Ik ben helemaal geen stagiair
Het zijn er drie.quote:Het eerder genoemde deurtje verbergt maar liefst vier 5,25"-drivebays. In een tijd waarin de optische drive steeds verder naar de achtergrond raakt, vragen we ons een beetje af waarmee je die moet vullen.
Foto Hexus.net
Spot de typo.
Ik heb geen schoonmoeder, maar een trouwma. ✓✓
Have you tried turning it off and on again? ✓✓
Ik ben niet raar, ik ben alleen heel bijzonder. ✓✓
Ik gok dat het 10 filmpjes zijn?quote:waarmee ze in landen als Nederland en België 20 foto's of 10 foto's kunnen versturen
Het artikel klopt volgens mij niet helemaal

Zone 1 = Nederland. 1000 credits is dus 50 foto's of 10 filmpjes. Toch?
pven wijzigde deze reactie 22-01-2015 11:57 (23%)
Telegram || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || DM mij
Megalol! Ik weet niet welke van mijn privacytools dit doet, maar je hebt helemaal gelijkquote:RoD schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 10:00:
[...]
Daar staat wel degelijk een woord, namelijk bekendgemaakt. Inderdaad met link. Apart dat jij het niet ziet, maar hier staat het woord er gewoon

A magician asked me a trick question. And I still have no idea how he did it.
In het artikel:
"Deze Motorola-telefoon is gemaakt van mat, zwart kunststof."
Met daaronder dit plaatje:
Blijkbaar dus niet zwart?

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)
trm0001 wijzigde deze reactie 11-02-2015 03:09 (20%)
The Youless + Windsharing + Solar, Eco Friendly type. (2000kwh winddelen & 2000kwh PV - Prive verbruik: 1200kwh)
Zo erg schrok ik van sommige spelfouten:

Wikipedia: 18 (getal)
Even muggenziften: de naam is Mister Cash, niet Mr. Cash.quote:GiroGate heeft zelf ook ondersteuning voor Mr. Cash, de meestgebruikte methode voor betalingen in Belgische webwinkels. Daardoor ligt het voor de hand dat in de toekomst AliExpress ondersteuning kan toevoegen voor Mr. Cash. Momenteel is dat niet het geval.

Wat doet die <br> daar?

A magician asked me a trick question. And I still have no idea how he did it.
Het gaat ipv om een half uur om 1 (heel) uur (en 4 minuten)......
The Youless + Windsharing + Solar, Eco Friendly type. (2000kwh winddelen & 2000kwh PV - Prive verbruik: 1200kwh)
Bovenvoeter
In de abeelding bij dit artikel is het dipje nog niet zo goed zichtbaar omdat de storing nog niet verholpen was. Misschien kan het plaatje nog even geüpdatet worden met de huidige graph:quote:
https://stats.ams-ix.net/...ll?log=totalall;png=daily
Een gifje voor jullie, als dank voor het melden:
Wat vage woordenboeken die meedoen aan taalverloedering misschien. Ik zou het bij de Van Dale houden.quote:arnoudwokke schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 16:21:
@ Bart Zowel het vuur aan de schenen leggen als het vuur na aan de schenen leggen staan volgens mij in het woordenboek
I have the cape.
quote:De fabrikant levert speciale versies van de toetsen q, w, e, r, d, en f mee. Die zijn voorzien van een extra, verhoogd laagje rubber, omdat die toetsen vaak gebruikt worden bij het spelen van games. Ook de spatiebalk is voorzien van een bijzonder oppervlak.

qwerasdf (voeg zelf maar komma's en spaties in)
Resistor wijzigde deze reactie 01-06-2015 19:20 (25%)
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
*zucht*quote:Delpozo schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 08:33:
Alles gefikst.
nieuws: Corsair komt met mechanisch gametoetsenbord met Cherry MX Red-switches
quote:De fabrikant levert speciale versies van de toetsen w, a, s en d mee.
+
=
Q, W, E, R, T, A, S, D en F

Resistor wijzigde deze reactie 02-06-2015 09:03 (1%)
Reden: Het zijn zelfs HOOFDLETTERS op een toetsenbord
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
De zin
klopt niet helemaal.quote:Houdt inbrekers op afstand met dit draadloos alarmsysteem
Ofwel zeg je "Houd inbrekers op afstand met dit draadloos alarmsysteem",
ofwel kies je voor "Dit draadloos alarmsysteem houdt inbrekers op afstand".
http://github.com/mavamaarten | http://maarten.vg | Android developer
Wat bedoel je? Ik zie het probleem niet? Misschien niet zo mooi één regel eronder, maar...quote:jeroen_loeffen schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 09:00:
Ik ga er even vanuit dat de uitlijning van de foto met Bill Gates een tikfoutje is, als die ergens anders hoort hoor ik het wel :-)
nieuws: Moderators zetten subreddits op private na ontslag ama-admin

En de rest gefisxooxoxortd
Screenshot:

jeroen_loeffen wijzigde deze reactie 03-07-2015 12:25 (26%)
"Lees in de Best buy guides welke producten de community bestempeld als de beste koop."
bestempelt
(en ik denk dat "Best Buy Guides" best met beginkapitalen kan worden geschreven, net als in de kop).
Tegenwoordig heet de link 'Verbeter productgegevens' en staat dat linksonder op de Specificaties-pagina:quote:Fouten in de Pricewatch, onjuiste productnamen of dubbele producten kun je aangeven bij 'Specs verbeteren' in het blokje rechtsboven.
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Hij hoort hier misschien niet echt thuis, maar ik vond geen andere plaats. Wijzen jullie voptelecom.com even op 'Bestelt' ? Een knal van een dt-fout, en dan nog als eerste woord, staat altijd zo slordig..

Jullie hebben uiteraard niks te maken met de adverts maar deze is wel erg genant imo.
reviews: Need for Speed: op vijf manieren de beste worden
nieuws: Gegevens databases van veel ziekenhuizen zijn ondanks beveiliging toegankelijkquote:letatcest schreef op maandag 07 september 2015 @ 15:00:
Op d'een of d'andere wijze is er een d in de titel geslopen. Ze is met een stevige tik verwijderd.
De rest is ook gerepareerd of aangepast.
Ook na een hard refresh staat er bij mij nog steeds dte ipv tde?
"Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys;
look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death." - Sun Tzu, The Art of War
code:
1
2
3
4
5
| <span class="scoreButton score3 " title="Beoordeling van de review: +3">+3 <a target="_blank" title="Gigabyte BRIX GB-BXCEH-3205 review door rudybuitb" href="http://tweakers.net/productreview/117692/gigabyte-brix-gb-bxceh-3205.html" rel="external"> Gigabyte BRIX GB-BXCEH-3205 review </a> </span> |
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V || YouTube || Twitter
Artikel: nieuws: Deel Ziggo-klanten kampte met problemen met streamen van Netflix
Het gaat om de volgende alinea:
Op navraag van Tweakers herhaalt woordvoerder van Ziggo Gradus Vos alleen dat het probleem inderdaad is opgelost door een verder ongespecificeerde aanpassing: "Ziggo voert constant aanpassingen door om de kwaliteit van het netwerk te verbeteren." Hoe het {Netflix downloadspeeds} probleem ontstond en waarom deze zich leek te concentreren op Netflix en oud-UPC-gebruikers is niet bekend.
Na de quote heb je de woorden "Hoe het". Daarachter is gelijk de afbeelding geplaatst. En dan een nieuwe paragraaf die verder gaat met "probleem onstond..".
Ik lees nog al graag in de read-modus. Dus dan valt alles weg en zie je alleen het desbetreffende artikel.
Dan ziet het artikel er zo uit:
Net niet lekker geplaatst dus die afbeelding. Plus dat de paragraaf nu 2 paragrafen zijn.
Dit topic is gesloten.
Reageer in dit topic om spel- en tikfouten te melden, gebruik daar A.U.B. NIET de "Rapporteer" functie voor!