WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky
Deze nog steeds niet:letatcest schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 12:36:
[...]
klopt.. deed te veel dingen tegelijk. Meeste nu gefixt.
Bart ® schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 07:34:
reviews: De zeven populairste voedingen van 550W getest
en het vuur aan de schenen gelegd -> en het vuur na aan de schenen gelegd
Cunning linguist.
De start van de tweede run van de Large Hardron Collider werd deze week uitgesteld wegens een kortsluiting in een van de sectoren.
Moet "vanaf" niet "met" of "door middel van" oid zijn?De twee satellieten werden vrijdagavond gelanceerd vanaf een Russische Sojoez-raket
Virussen? Scan ze hier!
krijgt > krijgenMet de volgende update krijgt de meeste Lumia-smartphones de mogelijkheid om het nieuwe besturingssysteem te installeren
King for a day,... fool for a lifetime.
'Kosten kleine installatie (3)' en 'Kosten grote installatie (3)'
Onderaan staat: (1) Aantal hops met gebruikmaking van routers of repeaters.
(2) Kosten exclusief server, bekabeling en montagetoebehoren. Zie pagina 2 voor samenstelling van voorbeeldinstallaties.
Moeten de 3tjes even eentje lager
Fixing things to the breaking point...
betrouwbaar nate bootsen >> betrouwbaar na te bootsen
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Verwijderd
en de laatste zin:wildhagen schreef op zondag 29 maart 2015 @ 11:20:
nieuws: VS en Rusland praten over bouw nieuw ruimtestation
uitsprake -> uitspraken?
", maar maakte niet duidelijk wat de rol van de Rusland zal zijn."
Openingsparagraaf:
Mis ik hier het woord 'opzichten' ?De game lijkt inderdaad in veel * op de simulatiegame van EA, maar op diverse punten wint Cities de strijd.
Stukje verderop:
Misschien de tweede 'dankzij' vervangen door 'door middel van' of 'met' (dat leest iets soepeler.)Toch is dit een game die zich leent voor vele uren spelplezier, mede dankzij de community, die dankzij de editor en Steamworks eenvoudig voor een stroom nieuwe onderdelen voor je steden kan zorgen.
In de derde alinea:
Dan missen we hier ook iets.Cities: Skylines is een game die in veel * lijkt op SimCity, maar op een aantal belangrijke punten de dingen net even anders aanpakt.
Het gaat hier om build 3826. Dus in de titel en changelog zit een typo.
Evenals in de rechterkolom: versie nummer en update geschiedenis.
[ Voor 15% gewijzigd door dev0 op 29-03-2015 13:18 ]
2e alinea, halverwege:
reviews: Doe-het-zelf-domotica: het nieuwe tweakenElk apparaat Alle apparaten in het netwerk, uitgezonderd de door batterijen gevoede apparaten, dienen als router en dragen bij aan de reikwijdte van het netwerk.
Ook zijn er interfaces verkrijgbaar om EnOcean te koppelen aan plc's, knx-netwerken en de miniservers van Loxone en Zipatoo Zipato.
[ Voor 30% gewijzigd door LeechGuy op 29-03-2015 15:05 ]
Einde 1e pagina:
Eén keer "we" is voldoende.dus we beperken we ons tot systemen die populair zijn
vrede in rust
Spatie teveel tussen uitgebracht. en Dat, waardoor de tekst een kleine inspringing krijgt.uitgebracht. Dat schrijft de ontwikkelaar
Interacteren? Dat woord komt niet voor in mijn woordenboeken.Het gaat volgens de organisatie om 'intelligente' modules die met elkaar kunnen interacteren.
Edit...foute link.

Tweede alinea na openingsalinea.
Dit is niet fout, maar "veel goedkope" zou beter zijn denk ik, omdat je het dan niet twee keer hoeft te lezen.Er zijn nog veel goedkopere smartphones met een schermgrootte van rond 4",
Dit is multi-interpretabel.
Veel goedkopere? Vele goedkoperen? Veel goedkoper?
plan: Tweakers Paasdagenkortingen - Klaar met de meubelboulevard
Edit again. Foute link again...

Eerste zin na openingsalinea.
Moet denk ik "tot en met" zijn.Van maandag 30 maart tot en maandag 6 april staat
[ Voor 29% gewijzigd door HMC op 30-03-2015 15:23 ]
Eat the bugs, live in a pod
Interacteren:
in·ter·ac·te·ren onovergankelijk werkwoord; interacteerde; heeft geïnteracteerd
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
2x compensatieEerder kondigde Slightly Mad al aan dat er bij wijze van compensatie gratis content ter compensatie aangeboden zou worden op de dag dat het spel uiteindelijk uitkomt.
When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia
Force zou een 'flnike hoeveelheid' bitcoins hebben gestolen van de marktplaats
Ik heb echt geen 9 tot 5 mentaliteit! Eerder 10 tot 3...
nieuws: Amerikaanse overheid: ambtenaren stalen bitcoins van Silk Road
2 keer "worden" :-)
"de Silk Road" => "Silk Road",fl1p schreef op maandag 30 maart 2015 @ 18:56:
De twee worden ervan worden verdacht bitcoins te hebben gestolen bij het onderzoek naar de Silk Road.
nieuws: Amerikaanse overheid: ambtenaren stalen bitcoins van Silk Road
2 keer "worden" :-)
"ter laste gelegd" => "ten laste gelegd"
"Een de twee" => "Een van de twee"
"flnike" => "flinke"
owh, ik zie net dat de helft al gepost is.
[ Voor 3% gewijzigd door DeTeraarist op 30-03-2015 19:02 ]
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
3e zin van onder;
'flnike hoeveelheid' => flinke hoeveelheid
Ik ben helemaal geen stagiair
gedowngrade => gedowngradet (lijkt mij tenminste dat dit hetzelfde vervoegd dient te worden als upgraden).
Beide agenten wordt ter laste gelegd dat ze fraude hebben gepleegd en geld hebben witgewassen
Het is: ten laste leggen.
Op een vorige pagina in dezelfde review wordt er gesproken over lpddr-4 geheugen en op deze staat in de eerste zin lpddr-3 vermeld.
Mist het woordje in tussen die en de.Gebruikers van het Windows Insider-programma die de zogenoemde Fast-groep zitten
Dat lijk mij duidelijk, wie anders? Ik denk dat daar nog Amerikaanse tussen moet.De Spartan-browser is voorzien van de digitale assistente Cortana maar alleen gebruikers kunnen er voorlopig gebruik van maken.
[ Voor 15% gewijzigd door LOTG op 31-03-2015 09:27 ]
Daarnaast kunnen gebruikers leeslijsten makan maken van content op het web
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
veel bedrijfsspecifieke toepassingen zijn geoptimaliseerd voor Internet Epxlorer.
Always look on the bright side of life.
typo: x en p omgedraaid.veel bedrijfsspecifieke toepassingen zijn geoptimaliseerd voor Internet Epxlorer
Edit: spuit 11; clifdon was me net voor
[ Voor 10% gewijzigd door _Vincent_ op 31-03-2015 09:46 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
redt...Zie jij er ook alweer tegen op: op Tweede Paasdag in de file op weg naar de meubelboulevard?
Geen nood, Tweakers red je!
"PCM179-" => "PCM1795"
Verder:
http://tweakers.net/adver...armetdemeubelboulevard-02
Link naar verkeerde topic, moet zijn:
[Ervaringen] Asus RT-AC66U Dualband Gigabit Router
[ Voor 33% gewijzigd door Videopac op 31-03-2015 10:42 ]
Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

G is de gravitatieconstante, volgens mij wordt hier de gravitatie op aarde bedoeld, hetgeen met een kleine letter g wordt aangegeven.zijn ondersteuning voor snelheden van maximaal 130 inch per seconde en acceleratie van 30G
Eerste alinea eerste zin staat 2 keer 'moeten', daar moet er eentje weg
Personen die in België voor commerciële doeleinden met een drone willen vliegen, moeten volgens nieuwe richtlijnen naast een medisch en theoretisch examen ook een praktijkexamen moeten afleggen.EcoR schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:52:
nieuws: Professionele dronevlieger moet in België praktijkexamen gaan doen
Eerste alinea eerste zin staat 2 keer 'moeten', daar moet er eentje weg(de laatste)
"De regels voor hobbyisten zijn minder stringent"
"Voor hobbyisten gelden minder strenge regels."
- Belgische artikel copy paste? Gebruikt streng ipv stringent aangezien later in de artikel ook streng gebruikt wordt.
hebben het tabblad voor 'Activiteit' al. Het is immers maar 1 tabblad.In deze iteratie zijn de eerste stapjes gezet, we hebben de tabbladen voor 'activiteit' al uit de profielweergavepagina losgehaald en er een eigen pagina van gemaakt
[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 31-03-2015 13:07 ]
spatie typoDit uit zich onde rmeer in een matig materiaalgebruik,..
Subpixels.Bij de techniek worden naast rode, groene en blauwe subpixels ook witte subpixel gebruikt: voor de weergave van wit hoeft slechts één subpixel te branden in plaats van drie.
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
In header:
Belgische -> Belgischzo blijkt uit Belgische onderzoek
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Verwijderd
Is nog steeds niet aangepast!
Ook op die pagina:
"ten opzichte van eerdere Galaxies"
Dat moet moet zijn Galaxy's
Zie: http://apps.nrc.nl/stijlb...-zelfstandige-naamwoorden
nop.
2e alinea: dochterbedrijf van Huewei,
3e alinea: nog altijd in de lfit zit.
Braswell beschikt volgens de alinea erboven juist over AirmontDie processors hebben Silvermont-cores en Braswell beschikt dus over Silvermont.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky
WRR: overheid moet zich niet te veel bemoeien met internet
Tweede alinea, eerste zin:
(dubbele spatie).zien steeds
LHC heeft kortsluiting opgelost
- Inleiding, eerste zin:een van de
- Tweede alinea, eerste zin:meldde
[we hebben een] "een sms-tool ontwikkelt"
I didn't want to believe my dad was stealing from his job as a road worker. But when I came home, all the signs were there.
Ik gok dat:Onder de multimedialaptops is de concurrentie echter hevig en als we sec naar de hardware kijken
sec -> alleen?
MS-DOS Mobile is NIET de enige vernieuwing in besturingssystemen deze 1 april.
Het meest opzienbarende nieuws van deze 1 april komt echter ook Zwitersland
worden => wordendeDit komt mede door de alsmaar groter worden userbase van Tweakers.
Of je maakt ervan:
Dit komt mede door het alsmaar groter worden van de Tweakers userbase.
Nederlands is makkelijker als je denkt.
glasvezelongeacht of dat over dsl of glasevel is.
IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB
Dus wel of geen 500Mbit/s over glasvezel? Ik denk dat bedoeld wordt dat 500Mbit/s nog niet mogelijk is over koper.Uit betrouwbare bron heeft Tweakers vernomen dat daarnaast eind dit jaar jaar 30 procent toegang moet hebben tot 500Mbit/s of sneller. Dat zal voorlopig enkel via glasvezel zijn. "Op dit moment is 500Mbit/s nog niet mogelijk over glasvezel", aldus Hut.
- = Step Into The Pit | Industrial Strength = -
Die zin klopt nietTegelijkertijd werkt KPN experimenteert aan dsl-snelheden tot 400 megabit per seconde.
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
geek: World Backup Day: hoe vaak maak jij backups?
World Backup Day: hoe vaak maak jij back-ups?
World Backup Day: dertig procent van de mensen zou geen back-up maken, 113 telefoons raken elke minuut zoek en één op de tien computers raakt maandelijks met een virus geïnfecteerd. Marketingstunt of niet: backups zijn belangrijk. Hoe staat het met de back-uppende tweaker?
Nee, het is geen 1 april-grap volgens de website worldbackupday.com. Het is vooral om ervoor te zorgen dat je niet als April fool data kwijtraakt door geen back-up te hebben. In 2013 is 31 maart uitgeroepen tot back-updag en aandacht in de media moet ervoor zorgen dat iedereen regelmatig zijn data gaat veiligstellen. Nu zijn we er bij Tweakers van overtuigd dat iedereen altijd keurig back-ups maakt. Toch?
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
(Psst: De titel moet nog en "back-updag" mag volgens mij met één streepje. Net zoals "stemdag"))
[ Voor 45% gewijzigd door Eagle Creek op 01-04-2015 11:54 ]
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
"Het is nog niet bekend wanneer klanten ook echt een pakket met een downloadsnelheid kunnen bestellen."
"Het is nog niet bekend wanneer klanten ook echt een pakket met een dergelijke(?) downloadsnelheid kunnen bestellen."
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Abort Retry Fail?
[ Voor 11% gewijzigd door Raven op 01-04-2015 12:46 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
2e alinea, laatste zin
Spelling is vrij belangrijkDe touwtjes waren in handen van een autocratisch bewind, dat ordelijkheid en sociale stabiliteit beangrijk vond.
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Abort Retry Fail?
Was gisteren opgelost, maar is vandaag gewoon weer terug. En ik vermoed dat ie de komende dagen iedere dag terugkomtElwood Blues schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:39:
http://tweakers.net/adver...armetdemeubelboulevard-02
Zie jij er ook alweer tegen op: op Tweede Paasdag in de file op weg naar de meubelboulevard?
Geen nood, Tweakers red je!
redt...
[ Voor 17% gewijzigd door Elwood Blues op 01-04-2015 15:55 ]
Dat lijkt me sterk. Ik denk dat de prijzen even omgedraaid moeten worden (of de beeld diagonalen).De Bravia X85C wordt leverbaar in de beeldformaten 55", 65" en 75" met prijzen van respectievelijk 4999, 2999 en 1999 euro.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Moet volgensmij 32" zijn.Bravia W70C 42", full-hd 599 euro
Onderaan de pagina, in de tabel staat bij de W70C 42 inch, dit moet 32 inch zijn.
Hopelijk mogen advertorials hier ook, ik weet niet waar anders, maar:
Mag dat alsjeblieft redt zijn? Zag hem ook op Facebook langskomen.Geen nood, Tweakers red je!
- Negende alinea, tweede zin:Parrott
- Twaalfde alinea, tweede zin:CyaonogenMod
- Twaalfde alinea, derde zin:CyanogenMod
- Dertiende alinea, eerste zin:CyaonogenMod
[ Voor 3% gewijzigd door Delpozo op 02-04-2015 09:09 ]
(1) Volgens mij is het Animal Crossing en niet 'Animals' Crossing. (tenzij de DLC anders heet..)Op diezelfde datum verschijnt de Animals Crossing-dlc voor Mario Kart 8, zo maakte Nintendo in een Direct-uitzending bekend.
(2) De link 'Direct-uitzending' is kapot
[ Voor 3% gewijzigd door Salteh op 02-04-2015 09:42 ]
Daardoor krijgen gebruikers van Chrome binnenkort een waarschuwing als ze websites bezoeken die die certificaatautoriteit gebruiken.
2x hetzelfde woord, komt een beetje verwarrend over, is "die deze" geen beter optie of een andere zinsopbouw?
"heeft HTC ook de UltraPixel-camera met een resolutie van vier megapixels verruilt"
Verruild is met een D!
Tweede alinea: "maar gebruikers daarover niet informeren en om toestemming vragen." Het gaat er toch om dat ze geen toestemming vragen?
Derde alinea: "die dreigsom van 450.000 euro waar het ACM autoriteit mee afdwingt" Is 'afdwingt' hier wel bedoeld? Ik zou opteren voor 'zwaait' of 'komt'. ('Dreigt' kan idd niet wegens 'dreigsom'.)
Derde alinea: "In de brief (...) waarschuwt de ACM de website dat hij de cookiewet overtreedt." Hij -> die?
Dat woord even verschuiven naar een andere plaatsTijdens zijn Direct-presentatie maakte Nintendo ook bekend dat er in mei worden twee nieuwe Amiibo in de Super Smash Bros.-collectie verschijnen: Greninja en Jigglypuff.
Sorry, er komt nog iets bij.
Laatste alinea: "De cookiewet vereist dat voor alle cookies (...) om toestemming worden gevraagd." Worden => wordt.
[ Voor 60% gewijzigd door Olaf op 02-04-2015 14:50 ]
Leuk dat jullie 'afdwingt' toch weten te handhaven! (Derde alinea) Nu staat er alleen 'het ACM' en dat moet de ACM zijn.
Met kleine letter v, dus "van".Het Gerechtshof verwerpt daarom het hoger beroep dat Van M. instelde.
Rockstart ipv Rockstart (eerste woord, eerste alinea)
Het betreft hier een letterlijk citaat en daarin veranderen we zo weinig mogelijk.Sleip schreef op donderdag 02 april 2015 @ 15:44:
nieuws: ACM begint met waarschuwen websites voor overtreden cookiewet
Leuk dat jullie 'afdwingt' toch weten te handhaven! (Derde alinea) Nu staat er alleen 'het ACM' en dat moet de ACM zijn.
slechts mogelijk omEr zijn wel beperkingen: zo is het mogelijk om slechts een app per keer te draaien.
Bij afwezigheid van een voorletter of aanspreektitel krijgt het tussenvoegsel een hoofdletter.LankHoar schreef op donderdag 02 april 2015 @ 16:36:
nieuws: Gerechtshof: Google hoeft zoekresultaten crimineel niet te censureren
[...]
Met kleine letter v, dus "van".
De rest is verbeterd.
Dit topic is gesloten.
Reageer in dit topic om spel- en tikfouten te melden, gebruik daar A.U.B. NIET de "Rapporteer" functie voor!