Cryptocurrency - handel en koers #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 104 Laatste
Acties:
  • 640.888 views

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:31
Geen matches
Fire69 schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 12:03:
[...]

Gebruikt iemand hier zo'n bot?
https://www.poloniexlendingbot.com/ (zonder referral ;) ) doet ook zoiets, maar je kan hem gewoon zelf draaien, gratis dus.
Zijn er grote risico's aan die leningen?
Dit is een lending bot, geen trading bot. Die opbrengsten van die lendingbot zijn echt heel minimaal. Volgens mij zijn de risico's zeer minimaal!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Geen matches
Hoe lang speel je zelf al met de bot @Danielson ? Hij is pas sinds de 29e actief en op het bitcointalk kom ik alleen maar positieve dingen tegen(wat fishy overkomt ;) ).

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:31
Geen matches
Ik heb hem sinds gisteravond draaien, maar hij lijkt nog wel wat buggy te zijn! Zodra ik meer ervaring heb, laat ik het weten! :)

• vertigoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06-2025

vertigoo

Welcome to the jungle

Geen matches
Ik vind die bots altijd zo duur. Zo'n bot moet al 0.1 BTC per maand meer opleveren dan buy-and-hold om break-even te spelen

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04:06

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Geen matches
Zoals altijd: waarom zou je een genuine geldprintmachine uitlenen als je 'm ook zelf kunt gebruiken? Blijkbaar hebben ze een businessmodel waarbij ze met het uilenen meer verdienen dan het gebruiken van de bot zelf. Dat kan twee dingen betekenen:
• Hij werkt eigenlijk niet zo goed
• Ze gebruiken de bots als effectieve pump'n'dumpers die ze kunnen voorspellen om er zo extra mee te verdienen.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• vertigoo

vertigoo

Welcome to the jungle

Geen matches
Hatsieflatsie schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:08:
Ripple is meer dan 100% gestegen in afgelopen 24 uur, en is nu 3e qua marktkapitalisatie, ver boven Dash.

Blijkt z'n voorspelling net als bij Litecoin wederom raak te zijn:
https://www.tradingview.c...anks-Love-Ripple-So-Much/
Toen ik dit zag kreeg ik een enorme FOMO, las deze post van hem:
https://www.tradingview.c...rs-Elliott-Wave-Analysis/

..en heb als een gek mijn verlies op Dash gepakt en daar STR voor gekocht, ook al stond ie al op +30%.
Dat zijn verwachting dat STR gaat stijgen geldt voor het hele jaar en niet voor de komende 24 uur heb ik even naast me neer gelegd. ;)

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:24
Geen matches
De bot-dienst waar @Danielson het over heeft is pas een paar dagen beschikbaar en de afgelopen dagen hebben alt-coins behoorlijk goed gepresteerd. Het is makkelijk om winst te maken als de markt omhoog gaat. De vraag is hoe de bot het doet op langere termijn, met de koersen die op en neer gaan.

Daarnaast is zo'n dienst natuurlijk een heerlijke mogelijkheid voor de maker om de orders te frontrunnen. Zodra de software ziet dat de handels-algoritmes voor veel gebruikers een koop-beslissing suggereren voor een bepaalde alt-coin, dan kan het ding eerst met geld van de maker die alt-coin kopen en daarna pas de orders van de klanten uitvoeren.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Geen matches
De koers gaat opeens hard omhoog, heeft dit er soms wat mee te maken...
https://news.bitcoin.com/...n-method-payment-april-1/

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Geen matches
1 april :+

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Geen matches
sjips 8)7 maar niet echt ;)

[ Voor 48% gewijzigd door RaptorXS op 31-03-2017 18:33 ]

Verwijderd

Geen matches
We verwachten op z'n minst een bronvermelding, anders heeft het weinig discussiewaarde.

Toch leuk die analisten. 😊 ik denk ik deel het toch even met jullie, voor degenen die nog wat Gulden hebben.

[ Voor 65% gewijzigd door defiant op 31-03-2017 23:30 ]

• LED-Maniak
  • Nu online
Geen matches
Het zit hier vol met analisten.

Oftewel, zonder verdere onderbouwing zit er totaal geen meerwaarde in. Zeker niet van iemand die louter alleen over NLG post ;)

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Verwijderd

Geen matches
Dit hoeft niet.

Ik probeer gewoon weer te geven wat ik tegenkwam. Iedereen moet daar maar mee doen wat ie wil. Je mag er ook overheen lezen, prima.

[ Voor 33% gewijzigd door defiant op 31-03-2017 23:35 ]

• LED-Maniak
  • Nu online
Geen matches
Deel dan eens waar het vandaan komt(linkje), wat de achterliggende gedachte is, wellicht een roadmap? Wijzigingen? Aankondigingen? Of gewoon een poging tot een pompje?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 23:04:
Ja klopt allemaal, bedankt voor de sneer, ik zal het wel verdient hebben of zo.

Ik probeer gewoon weer te geven wat ik tegenkwam. Iedereen moet daar maar mee doen wat ie wil. Je mag er ook overheen lezen, prima.
Nu kan je wel zo reageren, maar lees je eigen posts maar eens terug: https://gathering.tweaker...nd/poster/893939/messages

Hoe zou jij hier over denken als iemand anders dit zou doen ? De meeste posts schreeuwen gewoon: Ik heb veel guldens en ik probeer iedereen guldens te laten kopen zodat ik meer geld verdien. Zulk soort dingen worden niet echt gewaardeerd.

Verwijderd

Geen matches
He Pilatus, ik snap je. Ik zou waarschijnlijk hetzelfde hebben, maar ik heb gewoon niet zoveel in te brengen wat andere coins aangaat, zoals ledmaniak ook al aangeeft, daar hebben we genoeg analisten van hier.
Ik breng af en toe een ander geluid. Doe ermee wat je wilt.
Ennuh, van pompjes wordt een valuta echt niet beter. Eerder slechter. Je wilt het liefst een stabiele munt waarmee je een brood kunt kopen, als alternatief voor de Euro. Fijne avond.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Geen matches
Bitcoin weer boven de 1100 dollar!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 01:45
Geen matches
Bij de laatste twee keer dat ik heb ingelogd op mijn Kraken account, wordt vermeld dat er een "bad login" is geweest na mijn laatste login. Bij de eerste keer twijfelde ik nog of ik zelf mijn password of 2FA had verprutst, maar bij de tweede waren het 3 pogingen die ik 100% niet zelf heb veroorzaakt.
Uiteraard heb ik Kraken hiervan op de hoogte gesteld, maar hun support is de laatste tijd bedroevend traag. Zijn er hier ook gebruikers die hier last van hebben gehad en weten hoe Kraken hier mee om gaat?

iRacing Profiel

• LED-Maniak
  • Nu online
Geen matches
Een bad login is naar mijn weten niets anders dan een gefaalde inlogpoging omdat het wachtwoord onjuist is. Blijkbaar heeft iemand jouw gegevens ergens gevonden(hack?) en probeert die ze nu uit.

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Geen matches
Ik kan dat alarm op bitcoinwisdom niet langer verplaatsen. Hij tekent dan lijntjes op de kaart. Vet irritant, want de koers staat boven mijn alarm.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• MichawwZki
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-06-2024
Geen matches
Iemand dit al gezien? http://litecoinblockhalf.com/segwit.php 20%+ in 1 nacht.

Weer tijd om LTC te kopen.

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-12-2025
Geen matches
De responetijd van de Kraken api is sinds 23 maart van gemiddeld 300-500ms gedaald naar 15ms. Hebben meer mensen dat?

Verwijderd

Geen matches
Iemand enig idee wat de limieten zijn mbt EUR opnames bij Bitstamp? Kraken is daar heel transparant over, maar bij Bitstamp is dat nergens te vinden..

• Rannasha
Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 13:50:
Iemand enig idee wat de limieten zijn mbt EUR opnames bij Bitstamp? Kraken is daar heel transparant over, maar bij Bitstamp is dat nergens te vinden..
Onbekend, als je veel opneemt en/of stort, dan krijg je een vragenlijst om in te vullen ter extra verificatie. Het is enigszins frustrerend dat deze geheel onaangekondigd is. Je moet volgens mij wel behoorlijk wat opname/stortings volume maken voordat het zover is. Ik weet de details niet meer, maar volgens mij was ik de €100K ruim voorbij toen ik aan de beurt was.

Verwijderd

Geen matches
Voor mij is het genoeg reden om maar te valideren bij Kraken. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2017 22:41 ]

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05-2025
Geen matches
Persoonlijk doe ik altijd withdrawal via kraken. (1) Snel, (2) limiet duidelijk, (3) bitcoins kan je (meestal) verkopen voor iets hogere prijs, (3) transactie kosten zijn maar 0.09 euro cent (bij bitstamp 0.90 eur).

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01-2025
Geen matches
Sando schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 12:29:
Ik kan dat alarm op bitcoinwisdom niet langer verplaatsen. Hij tekent dan lijntjes op de kaart. Vet irritant, want de koers staat boven mijn alarm.
Volgens mij moet je het kunnen verslepen maar dat lukt mij ook niet meer. Bovenaan, naast de cursor opties (cross, line, Fibonacci retracement en Fibonacci fans) staat een blauw wekker icoontje. Als je daar op klikt kun je de alarmen instellen of clearen.

There go the goddamn brownies.

• LED-Maniak
  • Nu online
Geen matches
https://www.cryptocoinsne...n-the-scalability-debate/
What some said was impossible has been achieved. In a series of non-public meetings where, this time, independent journalists and observers were invited, key figures from Bitcoin Core, Bitcoin Unlimited, almost all miners, as well as almost all significant bitcoin businesses, managed to reach an agreement after a week long discussion.
Goede 1 april grap dit :+

• MetalG
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-04-2024
Geen matches
Iemand hier met Radium of syscoins?

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-01 21:41
Geen matches
Stratis gaat weer lekker :)

• kristof1234
Geen matches
Als ik bv. op kraken 1000 euro heb staan als fiat, op privé bitcoin wallet (niet-kraken) heb ik 1 BTC,

Huidige bitcoin prijs is 900 euro zeg maar. De koers gaat plotseling dalen naar 800 euro, het duurt nog even voor bitcoin transactie arriveert op kraken (bv. ik moet nog één uur wachten voor ik die 1 bitcoin feitelijk kan verkopen),

Dan kan ik het volgende toen, toch

margin sell 1 BTC - level: none

dus ik leen één bitcoin van kraken, die ik vervolgens verkoop tegen 900 euro, daarna arriveert mijn andere bitcoin op kraken, graag zou dan de geleende bitcoin terug betalen met die andere bitcoin (die voordien op privé wallet stond).

dus doe ik "settle position" en dan geef ik die 1 bitcoin terug.

Ik wil zeker zijn dat die positie **niet** gesettled wordt met fiat op mijn kraken account (m.a.w. ik wil niet dat wanneer ik settle druk, kraken voor 800 euro één bitcoin koopt om terug te geven). De 1 BTC die van mijn privé wallet arriveert moet gebruikt worden om de lening te settlen. Werkt Kraken inderdaad op deze manier?

M.a.w. hoe kan ik verzekeren dat ik de positie "settle" met bitcoin en niet met fiat? Of gebeurt dat automatisch?

[ Voor 5% gewijzigd door kristof1234 op 02-04-2017 00:08 ]

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01-2025
Geen matches
@kristof1234, Volgens mij gebeurt dat inderdaad automatisch, zie hun trading guide: What is settling a position and how do I do it?. Je moet als het goed is ook gedeeltelijk kunnen settlen, dan kun je het met een heel klein bedrag testen.

[ Voor 17% gewijzigd door Bonez0r op 02-04-2017 10:06 ]

There go the goddamn brownies.

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
Geen matches
Ripple blijft maar als een gek stijgen. Meer dan 200% gestegen in afgelopen 2 weken.

• Hatsieflatsie
Geen matches
Vandaag 60% erbij zelfs.

• kristof1234
Geen matches
Bonez0r schreef op zondag 2 april 2017 @ 03:09:
@kristof1234, Volgens mij gebeurt dat inderdaad automatisch, zie hun trading guide: What is settling a position and how do I do it?. Je moet als het goed is ook gedeeltelijk kunnen settlen, dan kun je het met een heel klein bedrag testen.
Ok, ik heb het even geprobeerd met 0.01 BTC. Hij settled inderdaad de positie (margin short) met de bitcoin op je balans (en niet met fiat die vervolgens omgezet wordt naar bitcoin om de lening af te betalen). Logisch, maar wou toch even zeker zijn.

Daarnaast, ik wil even experimenteren met de APIs van exchanges. Wat is de beste manier om dit te implementeren (java, python, html)? Iemand toevallig goede tutorial tegengekomen? Ideale geval wil ik logische operators enzo gebruiken maar ook goede interface (if price > blabla, klik met je muis op deze knop om order uit te voeren). Ik vermoed dat alles in shell runnen niet echt overzichtelijk is.

[ Voor 22% gewijzigd door kristof1234 op 02-04-2017 13:50 ]

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:08

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Geen matches
Denk dat ik de boot net gemist heb, maar ik heb er even 0.05 BTC in gepompt. Paar euro winst per dag is waar ik naartoe werk :P

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• Rannasha
Geen matches
kristof1234 schreef op zondag 2 april 2017 @ 13:46:
[...]
Daarnaast, ik wil even experimenteren met de APIs van exchanges. Wat is de beste manier om dit te implementeren (java, python, html)? Iemand toevallig goede tutorial tegengekomen? Ideale geval wil ik logische operators enzo gebruiken maar ook goede interface (if price > blabla, klik met je muis op deze knop om order uit te voeren). Ik vermoed dat alles in shell runnen niet echt overzichtelijk is.
Heb je programmeerervaring? (Ik gok van niet, gezien je HTML als optie noemt) Zo niet, dan wordt het mogelijk een flink kluif. Er zijn voor de meeste exchanges en gangbare programmeertalen open source libraries die de communicatie met de exchange afhandelen (zie bv de API pagina van Kraken voor een lijst met third-party open source projecten). Die kun je gebruiken en dan moet je er alleen nog een interface en wat handels-logica aan hangen.

• kristof1234
Geen matches
Ik heb jaren geleden ooit C geleerd (ook kleine ervaring met PHP, HTML) maar is al lang geleden. Moet normaal wel snel terugkomen.

Ik vermeldde html omdat bitstamp dit voorbeeld geeft: (https://www.bitstamp.net/...live_diff_order_book.html) maar eigenlijk is dat wellicht gewoon javascript met output een html pagina. In het ideale geval zou ik iets overzichtelijk willen maken dat ik lokaal in mijn browser kan openen.

[ Voor 13% gewijzigd door kristof1234 op 02-04-2017 14:10 ]

• Rannasha
Geen matches
kristof1234 schreef op zondag 2 april 2017 @ 14:09:
Ik vermeldde html omdat bitstamp dit voorbeeld geeft: (https://www.bitstamp.net/...live_diff_order_book.html) maar eigenlijk is dat wellicht gewoon javascript met output een html pagina. In het ideale geval zou ik iets overzichtelijk willen maken dat ik lokaal in mijn browser kan openen.
De functionaliteit van die pagina is puur JavaScript.

Verwijderd

Geen matches
Ik geef zelf geen cent uit aan Ripple aangezien het een gecentraliseerde en 100% pre-mined coin is.

• Hatsieflatsie
Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:50:
Ik geef zelf geen cent uit aan Ripple aangezien het een gecentraliseerde en 100% pre-mined coin is.
Had je in 1 week tijd mooi 378% rendement kunnen vangen. Kon je zo met pensioen gaan na 7 dagen. _/-\o_.

Overigens zie ik wel potentie in Ripple, omdat BTC te anarchitisch is en ze de bancaire wereld willen buitensluiten. En dat laatste gaat echt niet gebeuren, dat laat de bancaire wereld niet gebeuren en reken maar dat ze daarin gesteund gaan worden door alles en iedereen op overheidsniveau. Ripple faciliteert instant transacties ongeacht valuta, en ondersteunt daarbij de enterprises in bancaire wereld.

[ Voor 39% gewijzigd door Hatsieflatsie op 02-04-2017 16:54 ]

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-12-2025
Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:50:
Ja en nee, ja het is gecentraliseerd ge-mined. Het wordt wel decentraal gecontroleerd door blockchain technologie.
Hatsieflatsie schreef op zondag 2 april 2017 @ 16:52:
[...]

Had je in 1 week tijd mooi 378% rendement kunnen vangen. Kon je zo met pensioen gaan na 7 dagen. _/-\o_.

Overigens zie ik wel potentie in Ripple, omdat BTC te anarchitisch is en ze de bancaire wereld willen buitensluiten. En dat laatste gaat echt niet gebeuren, dat laat de bancaire wereld niet gebeuren en reken maar dat ze daarin gesteund gaan worden door alles en iedereen op overheidsniveau. Ripple faciliteert instant transacties ongeacht valuta, en ondersteunt daarbij de enterprises in bancaire wereld.
Dit is precies waarom ik denk dat Ripple groot, zo niet huge gaat worden en waarom ik er wel in investeer.

Verwijderd

Geen matches
Meeprofiteren van een koersstijging is altijd mooi meegenomen. Op lange termijn zie ik Bitcoin toch wel als grote winnaar uit de bus komen, puur door het momentum.

Te anarchistisch hangt van je perspectief af. Banken en (totalitaire) regeringen zouden inderdaad zo'n label willen gebruiken.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:55
Geen matches
Damn, ik was blij dat ik Stellar en Stratis had, maar als ik Ripple zie...

• Hatsieflatsie
Geen matches
Fire69 schreef op zondag 2 april 2017 @ 19:08:
Damn, ik was blij dat ik Stellar en Stratis had, maar als ik Ripple zie...
500% rendement in 1 week tijd. _/-\o_ :D .

• Luuk
  • Niet online
Geen matches
Lol ripple. Paar honderd euro verdiend in 2 uurtjes :D

• Fire69
Geen matches
Poloniex doet het niet meer :(

Net Stratis verkocht om toch maar Ripple te kopen, nu kom ik niet meer op de site |:(

[ Voor 60% gewijzigd door Fire69 op 02-04-2017 19:50 ]

• SharpEdgeOne
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-01 14:44
Geen matches
Damn dit ontploft snel met ripple! d:)b
Komt dit omdat de US net wakker wordt of wat? Nee, daar is t al 14:00 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door SharpEdgeOne op 02-04-2017 20:04 ]

• jvdb1975
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:01

jvdb1975

tsja.........

Geen matches
stort weer flink in nu. Toch leuk verdient vandaag :)

• Fire69
Geen matches
Nou, ik denk dat jullie het wel gemerkt hebben, ik heb XRP gekocht, hij crasht helemaal nu :P

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-12-2025
Geen matches
jvdb1975 schreef op zondag 2 april 2017 @ 20:11:
stort weer flink in nu. Toch leuk verdient vandaag :)
Ben toch benieuwd wat Japan over een paar uur gaat doen.

• LED-Maniak
  • Nu online
Geen matches
Polo kapte er even mee waardoor de index van bitmex kapot was. Op kraken was hij flink aan het crashen dus toen polo actief werd, direct geshort met een close. 3 seconde werk, 30% erbij. Ik weet het, mager vergeleken wat anderen gehaald hebben vandaag, maar toch leuk :)

• Hatsieflatsie
Geen matches
Fire69 schreef op zondag 2 april 2017 @ 20:11:
Nou, ik denk dat jullie het wel gemerkt hebben, ik heb XRP gekocht, hij crasht helemaal nu :P
Lekker houden, tikt wel ergens 8 of 9 cent deze week aan.

• Fire69
Geen matches
Hatsieflatsie schreef op zondag 2 april 2017 @ 20:15:
[...]

Lekker houden, tikt wel ergens 8 of 9 cent deze week aan.
Ik hoop het, hij duikt nu helemaal de dieperik in. Gekocht aan 6800, staat nu 4200 :X

• LED-Maniak
  • Nu online
Geen matches
Mag ik een tip geven? FOMO kopen zonder duidelijk doel of scalp gaat zelden goed.

• Fire69
Geen matches
LED-Maniak schreef op zondag 2 april 2017 @ 20:17:
Mag ik een tip geven? FOMO kopen zonder duidelijk doel of scalp gaat zelden goed.
Ja, heb ik al gemerkt :+
Maar ik doe het toch maar voor de fun met weinig geld, dus ik moet er geen boterham voor laten :P

[edit]
Weet niet hoeveel je er moet van geloven, maar in de trollbox zie je wel wat dingen passeren na de Polo-problemen...
Sout: I just lost 1 million USD
jcre: i jut lost my life savings die polo
:X

[ Voor 25% gewijzigd door Fire69 op 02-04-2017 20:24 ]

• Luuk
  • Niet online
Geen matches
Fire69 schreef op zondag 2 april 2017 @ 20:16:
[...]

Ik hoop het, hij duikt nu helemaal de dieperik in. Gekocht aan 6800, staat nu 4200 :X
Hier net andersom :P

• LED-Maniak
  • Nu online
Geen matches
Fire69 schreef op zondag 2 april 2017 @ 20:20:
[...]

Ja, heb ik al gemerkt :+
Maar ik doe het toch maar voor de fun met weinig geld, dus ik moet er geen boterham voor laten :P

[edit]
Weet niet hoeveel je er moet van geloven, maar in de trollbox zie je wel wat dingen passeren na de Polo-problemen...

[...]

:X
_O-
Als je dat doet dan vraag je er ook gewoon om.

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Geen matches
https://gyazo.com/0211997d3fd7ff6e7a43eacbfac1410c

100 BTC geleend en 31 BTC weg in 1 trade en binnen 30 minuten. Screenshot gelukkig niet van mij :)

• PilatuS
  • Niet online
Geen matches
Squ1zZy schreef op zondag 2 april 2017 @ 20:52:
https://gyazo.com/0211997d3fd7ff6e7a43eacbfac1410c

100 BTC geleend en 31 BTC weg in 1 trade en binnen 30 minuten. Screenshot gelukkig niet van mij :)
Dan ben je toch ook wel enorm stom bezig he. Iedere idioot kan geld verdienen met de BTC als je maar wat geduld hebt.

• Squ1zZy
  • Niet online
Geen matches
PilatuS schreef op zondag 2 april 2017 @ 21:06:
[...]

Dan ben je toch ook wel enorm stom bezig he. Iedere idioot kan geld verdienen met de BTC als je maar wat geduld hebt.
Yep, en dat met geleend geld en 34.000 dollar ...

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:08

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Geen matches
Ha, BAM! 0.05 BTC in Ripple geduwd vanmiddag, nu 0.08 BTC teruggekregen. Dat is even 30 euro winst op 50 euro :D :D

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• PilatuS
  • Niet online
Geen matches
Squ1zZy schreef op zondag 2 april 2017 @ 21:10:
[...]

Compleet achterlijk dus. Die dacht even snel rijk te worden :o

• Squ1zZy
  • Niet online
Geen matches
Ethereum krijgt er ook even van langs. Geen saaie zondagavond zo ...

Hmm, lijkt alleen op Polo te crashen. Vreemd gedrag.

[ Voor 29% gewijzigd door Squ1zZy op 02-04-2017 21:45 ]

• Fire69
Geen matches
Ondertussen kruipt BTC wel stilletjes weer omhoog :)

• PilatuS
  • Niet online
Geen matches
Ik vind het wel mooi om te zien dat de BTC na de min of meer crash vanaf 1250 toch heel stabiel blijkt. Geen crash van 1250 naar 700 of 600 maar een flink stuk hoger en langzaam weer omhoog naar de 1100 waar we nu zitten. Dat terwijl het in de 3 maanden tijd daarvoor verdubbeld is van 600 naar 1200. Ik had na de 1250 een veel grotere en langdurige klap verwacht.

• MichawwZki
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-06-2024
Geen matches
VInd het super irritant dat Poliniex constant crasht. Dit mag niet! Dit gaan om mensen hun kapitaal, en denk ook dat ripple daarom elke keer weer zo snel omlaag gaat na een stijging...

[ Voor 46% gewijzigd door MichawwZki op 02-04-2017 22:57 ]

• Luuk
  • Niet online
Geen matches
MichawwZki schreef op zondag 2 april 2017 @ 22:56:
VInd het super irritant dat Poliniex constant crasht. Dit mag niet! Dit gaan om mensen hun kapitaal, en denk ook dat ripple daarom elke keer weer zo snel omlaag gaat na een stijging...
Idd erg slecht. Net als 'Awaiting Approval' op een BTC withdrawal die 2 dagen kan duren soms. Behoorlijk irritant als je snel funds wil verplaatsen. :X

• Hatsieflatsie
Geen matches
MichawwZki schreef op zondag 2 april 2017 @ 22:56:
VInd het super irritant dat Poliniex constant crasht. Dit mag niet! Dit gaan om mensen hun kapitaal.
Welkom in de wereld van cryptocurrencies. Het is net het wilde Westen, niets moet, alles mag. 200% rendement in 1 dag is geen zeldzaamheid, 90% van altcoins komen en gaan.

Je komt vrij naïef over, als je denkt dat bepaalde dingen niet mogen. Het is een nieuwe wereld, ingeluid door BTC. De maatschappij is daarin nog niet gevestigd, zoals destijds in het westen van Amerika. Doe je voordeel mee.

[ Voor 14% gewijzigd door Hatsieflatsie op 03-04-2017 00:35 ]

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:49

DirtyBird

Praktiserend denker

Geen matches
Ik postte enkele weken geleden tijdens de bullrun van eth een grafiekje van een typische bubble. Daarop kwam het commentaar dat dit lang niet altijd zo werkt. Terecht, want eth volgde die grafiek inderdaad niet. Ik vind het wel grappig om te zien dat ripple m nu wel heel netjes gevolgd heeft. Jammer genoeg kan ik ripple niet shorten op kraken :-(

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01-2025
Geen matches
Ondertussen.. LTC stijgt gestaag door... :)

• Systemadmin
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15-12-2025
Geen matches
Squ1zZy schreef op zondag 2 april 2017 @ 21:10:
[...]

Is het mogelijk om BTC te lenen zo ja waar? :P

• LED-Maniak
  • Nu online
Geen matches
Systemadmin schreef op maandag 3 april 2017 @ 08:07:
[...]

Is het mogelijk om BTC te lenen zo ja waar? :P
Kraken, polo, finex, okcoin, etc.

• Systemadmin
Geen matches
LED-Maniak schreef op maandag 3 april 2017 @ 08:15:
[...]

Kraken, polo, finex, okcoin, etc.
Hoe doe ik dit op Kraken? Ik kan het zo 1,2,3 niet vinden.

• Rannasha
Geen matches
Systemadmin schreef op maandag 3 april 2017 @ 08:17:
[...]

Hoe doe ik dit op Kraken? Ik kan het zo 1,2,3 niet vinden.
Gaat automatisch als je een positie opent met leverage.

• Mantus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-01 16:39
Geen matches
Ik zou graag willen instappen op LTC, ,maar het duurt altijd even voordat een transfer naar Kraken is gezet.

Waar kan ik het beste direct LTC kopen zonder teveel te betalen?

• Luuk
  • Niet online
Geen matches
Mantus schreef op maandag 3 april 2017 @ 11:14:
Ik zou graag willen instappen op LTC, ,maar het duurt altijd even voordat een transfer naar Kraken is gezet.

Waar kan ik het beste direct LTC kopen zonder teveel te betalen?
Hier bijvoorbeeld, of hier. Ja, je betaalt wel iets meer. Maar dan heb je ze wel direct. Anders zul je toch moeten wachten tot je geld op Kraken hebt. (of Poloniex etc.)

• Systemadmin
Geen matches
Ripple klapt wel hard in, daar gaat mijn winst. Houden of nu nog verkopen met verlies?

• vertigoo

vertigoo

Welcome to the jungle

Geen matches
Systemadmin schreef op maandag 3 april 2017 @ 11:36:
Ripple klapt wel hard in, daar gaat mijn winst. Houden of nu nog verkopen met verlies?
Bijkopen ;)

• LED-Maniak
  • Nu online
Geen matches
Eerst kijken of hij op dit support niveau blijft hangen zou ik zeggen.

• jannes_beterams
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-06-2024
Geen matches
Pff margin traden op Kraken schiet echt niet op. Waar doen jullie dit momenteel? Ben van Bitfinex naar Kraken overgestapt...

• Revaes
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-01 17:40
Geen matches
jannes_beterams schreef op maandag 3 april 2017 @ 11:46:
Pff margin traden op Kraken schiet echt niet op. Waar doen jullie dit momenteel? Ben van Bitfinex naar Kraken overgestapt...
wat schiet niet op?

• Systemadmin
Geen matches
Heb helaas een deel laten uitbetalen door KRaken, tot nu toe staat er nog steeds 'sending'. Kan anders niet bijkopen, ik denk dat het beste op dit moment afwachten is voor mij. Had het gekocht op 0,05 USD.

• roberto250b
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-11-2025
Geen matches
Ik hoop dat hij nu tot 3 cent zakt en dan weer rustig gaat stijgen, een stijging van 300% in een paar uur kan natuurlijk nooit goed blijven gaan maar jammer genoeg heb ik op 4.5 cent ook bijgekocht vanwege de hype had er gelukkig eergisteren op 2 cent al een aantal gekocht.

• Rannasha
Geen matches
Ugh, Bitstamp is weer moeilijk aan het doen met z'n KYC praktijken. Mijn €-storting is in quarantaine omdat deze afkomstig is van een gezamelijke rekening. Dus ik moet een bankafschrift uploaden waarop IBAN en namen van beide rekeninghouders te zien zijn.

Ok, prima. Ware het niet dat ik deze rekening al jaren gebruik voor Bitstamp en er nooit iets over is gezegd. Ik hoop dat ze deze keer sneller zijn dan de vorige keer, toen ik een hele vragenlijst moest invullen en ze 3 keer om extra ondersteunend bewijs vroegen, met telkens meer dan een dag vertraging in het reageren op mijn berichten.

• jannes_beterams
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-06-2024
Geen matches
Snelle wint op basis koersverloop. Kraken hobbelt op een voor mij irritante manier achter de markt aan. Ook vind ik het hele orders maken en closen onhanding.

• Revaes
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-01 17:40
Geen matches
jannes_beterams schreef op maandag 3 april 2017 @ 12:05:
[...]

Snelle wint op basis koersverloop. Kraken hobbelt op een voor mij irritante manier achter de markt aan. Ook vind ik het hele orders maken en closen onhanding.
Als Kraken achter loopt op andere markten kun je daar juist een hoop voordeel uithalen lijkt mij.

• Hoshingen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-11-2025
Geen matches
Litecoin blijft maar stijgen. In dit tempo tikt het vandaag de 9 euro nog aan. Bizar.

• Luuk
  • Niet online
Geen matches
Hoshingen schreef op maandag 3 april 2017 @ 12:53:
Litecoin blijft maar stijgen. In dit tempo tikt het vandaag de 9 euro nog aan. Bizar.
Ik denk dat LTC potentie heeft om nog wel verder te stijgen, zeker als segwit straks geactiveerd wordt. Men ziet dit toch een beetje als Bitcoin testnet. (en daar zit blijkbaar een bepaalde waarde aan)

[ Voor 6% gewijzigd door Luuk op 03-04-2017 14:02 ]

• Rannasha
Geen matches
Hoshingen schreef op maandag 3 april 2017 @ 12:53:
Nou ja, bizar is een groot woord. Litecoin piekte in december 2013 boven de $40 en heeft in 2013/2014 ruim een half jaar onafgebroken boven de $10 gestaan.

Het tempo van stijging momenteel is wel hoog, maar niet ongebruikelijk voor altcoins die meeliften op een recente Bitcoin-rally, zeker niet nu Litecoin steeds meer de rol van Bitcoin-testnet over begint te nemen.

• Systemadmin
Geen matches
Wat is verstandig om nu in te stappen? Ik denk zelf XRP, het is nu flink gedaald en heb daar de helft van mijn geld in zitten. Ik denk zelf om nu voor de helft bij te kopen en hopen dat het weer zal stijgen. Of is het verstandiger om even geduld te hebben omdat het nog verder zal dalen?

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:18
Geen matches
Systemadmin schreef op maandag 3 april 2017 @ 15:05:
Wat is verstandig om nu in te stappen? Ik denk zelf XRP, het is nu flink gedaald en heb daar de helft van mijn geld in zitten. Ik denk zelf om nu voor de helft bij te kopen en hopen dat het weer zal stijgen. Of is het verstandiger om even geduld te hebben omdat het nog verder zal dalen?
Afbeeldingslocatie: https://thumbs.dreamstime.com/x/waarzegger-met-kristallen-bol-9475151.jpg

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:58

Secsytime

Automagisch

Geen matches
Als je de opportunisten moet geloven maakt het niet uit, blockchain lost alle problemen op (; dus elke crypto!

Denk dat Ether de komende maanden nog wel een aantal stijgingen gaat meemaken, nu de blockchain hype een beetje in de experimenteer fase is gekomen bij een heleboel bedrijven..

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Geen matches
Ik heb me niet met de precieze details van XRP bezig gehouden, maar ik heb wel de volgende mening:

XRP bestaat sinds 2012 en is minder open dan BTC. Hoewel het wellicht geen typische shitcoin is, staat het slechts op de 3e plaats qua market capitalisation en de 6e plaats qua maandelijks volume. En om nu te zeggen dat het in het verleden echt stabiel/groeiend is geweest? Nee, ook niet echt. Je kunt er nu vast leuk op speculeren, maar m.i. ziet het er niet naar uit dat XRP nog potten gaat breken.

Zelf heb ik vooral BTC, maar de groeipijnen en de manier waarop de community hier mee om gaat geven me wat wantrouwen. Ik heb verder 1 ETH, omdat het een populaire coin is en het wat duidelijke verschillen t.o.v. BTC heeft.

[ Voor 4% gewijzigd door TheZeroorez op 03-04-2017 15:49 ]

• Fire69
Geen matches
TheZeroorez schreef op maandag 3 april 2017 @ 15:48:
[...]

Hoewel het wellicht geen typische shitcoin is, staat het slechts op de 3e plaats qua market capitalisation en de 6e plaats qua maandelijks volume. En om nu te zeggen dat het in het verleden echt stabiel/groeiend is geweest?
[...]
Hier kijk ik meestal ook naar. Maar geef eens een altcoin die wel een stabiele groei heeft?
De meeste 'flatlinen' maanden/jaren, schieten dan de hoogte in en zakken daarna gewoon terug weg.
Heel moeilijk kiezen zo :P

[edit]
Hoewel de 3de plaats nu ook weer niet zo slecht is in een lijst van 700+ altcoins...

[ Voor 6% gewijzigd door Fire69 op 03-04-2017 15:54 ]

• Rannasha
Geen matches
TheZeroorez schreef op maandag 3 april 2017 @ 15:48:
[...]
staat het slechts op de 3e plaats qua market capitalisation en de 6e plaats qua maandelijks volume.
Even tussendoor: Marktkapitalisatie is een zeer slechte metriek om het succes van een cryptocurrency mee te meten. Bij sommige CC's is een groot deel van de coins inactief en dit wordt vaak wel meegeteld. Handelsvolume op een exchange is al een stuk beter, maar daarnaast moet ook gekekgen worden naar het transactievolume op de blockchain (of wat het equivalent daarvan is bij de desbetreffende CC) om een indruk te krijgen van de populariteit, want enkel een hoog handelsvolume kan ook duiden op voornamelijk activiteit van speculanten, wat leuk is voor handelaren op de korte termijn, maar wat uiteindelijk niet veel helpt op de lange termijn.

• Hatsieflatsie
Geen matches
Fire69 schreef op maandag 3 april 2017 @ 15:54:
[...]

Hier kijk ik meestal ook naar. Maar geef eens een altcoin die wel een stabiele groei heeft?
De meeste 'flatlinen' maanden/jaren, schieten dan de hoogte in en zakken daarna gewoon terug weg.

[edit]
Hoewel de 3de plaats nu ook weer niet zo slecht is in een lijst van 700+ altcoins...
Dat zegt niks. Over een jaar ligt alles weer op z'n kop.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C2wdscAVIAAW3eQ.jpg

Welkom in het nieuwe Wilde Westen, ingeluid door BTC, dat door ons cowboys nog verkend moet worden.

• Systemadmin
Geen matches
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2di2cfr.png

Hoe kan ik dit verhogen?

• Fire69
Geen matches
Hatsieflatsie schreef op maandag 3 april 2017 @ 16:47:
[...]
Dat zegt niks. Over een jaar ligt alles weer op z'n kop.

[afbeelding]

Welkom in het nieuwe Wilde Westen, ingeluid door BTC, dat door ons cowboys nog verkend moet worden.
Ja, dat zei ik dus, ben je niks mee :P

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Geen matches
Fire69 schreef op maandag 3 april 2017 @ 15:54:
[...]

[edit]
Nee dat klopt, het is zeker niet slecht. Maar na 5 jaar in de subtop lijkt het me gek als het ineens hard groeit en hoog blijft. ETH en DASH zijn m.i. nu de meest levensvatbare alts, maar opnieuw: ik houd me niet veel met alts bezig.
Rannasha schreef op maandag 3 april 2017 @ 16:41:
[...]

Even tussendoor: Marktkapitalisatie is een zeer slechte metriek om het succes van een cryptocurrency mee te meten. Bij sommige CC's is een groot deel van de coins inactief en dit wordt vaak wel meegeteld. Handelsvolume op een exchange is al een stuk beter, maar daarnaast moet ook gekekgen worden naar het transactievolume op de blockchain (of wat het equivalent daarvan is bij de desbetreffende CC) om een indruk te krijgen van de populariteit, want enkel een hoog handelsvolume kan ook duiden op voornamelijk activiteit van speculanten, wat leuk is voor handelaren op de korte termijn, maar wat uiteindelijk niet veel helpt op de lange termijn.
Goed punt.
Waar kijken we naar? Ik denk dat je je account verder moet verifiëren.
Pagina: 1 ... 36 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).