[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 46 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 19 Laatste
Acties:
  • 46.998 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is weer woensdag! Zoals beloofd hierbij een (dubbele) replay van Kepro:

also:

http://giant.gfycat.com/QuerulousHorribleHedgehog.gif

3,8K dmg met HE in een Waffel _/-\o_ , Circon met zijn luck RNG altijd :+

[ Voor 37% gewijzigd door Mr_Size op 12-11-2014 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-08 23:45
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 19:09:
Voor de echte tank-o-fielen, deze film circuleert op internet http://www.moviemeter.nl/film/84424
Ik heb hem zelf nog niet gezien. Veel te druk met al die missies :P
The White Tiger. Heeft ooit een missie gehad op de RU server, was een soort van boss fight.

Afbeeldingslocatie: http://3d-fan.ru/img/wot/tank/de_20_White_Tiger_2.jpg

Wat een verschrikkelijk lelijke tank.

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Edmin schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:12:
Goede gezien. De loop is ook altijd 1 lange pijp met trekken en velden (ronddraaiende groeven voor stabilisatie van het projectiel) of een gladde schietbuis (zoals bij de Leo2). In dit specifieke geval zit er een granaat klem in de loop:
[afbeelding]
Deze is wel heel erg opvallend. Hoe krijg je het voor elkaar dat een granaat vast komt te zitten in de loop? Verder lijkt de explosieve lading wel verwijderd voordat de granaat daar geplaatst is. Dan vraag je je toch af of die tank niet gesaboteerd is toen die is achtergelaten.
mkliko schreef op woensdag 12 november 2014 @ 08:13:
Erg mooie en indrukwekkende foto's van ED_L. _/-\o_ Bedankt voor het delen! :)F

Ik had nog wel een vraagje:
Die ene foto waar een compleet gestripte foto van een tank staat (Geen tracks en wielen meer, alleen hull en een koepel). Die staat een beetje in een kuil en volgens mij op een berg/heuvel.
Als ik naar die loop kijk zie ik in de loop nog een andere loop zitten, klopt dat? Ik dacht dat het altijd 1 lange pijp was (plat gezegd)...
Dat is een "Bore evacuator". (ik kom niet op de Nederlandse term)
http://en.wikipedia.org/wiki/Bore_evacuator

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Gisteren weer een pracht pot in de T92.
Ace, Gore's medal en high caliber.
http://wotreplays.eu/site...erman_s_bay-vicecomes-t92

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
Victory
Highway
E 50
Experience received:11.075 (x5 for the first victory each day) Credits received 92.599
Battle achievements High Caliber, Confederate, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Victory
Stalingrad
M41 Walker Bulldog
Experience received:10.325 (x5 for the first victory each day) Credits received 46.026
Battle achievements Mastery Badge: "1st Class"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaniëlWW2 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:09:
[...]

Deze is wel heel erg opvallend. Hoe krijg je het voor elkaar dat een granaat vast komt te zitten in de loop? Verder lijkt de explosieve lading wel verwijderd voordat de granaat daar geplaatst is. Dan vraag je je toch af of die tank niet gesaboteerd is toen die is achtergelaten.
Tuurlijk issie gesaboteerd. Granaat vast in de loop krijgen is niet zo moeilijk:
Je trekt de granaat van de huls, flikkert de lading weg, zet de granaat weer op de huls, patroon in de loop, vuurt, *plop*.

De volgende die een granaat afvuurt blaast zichzelf op.

Uiteraard voer je het trucje uit zonder een ontsteker voor het geval dat er wat mis gaat.
DaniëlWW2 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:09:
Dat is een "Bore evacuator". (ik kom niet op de Nederlandse term)
Rookafzuiger. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door User op 12-11-2014 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 20:42

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
mkliko schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:47:
Doet mij denken aan iemand zijn signature...
O-)
mkliko schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:47:

Hmmm, interessant!
Dat betekend dus dat de andere spelers jouw gun dus ook andersom draait dan jij ziet.
Ben meer dan eens kapotgeschoten doordat de vijandelijke gun niet op mij gericht stond vervolgens die tank gaan flanken en afgeknald worden terwijl de vijandelijke gun nog oderweg is naar jouw tank en dus niet eens in de buurt van je tank wijst.... 8)7

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Kleine correctie: rookgasafzuiger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Nou de T-44 zou ook makkelijk moeten zijn om een Ace te halen. Het gebeurd alleen niet. Net weer een waar ik dichtbij was.
T10 game, 2410 damage, 1155xp en first class. :/
Wel lekker 8660 xp verdient, dat helpt met de motorgrind. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 16:38
Rik027 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:27:
[...]

The White Tiger. Heeft ooit een missie gehad op de RU server, was een soort van boss fight.

[afbeelding]

Wat een verschrikkelijk lelijke tank.
ach wat maakt het uit dat die lelijk is.....Gewoon een must have collectors items voor de echte verzamelaars.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:14
Mr_Size schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:22:
Het is weer woensdag! Zoals beloofd hierbij een (dubbele) replay van Kepro:

[video]

also:

http://giant.gfycat.com/QuerulousHorribleHedgehog.gif

3,8K dmg met HE in een Waffel _/-\o_ , Circon met zijn luck RNG altijd :+
Thnx, ook weer wat van geleerd (wat ikzelf het belangrijkste/leukste vind. :)
DaniëlWW2 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 18:08:
Nou de T-44 zou ook makkelijk moeten zijn om een Ace te halen. Het gebeurd alleen niet. Net weer een waar ik dichtbij was.
T10 game, 2410 damage, 1155xp en first class. :/
Wel lekker 8660 xp verdient, dat helpt met de motorgrind. :P
Net weer een M behaald op de T-44, 3.5k damage gedaan.

Zodra ik in een tier8+ potje kom is het standaard premium schieten.

Met standaard ammo is zelfs de achterkant van een indian panzer lastig. :?

[ Voor 3% gewijzigd door Kepro op 12-11-2014 18:52 ]

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Bean77 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 18:13:
[...]

ach wat maakt het uit dat die lelijk is.....Gewoon een must have collectors items voor de echte verzamelaars.
Heeft die tank echt bestaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Kepro schreef op woensdag 12 november 2014 @ 18:53:
[...]

Heeft die tank echt bestaan?
White Tiger? Nee.

Is van een film: IMDB: Belyy tigr (2012)
'After barely surviving a battle with a mysterious, ghostly-white Tiger tank, Red Army Sergeant Ivan Naydenov becomes obsessed with its destruction.'

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Kepro schreef op woensdag 12 november 2014 @ 18:52:

Net weer een M behaald op de T-44, 3.5k damage gedaan.

Zodra ik in een tier8+ potje kom is het standaard premium schieten.

Met standaard ammo is zelfs de achterkant van een indian panzer lastig. :?
Grr, shut up. Ik heb er nu ook al een aantal gehad waar ik een Ace had gekregen als ik won en ik schoot geen gold.
Ooit komt die, ooit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zucht. Gaan die mafkezen cappen bij een 7-6 voorsprong. Meer dan de helft van de tanks zijn nog in de game en we winnen by cap. En bedankt voor de fantastische x5 jongens. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Blijkbaar is er een nieuwe tactic op t5-7 op westfield.
Nee nee, je blijft niet boven als t7 heavy, je rijdt zo snel als je kan naar beneden toe en gaat dan over de onderkant pushen.
http://wotreplays.com/site/1327471#self
(ps. die E-25 van ons had blijkbaar de tijd van z'n leven)
Afbeeldingslocatie: http://snag.gy/aizNK.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Frozen op 12-11-2014 22:09 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:45

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Researched:
SU-122-54 researched. Undistributed experience spent: 150000. Free Experience spent: 0.

Eindelijk, eindelijk verlost van die su 101. Ik heb intussen redelijk wat tanks gespeeld met een grote zwakte, panthers hun motor, leopard PTA zijn ammorack, T28 zijn snelheid (en overrate armor) Maar die -1 depression van de Su101 is echt pure waanzin. Je denkt van, ja, je moet gewoon je plek goed uitkiezen, dan hebje daar geen last van. Alleen van het moment je 5m rijdt kom je 50% van de keren op een helling die meer dan 1% steil is. Meest zenuwslopende tank so far. Mijn voorraad whiskey is abnormaal geslonken tijdens deze grind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:48
Joindry schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:09:
Researched:
SU-122-54 researched. Undistributed experience spent: 150000. Free Experience spent: 0.

Eindelijk, eindelijk verlost van die su 101. Ik heb intussen redelijk wat tanks gespeeld met een grote zwakte, panthers hun motor, leopard PTA zijn ammorack, T28 zijn snelheid (en overrate armor) Maar die -1 depression van de Su101 is echt pure waanzin. Je denkt van, ja, je moet gewoon je plek goed uitkiezen, dan hebje daar geen last van. Alleen van het moment je 5m rijdt kom je 50% van de keren op een helling die meer dan 1% steil is. Meest zenuwslopende tank so far. Mijn voorraad whiskey is abnormaal geslonken tijdens deze grind.
Sterkte met dat onding :') heb 'm zelf weer verkocht O-)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Gaius schreef op woensdag 12 november 2014 @ 21:52:
Zucht. Gaan die mafkezen cappen bij een 7-6 voorsprong. Meer dan de helft van de tanks zijn nog in de game en we winnen by cap. En bedankt voor de fantastische x5 jongens. :')
Valt nog mee, je hebt nog grotere mafkezen die op een encounter gaan cappen bij een 0-2 stand en nog uitcappen ook he... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
De RNG zat soms weer echt niet mee. Paar bizarre potjes gehad met Size en Spaniard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

ShockWave schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:26:
[...]

Valt nog mee, je hebt nog grotere mafkezen die op een encounter gaan cappen bij een 0-2 stand en nog uitcappen ook he... :(
Als dat op Prokhorovka of sh*tty versie van Prokhorovka is is dan geen probleem. Die map eindigd te vaak in een 15 minuten lang campfest. :X
Oh en een paar uur geleden al de No life missie voltooid. Dat ging snel. :P
Verder meteen de T29 gekocht en morgen zal de VK 3002 DB daarbij komen. Heb ik lekker nog meer grinds. :+

[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-11-2014 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
ShockWave schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:26:
[...]

Ugh, zo erg heb ik het nog niet gezien gelukkig. :P

Net wel dé kans op een Kalabanov + Pool's laten liggen. Als top tier heavy (VK 30.01 H) tegen nog een stuk of 5 vijanden alleen overblijven op Himmelsdorf. Uiteindelijk slechts een Radley Walter's aan over gehouden. Zeker niet slecht, aangezien dat pas m'n tweede was, maar er had meer ingezeten denk ik. Afgeschoten uiteindelijk door een Cruiser MkIV. Dus...

En natuurlijk krijg je dan uiteindelijk het potje in die tank waar je krap 500 damage doet als eerste win van de dag en de 5x. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Nog meer mensen die al klaar met Stalingrad zijn? Ik heb de map al zo vaak gespeeld dat ik hem al weer zat ben/word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kepro schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:31:
De RNG zat soms weer echt niet mee. Paar bizarre potjes gehad met Size en Spaniard.

Nog meer mensen die al klaar met Stalingrad zijn? Ik heb de map al zo vaak gespeeld dat ik hem al weer zat ben/word.
Mjah, ik word al 2 weken ge ass f*cked door RNGsus :X

En Stalingrad lijkt idd een slecht gemaakte map te zijn, te vaak wordt er op cap gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Mr_Size schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:40:
[...]

Mjah, ik word al 2 weken ge ass f*cked door RNGsus :X

En Stalingrad lijkt idd een slecht gemaakte map te zijn, te vaak wordt er op cap gewonnen.
Mijn tip, speel even niet. Laat de RNG zichzelf maar even resetten. Spelen met een eindeloze serie aan crap RNG games heeft geen zin. Ik weet er alles van. :/
Verder vind ik Stalingrad wel redelijk. Het probleem is denk ik dat je snel verdwaald raakt en als je een verkeerde straat inrijd dan kost dat tijd. Resetten word dan lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Ik ga altijd via het strand. Vaak kan ik zo naar de cap rijden en intussen wat tanks beschieten in hun kont.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Heb stalingrad nog nooit gewonnen zelfs, 2 tier x afk, 1 flank helemaal leeg laten waardoor je uitgecapt word etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik win Stalingrad meestal, in een Duitse tank. :P
Oh en voordat ik het vergeet. Ik moet morgen alle munitie in al mijn tanks vervangen voor gold only. :+
Waarom? Hierom:
https://www.youtube.com/watch?v=68ugkg9RePc

Nee, het kan me eigenlijk geen bal schelen.

[ Voor 12% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-11-2014 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 23:07:
Jaja, en daarom noem je het zo vaak :P.

En nu ben je dus officieel een no-lifer, gold spamming camper noob zonder teamplay.
Tss stats, wat zegt dat nou. >:)

feli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

djengizz schreef op woensdag 12 november 2014 @ 23:32:
[...]

Jaja, en daarom noem je het zo vaak :P.

En nu ben je dus officieel een no-lifer, gold spamming camper noob zonder teamplay.
Tss stats, wat zegt dat nou. >:)

feli
Thanks. :*)

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
DaniëlWW2 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 01:33:

Ik ga je toch wat tips geven.
-Ten eerste als je die flank kiest op Live Oaks en je pushed blijf dan zo laag mogelijk. Tanks met slechte depressie kunnen dan niet schieten of moeten naar voren en als er achter je een TD etc staat dan heeft die perfecte schoten.
-Ten tweede ga niet stilstaan naast de brug in het open water. Artillerie pakt je meestal. De omtrekkende beweging was wel goed. Zo vermijd je dat je een heuvel opgaat en dat iedereen op jou kan schieten voordat jij een schot kan lossen.
-Ten derde blijf van de auto aim af. Je bounced onnodig schoten en de Panther zijn kanon is het enige echt goede aan de tank. Lekker zelf mikken.
-Ten vierde, ik zou niet blijven staan boven op de rails bij de heuvel. Een tank met goede viewrange ziet je en dan is het snel afgelopen. De Tiger had je bijvoorbeeld kunnen hebben. Die stond veel beter. Het heeft deze game niet veel gescheeld of je was gespot. Ik zou door zijn gegaan in een poging de T-29 en de KV-3 te onderscheppen voordat ze achter de gebouwen konden komen. De unica meds waren meegegaan en je had ze daar simpel kunnen slopen.
-Als laatste de KV-3. Je had nog veel HP en de game was bijna voorbij. Ik had geprobeerd de KV-3 te "baiten", dus hem te laten schieten terwijl je snel teruggaat. Dan DPM gebruiken en hij is zo dood. De T-29 idem dito. Zodra die schoot had je hem al en toen die zijn koepel wegdraaide had je hem meteen moeten afschieten.

Voor de rest leuke pot. ;)
Check! Thanks!

Vooral dat eerste stukje bij die brug etc.. Dat bedacht ik me ook eigenlijk meteen toen ik richting de enemy spawn reed :)

Het stukje met de KV-3 en T-29 was even lastig. Moeilijk in te schatten of ze mij zouden spotten als ik naar ze toe kwam, want dan zou het over en uit zijn. Het afmaken zelf had achteraf idd anders gekund.

Maar bedankt voor de tips!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Mocht je nog niet genoeg in je gezicht gespuugd zijn als TD-liefhebber, dan volgt hier de komende nerf.... viewranges!

[list]
• IS-8: 370 (400)
• WT Pz4: 320 (410)
• t-54: 370 (390)
• t-44: 360 (380)
• ISU-152: 310 (370)
• IS-3: 360 (350) (a buff, odd)
• Rhm.-Borsig: 310 (400)
• Pz.Kpfw. VI Tiger (P): 360 (380)
• Jagdpanther: 300 (370)
• T20 350: (390)
• Lorr.155 51: 280 (360)
• GW Panther: 270 (370)

• AMX-13-75: 430 (390)
• T21: 420 (390)
BRON: http://ftr.wot-news.com/2...-upcoming-viewrange-nerf/

[ Voor 16% gewijzigd door Edmin op 13-11-2014 09:37 ]

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Edmin schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:36:
Mocht je nog niet genoeg in je gezicht gespuugd zijn als TD-liefhebber, dan volgt hier de komende nerf.... viewranges!

[list]

Mogelijke nerfs. Dit zijn nog niet definitieve waardes.

En als het wel zo is, dan mooi :+. Weg met die bushwookie's met oneindige camo en hoge dmg.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• p0st
Waardoor de Borsig / WT4 dus gelijk prullen worden, want geen armor + camo nerf + geen viewrange = nutteloos

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Stronk light tank will spot for kills :P

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

p0st schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:41:
Waardoor de Borsig / WT4 dus gelijk prullen worden, want geen armor + camo nerf + geen viewrange = nutteloos
Dit.

* Edmin is een fervent Borsigspeler.

• p0st
J0rn schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:43:
Stronk light tank will spot for kills :P
Stronk PL Light player has no idea why his tank has so less HP and Armor, and y no pen E75?
Edmin schreef op donderdag 13 november 2014 @ 09:46:
[...]

Dit.

* Edmin is een fervent Borsigspeler.
* p0st ook :/

• Joindry

Joindry

Als camo en viewrange tegelijk generfed worden, zal het inderdaad redelijke overkill worden. En rekenen op lights, wel dat wil zeggen rekenen op andere spelers... Niet teveel van verwachten dus. Wel raar dat niet alle td's ertussen staan. Maar mijn geliefde jagdpanther en borsig staan er iig wel al tussen :(
Ik denk ergens wel dat het een minder sterke nerf zal worden. van 400 naar 310 is best stronk nerf. Met bino's en skills raak je daar maar net terug aan. Ik denk dat dat zowat hun "idee" is. Want eerlijk, nu een Borsig (als de mijne) met 100% camo, bino's is en blijft serieus OP.

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Meh, de RNG compenseert dat regelmatig door mijn shells werkelijk alle kanten op te laten vliegen.

Maar de echte klap is voor de WT4 imho. met dezelfde gun en nog steeds 0 armor een tier hoger spelen was al niet super.

Van de JP begrijp ik het al helemaal niet. Zo OP is dat ding toch niet? Dat de nuclear bomber generfed wordt, snap ik dan weer wel.

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Dat lijstje is niet echt een TD-nerf, ik tel er 4...

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

De meeste nerfs zijn 20 of 30 meter. De vier TD's in de lijst hebben een 60 - 90 meter nerf. Combineer dat met de camo nerf en je zult begrijpen dat TD's (in ieder geval deze 4) onevenredig getroffen worden.

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:16
Ik vond die WT4 al helemaal een waardeloos ding en maken ze hem nog eens een stuk slechter, gok dat ik op deze manier die grind naar de WTF nooit af ga maken.
Borsig heb ik sinds de TD camo-nerfs gewoon mijn speelstijl aangepast door die 15cm erop te zetten en dichtbij te gaan staan, wat in mijn geval zelfs betere potjes oplevert 8)7

Wot-stats

Kepro schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:37:
Ik heb die map nog niet voorbij zien komen :P
Eerlijk is eerlijk, worden de Lights ook weer bruikbaar voor hun natuurlijke rol. Op dit moment kun bijna in alle gevallen beter een medium rijden dan een Light omdat de meerwaarde er niet tot nauwelijks is.
Nee, gewoon meer campen daar komt het op neer. Tevens ben je meer afhankelijk van je team.
Aan de ene kant een goed iets want er moet nog meer teamplay op tafel komen maar.... iedereen weet hoe de mensen in WoT (kunnen) zijn 8)7

Gisteren een drietal potjes gedaan, de Foch had een beetje pech maar de x5 gehaald en de Tortoise ondanks een idiote situaties wel 9.1k weten te scoren. De 50B daarna om een maatje te helpen met zijn laatste win voor de dag lukte helaas niet. Ik had veel pech maar toch nog 3,4k damage kunnen doen en daarbij veruit de meeste damage gedaan natuurlijk..

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Gaius
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 23:07:
Ik win Stalingrad meestal, in een Duitse tank. :P
Oh en voordat ik het vergeet. Ik moet morgen alle munitie in al mijn tanks vervangen voor gold only. :+
Waarom? Hierom:
https://www.youtube.com/watch?v=68ugkg9RePc

Feli. :P

Ik heb sinds gister een viercijferige WN8. Sinds de discussie van een aantal dagen geleden (nou ja, hij keert regelmatig terug) over WN8 probeer ik er een stuk minder op te letten, wat in ieder geval leidt tot relaxter spelen, dus ik zou ook graag zeggen dat het me eigenlijk geen bal kan schelen. Maar stiekem vind ik het toch een beetje een mijlpaal. :P

Gister de Pz IVH elite gemaakt (door de VK 36.01 H te unlocken via de VK 30.01 H), dus die crap-tank hoef ik ook niet meer te spelen. Ik laat 'm toch staan in de garage, omdat het een historische tank was. Wellicht dat ik er voor de looks de 75mm nog opzet. En waarschijnlijk ga ik in een later stadium toch nog wel 's proberen om te kijken of ik er meer succes mee kan boeken.

En nog 700xp tot de Cromwell. Woei, meer snelheid in een papieren tank. Kan ik nog sneller afgeschoten worden. :+
Het viel me gister weer op bij één of twee potjes dat ik naar een plek probeerde te komen waarbij ik dacht 'als er daar nu iemand staat dan wordt het een kort potje voor mij'. En uiteraard staat er dan iemand... Ik moet toch 's leren te luisteren naar dat gevoel.

Aan de andere kant, soms als je een gok neemt kan het ontzettend goed uitpakken en win je de pot voor je team. Dus tja... blijven proberen toch maar denk ik, en op die manier meer ervaring in de timing leren.

• Kepro
Heel fijn, ben bijna met tier 7 met die grind. }:|

Las ook dat bepaalde mediums die als scouts functioneren ook een mogelijke nerf krijgen (batchat and leopard)

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Tier 7 op de GE TD lijn... Emil is de enige tank die ik al na drie potten volledig heb omzeild met free XP :P

• Kepro
Edmin schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:56:
Tier 7 op de GE TD lijn... Emil is de enige tank die ik al na drie potten volledig heb omzeild met free XP :P
Zoveel free xp heb ik nooit :P

Er er zijn ook mensen die het een geweldige tank vonden, zoals ik ;)

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

psychoclown schreef op donderdag 13 november 2014 @ 11:06:
Met de top gun zal het best te doen zijn.
Maar die stock gun :X

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Kepro schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:56:
[...]

Zoveel free xp heb ik nooit :P
Free XP is het probleem niet. Gold daarentegen.... :/

Oh, ik dacht dat je het over MENSEN had? :P

[ Voor 36% gewijzigd door Edmin op 13-11-2014 12:18 ]

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

[list]

Historisch correcte ragemode aan.
Waarom de f*ck wordt er uberhaupt gesproken over een Jagdpanther nerf. Het ding was nota bene ontworpen om T-34's, KV-1 en IS tanks tot 3000m af te schieten. Kan een van de weinige Duitse TD's welke leuk is voor zijn tier gewoon met rust gelaten worden. Het ding is goed, niet OP. :X

Nog grotere ragemode aan.
Welke volslagen idioot gaat de IS3 zijn viewrange nou buffen? Het ding was een gigantische ergonomische ramp. Er zijn niet eens fatsoenlijke observatiemogelijkheden voor de commandant in dat ding. Dat je de tank belachelijk overgunned en ook nog een magisch de vuursnelheid verdubbeld is een ding. Je mocht in de jaren 1940 en 1950 blij zijn als de lader twee granaten per minuut haalden in een IS3. De IS2 was al erg en toen maakte ze de tank nog krapper...
Dat de herlaadsnelheid gebuft is begrijp ik ook wel. Als je dat niet deed voor alle tanks met de 122mm dan speelde niemand ze omdat ze bagger zouden zijn. Dat al die tanks ook echt bagger waren. O-)
Nu gaan we kennelijk ook nog de viewrange buffen terwijl een hele lijst aan tanks generft worden zodat de malloten in een IS3 nog meer kunnen snipen. De tank heeft echt geen buff nodig. Ik mag het kennelijk niet zeggen maar serieus, dit is gewoon bias. De IS7 had ook echt geen pantserbuff nodig en kreeg die ook gewoon. :X

Dat "nuke cannon", onzichtbaar 1 en onzichtbaar 2 worden generft kan mij niet zoveel schelen. Van mij mogen onzichtbaar 1 en onzichtbaar 2 samen met de WFT E-100 verwijderd worden en mag de BL 10 ook vertrekken van de ISU. Dat ding is een belachelijke I win knop. :/

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 21:00
Dat ze nu de view-range gaan nerfen is gewoon een workaround voor het werkelijke probleem, het spotting-systeem an sich. Op zich kan een view-range nerf wel werken, want een aantal tank destroyers hebben bijvoorbeeld belachelijk veel view range voor hun tier, en hebben ook nog eens een super hoge camouflage waarde.

Waar ik zelf bang voor ben is dat bepaalde medium tanks, welke nu al achter de feiten aanlopen vergeleken met andere medium tanks, zware klappen gaan krijgen. Bijvoorbeeld de M48 Patton, als je hem vergelijkt met andere tier 10 mediums, blinkt hij nergens in uit. Er zijn zelfs heavy tanks met een snellere laadtijd. Het enige voordeel wat hij nog had was 420 meter view-range, wel in combinatie met een van de slechtste camouflage waarde voor mediums. De view-range zal wel generfed worden, zonder de rest de buffen. En dan is dat ding helemaal geen stuiver meer waard. En zo zijn er nog meer tanks met vergelijkbare situatie..

• wontcachme

wontcachme

Dan is deze optie eigenlijk een stuk beter:
- developers are “discussing furiously” the option of reducing the viewrange only when the tank is camping in bushes

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Edmin schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:18:
[...]

Oh, ik dacht dat je het over MENSEN had? :P
Wat ben ik dan? Unicum? :+
ThomasG schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:20:
Dat ze nu de view-range gaan nerfen is gewoon een workaround voor het werkelijke probleem, het spotting-systeem an sich. Op zich kan een view-range nerf wel werken, want een aantal tank destroyers hebben bijvoorbeeld belachelijk veel view range voor hun tier, en hebben ook nog eens een super hoge camouflage waarde.

Waar ik zelf bang voor ben is dat bepaalde medium tanks, welke nu al achter de feiten aanlopen vergeleken met andere medium tanks, zware klappen gaan krijgen. Bijvoorbeeld de M48 Patton, als je hem vergelijkt met andere tier 10 mediums, blinkt hij nergens in uit. Er zijn zelfs heavy tanks met een snellere laadtijd. Het enige voordeel wat hij nog had was 420 meter view-range, wel in combinatie met een van de slechtste camouflage waarde voor mediums. De view-range zal wel generfed worden, zonder de rest de buffen. En dan is dat ding helemaal geen stuiver meer waard. En zo zijn er nog meer tanks met vergelijkbare situatie..
Als bijna alle tanks generfed worden in view range behalve Lights dan zul je het redelijk evenwichtig houden. Echter wordt er dan wel vanuit gegaan dat Lights op een goede manier gebruikt worden en het team daar de vruchten van plukt maar daarvan weet je dat dat misschien 1 op de 10 potjes goed zal gaan.

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Ik ook.

Die view range veranderingen zijn volgens mij wel goed, alleen denk ik eigenlijk dat het wel samen moet gaat met een accuratie nerf. Dit om te voorkomen dat je hordes lights en mediums krijgt die lekker van max range gaan lopen snipen.

En nu het leuke nieuws *O* *O* *O* *O* *O*
Researched:STB-1 researched.
Undistributed experience spent: 255000 
Free Experience spent: 0 

Purchased: 'STB-1' successfully purchased. Spent : 6.100.000

Met deze tank erbij heb ik alle tier 10 mediums in m'n garage 8)

Shuttle st20g5

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Lol, ik heb nog steeds geen enkele T10 :P

• Ilikebananas
Knowuse schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:28:
...

Die view range veranderingen zijn volgens mij wel goed, alleen denk ik eigenlijk dat het wel samen moet gaat met een accuratie nerf. Dit om te voorkomen dat je hordes lights en mediums krijgt die lekker van max range gaan lopen snipen.

...
Ik meen me te herinneren dat ik een tijdje terug op ftr voorbij zag komen dat er een algemene accuracy nerf aan zit te komen...
En ergens klopt dat dan weer niet, ze gaan/zijn nu van alles in het algemeen aan het nerfen maar daarmee pak je het probleem natuurlijk niet aan.. WG en logica hè 8)7

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Supergoldspammende robot/gestoorde clown ben je. ;)
ThomasG schreef op donderdag 13 november 2014 @ 13:20:

Ik heb zoiets van laat ze maar lekker en halfjaar geen tanks meer uitbrengen en alleen aan balans gaan werken, op een fatsoenlijke manier. Dit is alleen niet de manier. De Pattons heb ik niet maar zeker de t9 en t10 tanks lijken mij redelijk gepowercreeped. De T-54 is en blijft onzin. Het is een combinatie van de latere koepel en den vroeg romp waarna je een frankenstein tank krijgt welke het maximale aan pantser heeft. Haal die 120mm glacis weg en de jaren 1960 heat munitie vervang je door iets minder BS achtigs zodat het niet meer een supermobiele heavy is welke bijna elke t10 heavy tank frontaal kan pennen.

Verder blijf ik erbij dat historisch accuraatheid juist voor balans kan zorgen. Ja hier is mijn stokpaardje weer, Ze Germans. :+
Eerst even de penetratietabel.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LUqsYpNXXW9gCbNNIXVwv8wP/full.jpg

Als ik kijk naar t5 Pz IV H tot en met de Tiger II dan zie ik met enige uitzondering niet in waarom je geen historische waarden zou kunnen gebruiken.

De Pz IV heeft alleen de KwK 40 L/48 welke je 135mm pen zou kunnen geven. 130mm zou alleen iets beter zijn omdat je zo de M4 Sherman niet te veel benadeeld. 110mm klinkt aardig maar is het zeker in hogere tier games gewoon niet.

We slaan t6 even over en gaan naar t7. De KwK L/70 van de Panther zou je gewoon 185mm kunnen geven. Buff de precisie dan naar de L/100 stats, iets hogere DPM en verwijder de L/100 van de Panther. Dan is de tank historisch accuraat en nog steeds goed. Tegen t9 tanks krijg je het frontaal moeilijker en het is een kleine buff tegen t7 tanks welke die wel kan gebruiken. Dan is er de Tiger. Er is simpelweg geen reden waarom de KwK 36 L/56 geen 160mm pen zou mogen doen. Je trekt het kanon gelijk met de 90mm M3. Er is wel een probleem namelijk de KwK 43 L/71. Die past simpelweg niet in de koepel van de Tiger I. Je kan denk ik twee kanten op. Of je maakt een speciale L/71 voor de Tiger I welke 203mm pen houd of je verwijderd de L/71 en maakt de premium munitie van de KwK 36 goedkoper en buft de reload. Ik neig zelf naar de KwK L/71 houden. Verder heb je ook nog de Panther haar 185mm pen. Dan de Jagdpanther. Bij die kom je denk ik wel in de problemen met meer pen. De pen zou daar afgeruild moeten worden voor minder DPM wat eerder een kleine nerf zal zijn dan een buff.

T8 is het domein van de KwK 43 L/71. De Centurion en de Caernarvon mogen 226mm pen hebben, waarom de KwK 43 niet 230mm pen? De 10.5cm L52 kan je naar 220 buffen voor een alternatief op de 8.8cm. Ter compensatie verwijder je op de Tiger II de 10.5cm KwK L/68. Die kan je eventueel doorschuiven als een alternatief kanon voor de E-75. Hier geef je het ding ergens tussen de 240 en 250mm pen en dan kan je overwegen de 12.8cm ook te verwijderen zodat de Duitsers hun trend van accurate kanonnen met lagere alpha houden. Je zou zelfs kunnen overwegen het een 390 damage kanon te makken alla t9 mediums met lagere vuursnelheid voor de balans.
De Panther II hoewel een leuke tank moet het echt van afstand houden en haar kanon en pen hebben. Effectief pantser heeft die niet. In de vergelijking met de Centurion welke hull down kan gaan zou een vergelijkbare pen te rechtvaardigen zijn.

Nu terug naar t6 waar het meeste zou veranderen. 185mm pen is een beetje te veel van het goede voor een t6 medium lijkt mij, laat staan een t5 tank. De oplossing is alleen vrij simpel. De L/70 was niet het kanon vanaf het begin van het VK 30.02 project dat tot de Panther leidden. Eerst was er een 7.5cm L/60 kanon geplant. Nou kan je deze introduceren als een 150mm pen kanon en deze ter vervanging inzetten op de t5 Stug III, VK 30.01H en de t6 mediums. De Jagdpanzer IV welke nou ook niet echt goed is geef je wel de 185mm pen L/70 zodat die een nodige buff krijgt. Als laatste zijn er de VK 30.01P en de VK 36.01H. Beiden zou ik de 8.8cm KwK 36 laten houden. De P is gewoon bagger en kan wel iets gebruiken dat voor de tank spreekt en de VK 36.01 kan wel een echt fatsoenlijk brawlerkanon gebruiken.

Zo kan je de Duitsers vrij makkelijk aanpassen. Voor de Amerikanen zal je moeten gaan werken met soft stats. Ik denk dat de precisie omhoog zal moeten voor een aantal Amerikaanse tanks omdat ze het qua kanon steeds meer afleggen. De Britten zijn lastig omdat de meeste Britse tanks gewoon bagger waren. De Fransen weet ik niet zo goed omdat ik het vertik ooit een Franse tank te spelen. :P
China lijkt mij verschrikkelijk en Japan ga ik ooit mee beginnen.

DaniëlWW2 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 14:47:
[...]

Supergoldspammende robot/gestoorde clown ben je. ;)
Haha afgezien van het supergoldspammende.. ;)

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Zojuist een grappig potje op Fjord gespeeld met mijn Black Prince;

Eerst doorbreken via de haven (KV3 en KV1), op naar de cap. (Tog II) Halverwege zie ik dat de vijand via de bergen naar onze cap komt, dus ik tussen de vallei weer terug (M4) naar dorp ( (T20), op onze cap staan 2 heavies (T29 en IS), Tiger verliet cap gaat achter onze Stug aan (Tiger I), ben nu alleen over tegen Luchs en GW Panther. Ik moet cap defence spelen, anders splitsen die 2 zich op en is bijna altijd een loss. Ik zet mijn BP met de kont tegen de rotsen zodat ik niet snel gespot wordt maar toch een vrij schotsveld heb op de cap. Luchs komt de hoek omzeilen en knalt praktisch tegen mij op, 2 schoten later (Luchs). Race naar de enemy cap, ik sta er nog net een paar seconden in en GW Panther staat ons te cappen, met 10 seconden over gewonnen.

High Caliber, Top Gun, Defender en Invader (!), Steel Wall etc, mooi rijtje :)

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v688/fotosoep/shot_023.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v688/fotosoep/shot_025.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v688/fotosoep/shot_026.jpg

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• Wim-M
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 07:20
Die is wel heerlijk, inderdaad!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Aanschouw, negen nutteloze basecampende clickers in een game. :X
Het was dan ook nog eens encounter op Malinovka. No way dat ik die heuvel opga. Zuidelijke spawn en ze malloten konden niet even een Lorraine beschieten welke aan het scouten was bij E-7. Ik stond vlakbij en toen ik gespot werd smeerde ik hem terwijl de Lorraine zijn clip in mij ging legen. Clickers doen weer niks. Uiteindelijk ver terug en toen eerste schot Lorraine in de fik en geen brandblusser. Was er ook nog een E-50 welke eerst op mij schoot. Verder terug naar K7 en hem afgemaakt toen die de arty rushte. Dan had een van die clicknoobs ook nog het lef mij te rapporteren omdat ik achter aan bij K7 stond, nadat ik een E-50 welke voor de waardeloze noobs ging afmaakten. Nee, geen idee wat ik nu weer verkeerd deed. :/

Ondankbare krengen zijn het. |:(

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3DGyiXw7vBqN22dC2ebCWecU/full.jpg

• Kepro
Yes, heb nu ook de M-badge op de IS-7 behaald. :)

Overwinning!
Gevecht: Siegfriedlinie
Voertuig: IS-7
Ervaring ontvangen: 3.600
Credits ontvangen: 89.500
Gevechtsprestaties: Zwaar Kaliber, Meesterschutter, Scherpschutter, Meesterschaps badge: "Tank Aas"

Repairs: -18 968
Ammunition: -29 724
Consumables: -3 000
Total: 37 808 WN8: 7 581 (100)

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:13

jdh009

FP ProMod
solique schreef op donderdag 13 november 2014 @ 12:11:
[...]

Met de top gun zal het best te doen zijn.
Maar die stock gun :X
Ik vond het ook een leuke tank om te spelen, alleen jammer dat ie zo traag is. Mijn Mastery batch zelfs gehaald met de stock gun.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Kepro schreef op donderdag 13 november 2014 @ 20:51:
Yes, heb nu ook de M-badge op de IS-7 behaald. :)
Hoeveel potjes koste het? :P

• Kepro
76 battles :)

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

• Kepro
Er is nog geen echte klik tussen mij en de IS-7 :9 Was helaas geen liefde op het eerste gezicht.

[ Voor 10% gewijzigd door Kepro op 13-11-2014 21:36 ]

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Kepro schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:36:
[...]

Er is nog geen echte klik tussen mij en de IS-7 :9 Was helaas geen liefde op het eerste gezicht.
Diep teleurgesteld. :N :P

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 13-11-2014 21:45 ]

• Kepro
Ik verwacht volgende week de T-54 in mijn garage te hebben staan. Benieuwd of dat wel liefde op het eerste gezicht zal zijn.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Kepro schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:02:
Ik verwacht volgende week de T-54 in mijn garage te hebben staan. Benieuwd of dat wel liefde op het eerste gezicht zal zijn.
Voor mij gaat het denk ik nog wel een maand duren. Ik speel gewoon te veel tanks door elkaar heen. :P
Vandaag ook weer de VK 30.02 D vrijgespeeld en gisteren al de T20. Die T20 is trouwens wel aardig. Totaal geen pantser maar hij mept wel lekker als je schiet. Meteen een v-stab en een GLD erop en poke, boem, weg. :+

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Denk dat ik er maar mee moet gaan kappen vandaag. Ene na het andere team kloot maar wat aan. Hoogte/dieptepunt was mijn vorige potje: Encounter steppes: complete team [-ik en twee anderen] rusht gewoon naar de cap, Resultaat: met 1200 damage heb ik de meeste schade gedaan van mijn team, en met maar liefst 350 base xp sta ik op de 3de plaats van mijn team....

En ja, dat was een win. Mijn eerste van de dag in mijn Pershing, dááág x5....

People as things, that’s where it starts.

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
M46 patton unlocked. T37 unlocked en gekocht en full-ops gemaakt. Even afwachten of er een crew retraining discount is dit weekend, anders knal ik er goud tegenaan voor retraining. Ding is nodig voor de campaign.

De m46 patton... Ongeveer 150k xp nodig om die full-ops te krijgen.... En de pershing gun is nou niet echt een gun om op t9 mee te spelen tenzij je full gold gaat schieten.. En dat is een dure grap...

Stichting Hobbyserver

Dit moet ik even kwijt, sorry alvast :+

Arty: remove from game IMMEDIATELY!!!!

Zoek ik nog ff de stats op van die pannenkoek: 1192 WN8 en 49% WR. Maar meneer krijgt het wel voor elkaar om mij exact op de goede plek te raken. Suuuuuuuuuuuuuuuuuuure WG, arty heeft echt een goede nerf gehad... :r :r :r :r :r :r

Potje nog wel gewonnen trouwens, speelde zonder XVM tijdens het potje. In de replay had ik ineens wel XVM, bleek dat hun team nog stukken beter was ook.

Kan van t weekend niet spelen en dat is maar goed ook. Ben er ff klaar mee om echt ELK potje op arty te moeten gaan letten.

[ Voor 13% gewijzigd door Mr_Size op 13-11-2014 23:06 ]

• Kepro
Ach, gister was mijn E-50M een arty magneet zoals je zei. Ook weer 2 bizarre schoten...

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Mr_Size schreef op donderdag 13 november 2014 @ 23:05:

Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn. Ik denk dat ik alleen wel wat tips kan geven. Natuurlijk ben je de lul omdat je de enige blauwe speler bent. Je maakte het alleen wel erg makkelijk. Al die tanks bij je stonden ergens achter en dan denkt arty nope. Jij stond in het open, dan volg de scumbag jou en zodra jij stilstaat boem.

Ik merk dat ik er langzaam aan een 6de zintuig voor begin te krijgen wanneer de lafbekken op mij mikken, nee niet de ingame 6th sense. Vandaag moet ik toch zeker tien arty's shells hebben ontweken in 15 potjes. Ja ben blauw en meteen moeten ze mij ook hebben. Wat ik zou doen is voorkomen dat je als eerste gespot bent en gewoon brutaal je "teamgenoten" dekking ontzeggen. Beter hun dan jij in de meeste gevallen. Verder zou ik ook eens proberen om i.p.v naar voren en naar achteren te gaan ook proberen achteruit in te steken. Dat is een trucje dat ik bij de Faaldinand heb geleerd. Dat ding speelde ik eigenlijk alleen maar als assault gun en wat ik meestal deed was iets naar voren gaan, schieten en meteen achteruit en vervolgens als ik achter enige dekking was draaien. Ik merkte na verloop van tijd dat dit arty ook nog wel eens van hun aim afgooit en dan ontplofte er vlak voor of naast mij een granaat. Mijn tracks lagen er meestal af maar scumbag had gemist. De truc is eigenlijk om te zigzaggen zodat ze verkeerd voorspellen en dan mis.

Voor de rest is het gewoon geluk. Ze pakken mij ook nog steeds als het even tegenzit of ik te laat regaeer en dan wil je gewoon je beeldscherm inslaan. :P
wsLy schreef op donderdag 13 november 2014 @ 23:00:
M46 patton unlocked. T37 unlocked en gekocht en full-ops gemaakt. Even afwachten of er een crew retraining discount is dit weekend, anders knal ik er goud tegenaan voor retraining. Ding is nodig voor de campaign.

De m46 patton... Ongeveer 150k xp nodig om die full-ops te krijgen.... En de pershing gun is nou niet echt een gun om op t9 mee te spelen tenzij je full gold gaat schieten.. En dat is een dure grap...
Als ik naar de M46 kijk dan denk ik meteen f*ck het, ik ga niet voorbij de M26 Pershing. De E-50 zag er al verschrikkelijk uit en die heb ik dan ook gewoon met free xp gedaan. Dat was 83070 free xp. Dure grap maar het resultaat is er. De M46 is meer XP en dan zit je met een veel slechter kanon. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Kepro schreef op donderdag 13 november 2014 @ 22:02:
[...]

Dat hangt er wel van of je de top gun al hebt. Ik zelf heb hem twee gekocht en elke duurde het even voordat ie lekker ging. Daarna was het een hele fijne tank.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Laatst online: 08-09 15:03

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

[video]

Zoek ik nog ff de stats op van die pannenkoek: 1192 WN8 en 49% WR. Maar meneer krijgt het wel voor elkaar om mij exact op de goede plek te raken. Suuuuuuuuuuuuuuuuuuure WG, arty heeft echt een goede nerf gehad... :r :r :r :r :r :r

Potje nog wel gewonnen trouwens, speelde zonder XVM tijdens het potje. In de replay had ik ineens wel XVM, bleek dat hun team nog stukken beter was ook.

Kan van t weekend niet spelen en dat is maar goed ook. Ben er ff klaar mee om echt ELK potje op arty te moeten gaan letten.
Echt.. ik denk nu komt er iets waar een legit reden heeft, maar ik zit een filmpje te kijken waar je -probeert- uit te leggen dat arty 'niet leuk is'. Beetje "mad cos bad" want in je deathview zie ik dat je ontzettend lomp staat. Arty bestaat nou eenmaal, en zo boeiend is het niet. Midden in het open gaan staan is niet slim. Pas je spelwijze aan als jij elke keer dood gaat. Vrij simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Douweegbertje schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 00:13:
[...]

Echt.. ik denk nu komt er iets waar een legit reden heeft, maar ik zit een filmpje te kijken waar je -probeert- uit te leggen dat arty 'niet leuk is'. Beetje "mad cos bad" want in je deathview zie ik dat je ontzettend lomp staat. Arty bestaat nou eenmaal, en zo boeiend is het niet. Midden in het open gaan staan is niet slim. Pas je spelwijze aan als jij elke keer dood gaat. Vrij simpel.
Als er een ConquererGC in de team is kan je dat niet zo makkelijk zeggen. Die krengen kunnen nog over Mount Everest mikken om direct erachter te landen.....

Vanavond een potje waar een T92 alleen maar AP schoot. Hij deed 6 shots, 6 kills en ruim 7k dmg. En dan kijk je eens beter en dan is het een diep diep rode speler. Als ik dezelfde schoten zou doen met mijn T92 en AP dan krijg ik netjes 0 dmg. Dat ding is ongelovelijk inaccuraat en hij raakt allles.....

Hetzelfde als met rng wanneer ik en/of tegenstander one shot zijn. één vs één ga ik er inmiddels altijd van uit dat ik of een low roll krijg of een crit/bounce. Of dat ik in de fik vlieg wanneer ik één shell vang. Vanavond had ik in de object 140 maar 5 schoten nodig om een 300hp is7 dood te krijgen terwijl ik op zijn kont schoot. Eerste schot deed 299 dmg, 2e was crit, 3/4/5 bouncde. Toen was ik het zat en deed een ram kill.....

Noob protection was weer geactiveerd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerpentNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-03 00:39
Wat een belachelijk goede tank is die type ook, zeker wanneer je speelt als top tier :).

Victory!

Map: Stalingrad
Vehicle: Type 59
Exp: 2.545 Credits: 134.241
Battle achievements: Top Gun, High Caliber, Steel Wall, Defender, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Repairs: -5 727
Ammunition: -11 960
Total: 113 554 WN8: 14 375 (100)

En voor de belangstellende ook nog de replay:
http://wotreplays.com/sit...ingrad-serpentnld-type_59

Edit:
Na 2 games te spelen in mn Object 140 heb ik eindelijk maar toch mn Ace gehaald in het 2e potje.

Victory!

Map: Karelia
Vehicle: Object 140
Exp: 3.956 Credits: 120.498
Battle achievements: Mastery Badge: "Ace Tanker"

Repairs: -17 109
Ammunition: -29 840
Total: 70 549 WN8: 7 354 (100)

En ook hier is weer een replay van:
http://wotreplays.com/sit...lia-serpentnld-object_140

[ Voor 31% gewijzigd door SerpentNL op 14-11-2014 02:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas

[video]

Je snapt dat dit definitief alle twijfel wegneemt over wat ik met de volgende multiclick meeneem })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Laatst online: 11:42

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren nog wat gespeeld, na een tijdje niet meer. Moet zeggen dat ik het weer leuk vind om te spelen. Alleen merk ik dat mijn pc het niet zo leuk vind. De systeemeissen van het spel liggen tegen mijn pc aan. Op low kan ik net alles spelen :P...

Heb enige tijd geleden met een prijsvraag een Fury gewonnen. Dit is een Tier 6 premium tank. Maar hoe zit dit nu precies? Wat kan ik doen met de verdiende XP? En wat is het voordeel van de premium tank als ik zelf geen premium meer ben, kan ik hem dan wel nog spelen? Deze tank is een USA tank. En wil ook graag op deze tech tree nog het een en ander unlocken. Is het dan beter om met een andere tank te spelen?

Verder ben ik de duitse lijn aan het volgen naar de E75 etc. Zit nu bij de DW2... Vind het echt niet tof om dat ding te gebruiken. Maakt me eigenlijk echt te weinig damage en is me eigenlijk te langzaam.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Douweegbertje schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 00:13:
'Mad cos bad', die is wel grappig :D Het filmpje was niet bedoeld om uit te leggen dat arty zo kut is, maar om te laten zien dat ze vrijwel altijd op mij staan te clicken, terwijl er zat betere targets zijn om op te schieten. (zoals je kan zien rijdt er een Deathstar en een E-100 vlak bij mij).

Natuurlijk stond ik niet arty safe, dat weet ik zelf ook wel. Maar ik heb geen zin om elke pot achter een steen te gaan staan, dat draagt ook niet echt bij aan de overwinning of wel? En op de hill op Malinovka is sowieso niet echt veel arty cover, dus veel maakte mijn positie nou ook weer niet uit.

Ook was dit natuurlijk een extreem voorbeeld, het ging me meer om het feit dat ik altijd en eeuwig target ben van die idioten. Dat ik zo extreem ge one shot wordt komt gelukkig niet zo vaak voor, maar eeuwig target zijn helaas wel. En dat zorgt er in zat games voor dat ik dus idd overdreven veel in cover sta en een kut pot heb. Nou dat is echt leuk hoor! |:(
wontcachme schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 00:27:
Dit ook. Hoe vaak ik niet van die tomaten een ultra snap shot zie doen met bijv. een T34 :') Inaccurate gun is very accurate 8)7
Ilikebananas schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 07:35:
Je snapt dat dit definitief alle twijfel wegneemt over wat ik met de volgende multiclick meeneem })
Als je mij uit de clan wil verwijderen, be my guest :+

[ Voor 7% gewijzigd door Mr_Size op 14-11-2014 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Laatst online: 02-04-2024

Bigsexy3

Planner

Zoek ik nog ff de stats op van die pannenkoek: 1192 WN8 en 49% WR. Maar meneer krijgt het wel voor elkaar om mij exact op de goede plek te raken.
Wat is er nou weer mis met die WN8? Ben je dan gelijk een pannekoek? Lekker is dat... Dus dan vindt je dat van mij en andere hier op het forum ook neem ik aan? Misschien dat je in je Mr. Rage modus zit, maar dat slaat natuurlijk nergens op.

En mensen met een lagere wn8 dan jou weten ook echt wel waar ze jou moeten raken.

Daarin tegen met je standpunt over arty ben ik het helemaal met je eens. Maar ik denk dat iedereen er last van heeft. Ik heb heel veel paarse en blauwe vrienden die dit spel spelen en die hebben er meer last van dan ik (thank god _/-\o_ ). Maar dat betekend niet dat ik er nooit last van heb. Ik wordt iedere week wel een keer ge-oneshot, terwijl er zat andere tanks vol in het open rijden ik veel lastiger te raken ben. Jammer dat het ze dan lukt, het zij zo. Het hoort (helaas) bij het spel.

Gelukkig voor jou heb je er dit weekend geen last van :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bigsexy3 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 08:41:
Wat is er nou weer mis met die WN8? Ben je dan gelijk een pannekoek? Lekker is dat... Dus dan vindt je dat van mij en andere hier op het forum ook neem ik aan? Misschien dat je in je Mr. Rage modus zit, maar dat slaat natuurlijk nergens op.
Nee, hij is een pannenkoek omdat hij op het verkeerde target staat te schieten :) En met die stats vind ik het frappant dat hij me in 1 shot killed, zijn stats laten namelijk niet zien dat dat normaal voor hem is. Hij is dus ook nog lucky geweest = extra frustrerend voor mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Laatst online: 02-04-2024

Bigsexy3

Planner

Mr_Size schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 08:49:
[...]

Nee, hij is een pannenkoek omdat hij op het verkeerde target staat te schieten :) En met die stats vind ik het frappant dat hij me in 1 shot killed, zijn stats laten namelijk niet zien dat dat normaal voor hem is. Hij is dus ook nog lucky geweest = extra frustrerend voor mij :+
Gelukkig maar dan, laten we het er maar op houden dat je in de Mr. Rage modus zat ipv de Mr. Size modus :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
Bigsexy3 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 08:53:
[...]

Gelukkig maar dan, laten we het er maar op houden dat je in de Mr. Rage modus zat ipv de Mr. Size modus :9
Oh the Ragekage >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wontcachme schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 00:27:
[...]

Tell me about it, gisteren was drama voor mij. Ik dacht leuk x5 te halen op een drietal tanks maar dat kostte nog veel moeite ook nog. Met de Comet ook lekker veel pech met RNG, een 200 hp JP die ik naar ~40 schiet, volgende 4 schoten allemaal zero-crit 8)7 Uiteindelijk had ik hem wel maar toch..
Later werd dat iets goed gemaakt doordat ik mijn tweede poging de Foch te quintiplen ik 1vs1 gebounced werd door de laatste shell van een Foch 155. Dat potje ook hard moeten bikkelen voor een winst..

De zure potjes zijn de potjes waarin je niet eens de kans krijgt om je volledige performance te benutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Oxigeon schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 07:44:
Gisteren nog wat gespeeld, na een tijdje niet meer. Moet zeggen dat ik het weer leuk vind om te spelen. Alleen merk ik dat mijn pc het niet zo leuk vind. De systeemeissen van het spel liggen tegen mijn pc aan. Op low kan ik net alles spelen :P...

Heb enige tijd geleden met een prijsvraag een Fury gewonnen. Dit is een Tier 6 premium tank. Maar hoe zit dit nu precies? Wat kan ik doen met de verdiende XP? En wat is het voordeel van de premium tank als ik zelf geen premium meer ben, kan ik hem dan wel nog spelen? Deze tank is een USA tank. En wil ook graag op deze tech tree nog het een en ander unlocken. Is het dan beter om met een andere tank te spelen?

Verder ben ik de duitse lijn aan het volgen naar de E75 etc. Zit nu bij de DW2... Vind het echt niet tof om dat ding te gebruiken. Maakt me eigenlijk echt te weinig damage en is me eigenlijk te langzaam.
Als eerste, nee je hebt geen premium account nodig om een premium tank te spelen.
Een premium tank heeft (vaak, niet altijd) de volgende eigenschappen:
- is beter dan de gemiddelde stock tank van die tier en klasse
- is minder "goed" dan een fully researched tank uit de zelfde tier en klasse
- verdiend over het algemeen meer credits dan zelfde tanks uit zijn tier/klasse
- heeft een reduced matchmaking (mm), dat betekent dat je met een Tier 6 bijvoorbeeld geen Tier 8's tegen komt
- Heeft geen penalty als je er crew van een andere (zelfde nation en type tank) tank in stopt.

Dus..je fury is een heavvy tank van de USA. Je kunt dus crew van een andere USA heavvy tank er in zetten en dan krijg je geen penatly op je crew skills. Zo'n tnak wordt dus erg vaak gebruikt om crew te trainen.

Tevens zijn het leuke tanks om credits mee te grinden als je geen premium account hebt.

De DW2 is echt geen leuk ding...ik was er ook mee bezig maar heb hem recent ge-rage-sold (kan dat ook ipv rage quitten? ;) )...Andere keer maar weer verder...

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
En vergeet niet dat een premium tank ook je crew nog eens 50% meer crew xp geeft per potje.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
ZTeeVeR schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:26:
[...]
De DW2 is echt geen leuk ding...ik was er ook mee bezig maar heb hem recent ge-rage-sold (kan dat ook ipv rage quitten? ;) )...Andere keer maar weer verder...
Heb alle modules unlocked met free xp en had daarna maar 8 battles nodig om 'm elite te maken. Ik denk dat ik heel veel geluk heb gehad met de matchmaker, maar daardoor staat de DW2 bij bijna alle lijstjes bovenaan in vBaddict. 8 battles, 87,5% winrate, 2961 WN8. :+

Was wel een dure tank, heb zoveel mogelijk met premium geschoten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

ZTeeVeR schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 09:26:
[...]

Als eerste, nee je hebt geen premium account nodig om een premium tank te spelen.
Een premium tank heeft (vaak, niet altijd) de volgende eigenschappen:
- is beter dan de gemiddelde stock tank van die tier en klasse
- is minder "goed" dan een fully researched tank uit de zelfde tier en klasse
- verdiend over het algemeen meer credits dan zelfde tanks uit zijn tier/klasse
- heeft een reduced matchmaking (mm), dat betekent dat je met een Tier 6 bijvoorbeeld geen Tier 8's tegen komt
- Heeft geen penalty als je er crew van een andere (zelfde nation en type tank) tank in stopt.

Dus..je fury is een heavvy tank van de USA. Je kunt dus crew van een andere USA heavvy tank er in zetten en dan krijg je geen penatly op je crew skills. Zo'n tnak wordt dus erg vaak gebruikt om crew te trainen.

Tevens zijn het leuke tanks om credits mee te grinden als je geen premium account hebt.

In het geval van de Fury zijn er nog wel wat leuke weetjes.
-De crew heeft de namen van de crew in de film
-Custom paint job zoals in de film

Daarnaast is de Fury bijna hetzelfde als de M4E2A8, het zijn meer nuance verschillen. Volgens mij is het zelfs zo dat als de normale M4A2E8 wordt bijgewerkt naar een HD model de bepantsering hetzelfde schema krijgt.
Overigens is de Fury een medium tank van de USA lijn. Geen heavy.
De fury heeft ook geen speciale MM en kan T8 tegenkomen. Wat vooral een voordeel is van premium tanks is dat je er crew in kan trainen van andere tanks.
Als je normaal gesproken crew overzet naar een andere tank krijg je daar een penalty voor. In het geval van een premium tank is dit niet zo mits het dezelfde natie en klasse is.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Laatst online: 11:42

Oxigeon

En zo is dat!

Vae Victus schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:00:
[...]

In het geval van de Fury zijn er nog wel wat leuke weetjes.
-De crew heeft de namen van de crew in de film
-Custom paint job zoals in de film

Daarnaast is de Fury bijna hetzelfde als de M4E2A8, het zijn meer nuance verschillen. Volgens mij is het zelfs zo dat als de normale M4A2E8 wordt bijgewerkt naar een HD model de bepantsering hetzelfde schema krijgt.
Overigens is de Fury een medium tank van de USA lijn. Geen heavy.
De fury heeft ook geen speciale MM en kan T8 tegenkomen. Wat vooral een voordeel is van premium tanks is dat je er crew in kan trainen van andere tanks.
Als je normaal gesproken crew overzet naar een andere tank krijg je daar een penalty voor. In het geval van een premium tank is dit niet zo mits het dezelfde natie en klasse is.
Weten we dat ook weer. Bedankt voor de info. Ben idd met mijn T6 al wat T8's tegen gekomen. Blijft lastig om maar een beetje damage te doen bij zulke tanks.

DW2 probeer ik nu zo vlot mogelijk de 13k XP bij elkaar te harken. Maar met meet 250xp per potje duurt dat nog wel een tijd.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Noobprotection, ja dat kan ik nog geloven. De keren dat ik geoneshot wordt bij een direct hit, zijn onnozel hoog. Ik ga er eigenlijk van uit dat wanneer je een direct hit doet op een tier VIII TD met een tier X arty, dat het oneshot is. Tenzij ik zelf arty speel natuurlijk. Ik hou het nu even in het oog en ik zit op een 0/5. Maar als ik geraakt wordt in mijn lowe, Su122-54 op E50 M ist altijd koekenbak.

Ik zou trouwens een mod willen waar je na de match een heatmap krijgt van je schoten. Ik zweer het, mijn GW Type E het iets vastzitten in zijn loop waardoor die gewoon niet rechtdoor kan schieten.
Wanneer ik een WFtrager E100 pvp in zijn turret knal, slaag ik er zelfs niet in meer dan 800 dmg te doen. En per toeval ook geen enkele module te beschadigen.

Het hele blauwe-paarse gedoe laat ik nog achterwege omdat ik het ergens kan begrijpen. De goede moeten eerst dood.

Arty is wat mij betreft voldoende generfed, ben ik zeker van. Zeker met implementatie van de huidige lights. True je krijgt nog steeds soms +1500 dmg in één schot. Maar nog vaker ga je in je arty gewoon kansloos dood in de eerste 2 minuten zonder schade gedaan te hebben.

Ik blijf gewoon aluhoedjesdrager dat mensen met hoge rating (de WG versie ervan, efficiency?) slechtere dispersion krijgen en minder mercyrolls wanneer ze geraakt worden. Wanneer ik op de account speel van een vriend, met WN die ongeveer de helft is van de mijne, kan je gewoon veel meer on the move schieten. Iets waar je met een 4 crewskill sterke tank op mijn account niet eens aan moet denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Ik denk dat ik na de VIII missies all out de FV304 en M44 pak. Gewoon omdat klikken geil is en ik daarmee makkelijk 10k per pot haal zonder Premium account. Ik focus eerst de goede spelers.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Vanochtend een dramatische 6 potten gehad, met een WM8 van 700 :(

Toch maar weer eens arty gaan spelen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:02
FV304 is echt een humor arty... Lekker vlot snelle reload en super arc... Zelfs wanneer je het potje verliest maak je winst....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
sinds wanneer krijg je een ban voor op platoonmembers schieten?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
hexta schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:27:
sinds wanneer krijg je een ban voor op platoonmembers schieten?
Dat is een hele tijd terug al ingevoerd. Damage op platoongenoten telt gewoon als teamdamage met de daarbij horende gevolgen. En dat is in mijn ogen niet meer dan terecht, op elkaar schieten doe je maar in een trainingsroom :P

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Pagina: 1 ... 4 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.