Wederom kruip je in de slachtofferrol, als je je niet geholpen voelt ga je naar een ander. Dit is een land waar dit kan, gebruik het. (pyscholoog is wellicht te licht voor je, overweeg eens alternatieven als psychiater, dagbehandeling, cursussen etc).Lodo schreef op maandag 03 november 2014 @ 17:37:
[...]
Ja, dat is zeker waar. Ik heb al meerdere malen met psychologen gesproken, dat is niet echt een oplossing. Ze bieden mij alleen maar medicijnen aan om mijn boosheid te onderdrukken, maar dat heeft ook zijn bijwerkingen.
Ik zit nou eenmaal zo in elkaar. Ik snap ook wel dat dit wordt gezien als een slachtofferrol en dat is prima. Maar voor mij wordt het dan moeilijk om nog op een normale manier met andere mensen om te gaan, aangezien ik dan ook altijd zal verwijzen naar een slachtoffer rol en dat die mensen zich er maar over heen moeten zetten, zo is normale omgang onmogelijk.
Wel goed dat je ziet dat je problemen hebt.
Doe je aan sport ? Zo niet, overweeg het....een moe lichaam (het "goede" moe van sporten), zorgt voor rust in je kop.
Maar goed, ik kan alleen maar als ervaringsdeskundige praten en ben geen professional.
Ga wat met je problemen doen, je bent nog maar 22 en moet nog een heel leven. Ga geen doem scenario's voor jezelf uittekenen. Met de jaren wordt het makkelijker en kun je beter relativeren en vind je meer rust.
[ Voor 4% gewijzigd door KillerAce_NL op 03-11-2014 19:14 ]