Van het weekend nog in een Ferdinand gehaaldBertvdk schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:41:
[...]
Goed bezig![]()
Volgende doel is de Radley Medal? (8-9 kills)
Surfin' paradise!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Van het weekend nog in een Ferdinand gehaaldBertvdk schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:41:
[...]
Goed bezig![]()
Volgende doel is de Radley Medal? (8-9 kills)
Surfin' paradise!
Nee, nee, NEEEE.Snappie88 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 17:26:
[...]
Van het weekend nog in een Ferdinand gehaaldstronk tank!
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
TD's zijn sowieso ellende naar mijn mening, campende ondingen zijn het. Rij je lekker met je med in een top tier wordt je weer dood gefucussed door een tomaat in een WTE100 of denk je nog genoeg HP te hebben.. Oeps daar ging 750.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 17:42:
[...]
Nee, nee, NEEEE.
Gruwelijk stuk ellende is het. Ja het is persoonlijk geworden tussen mij en dat ding.
wsLy schreef op woensdag 26 november 2014 @ 06:05:
Gisteren weer een goed voorbeeld van mensen die niet begrijpen waar een platoon voor is... Zaten 3 t8 heavies in een platoon, een is-3, kv-4 en tiger 2, ieder ging een andere kant op en probeerde de vijand te ontlopen!!! Ze waren top tiers... Als die samen blijven kunnen ze alles opruimen. Maar voor bepaalde mensen is dat lastig om te begrijpen.
In een andere battle moest ik mijn mond houden en mij met mijn eigen zaken bemoeien, ik mocht namelijk niks zeggen over de lemmingtrain van 11 man... Alleen wij met 2 arties en 2 lights (suicide scouts, gg) waren niet op de linkerflank van hidden village. Zoals verwacht werden ze allemaal afgemaakt en kwam de vijand via het stadje en had die gast 380hp damage gedaan net een t34 in een t8 pot. GGWP
http://wotlabs.net/eu/player/GJP
Gister nog (tot mijn grote verbazing en tegen alle verwachting in) gehaald op mijn Sint Emiel.Snappie88 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 17:26:
[...]
Van het weekend nog in een Ferdinand gehaaldstronk tank!
Sinds gister eindelijk de topgun maar ik heb echt flink zitten vloeken op die tank, vooral de traagheid is erg. Ik ga tegenwoordig maar gewoon een beetje base campen omdat of je flank sterft, of ze nemen de poten zodat je alleen bent en niets meer kan doen op 1 of 2 klappen na. Ik hoop echt dat de rambam het waard gaat zijn.Bertvdk schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:06:
[...]
De Sint Emiel grind is echt tenenkrommend. Zit nu ook op een winrate van 43% na 150 potjes, ondanks relatief veel damage.
Maar dat trage hok + algeheel gebrek aan armor en 15 shells, mogen ze wat mij betreft wel gaan aanpassen.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Inderdaad, dat kreng is echt frustrerend om te spelen. De gun depression is leuk meegenomen, maar als je flank valt, kun je 1, misschien nog 2x schieten. Als je flank wint, ben je veel te traag om nog wat damage mee te snaaien.AcXeller schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:14:
[...]
Sinds gister eindelijk de topgun maar ik heb echt flink zitten vloeken op die tank, vooral de traagheid is erg. Ik ga tegenwoordig maar gewoon een beetje base campen omdat of je flank sterft, of ze nemen de poten zodat je alleen bent en niets meer kan doen op 1 of 2 klappen na. Ik hoop echt dat de rambam het waard gaat zijn.
[ Voor 15% gewijzigd door Bertvdk op 26-11-2014 09:31 ]
Wat een vreselijk ding jaAcXeller schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:14:
[...]
Sinds gister eindelijk de topgun maar ik heb echt flink zitten vloeken op die tank, vooral de traagheid is erg. Ik ga tegenwoordig maar gewoon een beetje base campen omdat of je flank sterft, of ze nemen de poten zodat je alleen bent en niets meer kan doen op 1 of 2 klappen na. Ik hoop echt dat de rambam het waard gaat zijn.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Verwijderd
Probeer solo's modpack eens, gewoon even zoeken via google. Kan je zien wat je allemaal kan aanpassen en ja zodra je weet wat je doet kan je veel meer maar het geeft een idee! Ik kan overigens wat betreft de aimer jimbo's aanbevelen.Bertvdk schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:29:
[...]
Inderdaad, dat kreng is echt frustrerend om te spelen. De gun depression is leuk meegenomen, maar als je flank valt, kun je 1, misschien nog 2x schieten. Als je flank wint, ben je veel te traag om nog wat damage mee te snaaien.
Nog 30k, dan gaat ie direct weg!
Even heel iets anders, hoe zien jullie die WN8 waardering uit gespeelde potjes? Is dit een instelling in XVM die ik toevallig niet aan heb staan?
(Het is me sowieso een raadsel, hoe je die XVM aan moet passen. De stock aimer begint me ook te irriteren)
500 Damage per schot is best lekkerhexta schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:46:
[...]
Wat een vreselijk ding ja
Hoe is de topgun erop?
Verwijderd
Damn zoveel potjes schiet het niet op...Bertvdk schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:06:
[...]
Gister nog (tot mijn grote verbazing en tegen alle verwachting in) gehaald op mijn Sint Emiel.
Ook direct m'n eerste Crucial contribution gehaald.
De Sint Emiel grind is echt tenenkrommend. Zit nu ook op een winrate van 43% na 150 potjes, ondanks relatief veel damage.
Maar dat trage hok + algeheel gebrek aan armor en 15 shells, mogen ze wat mij betreft wel gaan aanpassen.
Speel veel samen met een goede T25/2.Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:53:
[...]
Damn zoveel potjes schiet het niet op...
Heb hem gespeeld met een gezonde 64% win.
Misschien geschikte platoonmaatjes zoeken??
Verwijderd
Daar wordt je zowiezo verdrietig van in elke tankBertvdk schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:57:
[...]
Speel veel samen met een goede T25/2.
Gebeurd regelmatig dat je potjes verliest terwijl ons platoon goed is voor 3 - 4k damage.
Maargoed ben blij als ik deze heb uitgespeeld. Gelukkig ben ik ook bezig met de T44 als afwisseling.
Heerlijke tank
Ja totdat de expected values aangepast gaan worden. Dat zal binnen een paar maanden gebeuren denk ik.wontcachme schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:17:
Overigens is de T37 wel een goede wn8 farmer. Speel hem alleen maar in CW maar gisteren in cw 4k en 7k wn8 ermee gehaald. Waren potjes met 100 spotting dmg en 1000 eigen dmg om dat te krijgen
. Wel veel famepoints opgeleverd though. Ruim 4k per potje (in een tournament) ivm opstapelende multipliers
quote: SilentstalkerI removed the first IM post, because it SEEMS it contained incorrect information. Hard to say.
[ Voor 48% gewijzigd door Vae Victus op 26-11-2014 13:45 ]
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Whatever.
page not foundVae Victus schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:08:
Individuele missies worden makkelijker, gelukkig maar
http://ftr.wot-news.com/2...tta-supertest-im-changes/
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De splash van een HE shell of misschien zelfs een ricochet van een AP shell.Edmin schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:22:
Vandaag merkte ik dat je in hull-down positie gewoon ge-detracked kunt worden... WTF
Shuttle st20g5
Omg, zuur dat het een loss was zeg. Maar leuk idee om er een competitie van te maken, helaas heb ik geen Maus..Fordox schreef op maandag 24 november 2014 @ 22:50:
Nee geen ace
Third.
Fucking.
Class.
De battle was een loss en mijn schoten waren telkens 300+ m ver weg.
Laten we er een competitie van maken:
[b]Degene die meer damage blocked + damage dealt kan doen in totaal en de eerste is die het in zendt, krijgt van mij een tier 8 premium tank
Soms wel, met de T-44 nog een paar mooie potjes gedaan echter credits win je daar niet mee... meestal 10k winst oid.Edmin schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:32:
Speel je niet te veel hoge tiers dan? Ik farm rustig door op Tier 4-7, zonder prem of prem tenk.
Whatever.
Dat tikt snel aan dan. Mooiste dat ik had was toen wij tegenover een 11 TOG2 base defense stonden: +7 255 FPwontcachme schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:17:.
Wel veel famepoints opgeleverd though. Ruim 4k per potje (in een tournament) ivm opstapelende multipliers
[ Voor 11% gewijzigd door Riegah op 26-11-2014 13:18 ]
*Kv-2 likes this post*Riegah schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:16:
[...]
Dat tikt snel aan dan. Mooiste dat ik had was toen wij tegenover een 11 TOG2 base defense stonden: +7 255 FP
[ Voor 4% gewijzigd door xTmPizzaMan op 26-11-2014 13:36 ]
No sig!
Gisteren in 4 games in een tournament heb ik in totaal 20k aan famepoints behaald. Had 32k, nu 52k.Riegah schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:16:
[...]
Dat tikt snel aan dan. Mooiste dat ik had was toen wij tegenover een 11 TOG2 base defense stonden: +7 255 FP
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Volgens mij is dit nog steeds een vereiste.
Top damage is niet zo moeilijk. Top xp daarentegenArty: be first in XP and damage in battle
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Nee je hoeft maar 4 out of 5 te halen, je kan dus 1 klasse overslaanVae Victus schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:44:
[...]
Volgens mij is dit nog steeds een vereiste.
[...]
Top damage is niet zo moeilijk. Top xp daarentegen
In principe moet je ze wel alle 5 halen. Je kunt er echter een overslaan door de laatste token op een alternatieve manier te halen, door een repeatable missie een stuk of wat keer te doen.themaxter schreef op woensdag 26 november 2014 @ 14:11:
[...]
Nee je hoeft maar 4 out of 5 te halen, je kan dus 1 klasse overslaan
Je zou denken dat ze dat na 2 keer wel door zouden hebbenwontcachme schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:37:
[...]
Wij hebben 3 dagen lang op Mountain pass onze HQ en provincie verdedigd met 10 vs 15 chips. 3x heeft dezelfde clan gefaald![]()
. TOG's FTW
[ Voor 29% gewijzigd door ThomasG op 26-11-2014 14:36 ]
Op lagere tiers kosten je shells en repairs een stuk minder, waardoor je niet zo veel kosten hebt. Persoonlijk vind ik de Tiger een leuke grindmachine, omdat ik daar gewoon (ego-alert) erg goed mee kan spelen. Daarnaast doen voor mij de M8A1 en T4967 het leuk in de balans.Harmen schreef op woensdag 26 november 2014 @ 12:48:
[...]
Soms wel, met de T-44 nog een paar mooie potjes gedaan echter credits win je daar niet mee... meestal 10k winst oid.
Met de lower tiers kan je dus beter farmen begrijp ik? Heb een Pz1c en ELC AMX. Lager niet.
Whatever.
[ Voor 43% gewijzigd door blonderulez op 26-11-2014 16:44 ]
Ok dit is gewoon een assumptie...blonderulez schreef op woensdag 26 november 2014 @ 16:41:
Trouwens opmerkelijk veel arties in de top van de lijst....
[ Voor 14% gewijzigd door Inrage op 26-11-2014 17:07 ]
Dat argument van de minder shells kan ik niet helemaal volgen, omdat je dan ook minder credits krijgt (minder shells = minder dmg = minder credits), de rest van de argumenten zou best eens waar kunnen zijn.Inrage schreef op woensdag 26 november 2014 @ 17:05:
[...]
Ok dit is gewoon een assumptie...
+ Als je 50% van de games wint dan zal je in arty 45% van de battles overleven?
+ Dit tegenover 20-35% (afhankelijk van je speelstijl/skill) in andere classes.
= Je geeft dus minder uit aan repair kosten, duuuuuus meer income!
+ je vuurt ook minder shells per minuut af dus ook minder ammo cost
+ je gebruikt zo goed als nooit consumables, gespot = dood. 1 hit = bijna dood. Tracks repairen of crew genezen heeft dus zo goed als geen zin. Ik stop er overal een premium consumable in gewoon voor de bonus maar gebruik ze nooit om te repairen/healen.
Op dit moment speel ik af en toe de M12 eens, kan mij niet herinneren daar ooit loss op gemaakt te hebben. Zelfs in potjes waar alles mis gaat maar waar je TD stijl toch 1 enemy kan raken maak je al winst. Speel natuurlijk wel met een premium account.
[ Voor 4% gewijzigd door blonderulez op 26-11-2014 17:15 ]
Dat zijn consumables die je automatisch gebruikt, zoals een six-pack cola, oid. En die zijn erg duur, dus daar verlies je credits mee.Frunz schreef op woensdag 26 november 2014 @ 17:21:
Ik neem aan dat hij bedoelt dat je meer kans hebt om te raken, aangezien je reload omlaag gaat, en je accurater kan schieten.
Als in de Pz IV Smallturm? Ik zie echt niks in die tank.Edmin schreef op woensdag 26 november 2014 @ 18:29:
Ik heb besloten dat ik de beste Schmallturmpiloot ooitever wil worden. Dat ding staat een partij stof te happen in de garage...
Ik grind er nog veel meer. Dit is alleen een bijzondere tank. Een tank die jij zou moeten kunnen waarderen.Edmin schreef op woensdag 26 november 2014 @ 19:20:
Meh, heb al genoeg grinds lopen (T44, Indien, M4) om me druk om te maken. Die PzIVs moet de creditmaker worden. En hij is sexyyyyyyyyy.
[ Voor 12% gewijzigd door Mr_Size op 26-11-2014 20:00 ]
Dat duurt nog wel even ja.Edmin schreef op woensdag 26 november 2014 @ 19:41:
Oh, I can has interest... zeker omdat Duits.
Maar helaas moet ik die lijn nog beginnen bij de PzIIIa... dus dat duurt nog wel een eeuw
Niet eens ritmeester?Edmin schreef op woensdag 26 november 2014 @ 20:14:
Aye aye, kapitein!
Dag 4 en wederom is de 10 vs 15 gewonnenThomasG schreef op woensdag 26 november 2014 @ 14:31:
[...]
Je zou denken dat ze dat na 2 keer wel door zouden hebben
Die Topgun is gruwelijk, mits de vijand jou met rust laat.hexta schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:46:
[...]
Wat een vreselijk ding ja
Hoe is de topgun erop?
Godfather Bodybuilding topic reeks
M103 vind ik echt een heerlijke tank, net zoals de T29. M103 vind ik zelfs stock al erg leuk spelen. Sinds kort de volgende gun erop zitten en t is alleen maar beter geworden.MrJ schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:24:
WN8 gemiddelde in de 4 cijfers.![]()
En na mijn MoE op de T1 heavy, M6, IS en IS3 deze ook bijna gekregen op mijn E75. Toen kwam er een loosing streak van heb ik jou daar.Vanavond herkansing, zit op 64,4% ofzo.
http://www.noobmeter.com/player/eu/mrj_/517178685/
Speel nu T29, IS, IS3 en E75. Twijfel om tzt met de T32 te gaan spelen of een handle free XP er tegenaan te gooien richting the M103.
Met de IS, IS3 en E75 ga ik niet hoger. Die spelen prima zo.
T32 is niet verkeerd. Gewoon hull down gaan staan en het meeste pen je wel. Tegen T10 heavies gewoon gold. Je krijgt meestal toch gold naar je afgevuurd omdat mensen in een T10 niet kunnen flanken of mikken.MrJ schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:24:
WN8 gemiddelde in de 4 cijfers.![]()
En na mijn MoE op de T1 heavy, M6, IS en IS3 deze ook bijna gekregen op mijn E75. Toen kwam er een loosing streak van heb ik jou daar.Vanavond herkansing, zit op 64,4% ofzo.
http://www.noobmeter.com/player/eu/mrj_/517178685/
Speel nu T29, IS, IS3 en E75. Twijfel om tzt met de T32 te gaan spelen of een handle free XP er tegenaan te gooien richting the M103.
Met de IS, IS3 en E75 ga ik niet hoger. Die spelen prima zo.
Ook al schiet een m103 geen premium ammo dan kan hij het alsnog winnen van een e75... Ligt maar net eraan hoe je met je tank omgaat... M103 was een super tank om te spelen. E75 was pijnlijk totdat hij full-ops was.Edmin schreef op donderdag 27 november 2014 @ 11:47:
Ik verloor gisteren een 1 op 1 gevecht met een M103 in mijn E75. En de enige reden was premium ammo. Hij schoot full prem, ik alleen standaard AP. Gatverdamme wat een fuckzooi is dat toch.
De gun is goed, maar de turret / hull armour is niet betrouwbaar en zeker niet beter dan die van de E75.wsLy schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:08:
[...]
Ook al schiet een m103 geen premium ammo dan kan hij het alsnog winnen van een e75... Ligt maar net eraan hoe je met je tank omgaat... M103 was een super tank om te spelen. E75 was pijnlijk totdat hij full-ops was.
Als er een heavy is welke onbetrouwbaar pantser heeft dan is het de E-75 wel. Hoe bedoel je iedereen schiet op de cupola of als het even kan sloopt je motor?Bertvdk schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:30:
[...]
De gun is goed, maar de turret / hull armour is niet betrouwbaar en zeker niet beter dan die van de E75.
Heb zelf de E75 nooit gespeeld, maar heb me toch regelmatig lopen ergeren aan m'n MEDIUM M103.
Ik bedoel dat men dwars door de voorkant van de koepel heen schiet. Dus niet geaimd op de cupola, maar gewoon willekeurig op de koepel. De M103 is daarmee voor mij eerder een medium dan een heavy, als er met kinderlijk gemak door de hull en turret heen wordt geschoten. Sidescrapen is namelijk ook geen optie.DaniëlWW2 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:47:
[...]
Als er een heavy is welke onbetrouwbaar pantser heeft dan is het de E-75 wel. Hoe bedoel je iedereen schiet op de cupola of als het even kan sloopt je motor?
Bij de meeste andere heavies moet je tenminste leren waar je moet schieten. Heb je een Duitse heavy gesloopt dan kan je ze vrijwel allemaal aan.
[ Voor 10% gewijzigd door Bertvdk op 27-11-2014 12:59 ]
De M103 heeft een weakspot bovenaan de koepel. Het zouden best wel eens schoten kunnen zijn welke de cupola missen en daar inslaan. Het punt is alleen dat niet iedereen dat weet. Bij de E-75 is het alleen maar je cupola. Verder compenseert de M103 met een beduidend beter kanon.Bertvdk schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:53:
[...]
Ik bedoel dat men dwars door de voorkant van de koepel heen schiet. Dus niet geaimd op de cupola, maar gewoon willekeurig op de koepel.
Kan natuurlijk ook dat ik op die moment mensen tegenkom die uitsluitend met goud lopen te schieten. Mijn XVM houdt alleen bij op wie ik damage heb gedaan.
Zeker, vindt het absoluut niet vervelend om met de M103 te spelen. Misschien toch wat minder aggresief spelenDaniëlWW2 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:58:
[...]
De M103 heeft een weakspot bovenaan de koepel. Het zouden best wel eens schoten kunnen zijn welke de cupola missen en daar inslaan. Het punt is alleen dat niet iedereen dat weet. Bij de E-75 is het alleen maar je cupola. Verder compenseert de M103 met een beduidend beter kanon.
Ik weet niet welke E75 jij hebt gespeeld of hoe maar als er heavy 1 tank (naast de nieuwe vk 45b die gewoon OP front-armor heeft) betrouwbaar armor heeft dan is het de E-75. En als jij je tegenstanders toelaat meermals je cupola te schieten of je glacial dan doe je iets compleet fout en kan je maar beter helemaal terug gaan naar lagere tiers om te leren spelen.DaniëlWW2 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:47:
[...]
Als er een heavy is welke onbetrouwbaar pantser heeft dan is het de E-75 wel. Hoe bedoel je iedereen schiet op de cupola of als het even kan sloopt je motor?
Bij de meeste andere heavies moet je tenminste leren waar je moet schieten. Heb je een Duitse heavy gesloopt dan kan je ze vrijwel allemaal aan.
We hebben het over weakspots en armour, niet over rape-potjes waar de speler zijn E75 ervaart als een BT-2.poderosoo schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:01:
[...]
Ik weet niet welke E75 jij hebt gespeeld of hoe maar als er heavy 1 tank (naast de nieuwe vk 45b die gewoon OP front-armor heeft) betrouwbaar armor heeft dan is het de E-75. En als jij je tegenstanders toelaat meermals je cupola te schieten of je glacial dan doe je iets compleet fout en kan je maar beter helemaal terug gaan naar lagere tiers om te leren spelen.
Ik heb het toch ook over weakspots en armour, ik weet niet waar jij iets anders leest. Maargoed, als een gemiddelde E75 dus al zijn armor zeer effectief kan gebruiken zonder al te veel moeite te doen waardoor een andere tier 9 er niet doorheen komt lijkt mij het aardig betrouwbaar armour. Je bevestigt mijn punt dus alleen maar door te zeggen dat jij er niet doorheen komt als je 4 shells schiet.Bertvdk schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:26:
[...]
We hebben het over weakspots en armour, niet over rape-potjes waar de speler zijn E75 ervaart als een BT-2.
Kwam gister met mn T54E1 clipper niet door een geangelde E75 heen, erg frustrerend.
Wat is die breukverhouding die bij de crewmembers staan? Die mod ken ik niet en heb ook geen idee wat ie zou kunnen doen.wsLy schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:34:
Altijd fijn als bijna al je mediums doodgaan doordat ze dom aan het spelen zijn... In no time waren we 7 mediums verloren!!!! De Bat Chats, Leopard PT A's en de centurion... volgens mij hebben ze maximaal 3 minuten geleefd..
Aan het einde van de pot nog 2 shells over..
[afbeelding]
Leg mij dan maar uit hoe ik moet schieten als ik mijn koepel moet blijven bewegen. Zodra ik op iets mik is het meteen raak. Verder moet ik natuurlijk ook nooit naar voren rijden. Een E-75 moet alleen maar ergens sidescrapen en moet natuurlijk niet een aanval leiden of pushen. Oh wait...poderosoo schreef op donderdag 27 november 2014 @ 13:01:
[...]
Ik weet niet welke E75 jij hebt gespeeld of hoe maar als er heavy 1 tank (naast de nieuwe vk 45b die gewoon OP front-armor heeft) betrouwbaar armor heeft dan is het de E-75. En als jij je tegenstanders toelaat meermals je cupola te schieten of je glacial dan doe je iets compleet fout en kan je maar beter helemaal terug gaan naar lagere tiers om te leren spelen.
Dat laat zien hoeveel battles en XP nodig is om je crew naar het volgende procent te krijgen en bij een mouse-over de totale XP en battles tot 100%. Het is deze mod KlikJoindry schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:38:
[...]
Wat is die breukverhouding die bij de crewmembers staan? Die mod ken ik niet en heb ook geen idee wat ie zou kunnen doen.
En ik zou zeggen wees blij dat niet je hele team faalhazen warenMet een half faalteam kan je zelf de beste scores halen
[ Voor 16% gewijzigd door wsLy op 27-11-2014 14:44 ]
Als je sidescraped zorg je dat of je cupola is afgedekt of je laat hun eerst schieten en schiet dan zelf. En als je pushed moet je ook niet recht op tegenstanders afrijden, tenzij het lage pen tanks zijn. En zoals ik al zei als je het armor van een E75 (of welke hoge tier duitse heavy tank dan ook) niet kan laten werken doe je echt compleet iets fout en zal je met geen enkele tank overall goede armor effectief kunnen gebruiken. Overigens moet je je alluminium hoedje maar weer opzetten en verder gaan met russian bias roepen als het niet lukt met duitse tanksDaniëlWW2 schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:39:
[...]
Leg mij dan maar uit hoe ik moet schieten als ik mijn koepel moet blijven bewegen. Zodra ik op iets mik is het meteen raak. Verder moet ik natuurlijk ook nooit naar voren rijden. Een E-75 moet alleen maar ergens sidescrapen en moet natuurlijk niet een aanval leiden of pushen. Oh wait...
Ja dan schiet iedereen meteen op je lower glacis welke even speciaal voor de taak behoorlijk is uitvergroot. En als er ook maar de minste twijfel is of je er wel meteen doorheen komt dan komt hier het goud.
Die tank is overgens een sterk staaltje van hoe je tanks niet ontwerpt en waarom Wargaming daar ook eens mee moet kappen. Een volslagen malloot daar heeft besloten dat de Tiger II nog niet genoeg afstand tot de grond had dus verhogen we dit even. Kunnen we meteen een nog grotere zwakte inbouwen. Dan plaatsen we een 160mm dik stuk staal bovenop en steken we dit lekker ver uit zodat het ontwerp problemen zou hebben met de gewichtsverdeling. Dat de Duitsers letterlijk Nazi's waren (yes pun intended) als het om een correcte gewichtsverdeling in de tank ging, afijn. Verder plaatsen we de transmissie uiteraard vooraan. Niet dat die überhaupt zou passen met het interne volume dat verloren gaat als je de Tiger II en de E-75 naast elkaar zet.
Maar ja, wat weet ik nou.
Ik wil ook een Batchat maar die grind lijkt me zwaar frusterend.wsLy schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:34:
Altijd fijn als bijna al je mediums doodgaan doordat ze dom aan het spelen zijn... In no time waren we 7 mediums verloren!!!! De Bat Chats, Leopard PT A's en de centurion... volgens mij hebben ze maximaal 3 minuten geleefd..
[afbeelding]
[ Voor 11% gewijzigd door Kepro op 27-11-2014 15:20 ]
Uhm...wsLy schreef op donderdag 27 november 2014 @ 14:34:
[afbeelding]
[ Voor 14% gewijzigd door Frozen op 27-11-2014 16:12 ]
[ Voor 40% gewijzigd door Vae Victus op 27-11-2014 16:16 ]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Het was een leuke grind naar de Bat Chat. Alleen de 13 75 viel tegen van die lijn... de 13 90 is een awesome tank en de Lorraine is ook nice om te spelen!Kepro schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:20:
[...]
Ik wil ook een Batchat maar die grind lijkt me zwaar frusterend.
De Obj 140 zal ik volgende week wel hebben dus wil dan weer met een nieuwe medium lijn beginnen.
Zal de Leopard 1 of de Batchat worden.
Het is dat de vijandelijke arty niet op mij had geschoten of dat de E100 van hun niet had raak geschoten anders was het anders gelopen... Ik ben wel geraakt door mijn eigen arty...Bertvdk schreef op donderdag 27 november 2014 @ 15:35:
[...]
Uhm...
6k Damage, Top Gun..
Heerlijk potje toch ?
Dat ze de ARL 44 op de lijst hebben staan wil natuurlijk nog niet zeggen dat ze hem in iedere battle nodig hebben... Bij ons stonden ook KV-2's op de lijst maar die zijn ook maar op bepaalde maps gebruikt, denk hierbij aan Ensk. Volgens mij hebben wij zelfs helemaal geen ARL 44's gebruikt..Frozen schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:10:
Ik ben een paar dagen geleden uit RANGR gegaan. Op het lijstje stond dat ze de ARL 44 meenamen voor clanwars, als puntje bij paaltje komt zit ik elke avond te wachten totdat ik uiteindelijk een keer mag meespelen. Ik heb dus geen 1x in de campaign mogen meespelen, ondanks dat ze me geen slechte speler vonden.
[ Voor 7% gewijzigd door wsLy op 27-11-2014 18:05 ]
I challenge you ! (in clannaam en logo)Vae Victus schreef op donderdag 27 november 2014 @ 16:14:
Succes daar!
Persoonlijk vind ik ons logo beterder
[afbeelding]
In dit specifieke geval werd ik in close quarters al sidescrapend gepenned, terwijl hij gewoon frontaal voor me ging staan. Ik bounce drie keer frontaal, hij penned me in een hoek van minder dan tien graden.Bertvdk schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:30:
[...]
De gun is goed, maar de turret / hull armour is niet betrouwbaar en zeker niet beter dan die van de E75.
Heb zelf de E75 nooit gespeeld, maar heb me toch regelmatig lopen ergeren aan m'n MEDIUM M103.
Ik vond het logo van WHO wel leuk, die joker gast. Ook de verwoordingen die je er mee kon maken enzo waren ook wel grappig.AcXeller schreef op donderdag 27 november 2014 @ 18:32:
[...]
I challenge you ! (in clannaam en logo)
[afbeelding]
[ Voor 27% gewijzigd door Mr_Size op 27-11-2014 22:47 ]
Shuttle st20g5
Ik gebruik juist Enhanced Minimap HD (heet tegenwoordig Locastan HD Minimap, blijkt.) Ik vind de XVM variant 10 keer niks. De enige optie die Minimap HD niet heeft is in de spelerslijst aangeven wie wel en niet gespot zijn, maar dat kreeg ik in XVM nooit aan de praat. En daar heeft Minimap HD een alternatief voor, en het heeft veel meer opties.Knowuse schreef op donderdag 27 november 2014 @ 22:57:
Las net het volgende op ftr: added following functions to the minimap: viewrange indicator, gun traverse sector (only for arty), tank names and displaying the last place where a tank was spotted.
Goed dat ze die functionalteit beschikbaarmaken, dit is voor mij de belangrijkste rede om xvm te gebruiken.
7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020
Die heb ik vorige patch gebruikt omdat ik de mini map in het midden van m'n scherm wou hebben, werkt inderdaad prima. Ik had alleen het probleem dat ie het pas deed als ik op Ctrl drukte.ThomasG schreef op donderdag 27 november 2014 @ 23:22:
[...]
Ik gebruik juist Enhanced Minimap HD (heet tegenwoordig Locastan HD Minimap, blijkt.) Ik vind de XVM variant 10 keer niks. De enige optie die Minimap HD niet heeft is in de spelerslijst aangeven wie wel en niet gespot zijn, maar dat kreeg ik in XVM nooit aan de praat. En daar heeft Minimap HD een alternatief voor, en het heeft veel meer opties.
Shuttle st20g5
Een heavy met 750 alfa zou misschien wel een beetje teveel van het goede zijn denk je niet. Ik zou de T30 ook nog wel willen maar heb echt geen zin de T28 proto te gaan spelen. Ik heb de gewone t28 grind ook al opgegeven.Bo0bz schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 00:29:
Eindelijk de 155mm op de T30 weten te unlocken. Nu een paar potjes gespeeld en merk dat deze gun me beter ligt. Hoewel de T30 voelt als een heavy moet ik hem echt blijven spelen als een TD. Anders doet de reload time me de das om.
E-whole100.Joindry schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 10:06:
[...]
Een heavy met 750 alfa zou misschien wel een beetje teveel van het goede zijn denk je niet.
Nou begin dan ook maar niet aan de duitse WT auf E100 TD-lijn.Joindry schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 10:06:
[...]
Een heavy met 750 alfa zou misschien wel een beetje teveel van het goede zijn denk je niet. Ik zou de T30 ook nog wel willen maar heb echt geen zin de T28 proto te gaan spelen. Ik heb de gewone t28 grind ook al opgegeven.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq