Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tegen vanavond ga ik toch proberen rank 10 te zijn in de closed beta. Heb eigenlijk amper gespeeld.. Veel te weinig tijd gehad laatste tijd.

Is zeker een topspel. En als ESL Admin van Overwatch kan ik zeggen dat er veel geld wordt gestopt in eSports van Overwatch.

Ik kijk uit naar de open beta zodat ik met mijn vrienden kan spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
net level up gegaan en laatste kistje geopend van deze beta voor mij :) , open beta ga ik niet zo heel veel spelen denk ik. en wacht dan lekker op de 24ste voor launch. heb wel echt super zin in launch

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 16:40:
net level up gegaan en laatste kistje geopend van deze beta voor mij :) , open beta ga ik niet zo heel veel spelen denk ik. en wacht dan lekker op de 24ste voor launch. heb wel echt super zin in launch
Ik ga toch redelijk wat Open Beta spelen met mijn vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:35
Het begint nu wel dichterbij te komen die open beta :)
Nog minder dan 10 dagen en het is zover, dan gaan we los. Wel balen dat het ook steeds mooier weer wordt, maar voor Overwatch maak ik wel even tijd haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Komt er ook een open beta voor de ps4?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
En deel 3 staat ook op YouTube:

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Eerste comic staat online:

https://comic.playoverwatch.com/en-us

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
Zit het team van TF2 hier achter ?
Eerst zag ik een filmpje waarbij ze Winston introduceren (meet the ...)
en nu comics :P

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Van mij mogen ze volledig Valve's marketingstrategie achterna gaan. De TF2 comics en filmpjes zijn fantastisch; en tot nu toe zijn die van Overwatch dat ook :D.

De stijl doet ook vermoeden dat ze dezelfde artiesten ingehuurd hebben.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Team foretress 2 is ook 1 van de favoriete games van Jeff Kaplan(Game Director), in die filmpjes van gamespot zie je ook dat ze echt nadenken met Overwatch over goeie punten uit andere games.

“If people want to compare Overwatch to Team Fortress 2, we would take that as the world’s greatest compliment," said Kaplan. “We love that game; it’s probably one of my favourite games of all time. Those guys are geniuses; that guy, Robin Walker, up at Valve - I had the honor of meeting him"

“I think though that as you start to play the game, you realise the differences there are to Team Fortress 2. Sure, there are some similarities but we think this can be a niche on it's own"

[ Voor 65% gewijzigd door Ricmaniac op 25-04-2016 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
boe2 schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:28:
Van mij mogen ze volledig Valve's marketingstrategie achterna gaan. De TF2 comics en filmpjes zijn fantastisch; en tot nu toe zijn die van Overwatch dat ook :D.

De stijl doet ook vermoeden dat ze dezelfde artiesten ingehuurd hebben.
Ja de tekenstijl is vrijwel identiek. Ziet er allemaal gewoon goed uit.
Ricmaniac schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:43:
Team foretress 2 is ook 1 van de favoriete games van Jeff Kaplan(Game Director), in die filmpjes van gamespot zie je ook dat ze echt nadenken met Overwatch over goeie punten uit andere games.

“If people want to compare Overwatch to Team Fortress 2, we would take that as the world’s greatest compliment," said Kaplan. “We love that game; it’s probably one of my favourite games of all time. Those guys are geniuses; that guy, Robin Walker, up at Valve - I had the honor of meeting him"

“I think though that as you start to play the game, you realise the differences there are to Team Fortress 2. Sure, there are some similarities but we think this can be a niche on it's own"
Het is gewoon duidelijk dat ze veel hebben gekeken naar TF2, maar dan de stijl en kracht die je weer verwacht van blizzard. Deze combinatie pakt gewoon erg goed uit.
Nou zal ik zelf (denk ik) TF2 nooit volledig links kunnen laten liggen. Naast de reguliere maps, speel ik ook altijd Jump, surf en DM maps ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Is er iets bekend over de keys voor de a.s. early access open beta, als je de game bij Blizzard zelf hebt gepreordered via de website / Battle.net app? :) In het topic kan ik zo gauw geen info vinden, alsmede online niet. Ik begrijp vanuit dit topic echter wel, dat fysieke winkels al wel de early access keys aan het verspreiden zijn sinds begin deze maand.

EDIT:
Ah, ik begrijp vanuit de Battle.net app dat ik de codes per mail ga ontvangen vóór de early access begint, ik heb echter tot op heden nog niets ontvangen? Is er bekend of Blizzard de keys voor de early access open beta al verzonden heeft?

In mijn spam folder heb ik althans niets gevonden. :)

EDIT2:
Even verder gelezen in de Battle.net app; 2 mei worden de keys verstuurd. Ik ben dus wat ongeduldig vrees ik, hahaha! :)

[ Voor 39% gewijzigd door CH4OS op 27-04-2016 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 20:21
Ik heb twee early access codes over van mijn overwatch pre-order. De eerste twee die mij dm'en krijgen ze :).

*insert Aaaaaaaand it's gone gif*

[ Voor 19% gewijzigd door Iekozz op 28-04-2016 17:17 ]

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 13:37
Erg nieuwsgierig naar dit spel en wil hem dan ook graag pre-orderen zodat ik 2 dagen langer kan spelen.
Er staat alleen pre-order by 29/4, ik neem aan dat de 29ste hier daar gewoon onder valt en dat ik nog niet te laat ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
Weet iemand hoe het werkt bij Gamemania? Heb het spel besteld en er staat dat ik de codes tussen 29 en 3 mei kan redeemen. Hoe kom ik er dan aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:25
YouR schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 11:55:
Erg nieuwsgierig naar dit spel en wil hem dan ook graag pre-orderen zodat ik 2 dagen langer kan spelen.
Er staat alleen pre-order by 29/4, ik neem aan dat de 29ste hier daar gewoon onder valt en dat ik nog niet te laat ben?
Ik twijfel ook nog over dat pre-orderen, want ik denk dat ik het spel 100% zeker bij release ga kopen, maar die 2 dagen extra en de skin heb ik niet echt nodig vind ik. Nu vraag ik me af of ik hem anders nog goedkoper kan halen door hem niet nu te kopen maar pas vlak voor de release.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Deze vond ik wel enorm cool: 360° video van AngryJoe die een van de Overwatch uber rides gebruikt heeft naar PAX. Als kers op de taart wordt dat ding ook bestuurd door iemand in perfecte Tracer cosplay :D

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
markdm schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 12:41:
[...]

Ik twijfel ook nog over dat pre-orderen, want ik denk dat ik het spel 100% zeker bij release ga kopen, maar die 2 dagen extra en de skin heb ik niet echt nodig vind ik. Nu vraag ik me af of ik hem anders nog goedkoper kan halen door hem niet nu te kopen maar pas vlak voor de release.
Instant gaming, origin versie 37 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 15:14
zojuist een mail gehad met 2 codes voor de open beta die 3 mei van start gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
fetix1 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 12:32:
Weet iemand hoe het werkt bij Gamemania? Heb het spel besteld en er staat dat ik de codes tussen 29 en 3 mei kan redeemen. Hoe kom ik er dan aan?
Hier had je zelf moeten achter gaan vragen in je lokale GM shop, waren 2 codes op een papiertje geprint.
Was helaas maar tot 29 April, al kan je morgen eens bellen en vragen of het nog mogelijk is deze te krijgen.

Ik heb al eind Maart een SMS gehad dat mijn pre-order voordeel ( de keys dus ) af te halen waren, heb mijn key al een maand geleden ingevuld en kon zonet de game installeren om op 3 Mei aan de slag te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
fetix1 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 12:32:
Die moet je ophalen bij de Gamemania, heb ik ook al gedaan. Ben wel benieuwd hoe die metal plate eruit ziet, altijd leuk die exclusieve goodies :) Heb je geen sms gehad dat je de keys kon ophalen? Anders moet je ze morgen even opbellen en vragen of ze de keys willen mailen of telefonisch willen doorgeven.
Katmi schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 21:01:
[...]

Hier had je zelf moeten achter gaan vragen in je lokale GM shop, waren 2 codes op een papiertje geprint.
Was helaas maar tot 29 April, al kan je morgen eens bellen en vragen of het nog mogelijk is deze te krijgen.

Ik heb al eind Maart een SMS gehad dat mijn pre-order voordeel ( de keys dus ) af te halen waren, heb mijn key al een maand geleden ingevuld en kon zonet de game installeren om op 3 Mei aan de slag te gaan :)
Zie nu dat jij ook al gereageerd hebt :) En dankzij jou nu ook de beta alvast aan het installeren :)

[ Voor 36% gewijzigd door Nostordici op 29-04-2016 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net me keys in de mail gekregen. wist niet eens dat ze dat nu al afgaven joh. in een message van blizzard zeiden ze dat het 2 mei pas zou zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eld0
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-08 09:04
Op Twitter stond on or before 2 may

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-08 20:43
Katmi schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 21:01:
[...]

Heb ze zojuist afgehaald bij de Gamemania zonder dat ik een SMS of iets had gekregen. Kreeg ze ook meteen mee. Hoefde niet eens te laten zien dat ik Overwatch daadwerkelijk gepreorderd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eld0
Klopt het dat de open beta voor pre orders maar pas begint woensdagochtend 1u?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Eld0 schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 15:02:
Klopt het dat de open beta voor pre orders maar pas begint woensdagochtend 1u?
Als ik me niet vergis 2 mei maar goed, kan zijn dat ze van Amerikaanse tijd uitgaan en dan zou het inderdaad wel pas woensdag nacht kunnen zijn.

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Hier kan je tot op de seconde nauwkeurig zien wanneer de open beta en de early acces begint: http://onlywat.ch/

[ Voor 3% gewijzigd door markdm op 30-04-2016 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-09 15:31
zijn er meer mensen die gister (29/04) hebben gepre-orderd en wel of niet een key binnen hebben?? ik heb helaas nog geen mail gehad ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
markdm schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 15:23:
Hier kan je tot op de seconde nauwkeurig zien wanneer de open beta en de early acces begint: http://onlywat.ch/
Maandag op dinsdag nacht 01.00 dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Bedelen om keys is niet toegestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
fetix1 schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 14:10:
[...]

Heb ze zojuist afgehaald bij de Gamemania zonder dat ik een SMS of iets had gekregen. Kreeg ze ook meteen mee. Hoefde niet eens te laten zien dat ik Overwatch daadwerkelijk gepreorderd heb.
Ja had ik ook , had wel een SMS gehad maar kwam binnen en zei iets over Overwatch early beta keys en die gozer zei gewoon '' ah ja die actie is begonnen, voor welk platform ? '' en gewoon een papiertje met 2 codes gehad.

Zelfs niet mn SMS ofzo moeten laten zien, nuja hij had wel een stapel van 15cm hoog ofzo dus kon hem wss niet veel boeien om ze uit te delen 8)7
tommiboy96 schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 17:30:
[...]

Maandag op dinsdag nacht 01.00 dus :)
Ik zat eerst op de overwatch website en zag 11pm UTC, na een snelle check blijkt dus dat dit idd 1am is en niet 11pm, 2 uurtjes langer op de tanden bijten :P

[ Voor 19% gewijzigd door Katmi op 30-04-2016 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Jammer dat je de keys in persoon moet gaan ophalen bij de gamemania, dat lukt me net niet :-). Vroeg me al af waar de keys bleven :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13:26
Dit valt toch tegen, zat de hele tijd te denken dat 2 mei dinsdag was, is het dus maandag. En raad eens, maadag kan ik helaas niet spelen... ach ja, dan maar een dagje wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Miyazono schreef op zondag 01 mei 2016 @ 00:32:
Dit valt toch tegen, zat de hele tijd te denken dat 2 mei dinsdag was, is het dus maandag. En raad eens, maadag kan ik helaas niet spelen... ach ja, dan maar een dagje wachten :)
Early access beta is sowieso pas 3 mei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyazono
Ricmaniac schreef op zondag 01 mei 2016 @ 02:59:
[...]

Early access beta is sowieso pas 3 mei
Oh my, nu ben ik helemaal in de war... 8)7
Hoe kom ik er dan bij dat het 2 mei zou zijn, ach ja, we zullen het nooit weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:39

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Zijn er al mensen die van bol.com hun bèta Keys hebben ontvangen?

Ik zou namelijk graag vandaag de bèta alvast willen downloaden. Morgen zit ik ergens anders dan thuis met mn xbox en daar is het bijna niet mogelijk om de bèta te downloaden vanwege het internet.

En kan iemand mij misschien vertellen hoeveel er gedownload moet worden? Ik gok zo rond de 15GB? (wild guess)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceOdyssey
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:20
Miyazono schreef op zondag 01 mei 2016 @ 10:38:
[...]

Oh my, nu ben ik helemaal in de war... 8)7
Hoe kom ik er dan bij dat het 2 mei zou zijn, ach ja, we zullen het nooit weten.
Open beta begins 4PM PDT May 2nd for preorders, 4PM PDT May 4th for non-preorders.
In de VS is het dan nog wel 2 mei :P

2 Mei 4PM PDT = 3 Mei 01:00 voor ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyazono
laucas schreef op zondag 01 mei 2016 @ 11:25:
[...]

[...]

In de VS is het dan nog wel 2 mei :P

2 Mei 4PM PDT = 3 Mei 01:00 voor ons.
Die rare mensen in de VS ook weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
WishmasterNL schreef op zondag 01 mei 2016 @ 11:16:
Zijn er al mensen die van bol.com hun bèta Keys hebben ontvangen?

Ik zou namelijk graag vandaag de bèta alvast willen downloaden. Morgen zit ik ergens anders dan thuis met mn xbox en daar is het bijna niet mogelijk om de bèta te downloaden vanwege het internet.

En kan iemand mij misschien vertellen hoeveel er gedownload moet worden? Ik gok zo rond de 15GB? (wild guess)
Op playstation 8.8 GB volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05-2024

Furinax

It'll only hurt until you die

Net early open beta keys ontvangen voor mezelf en een vriend. Tijd om te knallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Nu online
Furinax schreef op zondag 01 mei 2016 @ 13:52:
Net early open beta keys ontvangen voor mezelf en een vriend. Tijd om te knallen!
dinsdag pas knallen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Furinax schreef op zondag 01 mei 2016 @ 13:52:
Mag ik vragen waar je besteld hebt?

Heb net zelf contact gehad met bol.com en die konden me niet helpen. Die vertelde dat ik gewoon moest afwachten tot maandag uiterlijk 18:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Waarom kopen zoveel mensen Overwatch eigenlijk bij andere verkopers dan gewoon bij battle.net? Dat is toch net zo makkelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

markdm schreef op zondag 01 mei 2016 @ 14:04:
Waarom kopen zoveel mensen Overwatch eigenlijk bij andere verkopers dan gewoon bij battle.net? Dat is toch net zo makkelijk?
Voor de PC snap ik dat je hem gewoon via Battle.net koopt.
Maar er zijn ook mensen zoals ik die hem voor de PS4 of XBO willen. En dan heb je weinig aan Battle.net. Sterker nog, die verwijst je door naar enkele selected resellers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niet Henk
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-12-2024
Simpel, bij andere verkopers is het goedkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16:54
Ben ik een mietje als ik de beta met een XO elite controller speel op PC ?

Nee serieus wie heeft ervaring met controller in deze game ?

Ben altijd console gamer geweest en game nu ook 3 jaar op PC maar wel bijna alles met controller.
Diablo3 is het enige dat ik niet met controller speel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markdm
jori040 schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:36:
Ben ik een mietje als ik de beta met een XO elite controller speel op PC ?

Nee serieus wie heeft ervaring met controller in deze game ?

Ben altijd console gamer geweest en game nu ook 3 jaar op PC maar wel bijna alles met controller.
Diablo3 is het enige dat ik niet met controller speel.
Er is niks mis mee op met een controller te spelen, maar je moet er wel rekening mee houden dat muis en toetsenbord qua precisie gewoon superieur is en dat je er daardoor vaak ingemaakt zal gaan worden. Maar als je ranked zal spelen wordt je wel bij mensen gezet die even goed zijn met toetsenbord als jij met de controller, en dan is het wel eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
markdm schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:43:
[...]

Er is niks mis mee op met een controller te spelen, maar je moet er wel rekening mee houden dat muis en toetsenbord qua precisie gewoon superieur is en dat je er daardoor vaak ingemaakt zal gaan worden. Maar als je ranked zal spelen wordt je wel bij mensen gezet die even goed zijn met toetsenbord als jij met de controller, en dan is het wel eerlijk.
Tja het zal er zeker mee te maken hebben hoe goed iemand is.Met Battlefield 4 bv was het voor mij met controller meestal wel top 3 werk in een potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
jori040 schreef op zondag 01 mei 2016 @ 16:36:
[...]

Tja het zal er zeker mee te maken hebben hoe goed iemand is.Met Battlefield 4 bv was het voor mij met controller meestal wel top 3 werk in een potje.
Verschil met Bf 4 is dat overwatch veel sneller speelt. Geen id of er aim assist is. Ik speel ook bijna alles met controller op af en toe n shooter na. Persoonlijk zou ik voor muis en toetsenbord kiezen, alles valt te oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
CrapperDeCrap schreef op zondag 01 mei 2016 @ 16:47:
[...]

Verschil met Bf 4 is dat overwatch veel sneller speelt. Geen id of er aim assist is. Ik speel ook bijna alles met controller op af en toe n shooter na. Persoonlijk zou ik voor muis en toetsenbord kiezen, alles valt te oefenen.
Het traject van oefenen ben ik al voorbij want ik vind het simpelweg ook niet leuk om met toetsenbord te spelen.
Ik heb nu eenmaal een console achtergrond.Zo zal iemand die jaren op PC speelt niet snel een controller pakken.Wel merk ik dat er stiekem steeds meer mensen met controller spelen maar dat zal alles te maken hebben met die console achtergrond.

Even dit:
Als het straks waar is dat er echt een PS4.5 komt & een XO upgrade kit dan denk ik dat het nog wel eens heel druk kan worden op de PC.

[ Voor 19% gewijzigd door jori040 op 01-05-2016 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
jori040 schreef op zondag 01 mei 2016 @ 17:04:
[...]

Het traject van oefenen ben ik al voorbij want ik vind het simpelweg ook niet leuk om met toetsenbord te spelen.
Ik heb nu eenmaal een console achtergrond.Zo zal iemand die jaren op PC speelt niet snel een controller pakken.Wel merk ik dat er stiekem steeds meer mensen met controller spelen maar dat zal alles te maken hebben met die console achtergrond.

Even dit:
Als het straks waar is dat er echt een PS4.5 komt & een XO upgrade kit dan denk ik dat het nog wel eens heel druk kan worden op de PC.
Er zijn games die niet werken met een toetsenbord. Zoals race games of fifa/pes.
Maar als je shooters speelt met toetsenbord en muis. Kan je gewoon niet overschakelen naar een controller.

Daarnaast zijn er meer console spelers dan dat er pc gamers zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markdm
CrapperDeCrap schreef op zondag 01 mei 2016 @ 16:47:
[...]

Het lijkt me niet fijn als er aim assist in komt voor controllers, het is namelijk erg makkelijk om net te doen alsof je toetsenbord en muis een controller is en dan heb je gratis aimbot, niet iets wat je in competitive shooters wilt. Maar zelf verwacht ik ook dat Overwatch met een controller spelen echt onmogelijk gaat worden, het is echt snel en vaak moet je toch erg precies zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door markdm op 01-05-2016 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
markdm schreef op zondag 01 mei 2016 @ 17:46:
[...]

Het lijkt me niet fijn als er aim assist in komt voor controllers, het is namelijk erg makkelijk om net te doen alsof je toetsenbord en muis een controller is en dan heb je gratis aimbot, niet iets wat je in competitive shooters wilt. Maar zelf verwacht ik ook dat Overwatch met een controller spelen echt onmogelijk gaat worden, het is echt snel en vaak moet je toch erg precies zijn.
Call of duty heeft ook een aim assist.
Dota,lol,counterstrike,hearthstone,tf2 en ga zo maar door zijn pc games en esports games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
[...]

Ja klopt wel, zeker op PC maar van wat ik kan zien op youtube gaat de console gameplay ook wel wat trager dus ik denk dat dat wel goed komt :p. Dinsdag zullen we het weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Pykow schreef op zondag 01 mei 2016 @ 18:22:
[...]

Call of duty heeft ook een aim assist.
Dota,lol,counterstrike,hearthstone,tf2 en ga zo maar door zijn pc games en esports games
Ik had het over Overwatch voor PC als je er een controller op aansluit, ik begrijp het helemaal als het aim assist op de consoles krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Als je cd key websites bedoelt : veel goedkoper, Origin versie is daar rond de 38 euro.
Als je retail bedoelt : extra goodies en soms nog net iets goedkoper dan Bnet.

Bij Game Mania krijg je een metal artwork plate ( 25cm bij 17cm ) en is het 54.99 ipv 59.99

Op amazon kreeg je een Overwatch badge, het overwatch logo en een soort van glazen bol met Overwatch logo en naam in voor 37.99 GBP , maar geen zin om nog 2 dagen extra te wachten op shipping van UK naar BE op release.

Enigste voordeel van Bnet is dat je nu al de goodies hebt zoals Tracer in Heroes, Mercy wings in Diablo etc zonder dat je op je cd key van release moet wachten, maar dat boeit me niet zoveel en heb liever de artwork plate van GM en 5 euro korting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceOdyssey
[...]

Er was eerst aim assist voor controllers op de PC, maar ze hebben het eruit gesloopt een paar patches terug.

Verder denk ik dat er wel een paar hero's zijn die je prima kunt spelen met een controller, zoals Winston / Mei / Mercy / Symmetra / Reaper / Zarya. DPS gaat wat lastiger worden, maar het is maar net wat je gewend bent. Als je al jaren shooters speelt met zo'n ding dan kun je wel aardig meekomen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Donderdag en vrijdag vrij. Lekker overwatch spelen yeahh heb er zin in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-12-2024
inderdaad, na meer dan een jaar in de zout mijnen doorgebracht te hebben als OnlyWatch morgen eindelijk te kans om zelf eens te spelen.

helaas alleen donderdag een vrije dag.

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De teamspeak channels staan open (staat die altijd though :P) voor iedereen die wil met de open beta.
Heb Overwatch channels aangemaakt waar je kan joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Nog iets meer dan 12 uren en we kunnen met de early acces beta van Overwatch aan de slag! Ik ben erg benieuwd of de servers het aankunnen. Het grote voordeel is natuurlijk dat het in Europa dan nacht is. Alleen de mensen die bijvoorbeeld vrij zijn, gaan dan spelen en daar zijjn er op een doordeweekse dag natuurlijk niet zoveel van ;) We zullen zien, ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-12-2024
Ricmaniac schreef op maandag 02 mei 2016 @ 12:13:
De teamspeak channels staan open (staat die altijd though :P) voor iedereen die wil met de open beta.
en welke teamspeak server is dat dan ? er staan er 3 in de topicstart.

en inderdaad morgen gewoon werken dus morgen avond pas beginnen.

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceOdyssey
Ricmaniac schreef op maandag 02 mei 2016 @ 12:13:
Discord _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
[...]

Meestal zit er alleen aim assist in de console versie (waar iedereen een controller heeft).
In de PC versie kun je dat in multiplayer niet gebruiken zover ik weet. Daarom speelt ook bijna niemand op de PC met een controller.
En daarom zul je bij die games ook niet zomaar PC spelers tegen console spelers krijgen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
estrion schreef op maandag 02 mei 2016 @ 12:42:
[...]

en welke teamspeak server is dat dan ? er staan er 3 in de topicstart.

en inderdaad morgen gewoon werken dus morgen avond pas beginnen.
oh wist ik niet haha, die 77...:9000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
Vakantie, vanacht ff goed voor zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Even opwarmen voor Overwatch vannacht :)
Daarom maar even deze nieuwe comic delen, al vond ik het zelf een beetje meh. Ze kunnen beter meer filmpjes maken ;)

https://comic.playoverwat...s/reinhardt-dragon-slayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

Pykow schreef op maandag 02 mei 2016 @ 10:24:
Donderdag en vrijdag vrij. Lekker overwatch spelen yeahh heb er zin in
Yuss... same :D
heb er zin an!
Omdat ik voor een CE van de game wel naar een fysieke winkel moest... ;) :P Daarnaast; Blizzard game dus wil ik een doosje (habbit)

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05
Toch ook maar besloten te pre-orderen.. Kom ik erachter dat ik niet op tijd ben en dus niet vervroegt acces tot de beta krijg... :S

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

hmr schreef op maandag 02 mei 2016 @ 16:25:
Toch ook maar besloten te pre-orderen.. Kom ik erachter dat ik niet op tijd ben en dus niet vervroegt acces tot de beta krijg... :S
klopt...

van: http://eu.battle.net/overwatch/en/blog/20055970/

"As a newly added bonus, if you pre-purchase Overwatch for any platform digitally or at selected retailers by April 29..."

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Dawn schreef op maandag 02 mei 2016 @ 16:30:
[...]

klopt...

van: http://eu.battle.net/overwatch/en/blog/20055970/

"As a newly added bonus, if you pre-purchase Overwatch for any platform digitally or at selected retailers by April 29..."
Ja.. was ik heel even vergeten.. Stond me wel wat van bij, maar dit weekend erg druk geweest.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
hmr schreef op maandag 02 mei 2016 @ 16:32:
[...]

Ja.. was ik heel even vergeten.. Stond me wel wat van bij, maar dit weekend erg druk geweest.
Misschien dat je je preorder bij de Gamemania kunt plaatsen, berichten van een aantal dagen geleden zijn dat ze een hele hoop keys hadden liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

dat is alleen een beetje vervelend als hij net de pre-order/purchase bij Blizzard zelf heeft gemaakt... een key claimen wordt dan lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Dawn schreef op maandag 02 mei 2016 @ 16:44:
dat is alleen een beetje vervelend als hij net de pre-order/purchase bij Blizzard zelf heeft gemaakt... een key claimen wordt dan lastig
Precies mijn punt... Had beter op moeten letten... ;). Wel veel zin om de beta te gaan proberen!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Wel gave trailer weer, de humor bevalt me wel;

[ Voor 29% gewijzigd door CH4OS op 02-05-2016 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:24
Hoelaat begint de Early-Access Open Beta?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Rivanov schreef op maandag 02 mei 2016 @ 23:41:
Hoelaat begint de Early-Access Open Beta?
1 uur 's nachts, kan je hier tot op de seconde nauwkeurig zien:
http://onlywat.ch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Meer mensen last van "no game licence" ?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axelfoley007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:11
jeb :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
ja iedereen ben ik bang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Ik schrok al :D. Servers down nu :P

[ Voor 40% gewijzigd door hmr op 03-05-2016 01:07 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Vet man, mijn Blackwidow Chroma reageert op de abilities van Overwatch, ultimate ready en het is hier een lichtshow :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmm dus ik moet maar niet uit loggen denk ik ? ;P ik heb net 4 potjes gedaan, nu naar bed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Level 5 :) tijd om te gaan slapen!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
WTF ik kan de beta niet spelen ?
Ik heb de game op 20 april aangeschaft :S je had toch tijd tot 29 april ?
Nu kan ik dus pas vrijdag spelen, want 01:00 uur op 6 mei gaat de open beta pas in

[ Voor 28% gewijzigd door Pykow op 03-05-2016 06:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emperor_
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 16:02
Pykow schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 06:21:
WTF ik kan de beta niet spelen ?
Ik heb de game op 20 april aangeschaft :S je had toch tijd tot 29 april ?
Hetzelfde probleem hier, maar ik vond mijn beta key terug in mijn gmail account bij "alle berichten". Hij was 4 dagen geleden al gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Emperor_ schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 06:28:
[...]

Hetzelfde probleem hier, maar ik vond mijn beta key terug in mijn gmail account bij "alle berichten". Hij was 4 dagen geleden al gestuurd.
Ik heb geen mail gekregen van ze :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eld0
En geef eens wat meer feedback mannen. Hoe speelt het? Voldoet het aan de verwachtingen of eerder niet? Denk aan de mensen die nog heel de dag moeten werken voor we aan de slag kunnen, geef ons een muur van tekst met uitleg pls 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
Ik vind t heerlijk spelen. Voornamelijk Lucio gespeeld, aangezien de meeste luitjes voor offense gaan en maar wat rond lopen. Lijkt me heel tof dit met goeie communicatie te spelen. Ik ben iig verkocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axelfoley007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:11
Speelt goed/soepel. Voor de anderhalf uur die ik gespeeld heb ben ik goed overtuigd dat deze game briljant is.

Kan gelijk aangeven dat 'teamwork key' is. Hetzelfde voor goede samenstelling van het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eld0
Is dit hetzelfde spel als de closed beta zijn er grote veranderingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-09 15:31
mensen die al op zijn om te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furinax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05-2024

Furinax

It'll only hurt until you die

Net ff een potje tegen AI gedaan. (ben aan t werk :P)
Soldier 76 is mijn schatje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 12:31
Ik ga vanavond ook lekker spelen :). Samen met een paar vrienden de game gepre-ordered. Eerst was ik nog een beetje sceptisch over de game, TF2 in a nutshell. Maar de afgelopen maanden heb ik af en toe een potje gespeeld en dat beviel me goed.

De hero's die ik veel heb gespeeld zijn Hanzo, Mcreee, Mercy (Healer), Reaper, Roadhog en Zenyatta. Allemaal erg tof om te spelen. Vooral Roadhog mensen hooken en dan kan je sommgie bijna one shotten.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Gisteren even kunnen spelen. Wat gelijk opvalt is dat het spel wel erg verslavend werkt! Dit hebben ze mooi voor elkaar bij Blizzard.

Heb een beetje gewisseld tussen characters en vond alles wel leuk om te spelen. Wat verder opvalt is dat het spel easy to learn / hard to master lijkt te zijn! Vanavond de hele avond verder gamen :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-08 15:07
Hm heb nog steeds geen email gehad, maar even kijken of deze in een spam box zit of zo en anders even contact opnemen met support ben ik bang.

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:50
hmr schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 09:18:
Gisteren even kunnen spelen. Wat gelijk opvalt is dat het spel wel erg verslavend werkt! Dit hebben ze mooi voor elkaar bij Blizzard.

Heb een beetje gewisseld tussen characters en vond alles wel leuk om te spelen. Wat verder opvalt is dat het spel easy to learn / hard to master lijkt te zijn! Vanavond de hele avond verder gamen :D
Easy to learn / hard to master is inderdaad de juiste beschrijving. Iedereen kan Overwatch spelen en plezier hebben met alle characters, echter een character echt masteren is heel uitdagend. Je moet leren welke posities goed zijn, tactieken gebruiken etc.

Neem als voorbeeld Tracer. Snel, mobiel net een mug die de hele tijd om je heen zoeft. Echter ook heel squishy. Om haar goed te spelen moet je de balans leren tussen het afleiden en tijdig terugtrekken/rewinden om in leven te blijven. Soms krijg je in een game als defense zijde opmerkingen van andere spelers dat je aan het defenden bent en tracer dus nutteloos is. Dat is pure onzin :) . Een goede tracer kan het enemy team nonstop disrupten, mensen afleiden. Snipers/healers achterin snel uitnemen etc. Het is lastig een payload te pushen als je de hele tijd in je rug wordt aangevallen ;).

Elke hero kan in elke situatie werken, het is voornamelijk afhankelijk van de team comp waar je mee/tegen speelt.

Ik speel sinds de eerste beta wave, het spel is met elke patch beter geworden, het eindresultaat dat Blizzard heeft neergezet is in mijn ogen echt een topspel met goede balance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
Eindelijk een shooter waar je als healer/support echt wat invloed kan hebben lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
het speelt goed. Net als closed beta.
Je merkt alleen wel dat mensen nu eerst graag hun favoriete heroes proberen of die zij denken dat echt goed/leuk is (logisch natuurlijk en vind het niet erg) maar daardoor heb je vaak of geen support of geen tank.
Dus eerste potje pakte ik maar winston (in closed beta amper gespeeld) en had echt zieke domination haha.

26 kills waarvan 20 solo kills, 5 deaths, en 4 gold medals :P dacht echt van: WOW wat is dit. ga denk ik iets vaker Winston spelen haha.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nostordici
Vannacht om 1.15 uur gelijk begonnen met Overwatch, samen met mijn broertje. Totaal geen server-problemen of lag, we konden gelijk aan de slag. Mijn eerste reactie, wat een gaaf spel. We hebben eerst een vijftal potjes tegen de AI gespeeld om er in te komen. Ik was zelf gelijk onder de indruk van Bastion, hij speelde vooral Mercy (een leuke combi). Bastion is een über defensieve turret, die 200 kogels per lading er doorheen jaagt, enige nadeel dus dat je dan niet kan bewegen, tenzij je ultimate gereed is. Mercy stond in de buurt van mij, zodat ik gehealed kon worden. Na wat oefening ging ik niet meer dood tegen de AI, de keren dat ik dood ging, werd ik weer tot leven gewekt met de ultimate van Mercy. Over teamwork gesproken.

Toen was het tijd voor quickmatch tegen echte spelers, de eerste match was nog makkelijker dan AI haha. Maar het werd wel steeds lastiger, een aantal maps later. Ik merkte toen echt dat ik niet zo goed meer ben in shooters, daarom was ik tijdens defense, elke keer Bastion ;) Tijdens offense was ik onder de indruk van Soldier 76, ik denk dat dit echt de helden zijn voor de beginners, echt noob friendly dus :p

De game speelt dus supergoed en vlekkeloos, ik heb geen lag ervaren of fps drops. De maps zijn veelzijdig en zien er visueel zeer goed uit. De helden zijn lekker divers en er zit voor iedereen (denk ik) wel wat leuks tussen. Kortom mocht je nog niet zeker weten of je deze game wilt hebben, speel dan absoluut de open beta!

Tot slot nog een leuk weetje voor mensen met belachelijk dure Razer Blackwidow Chroma randapparatuur. Ik dacht eerst tijdens het opstarten van Overwatch dat mijn toetsenbord niet meer werkte, allemaal vage kleuren. Wat blijkt, Razer en Blizzard hebben een leuke samenwerking met elkaar en ik merkte het al tijdens de heldenselectie. Elke held heeft zijn eigen kleur, als ik bijvoorbeeld kies voor Mccree, dan kleuren mijn toetsen rood, als ik kies voor Widowmaker paars, enz. Dit lijkt nog niet zo bijzonder, maar in game kleuren de toetsen die je gaat gebruiken en toetsen met een cooldown gaan knipperen. Het allergaafste, is als je ultimate gereed is. Dan krijg je een wave van kleuren te zien en dat valt zeker wel op.

En toen was het al bijna 4.00 uur en was ik level 7 haha, straks maar weer verder :)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=0JyELy0LYWc]

Als dank voor het lezen van mijn eerste indruk zal ik straks om 13.37 uur een beta key plaatsen in dit bericht.
Goed opletten dus!

3468107776156389930510138
Het eerste en laatste getal zijn gewisseld van plek!

twee9180809646146060084188nul4
Het eerste en ena laatste getal zijn gewisseld van plek en staan geschreven in letters! ;)

Een like of bedankje stel ik op prijs! Dan kan ik het ook doorstrepen.

[ Voor 8% gewijzigd door Nostordici op 03-05-2016 13:39 ]

Pagina: 1 ... 15 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.