Irl worden ook mods gebruikt?
Welk team zit je nu eigenlijk? Is de Benelux cup eigenlijk ook nog steeds up and runnen of heeft dat een stille dood gestorven?wsLy schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:16:
Vanavond en volgende week nog matches in de silver league en dan is er een break van 3 weken ofzo, genoeg tijd om flink te trainen
Enige bug die ik heb gevonden is niet schokken maar soms gekke camera standen, dat ineens vanuit het niets de camera richting de neus van de tank beweegt.Rianata schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:33:
[...]
Volgens mij is dat een bug in de 9.4 replays, want ik heb ook een AMX 50 100 replay staan, maar die vind ik ook al schokkerigIk kan op het WWW alleen niets vinden over andere gebruikers met hetzelfde probleem
Gisteravond was ik nog even aan het spelen met de setting van OBS en WoT om weer een goede videokwaliteit te krijgen.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Benelux cup weet ik niet.psychoclown schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:01:
[...]
Welk team zit je nu eigenlijk? Is de Benelux cup eigenlijk ook nog steeds up and runnen of heeft dat een stille dood gestorven?
[...]
Enige bug die ik heb gevonden is niet schokken maar soms gekke camera standen, dat ineens vanuit het niets de camera richting de neus van de tank beweegt.
Gisteravond was ik nog even aan het spelen met de setting van OBS en WoT om weer een goede videokwaliteit te krijgen.
Ik zit met mab en delert in ASAP.
http://www.esl.eu/eu/team/8384971/

Edit: Rekenfoutje gmaakt, het valt mee en zou zonder veel extra inspanning te doen moeten zijn
[ Voor 21% gewijzigd door Ilikebananas op 12-12-2014 10:30 ]
Die mensen zijn dan eerder dood, waardoor er meer targets voor mij overblijvenUser schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:36:
Vergeet niet dat nu iedereen gaat killstealen zoals ze nog nooit gekillstealed hebben.
[ Voor 4% gewijzigd door Joindry op 12-12-2014 10:46 ]
Meeste landen moet dat geen probleem zijn met voldoende autoloaders in mijn garage. Japan wordt iets lastiger maar moet ook wel te doen zijn. Het is denk ik voor mij geen onmogelijke missie.
Na de IS-6 missie heb ik mijn garage mooi ontwikkeld zodat ik voor alle landen minimaal drie tanks heb om uit te kiezen met behalve china en japan allemaal tier 10's. Japan straks met korting nog maar de Type 61 aanschaffen voor china moet de 110 wel voldoende zijn.
Tier 10's voor de damage en Tier 6's voor de kills
http://worldoftanks.eu/en...4/end-year-specials-2014/
En.. 15% discount op t8 prems! En... 1 gold = 35 free xp.
Me like
Word een lekkere periode voor mij, had de meeste discounts ook al wel verwacht dus had al een hele rij tanks geresearched en credits gegrind. Kom maar op
Vrees alleen dat ik die WZ niet ga halen
En dan red ik de circa 1100 battles niet in +/- 2,5 week...
Het zou zomaar eens kunnen dat ik er dan ineens 900.000 free XP bij hebwsLy schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:27:
Er valt mij net in dat ik van 2 t/m 4 januari een LAN party heb. Dat wordt wotten
En.. 15% discount op t8 prems! En... 1 gold = 35 free xp.
Me like
Je moet het ijzer smeden als het heet is
Edit: Oh en als troost voor mezelf dat ik de Top 20 niet ga halen in de Campaign ga ik gewoon de WZ-111 missie proberen te halen!
China: Type 59
Japan: Chi-Ri
Germany: E25 & Rhm. Borsig
Murica: E4/E5
Soviet: SU-122-44
French: FCM 50t
British: Conqueror GC
Dat wordt ongeveer de setup, much premium shells will be shot
[ Voor 32% gewijzigd door p0st op 12-12-2014 11:52 ]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Hihi en ik een fcm en een bom free xpp0st schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:34:
[...]
Het zou zomaar eens kunnen dat ik er dan ineens 900.000 free XP bij heb
Je moet het ijzer smeden als het heet is
Je bent niet de enige. Vind dit soort acties ook maar flauw van WG.Edmin schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:13:
Aangezien ik geen Chinees of Jap in mijn garage heb, gaan dit soort acties totaal aan mij voorbij.
Surfin' paradise!
http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Heb precies het zelfde.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:33:
Nou f*ck de WZ-111. Geen Chinese tanks, geen Franse, geen Japanse en no way dat 150 kills per natie je niet gestoord zal maken.
Gewoon lekker met de andere naties die 3 dagen premium per natie grinden
Edit:
Alleen al die "hoofdprijs" die je na weken no-life spelen kan halen, demotiveerd me al genoeg om er niet eens aan te beginnen

[ Voor 16% gewijzigd door Bertvdk op 12-12-2014 12:44 ]
Mwa motivatie genoeg om weer wat tanks te grindenBertvdk schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:43:
[...]
Heb precies het zelfde.
Gewoon lekker met de andere naties die 3 dagen premium per natie grinden
Edit:
Alleen al die "hoofdprijs" die je na weken no-life spelen kan halen, demotiveerd me al genoeg om er niet eens aan te beginnen
Jup, maar dan alleen Amerikaanse, Britse, Russische en natuurlijk ze Germans.wsLy schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:54:
[...]
Mwa motivatie genoeg om weer wat tanks te grinden
[ Voor 4% gewijzigd door Bertvdk op 12-12-2014 12:55 ]
Was het niet zo dat premium tanks niet mee tellen voor die missies?p0st schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:34:
[...]
Edit: Oh en als troost voor mezelf dat ik de Top 20 niet ga halen in de Campaign ga ik gewoon de WZ-111 missie proberen te halen!
China: Type 59
Japan: Chi-Rien hopelijk later STA-1
Germany: E25 & Rhm. Borsig
Murica: E4/E5
Soviet: SU-122-44
French: FCM 50t
British: Conqueror GC
Dat wordt ongeveer de setup, much premium shells will be shot
http://ftr.wot-news.com/2...-money-on-russian-server/
Kassa!!
Als ze dat op EU doen misschien dat ik hem dan toch nog met 1 of 2 landen geskipped ga halen...
Ik bedoel 20 € voor een tier 8 premium heb ik nog wel over
150.000 dmg * 7 landen = 1.050.000 dmg
150 kills * 7 landen = 1.050 kills
1.050.000 / 1020 (gem. dmg) => 1030 battles
1.050 / 1.8 (gem. kills) => 584 battles
Dus we rekenen verder met de 1030 battles, even je eigen getallen invullen om te kijken waar je komt. Als je hier je laatste X battles gaat invullen zal je denk ik bedrogen uitkomen of je moet in elke tree al T8+ hebben.
1030 battles / 35 dagen (ma 15.12 t/m ma 19/1) => Minimaal 30 battles per dag
Ik denk dat ik hem zelf lekker ga skippen, irritatiefactor is weer hoog de laatste tijd en die wz-111 lijkt me niet veel toevoegen naast de IS-6 en 112.
Hmm daar vind ik verder niets over terug.. Overigens is dit ook wel weer typischThomasG schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:56:
[...]
Was het niet zo dat premium tanks niet mee tellen voor die missies?
"WZ-111 mission is so retarded that on RU portal they are immediatelly selling "packages" for 10 USD that allow to skip certain nation :D"
Als je in-game bij de missies gaat kijken zie je dat je premium tanks gewoon bij de required lijst staan.p0st schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:17:
[...]
Hmm daar vind ik verder niets over terug.. Overigens is dit ook wel weer typischdat mogen ze op de EU server ook wel doen zodat de missie wat haalbaarder wordt!
Ik ben druk bezig met afstuderen, ik heb echt geen tijd om nog 's avonds nog eens te gaan no-lifen. Deze campaign hakt er ook al aardig in.themaxter schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:16:
Nolifen?
Als ze dat op EU doen misschien dat ik hem dan toch nog met 1 of 2 landen geskipped ga halen...
Ik bedoel 20 € voor een tier 8 premium heb ik nog wel over

Mijn line-up:
China: 110 of IS-2
Japan: STA-1/Chi-Ri (Type 61 nog aanschaffen met korting)
Germany: JagdP E100/Leo1/ E50M/E-100
USA: T57/T110E5
Soviet: IS-7/T62a/IS-3
French: AMX 50B/AMX 50 100/Batchat 25t ( BC nog kopen met korting
British: FV420/Cent 7/1/Cromwell/Comet
Grootste voordeel lijkt me dat je niet zoals met de xp dubbels aan aparte dagen en aan winst potjes vast zit. Dus op 1 dag 20 potjes met de T57 of AMX 50B en je hebt al een sloot damage en hopelijk kills binnen.
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Mooie line-up!JPvdB schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 13:20:
Ach een beetje uitdagende missie maakt het alleen maar leuker. Jammer dat ze niet twee missies doen waaruit je kan kiezen.
Mijn line-up:
China: 110 of IS-2
Japan: STA-1/Chi-Ri (Type 61 nog aanschaffen met korting)
Germany: JagdP E100/Leo1/ E50M/E-100
USA: T57/T110E5
Soviet: IS-7/T62a/IS-3
French: AMX 50B/AMX 50 100/Batchat 25t ( BC nog kopen met korting)
British: FV420/Cent 7/1/Cromwell/Comet
Grootste voordeel lijkt me dat je niet zoals met de xp dubbels aan aparte dagen en aan winst potjes vast zit. Dus op 1 dag 20 potjes met de T57 of AMX 50B en je hebt al een sloot damage en hopelijk kills binnen.
Met die clippers loopt de damage zo binnen.
Maar ergens voel ik aan m'n water dat er weer belachelijk veel mensen met hun Arty het spel gaan verzieken..
Van de positieve kant bekeken: Pascucci’s Medal & Dumitru’s Medal zijn al dik behaald, maar de Burda's Medal staat nog op mijn to-do list
Gaat duur worden voor mij.
Oh wacht, toch niet.
Yay I'm famous
/caredjfrankel schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:27:
Waarom zijn jullie blij met die Token bundles? Als dit succesvol is kun je er op wachten dat dit soort missies vaker worden geïmplementeerd. Missie wordt expres erg moeilijk gemaakt en je kan de portemonnee trekken voor je "gratis" reward.
Waarom mag een werkende WoT speler die reward tanks dan niet krijgen/kopen? De IS-6 missie was voor mij ook niet haalbaar vanwege RL; werken, gezin, etc. Een dag werken en een korting afwachten van 15% geloof ik en ik had de IS-6 nog eerder dan anderen die hem 'gratis' kregen nadat ze dagen hebben gegrind en zich ge-ergerd...djfrankel schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:27:
Waarom zijn jullie blij met die Token bundles? Als dit succesvol is kun je er op wachten dat dit soort missies vaker worden geïmplementeerd. Missie wordt expres erg moeilijk gemaakt en je kan de portemonnee trekken voor je "gratis" reward.
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
DitRianata schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:47:
[...]
Waarom mag een werkende WoT speler die reward tanks dan niet krijgen/kopen? De IS-6 missie was voor mij ook niet haalbaar vanwege RL; werken, gezin, etc. Een dag werken en een korting afwachten van 15% geloof ik en ik had de IS-6 nog eerder dan anderen die hem 'gratis' kregen nadat ze dagen hebben gegrind en zich ge-ergerd...
En vergeet niet dat niemand je verplicht om hier aan mee te doen! Het is niet dat je iets geweldigs misloopt als je de tank niet vrijspeelt/afkoopt!
Churchill Gun Carrier zegt hallo.ThomasG schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:53:
De Churchill VII is toch wel bij uitstek de aller slechtste tank in het gehele spel. Het is werkelijk waar onmogelijk om daar een gevecht mee te winnen.
St Emiel al eens geprobeerd?ThomasG schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:53:
De Churchill VII is toch wel bij uitstek de aller slechtste tank in het gehele spel. Het is werkelijk waar onmogelijk om daar een gevecht mee te winnen.
Hou er op over op!!!!
Als ik die naam hoor komt het bloed alweer onder mijn nagels vandaan.
Kepro schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:04:
[...]
Hou er op over op!!!!
Als ik die naam hoor komt het bloed alweer onder mijn nagels vandaan.![]()

Wat dacht je van de T29 stocktank, gespeeld vanuit de mediumlijn.
Dat is pas een feest.

Churchill 7, leuk tankje en kan je best wat mee bouncen (Black Prince is ook erg leuk vind ik), alleen wel retetraag.
CGC, ken ik niet.
St. Emil: leuk met de topgun, anders een slechte nashorn. Maar met topgun vond ik 'm toch erg vermakelijk.
T29 vanuit de medium lijn: tja alles is stock ruk en helaas moet je wat meer vrijspelen of free XP gebruiken maar al die grinds hebben bij mij geen negatief gevoel achter gelaten als jullie nu uiten.
maarja, ieder zo zijn mening natuurlijk ;-)
- Ruud
De T-29 fully upgraded is een heerlijke tank en maakt de pijnlijke grind meer dan goed.Zaagmans schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:14:
Huil huil huil.
Churchill 7, leuk tankje en kan je best wat mee bouncen (Black Prince is ook erg leuk vind ik), alleen wel retetraag.
CGC, ken ik niet.
St. Emil: leuk met de topgun, anders een slechte nashorn. Maar met topgun vond ik 'm toch erg vermakelijk.
T29 vanuit de medium lijn: tja alles is stock ruk en helaas moet je wat meer vrijspelen of free XP gebruiken maar al die grinds hebben bij mij geen negatief gevoel achter gelaten als jullie nu uiten.
maarja, ieder zo zijn mening natuurlijk ;-)
Week of twee geleden weer teruggekocht omdat er korting op werd gegeven
Eerlijk, als je de T29 gaat spelen moet je maar niet vertrekken langs de mediumlijn. Zoveel werk zijn de T1 en M6 niet en ze zijn beiden helemaal niet zo slecht.Bertvdk schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:09:
[...]
Dat is pas een feest.
Doe gewoon de heavy en mediumlijn. Enige nadeel dat je daarbij hebt is dat je die M3 lee grind 2 keer moet doen.
Dat is pas een verschrikkelijke tank.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik heb hem net unlocked...DaniëlWW2 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:47:
Pz 38 n.A anyone?![]()
Nah, dat valt wel mee. Alleen is het dankzij de MM een verschrikkelijke ervaring. Een tier 4 light tank die alle noobs tegenkomen scout matchmaking geven. Fantastisch idee. M'n Wn8 in die tank is een whopping 132.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:47:
Pz 38 n.A anyone?![]()
Moet wel zeggen, ik speelde 'm toen ie nog in Tier 8 terecht kwam. Nu ziet ie maximaal Tier 7. Enorm verschil natuurlijk, geoneshot worden door een IS of een IS 3.
Niet kopen, stuk ellende is het.
Via de PV IV lijn naar t5 gaan.
Het was mijn eerste t4...Gaius schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:04:
[...]
Nah, dat valt wel mee. Alleen is het dankzij de MM een verschrikkelijke ervaring. Een tier 4 light tank die alle noobs tegenkomen scout matchmaking geven. Fantastisch idee. M'n Wn8 in die tank is een whopping 132.
Moet wel zeggen, ik speelde 'm toen ie nog in Tier 8 terecht kwam. Nu ziet ie maximaal Tier 7. Enorm verschil natuurlijk, geoneshot worden door een IS of een IS 3.
Ah ok, kun je dan gelijk consulteren bij mag want die was admin van die cupswsLy schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:23:
[...]
Benelux cup weet ik niet.
Ik zit met mab en delert in ASAP.
http://www.esl.eu/eu/team/8384971/
Daarnaast is vooral tijd bij mij een gebrek, zelfs al haal ik 3k en 3 kills gemiddeld per potje, 7 naties moeten volbrengen is too muchEdmin schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:13:
Aangezien ik geen Chinees of Jap in mijn garage heb, gaan dit soort acties totaal aan mij voorbij.
Lekker, vooral ook die paar dagen in Januari waar je onwijs veel credits mee kunt verdienen staat mij aan. Sowieso zijn deze specials erg gewenst!AcXeller schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:24:
En inmiddels staat er van alles rond kerst en nieuwjaar op de portal:
http://worldoftanks.eu/en...4/end-year-specials-2014/
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
2 bizarre potjes inderdaad, ga denk ook maar eens voor de chaffee kijken.
Een lotgenoot! Ik had nog geen 100 battles gespeeld denk ik. En dan wordt het 'ga scouten, want je zit in een LT' op Prokhorovka.
Verwijderd
Ach zodra je de topturret en gun hebt vergeet je dat heel snel!Bertvdk schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:09:
[...]
Dat is pas een feest.
Echt niet, eerst even lijdenEdmin schreef op donderdag 11 december 2014 @ 21:40:
[...]
Protip: ga op die E-75 direct voor de zwaardere engine. Met de stock is het een draaaammmmmmaaaaaa... oh is de match al voorbij?
Dat wordt weer een maand lang kill stealing.AcXeller schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:39:
Details van de premium tank kerst actie zijn bekend, het is niet de T6 medium maar de T8 WZ-111 geworden. En wat mag je doen ?
150 kills + 150.000 Dmg => 3 dagen prem
en dit dan voor alle naties en natuurlijk T6 en hoger.... (je mag wel je prem tanks gebruiken) en dit alles tussen 15.12 en 19.1
Shuttle st20g5
Na 7 potjes al de Mastery Badge gehaald.
10 potjes, winrate 90%.
Gemiddelde WN8 = 3200 WTF?!
[ Voor 16% gewijzigd door Harmen op 12-12-2014 20:24 ]
Whatever.
Dat doe ik dus nu en ik vind het nog steeds een heerlijke tank.
En de tanks waar ik ace tanker op heb zijn alleen de
T67, Amx 40 en de m3 lee.
En vraag mij niet hoe ik het op die andere 2 heb gekregen.
Ik gok dat je generft bedoelt.Redeta schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 20:12:
Heel veel mensen vinden het jammer dat de Hellcat zo gebuffed (of hoe je het ook spelt) is.Het enige jammere naar mijn mening is de achteruitsnelheid. En je moet meer spelen als echte tankjager.
Dat doe ik dus nu en ik vind het nog steeds een heerlijke tank.
En de tanks waar ik ace tanker op heb zijn alleen de
T67, Amx 40 en de m3 lee.
En vraag mij niet hoe ik het op die andere 2 heb gekregen.
Buffen zou betekenen dat de tank beter was geworden.
Expected values moeten nog aangepast worden, dus die WN8 gaat lager worden.Harmen schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 19:58:
Net de T67 gekocht ipv de T49. Jemig, lekker tankje... doet me weer denken aan mn Hellcat voor de buf.
Na 7 potjes al de Mastery Badge gehaald.
10 potjes, winrate 90%.
Gemiddelde WN8 = 3200 WTF?!
Ach ja kan ook. haal het wel vaker door elkaar.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 20:30:
[...]
Ik gok dat je generft bedoelt.![]()
Buffen zou betekenen dat de tank beter was geworden.
Whatever.
Shuttle st20g5
FFS Douchewagon, wat een debiel stuk nonsens! Full opsop Tier 4 een Tier III gun, matig pantser en 0 mobiliteit.
Wow
edit: en waarom is de turret upgrade exact hetzelfde, als de stock, maar dan 250KG zwaarder?

[ Voor 23% gewijzigd door Edmin op 12-12-2014 22:34 ]
Ah je bedoeld die 3700 van de 5k damagewsLy schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 21:52:
Je raakt ook xp kwijt als je targets van meer dan 300m afstand beschiet. Dus dat heeft er ook mee te maken.
Shuttle st20g5
Ik zal een album online zetten als ik thuis ben.
Niet te lang campen daar he? Anders pakt artillery je je!wsLy schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 08:35:
Vandaag even geen WoT zometeen maar eens richting Bastognr vertrekken voor de 70ste verjaardag van het Ardennenoffensief. Vanaf gisteren tot morgen is er van alles te doen in de regio van Bastogne, in de Bastogne Barracks wordt een defilé gehouden met allerlei tanks waaronder een IS-3 en dit jaar ook een Panzer IV en Stug III!

Kills schelen ook aanzienlijk he.Knowuse schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 21:43:
De Leo 1 wordt niet echt beloond met xp voor pure damage. 1 potje met veel lange afstand snippen en alleen 5k damage 1120xp en een potje met 2 spots, 1600 damage, 800 spotting damage gaf 1089xp. Nu raak je natuurlijk de helft van je xp kwijt als iemand anders spot, maar toch. De credits was wel beter 60K resp. 36K.
Net even een paar potjes gedaan en mijn 3e pot was gelijk een ace met top gun in mijn SU-100.
Met de topgun is dat toch wel een hele fijne tank, beetje lange reload al zeg ik het zelf maar daar valt rekening mee te houden.
Hier het bewijs

Ben nooit zo van de TD's maar af en toe een potje is toch best leuk. Misschien maar eens wat meer spelen
Mountain Pass
M41 Walker Bulldog
Experience received:2,229 51,561
Battle achievements Top Gun, High Caliber, Mastery Badge: "1st Class"
Repairs: -7 316
Ammunition: -8 370
Consumables: -5 000
Total: 30 875 WN8: 12 591 (100)
En nog geen Ace..
http://wotreplays.com/site/1421662?secret=8795bf08fd0180d2f4340635635173c8
[ Voor 22% gewijzigd door wvdveer op 13-12-2014 10:30 ]
Mwa...Verwijderd schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:25:
[...]
Heb je genoeg xp om de volgende te unlocken echt een tank met bagger mm. Zeker als newbie
Victory
Stalingrad
Pz.Kpfw. 38 (t) n.A.
Experience received:4.620 Credits received 25.321
Battle achievements Master Gunner, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Ben niet echt een newbie he?
€ 9.99
This package contains:
T1E6, American Tier II light tank;
Light Mk. VIC, British Tier II light tank;
2 slots in World of Tanks;
3 days of premium.
The next package in our special calendar. This one is especially interesting to the collectors as it contains a handy tandem of two rare gift tanks together with the appropriate number of garage slots, and 3 days of Premium Account for a weekend well played.
Vet! Have funwsLy schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 08:35:
Vandaag even geen WoT zometeen maar eens richting Bastognr vertrekken voor de 70ste verjaardag van het Ardennenoffensief. Vanaf gisteren tot morgen is er van alles te doen in de regio van Bastogne, in de Bastogne Barracks wordt een defilé gehouden met allerlei tanks waaronder een IS-3 en dit jaar ook een Panzer IV en Stug III!
Wow, klinkt goed. Benieuwd naar de foto's.wsLy schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 08:35:
Ik hoorde van een bekende trouwens iets over een soort van particuliere verzamelaar in de buurt van Osnabruck, Duitsland, die een soort van oorlogsmuseum(pje) heeft met ook veel tanks. Kent iemand dit?
Ben het nu aan het spelen en het is toch wel erg leuk.
De DW2 is zo slecht dat die nooit tegen t6 tanks hoeft.Edmin schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 22:17:
Nou, ik ben aan de Panther lijn begonnen hoor.
FFS Douchewagon, wat een debiel stuk nonsens! Full opsop Tier 4 een Tier III gun, matig pantser en 0 mobiliteit.
Wow
edit: en waarom is de turret upgrade exact hetzelfde, als de stock, maar dan 250KG zwaarder?
Load the gold.
Oh en de KwK 39 is natuurlijk bagger because German. Het echte kanon was totaal niet in staat om een T-34 of zelfs op korte afstand een KV-1 af te schieten dus ingame moet het ding ook nutteloos zijn.

https://www.youtube.com/w...S2zxhbNJuGNo_TxkQ&index=3
hilarisch filmpje, zeker als hij de KV-2 gaat spelen
Had die al gezien en het blijft geweldig. Moet die ook nog eens kopen.
Oh en net een ronduit waardeloze sessie gehad waar absoluut niks mocht, tot de laatste twee games.
De eerste game 1st class met de Löwe en eindelijk mijn mark of excellence op die tank en mijn tweede game met de Löwe eindelijk mijn Ace.

Dat duurde ook maar een jaar.

[ Voor 17% gewijzigd door DaniëlWW2 op 13-12-2014 14:47 ]
Speelt een beetje trager dan WoT en het mikken is ff wennen.Vorst8 schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 13:02:
heeft nog iemand een betakey voor WoWs weten te verkrijgen?
Ben het nu aan het spelen en het is toch wel erg leuk.
Maar het is wel lachen. Ahoy sailor
En een linkje naar het album waar van alles in staat..
http://imgur.com/a/9AUNt
http://wsly.imgur.com <-- staan nog foto's van vorig jaar en ook van Tiger II etc.
[ Voor 14% gewijzigd door wsLy op 13-12-2014 18:08 ]
Niet echt de meest populaire versie van de tank omdat de romp gegoten was met wat neerkwam op boterstaal. Een probleem waar de Amerikanen nog wel even zoet mee waren zoals de Patton serie tanks hun koepels....
Meestal werden Chrysler tanks achteraan gehouden omdat die echt geen schijn van kans hadden tegen vijandelijk vuur. Een Chrysler met een 76mm is verder een redelijk zeldzame omdat de het Amerikaanse leger eigenlijk alleen nog maar de M4A3 van Ford wou accepteren omdat daar de romp gelast werd. Niet dat ze kieskeurig konden gaan doen na Normandië ofzo...
De meeste M4A1 tanks werden aan de Britten geleverd en dat is waarom de WoT Britse Shermans een andere romp krijgen. Ze kunnen het wel als ze willen. Ze moeten alleen af en toe beter hun best doen.
Tof! Goed weer ook voor een Ardennenoffensief tour...wsLy schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 17:55:
Twee filmpjes van een Sherman M4A1(76)W HVSS
[video]
[video]
En een linkje naar het album waar van alles in staat..
http://imgur.com/a/9AUNt
http://wsly.imgur.com <-- staan nog foto's van vorig jaar en ook van Tiger II etc.
Ik heb een paar jaar de route 'Kampfgruppe Peiper' als tour geleid en in december was dat altijd net even wat leuker dan in juni. Heb je nog tijd gehad voor het museum in Bastogne?
Airborne Museum ben ik vorig jaar geweest en bij Mardasson zijn we niet geweest (waar het grote museum ook ligt), was echt té druk in Bastogne om door te komen met de auto. Dus daar gaan we een andere keer naartoe. En we wilden ook een beetje op tijd terug zijn ivm het weer.Edmin schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 19:00:
[...]
Tof! Goed weer ook voor een Ardennenoffensief tour...
Ik heb een paar jaar de route 'Kampfgruppe Peiper' als tour geleid en in december was dat altijd net even wat leuker dan in juni. Heb je nog tijd gehad voor het museum in Bastogne?
ontopic: die Pz4S bevalt me wel. Soort mini-Tiger die geld maakt. Yum
La Gleize ben ik al eens geweestEdmin schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 20:46:
La Gleize is ook altijd een aardige stop.. maar goed, het blijft een dagtripje
ontopic: die Pz4S bevalt me wel. Soort mini-Tiger die geld maakt. Yum
Laat maar, is al opgelost.SurfBoy schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 18:26:
Ik heb vandaag weer wot op mijn nieuwe pc gezet. Natuurlijk op een SSD, maar wanneer ik wot opstart en in het scherm kom waar play etc. staat en daarop klik, dan laad ie iets even. Maar hierna stopt hij met het laden. misschien door de resolutie van mijn scherm? Namelijk 2560 x 1080. Iemand een idee?
Ik stuur je zo een PMDoler schreef op zondag 14 december 2014 @ 12:01:
Mocht iemand nog een invite code voor een nieuwe speler over hebben, ontvang ik 'm graag. FTR post regelmatig nieuwe codes, maar is al weer even geleden.
Wordt nog aan gewerkt, de code lijkt (nog) niet te werken.
ik heb ook een vriend die overweegt te beginnen met WoT, dus als nog iemand een code heeft zou dat cool zijn
In other news: advent deal van vandaag is KV220 in pakket van 30 euro..
Page intentionally left blank.
Dit topic is gesloten.