Ze zijn niet zo moeilijk met die actie. Ik kreeg een Nexo Knights polybag bij één 4 euro kostende nexo powers blindbag (via de website).Poekie schreef op maandag 12 juni 2017 @ 14:12:
Bij de Intertoys krijg je een gratis minifiguurtje bij aankoop van €15 aan LEGO en/of Duplo. Actie geldt t/m 30 juli 2017 of zolang voorraad strekt, in winkels en online.
ik weet niet of er nog mensen opzoek zijn naar de Technic 24 uurs racer
https://www.legohuis.nl/i...up_id=26&aid=2708&lang=nl
Brickwatch meldt deze nog niet ( nu 92,5 euro )
https://www.legohuis.nl/i...up_id=26&aid=2708&lang=nl
Brickwatch meldt deze nog niet ( nu 92,5 euro )
Verwijderd
LEGO Star Wars 75095 UCS Tie Fighter
Met 15% korting €169,99
LEGO Pirates of the Caribbean 71042 Silent Mary
Met 15% korting €169,99
LEGO Batman Movie 70917 The Ultimate Batmobil
Met 15% korting €105,39
LEGO Star Wars 75159 UCS Death Star
Met 15% korting €424,99
LEGO Technic 42055 Bucket Wheel excavator
Met 15% koritng €169,99
Site http://www.toysrus.nl/sea...03&camp=LINK:a-Zanox%20NL
Voorwaarden alleen vandaag
Met 15% korting €169,99
Met 15% korting €169,99
Met 15% korting €105,39
Met 15% korting €424,99
Met 15% koritng €169,99
Actie = lego > € 100 15% kortingVerwijderd schreef op zondag 18 juni 2017 @ 13:26:
LEGO Star Wars 75095 UCS Tie Fighter
Met 15% korting €169,99
Met 15% korting €169,99
Met 15% korting €105,39
Met 15% korting €424,99
Met 15% koritng €169,99
Via Amazone.de 10 euro korting met code : 10KORTING ( bij besteding over 40 euro )
gekocht
42061 telescoop lader
42048 renn-kart
En gratis verzenden!
36 euro totaal ( dus met de korting er af )
ca 22% korting
gekocht
42061 telescoop lader
42048 renn-kart
En gratis verzenden!
36 euro totaal ( dus met de korting er af )
ca 22% korting
[ Voor 14% gewijzigd door HeAdWaVe74 op 22-06-2017 10:11 ]
Bij een fractie minder dan 40 euro werkt het ook, omdat in een latere stap de Nederlandse BTW berekend wordt wat de prijs een stukje verhoogt 
Tijdje terug zat ik me suf te zoeken naar een artikel van 30 cent ofzo wat niet nodig bleek
Tijdje terug zat ik me suf te zoeken naar een artikel van 30 cent ofzo wat niet nodig bleek
Ninjago Temple of Airjitzu in de aanbieding bij Fun.be voor €160,30. Dat is 30% korting op de retail prijs. Voor die prijs kon ik het niet laten schieten. Vooral gezien de aankomende grote Ninjago (Movie) sets!
Dat was ook mijn gedachteHaay schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 13:28:
Ninjago Temple of Airjitzu in de aanbieding bij Fun.be voor €160,30. Dat is 30% korting op de retail prijs. Voor die prijs kon ik het niet laten schieten. Vooral gezien de aankomende grote Ninjago (Movie) sets!
Helaas al weer uitverkocht...
De Steam Sales periode is begonnen en loopt tot 5 juli. Dus mensen die graag eens een Lego game willen proberen kunnen eens rondkijken of er goede kortingen te vinden zijn.
Marvel Super Heroes voor 5 euro vind ik een vrij goede deal om eens te kijken of dit soort games al dan niet bevallen.
Marvel Super Heroes voor 5 euro vind ik een vrij goede deal om eens te kijken of dit soort games al dan niet bevallen.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Bedankt voor de tip. M'n kinderen zijn helemaal gek op de Lego Indiana Jones, dus dat moet goed zitten met de andere spellen.Kapoen schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 11:13:
De Steam Sales periode is begonnen en loopt tot 5 juli. Dus mensen die graag eens een Lego game willen proberen kunnen eens rondkijken of er goede kortingen te vinden zijn.
Momenteel nog eens 15% extra op lego. In de winkel kwam deze doos op 160,30€ - 15% = 136,26€Haay schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 13:28:
Ik kon zojuist 7 polybags uitzoeken bij aankoop van ongeveer 110 euro. Dus geen minifig, maar wel bij élke 15 euroPoekie schreef op maandag 12 juni 2017 @ 14:12:
Bij de Intertoys krijg je een gratis minifiguurtje bij aankoop van €15 aan LEGO en/of Duplo. Actie geldt t/m 30 juli 2017 of zolang voorraad strekt, in winkels en online.
Lijkt me niet kloppen maar ik klaag niet.
Overigens was het de Ferrari F40 die ik in een opwelling heb gekocht.
Vandaag korting bij Intertoys, 15% op veel duurdere sets. Ook Detective Office en Brick Bank nog op voorraad en goedkoopste ooit.
Je krijgt de 30352 city politieauto polybag erbij (was ooit een S@H goodie).
[ Voor 23% gewijzigd door Señor Sjon op 25-06-2017 11:59 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Haha, F40 tien euro goedkoper dan wat ik gisteren betaalde.Señor Sjon schreef op zondag 25 juni 2017 @ 11:57:
Vandaag korting bij Intertoys, 15% op veel duurdere sets. Ook Detective Office en Brick Bank nog op voorraad en goedkoopste ooit.
Er zijn vijf polybags, niet alleen de politieauto. Ook Star Wars, Friends, Duplo en Nexo Knights. Weet niet of je online kan kiezen, in de winkel wel. Met beetje geluk krijg je er meerdere.
En 10% toch, geen 15?
Ik zie bij intertoys slechts 10% korting?
(Brickwatch geeft trouwens inderdaad 15% korting)
(Brickwatch geeft trouwens inderdaad 15% korting)
[ Voor 39% gewijzigd door Delerium op 25-06-2017 12:22 ]
Het was (zeker tot mijn bericht, had het nog gecheckt) 15%. Ik heb 127,49 afgerekend voor DO vanochtend.
Wehkamp heeft ook een aardige korting. Claas voor € 129 bijvoorbeeld.
kopen en de nieuwe terugsturen met oude bon.Reinier schreef op zondag 25 juni 2017 @ 12:16:
[...]
Haha, F40 tien euro goedkoper dan wat ik gisteren betaalde.
Er zijn vijf polybags, niet alleen de politieauto. Ook Star Wars, Friends, Duplo en Nexo Knights. Weet niet of je online kan kiezen, in de winkel wel. Met beetje geluk krijg je er meerdere.
En 10% toch, geen 15?
Weet iemand misschien of je bij Intertoys in de winkel zelf een coupon of iets dergelijks nodig hebt? Op dit moment zoek ik me een ongeluk naar de Intertoys folder van deze week maar ik kan hem nergens vinden
Heb al diverse malen meegemaakt dat ik een uitgeknipte coupon bij me had maar dat ze zelf al de korting gelijk toepasten. Of dat ze de korting toepassen als je ze erop attendeert. Verschilt misschien per winkel. Gedoe met t uitknippen vind ik sowieso niet meer van deze tijd :-)Sirhc_95 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 13:18:
Weet iemand misschien of je bij Intertoys in de winkel zelf een coupon of iets dergelijks nodig hebt? Op dit moment zoek ik me een ongeluk naar de Intertoys folder van deze week maar ik kan hem nergens vinden
geen idee, maar folders staan ook nog hier https://www.spotta.nl/zoeken?q=intertoysSirhc_95 schreef op zondag 25 juni 2017 @ 13:18:
https://www.amazon.de/LEG...AAS-XERION/dp/B01CCT2ZLS/Reinier schreef op zondag 25 juni 2017 @ 12:32:
Wehkamp heeft ook een aardige korting. Claas voor € 129 bijvoorbeeld.
Nog net even aardiger..
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
En nog leuker: https://www.amazon.co.uk/gp/product/B01CCT2ZLSDukeBox schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:14:
[...]
https://www.amazon.de/LEG...AAS-XERION/dp/B01CCT2ZLS/
Nog net even aardiger..
Ja hallo! Kan ik nou bestellen of komt er dadelijk nog een scherpere aanbiedingSuli schreef op maandag 26 juni 2017 @ 12:41:
[...]
En nog leuker: https://www.amazon.co.uk/gp/product/B01CCT2ZLS
Levert niet in NL.
Wel. Ik zit al bij het "confirm" bestelling deel. Als het niet had gekund dan was ik niet zover gekomen.
Niet via prime en free delivery, bij mij komt er nog GBP 5.13 postal services bij, GBP 0,90 BTW. De koers van zowel visa als mastercard is 0,04 € per 1$ hoger, dus komt ook nog € 3,59 bij.Gim schreef op maandag 26 juni 2017 @ 12:56:
Wel. Ik zit al bij het "confirm" bestelling deel. Als het niet had gekund dan was ik niet zover gekomen.
Totaal is dus € 110,49 (toch nog iets goedkoper).
Betaal je overigens in GBP dan is het zelfs iets goedkoper, Amazon UK gebruikt een nóg hogere wisselkoers (1.182930 t.o.v. 1.140345)
Met de link van suli besteld voor 106,24.DukeBox schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:12:
[...]
Niet via prime en free delivery, bij mij komt er nog GBP 5.13 postal services bij, GBP 0,90 BTW. De koers van zowel visa als mastercard is 0,04 € per 1$ hoger, dus komt ook nog € 3,59 bij.
Totaal is dus € 110,49 (toch nog iets goedkoper).
Betaal je overigens in GBP dan is het zelfs iets goedkoper, Amazon UK gebruikt een nóg hogere wisselkoers (1.182930 t.o.v. 1.140345)
Ja, dat is dan toch veel meer dan de € 95,53 die hij zou moeten kosten..Gim schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:24:
Met de link van suli besteld voor 106,24.
Die prijs werd toch niet gezegd? Maar alleen dat hij hem nog goedkoper te leveren zag staan als de link ervoor?DukeBox schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:26:
[...]
Ja, dat is dan toch veel meer dan de € 95,53 die hij zou moeten kosten..
Wel volgens brickwatch.. wil alleen duidelijk maken dat voor UK deze vaak nog 10% afwijkt.Gim schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:29:
Die prijs werd toch niet gezegd? Maar alleen dat hij hem nog goedkoper te leveren zag staan als de link ervoor?
*knip* Dit had je zelf ook makkelijk kunnen vinden en/of uitproberen op de Amazon website.
[ Voor 72% gewijzigd door Yorinn op 26-06-2017 15:55 ]
Je moet ook altijd naar de 'bezorgd' prijs kijken op brickwatch, daar neem ik bezorgkosten en BTW verschil zoveel mogelijk in mee. Helaas is bezorgdprijs afhankelijk van gewicht bij Amazon (handig..) en koersopslag weer van je CC maatschappij. Beste is uiteindelijk de 'estimated VAT and P&P' te gebruiken, kom ik op 89.81 UKP bezorgd. VS 89.08 estimated. Gelukkig geen 10% verschilDukeBox schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:31:
[...]
Wel volgens brickwatch.. wil alleen duidelijk maken dat voor UK deze vaak nog 10% afwijkt.
*knip* Feedback op individuele moderaties mogen per DM naar de betreffende mod toe. Die horen niet in dit topic thuis.
[ Voor 86% gewijzigd door Yorinn op 27-06-2017 11:40 ]
Oops. Zal het onthoudenSuli schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:29:
Arocs is ook bij amazon uk goedkoop. Samen met nog wat andere lego doosjes kwam ik op iets van 7 pond verzendkosten.
@Gim: zij

Volgens hothbricks.fr zit er een dubbele VIP punten actie aan te komen van 1 t.e.m. 4 juli: bron.
Indien deze ook loopt in de Benelux ziet het schema voor de volgende dagen er zo uit:
- 1 t.e.m. 4 juli: dubbele VIP punten
- 1 t.e.m. 25 juli: 40251 mini Piggy Bank set bij aankoop van €55 (geen beperking qua thema)
- 3 juli t.e.m. 13 augustus: 40265 Friends Tic Tac Toe set bij aankoop van een Friends product.
(- 20 t.e.m. 26 juli: voucher 7 v/d kalender: 40266 Friends Storage Box, indien je een vriend(in) meeneemt naar een Lego store
)
Indien deze ook loopt in de Benelux ziet het schema voor de volgende dagen er zo uit:
- 1 t.e.m. 25 juli: 40251 mini Piggy Bank set bij aankoop van €55 (geen beperking qua thema)
- 3 juli t.e.m. 13 augustus: 40265 Friends Tic Tac Toe set bij aankoop van een Friends product.
(- 20 t.e.m. 26 juli: voucher 7 v/d kalender: 40266 Friends Storage Box, indien je een vriend(in) meeneemt naar een Lego store
[ Voor 11% gewijzigd door Kapoen op 27-06-2017 10:30 ]
Zou mooi zijn, maar houdt dit in dat als je de raket (die natuurlijk nog niet voorradig is) tijdens zo'n actie bestelt dat je dan ook die dubbele punten ontvangt?
Als je hem in die periode kunt bestellenArwinV schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 13:15:
Zou mooi zijn, maar houdt dit in dat als je de raket (die natuurlijk nog niet voorradig is) tijdens zo'n actie bestelt dat je dan ook die dubbele punten ontvangt?
De dubbele VIP punten zijn inmiddels live, maar nog geen spoor van de gratis Piggy Bank.Kapoen schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 10:29:
Volgens hothbricks.fr zit er een dubbele VIP punten actie aan te komen van 1 t.e.m. 4 juli: bron.
(- 20 t.e.m. 26 juli: voucher 7 v/d kalender: 40266 Friends Storage Box, indien je een vriend(in) meeneemt naar een Lego store)
Ja ik heb het ook gemerkt, misschien dat die tegen de middag of zo er wel bij komt. Ze hebben die Piggy Bank actie zelf officieel aangekondigd op hun kalender, dus die zal er zeker wel komen.zezke schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 09:55:
[...]
De dubbele VIP punten zijn inmiddels live, maar nog geen spoor van de gratis Piggy Bank.
Op brickwatch.net kan je prijzen vergelijken en koopjes zoeken op Lego/Technic dozen. Kies wel het juiste land in de rechterbovenhoek (NL of BE). In het geval van de Porsche moet je daarna set nummer 42056 zoeken.
[ Voor 10% gewijzigd door Kapoen op 01-07-2017 10:03 ]
En nog steeds geen varkentje... dan maar dagje wachten met bestellen...Kapoen schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 09:59:
[...]
Ja ik heb het ook gemerkt, misschien dat die tegen de middag of zo er wel bij komt. Ze hebben die Piggy Bank actie zelf officieel aangekondigd op hun kalender, dus die zal er zeker wel komen.
In het Lego topic meldde men dat het varkentje pas beschikbaar komt vanaf 10 juli in de webwinkel. Tot 9 juli krijg je deze set alleen in de Lego Stores zelf. Het staat in de kleine lettertjes van die pdf kalenderhemiparo schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 20:34:
[...]
En nog steeds geen varkentje... dan maar dagje wachten met bestellen...

Oeps... dank je!Kapoen schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 20:38:
[...]
In het Lego topic meldde men dat het varkentje pas beschikbaar komt vanaf 10 juli in de webwinkel. Tot 9 juli krijg je deze set alleen in de Lego Stores zelf. Het staat in de kleine lettertjes van die pdf kalender
Iedereen is er een beetje door verrast, beetje rare manier van werken van Lego.
En wanneer in de webwinkel is de VIP actie afgelopen zekerKapoen schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 23:07:
[...]
Iedereen is er een beetje door verrast, beetje rare manier van werken van Lego.
Hmmm... Even nadenken.
We willen nog twee Duplo sets kopen:
- 10837 (Wintervakantie van de Kerstman) voor 29,95 euro
- 10845 (Mijn eerste draaimolen) voor 24,95 euro
Bij elkaar is dat dus 54,90 euro. Net te weinig voor de piggybank.
Nu krijg je een tictactoe friends setje bij een friends aankoop. Dus dachten we aan:
- 41303 (Puppy speeltuin) voor 4,95.
Daarmee komen we EN boven de 55 euro (piggybank) EN hebben we een friendsproduct (tictactoe). En ook gratis verzenden.
Maar... in de kleine lettertjes staat ook dat geschenken en acties niet gecombineerd kunnen worden. Geldt dat voor deze situatie ook? Wie heeft hier ervaring mee? Ik kan natuurlijk ook eerst boven 55 euro gaan en dan nog een friends product doen. Twee bestellingen is weer een beetje zonde...
Of denk ik te ingewikkeld en krijgen we gewoon wat we willen? (dus die duplo sets, friends setje + piggy bank + tictactoe)? Ik hoop natuurlijk het laatste
Nu krijg je een tictactoe friends setje bij een friends aankoop. Dus dachten we aan:
Daarmee komen we EN boven de 55 euro (piggybank) EN hebben we een friendsproduct (tictactoe). En ook gratis verzenden.
Maar... in de kleine lettertjes staat ook dat geschenken en acties niet gecombineerd kunnen worden. Geldt dat voor deze situatie ook? Wie heeft hier ervaring mee? Ik kan natuurlijk ook eerst boven 55 euro gaan en dan nog een friends product doen. Twee bestellingen is weer een beetje zonde...
Of denk ik te ingewikkeld en krijgen we gewoon wat we willen? (dus die duplo sets, friends setje + piggy bank + tictactoe)? Ik hoop natuurlijk het laatste
[ Voor 18% gewijzigd door Goverman op 02-07-2017 18:04 ]
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan
volgens mij krijg je gewoon alle extra's, in de winkel doen ze daar iig niet moeilijk over en volgens mij met online verkopen ook niet..
Zoals ik lees ga je dit online bestellen. De piggy bank is online pas vanaf 10 juli.Goverman schreef op zondag 2 juli 2017 @ 17:38:
Hmmm... Even nadenken.
Ja, dat was al bekendfelder schreef op zondag 2 juli 2017 @ 20:12:
[...]
Zoals ik lees ga je dit online bestellen. De piggy bank is online pas vanaf 10 juli.
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan
Verwijderd
Porsche is besteld!👍🏼Kapoen schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 09:59:
[...]
Ja ik heb het ook gemerkt, misschien dat die tegen de middag of zo er wel bij komt. Ze hebben die Piggy Bank actie zelf officieel aangekondigd op hun kalender, dus die zal er zeker wel komen.
[...]
Op brickwatch.net kan je prijzen vergelijken en koopjes zoeken op Lego/Technic dozen. Kies wel het juiste land in de rechterbovenhoek (NL of BE). In het geval van de Porsche moet je daarna set nummer 42056 zoeken.
Tot en met 9 juli, bij een minimum besteding van 30 euro, 20% korting op LEGO Friends bij Toys"R"Us.
Klik
Klik
Al binnen ? Had hem later alsnog via .de besteld maar die is tijdens vervoer kwijt geraakt. Heb nu een her-zending aangevraagd, ben benieuwd.Gim schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:24:
Met de link van suli besteld voor 106,24.
Geen ideeDukeBox schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 16:02:
[...]
Al binnen ? Had hem later alsnog via .de besteld maar die is tijdens vervoer kwijt geraakt. Heb nu een her-zending aangevraagd, ben benieuwd.
Overigens voor de geïnteresseerde(n), de CLAAS XERION 5000 TRAC VC (42054) is nog steeds voor een hele schappelijke €99,97 te krijgen (inclusief bezorging) bij Amazon.co.uk. Alleen wel exclusief voor Prime leden, maar hier kun je een 30 dagen trial voor nemen (en tijdig beëindigen).
[ Voor 45% gewijzigd door Gim op 13-07-2017 10:19 ]
voor de liefhebbers (en freebees spaarders)
bij Fonq geven ze nu deze weg:
https://brickset.com/sets/5004932-1/Travel-Building-Suitcase
bij aankopen vanaf 24.99
bij Fonq geven ze nu deze weg:
https://brickset.com/sets/5004932-1/Travel-Building-Suitcase
bij aankopen vanaf 24.99
En binnen ditmaal? Ik moet hem nog ophalen. Vooral benieuwd of de doos intact is, niet eerder grote lego bij amazon besteld.DukeBox schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 16:02:
[...]
Al binnen ? Had hem later alsnog via .de besteld maar die is tijdens vervoer kwijt geraakt. Heb nu een her-zending aangevraagd, ben benieuwd.
Vraag me sowieso af of de CLAAS bij Amazon een echte aanbieding is. Wel goedkoop ten opzichte van andere aanbieders maar hij houdt lang aan. Misschien gewoon amazon eigen. Amazon.it heeft ook vaak scherpe prijzen.
Er staat 'Wordt vandaag bezorgd' (op afhaal locatie).. betwijfel het eerlijk gezegd.
Met de kortings bon heb ik er uiteindelijk € 93 voor betaald,
b.t.w. dit is ook best een goede prijs: LEGO Technic 42065
edit:
Nou 3x raden... het 2e pakketje ook verdwenen tijdens verzending
Poging nummer 3..
Met de kortings bon heb ik er uiteindelijk € 93 voor betaald,
b.t.w. dit is ook best een goede prijs: LEGO Technic 42065
edit:
Nou 3x raden... het 2e pakketje ook verdwenen tijdens verzending
Poging nummer 3..
[ Voor 46% gewijzigd door DukeBox op 28-07-2017 18:21 ]
Heb onlangs de claas bij amazon.fr gekocht voor 92,77€. Vond ik toen een zeer goede prijs.Gim schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 18:49:
[...]
En binnen ditmaal? Ik moet hem nog ophalen. Vooral benieuwd of de doos intact is, niet eerder grote lego bij amazon besteld.
Vraag me sowieso af of de CLAAS bij Amazon een echte aanbieding is. Wel goedkoop ten opzichte van andere aanbieders maar hij houdt lang aan. Misschien gewoon amazon eigen. Amazon.it heeft ook vaak scherpe prijzen.
Heb al regelmatig bij amazon gekocht, zowel grote als kleine dozen. Deze waren altijd zeer goed verpakt.
Nog nooit een beschadiging gehad.
Credits voor hypotweaker die het in het algemene aanbiedingen topic plaatste:
hypotweaker schreef op zondag 23 juli 2017 @ 10:52:
Alleen vandaag 10% korting op alles bij Intertoys.nl. Leuk voor Lego :-)
Bij Intertoys 10% korting op alle Lego van vrijdag 28 juli t/m zondag 30 juli.
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Lijkt niet te stapelen met die 1+1 op dimensions helaas.
Is die nog gaande dan, of alleen online? Kreeg in een filiaal poosje terug te horen dat ie daar nog maar tot iets van 17 juli liep.Megalodon86 schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 17:16:
Lijkt niet te stapelen met die 1+1 op dimensions helaas.
Gedoe is alleen dat online amper iets voorradig is dus je moet op zoek naar een filiaal in de buurt die het nog net wel aanbiedt wat je wil en dan hopelijk ook nog die tweede set die je wil.
[ Voor 24% gewijzigd door Gim op 29-07-2017 11:14 ]
voor die dimensions setjes: even brickwatch in de gaten houden: ik zat bij de 1+1 actie ook naar intertoys te kijken. ook in fysieke winkel geweest, maar niks meer van jaar 2 op voorraad. Maar bij amazon.fr hebben ze jaar 2 wel tegen ongeveer dezelfde prijs..
Amazon.fr is vannacht helaas weer omhoog gegaan, te lang getwijfeld hehe... Maar dat was vooral omdat ik vorige week al 2 fun packs en story pack besteld had (Excalibur Batman, Unikitty, Lego Batman Movie Story).
Amazon.it anders? Vond daar een level pack van back2thefuture voor iets van €7. Zelfs met verzendkosten goed te doen.
20% korting bij ToysRUs op LEGO aankopen boven de € 40,-. De 71042 Silent Mary wordt nu wel heel verleidelijk, maar ook een kans voor 71006 The Simpsons House indien nog niet binnen.
[ Voor 55% gewijzigd door NMJ op 31-07-2017 07:32 ]
En mogelijk de laatste kans om nog de 75095 TIE Fighter (UCS) of de 75060 Slave-1 voor €160 te scoren. Van beide sets gaan speculaties dat één (of beiden) er eind dit jaar uit gaan.NMJ schreef op maandag 31 juli 2017 @ 07:08:
20% korting bij ToysRUs op LEGO aankopen boven de € 40,-. De 71042 Silent Mary wordt nu wel heel verleidelijk, maar ook een kans voor 71006 The Simpsons House indien nog niet binnen.
Volgens de track en trace kwamen mijn setjes (besteld bij amazon.fr) daar vandaan haha... bestellen in Frankrijk, komen ze van Italië, via België naar NederlandGim schreef op zondag 30 juli 2017 @ 11:18:
Amazon.it anders? Vond daar een level pack van back2thefuture voor iets van €7. Zelfs met verzendkosten goed te doen.

Haha ja dat kan. Heb dat ook weleens gehad met bestellen in Amerika en ontvangen via Duitsland. Of bestellen bij amazon.fr en dan een pakketje krijgen vanuit CanadaMegalodon86 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 09:51:
[...]
Volgens de track en trace kwamen mijn setjes (besteld bij amazon.fr) daar vandaan haha... bestellen in Frankrijk, komen ze van Italië, via België naar Nederland
En darn.... silent mary is wel heel aantrekkelijk via toys r us....
Amazon.co.uk is aan het stunten met Ghostbusters Firehouse.
https://www.amazon.co.uk/...e&dpPl=1&dpID=61KO5htVzCL
£269 dus omgerekend naar euro's toch een heeeeel stuk goedkoper dan LEGO's €399 en ook goedkoper dan de prijs die we vaker vanuit italie zien met Amazon.
https://www.amazon.co.uk/...e&dpPl=1&dpID=61KO5htVzCL
£269 dus omgerekend naar euro's toch een heeeeel stuk goedkoper dan LEGO's €399 en ook goedkoper dan de prijs die we vaker vanuit italie zien met Amazon.
Thanks, zat van de week al te kijken of die er tussen stond voor deze actie. Ik heb hem meteen besteld samen met de 42069 voor 99 euro. De 42070 is nu 190 euro bij Toys'R'Us met deze actie, maar vind ik nog steeds wat te veel (mag nog wel 30 euro af wat mij betreft).
Nu maar even afwachten of Toys'R'Us echt gaat leveren, ze hebben er nog al een handje van zooi te cancellen als ze niet voor de actieprijs willen leveren.
[ Voor 15% gewijzigd door AppieNL op 02-08-2017 14:38 ]
Ik heb een dubbele aanbieding + een aantal offtopic reacties daarop verwijderd.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Bij bol.com krijg je een City jungle ATV polybag bij Lego City bestellingen tm 31 aug. zo lang de voorraad strekt
Destiny's Bounty heeft een retailprijs van 119,99 pond in de UK. Zeg maar ~ €135 bij de huidige wisselkoers. Wat dus betekent dat wanneer er een goede aanbieding op die Destiny's Bounty in Engeland is dan wordt die significant veel goedkoper dan hier. Nu al heeft Amazon UK dat schip in de aanbieding voor ~ 111 pond wat nog maar een kleine aanbieding is, en komt de prijs inclusief verzending al vrijwel overeen met de aanbieding van Toys'R'Us.AppieNL schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:36:
Thanks, zat van de week al te kijken of die er tussen stond voor deze actie. Ik heb hem meteen besteld samen met de 42069 voor 99 euro. De 42070 is nu 190 euro bij Toys'R'Us met deze actie, maar vind ik nog steeds wat te veel (mag nog wel 30 euro af wat mij betreft).
Nu maar even afwachten of Toys'R'Us echt gaat leveren, ze hebben er nog al een handje van zooi te cancellen als ze niet voor de actieprijs willen leveren.
Maar als je dat Ninjago schip graag snel wilt hebben is €130 bij Toys'R'Us natuurlijk een prima aanbieding op dit moment.
Dat viel mij ook al op ja, had hem al bijna gekocht, totdat ik zag dat de adviesprijs daar veel lager is. Als daar dan nog eens 30% of meer vanaf gaat, wat bij amazon.co.uk niet vreemd is, dan wordt het érg interessant.
Ja, dat zag ik gisteren pas te laat dat korting maar 7 pond was op de adviesprijs bij Amazon UK. Dus het schip voor 90-100 euro zie ik ook nog wel gebeuren dit jaar.
De 42069 zal vast ook nog wel cheaper worden (80-90 denk ik).
Ik heb m'n order niet geannuleerd bij Toys'r'us, met een prijs van 5 cent per onderdeel bij allebei de sets vind ik het al best.
De 42069 zal vast ook nog wel cheaper worden (80-90 denk ik).
Ik heb m'n order niet geannuleerd bij Toys'r'us, met een prijs van 5 cent per onderdeel bij allebei de sets vind ik het al best.
Voor de Lego Dimensions liefhebbers (of op z'n minst de verzamelaars van minifiguren), is er bij amazon.fr weer veel in de aanbieding, sommige goedkoper dan brickwatch aangeeft op dit moment. Ik heb net 3 levels packs besteld voor 10 euro per stuk; Adventure Time, Mission Imposible, Portal 2. Ook de Harry Potter teampack voor 10 euro en nog wat losse funpacks voor 5.
*edit 9 augustus, wegens bijkomende acties deze post maar even opgepoetst*
Lego store & S@H acties
* 1 t.e.m. 30 augustus: kalender coupon 8 -> Lego passport (store only)
* 10 t.e.m. 30 augustus: bij minimum besteding €30 -> 5004936 - Iconic Cave
* 14 aug t.e.m. 29 oktober: bij aankoop Ninjago product (geen min. bedrag?) -> 5004916 - Kai's Dojo Pod
Niet zeker of deze in elke store telt, zowiezo niet online:
* nog t.e.m. 19 augustus: bij aankoop €30 City producten -> 7280 - Straight & Crossroad plates - bron
Nog niet bevestigd (bron):
* 1 t.e.m. 3 september: dubbele VIP punten naar aanleiding van Force Friday
* 1 t.e.m. 3 september: bij aankoop SW producten? -> 40176 Scarif Stormtrooper
Lego store & S@H acties
* 1 t.e.m. 30 augustus: kalender coupon 8 -> Lego passport (store only)
* 10 t.e.m. 30 augustus: bij minimum besteding €30 -> 5004936 - Iconic Cave
* 14 aug t.e.m. 29 oktober: bij aankoop Ninjago product (geen min. bedrag?) -> 5004916 - Kai's Dojo Pod
Niet zeker of deze in elke store telt, zowiezo niet online:
* nog t.e.m. 19 augustus: bij aankoop €30 City producten -> 7280 - Straight & Crossroad plates - bron
Nog niet bevestigd (bron):
* 1 t.e.m. 3 september: dubbele VIP punten naar aanleiding van Force Friday
* 1 t.e.m. 3 september: bij aankoop SW producten? -> 40176 Scarif Stormtrooper
[ Voor 103% gewijzigd door Kapoen op 09-08-2017 07:28 . Reden: nieuwe acties ]
Bij Galeria Kaufhof in duitsland 10247 Creator reuzenrad voor 134,95
Vergeleken bij brickwatch laagste ooit.
https://www.galeria-kaufh...7/2000005262?v=3000017938
Hij geeft bij mij 115 euro aan. Reken je BTW correctie of verzendkosten erbij?UdiBenLudi schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 11:17:
Artikel ist leider nicht mehr verfügbarUdiBenLudi schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 11:17:
Lol hebben ze dus tussendoor aangepast.Gim schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 18:02:
[...]
Hij geeft bij mij 115 euro aan. Reken je BTW correctie of verzendkosten erbij?
Als het goed is gereserveerd in de winkel (krijg daar nog een mail van) voor 115 euro ga ik em zeker halen.
[ Voor 8% gewijzigd door UdiBenLudi op 10-08-2017 07:28 ]
Bestellen en leveren in nl ging niet, maar gereserveerd in de winkel en voor internet prijs meegekregen €115,-UdiBenLudi schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 07:26:
[...]
Lol hebben ze dus tussendoor aangepast.
Als het goed is gereserveerd in de winkel (krijg daar nog een mail van) voor 115 euro ga ik em zeker halen.
Voor de mensen in de noordelijke grensstreek is er een Duitse aanbieding bij Multi-Markt.
42070 6X6 ALLTERRAIN-SLEEPWAGEN

€189.99 (€190.39 laagste prijs ooit in de Brickwatch)
Aanbieding is geldig van 14.08.2017 - 19.08.2017.
Link naar de folder: http://www.multi-markt.co...ge/mobile/index.html#p=10
42070 6X6 ALLTERRAIN-SLEEPWAGEN

€189.99 (€190.39 laagste prijs ooit in de Brickwatch)
Aanbieding is geldig van 14.08.2017 - 19.08.2017.
Link naar de folder: http://www.multi-markt.co...ge/mobile/index.html#p=10
[ Voor 4% gewijzigd door Odeklontje op 13-08-2017 19:47 . Reden: Datum van aanbieding toegevoegd ]
Volgens mij staan hier wel mooie aanbiedingen tussen:
http://1001farmtoys.nl/index.php?cPath=174_459
http://1001farmtoys.nl/index.php?cPath=174_459
Bij Intertoys zijn bepaalde Lego Star Wars sets flink afgeprijsd. Tot wel 55%
Even de desktoplink: http://www.intertoys.nl/S...korting+op+lego+star+wars
Bart Smit doet ook mee. Bij Bart Smit is 75532 wel voorradig bv.
@señor sjon Weet ik, maar niet iedereen zal ook naar Bart Smit kijken, die klikken alleen op je link. En de voorraad van Intertoys en Bart Smit is anders. Vermelden waard.
@señor sjon Weet ik, maar niet iedereen zal ook naar Bart Smit kijken, die klikken alleen op je link. En de voorraad van Intertoys en Bart Smit is anders. Vermelden waard.
[ Voor 57% gewijzigd door Suli op 18-08-2017 08:58 ]
Bart Smit = Intertoys
Zijn die aanbiedingen enkel geldig in de webshops van Intertoys en Bart Smit, of ook in de winkels van Intertoys?cellkuh schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 07:34:
Ik zie wel dat de voorraad bij beide webshops verschillend is..Señor Sjon schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 08:54:
Bart Smit = Intertoys
Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
Volgens de site zelfs tot 70%!cellkuh schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 07:34:
En de hoogste kortingen zijn 72%, 73% en 87%?!

Is ook niet zo moeilijk om 87% korting te geven als de vanaf prijs 44 euro hoger is dan de adviesprijs van Lego zelf (set 75132).
Desondanks staan er leuke sets tussen dus doe er je voordeel mee (na een prijscheck op Brickwatch
Iemand enig idee tot wanneer de Intertoys actie duurt?
Let op:
Wat willen we WEL in dit topic?
• Kortingscodes voor Lego en Duplo
• Aanbiedingen voor Lego en Duplo
Geef ook zoveel mogelijk specifieke informatie over de aanbieding (inclusief directe link en indien mogelijk een prijsvergelijking), dus niet alleen de melding.
• Aanvullingen en correcties
Wat willen we NIET in dit topic?
• Slowchat / offtopic-reacties Deze reacties worden zonder pardon verwijderd
• Vragen om kortingscodes
• Het uitdelen van kortingscodes via DM is ook niet de bedoeling
• Discussies en/of shopreviews over de verschillende webwinkels
• Simpele vragen die de verkoper ook kan beantwoorden
• Meldingen met wat je besteld hebt
• Referrals
Overige Lego-topics op Tweakers:
• Voor algemene discussie: Het Grote Lego Topic - Deel 8
• Voor V&A zie: Vraag & Aanbod overig.
• Voor het ruilen van minifigs zie: [LEGO] minifigure ruil topic
• Voor nepperds, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.
• Voor statusupdates van bestellingen en vragen / discussie over Lego-webshops: niet hier, wel in Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops.
• Lego Masters: Lego Masters
• Voor discussie over cashback-sites: Ervaringen met cashback-sites
Let op bij het plaatsen van een aanbieding op externe verkopers bij een webshop.
Hebben deze, veelal nieuwe verkopers, geen/weinig reviews, is het mogelijk een scam. Let hier op bij het plaatsen van een aanbieding.
Hebben deze, veelal nieuwe verkopers, geen/weinig reviews, is het mogelijk een scam. Let hier op bij het plaatsen van een aanbieding.
Wat willen we WEL in dit topic?
• Kortingscodes voor Lego en Duplo
• Aanbiedingen voor Lego en Duplo
Geef ook zoveel mogelijk specifieke informatie over de aanbieding (inclusief directe link en indien mogelijk een prijsvergelijking), dus niet alleen de melding.
• Aanvullingen en correcties
Wat willen we NIET in dit topic?
• Slowchat / offtopic-reacties Deze reacties worden zonder pardon verwijderd
• Vragen om kortingscodes
• Het uitdelen van kortingscodes via DM is ook niet de bedoeling
• Discussies en/of shopreviews over de verschillende webwinkels
• Simpele vragen die de verkoper ook kan beantwoorden
• Meldingen met wat je besteld hebt
• Referrals
Overige Lego-topics op Tweakers:
• Voor algemene discussie: Het Grote Lego Topic - Deel 8
• Voor V&A zie: Vraag & Aanbod overig.
• Voor het ruilen van minifigs zie: [LEGO] minifigure ruil topic
• Voor nepperds, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.
• Voor statusupdates van bestellingen en vragen / discussie over Lego-webshops: niet hier, wel in Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops.
• Lego Masters: Lego Masters
• Voor discussie over cashback-sites: Ervaringen met cashback-sites