This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Mooie (verborgen?) actie! Meteen ook een Caterham besteld.Señor Sjon schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 09:49:
Je moet natuurlijk niet al bestaande VIP-points inruilen. Maar net de Caterham besteld.Ben benieuwd of het stand houdt op het moment dat er uitgeleverd wordt. Dan pas worden ze toegewezen.
Maar bij het plaatsen van je bestelling had je wel 3x?nlboy schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 10:26:
Mijn bestelling van 4 april (gister verzonden) heeft de normale VIP-punten gekregen.
En wat zeiden ze bij Lego? Dadelijk blijkt het een foutje in het systeem te zijn, wat ze dan bij deze weten en worden de bestellingen van anderen naar normale VIP punten gecorrigeerdRaznov schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 10:30:
Juist gisteren de 10255 besteld, ik kreeg toen nog gewoon de normale VIP punten hoeveelheid. Toch maar even contact over opgenomen met Lego.
Zou heel goed kunnen, heb ze een mailtje gestuurd dus had geen directe contact. Anders zouden ze er ongetwijfeld op een andere manier achter gekomen zijn. Zou een beetje vreemd zijn om even 20 euro aan VIP punten te laten schieten heGim schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 10:33:
[...]
En wat zeiden ze bij Lego? Dadelijk blijkt het een foutje in het systeem te zijn, wat ze dan bij deze weten en worden de bestellingen van anderen naar normale VIP punten gecorrigeerd
Dat kan ik mij helaas niet meer herinneren.Gim schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 10:28:
[...]
Maar bij het plaatsen van je bestelling had je wel 3x?
Ik ben benieuwd Raznov, anders ga ik ze ook even een mail sturen.
[ Voor 13% gewijzigd door nlboy op 07-04-2017 10:38 ]
Is ook weer zoRaznov schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 10:35:
[...]
Zou heel goed kunnen, heb ze een mailtje gestuurd dus had geen directe contact. Anders zouden ze er ongetwijfeld op een andere manier achter gekomen zijn. Zou een beetje vreemd zijn om even 20 euro aan VIP punten te laten schieten he.
De 3x vip points actie staat gewoon vermeld op de siteGim schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 10:33:
[...]
En wat zeiden ze bij Lego? Dadelijk blijkt het een foutje in het systeem te zijn, wat ze dan bij deze weten en worden de bestellingen van anderen naar normale VIP punten gecorrigeerd
Wat een gedoe, maar wel de moeite waard.Raznov schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 12:14:
Yes nu wel. Net toch even klantenservice gebeld. Mijn order kon niet geannuleerd worden omdat deze al in warehouse was. Enige optie was aanvraag doen voor terugsturen en opnieuw een order plaatsen.
[ Voor 14% gewijzigd door nlboy op 07-04-2017 13:41 ]
Volgens bouwsteentjes.info duurt deze actie tot 23 april. Dat wil zeggen dat ze overlapt met de 100 VIP punten voucher vd kalenderharley schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 10:11:
Geen flauw idee, maar profiteer ervan zolang het nog kan
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Wanneer is dat? En zit de kans erin dat de Kever dan gratis bij geleverd wordt?Kapoen schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 13:26:
[...]
Volgens bouwsteentjes.info duurt deze actie tot 23 april. Dat wil zeggen dat ze overlapt met de 100 VIP punten voucher vd kalender
De Kever actie loopt tot 20 april. De voucher van 15 t.e.m. 27 april, en de 3x VIP punten blijkbaar tot 23 april. Dus om alles mee te nemen moet je tussen 15 en 20 april een Lego store bezoeken.nlboy schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 13:28:
[...]
Wanneer is dat? En zit de kans erin dat de Kever dan gratis bij geleverd wordt?
Je loopt natuurlijk altijd het risico dat de Kever set uitgeput is in de winkel. Dat hangt volledig af van de populariteit er van.
HahahaMonga schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 12:11:
[...]
De 3x vip points actie staat gewoon vermeld op de site

Helaas van de week ook al een bestelling gedaan van 50 euro (voor de Kever), dus loop een wooping 100 punten mis, maar had dit best ruk gevonden als ik een grotere aankoop had gedaan.
Voor mij kwam dit onverwacht ja, ik heb deze week dan ook te vroeg een bestelling geplaatst om zeker die mini Kever te krijgen. Net zoals jou heb ik ook geen grote aankoop gedaan gelukkig.AppieNL schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 16:09:
Maar deze 3x VIP punten actie was niet eerder bekend of heb ik wat gemist? Ik zie het iig niet staan in Kapoen's strakke overzichtje een paar pagina's terug (niet dat hij alles kan weten natuurlijk). Maar dit lijkt nogal zonder aankondiging?
Helaas van de week ook al een bestelling gedaan van 50 euro (voor de Kever), dus loop een wooping 100 punten mis, maar had dit best ruk gevonden als ik een grotere aankoop had gedaan.
Veel geruchten sites zoals lcc, bouwsteentjes, hothbricks, promobricks,... zagen het ook niet aankomen. Dus ik kon het hier niet plaatsen
*edit* zelfs op de officiële pdf kalender voor maart en april staat deze actie niet vermeld.
[ Voor 4% gewijzigd door Kapoen op 07-04-2017 18:32 ]
http://www.intertoys.nl/S...searchTerm=LEGOuitverkoop
Tot 40% korting op een klein aantal sets waaronder vooral kleinere star wars sets
https://www.dreamland.be/...ice:&maxPrice:&pageSize:&
En omdat ze paasmaandag dicht zijn geeft colruyt (waar je oa dreamland producten kan afhalen) momenteel enkele dagen 3% korting op alles, en zonet gemerkt aan mijn rekening dat deze wel degelijk te cumuleren zijnEppo © schreef op woensdag 12 april 2017 @ 22:12:
Kwam in mijn mail nog tegen, 15% korting op LEGO city bij dreamland (België):
https://www.dreamland.be/...ice:&maxPrice:&pageSize:&
Zat zelf ook te twijfelen maar nu de mini kever op is en intertoys een 10% korting heeft nu met Pasen met mini fig, ben ik voor de Brick Bank bij Intertoys gegaan, direct voordeel ipv bij volgende aankoop.sjong schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 22:22:
Eigenlijk wou ik niet bestellen tot aan oktober of zo. Maar 3x vip punten doet mij toch erg twijfelen om toch de Detective's Office te gaan bestellen.
Palace cinema dan maar in oktober haha... de set zal dit jaar ook wel aan t einde komen.
LEGO Creator Verandering van de Seizoenen - 31038 voor € 32,99
Gisteren de mini kever meegekregen bij de legostore in Oberhausen
Deze komt wel helaas pas na de 'May the 4th' actieperiode.
29 april - 75149 Resistance X-Wing - van €99,99 voor €59,99
30 april - 75523 Scarif Stormtrooper - van €29,99 voor €17,99
01 mei - 75153 AT-ST - van €54,99 voor €32,99
02 mei - 75164 Rebel Trooper Battle Pack - van €17,99 voor €10,79
03 mei - 75173 Luke's Landspeeder - van €29,99 voor €17,99
04 mei - 75105 Millennium Falcon - van €159,99 voor €95,99
05 mei - 75120 K-2SO - van €29,99 voor €17,99
06 mei - 75171 Battle on Scarif - van €69,99 voor €41,99
[ Voor 13% gewijzigd door Haay op 21-04-2017 13:50 . Reden: Set-namen toegevoegd. ]
Of ik heb wat gemist, of ik mis de naam van de webshop waar deze dagacties gelden.Haay schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:43:
Lijstje van sets welke de 40% korting krijgen, met Nederlandse van --> voor prijzen:
30 april - 75523 Scarif Stormtrooper - van €29,99 voor €17,99
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Als ik een goede gok moet doen, dan ga ik voor de Lego webshop.Yorinn schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 19:06:
[...]
Of ik heb wat gemist, of ik mis de naam van de webshop waar deze dagacties gelden.
Ja inderdaad:Gim schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 19:45:
[...]
Als ik een goede gok moet doen, dan ga ik voor de Lego webshop.
https://shop.lego.com/nl-...=HP-SHM-DPC-SW-may4th-006
Vanaf 29 april tot en met 6 mei.
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Tja, wie zal het zeggen? De MF is natuurlijk het schip van Han Solo. En die is nu RIP sinds einde van The Force Awakens (ik neem aan dat dat nu na 1½ jaar geen spoiler meer isMighty schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 22:48:
De 75105 Millennium Falcon lijkt dan de moeite waard. Of komt er een verbeterde versie van nav de nieuwe film??
Verwijderd
Dit verhaal klopt niet. De 75105 is de MF uit The Force Awakens. Met een oudere Han Solo, wat piraten etc erbij. De MF wordt aan het eind van de film door Rey meegenomen naar Ahch-To waar Luke is.Haay schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 22:59:
[...]
Tja, wie zal het zeggen? De MF is natuurlijk het schip van Han Solo. En die is nu RIP sinds einde van The Force Awakens (ik neem aan dat dat nu na 1½ jaar geen spoiler meer is). Dus mogelijk komt er een vernieuwde versie voor The Last Jedi, of de MF speelt geen rol van betekenis meer in TLJ en de 75105 wordt gewoon uitgefaseerd eind van het jaar. Koffiedik kijken...
Ik denk dat de MF wel degelijk een rol blijft spelen in de volgende film zoals ook te zien is in de trailer.
De geruchten gaan dus van een re-release van de UCS Falcon voor oktober. En mijn handjes jeuken meer voor die versie (plek is er ook al boven m'n helicarrier in de vitrine kastMighty schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 22:48:
De 75105 Millennium Falcon lijkt dan de moeite waard. Of komt er een verbeterde versie van nav de nieuwe film??
Ik heb wel een paar keer zitten kijken naar die AT-ST op Amazon.de en dat prijsje bij Lego is dan lager dan die ooit is geweest op brickwatch, dus die zal ik wel bestellen. Moet ik alleen nog iets vinden voor 2-3 tientjes om ook nog even die polybag te scoren van R2-D2
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
https://www.coolshop.nl/p...eTracker+UK+Ltd.%E2%80%8B
Twijfel een beetje om hem met cc te bestellen.
Kan er veel mis gaan?
Hoorde gisteren ook iets op opgelicht dat er sites zijn puur om cc gegevens buit te maken...
Edit:
Zie op internet 50/50 goede en slechte ervaringen met Coolshop. Ach cc is verzekerd, dus besteld...
[ Voor 44% gewijzigd door BlakHawk op 26-04-2017 07:10 ]
Ik heb m ook voor die prijs kunnen kopen, betaald met iDeal. Maar ik verwacht dat ze die order gaan annuleren. Is natuurlijk gewoon een fout geweest.dfrenner schreef op woensdag 26 april 2017 @ 06:47:
Prijsfout:
https://www.coolshop.nl/p...eTracker+UK+Ltd.%E2%80%8B
Twijfel een beetje om hem met cc te bestellen.
Kan er veel mis gaan?
Hoorde gisteren ook iets op opgelicht dat er sites zijn puur om cc gegevens buit te maken...
Edit:
Zie op internet 50/50 goede en slechte ervaringen met Coolshop. Ach cc is verzekerd, dus besteld...
Inmiddels ook niet meer beschikbaar. Ging om een prijs van €22,94.
[ Voor 3% gewijzigd door Snoz Lombardo op 26-04-2017 07:24 ]
Hier het zelfde, ik dacht neem de gok en zie het wel,Snoz Lombardo schreef op woensdag 26 april 2017 @ 07:22:
[...]
Ik heb m ook voor die prijs kunnen kopen, betaald met iDeal. Maar ik verwacht dat ze die order gaan annuleren. Is natuurlijk gewoon een fout geweest.
De negatieve reviews die ik zie zijn hoofdzakelijk levertijd gerelateerd, dat vind ik dan geen probleem in dit geval

Reuzenrad voor 155. Levering door Amazon zelf (nabestelling). Zo te zien een pricematch met Kaufhoff. Beste prijs sinds de Black Friday deal.
Must
Resist
[ Voor 16% gewijzigd door Señor Sjon op 26-04-2017 08:46 ]
Ik heb hem ook maar ik zou mijn geld ergens anders aan spenderen als ik jou was, heel erg feeble allemaal..Señor Sjon schreef op woensdag 26 april 2017 @ 08:44:
https://www.amazon.de/gp/product/B00XWSFNJ0/
Reuzenrad voor 155. Levering door Amazon zelf (nabestelling). Zo te zien een pricematch met Kaufhoff. Beste prijs sinds de Black Friday deal.
Must
Resist
Hi
We are writing to you as you have ordered the item LEGO Technic - Bucket Wheel Excavator (42055).
https://www.coolshop.nl/p...el-excavator-42055/AG74EB
There has been an obvious pricing error with the item, and we are closing all the orders.
The price should have been 229,94 EUR.
We apologize for all the inconvenience caused.
Important information regarding refunds.
- If you paid with a credit card, you do not need to take any action.
- For payments made with iDeal we would ask you to contact our customer support (https://www.coolshop.nl/care/ ), and to give us both your IBAN account number together with the Bic/Swift number.
Met vriendelijke groeten
Coolshop Support Team
Beetje raar dat er vervolgens een Nederlandse mail achteraan komt met dat het niet meer op voorraad is, en het onder mijn account nog gewoon als open staat. Stuur dan gewoon dat het een prijs fout is.
Tot onze spijt moeten wij u informeren dat een artikel op uw bestelling niet meer beschikbaar is. Daarom is uw order voor LEGO Technic - Bucket Wheel Excavator (42055) /LEGOgeannuleerd. Onze excuses voor het ongemak en we verzekeren u dat als dit product ooit opnieuw wordt ingekocht het weer zal worden toegevoegd aan onze shop.
Met vriendelijke groeten,
Coolshop
Verwijderd
https://www.amazon.de/gp/...igible?ie=UTF8&f_new=true
Amazone.de is helaas uitverkocht, maar voor degene die voor 30/4 langs een Duitse Kaufhof komen:Señor Sjon schreef op woensdag 26 april 2017 @ 08:44:
https://www.amazon.de/gp/product/B00XWSFNJ0/
Must
Resist
met de voucher/code 6TAGE krijg je het rad mee voor €140,- !
Afgelopen week ook al een aantal keer 127 en 164 geweest bij 'nieuwe' verkopers op amazon.de. Deze lijkt echter al heel wat reviews te hebben verzameld. Vraag me toch af wat de 'catch' isVerwijderd schreef op woensdag 26 april 2017 @ 11:32:
het viel mij op dat hier de porsche te vinden is voor €141,00
Verwijderd
Ga me dan toch afvragen waarom ze ze dan zo laag aanbieden en of ze daadwerkelijk te vertrouwen zijn..WhAsSsAaA schreef op woensdag 26 april 2017 @ 12:05:
[...]
Afgelopen week ook al een aantal keer 127 en 164 geweest bij 'nieuwe' verkopers op amazon.de. Deze lijkt echter al heel wat reviews te hebben verzameld. Vraag me toch af wat de 'catch' is
De Rikster schreef op woensdag 26 april 2017 @ 09:36:
[...]
Ik heb hem ook maar ik zou mijn geld ergens anders aan spenderen als ik jou was, heel erg feeble allemaal..
En nu voor 109,60 + 21 verzenden...activav6 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 11:47:
[...]
Amazone.de is helaas uitverkocht, maar voor degene die voor 30/4 langs een Duitse Kaufhof komen:
met de voucher/code 6TAGE krijg je het rad mee voor €140,- !
[ Voor 30% gewijzigd door Señor Sjon op 26-04-2017 12:19 ]
Ik heb de gok gewaagd, zal laten weten wat het eindresultaat wordtVerwijderd schreef op woensdag 26 april 2017 @ 12:06:
[...]
Ga me dan toch afvragen waarom ze ze dan zo laag aanbieden en of ze daadwerkelijk te vertrouwen zijn..
Update vrijdag 28/4:
zonet mailtje van amazon.de gehad dat mijn bestelling geannuleerd is.
[ Voor 13% gewijzigd door roeleboel op 28-04-2017 09:39 ]
Dit is dezelfde scam als in een ander topic ook al naar voren komt:Señor Sjon schreef op woensdag 26 april 2017 @ 12:10:
[...]
[...]
En nu voor 109,60 + 21 verzenden...Daarvoor kon ik het niet laten. 130 euro is ie nog nooit geweest en toch een leuke korting vanaf 190,-.
\[Amazon.de Marketplace] Raspberry Pi 3B voor €17,-
Zie ook: http://www.polygon.com/20...ntendo-switch-scam-amazon
Kort gezegd komt het erop neer dat deze verkopers er met het geld vandoor gaan in de periode dat Amazon je claim behandelt. Daarna zijn ze uiteraard onvindbaar. Je krijgt in principe je geld terug van Amazon, maar het is verder tijdverspilling en je helpt deze scammers aan meer geld.
- levertijd is 11-30 mei. Niet zo vreemd met een internationale verzending via Italië (die wel vaker goedkoper spul hebben).
- geen nieuw account, maar al jaenlang op Amazon. Bij gehackte accounts wordt een mailadres toegevoegd dat je buiten Amazon af moet rekenen.
Ach, het is betaald via CC. Ik zie het wel.
[ Voor 39% gewijzigd door Señor Sjon op 26-04-2017 13:52 ]
Op dit moment wordt Amazon overspoeld met dit soort aanbod. Het zijn allemaal winkeltjes met over het algemeen maar een paar reviews, maar een zeer groot, breed aanbod, om zoveel mogelijk te verkopen. Hier zit dus inmiddels ook Lego bij. Het zijn zeer onrealistische prijzen, kwam er net ook weer een tegen op Amazon.fr. Check de prijzen en wie ze aanbiedt:Señor Sjon schreef op woensdag 26 april 2017 @ 13:25:
Die scam is toch gebaseerd op direct mailen via de marketplace? Daar was in dit geval geen sprake van + veel reviews over langere tijd
- levertijd is 11-30 mei. Niet zo vreemd met een internationale verzending via Italië (die wel vaker goedkoper spul hebben).
- geen nieuw account, maar al jaenlang op Amazon. Bij gehackte accounts wordt een mailadres toegevoegd dat je buiten Amazon af moet rekenen.
Ach, het is betaald via CC. Ik zie het wel.
***members only***
https://www.amazon.fr/s/r...55&rh=i%3Aaps%2Ck%3A42055
Ik zou op dit moment ervoor waken om iets via Amazon Marketplace te bestellen, zolang ze dit probleem niet onder controle hebben.
Grappig ook om te zien dat de aanbieder die op de Duitse site zegt vanuit Italië te verzenden, op de Italiaanse Amazon site uiteraard niet aanbiedt. Hier is het ineens iemand uit Oostenrijk die deze prijzen aanbiedt, uiteraard ook met lange levertijd.
De lange levertijd wordt expres gekozen, omdat een deel van de mensen dan pas heel laat een claim indient. Amazon kan dan de betaling naar de verkoper niet meer tegenhouden. Daarnaast vergeet een deel van de mensen te klagen, omdat ze zich niet meer herinneren iets te hebben gekocht (wat je minder makkelijk vergeet als je deze week bijvoorbeeld nog iets verwacht).
[ Voor 20% gewijzigd door Hvanschagt op 26-04-2017 14:07 ]
mmm deze vande week besteld in amazone frankrijk, 218 euro ( wat ik al een koopje vond )Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2017 @ 11:32:
EDIT, m'n collega heeft bij dezelfde aanbieder zijn 911 ook besteld en al ontvangen
Mijn 911 zou as Zaterdag geleverd worden.
Edit 2: hij is inmiddels geleverd. Heel blij mee. Nu gaat hij een paar jaar de kast in. Zodat ik hier een vader /zoon project van kan maken. (Zoon nu 1,5 jaar oud)
Volgende aankoop wordt de lemans auto.
[ Voor 31% gewijzigd door HeAdWaVe74 op 28-04-2017 18:41 ]
R2-D2 polybag is niet te koop maar krijg je gratis als promo bij minimale besteding van €65 aan Lego Star Wars.quelake schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 09:15:
Vanaf morgen is de R2-D2 polybag te koop bij Lego.nl, ga die zeker scoren.
https://www.bol.com/nl/ra...roduct_1_9200000046785931
Burp
Oh bedankt! Toevallig gisteren een cadeaubon van Bol teruggevonden bij het opruimen. Die combinatie maakt het wel aantrekkelijk.Wii4all schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 11:12:
lego dimensions in de aanbieding bij bol alleen vandaag"
https://www.bol.com/nl/ra...roduct_1_9200000046785931
Nu alleen nog kijken welke set. Simpsons Level, Adventure Time Level, Scooby Doo Level. Muntje opgooien, kop munt of kant
[ Voor 8% gewijzigd door Gim op 28-04-2017 13:30 ]
Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad
Ik kan de set met 40% korting niet vinden... en hoop ook dat het de Falcon zal zijn :-)quelake schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 09:15:
Vanaf morgen is de R2-D2 polybag te krijgen bij Lego.nl, ga die zeker scoren. Voor de geïnteresseerden in Star Wars lego; vergeet niet dat er vanaf morgen steeds 1 set in de aanbieding zal zijn (-40%). Er was steeds nog 1 onbekende set, die nog niet bekend is gemaakt. Ik heb het zeer sterke vermoeden dat dit de Millennium Falcon zal zijn (75105). Gezien de volgorde waarop de sets op deze pagina worden weergegeven, is dit redelijk zeker.
Deze?hemiparo schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 06:46:
[...]
Ik kan de set met 40% korting niet vinden... en hoop ook dat het de Falcon zal zijn :-)
Nogmaals (?) de lijst met sets die op welke dag met 40% korting te koop zullen zijn:hemiparo schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 06:46:
Ik kan de set met 40% korting niet vinden... en hoop ook dat het de Falcon zal zijn :-)
30 april - 75523 Scarif Trooper - van €29,99 voor €17,99
Elke ochtend vanaf 8.00 uur tot 7.00 uur de volgende dag is die set met 40% korting te krijgen. Of tot de voorraad is uitverkocht natuurlijk.
Op Lego set-nummer zoeken op de Lego webshop levert het snelste de gezochte set op.
Oeps... die heb ik gemist... even wachten dus nog! Dank je wel!Haay schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 09:44:
[...]
Nogmaals (?) de lijst met sets die op welke dag met 40% korting te koop zullen zijn:
Nu nog even wachten tot zaterdag voor de Battle on Scarif, dan ben ik weer happy.
[ Voor 33% gewijzigd door ElectricHead op 02-05-2017 17:48 ]
Do, or do not. There is no try. - Master Yoda
https://shop.lego.com/nl-NL/Millennium-Falcon-75105
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
Om de pijn iets te verzachten : Colruyt (Dreamland/Collishop) geeft 15% korting op Star Wars, ook Lego.
Komt de Falcon zo op 105,40 euro, maar dan zonder R2D2 minibag...
Wow, dat ging hard! Hij staat nu al op Back Order! Nog even en de status gaat op "Out of Stock" omdat het aantal naleveringen dan de productiecapaciteit overstijgt. :bakbakbak schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 06:54:
Zoals al aangekondigd, de Falcon staat nu voor 95 euro. Zojuist besteld :-)
Zo, nu ben ik helemaal blij dat ik vanochtend al een bestelling heb geplaatst... De vorige keer met de mini-kever was ik te laatHaay schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 10:29:
[...]
Wow, dat ging hard! Hij staat nu al op Back Order! Nog even en de status gaat op "Out of Stock" omdat het aantal naleveringen dan de productiecapaciteit overstijgt. :
Afijn, eigenlijk gaat het mij om de R2-D2 polybag. Waarschijnlijk doe ik de Millennium Falcon nog wel weer in de verkoop. In dat geval heb ik:
- punten van de credit card
- LEGO VIP-punten
- polybag
Voor weinig of voor een beetje winst. Prima deal dus.
[ Voor 3% gewijzigd door Goverman op 04-05-2017 11:42 ]
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan
Dan was je er nog net op tijd bij, want hij is nu "Tijdelijk niet op voorraad" wat zo veel betekent als dat ze inmiddels zo veel bestellingen hebben dat ze de komende productie run helemaal volgeboekt zitten en geen extra bestellingen meer kunnen/willen aannemen!Daan_Banaan470 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 14:12:
He', cool topic dit. Ook net de Millenium Falcon besteld, leggen we op voorraad voor de verjaardagen van de kids. Voor deze prijs nog eens leuk om aan te schaffen !
Vorige week gok genomen en besteld voor 117 euro (en betaald met creditcard)Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2017 @ 11:32:
Stond netjes als reservering op kaart.
Gisteren mailtje van amazon :
wir müssen Ihnen leider mitteilen, dass Ihre Bestellung #302-0161841-2722769 beim Verkäufer sutton176 storniert wurde.
Sollten Sie weiterhin an diesem Artikel interessiert sein, empfehlen wir eine neue Bestellung auf Amazon.de aufzugeben.
Unten finden Sie nochmals die Details zur Bestellung.
Wir freuen uns, dass Sie bei uns Kunde sind, und hoffen, Sie bald wieder auf Amazon.de begrüßen zu können.
[ Voor 3% gewijzigd door Archie_T op 13-05-2017 18:53 . Reden: Dank aan Eppo, nu goede nummer.. ]
Bedankt Archie_T heb Ragana's Kasteel voor een mooie prijs kunnen oppikken, er gaat iemand hier in huis heel blij worden!Archie_T schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 16:40:
Ik ben net bij Used Products in delft geweest en daar 42052 (Heavy Lift Helicopter) gevonden. Nieuw in doos, nog geseald en voor 84,99. Net uitgepakt en alle zakjes zijn ook nog dicht. Ik denk dat ze een winkel voorraad opgekocht hebben
133.99 GBP/157,95 Euro
Bij Amazon UK, excl verzendkosten.
Echter is hij om een of andere reden 135,11 GBP als ik hem daadwerkelijk wil bestellen??? Nog steeds goedkoper dan elders maar toch.
[ Voor 6% gewijzigd door LOTG op 16-05-2017 15:25 ]
Dat klinkt als dat de Batman CMF series niet goed loopt. De Simpsons CMF series 2 liep ook niet goed en die kreeg je op het laatst ook overal bij...Kapoen schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 12:21:
Ik kreeg daarnet in de Lego store te Wijnegem 5 Batman CMFs cadeau bij mijn aankopen. De drempel was > €65 zonder thema verplichting. Hoelang deze actie nog duurt weet ik niet, het is blijkbaar spontaan en ad hoc per store.
Best mogelijk, of misschien is de piekperiode voor de Batman producten al voorbij nu de film richting DVD/Blu-Ray release gaat. Daarnaast komt er dit jaar ook nog een Ninjago film en bijhorende CMF serie, ik weet niet of Lego deze producten met elkaar wil laten concurreren.chrisO schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 10:23:
[...]
Dat klinkt als dat de Batman CMF series niet goed loopt. De Simpsons CMF series 2 liep ook niet goed en die kreeg je op het laatst ook overal bij...
Ik was allezinds tevreden met een onverwacht cadeau t.w.v. 20 euro (4 euro/zakje)
*edit* Van mijn post in het Lego topic geplukt:
Deze is al opgedoken op de Amerikaanse kalender voor juni, ik veronderstel dat we deze ook in Europa gaan krijgen. En dit ter vervanging van de klassieke minifigs die we de voorbije drie jaren hebben gekregen, maar ik kan me vergissen.

En tot slot is deze ook al opgedoken op de Amerikaanse kalender:

Helaas blijven we hier in Europa/Benelux verstoken van enige leuke acties in juni.
[ Voor 56% gewijzigd door Kapoen op 19-05-2017 18:09 ]

Zou dat interessant kunnen zijn? Of een manier voor Zavvi om wat onverkoopbaar spul te dumpen?
Haay schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 14:07:
Zou dat interessant kunnen zijn? Of een manier voor Zavvi om wat onverkoopbaar spul te dumpen?
Kunnen dus ook games zijn voor diverse platformen of sleutelhangers/opberg dozen.. mij iets te vaag allemaal. Als je de listprice pakt van dat soort meuk zit je al snel op €60..officieel gelicentieerde LEGO merchandise
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Nu al uitverkocht. Maar ik denk ook dat het voornamelijk sleutelhangers en andere meuk zal zijn. Lego is te waardevast om te dumpen.Haay schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 14:07:
Ik krijg zojuist een mailtje van Zavvi over een LEGO Fan Editie Verzamelaarsbox, voor €35,99 :
[afbeelding]
gezien de winkel gewoon een bulk games en wat sleutelhangers ed gok ik?Haay schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 14:07:
Ik krijg zojuist een mailtje van Zavvi over een LEGO Fan Editie Verzamelaarsbox, voor €35,99 :
[afbeelding]

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
Als je vanuit Europa bij Amazon UK bestelt krijg je niet met de douane te maken. Amazon UK berekent de lokale Nederlandse of Belgische BTW. De prijs wordt daarom in de laatste stap van het bestelproces iets hoger.vectormatic schreef op zondag 28 mei 2017 @ 23:22:
Misschien lichtelijk off topic, maar heeft er iemand ervaring met bestellen via amazon.co.uk? Daar is momenteel de porsche 911 GT3 RS voor een haar boven de 200 euro te bestellen, maar als de douane hier daar nog BTW/invoer/inklaarkosten overheen gooit is het voordeel snel weg natuurlijk
Als je Amazon in euro's betaalt weet je precies wat het je kost, maar het is meestal gunstiger om in Britse ponden te betalen. Dan betaal je de wisselkoers van je creditcard-maatschappij en zie je op je overzicht pas wat je in euro's betaalt.
LEGO Star Wars 75154 TIE Striker voor €37,98 bij Toys'R'Us (NL). LEGO prijs is normaal €79,99.
[ Voor 7% gewijzigd door Haay op 29-05-2017 09:18 ]
Dank je! de porsche komt uit op €216-219 (afhankelijk van of ik de conversie door amazon of mijn CC laat doen)MartijnS72 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 23:33:
[...]
Als je vanuit Europa bij Amazon UK bestelt krijg je niet met de douane te maken. Amazon UK berekent de lokale Nederlandse of Belgische BTW. De prijs wordt daarom in de laatste stap van het bestelproces iets hoger.
Als je Amazon in euro's betaalt weet je precies wat het je kost, maar het is meestal gunstiger om in Britse ponden te betalen. Dan betaal je de wisselkoers van je creditcard-maatschappij en zie je op je overzicht pas wat je in euro's betaalt.
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
Vaak niet heel bijzonder wat zij aanbieden (bijv. City sets), maar wel altijd leuk meegenomen.
edit: Linkje: https://www.kruidvat.nl/a...-playmobil-2e-halve-prijs
[ Voor 17% gewijzigd door nlboy op 29-05-2017 15:45 ]
Kan niet op de set klikken en kopen... vaag.Haay schreef op maandag 29 mei 2017 @ 09:17:
Te mooie aanbieding om te laten liggen (of hier niet te vermelden), ook al staat het op Brickwatch al vermeld:
LEGO Star Wars 75154 TIE Striker voor €37,98 bij Toys'R'Us (NL). LEGO prijs is normaal €79,99.
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
De aanbieding is inmiddels al uitverkocht, en dan haalt Toys'R'Us de pagina weg.Roeligan schreef op maandag 29 mei 2017 @ 15:25:
Kan niet op de set klikken en kopen... vaag.
Kijk ook eens op amazon.fr want daar staat de Porsche momenteel aan €194,77 (met Premium en geleverd in België).vectormatic schreef op maandag 29 mei 2017 @ 09:53:
[...]
Dank je! de porsche komt uit op €216-219 (afhankelijk van of ik de conversie door amazon of mijn CC laat doen)
Voeg artikelen met een min. bestelwaarde van 40€ toe aan je winkelwagen. In de kassa voeg je tijdens het selecteren van je betaalmethode de code 10KORTING toe onder "Cadeaubon- of promotiecode toevoegen". De €10 wordt automatisch in mindering genomen.
- Geldig t/m 12.06.2017, enkel voor artikelen die verkocht en verzonden worden door Amazon. Boeken, digitale producten, cadeaubonnen en artikelen aangeboden door derden zijn voor deze actie uitgesloten.
- Niet geldig in combinatie met andere acties en kortingen en niet inwisselbaar voor contant geld.
- Geldig voor aankopen door meerderjarigen met een bezorgadres in Nederland. Elke klant kan slechts eenmaal aan deze actie deelnemen.
Gebruik de volgende kortingscode: 10KORTING
Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
Voor de ongeduldigen, leverdatum staat wel op 13 juni...
Als je de order aanvult tot €40,- kan de bovenstaande kortingscode 10KORTING daar nog vanaf !
Bijv.
https://www.amazon.de/gp/product/B06VV73L98/
Heel frusterend want in NL kost hij ruim 60 tot 75 euro.
Referral verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Yorinn op 03-06-2017 10:51 ]
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
LEGO 5004932 Travel Building Suitcase

Deze zal zeker ook nog beschikbaar komen via Lego zelf, de vraag is alleen wanneer precies. Als ik mag gokken volgende maand of in augustus.
Bedankt voor de tip! Morgen een heel blij zoontje vermoed ik zo als de bestelling van Fonq komt!Kapoen schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 15:55:
Bouwsteentjes.info meldt dat je bij aankoop van €25 op fonQ.nl deze polybag/doos krijgt:
LEGO 5004932 Travel Building Suitcase[afbeelding]
Deze zal zeker ook nog beschikbaar komen via Lego zelf, de vraag is alleen wanneer precies. Als ik mag gokken volgende maand of in augustus.
Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset
Hebben deze, veelal nieuwe verkopers, geen/weinig reviews, is het mogelijk een scam. Let hier op bij het plaatsen van een aanbieding.
Wat willen we WEL in dit topic?
• Kortingscodes voor Lego en Duplo
• Aanbiedingen voor Lego en Duplo
Geef ook zoveel mogelijk specifieke informatie over de aanbieding (inclusief directe link en indien mogelijk een prijsvergelijking), dus niet alleen de melding.
• Aanvullingen en correcties
Wat willen we NIET in dit topic?
• Slowchat / offtopic-reacties Deze reacties worden zonder pardon verwijderd
• Vragen om kortingscodes
• Het uitdelen van kortingscodes via DM is ook niet de bedoeling
• Discussies en/of shopreviews over de verschillende webwinkels
• Simpele vragen die de verkoper ook kan beantwoorden
• Meldingen met wat je besteld hebt
• Referrals
Overige Lego-topics op Tweakers:
• Voor algemene discussie: Het Grote Lego Topic - Deel 8
• Voor V&A zie: Vraag & Aanbod overig.
• Voor het ruilen van minifigs zie: [LEGO] minifigure ruil topic
• Voor nepperds, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.
• Voor statusupdates van bestellingen en vragen / discussie over Lego-webshops: niet hier, wel in Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops.
• Lego Masters: Lego Masters
• Voor discussie over cashback-sites: Ervaringen met cashback-sites