Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Soepstengel
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 15-03 17:10
Mede-auteurs:
  • Richub
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 04:29

Richub

• Gamebuster
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 00:47

Gamebuster

• eRixxje
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 08-03 14:07

eRixxje

Dit topic is afgesplitst van het [PC/X360] Minecraft - Deel #3.

In dit topic kan je de zaken op de servers bespreken, zoals klagen over het niet weghalen van bomen of overleg hoe je je nieuwe stad wil ontwerpen.

Heb jij een minecraft server? Stuur dan een PM naar Richub, eRixxje of GameBuster met de hostname en poort waarop men kan verbinden, een e-mail adres voor contact, een beknopte omschrijving van je server, eventuele mods en settings die interessant zijn (vanilla? survival? creative?).

Servers:
zie http://www.gotcraft.nl/ (discord)

Vanilla Survival 1.13.2
IP: survival.gotcraft.nl

- Admin: eRixxje
- Ops: eRixxje, Dongersmooi, Nomicor, Mr_Aelon, Xena_Dragon
- Map: https://gotcraft.nl/maps/survival/
- Whitelist: Ja.

Vanilla Creative 1.13.2
IP: creative.gotcraft.nl

- Ops: eRixxje
- Whitelist: Nee.

Modded Survival 1.12.2
IP: modded.gotcraft.nl

- Modpack: FTB Revelation

Vanilla Survial 1.14 snapshot
IP: snapshot.gotcraft.nl

- NB: World resets kunnen voorkomen. Dit is een snapshot.

eRixxje wijzigde deze reactie 12-02-2019 13:31 (255%)

• VorCha
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 23-03 09:50
quote:
Richub schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 13:34:
Ik ben een experimentje gestart op:
richub.no-ip.org:25568

Een Anarchy server.
Geen regels, geen whitelist, geen ops. De speler tegen de wereld, tegen elke andere speler, en eventueel tegen zichzelf. ;)
Difficulty staat op Hard, dus zorg dat je genoeg voedsel hebt. :)

De enige vereiste is dat je een geldige MC account moet hebben.
Leuk, maar nog niet echt druk, gelukkig (denk ik ;) )
De drukte kan nog komen: Geen whitelist. :)

NB, Het is versie 1.8, was ik vergeten in de orginele post te zetten. :$

Everybody minds about their make-up, while they should be making their minds up.

Zo, vanmiddag viel ik in Pretjeuhs server in de lava, en al mijn goede gear verbrandde daardoor. :-(

Op zich niet zo bijzonder, maar ik liep hierdoor zoveel stress op (fking PTSS :(), dat is echt niet gezond meer...

Ik heb hierdoor besloten niet meer op Survival servers te spelen. An sich had ik er wel plezier in, maar een zo'n tegenvaller en ik loop echt veel meer stress op dan goed is voor me.

Aan Pretjeuh's server en de spelers daar ligt het niet, het is puur mijn eigen grens die flink overschreden wordt.

Ik heb alle waardevolle spullen in gewone kisten in mijn huisje gestopt, verdeel ze maar onder elkaar. :)

Everybody minds about their make-up, while they should be making their minds up.

• Wildfire
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 02:13

Wildfire

Joy to the world!

Ah... tsja, als je PTSS hebt dan is Minecraft in Creative Mode heel wat fijner ja. Handig dat je dus op je eigen server kunt spelen (richub.no-ip.org:25565 -- whitelist via Richub).

Ik ben iig blij met de Creative server. Lekker knutselen, heerlijk! :)

Wildfire wijzigde deze reactie 05-10-2014 18:24 (51%)

Systeemspecs | Mijn Marktplaats spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Als ik ooit nog op een Survival server inlog om te spelen, dan moet ik OP zijn, gewoon om dat soort stressituaties met /gamemode 1 te kunnen ontwijken. ;)

Aangezien Pretjeuh aangegeven heeft geen Ops nodig te hebben (met erg goede redenen waar ik volledig achtersta, laat dat duidelijk zijn) houdt het voor mij op daar. No hard feelings. :)

Om het stressnivo aan te geven wat ik had: Ik zat klaar voor een gevecht op leven en dood, zo voelde het...
Zulke stresslevels kunnen makkelijk een eigen leven kan gaan leiden bij PTSS, vandaar dat ik dat soort situaties uit de weg ga.

• lekrutes
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21-03 08:50
Jammer dat je stopt. Maar snap het volledig. Ik ben vandaag begonnen op pretjeuh server. Ben begonnen om berg uit te hollen en daar mijn fort in te bouwen. Binnenkort eens spoor aanleggen naar de spawn. Scheelt heen en weer lopen.

Xiaomi Redmi 4x Note, Xiaomi Redmi 4x, Meizu m2 Note, Cubot X6, Xiaomi Redmi S1, Jiayu G3, Doogee DG800

• azerty
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 23:32

azerty

McFly

quote:
Richub schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 13:34:
Ik ben een experimentje gestart op:

Een Anarchy server.
Geen regels, geen whitelist, geen ops. De speler tegen de wereld, tegen elke andere speler, en eventueel tegen zichzelf. ;)
Difficulty staat op Hard, dus zorg dat je genoeg voedsel hebt. :)

De enige vereiste is dat je een geldige MC account moet hebben. MC versie 1.8, btw.
Vandaag ffe lopen spelen, wel nog lekker rustig :p

Kan het zijn dat jij al rondloopt met diamond armor? ;)
Jup, en in Creative modus. ;)

Ik moest wel lachen, ik stond even stil, en jij kwam aangeslopen met je zwaard om me te grazen te nemen. En wat ging je snel achteruit toen ik je ineens nakeek. :P

Maar wees gerust, ik ga niet met mijn Op rechten jullie opjagen, hooguit zal ik her en der iets extra's verstoppen.

• azerty

azerty

McFly

quote:
Richub schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 21:09:
Jup, en in Creative modus. ;)

Ik moest wel lachen, ik stond even stil, en jij kwam aangeslopen met je zwaard om me te grazen te nemen. En wat ging je snel achteruit toen ik je ineens nakeek. :P

Maar wees gerust, ik ga niet met mijn Op rechten jullie opjagen, hooguit zal ik her en der iets extra's verstoppen.
Bwoah, ik heb het eventjes overwogen, ja :p

• LoneRanger
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online
quote:
Soepstengel schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 22:39:
Begonnen aan een nieuw projectje op Yellow's server :) Sneak peak bellow! (let niet op het water, handig om boven te komen) Nog even verzinnen wat ik er uiteindelijk op ga zetten :)

[afbeelding]
Een bolletje ijs van blokken sneeuw b.v. en dan water uit de punt laten komen. :P
Leuke en gezellig mensen op die server, er is ook bijna altijd wel iemand aanwezig.

Only fools are enslaved by time and space.

• lekrutes
Inderdaad staan echt mooie dingen.

Heb nu eerste verdieping af. Nu druk bezig met koeien fokken zodat ik boekshelfs kan maken.

Verder storrage en blacksmith gedeelte is af.

Heb 2 verdiepingen hoger sugurcane, pumpkin, melon farm die je van af de de begane grond kan farmen :D scheeld heen en weer lopen.

Dingen die ik nog wil maken:
Sheep farm
Wheet/Patato/Carrot farm
Brewery room
Ender chest room
Thropy room
Mijn eigen slaapkamer in het spel.
S
Muur verder afmaken.

en minderbelangrijk maar uiteindelijk wil ik ze wel:
Horses
Pig farm
Park
escape route/secret entrence
Pisten deuren in de muur.
Villagers

Dus nog genoeg te doen.

Xiaomi Redmi 4x Note, Xiaomi Redmi 4x, Meizu m2 Note, Cubot X6, Xiaomi Redmi S1, Jiayu G3, Doogee DG800

• Dreanor
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 21-03 11:50
Ja pretjeuh's server is op zich wel goed. Alleen jammer dat, als ik een weekje door omstandigheden niet online ben, meteen al mijn ijzer e.d. is gejat ... :S

Maar er is Ion een week echt veel bijgebouwd trouwens. Wat zowel mooi is als extra lag veroorzaakt. :P

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 22-03 22:11
quote:
Dreanor schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 08:28:
Ja pretjeuh's server is op zich wel goed. Alleen jammer dat, als ik een weekje door omstandigheden niet online ben, meteen al mijn ijzer e.d. is gejat ... :S

Maar er is Ion een week echt veel bijgebouwd trouwens. Wat zowel mooi is als extra lag veroorzaakt. :P
Jep.. Helaas zelf ook al wat items kwijt geraakt. Maar goed, door aankomende bruiloft nauwelijks de kans om te spelen. Vanavond weer wel! YAY!

eerste doel:

Pyramide aanpassen naar groter complex

Tweede doel:

Tunnel van mijn waterhuis naar pyramide afmaken.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Dit topic is afgesplitst van het [PC/X360] Minecraft - Deel #3.

Hier kun je over private of zelf gehoste servers praten, dit op verzoek om het algemene minecraft topic meer ontopic te houden.

Zelf host ik 2 servers:
Een 1.8 vanilla Creative server met whitelist, wil je hierop meespelen stuur me dan een PM.
richub.no-ip.org:25565

En een 1.8 vanilla Anarchy server. Geen regels, geen whitelist, geen Ops. De speler tegen de wereld, tegen elke andere speler, en eventueel tegen zichzelf. ;)

Een andere server die actueel is is Pretjeuh's server. Ook op deze vanilla 1.8 survival server is er een whitelist, PM Pretjeuh voor toegang als je wilt meespelen.
minecraft.kroesneger.nl:25568

• Gamebuster
N.a.v. het komen en gaan van Tweakers.net community minecraft servers: Een topic waarin je van alles gerelateerd over minecraft servers van tweakers.net kan bespreken.

Heb jij een minecraft server? Stuur mij dan een PM met de hostname en poort waarop men kan verbinden, een e-mail adres voor contact, een beknopte omschrijving van je server, eventuele mods en settings die interessant zijn (vanilla? survival? creative?) en een screenshot. Ik zal hiervan een lijstje maken.

In dit topic kan je de zaken op de servers bespreken, zoals klagen over het niet weghalen van bomen of overleg hoe je je nieuwe stad wil ontwerpen.

Pretjeuh's server:
Vanilla server, geen mods, ieder voor zich (geen bijzondere regels)
Whitelisted, PM pretjeuh voor toegang.

Gamebuster wijzigde deze reactie 07-10-2014 20:21 (17%)

Ontwikkelaars omg. Hoofddorp gezocht! PM voor details! Freelance, loondienst, thuiswerk, Model-3 lease, ruim salaris & winstuitkering/aandelen

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 23:05

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

[PC/X360] Minecraft - Deel #3

Onnodig om je prive community hier te hosten, daar heb je een eigen forum voor.

Als je wil kan ik wel even een seintje geven aan een mod en kan je het topic overnemen, ik ben zelf nauwelijks nog bezig met MC.

D4NG3R wijzigde deze reactie 07-10-2014 20:10 (32%)

Zoek je mensen om mee te gamen, of om gewoon mee rond te stoeien? Kom gerust langs in ons Discord kanaal.

• Gamebuster
quote:
D4NG3R schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 20:09:
[PC/X360] Minecraft - Deel #3

Onnodig om je prive community hier te hosten, daar heb je een eigen forum voor.

Als je wil kan ik wel even een seintje geven aan een mod en kan je het topic overnemen, ik ben zelf nauwelijks nog bezig met MC.
Dit topic is gekomen in overleg met mods omdat ze het minecraft topic niet meer willen "vervuilen" met server-posts

Ontwikkelaars omg. Hoofddorp gezocht! PM voor details! Freelance, loondienst, thuiswerk, Model-3 lease, ruim salaris & winstuitkering/aandelen

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Ah, ik zie het net ja. Beetje vreemde keuze als je het mij vraagt.

Zoek je mensen om mee te gamen, of om gewoon mee rond te stoeien? Kom gerust langs in ons Discord kanaal.

Ik vind van niet.
Er zijn mensen die algemene vragen en opmerkingen over MC hebben, en mensen die over het wel en wee op een private server willen kletsen.

Dit zijn 2 duidelijk verschillende groepen, IMHO. Nu zijn ze mooi gescheiden. :Y

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

quote:
Richub schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 20:24:
Ik vind van niet.
Er zijn mensen die algemene vragen en opmerkingen over MC hebben, en mensen die over het wel en wee op een private server willen kletsen.

Dit zijn 2 duidelijk verschillende groepen, IMHO. Nu zijn ze mooi gescheiden. :Y
Ik vind het een vreemde keuze dat het word toegestaan dat een/meerdere privecommunity(s) gathering mag gebruiken als hun priveforum. Daar heb je normaliter je eigen forum of IRC voor. ;)

Maargoed, dat laat ik aan de modjes over. Succes in dit topic!

Het gaat over meerdere prive communities hier, iedereen die zelf host mag meekletsen hier en zijn/haar server meer bekendheid geven.

En doordat die communities elkaar hier treffen kun je ook ideeen opdoen, of tips & tricks uitwisselen.

• 583798
  • Registratie: maart 2014
  • Niet online
Heb zelf ook een server
http://hoi123.no-ip.org
Mincraft 1.7.9
Er zitten een stuk of 20 mods op zoals dynmap: http://hoi123.no-ip.org:8123 . Iedereen kan er op geen white list.

• Marco1994
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 00:16
Dan kunnen we hier mooi melden dat we gisteravond op de server van pret de enderdragon verslagen hebben. Gisteravond meteen begonnen aan een opzet voor een endermenfarm :)

• Soepstengel
Leuk om te zien dat ik TS ben, weet niet helemaal waarom :+, maar ik vind het prima! Binnenkort maar even kijken of we een mooie TS kunnen maken met een net overzicht aan servers? Misschien wel zo netjes :P

• lekrutes
Ik heb gisteren zelf een dropper elevator gemaak vanaf bedrock ongeveer. Lift is 64 blokken hoog.
Ook mijn eerste BUD switch gemaakt. Nu worden mijn sugurcane, pumpkins en melons automatisch gefarmed.

Vanavond kijken of ik de elevator automatisch aan/uit kan laten gaan en of ik zij takken ook kan aansluiten. Voor bijvoorbeeld chicken farm. Scheeld heen en weer lopen.

• YellowOnline
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 21-02 12:55

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Mijn server staat al in TS blijkbaar. Alles OK - misschien nog vermelden dat het ook een Vanilla is.
Zelf even geen tijd om te spelen, maar als er wat is reageer ik wel snel op PMs. Hoe dan ook zie ik 8 actieve spelers, dus alles lijkt wel snor te zitten.

Intel i7 8700K | G.Skill SniperX 3200MHz 2x8GB | MSI Z370 PC Pro | Gainward GTX 1070 | Fractal Design Define XL | LG BH10LS30 | Cherry MX Red | Logitech G500 | Thermaltake Smart M850W | Logitech X-530 | LG 34UM58 | Samsung EVO 500GB | 2x Seagate 4TB

• Freelance
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 22-03 14:59
Ik beheer momenteel een TPPI 1.06 server mocht er interesse zijn PM; voor een whitelist toegang.

☐ rekt ☐ not rekt ☑ Tyrannosaurus rekt

• Uffeltje
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 21:17
Laten we eens even afspreken dat we niet zomaar spul uit elkaars chests jatten mensen. Zojuist logde ik in en zag dat er meerdere boeken met level 30 enchants uit mijn chests zijn verdwenen en ook een stapel unenchanted books. De vorige keer was een zestal stacks of meer potatoes uit mijn chests gejat. Ook van anderen hoor ik dat er iron/gold enz. gestolen wordt.

Please vraag het eerst en pak niet zomaar als je iets nodig denkt te hebben. Vooral die boeken hebben mij veel levels gekost. :(

Zullen we eens een regel invoeren dat wanneer we iemand betrappen op het jatten van spullen hem een tijdelijke ban of iets dergelijks geven? Gaat over de server van pret trouwens.

Sorry voor de rant, was ff nodig.

YouTube

Dat zuigt kameleballen. Eerst samen spelen op een server, en als je maatje uitlogt gauw zijn spullen jatten. :r

Bah, dit achterbakse gedoe kan erg vlug een server volledig leeg laten lopen.

• p2kNLsander
  • Laatst online: 23:57
Misschien handig om dat in de TS te vermelden in welke servers dat al dan niet mag. Nu staat er bij de meeste "geen regels" of "geen bijzondere regels" kan verwarring veroorzaken.

Ik speel nu zelf op de totaal geen regels van Richub, ik verstop daar mijn dure spullen goed omdat ik er vanuit ga dat het daar wel mag.

Edit: helaas spelen daar ook mensen met x-ray mods waardoor iets niet te verbergen is. Helaas, dan toch maar weer alleen met vrienden een server starten... ;w

p2kNLsander wijzigde deze reactie 08-10-2014 22:08 (20%)
Reden: aanvulling

• Soepstengel
Je kan dingen toch op zich goed veilig bewaren in een Ender Chest of zie ik dat verkeerd? Misschien niet zo heel veel ruimte, maar iets is beter dan niets :P

• Hapkoek
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 22-03 08:56
Dat en als je geen toegang hebt tot een Enderschest omdat je net begonnen bent ofzo kun je het beste je kostbare spullen voordat je uitlogt in je inventory zetten. Komen ze er ook moeilijk bij. ;)

• Dreanor
  • Laatst online: 21-03 11:50
Pro tip, vind een pakezel, vul die kist ook met spullen en log uit terwijl je op je ezels zit. Als jij op een paard of ezel zit, en je logt uit, verdwijnt je rijdier ook. ;)

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• p2kNLsander
  • Laatst online: 23:57
Volgens mij moet het doel van een spel zijn hoe je op een zo slinkse manier alles weet te verstoppen, niet hoe je met cheaten schuilplaatsen van je medespelers kan leeghalen. Als je elke keer voor en na het gamen een kwartier bezig bent om een afweging te gaan maken wat je wel of niet voor het grijpen laat..

Daarnaast, kan een ander de kisten niet slopen? Dan zit de inhoud misschien nog wel in een virtuele kist, maar kom je er niet meer bij voor je weer helemaal opnieuw bent begonnen met het maken van z`n kist.

• Soepstengel
quote:
p2kNLsander schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:24:
Volgens mij moet het doel van een spel zijn hoe je op een zo slinkse manier alles weet te verstoppen, niet hoe je met cheaten schuilplaatsen van je medespelers kan leeghalen. Als je elke keer voor en na het gamen een kwartier bezig bent om een afweging te gaan maken wat je wel of niet voor het grijpen laat..

Daarnaast, kan een ander de kisten niet slopen? Dan zit de inhoud misschien nog wel in een virtuele kist, maar kom je er niet meer bij voor je weer helemaal opnieuw bent begonnen met het maken van z`n kist.
Tja, daar heb je een punt, maar dan moet er een afweging gemaakt worden of je een server wilt zonder regels of niet. Zelf heb ik geen last van mensen die spullen jatten van mij (zit ook niet op jullie server) maar mijn waardevolle items doe ik altijd in een Ender Chest. Als je dat vanaf het begin af aan al doet hoeft dat je geen kwartier te kosten voordat je uitlogt, dus misschien overdrijf je een beetje ;)

Het slopen van zo'n kist is even vervelend inderdaad, maar dan zijn mensen gewoon dom bezig en moet je die zo snel mogelijk van je server af zien te krijgen. Sowieso winnen ze er niets mee, ze hebben geen kostbare items, alleen jou een beetje dwars gezeten. In ieder geval beter dan je 16 diamonds die foetsie zijn ;)

Soepstengel wijzigde deze reactie 09-10-2014 14:58 (5%)

• Standeman
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 17:50

Standeman

Moderator Witgoed

Prutser 1e klasse

Hey leuk :)

Ik denk dat ik ook weer eens mee ga doen. Ik heb eigenlijk nooit tijd, maar het moet wel mogelijk zijn om ergens een gebouwtje neer te zetten.

Overigens is het misschien wel handig om bij de serverlijst neer te zetten hoeveel mensen er al op zitten (en ook waar ze zitten).

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• Soepstengel
quote:
Standeman schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 15:06:
Hey leuk :)

Ik denk dat ik ook weer eens mee ga doen. Ik heb eigenlijk nooit tijd, maar het moet wel mogelijk zijn om ergens een gebouwtje neer te zetten.

Overigens is het misschien wel handig om bij de serverlijst neer te zetten hoeveel mensen er al op zitten (en ook waar ze zitten).
Ik denk dat het een administratieve rompslomp wordt om dat bij te gaan houden (vooral waar iemand zit) :')

• Standeman

Standeman

Moderator Witgoed

Prutser 1e klasse

Je kan toch gewoon op welke server/coords je zit posten. Dan ben je met een search vrij snel klaar :)

Standeman wijzigde deze reactie 09-10-2014 15:21 (7%)

• YellowOnline
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 21-02 12:55

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

quote:
Soepstengel schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 15:16:
[...]

Ik denk dat het een administratieve rompslomp wordt om dat bij te gaan houden (vooral waar iemand zit) :')
Als men met whitelists werkt is dat best gemakkelijk te onderhouden. Dat iemand er op staat is natuurlijk geen garantie dat ze ook spelen. Bij mij zitten momenteel (in-game names):
  • AidenVennis
  • bartholomeo*
  • BusterFonteijn
  • Draave*
  • eRixje
  • Gamebuster*
  • Kruisboksie*
  • NicoSpakenburg
  • Nindustries
  • ruudvdd
  • ShockL1ne
  • TrollByte
  • vanpouckesven
  • YellowOnline
  • Zedicusxox
  • Zhalix
* = laatste week niet actief
quote:
Soepstengel schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:57:
[...]

Tja, daar heb je een punt, maar dan moet er een afweging gemaakt worden of je een server wilt zonder regels of niet. Zelf heb ik geen last van mensen die spullen jatten van mij (zit ook niet op jullie server) maar mijn waardevolle items doe ik altijd in een Ender Chest. Als je dat vanaf het begin af aan al doet hoeft dat je geen kwartier te kosten voordat je uitlogt, dus misschien overdrijf je een beetje ;)

Het slopen van zo'n kist is even vervelend inderdaad, maar dan zijn mensen gewoon dom bezig en moet je die zo snel mogelijk van je server af zien te krijgen. Sowieso winnen ze er niets mee, ze hebben geen kostbare items, alleen jou een beetje dwars gezeten. In ieder geval beter dan je 16 diamonds die foetsie zijn ;)
Om die reden geef ik iedereen bij een eerste logon een gratis Ender Chest. Helaas kan ik dat niet automatiseren in Realms, dus als ik niet online ben hebben ze er geen :X

YellowOnline wijzigde deze reactie 09-10-2014 15:27 (40%)

Intel i7 8700K | G.Skill SniperX 3200MHz 2x8GB | MSI Z370 PC Pro | Gainward GTX 1070 | Fractal Design Define XL | LG BH10LS30 | Cherry MX Red | Logitech G500 | Thermaltake Smart M850W | Logitech X-530 | LG 34UM58 | Samsung EVO 500GB | 2x Seagate 4TB

• Kruisboksie
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 01-01 18:57
O ja helemaal vergeten :( ik was inmiddels weer naar me oude whitelist server gegaan en ben aan het werk aan een OP guardian farm.. Geef mijn plekje maar aan iemand die erop wil Yellow. Ben nog wel ff bezig met dat ding namelijk..

Sorry Yellow..

Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie

• Soepstengel
quote:
Standeman schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 15:20:
Je kan toch gewoon op welke server/coords je zit posten. Dan ben je met een search vrij snel klaar :)
Goed idee! Even een template maken die iedereen kan gebruiken, zoiets?

IG-naam: AidenVennis
Server: YellowOnline
Locatie (over-world): 10 100 64
Locatie (nether): 2 8 64

Soepstengel wijzigde deze reactie 09-10-2014 16:03 (6%)

• Evest
  • Registratie: januari 2014
  • Niet online

Evest

Moderator General Chat

Mt. Evest 🏔

Even een post van mij om dit topic in mijn lijst te krijgen ;)

Speel momenteel alleen op de Creative server van Richub [richub.no-ip.org:25565] en ben nog niet superveel bezig geweest. Aantal wegen gebouwd, de spawn met de bruggen, een huis met een dak van dirt (momenteel nog :P) en ook een ondergrondse minecart lijn waar ik heel veel tijd in detail heb gestoken (van de tunnels that is) en heb ik ook wat redstone aangelegd, in dit geval een werkend sein zodat je niet de rails op kan als er een minecart staat. Meer een concept dan dat het nuttig is, maar /care :P.

Moet nog even bedenken wat mijn volgende project is. Waarschijnlijk een iets groter gebouw, wellicht een mooie ondergrondse ruimte oid. :)

Errare humanum est, sed in errare perseverare diabolicum. - Seneca

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

quote:
evest schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 22:31:
Even een post van mij om dit topic in mijn lijst te krijgen ;)

Speel momenteel alleen op de Creative server van Richub [richub.no-ip.org:25565] en ben nog niet superveel bezig geweest. Aantal wegen gebouwd, de spawn met de bruggen, een huis met een dak van dirt (momenteel nog :P) en ook een ondergrondse minecart lijn waar ik heel veel tijd in detail heb gestoken (van de tunnels that is) en heb ik ook wat redstone aangelegd, in dit geval een werkend sein zodat je niet de rails op kan als er een minecart staat. Meer een concept dan dat het nuttig is, maar /care :P.

Moet nog even bedenken wat mijn volgende project is. Waarschijnlijk een iets groter gebouw, wellicht een mooie ondergrondse ruimte oid. :)
Ha! Mijn toren overtref je qua hoogte iig niet. :P

Gebouwd tot aan de limiet, hoger kun je momenteel in Minecraft niet :P

• lekrutes
Maar Wildfire, misschien maakt hij wel mooiere toren :P

Gisteren nog even geholpen met de Enderfarm op pretjeuhs server.
Verder mijn eigen fort verder opgeleukt en treinspoor naar de spawn aangelegd.

• Standeman

Standeman

Moderator Witgoed

Prutser 1e klasse

Ik ben nu aanwezig op de server van YellowOnline :) Nu nog even een plekje vinden om te settelen :P

update:
Gevonden :)

IG-naam: Standecraft
Server: YellowOnline
Locatie (over-world): 1000x64x1000
Locatie (nether): -nog niets-

Als iemand er problemen mee heeft, speak now or for ever hold your breath :P

Standeman wijzigde deze reactie 10-10-2014 14:39 (55%)

Voor degenen die liever een gemodde MC server willen, craftbukkit zoeken en erachter komen dat de bukkit downloads down zijn:
De laatste craftbukkit 1.7.10 heb ik op mijn server staan. Helaas is craftbukkit 1.8 nooit uitgekomen...

• Hapkoek
Team red is done! @ YellowOnline's server

Wordt een PVP arena. :D

Edit:

Hier het resultaat, alleen jammer van de regen. :P

Hapkoek wijzigde deze reactie 12-10-2014 23:15 (33%)

• Dongersmooi
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 21-03 18:57
quote:
Hapkoek schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 02:43:
Team red is done! @ YellowOnline's server

[afbeelding]

Wordt een PVP arena. :D
Ziet er goed uit! Morgen even kijken :)

Yellows server: dat treinstation in the nether waar we t over hadden, mijn bedoeling was zoiets als in dit filmpje: http://youtu.be/NU3M8gdSKvI deze had ik (in het groot) op mn XOne sp wereld gemaakt en werkte echt mooi.
Dit kost wel een flinke lading resources maar het hoeft natuurlijk morgen nog niet klaar te zijn :)
Ik zat te denken om dit vlakbij waar de meeste mensen zitten te maken met rails naar ieders portal. eRixxje en ik zullen dan 1 rail richting ons doen en waar wij splitsen een kleine versie van dit station.
Ik wil dit best maken en volgens mij waren er al anderen die wilde helpen. Moeten alleen nog even kijken naar de materialen die we willen gebruiken. Het moet er natuurlijk wel een beetje gelikt uit zien :)
Of iemand anders moet een ander idee hebben?

eRixxje heeft trouwens een Blaze spawner XP farm gemaakt in de gang naar onze nether portals. Gewoon de bordjes volgen naar zijn portal.

Edit: NicoS op de server

• lekrutes
Gisteren op pretjeuh server een automatische chicken farm gemaakt.
Een stuk of 10 kippen leggen eieren. Die worden automatisch afgeschoten en om de 10 minuten (Nightlight sensor) worden alle volwassen kippen gedood(Verdronken) en hun spullen verzameld en daarna naar mijn Item elevetor getransporteert.

Ook automatische mushroom farm gemaakt. Maar ik moet nog zien of deze goed werkt.

• VorCha
quote:
Richub schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 20:06:
PM Pretjeuh voor toegang als je wilt meespelen.
Jammer alleen dat Pretjeuh geen berichten wil ontvangen O-)
Ik heb het bericht aangepast, thanks voor de tip. :)

• VorCha
Pretjeuh? Zou ik gewhitelist mogen worden op jouw server?

• Soepstengel
Ik kan even een tijdje niet online komen @Yellowonline, krijg morgen de sleutels van mijn nieuwe woning dus ik ben wel eventjes zoet met klussen en verhuizen ;) (afgelopen weekend druk bezig geweest met inpakken). Dus vandaar mijn afwezigheid. Wens nog wel op de whitelist te blijven :>

• lekrutes
quote:
VorCha schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:11:
Pretjeuh? Zou ik gewhitelist mogen worden op jouw server?
Neem aan dat VorCha ook je Mojang/Minecraft username is?

• VorCha
quote:
lekrutes schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:45:
[...]
Neem aan dat VorCha ook je Mojang/Minecraft username is?
Oeps, sorry nee, dat is Bylibub

• BLACKfm
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 21:49
Het is jammer dat mods niet meer werken onder 1.8, anders had je middels dynmap wel prima een overzichtskaartje kunnen maken van waar iedereen zit.

Je kan natuurlijk een grote landkaart maken binnen minecraft, wellicht dat dat een idee is. Wel een tijdrovend klusje ondanks de worldborder...

Pret is nooit online, als je kunt vliegen is dat nog wel te doen...

BLACKfm wijzigde deze reactie 15-10-2014 13:29 (10%)

Litebit.eu voorraad check :).

• lekrutes
Ik heb RTG een bericht gestuurd.
Die heeft als het goed is ook rechten op pretjeuh's server als het goed is.

• Hapkoek
Over die mods, ik heb begrepen dat bepaalde dingen niet meer werken of geupdate moeten worden?

Zal vast een vraag zijn zonder antwoord maar valt er een tijd of versie aan te binden wanneer het weer up-to-date zal zijn? Hoor dat 1.8.1 er vlot aankomt... Dus zal niet meer in 1.8 komen denk ik.
Hoor het wel!
quote:
Pretjeuh is even helemaal uit beeld: Op GoT heeft hij al weken niet meer gepost, en op zijn server is hij ook al tijden niet meer gezien.

Hopelijk onderhoudt en backupt hij de server nog wel... Anders krijgen we bij een crash wel een enorme rollback. :X Zeker gezien de hoeveelheid werk die een aantal spelers hebben verzet de laatste tijd.

Pretjeuh, mocht je door omstandigheden niet meer willen of kunnen spelen, en/of de server onderhouden:
Ik zou het hosten van de server over kunnen nemen als je dat wilt. Mijn serverpc is krachtig genoeg. (i5 760 met 16 GB RAM), en via dit topic en teamspeak kunnen de meeste spelers wel bereikt worden over de ip-change.

Laat even wat van je horen, de spelers missen je. :)

• A-star
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 22-03 15:02
Niemand geen zin om samen op een Agrarian Skies server te spelen?

• Evest
  • Niet online

Evest

Moderator General Chat

Mt. Evest 🏔

Ondertussen... op de creative server van Richub... (richub.no-ip.org:25565)
... wordt er druk gewerkt aan een station van waaruit naar elk gebouw (als het niet te ver weg is) een spoor loopt. Zelf niets aan het station gebouwd maar alleen de tunnel van het station naar spawn. Wilde het toch even delen want het ziet er goed uit :)
Minecraft creative server Station 1Minecraft creative server Station 2
(klik voor groot)

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

quote:
evest schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 22:02:
... wordt er druk gewerkt aan een station van waaruit naar elk gebouw (als het niet te ver weg is) een spoor loopt. Zelf niets aan het station gebouwd maar alleen de tunnel van het station naar spawn. Wilde het toch even delen want het ziet er goed uit :)
[afbeelding][afbeelding]
(klik voor groot)
Begint langzaamaan iets prachtigs te worden ja :)

Zojuist even gekeken hoe lang het duurt om via de trap in mijn toren van de bodem naar de top te komen. Duurt 1 minuut en 25 seconden :P

Ik heb mijn Anarchy server maar stopgezet: Er logde maar 1 speler in per dag, en dan vaak nog voor minder dan 'n half uur... Jammer.

Ik heb de wereld wel opgeslagen en op mijn server gezet, mocht iemand 'm nog willen hebben.

Richub wijzigde deze reactie 17-10-2014 01:47 (37%)

• lekrutes
quote:
VorCha schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 19:36:
[...]

Oeps, sorry nee, dat is Bylibub
Ik heb Pretjeuh gisteren gesproken. Hij ging je toevoegen.
Mogelijk kun je er nu al bij.
quote:
evest schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 22:02:
[afbeelding][afbeelding]
(klik voor groot)
Ziet er wel leuk uit en goed idee.
Zelf zou ik de glowstone. Vervangen door redstone lamps of prismatic lamps/blocks. Omdat dat er natuurlijker uit ziet.

Maken jullie ook een loket? Waar je soort van kaartjes kan kopen?

Is trouwens op de grond onder de sporen. Gravel geen idee?

lekrutes wijzigde deze reactie 17-10-2014 08:07 (65%)

quote:
lekrutes schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 07:55:
[...]

Ik heb Pretjeuh gisteren gesproken. Hij ging je toevoegen.
Mogelijk kun je er nu al bij.

.....
Hee, een levensteken van Pretjeuh. Hopelijk gaat alles ok bij hem? :)

• Snoz Lombardo
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 18-03 22:25
quote:
lekrutes schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 07:55:
[...]

Ziet er wel leuk uit en goed idee.
Zelf zou ik de glowstone. Vervangen door redstone lamps of prismatic lamps/blocks. Omdat dat er natuurlijker uit ziet.

Maken jullie ook een loket? Waar je soort van kaartjes kan kopen?

Is trouwens op de grond onder de sporen. Gravel geen idee?
De meeste glowstone is al weggewerkt ondertussen. De rest vervangen voor redstone is wel goed idee, zal ff experimenteren.

Loket bouwen komt nog, heb nu alleen de sporen en perrons gedaan, het gebouw er boven op komt nog.

Gravel onder de sporen staat misschien wel mooier, zal ff kijken.

Thanks voor de tips!

• lekrutes
Ben benieuwd.
Zal binnenkort eens kijken op de server.

BTW wil je ook nog soort van treinstoppers maken?
Dan kun je eventueel een trap verkeerd omzetten. Dan lijkt het net echt denk ik.

Natuurlijk kun je ook nog kluisjes maken.

of eventueel een licht schakelaar/nightlight sensor die een gedeelte van de lampen uit/aanzet.

• VorCha
quote:
Richub schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 01:27:
Ik heb mijn Anarchy server maar stopgezet: Er logde maar 1 speler in per dag, en dan vaak nog voor minder dan 'n half uur... Jammer.

Ik heb de wereld wel opgeslagen en op mijn server gezet, mocht iemand 'm nog willen hebben.
Hey, dat was ik. Ik vond het al zo stil.
Ja, klopt idd. ;)

Voor jou is het misschien balen, maar jij was al 8 dagen de enige die nog inlogde.

• VorCha
quote:
Richub schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:59:
Ja, klopt idd. ;)

Voor jou is het misschien balen, maar jij was al 8 dagen de enige die nog inlogde.
Geeft niet, ik kan de wereld altijd nog op m'n eigen server gaan draaien. Maar ik ga eerst eens kijken bij de server van Pretjeuh

• azerty

azerty

McFly

quote:
Richub schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:59:
Ja, klopt idd. ;)

Deze week iets te druk gehad met vanalles om te spelen, dus dat kan inderdaad goed kloppen :+

• merryb
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 07-03 15:22
Mensen interesse om de nieuwe Crackpack of een andere modpack te gaan doen? Vanilla ben ik zo beu. Was wel begonnen op yellow's server volgens mij, maar kon me na 10 seconde eigenlijk al niet meer motiveren.

Hüleh Büleh - zelf iets zoeken mag best - Alcohüleh

• Freelance
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 22-03 14:59
quote:
merryb schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:08:
Mensen interesse om de nieuwe Crackpack of een andere modpack te gaan doen? Vanilla ben ik zo beu. Was wel begonnen op yellow's server volgens mij, maar kon me na 10 seconde eigenlijk al niet meer motiveren.
Ik heb een TPPI server draaien, bij interesse stuur maar een PM.

Drie regels:
- niets stelen
- niet grieven
- geen mystcraft ages aanmaken

Ik had de gegevens al naar gamebuster verzonden via PM, maar zie dat ze nog niet in TS staan.

☐ rekt ☐ not rekt ☑ Tyrannosaurus rekt

• Sosua
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 20-03 14:23
xpost uit minecraft topic.

Als er hier behoefte is dan hebben wij een kleine Yogscast Complete Pack server draaien. Alleen serieuze mensen die google weten te gebruiken zijn gewenst ;).

Pm mij maar voor een ip.

psn: NL-SosuA-

• harveydwijs2
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 23:20
Zou graag toegang willen krijgen tot pretjeuh's zijn server!

username is: harveydw

• Gamebuster
quote:
Freelance schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:10:
[...]

Ik heb een TPPI server draaien, bij interesse stuur maar een PM.

Drie regels:
- niets stelen
- niet grieven
- geen mystcraft ages aanmaken

Ik had de gegevens al naar gamebuster verzonden via PM, maar zie dat ze nog niet in TS staan.
Done.

• lekrutes
quote:
harveydwijs2 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 12:19:
Zou graag toegang willen krijgen tot pretjeuh's zijn server!

username is: harveydw
Heb het gevraagt aan RTG om je toe te voegen.

• eRixxje
Nico en ik hebben ook een eigen survival server opgezet: minecraft.gametek.nl Voorheen zaten we op YellowOnline's server, maar daar is helaas steeds minder te beleven.

We zijn nog bezig met het opleuken van de spawn, maar iedereen is nu al van harte welkom.

De regels:
1. Niet grieven (Nico en ik zijn vaak aanwezig, dus we kunnen direct ingrijpen en rechtzetten).
2. Have fun.

De settings:
1. Difficulty: hard
2. Map: Default
3. Mods: Geen.
4. Whitelist: Geen.

Deze server zal, of mensen nu inloggen of niet, voorlopig blijven draaien. Al was het maar omdat ik er zelf veel op ga spelen :-)
Er wordt om het uur een backup gemaakt van de map en deze backup gaat tot 7 dagen terug.

• Nanostylez
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 22-03 09:27
Ik zou graag met mijn broertje toegang willen krijgen tot de server van pretjeuh.

Usernames: Nanostylez & Microstylez

• VorCha
quote:
eRixxje schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:22:
Nico en ik hebben ook een eigen survival server opgezet: minecraft.gametek.nl Voorheen zaten we op YellowOnline's server, maar daar is helaas steeds minder te beleven.

We zijn nog bezig met het opleuken van de spawn, maar iedereen is nu al van harte welkom.

De regels:
1. Niet grieven (Nico en ik zijn vaak aanwezig, dus we kunnen direct ingrijpen en rechtzetten).
2. Have fun.

De settings:
1. Difficulty: hard
2. Map: Default
3. Mods: Geen.
4. Whitelist: Geen.

Deze server zal, of mensen nu inloggen of niet, voorlopig blijven draaien. Al was het maar omdat ik er zelf veel op ga spelen :-)
Er wordt om het uur een backup gemaakt van de map en deze backup gaat tot 7 dagen terug.
Ik kom alvast even kijken. :)

• lekrutes
quote:
lekrutes schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:20:
[...]

Heb het gevraagt aan RTG om je toe te voegen.
Is toegevoegd.

Nanostylez & Microstylez heb ook voor jullie rtg bericht gestuurd

• Nanostylez
quote:
lekrutes schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:32:
[...]

Is toegevoegd.

Nanostylez & Microstylez heb ook voor jullie rtg bericht gestuurd
Bedankt! Hoe weet ik wanneer ik op de whitelist sta?

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Het lijkt erop dat Richub's creative server momenteel plat ligt. Heb al 'n DM gestuurd maar nog geen reactie gehad. Hopelijk geen ernstige problemen.

• RTG
  • Registratie: mei 2009
  • Niet online
quote:
Nanostylez schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:37:
[...]
Bedankt! Hoe weet ik wanneer ik op de whitelist sta?
Jullie zijn toegevoegd. :)
quote:
Wildfire schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:41:
Het lijkt erop dat Richub's creative server momenteel plat ligt. Heb al 'n DM gestuurd maar nog geen reactie gehad. Hopelijk geen ernstige problemen.
Een reboot na updates is niet lekker gegaan, alles is weer gefixt nu. :)

• qaudore
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 26-12-2015
Mag ik ook toegang tot pretjeuh's server?

mc naam: SnertmetWorst

• Nanostylez
Rond welke tijden is er meestal iemand online op Pretjeuh zijn server? Ben helaas nog niemand tegen gekomen.

• Evest
  • Niet online

Evest

Moderator General Chat

Mt. Evest 🏔

quote:
Nanostylez schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 19:24:
Rond welke tijden is er meestal iemand online op Pretjeuh zijn server? Ben helaas nog niemand tegen gekomen.
Eind van de week (donderdag/vrijdag) 's avonds wil ik er nog wel eens zijn. En 4/5 keer is Wildfire er dan ook :P

• eRixxje
Even een mededeling: Er is netwerkonderhoud op mijn colocatie, dus de minecraft.gametek.nl server kan vanavond slecht bereikbaar zijn.

Sorry! Moet helaas gebeuren :-)

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

quote:
evest schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 19:48:
[...]

Eind van de week (donderdag/vrijdag) 's avonds wil ik er nog wel eens zijn. En 4/5 keer is Wildfire er dan ook :P
Je verwart Richub's server met die van pretjeuh. Ik zit alleen op Richub's creative server.

• lekrutes
Even een vraagje.
Welk hout heb je nodig voor die middeleeuwse deur?

BTW: Gisteren mooi wood fram gebouwt voor oaks.
Kan 7 bomen planten en deze later omhakken. De saplings vallen in water en worden hierdoor naar item elevator getransporteert en naar boven verplaatst in kistje.

• Evest
  • Niet online

Evest

Moderator General Chat

Mt. Evest 🏔

quote:
lekrutes schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:57:
Even een vraagje.
Welk hout heb je nodig voor die middeleeuwse deur?
Da's waarschijnlijk Spruce wood. Zie ook http://minecraft.gamepedia.com/Wooden_door#Wooden_Doors ;)
quote:
Wildfire schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 21:21:
[...]

Je verwart Richub's server met die van pretjeuh. Ik zit alleen op Richub's creative server.
Oh whoops ja, ik ook, verkeerd gelezen :z

Evest wijzigde deze reactie 23-10-2014 15:39 (31%)

• lekrutes
Het was inderdaad spruce. Thanks :D

• Steamwitz
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 23-03 12:28
Wie heeft er zin om volgende week zaterdag 19:00 een PvP te spelen tegen mij op pretjeuh's zijn server. Ik heb dat nog nooit echt gedaan en het lijkt mij leuk om een keer te doen. Als er meerdere meedoen, kunnen we er misschien wel een toernooitje van maken. :)

PS: Ik heb ook een oproepje gedaan op één van de borden bij de grote kaart.

• eRixxje
minecraft.gametek.nl draait nu Large Biome map. FYI :-)
quote:
eRixxje schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 14:02:
minecraft.gametek.nl draait nu Large Biome map. FYI :-)
Hm, was net een beetje gesetteld... Dan maar opnieuw beginnen.

• eRixxje
Deze laten we draaien. Promise!

Edit: En als je wat nodig hebt om te starten, dan hoor ik t graag :-)

eRixxje wijzigde deze reactie 26-10-2014 14:41 (54%)

• eRixxje
En we draaien inmiddels Forge met dynmap voor 1.8 op minecraft.gametek.nl.

Je kunt hier de map bekijken en aangezien we geen whitelist hebben, zelf meedoen :-)

http://minecraft.gametek.nl:8123/?worldname=Gametek_2

• Dongersmooi
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 21-03 18:57
quote:
eRixxje schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 18:48:
En we draaien inmiddels Forge met dynmap voor 1.8 op minecraft.gametek.nl.

Je kunt hier de map bekijken en aangezien we geen whitelist hebben, zelf meedoen :-)

http://minecraft.gametek.nl:8123/?worldname=Gametek_2
Ziet er goed uit :)
De server reset is denk k ook een goede start, de afgelopen dagen geleerd en nu wat dichter bij elkaar wat leuks bouwen.

Ik heb iig mijn village alweer gevonden! 8)
Pagina: 1 2 3 ... 34 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True