Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16-09 21:29
Ok, ik zit met een probleempje =/

Ik was daarstraks aan het rondvliegen, en wat aan het rondkijken in iemand's huisje. Daar stonden een paar armor stands en een horse armor stand.

Nu... Ik merk nu, nu ik terug in mijn eigen base ben, dat ik een horse armor in mijn inventory heb zitten. Ik vermoed dat ik dus perongeluk ergens op geklikt heb, en dat dat in mijn inventory is gekomen :s (Heb nooit zo'n armor stads gebruikt, weet niet hoe je daar dingen kan afhalen/opzetten)
Maar nu weet ik niet meer waar dat huisje was =/

Als iemand ziet dat hij dit armor mist, kan je dit dan even laten weten? Dan geef ik het wel terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:08
Kwam dat uit het huisje in een berg? Daar heb ik er wel eens eentje zien staan toen ik zelf aan het verkennen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
Ik denk het niet, als ik me niet vergis was het uit een huisje gemaakt uit chiseled netherack, en een dak van obsidian?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefy1997
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-04 21:19
Die is van mij. Ik heb het huisje in de berg verbouwd. Het is gewoon rechtermuis knop op de armour stand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
Kan je controleren of het weg is? (want ik dacht dat het van ergens anders kwam)

Also: Is er iemand die me kan vertellen hoe ik lava uit een crucible pomp? Ik heb met verschillende pipes geprobeerd, ook met een pneumatic servo, maar het wil maar niet lukken =/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powerblast
azziplekkus schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 18:44:
Kan je controleren of het weg is? (want ik dacht dat het van ergens anders kwam)

Also: Is er iemand die me kan vertellen hoe ik lava uit een crucible pomp? Ik heb met verschillende pipes geprobeerd, ook met een pneumatic servo, maar het wil maar niet lukken =/
Moet je met een hardened servo doen en ik geloof dat lava ook maar uit één zijde van de crucible komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
Powerblast schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 18:49:
[...]

Moet je met een hardened servo doen en ik geloof dat lava ook maar uit één zijde van de crucible komt.
Een hardened servo krijg ik er inderdaad op! Wel verwarrend dat alle filmpjes op youtube spreken over een pneumatic servo...
Maar er vloeit nog steeds niets door :( Hoe weet ik uit welke zijde van de crucible de lava komt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powerblast
azziplekkus schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 18:58:
[...]

Een hardened servo krijg ik er inderdaad op! Wel verwarrend dat alle filmpjes op youtube spreken over een pneumatic servo...
Maar er vloeit nog steeds niets door :( Hoe weet ik uit welke zijde van de crucible de lava komt?
Heb je de servo redstone signal ook op disabled gezet? Anders wil die niks doen.

Ga anders ff in mijn base kijken. Aan de waterkant staat er een crucible die lava eruit pompt naar een magmatic dynamo.

[ Voor 12% gewijzigd door Powerblast op 03-10-2015 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
Powerblast schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 19:05:
[...]

Heb je de servo redstone signal ook op disabled gezet? Anders wil die niks doen.
Omg, dat was het inderdaad! Thanks! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
Mijn zoektocht naar een meteoor is in een sisser geëindigd... Had met een compass een chunk gevonden, en heb die bijna helemaal weggemined, om dan tot de vaststelling te komen dat iemand me voor is geweest :(
(compass wordt blijkbaar niet geupdate)

Is er iemand die een inscriber engineering press kan maken voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
azziplekkus schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 13:51:
Mijn zoektocht naar een meteoor is in een sisser geëindigd... Had met een compass een chunk gevonden, en heb die bijna helemaal weggemined, om dan tot de vaststelling te komen dat iemand me voor is geweest :(

Kan je best eens aan xena vragen. Die heeft een mooie setup staan om kopietjes te maken :). De mijne komt daar ook van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eRixxje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 11:35
MarElo schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 21:54:
Net ook even op de server geweest, en het is niet te doen.

Reboot!! please.

Maar moeten we dit nu elke dag zeggen dat een reboot nodig is?
Het is maar een tijdelijke oplossing, dus ga op zoek naar de bron, en doe daar wat aan zou ik zeggen.
Het staat je vrij om elders te spelen. Ik ben jou volgens mij geen verantwoording schuldig.

On topique... Rebooting!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

eRixxje schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 20:55:
[...]

Het staat je vrij om elders te spelen. Ik ben jou volgens mij geen verantwoording schuldig.

Als je even wat verder leest dwing ik geen reboot af.
Ik heb ook gezegd dat prive voor gaat, maar die posting heb je waarschijnlijk over het hoofd gezien.

Speel niet de zwarte piet naar mij toe, want ik heb wel begrip voor je beslissingen.

vrijdag 02 oktober 2015 22:45 kijk die posting nog maar eens even na

[ Voor 7% gewijzigd door MarElo op 04-10-2015 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 17:02
eRixxje schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 20:55:
[...]

Een hele verbetering, thanks! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
yw :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
bedankt eRixxje! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Ja ook bedankt eRixxje, waardeer het zeer wat je doet voor ons, maar een weerwoord of antwoord naar mij kan er niet vanaf ?
Vind ik een beetje jammer. maar ok ik laat het hier maar bij en speel vrolijk verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Thanks voor de reboot hoor! Iedereen speelt gewoon volgens mij zeer graag op je server :). Vind het een fijne groep die zeer behulpzaam is en dat heb je niet op elke server :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
MarElo schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 23:21:
Ja ook bedankt eRixxje, waardeer het zeer wat je doet voor ons, maar een weerwoord of antwoord naar mij kan er niet vanaf ?
Vind ik een beetje jammer. maar ok ik laat het hier maar bij en speel vrolijk verder.
Mark, de manier waarop jij je eerste post maakte laat duidelijk zien met welke toon jij in de discussie staat, verwijtend, en klagend. Dan heeft het weinig zin om daar echt serieus op in te gaan toch?

En wat moet hij dan zeggen "oh bedankt voor deze tip, hier heb ik zeer veel aan"? Er is al meer dan genoeg logging wat lijkt te wijzen naar AE, alleen is het achterhalen van het exacte probleem wat lastiger dan:
Het is maar een tijdelijke oplossing, dus ga op zoek naar de bron, en doe daar wat aan zou ik zeggen.
Zo werkt het niet.
Powerblast schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 08:24:
Thanks voor de reboot hoor! Iedereen speelt gewoon volgens mij zeer graag op je server :). Vind het een fijne groep die zeer behulpzaam is en dat heb je niet op elke server :)
Behulpzaam? Wij? :D hoe bevalt je nieuwe AE system? Mocht je nog items nodig hebben, geef maar een lijstje in DM, ik zorg dat het er komt.

[ Voor 20% gewijzigd door corset op 05-10-2015 08:25 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-12-2024
azziplekkus schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 13:51:

De AE presses kan je zo krijgen. Moet ik alleen even weten wanneer je on-line bent :) Ik doe het anders... Op 305, -309 staat in mijn base een golden chest. Daarin zitten de 4 presses. Veel plezier er mee!

[ Voor 11% gewijzigd door R.di.Giovanni op 05-10-2015 09:32 . Reden: Presses even gemaakt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Same! Ik kan ze ook gewoon leveren :) Iron genoeg. Heb ze zelf ook van Xena ontvangen :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Ik had ze al afgeleverd. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni
Nou, dan liggen er 4 klaar voor een andere opstarter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Ik heb een scriptje gemaakt voor een restart. Elke nacht om 3 uur. Ik heb het niet kunnen testen nog, dus ik hoop dat ie werkt :P Ik kijk morgenochtend even of alles goed is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:27
Mooie tijd, dan is er zeker niemand online.

Bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Ik ben overigens nog steeds aan het testen met een custom mod pack op de server. Te downloaden op: www.gotcraft.nl/custom.zip. Het is een MultiMC package. FYI :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
Zeker wel bedankt Giovanni en corset, maar iemand was jullie voor :)

@Rixxje: Super!
@Richub: Oh nee? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:55
azziplekkus schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:21:
Zeker wel bedankt Giovanni en corset, maar iemand was jullie voor :)

@Rixxje: Super!
@Richub: Oh nee? :p
Richub schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:22:
Mooie tijd, dan liggen normale mensen te slapen.

Bedankt. :)
Zo ik heb het even aangepast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Ben jij zo'n nachtbraker dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 20:24
Oeps, verkeerde topic! :P Maar vanilla krijgt mooie nieuwe features met komende snapshot. Zie het goede topic! Excuus. :P

ps. Nieuw type boten, position desync fix server-client, nieuwe "riding hierarchy" en ... WINGS BABY!

[ Voor 88% gewijzigd door Dreanor op 06-10-2015 19:02 ]

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

corset schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 08:24:
[...]

Mark, de manier waarop jij je eerste post maakte laat duidelijk zien met welke toon jij in de discussie staat, verwijtend, en klagend. Dan heeft het weinig zin om daar echt serieus op in te gaan toch?
Dat is niet mijn bedoeling geweest, mijn excuses daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Is het gelukt met het scriptje? :) Of zitten we met downtime :p? Zal voorlopig even niet meer inloggen, nogal druk bezig met het werk op dit moment. Maar ik kom zeker terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21:04
Powerblast schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 20:16:
Is het gelukt met het scriptje? :) Of zitten we met downtime :p? Zal voorlopig even niet meer inloggen, nogal druk bezig met het werk op dit moment. Maar ik kom zeker terug!
De server draait nu al een dag of twee met een scriptje :P. De server restart elke nacht om 3 uur. Ik heb nog geen lag weer ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
Is dit filmpje nog up to date?
YouTube: Minecraft: How To Automate AE2 Inscriber/ Autocraft Processors (1.7.10)

Heb geprobeerd mijn inscribers te automatiseren, maar het lukte niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
azziplekkus schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 21:15:
Is dit filmpje nog up to date?
YouTube: Minecraft: How To Automate AE2 Inscriber/ Autocraft Processors (1.7.10)

Heb geprobeerd mijn inscribers te automatiseren, maar het lukte niet :(
Je kun beter de advanced inscribers gebruiken van ae2stuff, die zijn makkelijker te automatiseren,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
Hairy23 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 21:57:
[...]

Je kun beter de advanced inscribers gebruiken van ae2stuff, die zijn makkelijker te automatiseren,
Heb je toevallig zin om me even te laten zien hoe dat precies moet? :)
(Is de eerste keer dat ik AE gebruik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Ik vraag me een paar dingen af.
Hoe kan het dat mijn vloer in mijn huis opeens gras is?

En wie wat waar heeft mijn Nether portal verwijdert (portal bestond daarna uit dirt en heb ik maar afgebroken), dus moet ik weer een nieuwe maken.

Of juist niet?! ik zit in een dorp met nogal wat villagers, zouden die de portal gesloopt hebben?

De Villagers maken zelf ook gangen en andere dingen, dus ik verdenk ze ervan dat ze de portal bewust gesloopt hebben (zou dat kunnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiphalon
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 17:27
Klinkt als een enderquarry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heggico
  • Laatst online: 19:44
klinkt idd als iemand die niet heeft opgelet met een enderquarry, deze vervangt de blocken die hij mined met dirt om lag te verkomen door stromend water e.d. Als het een ender quarry is dan is het niet netjes om dat zomaar op te zetten zonder te kijken of er niet iets gebouwd is in zijn range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Het was een Netherportal tussen 2 huizen in, dus lijkt me niet dat het moedwillig gedaan is.

Ik heb even dit filmpje gekeken: YouTube: Block Spotlight - Ender Quarry (Extra Utilities) maar snap er weinig van.

Netherportal is nu even niet nodig dus die maak ik later wel weer.
Wel vreemd dat opeens mijn vloer in het huis verandert is.

Ik heb het ondertussen wel weer aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zelf even gestopt met de server.. teveel te doen, en te weinig inspiratie :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

eRixxje schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:09:
Ik heb een scriptje gemaakt voor een restart. Elke nacht om 3 uur. Ik heb het niet kunnen testen nog, dus ik hoop dat ie werkt :P Ik kijk morgenochtend even of alles goed is gegaan.
Werkt prima, maar ik wil je toch vragen om het een uur op te schuiven (naar 4 uur dus).
Ja ik ben een nachtbraker, en vooral na avonddiensten is het al snel 3 uur, en moet ik echt op de tijd letten.

Dus gaarne een uurtje opschuiven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:05
MarElo schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 03:03:
[...]

Werkt prima, maar ik wil je toch vragen om het een uur op te schuiven (naar 4 uur dus).
Ja ik ben een nachtbraker, en vooral na avonddiensten is het al snel 3 uur, en moet ik echt op de tijd letten.

Dus gaarne een uurtje opschuiven ;)
Na enkele minuten, als het al zo lang duurt, is de server weer online toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Het is een downtime van een minuut of 2 á 3 :) gewoon een biertje/koffie/cola/melk/whatever pakken, en doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

ik zou ook graag op de whitelist willen... kan dat (billiam1983)? dan kom ik eens kijken :D

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik zal het aan de admin doorgeven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
killbillfast schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:19:
ik zou ook graag op de whitelist willen... kan dat (billiam1983)? dan kom ik eens kijken :D
Toegevoegd! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
Ik heb een enderhead nodig, voor een Soul binder te maken, maar aangezien er blijkbaar geen endermen spawnen in de overworld, moet ik daarvoor naar The End gaan.

Is er iemand die toevallig een End Portal weet zijn?

EDIT: nevermind. Ik heb een End portal in iemand's base gevonden, en heel de spawner kunnen maken, om dan te merken dat je daarvoor "Broken spawner" nodig hebt, wat dus niet te craften is >.<

Heb dan gemerkt dat er nog een ander soort spawner te maken is, maar die heeft blijkbaar een soort Essence nodig. Die Essence zou afkomstig moeten zijn van mobs, maar dat is niet self-substainable. Is er een alternatieve manier voor die wel self-sustainable is?

[ Voor 51% gewijzigd door Opifex op 18-10-2015 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
Op cursed earth spawnen veel mobs, die kun je vervolgens met een grinder killen voor mob essence. Of je groeit essence berries (uit die bushes), die geven je xp wat je om kunt zetten in mob essence. Het makkelijkste is die berries in een autonomous activator te doen en dan zorgen dat de xp orbs boven een MFR sewer terecht komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
pa4jv schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 15:52:
Op cursed earth spawnen veel mobs, die kun je vervolgens met een grinder killen voor mob essence. Of je groeit essence berries (uit die bushes), die geven je xp wat je om kunt zetten in mob essence. Het makkelijkste is die berries in een autonomous activator te doen en dan zorgen dat de xp orbs boven een MFR sewer terecht komen.
precies dit heb ik zojuist bij azzi neergezet en uitgelegd ook haha :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
Bedankt voor de hulp MrEagle! Heb alles werkend gekregen ;)
Ben nu bezig met mijn Lava generator farm wat uit te breiden, maar ik krijg iets super vreemd! (Een bug?)

Ik heb 2 igneous extruders gemaakt, om bij op de itemducts te zetten, zodat er altijd genoeg cobble is voor lava te maken in de crucibles.
In mijn inventory zit (toevallig) 25 cobblestone.
Als ik één van de extruders op een itemduct zet, dan verandert deze na ongeveer een tiende van een seconde in een cobble stone blokje. Als ik het stuk maak met een pickaxe, en het blokje op raap krijg ik een extra stack van exact 25 cobble stone in mijn inventory. (komt apart in mijn inventory, maar ik kan hem samenvoegen met de stack van 25 die ik al had, waardoor ik een stack van 50 krijg).

Als ik dan mijn ME system open, dan verdwijnt de (al dan niet gecombineerde) stack van 25 cobble, en verschijnt mijn extruder terug.

Ik dacht eerst dat ik aan het dromen was, maar heb het nu 4 keer achter elkaar geprobeerd, en 4 keer gebeurt hetzelfde. Wat is hier aan de hand??? =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni
Lijkt mij een bug in de client. Wat gebeurt er als je de extruder er op zet, en verder niets doet? Komt er dan wel extra cobble in je itemduct? Zo ja, dan werkt het ding gewoon, maar ziet het er alleen maar uit als een cobblestone block. Wel raar inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
R.di.Giovanni schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:56:
Lijkt mij een bug in de client. Wat gebeurt er als je de extruder er op zet, en verder niets doet? Komt er dan wel extra cobble in je itemduct? Zo ja, dan werkt het ding gewoon, maar ziet het er alleen maar uit als een cobblestone block. Wel raar inderdaad.
Ik heb eens gerelogged, en toen werkte het weer. Heb later die avond wel nog een gelijkaardig voorval gehad, waarbij mijn hele diamond armor vervangen werd door flint&steel, cobble en dirt :s
(Ook op zelfde manier kunnen oplossen wel)

Maar nu ik vandaag inlog heb ik weer het zelfde probleem als ik helemaal in het begin had... 0 FPS =/
M'n game doet ongeveer 1 frame per 10 seconden, en is dus helemaal onspeelbaar... Heb nogtans niks veranderd...)

EDIT: ik heb al zo'n flauw vermoeden wat de oorzaak is... Heb gisteren een 2de mobspawner geplaatst, maar nog niet op m'n ME systeem aangesloten. (enkel op een aantal chests). Ik vermoed dat de chests vol zijn geraakt, waardoor de grinder niet meer werkt, en de gespawnde mobs dus zijn blijven spawnen... Met als gevolg dat er nu enkele 100'n zombie pigman onder mijn base zitten >.<

Iemand die deze even kan komen doodmaken voor me? Ik geraak er niet meer bij =/

EDIT2: ik heb het al kunnen oplossen. Het is blijkbaar een bug. Als je voor zombie pigmen "spawn exact copy" hebt uitstaan, spawnt hij soms van die kleine pigmens. De grinder wordt blijkbaar niet geactiveerd als zo'n kleintje ervoor staat, dus blijven deze staan. Omdat er de spawner de hele nacht heeft gedraaid, en alle kleintjes bleven staan, maar wel voortgeduwd werden door de conveyors, lijken deze nu "gefuseerd". Ik weet niet hoeveel het er zijn, maar er zitten enorm veel van deze kleintjes op hetzelfde plekje nu, en ik kan ze om één of andere vreemde reden ook niet raken met m'n zwaard =/
Ik kan ze wel nog laten vallen door het blokje er onder weg te halen...

[ Voor 41% gewijzigd door Opifex op 20-10-2015 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni
Wat je zelf nog kan proberen is om ze dood te drukken met een piston constructie. Dat overleven ook die kleintjes niet. Ik zou dan eerst een paar blocks lager je piston constructie opzetten, en daarna het gat maken zodat de pigmen naar beneden vallen en voor de piston uitkomen.

Als dat niet lukt moet iemand met OP rechten komen opschonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Heeft er iemand aub een Angel ring/Golden Wings voor mijn dochter ?
Wel zo handig als ze ook kan vliegen :-)
Dump maar in een kist bij me (665/67/690) :)

Wanneer zijn de meeste spelers online eigenlijk?
Na 2200h ben ik met azziplekkus zowat de de online speler
Is de rest overdag onine?

[ Voor 30% gewijzigd door MarElo op 23-10-2015 03:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik ben zelf even gestopt :) moet inspiratie opdoen.

Overigens zijn angel wings makkelijk zelf te craften.

Beste tip: Ga in de mining age op zoek naar de torens, daar krijg je een unactivated division sigil

Zet een enchanting table op gras neer, en rechtsklik met je sigil. Legt precies uit wat je moet doen :)

Ook kunnen de unstable ingots niet exploderen in dit modpack :D

[ Voor 56% gewijzigd door corset op 23-10-2015 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
corset schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 08:25:
Ik ben zelf even gestopt :) moet inspiratie opdoen.

Overigens zijn angel wings makkelijk zelf te craften.
Ik had ze geprobeerd te craften voor hem, maar toen bleek dat het recipe dat ik gebruikte enkel voor peaceful mode was :(
Beste tip: Ga in de mining age op zoek naar de torens, daar krijg je een unactivated division sigil
In de mining world bedoel je? Moet ik eens gaan kijken dan, want dit wist ik nog niet!
Ook kunnen de unstable ingots niet exploderen in dit modpack :D
Wist ik ook niet! Heel handig om te weten wel! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
azziplekkus schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:24:
[...]

Ik had ze geprobeerd te craften voor hem, maar toen bleek dat het recipe dat ik gebruikte enkel voor peaceful mode was :(

[...]

In de mining world bedoel je? Moet ik eens gaan kijken dan, want dit wist ik nog niet!

[...]

Wist ik ook niet! Heel handig om te weten wel! :D
je moet wel de unstable nuggets maken, ingots werken niet, en het kan alleen in een vanilla crafting bench

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-07 19:16
MisterEagle schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:29:
[...]

en het kan alleen in een vanilla crafting bench
^ Dit.
Heb me de laatste keer kapot gegoogled toen het niet lukte O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Voor de liefhebbers... op play.gotcraft.nl:25567 draait een vanilla 1.9 (laatste snapshot). Survival. Leuk om nieuwe features te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

eRixxje schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:06:
Voor de liefhebbers... op play.gotcraft.nl:25567 draait een vanilla 1.9 (laatste snapshot). Survival. Leuk om nieuwe features te checken.
Kom er niet in (15w44a) this is a 1.9 server (rood kruis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Er worden te weinig screenshots gepost dus tijd voor (een) screenshot(s). :P

Dit is mijn Blightfall moestuin (singleplayer maar gezien veel Blightfall multiplayer doen post ik het hier).

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9QWmPIm.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Ik wil graag even kudo's geven voor de Modsauce2 server.

Sinds die elke nacht om 3 uur reboot is het heel fijn spelen.

Ben tot nu toe nog geen problemen tegengekomen behalve af en toe een zwart gat (even dis-reconnecten).

Hoop dat deze mod het langer uit gaat houden dan FTB voorheen, het is alleen wel erg rustig op de server wat players betreft.

Ga zo door eRixxje _/-\o_ (ondanks mijn negatieve berichten eerder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Eerste deel van mijn huis op het kleine eiland begint vorm te krijgen. Wou eens totaal wat anders bouwen dan ik normaal doe. Wil nog wel de straat veranderen om iets meer contrast te krijgen (donker grijs of misschien mediterraan cobble). Ook moet ik de brug nog afwerken (dirt komen of bomen op, of pilaren met verlichting).

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/i435Zuf.jpg

Met op de begane grond de keuken, het belangrijkste deel van deze modpack zo'n beetje. ;) Rechts, onder de boekenkast zie je een klein gaatje in de muur, aan de andere kant staat een koe zodat ik gemakkelijk melk kan krijgen. De gehele keuken is connected dankzij de multiblock structure van Cooking for Blockheads.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jBNRDoz.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
Toevallig iemand die weet hoe ik een ME netwerk kan uitbreiden?

Ik zou namelijk op elk verdiep (van 100x100 blocks) een nieuwe ME-controller willen plaatsen, zodat ik terug gebruik kan maken van de volle 32 channels (of 31, omdat er 1 channel moet openblijven voor de communicatie met de rest van het netwerk). Maar voorlopig is het me nog niet gelukt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
je kan niet meerdere controller punten in 1 netwerk hebben. Elke side van een controller kan 32 channels aan.

Dus wat je kan doen:

een controller skelet van 7x7x7 bouwen, en dan heb je dus op al die sides 32 channels, kabels painten, en gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
Mhmmm, en kan ik ook geen lange trein van controllers bouwen, tot helemaal beneden aan de bedrock? :)
Dan kan ik aftakken waar ik wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast

killbillfast

Challenge accepted!

azziplekkus schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:00:
Mhmmm, en kan ik ook geen lange trein van controllers bouwen, tot helemaal beneden aan de bedrock? :)
Dan kan ik aftakken waar ik wil ;)
max 7 aan elkaar... maak anders p2p me tunnels... dan kun je 32 kanalen over 1 kanaal transporteren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
Ah, das wel kut :(
maak anders p2p me tunnels... dan kun je 32 kanalen over 1 kanaal transporteren....
Wat bedoel je hier precies mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast

killbillfast

Challenge accepted!

azziplekkus schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:11:
[...]

Ah, das wel kut :(

[...]

Wat bedoel je hier precies mee?
Lastig uitleggen met alleen tekst.... kijk eens naar deze tutorial YouTube: Applied Energistics 2 P2P Tunnels als dat niet genoeg is kun je altijd googlen naar meer tutorials... er zijn er heel veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
azziplekkus schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:40:

Ik zou namelijk op elk verdiep (van 100x100 blocks) een nieuwe ME-controller willen plaatsen, zodat ik terug gebruik kan maken van de volle 32 channels (of 31, omdat er 1 channel moet openblijven voor de communicatie met de rest van het netwerk). Maar voorlopig is het me nog niet gelukt :(
Dan moet je meerdere netwerken gaan maken.
De SSD welke ik had op deze deed dit.

Lees dit anders even door : https://docs.google.com/d...BZ5ZkvOQPkdj1UtGaqQ/edit#

Hier vind je veel antwoorden betreffende AE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast

killbillfast

Challenge accepted!

Mocht er iemand interesse hebben om een nieuw opgezette server te joinen die Unabridged draait, we zijn op dit moment met 3 man en zijn actief aan het zoeken naar spelers voor onze kleine community. We hebben Discord als voice/chat applicatie. Mocht je interesse hebben stuur me dan een PM.

zie ook https://www.reddit.com/r/...egsj/looking_for_players/ voor de Reddit thread waar we op zoek zijn naar uitbreiding voor onze community.

[ Voor 22% gewijzigd door killbillfast op 04-11-2015 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni
azziplekkus schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:40:

In mijn base (ongeveer 300, -300) staat een grote ME controller van 7x7. Ik zou daar even gaan kijken om te zien hoe ik alles in mijn base op die ene controller heb aangesloten. Via de blauwe elevator blocks tegen de achterwand op elke verdieping kan je ook onder de controller kijken.

Waar het in principe op neerkomt is dat je op elke kant van een controller block een p2p interface kan plaatsen. Via 1 zo'n interface kan je dan 32 channels aansluiten. Dus als je ergens op een verdieping in je base 64 apparaten wilt aansluiten, heb je op de controller 2 p2p interfaces nodig, en op die andere verdieping ook weer 2 p2p interfaces, met daarop bijvoorbeeld 2 dense cables die de 32 channels per interface dan aanbieden aan die verdieping. De kabel tussen de p2p interfaces kan dan een gewone dunne ME cable zijn, want op die kabel zitten maar 4 devices, de p2p interfaces.

Waar je wel even op moet letten is dat die p2p interfaces ook stroom moeten krijgen. Dat moet je doen met behulp van een stukje quartz cable, omdat die wel power maar geen data doorgeeft. De kabel die tussen de p2p interfaces loopt mag namelijk geen deel uitmaken van je hoofdnetwerk.

Duidelijk zo?

[ Voor 9% gewijzigd door R.di.Giovanni op 04-11-2015 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Modsauce2 / eRixxje

Wat een lag weer sinds afgelopen 2 dagen.
Echt niet speelbaar meer, wat is er aan de hand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
Het zou kunnen dat dat aan mij ligt =/

In mijn laatste mobspawner (een geupscalede combinatie van mijn eerste 2) zit blijkbaar een lek, waardoor er ontelbaar veel chickens onder de spawner terecht komen =/

Ik heb geprobeerd ze te killen/de spawner stuk te maken, maar het is me niet gelukt door de extreme lag :s

edit: Ik vermoed dat het nog wel mogelijk is om dit op te lossen, vlak na een server restart. Dan zijn er nog niet zoveel mobs gespawned om lag te veroorzaken.

[ Voor 20% gewijzigd door Opifex op 09-11-2015 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

azziplekkus schreef op maandag 09 november 2015 @ 22:01:

In mijn laatste mobspawner (een geupscalede combinatie van mijn eerste 2) zit blijkbaar een lek, waardoor er ontelbaar veel chickens onder de spawner terecht komen =/

Ik heb geprobeerd ze te killen/de spawner stuk te maken, maar het is me niet gelukt door de extreme lag :s

edit: Ik vermoed dat het nog wel mogelijk is om dit op te lossen, vlak na een server restart. Dan zijn er nog niet zoveel mobs gespawned om lag te veroorzaken.
Moet je er wel vlak na 03:00uur bij zijn :P
Ik ben nu online misschien dat ik je kan helpen ?

*edit 1 Wow dit is wel heel erg, kan me amper bewegen in je base.
En connection lost, en kom er niet meer in.

*edit 2 Heb m'n GPU even op full power gezet en ben er weer in.
Op zoek naar de kippies >:)

*edit 3 01:15uur, ik geef het op.
Ben in je base maar kan me amper bewegen.

Hier zijn andere maatregelen voor nodig denk ik.
Vandaag haal ik de 03:00uur niet helaas, hopelijk kan iemand anders wat fixen.

Ik heb eRixxje al een berichtje gestuurd.

*Edit 4(11-11-15) Ik ben nog wakker en zal zo na de restart (over 10 minuten) wat proberen.

[ Voor 28% gewijzigd door MarElo op 11-11-2015 02:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

azziplekkus schreef op maandag 09 november 2015 @ 22:01:

Helaas, ook na server restart (duurt +/_ 5minuten) kom ik er ook niet bij (net geprobeerd).
Binnen een straal van 250 meter rond je base dropt de fps naar nul, en kan je maar beter weer buiten die radius zien te komen anders krijg je een time-out en disconnect. :-(

Ik hoop dat iemand anders nog een oplossing weet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richub
Samen met een collega en een vriend van hem heb ik een modded server opgezet:

Naam: Nomicraft.

Pack: Resonance Rise versie 3.2.7.2, uit ATlauncher.
Share code: sKrNxgTM

Survival.

Adres: richub.no-ip.org:25566

We richten ons op meer volwassen spelers, iedereen bij ons is die zeurende en griefende kids die je vaak op andere servers tegenkomt meer als beu. ;)

Informatie en inschrijven kan op: http://nomicraft.enjin.com/

[ Voor 6% gewijzigd door Richub op 11-11-2015 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Richub schreef op woensdag 11 november 2015 @ 07:52:

Pack: Resonance Rise, uit ATlauncher.

Survival.

We richten ons op meer volwassen spelers, iedereen bij ons is die zeurende en griefende kids die je vaak op andere servers tegenkomt meer als beu. ;)

Misschien handig om aan te geven welke preset je gebruikt :) vooral bij Resonant wel handig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
Staat op de website, maar heb net de versie en share code toegevoegd aan de posts hier.

Bedankt voor de tip. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Richub op 11-11-2015 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
MarElo schreef op woensdag 11 november 2015 @ 03:22:
[...]

Helaas, ook na server restart (duurt +/_ 5minuten) kom ik er ook niet bij (net geprobeerd).
Binnen een straal van 250 meter rond je base dropt de fps naar nul, en kan je maar beter weer buiten die radius zien te komen anders krijg je een time-out en disconnect. :-(

Ik hoop dat iemand anders nog een oplossing weet.
Shit, echt waar sorry =/
Had zelf nooit verwacht dat dit zou kunnen gebeuren...

Misschien dat Erixxje tijdelijk de server even op Peaceful kan zetten, zodat de mobs niet meer spawnen?
Dan kan je alles stuk maken. Het is op het onderste verdiep. Niet de spawner met Dark Reinforced glass, maar die daar achter. (Gewoon glas). Alles daar in stuk maken zou het moeten verhelpen.

EDIT: oeps :s
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/v5z8rm.png

[ Voor 4% gewijzigd door Opifex op 11-11-2015 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast

killbillfast

Challenge accepted!

azziplekkus schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:22:
[...]

Shit, echt waar sorry =/
Had zelf nooit verwacht dat dit zou kunnen gebeuren...

Misschien dat Erixxje tijdelijk de server even op Peaceful kan zetten, zodat de mobs niet meer spawnen?
Dan kan je alles stuk maken. Het is op het onderste verdiep. Niet de spawner met Dark Reinforced glass, maar die daar achter. (Gewoon glas). Alles daar in stuk maken zou het moeten verhelpen.

EDIT: oeps :s
[afbeelding]
Iemand met op /xu_killall of die andere weet even niet uit mn hoofd laten uitvoeren... en dan meteen je shit uitzetten/fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Peacefull gaat niet helpen, het is een passive mob, dus die zullen blijven :(

Enige manier is een killall inderdaad, of veel geduld, gescheld en een zwaard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
Heb net geprobeerd met een zwaard wat te killen, maar ik zie niets gebeuren. De swing is al lang weg tegen dat de volgende frame geladen is (0.1FPS ofzo...)

En aangezien de spawner nog aanstaat komen er meer bij dan ik kan stuk maken...

Als ik naar boven geteleporteerd kan worden door iemand (want ik krijg mijn vliegring niet geactiveerd door de lag.) kan ik waarschijnlijk wel met mijn elevators naar beneden en de spawner stuk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-05-2024
Je kan ook proberen lava daar te krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
Naiki schreef op woensdag 11 november 2015 @ 16:20:
Je kan ook proberen lava daar te krijgen :D
Klopt! heb ik ook aan gedacht! Maar aangezien ik geen bucket in mijn inventory heb op deze moment is dat ook geen optie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Wat een toestand :X
Want het is met recht een kippenhok als ik dat zo zie.
Maar met 0-1 fps duurt het een dag voor ik daar ben, ben ik bang.

Ik zal straks wel weer even joinen (over half uurtje +/_)
Dan benader ik het wel vanaf een afstand ondergronds zodat ze eruit kunnen (hoop ik).

[ Voor 17% gewijzigd door MarElo op 11-11-2015 23:55 ]

• Richub
Ik probeerde net om /butcher te doen, maar dat killt alleen hostile mobs... :(

Hier moet toch echt even passive mobs uitgezet worden in de config, en dan rebooten ofzo.
Je komt echt niet in de buurt van die base. :X

Zelfs de dag/nacht cycle ligt compleet stil, ik zag de maan steeds terugspringen naar exact hetzelfde plekje in de hemel...

[ Voor 22% gewijzigd door Richub op 12-11-2015 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 11:59

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Hi guys, heb een probleempje met de Tweakcraft server. Mijn UUID wordt niet goed overgenomen geloof ik.

Ben geregistreerd en iemand heeft voor me gevouched, maar mijn naam blijft wit in-game en ik kan helemaal geen materialem harvesten om iets te gaan bouwen omdat ik nul privileges heb.

Iemand die me kan helpen?

Heb een maandje terug mijn account 'omgezet' naar een modern account, dus ik log op de Mojang servers niet meer in met mijn account naam, maar met mijn email adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
MarElo schreef op woensdag 11 november 2015 @ 21:38:
Wat een toestand :X
Want het is met recht een kippenhok als ik dat zo zie.
Maar met 0-1 fps duurt het een dag voor ik daar ben, ben ik bang.

Ik zal straks wel weer even joinen (over half uurtje +/_)
Dan benader ik het wel vanaf een afstand ondergronds zodat ze eruit kunnen (hoop ik).
Sorry, peeps. Ik ben afgelopen tijd wat druk geweest. Ik zal dit weekend even inloggen en de problemen proberen op te lossen!

Wat zijn de coordinaten van het chicken drama?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
eRixxje schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:08:
[...]

Sorry, peeps. Ik ben afgelopen tijd wat druk geweest. Ik zal dit weekend even inloggen en de problemen proberen op te lossen!

Ongeveer 25, -158, 2 (xzy)

De spawner bevindt zich erboven, op de obsidian vloer (laagste verdiep dat met de elevators verbonden is).

Het is de spawner met het doorzichtige glas (niet die met het donkere glas) dat lekt.

Sorry voor de last :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Hi guys inmiddels zit ik al een paar dagen te wachten totdat er 'iets' gaat werken, maar ik kan nog steeds niks op de Tweakcraft server. Verder is er ook vrijwel nooit iemand online.

Wie kan ik benaderen voor ondersteuning?

Volgensmij komt het omdat ik een nieuw type account heb waarbij ik inlog met mijn email adres ipv username.

[ Voor 19% gewijzigd door Ohmarinus op 14-11-2015 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minecraft map

Iemand tips voor mijn survival servertje wat ik kan bouwen??

Misschien wil jij er wel op? add me dan op skype: gamertjenl, (Daan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

eRixxje schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:08:
[...]

Al iets geprobeerd eRixxje?

Ik was gisteravond en nacht tot 4:30h ofzo online en avoid azziplekkus base gewoon, maar zou het fijn vinden als er een oplossing komt (zelfs vissen lukt niet ivm de lag hoever je ook van azziplekkus base af bent).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Inmiddels ben ik erin op de tweakcraft server! Yeuy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Boehoe!!

Ik zie liever alle mensen weer terug op de Modsauce2 server ( als de lag gefixed is) :Y

Hele fijne mod met heel veel mogelijkheden, hoop dat die blijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eRixxje
Ze chickens are dead. I repeat: Ze chickens are dead.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Richub schreef op woensdag 11 november 2015 @ 07:52:

Pack: Resonance Rise versie 3.2.7.2, uit ATlauncher.
Share code: sKrNxgTM

Survival.

Heb zojuist een whitelist request gesubmit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

eRixxje schreef op zondag 15 november 2015 @ 10:56:
Ze chickens are dead. I repeat: Ze chickens are dead.
Top _/-\o_ _/-\o_
Scheelt echt zoveel (net even online geweest, straks weer verder).

Bedankt hiervoor.

Iedereen weer naar modsauce2 :)

Nogeven een vraagje.
Wat is hier de oorzaak van?
Ligt het aan mijn hardware of ishet iets anders?
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/1yux69.png

En wat gebeurt er als ik door deze portal ga (als dat kan tenminste,.. nog niet geprobeerd)
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/34sfh1c.png

[ Voor 38% gewijzigd door MarElo op 15-11-2015 21:12 ]

Pagina: 1 ... 20 ... 36 Laatste