Cryptocurrency - handel en koers #2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 104 Laatste
Acties:
  • 640.810 views

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Ik vind ETH wel goed gaan. Mn geld bijna verdubbeld ;) ook al is het niet veel. Denk op het juiste moment ingestapt. Ik laat het mooi staan - mocht ik die 250 euro die ik heb ingezet verliezen is dat niet zo heel erg hehe

btw, kraken heeft al wel mooi een week lang een storting op on hold gezet terwijl ik voor alle tiers geaccepteerd ben. Ze zijn verder niet te bereiken per mail, althans, nog geen enkele reactie op mijn tickets gekregen. Gemiste kans anders was ik nu wat meer winst ;)

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:27
Hier ook bijna mijn ETH op bijna dieptepunt verkocht, gelukkig werd mijn sell niet getriggered en is de weg naar boven weer gevonden :)

• kristof1234
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-05 16:54
@Waterkoker Ow dat is wel balen. Hun email support suckt echt wel. Ze zeggen 48 uur maar uiteindelijk is het 7 dagen of meer. Al je echt ongerust bent en/of kwaad, kan je een kraken reddit users contacteren om je ticket te pushen (check threads over kraken en users zoals bv. kraken-wesley of iets dergelijks). Anderzijds, als er geen haast bij is, komt het wel goed. kraken heeft goede reputatie qua eerlijkheid.

Verwijderd

correctie is echt nog niet over hoor....

• AOC
  • Niet online

AOC

Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 09:01:
[...]
Ga je verdiepen in Money Management en zorg dat je datgene wat je investeert je geen pijn zal doen als je het verliest.
Als je dat niet doet, ga je uiteindelijk ten onder omdat je verkeerde beslissingen gaat nemen. Bijvoorbeeld een order te vroeg sluiten omdat je bang bent geld te verliezen of te vroeg omdat je blij bent met je winstje terwijl de koers erna omhoog spurt.
Is dat ook van toepassing op cfd's? Daar betaal je een fee wanneer je posities langere tijd open houdt met traders als plus500

Verwijderd

Waterkoker schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:17:
[...]

Is dat ook van toepassing op cfd's? Daar betaal je een fee wanneer je posities langere tijd open houdt met traders als plus500
Heb me nooit verdiept in CFD's dus kan je geen goed antwoord geven

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:10

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Bah, hoe lang duurt het Polinex om BTC bij te schrijven? Ik wil 50 euro aan ETH kopen...

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:07
Waterkoker schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:17:
[...]

Waarom zou dat niet van toepassing zijn? Het is louter een ander instrument

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• scosec
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 27-12 07:11
kuusj98 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:22:
Bah, hoe lang duurt het Polinex om BTC bij te schrijven? Ik wil 50 euro aan ETH kopen...
Transacties duren nu eenmaal lang bij BTC hé 8)7 /wijsneusmodus

• Kuusj

Kuusj

scosec schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:24:
[...]

Transacties duren nu eenmaal lang bij BTC hé 8)7 /wijsneusmodus
Heb wel al 3 confirms, dus dat valt alweer mee. Heb het laatst ook meegemaakt dat ik 3 uur moest wachten voor 1 confirm..

Haha wat een grap, nu krijg ik de hele tijd transaction failed :')

[ Voor 10% gewijzigd door Kuusj op 17-03-2017 10:26 ]

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-12 13:11
Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:17:
correctie is echt nog niet over hoor....
Koers lijkt wel weer op te krabbelen.

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-12 11:59

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

• kristof1234
Zonet 1 bitcoin arbitrage gedaan via Kraken -> Bitstamp. Verschil was 35 EUR voor 1 bitcoin.

Inkopen Kraken -> Bitgo Instant met 0.1% fee (minder dan 2 minuten wachten, hopen dat er niets gek gebeurd) -> verkopen met 30 EUR winst.

Ik deel enkel maar de mogelijkheid. Op eigen risico natuurlijk. Vind het vreemd dat er bijna constant zoveel % verschil zit tussen de twee exchanges de afgelopen 48 uur.

[ Voor 9% gewijzigd door kristof1234 op 17-03-2017 12:23 ]

• Kuusj

Kuusj

kristof1234 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 12:21:
Zonet 1 bitcoin arbitrage gedaan via Kraken -> Bitstamp. Verschil was 35 EUR voor 1 bitcoin.

Inkopen Kraken -> Bitgo Instant met 0.1% fee (minder dan 2 minuten wachten, hopen dat er niets gek gebeurd) -> verkopen met 30 EUR winst.

Ik deel enkel maar de mogelijkheid. Op eigen risico natuurlijk. Vind het vreemd dat er zoveel % verschil zit tussen de twee exchanges de afgelopen dagen.
Heb ik ook wel eens aan gedacht om te doen, misschien toch maar eens gaan doen met kleinere bedragen :P

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54
kristof1234 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 12:21:

Ik deel enkel maar de mogelijkheid. Op eigen risico natuurlijk. Vind het vreemd dat er bijna constant zoveel % verschil zit tussen de twee exchanges de afgelopen 48 uur.
Maar als ik het goed begrijp moet je dan toch wel de hele tijd je Kraken account funden? Of heb je daar genoeg op staan om er zo mee te experimenteren? 30 euro winst op 1000 euro overmaken steeds is ook weer zo veel werk en ik heb daar de funds niet voor. Of doe je het op een andere manier?

• LED-Maniak
Klopt. Tenzij je een rondje kan maken door meerdere pairs te traden.

Het is leuk, maar je moet wel steeds grote bedragen rondsturen. Dat kan toch vragen leiden bij de bank.

Ondertussen komt ethereum mooi terug :)

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
kristof1234 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:17:
@Waterkoker Ow dat is wel balen. Hun email support suckt echt wel. Ze zeggen 48 uur maar uiteindelijk is het 7 dagen of meer. Al je echt ongerust bent en/of kwaad, kan je een kraken reddit users contacteren om je ticket te pushen (check threads over kraken en users zoals bv. kraken-wesley of iets dergelijks). Anderzijds, als er geen haast bij is, komt het wel goed. kraken heeft goede reputatie qua eerlijkheid.
Op Bitcointalk is ook een officieel topic waar Dargo van Kraken je vragen beantwoordt en ook tickets kan pushen.

Wel een hoop doomsday posts daar (vergelijkingen met Cryptsy en Mt Gox), maar die zijn IMO onzin. Kraken heeft op dit moment een probleem met hun support. Voor zo ver ik begrijp hebben ze gewoon te weinig mensen om alle tickets tijdig af te handelen. Ze zijn nieuwe mensen aan het trainen, maar dat kost natuurlijk weer extra tijd totdat ze volledig getraind zijn.

There go the goddamn brownies.

• wizl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2023

wizl

hmmz

Kan ik bij Kraken bij een order aangeven dat ik gewoon zoveel mogelijk coin (market) wil kopen als mijn funding toelaat? Nu moet ik steeds zelfs mijn EU gaan delen door de mogelijke marktprijs. Lijkt me dat dat handiger moet kunnen?

Verwijderd

Mijn Guldens gaan lekker vandaag, ca. 20% erbij, werd ook wel eens tijd 😂

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:05

Secsytime

Automagisch

Ik had wel weer een dip verwacht, maar niet zo'n enorme! Gelukkig had ik mijn stop eraf gehaald (:

• funkeey
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-12 17:07
wizl schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:34:
Kan ik bij Kraken bij een order aangeven dat ik gewoon zoveel mogelijk coin (market) wil kopen als mijn funding toelaat? Nu moet ik steeds zelfs mijn EU gaan delen door de mogelijke marktprijs. Lijkt me dat dat handiger moet kunnen?
Ja, gewoon het aantal euro's invoeren, marketprice aanklikken en dan berekend hij het zelf wat de verwachte aankoop is.

Let wel dat dit een momentopname is en je transactie enkele seconden duurt (als je pech hebt langer).

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:48

DirtyBird

Praktiserend denker

Waterkoker schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 10:13:
Ik vind ETH wel goed gaan. Mn geld bijna verdubbeld ;) ook al is het niet veel. Denk op het juiste moment ingestapt. Ik laat het mooi staan - mocht ik die 250 euro die ik heb ingezet verliezen is dat niet zo heel erg hehe

btw, kraken heeft al wel mooi een week lang een storting op on hold gezet terwijl ik voor alle tiers geaccepteerd ben. Ze zijn verder niet te bereiken per mail, althans, nog geen enkele reactie op mijn tickets gekregen. Gemiste kans anders was ik nu wat meer winst ;)
Je mail al gecontroleerd? Kraken vraagt nog een vrij onzinnige verificatie. Daardoor heb ik ook eens langer dan nodig zitten wachten.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

• Hatsieflatsie
Ed31, hoe ziet de koers van BTC volgens je pattern uit? Trendbreuk, of beweegt het nog in het kanaal?

• LED-Maniak
Vandaag weer een hoop gebeurd!
Exchanges zijn met de statement gekomen dat ze de huidige bitcoin blijven ondersteunen en dat bitcoin unlimited garant moet staan dat er geen problemen ontstaan bij een fork.

Daarnaast komt deze FUD net voorbij:
This is not fud: Just got word that Bitfinex hacked funds on the move. Bitfinex will release info in the coming hours $BTC
Ben benieuwd of het waar is :)

Verwijderd

Steem is flink aan het klimmen 0_0

Verwijderd

Hatsieflatsie schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 18:36:
Ed31, hoe ziet de koers van BTC volgens je pattern uit? Trendbreuk, of beweegt het nog in het kanaal?
Ik zit een beetje te stoeien met de labelling maar mijns inziens loopt het nog volgens plan.
De uptrend heeft een top bereikt op 1348 en is nu bezig met een ABC-correctie.
Gisteren noemde ik al een belangrijke zone rond 1090, daar is inderdaad support gevonden. Prijs ligt nu weer rond de trendlijn en kan daar best een tijdje blijven hangen alvorens naar beneden uit te breken. Op termijn zie ik de C-wave toch echt wel komen.
Af en toe een speldeprikje onder de trendlijn kan ook gebeuren. Voor een flinke downmove moet die trendlijn met een impulse gebroken worden. Blauwe vakken zijn de targets, het bovenste vak is de zone die ik had berekend na die flinke dump naar 972.

Let wel: kan best wel wat tijd overheen gaan voordat dit scenario uitkomt

Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/lmLJjjcj/

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 20:09:
[...]
Op termijn zie ik de C-wave toch echt wel komen.
Wat is een C-wave?

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• LED-Maniak
C-wave is het punt waarna je zou kunnen instappen in een trade volgens het Elliott Wave principe/strategie.

Verwijderd

Volgens het al genoemde Elliott Wave principe kun je trends labelen in een patroon van 5 up/down, gevolgd door een correctie in 3 waves (ABC)
Op mijn chart zie je dat ik daar zo'n abc correctie heb ingetekend en dat ik dus nog een flinke downmove verwacht, wat dan de zgn C-wave zou zijn

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:17
Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 21:09:
[...]

Volgens het al genoemde Elliott Wave principe kun je trends labelen in een patroon van 5 up/down, gevolgd door een correctie in 3 waves (ABC)
Op mijn chart zie je dat ik daar zo'n abc correctie heb ingetekend en dat ik dus nog een flinke downmove verwacht, wat dan de zgn C-wave zou zijn
En daarna begint het dan terug omhoog te gaan? Of is dit het begin van het einde?

• LED-Maniak
http://www.investopedia.com/articles/technical/111401.asp

Je zou na C kunnen instappen. Tenzij we in een bear trend terecht zijn gekomen.

Al doe ik wel mee met de drop ^_^

[ Voor 12% gewijzigd door LED-Maniak op 17-03-2017 21:22 ]

Verwijderd

Fire69 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 21:13:
[...]

En daarna begint het dan terug omhoog te gaan? Of is dit het begin van het einde?
Haha, laten we eerst maar eens zien of dit scenario überhaupt uitkomt.
Er zullen er genoeg hier zijn die het er niet mee eens zijn en verachten dat btc alleen nog naar omhoog gaat.

• LED-Maniak
Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 21:18:
[...]

Er zullen er genoeg hier zijn die het er niet mee eens zijn en verachten dat btc alleen nog naar omhoog gaat.
Mooie typo, daar hebben we er hier vast ook een paar van :+

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik denk dat je voor crypto niet de normale analyses kan toepassen. De coins zijn zo onderhevig aan emotie en slecht/goed nieuws dat die patronen niet een normaal verloop hebben. Ook het pumpen en dumpen heeft natuurlijk erg veel invloed, iets wat bij normale handel niet voor kan komen.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
[...]

Ik zit een beetje te stoeien met de labelling maar mijns inziens loopt het nog volgens plan.
Gisteren noemde ik al een belangrijke zone rond 1090, daar is inderdaad support gevonden. Prijs ligt nu weer rond de trendlijn en kan daar best een tijdje blijven hangen alvorens naar beneden uit te breken. Op termijn zie ik de C-wave toch echt wel komen.
Af en toe een speldeprikje onder de trendlijn kan ook gebeuren. Voor een flinke downmove moet die trendlijn met een impulse gebroken worden. Blauwe vakken zijn de targets, het bovenste vak is de zone die ik had berekend na die flinke dump naar 972.

[afbeelding]
Sorry hoor maar bij deze post is maar één plaatje mogelijk.

Afbeeldingslocatie: http://www.italiaanseracefietsen.com/wp-content/uploads/2014/10/glazen-bol.jpg

• Fire69
Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 21:18:
[...]

Het was meer algemeen bedoeld, als er zo een ABC-correctie is, wat gebeurt er daarna meestal?

Verwijderd

Ernemmer schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 21:35:
Ik denk dat je voor crypto niet de normale analyses kan toepassen. De coins zijn zo onderhevig aan emotie en slecht/goed nieuws dat die patronen niet een normaal verloop hebben. Ook het pumpen en dumpen heeft natuurlijk erg veel invloed, iets wat bij normale handel niet voor kan komen.
Emotie, goed/slecht nieuws zijn factoren die overal meespelen, of het nou een normaal aandeel is, forex of whatever. Toch is dat te berekenen.
Ik ben het met je eens dat P&D in cryptos het tricky maakt, daarom gebruik TA alleen op BTC en ETH. er zijn echter ook genoeg die hard analisten die vinden dat het geen invloed heeft op hun analyse. Zo goed vindt ik mijzelf echter niet.
Voor mij is het meer "spielerei" om te kijken of het werkt. Daarnaast trade ik atlijd volgens het principe "trade what you see, not what you think". Als ik zo'n analyse als hierboven maak, ga ik er pas naar handelen als ik aan het koersverloop zie dat ik t goed had.
Dat ik zo'n chart post is ook niet omdat ik zeg dat het gaat uitkomen, ik zie het meer als een mogelijk scenario.

Dit is ook een interessante post die ik elders geplaatst had over het gebruik van Fibonacci. Mbv Fibonacci heb ik al vaak een top/bodem kunnen voorspellen in BTC. Ik zit er ook wel eens naast, maar voor mij is het echt verbluffend om te zien dat een dump van 1349 naar 973,7 exact op een fibonacci level eindigt.
Vorig jaar stond BTC ergens rond de 700 na de top op 774, ik rekende toen uit dat BTC naar 469 zou kunnen. En wat gebeurd er? Mede door de bitfinex hack crashed BTC en waar bodemt ie? 468 !!
Afbeeldingslocatie: https://i.fokzine.net/p/0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 17:07 schreef edraket31 het volgende:
Ik werk nu alweer een heel tijdje met Fibonacci levels en haal er goede resultaten mee, je zou denken dat het met BTC wat minder goed zou werken, maar kijk eens naar deze grafieken:

Berekenen van de mogelijke top. Blauw vak is waar ik een terugval zou verwachten.
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/2dSPYEZf/

Berekenen van de mogelijke terugval. De ETF crash landt exact op fibo level 61,8%....een nivo dat het meest voorkomt bij retracements:
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/hkOfExMH/

Berekenen van de bounce. Hier zie je dat de prijs moeite heeft om de 1,272 grens te doorbreken.... De extensie 1,272 wordt bijna altijd wel gehaald om van daaruit weer terug te vallen
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/S2nFwles/

Mocht de prijs toch dat level doorbreken, dan kan ie naar het blauwe vak.
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/xoMkK6Cx/

Na de ETF-crash is er een correctie gaande, wat resulteert in een flag-pattern. Normaliter is dat een trend continuation pattern (zoals ik ook al schreef over ETH), dus verder naar beneden. Dat kan vanaf hier of vanaf het blauwe vak.
Lettende op wat andere indicatoren, denk ik dat het doorstijgt tot het blauwe vlak. Als dat doorgaat op dezelfde rustige wijze zoals de koers nu opkrabbelt, verwacht ik een flinke correctie naar het blauwe vak onderin de grafiek.
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/bBMKUbrI/

Zakken we rond dit nivo door die opgaande trendlijn, dan is de terugval nog iets dieper, ik verwacht dan de zone 889-805.
Die trendlijn moet dan wel met een impuls gebroken worden, dus een sterke beweging, paar dikke, lange rode candles
.

• Hatsieflatsie
[...]

[afbeelding]
Bedankt voor je waardevolle inzicht, ed31.

Zo te zien, is de koers angstvallig dicht bij 1090. Wat houdt een C-wave eigenlijk in?

• vertigoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 09:30

vertigoo

Welcome to the jungle

ETH is zo te zien ook weer los aan het breken naar boven. Sowieso denk ik dat ETH steeds minder gezien wordt als altcoin. De helft van ETH wordt al aangeschaft via FIAT en niet eerst via BTC.

In ander nieuws:
Het SDC nieuws is voortijdig uitgelekt via een speciaal daarvoor gemaakt twitter account. Er komt een nieuwe coin met bijbehorende ICO waar enkel met SDC gekocht kan worden. Lijkt mij een sterk staaltje marketing, maar wel lekker voor de prijs

Verwijderd

Hatsieflatsie schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 22:03:
[...]
Bedankt voor je waardevolle inzicht, ed31.

Zo te zien, is de koers angstvallig dicht bij 1090. Wat houdt een C-wave eigenlijk in?
Zie de link van Led-Maniak

• LED-Maniak
Eigenlijk zijn alle analyses natuurlijk niets anders dan psychologie en self-fulfilling prophecy. Het is alleen de truc de juiste methode te vinden waarvan meer mensen vinden dat die geldig is met de juiste regels voor dat moment. Het betekent zeker niet dat elliot waves het dit keer 100% zeker bij het rechte eind hebben, wellicht dumpen we nu na een head-and-shoulders of is het gewoon nieuws. :)

Hopsa, BTC euro gaat weer naar benee.

[ Voor 4% gewijzigd door LED-Maniak op 17-03-2017 22:20 ]

• Hatsieflatsie
Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 22:07:
[...]

Zie de link van Led-Maniak
Dank je, het is mij stuk duidelijker. Wellicht probeerde net iemand dat trend door te breken met een dump van ruim 300.000 dollar (300+ BTC):
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cthUSdV.jpg

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 21:09:
[...]

Thanks. Hij is onder de €1000 Euro gedropped. Is dit het begin van de C-wave?

Het is net een stuiterbal.

[ Voor 3% gewijzigd door Sando op 17-03-2017 22:23 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• kristof1234
Pffew; wat gaat het weer hard. Wereld van verschil om naar te kijken als je op de zijlijn zit. Als ik nog bitcoins had zou ik wellicht vannacht niet slapen :)

[ Voor 25% gewijzigd door kristof1234 op 17-03-2017 22:22 ]

• Hatsieflatsie
kristof1234 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 22:21:
Pffew; wat gaat het weer hard. Wereld van verschil om naar te kijken als je op de zijlijn zit. Als ik nog bitcoins had zou ik wellicht vannacht niet slapen :)
Ik zit er helaas fors in. Maar ik denk ook: stil zitten als je geschoren wordt. ;(.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hatsieflatsie schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 22:33:
[...]

Ik zit er helaas fors in. Maar ik denk ook: stil zitten als je geschoren wordt. ;(.
Gewoon vasthouden. Of de BTC is over een paar jaar niets tot weinig waard. Of hij is 2.000 of meer waard. De kans dat ie niets waard word acht ik erg klein. Als je nu op verlies staat gewoon lekker vasthouden tot je op winst staat.

• Fire69
Hatsieflatsie schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 22:33:
[...]

Same here, gekocht toen hij bijna op ATH stond... :|
Natuurlijk in de veronderstelling dat hij gewoon verder ging blijven stijgen (en dat heeft hij ook even gedaan).
Ik had een paar dagen zitten lezen en bij iedere vraag 'is het een goed moment om te kopen?' zie je als antwoord 'het is altijd een goed moment om BTC te kopen!'
Nou, niet dus :P

• kristof1234
@Hatsieflatsie Succes ermee nog. Het gaat inderdaad alle kanten uit. De laatste 24 uur is het ook al eens terug 70 USD gestegen nadat hij 1075 USD had bereikt. Het kan ook vollop de andere richting uitgaan. Hangt een beetje af van de mensen met veel geld (zoals die gast die zonet 300k USD dumpte) en hoe de modale mens reageert op dergelijk dumps.

Ik kan eigenlijk niet echt meerwaarde bieden met TA omdat ik denk dat in het oog van de storm dit allemaal pure speculatie is. Voor elke beweging kan men wel bewijs vinden in een bepaalde indicator of chart.

p.s. op bitcoinwisdom is de USD teller van de afgelopen 30 dagen de 1.000.000 BTC gepasseerd. Is dit een nieuwe record? Heb het alleszins nog nooit gezien ;)

[ Voor 36% gewijzigd door kristof1234 op 17-03-2017 22:47 ]

• AOC
  • Niet online

AOC

Fire69 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 22:41:
[...]

Same here, gekocht toen hij bijna op ATH stond... :|
Natuurlijk in de veronderstelling dat hij gewoon verder ging blijven stijgen (en dat heeft hij ook even gedaan).
Ik had een paar dagen zitten lezen en bij iedere vraag 'is het een goed moment om te kopen?' zie je als antwoord 'het is altijd een goed moment om BTC te kopen!'
zal je net zien idd :) vandaag ook bijna de bietenbak ingegaan door SNAP te shorten. 5 uur lang met met samengeknepen billetjes gezeten. Uiteindelijk op 0 verlies uitgekomen :+ wachten is soms het best.

• PilatuS
  • Niet online
Fire69 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 22:41:
[...]
'het is altijd een goed moment om BTC te kopen!'
Jawel, als je ze maar gewoon een tijd vasthoud.

• Ernemmer
  • Niet online
kristof1234 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 22:42:
@Hatsieflatsie Succes ermee nog. Het gaat inderdaad alle kanten uit. De laatste 24 uur is het ook al eens terug 70 USD gestegen nadat hij 1075 USD had bereikt. Het kan ook vollop de andere richting uitgaan. Hangt een beetje af van de mensen met veel geld (zoals die gast die zonet 300k USD dumpte) en hoe de modale mens reageert op dergelijk dumps.

Ik kan eigenlijk niet echt meerwaarde bieden met TA omdat ik denk dat in het oog van de storm dit allemaal pure speculatie is. Voor elke beweging kan men wel bewijs vinden in een bepaalde indicator of chart.

p.s. op bitcoinwisdom is de USD teller van de afgelopen 30 dagen de 1.000.000 BTC gepasseerd. Is dit een nieuwe record? Heb het alleszins nog nooit gezien ;)
Op polo is ie zelfs heel even 1045 geweest en heeft ie net mijn kooporder getriggerd, helaas maar een halve BTC en die winst in nu ook alweer bijna teniet gedaan.

Dash gaat wel weer leuk omhoog :D

• Fire69
PilatuS schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 22:47:
[...]

Jawel, als je ze maar gewoon een tijd vasthoud.
Correct, maar toch doet het extra veel pijn als hij 'crasht' net nadat je gekocht hebt :P

• Kuusj

Kuusj

PilatuS schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 22:37:
[...]

Gewoon vasthouden. Of de BTC is over een paar jaar niets tot weinig waard. Of hij is 2.000 of meer waard. De kans dat ie niets waard word acht ik erg klein. Als je nu op verlies staat gewoon lekker vasthouden tot je op winst staat.
Er zit inmiddels zo ontzettend veel geld in dat mensen het echt niet zomaar laten doodbloeden hoor, het eerste jaar had je dat risico :P

• Ernemmer
  • Niet online
Fire69 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 23:09:
[...]

Correct, maar toch doet het extra veel pijn als hij 'crasht' net nadat je gekocht hebt :P
Dan moet je nu bijkopen en hopen dat ie weer omhoog gaat :P

PS, ik zou nog even wachten met kopen van BTC, ik verwacht dat ie nog wel verder zakt.
Kooporder op 1010 en lekker mijn bed in zo.

[ Voor 19% gewijzigd door Ernemmer op 17-03-2017 23:16 ]

• PilatuS
  • Niet online
Fire69 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 23:09:
[...]

Dat voelt niet fijn nee. Aan de andere kant is kopen op het hoogste ooit ook niet echt verstandig tenzij je het voor de lange termijn doet. Op de lange termijn maakt het zeer waarschijnlijk niet uit. Op de korte termijn is de kans dat ie omlaag gaat aardig groot. Toen ie op 1250 stond was de prijs in 3 maanden tijd verdubbelt. Dat maakt de boel nogal onstabiel op korte termijn.
kuusj98 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 23:11:
[...]

Er zit inmiddels zo ontzettend veel geld in dat mensen het echt niet zomaar laten doodbloeden hoor, het eerste jaar had je dat risico :P
Dat denk ik ook, maar 100% zeker ben ik daar niet over. De kans dat ie ooit weer naar de 50 dollar of lager gaat is extreem klein. De kans dat ie binnen 2 maanden of 2 jaar naar de 2000 gaat is heel veel groter.

• Kuusj

Kuusj

PilatuS schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 23:16:
[...]

Dat voelt niet fijn nee. Aan de andere kant is kopen op het hoogste ooit ook niet echt verstandig tenzij je het voor de lange termijn doet. Op de lange termijn maakt het zeer waarschijnlijk niet uit. Op de korte termijn is de kans dat ie omlaag gaat aardig groot. Toen ie op 1250 stond was de prijs in 3 maanden tijd verdubbelt. Dat maakt de boel nogal onstabiel op korte termijn.

[...]

Dat denk ik ook, maar 100% zeker ben ik daar niet over. De kans dat ie ooit weer naar de 50 dollar of lager gaat is extreem klein. De kans dat ie binnen 2 maanden of 2 jaar naar de 2000 gaat is heel veel groter.
Precies. Zo heb ik vandaag goed gegokt door precies in het dal 1 ETH te kopen, dus ongeveer 50$. Dat is nu 5,40$ meer. Ook wel ruim 10% rendement in een halve dag haha.

• Hatsieflatsie
Zo te zien, is er sprake van een trendbreuk in BTC, en zitten we in een C-wave. en kunnen we een dump naar 972 verwachten, gebaseerd op Ed31's eerdere post.

• LED-Maniak
Hatsieflatsie schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 23:24:
Zo te zien, is er sprake van een trendbreuk in BTC, en zitten we in een C-wave. en kunnen we een dump naar 972 verwachten, gebaseerd op Ed31's eerdere post.
Alleen moet het eerst schaap even over de dam springen.

• Ernemmer
  • Niet online
Ik heb om 20:45, 50 stuks SDC gekocht op 0,0044, waarde nu is 0,0028.
Soms zit het mee en soms zit het tegen, lekker vasthouden en hopen dat ie weer omhoog gaat.
Mooi moment om bij te kopen.

[ Voor 8% gewijzigd door Ernemmer op 17-03-2017 23:29 ]

Verwijderd

Hatsieflatsie schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 23:24:
875
972 was het vorige laagste punt (dat was de A leg)

• PilatuS
  • Niet online
kuusj98 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 23:20:
[...]

Precies. Zo heb ik vandaag goed gegokt door precies in het dal 1 ETH te kopen, dus ongeveer 50$. Dat is nu 5,40$ meer. Ook wel ruim 10% rendement in een halve dag haha.
ETH is wel meer iets voor op korte termijn vind ik. Tot nu toe kan je met ETH in echte wereld zo goed als niets en BTC is dat wel even anders. Ik heb er over gedacht om met ETH te beginnen, maar toch maar niet gedaan. Ik ben niet iemand die op korte temijn bezig wil zijn. In de BTC heb ik op de lange termijn veel meer vertrouwen dan in ETH.

Tuurlijk kan je met ETH op de korte termijn veel geld verdienen, maar wat het op de lange termijn doet is nogal een vraag. Op dit moment voor 10.000 euro aan BTC kopen zou ik veel liever doen dan voor 10.000 aan ETH.

• Hatsieflatsie
Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 23:27:
[...]

875
972 was het vorige laagste punt (dat was de A leg)
Als de hardfork voor Bitcoin Unlimited vs Core reeël wordt, kunnen we dat wel verwachten in de komende maanden vermoed ik.

[ Voor 50% gewijzigd door Hatsieflatsie op 17-03-2017 23:35 ]

• Fire69
PilatuS schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 23:16:
[...]

[...]

Ik heb gekocht voor lange termijn (met 1BTC ga je op korte termijn sowieso niet veel winst kunnen halen).
Langer wachten was dus te gek want ik veronderstelde dat hij alsmaar duurder ging worden :)
Afwachten dus en hopen dat het niet te lang duurt voor hij terug de goeie richting uit gaat...

Verwijderd

Hatsieflatsie schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 23:31:
[...]

Als de hardfork voor Bitcoin Unlimited vs Core reeël wordt, kunnen we dat wel verwachten in de komende maanden vermoed ik.
Wie weet.....we zullen zien
Mensen die nu een foto plaatsen van een waarzegger als reactie op mijn post, roepen dan dat de voorspelling toevallig uitkomt omdat er slecht nieuws was ;)

• Kuusj

Kuusj

PilatuS schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 23:28:
[...]

ETH is wel meer iets voor op korte termijn vind ik. Tot nu toe kan je met ETH in echte wereld zo goed als niets en BTC is dat wel even anders. Ik heb er over gedacht om met ETH te beginnen, maar toch maar niet gedaan. Ik ben niet iemand die op korte temijn bezig wil zijn. In de BTC heb ik op de lange termijn veel meer vertrouwen dan in ETH.

Tuurlijk kan je met ETH op de korte termijn veel geld verdienen, maar wat het op de lange termijn doet is nogal een vraag. Op dit moment voor 10.000 euro aan BTC kopen zou ik veel liever doen dan voor 10.000 aan ETH.
Heb ook net weer verkocht, een kop koffie en broodje gehakt per dag aan winst vind ik meer dan prima atm haha.

Heb 500 euro in BTC zitten. Feitelijk maar 50 euro, want de rest heb ik bij elkaar gespaard op verschillende manieren.

• Hatsieflatsie
Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 23:34:
[...]

Wie weet.....we zullen zien
Mensen die nu een foto plaatsen van een waarzegger als reactie op mijn post, roepen dan dat de voorspelling toevallig uitkomt omdat er slecht nieuws was ;)
Overigens is BTC niet onderhevig aan koers/winst verhoudingen, het is wat de gek voor geeft. Er is geen reeële waarde voor BTC. Dus TA lijkt hier inderdaad beter te werken. Zo vecht de BTC al een uur hevig met de 1090, wat volgens je TA een belangrijke support is.

Al met al reden om TA meer te volgen op BTC, dan normaliter met gewone aandelen.

• Kuusj

Kuusj

Nieuwe tactiek, 0.01/0.001 per coin kopen en dan hopen dat er nog wat bij gaat komen de komende weken.

- 884 Burst > 0.001 BTC (nu al 0.00108577 haha)
- 2.87 EXP > 0.001 BTC (hetzelfde)
- 5.2 BMT > 0.001 BTC (nu 0.00178, verkocht)
- 250 GNT > 0.01 BTC (0.00873)

Die EXP (Expanse) verwacht ik niet veel van, evenals BMT (Bitmark). GNT (Golem) kan (door de nu lage prijs) nog best interessant zijn. Als deze coins eenmaal een spurt maken is het ook echt een flinke spurt, als je die coins meteen koopt (0.01BTC > ~1000 van die X coin) en een maand later het driedubbele kan krijgen is dat toch weer mooi meegenomen.

[ Voor 72% gewijzigd door Kuusj op 17-03-2017 23:59 ]

• PilatuS
  • Niet online
Fire69 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 23:33:
[...]
Langer wachten was dus te gek want ik veronderstelde dat hij alsmaar duurder ging worden :)
Afwachten dus en hopen dat het niet te lang duurt voor hij terug de goeie richting uit gaat...
Alles wat hard omhoog gaat zal een keer omlaag gaan. Meestal niet zo hard omlaag als omhoog, dat wel. Aangezien de boel in 3 maanden tijd met meer dan 100% omhoog gegaan is was het wel logisch dat er een aardig stap omlaag zou komen.

Als je op 1250 gekocht heb zou ik gewoon wachten tot ie op 1500 staat om te verkopen. Dat kan 2 weken duren, 2 maanden of zelfs 2 jaar, maar hij zal er echt wel weer komen. De andere manier is om bij 1500 niet te verkopen en het nog langer vast te houden tot ie een keer op 2000 of hoger komt. Waar ik vooral benieuwd naar ben is wat de koers over zeg 10 jaar zal zijn. Er is een goede kans dat ie dan op 5.000 of meer staat.

• kristof1234
Ik vind de what-in 10 jaar projecties altijd zeer vaag. In 10 jaar verandert er zo veel. Bijna niemand liep in 2007 nog met een smartphone rond. Electronisch betalen gebeurde amper in 2000, etc. Misschien dat binnen 5 jaar de fysica één of ander technologische doorbraak voor het betalen.

Bitcoin is niet het eindpunt van het menselijke betaalsysteem. Het heeft dus weinig zin om bitcoins te willen meenemen in je doodskist. Er is niets verkeerd om af en toe je geld te cashen in plaats al je hoop te zetten dat je binnen 10 jaar miljardair zal worden.

[ Voor 33% gewijzigd door kristof1234 op 18-03-2017 00:39 ]

• scosec
Komt ETH er nog bovenop of gaat dit een diep dal in?

Verwijderd

scosec schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 09:06:
Trekt alweer aan!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-12 08:29
Iemand hier die inzet op Ripple? Ik neig te geloven dat Ripple best nog wel eens groot kan worden. Het concept moet toch aantrekkelijk zijn voor banken, ik bedoel het is sneller, goedkoper en inzichtelijker.
Is het een kwestie van het eerste schaap?

http://www.imf.org/en/New...advisory-group-on-fintech

• scosec
Ik heb toevallig gister 10k ripple omgezet naar monero. Toch als ik er over lees blijft het een interessante. Alleen XRP heeft een enorm beschikbaar volume waardoor de prijs niet snel serieus gaat worden.

Ik twijfel eraan om weer wat bij te kopen... Transacties zijn overigens echt retesnel..

[ Voor 7% gewijzigd door scosec op 18-03-2017 10:06 ]

Verwijderd

scosec schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 09:06:
Mijn theorie: ervan uitgaande dat dit een goed georganiseerde pump was. In de laatste 24u voor de top zag je stelselmatig grote sellorders verschijnen in het orderbook. Aan buyerszijde was er nog veel buysupport van de pumpers die de prijs opdreven waardoor de meute die sellorders opvrat. Pumpers hebben verkocht wat ze kwijt wilden en zijn vertrokken en laten ETH voorlopig ongemoeid om op een later tijdstip weer te accumuleren.
Als ze zouden willen doorpumpen, hadden ze wel keihard gedumpt en grote sellwalls gezet waardoor er een paniekreactie ontstaat en de meute snel verkoopt waarna de pumpers die panicsells oprapen. Nu is er relatief weinig activiteit/volume en gaat ETH op zoek naar een nieuwe basis/bodem zonder inmenging van pumpers.

Het is maar een idee, misschien heb ik het wel helemaal mis maar ik denk dat te herkennen aan het patroon van de laatste dagen

• scosec
Verwijderd schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 10:21:
[...]

Mijn theorie: ervan uitgaande dat dit een goed georganiseerde pump was. In de laatste 24u voor de top zag je stelselmatig grote sellorders verschijnen in het orderbook. Aan buyerszijde was er nog veel buysupport van de pumpers die de prijs opdreven waardoor de meute die sellorders opvrat. Pumpers hebben verkocht wat ze kwijt wilden en zijn vertrokken en laten ETH voorlopig ongemoeid om op een later tijdstip weer te accumuleren.
Als ze zouden willen doorpumpen, hadden ze wel keihard gedumpt en grote sellwalls gezet waardoor er een paniekreactie ontstaat en de meute snel verkoopt waarna de pumpers die panicsells oprapen. Nu is er relatief weinig activiteit/volume en gaat ETH op zoek naar een nieuwe basis/bodem zonder inmenging van pumpers.

Het is maar een idee, misschien heb ik het wel helemaal mis maar ik denk dat te herkennen aan het patroon van de laatste dagen
Daar kan ik me wel in vinden. Alleen ETH is met bijna 2 biljoen gegroeid in de afgelopen twee weken. Pumpers moeten er naar mijn mening genoeg in zitten. Het gaat nu in elk geval de goede kant op. Laten we het afwachten. :)

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:01

Tourniquet

Hiya, fellas!

Prijs op BTC-e staat $35 hoger dan op Finex/Stamp. Normaal is dan juist andersom. Iemand een verklaring? :?

Bitfinex: $1081
Bitstamp: $1081
BTC-e: $1115

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• LED-Maniak
Hoe komt het uit als je de fees meerekent? Meestal is dat een issue bij btc-e

• Rox92
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-12 15:55
Wat vinden jullie van NAUT ? Ook veel activiteit de laatste tijd.

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:01

Tourniquet

Hiya, fellas!

LED-Maniak schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 12:42:
Hoe komt het uit als je de fees meerekent? Meestal is dat een issue bij btc-e
Dat was juist altijd de reden dat BTC-e achterbleef, maar nu lijkt het juist omgekeerd. Er lijkt nu minder verkoopdruk te zijn dan op andere exchanges. Is het makkelijker/goedkoper/betrouwbaarder geworden geld te storten en moeilijker BTC eraf te halen?

edit: Ik bedenk met net dat de daling waarschijnlijk zo hard gaat dat BTC-e het niet kan bijbenen juist omdat arbitrage te lastig/duur is. De koers reageert dus wat langzamer zowel naar boven als naar beneden.
scosec schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 10:36:
[...]

Alleen ETH is met bijna 2 biljoen gegroeid in de afgelopen twee weken.
Miljard ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Tourniquet op 18-03-2017 15:05 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Kuusj

Kuusj

STEEM gaat hard, al 250% in 24 uur. Heb er 0.01 BTC in geduwd op 240%. Zal wel van korte duur zijn, weinig volume.

Laat maar :')

[ Voor 7% gewijzigd door Kuusj op 18-03-2017 13:48 ]

Verwijderd

Rox92 schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 13:16:
Wat vinden jullie van NAUT ? Ook veel activiteit de laatste tijd.
Om de tijd wordt het eens gepumpt.
Ik zou er bij weg blijven als je geen inside information hebt, voor je t weet denk je te profiteren van een mooie pump en het volgende moment ben je bagholder en heb je er een "long term invenstment" bij.....

• kristof1234
Zonet weer enkele zware dumps. Volgens /r/bitcoinmarkets dropte iemand 2680 BTC via market order. Pffuw.

Ik vermoed dat we de volgende dagen onder de 1000 USD gaan. Buy order book is al heel wat dunner geworden. Wie gaat de volgende dumps nog blijven opkopen? Wie durft er nog long te gaan als er 65 USD drops sporadisch gebeuren.

[ Voor 15% gewijzigd door kristof1234 op 18-03-2017 14:26 ]

• scosec
Massale dump jezus..

• LED-Maniak
BTC gaat lekker ja! Jammer dat ETH meegaat. Dash alweer op 0.107. Darn!

• kristof1234
Heb je die BTC short positie nog open LED-Maniak? :)

Voor de mensen die even veilig zitten, wat entertainment: YouTube: Don't Buy Bitcoin. It's Going To Crash!!!

(als men in een ongunstige positie zit kan men het filmpje ook met de nodige ironie bekijken)

[ Voor 3% gewijzigd door kristof1234 op 18-03-2017 15:21 ]

• LED-Maniak
Zeker. :)
Staat nu 8.5% op.

Alleen ter compensatie sta ik wat onder water met ETH. Die lijkt zijn bodem rond 36USD te zoeken.
En weer up! :)

[ Voor 28% gewijzigd door LED-Maniak op 18-03-2017 15:25 ]

• scosec
Ik heb ETH op 18$ gekocht dus ik laat het voorlopig wel even zitten. Er was ook nieuws over alphabay of iets dergelijks dat ETH als betaalmiddel krijgt. Zo ook positief moeten zijn zoals ik het lees..

• Hatsieflatsie
LED-Maniak schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 23:26:
[...]

Alleen moet het eerst schaap even over de dam springen.
Bij deze.

• vertigoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 09:30

vertigoo

Welcome to the jungle

LED-Maniak schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 22:39:
[...]

Ik doe met je mee! Het gaat toch wel weer boven de 1000 nu we daar al weken van geproefd hebben. :)
Het duurde even, maar ik heb 'm dan toch.voor € 950

• LED-Maniak
vertigoo schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 16:01:
[...]

Het duurde even, maar ik heb 'm dan toch.
Het is voor mij nog iets te vroeg om nu alweer long te gaan. Markt gaat niet zo snel vandaag maar hou de short nog even aan. Wellicht ergens rond de 900 euro sluiten. Toch maar gesloten. Kan zomaar zijn dat hij ergens hier op support gaat liggen. Nu even aankijken wat er gaat gebeuren.

[ Voor 15% gewijzigd door LED-Maniak op 18-03-2017 16:12 ]

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Het gaat nu wel hard he? Afbeeldingslocatie: https://assets-cdn.github.com/images/icons/emoji/unicode/1f604.png

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• PilatuS
  • Niet online
Het is de afgelopen maanden ook heel hard omhoog gegaan. Vind het nog wel meevallen eigenlijk.

• LED-Maniak
Jammer dit :+

Verwijderd

Nou gaat idd hard nu, volg hier al een tijdje de gesprekken. Hopelijk bereiken we binnenkort wel het dieptepunt.

• Hatsieflatsie
Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/lmLJjjcj/

Zo te zien, nadert de C-wave zijn voltooing en ligt de bodem op 875 dollar?

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-12 21:22
vertigoo schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 16:01:
[...]

Het duurde even, maar ik heb 'm dan toch.voor € 950
Het duurde even, maar ik heb ik ze dan toch.voor € 900 :+

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:05

Secsytime

Automagisch

Ik wacht het even af, ga geen paniek beslissingen maken.. verwacht dat het wel weer goed komt.

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:23
Ik ben blij dat ik vorige week voor 1070 weggedaan heb.
Ben voor de aardigheid wat aan het traden geweest, maar als je met kleine beetjes speelt kan je met traden niet veel verdienen dus besloten om er mee te stoppen omdat ik niet de intentie had om long te gaan.
Als ik de huidige koers zie ben ik blij toe. Benieuwd waar hij heen gaat komende dagen.
Meestal gebeurde er in het weekend niet zoveel, is vandaag wel anders!

Verwijderd

Dal lijkt nu bereikt te zijn. Ben benieuwd waar het naar toe gaat.

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Ik vermoedde dat ie nog verder ging zakken. Hij zit nog steeds boven de trendlijn. Afbeeldingslocatie: https://assets-cdn.github.com/images/icons/emoji/unicode/2696.png

Bitcoin "bodum bereikt" bestaat eigenlijk niet op zo'n korte termijn. Soms gaan er maanden overheen.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Pagina: 1 ... 32 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken!

Wat willen we hier niet zien?
  • Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin topic - deel 2
  • Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
  • Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
  • Slowchat. Daarvoor is IRC bedoeld: http://irc.tweakers.net/bitcoin

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).