Fixed ^^
nieuws: Test-Aankoop: Apple misleidt consument met opslagclaims iPhone 6
In de tabel staat dat voor de iPhone 44% niet beschikbaar is, maar dat moet 36% zijn.
In de tabel staat dat voor de iPhone 44% niet beschikbaar is, maar dat moet 36% zijn.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
nieuws: Amazon biedt gratis te gebruiken eigen game-engine aan
Vreemde titel, kan m.i. beter worden:
'Amazon biedt eigen game engine gratis te gebruiken aan'
Vreemde titel, kan m.i. beter worden:
'Amazon biedt eigen game engine gratis te gebruiken aan'
nieuws: Gamevideowebsite GameTrailers stopt na dertien jaar
De website heeft tot aan de plotse bekendmaking nog nieuwe nieuwe toevoegingen gekregen.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
nieuws: Computerketen Paradigit sluit al zijn fysieke winkels
De webwinkel is volgens Paradigit in principe een financieel gezonde onderneming en zal daarom zijn activiteiten voortzetten.
Of alternatief:
De webwinkel is volgens Paradigit een financieel gezonde onderneming en zal daarom zijn activiteiten voortzetten.
Deze zin loop niet heel erg lekker. Misschien wat woorden door elkaar gehaald. Ik ga er van uit dat er had moeten staan:In principe De webwinkel is volgens Paradigit een financieel gezonde onderneming en zal daarom zijn activiteiten voortzetten.
De webwinkel is volgens Paradigit in principe een financieel gezonde onderneming en zal daarom zijn activiteiten voortzetten.
Of alternatief:
De webwinkel is volgens Paradigit een financieel gezonde onderneming en zal daarom zijn activiteiten voortzetten.
[ Voor 11% gewijzigd door GabrielWB op 09-02-2016 17:24 ]
[TODO: insert creative/funny signature here]
In het bericht dat de op de Facebook-pagina van de website naar buiten is gebracht wordt de focus gelegd op de pioniersrol die GameTrailers speelde bij het uitbrengen van video's over games
Gamevideowebsite GameTrailers stopt na dertien jaar
nog nieuwe nieuwe toevoegingen
(2x nieuwe, moet natuurlijk eentje van weg
)
nog nieuwe nieuwe toevoegingen
(2x nieuwe, moet natuurlijk eentje van weg
Stichting Brein wil Torrents Time-plug-in offline halen
nieuws: Stichting Brein wil Torrents Time-plug-in offline halen
)
nieuws: Stichting Brein wil Torrents Time-plug-in offline halen
(2x aan, moet natuurlijk eentje van wegAls de makers van Torrents Time niet aan aan het verzoek van Brein voldoen, dan dreigt de stichting een verzoek tot het onmiddellijk verwijderen van de website neer te leggen bij provider LeaseWeb.
Verwijderd
nieuws: Google laat weer adblocker-apps toe in Play Store
Bij het verwijderen van de app zou Google zich hebben beroept op artikel 4.4
Beroepen.
Bij het verwijderen van de app zou Google zich hebben beroept op artikel 4.4
Beroepen.
nieuws: Gmail voert waarschuwing bij e-mail over onbeveiligde verbinding in
Tweede alinea:
Niet echt een spelfout, maar toch graag jullie aandacht.
Inleiding:
Tweede alinea:
terecht komen => terechtkomenin de diverse Gmail-apps terecht komen
Inleiding:
Deze kan verwijzen naar de makers, maar ook naar de apps die zij produceren. Dit is te ondervangen door deze te vervangen door hun adblockers.Ook zou Google andere makers van apps die advertenties blokkeren niet meer in de weg zitten, mits deze integreren met andere apps via een officieel kanaal.
[ Voor 49% gewijzigd door Sleip op 09-02-2016 22:45 ]
Foutjes gefikst 
Helemaal mee eens, dank voor de suggestie, ik heb 'm doorgevoerdSleip schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 22:32:
Inleiding:
[...]
Deze kan verwijzen naar de makers, maar ook naar de apps die zij produceren. Dit is te ondervangen door deze te vervangen door hun adblockers.
nieuws: Krachtigste supercomputer van Nederland krijgt upgrade met Intel Broa...
In totaal bevat het totale cluster beetje dubbelop
In totaal bevat het totale cluster beetje dubbelop
R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.
nieuws: Opera krijgt bod van 1,09 miljard euro van Chinees consortium
2e alinea:
2e alinea:
mobiel -> mobieleOpera is bij het grote publiek het bekendst om zijn mobiel browser en bij een kleiner publiek om de desktopbrowser,
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
nieuws: Square Enix maakt systeemeisen pc-versie Hitman bekend
Bij aanbevolen systeemeisen
81 moet 8.1 zijn
Bij aanbevolen systeemeisen
81 moet 8.1 zijn
http://tweakers.net/nieuws/108099/aantal-bij-facebook-gemelde-high-impact-bugs-is-met-38-procent-gestegen.html
wijdt moet wijt zijn (zie http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/184/).
wijdt moet wijt zijn (zie http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/184/).
[ Voor 17% gewijzigd door KabouterSuper op 10-02-2016 11:54 ]
When life gives you lemons, start a battery factory
nieuws: Opera krijgt bod van 1,09 miljard euro van Chinees consortium
Derde alinea:
nieuws: Google neemt vanaf 30 juni geen Flash-advertenties meer aan
Eerste alinea:
nieuws: Maker van game-accessoires Mad Catz schrapt 37 procent van het personeel
Tweede alinea:
=> het drumstel
nieuws: CTIVD: inhoudelijke opbrengst onderscheppen communicatie door AIVD is...
Tweede alinea:
nieuws: Oculus toont pc's die geschikt zijn voor gebruik in combinatie met vr...
Vierde alinea:
Vijfde alinea:
Derde alinea:
De browsermarkt is niet mobiel, dat is de browser. => mobielebrowsermarkt (Met dank aan de groeneverfverkoper / groene verfverkoper.)had volgens NetMarketshare in januari 7,28 procent van de wereldwijde mobiele browsermarkt in handen
nieuws: Google neemt vanaf 30 juni geen Flash-advertenties meer aan
Eerste alinea:
Het lidwoordje het mag weg.Vanaf die datum toont het Google geen Flash-banners meer
nieuws: Maker van game-accessoires Mad Catz schrapt 37 procent van het personeel
Tweede alinea:
En hier ontbreekt dat woordje.Het bedrijf levert onder andere de gitaar en drumstel die gebruikt kunnen worden met de game.
nieuws: CTIVD: inhoudelijke opbrengst onderscheppen communicatie door AIVD is...
Tweede alinea:
inhoudelijk => inhoudelijkezou er ook helemaal geen inhoudelijk opbrengst aan te merken zijn.
nieuws: Oculus toont pc's die geschikt zijn voor gebruik in combinatie met vr...
Vierde alinea:
beiden => beideBeiden beschikken over een Intel i5-6400.
Vijfde alinea:
=> AlienwaresAlienware's moederbedrijf Dell
HP Enterprise in titel mag niet :-)
Het is ofwel HPE ofwel Hewlett Packard Enterprise. maar nooit HP Enterprise.
Daar hameren ze zéér erg op in de communicatie naar de buitenwereld.
Ik dacht ik geef het ff mee
Dank voor het meegeven. Ik denk dat we in dit geval wat redactionele vrijheid behouden. In feite staat er hetzelfde, we korten alleen iets anders af... IPhone aan het begin van een zin schrijven we ook met hoofdletter. Vindt Apple ook niet leukmusback schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 13:25:
HP Enterprise in titel mag niet :-)
Verwijderd
Hitman Preview - Agent 47 komt in delen
'maken deel uit van' of 'zijn onderdeel van'Beide maken echter ook onderdeel uit van Iago
nieuws: 'Google gaat recht om vergeten te worden toepassen met geofiltering'
gebruikers --> gebruiker
de --> teHet bedrijf gaat dit doen door de controleren vanuit welk land een gebruikers de site bezoekt.
gebruikers --> gebruiker
[ Voor 4% gewijzigd door hherrie op 10-02-2016 16:23 ]
nieuws: Ziggo: 'Uitrol IPv6 gaat nog de nodige jaren duren'
"namelijk 3,4 × 10^38 adressen, met zeven miljard inwoners nog steeds 4,86 × 10^37 adressen per persoon."
Je bent de 9 nullen vergeten: 10^28
"namelijk 3,4 × 10^38 adressen, met zeven miljard inwoners nog steeds 4,86 × 10^37 adressen per persoon."
nieuws: Ziggo: 'Uitrol ipv6 gaat nog de nodige jaren duren'
Niet schieten, want dit hoort hier eigenlijk niet thuis, want echt fout is het natuurlijk niet. Laatste zin:
Niet schieten, want dit hoort hier eigenlijk niet thuis, want echt fout is het natuurlijk niet. Laatste zin:
Het woordje slechts is wel een ideale kandidaat om tussen aanhalingstekens te zetten, me dunkt. 4,3 miljard is voor de wereldbevolking weliswaar erg weinig, maar absoluut gezien een onnoemelijk groot getal. Maakt het net wat gelikter. Naar mijn nederige mening.Ipv4 heeft slechts 4,3 miljard adressen.
nieuws: Wii- en iPhone-hacker Bushing is overleden
Diverse wie?Diverse van de hackersgroepen waar Bushing toe behoorde, [...]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
video: Blizzard dankt fans bij 25-jarig jubileum
Ik weet even niet hoe het beleid is of wat de beperkingen zijn, maar Overwatch en World of Warcraft zijn natuurlijk slechts 2 voorbeelden van games van Blizzard. Het zou mooi zijn, als er meer producten bij de gerelateerde producten staan. Of is dit gedaan, omdat Overwatch en World of Warcraft de enige games zijn die in het filmpje voorbij komen?
ik weet het, geen spelfout, maar een apart topic hiervoor, vind ik heel erg overdreven.
Ik weet even niet hoe het beleid is of wat de beperkingen zijn, maar Overwatch en World of Warcraft zijn natuurlijk slechts 2 voorbeelden van games van Blizzard. Het zou mooi zijn, als er meer producten bij de gerelateerde producten staan. Of is dit gedaan, omdat Overwatch en World of Warcraft de enige games zijn die in het filmpje voorbij komen?
ik weet het, geen spelfout, maar een apart topic hiervoor, vind ik heel erg overdreven.
nieuws: Eerste YouTube-video's die alleen met betaald abo te zien zijn versch...
Moet het niet "zijn verschenen" zijn?
Moet het niet "zijn verschenen" zijn?
Nee, de video's zijn alleen met abo te zien en 'zijn' hoort in deze constructie nog bij 'zien'. Verschijnen is tegenwoordige tijd, geen voltooid deelwoord. Ga wel even broeden op een duidelijkere kop, thanks!Moet het niet "zijn verschenen" zijn?
Ik ben niet de auteur, maar dat laatste klinkt heel aannemelijkIk weet even niet hoe het beleid is of wat de beperkingen zijn, maar Overwatch en World of Warcraft zijn natuurlijk slechts 2 voorbeelden van games van Blizzard. Het zou mooi zijn, als er meer producten bij de gerelateerde producten staan. Of is dit gedaan, omdat Overwatch en World of Warcraft de enige games zijn die in het filmpje voorbij komen?
Ik heb de neiging te denken dat je gelijk hebt, laat het desondanks aan de auteur - ben geen rekenwonder"namelijk 3,4 × 10^38 adressen, met zeven miljard inwoners nog steeds 4,86 × 10^37 adressen per persoon."
Dank allemaal, weer helemaal bij!
nieuws: 'Midrange-smartphone Alcatel One Touch heeft doos die dienst doet als...
3e alinea "de komSt van"
3e alinea "de komSt van"
Software-update: HitmanPro 3.7.12 build 256
Eerste alinea, tweede zin
Eerste alinea, tweede zin
Dit hoort "vermoed" te zijn, daar het een voltooid deelwoord is.(…) en moet dus worden uitgevoerd op het moment dat er een besmetting wordt vermoedt.
En weer bij
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
Als de functie aanstaat via een installatie op een sd-kaart en gebruikers steken die in een usb-poort van een Pi of Pi Zero, start het systeem niet op, waarschuwt de Foundation.
Moet dit niet SD slot zijn i.p.v. usb poort?
nieuws: Raspbian krijgt hardwareversnelling voor OpenGL-games op Pi 2
Moet dit niet SD slot zijn i.p.v. usb poort?
nieuws: Raspbian krijgt hardwareversnelling voor OpenGL-games op Pi 2
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
nieuws: Tend Micro waarschuwt voor malware in Android-appwinkels van derden
Tend Micro in de titel moet natuurlijk trend micro zijn
Tend Micro in de titel moet natuurlijk trend micro zijn
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
nieuws: Tend Micro waarschuwt voor malware in Android-appwinkels van derden
"Tend micro" --> Trend Micro in titel
"Tend micro" --> Trend Micro in titel
nieuws: Eerste deel Telltales The Walking Dead: Michonne verschijnt 23 februari
Tweede alinea: De miniserie is vernoemd naar het hoofdpersonage Michonne, een personage die dat al in de stripboeken voorkwam.
Tweede alinea: De miniserie is vernoemd naar het hoofdpersonage Michonne, een personage die dat al in de stripboeken voorkwam.
Your Friendly Neighborhood Moderator
nieuws: Hackbevoegdheid stuit op grote weerstand bij hoorzitting Tweede Kamer
"Zelfs" staat op een verkeerde plek.Hoogleraar informatierecht Nico van Eijk adviseerde de Kamer om de wet zelfs computercriminaliteit III niet eens in behandeling te nemen,
Vierde alinea:
"op een bijvoorbeeld een computer"
Vierde alinea:
"op een bijvoorbeeld een computer"
nieuws: Eerste YouTube-video's die alleen met betaald abo te zien zijn versch...
"zijn verschijnen" --> "zijn verschenen"
"zijn verschijnen" --> "zijn verschenen"
nieuws: Ziggo: 'Uitrol ipv6 gaat nog de nodige jaren duren'
Vierde alinea, derde zin
Vijfde alinea, eerste zin
Vierde alinea, derde zin
Dit hoort volgens mij "in de loop van dit jaar" te zijn.Vos bevestigt dat in loop van dit jaar alles wordt overgezet naar lite.
Vijfde alinea, eerste zin
Voluit geschreven zou het "ipv4-protocol stacks en ipv6-protocol stacks" worden en als een deel wordt weggelaten, dient er een streepje voor in de plaats te komen, dus: "ipv4- en ipv6-protocol stacks".Bij native dual-stack is er sprake van volledige ipv4 en ipv6-protocol stacks in dezelfde netwerknode.
nieuws: Softwarelek gaf toegang tot Belgische röntgenfoto's en patiëntgegevens
"Beglië" in laatste alinea eerste woord.
"Beglië" in laatste alinea eerste woord.
Dank allemaal! Weer helemaal bijgewerkt en alle foutjes weggepoetst
De Telltale-game gaat het verhaal vertellen van wat er gebeurd met Michonne tijdens haar afwezigheid in de stripboeken tussen uitgaven 126 en 139.
Gebeurd..
Gebeurd..
Tinus
nieuws: EA brengt pc-versie Need for Speed uit op 15 maart
Laatste regel van dat nieuwstopic
"Tweakers publiceerde EERDER (al) een review VANde PlayStation 4-versie van Need for Speed."
Laatste regel van dat nieuwstopic
"Tweakers publiceerde EERDER (al) een review VANde PlayStation 4-versie van Need for Speed."
Eat the bugs, live in a pod
Wetenschappers tonen bestaan zwaartekrachtgolven aan
Eerste alinea, inferometer moet zijn interferometer.
Derde alinea, gravition wave moet zijn gravition wave.
Leuk artikel!
Eerste alinea, inferometer moet zijn interferometer.
Derde alinea, gravition wave moet zijn gravition wave.
Leuk artikel!
[ Voor 18% gewijzigd door mcbeef op 11-02-2016 19:10 . Reden: Toevoeging mbt derde alinea ]
@mcbeef, je bedoelt waarschijnlijk dat 'gravition wave' 'gravitation wave' moet zijn? Dat wilde ik nl. melden...
reviews: Quantum Break - Spelen met de tijd
Of dat laatste bij Quantum Break ook het geval is, [...]
Rimpels in de ruimte-tijd: ze zijn er
"ze smelten samen tot een nieuw zwart gat en de gaten zijn zwaarden dan die we kennen."
Ik neem aan dat dit zwaarder moet zijn.
"ze smelten samen tot een nieuw zwart gat en de gaten zijn zwaarden dan die we kennen."
Ik neem aan dat dit zwaarder moet zijn.
[ Voor 20% gewijzigd door Kontsnorretje op 11-02-2016 21:30 ]
Rimpels in de ruimte-tijd: ze zijn er
Astronomie ipv astrologie, lijkt me.Het was niet alleen een belangrijk moment in de natuurkunde, kosmologie, astrologie
nieuws: Wikimedia verwijdert Nederlandstalige Anne Frank wegens DMCA-wet
De dubbele spatie tussen januari en dit.Franse onderzoeker vanaf 1 januari dit jaar vrijelijk
Zo, dit zou weer iets beter moeten zijn. Dank voor de meldingen allemaal!
nieuws: Samsung bevestigt in 2016 geen 3d-tv's uit te brengen
Tweede alinea, eerste zin
Tweede alinea, eerste zin
Het gaat om een voltooid deelwoord, dus het hoort "bevestigd" te zijn (de g zit niet in 't kofschip).Het volledig stoppen met 3d-tv's in 2016 is door Samsung bevestigt tegen onder andere Homecinema Magazine en het Franse 01.net.
nieuws: 'Midrange-smartphone Alcatel One Touch heeft doos die dienst doet als...
Kop:
nieuws: Trend Micro waarschuwt voor malware in Android-appwinkels van derden
Laatste alinea:
nieuws: Microsoft komt met Overworld-update voor Minecraft
Eerste alinea:
Derde alinea:
Vijfde alinea:
Laatste alinea:
nieuws: WSJ: Google werkt aan tweede vr-bril met eigen scherm en processor
Tweede alinea:
Kop:
dienst doet => dienstdoetdie dienst doet als
nieuws: Trend Micro waarschuwt voor malware in Android-appwinkels van derden
Laatste alinea:
=> bepaalde intervalmet een bepaald interval
nieuws: Microsoft komt met Overworld-update voor Minecraft
Eerste alinea:
Volgens mij bedoelt de auteur geavanceerdere machines, maar het kan ook zijn dat ik de tekst verkeerd lees. Ik vermoed dus: meer geavanceerde => geavanceerdereom meer verschillende en meer geavanceerde machines
Derde alinea:
Politie is vrouwelijk. => tot haar beschikkingvan middelen gebruikmaken, die de politie niet tot zijn beschikking heeft
Vijfde alinea:
=> gebruikmakenDe politie gaat voor hackbevoegdheid 'natuurlijk gebruik maken van kwetsbaarheden
Laatste alinea:
voorstelde => voorgesteldeover de voorstelde wet.
nieuws: WSJ: Google werkt aan tweede vr-bril met eigen scherm en processor
Tweede alinea:
dat => dandie geavanceerder is dat zijn kartonnen Cardboard-model
[ Voor 79% gewijzigd door Sleip op 12-02-2016 01:54 ]
reviews: Rimpels in de ruimte-tijd: ze zijn er
Er wordt hier gesproken over Gijs Nelermans
Deze man heet Nelemans (zonder r dus)
Er wordt hier gesproken over Gijs Nelermans
Deze man heet Nelemans (zonder r dus)
In het artikel reviews: Rimpels in de ruimte-tijd: ze zijn er staat dat een zonnemassa bijna gelijk is aan 2×10^3 kilogram, maar er mist een nul bij de exponent. Er zou dus 2×10^30 moeten staan (heb even het dakje gebruikt in plaats van superscript maar het komt op hetzelfde neer).
reviews: Panasonic Lumix TZ80: Compacte travelzoom met 4k-filmfunctie
pagina 7, 2e alinea, 3e zin.
pagina 7, 2e alinea, 3e zin.
moet zijn: "Te zien is ..."Te zie nis dat schaduwen en hooglichten nog redelijk te corrigeren zijn in raw, al is het dynamisch bereik van de sensor wel beperkt
In het artikel van deze morgen over Samsung 3D tv's: is door Samsung bevestigD
http://tweakers.net/nieuw...d-tvs-uit-te-brengen.html
http://tweakers.net/nieuw...d-tvs-uit-te-brengen.html
[ Voor 47% gewijzigd door dEX2340 op 12-02-2016 07:58 ]
iPhone XR
Er wordt geschreven over de lichtgevoelig in plaats van de lichtgevoeligheid.
Er wordt geschreven over de lichtgevoelig in plaats van de lichtgevoeligheid.
Ik zet hem toch even onder tik fouten:
nieuws: Ubisoft komt dit jaar niet met nieuwe Assassin's Creed-game
nieuws: Ubisoft komt dit jaar niet met nieuwe Assassin's Creed-game
Unity moet in deze, Syndicate zijn. Dat is de nieuwste gameDe game-uitgever zegt in de kwartaalcijfers dat de verkopen van de nieuwste Assassin's Creed-game, Unity, tegenvallen.
Goedemorgen! Fijne, uitgebreide review van de TZ80 met volgende tikfoutje:
- fotogallerij -> fotogalerij reviews: Panasonic Lumix TZ80: Compacte travelzoom met 4k-filmfunctie
- fotogallerij -> fotogalerij reviews: Panasonic Lumix TZ80: Compacte travelzoom met 4k-filmfunctie
[ Voor 27% gewijzigd door smellyvis op 12-02-2016 08:32 . Reden: Jochem was me voor ]
Verwijderd
Rimpels in de ruimte-tijd: ze zijn er - Einsteins theorie klopt, en nu verder
10e alinea:
10e alinea:
Er staat een keertje 'kunnen' te veel in deze zin.Met Virgo in Italië erbij, kunnen we de locatie van het gebeuren veel beter kunnen bepalen via driepuntmetingen.
"ontdekt dat de ruimte-tijd rond de aarde inderdaad gebogen is en verdraaid door de rotatie van de aarde"
Is verdraaid hier bedoeld als voltooid deelwoord? Ik lees het als tegenwoordige tijd, anders zou het "gebogen en verdraaid is" moeten zijn. En als het wel tegenwoordige tijd is lijkt verdraaiD me niet correct
"ontdekt dat de ruimte-tijd rond de aarde inderdaad gebogen is en verdraaid door de rotatie van de aarde"
Is verdraaid hier bedoeld als voltooid deelwoord? Ik lees het als tegenwoordige tijd, anders zou het "gebogen en verdraaid is" moeten zijn. En als het wel tegenwoordige tijd is lijkt verdraaiD me niet correct
De islam kan uw vrijheid schaden
"Onbewerkt, bewerkt
Om te zien wat je met beeldbewerking nog uit je TZ80-foto's kunt persen, tonen we hieronder telkens een onbewerkte jpeg-foto rechtstreeks uit de camera, gevolgd door een bewerkt raw-bestand. De bewerkingen zijn gemaakt in Adobe Photoshop Lightroom. Te zie nis dat schaduwen en hooglichten nog redelijk te corrigeren zijn in raw, al is het dynamisch bereik van de sensor wel beperkt."
"Te zie nis dat" moet zijn "Te zien is dat "
"Onbewerkt, bewerkt
Om te zien wat je met beeldbewerking nog uit je TZ80-foto's kunt persen, tonen we hieronder telkens een onbewerkte jpeg-foto rechtstreeks uit de camera, gevolgd door een bewerkt raw-bestand. De bewerkingen zijn gemaakt in Adobe Photoshop Lightroom. Te zie nis dat schaduwen en hooglichten nog redelijk te corrigeren zijn in raw, al is het dynamisch bereik van de sensor wel beperkt."
"Te zie nis dat" moet zijn "Te zien is dat "
Stone Cold
I didn't want to believe my dad was stealing from his job as a road worker. But when I came home, all the signs were there.
nieuws: Ubisoft brengt Watch Dogs 2 voor april 2017 uit
Verder laat de uitgever weten te werken aan een volledig nieuwe tripe-a-game.
*triple?
De eerste Watch Dogs-game kwam gepaard met veel controverse.
*kwam = ging?
*edit
De grootste afzetmarkt voor Ubisoft de blijft de PlayStation 4, gevolgd door de Xbox One
* Ubisoft de blijft de PlayStation 4,
Verder laat de uitgever weten te werken aan een volledig nieuwe tripe-a-game.
*triple?
De eerste Watch Dogs-game kwam gepaard met veel controverse.
*kwam = ging?
*edit
De grootste afzetmarkt voor Ubisoft de blijft de PlayStation 4, gevolgd door de Xbox One
[ Voor 33% gewijzigd door eehbiertje op 12-02-2016 11:33 ]
nieuws: Nederlanders gebruiken gemiddeld bijna 1GB aan mobiele data per maand
Laten we daar uit van maken.Het verbruik per gebruiker per maand is af te leiden aan de cijfers,
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
Dit foutje zit er nog steeds in.eehbiertje schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 11:23:
nieuws: Ubisoft brengt Watch Dogs 2 voor april 2017 uit
Verwijderd
"Deze systemen bleken vooralsnog geen van allen" > "Deze systemen bleken vooralsnog geen van *alle"
"Deze systemen bleken vooralsnog geen van allen" > "Deze systemen bleken vooralsnog geen van *alle"
nieuws: Belgische overheid overweegt klacht tegen sociale media om gebruiksvo...
"Kris Peters" -> "Kris Peeters"
"Kris Peters" -> "Kris Peeters"
"Het is niet ontdekking nummer een." moet zijn:
"Het is niet ontdekking nummer één."
Daar waar het nadrukkelijk om nummer 1 gaat, behoort in (veel) gevallen één worden gebruikt i.p.v. een.
Volgens mij is dit zo'n geval.
"Het is niet ontdekking nummer een." moet zijn:
"Het is niet ontdekking nummer één."
Daar waar het nadrukkelijk om nummer 1 gaat, behoort in (veel) gevallen één worden gebruikt i.p.v. een.
Volgens mij is dit zo'n geval.
nieuws: Belgische overheid overweegt klacht tegen sociale media om gebruiksvo...
Derde alinea:
* de De Morgen => De Morgen
nieuws: Aantal Nederlanders met internetverbinding boven 100Mbit/s neemt af
Derde alinea:
Derde alinea:
* Minister => minister (kleine letter)Een woordvoerder van de Belgische Minister van Economie Kris Peters, zegt tegen de De Morgen dat het
* de De Morgen => De Morgen
nieuws: Aantal Nederlanders met internetverbinding boven 100Mbit/s neemt af
Derde alinea:
=> de dalingHet lijkt erop dat daling wordt veroorzaakt
[ Voor 23% gewijzigd door Sleip op 12-02-2016 17:08 ]
nieuws: ESA stuurt geen commando's meer naar komeetlander Philae
Laatste alinea, laatste zin:
Laatste alinea, laatste zin:
dichterbij => dichter bijwaarbij Rosetta steeds dichterbij het oppervlak komt
nieuws: Franse rechter: Facebook mag aangeklaagd worden onder Frans recht
Daarover zei de Franse rechterDaarover zij de Franse rechter
nieuws: Android-app maakt het mogelijk om aardbevingen te voorspellen
Eerste alinea:
Eerste alinea:
=> dan kan ervan worden uitgegaandan kan er vanuit worden gegaan dat er daadwerkelijk een aardbeving op komst is.
Amerikaans wetsvoorstel moet verplichte encryptiebackdoors voorkomen
Tweede alinea, derde zin:
Hackbevoegdheid stuit op grote weerstand bij hoorzitting Tweede Kamer
Tweede alinea, eerste zin:
ESA stuurt geen commando's meer naar komeetlander Philae
Tweede alinea, tweede zin:
Tweede alinea, derde zin:
consumentenproducten", zegt
Hackbevoegdheid stuit op grote weerstand bij hoorzitting Tweede Kamer
- Zesde alinea, eerste zin:voegde daaraan toe
- Zesde alinea, derde zin:waar een computer zicht bevindt
- Laatste alinea, eerste zin:kritiek op het wetsvoorstel
Tweede alinea, eerste zin:
de rimpelingen die ontstonden
- Pagina 1:
Vierde alinea, tweede zin:zonnemassa's - Pagina 2:
- Vierde alinea, tweede zin:zwaartekrachtsgolven
- Zesde alinea, eerste zin:want door de zwaartekrachtsgolf rekt de ene arm even uit en maakt de andere korter
- Onderschrift bij onderste plaatje:Virgo
- Vierde alinea, tweede zin:
- Pagina 3:
- Tweede alinea, laatste zin:zwaartekrachtsgolven
- Vierde alinea, derde zin:een groot meetinstrument [...], de Einstein Telescoop, waarvan
- Vijfde alinea, eerste zin:is de BlackGEM.
- Zesde alinea, vijfde zin:beiden
- Achtste alinea, eerste zin:naar de aarde", vervolgt
- Achtste alinea, laatste zin:10-58
- Tiende alinea, laatste zin:in de toekomst", vertelt
- Elfde alinea, tweede zin:
(net als in de vierde zin).Einstein Telescoop - Twaalfde alinea, laatste zin:Voor mij, als kosmoloog
- Vijftiende alinea, vierde zin:uit theoretische perspectief
- Vijftiende alinea, achtste zin:Hoe meer je kunt leren van zwarte gaten, hoe beter.
- Tweede alinea, laatste zin:
ESA stuurt geen commando's meer naar komeetlander Philae
Tweede alinea, tweede zin:
ofom te pogen Philae te doen ontwaken
om te pogen Philae te wekken
Een zestienjarige is per definitie een tiener. Dit lijkt me een pleonasme.zestienjarige tiener
Bron: nieuws: Britse politie arresteert tiener voor hacken Amerikaanse veiligheidsd...
downloads: Mp3tag 2.74
De titel meldt versie 2.74, maar de eerste zin spreekt (nog) van versie 2.73 ...
De titel meldt versie 2.74, maar de eerste zin spreekt (nog) van versie 2.73 ...
nieuws: Microsoft vraagt patent aan op ontwerp modulaire pc
Vierde zin in eerste alinea na opening:
Vierde zin in eerste alinea na opening:
Deze zin loopt niet helemaal lekker.Op de afbeeldingen is te zien een opklapbaar scherm verwerkt is in de bovenste module, waar ook een i/o-paneel op zit.
Eat the bugs, live in a pod
2e alinea, 3e zin:
2e alinea, 3e zin:
aagevraagd > aangevraagdIn juli 2015 heeft Microsoft het patent aagevraagd en deze is op 11 februari gepubliceerd door het US Patent Trademark Office.
Verwijderd
Pardon?
deze > ditIn juli 2015 heeft Microsoft het patent aangevraagd en deze is op 11 februari gepubliceerd ...
zich bezigtMicrosoft is niet de eerste die zich bezigt met modulaire computers.
Pardon?
downloads: VueScan 9.5.38
In de titel staat 9.5.38, bij de downloads staat 9.5.36.
In de titel staat 9.5.38, bij de downloads staat 9.5.36.
reviews: Firewatch - Emotionele verwikkelingen in het bos
Volgens mij zit er maar 1 in het spel: gaan -> gaat.zie je dat de zon lager gaan staan
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
nieuws: Sony start verkoop smarthome-afstandsbediening met e-inkscherm in Japan
Laatste alinea:
Verder: nieuws: Vacature wijst op ontwikkeling HTC-smartphone met Windows 10 Mobile
Laatste alinea:
Of evt: vervang de komma na 'Primo' door 'en'. Hierdoor wordt het tweede woordje 'en' een koppelwoord tussen twee verschillende zinnen ipv tussen twee opsommingslijst-items.
Laatste alinea:
van => met?Voordeel van het gebruik van een scherm van elektronische inkt...
Verder: nieuws: Vacature wijst op ontwikkeling HTC-smartphone met Windows 10 Mobile
Laatste alinea:
Je leest hier eigenlijk het volgende:Na de Lumia 950 en 950 XL presenteerde Acer zijn Liquid Jade Primo, kwamen Funker en Vaio met Windows 10-smartphones en de kans bestaat dat daar de komende week HP en Xiaomi bijkomen.
- Na de Lumia 950 en 950 XL presenteerde Acer zijn Liquid Jade Primo,
- Na de Lumia 950 en 950 XL kwamen Funker en Vaio met Windows 10-smartphones en
- Na de Lumia 950 en 950 XL de kans bestaat dat daar de komende week HP en Xiaomi bijkomen.
Of evt: vervang de komma na 'Primo' door 'en'. Hierdoor wordt het tweede woordje 'en' een koppelwoord tussen twee verschillende zinnen ipv tussen twee opsommingslijst-items.
[ Voor 60% gewijzigd door MatthijsV. op 15-02-2016 10:28 ]
nieuws: Hoge Raad: consumenten die toestel all-in-abo inleveren krijgen geld ...
Gekke zin.Daaruit vloeide voort dat als een consument een dergelijk abonnement heeft afgesloten, de rechter het deel van de overeenkomst dat ziet op de koop van de telefoon kan vernietigen.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
nieuws: Meizu hint naar aankondiging nieuwe Ubuntu-smartphone op 22 februari
...mogelijk maakt om......dat het mogelijk om een Ubuntu-apparaat...
Dubbelop....dat het mogelijk om een Ubuntu-apparaat te koppelen aan een toetsenbord, monitor en muis aan te sluiten en deze zo als pc te gebruiken.
[ Voor 10% gewijzigd door enigmafan op 15-02-2016 13:42 . Reden: Verduidelijking ]
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
downloads: WSUS Offline Update 10.5.0
Versie 10.4 van WSUS Offline Update is uitgekomen.
Moet zijn:
Versie 10.5 van WSUS Offline Update is uitgekomen
Versie 10.4 van WSUS Offline Update is uitgekomen.
Moet zijn:
Versie 10.5 van WSUS Offline Update is uitgekomen
nieuws: Mobistar biedt vanaf 1 maart kabelinternet aan in België met fup tot ...
Met 'Evening & Week-end' kan er voor 3 euro per maand gratis en onbeperkt gebeld worden buiten de piekuren
Onbeperkt bellen voor 3 euro, ok, maar gratis is het dan toch zeker niet
Met 'Evening & Week-end' kan er voor 3 euro per maand gratis en onbeperkt gebeld worden buiten de piekuren
Onbeperkt bellen voor 3 euro, ok, maar gratis is het dan toch zeker niet
Omdat het kan...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Reageer in dit topic om spel- en tikfouten te melden, gebruik daar A.U.B. NIET de "Rapporteer" functie voor!
Reageer in dit topic om spel- en tikfouten te melden, gebruik daar A.U.B. NIET de "Rapporteer" functie voor!