'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Dat is het mooie, die skill gebruikt ie dus níet. Dat is juist mijn hele punt?boe2 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 13:20:
Soldier 76 heeft een speciale aimbot skill. Wat je ziet is normaal. Nogal lame om mensen meteen te beschuldigen.
En volgens mij, doet de ultimate van Soldier: 76 alleen laten zien wáár je moet schieten en doet niets met richten voor je.
[ Voor 29% gewijzigd door CH4OS op 24-03-2016 13:23 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Overigens zijn de filmpjes apart van elkaar opgenomen, ze wisten niet dat er nog iemand aan het recorden was.
EDIT:
Vanmorgen trouwens in een potje Route 66 (de nieuwe map) gehad. Leuke map, jammer van die cheater die er tussen zat... Ook wel nice dat ze verschillende vehicles en dingen hebben voor de 'payload'. In Route 66 is dat dus een militair voertuig. In Hollywood is het een of andere auto. En King's Row is weer wat anders. Erg gaaf, die details.
[ Voor 55% gewijzigd door CH4OS op 24-03-2016 16:18 ]
Als er 1 ding is waar Blizzard nooit in faalt, zijn het de trailers/cinematics welRicmaniac schreef op maandag 21 maart 2016 @ 21:49:
Hier de vid van de eerste Overwatch Short![]()
Vind hem echt super tof
[video]
Wakkert de hype weer lekker aan.
En bij Overwatch heb je zo weinig aan aimbot omdat er zo weinig heroes zijn waar je wat aan hebt. voorbeeld: Zenyata kan wel een bal schieten terwijl de aimbot op iemands hoofd richt maar er zit travel time in waardoor nadat je de bal heb geschoten de enemy waarschijnlijk niet meer op dezelfde plek staat.
Tracer heeft bijv zodra je schiet een beste bullit spread en is niet heeel accuraat waardoor dat ook weinig uitmaakt. Reaper heeft shotguns, enough said. zo zijn de meeste heroes die hier nicks aan zullen hebben in principe. Ik kijk bijna altijd alle killcams en als ik het dan zie denk k van ja: zou prima kunnen eigenlijk.
Als ik CoD speel word ik wel altijd lijp en scheld ik bijna iedereen uit voor hacker
Bullet spread kan prima genegeerd worden mer geavanceerde aimbots, snipers zijn automatisch te sterk etc. Projectiel wapens zijn lastiger te regelen met een aimbot jaRicmaniac schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 20:58:
Ik weet dat we het over die aimbot hadden maar ik betwijfel het echt man, sommige mensen kunnen gewoon echt goed aimen. kijk naar bijv counter strike. dat is echt een goed voorbeeld van crosshair aiming.
En bij Overwatch heb je zo weinig aan aimbot omdat er zo weinig heroes zijn waar je wat aan hebt. voorbeeld: Zenyata kan wel een bal schieten terwijl de aimbot op iemands hoofd richt maar er zit travel time in waardoor nadat je de bal heb geschoten de enemy waarschijnlijk niet meer op dezelfde plek staat.
Tracer heeft bijv zodra je schiet een beste bullit spread en is niet heeel accuraat waardoor dat ook weinig uitmaakt. Reaper heeft shotguns, enough said. zo zijn de meeste heroes die hier nicks aan zullen hebben in principe. Ik kijk bijna altijd alle killcams en als ik het dan zie denk k van ja: zou prima kunnen eigenlijk.
Als ik CoD speel word ik wel altijd lijp en scheld ik bijna iedereen uit voor hackermaar in deze game vind ik het persoonlijk allemaal wel gewoon legit.
Heb alleen het gevoel dat Overwatch totaal geen precieze shooter is zoals csgo of Unreal en Quake enzo dus we gaan het wel zien.
[ Voor 4% gewijzigd door Brutal1ty op 25-03-2016 08:54 ]
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Inderdaad, dit is wel wat anders dan zeven euro voor een Counterstrike Go keyBlitzdoctor schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 11:31:
Gelukkig wordt cheaten een dure hobby als je steeds 40 euro kan gaan neertellen straks
Daar komt nog bij dat er veel geld omgaat in die game, vanwege de kisten en keys. Hier heeft Overwatch geen last van, want alles wat je unlocked qua skins is persoonlijk. Er zal niet geruild kunnen worden en mocht je een skin willen kopen, dan koop je deze rechtstreeks bij Blizzard. Dus het cheaten zal wel meevallen, komt denk ik vooral voor als een speler er veel profijt van kan hebben, zoals bij het bovenstaande Valve/Counterstrike voorbeeld.
Zover ik weet, blijft de Origins Editions bestaan, aangezien de Standard Edition alleen maar digitaal verkocht wordt. Anders zou je Overwatch op een gegeven moment helemaal niet meer fysiek kunnen kopen. Enige uitvoering die wel zal verdwijnen is de Collectors Edition, maar dat lijkt mij logisch.Peterrtt schreef op zondag 27 maart 2016 @ 07:24:
Is die Orgin Edition alleen een pre-order of kan in die later ook nog krijgen, nadat de game al een paar maand uit is?
Ja origins editie is gewoon een hogere versie met extra skins, de enige wat je extra krijgt als pre-order is een Widowmaker skin. Als je daarna de origin editie koopt krijg je alsnog gewoon alles hetzelfde op die widowmaker skin naPeterrtt schreef op zondag 27 maart 2016 @ 07:24:
Is die Orgin Edition alleen een pre-order of kan in die later ook nog krijgen, nadat de game al een paar maand uit is?
[YouTube: https://youtu.be/DFban339d9s]boe2 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 13:20:
Soldier 76 heeft een speciale aimbot skill. Wat je ziet is normaal. Nogal lame om mensen meteen te beschuldigen.
[YouTube: https://youtu.be/JCbDX8lpVzU?t=1m34s]
Nu heb je identiek dezelfde 2 videos gerepost waarop ik gereageerd heb
Hierop ontstond er nogal een woedde omdat het werd gezien als een kniebuiging tot overgevoelige types, waar ik me enigszins in kan vinden gezien de reactie van Kaplan.
Ongeveer een uur geleden heeft Kaplan een nieuwe reactie gegeven waarin hij ontkent dat de pose wordt verwijderd vanwege de eerste post maar omdat ze niet tevreden waren met de pose zelf, dat het niet paste in de karakter van Tracer.
Nou moet ik zeggen dat de pose mij nooit opviel vanwege zijn hoge kwaliteit maar ik vind de manier waarop ze dit hebben aangepast nogal verontwaardigend, dit soort acties kan een precedent zetten voor meer onzinnig geklaag, omdat de hele post waarmee het begon nogal idioot was en gebaseerd op drogredeneringen.
Wat vinden jullie van dit soort acties?
Amerika is kennelijk nog preutser dan ik al dacht. Aan de andere kant kan ik mij er niet druk om maken wanneer de developer de pose wil veranderen. Door beide partijen vind ik het maar een drama om niets. Het is maar waar je je druk om kan maken.
Wat ik mij wel afvraag is waarom ze nu zo overgevoelig reageren, omdat het als ik goed begrijp gaat om een ouder met jong kind (dochter). Overwatch is toch gewoon voor 18 jaar en ouder of heb ik iets gemist en mag het officieel ook door jonge kinderen gespeeld worden? Ik snap de eventuele verwarring misschien wel, omdat als je de cinematics ziet, dan lijkt het wel een Disney/Pixar film.
De pose is mijn nooit opgevallen, in negatieve of positieve zin, ik vind dat de manier waarop Blizzard dit heeft aangepakt onhandig om het licht uit te drukken. Ze hadden de pose kunnen verwijderen terwijl ze de redenen aangaven dat ze het niet mooi vonden en weinig mensen hadden er een probleem van gemaakt, maar nu lijkt het alsof ze toegeven aan de druk van overgevoelige mensen die een nogal kleine minderheid lijken te zijn.Reuzekabouter schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 09:54:
Ik las jouw stukje zonder op het foto linkje te klikken en verwachtte toch wel iets meer onthullend dan de pose waar men zich kennelijk zo druk om maakt. Het valt allemaal behoorlijk mee en snap niet wat daar zo sexy aan is.
Tja ik heb al uitgelegd dat dit een precedent kan scheppen voor meer van dit soort rare acties. Dit vind ik wel zorgwekkend.Amerika is kennelijk nog preutser dan ik al dacht. Aan de andere kant kan ik mij er niet druk om maken wanneer de developer de pose wil veranderen. Door beide partijen vind ik het maar een drama om niets. Het is maar waar je je druk om kan maken.
Ik kan me voorstellen dat wanneer je een game wil maken dat niemand tegen het zere been stoot je uiteindelijk een geur-, kleur- en zoutloos product krijgt. Wanneer dit de standaard wordt in de game industrie dan is inderdaad wel een beetje zorgelijk; dat geef ik wel toe.separhim schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 09:59:
[...]Tja ik heb al uitgelegd dat dit een precedent kan scheppen voor meer van dit soort rare acties. Dit vind ik wel zorgwekkend.
Helemaal gelijk, als je alles gaat verwijderen omdat een vocale minderheid, lees zeer kleine minderheid, er om klaagt ga je vaak juist de meerderheid aan het hoofd stoten en deze wegdrijven van jouw game.Reuzekabouter schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:04:
[...]
Ik kan me voorstellen dat wanneer je een game wil maken dat niemand tegen het zere been stoot je uiteindelijk een geur-, kleur- en zoutloos product krijgt. Wanneer dit de standaard wordt in de game industrie dan is inderdaad wel een beetje zorgelijk; dat geef ik wel toe.
Op zich was de pose niet zo bijzonder dat iemand het echt zou missen denk ik, maar het is best hypocriet dat Blizzard al sinds de eerste reveal trailer met Tracer haar poep loopt te paraderen en haar een kostuum geeft dat perfect de vormen van haar lichaam volgt en nu plots wil beweren dat Tracer helemaal niet bedoeld was als "sexy" karakter, zodra er 1 persoon over klaagt.
Die klacht is overigens ook maar vreemd. Hij maakt zich zorgen om zijn dochtertje...
1: hij laat zijn dochtertje een shooter spelen waarin je elkaar uitmoord, maar strakke kledij is er te veel aan
2: Als zo'n klein kind de link legt tussen die pose en sexualiteit is er dan niet ergens een achterliggend probleem dat niets met games te maken heeft?
De klachten zijn inderdaad nogal belachelijk, overwatch heeft een T-rating, wat overeen komt met 13+ dus dit is dan ook eigenlijk niet de verantwoordelijkheid van Blizzard maar ze geven er toch wel zeer snel aan toe, of zo leek het eerst over te komen. Er wordt gespeculeerd dat ze de pose eigenlijk al wilden verwijderen en dat ze deze klacht hebben aangegrepen om een soort van reden te hebben om het te doen maar ze hadden in dat geval gewoon beter kunnen ze zeggen dat ze het wilden aanpassen, zoals ze later deden.boe2 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:21:
Die klacht is overigens ook maar vreemd. Hij maakt zich zorgen om zijn dochtertje...
1: hij laat zijn dochtertje een shooter spelen waarin je elkaar uitmoord, maar strakke kledij is er te veel aan
2: Als zo'n klein kind de link legt tussen die pose en sexualiteit is er dan niet ergens een achterliggend probleem dat niets met games te maken heeft?
Mja, dan hadden ze dat gewoon moeten doen in plaats van te reageren op een aandachtszoeker op het forum en te verklaren dat voortaan sexy tracer = foei.markdm schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:38:
Ik kan zelf het spel helaas nog niet spelen, dus heb er niet veel over te zeggen. Maar het is wel zo dat ze de pose wouden verwijderen omdat Widowmaker dezelfde had, en ze willen voor iedereen unieke. En dan is dit een aanleiding om het uiteindelijk echt te doen.
Die pose kan maar weinig mensen iets schelen denk ik; maar door het op deze manier te doen schoppen ze wel aardig wat slapende honden wakker.
[ Voor 11% gewijzigd door boe2 op 29-03-2016 10:42 ]
Dat zei Kaplan pas in tweede instantie, ongeveer 12 uur nadat hij had laten lijken alsof deze beslissing kwam door de klachten.markdm schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:38:
Ik kan zelf het spel helaas nog niet spelen, dus heb er niet veel over te zeggen. Maar het is wel zo dat ze de pose wouden verwijderen omdat Widowmaker dezelfde had, en ze willen voor iedereen unieke. En dan is dit een aanleiding om het uiteindelijk echt te doen.
Op het moment is overwatch T in Amerika, 13+ betekent dat geloof ik en 12+ in Europa.Nostordici schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 09:55:
Wat ik mij wel afvraag is waarom ze nu zo overgevoelig reageren, omdat het als ik goed begrijp gaat om een ouder met jong kind (dochter). Overwatch is toch gewoon voor 18 jaar en ouder of heb ik iets gemist en mag het officieel ook door jonge kinderen gespeeld worden? Ik snap de eventuele verwarring misschien wel, omdat als je de cinematics ziet, dan lijkt het wel een Disney/Pixar film.
[ Voor 37% gewijzigd door separhim op 29-03-2016 10:44 ]
Klopt, nu komt het over alsof ze alleen gehoor geven aan de kleine minderheid, terwijl er niet naar de grote meerderheid geluisterd lijkt te worden. Dit komt niet goed over naar de community en daarom snap ik zeer goed dat er nu vrij heftig gereageerd wordt op het Battlenet forum. Al vind ik zelf sommige reacties weer overdreven, dat mensen hun preorder willen annuleren, vanwege de pose bijvoorbeeld.separhim schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:31:
[...]
De klachten zijn inderdaad nogal belachelijk, overwatch heeft een T-rating, wat overeen komt met 13+ dus dit is dan ook eigenlijk niet de verantwoordelijkheid van Blizzard maar ze geven er toch wel zeer snel aan toe, of zo leek het eerst over te komen. Er wordt gespeculeerd dat ze de pose eigenlijk al wilden verwijderen en dat ze deze klacht hebben aangegrepen om een soort van reden te hebben om het te doen maar ze hadden in dat geval gewoon beter kunnen ze zeggen dat ze het wilden aanpassen, zoals ze later deden.
Dat een jong kind niks te maken heeft met een shooter, gaf ik al eerder aan. Maar dat is Amerika, geweld is ok en seksualiteit is niet ok. Ik ben bang dat wij als Europeanen hier weinig aan kunnen veranderen. Al zou ik het wel grappig vinden als er een nuchtere Europese versie komt en een over de top Aziatische versie met overdreven manga art
Al moet je die laatste zin niet serieus nemen, voordat ik er iemand mee kwets
TRIGGERED, IK EIS DAT DEZE PERSOON VOOR HET LEVEN WORDT GEBANNED.Nostordici schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:44:
[...]
Ik ben bang dat wij als Europeanen hier weinig aan kunnen veranderen. Al zou ik het wel grappig vinden als er een nuchtere Europese versie komt en een over de top Aziatische versie met overdreven manga art
Nu alle gekkigheid op een stokje, er zijn serieus mensen die dit soort dingen eisen op het moment dat ze iets zien waar het niet mee eens zijn, gelukkig zijn ze niet op tweakers.net. Het lijkt erop dat mensen gewoon steeds gevoeliger worden voor meningen of situaties waar ze het niet mee eens zijn en dat zie je nu ook terug komen in dit soort drama
Ik geef je ook gelijk dat het overdreven is om een pre-order te cancellen omdat ze deze pose zouden verwijderen vanwege de eerste redenen. Politieke correctheid is wel erg overdreven in Amerika maar dat betekent niet dat Overwatch direct een minder goede game wordt als ze deze pose weg halen.
Ik vind dat ze maar deze pose moeten toevoegen ter compensatie

[ Voor 6% gewijzigd door separhim op 29-03-2016 10:53 ]
Blijkt maar weer dat er veel preutsigheid nog is in de US. Guns kunnen maar een kont of tiet is een grote nono
Maar naar een achterwerk kijken is natuurlijk heel wat anders. Sterker nog, als jij Tracer van achteren bestormt, dan zie je alsnog haar kont. Dus die pose veranderen is ook overdreven, dan kunnen ze haar beter een ander outfit geven, zodat je helemaal niets kan zien
Ik vind de desbetreffende pose namelijk ook helemaal niet tof / mooi ofzo, en gebruik hem ook niet op tracer ondanks dat k hem unlocked heb. maar een andere is veel leuker.
"We weren’t entirely happy with the original pose, it was always one that we wrestled with creatively. That the pose had been called into question from an appropriateness standpoint by players in our community did help influence our decision—getting that kind of feedback is part of the reason we’re holding a closed beta test—but it wasn’t the only factor
We wouldn’t do anything to sacrifice our creative vision for Overwatch, and we’re not going to remove something solely because someone may take issue with it. Our goal isn’t to water down or homogenize the world, or the diverse cast of heroes we’ve built within it. We have poured so much of our heart and souls into this game that it would be a travesty for us to do so.
We understand that not everyone will agree with our decision, and that’s okay. That’s what these kinds of public tests are for. This wasn’t pandering or caving, though. This was the right call from our perspective"
Ja wel mooi die tweede reactie maar dat was 12 uur nadat ze de eerste hadden gepost, de discussie hadden gesloten en alle threads hierover verwijderen van of sluiten op de battle.net forums. Ik vind de pose zelf ook niet gedenkwaardig in enig manier maar de wijze waarop dit is aangepakt door Blizzard is toch wel zeer onhandig om het licht uit te drukken.Ricmaniac schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:32:
Maar ze zeggen toch in die 2e reactie al dat ze die pose sowieso niet echt mooi vonden en al andere poses klaar hadden staan voor tracer waar ze zelf ook erg over te spreken zijn.
Ik vind de desbetreffende pose namelijk ook helemaal niet tof / mooi ofzo, en gebruik hem ook niet op tracer ondanks dat k hem unlocked heb. maar een andere is veel leuker.
Deze reactie is ongeveer het tegenovergestelde van wat ze als eerste reactie zeiden. Veel mensen zijn of boos omdat ze zo wispelturig zijn of omdat Blizzard toegeeft aan de zeer kleine minderheid,"We weren’t entirely happy with the original pose, it was always one that we wrestled with creatively. That the pose had been called into question from an appropriateness standpoint by players in our community did help influence our decision—getting that kind of feedback is part of the reason we’re holding a closed beta test—but it wasn’t the only factor
We wouldn’t do anything to sacrifice our creative vision for Overwatch, and we’re not going to remove something solely because someone may take issue with it. Our goal isn’t to water down or homogenize the world, or the diverse cast of heroes we’ve built within it. We have poured so much of our heart and souls into this game that it would be a travesty for us to do so.
We understand that not everyone will agree with our decision, and that’s okay. That’s what these kinds of public tests are for. This wasn’t pandering or caving, though. This was the right call from our perspective"
wispelturig vind ik ook zo bullshit he, ze zijn vanaf het begin af aan al open met wat ze doen. als al die mensen die zo extreem zeuren gewoon al die developer updates kijken dan zal het een stuk minder zijn. daar worden veel dingen gewoon altijd in uitgelegd waarom ze bepaalde keuzes maken enzo, en ook in interviews heb je genoeg info.
Ik kan me zelf zo boos maken om al die figuren die zo zijn
Nu lijkt het gewoon echt alsof ze gecrumbled zijn vanwege een heel vocale minderheid.
Niet een rede voor mij om een game te cancellen, maar sommige dingen zijn zo nondiscussie dat het niet eens meer leuk is
Ik vind dit een beetje onzinnig, Blizzard geeft de mogelijkheid om hierover te klagen. Daarnaast is nog altijd het grote probleem dat Blizzard eerst leek toe te geven aan één persoon op de forum, die een beetje onzinnig argumenten gaf om iets te aan te passen wat nauwelijks effect leek te hebben, waarna ze de discussie over deze verandering compleet sloten.Ricmaniac schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 14:37:
bottom of the line moeten mensen gewoon niet zo zeuren... als ze bijwijsvanspreke de beta alleen intern hadden en mensen pas content vanaf release konden zien dan wist niemand het en was er verder geen reet aan de hand.
Sorry maar als je eerst wat zegt, en dan beweert dat het niet zo was na 12 uur, terwijl je ondertussen wel de discussie over jouw eerste uitspraak hebt beperkt, dan ben je wel wispelturig bezig.wispelturig vind ik ook zo bullshit he, ze zijn vanaf het begin af aan al open met wat ze doen. als al die mensen die zo extreem zeuren gewoon al die developer updates kijken dan zal het een stuk minder zijn. daar worden veel dingen gewoon altijd in uitgelegd waarom ze bepaalde keuzes maken enzo, en ook in interviews heb je genoeg info.
Ik kan me zelf zo boos maken om al die figuren die zo zijn
Ze hebben dit geheel hoe dan ook fout aangepakt, als ze gewoon het hadden verwijderd en daarna gezegd hebbend dat ze het niet goed vonden dan was dit waarschijnlijk nooit zo uit proporties geschoten als het nu heeft gedaan.
[ Voor 7% gewijzigd door separhim op 29-03-2016 15:33 ]
Dat zal vast niet zo gegaan zijn natuurlijk maar hij blijft ook maar een mens
en wij krijgen hier nu hetzelfde probleem als andere fora. Ik sta achter mijn mening/standpunt en ben het oneens met die van jouw en jij met mijne
p.s. met die punk skin is die pose trouwens best vet hahah

[ Voor 41% gewijzigd door Ricmaniac op 29-03-2016 18:16 ]
Toen zag ik ineens op reddit een post dat alle borders datamined zijn
http://www.overpwn.com/ne...er-pose-removal-drama-all
De hoogste die er bij staat is level 1890 XD! ik kan me niet voorstellen hoe lang je daarvoor moet spelen zeg holy shit
1890 is >

denk dat het mee valt omdat je straks gewoon de gebruikelijke mmr matchmaking systeem heb.. als je een aantal potjes heb gespeeld "ziet" de game hoe goed je bent en probeerd het je met gelijke mensen te plaatsen.rejer schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 00:13:
Ondertussen heb je al pro Overwatch spelers die elke noob gaan slopen bij de release. Dat is een gevaar voor deze game, mensen die opgeven omdat beta spelers al zo goed zijn geworden.
nu in de beta werkt dat veel minder goed omdat je veel minder spelers hebt
Beetje telleurgesteld als je het mij vraagt. Goed ik zal het toch op pc spelen en niet op console
De graphics is wel zoals ik het verwacht had maar de gameplay ziet er echt minder plezierig uit ofzo. alles lijkt zo traag te gaan (zegt die zelf ook)
Ik hoop het, zolang de "newbies" niet gefacerolled worden is t mij best xdRicmaniac schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 00:37:
[...]
denk dat het mee valt omdat je straks gewoon de gebruikelijke mmr matchmaking systeem heb.. als je een aantal potjes heb gespeeld "ziet" de game hoe goed je bent en probeerd het je met gelijke mensen te plaatsen.
nu in de beta werkt dat veel minder goed omdat je veel minder spelers hebt
Dit is bijvoorbeeld wat TB erover denkt:
Ja. Misschien moet je de 2e video nog eens bekijken en tot de conclusie komen dat hij aimlockt op tegenstanders zonder zijn ultimate te gebruiken.boe2 schreef op maandag 28 maart 2016 @ 15:46:
[...]
Nu heb je identiek dezelfde 2 videos gerepost waarop ik gereageerd heb
Hij switcht namelijk van Tracer naar S76 en heeft niet eens de beschikking over zijn ulti.
Volgende week maar gelijk ophalen

Dit keer is de eer aan Playstation op YouTube, al belanden de meeste filmpjes daar. Deze keer krijgen we Widowmaker te zien, waarschijnlijk weer een korte origin story. Ik heb er nu al zin in
Als het net zo'n kwaliteit wordt als "Recall" dan heb ik er ook veel zin in.Nostordici schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 02:31:
Na het zien van de eerste animatie, "Recall", volgt 3 april de tweede animatie, "Alive".
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit keer is de eer aan Playstation op YouTube, al belanden de meeste filmpjes daar. Deze keer krijgen we Widowmaker te zien, waarschijnlijk weer een korte origin story. Ik heb er nu al zin in
Verwijderd
Nostordici schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 02:31:
Na het zien van de eerste animatie, "Recall", volgt 3 april de tweede animatie, "Alive".
nope want widowmaker word al als kinky chick neergezetKatmi schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 20:46:
Vraag me af als de Widowmaker short net zoveel of meer ass gaat laten zien als de Tracer pose of je ook zo een herrie erover gaat lezen

Sowieso te veel sprays in de game naar mijn mening.Ricmaniac schreef op zondag 03 april 2016 @ 19:48:
pff dit is ook even een mooie XD er zijn echt honderde sprays in de game en ik krijg in 1 lootbox 2 keer dezelfde >_> beetje jammer weer.
[afbeelding]
Ik vind haar stem juist haar karakter afmaken. Klinkt zo leuk
Helemaal mee eens, je zou bijna de hele game vergeten en willen wachten op de volgende film. Ik ben benieuwd welk personage nu aan de beurt is. Sterker nog, ik hoop dat ze zo'n filmpje maken van alle personages van Overwatch. Dan de game maar een jaar later hoorAkaendra schreef op zondag 03 april 2016 @ 21:48:
Blizzard mag hier echt wel een animated movie van maken. Die graphics zijn echt hoogstaand + buttshots
Ik net met reaper we hadden nog maar 10 seconde. Ik teleport boven de enemy, jump naar beneden met me ult , kill er 3 + turret. en vervolgens maak ik reinhardt nog af.
Dan lopen we in de overtime de payload naar het einde en komen er nog 2 aan waar ik ook de kills had (was dus in echt 25 seconde totaal ofzo) en we winnen de game.
Vervolgens is de play of the game een fucking torbjorn die ze turret neerzet en ermee letterlijk 1 kill krijgt... thats it verder niets.
Maargoed dat systeem is nu niet optimaal dat weet k dus ik denk oke dan ga ik bij me highlights kijken en neem ik het op vanaf daar om op youtube te zetten.
Is een highlight van die game waar ik 2 mensen raak met een paar kogels van de shotgun maar er verder niet bij kan en iemand anders ze af maakt waardoor ik een "Double kill" assist hebt XD
Dat is wel echt slecht hoor
Ze hebben het aangepast dat de PotG minder vaak is, press Q to kill a lot, want ik heb ook vaak gezien dat dit leidde dat support vrijwel nooit PotG kregen.Ricmaniac schreef op maandag 04 april 2016 @ 19:01:
Echt soms is dat play of the game systeem echt crap hoor.
Ik net met reaper we hadden nog maar 10 seconde. Ik teleport boven de enemy, jump naar beneden met me ult , kill er 3 + turret. en vervolgens maak ik reinhardt nog af.
Dan lopen we in de overtime de payload naar het einde en komen er nog 2 aan waar ik ook de kills had (was dus in echt 25 seconde totaal ofzo) en we winnen de game.
Vervolgens is de play of the game een fucking torbjorn die ze turret neerzet en ermee letterlijk 1 kill krijgt... thats it verder niets.
Maargoed dat systeem is nu niet optimaal dat weet k dus ik denk oke dan ga ik bij me highlights kijken en neem ik het op vanaf daar om op youtube te zetten.
Is een highlight van die game waar ik 2 mensen raak met een paar kogels van de shotgun maar er verder niet bij kan en iemand anders ze af maakt waardoor ik een "Double kill" assist hebt XD
Dat is wel echt slecht hoor
Daarnaast hebben ze ook nieuwe plays ingezet, zoals sharpshooter en life saver.
echt fucking toevallig aangezien ik een uur daar voor ofzo een tweet stuurde naar @playoverwatch om te vragen of dat nog ging gebeuren voor de release of niet haha.
ben benieuwd hoe dat systeem gaat zijn

Het zal wel aan mij liggen, maar je ziet nog steeds duidelijk haar billen. Alleen nu lijkt ze een beetje op een soort Harlequin, meer humor. Ik ben daarom zeer benieuwd of die bezorgde ouder het nu wel goed vind haha
voor zover ik weet geeft het niets en gaat het ook niets geven.CptChaos schreef op woensdag 06 april 2016 @ 00:49:
Had vanavond een mooi potje als defender (speelde als Reaper). Had mijn ultimate klaar. En vlak voor het aanvallende team op King's Row in de buurt van de destination kwam, gooide ik die ultimate er in, met drie kills en zij verloren. Was uiteindelijk ook (zowaar) de PotG, was echt nice.Kreeg in het scherm daarna ook de meeste stemmen en werd ook 'Epic', Is er al duidelijk wat dat doet, als je zo'n 'Epic' krijgt?
Dat zou wat mij betreft ook wel rewards mogen bevatten of XP.
Ik moet zeggen dat ik deze pose wel beter bij haar karakter vind passen dan de vorige; iets subtieler maar toch leukNostordici schreef op woensdag 06 april 2016 @ 08:13:
Nou na al die commotie de afgelopen week, zie hier de vernieuwde, non seksuele pose van Tracer.
[afbeelding]
Het zal wel aan mij liggen, maar je ziet nog steeds duidelijk haar billen. Alleen nu lijkt ze een beetje op een soort Harlequin, meer humor. Ik ben daarom zeer benieuwd of die bezorgde ouder het nu wel goed vind haha
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Hier een link met alle nieuwe legendary skins en info over competitive play.
In de developers update legt die dus uit hoe het systeem moet gaan werken.
Je hebt 5 tiers
1. Challenger (begin je in)
2. Advance
3. Expert
4. Master
5. Heroic
Elke tier heeft 5 divisions op Heroic na. waar 1 de laagste is en 5 de hoogste per tier
zolang je in challenger zit kan je er uit klimmen en verlies je geen punten met een lose.
in alle andere divisions en tier kan je gewoon punten verliezen en demoten naar een lagere division / tier.
In Heroic is het vergelijkbaar met heartstone ranked als je legendary bereikt hebt.
Je hebt daar geen divisions maar als je die tier bereikt heb laten ze gewoon je world rank zien in heroic.
dus in heroic strijd je tegen andere heroics die "de beste"van de wereld zouden moeten zijn op dat moment
Elk maand word een nieuw seizoen straks in competitive. De komende tijd zullen ze alleen nog geen seizoenen launchen maar de tijd noemen ze Pre-season. Het kan zelfs zo zijn dat ze tijdens de launch van de game nog een tijd Pre-season aanhouden omdat ze zeker wille zijn dat het ranked systeem goed werkt voordat een seizoen begint.
Ik heb er in ieder geval zin in
je krijg ook per tier een speciale border om je avatar ofzo.

ben ik met je eens ja,Dawn schreef op woensdag 06 april 2016 @ 09:14:
[...]
Ik moet zeggen dat ik deze pose wel beter bij haar karakter vind passen dan de vorige; iets subtieler maar toch leuk
de nieuwe legendary Genji skin vind ik best wel tegenvallen
Maar ik zag liever een soort van cyborg mix ofzo half human half robot. dit is net iets te veel hanzo achtig. Mist helemaal ze robot look
[ Voor 29% gewijzigd door Ricmaniac op 06-04-2016 09:50 ]
Zeker waar, heel nice!; al kan ik die Plague Doctor Reaper ook zeker waarderen als voormalig WoW WarlockRicmaniac schreef op woensdag 06 april 2016 @ 09:26:
[...]
de nieuwe legendary Genji skin vind ik ook echt super dikgenji in human form
EDIT:
damn you Ricmaniac met je post edit

[ Voor 7% gewijzigd door Dawn op 06-04-2016 09:36 ]
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
EDIT:
Het valt me overigens op, dat Soldier: 76 is verdwenen. In elk geval uit de Hero Gallery. Vanuit mijn stats ook, maar weet even niet zeker of ik die sinds de reset gespeeld heb ja of nee, al staat er bij de hero's die ik iig niet gespeeld heb wel 'not played' erbij.
EDIT2:
Gezien de blogpost die eerder gelinkt werd, ben ik niet de enige met het probleem.
[ Voor 52% gewijzigd door CH4OS op 06-04-2016 12:17 ]
geen idee, misschien kan je wel skins verkopen voor credits in de toekomst? lijkt me alleen niet anders gaat de random factor een soort van weg.CptChaos schreef op woensdag 06 april 2016 @ 12:04:
Hmmm... Die nieuwe Thunderbird legendary skin van Pharah is echt een partij awesome zeg! Vind die mooier dan de Security Chief van de Origins Edition! Kan je skins straks ruilen? LOL!
Ben wel benieuwd wat de prijzen worden in de store straks als je credits kan kopen. maar blizz kennen zie ik wel voor me dat je 20 euro voor een legendary skin neer telt.
Maar daarom mooi dat het allemaal optioneel is om er voor te betalen. want ben niet van plan een euro daar aan uit te geven. Tenzij ik straks level 40 ben ofzo en nog steeds geen leuke skin heb voor een hero die ik vaak speel
[ Voor 15% gewijzigd door Ricmaniac op 06-04-2016 12:12 ]
Hahah ach ja dat zal je altijd houden in welke game dan ook.. soms heb je gewoon slechte momenten dat je zelf even niets waard bent. Maar toegeven dat het enemy team beter is dan jezelf zal bijna nooit iemand doen van de klagersCptChaos schreef op woensdag 06 april 2016 @ 12:42:
LOL. Zijn nu al mensen die zeuren, als ze een ranked potje verloren hebben, dat sommige spelers maar beter uit ranked weg kunnen blijven...

challenger 5 word straks de Elohell
Al is het normaliter wel zo, dat een beta feature locked is en er dus geen nieuwe functionaliteiten meer erbij komen. Eigenlijk spelen we dus een alpha, imo.
[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 06-04-2016 13:18 ]
Klopt, Jeff heeft ook best vaak aangegeven dat die dat zelf ook vind. maar dat mensen tegenwoordig over het algemeen een heel verkeerd beeld hebben bij Beta, die zien beta meer gewoon als early access en moet vlekkeloos zijn. Onzin dus.CptChaos schreef op woensdag 06 april 2016 @ 13:17:
Ja, dat snap ik. Punt is echter ook (imo) de game is nog in beta, een testfase dus. Dus uiteindelijk worden de stats alsnog gereset en kunnen er nog dingen wijzigen. En dan al zeuren om zoiets, vind ik gewoon hilarisch.
Al is het normaliter wel zo, dat een beta feature locked is en er dus geen nieuwe functionaliteiten meer erbij komen. Eigenlijk spelen we dus een alpha, imo.
Maar in die dev blog over competitive play van vandaag legt die goed uit wat nu hun idee is met betrekking tot competitive play en ik denk dat ze het goed voor mekaar gaan krijgen.
Ik denk alleen wel dat er straks een probleem komt waarbij je gewoon bijna niet hoger kan klimmen zolang je solo speelt. tenzij je een keer geluk hebt bij erg goeie mensen te komen of zelf ziek goed bent en je team kan carrien
EDIT:
Ah, er is een reden voor dat Soldier: 76 niet zichtbaar is:
Bron: US Overwatch forum.We've recently discovered an issue with one of Soldier: 76's Legendary skins that allows players with the skin equipped to become invisible in the game world.
Due to the impact of this issue, we've temporarily disabled Soldier: 76 until we can patch in a fix. While not ideal, unfortunately the same issue that's causing the unintended invisibility is also preventing us from disabling the skin on its own.
We're currently working a new patch and hope to have it implemented this week. Apologies for any inconvenience in the meantime, but thanks so much for helping us test!
[ Voor 73% gewijzigd door CH4OS op 06-04-2016 16:43 ]
gewonnen, is toch wel een stuk serieuzer en spannender gelijk ofzo hoor
misschien was het toeval maar ik had een game waarbij onze support en tank ook echt zaten te praten met elkaar enzo.
kreeg 20 punten voor een victory, en je moet 100 punten hebben voor een division omhoog dus om uit challenger te komen speel je toch minimaal 25 potjes (als je alles zou winnen)
Net zoals heroes of the storm bijna al een jaar in pre-season isRicmaniac schreef op woensdag 06 april 2016 @ 09:25:
http://www.overpwn.com/ne...8382-tracer-pose-replaced
In de developers update legt die dus uit hoe het systeem moet gaan werken.
Elke tier heeft 5 divisions op Heroic na. waar 1 de laagste is en 5 de hoogste per tier
zolang je in challenger zit kan je er uit klimmen en verlies je geen punten met een lose.
in alle andere divisions en tier kan je gewoon punten verliezen en demoten naar een lagere division / tier.
Elk maand word een nieuw seizoen straks in competitive. De komende tijd zullen ze alleen nog geen seizoenen launchen maar de tijd noemen ze Pre-season. Het kan zelfs zo zijn dat ze tijdens de launch van de game nog een tijd Pre-season aanhouden omdat ze zeker wille zijn dat het ranked systeem goed werkt voordat een seizoen begint.
Ik heb er in ieder geval zin in
Nuja op zich wel leuk maar toch een paar dingen die ik ga afwachten.
- 1 maand durende ''seasons'', lijkt me nogal veel OW per 30 dagen om een poging te doen tot het hoogste te raken, weet niet zo of dit HS systeem gaat werken in OW, HS is relaxer om te spelen en steek je meer tijd in imo, lekker op de bank of zo.
- in de video over ranked play heb ik iets gehoord van '' try to match premades with premades'' eerst eens afwachten en zien hoe goed dit werkt.
Als zouden ze imo in ranked een solo/duo queue en team queue systeem moeten maken zoals in League, max 1 friend als je queued en anders moet je maar met 6 team queue gaan doen.
Zo start ik regelmatig s'avonds laat Heroes op en heb ik geen zin in HL maar in een relax QM potje, krijg je een 5 man premade tegen je met een premade team comp en tryhard tactics op discord, heb je al dadelijk geen zin meer om die match uit te doen als je alleen hebt gequeued en je komt met 4 randoms.
Maar zal het toch eens uitproberen in open beta, niet dadelijk het slechtste denken gebaseerd op andere games
Junebug D.vaRicmaniac schreef op woensdag 06 april 2016 @ 09:25:
http://www.overpwn.com/ne...8382-tracer-pose-replaced
-knip-
Leuk pakje heeft ze daar aan.
Stonehardt Reinhardt ziet er ook badass uit.
* Zeror wil Overwatch spelen, maar mag nog niet
[ Voor 14% gewijzigd door Zeror op 07-04-2016 01:40 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Die Spectre skin van Tracer in Heroes of the Storm zou ook wel gaaf zijn in Overwatch, nondeju!
Ikzelf heb de voicechat uit staan, daar luister ik sowieso al niet naar en heb geen zin om het gezeur van de chat anders ook nog eens via de voice te moeten horen.Ricmaniac schreef op woensdag 06 april 2016 @ 19:10:
Eerste ranked game zojuist gespeeld![]()
gewonnen, is toch wel een stuk serieuzer en spannender gelijk ofzo hoor![]()
misschien was het toeval maar ik had een game waarbij onze support en tank ook echt zaten te praten met elkaar enzo.
20 punten per victory, je hebt er 100 nodig, dan zijn vijf potjes al voldoende hoor. Of bedoel je 1000 punten?kreeg 20 punten voor een victory, en je moet 100 punten hebben voor een division omhoog dus om uit challenger te komen speel je toch minimaal 25 potjes (als je alles zou winnen)
[ Voor 73% gewijzigd door CH4OS op 07-04-2016 17:14 ]
Nee 100 punten nodig voor 1 division
maar je hebt 5 divisions in 1 tier. dus minimaal 25 potjes winnen om van challenger naar advanced te gaan.
Ja.. als het zo makkelijk was.Furinax schreef op donderdag 07 april 2016 @ 18:23:
Ben toch ook maar overstag gegaan. Had alleen verwacht meteen de beta in te kunnen, maar dat is niet het geval
Nog 4 weekjes.
Door de pre-order heb je wel early access voor de open beta. Dan heb je ook al toegang tot de beta op 3 t/m 5 mei. En dan natuurlijk de open beta.Furinax schreef op donderdag 07 april 2016 @ 18:23:
Ben toch ook maar overstag gegaan. Had alleen verwacht meteen de beta in te kunnen, maar dat is niet het geval
Verwijderd
Wel jammer dat ranked alleen skins zijn ik vind het een slecht idee hebben zijn er überhaupt geen skins hoeveel uur, potjes je hebt gespeeld met een paalde held of damage of achievements?
Ik denk dat maar even ranked maar ga spelen om een skin te bemachtigen als van Widow maker is ^^
Verwijderd
De community vind het nog steeds een slecht zaak als je beïnvloeden van religieus of femnazis.
ze hebben bayonetta nog nooit gespeeld neem ik aan.
Ik vond het helemaal niet sexy ze hadden het beter aan de community kunnen vragen of stemmen dit zl Blizzard schaden aan zijn reputatie.
Zelfs op social media is er heftig op gereageerd op 9gag er zijn meer dan 30k stemmen totaal de vorige posts kon niet vinden
sorry ik snap je zin niet helemaal. wat bedoel je met skins? gewoon de skins van heroes? alle skins die je kan halen hoeft niet in ranked. ranked is puur voor dat beetje extra competitie wat ik persoonlijk leuk vind om te doen in games. Geef je niets om ranks etc dan kan je gewoon quick play doen en daar kan je ook alles halen qua skins, sprays, icons etc.Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 02:39:
[...]
Wel jammer dat ranked alleen skins zijn ik vind het een slecht idee hebben zijn er überhaupt geen skins hoeveel uur, potjes je hebt gespeeld met een paalde held of damage of achievements?
Ik denk dat maar even ranked maar ga spelen om een skin te bemachtigen als van Widow maker is ^^
Verwijderd
Ik bedoel via achievements of speeltijd dat je via daar skins kan van verdienen of daar een mogelijkheid was om skins verdienen.Ricmaniac schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 09:36:
[...]
sorry ik snap je zin niet helemaal. wat bedoel je met skins? gewoon de skins van heroes? alle skins die je kan halen hoeft niet in ranked. ranked is puur voor dat beetje extra competitie wat ik persoonlijk leuk vind om te doen in games. Geef je niets om ranks etc dan kan je gewoon quick play doen en daar kan je ook alles halen qua skins, sprays, icons etc.
Ranked speel nu casual ben niet meer fanatiek als het ranked vroeger was er dol Lol, Dota en HOTS speelde ik ranked ^^
nee alle skins kan je gewoon krijgen ongeacht ranked of non-ranked dus maakt geen reet uit, het is puur of je zelf competitive wil spelen of niet.Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 17:24:
[...]
Ik bedoel via achievements of speeltijd dat je via daar skins kan van verdienen of daar een mogelijkheid was om skins verdienen.
Ranked speel nu casual ben niet meer fanatiek als het ranked vroeger was er dol Lol, Dota en HOTS speelde ik ranked ^^
Net een potje King's Row gehad. In drie minuten was die al klaar, als het niet nog sneller is, helaas verloren.

EDIT:
En net uit een potje gekicked, omdat ik idle was... Gaat wel heel rap, met 30s uit de game gekicked, wtf?
EDIT2:
Net ook een potje gehad, waarbij ik zowaar het hoogste level had, met level 32...

[ Voor 30% gewijzigd door CH4OS op 09-04-2016 22:47 ]
Zal ook geen meer uitgaan met open beta op 3 Mei aangezien ze al hebben gezegd dat closed beta sluit voordat open beta live gaat.
Is nog steeds maar 2% ofzo van de totale opt-in pool die in closed beta zit.
Lvl 2 speler kan natuurlijk beter zijn dan een level 7 speler, levels zijn nutteloos in OW.
Iemand kan lvl 300 zijn en totaal ingemaakt worden door een lvl 1 als die lvl 1 jaren tf2 ofzo heeft gespeeld.
Overigens matchmaking is een beetje useless om al over te klagen : het is beta, 2% vd mensen zit erin, mensen van alle lagen en sommige wss nog nooit echt een shooter gespeeld.
[ Voor 15% gewijzigd door CH4OS op 09-04-2016 23:26 ]
Kun je dan de origins skins op een andere manier krijgen dan via de CE of origins edition?Ricmaniac schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 20:47:
[...]
nee alle skins kan je gewoon krijgen ongeacht ranked of non-ranked dus maakt geen reet uit, het is puur of je zelf competitive wil spelen of niet.
in-game store zoals bij HOTS gok ik?separhim schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:01:
[...]
Kun je dan de origins skins op een andere manier krijgen dan via de CE of origins edition?
separhim schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:01:
[...]
Kun je dan de origins skins op een andere manier krijgen dan via de CE of origins edition?
Ik hoop niet dat dit het geval gaat zijn (al kan ik er zo snel niks over vinden), anders is er ook geen verschil tussen de edities en de 'extra's' die je krijgt bij aanschaf van een 'andere' editie.
Ik verwacht wel dat er een 'upgrade' mogelijkheid is/zal komen zodat je van een 'standard' naar een 'origins' editie kan.
Men heeft al gezegd dat de CE alleen physical copy zal zijn
nee dat zijn de enige skins die je alleen op die manier kan krijgen inderdaad.separhim schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:01:
[...]
(Misschien komt het inderdaad uiteindelijk in de cash shop maar daar is niets over bekend)
alle andere skins buiten de origins / CE editie zijn gewoon te halen door te spelen.
Ze hebben geen ingame store tot nu toe, en ze leken van plan te zijn om loot boxes te gaan verkopen, niet items apart.
Ik vermoed dat ze de origin skins sowieso niet los gaan verkopen. Het lijkt me toch al niet dat ze skins los gaan verkopen aangezien ze de ingame currency toch al hebben.Ricmaniac schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:36:
[...]
nee dat zijn de enige skins die je alleen op die manier kan krijgen inderdaad.
(Misschien komt het inderdaad uiteindelijk in de cash shop maar daar is niets over bekend)
alle andere skins buiten de origins / CE editie zijn gewoon te halen door te spelen.
[ Voor 50% gewijzigd door separhim op 11-04-2016 11:39 ]
Ja dat denk ik ook inderdaad. denk je ook niet dat je die ingame currency kan kopen straks dan ?separhim schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:37:
Ik vermoed dat ze de origin skins sowieso niet los gaan verkopen. Het lijkt me toch al niet dat ze skins los gaan verkopen aangezien ze de ingame currency toch al hebben.
Want ik zou het stom vinden om extra geld uit te geven voor random loot.
Daarentegen zou ik het niet erg vinden om bijvoorbeeld eens wat extra geld uit te geven voor een bepaalde skin die ik erg graag wil.
Mocht je toch de Standard Edition hebben, dan kun je altijd upgraden, alleen is dat wat prijziger. Al meen ik mij te herinneren dat je dan een extra key krijgt of je geld terug kan krijgen van Blizzard. Al geldt dat laatste alleen voor keys gekocht bij Blizzard.
Dit topic is gesloten.
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.