Ik denk dat er ook veel mensen gestopt zijn en momenteel andere games spelen. Ze moet dus nog hun weg terug vinden naar Overwatch. We moeten er rekening mee houden dat er genoeg mensen zijn die deze games maar even aanraken en daarna niet meer spelen, dit klinkt misschien gek, maar dat het nadeel van RNG beta invites, niet iedereen heeft evenveel interesse. Dat is eigenlijk best wel wreed voor iedereen die wel graag wil spelen heheCptChaos schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 21:10:
Ik heb een beetje het idee, dat iedereen diens weg gewoonweg weer moet vinden of anders gewoon niet weet wat te doen met welke class. Daardoor is er nog heel weinig teamplay.
ER STAAT PLAY! HOLY SHIT
ineens na al een uur te lopen janken lol
Haha, ik gelijk helemaal enthousiast en gaan kijken, maar het mocht niet batenRicmaniac schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 21:20:
ER STAAT PLAY! HOLY SHITineens na al een uur te lopen janken lol
En toen wist ik dat ik net zoals jou in de no-betaclub zitEld0 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 21:47:
Beta keys zijn verstuurd zie ik op twitter, ben er niet bij
Om dan toch optimistisch af te sluiten, volgende keer dus meer kans op een betakey, omdat een aantal van jullie al Overwatch kunnen spelen
Alvast veel plezier ermee!
We kunnen weer spelen 
Weer een paar potjes gespeeld, en af en toe zit je in zo'n groep waar je met 2 kills een gold medal hebt terwijl je voor jezelf al niet lekker speelt, kun je nagaan hoe de rest speelt...
Maar toch de meeste potjes lijkt men wel hersens te hebben.
En gz Ric
Ze hebben een mooie overzichtspagina toegevoegd:

Nou, kan ik er wat van?
Weer een paar potjes gespeeld, en af en toe zit je in zo'n groep waar je met 2 kills een gold medal hebt terwijl je voor jezelf al niet lekker speelt, kun je nagaan hoe de rest speelt...
Maar toch de meeste potjes lijkt men wel hersens te hebben.
En gz Ric
Ze hebben een mooie overzichtspagina toegevoegd:

Nou, kan ik er wat van?
[ Voor 36% gewijzigd door Blitzdoctor op 09-02-2016 22:25 ]
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
nice haha ik heb dit>

En net gelijk met me 3e lootbox een legendary skin unlocked XD

En net gelijk met me 3e lootbox een legendary skin unlocked XD

[ Voor 17% gewijzigd door Ricmaniac op 09-02-2016 23:34 ]
Je healing is wat laag...
Mooi dat het weer is begonnen, volg het vanaf het begin en door deze game ben ik in gaan zien waarom men twitch kijkt. Top, Ricmaniac dat je een invite hebt gekregen, aangezien je hier het meest actief lijkt te zijn, viel spass. Misschien de volgende ronde.
Ik zit erin
download gaat lekker snel.
Kan het zijn dat ik voorrang heb gekregen omdat ik het spel al aangeschaft heb ?
Kan het zijn dat ik voorrang heb gekregen omdat ik het spel al aangeschaft heb ?
Een oud klas genoot heeft toegang tot de beta en geeft mij zijn account om overwatch te checken. Yeahhh morgenavond ga ik eens kijken hoe het speelt
Angelo NL / Global Cargo VTC
Woohooo zit er ook in. Volgens mij best een grote wave als ik het zo lees.
Meteen een gave legendary Hanzo skin gekregen
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Nice misschien kunnen we dan met wat tweakers gezamelijk spelen
gisteren al wat games met CPTchaos gedaan.
nee dat kan niet (tenminste blizzard zegt zelf van niet) en weet wat mensen die hem niet gepre-ordered hebben en er ook al in zitten.badboyqxy schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 00:01:
Ik zit erindownload gaat lekker snel.
Vet, is dat die wolven outfit? die is echt fucking dik (als je die heb)Forn schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 01:35:
Had je de game ook al aangeschaft ?Forn schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 01:35:
Het lijkt erop dat Pre-orders voorrang krijgen.
Nice om te weten dat je legendary skins ook uit lootboxes kunt krijgen. Ik heb tot nu toe alleen maar sprays gekregen.
Moet wel toegeven dat Blizzard misschien een beetje té overboard is gegaan met unlocks. Met gemiddeld tussen 60 - 90 (?) unlocks per character ben je wel even bezig. :x
De Blackhardt skin van Reinhardt is wel tof, by the way.
Blizzard heeft altijd gezegd dat pre-orders geen voorrang krijgen.Pykow schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 09:01:
[...]
Had je de game ook al aangeschaft ?
Het lijkt erop dat Pre-orders voorrang krijgen.
Gelukkig ben je wel even bezig jaChippu schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 09:09:
Nice om te weten dat je legendary skins ook uit lootboxes kunt krijgen. Ik heb tot nu toe alleen maar sprays gekregen.Moet wel toegeven dat Blizzard misschien een beetje té overboard is gegaan met unlocks. Met gemiddeld tussen 60 - 90 (?) unlocks per character ben je wel even bezig. :x
Maar je kan ook alles wat je kan unlocken uit de boxes met credits kopen als je speciaal 1 specifieke skin wil. Ze zullen nog wel veel dingen aanpassen of veranderen aan dit systeem though. als je bijvoorbeeld uit een lootbox iets krijgt wat je al had unlocked krijg je er credits voor. en je kan ook een credit bonus uit een lootbox krijgen. Zo'n legendary skin kost 1000 credits.. ik heb na 3 uur spelen 10 credits
Sure ben wel roestig in shooters maar als ik online ben. Speel ik liever met Tweakers dan random natuurlijkRicmaniac schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 09:01:
Nice misschien kunnen we dan met wat tweakers gezamelijk spelengisteren al wat games met CPTchaos gedaan.
voeg me maar toe ShadowBumble#2880
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Healing vond ik nog meevallen eigenlijk, toch lang genoeg in leven gebleven voor een 10 kill streak als LucioCptChaos schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 23:11:
[...]
Je healing is wat laag...Waar bij mij de damage wat laag is, hahaha
Lucio is atm mijn favoriete healer, samen met Zenyatta.
Ik moet wel meer oefenen met ultimates trouwens, vooral met Pharah. Of ik mik haar ultimate precies tegen een pilaar, of ik ben na 0.1 seconde dood
[ Voor 17% gewijzigd door Blitzdoctor op 10-02-2016 09:48 ]
Same, ik vind hem echt leuk om te spelen. 1 potje gedaan en ge-eindigd met maar 2 deaths en iets van 23 eliminations ofzo. de mobility die je met hem hebt kan je echt mensen mee fucken met die wallruns enzo en je speed
Ik hoop dat je het probleem zietCptChaos schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 20:40:
..men speelt nu liever zijn/haar 'eigen' class en lijkt niet echt te reageren op wat het team nodig heeft.
...
Daardoor kon ik als Pharah maar bar weinig betekenen voor het team. Ik had zelf kunnen switchen, maar als ik in teamchat zeg dat er een sniper is, zou je zeggen dat men daar ook iets mee zou moeten doen...
Geen invite hier. Voorlopig dus maar wat verder Xenoblade spelen.
[ Voor 9% gewijzigd door boe2 op 10-02-2016 09:47 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
De mobility gebruik ik nog te weinig, maar kan wel redelijk heals timen en positioneren.Ricmaniac schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 09:46:
[...]
Same, ik vind hem echt leuk om te spelen. 1 potje gedaan en ge-eindigd met maar 2 deaths en iets van 23 eliminations ofzo. de mobility die je met hem hebt kan je echt mensen mee fucken met die wallruns enzo en je speed
Zolang er anderen om mij heen zijn gaat het goed, maar 1 op 1 ga ik meestal dood.
Gister begonnen met 3 wins en dacht dat ik de smaak een beetje te pakken had tot ik daarna 11 keer verloor.... 
Wat een schitterende game. Gameplay voelt erg goed, soepel en balanced. De menu's en bijvoorbeeld post-scoreboard mogen nog wel wat overzichtelijker.
Wat een schitterende game. Gameplay voelt erg goed, soepel en balanced. De menu's en bijvoorbeeld post-scoreboard mogen nog wel wat overzichtelijker.
Het hangt nog wel eens van de groep af hoe goed het gaat. Gisteren een potje Numbani defend, staat er na de start niemand de checkpoint te verdedigen
Hahah misschien zat ik wel tegen jeBlitzdoctor schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 09:57:
Het hangt nog wel eens van de groep af hoe goed het gaat. Gisteren een potje Numbani defend, staat er na de start niemand de checkpoint te verdedigen
Tjorborn vond ik ook echt leuk. 2 potjes gedaan nadat ik me legendary skin had gekregen en gewoon beetje campen rondom me turret heen
Die nieuwe game mode vond ik ook wel erg leuk. inderdaad een game mode waar overwatch wel goed voor werkt denk ik. 2 keer gedaan en ook 2 keer gewonnen met echt een vet groot verschil. denk dat dat wel wat tweaking nodig heeft ook nog want heb echt het idee van: wie als eerst de objective pakt raakt hem in principe niet snel meer kwijt als je met ze alle defend.
[ Voor 20% gewijzigd door Ricmaniac op 10-02-2016 10:31 ]
Ik had nooit gedacht dat ik D.Va leuk vond om te spelen, volwassen man speelt een jong huppelkutje met een mech
Ik ben jaloers, geen beta invite voor mij deze ronde, maat van me heft er wel een en ik ben jaloers.
Heb inmiddels al wel de origins edition pre-ordered (die fysieke CE me een beetje te duur voor een klein beeldje)
Wil nog steeds Zenyatta uitproberen, maar eigenlijk allemaal wel een beetje.
Heb inmiddels al wel de origins edition pre-ordered (die fysieke CE me een beetje te duur voor een klein beeldje)
Wil nog steeds Zenyatta uitproberen, maar eigenlijk allemaal wel een beetje.
Oh, dat zeker. Maar voelde de noodzaak er toe niet meer toen ik doorhad dat iedereen liever zijn of haar eigen ding doet. Veel plezier met Xenoblade!boe2 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 09:47:
[...]
Ik hoop dat je het probleem ziet
Geen invite hier. Voorlopig dus maar wat verder Xenoblade spelen.
Wel gaaf om te lezen dat er relatief veel Tweakers in de Overwatch beta zitten. Voor mij is het nu vooral kijken, maar het progressiesysteem ziet er goed uit en de skins bieden ook een goede stimulans. Toch leuk dat je net zoals bij Dota 2 gratis skins kan unlocken, wat dat betreft een goed systeem, in combinatie met alle heroes beschikbaar.
Ik wil ook wel samen met andere tweakers i.c.m. voice chat wat potjes spelen lijkt me leuk. Kupauw#2976
Ik weet niet of er behoefte aan is, maar ik kan wel een aantal Teamspeak kanalen aanmaken als mensen hier behoefte aan hebben.
Helaas zit ik zelf nog niet in de beta,maar we blijven hopen!
Ingame voice chat is ook uitstekend, maar TS is altijd welkom.Feralio schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 11:34:
Ik weet niet of er behoefte aan is, maar ik kan wel een aantal Teamspeak kanalen aanmaken als mensen hier behoefte aan hebben.Helaas zit ik zelf nog niet in de beta,maar we blijven hopen!
Zal je vanavond even toevoegenKupauw schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 11:31:
Ik wil ook wel samen met andere tweakers i.c.m. voice chat wat potjes spelen lijkt me leuk. Kupauw#2976
Heb ook een teamspeak server ter berschikking waar ik gisteren al met cptchaos op zat. Gebruik die TS elke dag voor al 6 jaar en die blijft ook gewoon up dus kunnen wel wat afspreken
[ Voor 29% gewijzigd door Ricmaniac op 10-02-2016 11:51 ]
Teamspeak server is te benaderen op Teamspeak.grolleman.org, geen wachtwoord. Er zijn op het moment 4 Overwatch kanalen beschikbaar, mochten er meer nodig zijn doe mij even een berichtje. Server is 500 slots, moet meer dan voldoende zijn.Kupauw schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 11:34:
[...]
Ingame voice chat is ook uitstekend, maar TS is altijd welkom.
Server is ook in mijn beheer, mochten er problemen / verzoeken zijn is het altijd mogelijk mij een berichtje te doen.
[ Voor 12% gewijzigd door Feralio op 10-02-2016 11:53 ]
Ik kan eventueel ook een of meerdere kanalen aan laten maken op een teamspeak server bij een (Nederlandstalige) gaming community.
Niet dat daar nú veel Overwatch spelers zijn, maar dat komt denk ik nog wel (lopen ook Blizzard fans rond zoals ik). Wellicht is het handig om een TS server te gebruiken. Server van de gaming community waar ik zit, is overigens 24/7 online.
Ik heet daar CptChaosNL. Geen idee of ik hem mag spammen, maar dat is ts.bug-community.com.
Laten we 1 server nemen en niet 3 verschillendeCptChaos schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 12:26:
Ik kan eventueel ook een of meerdere kanalen aan laten maken op een teamspeak server bij een (Nederlandstalige) gaming community.Niet dat daar nú veel Overwatch spelers zijn, maar dat komt denk ik nog wel (lopen ook Blizzard fans rond zoals ik). Wellicht is het handig om een TS server te gebruiken. Server van de gaming community waar ik zit, is overigens 24/7 online.
Ik heet daar CptChaosNL. Geen idee of ik hem mag spammen, maar dat is ts.bug-community.com.
Dat is mijn hele punt precies.Kupauw schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 13:06:
[...]
Laten we 1 server nemen en niet 3 verschillendeMisschien iets om het adres van de teamspeak server in de TS te zetten?
Ik zag geen vermelding staan van een Teamspeak server, vandaar dat ik die van mij beschikbaar stel.
Er zitten ook van andere spellen meerdere tweakers op (hoofdzakelijk Dota2), dus ik dacht ik stel de server ook beschikbaar voor andere spellen. Laat maar weten of jullie die van mij nog willen gebruiken.
Via Twitch kijken is ook leuk, is het dichtste ik bij de beta kan komen 
Kent iemand Ello? Heb gisteren 4 uur naar zijn stream zitten kijken, die man is grappig
zat in zelfde team als Towelliee en TotalBiscuit (die ken ik nog van mijn wow jaren)
Kent iemand Ello? Heb gisteren 4 uur naar zijn stream zitten kijken, die man is grappig
ellohime bedoel je denk ? die man is leuk om te kijken idd. goed commentaar ook erbij.Eld0 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 14:01:
Via Twitch kijken is ook leuk, is het dichtste ik bij de beta kan komen
Kent iemand Ello? Heb gisteren 4 uur naar zijn stream zitten kijken, die man is grappigzat in zelfde team als Towelliee en TotalBiscuit (die ken ik nog van mijn wow jaren)
Ik heb ook naar ellohime gekeken, heb daardoor veel zin in de beta. Nu hopen dat Blizzard zo lief is!
Ik zit ook in de beta sinds gisteren avond! Voeg me gerust toe: Therach#2468
pff, streams van MMO plebs. Geef mij maar star_ zijn stream
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik kan ook meerdere Teamspeak servers vermelden in de TS. Kan je mij anders gegevens van jouw Teamspeak server even in DM sturen?Feralio schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 13:52:
Ik zag geen vermelding staan van een Teamspeak server, vandaar dat ik die van mij beschikbaar stel.Er zitten ook van andere spellen meerdere tweakers op (hoofdzakelijk Dota2), dus ik dacht ik stel de server ook beschikbaar voor andere spellen. Laat maar weten of jullie die van mij nog willen gebruiken.
Tja, zo heeft iedereen wel zijn of haar voorkeuren voor streams.boe2 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 14:41:
Ellohime is niet perce een MMO pleb.boe2 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 14:41:
Star is idd ook een fijne stream
Echt? Hij heeft jarenlang exclusief World of Warcraft gestreamed alvorens naar Starcraft 2 te gaan.CptChaos schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 15:32:
Geen idee overigens waarom bijvoorbeeld TotalBiscuit een MMO pleb zou zijn, maar het zal wel.
[ Voor 25% gewijzigd door boe2 op 10-02-2016 15:43 ]
TotalBiscuit is de persoon achter de WTF is...? reeks? Geen idee wat hij daarvoor gedaan heeft, maar hij doet tegenwoordig ook veel (YouTube) reviews.boe2 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 15:43:
Echt? Hij heeft jarenlang exclusief World of Warcraft gestreamed alvorens naar Starcraft 2 te gaan.
[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 10-02-2016 16:50 ]
Star_ is dat niet die gast van TF2 van vroeger ?boe2 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 14:41:
Ik zie geen enkele youtube filmpje van hem.
Gisteren heb ik de streams gekeken van Muselk (TF2 speler) en Matimio (Bekend van Battlefield games)
en waar was uw stream ? haha.CptChaos schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 16:07:
[...]
TotalBiscuit is de persoon achter de WTF is...? reeks? Geen idee wat hij daarvoor gedaan heeft, maar hij doet tegenwoordig ook veel (YouTube) reviews.Kan me niet voorstellen dat zoiets te missen is voor gamers...
![]()
![]()
En SC2 is natuurlijk ook geen MMO.
Vanavond kan ik hopelijk een uurtje spelen ofzo.
Na een uurtje moet een game mij al aanspreken.
Als ik na 1 uur spelen, nog steeds niet het gevoel heb dat ik door wil spelen, dan is het geen goede aankoop.
Toen ik aan TF2 begon was ik gelijk verkocht en nu heb ik 4000 uur erin zitten
Ik heb gewoon op Twitch gestreamed. Ricmaniac heeft mij zien falen, terwijl hij stoom uit zijn oren had, toen hij nog niet zag dat hij toegang had tot de beta...Pykow schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 16:59:
en waar was uw stream ? haha.
Ik denk gezien jouw uurtjes in TF2, je Overwatch wel gaat bevallen.Vanavond kan ik hopelijk een uurtje spelen ofzo.
Na een uurtje moet een game mij al aanspreken.
Als ik na 1 uur spelen, nog steeds niet het gevoel heb dat ik door wil spelen, dan is het geen goede aankoop.
[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 10-02-2016 17:03 ]
Als het goed is vanavond via een oud klasgenoot, die ik 4 jaar geleden voor het laatst gesproken heb.CptChaos schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 17:02:
[...]
Ik heb gewoon op Twitch gestreamed. Ricmaniac heeft mij zien falen, terwijl hij stoom uit zijn oren had, toen hij nog niet zag dat hij toegang had tot de beta...Maar goed, de URL naar mijn Twitch staat in mijn signature. Als je mee doet, wil ik best vanavond nog een keer streamen.
[...]
Ik denk gezien jouw uurtjes in TF2, je Overwatch wel gaat bevallen.Moet je wel eerst toegang tot de beta hebben natuurlijk...
Ik heb zijn account gegevens al, dus vanavond zal dat goed moeten gaan.
Ik ben een groot fan van dynamieke gameplay of games met veel variaties.
ik ben zeer benieuwd naar de hero's
Ik zag namelijk al een "Scout", "Soldier", "Demoman", "Medic" (Mercy?), "Heavy", "engineer" "sniper"
Is er ook nog een "Spy" en "Pyro" Hero ?
nope geen spy en pyro de rest is inderdaad wel redelijk accuraat ja haha, maar het speelt toch wel anders dan die classes in TF2 hoor .. voornamelijk door de abilities die je gewoon allemaal hebt.Pykow schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 17:28:
[...]
Als het goed is vanavond via een oud klasgenoot, die ik 4 jaar geleden voor het laatst gesproken heb.
Ik zag namelijk al een "Scout", "Soldier", "Demoman", "Medic" (Mercy?), "Heavy", "engineer" "sniper"
Voeg me maar toe als je kan spelen vanavond. Ricmaniac#2603
[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 10-02-2016 17:41 ]
http://overwatch.wikia.com/wiki/Overwatch_Wiki legt zo'n beetje elke class uit...Pykow schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 17:28:
[...]
Als het goed is vanavond via een oud klasgenoot, die ik 4 jaar geleden voor het laatst gesproken heb.
Characters hebben ook onderling van die dialogs met elkaar
die zijn ook wel echt geinig in elkaar gezet. die gebeuren gewoon automatisch in game..
Ik dacht ik doe ff een botgame omdat k bijna moest eten, easy win
Op 1 of andere fucking manier werden we binnen 2 minuten afgeslacht XD dat heb ik niet eens in een normale game gehad
Ik dacht ik doe ff een botgame omdat k bijna moest eten, easy win
Op 1 of andere fucking manier werden we binnen 2 minuten afgeslacht XD dat heb ik niet eens in een normale game gehad
best wel triest dat sommige in dit topic al 2 keer acces hebben mogen ontvangen, en ik gewoon weer naast de pot grijp, terwijl ik al braaf maanden wacht, ik vind als je al aan een beta hebt meegedaan, dat je gewoon van de lijst moet worden geschrapt, zoveel mogelijk spelers de kans geven toch?
en ja ik ben jaloers, #unfairworld.
veel plezier though.
en ja ik ben jaloers, #unfairworld.
Helaas kan ik dat niet doenRicmaniac schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 17:38:
[...]
nope geen spy en pyro de rest is inderdaad wel redelijk accuraat ja haha, maar het speelt toch wel anders dan die classes in TF2 hoor .. voornamelijk door de abilities die je gewoon allemaal hebt.
Voeg me maar toe als je kan spelen vanavond. Ricmaniac#2603
Het is niet mijn eigen account

Download snelheid is goed. 8 tot 10 mbps
Toevoegen kan altijd, evenals verwijderen...Pykow schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 18:15:
Helaas kan ik dat niet doen
[afbeelding]
Maar de Teamspeak servers staan bij deze dan ook vermeld in de topic start!
[ Voor 17% gewijzigd door CH4OS op 10-02-2016 18:53 ]
Ik stream mijn gameplay vanavond. Geen cam of mic, dus gewoon gameplay beelden! Sinds gisteren heb ik pas beta toeging, dus het genoeg leermomenten waarschijnlijk 
YouTube: No cam, No mic, Only Watch!
YouTube: No cam, No mic, Only Watch!
kan je me toch alsnog toevoegen ?Pykow schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 18:15:
[...]
Helaas kan ik dat niet doen
[afbeelding]
Zo eindelijk 2 uur kunnen geniet van deze game. Ik moet zeggen dat het soms aanvoelt als TF2, maar op andere fronten lijkt het er totaal niet op.
De volgende heroes heb ik gespeeld:
- Pharah
De class die precies bij mij past. Rockets voelen aan zoals in TF2, maar je bent wat vrijer en sneller met lopen. 2e rondje had ik 2 dikke airshots te pakken (yep ik zat met een big smile op mijn face).
- Reaper
Zijn Ulti is sterk, maar aan zijn shotguns moet ik nog wennen. Leuke class en kan zeker voor verassingen zorgen
- Soldier:76
Erg underpowerd, ik heb nog niet het gevoel dat hij veel kan betekenen in deze game
- Trace
Ligt het nu aan mij of is deze class gewoon OVERPOWERED ? of ik er nu met speel of tegen moet spelen, ze is veelste snel. een kleine nerf is wel op zijn plaats (1x minder teleporteren of een minder grote recall)
- Hanzo
Huntsman sniper (TF2) maar dan beter uitgewerkt moet ik zeggen. Speelt lekker weg en voelt goed in balans
- Junkrat
Een class die ik wat langer wil spelen. Hij voelt aan als een Demoman van TF2, maar toch een stuk zwakker.
- Mercy
Ik begrijp nog niet het verschil tussen Mousebutton1 en Mousebutton2 (heal en ?power¿)
Toch een zeer leuke class die ik ook vaker ga gebruiken om support te spelen.
Het is nog een Beta en dat is te merken op sommige punten.
1. Sommige maps zijn nog niet goed gebalanceerd (Er is een map waarbij punt B in een gebouw zit, die gewoon maar 1 flank route heeft)
2. Zoals eerder gezegd voelt de hero Tracer behoorlijk sterk aan (hoewel mijn maat aangeeft dat hij hier niet mee overweg kan)
3. Sentry is te snel !!! dit moeten ze echt verbeteren. als Pharah kan je gewoon bijna geen sentry neerhalen.
De volgende heroes heb ik gespeeld:
- Pharah
De class die precies bij mij past. Rockets voelen aan zoals in TF2, maar je bent wat vrijer en sneller met lopen. 2e rondje had ik 2 dikke airshots te pakken (yep ik zat met een big smile op mijn face).
- Reaper
Zijn Ulti is sterk, maar aan zijn shotguns moet ik nog wennen. Leuke class en kan zeker voor verassingen zorgen
- Soldier:76
Erg underpowerd, ik heb nog niet het gevoel dat hij veel kan betekenen in deze game
- Trace
Ligt het nu aan mij of is deze class gewoon OVERPOWERED ? of ik er nu met speel of tegen moet spelen, ze is veelste snel. een kleine nerf is wel op zijn plaats (1x minder teleporteren of een minder grote recall)
- Hanzo
Huntsman sniper (TF2) maar dan beter uitgewerkt moet ik zeggen. Speelt lekker weg en voelt goed in balans
- Junkrat
Een class die ik wat langer wil spelen. Hij voelt aan als een Demoman van TF2, maar toch een stuk zwakker.
- Mercy
Ik begrijp nog niet het verschil tussen Mousebutton1 en Mousebutton2 (heal en ?power¿)
Toch een zeer leuke class die ik ook vaker ga gebruiken om support te spelen.
Het is nog een Beta en dat is te merken op sommige punten.
1. Sommige maps zijn nog niet goed gebalanceerd (Er is een map waarbij punt B in een gebouw zit, die gewoon maar 1 flank route heeft)
2. Zoals eerder gezegd voelt de hero Tracer behoorlijk sterk aan (hoewel mijn maat aangeeft dat hij hier niet mee overweg kan)
3. Sentry is te snel !!! dit moeten ze echt verbeteren. als Pharah kan je gewoon bijna geen sentry neerhalen.
Vanavond bij de potjes die ik speelde praktisch alles verloren. Misschien 1 of 2 potjes gespeeld. Man, man, man wat ging ik slecht zeg. Snipers die mij oneshotten als ik toevallig om de hoek kom e.d. Heb er soms wel het idee van gehad alsof ze met aimbots zitten of zo, echt waar... Gigantisch veel lucky kills e.d.
Gisteren ging ik ook al niet zo best... Ik heb echt het gevoel dat de pauze van twee maand eerder meer slecht heeft gedaan dan goed, want op deze manier, is de game echt niet meer speelbaar, naar mijn idee.
Gisteren ging ik ook al niet zo best... Ik heb echt het gevoel dat de pauze van twee maand eerder meer slecht heeft gedaan dan goed, want op deze manier, is de game echt niet meer speelbaar, naar mijn idee.
Heeft er nog iemand veel last van serieus veel lag in potjes? Ongeveer 1 op de 2 matches heeft echt enorm veel lag.
Ik heb vanavond wel last gehad van lag, maar dat was vooral op King's Row.
[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 10-02-2016 21:34 ]
Widowmaker ultimate waarschijnlijk, daarmee kunnen ze tijdelijk door muren heenkijken en zien ze jou mooi de hoek omlopenCptChaos schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 21:14:
Vanavond bij de potjes die ik speelde praktisch alles verloren. Misschien 1 of 2 potjes gespeeld. Man, man, man wat ging ik slecht zeg. Snipers die mij oneshotten als ik toevallig om de hoek kom e.d. Heb er soms wel het idee van gehad alsof ze met aimbots zitten of zo, echt waar... Gigantisch veel lucky kills e.d.
Was niet alleen door widowmaker.
Andere classes ook. Zoals een Junkrat die zijn brommertje aan zet... Of een Reinhardt die toevallig de hoek om gecharged komt.
Widowmaker uit werkt voor het hele team
Ik heb nu dus aardig wat langer gespeeld en ben tot de conclusie dat ze beter een rollback kunnen doen dan deze patch behouden 
Alles voelt te veel generfed aan ofzo alsof het algemene niveau gewoon omlaag is gebracht. Vorige beta voelde de balans velen malen beter aan. Heb het ook gevraagd aan andere mensen in matches en die vonden het over het algemeen ook.
Tracer vind ik niet OP. als je iemand tegen je hebt die gewoon vet goed kan spelen met haar dan is ze heel sterk ja maar ze is squishy as fuck als je het niet goed kan
de enige die momenteel wel OP zijn is Bastion en Tjorborn. Bastion heeft dus geen shield meer waardoor die op long range opzich wel gepakt kan worden. Maar omdat die 360 graden kan draaien is die veeels te sterk.. je kon als tracer vroeger makkelijk achter hem komen en dan je magazijnen leeg schieten en dood was bastion.
Dit kan gewoon niet meer behalve als je je ultimate ability hebt. Maar hij heeft nu zo belachelijk veel health omdat ze die shield hebben weggehaald maar toe hebben gevoegd aan ze healthpool.
Maargoed daarom is dit ook beta natuurlijk en daar zullen nog wel heel veel veranderingen in gaan plaats vinden.. maar de momentele status denk ik toch echt dat die vorige beta betere balans had
Alles voelt te veel generfed aan ofzo alsof het algemene niveau gewoon omlaag is gebracht. Vorige beta voelde de balans velen malen beter aan. Heb het ook gevraagd aan andere mensen in matches en die vonden het over het algemeen ook.
Tracer vind ik niet OP. als je iemand tegen je hebt die gewoon vet goed kan spelen met haar dan is ze heel sterk ja maar ze is squishy as fuck als je het niet goed kan
de enige die momenteel wel OP zijn is Bastion en Tjorborn. Bastion heeft dus geen shield meer waardoor die op long range opzich wel gepakt kan worden. Maar omdat die 360 graden kan draaien is die veeels te sterk.. je kon als tracer vroeger makkelijk achter hem komen en dan je magazijnen leeg schieten en dood was bastion.
Dit kan gewoon niet meer behalve als je je ultimate ability hebt. Maar hij heeft nu zo belachelijk veel health omdat ze die shield hebben weggehaald maar toe hebben gevoegd aan ze healthpool.
Maargoed daarom is dit ook beta natuurlijk en daar zullen nog wel heel veel veranderingen in gaan plaats vinden.. maar de momentele status denk ik toch echt dat die vorige beta betere balans had
[ Voor 40% gewijzigd door Ricmaniac op 10-02-2016 22:20 ]
Net nog ff gespeeld maar vanwege de lag weer opgehouden. Om de zoveel tijd sta je 2 seconden stil.
En het lijkt wel of ik in veel slechtere groepen terecht kom, gaat nergens over
En het lijkt wel of ik in veel slechtere groepen terecht kom, gaat nergens over
Jammer, zojuist een potje gespeeld waarbij je het gevoel hebt dat ze de Beta key aan spelers hebben gegeven die gewoon niet weten wat ze doen of AFK zijn.
ik stond gewoon 0 - 5 omdat we gespawned camped werden.
De map Holleywood is gewoon niet goed gemaakt.
ik moet zeggen dat ik dat in hollywood dus nog nooit heb gehad. als attacker win ik die map bijna altijd.Pykow schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 22:36:
Jammer, zojuist een potje gespeeld waarbij je het gevoel hebt dat ze de Beta key aan spelers hebben gegeven die gewoon niet weten wat ze doen of AFK zijn.
Vol enthousiasme ook maar eens gekeken of ik kan spelen, maar helaas. Ik mag nog niet van Blizzard. 
Hopelijk komt de volgende wave snel en mag ik dan wel.
Hopelijk komt de volgende wave snel en mag ik dan wel.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Speelt Mei niet wat als Pyro, maar dan met ijs ipv vuur? Waarbij je een groep vijanden kan verkreupelen terwijl de rest van je team het afmaakt?Is er ook nog een "Spy" en "Pyro" Hero ?
Met het verschil dan dat pyro echt godlike kan zijn in de handen van een goede speler, terwijl Mei echt wel puur support is.
Niet dat ik een W + M1 speler mis haha.boe2 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 09:05:
[...]
Speelt Mei niet wat als Pyro, maar dan met ijs ipv vuur? Waarbij je een groep vijanden kan verkreupelen terwijl de rest van je team het afmaakt?
Met het verschil dan dat pyro echt godlike kan zijn in de handen van een goede speler, terwijl Mei echt wel puur support is.
Je geeft precies aan waar het probleem zit. Als attacker win je deze map altijd.Ricmaniac schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 23:16:
[...]
ik moet zeggen dat ik dat in hollywood dus nog nooit heb gehad. als attacker win ik die map bijna altijd.
Op defense zitten de spawn zo vervelend, dat je na 10 meter al weer gekilled kunt worden.
Ik werd dus volledig ingemaakt door de attackers en er was geen enkele mogelijkheid om eruit te komen.
Dit kan liggen aan een ongebalanceerde map of team.
Als ik in een slechte team speel, dan haal ik toch altijd wel her en der mijn kills, maar dat was dus niet het geval. Gelukkig was het niet mijn eerste potje in de Beta, want dan had ik de game gelijk verwijderd van mijn PC.
Heeft blizzard al aangegeven of er dedicated servers en een server list komt ?
Want het voelt nu aan als een console game met Party aanmaken en automatische matchmaking.
en waar kan ik zien wat mijn ping is ?
Hopelijk gaan ze het scoreboard ook aanpassen, geef mij maar gewoon een lijstje waarbij ik makkelijk kan zien hoe ik er voor sta.
De Hud mag allemaal wel een stuk kleiner er gebeurd te veel op het scherm.
Het zou fijn als je de kleur van de crosshair kan aanpassen.
opzich heb je een punt maar mei is niet perce support. 1 op 1 kan mei echt super veel heroes aan omdat ze iedereen kan invriezen zodat ze niks kunnen en vervolgens met haar right click schiet ze een dikke ijspegel die extra damage doet op enmies die frozen zijn.boe2 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 09:05:
[...]
Speelt Mei niet wat als Pyro, maar dan met ijs ipv vuur? Waarbij je een groep vijanden kan verkreupelen terwijl de rest van je team het afmaakt?
En haar AOE is ook echt sterk qua damage and effect
[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 11-02-2016 10:43 ]
Willen jullie alsjeblieft wat (sentry) screenshots posten van Bastion?

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord
Krijg geen kans, zodra je er 1 ziet maait die je neer!Mortum schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:00:
Willen jullie alsjeblieft wat (sentry) screenshots posten van Bastion?
geintje
Deadpool kijken

Tof thanks!!
Ik heb zelf namelijk nog geen acces tot de beta (maar goed ook, anders zou die Casemod heel snel op de plank belanden omdat ik zit te gamen
)
Ik heb zelf namelijk nog geen acces tot de beta (maar goed ook, anders zou die Casemod heel snel op de plank belanden omdat ik zit te gamen
Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord
@pykow ik ben het niet met je eens. Mei is zeker geen support hero. Je kit is erg goed om offensive te gebruiken. Bij een sterkte aanval bijv. een ult kun je vaak je muur neergooien en als je laag bent of om een attack te dodgen kun je je shift gebruiken.
Het freezen + de extra damage voor frozen targets is erg sterk. Je ult kan in een teamfight echt het verschil maken, flanks te houden of om zelfs mensen te killen.
Het is inderdaad geen hero die even tussen vier heros in moet springen en dan moet verwachten het lang te overleven.
Mijn eerste idee was wel dat ik het gevoel van een pyro had, maar doordat haar range groter is en haar damage lager en door haar abilitys vergeleken met bijv de airblast van de pyro zijn het totaal andere heros geworden.
--
Pharah is erg sterk en heeft lekker dat soldier gevoel.Het zweven voelt daarom soms beetje te sterk aan.
--
Hollywood
Ik denk als jij hier je base niet kan verlaten, je het gewoon verkeerd aanpakt. Als je hele team of paar naar reaper swichen en uit hun basis teleporter is niemand die ze tegen kan houden. Spel draait veel meer om counter picken dan bij tf2.
Het freezen + de extra damage voor frozen targets is erg sterk. Je ult kan in een teamfight echt het verschil maken, flanks te houden of om zelfs mensen te killen.
Het is inderdaad geen hero die even tussen vier heros in moet springen en dan moet verwachten het lang te overleven.
Mijn eerste idee was wel dat ik het gevoel van een pyro had, maar doordat haar range groter is en haar damage lager en door haar abilitys vergeleken met bijv de airblast van de pyro zijn het totaal andere heros geworden.
--
Pharah is erg sterk en heeft lekker dat soldier gevoel.Het zweven voelt daarom soms beetje te sterk aan.
--
Hollywood
Ik denk als jij hier je base niet kan verlaten, je het gewoon verkeerd aanpakt. Als je hele team of paar naar reaper swichen en uit hun basis teleporter is niemand die ze tegen kan houden. Spel draait veel meer om counter picken dan bij tf2.
Dit ja precies!!!badboyqxy schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:21:
Spel draait veel meer om counter picken dan bij tf2.
Dit miste ik echt enorm bij spelers tijdens de Bèta weekend!
Veel mensen spelen de hele match maar 1 character, ongeacht wat er tegenover hun stond.
(en dan vonden ze het een kutspel omdat ze niet kunnen winnen

Nu speelde ik zelf veel Lucio omdat die lekker kan switchen tussen speed en healing on-the-fly.
(dit werkte goed in zowel offence als defence, maar ik heb regelmatig met defence terug moeten vallen op Bastion of Phara)
Maar de hoeveelheid matches dat ik in het aanvallende team bijvoorbeeld 2 Torbjorns had was enorm

of in een team zitten met 4 Reapers was ook "bijzonder"
Bastion is nu een stuk leuker om te spelen, trouwens. Omdat je een stuk sneller tussen normal/sentry mode kan switchen ben je veel mobieler. Hierdoor kun je best wel aardige plays/killstreaks maken.
ja en omdat bastion nu kneiter OP is =p ... eerst kon je makkelijk met tracer achter hem komen en hem kapot schieten voordat die op kon staan.. daardoor plaatste bastion zich vaak in een goed geplaatste hoek ofzo.Chippu schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:50:
Bastion is nu een stuk leuker om te spelen, trouwens. Omdat je een stuk sneller tussen normal/sentry mode kan switchen ben je veel mobieler. Hierdoor kun je best wel aardige plays/killstreaks maken.
Nu draait die zicht gewoon om trrrrrrr dood... >_<
True, maar heroes zoals Phara/Widowmaker/Hanzo kunnen je easy peasy cornerspammen. Vooral Phara kan eenvoudig een paar rockets afvuren, waar je nu zonder shield weinig tegen kan doen. Een goede Tracer killt je nu ook mega snel via je weak spot.
Junkrat zijn splash dmg is ook deadly.
waar zit die weakspot eigenlijk ?Chippu schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 12:08:
True, maar heroes zoals Phara/Widowmakers/Hanzo kunnen je easy peasy cornerspammen. Vooral kan eenvoudig een paar rockets afvuren, waar je nu zonder shield weinig tegen kan doen. Een goede Tracer killt je nu ook mega snel via je weak spot.
Dat is em inderdaad.Ricmaniac schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 12:14:
[...]
waar zit die weekspot eigenlijk ?ik zat namelijk 1 keer achter een bastion maar zag niet direct waar het zat .. is dat dat blauw/groene dingetje op de achterkant? had hem wel dood though
Ik weet waar de reset knop op de Casemod komt
ben je al wel met wat dingetjes begonnen of niet?Mortum schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 14:18:
[...]
Ik weet waar de reset knop op de Casemod komt
heb je niet een linkje ofzo van je project die we kunnen volgen
De hoeveelheid xp die je kunt krijgen per match:
It should be noted that you can only get experience for one medal per game, the highest one is always chosen. If you received two gold medals, you'd only get experience for one of them.
•Every second in a match - 4.01 XP
•Match Finish - 250 XP
•Win - 500 XP
•Gold Medal - 150 XP
•Silver Medal - 100 XP
•Bronze Medal - 50 XP
Vanaf lvl 22 heb je telkens 22k xp nodig voor een nieuw lvl, tot nu toe voegt dit niks toe en er zit geen maximum op het level.
Verder wel fijn om te lezen dat Blizzard gaat experimenteren met Cross-Server Progression Technology. Dit houdt in dat alles wat je op de EU server hebt unlocked, meegaat naar een andere server. Bijvoorbeeld US server. Fijne techniek, die ze van mij ook gelijk in de andere Blizzard games mogen toevoegen.
It should be noted that you can only get experience for one medal per game, the highest one is always chosen. If you received two gold medals, you'd only get experience for one of them.
•Match Finish - 250 XP
•Win - 500 XP
•Gold Medal - 150 XP
•Silver Medal - 100 XP
•Bronze Medal - 50 XP
Vanaf lvl 22 heb je telkens 22k xp nodig voor een nieuw lvl, tot nu toe voegt dit niks toe en er zit geen maximum op het level.
Verder wel fijn om te lezen dat Blizzard gaat experimenteren met Cross-Server Progression Technology. Dit houdt in dat alles wat je op de EU server hebt unlocked, meegaat naar een andere server. Bijvoorbeeld US server. Fijne techniek, die ze van mij ook gelijk in de andere Blizzard games mogen toevoegen.
Nice, daarom ging het gisteren zo langzaamNostordici schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 14:30:
De hoeveelheid xp die je kunt krijgen per match:
•Match Finish - 250 XP
•Win - 500 XP
•Gold Medal - 150 XP
•Silver Medal - 100 XP
•Bronze Medal - 50 XP
Momenteel heb ik enkel nog een kladblokje met details die ongeveer net zo duidelijk zijn als spijkerschriftRicmaniac schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 14:22:
[...]
ben je al wel met wat dingetjes begonnen of niet?
heb je niet een linkje ofzo van je project die we kunnen volgenzo niet dan moet je dat doen haha. zou ik tof vinden
Zodra ik daadwerkelijk begin met modeleren start ik een built-log
Ik heb _ferry_ even een DM gestuurd met de vraag wat hij allemaal wilt zien voor een [CIP] topic
edit:
Ik zit er ook aan te denken om de modelleer sessies te livestreamen, samen met wat gameplay tussendoor, zou daar vanuit jullie interesse voor zijn om dit te zien?
[ Voor 22% gewijzigd door Mortum op 11-02-2016 16:10 ]
TF2 heeft ook counter picks. Maar niet zo zeer als je op een public server speelt.badboyqxy schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:21:
@pykow ik ben het niet met je eens. Mei is zeker geen support hero. Je kit is erg goed om offensive te gebruiken. Bij een sterkte aanval bijv. een ult kun je vaak je muur neergooien en als je laag bent of om een attack te dodgen kun je je shift gebruiken.
--
--
Hollywood
Speel je een Clan War, dan moet je counteren met Ubers als medic en gaat het steeds om de "Numbers"
Wie heeft het team die het meeste schade kan toebrengen.
Zeker!Mortum schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 15:52:
[...]
Momenteel heb ik enkel nog een kladblokje met details die ongeveer net zo duidelijk zijn als spijkerschrift
Zodra ik daadwerkelijk begin met modeleren start ik een built-log
Ik heb _ferry_ even een DM gestuurd met de vraag wat hij allemaal wilt zien voor een [CIP] topic
edit:
Ik zit er ook aan te denken om de modelleer sessies te livestreamen, samen met wat gameplay tussendoor, zou daar vanuit jullie interesse voor zijn om dit te zien?
Wat zijn btw de Final Blows ?
Ik speelde zonet even Zenyatta voor het eerst en ik had steeds Gold bij Final Blows.
Ook voor het eerst een killstreak van 10. meestal ga ik bij 7 dood
Ik speelde zonet even Zenyatta voor het eerst en ik had steeds Gold bij Final Blows.
final blow a.k.a laatste slagPykow schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 19:26:
Wat zijn btw de Final Blows ?
dat houd in dat jij de laatste hit had op een vijand wat er voor gezorgd heeft dat die dood is gegaan.
Terugkomend op vanmiddag heb ik nu 2 keer hollywood achter elkaar gewonnen als defender
[ Voor 13% gewijzigd door Ricmaniac op 11-02-2016 21:29 ]
Zo, ff weer een paar potjes van wisselende kwaliteit gespeeld.
Dit was mijn 1e keer als Roadhog:

goeie groep he
Deze ging gelukkig beter, met Lúcio:

Wel een defeat, maar met een paar epische reddingen de ondergang weten uit te stellen
Dit was mijn 1e keer als Roadhog:

goeie groep he
Deze ging gelukkig beter, met Lúcio:

Wel een defeat, maar met een paar epische reddingen de ondergang weten uit te stellen
Zo dat ziet er beter uit die van lucio ja 
die met roadhog is wel heel vaag idd XD
2 kills waarvan 2 final blows en daarmee ben je gelijk het hoogst van het team haha
die met roadhog is wel heel vaag idd XD
2 kills waarvan 2 final blows en daarmee ben je gelijk het hoogst van het team haha
Ik denk dat ik nu 10 potjes heb gespeeld waarbij ik 3 slechte rondjes heb gehad.
Met slecht bedoel ik dus 1x gespawned camped op hollywood, 1x een slecht team waardoor ik eerste stond met maar 2 kills en 1x een potje waarbij ik er zelf niks van bakte
Met slecht bedoel ik dus 1x gespawned camped op hollywood, 1x een slecht team waardoor ik eerste stond met maar 2 kills en 1x een potje waarbij ik er zelf niks van bakte
Ook wat meer met mei gespeeld nu. die is eigenlijk echt veel sterker dan ik dacht zeg. low health heroes kan je echt snipen alsof ze niks zijn met je right click.
met die muren kan je team mates echt redden of mensen weg pikken van de enemy team.
werkt perfect als je het een beetje leert.
Ga haar meer en meer spelen waar zij me eerst helemaal niet aan trok om zelfs te proberen
met die muren kan je team mates echt redden of mensen weg pikken van de enemy team.
Ga haar meer en meer spelen waar zij me eerst helemaal niet aan trok om zelfs te proberen
Hopelijk kan mn maat morgen niet spelen en kan ik weer wat overwatch spelen.Ricmaniac schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 11:06:
Ook wat meer met mei gespeeld nu. die is eigenlijk echt veel sterker dan ik dacht zeg. low health heroes kan je echt snipen alsof ze niks zijn met je right click.
Morgenmiddag lekker vrij.
Ik ben btw geen fan van de tank classes. Net zo goed dat ik geen fan ben van de Heavy class in team fortress 2. Te sloom en ik speel liever met spelers met een range (rockets, pijlen, sniper, rifles)
of een snelle speler met een behoorlijke damage op korte afstand (Zoals TF2 Scout)
Ik had gisteren weer een lekker potje als Zenyetta.
Ik moet zeggen, die class gaat mij steeds meer bevallen. Ging gisteren in een potje 7 - 0 of zo, was wel erg nice, al was het van ons uit ook wel erg makkelijk, weet even de map niet meer, maar was een enorme chokepoint. Daar mag wat mij betreft wel wat aan gedaan worden. Als dat niet aangepast wordt, ben ik bang dat als deze map komt (Yoskaya industries of zo? Met van die Japanse style huisjes? Kan zijn dat ik me nu even vergis hoor
) het attackers team gauw opeens leeg is.
) niet per se het geval is. De grootste winsten voor die twee classes zijn dat je bij Winston niet hoeft te richten en die melee ook goed overweg kan. Die ander doet over time langzaamaan meer damage, waar de heavy dat soort dingen niet heeft.
Het enige wat de classes overeenkomen zijn veel HP, maar daar houdt het ook echt op, imo.
Nogmaals; Overwatch kun je eigenlijk niet vergelijken met TF2. Niet alleen omdat Overwatch meer classes heeft dan TF2, maar ook omdat de gameplay per class gewoon niet te vergelijken is met een andere class in Overwatch of TF2. Wel is het de game, die het dichtste bij komt, 'als je het dan ergens mee moet vergelijken', maar verder houdt het ook wel op.
De heavy van TF2 kun je ook niet vergelijken met een tank in Overwatch; de heavy doet ook (en zeker close range) toch wel veel damage, waar dat bij de tanks zoals Winston of die met het roze haar (ja ik ben lui!Pykow schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 16:40:
Ik ben btw geen fan van de tank classes. Net zo goed dat ik geen fan ben van de Heavy class in team fortress 2. Te sloom en ik speel liever met spelers met een range (rockets, pijlen, sniper, rifles)
of een snelle speler met een behoorlijke damage op korte afstand (Zoals TF2 Scout)
Nogmaals; Overwatch kun je eigenlijk niet vergelijken met TF2. Niet alleen omdat Overwatch meer classes heeft dan TF2, maar ook omdat de gameplay per class gewoon niet te vergelijken is met een andere class in Overwatch of TF2. Wel is het de game, die het dichtste bij komt, 'als je het dan ergens mee moet vergelijken', maar verder houdt het ook wel op.
[ Voor 58% gewijzigd door CH4OS op 12-02-2016 17:02 ]
Denk dat je Hanamura bedoelt? Die andere die je noemt is Russisch
Heb vandaag Overwatch proberen te draaien op Macbook Pro van early 2015, en het draait verassend soepel!
Ik heb bootcamp draaien op een 2de partitie en Overwatch zelf draait vanaf een externe usb 2.0 harde schijf.
De fps was continu tussen de 30 en 40, wat voor mij voldoende is om een paar games te spelen als ik niet bij mijn PC in de buurt ben! Hieronder een video opgenomen met mijn telefoon omdat opnamesoftware de prestaties waarschijnlijk te veel beinvloed.
YouTube: Overwatch on Macbook Pro 2015
Ik heb bootcamp draaien op een 2de partitie en Overwatch zelf draait vanaf een externe usb 2.0 harde schijf.
De fps was continu tussen de 30 en 40, wat voor mij voldoende is om een paar games te spelen als ik niet bij mijn PC in de buurt ben! Hieronder een video opgenomen met mijn telefoon omdat opnamesoftware de prestaties waarschijnlijk te veel beinvloed.
YouTube: Overwatch on Macbook Pro 2015
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.
Wil je graag met andere Tweakers samenspelen? In de mooie uitgebreide topicstart staat veel informatie over de game, inclusief de nieuwe Tweakers spelerlijst (PC, PS4, XBOX) en de Teamspeak-server.