[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 46 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 19 Laatste
Acties:
  • 47.015 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar arty is toch fair and balanced?

8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7

:') :') :') :') :') :') :') :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Hello everyone,

according to the supertesters, WG is planning to rework (in some case, heavily) certain maps, possibly in patch 9.6 (but this is not sure). These maps include:

Prokhorovka, Karelia, Steppes, Swamp, Siegfried Line, Live Oaks
Wanneer gaan ze mines eens aanpassen... De noordelijke basis heeft nog steeds zo een gigantisch voordeel...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-09 14:29
Verwijderd schreef op maandag 08 december 2014 @ 16:11:
[...]

@_Anvil_: Volgens het WoT forum moet je vriend een mail gekregen hebben van WG, zowel bij nieuwe als inactieve accounts. In mijn geval kwam deze mail in de spam folder terecht. Als je nu al hebt geplatooned met hem zonder dat hij de invite heeft geaccepteerd, werkt het niet meer.
Ik kon echt nergens terugvinden dat het om email ging, in het invite scherm gebruik je email voor nieuwe spelers en ingame username (dus het WOT message systeem via je account, net als bij gifts dacht ik?) voor bestaande, inactieve spelers.

Zou wel erg lullig zijn als mn invite nu ongeldig geworden is, van mijn kant had ik hem immers al gekoppeld via de invite en hij was een geldige speler. heb ook uitleg bij de ticket staan, ze kunnen vast en zeker zien dat het legitiem was.

EDIT: net andere invitee gesproken die al een jaar inactief is.. ook geen email gezien;

[ Voor 4% gewijzigd door _Anvil_ op 08-12-2014 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:36

Fordox

00101010

Today is a good day,
2 ace tankers op tier 10 en een 1v1 gewonnen van iemand met een te grote mond in een random battle. Hij heeft zijn excuses aangeboden ook nog :p

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bertvdk schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:41:
[...]

Goed bezig :) _/-\o_

Volgende doel is de Radley Medal? (8-9 kills)
Nou, daar issie dan :*)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SfBVgLo.jpg

Het grappige was nog wel dat ik net de 57mm gun had onderzocht en die wel eens wilde proberen nadat een vijandelijke KV-1 mij ermee verraste, maar per ongeluk de stock gun er weer op zette. Gelukkig zag WG in dat dit een foutje was en compenseerde me met goddelijke MM: slechts 2 tier 5 tanks aan beide kanten. Tja, toen was het gewoon een kwestie van hun tier 5's opruimen en daarna de rest :P

Dit keer geen trillende handen ondanks dat het een zeer spannend potje was. Ik had constant het gevoel dat ik wist wat ik moest doen en dat ik deze game kon winnen. Hopelijk is dat een teken dat ik, ook al gaat het met kleine stapjes, het spel steeds beter begin door te krijgen :)

Heb dit keer wel de replay bewaard: http://wotreplays.com/site/1409203. Vanwege de MM geen heel denderende game voor de meesten denk ik. Maar mocht iemand kritiek willen leveren op mijn spel, graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-09 06:26
Fordox schreef op maandag 08 december 2014 @ 20:27:
Today is a good day,
2 ace tankers op tier 10 en een 1v1 gewonnen van iemand met een te grote mond in een random battle. Hij heeft zijn excuses aangeboden ook nog :p
Lucky you...

Ik had weer eens 20 games nodig om mijn goud te krijgen :s

Ik moet echt zo snel mogelijk van tier 8 af. 90% van de gevallen low tier en dan heb ik ook nog vaak van die faal tier 10s :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-09 09:52
Schokkend, maar die AwfulPanther is eigenlijk nog een best aardige tank. Misschien telt het mee dat ik totaal geen positieve verwachtingen had toen ik 'm kocht, maar binnen z'n beperkingen doet de tank z'n ding wel. Gun is eigenlijk best aardig en is eindelijk effectief op afstand (eerste in de lijn), on-the-move is die goed genoeg en over de zijkant een heerlijke gundepression. Kom je wat met armor tegen, dan is de I-win button ook goed genoeg om bv een IS4 frontaal te pennen.

Alleen dat actief spotten... geen goed idee. Dan maar wat reports aan de broek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerpentNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-03 00:39
Riegah schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 01:04:
Schokkend, maar die AwfulPanther is eigenlijk nog een best aardige tank. Misschien telt het mee dat ik totaal geen positieve verwachtingen had toen ik 'm kocht, maar binnen z'n beperkingen doet de tank z'n ding wel. Gun is eigenlijk best aardig en is eindelijk effectief op afstand (eerste in de lijn), on-the-move is die goed genoeg en over de zijkant een heerlijke gundepression. Kom je wat met armor tegen, dan is de I-win button ook goed genoeg om bv een IS4 frontaal te pennen.

Alleen dat actief spotten... geen goed idee. Dan maar wat reports aan de broek :)
Hehe.. Opzich de verhalen over die "LT" varieren best wel, sommigen vinden het wel een redelijk aardige tank ik moet ook maar eens met die Ru215 lijn beginnen, het enige waar ik dan weer tegenop zie zijn die T5 en 6 tanks..

Maar ik spot zelf echt nooit met lights, gebruik die dingen altijd als light attack tanks. Wat behoorlijk goed werkte in de T21 en T71. Vandaag een game met 3k damage en 5 kills in de T71, helaas verloren anders had ik Ace gehad ipv 1st class ;( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
Verwijderd schreef op maandag 08 december 2014 @ 20:36:
[...]

[afbeelding]

Het grappige was nog wel dat ik net de 57mm gun had onderzocht en die wel eens wilde proberen nadat een vijandelijke KV-1 mij ermee verraste, maar per ongeluk de stock gun er weer op zette. Gelukkig zag WG in dat dit een foutje was en compenseerde me met goddelijke MM: slechts 2 tier 5 tanks aan beide kanten. Tja, toen was het gewoon een kwestie van hun tier 5's opruimen en daarna de rest :P

Dit keer geen trillende handen ondanks dat het een zeer spannend potje was. Ik had constant het gevoel dat ik wist wat ik moest doen en dat ik deze game kon winnen. Hopelijk is dat een teken dat ik, ook al gaat het met kleine stapjes, het spel steeds beter begin door te krijgen :)

Heb dit keer wel de replay bewaard: http://wotreplays.com/site/1409203. Vanwege de MM geen heel denderende game voor de meesten denk ik. Maar mocht iemand kritiek willen leveren op mijn spel, graag :)
Die mazzel moet je alsnog gewoon wel hebben.
Als ik tijd heb ga ik vanavond wel even de replay bekijken. Vind ik altijd wel leuk! :D

Heb de laatste paar weken erg druk gehad. Weinig tijd voor wot... ;( :/
Hopelijk weer wat meer tijd tussen kerst en o&n. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-04-2024

Bigsexy3

Planner

Advent vd dag:

SU-100Y + Slot + Gun Rammer

voor € 13.75.

Voor het eerst een pakker zonder goud :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:28
Bigsexy3 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 09:34:
Advent vd dag:

SU-100Y + Slot + Gun Rammer

voor € 13.75.

Voor het eerst een pakker zonder goud :9
Kwam dit tegen :9

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9BKnTZN.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IL058p2.jpg

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Mega deal dus.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamonK
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:45
Ja een gratis gun rammer :o Daar gaan we hem massaal voor kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Very Stronk deal. :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
En die deal is helemaal slecht als je bedenkt dat de 100y met kerst waarschijnlijk echt met korting verkocht wordt...

In die periode wil ik ook het goud van mn b2 deal uitgeven, nog immer in twijfel welke t8 premium. Tot mn verbazing zie ik hier dat de IS6 de slechtste netto opbrengst heeft:

http://www.vbaddict.net/statistics.php?fieldname=creditsn

Wellicht omdat veel spelers gold schieten ivm lage pen? Heeft deFCM 50t geen last van, aan deze getallen te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

_Anvil_ schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:52:
En die deal is helemaal slecht als je bedenkt dat de 100y met kerst waarschijnlijk echt met korting verkocht wordt...

In die periode wil ik ook het goud van mn b2 deal uitgeven, nog immer in twijfel welke t8 premium. Tot mn verbazing zie ik hier dat de IS6 de slechtste netto opbrengst heeft:

http://www.vbaddict.net/statistics.php?fieldname=creditsn

Wellicht omdat veel spelers gold schieten ivm lage pen? Heeft deFCM 50t geen last van, aan deze getallen te zien...
Als je echt credits wil farmen moet je ook geen gold ammo schieten. Dan maak je als je geluk heb maar minimale winst.

Ik heb de IS-6 en de 112, als je die beide gebruikt met zo min mogelijk gold ammo (sommige tanks vragen erom :9~ ) dan maak je wel degelijk credits. Als ik een beetje aardige potjes doe in beide tanks heb je binnen no time 500k credits erbij. En dat is nog eens een avond spelen. Dus hou het gold lekker achterwege en schiet gewoon AP. Werkt perfect. Voor mij dan tenminste :*)

edit:

Ik heb ook de T34 USA Heavy, maar die heeft geen special mm. Maar ook met die tank kan je goed credits farmen.

[ Voor 5% gewijzigd door Bigsexy3 op 09-12-2014 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
sterker nog, de t34 staat op #1 in het lijstje hierboven!

Zie ook dat de Tog2 het goed doet, dat vermoeden had ik al. Speel hem toch het liefst in een vloot van 2 a 3 bootjes, alleen wordt je toch snel geënterd door allerlei klein grut :p

Ow en "aardige potjes voor jou doen" <> referentiekader gemiddelde speler ;)

[ Voor 28% gewijzigd door _Anvil_ op 09-12-2014 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
FCM staat op mijn lijstje. Vooral om mijn 50 100 crew te trainen. Dus even kijken of er een discount komt.

[ Voor 23% gewijzigd door wsLy op 09-12-2014 13:35 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-09 22:47
wsLy schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:34:
FCM staat op mijn lijstje. Vooral om mijn 50 100 crew te trainen. Dus even kijken of er een discount komt.
Kan 'm alleen maar aanbevelen, heerlijke tank! Je bent gewoon een grote medium vermomd als Heavy, zolang je daar rekening mee houdt en 'm zo speelt ga je er veel plezier aan beleven! Gisteren nog een Radley mee gehaald, je gun is accuraat, snelvurend en high-pen dus echt een heerlijk platform. Merk zelf overigens weinig verschil tussen credit-grinding tussen de Type 59 en de FCM, zit met beide tanks meestal tussen de 50K en 100K winst, afhankelijk van hoe het potje gaat uiteraard :9

Voordeel is dat normale shells hoge pen hebben waardoor premium schieten bijna niet nodig is, en idd een prima crew trainer voor de 50 100!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
p0st schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:51:
[...]

Kan 'm alleen maar aanbevelen, heerlijke tank! Je bent gewoon een grote medium vermomd als Heavy, zolang je daar rekening mee houdt en 'm zo speelt ga je er veel plezier aan beleven! Gisteren nog een Radley mee gehaald, je gun is accuraat, snelvurend en high-pen dus echt een heerlijk platform. Merk zelf overigens weinig verschil tussen credit-grinding tussen de Type 59 en de FCM, zit met beide tanks meestal tussen de 50K en 100K winst, afhankelijk van hoe het potje gaat uiteraard :9

Voordeel is dat normale shells hoge pen hebben waardoor premium schieten bijna niet nodig is, en idd een prima crew trainer voor de 50 100!
Premium ammo schieten met de FCM is een dure hobby aangezien je nogal snel shells schiet en er relatief weinig damage mee doet. Gelukkig heb je weinig gold shells nodig.

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:47

wontcachme

You catch me? No you wont

FCM staat ook nog op mijn lijstje. Maar een Russische premium medium eventueel ook. Echter maar eens afwachten of en wanneer die komt en welke tier het is. Hopelijk tier 8 met speciale mm.

Eergisteren 2 uur lang credit stronghold gespeelt met de type 59 (hele team was premiums tanks :P). In die tij slechts één game verloren door een speedcap en in totaal 1.9 miljoen credits gekregen voor de battles. Heerlijk die stronghold upgrades :+ :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
_Anvil_ schreef op maandag 08 december 2014 @ 18:07:
[...]
Ik kon echt nergens terugvinden dat het om email ging, in het invite scherm gebruik je email voor nieuwe spelers en ingame username (dus het WOT message systeem via je account, net als bij gifts dacht ik?) voor bestaande, inactieve spelers.

Zou wel erg lullig zijn als mn invite nu ongeldig geworden is, van mijn kant had ik hem immers al gekoppeld via de invite en hij was een geldige speler. heb ook uitleg bij de ticket staan, ze kunnen vast en zeker zien dat het legitiem was.

EDIT: net andere invitee gesproken die al een jaar inactief is.. ook geen email gezien;
Schijnbaar komen deze mails bij de meesten in de SPAM folder terecht. Ik kan die vriend nu geen nieuwe invite sturen, omdat ie gisteren met mij geplatooned heeft. Gaan we best vaker doen, dus vervelend om de xp bonus mis te lopen zo..

De vorige mail kan hij nergens vinden zegt ie. Weet iemand toevallig hoe je mail uit de spam/junk box van een @msn account vist? Ben zelf gmail gebruiker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asdrubaul
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-06 15:12
Ik zag dat jullie de advent deals aan het 'reviewen' zijn :-).

Wellicht is deze vraag al gesteld, maar zien jullie een kans dat de KV-5 ergens in de advent komt? Ik heb geen ervaring met de advent van vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:53

Rianata

Have you played Atari today?

Asdrubaul schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 14:51:
Wellicht is deze vraag al gesteld, maar zien jullie een kans dat de KV-5 ergens in de advent komt? Ik heb geen ervaring met de advent van vorig jaar.
Uiteraard, met een bakkie goud, equipment, tezamen voor slechts €55 (gokje).

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Laatst online: 14:58
Ik hoe de kalender wel in de gaten, want ik wil eigenlijk als enige de jagdtiger 8,8 cm.

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-09 09:52
SerpentNL schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 02:21:
[...]

Hehe.. Opzich de verhalen over die "LT" varieren best wel, sommigen vinden het wel een redelijk aardige tank ik moet ook maar eens met die Ru215 lijn beginnen, het enige waar ik dan weer tegenop zie zijn die T5 en 6 tanks..
T6 zijn nu prima te grinden in Stronghold, een full-scout setup is op die tier feitelijk OP en je tegenstanders zijn ook niet al te best. XP, credits en winnen, wat wil je nog meer :) .

In het kader van draw in een scout:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/62KrAFel.jpg
http://wotreplays.com/site/1410975#self

Helaas waren de laatste twee tegenstanders niet te verleiden om het potje proberen te winnen. Wel kudos voor de T-34-85, als dat geen reroll is een wonderlijke hoeveelheid spelinzicht na 2k battles.

[ Voor 6% gewijzigd door Riegah op 09-12-2014 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
De vijandelijke t-34-85?
Die heeft 18k battles gedaan en 2,2k in die tank. Bron: http://www.noobmeter.com/player/eu/cmspicardie/506566733/

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:52
Redeta schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:25:
Ik hoe de kalender wel in de gaten, want ik wil eigenlijk als enige de jagdtiger 8,8 cm.
Als je een Jagdtiger 8.8cm wilt kun je het beste een van de bonus codes kopen, dan wachten op een korting:
- 1250 Gold
- 8.8 cm Pak 43 Jagdtiger tank
- 7 Days of Premium

Zijn onder andere op sites als g2play of eBay te verkrijgen voor een kleine 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
p0st schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:51:
[...]

Ik vind het ook een leuke tank maar mijn stats zijn echt bagger met dat ding (105 battles en 38% WR), ik speel meestal agressief en vooraan, dat moet je met deze niet doen :+ Ben wel met een 75% crew begonnen en verder alleen een franse arty als ervaring, dus zal ook niet helpen.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
Riegah schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:33:
[...]
T6 zijn nu prima te grinden in Stronghold, een full-scout setup is op die tier feitelijk OP en je tegenstanders zijn ook niet al te best. XP, credits en winnen, wat wil je nog meer :) .

In het kader van draw in een scout:
[afbeelding]
http://wotreplays.com/site/1410975#self

Helaas waren de laatste twee tegenstanders niet te verleiden om het potje proberen te winnen. Wel kudos voor de T-34-85, als dat geen reroll is een wonderlijke hoeveelheid spelinzicht na 2k battles.
Duidelijk dat ik straks deze replay ga bekijken. Tussen de panther en mij botert het niet zo... Dus maar eens kijken hoe jij ermee speelt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
antwoord op mn tickets gehad, paste het even voor de geïnteresseerden:
_Anvil_ schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:19:
paar vragen:

1. als ik in de premium shop "send as gift" aanvink om iemand een tank cadeau te doen, verdwijnen de payment opties op 3 meuk opties (western union etc.) na. Als ik het vinkje uit zet, krijg ik wel Paypal en de andere gangbare opties weer?? in 2 browsers zelfde verhaal..

2. ik heb invites voor het recruitment programme uitgezonden, maar de persoon met wie ik nu wil gaan platoonen ziet nergens een optie mn invite te accepten??
1. Our premium shop has a security feature installed to avoid fraudulent payments and excessive gift package transactions. The reason for this security feature, is to avoid third party websites spending money through our premium shop by using fraudulent credit cards, fake Paypal accounts, or bank account numbers.

This is put in place for your security when paying for gold or in-game goods.
You might encounter an issue when the evaluation of your account isn’t positive. In this case, you will be able to make your gift purchase only with non-reversible payment methods such as PaysafeCard, Ukash, Ultimate Game Cards, etc. Payment methods like Credit Card, Paypal, bank transfer will not be available to you.

The algorithm is quite complicated and the result of the evaluation of your account depends on many variables such as your previous purchases’ status, payment methods used etc.

Unfortunately our Support Team is not able to lower this security system for you to make these purchases. If you wish to send a gift to your friend, you will need to use a payment method available to you in the premium shop.

2.Thank you for contacting our Support.

I am really sorry for the situation but sadly the invitation was not accepted by <username vriend verwijderd> and because that player already logged into the game it is not possible to invite him anymore.

As much as I would like to help this player is no longer eligible to the referral program unless he waits 60 days without playing. In the future, if you send an invitation and the player doesn't receive please contact us immediately instead of logging in to the game.

I hope you can still have fun playing World of Tanks with your friend despite this situation. Good luck on the battlefield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:28
today’s advent offer for EU server includes:

- E-25 + slot
- improved ventilation
- camo net
- binoculars

Price: 31,64 USD (25.75 EUR)

Meanwhile on Russian server, today’s offer is: KV-220 + 3200 gold for 20 USD.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Ow God, nog meeer E25's :/

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Zie niet in waarom, het is de normale prijs voor een E-25 alleen krijg je er nu Camo netje, Bino en vents erbij.

Gewoon een waardeloze aanbieding, meeste mensen zullen wel een Cam/bino setje hebben liggen dus je krijgt er nu vents bij....En dan durven ze er nog bij te zetten dat het 18% discount is 8)7
Kan je beter wachten tot er weer een 30/50% discount voor is en je kan er bijna wel vanuit gaan dat die er rond de kerst/nieuwjaar komt.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-09 22:45

Snappie88

Mr. Hollywood

Zertaxka schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:28:
[...]

Gewoon een waardeloze aanbieding, meeste mensen zullen wel een Cam/bino setje hebben liggen dus je krijgt er nu vents bij....En dan durven ze er nog bij te zetten dat het 18% discount is 8)7
Kan je beter wachten tot er weer een 30/50% discount voor is en je kan er bijna wel vanuit gaan dat die er rond de kerst/nieuwjaar komt.
En toch zullen er genoeg mensen zijn die dit pakket kopen, en mij gaan irriteren met dat rotding :(

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:52
Zertaxka schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:28:
[...]

Zie niet in waarom, het is de normale prijs voor een E-25 alleen krijg je er nu Camo netje, Bino en vents erbij.

Ik weet niet hoe het zit qua Europese regels, maar in Nederland is het verboden om iets te korting aan te duiden terwijl het nooit voor de van prijs verkocht is (in een periode van een aantal weken voor de korting.) Maar het blijft WarGaming, ze doen de tank zogenaamd in de aanbieding maar stoppen er weer extra dingen bij zodat de prijs het zelfde blijft - waardoor het blijkbaar wel is toegestaan. Misschien moet WarGaming een melkveeboerderij gaan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Arty spelen is niet moeilijk...soms heb je gewoon wat geluk nodig.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=G1lwWMeTgls]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Ik zag m van de week ook al een keer het ingame got kanaal langs komen inderdaad :)

Welcome back!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
themaxter schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:07:
Ik zag m van de week ook al een keer het ingame got kanaal langs komen inderdaad :)

Welcome back!
Nu ik nog ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Dank heren. Ik speel sinds kort weer wat potjes, maar er is eigenlijk niet veel veranderd. De gemiddelde speler is er niet beter op geworden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Victory!
Arctic Region
E 25
Experience received:5.354 ( x2)
Battle achievements 2 Marks of Excellence, Top Gun, High Caliber, Mastery Badge: "Ace Tanker"
WN8: 12 741 (100)

Ik killde de laatste enemy op 0:01 sec :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Fest schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:50:
Dank heren. Ik speel sinds kort weer wat potjes, maar er is eigenlijk niet veel veranderd. De gemiddelde speler is er niet beter op geworden...
Nope.. Eerder slechter..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Fest schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:50:
En pas op voor shells die uit de lucht komen vallen. Deze zijn ook weer terug van weggeweest. Nu pijnlijker en accurater dan ooit tevoren :'( :'(

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
wontcachme schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:26:
[...]

En pas op voor shells die uit de lucht komen vallen. Deze zijn ook weer terug van weggeweest. Nu pijnlijker en accurater dan ooit tevoren :'( :'(
Mijn filmpje bewijst dat inderdaad. Klik en boem. Alsof het mag(net)isch gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Laatst online: 20-09 22:47
Fest schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:54:
[...]

Mijn filmpje bewijst dat inderdaad. Klik en boem. Alsof het mag(net)isch gaat.
Nou, ik kan je zeggen dat 1 filmpje niet representatief is voor het spelen van Arty :9
Het is vooral lang wachten, en bidden naar RNGsus dat je shell landt waar je richt :*)
Daarom speel ik ook vrijwel geen Arty, te random 8)7

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Laatst online: 14:58
ThomasG schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 17:22:
[...]
Als je een Jagdtiger 8.8cm wilt kun je het beste een van de bonus codes kopen, dan wachten op een korting:
- 1250 Gold
- 8.8 cm Pak 43 Jagdtiger tank
- 7 Days of Premium

Zijn onder andere op sites als g2play of eBay te verkrijgen voor een kleine 30 euro.
Oh dankje. Dat wist ik namelijk niet.

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bo0bz
  • Laatst online: 18:37
Het lijkt wel weer een arty's nest de afgelopen potjes. 3 arty's in elk team elk met een donkerblauwe WN8 kleur. Het zit me niet mee vandaag :(

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-09 23:12
Bo0bz schreef op woensdag 10 december 2014 @ 20:41:
Het lijkt wel weer een arty's nest de afgelopen potjes. 3 arty's in elk team elk met een donkerblauwe WN8 kleur. Het zit me niet mee vandaag :(
ze spelen waarschijnlijk met wot assistance (of iets dergelijks) wat arty spelen "leuker" zou moeten maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Het is toch altijd zo fijn als je een 3e Marks of Excellence probeert te grinden op een tank en RNG dan keihard tegenwerkt...

Hits/Shots: 20 / 53 (37.7%)

Weer gedropt van 91% naar 89%.. pffffff..... Zelfs op korte afstand zie je shells overvliegen..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
de 3e MoE halen was niet zo moeilijk, 100% scoren was een uidaging...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ePQWIz5.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag dit nog niet hier voorbij komen, maar van de officiele site deze waarschuwing,

Players:

Recently, a vulnerability was discovered that allows third parties to inject malicious code into replay files. This code is executed automatically when opening the compromised replays via the game client. Your system may be at risk if you download potentially modified replays from the internet.

This vulnerability is set to be fixed in the very near future, in World of Tanks Update 9.5 and World of Warplanes Update 1.7. Keep an eye on these games' portals and social media outlets to see when these updates are available.

We would also like to point out that even replays provided by players on our official forums may also be dangerous.

If you aren't sure a replay comes from a reliable source, please avoid downloading and opening it. You should also avoid watching any previously downloaded replays.

Thank you for your understanding.

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Vorst8 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 21:33:
de 3e MoE halen was niet zo moeilijk, 100% scoren was een uidaging...

[afbeelding]
Dat doe je netjes! d:)b Volgens mij is de T67 ook wel een tank die door veel goede spelers (en seal clubbers, als je daar nog over mag spreken op tier 5 :P ) gespeeld wordt, of niet?

Gister ging het meh. Vond ik. Volgens de Quick Summary van vBAddict was het prima met 71% WR en 1600 WN8. Toch ontbrak het goede gevoel een beetje. Potjes waarin je afwisselend door arty en je eigen domme fouten wordt afgeschoten doen dat, denk ik. Uiteindelijk een lekker potje gehad in de VK 30.01 H, in tier 7. Door een flanking manouevre met m'n platoonmaat de vijand vanaf de zij-/achterkant kunnen opvegen toen het nog alle kanten op kon gaan zeg maar.

En toen dacht ik, dit was een lekker potje, eigenlijk moet ik nu stoppen, maar ik hoef nog maar 500xp om deze tank elite te maken. Dus vooruit, nog ééntje dan. Boem, top tier op Ruinberg tegen FC Tomato United. En zowaar er heerlijk gebruik van kunnen maken. Top Gun en Ace Mastery om de avond mee af te sluiten, heerlijk. 8)

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Ik heb de gegevens van vbaddict.net er bij gepakt, van de laaste 25 potjes heb ik er 22 gewonnen met een gemiddelde damage van bijna 2000 en een spotting damage van bijna 1100.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:23

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Goede score. Ik ben ook best tevreden met mijn T67 stats (nog steeds niet gewend aan de nieuwe naam!), maar zo goed als dit zijn ze niet. :Y

Heb gisteren even op vbaddict gekeken om de netto winst per tank class te bekijken. Toch maar even een paar potten extra met de PzIVS gedaan en zomaar anderhalve ton winst gemaakt. En dat geld heb ik hard nodig om mijn Tier IX/X garage aan te vullen de komende tijd :)

• Gaius
  • Niet online
Edmin schreef op donderdag 11 december 2014 @ 09:43:
Heb gisteren even op vbaddict gekeken om de netto winst per tank class te bekijken. Toch maar even een paar potten extra met de PzIVS gedaan en zomaar anderhalve ton winst gemaakt. En dat geld heb ik hard nodig om mijn Tier IX/X garage aan te vullen de komende tijd :)
Ik vind de bedragen in dat lijstje wel erg laag. Als ik het juiste lijstje voor me heb dan. Pz IVS maakt gemiddeld ca 11k credits winst per potje? Of wordt er gewoon veel te makkelijk met premium geschoten waardoor de winst letterlijk in rook opgaat? :P

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Gisteren geen filmpje van Size gezien :(

• Bertvdk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09-2020
Verwijderd schreef op maandag 08 december 2014 @ 20:36:
[...]

[afbeelding]

Gefeliciteerd!

Heb je replay bekeken en heb weinig op of aanmerkingen hoor. Dik verdiende win!

+ Je bent zuinig op je tank (ook al ben je OP in dit potje met je KV-1) en is eigenlijk alleen de vijandelijke S35CA een serieuze bedreiging, die je al vrij snel uitschakeld.
+ Je reageert alert op de aanval op de eigen cap. Wel zo handig aangezien de KV-1 niet de snelste is.

- Wat meer op de voorgrond treden met je dikke heavy. Nu worden je teamgenoten (lees: tomaten) geraped terwijl jij deze klappen met gemak bounced.

Noobmeter

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

LinkedIn WoT Cash Converter

• Gaius
  • Niet online
Die 'aanbiedingen' voelen een beetje als de staatsloterij. Iedere keer kijk je hoopvol naar het resultaat, en iedere keer is het weer een dikke vette 0. :+

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Gaius schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:43:
[...]

Die 'aanbiedingen' voelen een beetje als de staatsloterij. Iedere keer kijk je hoopvol naar wat het resultaat, en iedere keer is het weer een dikke vette 0. :+
8)7

LinkedIn WoT Cash Converter

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Gaius schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:43:
[...]

Die 'aanbiedingen' voelen een beetje als de staatsloterij. Iedere keer kijk je hoopvol naar het resultaat, en iedere keer is het weer een dikke vette 0. :+
7,50 vandaag. :Y)

Dus hoop deze week ook hier mijn slag te kunnen slaan. B)

Godfather Bodybuilding topic reeks

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Gaius schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:17:
[...]

Ik vind de bedragen in dat lijstje wel erg laag. Als ik het juiste lijstje voor me heb dan. Pz IVS maakt gemiddeld ca 11k credits winst per potje? Of wordt er gewoon veel te makkelijk met premium geschoten waardoor de winst letterlijk in rook opgaat? :P
11K winst haalde ik gisteren in een verliespot waar ik belabberd in presteerde. Ik excelleer nog niet echt met de Pz, ook omdat mijn crew nog op 80pct skill zit en ik te lui was om equipment en consumables te laden. Desondanks was 20K bij een normale winstpartij al snel behaald.

Verwijderd

Bertvdk schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:32:
[...]

Gefeliciteerd!

Heb je replay bekeken en heb weinig op of aanmerkingen hoor. Dik verdiende win!

+ Je bent zuinig op je tank (ook al ben je OP in dit potje met je KV-1) en is eigenlijk alleen de vijandelijke S35CA een serieuze bedreiging, die je al vrij snel uitschakeld.
+ Je reageert alert op de aanval op de eigen cap. Wel zo handig aangezien de KV-1 niet de snelste is.

- Wat meer op de voorgrond treden met je dikke heavy. Nu worden je teamgenoten (lees: tomaten) geraped terwijl jij deze klappen met gemak bounced.
Dank voor je reactie :)

Heb net de replay teruggezien en wellicht had ik wat dooie teamgenoten kunnen besparen toen ik minutenlang het koepeltje van de KV-1S probeerde te raken idd. Maar ja, tunnelvisie hè ;)

Dat de Covenanter op het einde doodging was niet meer dan terecht :P Hij was al de hele tijd bezig me in de weg te rijden en wilde per sé voor mijn neus gaan staan in de capzone. En om hem dan op het laatste moment ook nog te gaan beschermen... nèè :P

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Radley Walters met de PzIVS :P :
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/IU5S3Cy5xvDRSWiM1c8Cw76X/full.jpg
Bigsexy3 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:32:
Gisteren geen filmpje van Size gezien :(
Klopt, maar ik heb er wel een gemaakt :D Ik vond hem echter wat schokkerig, dus ik wil hem even opnieuw renderen. Was tijdens het renderen nog met een ander proces bezig en dat heeft er wellicht voor gezorgd dat het wat schokkerig is geworden. Ik hoop vanavond nog te kunnen uploaden, maar we hebben CW dus ik beloof niks ;)

edit: ik zie net het 'bron' filmpje en die lijkt ook wat te schokken :'( Nou ja, dan is het niet anders. Ik zal vanavond uploaden, hopelijk valt het uiteindelijk mee!

[ Voor 15% gewijzigd door Mr_Size op 11-12-2014 20:25 ]

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Niet slecht. De meeste Radley Walters die ik heb waren met een zekere Russische t6 heavy welke gelukkig verwijderd is. O-)
Oh en natuurlijk "My Precious", de E-50. *;
PS: Toch mist die garage van jou de Panther serie tanks. :N

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Eensch :(
Btw Ed_L, kom je ook weer terug bij Defensie nu ze de Leo's (gedeeltelijk) terughalen?

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik heb er contacten over, maar de kans is erg klein. Ik ben in de tussentijd wat te duur geworden voor defensie, ben ik bang...

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:09
Eindelijk, na weet ik niet hoeveel tijd, de Tiger II klaar.

Researched:E 75 researched.
Undistributed experience spent: 154000 
Free Experience spent: 0 

Hopelijk komen de tier 9's snel in de uitverkoop, verkoop wel mijn TII al vast.

Shuttle st20g5

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Edmin schreef op donderdag 11 december 2014 @ 21:33:
Ik heb er contacten over, maar de kans is erg klein. Ik ben in de tussentijd wat te duur geworden voor defensie, ben ik bang...
Gewoon laten promoveren tot majoor. :P
Maar Defensie laat de paar Leo's die we nog hebben rijden? Wat willen ze bereiken? Meer dan een eskadron vormen zie ik niet meer gebeuren met wat er nog is. :')

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Knowuse schreef op donderdag 11 december 2014 @ 21:35:

Protip: ga op die E-75 direct voor de zwaardere engine. Met de stock is het een draaaammmmmmaaaaaa... oh is de match al voorbij?

• wontcachme

wontcachme

User schreef op donderdag 11 december 2014 @ 21:19:
Btw Ed_L, kom je ook weer terug bij Defensie nu ze de Leo's (gedeeltelijk) terughalen?
Terughalen? Was toch samensmelten met een Duitse tankeenheid? Dacht dat daar geen Nederlandse tanks bij zaten, alleen die CV90 pantser voertuigen.

[ Voor 5% gewijzigd door wontcachme op 11-12-2014 21:43 ]

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Knowuse schreef op donderdag 11 december 2014 @ 21:35:

Grotere protip: Free XP de motor en de koepel. ;)
Gruwelijke stocktank. :P
wontcachme schreef op donderdag 11 december 2014 @ 21:42:
[...]

Terughalen? Was toch samensmelten met een Duitse tankeenheid? Dacht dat daar geen Nederlandse tanks bij zaten, alleen die CV90 pantser voertuigen.
Daar hebben we er twee dagen geleden 44 van verkocht. :')

[ Voor 27% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-12-2014 21:43 ]

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

We hebben er nog 15. Dat is een eskadron + 1 :P

Maar die 15 staan ook in de verkoop, idd. Het gaat om samenwerking met de Duitsers, maar de plannen van het ministerie gaan iets verder dan dat. Er wordt gewacht tot de tijd rijp is om weer 'eigen' spul te hebben.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Edmin schreef op donderdag 11 december 2014 @ 21:43:
We hebben er nog 15. Dat is een eskadron + 1 :P

Maar die 15 staan ook in de verkoop, idd. Het gaat om samenwerking met de Duitsers, maar de plannen van het ministerie gaan iets verder dan dat. Er wordt gewacht tot de tijd rijp is om weer 'eigen' spul te hebben.
Holy sh*t, een eskadron en zowaar een reservetank. :o

Verder, how about now? Iets met Poetin en geen ideeën geven dat er nog meer te halen valt. :X
En dan niet slap gaan doen. Nee meteen 200 nieuwe bestellen bij Kraus-Maffei, geen tweedehandse tanks van de Duitsers.

[ Voor 7% gewijzigd door DaniëlWW2 op 11-12-2014 21:49 ]

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

En dan meteen met een MTU-2000 powerpack en dat nieuwe kulas+sluitstuk voor programmeerbare fusing :P

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Edmin schreef op donderdag 11 december 2014 @ 21:53:
En dan meteen met een MTU-2000 powerpack en dat nieuwe kulas+sluitstuk voor programmeerbare fusing :P
Waarom koop je anders nieuwe? Alles moet nieuw en alles moet erop. ;)
Oh en het moet "verpest" worden met de "oude" Mag 58. :+

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Hmm, die ken ik alleen als FN MAG. Volgens mij is MAG 58 de Australische aanduiding oid.

MAar het mag natuurlijk ook een MG3 zijn :P

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Edmin schreef op donderdag 11 december 2014 @ 22:13:
Hmm, die ken ik alleen als FN MAG. Volgens mij is MAG 58 de Australische aanduiding oid.

MAar het mag natuurlijk ook een MG3 zijn :P
Dat bedoel ik nou juist. Ga je een Belgisch machinegeweer in een Duitse tank stoppen welke standaard min of meer een MG-42 heeft. 8)7
Aan de andere kant, de vervanger van de MG3, ja het is de Duitsers eindelijk gelukt iets beters te maken is ook wel aardig. :Y) (HK 121)

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

DaniëlWW2 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 22:19:
[...]

Dat bedoel ik nou juist. Ga je een Belgisch machinegeweer in een Duitse tank stoppen welke standaard min of meer een MG-42 heeft. 8)7
Maar wel een machinegeweer waarvan elke militair ongeveer blind weet hoe het werkt en dat op alle voertuigen zit... zelfs MB's :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/oRAl1uWdJI9luST3e9fjpJXs/full.jpg
Aan de andere kant, de vervanger van de MG3, ja het is de Duitsers eindelijk gelukt iets beters te maken is ook wel aardig. :Y) (HK 121)
HK is lievvvvv

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Edmin schreef op donderdag 11 december 2014 @ 22:27:
[...]

Maar wel een machinegeweer waarvan elke militair ongeveer blind weet hoe het werkt en dat op alle voertuigen zit... zelfs MB's :P
Dat was dan ook de reden om voor de MAG te kiezen lijkt mij. ;)
Dat maakt de MG3 alleen niet minder.
HK is lievvvvv
En evil. >:)

Maar misschien gaan we een beetje te veel off topic. :P

Iets anders. Een tijdje gewoon geen tijd gehad voor WoT en net weer een paar potjes. Oke, zijn de spelers de afgelopen weken extra slecht geworden of is het weer mijn legendarische geluk met Duitse tanks waardoor alles verloren gaat? :X

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Toeval? Ik heb deze week een ongewoon aantal TK's gezien (aan allebei de kanten van het slagveld), maar ook de TierX tomaten tieren welig.
Maareh Ed, waar blijft de .zip met al je foto's. :P

Also, je vergeet nog 1 Leo. Er staat er nog 1 van ons bij KMW.

Namelijk deze:
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f4/Leopard_2_A7,_Eurosatory_2010.jpg

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik blijf gewoon af en toe wat lekken voor de lezers ;)

2A7! F*ck Yeah!! Alleen de RWS ben ik niet zeker van...

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Edmin schreef op donderdag 11 december 2014 @ 22:39:
Ik blijf gewoon af en toe wat lekken voor de lezers ;)

2A7! F*ck Yeah!! Alleen de RWS ben ik niet zeker van...
Als in Remote Weapons Station?
Wat is daar dan mis mee?

DaniëlWW2 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 22:42:
[...]

Als in Remote Weapons Station?
Wat is daar dan mis mee?
Extra taak voor een bemanningslid, zit niemand op te wachten lijkt me?

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Door met je bakkes altijd onder pantser te zitten heb je te weinig SA voor je nabijbeveiliging.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Edmin schreef op donderdag 11 december 2014 @ 22:43:
Door met je bakkes altijd onder pantser te zitten heb je te weinig SA voor je nabijbeveiliging.
Als je het zo stelt logisch. Een commandant moet zijn tank commanderen, niet een 0.50 cal gebruiken en zijn tank commanderen. Dat is al eerder geprobeerd en werkte voor geen meter. :P

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

De Leo is een hunter-killer. De commandant kan de toren overnemen van de schuuter via KH-modus met de PERI-R17 of de EMES. Dat is belangrijker dan MG-schutter spelen...

... maar deze RWS zit boven het ladersluik :P

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Edmin schreef op donderdag 11 december 2014 @ 22:57:
De Leo is een hunter-killer. De commandant kan de toren overnemen van de schuuter via KH-modus met de PERI-R17 of de EMES. Dat is belangrijker dan MG-schutter spelen...

... maar deze RWS zit boven het ladersluik :P
Tja, lichtelijk problematisch is dat. :P
Hunter, killer, geen gelade granaat. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Mr_Size schreef op donderdag 11 december 2014 @ 20:21:
[...]

Klopt, maar ik heb er wel een gemaakt :D Ik vond hem echter wat schokkerig, dus ik wil hem even opnieuw renderen. Was tijdens het renderen nog met een ander proces bezig en dat heeft er wellicht voor gezorgd dat het wat schokkerig is geworden. Ik hoop vanavond nog te kunnen uploaden, maar we hebben CW dus ik beloof niks ;)

edit: ik zie net het 'bron' filmpje en die lijkt ook wat te schokken :'( Nou ja, dan is het niet anders. Ik zal vanavond uploaden, hopelijk valt het uiteindelijk mee!
Dan wachten we geduldig af :) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar issie dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Gisteren hebben we gemerkt dat je eerst een beetje moet opwarmen voordat je serieus gaat spelen. Eerste 2 battles werden verloren in onze match tegen Achtung, en ernaar waren we ingespeeld en liep het lekker en hebben we met 5-3 gewonnen.

Vanavond en volgende week nog matches in de silver league en dan is er een break van 3 weken ofzo, genoeg tijd om flink te trainen :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Mr_Size schreef op donderdag 11 december 2014 @ 20:21:
[...]

Volgens mij is dat een bug in de 9.4 replays, want ik heb ook een AMX 50 100 replay staan, maar die vind ik ook al schokkerig :| Ik kan op het WWW alleen niets vinden over andere gebruikers met hetzelfde probleem 8)7

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Details van de premium tank kerst actie zijn bekend, het is niet de T6 medium maar de T8 WZ-111 geworden. En wat mag je doen ?

150 kills + 150.000 Dmg => 3 dagen prem

en dit dan voor alle naties en natuurlijk T6 en hoger.... (je mag wel je prem tanks gebruiken) en dit alles tussen 15.12 en 19.1

[ Voor 5% gewijzigd door AcXeller op 12-12-2014 09:40 ]

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Winter Advent Calendar - Day 12 - Special offer

€ 44.15

This package contains:

112, Chinese Tier VIII heavy tank;
slot in World of Tanks;
1 Improved Ventilation Class 3 - bonus;
1 Enhanced Gun Laying Drive - bonus;
1 Large Caliber Tank Gun Rammer - bonus.
The next package in our special calendar. Get this versatile Chinese heavy tank and enjoy a complete package of equipment as a free gift!

Ach ja, had je aan kunnen zien komen... 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Rianata op 12-12-2014 09:48 ]

Pagina: 1 ... 13 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.