Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Leugens, ik ontken allesAstratuner schreef op zondag 09 november 2014 @ 18:36:
Victory!
Mines
T-150
Experience received:4.428 54.757
Battle achievements Top Gun, Radley-Walters's Medal, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Repairs: -564
Ammunition: -21 650
Total: 32 543 WN8: 14 501 (100)
+3.7k damage en 8 kills.
Mr. Size was getuige.
De schurtzen zijn niet bedoeld om heat te stoppen maar om de 14.5mm PTRS en PTRD te stoppen waar je of 40mm aan pantser voor nodig had of de schurtzen en dan was 30mm meer dan voldoende omdat de kogel vertraagd werd en uit koers vloog.

Verder vind ik het wel weer leuk dat ze gewoon zeggen dat de KwK 40 bijna 100mm pende op 1000 meter. Dat gaat toch wel even in tegen de "not Stronk" ingame KwK 40 L/48.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Maar. maar ze waren juist goed bezig en maakte eens geen fouten.ThomasG schreef op maandag 10 november 2014 @ 19:22:
Wargaming zou Wargaming niet zijn als ze niet hier en daar rare fouten maken en onzin verkondigen
Ik haat het echt als mensen een "documentaire" maken en niet eens een klein beetje onderzoek kunnen doen. Ik heb de Duitse radar was bagger en Britse radar was geweldig mythe, elke Sherman brandde bij het eerste schot en de T-34 en KV-1 waren oh zo geweldig rotzooi ook al te vaak gezien.
Om er maar een paar te noemen.

Britten wisten aan het begin van de oorlog niet eens dat de Duitsers radar hadden.DaniëlWW2 schreef op maandag 10 november 2014 @ 19:30:
Ik heb de Duitse radar was bagger en Britse radar was geweldig mythe

Andersom ook trouwens.
Op een Duitse luchtfoto van het onderzoekscentrum van Britse radar stond "Geen militair doelwit" geschreven.
De Duitse en Britse radar systemen waren ontwikkelt met een andere filosofie. De Duitse radar, vooral op schepen, was voornamelijk bedoeld als range-finder. Terwijl bij de Britse radar de focus lag op het ontdekken van doelen. De Duitse radar systemen waren accurater in de zin van de afstand tot het doel, etc. Terwijl die van de Britten een groter bereik hadden. Welke beter is, ligt dus puur aan wat je er mee wilt doen. Die van de Britten zijn natuurlijk famous door de Slag om Engeland, en die van de Duitsers infamous omdat de Bismarck haar radar buiten werking schoot door de kracht van haar eerste salvo'sDaniëlWW2 schreef op maandag 10 november 2014 @ 19:30:
[...] Ik heb de Duitse radar was bagger en Britse radar was geweldig mythe [..]

Dat is ook al achterhaald. Seetakt was perfect in staat om zowel vuurleiding als gebiedscanning te doen. Dat de varianten van Seetakt meestal beter waren dan hun directe Britse tegenhangers in zowel vuurleiding als in scannen en dan ook nog eens snel aan en uitgezet kon worden is gewoon pijnlijk voor de "uitvinders van de radar". De Britten hadden meestal iets van een halfuur nodig om hun radar aan te krijgen. De klap op de vuurpijl is nog wel dat in 1940 een paar Nederlandse wetenschappers naar Engeland vluchtte met een betere radarset dan de Britten hadden.ThomasG schreef op maandag 10 november 2014 @ 19:39:
[...]
De Duitse en Britse radar systemen waren ontwikkelt met een andere filosofie. De Duitse radar, vooral op schepen, was voornamelijk bedoeld als range-finder. Terwijl bij de Britse radar de focus lag op het ontdekken van doelen. De Duitse radar systemen waren accurater in de zin van de afstand tot het doel, etc. Terwijl die van de Britten een groter bereik hadden. Welke beter is, ligt dus puur aan wat je er mee wilt doen. Die van de Britten zijn natuurlijk famous door de Slag om Engeland, en die van de Duitsers infamous omdat de Bismarck haar radar buiten werking schoot door de kracht van haar eerste salvo's
Verder was Bismarck meer dan alleen de radar welke overgens gewoon werkte. Het was een ongelooflijk mazzelschot en de 38cm kanons van de Bismarck waren uitzonderlijk accurate wapens. Die hele familie aan SK C/34 kanons waren uitzonderlijk accuraat.
[ Voor 7% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-11-2014 19:49 ]
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-11-2014 21:37 ]
Bij mij werkt het.Norinco schreef op maandag 10 november 2014 @ 21:31:
vraagje werkt XVM nu weer of nog niet? Ik krijg wel de melding dat ik driver updates zou moeten laden? Klopt dit?
Valt toch een beetje tegen, verschil van engine 1 naar 2 is het grootst.DaniëlWW2 schreef op maandag 10 november 2014 @ 18:55:
[...]
Een tijdje geleden zat die er volgens mij nog wel in. Ik sloop in ieder geval meteen de helft eruit dus dat kan veranderd zijn.
[...]
De T-44 is zeker geen slak meer met de top engine? Ik word er gewoon uitgereden door veel heavies met de stock engine.
Zo lang als die maar een beetje beter optrekt. Dat is alles dat ik vraag. Op lange stukken is die snel maar optrekken doet die gewoon niet.Kepro schreef op maandag 10 november 2014 @ 21:38:
Valt toch een beetje tegen, verschil van engine 1 naar 2 is het grootst.

Voor de rest is het een leuke tank.
http://worldoftanks.eu/en...ser/44/veterans-day-2014/
Misschien gooien ze nog een leuk premium tankje in de store.
[ Voor 75% gewijzigd door Frozen op 10-11-2014 21:43 ]
De hele week.Frozen schreef op maandag 10 november 2014 @ 21:42:
Heb ik dat goed gezien, morgen-17 nov x5?
http://worldoftanks.eu/en...ser/44/veterans-day-2014/
Misschien gooien ze nog een leuk premium tankje in de store.
People as things, that’s where it starts.
Samen met de 111.000xp halen voor drie gratis dagen premium en de coated optics en 11 large repairkits. Dan ook nog eens de kleine missies voor credits. Dat word cashen.VasZaitsev schreef op maandag 10 november 2014 @ 22:01:
Altijd leuk toch?
15 tier 7 of hoger tanks, die 111k moet dus in theorie heel snel binnen zijn. Dankjewel WG
[ Voor 20% gewijzigd door RobinHood op 10-11-2014 22:26 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Oh en ik bedacht me opeens dat ik nog vergeten was om een V-stab te kopen voor mijn T20 welke de volgende tank die ik koop word. Meteen even een hele lading aan credits gedumpt aan consumables. Ik denk dat 500x repair, 300x health en 100x auto brandblusser voorlopig voldoende is.
Potje 1 begon reeds goed:

Nadat de T37 geresearched kon worden:

Kandidaat om wat andere verwachte waarden te krijgen gok ik
Heb mijn type de laatste keer dat ie in de shop was gekocht en hem te gelijk met de T-44 gespeeld, toen vond ik de type leuker spelen dan de T-44. Ik weet echter niet of de type helemaal stock nog steeds leuker is dan de T-44.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 01:31:
Het gaat mij niet eens om de status maar om hoe die moet spelen. Ik vind de T-44 eigenlijk een heel leuke tank terwijl die nu nog als een slak gaat. Ik zie de potentie in de tank. Nu heeft de Type 59 iets minder pk in zijn motor dan een full ops T-44 maar wel veel beter pantser en een kanon met iets betere pen, bijna dezelfde DPM, dezelfde depressie en betere terreinstats. Het is gewoon een betere tank dan de T-44 en dan ook nog eens een premium tank dus special matchmaking en een belachelijke lading aan credits. Dat wil iedereen wel.
speelt er iemand trouwens met server side crosshear aan? Ik heb het vandaag geprobeerd, maar vond het helemaal niks. Het richten wordt heel schokkerig en ik ga daardoor verkrampen. Het richten wordt ook moeilijker, maar je raakt wel waar je opricht.
Shuttle st20g5
Ik speel met server side crosshair. Ik heb het een keertje aangezet om te kijken of ik het wat vind.Knowuse schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 01:51:
[...]
[...]
speelt er iemand trouwens met server side crosshear aan? Ik heb het vandaag geprobeerd, maar vond het helemaal niks. Het richten wordt heel schokkerig en ik ga daardoor verkrampen. Het richten wordt ook moeilijker, maar je raakt wel waar je opricht.
Heel zelden merk ik er wat van. Maar normaal eigenlijk niet.

Misschien dat mijn verbinding iets stabieler is. Zit op vast thuisnetwerk en op glas.
@ p0st, lukt het jou nog om de damage-list te updaten naar wat gespot is? Er schijnt er eentje ergens te werken...

[ Voor 10% gewijzigd door Kliko op 11-11-2014 08:24 ]
Toch is hij aardig ninja-generfed door de jaren heen. Ik kan me herinneren dat hij in het begin vele malen mobieler en wendbaarder was. De ground resistance is aardig verhoogd.p0st schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 07:04:
Type is leuk vanwege zijn prima turret, limited mm en credit potentieel. Verder is de T44 gewoon superieur qua mobiliteit en (top) gun maarja die komt in Tier X matches terecht en is weer vrij makkelijk te damagen.. De Type is dus eigenlijk best een gebalanceerde tank, aangezien de gun handling (uitgezonderd depression) drama is en mobiliteit te wensen overlaat voor een medium. Maar: niet meer verkrijgbaar dus mythische tank
Gisteren veel IS 6 gespeelt, wat een beest blijft dat toch. Special MM en laat maar komen die credits.
Trouwens ook weer me Cromwell terug gekocht. Blijft een heerlijke tank
Ook nog een lekkere pot in de KV-220. 1507 base xp, Top Gun, High Caliber (duh), en weer niet genoeg voor een Ace Mastery. Maakt niet uit, was een zalige pot. Onze heavies gingen achter hun heavies aan, en toen heb ik me maar opgeofferd om de Tier 4/5 Lights, Meds en TD's op te ruimen. Het voelde bijna als valsspelen zo weinig kans hadden ze. Zeker die Hetzer, ik vond het bijna sneu voor 'm.
gisteravond en gaat lekker, helaas pas 3 nations maar verder wel een hoop tanks en het grote voordeel, geen SPG
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Ik kan niet meer zonder de server side crossair. Kwestie van wennen.Knowuse schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 01:51:
[...]
Heb mijn type de laatste keer dat ie in de shop was gekocht en hem te gelijk met de T-44 gespeeld, toen vond ik de type leuker spelen dan de T-44. Ik weet echter niet of de type helemaal stock nog steeds leuker is dan de T-44.
Hier ook serverside crosshair. Klinkt logisch voor mij om de crosshair te nemen die aangeeft waar je volgens de server schiet ipv waar je client denkt dat je schiet.Kepro schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:14:
[...]
Ik kan niet meer zonder de server side crossair. Kwestie van wennen.
Dat ligt puur aan de tank waar je mee speelt. Als je arty speelt met serverside crosshair word je knetter gek van de diashow die het veroorzaakt. Ik speel zelf ook op normale tanks met clientside crosshair. Als je bij zaken als het hoekje omrijden met rechtermuisknop je turret/kanon vast houd, verspringt je crosshair niet en is de serverside crosshair het zelfde als de clientside.Gaius schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:23:
[...]
Hier ook serverside crosshair. Klinkt logisch voor mij om de crosshair te nemen die aangeeft waar je volgens de server schiet ipv waar je client denkt dat je schiet.
Diashow?ThomasG schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:46:
[...]
Dat ligt puur aan de tank waar je mee speelt. Als je arty speelt met serverside crosshair word je knetter gek van de diashow die het veroorzaakt. Ik speel zelf ook op normale tanks met clientside crosshair. Als je bij zaken als het hoekje omrijden met rechtermuisknop je turret/kanon vast houd, verspringt je crosshair niet en is de serverside crosshair het zelfde als de clientside.
De servers zijn gewoon bagger... Hoevaak je last hebt van server lag is gewoon niet normaal..Quantor schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:18:
Aslain's modpack heeft nu weer de optie om beide crosshairs tegelijkertijd te zien en dat is voor mij een uitkomst. Ik merk namelijk dat hoe hoger je ping is, hoe hakkeliger de serverside crosshair de clientside crosshair volgt. En met alleen een serverside crosshair is het dan moeilijk spelen. Voor optimaal resultaat schiet ik meestal ook pas als ze in elkaar gevallen zijn. En helaas gaat het steeds slechter qua ping lijkt het wel.
M'n ping lijkt best goed (20-30ms), maar ik zal Aslain's modpack maar eens gaan proberen. Heb nu zelf een aantal mods bij elkaar gestopt, maar toen ik servercross2 geprobeerde toe te voegen werkte deze niet.Quantor schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:18:
Aslain's modpack heeft nu weer de optie om beide crosshairs tegelijkertijd te zien en dat is voor mij een uitkomst. Ik merk namelijk dat hoe hoger je ping is, hoe hakkeliger de serverside crosshair de clientside crosshair volgt. En met alleen een serverside crosshair is het dan moeilijk spelen. Voor optimaal resultaat schiet ik meestal ook pas als ze in elkaar gevallen zijn. En helaas gaat het steeds slechter qua ping lijkt het wel.
Gisteren een fijne win streak gehad met de Type 61, het duurde 6 potjes voordat ik er 1 verloor. Probeer het rustig aan te doen met de Type 61, ik hoef namelijk nog maar iets van 20K xp tot de STB-1 en ik heb geen creds en ben bezig met de Leo 1. De witte broodsweken van de Leo zijn trouwens ook erg fijn, ben benieuwd of dat zo blijft.
Shuttle st20g5
Waar ik in het verleden (*knock on wood*) vaak last van had is zodra de countdown was afgelopen mijn spel freezed was. Na 30 sec kwam dan een server time-out. Dan moest ik opnieuw aanmelden en kwam je gelukkig weer automatisch in het spel terecht. Maar wel met een achterstand van 45-60sec...
Af en toe ook hoge ping, maar eigenlijk zelden. Vaak is het als er verder op het netwerk wat zwaars gebruikt wordt. Netflix is best een killer voor je ping heb ik gemerkt.

De crosshair verplaatst/verkleint zich dan niet soepel, maar verspringt 1 seconde nadat je de muis beweegt ineens 5 cm op je scherm. De client-side crosshair is misschien niet de meest accurate, maar verloopt wel gewoon vloeiend.
Ah ok. I get it.ThomasG schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:01:
[...]
De crosshair verplaatst/verkleint zich dan niet soepel, maar verspringt 1 seconde nadat je de muis beweegt ineens 5 cm op je scherm. De client-side crosshair is misschien niet de meest accurate, maar verloopt wel gewoon vloeiend.
Wel vreemd, zoals jij het beschrijft heb ik nog nooit meegemaakt.

Wat is je ping in game? rond de 20-30ms?
Bagger is soms een understatement.wsLy schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:31:
[...]
De servers zijn gewoon bagger... Hoevaak je last hebt van server lag is gewoon niet normaal..
Oh en ik heb er weer en voor de boeken.

Ja het was Lakeville en mijn team bestond voornamelijk uit terribads. Moet ik nog iets uitleggen?

Misschien met sommige schoten die ik heb gedaan zou server side beter zijn geweest, maar voor de rest.. En over het algemeen heb ik ook een ping rond de 20 ms dus het zou niet veel moeten uit maken welke ik gebruik.
Ja, vraag hier! Waarom heb je deze mooie gelegenheid voor een Kolobanov's en Pool's laten liggen?DaniëlWW2 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:33:
[...]
Bagger is soms een understatement.![]()
Oh en ik heb er weer en voor de boeken.
[afbeelding]
Ja het was Lakeville en mijn team bestond voornamelijk uit terribads. Moet ik nog iets uitleggen?
Tja, het andere team waren geen terribads en ik kwam vijf tegen een te staan. Dat was ietwat problematisch.Gaius schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:43:
[...]
Ja, vraag hier! Waarom heb je deze mooie gelegenheid voor een Kolobanov's en Pool's laten liggen?
Doet mij denken aan iemand zijn signature...DaniëlWW2 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:51:
[...]
Tja, het andere team waren geen terribads en ik kwam vijf tegen een te staan. Dat was ietwat problematisch.
"When you're alone with multiple enemies....you're not outnumbered....just see it as a target rich environment"
Hmmm, interessant!wsLy schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:21:
Het leuke aan de server-side reticle is dat je soms ziet dat je turret gewoon compleet de andere kant aan het opdraaien is... Dus jij draait je gun naar rechts en servet-side gaat hij linksom.... Dat is ook een verklating voor de vage schoten soms..
Dat betekend dus dat de andere spelers jouw gun dus ook andersom draait dan jij ziet.
[ Voor 35% gewijzigd door Kliko op 11-11-2014 14:50 ]

[ Voor 89% gewijzigd door Kliko op 11-11-2014 14:50 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Daniel heeft niet zoveel dmg gedaan, zo'n potje verliezen vind ik zelf niet zo erg als ik zelf niet goed gespeeld heb. Gewoon zuur om met deze dmg te verliezen en het is dat ik op het laatst in mijn eentje nog 3 tanks afgeknald heb.
[ Voor 43% gewijzigd door Bean77 op 11-11-2014 14:57 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik had er gisteren drie van dit soort potjes. Elke keer 4k damage en verloren terwijl de rest nauwelijks de 1k haalden of nog erger. Ik post ze alleen maar als meer dan de helft van mijn team 0 damage doet. Dat zijn de bijzondere potjes.Bean77 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:56:
[...]
Daniel heeft niet zoveel dmg gedaan, zo'n potje verliezen vind ik zelf niet zo erg als ik zelf niet goed gespeeld heb. Gewoon zuur om met deze dmg te verliezen en het is dat ik op het laatst in mijn eentje nog 3 tanks afgeknald heb.
Verder word het verdomt lastig om veel damage te doen als ze als een stelletje aasgieren op je afkomen. Meer zat hier niet in. Die Jagdpanzer IV zat de hele game te campen in een hoekje wat de enige reden is dat die überhaupt voorbij de 1000 kwam.

[ Voor 17% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-11-2014 15:51 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

I want, I want.
Nice! In welk museum is dit? Ik ben een paar jaar geleden naar het tank museum in Munster geweest, daar was ie niet. Erg veel mooie tanks, waaronder een Tiger II (wat een monster!), maar geen Tiger I.Edmin schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 18:16:
Speciaal voor Daniel een foto van mijn reisje van afgelopen maand:
[afbeelding]
Bovington en dit is Tiger 131, de enige operationele Tiger ter wereld.Gaius schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 18:56:
[...]
Nice! In welk museum is dit? Ik ben een paar jaar geleden naar het tank museum in Munster geweest, daar was ie niet. Erg veel mooie tanks, waaronder een Tiger II (wat een monster!), maar geen Tiger I.
Anoniem: 517243
Ik heb hem zelf nog niet gezien. Veel te druk met al die missies
Wat Daniel al zei: Bovington. Daar hebben ze ook nog 2x Tiger 2 met beide torens en een Ferdi. Munster ben ik jaren geleden ook geweest. Daar hebben ze een mooi prototype van de Leopard2. Eigenlijk de voorloper van de Leo2 en de M1. Het Franse Musee des Blindees is de volgende op mijn lijstjeGaius schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 18:56:
[...]
Nice! In welk museum is dit? Ik ben een paar jaar geleden naar het tank museum in Munster geweest, daar was ie niet. Erg veel mooie tanks, waaronder een Tiger II (wat een monster!), maar geen Tiger I.
Als je een Tiger2 wil spotten kan dat het makkelijkst in La Gleize (BE). Pak er dan meteen een battlefield tour 'Kampfgruppe Peiper' bij.
In Breda staat een mooie Panther.
Oh en waar zijn de pics.
[ Voor 9% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-11-2014 19:35 ]
Is ook een erg mooie en uitgebreid museum.
Ook veel arty. *haters gonna hate* xD
Hier, mag jij zeggen wat voor model het is

Zo, en nu mijn x5 XP weer ophalen
T-34-85 uit Nizhny Novgorod. Die was te makkelijk.Edmin schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 20:10:
[...]
Hier, mag jij zeggen wat voor model het is
[afbeelding]
Zo, en nu mijn x5 XP weer ophalen
Was dat Afghanistan?
[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-11-2014 20:17 ]
Ja ga ik zeker doen, misschien vanavond nog en anders later deze week! Hectisch op 't werk, dus het moet nu allemaal ff tussendoormkliko schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 08:21:
[...]
@ p0st, lukt het jou nog om de damage-list te updaten naar wat gespot is? Er schijnt er eentje ergens te werken...![]()
![]()
![]()
![]()
Held!Edmin schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 20:18:
Yup. Bij een oude Russische basis in Masar-i-Sherif

[ Voor 53% gewijzigd door p0st op 11-11-2014 20:22 ]
Ik neem aan dat dit hulp was aan de pro Sovjet Afghanen. Anders gingen de Sovjets wel heel erg af met een T-34-85 naar Afghanistan sturen.Edmin schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 20:18:
Yup. Bij een oude Russische basis in Masar-i-Sherif
Nee, ik denk dat zels de Russen dat ding als een soort monument hadden staan. Kijk maar eens naar de schildering op het gebouw achter me. Aan de tekst te zien was het een regimentshoofdkwartier oid.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 20:25:
[...]
Ik neem aan dat dit hulp was aan de pro Sovjet Afghanen. Anders gingen de Sovjets wel heel erg af met een T-34-85 naar Afghanistan sturen.
Dit soort spul lieten ze achter:

Ik zal er geen spamrun van maken, maar ik heb tientallen foto's van tanks, BMP's, BRDM's, AT-geschut, Stalinorgels, you name it. Incl. gecrashte Hinds. Op elke heuvel was een versterkte positie te vinden.
Hier zijn er een paar. Veel van wat er op mijn schijf staat is niet echt publicatiegeschikt en er staan meestal collega's op wiens privacy ik respecteer. Daarom gewoon een paar voorbeelden:

resizen is lastig. Sorry modemusers!
Oh en ik denk dat ik de Jagdtiger maar even met rust ga laten. Ik mag echt niet winnen in dat ding. Na 24 games een winrate van 33%.
TD's, ik heb er geen geluk mee.

Hier hetzelfde, ben met de grind naar de waffentrager e100 bezig maar ik faal zo hard steeds, ben nu bij de Nashorn.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 21:36:
Het ziet er echt uit als vechten op z'n Sovjets. Produceer een hoop tweederangs voertuigen, stuur ze het gevecht in en als ze beschadigd raken of kapot gaan dan zijn er nieuwe voertuigen dus de oude laten we gewoon achter.![]()
Oh en ik denk dat ik de Jagdtiger maar even met rust ga laten. Ik mag echt niet winnen in dat ding. Na 24 games een winrate van 33%.![]()
Straks moet ik met light tanks gaan spelen (lijn van t57), ben benieuwd hoe dt gaat verlopen.
Nashorn was een leuke tank. Ik had alles al dus geen stock grind en het ding is gewoon snel met een uitzonderlijk goed kanon en goede camo. Waar ik tegenaanloop is dat ik elke keer te laat ben bij een gevecht. Of ik doe weinig schade en we winnen en meer realistisch mijn team is full retard gegaan en ik word afgeslacht door een hele meute tanks.Kepro schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 21:44:
[...]
Hier hetzelfde, ben met de grind naar de waffentrager e100 bezig maar ik faal zo hard steeds, ben nu bij de Nashorn.
Straks moet ik met light tanks gaan spelen (lijn van t57), ben benieuwd hoe dt gaat verlopen.

Vergeet niet dat die oorlog voor de sovjets van 1979-1989 duurde, dat viel volgens mij wel mee qua oude handel. Qua terugtrekking is het ook weinig uniek. Duinkerke was dan wat meer 'nood' en in de jaren 40 maar toen de Amerikanen uit Vietnam gingen werden helikopters ook zo de zee in geduwd.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 21:36:
Het ziet er echt uit als vechten op z'n Sovjets. Produceer een hoop tweederangs voertuigen, stuur ze het gevecht in en als ze beschadigd raken of kapot gaan dan zijn er nieuwe voertuigen dus de oude laten we gewoon achter.![]()
Oh en ik denk dat ik de Jagdtiger maar even met rust ga laten. Ik mag echt niet winnen in dat ding. Na 24 games een winrate van 33%.![]()
Was overigens goed te zien destijds tijdens de invasie van Afghanistan dat er horrie op allerlei oud sovjet materieel rond reed/stond.
Shuttle st20g5
Bijna al die tanks waren T-55 tanks. Aangezien de T-72 al een aantal jaar in productie was gaat het wel degelijk om tweederanks voertuigen. Overigens was toen de begon oorlog de T-62 al uit productie gehaald terwijl de T-55 nog in productie was. Laat meteen zien hoe geliefd de T-62 was...GoldenSample schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:01:
[...]
Vergeet niet dat die oorlog voor de sovjets van 1979-1989 duurde, dat viel volgens mij wel mee qua oude handel. Qua terugtrekking is het ook weinig uniek. Duinkerke was dan wat meer 'nood' en in de jaren 40 maar toen de Amerikanen uit Vietnam gingen werden helikopters ook zo de zee in geduwd.
Was overigens goed te zien destijds tijdens de invasie van Afghanistan dat er horrie op allerlei oud sovjet materieel rond reed/stond.
Verder was de terugtocht uit Afghanistan niet onder directe militaire druk maar een geleidelijke terugtocht. Ze hadden het meeste materiaal mee kunnen nemen als het werkte en was weggesleept. Over het algemeen nemen legers niet alles mee. Sommige dingen zijn te duur om mee te nemen en blijven achter. Zo plunderde het Nederlands leger in 1945 zo ongeveer elke munitieopslag van de geallieerden in Nederland en waren ze hard op zoek naar Britse Sherman Firefly's welke lastig waren te vinden. Normale M4 tanks waren makkelijk en geweren, munitie etc was ook simpel.
Als we Ed_L mogen geloven en dat doe ik dan ligt het gebied vol met tanks, pantservoertuigen en ander materiaal dat achtergelaten is. Een opslag ziet er anders uit dan willekeurig tanks en voertuigen welke ergens staan. Dit materiaal is achtergelaten en nooit weggesleept. Dat past volledig in Sovjetlijnen. Ze slepen niet elke kapotte tank weg en herstellen deze indien mogelijk terwijl dat op zijn zachts gezegd logisch is. Sovjettanks waren en zijn wegwerpartikelen. Als er een kapot gaat dan neem je een nieuwe tot deze ook weer kapot gaat. Reserveonderdelen zijn er vaak niet en de ontwerpen zijn vaak ook niet bepaald onderhoudsvriendelijk.
Victory!
Battle: Ruinberg on Fire
Vehicle: Comet
Experience received: 9.230 (x5 for the first victory each day)
Credits received: 43.389 (fine for damage caused to allies: 107)
Battle achievements: Mastery Badge: "1st Class"
Dit soort potjes maken die x5 events nou leuk, en die 111k halen makkelijk.
De Comet is lief
[ Voor 34% gewijzigd door RobinHood op 11-11-2014 23:38 ]
Even de UNICA's het nakijken gegeven
http://wotreplays.com/site/1324791
Bron: orzygaming op facebook.Dear Orzanel,
I am sorry to have to contact you for this matter.
You have been reported to us by another player for offering boosting/levelling services on your twitch channel for money. After an investigation we have also determined that you have already been playing on at least one other player's account for this purpose.
As I am sure you know, sharing account details with a third person is a violation of our terms of service. In addition this also clearly violates our game rules, specifically paragraph 2.14.
We did however take into consideration that you did not offer this service with bad intentions and that you do depend on World of Tanks for your Twitch channel. Therefore we will not issue a game suspension for this first offense.
If we do however have any other reports of this boosting service occuring or being advertised, we will be forced to apply an immediate game ban to your account.
Kindly discontinue any advertising for this service and please do not continue to log in and play on other players accounts, especially in a public context like Twitch, this is inappropriate.
If you have any questions regarding this, please get in touch with us at customer support.
With kind regards,
[ Voor 3% gewijzigd door Frozen op 12-11-2014 01:45 ]
Overigens staat de no-life-meter [die tot 111k gaat] alweer op 60k+. Ernstig.
Wij hebben hier een prachtig spreekwoord voor. Goedkoop is duurkoop.VasZaitsev schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 23:03:
Vergeet niet dat de T-55 spotgoedkoop was, beetje de Dacia onder de tanks, half Afrika en Azië heeft die dingen nog steeds. Meen gelezen te hebben dat een T-55 iets van omgerekend 100.000 dollar kost[te]. Nou, geef mij er dan maar een paar dozijn, ik wil namelijk wel meer tanks hebben dan mijn buurman-dictator.
De Centurions, welke we overgens gratis kregen van de VS (thanks
Ik ga je toch wat tips geven.Dweebus schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 23:47:
Ik weet niet meer of ik de Ace al had op mijn Panther, maar dit was wel een fijn Ace-potje
Even de UNICA's het nakijken gegeven
http://wotreplays.com/site/1324791
-Ten eerste als je die flank kiest op Live Oaks en je pushed blijf dan zo laag mogelijk. Tanks met slechte depressie kunnen dan niet schieten of moeten naar voren en als er achter je een TD etc staat dan heeft die perfecte schoten.
-Ten tweede ga niet stilstaan naast de brug in het open water. Artillerie pakt je meestal. De omtrekkende beweging was wel goed. Zo vermijd je dat je een heuvel opgaat en dat iedereen op jou kan schieten voordat jij een schot kan lossen.
-Ten derde blijf van de auto aim af. Je bounced onnodig schoten en de Panther zijn kanon is het enige echt goede aan de tank. Lekker zelf mikken.
-Ten vierde, ik zou niet blijven staan boven op de rails bij de heuvel. Een tank met goede viewrange ziet je en dan is het snel afgelopen. De Tiger had je bijvoorbeeld kunnen hebben. Die stond veel beter. Het heeft deze game niet veel gescheeld of je was gespot. Ik zou door zijn gegaan in een poging de T-29 en de KV-3 te onderscheppen voordat ze achter de gebouwen konden komen. De unica meds waren meegegaan en je had ze daar simpel kunnen slopen.
-Als laatste de KV-3. Je had nog veel HP en de game was bijna voorbij. Ik had geprobeerd de KV-3 te "baiten", dus hem te laten schieten terwijl je snel teruggaat. Dan DPM gebruiken en hij is zo dood. De T-29 idem dito. Zodra die schoot had je hem al en toen die zijn koepel wegdraaide had je hem meteen moeten afschieten.
Voor de rest leuke pot.
Je moet alleen geen oorlog uitlokken met een vijand die wél moderne tanks heeft.
En toen ie uitkwam was de T-54/55 best een leuk dingetje.
Verder word er altijd vergeten hoe belangrijk munitievoorraad is. Veertig granaten is gewoon te weinig voor een gevecht waar tanks bij betrokken zijn. Het is idioot om een tank te hebben welke honderden kilometers kan afleggen en binnen no time geen munitie meer heeft. De helft is Brisant en de andere helft typen AP. Tegen tanks of tegen infanterie is het zo weg.
De andere uitdager in de tankrace M26 Pershing was het ook niet. Het is altijd leuk om te zien hoe de Panther volledig de grond in word geboord om een onderdeel terwijl de Amerikanen precies hetzelfde trucje probeerde bij de M26 en net zo hard faalden. De Panther kreeg tien ton aan pantser en andere uitrusting erbij en kreeg toen problemen met een tandwiel. Een tandwiel waar meerdere pogingen zijn gedaan om deze te vervangen welke tot niks leidden omdat ze dag en nacht werden gebombardeerd, tekorten aan zo ongeveer alles hadden en dan ook nog eens massaal dwangarbeid inzetten welke letterlijk alles saboteerden dat ze maar konden aan die tank. Of het nou een tand van een tandwiel afslaan met een beitel was en deze "vastlijmen" of sigarettenpeuken in de brandstofinjectie waardoor de motor eraan ging of iets slopen in de transmissie het gebeurden.
Hiertegen over stond de De M26 welke de uitkomst was van de T20/T25 serie tanks en in feite een T25 met vijf ton aan extra pantser. Deze had problemen met de transmissie en een heuvel opgaan omdat de motor het gewoon niet aan kon. De M26 had dan vergelijkbare inzetbaarheid als de Panther en de Amerikanen hadden meestal meer mogelijkheden om een tank weg te slepen en te repareren dan de Duitsers.
Zet je toch aan het denken.

Oh en laten we niet aan de Britse vervanger van de Centurion denken. Dat was pas een mechanisch wonder.
[ Voor 8% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-11-2014 02:19 ]

Ik had nog wel een vraagje:
Die ene foto waar een compleet gestripte foto van een tank staat (Geen tracks en wielen meer, alleen hull en een koepel). Die staat een beetje in een kuil en volgens mij op een berg/heuvel.
Als ik naar die loop kijk zie ik in de loop nog een andere loop zitten, klopt dat? Ik dacht dat het altijd 1 lange pijp was (plat gezegd)...
edit:
De foto die ik bedoel is de derde foto uit de derde foto-post.
[ Voor 10% gewijzigd door Kliko op 12-11-2014 08:15 ]
Crap, als ik nou van te voren had geweten dat die 5x special er zou zijn had ik alles in gereedheid gebracht voor de M3 Lee grind. Nou ja, komt nog wel een keer.
Voor nu in ieder geval lekker stappen kunnen maken in de Crusader. Heerlijke battle gehad, achteraf dan. Op Abbey, waar ik met een heavy prima uit de voeten kan, maar met een tier 5 light tank in een tier 7 pot... Ik heb simpelweg geen idee waar ik vanaf het begin naartoe kan. Dus rustig afgewacht, en vervolgens kwam er een opening in hun linie. Er doorheen gescheurd, en de TD die op de 8/9-line onze tanks in z'n ééntje tegenhield surpise buttsex (™ Jingles) gegeven. Daarna de arty gespot en opgeruimd, en nog een afk stug als xp-pinata gebruikt. Bijna 1200 dmg in een tier 7 pot met de Crusader, ik geef mezelf even een schouderklopje.
Jammer dat de pot met de T-34 met 7 kills daarna verloren werd. Maar hey, m'n tweede Pascucci's binnengehaald, ook leuk. En de pot daarna werd alsnog een win. Net als de Crusader een tier 7 pot in m'n tier 5 tank. En wederom 3 kills, waarvan één wel heel lekker was, een echte driveby. Vol gas langs een straatje waar een low health VK 30.01 P in stond te schuilen en *boom* een premium round door z'n voorkant heen zonder te remmen. Heerlijk moment, en op dat soort momenten weet je precies weer waarom WoT zo'n leuk spel is om te spelen.
Thx!mkliko schreef op woensdag 12 november 2014 @ 08:13:
Erg mooie en indrukwekkende foto's van ED_L.Bedankt voor het delen!
Goede gezien. De loop is ook altijd 1 lange pijp met trekken en velden (ronddraaiende groeven voor stabilisatie van het projectiel) of een gladde schietbuis (zoals bij de Leo2). In dit specifieke geval zit er een granaat klem in de loop:Ik had nog wel een vraagje:
Die ene foto waar een compleet gestripte foto van een tank staat (Geen tracks en wielen meer, alleen hull en een koepel). Die staat een beetje in een kuil en volgens mij op een berg/heuvel.
Als ik naar die loop kijk zie ik in de loop nog een andere loop zitten, klopt dat? Ik dacht dat het altijd 1 lange pijp was (plat gezegd)...
edit:
De foto die ik bedoel is de derde foto uit de derde foto-post.

Ah thanks! Ik dacht al... Wel bizar om te zien.Edmin schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:12:
[...]
Thx!
[...]
Goede gezien. De loop is ook altijd 1 lange pijp met trekken en velden (ronddraaiende groeven voor stabilisatie van het projectiel) of een gladde schietbuis (zoals bij de Leo2). In dit specifieke geval zit er een granaat klem in de loop:
[afbeelding]

Ik wist wel dat ze in de loop groeven hadden voor stabilisatie zoals jij beschrijft (en in sommige gevallen een gladde), vandaar dat ik het zo gek vond om een loop in een loop te hebben zegmaar.
Thanks voor je snelle reactie en je verhelderende foto.
Enne... Ed, elke keer als ik naar je avatar kijk hoor ik dat stomme liedje in mn hoofd.

[ Voor 5% gewijzigd door Kliko op 12-11-2014 10:40 ]
Shuttle st20g5
Alleen die Fury mag per direct worden geschrapt. WTF is dat voor gedrocht!
Anoniem: 224682
Toch leuk om sommige verouderde tanks als pillbox gebruikt te zien worden. Ingegraven tot de koepel.
- if you already have that tank, you cannot get it again (presence in the hangar counts, not the fact it’s in your statistics), you will NOT get a gold compensation
Dat wordt dus gaan voor de Object 907
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Vreemd dat ze bij de TOG wel gold gingen uitdelen...wontcachme schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:31:
Voor de mensen die CW camapign gaan spelen:
- if you already have that tank, you cannot get it again (presence in the hangar counts, not the fact it’s in your statistics), you will NOT get a gold compensation
Dat wordt dus gaan voor de Object 907

YouTube: This is why i hate kids in World Of Tanks HD
Dit gaat over een heel ander kaliber tank hè, die zijn ~15k waard dus ik snap wel dat ze dat niet in gold willen uitdelen. Tevens zijn de tanks ook niet verkrijgbaar in de giftshop of bij events, enkel van CW.mkliko schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:41:
[...]
Vreemd dat ze bij de TOG wel gold gingen uitdelen...![]()
Wellicht dat ik voor de 907 ga maar grote kans dat ik dat niet red met de tijd
Gisteren één potje geprobeerd in mijn Foch om de qintiple te halen maar dat was niet zo'n succes.
Zelf had ik 4k damage en 4 kills maar alle tier 10's hadden het belabberd gedaan, het was de arty en ik die presteerden
[ Voor 18% gewijzigd door psychoclown op 12-11-2014 11:45 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is gesloten.