Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik wist trouwens niet, dat 'ja maar ik heb de vorige vijf potjes al verloren' een reden is om dubbele classes in je team te hebben. Ik weet dat het kán werken, maar niet als Tjorborn als je verdedigen moet op Temple of Anubis.

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 13-02-2016 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb alle maps in de topicstart gelinkt naar de mapguides van Overpwn. Alleen die van Hollywood ontbreekt nog jammergenoeg, maar zodra die er is dan link ik die ook.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Nice, ben benieuwd welke tips er tussen staan, zal eens kijken! :) Moet wel zeggen; Reaper is een lekkere class, al moet ik zeggen, dat ik Soldier: 76 wat overpowered vind, de shotties van Reaper verliezen het tegen de assault rifle van Soldier: 76, beetje krom naar mijn idee, zeker op close-range.

[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 14-02-2016 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:07
Kan je in de beta als je pre-ordered?
om de een of andere reden wordt ik nooit ge-invite voor beta's door blizzard, en ben trouwens al 9 jaar klant bij hun :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Is die beta nu up of niet? ik heb het afgelopen weekend meerdere keren geprobeerd maar blijf steeds hangen op authenticating...
Als de beta open is, weet iemand een fix? ik vind wel wat op de fora maar niets helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Benosa schreef op zondag 14 februari 2016 @ 14:35:
om de een of andere reden wordt ik nooit ge-invite voor beta's door blizzard, en ben trouwens al 9 jaar klant bij hun :p
Pre-orderen is geen garantie om in de beta te kunnen. Alleen via de beta opt-in via je battle.net account maak je kans om in de beta te komen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb me nieuwe main hero gevonden.... Speel echt super veel met Mei nu.. vind haar echt fijn.
Waar Genji eerst me main was en ik bijna anderhalf uur genji had en 0 uur Mei zit ik nu op allebei net rond de 3 uur. Met je right click kan je low health heroes echt instagibben :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 23:50
unfor schreef op zondag 14 februari 2016 @ 15:48:
Is die beta nu up of niet? ik heb het afgelopen weekend meerdere keren geprobeerd maar blijf steeds hangen op authenticating...
Als de beta open is, weet iemand een fix? ik vind wel wat op de fora maar niets helpt.
Als ik jou was zou ik gaan kijken op je account management-pagina. Ik denk dat je Overwatch op je computer hebt staan (misschien van het beta-weekend), maar geen licentie om de beta te mogen spelen. Mocht je toch in de beta zitten, dan zou ik een support-ticket aanmaken bij Blizzard. Succes ermee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op zondag 14 februari 2016 @ 15:48:
Check inderdaad voor de zekerheid even of je echt beta toegang heb door in te loggen op je battlenet account online en dan zou in die lijst met je games "Overwatch Beta" moeten staan

Want de beta is gewoon al die tijd up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
Benosa schreef op zondag 14 februari 2016 @ 14:35:
registeer je computer componenten opnieuw bij blizzard.Let op blizzard is er bij gebaat, op een combinatie van slechte, middel en goede systemen te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
badboyqxy schreef op maandag 15 februari 2016 @ 10:48:
[...]

registeer je computer componenten opnieuw bij blizzard.Let op blizzard is er bij gebaat, op een combinatie van slechte, middel en goede systemen te kiezen.
en hoe doe ik dat?

Worden er trouwens nog beta invites verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
Nee pas weer bij een volgende wave
Via battle. Net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Is gewoon up.
ik heb het afgelopen weekend meerdere keren geprobeerd maar blijf steeds hangen op authenticating...
Als hij blijft hangen, even cancel doen en opnieuw inloggen. Dan werkt het meestal meteen.
Is geen open beta, gelukkig niet, als ik zo eerlijk mag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
Ik hoop wel dat ze ipv heros releasen ze ook de maps gaan aanpassen en balancen. De game heeft nog aardig was veranderingen nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
badboyqxy schreef op maandag 15 februari 2016 @ 23:02:
Ik hoop wel dat ze ipv heros releasen ze ook de maps gaan aanpassen en balancen. De game heeft nog aardig was veranderingen nodig
Maps zullen ze niet veel aanpassen verwacht ik. balancing gaat wel nog volop gebeuren.

Ik kan de hele avond al niet inloggen :/
nu nog steeds niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
badboyqxy schreef op maandag 15 februari 2016 @ 10:48:
[...]

De tool om je specs te uploaden naar je Bnet account is verdwenen toen de desktop app uitkwam, deze doet dit nu automatisch voor je.

https://www.reddit.com/r/...l_have_my_computer_specs/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eld0
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-08 09:04
Denkt er iemand dat ze vanavond nieuwe wave beta invites zullen versturen? *fingers crossed*

Gisteren naar goede stream gekeken op Twitch: Seagull. Die man is goed, en geeft goede commentaar, die kent het spel van binnen en van buiten. Reageert ook veel op vragen van de chat.
Voor mij nu mijn nieuwe nummer 1 streamer :)

[ Voor 55% gewijzigd door Eld0 op 16-02-2016 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Afbeeldingslocatie: http://media-overpwn.cursecdn.com/attachments/1/881/overwatchbw_bonuslg.jpg
Terwijl ik wacht op een beta key, kwam ik dit beeldje tegen :)

Deze krijg je bij Gamestop als pre-order bonus en als je woonachtig bent in Amerika. Je krijgt dit beeldje bij de Overwatch Origins Edition en de Overwatch Collectors Edition. Nu maar hopen dat wij in Europa ook dit beeldje als pre-order bonus mogen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nostordici schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 02:20:
[afbeelding]
Terwijl ik wacht op een beta key, kwam ik dit beeldje tegen :)

Deze krijg je bij Gamestop als pre-order bonus en als je woonachtig bent in Amerika. Je krijgt dit beeldje bij de Overwatch Origins Edition en de Overwatch Collectors Edition. Nu maar hopen dat wij in Europa ook dit beeldje als pre-order bonus mogen ontvangen.
Oh das best cool :P .. nee wij krijgen bij de origin edition alleen baby winston als pet in WoW :P
Is vaker zo met games dat EU echt alleen de Game verkoopt (tenzij CE edition) waar america dingen er bij geeft

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08:21
Ricmaniac schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 08:58:
[...]

Oh das best cool :P .. nee wij krijgen bij de origin edition alleen baby winston als pet in WoW :P
Is vaker zo met games dat EU echt alleen de Game verkoopt (tenzij CE edition) waar america dingen er bij geeft
In de UK krijg je ook nog wel eens van dat soort dingen erbij maar dan wel andere dan de amerikaanse versie.

• Katmi
In de Belgische Game Mania krijg je een metal plate met Overwatch op en de heroes als pre-order voordeel, iets van een 27 cm x 17 cm ofzo, maar best cool dus daar maar een Origin Edition besteld ipv bij blizzard, krijg je nog steeds de skins en crap in andere Blizzard games maar ook een metal plate :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Katmi schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 23:48:
In de Belgische Game Mania krijg je een metal plate met Overwatch op en de heroes als pre-order voordeel, iets van een 27 cm x 17 cm ofzo, maar best cool dus daar maar een Origin Edition besteld ipv bij blizzard, krijg je nog steeds de skins en crap in andere Blizzard games maar ook een metal plate :)
Zo denk ik er ook over, je kunt vaak veel leuke goodies krijgen bij een fysieke pre-order in een winkel. Het enige voordeel van een digitale pre-order is dat je tijdens de release gelijk kunt spelen (meestal rond 24.00 uur). Meestal zijn de digitale versies ook nog duurder, hangt er misschien ook van af waar je bestelt.

Overigens lijkt het me interessant om deze keer een pre-order te plaatsen bij Blizzard. Voordeel je kunt gelijk spelen en ze zeggen dat je na aanschaf van een fysiek exemplaar je geld terug krijgt. Ik vraag me alleen wel af hoe goed dit werkt. Iemand hier misschien al ervaring in bij bijvoorbeeld een andere Blizzard-titel? Voor mij zou dit namelijk ideaal zijn omdat ik bijna altijd een Collectors Edition bestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Nostordici schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 12:21:
[...]Overigens lijkt het me interessant om deze keer een pre-order te plaatsen bij Blizzard. Voordeel je kunt gelijk spelen en ze zeggen dat je na aanschaf van een fysiek exemplaar je geld terug krijgt. Ik vraag me alleen wel af hoe goed dit werkt. Iemand hier misschien al ervaring in bij bijvoorbeeld een andere Blizzard-titel? Voor mij zou dit namelijk ideaal zijn omdat ik bijna altijd een Collectors Edition bestel.
Zou ik eerder niet doen, voor Legion is het al aangekondigd dat je gewoon een cd key in de plek krijgt ipv je geld terug als je een echte CE koopt + een digital upgrade om de pre-patch te kunnen spelen, dus met die key terug ben ik niets en kan ik hem nog eens op 2dehands gooien voor wat geld ervan terug te krijgen.

Vrij zeker van dat je van Overwatch ook enkel een key terug in de plek krijgt als je een digital pre purchase doet en dan een echte CE besteld, game time kunnen ze je al niet geven in dit game en denk dat je eerder zoals bij Legion een key terug krijgt ipv je geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Zijn er eigenlijk veel tweakers die beta access hebben? Ik ken zowat niemand maar de hele tijd solo spelen is niet echt leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
separhim schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 09:35:
Zijn er eigenlijk veel tweakers die beta access hebben? Ik ken zowat niemand maar de hele tijd solo spelen is niet echt leuk.
Ik weet er 4 die erin zitten, including myself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Ricmaniac schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 16:02:
[...]

Ik weet er 4 die erin zitten, including myself
Aha ik had er al niet veel verwacht maar ik zag nergens een lijst staan ofzoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
Overwatch ga ik zeker nog eens kopen, maar ik denk niet dat ik er 500 uur in ga stoppen.
Natuurlijk is het nog een beta en kan er een hoop veranderen, maar het voelt nog niet echt aan als een game die mij aanspreekt.

de Ulti doet me denken aan een killstreak van Call of duty. Beloond worden met gratis kills zonder er echt iets voor hoeven te doen. Natuurlijk moet je wel wat doen om een ulti meter op te vullen, maar dit soort gameplay bonussen hou ik niet zo van (Vergelijk het maar met Random K..T kritz in TF2)

Als tf2 met matchmaking komt en misschien ook ranks gaat introduceren, dan denk ik dat ik nog jaren plezier ga beleven aan deze game.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Nostordici
Geen idee of dit al bekend was, maar in maart of april komt er een nieuwe functie bij, namelijk spectator mode. Dit lijkt mij een goede toevoeging, aangezien andere competitieve shooters dit ook ondersteunen. Hierdoor wordt Overwatch ook geschikter gemaakt voor esports.
Nostordici schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 09:40:
Geen idee of dit al bekend was, maar in maart of april komt er een nieuwe functie bij, namelijk spectator mode. Dit lijkt mij een goede toevoeging, aangezien andere competitieve shooters dit ook ondersteunen. Hierdoor wordt Overwatch ook geschikter gemaakt voor esports.
Maar spectater mode zit er al in ? .. tenminste.. tenzij die mode wat anders is.
Maar met custom games kan je al gewoon als spectator joinen en wisselen tussen spelers om te volgens of free camera mode.

• Nostordici
Ricmaniac schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 11:41:
[...]
Maar spectater mode zit er al in ? .. tenminste.. tenzij die mode wat anders is.
Maar met custom games kan je al gewoon als spectator joinen en wisselen tussen spelers om te volgens of free camera mode.
Dan heb ik het denk ik verkeerd geïnterpreteerd, het grote nadeel als je nog geen beta hebt. Dit stond er: "Spectate button "should go live in March or April".

Aangezien het er al in zit, is het dus een aparte knop die ingame beschikbaar komt? Ik snap het nu niet helemaal, iemand die wel in de beta zit, die opheldering wil/kan geven? :)

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Wat ik begrepen heb is dat de huidige "spectator" functionaliteit geen spectator mode is, maar gewoon een tijdelijke mode is wanneer je de game van een vriend joinet waarin je zit tot een slot vrijkomt en je dan automatisch deelneemt aan het spel.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Nostordici schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 12:22:
[...]

Dan heb ik het denk ik verkeerd geïnterpreteerd, het grote nadeel als je nog geen beta hebt. Dit stond er: "Spectate button "should go live in March or April".

Aangezien het er al in zit, is het dus een aparte knop die ingame beschikbaar komt? Ik snap het nu niet helemaal, iemand die wel in de beta zit, die opheldering wil/kan geven? :)
Denk dat dat gewoon gaat om een uitbreiding van de spectator mode ofzo ja.

enige spectator mode wat ik nu weet is de mode van custom games, dat je van te voren als spectator de game in kan gaan.

maar jeff kaplan (game director) zegt op het forum : "This is coming. I think it's already implemented (could be wrong here). But should go live in March or April."

Dus hij zegt zelf ook: I think it's already implemented. dus kan ook zijn dat het wel dit is wat ik zeg van die custom game mode. maargoed dat weet ik ook niet zeker dan :P als de game director het zelf niet eens meer weet haha. Lijkt me ook best vervelend als je zelf een build ziet wat al veel verder is dan wat in de beta uit is. lastig om bij te houden denk ik wat al wel en niet live is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eld0
"[BETA] Another wave of accounts from our Americas, Europe, and Asia opt-in pools have just been flagged for beta access. Emails incoming!"

W00000t iemand nu wel binnen?hier geen mail ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Ook al gezien op Twitter maar niets hier ( account management gecheckt ), nuja als ik het niet kan testen voor release op mijn systeem dan cancel ik mijn open pre-order bij GM dus beetje catsup/ketchup voor mij atm.

Zijn meer dan 8 miljoen opt-ins voor de beta dus maak me al lang geen illusie meer om een invite krijgen zonder een open beta weekend voor release, ik stream niet, ik YouTube niet, dus ben 1 vd 8+ miljoen random joes :)

Wil het graag spelen en ben vrij zeker dat mijn systeem genoeg is ( i5 2500k @ 4.2 Ghz, 8gb ram en een R9 280x Vapor-X ) maar uit principe koop ik geen games die vasthangen aan een account zoals Bnet of Origin zonder dat ik ze kan testen voor performance.

[ Voor 22% gewijzigd door Katmi op 26-02-2016 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eld0
Ik draai bo 3 soepel op mijn 5 jaar oud systeem (i7 bloomfield 950 @3.2ghz) Heb me wel een nieuwe graka gekocht nl gtx 960. BO3 vraagt meer dan dit spel. Zolang je een goeie graka hebt kan je gerust zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tenminste 1 irl vriend er bij nu door die wave :) gaat het spelen alweer een stukje extra leuk maken.

gisteren level 20 geworden. speel nu veel junkrat en vind het echt super leuk. wordt ook (vind ik zelf) echt goed in het opblazen van enemies haha.

Speel ook steeds vaker tank. Vond het eerst niet leuk maar nu spring ik toch ook vaak rond met Winston en Reinhart. Je merkt dan ook echt dat je verschil kan maken door hun te zijn

[ Voor 65% gewijzigd door Ricmaniac op 26-02-2016 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Zit sinds vandaag ook in de beta. Weet niet of ik deze game uberhaubt ga spelen maar ach, gratis uitproberen zeg ik natuurlijk geen nee tegen :) Speel momenteel voornamelijk Siege en SFV dus wordt even kijken wanneer ik wat tijd kan maken hiervoor.

Ik ontvang trouwens nooit e-mail confirmations als ik ergens inkom bij Blizzard. Was ten tijde van de HOTS Tech. Alpha ook het geval.

[ Voor 21% gewijzigd door Seroczynski op 26-02-2016 11:36 ]

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Seroczynski schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 11:35:
Zit sinds vandaag ook in de beta. Weet niet of ik deze game uberhaubt ga spelen maar ach, gratis uitproberen zeg ik natuurlijk geen nee tegen :) Speel momenteel voornamelijk Siege en SFV dus wordt even kijken wanneer ik wat tijd kan maken hiervoor.

Ik ontvang trouwens nooit e-mail confirmations als ik ergens inkom bij Blizzard. Was ten tijde van de HOTS Tech. Alpha ook het geval.
klopt ik heb hetzelfde, zit al vanaf vorige wave er in .. nooit email van gehad, ook niet in spam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eld0
Daar krijg ik het l*p*nd sch*t van e: mensen die de luck hebben eindelijk in de beta te zitten en dan hier komen neerpennen dat ze "nog niet weten of ze het spel überhaubt gaan spelen".
aub: post dan geen reactie hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Eld0 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:50:
Daar krijg ik het l*p*nd sch*t van e: mensen die de luck hebben eindelijk in de beta te zitten en dan hier komen neerpennen dat ze "nog niet weten of ze het spel überhaubt gaan spelen".
aub: post dan geen reactie hier!
Ben ik het wel mee eens, wat heeft dat voor nut? Eigenlijk ben je dan een halve troll, je hebt niet eerder gepost in dit topic en dan is je eerste post: "Tof ik zit in de beta, maar ik ga het denk ik toch niet spelen. Jullie zitten niet in de beta, jammer joh." Het nut ontgaat mij een beetje, maar dat zal wel aan mij liggen.

Blizzard heeft ook aangegeven dat ze achteraf gezien, de game langer de alpha status hadden moeten geven. Dit had namelijk minder verwachtingen geschept. De februari patch had dan pas beta moeten heten, maar goed, dat is achteraf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Excuses voor mijn post, ik heb zeker niet de insteek gehad om te pochen o.id. Het "uberhaubt gaan spelen" doelde op de retail, niet de beta. Ik kom hier om het topic even te taggen zodat ik het topic makkelijker volgen kan. Wat ik met mijn opmerking eigenlijk wil zeggen is dat ik niet weer of Overwatch een game voor mij is.

Toen de game net aangekondigd was dacht ik dat dit een F2P game zou worden ala TF2, iets wat mij als muziek in de oren klinkt dus daarom heb ik mij ook aangemeld voor de beta. Dat de game later €40 bleek te zijn is een drempel welke ik niet weer of ik neem, vandaar dat ik er ook wat minder enthousiast over ben geworden (zitten nog wat andere niet-Overwatch-relevante sidenotes aan vast).

Ik heb de beta inmiddels een avond lang gespeeld en het ik heb nu inmiddels een goede eerste indruk van de game kunnen vormen. Hopelijk gaat de beta nog even door zodat ik het af en toe uitproberen kan, ik heb nou eenmaal niet heel veel tijd om te gamen momenteel.

[ Voor 3% gewijzigd door Seroczynski op 01-03-2016 13:18 ]

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 12:31
Mijn eerste indruk van Overwatch was eigenlijk wel goed. Maar om er nu gelijk €40,- voor te betalen is misschien toch te gek. Ik heb nog zoveel games wat ik wil spelen, en als ik dan toch moet kiezen, dan is Overwatch niet de eerste.

Ik bekeek laatst een review en daarin werd "Teamplay" naar voren gebracht. En het argument was dat op dit moment Overwatch een Teamplay game is waarbij het bijna wel aanbevolen is om met meerdere mensen te spelen. Dit komt OMDAT je wanneer je een server joined, dat je ook tegen mensen komt te spelen die WEL in een party zitten, en misschien jij niet. Daarbij ga ik wel uit van mensen die wel af en toe een shooter spelen. Als zo'n party goed samenwerkt, dan kunnen ze veel bereiken. Meer dan dat jij in je eentje zou kunnen.

Een oplossing hiervoor zou natuurlijk Solo Matchmaking kunnen zijn. Waarbij je dus in een server komt bij mensen die ook solo spelen. Of dat je in een server komt waarbij beide teams gelijk zijn. Voorbeeld:

Team Rood:

- Team van 3 mensen
- Team van 4 mensen
- 4 solo mensen

Dan moet Team Blauw ook dezelfde aantal teams en solo mensen hebben.

Het klonk mij nog niet zo heel gek in de oren. Met Dota 2 had je dit ook heel erg. En gelukkig is dit nu beter geworden. Ben jij en iemand anders solo, en 3 mensen zijn gezamenlijk een party, dan heeft het andere team ook 2 solo spelers en 1 party van 3 personen. Ook zou je als solo speler in Dota 2 in een ranked match, NOOIT in team worden gegooid met een party van 4 personen. Dus je blijft nooit als enige over. (Weet niet precies hoe dit gebeurd in non-ranked).

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Seroczynski schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 13:17:
Excuses voor mijn post, ik heb zeker niet de insteek gehad om te pochen o.id. Het "uberhaubt gaan spelen" doelde op de retail, niet de beta. Ik kom hier om het topic even te taggen zodat ik het topic makkelijker volgen kan. Wat ik met mijn opmerking eigenlijk wil zeggen is dat ik niet weer of Overwatch een game voor mij is.

Toen de game net aangekondigd was dacht ik dat dit een F2P game zou worden ala TF2, iets wat mij als muziek in de oren klinkt dus daarom heb ik mij ook aangemeld voor de beta. Dat de game later €40 bleek te zijn is een drempel welke ik niet weer of ik neem, vandaar dat ik er ook wat minder enthousiast over ben geworden (zitten nog wat andere niet-Overwatch-relevante sidenotes aan vast).

Ik heb de beta inmiddels een avond lang gespeeld en het ik heb nu inmiddels een goede eerste indruk van de game kunnen vormen. Hopelijk gaat de beta nog even door zodat ik het af en toe uitproberen kan, ik heb nou eenmaal niet heel veel tijd om te gamen momenteel.
Kijk dat verandert het natuurlijk, wel tof dat je het even wilt uitleggen hoe het zit. :)
dan zou ik zeggen lekker uitproberen en wie weet vind je het stiekem toch wel leuk en koop je de game alsnog hehe. Overigens is de game nu al geen 40 euro meer, als je op de meeste keysites kijkt, dan kun je de origin edition al krijgen voor 34 euro. Dit is nu al goedkoper dan de standard edition ;) Ik verwacht dat als je even goed vergelijkingssites zoals: http://www.allkeyshop.com...ch-cd-key-compare-prices/ in de gaten houdt, dat je dan best nog wel wat kan besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-08 08:56
Ik ben het momentel met Diigii eens. Overwatch is vooralsnog geen game die €40 waard is. Het is uiteraard nog een beta, maar de content is behoorlijk karig (imo). Daarnaast vraag ik me af of de core gameplay lang genoeg weet te boeien. Tevens heb ik mijn twijfels over de viability van Overwatch als een e-sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Chippu schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:46:
Ik ben het momentel met Diigii eens. Overwatch is vooralsnog geen game die €40 waard is. Het is uiteraard nog een beta, maar de content is behoorlijk karig (imo). Daarnaast vraag ik me af of de core gameplay lang genoeg weet te boeien. Tevens heb ik mijn twijfels over de viability van Overwatch als een e-sport.
In een beta moet je ook niet willen om full blown (qua content) te spelen, omdat dat gewoonweg teveel werk oplevert. Ik begrijp dus wel, dat de content wat minder is en dat het langzaam maar zeker uitgebreid wordt. Wat dat betreft is het dus wel duidelijk dat de focus van de beta zoals wij die hebben, er eentje is voor de balancing. Ook vind ik de levensvatbaarheid van een game als e-Sport van minder belang voor mij om te bepalen of ik een game koop of niet. In de e-Sport scene zal ik toch geen deelnemen... ;)

[ Voor 19% gewijzigd door CH4OS op 03-03-2016 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
Overwatch komt in juni uit, dus ze hebben nog bijna 4 maanden. Echter, de huidige maps bestaan allemaal uit capture/defend en/of escort the payload.

Daarnaast vind ik de maps niet verschillend genoeg om het idee te krijgen dat ik echt iets 'anders' aan het doen ben. Wat betreft lijken de maps heel erg op een dota game, het is altijd hetzelfde. Bij een game zoals BF4, bijvoorbeeld, voelt de variatie groter.

Ook de nieuwe king of the hill-achtige maps zijn gewoon een net iets andere variant van bovengenoemde mode.

Meerdere modi of extra gameplay elementen lijken mij geen overbodige luxe om de game 'fris' te houden. Nieuwe content wordt waarschijnlijk gestaag toegevoegd, maar €40 verwacht ik wel een 'complete' game, met waardevolle content.

In een f2p game zoals Heroes of the Storm was het ontbreken van content minder erg. Je betaalde er immers niet voor. Dan vind ik het niet erg om wat langer te wachten.

Enfin, ik ben benieuwd hoeveel content er aan het einde van de beta toegevoegd zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Chippu schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 17:24:
Overwatch komt in juni uit, dus ze hebben nog bijna 4 maanden. Echter, de huidige maps bestaan allemaal uit capture/defend en/of escort the payload.

Daarnaast vind ik de maps niet verschillend genoeg om het idee te krijgen dat ik echt iets 'anders' aan het doen ben. Wat betreft lijken de maps heel erg op een dota game, het is altijd hetzelfde. Bij een game zoals BF4, bijvoorbeeld, voelt de variatie groter.

Ook de nieuwe king of the hill-achtige maps zijn gewoon een net iets andere variant van bovengenoemde mode.

Meerdere modi of extra gameplay elementen lijken mij geen overbodige luxe om de game 'fris' te houden. Nieuwe content wordt waarschijnlijk gestaag toegevoegd, maar €40 verwacht ik wel een 'complete' game, met waardevolle content.

In een f2p game zoals Heroes of the Storm was het ontbreken van content minder erg. Je betaalde er immers niet voor. Dan vind ik het niet erg om wat langer te wachten.

Enfin, ik ben benieuwd hoeveel content er aan het einde van de beta toegevoegd zal zijn.
Verwacht maar niet dat er gelijk een berg nieuwe content uitkomt met de release van Overwatch. Dit was ook niet het geval bij Hearthstone en Heroes of the Storm. Lijkt me niet prettig, anders moeten we nog langer wachten om te kunnen spelen haha.

Verwacht wel langdurige support voor deze game, waarbij er geleidelijk steeds meer features worden toegevoegd. Zelfs bij Diablo 3 worden en regelmatig nieuwe zaken toegevoegd, het resultaat is zelfs dat de game nu beter is dan bij release. Wat dat betreft vind ik 34 euro dan wel meevallen voor een nieuwe game ;) Een game als bijvoorbeeld Battlefield of Call of Duty kun je elk jaar opnieuw kopen, want de support valt grotendeels weg en de meeste spelers zullen overstappen naar de "vernieuwde" versie met iets betere graphics en een andere setting. Die games kosten 50 tot 60 euro voor een klein jaartje support, dat valt dan toch tegen.

Nu ben je niet verplicht om gelijk Overwatch in huis te halen, je kunt ook een jaartje wachten en dan de game met wat meer features aanschaffen. En uiteindelijk draait het om fun, Dota 2 is constant dezelfde map, maar ik beleef daar al jaren plezier van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
Ik zie je punt, en ben het ook gedeeltelijk met je eens. Het verschil voor mij ligt hem echter in het feit dat Hearthstone en Heroes of the Storm free to play games zijn. Dit schept (voor mij) een ander verwachtingspatroon. We weten niet wat de finale content zal zijn, maar zoals je zegt verwacht ik ook niet dat er bijzonder veel toegevoegd zal worden.

Blizzard zal de game ongetwijfeld lang supporten, zeker als ze het een e-sport willen maken.

Ik zal Overwatch uiteindelijk vast wel aanschaffen, ik vraag me alleen af hoe de game stand zal houden. Over de jaren heen heb ik veel FPS games gespeeld en Overwatch wordt voor mijn gevoel snel 'stale.' De gameplay is dik in orde, besturing voelt strak en er is enige diepgang. De gameplay is echter lang niet zo diepgaand als dota, waarin zelfs een enkele map jaren kan blijven boeien. Buiten de content kan ik mijn vinger er gewoon niet op leggen, er ontbreekt gewoon iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
@chippu
We weten dat we in iedergeval 21 hero's bij de release krijgen en dat er daarna extra hero's aan toegevoegd worden.
Blizzard heeft al is in een interview bekend gemaakt dat ze bezig zijn met andere modus, zoals de tradionele ctf, echter ondervinden ze hier nog wat problemen mee.

Verder vind ik dat blizzard goed bezig is met het balancen, maar vind ik dat ze dit op een verkeerde manier doen. Health en damage aanpassen zit vaak niet het probleem. Sommige hero's zijn veel te snel, zo kunnen sommige hero's zonder enig probleem alle rockets van pharah ontwijken en vervolgens hem neerknallen. (counter play betekend niet kansloos).
Vergeleken met tf2, heeft deze soldier gewoon minder kans tegen snelle heros, je mist short range attacks en je rockets kunnen iemand niet immobilisen.
Sentries hebben bijvoorbeeld een te grote range en te hoge responcetijd, waardoor je moeilijk een gap kunt misbruiken. Nu zul je vooral iemand met een shild of veel health er even vor moeten zetten.

Bariston is een voorbeeld van een hero die ze in mijn optiek te hard generft hebben. Veel hero's hebben een twee bruikbare abilities. Door de health nerf is zijn e echter nu bijna nutteloos geworden. Dit zou in mijn optiek door drie dingen opgelost kunnen worden, meer health(slechte keuze), andere ability(in mijn ogen beste keuze) of e sneller healen en niet interupt worden bij damage, zodat je een damage absorber kan worden.

Daarnaast en dat vind ik persoonlijk nog de grootste stoorfactor. Vind ik matches veel te kort en duurt het veelste lang voor je weer in een nieuwe zit. En zijn sommige maps slecht ontworpen, juist te veel of te weinig flank mogelijkheden. Health packs die soms raar geplaatst zijn.
Het feit dat iedereen altijd, ammo heeft maakt het ook al meer een spamfest

[ Voor 11% gewijzigd door badboyqxy op 04-03-2016 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25
Zullen de korte potjes niet een vorm zijn van stress test ?
De potjes mogen inderdaad veel langer duren.

een CTF mode zal geweldig zijn en naast health packs ook ammo packs zou ook fijn zijn.

Ook mis ik nog een server browser of server instellingen.
Je kan wel een regio instellen, maar als je regio Europa doe krijg je nog steeds Rusland erbij :S
Rusland ligt voor 75% in azië alleen moscow ligt in het europese deel.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
veel games hebben Rusland en sommige zelfs ook al Frankrijk verbannen naar een eigen servers.
Zou het niet erg vinden, hoewel ik tot nu toe nog geen last heb gehad van vloeiend russiche gesprekken, in hots is dat helaas een ander geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

CTF zou een prachtige oplossing zijn, CTF matches duren van nature een stuk langer en laat ook veel luchtigere gameplay toe.
Zou het niet erg vinden, hoewel ik tot nu toe nog geen last heb gehad van vloeiend russiche gesprekken, in hots is dat helaas een ander geval.
In de meeste degelijke shooter is dat dat niet echt een probleem, want de meeste russen....spelen op Russische community servers.

Blizzard management is echter -ietsje- minder intelligent dan Valve (CS/TF2) en Epic (UT4), dus ik vrees dat alle talen gedwongen op 1 hoop worden gesmeten.

[ Voor 64% gewijzigd door boe2 op 04-03-2016 16:03 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
IGN heeft vanochtend een reclame geplaatst die aangaf dat overwatch live zou gaan op 24 mei en dat je early access krijgt bij een (digital alleen waarschijnlijk) pre-order. Inmiddels is de reclame verwijdert.

https://www.reddit.com/r/...d_overwatch_release_date/

[ Voor 5% gewijzigd door separhim op 07-03-2016 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
separhim schreef op maandag 07 maart 2016 @ 10:30:
IGN heeft vanochtend een reclame geplaatst die aangaf dat overwatch live zou gaan op 24 mei en dat je early access krijgt bij een (digital alleen waarschijnlijk) pre-order. Inmiddels is de reclame verwijdert.

https://www.reddit.com/r/...d_overwatch_release_date/
Ja staat verder ook nergens. dus of het waar is weet je niet, maar meestal kloppen zulke geruchten uiteindelijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Ricmaniac schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:08:
[...]

Ja staat verder ook nergens. dus of het waar is weet je niet, maar meestal kloppen zulke geruchten uiteindelijk wel.
Ik ga er eerlijk gezegd vanuit dat IGN weer gewoon niet zat op te letten en iets heeft gelanceerd terwijl ze dat nog niet mochten. Ik vind IGN toch al niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
boe2 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:00:
In de meeste degelijke shooter is dat dat niet echt een probleem, want de meeste russen....spelen op Russische community servers.

Blizzard management is echter -ietsje- minder intelligent dan Valve (CS/TF2) en Epic (UT4), dus ik vrees dat alle talen gedwongen op 1 hoop worden gesmeten.
Bij Hots zitten veel Russen omdat F2P daar erg populair is. Je ziet dat terug bij bijna alle F2P games.

Maar of het een goed idee is om vanalles te gaan splitsen omdat mensen een andere taal spreken weet ik niet. Dit wordt weer een game met iets van matchmaking. En matchmaking werkt het best al je zo veel mogelijk spelers hebt.
Dus niet teveel game-modes (bijvoorbeeld niet kunnen kiezen welke map of mode je wilt spelen). En alle spelers in een regio op dezelfde servers.
Anders is de kans op enorm ongebalanceerde match-ups of hele lange wachtrijen erg groot.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
separhim schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:11:
[...]

Ik ga er eerlijk gezegd vanuit dat IGN weer gewoon niet zat op te letten en iets heeft gelanceerd terwijl ze dat nog niet mochten. Ik vind IGN toch al niks.
Foei!

Wees blij dat het gebeurd is, nu hebben we in ieder geval meer duidelijkheid. Wat mij betreft, IGN ftw!
Voor het gewone publiek, de consument maakt het echt niets uit hoor, no worries :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Nostordici schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:04:
[...]

Foei!

Wees blij dat het gebeurd is, nu hebben we in ieder geval meer duidelijkheid. Wat mij betreft, IGN ftw!
Voor het gewone publiek, de consument maakt het echt niets uit hoor, no worries :)
Ik zeg niet dat dit uitlekken een probleem is, alleen is er geen duidelijkheid want Blizzard heeft nog niks gezegd met betrekking tot dit. Ik vind IGN soms rare reviews geven en ze publiceren nog wel eens clickbait artikelen maar welke game site doet dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
separhim schreef op maandag 07 maart 2016 @ 16:11:
[...]

Ik zeg niet dat dit uitlekken een probleem is, alleen is er geen duidelijkheid want Blizzard heeft nog niks gezegd met betrekking tot dit. Ik vind IGN soms rare reviews geven en ze publiceren nog wel eens clickbait artikelen maar welke game site doet dit niet.
Ga er maar vanuit dat dit allemaal klopt, die art en pre-order info voor de reclame-banners worden vast niet gemaakt en bedacht door IGN. Het lijkt mij dat dit verzorgd wordt door de marketingafdeling van Blizzard. Echter was IGN te vroeg, waarschijnlijk waren ze aan het testen, ik weet niet hoelang het erop heeft gestaan namelijk. Ik denk dat Blizzard soon ® duidelijkheid zal verschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Zou tijd worden want elke keer als ik een stream op zet zie ik weinig ''testing'' en meer mensen die al 24/7 gewoon spelen en scrim matches doen, jammer dat het nog 2.5 maand moet duren voor de meeste plebs waaronder ik.

Heeft er eigenlijk iemand ervaring met early access keys via GameMania ?
Op de Overwatch pagina staat dat deelnemende retailers early access keys uitdelen voor de beta op 3-4 Mei voor de Open beta op 5-9 Mei en GameMania staat hier tussen.
Maar heb nooit hiervoor iets ge-preordered by GM dus weet niet hoe vlot ze zijn met pre-access keys voor iets uit te delen, iemand ervaring ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Mooi zo, gelukkig maar.

Soon ® is blijkbaar very soon ® :)
Nu maar mijn pre-order plaatsen, zin in :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Ik heb vandaag ook mijn pre-order geplaatst, kan ook haast niet wachten! Wel hoop ik dat McRee iets aangepast wordt, die blijft wat mij betreft best wel OP, ook tegenover een Reaper in very close range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe patch notes :)

Nieuwe map, nieuwe legendary skins en dingen.

En Mei buff <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
Ricmaniac schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 04:05:
Nieuwe patch notes :)

Nieuwe map, nieuwe legendary skins en dingen.

En Mei buff <3
Vergeet niet de veranderingen aan temple of anubis. De veranderingen aan Lucio, meer health maar minder damage, zenyetta, meer nodig om ulti te chargen en junkrat, zelfde als zenyetta.

Daarnaast worden de career profiles gereset. Dat houdt in stats, niet rewards of levels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Ben benieuwd wanneer ze dan naar McRee gaan kijken, die blijft op close range (close range als in: je kunt de hand schudden close range) toch wel erg sterk. Gisteren speelde ik als een Reaper en kwam dus op een dergelijke afstand een McRee tegen, maar die kon mij dus met zijn fast shot mij in een 1,5 seconde neer knallen, terwijl je zou zeggen dat shotguns op close range ook flink damage doen, maar nee. De kill replay liet zien dat hij nog zo'n ~50% HP over had?

EDIT 18:35:
Het kan overigens nog erger; Een McRee die close range even 500 HP damage doet, terwijl ik Winston aan het spelen was. :') Sorry, maar zoveel damage doet een revolver écht niet. En volgens mij wordt er ook in de feedback fora van Blizzard zelf erover geklaagd, jammer dat die dan weer niet opgepakt wordt.

Ik hoop echt dat dat gaat veranderen, liefst voor de game live gaat. Heb bijna spijt van mijn pre-order. Zou jammer zijn, want ik ben normaal wél fan van Blizzard en koop games van hun altijd wel op de dag van launch danwel als pre-order!

De nieuwe map heb ik overigens ook nog niet gezien... :(

EDIT: 23:44
Ligt het trouwens aan mij of is die matchmaking echt gewoon ruk? Ik join alleen maar rot teams, ik mag blij zijn dat ik op de tien potjes eentje weet te winnen. :') En in de teamchats wordt er maar naar elkaar gewezen of gevraagd in de trant van wanneer we als team gaan spelen.

[ Voor 51% gewijzigd door CH4OS op 09-03-2016 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Zouden er nog beta invites verstuurd worden nu dat open beta geweten is?
Ik zit al maanden op hete kolen om te spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Benosa schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 17:39:
Zouden er nog beta invites verstuurd worden nu dat open beta geweten is?
Ik zit al maanden op hete kolen om te spelen :p
Het versturen van nieuwe beta keys laat inderdaad behoorlijk lang op zich wachten. Je zou bijna denken dat ze niks meer gaan versturen en gaan wachten tot de open beta begint. Laten we maar hopen dat dit een foute aanname is ;)

Overigens heb ik vandaag de Overwach Collectors Edition gepreorderd :)
Helemaal blij natuurlijk, ondanks dat ik niks meekreeg. Wel tof trouwens, als je bij de Gamemania een preorder plaatst dan krijg je een Metal Plate van Overwatch (30 cm). Dus daar moet ik een mooi plekje voor vinden.
Afbeeldingslocatie: http://img.game.co.uk/hub/images/Overwatch/Pre-Order-Bonus-OaG-Metal-Plate.png

Verder krijg je bij Amazon UK een coin. Al is de Metal Plate veel vetter natuurlijk :p Op Reddit zijn ze nu dus best wel jaloers op ons, de Nederlanders ;)

Afbeeldingslocatie: http://glemda.com/overwatch/wp-content/uploads/2016/01/overwatch_coin.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Nostordici schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 19:22:
[...]

Het versturen van nieuwe beta keys laat inderdaad behoorlijk lang op zich wachten. Je zou bijna denken dat ze niks meer gaan versturen en gaan wachten tot de open beta begint. Laten we maar hopen dat dit een foute aanname is ;)

Overigens heb ik vandaag de Overwach Collectors Edition gepreorderd :)
Helemaal blij natuurlijk, ondanks dat ik niks meekreeg. Wel tof trouwens, als je bij de Gamemania een preorder plaatst dan krijg je een Metal Plate van Overwatch (30 cm). Dus daar moet ik een mooi plekje voor vinden.
[afbeelding]

Verder krijg je bij Amazon UK een coin. Al is de Metal Plate veel vetter natuurlijk :p Op Reddit zijn ze nu dus best wel jaloers op ons, de Nederlanders ;)

[afbeelding]
Ah, had ik dit geweten!
Ik heb ge-preordered via de site van blizzard zelf, maar de Origins edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Origin Edition ook besteld by GM, eigenlijk alleen voor die metal plate want GM vraagt 55 euro en online op key websites vind je het voor een 33 euro.
Collectors is me veel te duur, bijna 100 euro erbij voor een art book en soldier 76 statue ( moest het nu nog een tracer statue zijn geweest )

Amazon.co.uk heeft ook een Amazon Origin Edition zoals hierboven aangehaald, krijg je een badge, munt en nog iets bij voor 37 GBP, enige reden dat ik niet bestel is omdat levering naar BE minstens 1 dag is en dan moet ik nog eens wachten tot 25 Mei ( wacht nu al maanden op een Beta invite :') ) en dubbel kopen voor zowel de metal plate als de Amazon goodies doe ik nu ook weer niet :P

Wel bericht gehad dat GM eind maart de early beta access codes gaat uitdelen voor op 3-4 Mei al te spelen, nice gedaan van GM :)

[ Voor 6% gewijzigd door Katmi op 10-03-2016 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ilios ziet er uit als een mooie map. Zit nu op mn telefoon, maar ga er thuis eens ff meer in verdiepen (en ts ermee uitbreiden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
9 maart zijn er nog accounts geflagged. Boot natuurlijk weer gemist, maar ja eind mei mag iedereen volle bak.

Echt veel zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Benosa schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 19:29:
[...]

Ah, had ik dit geweten!
Ik heb ge-preordered via de site van blizzard zelf, maar de Origins edition.
Je krijgt het ook bij de Origins Edition hoor :)
Als je de Metal plate wilt hebben, kun je dus nog altijd annuleren en bestellen bij Gamemania.

Collectors Edition is alleen voor nerds en Blizzard fanboys :P
CrapperDeCrap schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 20:52:
9 maart zijn er nog accounts geflagged. Boot natuurlijk weer gemist, maar ja eind mei mag iedereen volle bak.

Echt veel zin in.
Jammer, zat ik er dus niet tussen :(
Nu maar hopen dat er nog een beta-weekend komt en dat daar veel mensen aan mee kunnen doen.

[ Voor 30% gewijzigd door Nostordici op 10-03-2016 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
Ja dat zou mooi zijn, maar zo dicht tegen release en open beta lijkt me stug.

Dark souls 3 zal mn "pijn" verzachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Beta keys worden er ook niet verstuurd; een battle.net account krijgt gewoon de beta geactiveerd, als dat account toegang krijgt, meer niet.

Overigens is er sinds een klein kwartiertje (op het moment van schrijven) een kleine patch verschenen, dit is de changelog:
A new beta patch is now live. Read below to learn about the latest changes.

To share your feedback, please post in the Beta Feedback forum.
For a list of known issues, visit our Beta Bug Report forum.

Please note that some changes may not be documented or described in full detail.

BUG FIXES:

General

Custom Game host permissions should now correctly transfer to another player whenever the original host leaves
Fixed an issue that caused the "Most Environmental Kills" commendation to display "Lifetime Environment Kills" as the primary statistic

Maps

Ilios
Updated several in-game locations and objects to prevent players from being able to reach, stand, and/or get stuck on them
Fixed an issue where a large health pack was missing near the third Control point
Bron

Niet echt veel spannends aangepast en Mei is nog niet echt generfed. Met haar secondairy is zij best wel een goede sniper geworden, haar secondairy is echt sick powerfull geworden, op de forums wordt daarover ook best veel geschreven, geloof ik zo.

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 11-03-2016 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mei is echt nu widowmaker en Mei in 1 idd.

Het was al me favoriete heroe en nu helemaal haha, snap echt gewoon totaal niet waarom ze haar gebuffed hebben in die laatste grote patch. Ze was altijd al sterk imho.

Ze blijft geweldig om mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Heb je bij overwatch ook een chat kanaal van bv. GoT zoals je in heroes of the storm hebt?
Is altijd gemakkelijk om mede spelers en party's te vinden op die manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Benosa schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 10:43:
Heb je bij overwatch ook een chat kanaal van bv. GoT zoals je in heroes of the storm hebt?
Is altijd gemakkelijk om mede spelers en party's te vinden op die manier :)
Ik denk niet dat er voldoende Tweakers in de beta zitten voor zo'n chat ;)
Maar reken er wel op dat zulke chatkanalen worden ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

ik heb geprobeerd een overwatch kanaal te starten op GoT irc, maar dat had totaal geen succes. Bij launch nog eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdezoveelste
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 11:01
Ik zit nu ook in de beta, naast het feit dat ik merk dat ik heel slecht ben in fps-games merk ik wel dat ik het toch best wel leuk vind, al kan de game best wel frustrerend zijn als het andere team gewoon veel beter is dan jouw team.
Net trouwens mijn leukste potje tot nu toe gehad waarbij in Mercy speelde (ben normaal niet zo kapot van deze support characters maar de rest had al gekozen en we moesten toch een healert hebben), was een punt veroveren (beste van 3), eerste ronde verloren we 69-100, tijden de tweede ronde stond het 0-99, we konden overtime forceren en het punt veroveren en vasthouden waardoor we de ronde met 100-99 wonnen, wat echt heel vet was. Derde ronde wonnen we redelijk gemakkelijk, dus mooiste winst tot nu toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
boe2 schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 19:27:
ik heb geprobeerd een overwatch kanaal te starten op GoT irc, maar dat had totaal geen succes. Bij launch nog eens proberen :)
We hebben meer Tweakers nodig die in de beta komen :)

Overigens vind ik het wel jammer dat er zo weinig nieuws bekend wordt gemaakt rondom Overwatch. De laatste update op overpwn.com is al vijf dagen oud, dus dat schiet ook niet op. Verder ook geen updates meer van nieuwe beta invite wave. Wat denken jullie, komt er nog een beta stress test weekend? Of zullen ze dit overslaan en wachten tot de game in een open beta terecht komt? De tijd zal het leren hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
Nostordici schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:45:
[...]

We hebben meer Tweakers nodig die in de beta komen :)

Overigens vind ik het wel jammer dat er zo weinig nieuws bekend wordt gemaakt rondom Overwatch. De laatste update op overpwn.com is al vijf dagen oud, dus dat schiet ook niet op. Verder ook geen updates meer van nieuwe beta invite wave. Wat denken jullie, komt er nog een beta stress test weekend? Of zullen ze dit overslaan en wachten tot de game in een open beta terecht komt? De tijd zal het leren hehe.
Begrijp me niet verkeerd. Ik zou ook graag elke dag een update horen dat er weer accounts worden geflagged of andere ontwikkelingen, maar het lijkt mij dat ze vooral de game aan het balancen zijn. Dikke kans dat er via patches nog een map en een game mode bij komen. Kan niet wachten om de game te spelen, maar ja hoeveel valt er nog te vertellen voordat de game uitkomt. In een wat oudere dev update had Jeff het nog over een "verrassing" die ze nog zouden toevoegen, eentje waar hij zelf ook heel entousiast over leek. Vind die dev updates sws wel tof, lekker open en eerlijk zo ver het nu lijkt. Een beta weekend zie ik echter niet snel meer gebeuren zo vlak voor release, laat ze maar het tegendeel bewijzen svp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CrapperDeCrap schreef op maandag 14 maart 2016 @ 14:37:
[...]

Begrijp me niet verkeerd. Ik zou ook graag elke dag een update horen dat er weer accounts worden geflagged of andere ontwikkelingen, maar het lijkt mij dat ze vooral de game aan het balancen zijn. Dikke kans dat er via patches nog een map en een game mode bij komen. Kan niet wachten om de game te spelen, maar ja hoeveel valt er nog te vertellen voordat de game uitkomt. In een wat oudere dev update had Jeff het nog over een "verrassing" die ze nog zouden toevoegen, eentje waar hij zelf ook heel entousiast over leek. Vind die dev updates sws wel tof, lekker open en eerlijk zo ver het nu lijkt. Een beta weekend zie ik echter niet snel meer gebeuren zo vlak voor release, laat ze maar het tegendeel bewijzen svp.
ik denk dat de eerste beta die voor iedereen toegankelijk is gewoon die open beta is die ze al hebben aangekondigd nu die 5 mei ofzo begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
Jup, tot die tijd laat ik het laatste beetje valse hoop weg ebben op een kans dat m'n account geflagged wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
We zullen zien, ik ben bang dat jullie gelijk hebben, maar tegelijkertijd hoop ik zo dat jullie ernaast zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Ok dit is wel erg gaaf, ze gaan dus animated shorts en gratis comics uitbrengen voor Overwatch.
Dit is een teaser en een making off, zit veel werk in die animaties van Blizzard, wat je ziet is een soort origins story voor onder andere Winston.

Daarnaast komen er dus comics uit :)
Afbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/content_folder_media/XKFCDJ6OHI0F1458102034310.png
Ook hier gaat het om een soort origins story, lijkt mij. Hebben we toch wat te doen straks ;) Erg tof dat Blizzard ook de lore al aan het uitwerken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Wut? Hebben ze Gray Mann uit TF2 een gastrol gegeven? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Hij lijkt er niet eens zo heel erg op, maar snap de gedachtengang wel (zeker voor TF2 fanboys). Gelukkig is dit een teaser en is er dus niet te zeggen of het idd Gray Mann moet voorstellen ja of nee. Gebeurd wel vaker, dat er gerefereerd wordt ergens naar toe. Al kan ik me dat tussen Valve <-> Blizzard niet echt voorstellen. :)

Hij doet mij meer denken aan die Pixar short, waarin een oude man aan het schaken is. :)

Overigens gaan de Overwatch shorts in premiere op www.xbox.com/overwatch. :)

EDIT:
Ik moet overigens wel zeggen, McRee blijft OP in matches. Die skill op de E (weet even de naam niet) blijft te gemakkelijk om te gebruiken, gevolgd met de rechtermuisknop. Het zou een stuk beter zijn, als de range van die skill lager wordt en het aller mooiste is, als McRee per bullet gewoon minder damage doet.

Wat ik toch wel het meeste mis, sinds de beta weer open is, is teamplay, ik verlies nu ook veel meer potjes. Voorheen was de win - loss ongeveer 50-50, maar nu is dat eerder 20-80 of zo.

[ Voor 56% gewijzigd door CH4OS op 19-03-2016 02:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of andere mensen zijn beter geworden ;)

De nerf van melee hits is wel bijzonder pijnlijk voor Roadhog, je kon eerst squishies vrij eenvoudig 1-shotten. Nu lopen ze vaak met zo'n 5-10% hp weg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Hier de vid van de eerste Overwatch Short :)

Vind hem echt super tof :D

Wakkert de hype weer lekker aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind mcree nu echt niet OP, hij is sterk maar er mogen best wat heroes wat sterker zijn dan andere.. ik speel hem zelf nooit maar als k hem tegen me heb vind ik nou niet dat ik er te veel last van heb.

Momenteel ben ik ineens helemaal van de tracer. Ik had gister avond in 1 potje gewoon 23 kills van me Q bomb =p is 11 meer dan me vorige record haha.

Gister avond was weer een stream van GosuGamers waar teams het tegen elkaar opnamen en door dat te kijken kan je ook echt wel wat leren van de streams. was leuk om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Op is veel gezegd maar stun bang + fan the hammer of High noon zijn nu wel redelijk kansloos in de skills department.
Uiteraard met 21 heroes ga je nooit geen complete balance vinden en sommige dingen hebben nu eenmaal een counter.

Ik vind Overwatch trouwens niet echt materiaal om competitive te kijken, veel te veel zooi in 1 keer op je scherm en kijkt niet zo vlot weg als CS:GO of Heroes competitive events.

Enige reden dat ik echt streams kijk atm is omdat geen beta access heb, en hoewel ik echt hyped ben om te spelen en die hard Blizzard fan ben weet ik nu al dat ik van Overwatch geen ettelijke competitive evenementen ga bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Ricmaniac schreef op maandag 21 maart 2016 @ 21:49:

[video]

Dit duurde gewoon bijna 8 minuten, Overwatch animatieserie please!!!
Dit was echt supertof inderdaad :) Maar ik had dus echt niet verwacht dat we een video van deze lengte voorgeschoteld zouden krijgen, dit smaakt gewoon naar meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Ricmaniac schreef op maandag 21 maart 2016 @ 21:49:

[video]

Gave animatie. Dit kan Blizzard als geen ander. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De eerste shortvideo staat in de topicstart. Ook de shortcomics komen daar te staan wanneer deze uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe patch voor Overwatch, ik ben echt heel blij met de veranderingen. al die verbeteringen aan de play of the game enzo die werken ook echt goed. 2 punten waar k me nu aan erger. Als support zijn de healthbars veranderd van je allies en is hierdoor moeilijk te onderscheiden van enemies als je in gevecht zit.

en de medailles zijn weer veranderd en die zien er niet uit :P verder een super fijne patch.

Link naar patch notes: http://us.battle.net/forums/en/overwatch/topic/20742805135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Hier ook eentje die blij is met de verandering. Enige wat wel weer balen is, is dat die voices weer pleite zijn. Aan de andere kant, wel een nieuwe map en een nieuwe game mode erbij! Ik verwacht binnenkort dus een patch, die de geluidjes terugbrengt. Want nu is het wel erg vervelend. Zelfs van de commorose (zoals hello en zo) hoor je niet meer. Dat is wel jammer, want maakte de game juist leuk!

Ik zag vandaag (pas?) een optie voor Atmos geluid staan bij de sound opties. Die heb ik nu even aan gezet, ik ben benieuwd!

EDIT:
Dat geluid is niet pleite, dat zit nu wél verstopt achter een sound setting. :)

[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 23-03-2016 19:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Topicstart uitgebreid met alle maps die momenteel bekend zijn. Tevens de maps gesplitst in elk van de 3 maptypes voor een beter overzicht. Ook oude maptype namen (payload en point capture) zijn vervangen door hun nieuwe naam.

[ Voor 23% gewijzigd door Zeror op 23-03-2016 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Holy shit ik had net een fijne play of the game.
En gelijk een Achievement voor Genji er bij gekregen: Kill 4 Enemies with a single use of Genji's Dragonblade in quick or compative Play. Reward : "Cute Spray" (sprays zijn graffiti die je in de game overal op kan spuiten enz)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pID5uNY.png

Hier de play of the game :) Letterlijk gewoon het hele team ge-aced want als het filmpje stopt hoor je alsnog het geluid van de laatste eleminatie. en hierdoor konden we in 1 keer de payload door duwen naar de finish. Je voelt je echt goed op zo'n moment haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online
Ik zit niet eens in het filmpje! En we hadden gisteren nog wel leuke potjes gespeeld! :+

EDIT:
Ik had het gisteren al eens gezegd tegen Ricmaniac, maar volgens mij beginnen (helaas) de eerste tekenen van aimbots te verschijnen in Overwatch (ja, zelfs in de closed beta dus!). Op het forum van Battle.net had ik hierover ook al het een en ander gelezen, maar vandaag heb ik volgens mij ook met een cheater in een game gezeten.

De bewuste speler speelde als Bastion en maakte alleen maar headshots, kon ik duidelijk zien vanuit de killcams (en de Play of the Game liet dat ook duidelijk zien). Ook was hij een keer in tank mode (zijn ultimate) en schoot mij 'even' uit de lucht, terwijl ik als Pharah 'vloog' door de lucht, met die jump-skill en je dus constant in beweging bent. Was ook een one shot overigens, terwijl ik 100% health had.

Dat cheats er zijn is helaas wel duidelijk; zie bijvoorbeeld dit filmpje:
YouTube: Overwatch: Soilder 76 isn't too old for aimbotting.
en een filmpje uit dezelfde game, maar met een ander perspectief:
YouTube: cheetos
Hierin is duidelijk te zien, dat als hij eenmaal de aimbot (zowaar) uit zet, hij opeens heel ruk speelt.

Zelf begin ik sinds gisteren overigens steeds meer Reinhardt te spelen. Een class die ik toch best onderwaardeerde, eigenlijk.

[ Voor 92% gewijzigd door CH4OS op 24-03-2016 12:48 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.