Lego & Duplo aanbiedingen- & kortingscodetopic

Pagina: 1 ... 21 ... 74 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Gaat hard met die aanbiedingen. Bestel er een paar, nu staat o.a. die Poe's Tie fighter nog op 'nog 1 voorraad'.

@cellkuh @Señor Sjon Thanks guys! :D Nu eet ik weer cupasoup voor een week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Een week maar? Watje. :P I don't feel the sacrifice. O-) >:)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 09:24
chrisO schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:06:
[...]

Zijn die aanbiedingen enkel geldig in de webshops van Intertoys en Bart Smit, of ook in de winkels van Intertoys?
gisteren bij een Toys XL (ook Intertoys tegenwoordig) hadden ze die aanbiedingen helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whizon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:01

Whizon

<3

In het verlengde van de tips hierboven:

Voor wie kortingen in die categorie nog op zoek is, fun.be heeft zo te zien ook een flinke lading Star Wars setjes in de aanbieding op dit moment.

"Live and learn" | Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flamingo BB
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-08 20:06
Je zou bijna denken dat de 75532 een dikke fout is. 17,98 en nu met 10% extra korting (16,18) is toch echt helemaal niks. Ik heb 'm nu in de kamer staan en vindt het een knap ding voor zo weinig geld. Helaas niet meer online dus je moet even een winkel zoeken die 'm nog op voorraad heeft.

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Flamingo BB schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:14:
Je zou bijna denken dat de 75532 een dikke fout is. 17,98 en nu met 10% extra korting (16,18) is toch echt helemaal niks. Ik heb 'm nu in de kamer staan en vindt het een knap ding voor zo weinig geld. Helaas niet meer online dus je moet even een winkel zoeken die 'm nog op voorraad heeft.
Heb de 10% korting niet gehad of was dat alleen online? Maar... blij met deze mooie set!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

Tokus schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 14:05:
[...]

gisteren bij een Toys XL (ook Intertoys tegenwoordig) hadden ze die aanbiedingen helaas niet.
Ik heb vanmiddag even bij een Toys XL gekeken, er staat niets aangegeven over aanbiedingen. De prijzen van de uitgaande Star Wars-sets zijn er echter wel op hetzelfde niveau als de Intertoys, o.a ~€30 voor de AT-ST, ~€50 voor Poe's of de Resistance X-Wing, etc.

Heb niets meegenomen, die X-Wing-dozen zijn *net* te groot voor in de koffer van de motor :X

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
Minifig serie 17 nu in de aanbieding bij de Lego Shop voor 1,99 ipv 3,99: https://shop.lego.com/nl-NL/Serie-17-71018 . Meteen maar wat extra in de winkelwagen gegooid :p

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Assembly Square (10255) voor ~€177 bij Megekko in de aanbieding:

Megekko: 10255

Ik kende Megekko nog niet, maar staat blijkbaar ook bekend bij Tweakers met pricewatch (zo'n 4 jaar). Kent iemand van jullie ze qua Lego? Heb wel alvast een account aangemaakt, alleen nog geen bestelling gedaan.

Hij is er al vanaf gehaald 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door Gim op 25-08-2017 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
En... weg. Net te laat.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Ja dat ging wel erg snel... of misschien mocht deze er nog niet staan :)

Er stond dat ze er 5 voorradig hadden. Direct voorraad maar verder geen leveringen vanuit leverancier of zo. Nou, hopen op nog zo'n partijtje binnenkort dan 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 10:02
Voor de liefhebbers de lego nasa Apollo saturn V is te bestellen via onderstaande link bij de lego store. Ik weet het geen aanbieding maar volgens mij wel zelden dat deze te koop is.

https://shop.lego.com/nl-NL/LEGO-NASA-Apollo-Saturn-V-21309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
UdiBenLudi schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 13:14:
Voor de liefhebbers de lego nasa Apollo saturn V is te bestellen via onderstaande link bij de lego store. Ik weet het geen aanbieding maar volgens mij wel zelden dat deze te koop is.

Zo, gelijk een voor m'n broer en mezelf besteld!
Dank voor de tip!!!

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypotweaker
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-08 19:23
UdiBenLudi schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 13:14:

En ook gratis lego-setje erbij. Heb er zelf net eentje besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:15
Mooie prijs voor Arc de Triomphe (26,- + kleine verhoging voor BTW): https://www.amazon.de/Leg...riumphbogen/dp/B06WVBMC97

Edit: Vanaf 29 euro gratis verzenden. Genoeg truukjes om deze net even op te hogen. Met minifgure of pre-order product (en deze later weer annuleren) e.d.

[ Voor 35% gewijzigd door BeZaX op 25-08-2017 14:07 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BeZaX
Bij Amazon.de de kersttrein nu leverbaar voor 82,35~ terwijl Nederlandse adviesprijs 104,95 is.

https://www.amazon.de/gp/product/B01D9QOBN8/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• felder
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-09 18:13
BeZaX schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 08:21:
Bij Amazon.de de kersttrein nu leverbaar voor 82,35~ terwijl Nederlandse adviesprijs 104,95 is.

Direct 1tje besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
Ik verwacht dat ze binnenkort wel weer beter beschikbaar komen, kerst komt eraan :p.

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:45
DP Kunst schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 11:00:
Ik verwacht dat ze binnenkort wel weer beter beschikbaar komen, kerst komt eraan :p.
Denk je dat de prijs nog gaat zakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
Kapotto schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 12:24:
[...]

Denk je dat de prijs nog gaat zakken?
Goeie vraag, volgens Brickwatch is dit wel de "laagste prijs ooit". Dus of echt veel gaat zakken...

*edit: Heb m ook maar besteld :X

[ Voor 6% gewijzigd door DP Kunst op 26-08-2017 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
BeZaX schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 08:21:

Bedankt _/-\o_ Vorig jaar ernaast gegrepen en dit is een echt mooie prijs. Gelijk eentje besteld. Mn eerste Kerst set maar erg leuk nu er ook een station komt. Dozen alleen dichtmaken tot na sinterklaas.... :P

[ Voor 15% gewijzigd door Gim op 26-08-2017 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamingo BB
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-08 20:06
hemiparo schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 13:21:
[...]

Heb de 10% korting niet gehad of was dat alleen online? Maar... blij met deze mooie set!
Excuus voor de late reactie. Ik zou zeggen dat het ook in de winkel moest gelden voor die prijs maar als de 10% korting alleen online op zondag was dan houdt het idd al gauw op. Ik heb ze zelf ook voor 18,- moeten kopen.

Las ergens dat er nu 3 halen 2 betalen is en dat telt ook voor de afgeprijsde star wars lego. Alleen vindt nu nog maar eens 3 sets in hetzelfde filiaal 😕

[ Voor 32% gewijzigd door Flamingo BB op 27-08-2017 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Flamingo BB schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 21:37:
[...]

Excuus voor de late reactie. Ik zou zeggen dat het ook in de winkel moest gelden voor die prijs maar als de 10% korting alleen online op zondag was dan houdt het idd al gauw op. Ik heb ze zelf ook voor 18,- moeten kopen.

Las ergens dat er nu 3 halen 2 betalen is en dat telt ook voor de afgeprijsde star wars lego. Alleen vindt nu nog maar eens 3 sets in hetzelfde filiaal 😕
Geen excuses nodig! :-)

Had ook de zondagreden al bedacht... ik had op zaterdag gekocht. Soms weet ik niet meer welke dag het is! En ook voor 18,00 euro was het een hele mooie prijs!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detulp050
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 21:02
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/wbokqo72pxacv.39.56.png
Voor hen met een Makro-pas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• felder
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-09 18:13
blijkbaar alleen maar in nederland spijtig genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detulp050
Ben vanochtend bij de Makro geweest en het assortiment is heel klein in Groningen. Niets uitverkocht, maar een paar City (politie, vliegveld), wat meer Friends en heel veel Duplo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Lego Dimensions Power Puff Girls Team pack 15,26 euro (NL BTW) op Amazon.de

Exclusief shipping, maar dat vogelen jullie zelf maar uit met een boek of gewoon voor 29 euro bestellen voor free shipping. Of bestel er 2 zoals ik, 1 voor een vriend.

[ Voor 5% gewijzigd door AppieNL op 30-08-2017 21:24 ]

• Gim
  • Niet online
AppieNL schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:23:

Exclusief shipping, maar dat vogelen jullie zelf maar uit met een boek of gewoon voor 29 euro bestellen voor free shipping. Of bestel er 2 zoals ik, 1 voor een vriend.
Typisch dat die wel goedkoper wordt aangeboden en de andere nieuwe Team/Fun packs niet. Wordt de komende weken misschien wel gewisseld. Bedankt, ga Amazon.de in de gaten houden. En dan wordt het inderdaad een paar tegelijk bestellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enigmafan
  • Niet online

enigmafan

Front- & backend ontwikkelaar

Collishop geeft op een heleboel 50% korting, waaronder ook een aantal star wars sets van lego. (Let op dit overzicht is een mix van sets met en zonder korting).

De korting staat in het overzicht vermeld, maar pas als je het toevoegt aan je winkelmandje zie je de prijs met korting.

Mijn Sinterklaasspel voor de kids

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 12:56
Dit is een redelijk snelle aanbieding; de 21310 Oude viswinkel is nu al goedkoper bij de ToysRUs - 142 euro in plaats van 160 euro.

http://www.toysrus.nl/product/index.jsp?productId=98015351

Lijkt mij wel HEEL leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-09 23:29
Volgende week (5 september t/m 10 september) 25% extra korting op alle LEGO bij Kruitvat!

Alvast inslaan voor Sinterklaas dus; -)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Suli
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
De batman set is beschikbaar bij TRU en bij aankoop van €40 aan Lego zelf gratis :).
Ben benieuwd naar de volgende 3 setjes van aankomende weken voor Bricktember :+.

10254 is goedkoopste op het moment bij TRU.

[ Voor 23% gewijzigd door Suli op 04-09-2017 09:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:21
Suli schreef op maandag 4 september 2017 @ 09:15:
Ben benieuwd naar de volgende 3 setjes van aankomende weken voor Bricktember :+.
Dit is er alvast eentje van:
Afbeeldingslocatie: https://www.thebrickfan.com/wp-content/uploads/2017/09/LEGO-City-Jungle-Exploration-5004940-Bricktober-2017.jpgbron
Niet echt spannend lijkt mij.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Suli schreef op maandag 4 september 2017 @ 09:15:
De batman set is beschikbaar bij TRU en bij aankoop van €40 aan Lego zelf gratis :).

10254 is goedkoopste op het moment bij TRU.
Had zelf al in het LEGO topic gereageerd, omdat daar onlangs al een post was. Goed dat hij hier nu ook gepost wordt... hoef ik het niet meer te doen 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kapoen
En hier zijn alle vier TRU bricktober minifig sets:
Afbeeldingslocatie: https://images.brickset.com/news/36193324094-exclusive-minifigures-at-toysrus.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Dat derde setje is ook leuk vind ik. Een boxer, een hippie, een cheerleader en een matroos. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orinti
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 07-09 21:53
Al wie nog opzoek is naar de LEGO Saturn V 21309, de LEGO store in Wijnegem heeft sinds maandag terug een hele voorraad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Haay schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 09:25:
Dat derde setje is ook leuk vind ik. Een boxer, een hippie, een cheerleader en een matroos. :)
vind helemaal geweldig, zijn die ook los te koop? of alleen via duitsland aankoop 40,-?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
himlims_ schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 10:16:
[...]

vind helemaal geweldig, zijn die ook los te koop? of alleen via duitsland aankoop 40,-?
Ik geloof dat ze ook te koop zijn voor 15 euro via TRU Duitsland en Nederland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
Kapoen schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 10:21:
Ik geloof dat ze ook te koop zijn voor 15 euro via TRU Duitsland en Nederland.
Ik hoor trouwens net dat het eerste setje, van de 4 Batman minifigs, inmiddels is uitverkocht ! Dus wees er snel bij wanneer je een bepaald setje op het oog hebt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inieminie
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 19-08 09:41
johnb52 schreef op zondag 3 september 2017 @ 21:17:
Volgende week (5 september t/m 10 september) 25% extra korting op alle LEGO bij Kruitvat!

Alvast inslaan voor Sinterklaas dus; -)
ik ga eens ff kijken of ze nog in de winkel iets hebben online weinig en zoek nog wat kadootjes ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Haay schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 11:25:
[...]

Ik hoor trouwens net dat het eerste setje, van de 4 Batman minifigs, inmiddels is uitverkocht ! Dus wees er snel bij wanneer je een bepaald setje op het oog hebt. ;)
Inderdaad, goede tip want t gaat echt snel. Deze set zou eigenlijk toch tot 10 sept aangeboden worden? Zijn ze snel door de voorraad heen. Blijf die bestel status bij TRU trouwens altijd wel spannend vinden: "beschikbaarheid aantal" en dat terwijl het artikel ondertussen uitverkocht is op de site :p

[ Voor 13% gewijzigd door Gim op 05-09-2017 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnb52
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-09 23:29
Inieminie schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 12:04:
[...]

ik ga eens ff kijken of ze nog in de winkel iets hebben online weinig en zoek nog wat kadootjes ;-)
Ze hebben in de winkel wel een ander aanbod dan online, maar dat is per winkel ook weer verschillend 8) Zo was bij mijn kruitvat de hotdogwagen (friends) te koop, terwijl hij online uitverkocht was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppieNL
  • Nu online
Gim schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 19:23:
[...]

Inderdaad, goede tip want t gaat echt snel. Deze set zou eigenlijk toch tot 10 sept aangeboden worden? Zijn ze snel door de voorraad heen. Blijf die bestel status bij TRU trouwens altijd wel spannend vinden: "beschikbaarheid aantal" en dat terwijl het artikel ondertussen uitverkocht is op de site :p
Zolang je de echte bevestiging hebt gehad dat ze je spullen gaan verzenden zit je goed (het "derde mailtje"). Zo niet, dan krijg je binnenkort een excuus mail dat ze niet kunnen leveren en de order cancellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
AppieNL schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 22:17:
[...]

Zolang je de echte bevestiging hebt gehad dat ze je spullen gaan verzenden zit je goed (het "derde mailtje"). Zo niet, dan krijg je binnenkort een excuus mail dat ze niet kunnen leveren en de order cancellen.
Zojuist 3e en 4e mail ontvangen (factuur en verzenden) dus zit wel goed. Hoop dat anderen hier ook geluk hebben! Of met de volgende sets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inieminie
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 19-08 09:41
johnb52 schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 21:37:
[...]

Ze hebben in de winkel wel een ander aanbod dan online, maar dat is per winkel ook weer verschillend 8) Zo was bij mijn kruitvat de hotdogwagen (friends) te koop, terwijl hij online uitverkocht was.
Heb paar fillialen gecheckt maar aanbod inderdaad enorm verschillend van vrijwel niets tot wel iets. geslaagd met pizzawagen catamaran en vissersboot kwam neer op 13,50 per set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mappy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02:16

Mappy

Piramide van Austerlitz

Als ik bij TRU wat LEGO in m'n mandje gooi, zie ik er niet vanzelf een setje minifigs bij verschijnen, waarschijnlijk omdat ze op zijn dus. Was dat eerder wel automatisch?

If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:20

TdV

Mappy schreef op woensdag 6 september 2017 @ 12:52:
Als ik bij TRU wat LEGO in m'n mandje gooi, zie ik er niet vanzelf een setje minifigs bij verschijnen, waarschijnlijk omdat ze op zijn dus. Was dat eerder wel automatisch?
Nee je moest ze zelf toevoegen aan je mandje, vervolgens veranderde de prijs naar 0 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Mappy schreef op woensdag 6 september 2017 @ 12:52:
Volgens mij stond er op de TRU site dat je eerst minimaal €40 aan LEGO boodschappen in je winkelwagen moet toevoegen, vervolgens voeg je dat setje toe (die ook los te koop is/was) en bij het afrekenen werd er dan voor gezorgd dat het mini figuur setje niet mee gerekend wordt in het te betalen bedrag.

Maar ze zijn momenteel op, dus zal het niet toegevoegd worden.

Er komt binnenkort een volgend exclusief setje. Weet niet of het in dit topic staat, maar anders kun je de data hiervoor achterhalen bij bouwsteentjes.info.

Of het in het verleden automatisch ging? Geen idee. Meen bij bouwsteentjes.info gelezen te hebben dat de Nederlandse ToysRus dit jaar wel mee doet met de BrickTember/Bricktober (mini-figuur) actie, maar dat dit vorig jaar niet was; toen was het alleen bij DE en USA. Bij Intertoys zie ik wel af en toe van die gratis extra's automatisch toegevoegd worden (o.a. de jongen in kip kostuum), maar die kon je dan ook weer niet los bij Intertoys kopen.

[ Voor 21% gewijzigd door Gim op 06-09-2017 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

AppieNL schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:23:

Voordeel van prime, is het gratis :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tokus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 09:24
Bol.com heeft de nieuwe First Order Heavy Assault Walker in de aanbieding voor 130 euro, ipv 150 die hij blijkbaar normaal kost:
https://www.bol.com/nl/p/...r-75189/9200000075631554/

en ook de Millennium Falcon (niet de UCS, maar de "normale") voor 130 ipv 160.

https://www.bol.com/nl/p/...n-75105/9200000040158694/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• detulp050
https://www.amazon.it/LEG...489&sr=8-1&keywords=60110

Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/61S3FL9RBlL.jpg

56 euro inclusief verzenden :)
Amazon Italie.

[ Voor 6% gewijzigd door detulp050 op 10-09-2017 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Blijkbaar is de Kai's Dojo Pod actie al gedaan op S@H, terwijl die eigenlijk had moeten lopen tot 29 oktober. Dat wil dus zeggen dat er deze maand niets te rapen valt voor online shoppers. Je moet immers al naar een store lopen voor de Lloyd polybag, volgens deze kalender.

Oktober ziet er ook karig uit, met weer alleen store only acties. Het rare is dat er zelfs geen pre-feestdagen acties op staan, die wel in Amerika lopen. Ik vermoed/hoop dat we wel nog andere acties zullen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 21:30

Megalodon86

Enzyme X

Kruidvat heeft 25% korting op LEGO! Je zou kunnen wachten op de 2+1 actie (dat is 33% in principe), maar deze is ook al leuk. Het aanbod begint wel te slinken op de website, maar staat nog genoeg tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Celt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:21

Dutch_Celt

Jollygood

Megalodon86 schreef op maandag 11 september 2017 @ 08:58:
Kruidvat heeft 25% korting op LEGO! Je zou kunnen wachten op de 2+1 actie (dat is 33% in principe), maar deze is ook al leuk. Het aanbod begint wel te slinken op de website, maar staat nog genoeg tussen.
Die actie liep tot en met gisteren en is immiddels verlopen ;-)
Helaas! Deze actie is niet meer geldig...
De actie waar jij naar op zoek bent is ondertussen verlopen. We helpen je graag verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Dutch_Celt schreef op maandag 11 september 2017 @ 09:16:

Die actie liep tot en met gisteren en is immiddels verlopen ;-)
Oh balen, ik dacht dat hij langer liep, gisteren zelf nog wel wat besteld. Excuses voor de dooie mus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Voor de geïnteresseerden in / verzamelaars van de Bricktember minifiguurtjes van Toys 'R Us, de 2de editie is nu beschikbaar. Gratis bij €40 Lego aankoop. Denk niet dat deze even snel zal gaan als de Batman minifigs, maar je weet het nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Volgens mij is dit ook wel redelijke deal; https://www.amazon.it/gp/...tch03-21&m=A11IL2PNWYJU7H voor 50,-

Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/91B-8fuC2ML._SL1500_.jpg

nog niet helemaal wakker

[ Voor 6% gewijzigd door himlims_ op 11-09-2017 13:22 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:18

CeesKees

I rest my Kees

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 16:41
Toegegeven ik kom op dit gedeelte van het forum nooit maar zag deze aanbieding voorbij komen bij de intertoys voor €39.98:

LEGO Star Wars StarScavenger 75147

Afbeeldingslocatie: https://images.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fi.ytimg.com%2Fvi%2FV5qgzWRaQA0%2Fhqdefault.jpg&f=1

Van de intertoys website:
Uitgebreide omschrijving:

Met deze LEGO Star Wars-set zijn de drie familieleden Rowan, Kordi en Zander in hun ruimteschip de StarScavenger op zoek naar ruimteschroot. Kun jij ze helpen? Vouw de motoren naar buiten, zet een minifiguur en de vriendelijke Droid R0-GR in de miniscavenger met bergingslaadschop en ga op zoek naar waardevol oud ijzer!

Eigenschappen:

Ga met de LEGO Star Wars-StarScavenger op een gevaarlijke jacht naar schroot.
Inclusief minifiguren van Rowan, Kordi en Zander en R0-GR (Roger) de vriendelijke Droid.
Verbouw het modulaire model op allerlei manieren.
Het voorste cockpitgedeelte kan worden afgekoppeld voor snelle ontsnappingen.
Maak het karretje met laadschop los en bedenk allerlei ruimtemissies.
Accessoires: cirkelzaag, moersleutel, beker en macroverrekijker.
Bedenk je eigen spannende avonturen met de figuren uit de LEGO Star Wars: The Freemaker Adventures tekenfilm.
De set biedt een passende bouwuitdaging voor kinderen.
De StarScavenger is circa 9 centimeter hoog, 22 centimeter lang en 22 centimeter breed.
De set bestaat uit 558 stukjes.
LEGO-nr. 75147

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotto
Voor de porsche liefhebbers, koopje bij amazon.co.uk, totaal bedra met verzendkosten 185 euro

https://www.brickwatch.ne...ml?utm_source=email_extra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 14:33
Porsche 911 nu voor € 177,96 bij Amazon.co.uk, laagste ooit volgens Brickwatch!

[ Voor 3% gewijzigd door Virtual Reality op 12-09-2017 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:00

nlboy

Alles kitz?

Kapotto schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 17:15:
Voor de porsche liefhebbers, koopje bij amazon.co.uk, totaal bedra met verzendkosten 185 euro

https://www.brickwatch.ne...ml?utm_source=email_extra
Ik heb bijna alle voertuigen tot nu toe, maar ja de prijs (ondanks dat ie nu super laag is) is alsnog.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Nu online
6,58 cent per onderdeel. Muv de BWE komen Technic sets zelden lager dan 5 cent per onderdeel. En dan ook nog op zo'n set met nieuwe Lego velgen, banden en een lading panels, mag je echt blij zijn met zo'n prijs. Het is dat ik hem al 2x heb gekocht (voor een tientje meer dan deze 185 euro en een keer voor 205) anders had ik het wel gedaan.

[ Voor 15% gewijzigd door AppieNL op 12-09-2017 23:17 ]

• mjl
  • Laatst online: 14:18

mjl

Ugh

Emmerwiel weer rond de 140 euro, ditmaal bij Amazon uk. Voor zover ik me kan herinneren laagste prijs ooit (die 22 euro klopt niet).

https://www.brickwatch.ne...cket-Wheel-Excavator.html

Ik kan nergens op brickwatch een feedback mogelijkheid vinden, er zijn nogal wat items met dit soort foutieve laagste prijs ooit gegevens.

De Porsche kwam op 188 euro incl verzendkosten zie ik net op het afschrift... nu weer een stuk duurder.

Ik zie alleen Ninjago pack aanbiedingen op de lego website. Is er ergens te achterhalen of ze volgende week bijv een gratis setje hebben ofzo...? Dan stel ik de bestelling wellicht uit ;)

[ Voor 57% gewijzigd door mjl op 13-09-2017 21:15 ]

-------

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:50

DukeBox

loves wheat smoothies

mjl schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:10:
Emmerwiel weer rond de 140 euro, ditmaal bij Amazon uk. Voor zover ik me kan herinneren laagste prijs ooit (die 22 euro klopt niet).
Op zich een machtig mooi ding maar ik houd over het algemeen meer van dingen waar ik daarna met de kids nog iets kan doen.. zie hier niet echt nog een toepassing in.
Of zit ik er helemaal naast ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjl
  • Laatst online: 14:18

mjl

Ugh

DukeBox schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:28:
[...]

Op zich een machtig mooi ding maar ik houd over het algemeen meer van dingen waar ik daarna met de kids nog iets kan doen.. zie hier niet echt nog een toepassing in.
Of zit ik er helemaal naast ?
Valt mee denk ik, vorig jaar was mijn dochter er ruim een uur mee aan het spelen op lego world, druk met andere kids stukjes van de andere sets aan het afslopen om blokjes in de emmerwiel te stoppen en via de lopende band in een vrachtwagen te dumpen.

Daarnaast veel brick for bucks! en ook nog eens een motor en batterijhouder.

@hieronder: Ja veel zwarte pinnetjes ... zo had ik er nog niet naar gekeken...

[ Voor 11% gewijzigd door mjl op 13-09-2017 23:10 ]

-------

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:10
edit: offtopic
mjl schreef op woensdag 13 september 2017 @ 22:23:
[...]

Daarnaast veel brick for bucks! en ook nog eens een motor en batterijhouder.
Veel van die zwarte pinnetjes vooral ;)

edit: offtopic

[ Voor 77% gewijzigd door Rukapul op 13-09-2017 23:03 ]

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Rukapul schreef op woensdag 13 september 2017 @ 22:27:
Maar qua speelwaarde ben je beter af met wat anders zoals een treinset.
Dat is niet helemaal wat ik bedoel ;)

Ik heb bijv. de Technic Mercedes-Benz Arocs, Technic RC Rupsbandracer en de Technic Claas Xerion 5000, daar is heel wat mee gespeeld. Het is ook een type 'voertuig' waar ze in het echt een voorstelling van hebben.

• JPDeckers
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:25
mjl schreef op woensdag 13 september 2017 @ 21:10:

https://www.brickwatch.ne...cket-Wheel-Excavator.html

Ik kan nergens op brickwatch een feedback mogelijkheid vinden, er zijn nogal wat items met dit soort foutieve laagste prijs ooit gegevens.
Ik lees mee ;)
Laagste ooit (op die ene site met fout info na...) was 132.21, dit komt aardig in de buurt. Heb foutieve prijs verwijderd, en moet maar eens vaart maken met een 'report error' linkje.

(ontopic) Prima aanbieding dus!

• BlakHawk
  • Laatst online: 09-01-2021
Ik heb gisteren toch maar de winterholidaytrein gekocht, ik zat er al een tijdje naar te kijken. Hij was iedere keer het goedkoopste bij amazon UK, maar de verzending is daar hoger.
Bij Amazon DE is de verzending lager en nét onder de 80, dus maar besteld, https://www.amazon.de/gp/product/B01D9QOBN8/

Inclusief verzenden zat ik op €81,34 uit...

Niet eens zo veel goedkoper als in Nederland, maar dat ding blijft beperkt leverbaar, is er ergens bekend wanneer bepaalde setjes eruit gaan?

Edit: Als hij er binnenkort uitgaat, misschien nog maar één extra bestellen, of worden dit geen collectors items?

[ Voor 18% gewijzigd door Perkouw op 14-09-2017 10:57 . Reden: Referall verwijderd ]

Youtube: DashcamNL

• Haay
dfrenner schreef op donderdag 14 september 2017 @ 09:39:
Als hij er binnenkort uitgaat, misschien nog maar één extra bestellen, of worden dit geen collectors items?
De Creator Winter sets gaan drie seizoenen mee. Op dit moment zijn te koop:
10249 Winter Toy Shop (2015)
10254 Winter Holiday Train (2016)
10259 Winter Village Station (2017)

Vorig jaar was het laatste jaar dat 10245 Santa's Workshop nog te koop was. Die ging er toen na kerst uit. Dus in principe gaat na kerst dit jaar 10249 eruit, en zal de kerst trein volgend jaar nog te koop zijn en er dan aan het einde van het kerst seizoen uit gaan.

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Haay schreef op donderdag 14 september 2017 @ 11:04:
Dacht al.. wtf, helemaal gemist.. maar moet nog uitkomen ;)

Uiteraard is er ook nog de advent calendar.

[ Voor 10% gewijzigd door DukeBox op 14-09-2017 11:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Haay schreef op donderdag 14 september 2017 @ 11:04:
[...]

De Creator Winter sets gaan drie seizoenen mee. Op dit moment zijn te koop:
10249 Winter Toy Shop (2015)
10254 Winter Holiday Train (2016)

Vorig jaar was het laatste jaar dat 10245 Santa's Workshop nog te koop was. Die ging er toen na kerst uit. Dus in principe gaat na kerst dit jaar 10249 eruit, en zal de kerst trein volgend jaar nog te koop zijn en er dan aan het einde van het kerst seizoen uit gaan.
Winter Toy Shop ziet er leuk uit. Nog niet gebouwd, maar viel ook gelijk in de smaak bij de kids. Weet eigenlijk iemand waarom deze Toy Shop opnieuw is uitgebracht?
DukeBox schreef op woensdag 13 september 2017 @ 22:34:
Ik heb bijv. de Technic Mercedes-Benz Arocs, Technic RC Rupsbandracer en de Technic Claas Xerion 5000, daar is heel wat mee gespeeld. Het is ook een type 'voertuig' waar ze in het echt een voorstelling van hebben.
Gewoon een YouTube filmpje van tonen. Juist geweldig als je een aantal voertuigen met elkaar laat samenwerken. Er valt best een verhaal te verzinnen waarbij je begint met een Emmerwiel, dan met een Volvo voorlader richting de Arocs gaat en het goedje wat hij vervoert weer met een ander voertuig (kraan) ergens te plaatsen op een bouwterrein. Een kind weet er best raad mee :)

Dan is een Claas nog redelijk op zichzelf staand. Niks ten nadele van de Claas, mooi ding! 8)

Wel jammer van die Porsche trouwens... zie dat de prijs weer terug is naar €220. Verwacht dat er de komende maanden nog wel een aanbieding komt....

• Haay
Gim schreef op donderdag 14 september 2017 @ 12:30:
Winter Toy Shop ziet er leuk uit. Nog niet gebouwd, maar viel ook gelijk in de smaak bij de kids. Weet eigenlijk iemand waarom deze Toy Shop opnieuw is uitgebracht?
Schijnbaar (onbevestigd gerucht) waren ze op dat moment nog niet klaar voor officiële uitgave van de trein (10254) en omdat er een erg grote vraag was naar de allereerste set in de Winter Village reeks (10199 Winter Village Toy Shop) hebben ze toen besloten daar een remake van uit te brengen.

Met elk Lego thema dat over meerdere jaren loopt speelt eigenlijk dat de sets uit de eerste release in een wat kleinere oplage verschijnen omdat ook Lego vooraf niet weet of een nieuw thema wel aan zal slaan. Wanneer een thema dan vervolgens succesvol wordt krijgen vervolg releases grotere oplages, en neemt de vraag ook toe naar sets uit de eerste selectie van sets. Grotere vraag met beperkt aanbod (als ze al uit productie zijn) --> stijgende prijzen op Bricklink / Marktplaats / eBay ...

De vraag naar 10199 was dus inmiddels erg groot geworden met het succesvol worden van het Winter Village thema, en Lego heeft mensen die die set gemist hebben dus met de heruitgave blij willen maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Kan de algemene discussie over Lego en de verschillende sets stoppen hier? Dit topic is bedoelt om aanbiedingen te delen. Voor algemene discussies kan je terecht in Het Grote Lego Topic - Deel 5.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.amazon.co.uk/...watch-21&m=A3P5ROKL5A1OLE

Destiny bounty voor 75 pond omgerekend ongeveer 85 euro en rond de 90 inc verzend. 50% goedkoper tov lego adviesprijs.

Zelf helaas destijds gehaald voor 130, maar achteraf beter kunnen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intertoys vandaag 10% op alle speelgoed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 17 september 2017 @ 09:36:
https://www.amazon.co.uk/...watch-21&m=A3P5ROKL5A1OLE

Destiny bounty voor 75 pond omgerekend ongeveer 85 euro en rond de 90 inc verzend. 50% goedkoper tov lego adviesprijs.

Zelf helaas destijds gehaald voor 130, maar achteraf beter kunnen wachten.
95 euro inclusief verzending naar Nederland.

Blijft ondanks die 5 euro meer een super scherpe prijs als je verdere prijzen bekijkt. 10% Intertoys korting blijft er ver vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik heb een aantal offtopic reacties verwijderd. Melden dat je een aanbieding vorige week/maand/jaar/eeuw voor een duurdere prijs hebt aangeschaft is geen nuttige toevoeging. Ook het melden dat je een aanbieding nog net te duur vind is dit niet.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gim schreef op zondag 17 september 2017 @ 19:49:
[...]

95 euro inclusief verzending naar Nederland.

Blijft ondanks die 5 euro meer een super scherpe prijs als je verdere prijzen bekijkt. 10% Intertoys korting blijft er ver vandaan.
Ondertussen weer boven de 120 euro. Ik heb 'm gisteren gekocht, zeker leuk voor de kids nu de film bijna in de bios is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:32

Videopac

Rommelt wat aan.

M.b.t. Toys'r'us:
https://www.nu.nl/beurs/4...edverkoper-toys-r-us.html

[ Voor 77% gewijzigd door Videopac op 19-09-2017 12:05 . Reden: onnodig een oude post gequote -> weggehaald ]

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppieNL
  • Nu online
Waarom daarvoor een reactie van mij uit 2014 quoten? En dit past beter in het andere topic, want dit wordt nog harder weggemod dan de vorige kleine afdwaling in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86

Megalodon86

Enzyme X

Yorinn schreef op maandag 18 september 2017 @ 14:27:
[mbr]Ik heb een aantal offtopic reacties verwijderd. Melden dat je een aanbieding vorige week/maand/jaar/eeuw voor een duurdere prijs hebt aangeschaft is geen nuttige toevoeging. Ook het melden dat je een aanbieding nog net te duur vind is dit niet.[/]
Dat jij het niet nuttig vind (dat ik wacht) kan ik niks aan doen, maar ik kan mezelf wel toelichten en zo wellicht andere mensen een tip geven;

Als je kijkt naar de adviesprijs van de Ninjago boot in de UK, dan was deze prijs maar 32% onder de adviesprijs. Amazon.co.uk wil nog wel eens 40% of meer korting geven op dure sets. Niet dat je nu nog keuze hebt (de prijs is weer omhoog), maar de kans dat deze nog onder de vorige aanbieding komt schat ik vrij hoog in.

[ Voor 3% gewijzigd door Megalodon86 op 19-09-2017 12:27 . Reden: bewijs van uk adviesprijs toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Megalodon86 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 11:43:
[...]

Dat jij het niet nuttig vind (dat ik wacht) kan ik niks aan doen, maar ik kan mezelf wel toelichten en zo wellicht andere mensen een tip geven;

Als je kijkt naar de adviesprijs van de Ninjago boot in de UK, dan was deze prijs maar 32% onder de adviesprijs. Amazon.co.uk wil nog wel eens 40% of meer korting geven op dure sets. Niet dat je nu nog keuze hebt (de prijs is weer omhoog), maar de kans dat deze nog onder de vorige aanbieding komt schat ik vrij hoog in.
In de UK werd de boot voor ~€90,35 aangeboden exclusief verzendkosten. Bij LEGO geldt een adviesprijs van €169,99. Dat is toch echt wel meer dan 32%, da's meer dan 40%... zo'n 45% schat ik. Oh zie nu dat je doelt op adviesprijs van de UK. Mjah, geen idee. Ik vind dit al een uitermate nette prijs t.o.v. 169,99.

[ Voor 17% gewijzigd door Gim op 19-09-2017 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 23:06
Megalodon86 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 11:43:
En is het je ook opgevallen dat de beste Amazon aanbiedingen de laatste tijd vaak Exclusief voor Prime leden zijn?
Niet iedereen heeft dat, En die gratis maand is ook maar één keer inzetbaar.

Daarnaast denk ik dat elke Lego fan die altijd voor de laagste prijs gaat zelf ook wel weet wat je hierboven aangeeft dus ik snap wel waarom dit soort reacties verwijdert worden, Het is immers zoals aangegeven een aanbiedingen meld topic.
En voor de mensen die dat (nog) niet weten hebben we een mooi spreekwoord: ''Een ezel stoot zichzelf geen twee keer aan de zelfde steen''

Dit bericht verdwijnt waarschijnlijk over X minuten...

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:28
via budgetgaming: alle Lego Dimensions startpakketten nu 25 euro op lego.nl (PS3, PS4, XBOX 360, XBOX one, Wii U)

https://shop.lego.com/nl-NL/search/dimensions%20startpakket

• Rukapul
Sato schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 13:48:
Niet iedereen heeft dat, En die gratis maand is ook maar één keer inzetbaar.
Nee. Is tot op heden telkens weer inzetbaar gebleken na korte tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RangerBoBNL
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 20:50
Rukapul schreef op woensdag 20 september 2017 @ 10:02:
[...]

Nee. Is tot op heden telkens weer inzetbaar gebleken na korte tijd.
Ik weet niet wat voor Amazon aandelen jij hebt maar ik heb vorig jaar oktober een maandje Prime gehad voor de UK. Kon eind augustus niet opnieuw Prime proberen (en nu ook nog niet, just checked). Dus als het al kan dan is het vast langer dan een "korte tijd".

[ Voor 4% gewijzigd door RangerBoBNL op 20-09-2017 12:59 ]

• Gim
  • Niet online
RangerBoB schreef op woensdag 20 september 2017 @ 12:48:
[...]

Ik weet niet wat voor Amazon aandelen jij hebt maar ik heb vorig jaar november een maandje Prime gehad voor de UK. Kon eind augustus niet opnieuw Prime proberen. Dus als het al kan dan is het vast langer dan een "korte tijd".
Een kleine vervolgvraag hierop.
Maakt het wellicht uit of je de ene keer een proef abo bij Amazon.de neemt en na het verlopen ervan hem bij Amazon.co.uk neemt? Is dat gescheiden net zoals orders, waardoor er misschien geen sprake is van een "korte tijd" ertussen omdat je hem bij verschillende landen op proef hebt?

(geen directe aanbieding die gemeld wordt, maar wel om duidelijkheid te krijgen hoe, wanneer en hoe vaak gebruik te kunnen maken van aanbiedingen)

[ Voor 14% gewijzigd door Gim op 20-09-2017 13:03 ]

• RangerBoBNL
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 20:50
Gim schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:02:
[...]

Een kleine vervolgvraag hierop.
Maakt het wellicht uit of je de ene keer een proef abo bij Amazon.de neemt en na het verlopen ervan hem bij Amazon.co.uk neemt? Is dat gescheiden net zoals orders, waardoor er misschien geen sprake is van een "korte tijd" ertussen omdat je hem bij verschillende landen op proef hebt?

(geen directe aanbieding die gemeld wordt, maar wel om duidelijkheid te krijgen hoe, wanneer en hoe vaak gebruik te kunnen maken van aanbiedingen)
Nee, laatste Primes zijn van eind vorig jaar (Hearthstone actie icm Prime).
Daarna nergens meer gebruikt.
Gelukkig wilde mijn vrouw ook "ineens" een Amazon account met Prime voor UK.
Toch ruim 200 euro aan Ninjago Lego besteld met ruim 40% korting tov de Lego adviesprijs eind augustus.
Alleen wel de boot gemist met de boot. ;)

En iets meer on topic, veel Lego was dus bij UK met nette korting te krijgen en die lijken allemaal op?
Dus alleen nog te krijgen via externen.
Meer mensen opgevallen?

En je krijgt nu op de boot weer 0,99 pence korting!
Yes!

[ Voor 23% gewijzigd door RangerBoBNL op 20-09-2017 13:25 ]

• Rukapul
RangerBoB schreef op woensdag 20 september 2017 @ 12:48:
[...]

Ik weet niet wat voor Amazon aandelen jij hebt maar ik heb vorig jaar oktober een maandje Prime gehad voor de UK. Kon eind augustus niet opnieuw Prime proberen (en nu ook nog niet, just checked). Dus als het al kan dan is het vast langer dan een "korte tijd".
Ik heb op zowel .co.uk (laatste trial in maart volgens mij ivm luiers) en .de (laatste trial in juni) de mogelijkheid voor een nieuwe trial.

In totaal heb ik op de diverse amazon sites al diverse keren een maand prime op proef gehad. Dus meerdere keren .co.uk, meerdere keren .de en ook eens .fr. Na verloop van tijd verschijnt de optie om te proberen vanzelf weer.

[ Voor 17% gewijzigd door Rukapul op 20-09-2017 13:36 ]

• loeberce
  • Laatst online: 12-09 14:24
Rukapul schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:24:
[...]

Ik heb op zowel .co.uk (laatste trial in maart volgens mij ivm luiers) en .de (laatste trial in juni) de mogelijkheid voor een nieuwe trial.

In totaal heb ik op de diverse amazon sites al diverse keren een maand prime op proef gehad.
Per land/regio is Prime gescheiden. Zelfs als je de betaalde variant hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kapoen
Via bricksetforum.com meldde men een bizar goede actie voor liefhebbers van de Lego Ninjago Movie.
Op de webshop van dreamland.be kan je nu een pakket kopen van 70607 City Chase en 70608 Master Falls, tezamen voor €34,99. Dat komt overeen met de prijs van de Master Falls set (op de BE/NL S@H) alleen 8)7

Ik aarzelde een beetje om deze actie hier te melden omdat er enkele belangrijke caveats zijn voor onze Nederlandse vrienden vrees ik:
- ik weet niet of deze actie ook geldt in hun echte winkels
- het is mogelijk dat je zo'n klantenkaart (Xtra) van de Colruyt groep nodig hebt, en die kunnen ook weer beperkt zijn tot Belgische klanten, maar ik weet het niet zeker.

• Haay
Kapoen schreef op woensdag 20 september 2017 @ 19:32:
Via bricksetforum.com meldde men een bizar goede actie voor liefhebbers van de Lego Ninjago Movie.
Op de webshop van dreamland.be kan je nu een pakket kopen van 70607 City Chase en 70608 Master Falls, tezamen voor €34,99. Dat komt overeen met de prijs van de Master Falls set (op de BE/NL S@H) alleen 8)7

Ik aarzelde een beetje om deze actie hier te melden omdat er enkele belangrijke caveats zijn voor onze Nederlandse vrienden vrees ik:
- het is mogelijk dat je zo'n klantenkaart (Xtra) van de Colruyt groep nodig hebt, en die kunnen ook weer beperkt zijn tot Belgische klanten, maar ik weet het niet zeker.
In de F.A.Q. van Dreamland staat: Momenteel leveren we enkel in België, maar we doen ons best om binnenkort ook in Nederland en Frankrijk te leveren.

Nog niet dus, helaas. Maar hopelijk duurt dat "binnenkort" niet al te lang meer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapotto
Kapoen schreef op woensdag 20 september 2017 @ 19:32:

Aanbieding is nog steeds geldig. Mooi setje dus maar besteld (dicht bij de grens wonen, heeft zo zijn voordelen).

• Kapoen
Kapotto schreef op donderdag 21 september 2017 @ 15:48:
[...]
Aanbieding is nog steeds geldig. Mooi setje dus maar besteld (dicht bij de grens wonen, heeft zo zijn voordelen).
Ik ben blij dat er toch iemand van kan genieten hier :)

Ik heb er zelf ook van geprofiteerd, zo vaak krijg je geen set van €20 gratis bij een set van €35 :9

• Perrush
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-12-2022
(jarig!)
Kapoen schreef op donderdag 21 september 2017 @ 18:04:
zo vaak krijg je geen set van €20 gratis bij een set van €35 :9
Bij amazon koopt je ze samen nog voor een cent minder, dus zo uitzonderlijk is dat aanbod niet.

• BeZaX
LEGO kersttrein (10254) voor 73,46 bij Amazon.de - https://www.amazon.de/LEG...ihnachtszug/dp/B01D9QOBN8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DP Kunst
Shit, is ie toch nog goedkoper geworden dan klein maandje geleden :P.

Pagina: 1 ... 21 ... 74 Laatste

Let op:
Let op bij het plaatsen van een aanbieding op externe verkopers bij een webshop.
Hebben deze, veelal nieuwe verkopers, geen/weinig reviews, is het mogelijk een scam. Let hier op bij het plaatsen van een aanbieding.

Wat willen we WEL in dit topic?
• Kortingscodes voor Lego en Duplo
• Aanbiedingen voor Lego en Duplo
Geef ook zoveel mogelijk specifieke informatie over de aanbieding (inclusief directe link en indien mogelijk een prijsvergelijking), dus niet alleen de melding.
• Aanvullingen en correcties

Wat willen we NIET in dit topic?
• Slowchat / offtopic-reacties Deze reacties worden zonder pardon verwijderd
• Vragen om kortingscodes
• Het uitdelen van kortingscodes via DM is ook niet de bedoeling
• Discussies en/of shopreviews over de verschillende webwinkels
• Simpele vragen die de verkoper ook kan beantwoorden
• Meldingen met wat je besteld hebt
• Referrals

Overige Lego-topics op Tweakers:
• Voor algemene discussie: Het Grote Lego Topic - Deel 8
• Voor V&A zie: Vraag & Aanbod overig.
• Voor het ruilen van minifigs zie: [LEGO] minifigure ruil topic
• Voor nepperds, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.
• Voor statusupdates van bestellingen en vragen / discussie over Lego-webshops: niet hier, wel in Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops.
• Lego Masters: Lego Masters

• Voor discussie over cashback-sites: Ervaringen met cashback-sites