ik ze al pre-loaden en weet ik zeker dat ik niet hoef te wachten op een pakketje van de postbode. ik ben misschien wel 10 euro meer kwijt, maar daar zit ik niet mee.Bloodhoundje schreef op woensdag 20 april 2016 @ 11:47:
[...]
Ik heb hem besteld bij bol.com. Daar is die 10€ goedkoper dan @ battle.net en krijg je een fysieke kopie (ik verzamel graag).
Misschien verklaren mensen mij nu voor gek, maar als je wilt weten wat voor game het is, maar je hebt geen toegang tot de beta (zoals ik), dan raad ik je aan om Team Fortress 2 te spelen.Akaendra schreef op woensdag 20 april 2016 @ 14:44:
Ik ben erg benieuwd naar de game, naja open beta begint in een weekje dat ik vakantie heb dus wellicht dat ik dan wel wat kan spelen
Daarna wachten tot release. Lijkt me tot zover een hele vette game en ik wil zo snel mogelijk aan de slag ermee.
Het is wel wat moeilijk om heroes één-op-één te vertalen. Veel abilities werken net wat anders en je hebt natuurlijk ultimates. Daarnaast vind ik het een groot voordeel dat je geen weapons hebt zoals bij TF2, hoef je niet te onthouden wat ze allemaal precies doen.Pykow schreef op woensdag 20 april 2016 @ 16:35:
[...]
Misschien verklaren mensen mij nu voor gek, maar als je wilt weten wat voor game het is, maar je hebt geen toegang tot de beta (zoals ik), dan raad ik je aan om Team Fortress 2 te spelen.
Zelf heb ik de closed beta 3 avonden kunnen spelen met een account van een oude klasgenoot.
Mijn skills van TF2 kon ik gewoon toepassen in overwatch.
De volgende heroes heb ik gebruikt en ze doen me denken aan TF2 classes.
Pharah (Soldier),
Junkrat (demoman),
Tracer(scout),
Widowmaker(sniper),
Mei (pyro),
zarya(heavy),
Mercy (medic),
Torbjörn (Engineer),
Genji (scout/spy),
Hanzo (huntsman sniper),
Reinhardt (demokight)
De andere heroes zoals Zenyatta zijn echt overwatch eigen en kan je niet vergelijken met een andere game.
Het is knap dat blizzard dit voor elkaar heeft gekregen, terwijl ze helemaal nieuw zijn in de shooter genre.
Nou een TF2 veteraan moet ook wennen aan deze nieuwe game.Furinax schreef op donderdag 21 april 2016 @ 08:24:
Dus ik als FPS n00b wordt straks gruwelijk vernederd door alle TF2 veteranen.
Nee inderdaad ze zijn niet één-op-één gelijk aan elkaarseparhim schreef op donderdag 21 april 2016 @ 09:49:
[...]
Het is wel wat moeilijk om heroes één-op-één te vertalen. Veel abilities werken net wat anders en je hebt natuurlijk ultimates. Daarnaast vind ik het een groot voordeel dat je geen weapons hebt zoals bij TF2, hoef je niet te onthouden wat ze allemaal precies doen.
Dit vind ik ook een stuk fijner bij overwatch, je weet wat een hero doet en je moet maar eerst ervaren welk weapon hij vast heeft voordat je weet hoe je tegen hem moet spelen, daarnaast vind ik het counter principe van overwatch ook wat beter dan bij TF2.Pykow schreef op donderdag 21 april 2016 @ 09:59:
Je ziet van afstand al wat voor hero er op je afkomt en zo weet je makkelijker hoe je deze moet counteren.
In TF2 kan je opeens een soldier tegenkomen met een Direct hit (een wapen die meer damage doet dan een stock rocket launcher).
Oh vet cool. vroeg me altijd al af wat titan nou zou zijn geweest. hoop dat ze er wat van laten weten en wat er dan gebruikt voor is in overwatch.Thermometer schreef op donderdag 21 april 2016 @ 10:49:
De komende paar dagen bij Gamespot hebben ze een feature/documentaire over de ontwikkeling van Overwatch.
Het lijkt erop dat ze het ook gaan hebben over het gefaalde project Titan (wat de opvolger van WoW zou worden), waar ze delen van gebruikt hebben voor Overwatch. Ben erg benieuwd!
Zoals eerder heb aangegeven heb ik zelf maar 3 avonden kunnen spelen. totaal denk ik 8 uurtjes ofzo.separhim schreef op donderdag 21 april 2016 @ 10:21:
[...]
Dit vind ik ook een stuk fijner bij overwatch, je weet wat een hero doet en je moet maar eerst ervaren welk weapon hij vast heeft voordat je weet hoe je tegen hem moet spelen, daarnaast vind ik het counter principe van overwatch ook wat beter dan bij TF2.
Alle informatie over gamemodes die bekend zijn kan je vinden op http://overwatch.wikia.com/wiki/Overwatch_WikiPykow schreef op donderdag 21 april 2016 @ 11:31:
[...]
Zoals eerder heb aangegeven heb ik zelf maar 3 avonden kunnen spelen. totaal denk ik 8 uurtjes ofzo.
Mijn mening/verhaal is gebaseerd op basis van deze speelsessies en het zien van gameplay beelden.
BTW is er een overzicht met alle modes, maps etc. wat er beschikbaar zal zijn tijdens de release ?
http://kotaku.com/heres-w...n-actually-was-1638632121Ricmaniac schreef op donderdag 21 april 2016 @ 10:59:
[...]
Oh vet cool. vroeg me altijd al af wat titan nou zou zijn geweest. hoop dat ze er wat van laten weten en wat er dan gebruikt voor is in overwatch.
ja toevallig al gelezen vanmorgen haha. maar ik verwacht nu dus eigenlijk dat overwatch gewoon word wat titan had moeten wordenFurinax schreef op donderdag 21 april 2016 @ 12:25:
[...]
http://kotaku.com/heres-w...n-actually-was-1638632121
Kan je je alvast in het onderwerp verdiepen
Bedankt, nee ik verwacht zelf ook geen nieuwe modes of maps.Bloodhoundje schreef op donderdag 21 april 2016 @ 12:18:
[...]
Alle informatie over gamemodes die bekend zijn kan je vinden op http://overwatch.wikia.com/wiki/Overwatch_Wiki
Overwatch heeft ook wekelijks een andere gamemode(funmode):
http://overwatch.wikia.com/wiki/Weekly_Brawl
Dit is wat er bij de launch ook beschikbaar is denk ik.Omdat de beta deze maand voor 2 weken dichtgaat verwacht ik niet dat Blizzard nog nieuwe modes voor de launch toevoegd.
nee alles wat nu in laatste beta fase online was (buiten het beta weekend) is er ook met launch hebben ze gezegd. 3 game modes / 12 maps / 21 heroes , en dan natuurlijk die weekly brawls wat steeds veranderd.Pykow schreef op donderdag 21 april 2016 @ 13:12:
[...]
Bedankt, nee ik verwacht zelf ook geen nieuwe modes of maps.
ik weet nog dat TF2 begon met 6 maps en dat het erg kaal aanvoelde.
Toch denk ik (maar dat wil blizzard niet) dat Overwatch een PC game is en geen console game is.
Het kan net zo uitpakken als TF2
Dit klink als muziek in mijn oren, maar goed je weet niet hoe het allemaal gaat uitpakken.Ricmaniac schreef op donderdag 21 april 2016 @ 13:19:
[...]
Moet wel zeggen dat ik het heel netjes vind van blizzard dat ze de patches tussen console en pc laten verschillen. Ze gaan echt kijken van: ok op pc is dit vet sterk omdat je snel kan reageren met je muis bijv en dan moeten we dit op console anders doen want met een controller kan dat niet bijv. Dus balans tussen heroes is straks ook erg verschillend denk ik op pc of console.
Bij Blizzard zou ik mij daar absoluut geen zorgen om maken, ik ken weinig ontwikkelaars met jarenlange support. Neem maar als voorbeeld Diablo 2 en Starcraft 1, nog altijd support met nieuwe patches. Daar kan een EA niet aan tippen, die willen gewoon dat je elk jaar weer een nieuwe game koopt.Pykow schreef op donderdag 21 april 2016 @ 16:45:
[...]
Dit klink als muziek in mijn oren, maar goed je weet niet hoe het allemaal gaat uitpakken.
Dice was vroeger ook een grote naam op de PC, maar sinds Battlefield 3 zijn ze zich gaan richten op de Playstation 4 en merk je gewoon dat de PC versie een poort is geworden.
Blizzard en Valve zijn nog steeds PC-ontwikkelaars.
ik weet niet hoe goed Diablo III op de console wordt gespeeld ?
Aangezien ik geen game pc heb ga ik hem dus wel op console kopen. Het ziet er inderdaad op console wat trager uit maar dat zal denk ik wel nodig zijn aangezien je met een controller speelt. Ik denk wel dat t een succes gaat worden op console. Ook omdat er niet veel soortgelijke shooters zijn. Eigenlijk hebben wij alleen maar cod, battlefield en rainbow six. Kan niet wachten op de betaNostordici schreef op donderdag 21 april 2016 @ 21:14:
[...]
Bij Blizzard zou ik mij daar absoluut geen zorgen om maken, ik ken weinig ontwikkelaars met jarenlange support. Neem maar als voorbeeld Diablo 2 en Starcraft 1, nog altijd support met nieuwe patches. Daar kan een EA niet aan tippen, die willen gewoon dat je elk jaar weer een nieuwe game koopt.
Diablo 3 wordt vooral op de pc gespeeld, ik heb het idee dat Diablo op de console meer als casual spelen gezien kan worden. Ook is het daarbij wat makkelijker om te cheaten met saved files. Vooral omdat de meeste mensen Overwatch op de pc zullen spelen, gewoon voor de pc versie gaan. Ik ga voor de pc versieNaast het feit dat ik geen console bezit en totaal geen shooters kan spelen met een controller. Niet dat ik pro ben met de pc, maar daar maak ik tenminste nog een kans
Psn: stone-face-lock
Deel 1 is gisteren ook geplaatst, vandaag komt deel 2 en op 23 april (morgen dus) deel drie.Thermometer schreef op donderdag 21 april 2016 @ 10:49:
De komende paar dagen bij Gamespot hebben ze een feature/documentaire over de ontwikkeling van Overwatch. Hier de trailer:
[video]
Het lijkt erop dat ze het ook gaan hebben over het gefaalde project Titan (wat de opvolger van WoW zou worden), waar ze delen van gebruikt hebben voor Overwatch. Ben erg benieuwd!
Ja, maar de closed beta eindigt morgen. Open beta start 3 mei early acces of 5 mei t/m 9 mei. De open beta bevat de content en modes van de volledige game, dus inclusief ranked.Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 09:36:
Is er ondertussen een ranked play? Ben er even helemaal uit geweest voor n tijd.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq