Ik doe niet mee. Hou er niet van om mijn lvl's te verliezen.Steamwitz schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 00:36:
Wie heeft er zin om volgende week zaterdag 19:00 een PvP te spelen tegen mij op pretjeuh's zijn server. Ik heb dat nog nooit echt gedaan en het lijkt mij leuk om een keer te doen. Als er meerdere meedoen, kunnen we er misschien wel een toernooitje van maken.
PS: Ik heb ook een oproepje gedaan op één van de borden bij de grote kaart.
Trouwens.
Wie heeft er op pretjeuhs server Diorite, Grafite en vooral Andistite over?
Ik wil tower bouwen die kwa design lijkt op de sears tower.
Als je het hebt. Stuur me maar PM.
Freelance heeft een mooie TPPI server waar nu zo'n 4 man op spelen, erg leuk. Het tech gedeelte ben ik alweer een heel eind en ben nu van plan om met de magic mods maar eens wat te doen. Ik ben opzoek naar wat tips over Thaumcraft (4.1), iemand die daar veel ervaring mee heeft? Leuke dingen om mee te beginnen en qua research redelijk makkelijk zijn? Ik wil bijvoorbeeld die lilypad's of fertility maken maar geen idee waar te beginnen.
In het dorp door de portal naar the nether. Vervolgens als je het portalhuisje uit loopt, zie je rechts een tunnel. Ga die tunnel in. Als je de tunnel uit komt (direct) linksaf. Na een ongeveer 30 meter zie je een vloer van netherbrick. Als je die volgt kom je uiteindelijk in een grote ondergrondse ruimte. Deze bestaat uit meerdere verdiepingen. Op één van deze verdiepingen vind je een blaze spawner.init schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:54:
Is er ook een blaze spawner op de server van Pretjeuh? zo ja, waar is die? Ik ben namelijk op zoek naar blaze rods.
... dacht ik.

Ik ben ook begonnen op deze server.eRixxje schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 14:02:
minecraft.gametek.nl draait nu Large Biome map. FYI :-)
Helemaal juist.Steamwitz schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 23:24:
[...]
In het dorp door de portal naar the nether. Vervolgens als je het portalhuisje uit loopt, zie je rechts een tunnel. Ga die tunnel in. Als je de tunnel uit komt (direct) linksaf. Na een ongeveer 30 meter zie je een vloer van netherbrick. Als je die volgt kom je uiteindelijk in een grote ondergrondse ruimte. Deze bestaat uit meerdere verdiepingen. Op één van deze verdiepingen vind je een blaze spawner.
... dacht ik.
En wat Wildfire hierboven zegt komt hierop neer: Er logde gemiddeld 1x per dag 1 speler in, en dan vaak nog voor minder dan een half uur. In het weekeinde zag ik soms 3 spelers, maar ook slechts voor hooguit 1.5 uur per dag.
Ik denk gewooon dat er teveel servers zijn (in het algemeen gesproken) en er dus zoveel keus is dat mensen erg makkelijk switchen, of zelf 'n server opzetten.
Heb je zelf geen mogelijkheid om te hosten, Wildfire? Dan link ik mijn creative wereld wel, dan kun je gewoon verdergaan waar je gebleven was.
Begrijpelijke keus desalniettemin van Richub; ik ben benieuwd of er nog een server van de grond komt. Ik hoop het van harte maar ik denk dat survival servers populairder/levensvatbaarder zijn en heb het gevoel dat mensen die creative spelen dat toch liever in singleplayer doen.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Geef maar een gil.
minecraft.gametek.nl:25566
Voor whitelist requests verwijs ik naar Richub. Hij is op.
Have fun!
[ Voor 26% gewijzigd door eRixxje op 01-11-2014 13:52 ]
minecraft.gametek.nl:25565 - FML modded server met dynmap. [No whitelist]
- Survival
- Hard
- PVE
- Mobgriefing ON
minecraft.gametek.nl:25566 - Vanilla server met richubs map. [Whitelist: PM Richub]
- Creative
- PVE
- No mobgriefing
Nu alleen met z'n allen nog zien te regelen dat 'ie wat beter bezocht gaat worden, zou wel fijn zijn ja.
-- Edit: snel ff geprobeerd, maar de server lijkt er niet te zijn. Off-line ofzo?
[ Voor 19% gewijzigd door Wildfire op 01-11-2014 14:56 ]
Mijn no-ip werkt niet meer nu.
Weet ik, maar op minecraft.gametek.nl:25566 kon ik dus niet connecten. Server werd niet gezien.Richub schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 15:10:
Nieuw IP: minecraft.gametek.nl:25566
Mijn no-ip werkt niet meer nu.
Zonder dat ik ook maar iets veranderd heb werkt het nu opeens wel.eRixxje schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 17:19:
De server is echt up and running. Zowel rich als ik zijn er op geweest. Ik zojuist nog. Try again? Kun je resolven?
-- Edit: en nu overdag weer niet. "Can't connect to server"
[ Voor 9% gewijzigd door Wildfire op 02-11-2014 13:52 ]
Ik heb voorlopig het IP-adres maar in de serverlijst gezet, eens kijken hoe het dan gaat.lekrutes schreef op maandag 03 november 2014 @ 05:59:
Misschien moet je even pingen naar de server. Dat lijkt bij mij te helpen als die hem niet kan vinden.
Je kent het wel: Je zet een Survival server op, en na 'n tijdje beginnen mensen uit elkaars kisten te jatten omdat minen naar diamonds e.d. gewoon te lang duurt. Dit verziekt de sfeer flink over het algemeen...
Ik heb een wereld gemaakt waarin meer erts beschikbaar is, maar die verder gewoon basic is.
Daardoor hebben mensen gewoon geen reden meer om iron, redstone of lapis lazuli van elkaar te stelen omdat minen al snel genoeg materiaal oplevert om vlot verder te kunnen spelen.
Een kennis van me draait er nu een Survival server mee, en hij en zijn spelers zijn er enthousiast over.
Mocht iemand deze map willen proberen: Hier is een link naar de kale server (vanilla 1.8) te vinden.
[ Voor 25% gewijzigd door Richub op 06-11-2014 06:50 ]
[ Voor 144% gewijzigd door init op 09-11-2014 20:53 . Reden: Verkeerd gelezen ]
Het ligt niet aan de server.. ik kan mijn eigen werelden ook niet selecteren
[ Voor 24% gewijzigd door Standeman op 08-11-2014 00:56 ]
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
Zelf heb ik het wel weer een beetje gehad met Minecraft, mijn ideeën zijn ook een beetje op. Aangezien ik nu liever BF4 speel en na de 18e GTA V zal je me ook niet snel terugzien. Misschien als 1.8.1 uit is, want sommige bugs zijn best vervelend en houden me tegen om verder te gaan.
Best jammer, want ik vind/vond het een gezellige en betrouwbare server. Ik heb pas geprobeerd om een PvP toernooitje op te zetten, maar dat kwam niet van de grond. (Toen het nog druk was, werd er soms tijdens het bouwen tenslotte flink met pijl en boog op elkaar geschoten.)
Ondanks dat ik er niet veel tijd voor heb lijkt, het mij wel leuk om met elkaar eens een (relatief) groot bouwproject te starten en het dorp een flinke opknapbeurt te geven. (Het staat hier en daar allemaal wel erg dicht op elkaar naar mijn mening.)
Mochten er meerdere mensen zo over denken, dan hoor ik dat graag.
(Misschien dat het wel een goed idee is om dan ook even te vragen of er zo nu en dan backups worden gemaakt.)
[ Voor 4% gewijzigd door Steamwitz op 08-11-2014 22:24 ]
Denk je dat je in de toekomst wel zo'n server gaat hosten? Zou er best op willen spelen.Richub schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:54:
Dit gaat niet over een bestaande server, maar is in het algemeen bedoeld:
Je kent het wel: Je zet een Survival server op, en na 'n tijdje beginnen mensen uit elkaars kisten te jatten omdat minen naar diamonds e.d. gewoon te lang duurt. Dit verziekt de sfeer flink over het algemeen...
Ik heb een wereld gemaakt waarin meer erts beschikbaar is, maar die verder gewoon basic is.
Daardoor hebben mensen gewoon geen reden meer om iron, redstone of lapis lazuli van elkaar te stelen omdat minen al snel genoeg materiaal oplevert om vlot verder te kunnen spelen.
Een kennis van me draait er nu een Survival server mee, en hij en zijn spelers zijn er enthousiast over.
Mocht iemand deze map willen proberen: Hier is een link naar de kale server (vanilla 1.8) te vinden.
Eens opnieuw installeren? Aan mijn kant is alles OK.Standeman schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 00:53:
Ik kan opeens niet meer op de server van Yellow Online spelen... Hij verschijnt wel in Realms... maar ik kan hem niet selecteren
Het ligt niet aan de server.. ik kan mijn eigen werelden ook niet selecteren
[ Voor 40% gewijzigd door YellowOnline op 09-11-2014 19:12 . Reden: Verkeerde quote ^^ ]
Gezien de huidige nu niet meer werkt.
[ Voor 3% gewijzigd door lekrutes op 10-11-2014 16:07 ]
Zoals eerder gezegd een normale wereld, alleen heb ik meer erts laten spawnen, waardoor minen makkelijker is. Dit om te voorkomen dat spelers na verloop van tijd uit elkaars chests gaan stelen omdat minen teveel tijd kost.
1.8 Survival, normal difficulty, mobgriefing staat uit, geen whitelist.
richub.no-ip.org:25565
NiceRichub schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:07:
Ik heb toch maar mijn EasyMine wereld online gezet.
Zoals eerder gezegd een normale wereld, alleen heb ik meer erts laten spawnen, waardoor minen makkelijker is. Dit om te voorkomen dat spelers na verloop van tijd uit elkaars chests gaan stelen omdat minen teveel tijd kost.
Er waren toch al teveel serversRichub schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:07:
Ik heb toch maar mijn EasyMine wereld online gezet.
Vind rixxjes server wel fijn. Heb ik al veel gemaakt
Nu ook 2 sheep farms.
1 die specifiek voor een dye is. Op het moment zwart daar heb ik nog wel aardig wat van nodig.
en de ander is alle kleuren.
De schapen worden door middel van water naar een plek gestuurd en daar kan ik ze scheren. Daarna vangen hoppers de wol op en wordt het in kistje gedaan.
Heeft wel even geduurd voordat ik dat goed werkend had.
Je bent niet slim bezig als je uit zo'n server weggaat, zeker niet als je al zoveel hebt opgebouwd als jij daar hebt staan, Lekrutes.
Ik hoop gewoon mijn eigen groepje spelers aan te trekken. Ik heb wel gemerkt dat Survival populairder is dan Creative. Ik ga het zien de komende tijd.
Is inmiddels aangepast.lekrutes schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:07:
Moet de nieuwe link van eRixxje map viewer niet worden toegevoegd aan de topic starter.
Gezien de huidige nu niet meer werkt.
[ Voor 24% gewijzigd door Richub op 11-11-2014 08:25 ]
In creative iets maken kan iedereen.
Survival moet je het echt allemaal bij elkaar harken om het zo maar te zeggen.
Wil je daar echt iets grootst maken dan kost dat tijd of heb je veel hulp nodig. Ik heb veel cobblestone gekregen. Hierdoor kon ik mijn basis maken. Anders had ik echt nog niet zoveel staan.
http://minecraft.gametek.nl/servers/survival/
Anoniem: 604128
lekrutes schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:54:
Ik vind survival leuk omdat het meer voldoening geeft om iets te bouwen.
In creative iets maken kan iedereen.
Survival moet je het echt allemaal bij elkaar harken om het zo maar te zeggen.
Wil je daar echt iets grootst maken dan kost dat tijd of heb je veel hulp nodig. Ik heb veel cobblestone gekregen. Hierdoor kon ik mijn basis maken. Anders had ik echt nog niet zoveel staan.

Dit soort onzin is niet leuk in survival, geloof me. Creative/worldEdit word het gewoon een heel anders 'spel' van. Meer met lego's spelen dan een echt spel met survival elementen. Het word een 3D canvas waar je makkelijk je creativiteit op kan loslaten.
Als ik het in creative zou maken is dat gevoel weg, bij mij dan. Al ben ik helemaal niet zo creatief, speel meestal ook modded. En modded survival is weer een ander verhaal. Daar bouw je een heel infrastructuur om semi-creative te worden. Wederom vind ik het bouwen van de infrastructuur het leukste en soms komt er iets moois uit. Soms niet
Maar om iets te maken in survival geeft me gewoon meer voldoening.
Heb zelf ook op creative server de hand of nod nagemaakt uit C&C renegade. Was echt mooi gebouw. Als ik in survival de helft van dat gebouw maak geniet ik daar meer van.
Maar ze hebben beide hun voor en nadelen.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
Afgelopen tijd door omstandigheden (en de nieuwe Call of Duty) niet meer langs geweest op de creative server, maar zojuist weer even gechecked. En het was extreem droevig: iemand heeft extreem lopen griefen en vanalles is compleet kapot geknald met TNT enzo...eRixxje schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 13:51:
Creative server is up. Met de map van richub:
minecraft.gametek.nl:25566
Voor whitelist requests verwijs ik naar Richub. Hij is op.
Have fun!
Ik had net weer een ideetje voor een projectje, maar met de compleet verneukte map is het niet leuk meer.
Is er nog een backup? Anders heb ik nog het ZIPje van Richub toen hij met de creative server stopte en het op de minecraft.gametek.nl server werd overgenomen.
[ Voor 20% gewijzigd door Wildfire op 13-11-2014 00:40 ]
Triest, eerst speel je een tijd lang samen, en daarna ga je alles zitten slopen wat je gebouwd hebt.
Advies aan eRixxje: Trash deze wereld maar, hier wil niemand meer op spelen. Scheelt ook weer resources op je hardware.
@ Wildfire: Sorry, maar het is niet anders, maar ik ben bang dat je weer solo moet gaan... De griefer is 1 van de lui waar je wekenlang mee samen hebt gespeeld.

Ben je iets moois aan maken wordt het opgeblazen.
Edit:
Je kunt het ook goed zien hier: http://minecraft.gametek....tive/#/-199/64/185/-1/0/0
Lava door ene gebouw. De toren half opgeblazen en andere gebouwen zijn ook stuk gemaakt.
Halve piramide gesloopt
[ Voor 62% gewijzigd door lekrutes op 13-11-2014 07:17 ]
Zelf heb ik de laatste tijd niet veel meer gespeeld en vanwege weinig tijd en het feit dat ik ook op een eigen survival server speel met een vriend. Had absoluut de bedoeling om nog eens op de server te springen maar dit is natuurlijk de doodsteek
Ik heb nog een backup van de wereld van het begin toen 'ie op Gametek ging draaien. Ik zit nu serieus te overwegen 'm zelf maar te gaan hosten. Als ik vanavond thuis ben zal ik mee eens inlezen op hoe het hosten in elkaar steekt.
Ik heb hetzelfde gezien op Pretjeuh's server, btw. Een speler deed 'n dag of 6-7 normaal mee, en daarna begon hij te griefen. Gelukkig werd er goed ingegrepen door de andere spelers, en snel daarna werd hij geband.
Te triest voor woorden, idd. Matennaaien in het kwadraat.

[ Voor 65% gewijzigd door Richub op 13-11-2014 08:51 ]
Ik heb een paar dagen terug even een kijkje genomen op Richub's nieuwe server. Ik zal proberen daar wat op te bouwen maar kon me nog niet echt motiveren om te beginnen. Wellicht komt het nog als er meer spelers zijn
M'n huis ziet er nog wel goed uit geloof ik maar toch.
Zoveel mensen waren er niet whitelisted toch of wel?
Ik zie er geen probleem in om de eerste versie die ik van Richub gekregen had gewoon in te laden hoor. Ik hoor wel of het nog nodig is om die te hosten.
Ik zelf heb op die server niets gedaan, overigens. Ik speel altijd survival.
EDIT: OMG. Ik heb een fout gemaakt bij het aanzetten van de whitelist. Ik had alleen de game wereld en niet de configs, dus die moest ik zelf even aanpassen. En om te voorkomen dat er (begrijpelijk met de vinger gewezen wordt naar whitelisted players...:
Ik had de whitelist niet aan staan. Sorry, sorry en nog eens sorry... Ik heb de originele wereld ingeladen, de WHITELIST AANGEZET en Nomicor geopped en toegevoegd.
I know, het is echt heel dom, maar sorry.
[ Voor 48% gewijzigd door eRixxje op 13-11-2014 09:40 ]
BTW misschien idee om op de survival server TNT en TNT Minecarts uit te zetten?
EDIT:
Op de servival server. Naas mijn kubus is een Slime chunck. Ongeveer in midden waar iedereen zit.
Iemand zin om vanavond te helpen om Slime farm te maken?
[ Voor 42% gewijzigd door lekrutes op 13-11-2014 10:05 ]
Dan gaan we gewoon verder waar we gebleven waren op die Creative srver.
Rixx: ik zie dat je een lege wereld in de creative server hebt ingeladen, vergissing?
[ Voor 25% gewijzigd door Richub op 13-11-2014 10:10 ]
Beetje kaal nu inderdaadRichub schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:02:
Aha, gelukkig geen matennaaierij dus, mooi.![]()
Dan gaan we gewoon verder waar we gebleven waren op die Creative srver.
Rixx: ik zie dat je een lege wereld in de creative server hebt ingeladen, vergissing?
Thanks.
Ga zometeen weer eens de server op. Call of Duty doet maar een avondje zonder me
-- Edit: whitelist is er wel ja, maar blijkbaar niet met een import van de reeds eerder whitelisted spelers. Met andere woorden: ik kan er niet op. Graag whitelist aub
[ Voor 28% gewijzigd door Wildfire op 13-11-2014 20:03 ]
Toegevoegd (even in de logs gekeken):
Wildfire
stijnebijn
Wie moet ik nog meer toevoegen?
[ Voor 44% gewijzigd door eRixxje op 13-11-2014 20:16 ]
Overigens, de tweede naam doet me geen belletje rinkelen en heb ik nog niet op de server gezien (bij Richubs IP iig), maar dat kan natuurlijk ook omdat ik er niet vaak ben...
[ Voor 50% gewijzigd door Migrator op 13-11-2014 20:45 ]
-- Edit: net even op de server geweest. Ah, heerlijk, alles is weer zoals het was. De gegriefde versie was niet om aan te zien, dat was echt een tragisch aanzicht...
[ Voor 48% gewijzigd door Wildfire op 13-11-2014 23:52 ]
hterw, Nomicor, Snoz_Lombardo, eRixxje, Bylibub, lekrutes, NicoSpakenburg, Wildfire and josdaniel
BTW: Bylibub, lekrutes, NicoSpakenburg --- die ken ik niet van voorheen. Nieuwe users dus op de server.
Maar hoe meer zielen, hoe meer vreugd, toch?

Ik heb aan Richub gevraagd of ik op de server mocht.Wildfire schreef op donderdag 13 november 2014 @ 23:51:
Wel een medetweaker dus. Dieptriest dat een medetweaker de boel zo heeft lopen verzieken.
BTW: Bylibub, lekrutes, NicoSpakenburg --- die ken ik niet van voorheen. Nieuwe users dus op de server.
Mocht ik een mooi idee hebben en iets in de Creative server te willen bouwen. Dan kan ik daar heen.
En wou keer kijken. Wat ik tot nu toe nog niet gedaan heb.
Gisteren een slime farm gemaakt met Richub, NicoSpakenburg, Rixx en OmegaThunder.
Wat ging dat snel zeg
Edit: @Rixx,
De Survival server is niet goed gerenderd. Gebouw van iemand anders zit dwars door die van mij heen.
Lijkt nu een ravage.
http://minecraft.gametek....ival/#/294/64/390/max/0/0
[ Voor 13% gewijzigd door lekrutes op 14-11-2014 07:04 ]
Ik heb wat gevonden over de veelbesproken stijnebijn. Kijk maar eens naar de laatste comment op onderstaand youtube videotje.
https://www.youtube.com/a...bPMy77dVLZw&v=kNu0pPU-4xo
De comment is al een jaar oud, hij zou nu dus 13 moeten zijn. Klinkt in ieder geval niet als de doorsnee tweaker
Mocht er trouwens een DW20 1.7 server opstaan dan doe ik graag mee!
Racemol schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 11:16:
Klinkt in ieder geval niet als de doorsnee tweaker
Ik denk niet dat deze Stijn een tweaker is: Zonder Tweakers account kun je hier gewoon meelezen en ik vermoed dat dat is wat er is gebeurd.Wildfire schreef op donderdag 13 november 2014 @ 23:51:
Wel een medetweaker dus. Dieptriest dat een medetweaker de boel zo heeft lopen verzieken.
Maargoed, bovenstaande laat goed zien hoe groot het belang is van een whitelist op een server waar het ip vrij toegankelijk is... Ik stel voor dat we dit achter ons laten en weer lekker gaan bouwen op de server
Stuur mij dus 'n PM als je op mijn server wilt spelen, of als je merkt dat je er niet meer op kunt.
Trieste lui zijn het toch : Inloggen, bij het eerste huis wat je ziet allle kisten kapotslaan zodat er vele honderden entities de server laggen, en dan weer uitloggen. I fail to see any kind of fun in this...

[ Voor 21% gewijzigd door Richub op 15-11-2014 04:08 ]

[ Voor 12% gewijzigd door Richub op 15-11-2014 11:42 ]
Blijkbaar is bijna iedereen weggelopen naar een andere server. Heb nochtans geen klachten ontvangen over het ene of het andereStandeman schreef op woensdag 12 november 2014 @ 21:40:
Klopt het nou dat er niemand meer op de server van Yellow Online aanwezig is.. Ik zit er al een paar dagen in mijn eentje..

Ik ben dus nu zelfs van mijn eigen server af en overgestapt naar Richubs server. Ik weet zeker dat als we daar een maand verder zijn, hetzelfde weer gebeurt. Als je zorgt dat je tegen die tijd een frisse map hebt, dan zien we elkaar daar vast weer :-)
Kom meespelen, het is daar best leuk voorlopig
Dat zie je ook bij de server van pretjeuh. Iedereen begint fanatiek met bouwen, minen en exploren. Maar zodra de ender dragon verslagen is, is iedereen weg.
Ik zou weleens op een (survival-)server (met mob-griefing uit) willen spelen waar bv op spawn (en in west-oost-richting) een dorp gebouwd wordt. In het 'noorden' de farms gebouwd worden en grondstoffen kunnen worden verzameld. En in het 'zuiden' de echt grote en mooie projecten kunnen worden gebouwd.
Als je zo'n server het een jaar vol kan houden, heb je denk ik echt wat moois.
Misschien ook nog enkele leuke arena's (al dan niet met wat opstakels) voor leuke PvP gevechten-toernooien.

Maar goed, zo zou mijn ideale server eruit zien
Mobgriefing staat uit, difficulty is normal (2), er is meer erts dan normaal, makkelijk minen dus, en je hebt toegan tot /home en /warp commando's.
PM me voor toegang als dit je iets lijkt.
[ Voor 3% gewijzigd door Richub op 15-11-2014 15:13 ]
Jou ideale server kan alleen met een redelijke hechte/actieve groep en VEEEL communicatie en overleg (en planning). Je merkt dat iedereen zijn eigen ding doet, gaat doen of wil doen! Waardoor je naast je middeleeuwse kasteeltje een gigantisch hoge wolkenkrabber gebouwd (welke voor 99% leeg en ongebruikt blijft) ...Steamwitz schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 14:45:
Ik denk dat Erixxje wel een punt heeft.
Dat zie je ook bij de server van pretjeuh. Iedereen begint fanatiek met bouwen, minen en exploren. Maar zodra de ender dragon verslagen is, is iedereen weg.
Ik zou weleens op een (survival-)server (met mob-griefing uit) willen spelen waar bv op spawn (en in west-oost-richting) een dorp gebouwd wordt. In het 'noorden' de farms gebouwd worden en grondstoffen kunnen worden verzameld. En in het 'zuiden' de echt grote en mooie projecten kunnen worden gebouwd.
Als je zo'n server het een jaar vol kan houden, heb je denk ik echt wat moois.
Misschien ook nog enkele leuke arena's (al dan niet met wat opstakels) voor leuke PvP gevechten-toernooien.![]()
Maar goed, zo zou mijn ideale server eruit zien
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Maar dan moet ik weer overnieuw beginnenRichub schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 19:44:
Nico en eRixxje iig wel, en een paar anderen. Jij staat ook op de whitelist, dus kom 'ns kijken.
Ga denk ik bouwen op de creative server.
Nou, ik heb er wel genoeg van nu met dat geswitch. Zoals gezegd hoef je niet weg maar alleen is maar alleen.
Mocht iemand mijn stash vinden (kasteelmuur van stone bricks) op de server van Pret of eRixxje dan mag je pakken wat je pakken kan. Ik heb er genoeg van.
Heb al aardig wat gebouwd.
Totdat er weer een modded server komt die 2 werelden (creative en survival) naast elkaar hebt en dan sprint iedereen daar weer naar toe. En daarna komt er weer iets anders dat nog beter is en zo gaat het maar door.lekrutes schreef op zondag 16 november 2014 @ 17:29:
Ik voel er het zelfde over. Daarom maar begonnen op de creative server.
Heb al aardig wat gebouwd.
Ik moet wel zeggen dat ik het na een paar maanden zelf ook wel gehad heb hoor. Alles wat je wil doen is meestal gedaan en dan is het leuk om gewoon opnieuw te beginnen (of een ander spel te spelen).

Huis van eRixxje en uitkijktoren met enchanting kamer op de begane grond.

Links de stallen, rechts mijn huisje.

Huis van NicoSpakenburg.

Vuurtoren in aanbouw.

Overzichtje van bovenaf.
Het mag duidelijk zijn dat we gezellig bij elkaar een dorpje opgezet hebben.