Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16-09 21:29
MarElo schreef op zondag 15 november 2015 @ 20:48:
[...]

Top _/-\o_ _/-\o_
Scheelt echt zoveel (net even online geweest, straks weer verder).

Bedankt hiervoor.

Iedereen weer naar modsauce2 :)

Nogeven een vraagje.
Wat is hier de oorzaak van?
Ligt het aan mijn hardware of ishet iets anders?
[afbeelding]
Is meestal een hardware probleem ja. Komt door de chunks die niet snel genoeg renderen als ik het goed heb.
En wat gebeurt er als ik door deze portal ga (als dat kan tenminste,.. nog niet geprobeerd)
[afbeelding]
http://thaumcraft-4.wikia.com/wiki/The_Outer_Lands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

azziplekkus schreef op zondag 15 november 2015 @ 22:32:
[...]

Is meestal een hardware probleem ja. Komt door de chunks die niet snel genoeg renderen als ik het goed heb.

[...]

http://thaumcraft-4.wikia.com/wiki/The_Outer_Lands
Door die portal ga ik dus nog maar even niet (voorlopig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-12-2024
[
Door die portal ga ik dus nog maar even niet (voorlopig).
Yolo! Gewoon er in springen en kijken hoever je komt. No pain, no gain 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 20:24
R.di.Giovanni schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 13:50:
[...]

Yolo! Gewoon er in springen en kijken hoever je komt. No pain, no gain 8)
Precies! Eventueel je "belangrijkere" spullen achterlaten in een kist en gaan! :D

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

of je duwt alles in een soulbound golden bag of holding :) met soulbound gear aan huppa.... :D

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
Daarnet werd ik ineens uit de server gegooid, en kreeg daarna heel de tijd "Connection refused" bij het opnieuw verbinden. Nu, een half uurtje later, krijg ik "You are not whitelisted on this server".

Heb je toch een mapreset gedaan eRixxje? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 11:35
azziplekkus schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 16:54:
Daarnet werd ik ineens uit de server gegooid, en kreeg daarna heel de tijd "Connection refused" bij het opnieuw verbinden. Nu, een half uurtje later, krijg ik "You are not whitelisted on this server".

Heb je toch een mapreset gedaan eRixxje? :'(
Ja! Er speelden nog maar twee man en eerlijk gezegd ga ik daar geen server voor up houden :-) Dus ik heb op voorspraak van enkelen 'FTB Horizons Daybreaker' geinstalleerd. Ik heb de oude map niet weggegooid hoor. Mocht iemand die willen, dan hoor ik t!

De whitelist is hersteld, btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
Mjaaa, begrijp't wel hoor :) Het is alleen zonde omdat er zoveel werk ingekropen is, dat dan alles ineens weer weg is :)

Een beetje hetzelfde gevoel als je als kind een grote blokkentoren gebouwd hebt, en je hond duwt hem ineens omver! :)

Naja, hopelijk is die FTB Horizons eens zo goed als Modsauce^^
Maar euh: nog niet gewhitelist volgens de server?

EDIT:
btw. Ik ben de laatste 2 weken bezig geweest met me te verdiepen in het ontwikkelen van mincraft mods en plugins, en zou misschien wel willen proberen om iets klein te maken (al dan niet in samenwerking met een tweaker?) Iemand requests voor een bepaalde feature in mc? :)

[ Voor 28% gewijzigd door Opifex op 17-11-2015 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Ben ook nog niet gewhitelist voor FTB Horizons .. Daybreaker :/
Wie o wie voegt me even toe?

Markbnl

[ Voor 19% gewijzigd door MarElo op 17-11-2015 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:44
Is het trouwens niet een idee om een eigen topic te maken voor de GoTcraft server?
Alle gesprekken van die server lopen nu dwars door alle andere gesprekken en niet iedereen snapt FTB (of is er geïnteresseerd in) :)

[ Voor 7% gewijzigd door Jochemd13 op 17-11-2015 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Euh, deze topic is ontstaan uit alle gespreken van de GoTcraft server in de normale Minecraft topic. Om nu weer een apart topic te maken lijkt mij wat omslachtig en onnodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Jochemd13 schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 22:13:
Is het trouwens niet een idee om een eigen topic te maken voor de GoTcraft server?
Alle gesprekken van die server lopen nu dwars door alle andere gesprekken en niet iedereen snapt FTB :)
Zolang de openingspost maar bijgehouden wordt, zie ik geen problemen.
Daar kan men zien welke server en mod er draait.
En Modsauce2 is niet meer, dus gaan we ons (gotcraft in dit geval) weer richten op FTB met bijbehorende mod.

Snapt iemand iets niet, kan er hier naar gevraagd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
Het gebeurd vaak genoeg dat iemand iets zegt of dat iets gevraagd wordt dat er gewoon overheen wordt gepraat met GoTcraft.
Omdat er over die server heel vaak vragen zijn lijkt er wel geen ruimte te zijn voor kleine nieuwere servers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Tja got en tweakcraft zijn misschien populairder dan de rest.
Ik weet het ook niet, maar als er geen animo voor is reageert er ook niemand natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
Niet beter om een Algemeen GoT community modded Minecraft topic aan te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Is het antwoord van Dreanor en mijn toevoegingen daarop niet voldoende ?

Het staat je vrij om een nieuw topic aan te maken, maar dat lijkt mij en Dreanor dus zinloos, anders kan je voor elke mod/server wel een topic maken.

In dit topic gaat het over GoT community Minecraft servers, of het nou met of zonder mod is.

Ik kan mijn server zonder mod ook wel aanbevelen hier om op te komen spelen, maar geen hond die daar op komt natuurlijk, en de populairste met mod zullen overleven, en daar zal dan het meest over gesproken worden.

[ Voor 41% gewijzigd door MarElo op 18-11-2015 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
Zoals ik heb gezegt gaat het over het hele begrip modded minecraft en niet enkel de GoTcraft server.
50% van de berichten in dit topic en meer gaan daar over en de gewone Minecraft speler heeft het toch liever over normaal Minecraft in zo'n topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:05
Jochemd13 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 08:18:
Zoals ik heb gezegt gaat het over het hele begrip modded minecraft en niet enkel de GoTcraft server.
50% van de berichten in dit topic en meer gaan daar over en de gewone Minecraft speler heeft het toch liever over normaal Minecraft in zo'n topic :)
je weet dat er ook een gewoon minecraft topic is?
[Multi] Minecraft - Deel #3

[ Voor 6% gewijzigd door MisterEagle op 18-11-2015 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
MisterEagle schreef op woensdag 18 november 2015 @ 08:34:
[...]

je weet dat er ook een gewoon minecraft topic is?
[Multi] Minecraft - Deel #3
Volgens mij lees jij niet wat ik zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:31
MarElo schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 21:33:
Ben ook nog niet gewhitelist voor FTB Horizons .. Daybreaker :/
Wie o wie voegt me even toe?

Markbnl
Ben geen Op meer op Gotcraft... Dus ik kan je niet toevoegen, sorry.

Sta ook niet meer op de whitelist, dus het overzetten van de whitelist is niet helemaal goed gegaan.

Ik denk dat je op eRixxje moet wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Om de een of andere reden waren de config bestanden voor whitelist en ops niet goed ingelezen. Als het goed is, is dat nu hersteld. Ik zal alleen de ops nog moeten toevoegen (Nomicor). Sorry hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Geen probleem. :)

Ik ben de laatste tijd zo weinig online dat het me niet had verbaasd als ik geen op meer zou zijn.

Bedankt iig weer voor de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Jochemd13 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 00:49:
Niet beter om een Algemeen GoT community modded Minecraft topic aan te maken?
Ik snap niet helemaal waarom je precies NOG een extra Minecraft topic wilt openen als de huidige twee al nauwelijks activiteit hebben ...

Ja het is misschien vervelend dat er (veel) meer over modded MC gesproken wordt dan normale MC, daarin snap ik je wel. Echter moet je je afvragen waarom!

Ik heb zeer veel normale Minecraft posts geplaatst in [Multi] Minecraft - Deel #3 en er was nauwelijks reactie erop! Van nieuwe 1.9 features tot screenshots van dingen die ik gebouwd had. Ik zou zelfs dat topic meer dood dan levend verklaren!

Ook dit topic heeft niet heel veel activiteit, ja met vlagen omdat er een map reset of server crash is. :P Ik vraag me ook af wat er hier onder sneeuwt! Als normale Minecraft veel animo had dan zou dat in dit topic wel terug te zien zijn en dat is ook niet het geval.

Efijn ... op dit moment heeft GoT-craft een server reset ofzo die niet soepel loopt dus het is nu wat drukker in dit topic haha. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
Dreanor schreef op woensdag 18 november 2015 @ 15:52:

Efijn ... op dit moment heeft GoT-craft een server reset ofzo die niet soepel loopt
Dat is wel een ferme understatement! :D

Gisteren kon ik niet connected omdat ik niet whitelisted ben. Maar nu probeerde ik het daarnet nog eens, en ineens krijg ik een BSOD :D

EDIT: prachtig, nu wilt m'n game niet eens meer opstarten :)

edit2: ok, nu begin ik toch een beetje te stressen =/ Ik dacht dat het na het herinstalleren wel opgelost zou zijn, maar blijkbaar niet :s

edit3: google vertelde me dat het te maken heeft met BloodArsenal, en dat dit uitschakelen het probleem zou oplossen.
Ik heb deze uitgeschakeld, en inderdaad. Ik krijg geen crash meer. Maar dan kan ik ook niet meer op de server natuurlijk, omdat er een mod ontbreekt :(

edit4: Het blijkt echt iets superveel voorkomend te zijn, en voorlopig blijkt er maar één manier op het op te lossen: de mod op zowel server als client verwijderen :(

[ Voor 46% gewijzigd door Opifex op 18-11-2015 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
All,

Ik zelf heb werkelijk nul problemen :-) Maar ik ga even zien wat er aan de hand kan zijn. Meer info volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
Op google vind ik verschillende personen met hetzelfde probleem. De enige aangereikte oplossing die ik kunnen vinden heb is het verwijderen van die specifieke mod =/ (Wet niet of het een veelgebruikte mod is?)

Maar euh... Net nog eens geprobeerd. De crash is weg, maar ik krijg terug de melding dat ik niet gewhitelist ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Je staat er weer op. Ik heb de whitelist even gereset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
-- Forget it.. ik dacht dat ik het had --

[ Voor 96% gewijzigd door eRixxje op 18-11-2015 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
Ik weet niet wat je hebt gedaan, maar ik kon even connecten, en daarna ging de server offline?
Toen ik daarna weer connecte, crashte m'n client weer zoals tevoren :(

EDIT: mooi... geraak ik eindelijk op de server, laat eRixxje hem gelijk weer crashen door een Nuke te droppen :D

[ Voor 25% gewijzigd door Opifex op 18-11-2015 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Ik kom er net voor het eerst op, zijn ze met TNT aan het klooien waardoor ik meteen blown away was en mijn boeken kwijt ben.
Ik heb niet eens rustig een plekje voor mezelf kunnen vinden.

Well Done -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
Ze zijn aan het experimenteren met de nieuwe mod MarElo ;)
Er komt waarschijnlijk een nieuwe mapreset binnekort, want nu is alles super buggy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Nou dan wacht ik dat wel af, want ik dacht al te kunnen beginnen ;)

Ik heb al 18 episodes gekeken van: YouTube: FTB Horizons Daybreaker - 01 - New Mods

Dus ik denk nou laat ik maar eens gaan beginnen :/

[ Voor 57% gewijzigd door MarElo op 18-11-2015 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Nee, echt een bugged modpack. Heb jij daar geen last van? Dat je water niet kan zien, chunks verdwijnen, crashes, etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
Rampzalig veel bugs inderdaad :D
Vooral die F1 bug is wel héél apart :D

• eRixxje
Het lijkt er op dat het lek boven is, maar voorlopig zijn we nog even aan het testen.

• Richub
Net logde ik even in op GoTcraft, maar de halve wereld wordt steeds zichtbaar/onzichtbaar als ik rondloop:

Afbeeldingslocatie: http://richub.no-ip.org/web/half1.jpg

Het is lastig oriënteren op deze manier, ben dan ook al een paar keer doodgevallen. Zulke bugs heb ik nog niet eerder meegemaakt op GoTcraft...

Plus dat iemand blijkbaar geïnspireerd is geraakt door de spawn van 2b2t.org, er is iig een flink gat gegraven met TNT. :P

• Opifex
Richub schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:59:
Net logde ik even in op GoTcraft, maar de halve wereld wordt steeds zichtbaar/onzichtbaar als ik rondloop:

[afbeelding]

Het is lastig oriënteren op deze manier, ben dan ook al een paar keer doodgevallen. Zulke bugs heb ik nog niet eerder meegemaakt op GoTcraft...
Probeer eens op F1 te drukken ;)
Een nieuwe wereld zal voor je open gaan^^

[ Voor 10% gewijzigd door Opifex op 19-11-2015 10:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naiki
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-05-2024
Wist je dat nog niet dat is een nieuwe feature... je moet zonder UI spelen...

• eRixxje
Ja, deze pack gaat het niet worden, denk ik. Bugged as f*ck.

• ErikKo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:39

ErikKo

Rippie

Ik kan Infinity wel aanraden. Heeft van alles wat; niet teveel, niet te weinig.

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Ik snap niet dat men zegt dat er zoveel mis is met FTB Horizons Daybreaker

Als ik zo de video's bekijk (en die zijn zeer goed) van Nonsanity(YouTube: FTB Horizons Daybreaker - 01 - New Mods) loopt het goed op enkele bugjes na bv niet de laserminer gebruiken want ..crash.

Ik denk eerder dat er iets mis is met de server config.

Daar ben ik natuurlijk geen expert in, maar waarom lukt het hem wel en eRixxje niet ?

[ Voor 4% gewijzigd door MarElo op 19-11-2015 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
MarElo schreef op donderdag 19 november 2015 @ 21:49:

Als ik zo de video's bekijk (en die zijn zeer goed) van Nonsanity(YouTube: FTB Horizons Daybreaker - 01 - New Mods) loopt het goed op enkele bugjes na bv niet de laserminer gebruiken want ..crash.

Daar ben ik natuurlijk geen expert in, maar waarom lukt het hem wel en eRixxje niet ?
Waarschijnlijk omdat ik, erixxje en anderen Daybreaker op verschillende manieren hebben getest, in verschillende samenstellingen/configs, en we constant met andere problemen kwamen.
Ook als je een beetje rondzoekt, zie je heel veel issues op dit moment met Daybreaker (zombies met Ender Dragon HP etc)
Dat een of andere youtube persoon het kan draaien, yay for him. Maar op die servers spelen we niet :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
corset schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 08:50:
[...]

Waarschijnlijk omdat ik, erixxje en anderen Daybreaker op verschillende manieren hebben getest, in verschillende samenstellingen/configs, en we constant met andere problemen kwamen.
Ook als je een beetje rondzoekt, zie je heel veel issues op dit moment met Daybreaker (zombies met Ender Dragon HP etc)
Dat een of andere youtube persoon het kan draaien, yay for him. Maar op die servers spelen we niet :)
Das geen issue dat is een onderdeel van de modpack. De zombies stijgen in ervaring met je mee. Die mod kun je ook gewoon uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:07
Seth_Chaos schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:02:
[...]

Das geen issue dat is een onderdeel van de modpack. De zombies stijgen in ervaring met je mee. Die mod kun je ook gewoon uitschakelen.
Dat is wel zo, maar op een server werkte dat niet ideaal, gezien de mod Difficult Life gekoppeld aan de day/night cycles die geweest zijn. Hierbij wordt het voor mensen die voor het eerst online komen nadat de server bijv. 24u draait gelijk al tegen zombies aanlopen met 100/150hp. Dat lijkt mij ook niet echt de bedoeling :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Mark, pas een beetje op met dit soort uitspraken. eRixxje (en anderen) zijn heel druk geweest met het proberen te regelen van een stabiele Horizon Server. En eRixxje ging zelfs zo ver als het doorlezen van crash reports van onder ander mij. En ik genereerde met gemak 6 crash reports per uur! :P

Het feit dat je youtuber een goed werkende horizon heeft zegt niet veel. Misschien speelt tie LAN, of single player, of heeft hij eerst 300 uur Mods en configs aangepast en dat zie je niet op zijn video's.

Wij hadden al crashes bij connecten en random. Plus de visuele bug waarbij water, lava en halve wereld verdween als je interfce aan staat (F1) en als die uit staat was het meeste wel zichtbaar.Maar ja, dan zie je niet welk item je in handen hebt en waar je die plaatst, misschien voor jou een leuke uitdaging om zo te spelen maar voor mij niet. ;)

En dat was nog voordat we onze eerste boom omver geslagen hadden, dus waar houdt het op? Jij geeft nu al aan dat zelfs die youtuber crashes heeft. Crash bij gebruik van lazer mijn. Die hadden we nog niet eens gevonden. :P

Er komt wel een nieuwe map (FTB Infinity zeer waarschijnlijk) maar even geduld zou ik zeggen. Of start zelf een Horizon Server (zonder crashe/lag) dan komen wij wel op jou server spelen. We horen het adres vanavond wel oké? ;) :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R.di.Giovanni

Als je er de ballen verstand van hebt, reageer dan gewoon niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richub
Iig ligt het niet aan eRixxje's scripting skills: Daar verdient hij zijn brood mee. :Y
De server is een dikke Xeon 1270 v3 met 32 GB geheugen en een SSD als bootschijf, dus die is ook niet te zwak.

Blijft het feit over dat er iets mis moet zijn met het modpack. Simpel, IMHO. Een snelle google search bevestigt dit meteen.

We wachten gewoon tot eRixxje tijd heeft om een nieuw modpack op z'n server te zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Ik sta open voor het feit dat ik niet capabel ben, Mark. Als ik jou de logins geef voor de server; kun je dan even voordoen hoe het wel moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKo

ErikKo

Rippie

For those unfamiliar with the Horizons series, these releases are designed to focus primarily on mods new to the FTB family of packs.
Kortom, het zijn nieuwe mods die nog niet uitgebreid getest zijn. Niet meer dan logisch dat hij niet volledig stabiel is.

Als je een stabiele speelervaring wil is daarom FTB Infinity een goede keuze. Sowieso is dit de pack die veruit de meeste spelers heeft.

Overigens wel een opmerking over FTB Infinity: Sinds kort is er een zogenaamde 'Expert Mode' uitgebracht. Deze heeft alle recipes gewijzigd waardoor de progressie van early-game naar late-game veel langer duurt dan normaal (maar imo ook veel meer rewarding). Deze modus kan ik aanraden voor de doorgewinterde modded MC spelers onder ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
ErikKo schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:50:
[...]

Kortom, het zijn nieuwe mods die nog niet uitgebreid getest zijn. Niet meer dan logisch dat hij niet volledig stabiel is.

Als je een stabiele speelervaring wil is daarom FTB Infinity een goede keuze. Sowieso is dit de pack die veruit de meeste spelers heeft.

Overigens wel een opmerking over FTB Infinity: Sinds kort is er een zogenaamde 'Expert Mode' uitgebracht. Deze heeft alle recipes gewijzigd waardoor de progressie van early-game naar late-game veel langer duurt dan normaal (maar imo ook veel meer rewarding). Deze modus kan ik aanraden voor de doorgewinterde modded MC spelers onder ons.
Het idee is inderdaad om Infinity op expert mode te gaan proberen. Ik heb hopelijk vanavond tijd om dat te doen :-)

PS: De oude modsauce map zal ik dan ook ter download plaatsen op de site. As usual!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Update: De gotcraft server draait nu FTB Infinity 2.1.3 op expert mode. Ik heb em even tussendoor opgezet. We gaan eerst nog even testen of deze lekker draait. Daarna doen we een mapreset en kunnen we weer los.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
eRixxje schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:23:
Update: De gotcraft server draait nu FTB Infinity 2.1.3 op expert mode. Ik heb em even tussendoor opgezet. We gaan eerst nog even testen of deze lekker draait. Daarna doen we een mapreset en kunnen we weer los.
Klasse Erixxje _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
De testmap is verwijderd. De nieuwe map draait. U kunt allen weer inloggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Dreanor schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:44:
[...]

Mark, pas een beetje op met dit soort uitspraken. eRixxje (en anderen) zijn heel druk geweest met het proberen te regelen van een stabiele Horizon Server. En eRixxje ging zelfs zo ver als het doorlezen van crash reports van onder ander mij. En ik genereerde met gemak 6 crash reports per uur! :P

Het feit dat je youtuber een goed werkende horizon heeft zegt niet veel. Misschien speelt tie LAN, of single player, of heeft hij eerst 300 uur Mods en configs aangepast en dat zie je niet op zijn video's.

Wij hadden al crashes bij connecten en random. Plus de visuele bug waarbij water, lava en halve wereld verdween als je interfce aan staat (F1) en als die uit staat was het meeste wel zichtbaar.Maar ja, dan zie je niet welk item je in handen hebt en waar je die plaatst, misschien voor jou een leuke uitdaging om zo te spelen maar voor mij niet. ;)

En dat was nog voordat we onze eerste boom omver geslagen hadden, dus waar houdt het op? Jij geeft nu al aan dat zelfs die youtuber crashes heeft. Crash bij gebruik van lazer mijn. Die hadden we nog niet eens gevonden. :P

Er komt wel een nieuwe map (FTB Infinity zeer waarschijnlijk) maar even geduld zou ik zeggen. Of start zelf een Horizon Server (zonder crashe/lag) dan komen wij wel op jou server spelen. We horen het adres vanavond wel oké? ;) :P
Heb je überhaupt die filmpjes wel gezien van Nonsanity, denk het niet want hij speelt wel degelijk op een server en ook met anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door MarElo op 22-11-2015 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

eRixxje schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:44:
Ik sta open voor het feit dat ik niet capabel ben, Mark. Als ik jou de logins geef voor de server; kun je dan even voordoen hoe het wel moet?
Ik zeg niet dat je niet capabel bent, ben zeer tevreden met hoe je omgaat met de server en community, maar als het de 1 wel lukt waarom zou het bij jou niet lukken, dat is wat ik mij afvroeg.

Gewoon uit nieuwsgierigheid, misschien dat een andere versie wel goed werkt, dat weet ik toch ook niet.

Edit: maargoed ik krijg alweer zoveel commentaar hier, terwijl ik het goed bedoel.
Misschien omschrijf ik het ook niet goed,..mijn probleem.

Edit2: Can't connect to server (play.gotcraft.nl)

[ Voor 14% gewijzigd door MarElo op 22-11-2015 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
MarElo schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 23:51:
[...]
Edit2: Can't connect to server (play.gotcraft.nl)
Heb je het juiste port nummer? play.gotcraft.nl gaat inderdaad niet werken :) Hier draait alles vlekkeloos.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Dat zal het zijn.

Ik zie dat ModSauce2 play.gotcraft.nl is (zonder poort) 11 spelers online nu (is nu dus FTB Infinity)
Openingspost aanpassen dus, en de info op http://gotcraft.nl/play.php

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/U5jdFF4.jpg

Custom Modpack play.gotcraft.nl:25566 is. 0 spelers online nu

Wie wil me even whitelisten voor infinity? ( Markbnl )

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gqpAcqB.jpg

[ Voor 45% gewijzigd door MarElo op 22-11-2015 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
MarElo schreef op zondag 22 november 2015 @ 18:56:
Wie wil me even whitelisten voor infinity? ( Markbnl )
Niemand. Ik denk dat het verstandiger is om een andere server te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

nvm

[ Voor 161% gewijzigd door MarElo op 23-11-2015 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
TS is up to date wat betreft eRixxje's server. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
corset schreef op zondag 22 november 2015 @ 18:36:
[...]

Heb je het juiste port nummer? play.gotcraft.nl gaat inderdaad niet werken :) Hier draait alles vlekkeloos.
Ik heb altijd al gewoon naar play.gotcraft.nl kunnen connecten hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
azziplekkus schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:31:
[...]

Ik heb altijd al gewoon naar play.gotcraft.nl kunnen connecten hoor...
Dan ben ik fout, excuses! Ik ben altijd gewend het poortnummer te gebruiken ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKo

ErikKo

Rippie

Staat de FTB Infinity server in expert mode? :) Zo ja, wat zijn jullie ervaringen tot zover? In mijn ogen doet hij zijn naam eer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Het is zeker expert mode. Het bevalt me wel, maar;

enige nadeel wat ik echt met expert heb op het moment. Er is geen vrijheid. je wordt echt een bepaald pad in geduwd. Je kan niet even een pauze nemen en met een andere mod beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni
ErikKo schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:33:
Staat de FTB Infinity server in expert mode? :) Zo ja, wat zijn jullie ervaringen tot zover? In mijn ogen doet hij zijn naam eer aan.
Wat ik er erg leuk aan vind is dat je gebruik moet maken van zo'n beetje alle mods die beschikbaar zijn. Wil je iets met thaumcraft doen, dan zul je ook botania en witchery zaken op orde moeten hebben. Idem dito voor de tech kant.

Voor je je eerste machines of zelfs maar een bucket hebt moet je heel wat puzzelen. Maar ja, ik ben gek op puzzelen dus ik vermaak me echt meer dan prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-07 19:16
ErikKo schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:33:
Ik heb de normale mode van Ultimate nooit gespeeld.

De verwevenheid van mods is goed gedaan, alle mods zijn nodig om iets te bereiken (wat ik overigens nu zwaar irritant vind) de uitvoering hiervan is echt goed gedaan.
Maar overall is dit pack niets voor mij, veel items zijn onnodig duur en grindy om te maken wat het spel wel verlengd maar voor mij meer voelt als het verlengen van de gameplay om het verlengen en niet iets toevoegd.

Misschien als het pack alleen de verwevenheid van mods had, dat ik t wel leuk zou vinden.

• ErikKo

ErikKo

Rippie

Dongersmooi schreef op woensdag 25 november 2015 @ 18:44:
[...]

Ik heb de normale mode van Ultimate nooit gespeeld.

De verwevenheid van mods is goed gedaan, alle mods zijn nodig om iets te bereiken (wat ik overigens nu zwaar irritant vind) de uitvoering hiervan is echt goed gedaan.
Maar overall is dit pack niets voor mij, veel items zijn onnodig duur en grindy om te maken wat het spel wel verlengd maar voor mij meer voelt als het verlengen van de gameplay om het verlengen en niet iets toevoegd.

Misschien als het pack alleen de verwevenheid van mods had, dat ik t wel leuk zou vinden.
Het biedt uitdaging voor de gevorderde spelers. Een beetje grindy hoort er dan natuurlijk bij. Ik heb gelezen dat GregTech dezelfde insteek heeft, maar deze veel meer grindy is.

Eventueel zou je naar de modpack Regrowth kunnen kijken, daar zit ook een sterk gevoel van progressie bij. Verschil is daarbij dat je een boek met quests hebt die je moet uitvoeren. Deze pack heeft expres geen Thermal Expansion, Minefactory Reloaded of EnderIO, maar daarentegen wel de oldskool BuildCraft. Een groot verschil met deze pack is dat je niet hoeft te minen, maar dat je alles via farming krijgt. De meeste mods die farming automatiseren zijn daarom ook weggelaten. Diegene waar het wel mee kan zijn endgame gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dreanor
Complex du Lochpatje en Joene (of zo iets :P).

Overzicht
Links netherportal (in de heuvel), midden hoofdgebouw met functionele schoorstenen (een is coke oven+blast furnace, ander is tinker construct smeltery) en rechts agriculture kas (mijn nieuwe verslaving :P).
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1ZQFFgK.jpg

Agriculture kas van binnen.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/U1JygYU.png

Hoofdgebouw van voren met Mike en Ike de villager traders (traden wool, wheat, sugar cane e.d. allemaal crops welke uiteraard met agriculture bewerkt zijn).
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9zYH7ua.png

Smeltery/Ore opslag in hoofdgebouw.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dKi27t7.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni
Ziet er weer heel mooi uit allemaal Joene. Well done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Wij (Becky1360 en ik) hebben weer de server aangeslingerd. Men die zin heeft om even Vanilla mee te doen, kan rondkijken op mc.kutcomputers.nl

Geen whitelist, geen PVP en 100% vanilla zonder mods. Versie 1.8.8 (laatste "normale" release)

Server is deze keer gehost bij i3d.net, dus ik verwacht deze keer geen technische issues :P

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/Fs1s2nUwv2clsAQSue21OSfT/full.png

[ Voor 18% gewijzigd door Gamebuster op 01-12-2015 12:06 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Welke versie van Minecraft? 1.8 of 1.9 snapshots?

Maar ik blijf mij verbazen dat je weer zonder Whitelist wilt werken! Het zal wel aan mij liggen maar een whitelist is voor mijn eigen speel genot toch wel het minimale aan "griefprotection" wat ik op een multiplayer server will hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Inderdaad... Nu kan iedereen erop, ook de meest irri kudtkoters die je eigenlijk totaal niet op je server wilt hebben.. :N

Of je moet een Anarchy server willen draaien, maar dat is een totaal andere manier van spelen.

Het is versie 1.8.8, btw.
Heb net even ingelogd, en je komt op een startpleintje uit, met 2 iron doors zonder pressureplates of knoppen. Je zit dus meteen vast. :?

[ Voor 27% gewijzigd door Richub op 30-11-2015 02:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
  • Laatst online: 23-05-2024
Joen ik vind je gebouwen SPUUGLELIJK!!! :P :P

ok ok dont get upset I am just joking..

nee hoor ziet er weer toppie uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Ja klopt! Tis een industrieel gebouw en die zijn nooit mooi om naar te kijken. :P ;)

Maar dat is de basis op de expert mode server. Op de Infinity normal mode server, waar ik (en Lochpatje) nu op speel ziet de basis er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/76MAeUo.jpg

Compleet met Hoverdam :P en ja, er komt 3x meer water uit dan er in gaat. Minecraft physics :+ Er zitten 9 waterwheels in (3x3) en ik heb de intentie er nog een verdieping bovenop te bouwen. Het gebouw zelf is ook nog niet af, heeft nog geen (detail) afwerking e.d.

Immersive Engineering is voor mij een ongelooflijk leuke mod omdat je er visueel zoveel mee kan (bewegende wind en water molens, bekabeling, multiblock machines zijn geweldig).

En hier de binnenkant:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rZVff1L.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
wat zijn die rook blokken? Oo die wil ik ook! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Laatst online: 13-09 19:00
Railcraft smokers.
Dacht post het ook even hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-07 19:16
Dreanor schreef op maandag 30 november 2015 @ 13:23:
Ja klopt! Tis een industrieel gebouw en die zijn nooit mooi om naar te kijken. :P ;)

Maar dat is de basis op de expert mode server. Op de Infinity normal mode server, waar ik (en Lochpatje) nu op speel ziet de basis er zo uit:

[afbeelding]

Compleet met Hoverdam :P en ja, er komt 3x meer water uit dan er in gaat. Minecraft physics :+ Er zitten 9 waterwheels in (3x3) en ik heb de intentie er nog een verdieping bovenop te bouwen. Het gebouw zelf is ook nog niet af, heeft nog geen (detail) afwerking e.d.

Immersive Engineering is voor mij een ongelooflijk leuke mod omdat je er visueel zoveel mee kan (bewegende wind en water molens, bekabeling, multiblock machines zijn geweldig).

En hier de binnenkant:

[afbeelding]
Wow, nice man _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Laatst online: 00:56

Oxigeon

En zo is dat!

Ik ben eigenlijk ook op zoek naar een server waar ik samen met andere kan gaan bouwen. Heb hier vaker gereageerd maar altijd kom ik weer bij servers uit waar ik voor en alles en nog wat wordt uitgescholden. Omdat ik redelijk nieuw ben in de minecraft scene duurt het bij mij gewoon allemaal iets langer :P

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Richub schreef op maandag 30 november 2015 @ 02:32:
Inderdaad... Nu kan iedereen erop, ook de meest irri kudtkoters die je eigenlijk totaal niet op je server wilt hebben.. :N

Of je moet een Anarchy server willen draaien, maar dat is een totaal andere manier van spelen.

Het is versie 1.8.8, btw.
Heb net even ingelogd, en je komt op een startpleintje uit, met 2 iron doors zonder pressureplates of knoppen. Je zit dus meteen vast. :?
Het is de bedoeling dat de deuren open gedaan worden als iemand online is. Dat is tegen griefers :) Een nieuwe speler kan dan alleen erin als iemand anders online is en kan waarschuwen als het fout gaat.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Daarvoor is een whitelist toch beter, IMHO.
Dan kun je ook offline iemand toevoegen in de console als je op een pc zit waar minecraft niet op draait. Of als je alleen een tablet met b.v. teamviewer bij je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:08

beuker19

Killerbeuker is so OP

Zou iemand mij misschien kunnen toevoegen aan de FTB server
BvD

xAnastasia (naam van mijn dochter :'( )

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
beuker19 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 21:25:
BvD

Je kan je naam veranderen :)
Changing a username

Can I change my username?
Users who have a Mojang account (you sign in with your email) can change their username for free at account.mojang.com/me by clicking the (Change) link next to your profile name. If you sign in with your username, you'll need to migrate to a Mojang account. After clicking the change link, you'll be able to see if a username is available to you. If it shows that it is not available, you will not be able to change to that name.

How often can I change my username?
If you've changed your username already, you'll need to wait 30 days to be able to make a change. Newly-created usernames will also need to wait for a time before they are able to change their name.

What happens to my old username after I've changed?
If you change your username, your old name is held for 37 days. This gives you an extra week to change back if you've made a mistake or changed your mind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
  • Laatst online: 18-07 08:01
Hi, Zou ik misschien ook toegang mogen tot de FTB infinity server?
Speel zelf al poosje op eigen BC/RC/IC2 server maar in mn eentje. altijd gezelliger om met meer mensen aan de gang te gaan en hun creaties te bewonderen of dat van je eigen te showen :)

Mn ingame naam is Rigidminer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik zou ook graag toegang willen hebben tot de FTB server. MIjn naam is Oxigeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

25 Nov heeft ze hem veranderd dus nog een maand wachten.
(hoe lang kan het duren voor je toegang krijgt ?)

[ Voor 10% gewijzigd door beuker19 op 02-12-2015 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
beuker19 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 18:59:
[...]

Ik denk dat het 100% ligt aan wanneer eRixxje even kijkt op dit gedeelte van het forum en tijd heeft om ons toe te voegen aan de server.

Onderstussen probeer ik het zelf even offline uit, genoeg te ontdekken, heb dat inkers construct nog nooit gedaan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• checkpointx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik heb een tijdje op Haunted MC gespeeld, maar ben helemaal klaar met dat soort servers.

Ik had een grote ijzerfarm gemaakt op een van de survival servers, ik had hem zo gemaakt dat iedereen gebruik van die farm kon maken, had daar behoorlijk wat ingewikkelde redstone voor gebruikt. Eerst vonden de admins het nog leuk en indrukwekkend, maar wilde van de een op de andere dag niet meer dat mensen 6-7 ijzer per minuut konden krijgen door gewoon in die farm te staan. Zonder pardon of enige vorm van overleg is toen een gebouw waar ik ruim 100+ uur aan gewerkt heb afgepakt en onklaar gemaakt.

Voor mij geen publieke servers meer voor grote builds, het is gewoon de moeite niet waard. Ik zou ook zeker die Haunted MC server vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
Tja dan ontkom je er niet aan je eigen server te starten, alhoewel volgens mij de admin van gotcraft tenminste de wereld ter beschikking stelt mocht er een nieuwe start komen.

Maar vind het zelf ook wel fijn om af en toe even te herstarten en een andere weg in te slaan of anders aan te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
beuker19 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 18:59:
[...]

De admin was nooit heel snel maar ga uit van niet lang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
All,

Ik zal morgen alle requests voor toegang honoreren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

eRixxje schreef op donderdag 03 december 2015 @ 00:05:
All,

Ik zal morgen alle requests voor toegang honoreren!
Dank U O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Oxigeon schreef op woensdag 02 december 2015 @ 18:24:
Ik zou ook graag toegang willen hebben tot de FTB server. MIjn naam is Oxigeon.
Added!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
rieshjart schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:10:
Hi, Zou ik misschien ook toegang mogen tot de FTB infinity server?
Speel zelf al poosje op eigen BC/RC/IC2 server maar in mn eentje. altijd gezelliger om met meer mensen aan de gang te gaan en hun creaties te bewonderen of dat van je eigen te showen :)

Mn ingame naam is Rigidminer
Added!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
beuker19 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 21:25:
BvD

added!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Bedankt voor het adden... Gisteren eens de FTB server geprobeerd maar liep voor geen meter. Misschien eens instellen dat hij wat minder GB Geheugen gebruikt? Hierna ging ik vanzelf terug naar de desktop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
FYI De servers zijn:

play.gotcraft.nl:25556 - FTB Infinity EXPERT mode
play.gotcraft.nl:25566 - FTB Infinity NORMAL mode

Let OP: Gescheiden maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Oxigeon schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:58:
Bedankt voor het adden... Gisteren eens de FTB server geprobeerd maar liep voor geen meter. Misschien eens instellen dat hij wat minder GB Geheugen gebruikt? Hierna ging ik vanzelf terug naar de desktop.
Hoe bedoel je precies? FTB draait pas lekker met ongeveer 3-4GB toegewezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

corset schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:52:
[...]

Hoe bedoel je precies? FTB draait pas lekker met ongeveer 3-4GB toegewezen :)
Ik heb geen idee. Maar ik starte hem gisteren op... laden duurde iets van 5 minuten (alle mods apart ofzo). en na het opstarten menu enzo liep goed. Daarna een simpele world gestart en die liep voor geen meter. Heb hem afgesloten en nog eens geprobeerd. Weer moest hij eerst die mods laden etc. en weer liep hij in de world niet. Heb verder nog niet echt gekeken, maar moet nog wat in de instellingen klooien. Misschien meer GB misschien minder GB. Ofwel een compleet andere instelling anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
Oxigeon schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:16:
[...]

Ik heb geen idee. Maar ik starte hem gisteren op... laden duurde iets van 5 minuten (alle mods apart ofzo). en na het opstarten menu enzo liep goed. Daarna een simpele world gestart en die liep voor geen meter. Heb hem afgesloten en nog eens geprobeerd. Weer moest hij eerst die mods laden etc. en weer liep hij in de world niet. Heb verder nog niet echt gekeken, maar moet nog wat in de instellingen klooien. Misschien meer GB misschien minder GB. Ofwel een compleet andere instelling anders
Sowieso zou ik op zijn minst 3GB ram toewijzen voor Infinity, op de server heb je verder nog het voordeel dat veel taken door de server afgehandeld worden waardoor je eigen pc het iets minder zwaar heeft :)
Pagina: 1 ... 21 ... 36 Laatste