Oke ik heb net even de gratis versie van de windows 10 geprobeerd maar nu krijg je XP point en in het midden je level getal .. maar ik zie nergens wat ik met die punten kan doen
want als je dood gaat kan je weer op nieuw beginnen met die punten .. maar wat doet het en hoe gebruik je ze :-) de rest is mij nu wel bekent
Hoop ik dan .. het is nu alleen even wachten op de RTX 2070 die vandaag binnen komt
en dan ga ik denk ik toch voor de Windows 10 versie ..
helaas net een maand geleden mijn 1660 super gekocht ... maar die word niet ondersteund bij MC
dus die moet er weer aan geloven , ach kan die weer naast me 970 gaan liggen die werkloos is
helaas kan ik daar geen uitkering voor aan vragen :-)
want als je dood gaat kan je weer op nieuw beginnen met die punten .. maar wat doet het en hoe gebruik je ze :-) de rest is mij nu wel bekent
Hoop ik dan .. het is nu alleen even wachten op de RTX 2070 die vandaag binnen komt
en dan ga ik denk ik toch voor de Windows 10 versie ..
helaas net een maand geleden mijn 1660 super gekocht ... maar die word niet ondersteund bij MC
dus die moet er weer aan geloven , ach kan die weer naast me 970 gaan liggen die werkloos is
helaas kan ik daar geen uitkering voor aan vragen :-)
[ Voor 4% gewijzigd door ravw op 21-04-2020 10:10 ]
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits