Er is iemand die de rode opvulling in de PSN naam veranderd van rood terug naar wit.
De mensen die rood gemarkeerd zijn heb ik nog niet in mijn vriendenlijst dus die hebben nog geen invite gehad dus zou degene die dit veranderd dit niet meer willen doen aub?
Ik heb de club kleur van Jeks Racing nu ook maar veranderd naar blauw om verwarring te voorkomen

Dit betekend trouwens dat brtausi en Bob078nl de uitdaging nog niet hebben ontvangen, verder zou iedereen hem moeten hebben ontvangen, zo niet laat het even weten
Nu kreeg ik ook een vriendschap verzoek van iemand die niet in de spreadsheet staat, om het alleen hier te houden heb ik deze persoon dus geen invite verstuurd dus mocht deze persoon toch mee willen doen, registreer je
hier even, het gaat om
erikoah en ook karimineel3 staat nog niet geregistreerd al doet die wel al mee en had hem/haar hier ook voorbij zien komen met een verzoek tot invite.
Vergeet ook niet jullie tijden bij te werken in de spreadsheet want om nou iedere dag iedereen na te lopen zie ik persoonlijk niet zo heel erg zitten

Ik zie inmiddels 29 deelnemers maar er zijn slechts 20 tijden ingevuld.
Cool om te zien dat er zo actief word mee gedaan door iedereen btw!

29 deelnemers die in totaal 586 laps hebben gereden op het moment van schrijven (waarschijnlijk meer ivm brakke servers)
Lekker bezig allemaal!
Wat het reglement betreft ik zat hier aan te denken:
- Winnaar kiest volgende uitdaging welke voor zondag 18:00 gemaakt moet zijn, lukt je dit niet dan de nummer 2 enzovoorts.
- Iedereen vult zijn/haar eigen tijd in. Staat deze niet genoteerd in de spreadsheet telt deze ook niet mee in het klassement (dit om laksheid met invullen te voorkomen of ben ik te streng nu?
) - ...meer ideeën?
In ieder geval die 2 dingen lijken mij persoonlijk wel handig om het evenement soepel te laten verlopen maar meer ideeën zijn uiteraard altijd welkom