Vannacht om 1.15 uur gelijk begonnen met Overwatch, samen met mijn broertje. Totaal geen server-problemen of lag, we konden gelijk aan de slag. Mijn eerste reactie, wat een gaaf spel. We hebben eerst een vijftal potjes tegen de AI gespeeld om er in te komen. Ik was zelf gelijk onder de indruk van Bastion, hij speelde vooral Mercy (een leuke combi). Bastion is een über defensieve turret, die 200 kogels per lading er doorheen jaagt, enige nadeel dus dat je dan niet kan bewegen, tenzij je ultimate gereed is. Mercy stond in de buurt van mij, zodat ik gehealed kon worden. Na wat oefening ging ik niet meer dood tegen de AI, de keren dat ik dood ging, werd ik weer tot leven gewekt met de ultimate van Mercy. Over teamwork gesproken.
Toen was het tijd voor quickmatch tegen echte spelers, de eerste match was nog makkelijker dan AI haha. Maar het werd wel steeds lastiger, een aantal maps later. Ik merkte toen echt dat ik niet zo goed meer ben in shooters, daarom was ik tijdens defense, elke keer Bastion

Tijdens offense was ik onder de indruk van Soldier 76, ik denk dat dit echt de helden zijn voor de beginners, echt noob friendly dus
De game speelt dus supergoed en vlekkeloos, ik heb geen lag ervaren of fps drops. De maps zijn veelzijdig en zien er visueel zeer goed uit. De helden zijn lekker divers en er zit voor iedereen (denk ik) wel wat leuks tussen. Kortom mocht je nog niet zeker weten of je deze game wilt hebben, speel dan absoluut de open beta!
Tot slot nog een leuk weetje voor mensen met belachelijk dure Razer Blackwidow Chroma randapparatuur. Ik dacht eerst tijdens het opstarten van Overwatch dat mijn toetsenbord niet meer werkte, allemaal vage kleuren. Wat blijkt, Razer en Blizzard hebben een leuke samenwerking met elkaar en ik merkte het al tijdens de heldenselectie. Elke held heeft zijn eigen kleur, als ik bijvoorbeeld kies voor Mccree, dan kleuren mijn toetsen rood, als ik kies voor Widowmaker paars, enz. Dit lijkt nog niet zo bijzonder, maar in game kleuren de toetsen die je gaat gebruiken en toetsen met een cooldown gaan knipperen. Het allergaafste, is als je ultimate gereed is. Dan krijg je een wave van kleuren te zien en dat valt zeker wel op.
En toen was het al bijna 4.00 uur en was ik level 7 haha, straks maar weer verder
[
YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=0JyELy0LYWc]
Als dank voor het lezen van mijn eerste indruk zal ik straks om 13.37 uur een beta key plaatsen in dit bericht.
Goed opletten dus!
3468107776156389930510138
Het eerste en laatste getal zijn gewisseld van plek!
twee9180809646146060084188nul4
Het eerste en ena laatste getal zijn gewisseld van plek en staan geschreven in letters!
Een like of bedankje stel ik op prijs! Dan kan ik het ook doorstrepen.
[
Voor 8% gewijzigd door
Nostordici op 03-05-2016 13:39
]