[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 46 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 19 Laatste
Acties:
  • 47.008 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Bertvdk schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:41:
[...]

Goed bezig :) _/-\o_

Volgende doel is de Radley Medal? (8-9 kills)
Van het weekend nog in een Ferdinand gehaald :9 stronk tank!

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Snappie88 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 17:26:
[...]

Nee, nee, NEEEE. :(
Gruwelijk stuk ellende is het. Ja het is persoonlijk geworden tussen mij en dat ding. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerpentNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-03 00:39
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 17:42:
[...]

Nee, nee, NEEEE. :(
Gruwelijk stuk ellende is het. Ja het is persoonlijk geworden tussen mij en dat ding. :P
TD's zijn sowieso ellende naar mijn mening, campende ondingen zijn het. Rij je lekker met je med in een top tier wordt je weer dood gefucussed door een tomaat in een WTE100 of denk je nog genoeg HP te hebben.. Oeps daar ging 750.
Wat dat betreft hebben TDs (en arty) mij inmeddels al wel erg vlot op de alt-f4 doen spammen :+ maar daarbij moet ik wel vermelden dat ik vaak net iets te agressief tegen die dingen speel xD.

Enige TD's die ik heb zijn 2 prems en een ISU152 omdat 750 dmg doen tegen de lagere tiers best wel grappig is op z'n tijd ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CZFoo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-11-2019
Ken je de maps nou nóg niet (aangezien je dus zo in line of fire van een tomaten TD rijdt... :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Voor mensen met interesse, ik heb een voucher te koop voor de 8.8 cm Pak 43 Jagdtiger tank, je krijgt de tank + 1250 gold en 7 dagen premium. En als je de 8.8 Jagditger al hebt krijg je 11250 gold + 7 dagen premium uitgekeerd :P

Wie het hoogste biedt mag het hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Net iets moois gezien, onze hummel werd kennelijk al de hele tijd lastig gevallen door onze eigen chi-to. Roept een paar keer om hulp en het gaat maar door, steeds duwen en rammen zonder schade maar wel een nutteloze arty op die manier. Op den duur komt een vk3601 helpen en die duwt de chi-to steeds weg maar blijft terug komen.

Uiteindelijk duwt de vk zo dat de chi-to bijna kantelt en ik was al bang voor schade en een paar tellen later begint inderdaad de damage op te lopen. Maar tot mijn verbazing word de chi-to blauw en hij beweegt ook niet meer, heeft dus waarschijnlijk een ban gekregen >:)

Speciaal de chat aangezet om te feliciteren met de mooie actie :P

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Gisteren weer een goed voorbeeld van mensen die niet begrijpen waar een platoon voor is... Zaten 3 t8 heavies in een platoon, een is-3, kv-4 en tiger 2, ieder ging een andere kant op en probeerde de vijand te ontlopen!!! Ze waren top tiers... Als die samen blijven kunnen ze alles opruimen. Maar voor bepaalde mensen is dat lastig om te begrijpen.

In een andere battle moest ik mijn mond houden en mij met mijn eigen zaken bemoeien, ik mocht namelijk niks zeggen over de lemmingtrain van 11 man... Alleen wij met 2 arties en 2 lights (suicide scouts, gg) waren niet op de linkerflank van hidden village. Zoals verwacht werden ze allemaal afgemaakt en kwam de vijand via het stadje en had die gast 380hp damage gedaan net een t34 in een t8 pot. GGWP

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
wsLy schreef op woensdag 26 november 2014 @ 06:05:
Gisteren weer een goed voorbeeld van mensen die niet begrijpen waar een platoon voor is... Zaten 3 t8 heavies in een platoon, een is-3, kv-4 en tiger 2, ieder ging een andere kant op en probeerde de vijand te ontlopen!!! Ze waren top tiers... Als die samen blijven kunnen ze alles opruimen. Maar voor bepaalde mensen is dat lastig om te begrijpen.

In een andere battle moest ik mijn mond houden en mij met mijn eigen zaken bemoeien, ik mocht namelijk niks zeggen over de lemmingtrain van 11 man... Alleen wij met 2 arties en 2 lights (suicide scouts, gg) waren niet op de linkerflank van hidden village. Zoals verwacht werden ze allemaal afgemaakt en kwam de vijand via het stadje en had die gast 380hp damage gedaan net een t34 in een t8 pot. GGWP
_/-\o_ :P :9 :P _/-\o_ Ik kon gisteren niet spelen door werkzaamheden en daar baalde ik wel van, nu ik dit zo lees ben ik echter blij dat ik moest werken... :+ Ik zeg maar zo geen beter vermaak dan leedvermaak! O+

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09-2020
Snappie88 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 17:26:
[...]

Gister nog (tot mijn grote verbazing en tegen alle verwachting in) gehaald op mijn Sint Emiel.
Ook direct m'n eerste Crucial contribution gehaald.

De Sint Emiel grind is echt tenenkrommend. Zit nu ook op een winrate van 43% na 150 potjes, ondanks relatief veel damage.
Maar dat trage hok + algeheel gebrek aan armor en 15 shells, mogen ze wat mij betreft wel gaan aanpassen.

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Niet online
Bertvdk schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:06:
[...]
De Sint Emiel grind is echt tenenkrommend. Zit nu ook op een winrate van 43% na 150 potjes, ondanks relatief veel damage.
Maar dat trage hok + algeheel gebrek aan armor en 15 shells, mogen ze wat mij betreft wel gaan aanpassen.
Sinds gister eindelijk de topgun maar ik heb echt flink zitten vloeken op die tank, vooral de traagheid is erg. Ik ga tegenwoordig maar gewoon een beetje base campen omdat of je flank sterft, of ze nemen de poten zodat je alleen bent en niets meer kan doen op 1 of 2 klappen na. Ik hoop echt dat de rambam het waard gaat zijn.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Gisteren voor het eerst in ongeveer een week weer randoms gespeelt. Maar wtf hebben ze gedaan met de mm afgelopen week 8)7 8)7. Van de 12 potjes waren er 11 met drie of meer arty en kan ik de goede spelers op één hand tellen. Alleen maar hersendode teams..... Toppunt was nog wel uitgemaakt worden door "EFE noobs" nadat wij dood waren gegaan. Wij speelden batchat en obj 140 en stonden alleen (zonder arty support) tegen 50b, 183, t34, t32, wtf E100, IS7 en IS4. En de klager zat in een bulldog achter de arty......

Overigens is de T37 wel een goede wn8 farmer. Speel hem alleen maar in CW maar gisteren in cw 4k en 7k wn8 ermee gehaald 8)7. Waren potjes met 100 spotting dmg en 1000 eigen dmg om dat te krijgen 8)7. Wel veel famepoints opgeleverd though. Ruim 4k per potje (in een tournament) ivm opstapelende multipliers :o

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
AcXeller schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:14:
[...]

Sinds gister eindelijk de topgun maar ik heb echt flink zitten vloeken op die tank, vooral de traagheid is erg. Ik ga tegenwoordig maar gewoon een beetje base campen omdat of je flank sterft, of ze nemen de poten zodat je alleen bent en niets meer kan doen op 1 of 2 klappen na. Ik hoop echt dat de rambam het waard gaat zijn.
Inderdaad, dat kreng is echt frustrerend om te spelen. De gun depression is leuk meegenomen, maar als je flank valt, kun je 1, misschien nog 2x schieten. Als je flank wint, ben je veel te traag om nog wat damage mee te snaaien.
Nog 30k, dan gaat ie direct weg :+ !

Even heel iets anders, hoe zien jullie die WN8 waardering uit gespeelde potjes? Is dit een instelling in XVM die ik toevallig niet aan heb staan?
(Het is me sowieso een raadsel, hoe je die XVM aan moet passen. De stock aimer begint me ook te irriteren)

[ Voor 15% gewijzigd door Bertvdk op 26-11-2014 09:31 ]

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
AcXeller schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:14:
[...]

Wat een vreselijk ding ja :(
Hoe is de topgun erop?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bertvdk schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:29:
[...]

Inderdaad, dat kreng is echt frustrerend om te spelen. De gun depression is leuk meegenomen, maar als je flank valt, kun je 1, misschien nog 2x schieten. Als je flank wint, ben je veel te traag om nog wat damage mee te snaaien.
Nog 30k, dan gaat ie direct weg :+ !

Even heel iets anders, hoe zien jullie die WN8 waardering uit gespeelde potjes? Is dit een instelling in XVM die ik toevallig niet aan heb staan?
(Het is me sowieso een raadsel, hoe je die XVM aan moet passen. De stock aimer begint me ook te irriteren)
Probeer solo's modpack eens, gewoon even zoeken via google. Kan je zien wat je allemaal kan aanpassen en ja zodra je weet wat je doet kan je veel meer maar het geeft een idee! Ik kan overigens wat betreft de aimer jimbo's aanbevelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
hexta schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:46:
[...]

Hoe is de topgun erop?
500 Damage per schot is best lekker 8), maar zo af en toe wel trollbouncers...

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bertvdk schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:06:
[...]

Gister nog (tot mijn grote verbazing en tegen alle verwachting in) gehaald op mijn Sint Emiel.
Ook direct m'n eerste Crucial contribution gehaald.

Damn zoveel potjes schiet het niet op...
Heb hem gespeeld met een gezonde 64% win.

Misschien geschikte platoonmaatjes zoeken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:53:
[...]

Damn zoveel potjes schiet het niet op...
Heb hem gespeeld met een gezonde 64% win.

Misschien geschikte platoonmaatjes zoeken??
Speel veel samen met een goede T25/2.
Gebeurd regelmatig dat je potjes verliest terwijl ons platoon goed is voor 3 - 4k damage.
Maargoed ben blij als ik deze heb uitgespeeld. Gelukkig ben ik ook bezig met de T44 als afwisseling.
Heerlijke tank :)

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bertvdk schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:57:
[...]

Speel veel samen met een goede T25/2.
Gebeurd regelmatig dat je potjes verliest terwijl ons platoon goed is voor 3 - 4k damage.
Maargoed ben blij als ik deze heb uitgespeeld. Gelukkig ben ik ook bezig met de T44 als afwisseling.
Heerlijke tank :)
Daar wordt je zowiezo verdrietig van in elke tank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
wontcachme schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:17:
Overigens is de T37 wel een goede wn8 farmer. Speel hem alleen maar in CW maar gisteren in cw 4k en 7k wn8 ermee gehaald 8)7. Waren potjes met 100 spotting dmg en 1000 eigen dmg om dat te krijgen 8)7. Wel veel famepoints opgeleverd though. Ruim 4k per potje (in een tournament) ivm opstapelende multipliers :o
Ja totdat de expected values aangepast gaan worden. Dat zal binnen een paar maanden gebeuren denk ik.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Heb zelf de emil verkocht. Geen free exp genoeg voor de topgun maar de stock gun is niet mee te spelen.
Ga ooit nog wel eens verder ook al wil ik graag de borsig.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Individuele missies worden makkelijker, gelukkig maar :)

Edit:
http://ftr.wot-news.com/2...official-info/#more-19587
quote: Silentstalker
I removed the first IM post, because it SEEMS it contained incorrect information. Hard to say.

[ Voor 48% gewijzigd door Vae Victus op 26-11-2014 13:45 ]

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Vandaag merkte ik dat je in hull-down positie gewoon ge-detracked kunt worden... WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 16:30

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ligt het nou aan mij of is credits farmen moeilijker geworden. Een tijdje terug was het zonder premium geen probleem om zo 2 of 3 miljoen te halen. Blijf nu helaas steken op 1,5mil.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Speel je niet te veel hoge tiers dan? Ik farm rustig door op Tier 4-7, zonder prem of prem tenk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Laatst online: 30-04 13:43
page not found

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Geen arty nodig. *O*

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Edmin schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:22:
Vandaag merkte ik dat je in hull-down positie gewoon ge-detracked kunt worden... WTF
De splash van een HE shell of misschien zelfs een ricochet van een AP shell.

Bij die IM kun je de tank halen door bijvoorbeeld van 5 missie lijnen t/m missie 14 te gaan of moet je een hele missie lijn uitspelen voordat je tokens krijgt?

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fordox schreef op maandag 24 november 2014 @ 22:50:
Nee geen ace

Third.
Fucking.
Class.

De battle was een loss en mijn schoten waren telkens 300+ m ver weg.

Laten we er een competitie van maken:
[b]Degene die meer damage blocked + damage dealt kan doen in totaal en de eerste is die het in zendt, krijgt van mij een tier 8 premium tank :)
Omg, zuur dat het een loss was zeg. Maar leuk idee om er een competitie van te maken, helaas heb ik geen Maus..

Misschien ook een idee om deze replay naar Jingles op te sturen voor zijn The Good, the Bad en the Ugly serie. Wellicht past zo'n 'heartbreak' pot in die serie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Edmin schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:32:
Speel je niet te veel hoge tiers dan? Ik farm rustig door op Tier 4-7, zonder prem of prem tenk.
Soms wel, met de T-44 nog een paar mooie potjes gedaan echter credits win je daar niet mee... meestal 10k winst oid.
Met de lower tiers kan je dus beter farmen begrijp ik? Heb een Pz1c en ELC AMX. Lager niet.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 12:12
wontcachme schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:17:.
Wel veel famepoints opgeleverd though. Ruim 4k per potje (in een tournament) ivm opstapelende multipliers :o
Dat tikt snel aan dan. Mooiste dat ik had was toen wij tegenover een 11 TOG2 base defense stonden: +7 255 FP :+

[ Voor 11% gewijzigd door Riegah op 26-11-2014 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Riegah schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:16:
[...]
Dat tikt snel aan dan. Mooiste dat ik had was toen wij tegenover een 11 TOG2 base defense stonden: +7 255 FP :+
*Kv-2 likes this post*

Gisteren ook wat TOG II's in het vijandelijke team gehad :P

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Woensdag filmdag voorlopig weer in ere hersteld, dit keer is Riegah het middelpunt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xTmPizzaMan
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 12:57

xTmPizzaMan

Error

Ik vind het vreselijk als ik in mijn TD op een vijand aan het schieten ben en een friendly tank die dan probeert grappig te doen en een paar keer tegen mij op rijdt. Die gasten krijgen van mij een kogel tegen de tracks.

[ Voor 4% gewijzigd door xTmPizzaMan op 26-11-2014 13:36 ]

No sig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Riegah schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:16:
[...]
Gisteren in 4 games in een tournament heb ik in totaal 20k aan famepoints behaald. Had 32k, nu 52k.

Wij hebben 3 dagen lang op Mountain pass onze HQ en provincie verdedigd met 10 vs 15 chips. 3x heeft dezelfde clan gefaald :X :X. TOG's FTW

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Volgens mij is dit nog steeds een vereiste.
Arty: be first in XP and damage in battle
Top damage is niet zo moeilijk. Top xp daarentegen :'(

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:37

themaxter

Bugged..

Vae Victus schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:44:
[...]

Volgens mij is dit nog steeds een vereiste.

[...]

Top damage is niet zo moeilijk. Top xp daarentegen :'(
Nee je hoeft maar 4 out of 5 te halen, je kan dus 1 klasse overslaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Laatst online: 17:43
themaxter schreef op woensdag 26 november 2014 @ 14:11:
[...]

Nee je hoeft maar 4 out of 5 te halen, je kan dus 1 klasse overslaan ;)
In principe moet je ze wel alle 5 halen. Je kunt er echter een overslaan door de laatste token op een alternatieve manier te halen, door een repeatable missie een stuk of wat keer te doen.
wontcachme schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:37:
[...]
Wij hebben 3 dagen lang op Mountain pass onze HQ en provincie verdedigd met 10 vs 15 chips. 3x heeft dezelfde clan gefaald :X :X. TOG's FTW
Je zou denken dat ze dat na 2 keer wel door zouden hebben 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door ThomasG op 26-11-2014 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Harmen schreef op woensdag 26 november 2014 @ 12:48:
[...]

Soms wel, met de T-44 nog een paar mooie potjes gedaan echter credits win je daar niet mee... meestal 10k winst oid.
Met de lower tiers kan je dus beter farmen begrijp ik? Heb een Pz1c en ELC AMX. Lager niet.
Op lagere tiers kosten je shells en repairs een stuk minder, waardoor je niet zo veel kosten hebt. Persoonlijk vind ik de Tiger een leuke grindmachine, omdat ik daar gewoon (ego-alert) erg goed mee kan spelen. Daarnaast doen voor mij de M8A1 en T4967 het leuk in de balans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Thanks, heb enkel de Tiger in mn garage. Speel de laatste tijd ook veel met mn Panther omdat de mm dan vaak goed is. :+

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Het krijgen van credits heeft te maken met het de hoeveelheid schade die je aan een tank doet. In tegenstelling tot xp maakt het dus niet uit welke tier tank je raakt in een battle.
Omdat op lagere tiers de tanks ook minder HP hebben krijg je wel minder voor een pot. De shell kosten zijn dan ook weer lager.
Volgens mij is zijn de mid tiers, 5-7 het beste om credits te farmen. De tanks daar hebben redelijk wat HP en de shell kosten zijn ook weer niet zo duur dat je geen winst kan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:18
Dit geeft wel een aardig overzicht van de netto credit capaciteiten van de (non-premium)tanks:
http://www.vbaddict.net/s...ieldname=creditsn&server=

De best verdienende liggen allemaal rond tier 5-6. Dit zijn gemiddelden, dus voor ieder individu kan het anders zijn, maar als algemene stelregel, een tank in tier 5-6 waar je zelf goed in speelt en goed damage kunt doen/spotten zal het meest verdienen.

Trouwens opmerkelijk veel arties in de top van de lijst....

[ Voor 43% gewijzigd door blonderulez op 26-11-2014 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 09-09 23:44
blonderulez schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:41:
Trouwens opmerkelijk veel arties in de top van de lijst....
Ok dit is gewoon een assumptie...

+ Als je 50% van de games wint dan zal je in arty 45% van de battles overleven?
+ Dit tegenover 20-35% (afhankelijk van je speelstijl/skill) in andere classes.
= Je geeft dus minder uit aan repair kosten, duuuuuus meer income!

+ je vuurt ook minder shells per minuut af dus ook minder ammo cost
+ je gebruikt zo goed als nooit consumables, gespot = dood. 1 hit = bijna dood. Tracks repairen of crew genezen heeft dus zo goed als geen zin. Ik stop er overal een premium consumable in gewoon voor de bonus maar gebruik ze nooit om te repairen/healen.

Op dit moment speel ik af en toe de M12 eens, kan mij niet herinneren daar ooit loss op gemaakt te hebben. Zelfs in potjes waar alles mis gaat maar waar je TD stijl toch 1 enemy kan raken maak je al winst. Speel natuurlijk wel met een premium account.

[ Voor 14% gewijzigd door Inrage op 26-11-2014 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
Inrage schreef op woensdag 26 november 2014 @ 17:05:
[...]

Ok dit is gewoon een assumptie...

+ Als je 50% van de games wint dan zal je in arty 45% van de battles overleven?
+ Dit tegenover 20-35% (afhankelijk van je speelstijl/skill) in andere classes.
= Je geeft dus minder uit aan repair kosten, duuuuuus meer income!

+ je vuurt ook minder shells per minuut af dus ook minder ammo cost
+ je gebruikt zo goed als nooit consumables, gespot = dood. 1 hit = bijna dood. Tracks repairen of crew genezen heeft dus zo goed als geen zin. Ik stop er overal een premium consumable in gewoon voor de bonus maar gebruik ze nooit om te repairen/healen.

Op dit moment speel ik af en toe de M12 eens, kan mij niet herinneren daar ooit loss op gemaakt te hebben. Zelfs in potjes waar alles mis gaat maar waar je TD stijl toch 1 enemy kan raken maak je al winst. Speel natuurlijk wel met een premium account.
Dat argument van de minder shells kan ik niet helemaal volgen, omdat je dan ook minder credits krijgt (minder shells = minder dmg = minder credits), de rest van de argumenten zou best eens waar kunnen zijn.

Wat bedoel je trouwens met de premium consumable voor de bonus (ik begrijp wat een premium consumable is, maar hoe krijg je een bonus, of bedoel je daarmee dat de kans op brand, etc. verlaagd wordt?)

[ Voor 4% gewijzigd door blonderulez op 26-11-2014 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
Ik neem aan dat hij bedoelt dat je meer kans hebt om te raken, aangezien je reload omlaag gaat, en je accurater kan schieten.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
Frunz schreef op woensdag 26 november 2014 @ 17:21:
Ik neem aan dat hij bedoelt dat je meer kans hebt om te raken, aangezien je reload omlaag gaat, en je accurater kan schieten.
Dat zijn consumables die je automatisch gebruikt, zoals een six-pack cola, oid. En die zijn erg duur, dus daar verlies je credits mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik heb besloten dat ik de beste Schmallturmpiloot ooitever wil worden. Dat ding staat een partij stof te happen in de garage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:20
Eindelijk de M-badge op de T34 heavy tank behaald.

Overwinning!
Gevecht: Winter Himmelsdorf
Voertuig: T34
Ervaring ontvangen: 2.376
Credits ontvangen: 138.975
Gevechtsprestaties: Top Gun, Zwaar Kaliber, Meesterschaps badge: "Tank Aas"

Repairs: -7 403
Ammunition: -16 960
Consumables: -5 000
Total: 109 612 WN8: 10 050 (100)

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Edmin schreef op woensdag 26 november 2014 @ 18:29:
Ik heb besloten dat ik de beste Schmallturmpiloot ooitever wil worden. Dat ding staat een partij stof te happen in de garage...
Als in de Pz IV Smallturm? Ik zie echt niks in die tank. :P
Als ik jou was dan zou ik echt richting de E-50 gaan. Die tank is gewoon geweldig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Meh, heb al genoeg grinds lopen (T44, Indien, M4) om me druk om te maken. Die PzIVs moet de creditmaker worden. En hij is sexyyyyyyyyy. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Edmin schreef op woensdag 26 november 2014 @ 19:20:
Meh, heb al genoeg grinds lopen (T44, Indien, M4) om me druk om te maken. Die PzIVs moet de creditmaker worden. En hij is sexyyyyyyyyy. :P
Ik grind er nog veel meer. Dit is alleen een bijzondere tank. Een tank die jij zou moeten kunnen waarderen.
Hoe klinkt BL-10 bouncen van je glacis als je een beetje slim angled, een kanon waar je nog wel eens weakspots mee kan snipen op 200 meter en waarmee je vrijwel elke t9 en t10 medium dood mee kan rammen? Oh en bij een goede pot verdien ik nog wel eens 50.000 credits. Ja ik heb denk ik je interesse gewekt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Oh, I can has interest... zeker omdat Duits.

Maar helaas moet ik die lijn nog beginnen bij de PzIIIa... dus dat duurt nog wel een eeuw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wauw, super spannend potje net:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/CxuV93bGzh82j97gJU1m0OIZ/thumb.jpg

Ik maakte een fout door iets te veel YOLO op de Chaffee van de tegenstander af te rijden. 2x weten te raken, maar hij kon mij killen. Toen was het KV-2 vs Chaffee en ze stonden 10m bij elkaar vandaan, rondjes om een huis te dansen :+

Uiteindelijk is de KV-2 naar de cap gereden om de Chaffee uit te lokken, dat deed hij erg slim. De Chaffee deed er erg lang over om te decappen, maar 15 sec voor het einde lukte hem dat toch, helaas werd hij gespot door onze KV-2 die hem wist te derpen.

fkin chill, want dit was een erg lekkere pot voor mij :D 8,8K WN8 dit potje..

edit: o ja vergeet ik bijna een epic ammo rack op de cromwell te vermelden: 1e schot prachtig lead gegeven om hem te raken. Gaat ie stil staan met zijn zijkant naar mij gericht. 2e schot: BOOM, HEADSHOT _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Mr_Size op 26-11-2014 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Edmin schreef op woensdag 26 november 2014 @ 19:41:
Oh, I can has interest... zeker omdat Duits.

Maar helaas moet ik die lijn nog beginnen bij de PzIIIa... dus dat duurt nog wel een eeuw :P
Dat duurt nog wel even ja.
Nou, hup, beginnen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Aye aye, kapitein!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Niet eens ritmeester? :P low blow, I know. :+
Sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Die moet je verdienen, vriend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dat wordt lastig in Nederland. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

ThomasG schreef op woensdag 26 november 2014 @ 14:31:
[...]
Je zou denken dat ze dat na 2 keer wel door zouden hebben 8)7
Dag 4 en wederom is de 10 vs 15 gewonnen :X 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Cavalerie Verkenning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Vandaag weer even 3 CW battles gespeeld, allemaal voor 1 provincie.. We vielen met 3 clans die provincie aan lol... Alle battles met gemak gewonnen, totaal 15-16k FP erbij.

2e stage gaat vrijdag van start... Helaas kan ik dan niet spelen die dag :( Dus dat wordt weer zaterdag/zondag pas weer...

Stichting Hobbyserver

• Bertvdk
hexta schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:46:
[...]

Hoe is de topgun erop?
Die Topgun is gruwelijk, mits de vijand jou met rust laat.
Gister veel goede potjes gespeeld en lekker veel damage geschoten.

Kleine nuancering is toch wel de bounce op een KV 1, en het magisch verdwijnen van mijn shell in de tracks van een T34 (~90 graden hoek)

Maar dit is allemaal oud nieuws, die droefbak is inmiddels verkocht en de splinternieuwe RHM staat in de garage :) :)

Noobmeter

Verwijderd

Zucht gisteren een T9 potje verloren met 1 hp die overbleef bij de tegenstander. 8)7 |:( 14-15

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

WN8 gemiddelde in de 4 cijfers. *O*

En na mijn MoE op de T1 heavy, M6, IS en IS3 deze ook bijna gekregen op mijn E75. Toen kwam er een loosing streak van heb ik jou daar. :P Vanavond herkansing, zit op 64,4% ofzo.

http://www.noobmeter.com/player/eu/mrj_/517178685/

Speel nu T29, IS, IS3 en E75. Twijfel om tzt met de T32 te gaan spelen of een handle free XP er tegenaan te gooien richting the M103.

Met de IS, IS3 en E75 ga ik niet hoger. Die spelen prima zo. :)

Godfather Bodybuilding topic reeks

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
MrJ schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:24:

En na mijn MoE op de T1 heavy, M6, IS en IS3 deze ook bijna gekregen op mijn E75. Toen kwam er een loosing streak van heb ik jou daar. :P Vanavond herkansing, zit op 64,4% ofzo.

Speel nu T29, IS, IS3 en E75. Twijfel om tzt met de T32 te gaan spelen of een handle free XP er tegenaan te gooien richting the M103.

M103 vind ik echt een heerlijke tank, net zoals de T29. M103 vind ik zelfs stock al erg leuk spelen. Sinds kort de volgende gun erop zitten en t is alleen maar beter geworden. :*)

Enne, T32 heeft misschien dezelfde topgun als de T29 |:( , ik heb er alsnog erg leuke potjes mee gehad. Dus ik zou zeggen: Give it a try! :)

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik verloor gisteren een 1 op 1 gevecht met een M103 in mijn E75. En de enige reden was premium ammo. Hij schoot full prem, ik alleen standaard AP. Gatverdamme wat een fuckzooi is dat toch.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

MrJ schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:24:

T32 is niet verkeerd. Gewoon hull down gaan staan en het meeste pen je wel. Tegen T10 heavies gewoon gold. Je krijgt meestal toch gold naar je afgevuurd omdat mensen in een T10 niet kunnen flanken of mikken. O-)
Oh en congrats met niet meer "tomaat" zijn. ;)

• wsLy
Edmin schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:47:
Ik verloor gisteren een 1 op 1 gevecht met een M103 in mijn E75. En de enige reden was premium ammo. Hij schoot full prem, ik alleen standaard AP. Gatverdamme wat een fuckzooi is dat toch.
Ook al schiet een m103 geen premium ammo dan kan hij het alsnog winnen van een e75... Ligt maar net eraan hoe je met je tank omgaat... M103 was een super tank om te spelen. E75 was pijnlijk totdat hij full-ops was.

Stichting Hobbyserver

• Bertvdk
wsLy schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:08:
[...]

Ook al schiet een m103 geen premium ammo dan kan hij het alsnog winnen van een e75... Ligt maar net eraan hoe je met je tank omgaat... M103 was een super tank om te spelen. E75 was pijnlijk totdat hij full-ops was.
De gun is goed, maar de turret / hull armour is niet betrouwbaar en zeker niet beter dan die van de E75.
Heb zelf de E75 nooit gespeeld, maar heb me toch regelmatig lopen ergeren aan m'n MEDIUM M103.

Noobmeter

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Bertvdk schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:30:
[...]

De gun is goed, maar de turret / hull armour is niet betrouwbaar en zeker niet beter dan die van de E75.
Heb zelf de E75 nooit gespeeld, maar heb me toch regelmatig lopen ergeren aan m'n MEDIUM M103.
Als er een heavy is welke onbetrouwbaar pantser heeft dan is het de E-75 wel. Hoe bedoel je iedereen schiet op de cupola of als het even kan sloopt je motor?
Bij de meeste andere heavies moet je tenminste leren waar je moet schieten. Heb je een Duitse heavy gesloopt dan kan je ze vrijwel allemaal aan. :/

• Bertvdk
DaniëlWW2 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:47:
[...]

Als er een heavy is welke onbetrouwbaar pantser heeft dan is het de E-75 wel. Hoe bedoel je iedereen schiet op de cupola of als het even kan sloopt je motor?
Bij de meeste andere heavies moet je tenminste leren waar je moet schieten. Heb je een Duitse heavy gesloopt dan kan je ze vrijwel allemaal aan. :/
Ik bedoel dat men dwars door de voorkant van de koepel heen schiet. Dus niet geaimd op de cupola, maar gewoon willekeurig op de koepel. De M103 is daarmee voor mij eerder een medium dan een heavy, als er met kinderlijk gemak door de hull en turret heen wordt geschoten. Sidescrapen is namelijk ook geen optie.

Kan natuurlijk ook dat ik op die moment mensen tegenkom die uitsluitend met goud lopen te schieten. Mijn XVM houdt alleen bij op wie ik damage heb gedaan.

[ Voor 10% gewijzigd door Bertvdk op 27-11-2014 12:59 ]

Noobmeter

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Bertvdk schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:53:
[...]
Ik bedoel dat men dwars door de voorkant van de koepel heen schiet. Dus niet geaimd op de cupola, maar gewoon willekeurig op de koepel.

Kan natuurlijk ook dat ik op die moment mensen tegenkom die uitsluitend met goud lopen te schieten. Mijn XVM houdt alleen bij op wie ik damage heb gedaan.
De M103 heeft een weakspot bovenaan de koepel. Het zouden best wel eens schoten kunnen zijn welke de cupola missen en daar inslaan. Het punt is alleen dat niet iedereen dat weet. Bij de E-75 is het alleen maar je cupola. Verder compenseert de M103 met een beduidend beter kanon.

• Bertvdk
DaniëlWW2 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:58:
[...]

De M103 heeft een weakspot bovenaan de koepel. Het zouden best wel eens schoten kunnen zijn welke de cupola missen en daar inslaan. Het punt is alleen dat niet iedereen dat weet. Bij de E-75 is het alleen maar je cupola. Verder compenseert de M103 met een beduidend beter kanon.
Zeker, vindt het absoluut niet vervelend om met de M103 te spelen. Misschien toch wat minder aggresief spelen >:)

Noobmeter

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09 12:16
DaniëlWW2 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:47:
[...]

Ik weet niet welke E75 jij hebt gespeeld of hoe maar als er heavy 1 tank (naast de nieuwe vk 45b die gewoon OP front-armor heeft) betrouwbaar armor heeft dan is het de E-75. En als jij je tegenstanders toelaat meermals je cupola te schieten of je glacial dan doe je iets compleet fout en kan je maar beter helemaal terug gaan naar lagere tiers om te leren spelen.

Wot-stats

• Bertvdk
poderosoo schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:01:
[...]

Ik weet niet welke E75 jij hebt gespeeld of hoe maar als er heavy 1 tank (naast de nieuwe vk 45b die gewoon OP front-armor heeft) betrouwbaar armor heeft dan is het de E-75. En als jij je tegenstanders toelaat meermals je cupola te schieten of je glacial dan doe je iets compleet fout en kan je maar beter helemaal terug gaan naar lagere tiers om te leren spelen.
We hebben het over weakspots en armour, niet over rape-potjes waar de speler zijn E75 ervaart als een BT-2.
Kwam gister met mn T54E1 clipper niet door een geangelde E75 heen, erg frustrerend.

Noobmeter

• wsLy
Altijd fijn als bijna al je mediums doodgaan doordat ze dom aan het spelen zijn... In no time waren we 7 mediums verloren!!!! De Bat Chats, Leopard PT A's en de centurion... volgens mij hebben ze maximaal 3 minuten geleefd..
Aan het einde van de pot nog 2 shells over..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/51XIfaK.jpg

Stichting Hobbyserver

• poderosoo
Bertvdk schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:26:
[...]

We hebben het over weakspots en armour, niet over rape-potjes waar de speler zijn E75 ervaart als een BT-2.
Kwam gister met mn T54E1 clipper niet door een geangelde E75 heen, erg frustrerend.
Ik heb het toch ook over weakspots en armour, ik weet niet waar jij iets anders leest. Maargoed, als een gemiddelde E75 dus al zijn armor zeer effectief kan gebruiken zonder al te veel moeite te doen waardoor een andere tier 9 er niet doorheen komt lijkt mij het aardig betrouwbaar armour. Je bevestigt mijn punt dus alleen maar door te zeggen dat jij er niet doorheen komt als je 4 shells schiet.

Wot-stats

• Joindry
  • Laatst online: 20:07

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

wsLy schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:34:
Altijd fijn als bijna al je mediums doodgaan doordat ze dom aan het spelen zijn... In no time waren we 7 mediums verloren!!!! De Bat Chats, Leopard PT A's en de centurion... volgens mij hebben ze maximaal 3 minuten geleefd..

[afbeelding]
Wat is die breukverhouding die bij de crewmembers staan? Die mod ken ik niet en heb ook geen idee wat ie zou kunnen doen.

En ik zou zeggen wees blij dat niet je hele team faalhazen waren :) Met een half faalteam kan je zelf de beste scores halen >:)

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

poderosoo schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:01:
[...]

Leg mij dan maar uit hoe ik moet schieten als ik mijn koepel moet blijven bewegen. Zodra ik op iets mik is het meteen raak. Verder moet ik natuurlijk ook nooit naar voren rijden. Een E-75 moet alleen maar ergens sidescrapen en moet natuurlijk niet een aanval leiden of pushen. Oh wait...
Ja dan schiet iedereen meteen op je lower glacis welke even speciaal voor de taak behoorlijk is uitvergroot. En als er ook maar de minste twijfel is of je er wel meteen doorheen komt dan komt hier het goud.

Die tank is overgens een sterk staaltje van hoe je tanks niet ontwerpt en waarom Wargaming daar ook eens mee moet kappen. Een volslagen malloot daar heeft besloten dat de Tiger II nog niet genoeg afstand tot de grond had dus verhogen we dit even. Kunnen we meteen een nog grotere zwakte inbouwen. Dan plaatsen we een 160mm dik stuk staal bovenop en steken we dit lekker ver uit zodat het ontwerp problemen zou hebben met de gewichtsverdeling. Dat de Duitsers letterlijk Nazi's waren (yes pun intended) als het om een correcte gewichtsverdeling in de tank ging, afijn. Verder plaatsen we de transmissie uiteraard vooraan. Niet dat die überhaupt zou passen met het interne volume dat verloren gaat als je de Tiger II en de E-75 naast elkaar zet.

Maar ja, wat weet ik nou. O-)

• wsLy
Joindry schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:38:
[...]

Wat is die breukverhouding die bij de crewmembers staan? Die mod ken ik niet en heb ook geen idee wat ie zou kunnen doen.

En ik zou zeggen wees blij dat niet je hele team faalhazen waren :) Met een half faalteam kan je zelf de beste scores halen >:)
Dat laat zien hoeveel battles en XP nodig is om je crew naar het volgende procent te krijgen en bij een mouse-over de totale XP en battles tot 100%. Het is deze mod Klik

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oxIG2Be.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door wsLy op 27-11-2014 14:44 ]

Stichting Hobbyserver

• poderosoo
DaniëlWW2 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:39:
[...]

Leg mij dan maar uit hoe ik moet schieten als ik mijn koepel moet blijven bewegen. Zodra ik op iets mik is het meteen raak. Verder moet ik natuurlijk ook nooit naar voren rijden. Een E-75 moet alleen maar ergens sidescrapen en moet natuurlijk niet een aanval leiden of pushen. Oh wait...
Ja dan schiet iedereen meteen op je lower glacis welke even speciaal voor de taak behoorlijk is uitvergroot. En als er ook maar de minste twijfel is of je er wel meteen doorheen komt dan komt hier het goud.

Die tank is overgens een sterk staaltje van hoe je tanks niet ontwerpt en waarom Wargaming daar ook eens mee moet kappen. Een volslagen malloot daar heeft besloten dat de Tiger II nog niet genoeg afstand tot de grond had dus verhogen we dit even. Kunnen we meteen een nog grotere zwakte inbouwen. Dan plaatsen we een 160mm dik stuk staal bovenop en steken we dit lekker ver uit zodat het ontwerp problemen zou hebben met de gewichtsverdeling. Dat de Duitsers letterlijk Nazi's waren (yes pun intended) als het om een correcte gewichtsverdeling in de tank ging, afijn. Verder plaatsen we de transmissie uiteraard vooraan. Niet dat die überhaupt zou passen met het interne volume dat verloren gaat als je de Tiger II en de E-75 naast elkaar zet.

Maar ja, wat weet ik nou. O-)
Als je sidescraped zorg je dat of je cupola is afgedekt of je laat hun eerst schieten en schiet dan zelf. En als je pushed moet je ook niet recht op tegenstanders afrijden, tenzij het lage pen tanks zijn. En zoals ik al zei als je het armor van een E75 (of welke hoge tier duitse heavy tank dan ook) niet kan laten werken doe je echt compleet iets fout en zal je met geen enkele tank overall goede armor effectief kunnen gebruiken. Overigens moet je je alluminium hoedje maar weer opzetten en verder gaan met russian bias roepen als het niet lukt met duitse tanks 8)7

Wot-stats

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:20

[afbeelding]
Ik wil ook een Batchat maar die grind lijkt me zwaar frusterend. :P

De Obj 140 zal ik volgende week wel hebben dus wil dan weer met een nieuwe medium lijn beginnen.
Zal de Leopard 1 of de Batchat worden.

[ Voor 11% gewijzigd door Kepro op 27-11-2014 15:20 ]

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Verwijderd

Zo dat is ronde 1 van de campaigne...
Op naar ronde 2 :D

• Bertvdk

[afbeelding]
Uhm...

6k Damage, Top Gun..

Heerlijk potje toch ? O+

Noobmeter

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02-2023
CAVALERIE d:)b _/-\o_

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ik ben een paar dagen geleden uit RANGR gegaan. Op het lijstje stond dat ze de ARL 44 meenamen voor clanwars, als puntje bij paaltje komt zit ik elke avond te wachten totdat ik uiteindelijk een keer mag meespelen. Ik heb dus geen 1x in de campaign mogen meespelen, ondanks dat ze me geen slechte speler vonden.

Nu zit ik dus in GIRLS (eerder FGTS) genoemd, beetje een trollclannetje van gasten die orzanel's stream kijken. (En nee, Photomorti zit niet in de clan want hij staat op de banlist. Voordat jullie gingen denken dat ik met zo'n geval in een clan zou willen zitten :D) De theme themesong is:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=BqBZUJIrOqE]

Met het volgende logo, die ik persoonlijk er best erg goed uit vind zien.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VLQalmP.png

[ Voor 14% gewijzigd door Frozen op 27-11-2014 16:12 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Succes daar!
Persoonlijk vind ik ons logo beterder :P
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wy9QC17.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door Vae Victus op 27-11-2014 16:16 ]

• p0st
  • Laatst online: 12-09 14:33
En het allerbeterderererere beste logo :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tkCiPlw.png

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• wsLy
Kepro schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:20:
[...]

Ik wil ook een Batchat maar die grind lijkt me zwaar frusterend. :P

De Obj 140 zal ik volgende week wel hebben dus wil dan weer met een nieuwe medium lijn beginnen.
Zal de Leopard 1 of de Batchat worden.
Het was een leuke grind naar de Bat Chat. Alleen de 13 75 viel tegen van die lijn... de 13 90 is een awesome tank en de Lorraine is ook nice om te spelen!
Bertvdk schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:35:
[...]
Uhm...

6k Damage, Top Gun..

Heerlijk potje toch ? O+
Het is dat de vijandelijke arty niet op mij had geschoten of dat de E100 van hun niet had raak geschoten anders was het anders gelopen... Ik ben wel geraakt door mijn eigen arty...
Frozen schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:10:
Ik ben een paar dagen geleden uit RANGR gegaan. Op het lijstje stond dat ze de ARL 44 meenamen voor clanwars, als puntje bij paaltje komt zit ik elke avond te wachten totdat ik uiteindelijk een keer mag meespelen. Ik heb dus geen 1x in de campaign mogen meespelen, ondanks dat ze me geen slechte speler vonden.
Dat ze de ARL 44 op de lijst hebben staan wil natuurlijk nog niet zeggen dat ze hem in iedere battle nodig hebben... Bij ons stonden ook KV-2's op de lijst maar die zijn ook maar op bepaalde maps gebruikt, denk hierbij aan Ensk. Volgens mij hebben wij zelfs helemaal geen ARL 44's gebruikt..

En het Clan Wars lied van WHY/WHO was beter ;)

en tijdens een Tank Company of de warming up:

Dit was een beetje mee overgenomen naar D_TCH >:)

[ Voor 7% gewijzigd door wsLy op 27-11-2014 18:05 ]

Stichting Hobbyserver

• AcXeller
  • Niet online
Vae Victus schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:14:
Succes daar!
Persoonlijk vind ik ons logo beterder :P
[afbeelding]
I challenge you ! (in clannaam en logo) :p

Afbeeldingslocatie: http://eu.wargaming.net/clans/media/clans/emblems/cl_078/500033078/emblem_64x64.png

Mijn YouTube kanaal

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Bertvdk schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:30:
[...]

In dit specifieke geval werd ik in close quarters al sidescrapend gepenned, terwijl hij gewoon frontaal voor me ging staan. Ik bounce drie keer frontaal, hij penned me in een hoek van minder dan tien graden.

Ik hou van mijn E75, maar soms krijg ik een partij damage door mijn lower glacis, niet normaal.

• SerpentNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-03 00:39
AcXeller schreef op donderdag 27 november 2014 @ 18:32:
[...]

I challenge you ! (in clannaam en logo) :p

[afbeelding]
Ik vond het logo van WHO wel leuk, die joker gast. Ook de verwoordingen die je er mee kon maken enzo waren ook wel grappig.
Helaas ben ik vlak voor de campaign uitgestapt omdat ik achteraf toch niet zoveel tijd voor CW had dan ik had gedacht ivm met mn studie. En ben nu weer clanloos :+
Zo, eindelijk weer eens een echt goede speelsessie. Weliswaar kort, maar toch. Het mag dus toch nog van RNGsus, Serb, Stalin, etc :+

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NukcxaqiljaTw9dlfXwNtDCO/thumb.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door Mr_Size op 27-11-2014 22:47 ]

• Knowuse
Las net het volgende op ftr: added following functions to the minimap: viewrange indicator, gun traverse sector (only for arty), tank names and displaying the last place where a tank was spotted.

Goed dat ze die functionalteit beschikbaarmaken, dit is voor mij de belangrijkste rede om xvm te gebruiken.

Shuttle st20g5

• ThomasG
  • Laatst online: 17:43
Knowuse schreef op donderdag 27 november 2014 @ 22:57:
Las net het volgende op ftr: added following functions to the minimap: viewrange indicator, gun traverse sector (only for arty), tank names and displaying the last place where a tank was spotted.

Goed dat ze die functionalteit beschikbaarmaken, dit is voor mij de belangrijkste rede om xvm te gebruiken.
Ik gebruik juist Enhanced Minimap HD (heet tegenwoordig Locastan HD Minimap, blijkt.) Ik vind de XVM variant 10 keer niks. De enige optie die Minimap HD niet heeft is in de spelerslijst aangeven wie wel en niet gespot zijn, maar dat kreeg ik in XVM nooit aan de praat. En daar heeft Minimap HD een alternatief voor, en het heeft veel meer opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bo0bz
  • Laatst online: 23:51
Eindelijk de 155mm op de T30 weten te unlocken. Nu een paar potjes gespeeld en merk dat deze gun me beter ligt. Hoewel de T30 voelt als een heavy moet ik hem echt blijven spelen als een TD. Anders doet de reload time me de das om.

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
ThomasG schreef op donderdag 27 november 2014 @ 23:22:
[...]
Ik gebruik juist Enhanced Minimap HD (heet tegenwoordig Locastan HD Minimap, blijkt.) Ik vind de XVM variant 10 keer niks. De enige optie die Minimap HD niet heeft is in de spelerslijst aangeven wie wel en niet gespot zijn, maar dat kreeg ik in XVM nooit aan de praat. En daar heeft Minimap HD een alternatief voor, en het heeft veel meer opties.
Die heb ik vorige patch gebruikt omdat ik de mini map in het midden van m'n scherm wou hebben, werkt inderdaad prima. Ik had alleen het probleem dat ie het pas deed als ik op Ctrl drukte.

Hoop dat WG het een beetje goed implementeerd, anders kun je net zo goed de andere mods blijven gebruiken.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 20:07

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Bo0bz schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 00:29:
Eindelijk de 155mm op de T30 weten te unlocken. Nu een paar potjes gespeeld en merk dat deze gun me beter ligt. Hoewel de T30 voelt als een heavy moet ik hem echt blijven spelen als een TD. Anders doet de reload time me de das om.
Een heavy met 750 alfa zou misschien wel een beetje teveel van het goede zijn denk je niet. Ik zou de T30 ook nog wel willen maar heb echt geen zin de T28 proto te gaan spelen. Ik heb de gewone t28 grind ook al opgegeven. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joindry schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 10:06:
[...]

Een heavy met 750 alfa zou misschien wel een beetje teveel van het goede zijn denk je niet.
E-whole100.
VK 7201.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
Joindry schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 10:06:
[...]

Een heavy met 750 alfa zou misschien wel een beetje teveel van het goede zijn denk je niet. Ik zou de T30 ook nog wel willen maar heb echt geen zin de T28 proto te gaan spelen. Ik heb de gewone t28 grind ook al opgegeven. :|
Nou begin dan ook maar niet aan de duitse WT auf E100 TD-lijn.
Leuke guns, maar geen snelheid en geen armour.

Zit ik toch liever in die Amerikaanse slagschepen :+

Noobmeter

Pagina: 1 ... 9 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.