Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Oxigeon schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:16:
[...]

Ik heb geen idee. Maar ik starte hem gisteren op... laden duurde iets van 5 minuten (alle mods apart ofzo). en na het opstarten menu enzo liep goed. Daarna een simpele world gestart en die liep voor geen meter. Heb hem afgesloten en nog eens geprobeerd. Weer moest hij eerst die mods laden etc. en weer liep hij in de world niet. Heb verder nog niet echt gekeken, maar moet nog wat in de instellingen klooien. Misschien meer GB misschien minder GB. Ofwel een compleet andere instelling anders
Binnen de FTB launcher kan je ergens aangeven hoeveel RAM er aan de FTB client is gegund. Deze staat standaard op 500MB, waarbij veel mods al gaan klagen. Beste is > 3GB

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-07 08:01
Oxigeon schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:16:
[...]

Ik heb geen idee. Maar ik starte hem gisteren op... laden duurde iets van 5 minuten (alle mods apart ofzo). en na het opstarten menu enzo liep goed. Daarna een simpele world gestart en die liep voor geen meter. Heb hem afgesloten en nog eens geprobeerd. Weer moest hij eerst die mods laden etc. en weer liep hij in de world niet. Heb verder nog niet echt gekeken, maar moet nog wat in de instellingen klooien. Misschien meer GB misschien minder GB. Ofwel een compleet andere instelling anders
Dit probleem heb ik ook als ik lokaal een server start. Als ik mn eigen "server" ervoor gebruik en de dedicated bestanden ervoor download loopt het een stuk soepeler vanaf de client.
Dat laden bij opstarten blijft wel lang duren (175 mods :o )
Thnx!

[ Voor 7% gewijzigd door Fore! op 03-12-2015 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:08

beuker19

Killerbeuker is so OP

Helaas kan ik nog niet inloggen omdat ik niet whitelisted ben :'(

xAnastasia

[ Voor 3% gewijzigd door beuker19 op 03-12-2015 20:49 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
Zo eerste dagen minecraft ftb.

Creeper explosie in water (die ontploffen daar niet in 1.8), Drijfzand en giftig water in swamp, minicactus en prikkelbosjes. Ook nog een obsedian pilaar (kort) van dichtbij bewonderd., die worden kennelijk ook bewaakt.

Al met al, hoop nieuwe dingen tegengekomen :+

[ Voor 4% gewijzigd door Fore! op 03-12-2015 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 11:35
beuker19 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 20:48:
[...]

Helaas kan ik nog niet inloggen omdat ik niet whitelisted ben :'(

xAnastasia
Fixed! Sorry!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Jep gelukt hoor, Dank je d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-07 19:16
Sj0eRdJuH schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:18:
[...]

Sowieso zou ik op zijn minst 3GB ram toewijzen voor Infinity, op de server heb je verder nog het voordeel dat veel taken door de server afgehandeld worden waardoor je eigen pc het iets minder zwaar heeft :)
Dit ja.
Ik kan FTB Infinity ook niet lokaal draaien, via de server gaat *net*.

Morgen krijg ik mn SSD en RAM binnen, kijken of het dan beter gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:31
Ik kan ook geen lokale wereld in de FTB launcher draaien zonder vreselijke lag te hebben.
En dat op een i5 3570k met 16 GB RAM en 'n SSD. Graka is een GTX 760.

Op mijn werkstation een server opstarten en dan via 127.0.0.1 inloggen in de launcher werkt wel prima.

Blijkbaar is een lokale wereld binnen de launcher draaien nog teveel voor de huidige cpu's. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:39

ErikKo

Rippie

Richub schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:08:
Ik kan ook geen lokale wereld in de FTB launcher draaien zonder vreselijke lag te hebben.
En dat op een i5 3570k met 16 GB RAM en 'n SSD. Graka is een GTX 760.

Op mijn werkstation een server opstarten en dan via 127.0.0.1 inloggen in de launcher werkt wel prima.

Blijkbaar is een lokale wereld binnen de launcher draaien nog teveel voor de huidige cpu's. ;)
Op zo'n systeem niet nee?

Ik speel altijd met mijn huisgenoot die de game singleplayer start en opent voor LAN:
PC huisgenoot: i7 860, 4GB RAM, GTX 460 en verouderde HD.
Mijn PC: i5 4690K, 16GB RAM, GTX 770, Samsung 840 EVO SSD.

Uiteraard heb ik geen issues, maar ook mijn huisgenoot niet die de game via SP opstart.
Hoeveel GB heb je aan FTB toegewezen?
Let op dat je ook geen andere dingen in de achtergrond hebt draaien die resources loopt te hoggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:31
Zoveel verschillen onze systemen niet, idd. Ik heb standaard 3.5 GB aan de launcher toegewezen.

Ik zal nog 'ns lokaal een wereld opstarten, misschien dat er verschil is met de laatste keer dat ik dit probeerde. ('n maand of 3 geleden)

Edit:
Nu is het inderdaad prima te doen, vaag dat ik vroeger zo'n enorme lag had. Zal wel een foute instelling ofzo geweest zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door Richub op 04-12-2015 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Laatst online: 00:56

Oxigeon

En zo is dat!

Hier in de server ook geen problemen. Singeplayer opstarten geeft enorme "lag" of hoe je dat noemt. Gisteren ook eventjes op de FTB van tweakers gespeeld en ergens bij de spawn een stukje lang geclaimd waar ik een hutje op bouw

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:08
Zo, na een aantal weken afwezigheid heb ik terug tijd gevonden om wat te gamen :). Om één of andere reden blijft minecraft me toch altijd trekken dus ik ben maar eens terug op de server gekomen (klinkt misschien raar, maar ik vind het kaarslicht van die torches om één of andere reden een heel huiselijke sfeer geven :p. Op zo een koude winteravond is het dan wel fijn vertoeven :)).

Het modsauce avontuur is zo te zien afgelopen? Ik kwam op de expert server terecht maar na een tijdje toch maar besloten om op de normal verder te gaan :). Dat is me toch iets te stressvol, ik moet nog te veel leren om daar echt vlot op te kunnen rondspelen.

Zo gezegd, zo gedaan, ik ben m'n huisje aan het opbouwen op normal. Eerste stap => food, daarna electricity. Ik heb de komende week vakantie dus ik kan eens goed doorspelen :).

Edit: wat is jullie checklist als je van start gaat? Is voorlopig nog beetje chaos bij mij. Eerst even dit, dan dat. Ah oei, heb je dit nog voor nodig... Ben daarom wel benieuwd hoe de pro's het starten aanpakken :)

[ Voor 14% gewijzigd door Powerblast op 07-12-2015 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
Dan kan ik je niet helpen, zit in het zelfde schuitje (betreft chaos) en af en toe verkeerd interpreteren van recipies helpt ook niet.

Heb zelf nu net wat farmland neer gegooid en ben gestuit op een mijn. Die dus een beetje uitkammen en uitzoeken hoe ik m'n ore knap kan melten met Ender IO spulletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Ik ben ook behoorlijk nieuw in de ''modded'' Minecraft wereld en ben begonnen met wat Grindstone(om de ores te verdubbelen).
Vervolgens heb ik een Tinkers Construct oven en een paar Thermal Expansion basis machines gemaakt om te starten met redelijk wat grondstoffen voor andere mods.
Daarna kun je zelf een pad kiezen en kijken wel mods je leuk vind.
Ik zelf ga me nu verdiepen in Botania, Twilight Forest, Big Reactors en Applied Energistics 2 en dan kijken we wel weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKo

ErikKo

Rippie

Wanneer ik opnieuw begin zijn dit mijn eerste doelen, naast de primaire levensbehoeften (food).

1. Ore doubling. Opties: Grindstone (AE2), TiCon smeltery (TiCon), SAG mill (EnderIO), Pulverizer (ThermExp).
2. Een TiCon pickaxe die obsidian kan minen, zonder diamonds te gebruiken: Alumite pickaxe. Hierop gooi ik auto-repair en zo hoog mogelijke Fortune. Als ik een pack speel waarbij makkelijk flight te krijgen is, stap ik al gauw over op een Manyullyn pickaxe.
3. Een TiCon hammer die snel is -> strip mining voor resources.
4. Electricity. Het liefst een renewable bron. Meestal via treefarm (MFR harvester of Forestry Farmblocks) -> wood -> charcoal. Opstoken met Stirling Engines of Steam Dynamos.
5. AE2 tijd. Eerst een ME Drive met een paar 4k storage cells en een crafting terminal.
6. Quarry tijd. Meestal dmv een simpele BC Quarry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Die hammer was al een goeie tip :). Heb me nu idd een pickaxe en hammer gemaakt uit alumite. Vooral die hammer is echt handig om veel resources in korte tijd boven te halen. Volgende stap is de machines om ze te processen. Heb voorlopig een macerator staan maar die draait nog op redstone (i know, niet ideaal :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16-09 21:29
Wow, daarnet iets super vreemd meegemaakt...

Ik was rustig wat aan het tunnel-minen, tot ik ineens geraakt werd door een mob. Dat dacht ik eerst allesinds... Misschien te weinig torches geplaatst, waardoor er een mob kon spawnen?

Maar toen ik me omdraaide zag ik een ventje in maatpak staan, met de naam "GideonSeymour" erboven. Ik dacht dus dat een andere speler op de server me probeerde te doden. Maar nog voor dat ik teruggeslagen had herinnerde ik me dat dit niet kon... Op de FTB:infinity is P2P uitgeschakeld...
Ondanks dat hij heel veel damage deed (ik denk dat hij mij in 3 hits kon killen), was hij zelf ook dood in 3 hits van een alumite sword.

Omdat ik nog nooit zo'n mob (of hoe noem je zoiets?) was tegengekomen, heb ik het eens in google gegooid, maar daar vind ik nergens een vermelding van zo'n entity =/
Het enige wat ik op Google kan vinden, is dat Gideon Seymour blijkbaar één van de developers van FTB is.

Heb ik een Easter Egg van één van de developers gevonden? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

azziplekkus schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:51:

Ik was rustig wat aan het tunnel-minen, tot ik ineens geraakt werd door een mob. Dat dacht ik eerst allesinds... Misschien te weinig torches geplaatst, waardoor er een mob kon spawnen?

Maar toen ik me omdraaide zag ik een ventje in maatpak staan, met de naam "GideonSeymour" erboven. Ik dacht dus dat een andere speler op de server me probeerde te doden. Maar nog voor dat ik teruggeslagen had herinnerde ik me dat dit niet kon... Op de FTB:infinity is P2P uitgeschakeld...
Ondanks dat hij heel veel damage deed (ik denk dat hij mij in 3 hits kon killen), was hij zelf ook dood in 3 hits van een alumite sword.

Omdat ik nog nooit zo'n mob (of hoe noem je zoiets?) was tegengekomen, heb ik het eens in google gegooid, maar daar vind ik nergens een vermelding van zo'n entity =/
Het enige wat ik op Google kan vinden, is dat Gideon Seymour blijkbaar één van de developers van FTB is.

LOL die ben ik ook al een keer tegengekomen op mijn base :o
Ik dacht dat het een soort zombie was of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:55
azziplekkus schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:51:

Is geen Easter Egg, Is de mod Headcrumbs, Deze mobs zijn wel iets gevaarlijker, deze kunnen namelijk deuren openen zonder ze te slopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Sinds wanneer kunnen zombies deuren slopen trouwens? Ben ik tot nu toe nog niet tegengekomen. Maar stond gisteren rustig wat te smelten en ik hoorde echt luide bashes. Ik dacht: wat moet dit voorstellen. Loop ik naar boven zie ik daar 3 zombies en 2 creepers m'n deur slopen... Je kan het al raden. M'n halve voorgevel weg :). Ik moet precies eerst eens werk maken van een muurtje rond m'n base

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Powerblast schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:40:
Sinds wanneer kunnen zombies deuren slopen trouwens? Ben ik tot nu toe nog niet tegengekomen. Maar stond gisteren rustig wat te smelten en ik hoorde echt luide bashes. Ik dacht: wat moet dit voorstellen. Loop ik naar boven zie ik daar 3 zombies en 2 creepers m'n deur slopen... Je kan het al raden. M'n halve voorgevel weg :). Ik moet precies eerst eens werk maken van een muurtje rond m'n base
vanaf normal difficulty kunnen zombies wooden doors slopen :) Daarom asap naar iron doors met obsidian pressure plates (FTB). Die reageren alleen op players.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
corset schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:54:
[...]

vanaf normal difficulty kunnen zombies wooden doors slopen :) Daarom asap naar iron doors met obsidian pressure plates (FTB). Die reageren alleen op players.
Ow dan moet ik idd eens naar zwaardere deuren kijken :).

Hebben we ook ergens een portal naar een mining world of is die er niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
is er nog niet :( zou wel handig zijn :P misschien iemand bezig met RF tools/Mystcraft? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:07
corset schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:54:
[...]

ik gebruik altijd carpenters doors en pressure plates (mits deze in het modpack zitten natuurlijk), die zijn geloof ik ook veilig, tenminste ik heb ze nog niet kapot zien gaan van een zombie en de pressure plates werken ook alleen op players :)

[ Voor 4% gewijzigd door Sj0eRdJuH op 09-12-2015 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Sj0eRdJuH schreef op woensdag 09 december 2015 @ 12:22:
[...]

ik gebruik altijd carpenters doors en pressure plates (mits deze in het modpack zitten natuurlijk), die zijn geloof ik ook veilig, tenminste ik heb ze nog niet kapot zien gaan van een zombie en de pressure plates werken ook alleen op players :)
Klopt :) meestal verzuip ik in de obsidian (nu ook weer, obsidian on demand), maar carpentry spullen zijn wel wat mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
corset schreef op woensdag 09 december 2015 @ 12:23:
[...]

Klopt :) meestal verzuip ik in de obsidian (nu ook weer, obsidian on demand), maar carpentry spullen zijn wel wat mooier.
Je kun beter die van carpenters blocks gebruiken, je kun er een hamer van maken, daarmee kun je instellen dat de pressure plates reageren op players, friendly mobs, hostile mobs als ik het goed heb.

ik moet het in iedergeval nog meemaken dat mobs zo'n deur slopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Het leek in ieder geval precies een aflevering van the walking dead. 5 man voor m'n deur en net als ik eraan kom brengen ze ze open :p. Heb wel het idee dat ze nu iets minder langskomen. Ze blijven voorlopig steken in het water rond m'n deur :).

Eerst factory is ren feit. Pulverizer naar een furnace om m'n ore te smelten. Ga nu denk ik eens spelen met logistics pipes icm jabba om wat storage te voorzien. Zouden naar wat ik lees hier beter voor geschikt zijn dan de standaard itemducts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PMcookiemonster
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 13:50
whoeps... wou net de ftb-server joinen toen ik een update langs zag komen.
met een half hoofd klikte ik op ja, en nu kan ik niet connecten (incompatible mods).
kan iemand mij zeggen welke versie de server draait?

• Hairy23
De server draait nog 2.1.3 versie.

Verwijderd

Ik ben totaal nieuw in de modded wereld, iemand die het mij kan uitleggen via skype?

• ErikKo

ErikKo

Rippie

Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 16:44:
Ik ben totaal nieuw in de modded wereld, iemand die het mij kan uitleggen via skype?
Bedoel je daarmee hoe je aan een modded MC komt, of heb je die al en wil je weten hoe de mods werken?

Verwijderd

ErikKo schreef op donderdag 10 december 2015 @ 17:10:
[...]

Bedoel je daarmee hoe je aan een modded MC komt, of heb je die al en wil je weten hoe de mods werken?
FTB Launcher etc weet ik hoe dat werkt, alleen als je dan een wereld start, ja geen idee wat je dan moet doen en wat alles is :/

• Powerblast
Iemand de plates al om te beginnen met ME? Ben deze middag op zoek gegaan naar een meteorite maar dat schiet echt niet op :(. M'n spullen kwijt (van berg af gevallen) maar goed, die haal ik wel op als ik eens aan ene jetpack geraak. De tocht is me nu te ver :).

Denk dat ik me voorlopig eens ga focussen op sfm. Lijkt me wel fijn icm jabba. Ik heb altijd zoveel moeite om het juiste systeem voor het juiste doel te kiezen :(. Eerst dus maar eens sorting van m'n inventory :)

Momenteel zit er ook erg veel lag op de server. Iemand misschien iets laten draaien? :)

[ Voor 23% gewijzigd door Powerblast op 10-12-2015 17:57 ]

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Powerblast schreef op donderdag 10 december 2015 @ 17:44:
Iemand de plates al om te beginnen met ME? Ben deze middag op zoek gegaan naar een meteorite maar dat schiet echt niet op :(. M'n spullen kwijt (van berg af gevallen) maar goed, die haal ik wel op als ik eens aan ene jetpack geraak. De tocht is me nu te ver :).

Momenteel zit er ook erg veel lag op de server. Iemand misschien iets laten draaien? :)
Ik kan ze wel voor je maken geloof ik.
Zelf heb ik ze gisteren gekregen van Dongerdmooi.

Ik heb volgens mij ook een grote fout gemaakt door mijn quarry aan te laten zonder dat ik online was en heb daar door veel items verloren denk ik.
Is het ook mogelijk om een chunk loader te maken en mag dat ? En welke mod heeft zoiets ?

• Powerblast
beuker19 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 17:58:
[...]

Ik heb volgens mij ook een grote fout gemaakt door mijn quarry aan te laten zonder dat ik online was en heb daar door veel items verloren denk ik.
Is het ook mogelijk om een chunk loader te maken en mag dat ? En welke mod heeft zoiets ?
Ja die zijn er. Mfr had zoiets geloof ik. Op de modsauce map was het toegelaten dacht ik maar kan je best ff dunbelchecken met erixx :).

• Hairy23
beuker19 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 17:58:
[...]

Dan heb je de BC quarry, je kun beter de ender quarry gebruiken, dat is een chunkloader en quarry in 1 en zal geen items uitspugen als de inventory vol is

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Hairy23 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 18:26:
[...]

Dan heb je de BC quarry, je kun beter de ender quarry gebruiken, dat is een chunkloader en quarry in 1 en zal geen items uitspugen als de inventory vol is
Thanx zo direct even kijken :)
Wou toch al kijken of ik de quarry/AE2/Mob Farm toch helemaal automatisch kon krijgen zodat ik alles via AE2 heb lopen en ook alleen bijna alleen maar de terminal hoef te gebruiken.

[ Voor 22% gewijzigd door beuker19 op 10-12-2015 19:04 ]

• Hairy23
Momenteel worden de gotcraft ftb infinity servers geupgrade naar de nieuwste versie, mocht je dus problemen hebben met inloggen :)

• Fore!
thnx voor de update :).

was even weggelopen van de PC, maar dit verklaart wat :p

edit:

Voor de goede orde, gaan we direct naar meest recent of naar een specifieke versie?

[ Voor 38% gewijzigd door Fore! op 10-12-2015 19:36 ]

• Powerblast
Valt eigenlijk logistics pipes aan te raden als early game sorting? Dat heeft wel een pak lagere requirements voor resources vind ik zo in tegenstelling tot AE. Maar ik lees wel dat het precies wel nogal wat lag kan veroorzaken. Iemand ervaring mee? Of is dat al opgelost tegenwoordig? (vind alleen maar oude topics). Het ziet er wel fancy uit tegenover de glazen cables :).

Kun je trouwens de bc transport pipes ook power geven vanuit een RF setup? Had dat gisteren kort eens geprobeerd maar één wooden pipe trok heel m'n netwerk plat :/. Dat ding lijkt gewoon zoveel stroom te pakken als het kan krijgen. Of doe ik iets verkeerd?

[ Voor 25% gewijzigd door Powerblast op 10-12-2015 19:31 ]

• R.di.Giovanni
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-12-2024
Powerblast schreef op donderdag 10 december 2015 @ 19:30:
Valt eigenlijk logistics pipes aan te raden als early game sorting? Dat heeft wel een pak lagere requirements voor resources vind ik zo in tegenstelling tot AE.
Met logistics pipes heb ik maar weinig ervaring, maar als je op zoek bent naar early game sorting, kijk dan eens naar een hele muur van storage drawers, verbonden met een drawer controller.

• Opifex
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 17:19:
[...]

FTB Launcher etc weet ik hoe dat werkt, alleen als je dan een wereld start, ja geen idee wat je dan moet doen en wat alles is :/
Kan ik je wel bij helpen als je wil. Stuur me je Skype door in pm ;)
Hairy23 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 18:26:
[...]

Dan heb je de BC quarry, je kun beter de ender quarry gebruiken, dat is een chunkloader en quarry in 1
De BC quarry heeft ook een ingebouwde chunk loader ;)

• Hairy23
azziplekkus schreef op donderdag 10 december 2015 @ 20:49:
[...]

Kan ik je wel bij helpen als je wil. Stuur me je Skype door in pm ;)

[...]

De BC quarry heeft ook een ingebouwde chunk loader ;)
klopt, maar er is een reden waarom die BC quarry op een hoop servers gebanned is ;)
de Ender quarry is dat betreft wat beter voor server performance :)

• Opifex
Hairy23 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 21:21:
[...]

klopt, maar er is een reden waarom die BC quarry op een hoop servers gebanned is ;)
de Ender quarry is dat betreft wat beter voor server performance :)
Probleem is dat de Ender quarry over 9k keer meer resources nodig heeft om te bouwen :)

• Powerblast
R.di.Giovanni schreef op donderdag 10 december 2015 @ 19:44:
[...]

Met logistics pipes heb ik maar weinig ervaring, maar als je op zoek bent naar early game sorting, kijk dan eens naar een hele muur van storage drawers, verbonden met een drawer controller.
Thanks voor de tip! Daar had ik nog niet aan gedacht. Als temporary storage werkt dit echt goed. Had echt storage nodig tot AE op de rails staat. Vazrael heeft me ondertussen van de plates voorzien :). Nogmaals bedankt man!

Iemand ervaring met SFM? Lijkt mij van wat ik lees een interessante mod maar ik zie voorlopig de toegevoegde waarde tegenover bijvoorbeeld AE nog niet. Ik snap wat het in de basis doet maar vind heel weinig praktische voorbeelden.

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 20:24
Hoe langer ik met Storage Drawers speel hoe leuker en fijner ik ze vind. Meerdere upgrade mogelijkheden, sleutels om ze op slot te doen, drawer controller voor 1 input punt, visuele meter die aangeeft hoe vol een drawer zit, etc.

Hier screenshot van de drawer muur van Lochpatje en mijzelf:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/foxnebk.png

Links zijn compacting drawers, ideaal. Je gooit er ingots in en kan er blocks of nuggets uithalen en andersom. Scheelt een stap met crafting voor ingots e.d.

Rechts zijn de reguliere drawers (2x2).

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Powerblast schreef op donderdag 10 december 2015 @ 22:47:
[...]

Thanks voor de tip! Daar had ik nog niet aan gedacht. Als temporary storage werkt dit echt goed. Had echt storage nodig tot AE op de rails staat. Vazrael heeft me ondertussen van de plates voorzien :). Nogmaals bedankt man!

Iemand ervaring met SFM? Lijkt mij van wat ik lees een interessante mod maar ik zie voorlopig de toegevoegde waarde tegenover bijvoorbeeld AE nog niet. Ik snap wat het in de basis doet maar vind heel weinig praktische voorbeelden.
Np!

Mocht iemand de plates willen, ik heb ze allemaal op voorraad :) Dus AE2 kan gestart worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triskin
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-12-2023
moet zeggen het begint toch wel weer te kriebelen om met FTB aan de gang te gaan , tot nu toe heb ik het voornamelijk als Single Player gespeeld.

oftwewel, zou iemand mij kunnen whitelisten voor de gotcraft server ? :)

username is Triskin33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
Server down?
Gisteren na de update kon ik er nog op,Maar vandaag krijg ik "Connection refused: No further information given"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
azziplekkus schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 19:30:
Server down?
Gisteren na de update kon ik er nog op,Maar vandaag krijg ik "Connection refused: No further information given"
Volgens mij zijn ze er mee bezig. Logde net in en zag nog net de zin, "daar gaat ie weer" :p... Lost connection.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opifex
Powerblast schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 19:57:
[...]

Volgens mij zijn ze er mee bezig. Logde net in en zag nog net de zin, "daar gaat ie weer" :p... Lost connection.
Ja idd, eRixxje is de server aan het kapot doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Wat gebruiken jullie als power voorziening? In de modsauce pack gebruikte ik een magmatic engine + crucible om infinite stroom te leveren. Nu is het zonder en vertrouw ik op enkele steam engines met een treefarm. Ga wel stevig moeten uitbreiden. Die growth accelerators trekken stroom gelijk zot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Powerblast schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 15:35:
Wat gebruiken jullie als power voorziening? In de modsauce pack gebruikte ik een magmatic engine + crucible om infinite stroom te leveren. Nu is het zonder en vertrouw ik op enkele steam engines met een treefarm. Ga wel stevig moeten uitbreiden. Die growth accelerators trekken stroom gelijk zot...
Klopt, helaas heeft infinity alle infinite lava gen opties eruit gehaald. Magma crucible en andere opties leveren kost meer RF om 1000mb lava te genereren dan 1000mb opbrengt.

Ben zelf ook op zoek naar een betere power gen optie, misschien toch steam boiler into turbine of steam engines icm treefarm maar ik zoek ook nieuwe/andere opties. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKo

ErikKo

Rippie

Dreanor schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 16:01:
[...]

Klopt, helaas heeft infinity alle infinite lava gen opties eruit gehaald. Magma crucible en andere opties leveren kost meer RF om 1000mb lava te genereren dan 1000mb opbrengt.

Ben zelf ook op zoek naar een betere power gen optie, misschien toch steam boiler into turbine of steam engines icm treefarm maar ik zoek ook nieuwe/andere opties. ;)
Kijk eens naar Immersive Engineering -> Water Wheel / Windmill
Deze mod heeft een in-game boek die alles uitlegt. Die maak je geloof ik door Book + Lever te craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Ja, ik heb al 9 water wheels welke in een mooi gebouw staan. :P Maar ik bedoelde eigenlijk iets wat echt veel power oplevert. 30RF/t per water wheel is niet zo heel veel als je machines hebt staan die 400rf/t gebruiken.

Daarnaast heb ik ook lavapomp die de nether droog pompt into magma engines. En met ik, bedoel ik wij, want dat heeft Lochpatje opgezet. :P

Zit te denken aan treefarm > steamboiler > steam engines of turbine. Deze methode heb ik alleen al vaak gebruikt.

Wellicht eens in big reactors kijken, of een keertje voor biofuel gaan gezien agricraft heel veel grondstoffen snel kan leveren hiervoor.

Opties opties opties :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKo

ErikKo

Rippie

Dreanor schreef op zondag 13 december 2015 @ 15:26:
Wellicht eens in big reactors kijken, of een keertje voor biofuel gaan gezien agricraft heel veel grondstoffen snel kan leveren hiervoor.

Opties opties opties :P
Yup. Big Reactors dan.
Of kijk eens naar de x64 Culinary Generator. Schijnt ook flink OP te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Ik ga eens naar die steam boilers kijken. Heb zonet een treefarm geactiveerd waardoor ik overspoeld wordt met hout :p. M'n dynamo's krijgen het zo snel niet opgebrand :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKo

ErikKo

Rippie

Dikke tip voor de steam boilers: Mocht hij ooit droog komen te staan, gooi er geen water in als hij heet is. Een creeper is er niets bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
haha, daarom gebruik ik reactors :) weinig kans op explosies, laat hem volledig vollopen, en zet hem dan uit totdat hij leeg is. Goed begin totdat je alles hebt draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
corset schreef op maandag 14 december 2015 @ 09:49:
haha, daarom gebruik ik reactors :) weinig kans op explosies, laat hem volledig vollopen, en zet hem dan uit totdat hij leeg is. Goed begin totdat je alles hebt draaien.
Welke reactor bedoel je dan, want een big reactor die explodeert heb ik nog niet gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Hairy23 schreef op maandag 14 december 2015 @ 10:20:
[...]

Welke reactor bedoel je dan, want een big reactor die explodeert heb ik nog niet gezien :P
ik draai een 5x5x5 bigreactor, en ik denk dat het wel kan als de temp veels te hoog wordt :p zelf nog nooit gemerkt overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triskin
volgens mij waren explosies nog steeds niet ingebouwd in Big Reactors. Bij te hoge temperature wordt het fuel gebruik gewoon steeds inefficienter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-07 19:16
Gelukkig niet, heb de temperatuur gisteren een paar keer flink hoog gehad met testen van de turbines, anders hadden we nu een mooie krater gehad :)

Onze energie en item problemen zijn inmiddels wel voor de lange termijn opgelost met de huidige setup, zelfs nog een extra turbine staan die bij kan schakelen voor noodgevallen.

Ons enige probleem nu is dat door de grootte van de base, we loading issues hebben.
Nu missen de (zwaar OP) chickenchunk chunkloaders in dit pack, welke gebruiken jullie en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:05
worldanchor (doet 3x3 chunks) kost een enderpearl per 12 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
ErikKo schreef op maandag 14 december 2015 @ 09:31:
Dikke tip voor de steam boilers: Mocht hij ooit droog komen te staan, gooi er geen water in als hij heet is. Een creeper is er niets bij.
Daarom sluit je altijd een Aqueous Accumulator aan op een steamboiler, wel tot 4 steam boilers kan voorzien met water. Wel Aqueous goed aansluiten en 2 water source blocks naast hem zetten natuurlijk. ;)

Btw, de MFR chunk loader, met een max radius van 2 chunks, dat betekend dat tie een 5x5 gebied geladen houdt toch?

Dat kreng verbruikt veel power trouwens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
worldanchor is goedkoper, mits je enderlilly's hebt :-)

En je kan voor t water ook een transfernode (liquid) + world interaction upgrade boven een 2x2 watersource plaatsen. inf water en sneller dan een aqueous accumulator :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Hoe kom ik aan ender lilies? Ben ook op zoek naar de goedkoopste chunkloader. Wil vooral m'n treefarm en generators aan de praat houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Powerblast schreef op maandag 14 december 2015 @ 20:04:
Hoe kom ik aan ender lilies? Ben ook op zoek naar de goedkoopste chunkloader. Wil vooral m'n treefarm en generators aan de praat houden :)
Loot of in the end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Tip: Als je wat ender lilies hebt, laat ze op end stone groeien dan is er een zeer kleine kans op tweede ender lilie seed als je harvest. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKo

ErikKo

Rippie

Dreanor schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 12:14:
Tip: Als je wat ender lilies hebt, laat ze op end stone groeien dan is er een zeer kleine kans op tweede ender lilie seed als je harvest. ;)
En ze groeien sneller op end stone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

ErikKo schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 12:49:
[...]

En ze groeien sneller op end stone.
en nog sneller op ender cores.

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Triskin schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 14:02:
moet zeggen het begint toch wel weer te kriebelen om met FTB aan de gang te gaan , tot nu toe heb ik het voornamelijk als Single Player gespeeld.

oftwewel, zou iemand mij kunnen whitelisten voor de gotcraft server ? :)

username is Triskin33
Toegevoegd op de normal server. Als je op de expert wilt, moet je dat even zeggen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Dongersmooi schreef op maandag 14 december 2015 @ 11:16:
Gelukkig niet, heb de temperatuur gisteren een paar keer flink hoog gehad met testen van de turbines, anders hadden we nu een mooie krater gehad :)

Onze energie en item problemen zijn inmiddels wel voor de lange termijn opgelost met de huidige setup, zelfs nog een extra turbine staan die bij kan schakelen voor noodgevallen.

Ons enige probleem nu is dat door de grootte van de base, we loading issues hebben.
Nu missen de (zwaar OP) chickenchunk chunkloaders in dit pack, welke gebruiken jullie en waarom?
Gisteren twee mfr chunckloaders neergezet. Eén achter de main capacitor bank en één bij de rftools capacitor banks (want als de chunk unloaded raakte, raakte de rftools dimensie zonder power. Vandaar die collapse iedere keer) :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
  • Laatst online: 23-05-2024
AAh vandaar dat ik gisteren Server Closed had :P (niet dat ik echt aanwezig was :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triskin
eRixxje schreef op woensdag 16 december 2015 @ 10:21:
[...]

Toegevoegd op de normal server. Als je op de expert wilt, moet je dat even zeggen :-)
bedankt :)

eerst maar weer eens op de normale kijken of ik alles nog weet :)

• Powerblast
Beetje een algemene vraag maar iemand ervaring met computercraft? Ik probeer uit Storage drawers of jabba barrels items uit te halen, maar het wel niet werken. Er iets in steken lukt, maar iets er terug uitkrijgen werkt niet :/

Edit: Ik geef het voorlopig maar ff op :). Ben al uren aan het zoeken maar ik snap het niet zo te zien :(. Dan toch maar de factory manager gebruiken :).

[ Voor 25% gewijzigd door Powerblast op 24-12-2015 14:27 ]

• ErikKo

ErikKo

Rippie

Powerblast schreef op donderdag 24 december 2015 @ 14:09:
Beetje een algemene vraag maar iemand ervaring met computercraft? Ik probeer uit Storage drawers of jabba barrels items uit te halen, maar het wel niet werken. Er iets in steken lukt, maar iets er terug uitkrijgen werkt niet :/

Edit: Ik geef het voorlopig maar ff op :). Ben al uren aan het zoeken maar ik snap het niet zo te zien :(. Dan toch maar de factory manager gebruiken :).
Ik geloof dat de JABBA barrels anders reageren wanneer ze van een andere kant benaderd worden. Heb je geprobeerd een item uit de onderkant van de barrel te halen?

• Powerblast
ErikKo schreef op donderdag 24 december 2015 @ 16:23:
[...]

Ik geloof dat de JABBA barrels anders reageren wanneer ze van een andere kant benaderd worden. Heb je geprobeerd een item uit de onderkant van de barrel te halen?
Ja heb zonet nog eens geprobeerd, maar geeft geen verschil. Vanilla chests en furnaces enzo werken gewoon, het zijn enkel zo te zien de modded inventories die niet willen. Vreemd. Ach, ik ga maar even aan de slag met SFM, volgens mij krijg ik daar ook mee gedaan wat ik wou doen :)

• eRixxje
Mag ik even zeggen dat het verdomd rustig is op gotcraft? :-) Kom eens meedoen ja! :P

• ErikKo

ErikKo

Rippie

Powerblast schreef op donderdag 24 december 2015 @ 16:35:
[...]

Ja heb zonet nog eens geprobeerd, maar geeft geen verschil. Vanilla chests en furnaces enzo werken gewoon, het zijn enkel zo te zien de modded inventories die niet willen. Vreemd. Ach, ik ga maar even aan de slag met SFM, volgens mij krijg ik daar ook mee gedaan wat ik wou doen :)
Steve's Factory Manager is een WYSIWYG (Sleur&Pleur) manier om te programmeren waarmee je vrijwel alles met inventories kan automatiseren. Persoonlijk vind ik deze mod te overpowered: hij maakt dingen ontzettend simpel te automatiseren, wat normaal een degelijke uitdaging is. :+
eRixxje schreef op donderdag 24 december 2015 @ 16:36:
Mag ik even zeggen dat het verdomd rustig is op gotcraft? :-) Kom eens meedoen ja! :P
Ik ben opgehouden op servers te spelen sinds ik maar zo'n 5u per week kan spelen, en de server resets altijd gedaan worden wanneer ik net lekker op gang kom. ;w

• Powerblast
ErikKo schreef op donderdag 24 december 2015 @ 17:28:
[...]

Steve's Factory Manager is een WYSIWYG (Sleur&Pleur) manier om te programmeren waarmee je vrijwel alles met inventories kan automatiseren. Persoonlijk vind ik deze mod te overpowered: hij maakt dingen ontzettend simpel te automatiseren, wat normaal een degelijke uitdaging is. :+

[...]

Ik ben opgehouden op servers te spelen sinds ik maar zo'n 5u per week kan spelen, en de server resets altijd gedaan worden wanneer ik net lekker op gang kom. ;w
Mja SFM is wel wat makkelijker dan CC, maar voorlopig heb ik er al zoveel tijd ingestoken en ik snap het voorlopig niet. Zal me de komende tijd wel eens wat verdiepen in CC. De basis wordt nu in ieder geval opgezet met SFM :). Lijkt me ook wel fijn en kan ik denk ik met de tijd stap per stap vervangen als ik CC doorkrijg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Hoe werkt die coolant bij big reactors? Ik ben bezig met een reactor op te zetten maar m'n ender wil de reactor zo te zien niet koelen. Hij loopt op tot 3000 graden en verstookt dus yellorium aan de lopende band :(. Snap niet goed wat ik verkeerd doe. Het 7x7x3 modelletje is het. Moet ik toch 9 staven insteken toch? Of dat is te veel of ik doe de koeling verkeerd :)

Edit: crap, sry van not edit post. Dacht dat er wel al iemand anders had gepost ondertussen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Powerblast op 28-12-2015 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Powerblast schreef op maandag 28 december 2015 @ 16:23:
Hoe werkt die coolant bij big reactors? Ik ben bezig met een reactor op te zetten maar m'n ender wil de reactor zo te zien niet koelen. Hij loopt op tot 3000 graden en verstookt dus yellorium aan de lopende band :(. Snap niet goed wat ik verkeerd doe. Het 7x7x3 modelletje is het. Moet ik toch 9 staven insteken toch? Of dat is te veel of ik doe de koeling verkeerd :)

Edit: crap, sry van not edit post. Dacht dat er wel al iemand anders had gepost ondertussen :)
Je moet je injection van de rods nog bekijken. Kijk maar bovenop, rechtsklik zo'n core ding. En dan kan je dit in % aangeven. met computercraft kan je dit geheel automatiseren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
corset schreef op maandag 28 december 2015 @ 16:52:
[...]

Je moet je injection van de rods nog bekijken. Kijk maar bovenop, rechtsklik zo'n core ding. En dan kan je dit in % aangeven. met computercraft kan je dit geheel automatiseren :)
Volgens de simulations zou hij met resonant ender als coolant op 800-1000 graden moeten draaien zonder de control rods in te schuiven. Bij mij draait ie dan op 3400 :(. Met de rods 90% erin gezet, komt hij nog tot 1600. Ik doe volgens mij echt iets verkeerd :/

Edit: I give up :p. Dat ding loopt continue tegen de 3000 graden aan en verstookt yellorium sneller dan ik het erin gooi. Ik ga maar terug naar een basic reactor setup, want van active cooling snap ik duidelijk de ballen :).

[ Voor 16% gewijzigd door Powerblast op 28-12-2015 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hairy23
Powerblast schreef op maandag 28 december 2015 @ 17:58:
[...]

Volgens de simulations zou hij met resonant ender als coolant op 800-1000 graden moeten draaien zonder de control rods in te schuiven. Bij mij draait ie dan op 3400 :(. Met de rods 90% erin gezet, komt hij nog tot 1600. Ik doe volgens mij echt iets verkeerd :/

Edit: I give up :p. Dat ding loopt continue tegen de 3000 graden aan en verstookt yellorium sneller dan ik het erin gooi. Ik ga maar terug naar een basic reactor setup, want van active cooling snap ik duidelijk de ballen :).
Heb je eventueel een link van je simulatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-09 16:40
Kan iemand mij ook whitelisten op de expert server?
Ign: Geunor

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni
Kreekje schreef op maandag 28 december 2015 @ 19:43:
Kan iemand mij ook whitelisten op de expert server?
Ign: Geunor
Je bent gewhitelist. Wees welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neuron Collider
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 28-12-2024
Ik zou ook graag de ftb infinity evolved server bezoeken. Ik speel nu een paar weken terug , singleplayer.
Maar nu ik mijn zadel kwijt ben en geen hond heb word ik eenzaam :)
ign: Supadupa2
pass: grapje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni
Neuron Collider schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 17:28:
Ik zou ook graag de ftb infinity evolved server bezoeken. Ik speel nu een paar weken terug , singleplayer.
Maar nu ik mijn zadel kwijt ben en geen hond heb word ik eenzaam :)
ign: Supadupa2
pass: grapje :)
Kom d'r maar in :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neuron Collider
Bedankt voor de snelle toevoeging! ik ben onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
  • Laatst online: 23-05-2024
eRixxje schreef op donderdag 24 december 2015 @ 16:36:
Zal van de week wel weer even online komen.. Fallout4 neemt ff tijd in beslag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Same, was even druk ivm werk :( MAAR IK BEN ER SNEL WEER! :D OMG CAPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Hairy23 schreef op maandag 28 december 2015 @ 19:03:
[...]

Heb je eventueel een link van je simulatie?
Er lijkt toch wat misgegaan te zijn bij de opzet die ik had gebruikt. Heb nu een nieuwe van scratch opgebouwd en nu werkt de cooling wel. Zelfs zo goed dat hij nu op 120 graden draait :p, control rods mogen er dus heel wat verder uit. 800 graden is echt dacht ik toch het magic number he? Voorlopig staat hij nog uit omdat ik m'n watervoorziening en turbine nog moet aanpassen, maar eens die ook in orde zijn komt hij actief :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triskin
ik vind dit een handig tooltje hiervoor: http://br.sidoh.org/

hier kan je opgeven hoe groot je je reactor wil en dan kun je deze zelf vullen met rods, coolants etc.
volgens mij komen de default getallen overeen met de Infinity setup.
hierdoor kun je heel gemakkelijk zien wat qua max power en fuel efficiency het beste werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neuron Collider
"Expert" mode is me iets te hardcore, ik zou liever "normal" mode spelen. Is dat mogelijk op de "modded" server of is dit niet aan te raden?
mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni
Neuron Collider schreef op woensdag 30 december 2015 @ 11:43:
"Expert" mode is me iets te hardcore, ik zou liever "normal" mode spelen. Is dat mogelijk op de "modded" server of is dit niet aan te raden?
mvg
Zeker wel mogelijk, en ook aan te raden als expert mode toch niet helemaal je ding is. Ik heb je verzoekje doorgezet naar de personen die je op die server kunnen whitelisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neuron Collider
Ik ken de mods iets te weinig om echt goed te starten. Daarbij is de bouw- en ontdekkingsdrang (modwise) iets te groot bij mij.

Mochten er pakweg 4 spelers zijn die willen samenspelen, dan ben ik wel te vinden voor expert mode.
hier aanmelden :)
mvg

Alvast bedankt, de servers lijken echt tof. Een aanrader.

[ Voor 10% gewijzigd door Neuron Collider op 30-12-2015 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Powerblast schreef op woensdag 30 december 2015 @ 10:16:
[...]

Er lijkt toch wat misgegaan te zijn bij de opzet die ik had gebruikt. Heb nu een nieuwe van scratch opgebouwd en nu werkt de cooling wel. Zelfs zo goed dat hij nu op 120 graden draait :p, control rods mogen er dus heel wat verder uit. 800 graden is echt dacht ik toch het magic number he? Voorlopig staat hij nog uit omdat ik m'n watervoorziening en turbine nog moet aanpassen, maar eens die ook in orde zijn komt hij actief :).
super laminar FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Neuron Collider schreef op woensdag 30 december 2015 @ 12:03:
Ik ken de mods iets te weinig om echt goed te starten. Daarbij is de bouw- en ontdekkingsdrang (modwise) iets te groot bij mij.

Mochten er pakweg 4 spelers zijn die willen samenspelen, dan ben ik wel te vinden voor expert mode.
hier aanmelden :)
mvg

Alvast bedankt, de servers lijken echt tof. Een aanrader.
Ik kan je adden op de normal mode server als je wilt. Wat is je id?

Laatmaar.... Lezen, erik. Lezen.

[ Voor 4% gewijzigd door eRixxje op 30-12-2015 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eRixxje
Neuron Collider schreef op woensdag 30 december 2015 @ 11:43:
mvg
Added!
Pagina: 1 ... 22 ... 36 Laatste