[PS4] Driveclub

Pagina: 1 ... 24 ... 43 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Sinds een klein maandje ben ik ook bezig met Driveclub en het bevalt me heel erg :) (inmiddels lvl 17, maar snel aan het klimmen)
Als je challenges wilt uitwisselen e.d. voeg mij gerust toe:
PSN: brtausi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitsla2800
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23-09 20:13

fruitsla2800

PSN : Fruitsla379

Hallo ,

Ik ben nieuw op dit forum en heb net deze topic zowat doorgelezen en het lijkt me zeer leuk om mee te kunnen doen aan uitdagingen. Heb het spel sinds een paar dagen en zit op level 32. Ben er niet zo goed in maar zou het wel fijn vinden om mee te kunnen doen.

Mijn PSNnaam is fruitsla2800

PSN : Fruitsla379

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Jullie kunnen je hier aanmelden en voeg me even toe op PSN dan stuur ik jullie een invite :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-06 19:16
Beest gotcha:p nu jij weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sterke tijd!
Ik kwam aardig dicht bij de tijd van Beest41 en dan zie ik plots uw ghost verschijnen... :P
Onder de 52 gaan zie ik nog als doenbaar, maar veel zal het toch niet worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
Ik had net jou bijna, maar dan denk ik "oh yeah, oh yeah" en verkloot vervolgens de boel |:(

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriko1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 21:50
Radiance schreef op zondag 15 februari 2015 @ 22:06:
Jullie kunnen je hier aanmelden en voeg me even toe op PSN dan stuur ik jullie een invite :)
Ben ik nou de enigste die mezelf niet in dat schema krijg:p??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Ik heb geen idee...zie net dat fruitsla zich ingeschreven heeft dus het werkt wel.
Misschien moet je inloggen met een Google account? Anders zou ik niet weten wat het probleem kan zijn.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
Haha ja, ik denk dat 51,5 ook wel mogelijk is, maar ik wacht nog even tot een van jullie mij verbetert voor ik het weer probeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

51,250 is het huidige 'driveclub record' op deze track met deze wagen.
Zo dichtbij en toch zo veraf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-09 15:18
Pfff... Net 52.119 gereden.

Leuke challenge, hier gaan we nog even in verdiepen :)

Kan je trouwens ook iets aanpassen aan je auto of is het helemaal stock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Helemaal stock, het komt dus echt op beheersing aan.
Zo te zien zijn de sturen nog niet heel goed vertegenwoordigd in deze lijst. Help je een  handje mee, Kiwi? Tot zo ver allemaal DS4's op het podium..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Pff nu 52.421 gaat steeds iets vanaf maar je mag echt geen enkele fout maken.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23-09 20:10

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Kom met mijn T100 stuurtje niet onder de 53.2xx maar ach, valt me eigenlijk helemaal niet tegen. In de 52 wordt mijn doelstelling en dan ben ik eigenlijk al dik tevreden. Vanavond ga ik weer voor zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20-09 21:13
ik heb de bandjes gisteren warm gereden, werk aan de winkel vanavond....

:o

[ Voor 4% gewijzigd door P33R op 16-02-2015 07:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

DrWoetR schreef op maandag 16 februari 2015 @ 00:11:
Zo te zien zijn de sturen nog niet heel goed vertegenwoordigd in deze lijst. Help je een  handje mee, Kiwi? Tot zo ver allemaal DS4's op het podium..
Ik wil heel graag, maar ik speel teveel BF :P
Wil ik een goede ronde neerzetten ben ik toch weer een 1 a 2 uur verder.
Maar wellicht eind van de middag eens proberen!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-09 10:52

JSchut

.....

Lol lees overal 52.xxx ik kwam zo snel niet verder dan 54 ofzo dacht ik :D
Zal van de week nog even proberen maar ik denk dat ik niet veel harder ga kunnen. misschien een lage 54-er.
Wel leuk zo'n challenge van een week. Zal het toch nog meerdere malen proberen :)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 20:36

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik mis echt de app, zodat je je challenges kan bijhouden. Ik had de tijd ff wat scherper gezet, maar begrijp dat ie alweer aan diggelen us gereden... ;( ik heb weinig tijd, maar zal nog ff proberen.
dvdkiwi schreef op maandag 16 februari 2015 @ 08:26:
[...]

Ik wil heel graag, maar ik speel teveel BF :P
Wil ik een goede ronde neerzetten ben ik toch weer een 1 a 2 uur verder.
Maar wellicht eind van de middag eens proberen!
Volgens mij is met stuur rijden een stuk moeilijker, dus "don't beat yourself up about it"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
SqueakyClean schreef op maandag 16 februari 2015 @ 09:40:
Ik mis echt de app, zodat je je challenges kan bijhouden.
Eens!
Volgens mij is met stuur rijden een stuk moeilijker, dus "don't beat yourself up about it"...
Die indruk krijg ik steeds meer. Weet je wat pas echt gek is? Als ik die 2e bocht uit kom met stuur i.p.v. DS4, heb ik veel meer en vaker gripverlies (gierende banden). Ik vermoed dat er op de achtergrond iets gaande is waardoor de DS4 een redelijk groot voordeel geniet t.o.v. welk stuur dan ook. En nee, mijn uitgangssnelheid is met het stuur niet per se groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ten eerste mooi werk dat spreadsheet van je Radiance (en je uitdaging ook).
Heb me nu maar wat van die thumbstick`s rubbers besteld, kijken of dat helpt tegen het wegglijden van mijn duimen op de stick`s :9
En wat een tijden nu al zeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

DrWoetR schreef op maandag 16 februari 2015 @ 10:11:

Die indruk krijg ik steeds meer. Weet je wat pas echt gek is? Als ik die 2e bocht uit kom met stuur i.p.v. DS4, heb ik veel meer en vaker gripverlies (gierende banden). Ik vermoed dat er op de achtergrond iets gaande is waardoor de DS4 een redelijk groot voordeel geniet t.o.v. welk stuur dan ook. En nee, mijn uitgangssnelheid is met het stuur niet per se groter.
Hoe schakel je met stuur? Manueel of automatisch?
Ik heb het gevoel dat er bij automatisch schakelen ook iets van een traction control aangezet wordt of zo.
Dat valt me wel vaker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
dvdkiwi schreef op maandag 16 februari 2015 @ 11:39:
Hoe schakel je met stuur? Manueel of automatisch?
Ik heb het gevoel dat er bij automatisch schakelen ook iets van een traction control aangezet wordt of zo.
Dat valt me wel vaker op.
Ik rij op automatisch schakelen. Is het nóg erger op handmatig? Wellicht toch maar eens die "stuurhulp" activeren, ik heb er nog geen echt hulp van gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Het gevoel heb ik wel.
Maar toch blijf ik lekker manueel schakelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Radiance schreef op zondag 15 februari 2015 @ 22:06:
Ik heb mezelf toegevoegd en friend request via PSN verstuurd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanant
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-09 06:35
Top 5 allemaal met de cam achter de auto ,moet ik ook maar eens gaan proberen.
TussenStandje.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B99o8l1CYAE9APR.jpg

PSN: ghpeet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

@DrWoetr: het lijkt erop alsof het aantal pogingen toch het aantal gereden ronden representeert ;)
Of heb jij zelf al 27 sessies opgestart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
Ja, aantal ronden is aantal pogingen. Overduidelijk. Al lijkt het alsof ie de 'opstartronde' niet meerekent. Maar dat weet ik niet zeker.

Heb mijn ronde nu aangescherpt naar 52,535 maar het is frustrerend om elke keer maar weer achter je ghost aan te rijden. Weet dus niet of ik nog veel pogingen ga wagen. Misschien nog één laatste sessie een keer.

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
SR8 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 12:30:
[...]

Voor de gene die mij na gister avond hebben toegevoegd, ik zal jullie vanmiddag/vanavond de uitdaging sturen maar er moet eerst nog even gewekt worden helaas.
dvdkiwi schreef op maandag 16 februari 2015 @ 12:49:
@DrWoetr: het lijkt erop alsof het aantal pogingen toch het aantal gereden ronden representeert ;)
Ik zeker niet en zit ergens in de 20 pogingen dus is inderdaad toch per ronde al registreert de server niet alles correct lijkt het.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Wut?! Ben ik de enige die vanuit de cockpit rijdt? In elke racegame doe ik dit, geeft net dat beetje extra. Hoewel je dus niet het beste overzicht hebt op de baan (eigenlijk ben ik dus nr1 in mijn categorie :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
dvdkiwi schreef op maandag 16 februari 2015 @ 12:49:
Dat zijn inderdaad 27 sessies van 1 ronde. Haha

Tnx, ik had het zelf ook al gezien. De andere keren dat het niet goed heeft gewerkt zal het wel aan de servers hebben gelegen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 15:56
Ja aantal ronden = aantal pogingen, maar de servers registreren het niet helemaal goed volgens mij. Heb zonet nog een paar pogingen gedaan, en de laatste sector verpest. :(
Alsnog een kleine verbetering, maar er zit nog genoeg rek in..

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:58

invincible30

Psn: pelter29

Ik zie dat ik de meeste pogingen heb gedaan :P

Ik denk ook niet dat ik nog sneller kan.

Ik rij ook met volgcam en ds4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim

Tweakarim

Vraag me af of de echte toptijden hem nu vooral zit in een talent / aanleg voor racen, of meer gewoon in veel gamen/ opnieuw proberen op zich. Stel Max Verstappen zou nooit gamen en ik zou hem bij mij thuis uitnodigen, hij zou in mijn playseat plaatsnemen, zou hij dan binnen een paar ronden de toptijden hier aan flarden rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-09 20:09
Echte racers hebben, door ervaring, vaak al inzicht in de ideale lijnen. Dan is het vaak kwestie om een aantal ronden met de wagen te rijden om de grenzen daarvan af te tasten. Dus ik zou zeggen dat Max ons snel zou hebben. Maar hier speelt natuurlijk ook de accuraatheid van de besturing van het spel mee.
Ik rij DC constant met de DS4, waar ik GT5/6 met een stuurtje rijd, dus ik weet niet als het daardoor komt, maar ik heb met DC veel meer moeite om de ideale lijn te houden/vinden.

Pff, ik heb echt moeite om onder de 53 te komen. 52 moet mogelijk zijn, want vooral in bocht 3-4 verlies ik zeker een seconde. Ik krijg gewoon niet de ideale lijn te pakken.

[ Voor 15% gewijzigd door SonnyBBQ op 16-02-2015 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Ik vind het wel jammer dat je alleen de ghost van jezelf en van de nr1 ziet. Zou fijn zijn als je, zeker als je nog een groot gat t.o.v. nr 1 hebt, zelf een ghost kan selecteren die vb 2 plekjes hoger staat. Kun je je dan aan vast klampen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanant
Schimanski81 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 14:28:
Ik vind het wel jammer dat je alleen de ghost van jezelf en van de nr1 ziet. Zou fijn zijn als je, zeker als je nog een groot gat t.o.v. nr 1 hebt, zelf een ghost kan selecteren die vb 2 plekjes hoger staat. Kun je je dan aan vast klampen.
De ghost van nr1 krijg ik gewoon in beeld ,heb je ´m bij je instellingen wel aan staan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Pff was net een tijd onder de 50 sec aan het zetten ligt de verbinding eruit..(ik geloof het zelf niet eens)

Maar verbinding ligt er wel uit hij is een update aan het binnenhalen voor driveclub :)

Edit:
@Rushy33: #DRIVECLUB game update 1.11 is now available worldwide. The download is approximately 750mb & you need to it connect online.

[ Voor 26% gewijzigd door SC4RF4C3 op 16-02-2015 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim

Tweakarim

sanant schreef op maandag 16 februari 2015 @ 15:08:
[...]

De ghost van nr1 krijg ik gewoon in beeld ,heb je ´m bij je instellingen wel aan staan??
Hij bedoelt volgens mij meer dat hij liever de Ghost van een minder goede tijd dan de nummer 1 in beeld zou willen zien om zich aan te meten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanant
Tweakarim schreef op maandag 16 februari 2015 @ 15:11:
[...]

Hij bedoelt volgens mij meer dat hij liever de Ghost van een minder goede tijd dan de nummer 1 in beeld zou willen zien om zich aan te meten.
Ik lees nu ook goed O-) O-)
Maar inderdaad zou beter zijn om de tijd van degene die voor jou zit in de uitdaging te tonen ,zoals bij de timetrail .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
1.11 Update is aan het downloaden ja, was eerder gepost maar even een recap van de update:
Update 1.11 features & improvements...

» Adds a new Multiplayer game mode: Team Time Trial (available Feb 18th).
» Adds a new track offering 2 variants: Kobago in Japan.
» All add-on Tours have new progress requirements: You need 8 Stars (previously 12) to progress to the second stage and 22 Stars (previously 27) to open up the final Championship.
» Adds the ability to choose from a collection of factory Paint Jobs during vehicle selection prior to an Event.
» Adds the option to enable the Rev Counter in cockpit view.
» Decreases the threshold on the manumatic downshift limiter to allow players to downshift earlier.
» Reduces the drying time for rain splatter on the screen when in Chase Cam.
» Implements ghosting under certain conditions in Multiplayer races to prevent track blocking.
» Allows the 'Contender' and 'Unbeatable' Trophies to be unlocked even if the challenges expire when you are not online.
» Includes a number of minor bug fixes, performance improvements and usability tweaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Tweakarim schreef op maandag 16 februari 2015 @ 15:11:
[...]

Dit inderdaad :) Is volgens mij wel met de time trial, dan zie je alleen de ghost van diegene die 1 plek boven je staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanant
Ruim 6 GB weer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Ik heb na het lezen van bovenstaande berichten dat de update live was, meteen de PS even aangezet. De glitch van de Unbeatable-trophy is inderdaad verholpen, ik kreeg hem meteen binnen na het opstarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriko1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 21:50
SR8 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 12:30:
[...]

Heb mezelf nu ook aangemeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Er is iemand die de rode opvulling in de PSN naam veranderd van rood terug naar wit.
De mensen die rood gemarkeerd zijn heb ik nog niet in mijn vriendenlijst dus die hebben nog geen invite gehad dus zou degene die dit veranderd dit niet meer willen doen aub? :P

Ik heb de club kleur van Jeks Racing nu ook maar veranderd naar blauw om verwarring te voorkomen :)
Dit betekend trouwens dat brtausi en Bob078nl de uitdaging nog niet hebben ontvangen, verder zou iedereen hem moeten hebben ontvangen, zo niet laat het even weten :)

Nu kreeg ik ook een vriendschap verzoek van iemand die niet in de spreadsheet staat, om het alleen hier te houden heb ik deze persoon dus geen invite verstuurd dus mocht deze persoon toch mee willen doen, registreer je hier even, het gaat om erikoah en ook karimineel3 staat nog niet geregistreerd al doet die wel al mee en had hem/haar hier ook voorbij zien komen met een verzoek tot invite.

Vergeet ook niet jullie tijden bij te werken in de spreadsheet want om nou iedere dag iedereen na te lopen zie ik persoonlijk niet zo heel erg zitten :P Ik zie inmiddels 29 deelnemers maar er zijn slechts 20 tijden ingevuld.

Cool om te zien dat er zo actief word mee gedaan door iedereen btw! :D
29 deelnemers die in totaal 586 laps hebben gereden op het moment van schrijven (waarschijnlijk meer ivm brakke servers)

Lekker bezig allemaal!

Wat het reglement betreft ik zat hier aan te denken:
  • Winnaar kiest volgende uitdaging welke voor zondag 18:00 gemaakt moet zijn, lukt je dit niet dan de nummer 2 enzovoorts.
  • Iedereen vult zijn/haar eigen tijd in. Staat deze niet genoteerd in de spreadsheet telt deze ook niet mee in het klassement (dit om laksheid met invullen te voorkomen of ben ik te streng nu? :P)
  • ...meer ideeën?
In ieder geval die 2 dingen lijken mij persoonlijk wel handig om het evenement soepel te laten verlopen maar meer ideeën zijn uiteraard altijd welkom :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

00:52.056, 5e tijd nu. 16 ronden gereden.
Volgens mijn sectortijden kan ik nog 1 tiende sneller.
Die 2e bocht, daar gaat Beest41 hard doorheen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Radiance schreef op maandag 16 februari 2015 @ 17:10:
Ik heb de club kleur van Jerks Racing
Haha, weet niet hoe ik deze naamfout moet opvatten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Hehe oops, excuses, Jeks Racing :P

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Laatst online: 17-11-2024
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2hq3sk3.jpg

oOo

[ Voor 18% gewijzigd door power_user op 16-02-2015 17:50 ]

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
En ik kan weer aan de bak :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Filmpje Oldzkoel of Beest?
Ik ben wel benieuwd hoe jullie op sommige stukken zo snel zijn :D

[ Voor 69% gewijzigd door Superkiwi op 16-02-2015 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Nou met de toevoeging van de 'gebroeders 41' is de competitie er niet makkelijker op geworden. Ik hou mijn lijntjes lekker voor mezelf als je het niet erg vind. Plus je ziet mijn ghost. Je kan het filmpje dus zo vaak als ik op 1 sta bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

power_user schreef op maandag 16 februari 2015 @ 17:55:
Nou met de toevoeging van de 'gebroeders 41' is de competitie er niet makkelijker op geworden. Ik hou mijn lijntjes lekker voor mezelf als je het niet erg vind. Plus je ziet mijn ghost. Je kan het filmpje dus zo vaak als ik op 1 sta bekijken.
Bang voor competitie...? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
Hahah let's do this

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Ook al geeft Oldzkoel zijn lijntjes prijs, dan nog houden wij 'm niet bij...

[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 16-02-2015 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Ik had mn slagersmes wel bij me maar niet veel gebruikt hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Nice Oldzkoel. Hier gaat iedereen zich op stuk rijden |:(

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparraps
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:35
Zijn er hier nog mensen die na de update ook geen enkele ghost meer ziet rijden?
Bij instellingen staat het wel gewoon aan.
Want zonder ghost is het verdomd lastig

psn = bjornnl22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Nieuwe optie bij gameplay:
"rev counter in cockpit on/off".
Even getest, maar als ik cockpit rij en deze optie aan zet, zie ik rechtsonderin beeld de rev counter.
Niet anders dan de standaard "rev counter on/off" functie...
Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Was die in cockpit-view niet sowieso uitgeschakeld?

Net nog even een paar rondjes geprobeerd en ik krijg ook geen ghosts te zien... :-( ook geen tussentijden trouwens. Weinig fun om de hele tijd tegen jezelf te rijden. Wel m'n tijd verbeterd, maar nu weet ik nog niet waar Oldskool het van me wint...

Hopelijk een kleine glitch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
*O* *O* *O*

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B9_N4ZaIcAAJFq6.jpg:large

[ Voor 74% gewijzigd door SCARfaceE op 16-02-2015 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
##&*/$@!!*()&/#@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Vanuit mn cockpit naar rear 2 geswitched en 2 tienden eraf kunnen rijden. Van 52.436 naar 52.174.

Te vaak verpruts ik bocht 1, echt demotiverend om meteen achterstand te hebben op je ghost. Ghost van #1 is helaas verdwenen na de update :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje,

Ik heb een Driving Force GT stuurtje en een Playstation 4.

Als ik het goed begrijp doet het DFGT stuurtje het maar voor een gedeelte toch?
Het stuurtje werkt wel alleen doet de Force Feedback het niet toch?

Dus als je het DFGT stuurtje aansluit op de PS4 met Driveclub rijd je zonder Force Feedback?
Of is het nou zo dat het racestuur het helemaal niet doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Zojuist mijzelf bij de 0:51.xxx club gereden. Waar ik dan wel van baal is dat dat dan moest gebeuren met de DS4... Heb je een mooie set gekocht, rijdt het spel scherper met controller...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Laatst online: 22-12-2024
DrWoetR schreef op maandag 16 februari 2015 @ 22:54:
Zojuist mijzelf bij de 0:51.xxx club gereden. Waar ik dan wel van baal is dat dat dan moest gebeuren met de DS4... Heb je een mooie set gekocht, rijdt het spel scherper met controller...
Met een stuur heb je wel meer plezier, enige nadeel zijn de tijdritten races, met alle andere races maakt het niet zoveel uit..ik zou zelf liever met een stuur spelen alleen al om het plezier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
True, maar de fanatiekeling in mij vind een plaatsje vooraan ook belangrijk O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Dit is ook geen game waar je voordeel met een stuurtje hebt. Daarvoor is het te arcade. Project cars zul je wel een voordeel hebben schat ik zo in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Ik zal denk ik zo'n 200 - 300 rondjes moeten rijden om nog aan de tijd van Beest te komen. En de baan komt me mijn nu neus al uit haha. Ik denk dat ik t er bij laat. Top 5 en ik ben tevreden. Goed gedaan beest! Strakke tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
power_user schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 01:14:
Ik zal denk ik zo'n 200 - 300 rondjes moeten rijden om nog aan de tijd van Beest te komen. En de baan komt me mijn nu neus al uit haha. Ik denk dat ik t er bij laat. Top 5 en ik ben tevreden. Goed gedaan beest! Strakke tijd :)
Haha dankje :D. Je hebt nog ruim 4 dagen de tijd dus niet opgeven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim

Tweakarim

Gisteravond er weer voor gezeten. Dit keer met controller. Een rode audi rijd voor me als Ghost. Dat moet de nieuwe nummer 1 zijn. Na tientallen keren opnieuw proberen rijd ik opeens vrijwel gelijk met de ghost de eerste bocht uit. Mijn mond valt open van verbazing, zweet in mijn handen neemt toe. De volgende snelle bocht neem ik goed, lig nog steeds vrijwel gelijk. Geconcentreerd blijven nu, spreek ik mezelf toe. De volgende bochten neemt de voorsprong van de Ghost nauwelijks toe. Ik berijk een status van euforie, dit wordt een tijd van in de 52! Op naar de eindstreep, de voorsprong is nog steeds gering. Tijd 54... !!?? Blijk ik constant mijn eigen Ghost van 53,2 achterna te hebben gezeten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20-09 21:13
looool tweakarim,

dat euforische gevoel had ik gister exact zo! rijdt ik tegen mijn eigen ghost. opties door gespit maar geen clue waarom.

zelf mijn eigen tijd overigens ook met 2 seconden verbeterd, idd je raad het al..... met ds4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

SqueakyClean schreef op maandag 16 februari 2015 @ 19:37:
Was die in cockpit-view niet sowieso uitgeschakeld?
Ik weet het eigenlijk niet, ik rij/reed toch altijd zonder HUD.

Vanmiddag weer eens die TT trial doen, onder de 52 seconden moet lukken.
Ben ik nu zowat de enige die cockpit view (met stuur) rijd dan?
Dan ben ik best trots op de 5e plaats :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
dvdkiwi schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 07:13:
[...]
Vanmiddag weer eens die TT trial doen, onder de 52 seconden moet lukken.
Ben ik nu zowat de enige die cockpit view (met stuur) rijd dan?
Dan ben ik best trots op de 5e plaats :D
Inmiddels lig je 7e geloof ik, maar ik zie je niet op de spreadsheet staan? Misschien even bijwerken?

Ik ben zelf van plan nog een poging te wagen met stuur, eens zien of ik daarmee ook onder de 52s kan blijven.

Edit: volgens de update kan je nu kiezen uit verschillende fabriekskleuren voor het starten van een evenement. Ik heb dit nog niet gezien, jullie?

[ Voor 12% gewijzigd door DrWoetR op 17-02-2015 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Wut, 7e??
Welke pipo piraten zijn mij voorbij gegaan?
Ik reserveer vanmiddag alvast enkele uren. Zal ze nodig hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

51.x wow. Ik vindt het knap.

Ik heb nu 54.0xx staan (32e dacht ik :D) Zal vanavond even wat tijd reserveren om er wat pogingen tegenaan te gooien. Maar 52 ga ik nooit halen.

Jammer trouwens dat je geen replays kan bekijken. Lijkt me dat ze dat wel eenvoudig kunnen toevoegen aangezien ze de ghosts ook opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Nou, voor zover mijn poging van vandaag...

SU-30709-9 ERROR sinds de 2.04 update van daarnet... Krijg geen toegang meer tot de netwerk functies.
Zo te zien een wijdverspreid probleem: http://www.reddit.com/r/P...pdate_204_error_su307099/

Net weer opgestart en t lijkt nu allemaal weer te werken.

[ Voor 11% gewijzigd door Freakster86 op 17-02-2015 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieV
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-06 08:18
Gisteren ook nog tig rondjes gereden...52,8, meer zit er nog niet in. En de "unbeatable" trophy wil ook maar niet unlocken, had ik ook al 3 keer moeten hebben.....grrmmmbl.....nog 4 dagen te gaan, ben er nog niet klaar mee ;-)

PSN gamertag: H3nk13024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ineens last van een heel irritant probleem(al voor de update), namelijk ik heb 3 HDMI kanalen, 1 gewoon standaard met een ziggo kastje en 2 met een splitter, PS4 en ik heb zon gejailbreakte AppleTV2.
Op HDMI 1 zit de PS4 en krijg nu random steeds mn beeld 3-5sec op zwart om daarna weer terug te keren met de melding eronder HDMI 1(dat krijg je normaal alleen in het begin als je een apparaat, in dit geval de PS4,opstart) maargoed die korte flikkering van het beeld is f@#%$kking irrittant bij het ingaan van een bocht ofzo om dan als een Jos Verstappen weer in beeld te komen.
Alles al geprobeerd wat erop google te vinden was, probleem blijft zo maar out of the blue :( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
VinnieV schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 09:28:
Gisteren ook nog tig rondjes gereden...52,8, meer zit er nog niet in. [knip]
Ja, sneller dan dat lukt mij ook niet... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanant
Gisteren ook nog tig rondjes gereden...52,8, meer zit er nog niet in. En de "unbeatable" trophy wil ook maar niet unlocken, had ik ook al 3 keer moeten hebben.....grrmmmbl.....nog 4 dagen te gaan, ben er nog niet klaar mee ;-)
Meer rondjes is ook goed voor onze clubpunten ;)
Ik wil ook in 0.51 club komen ,al heb ik 200 rondjes nodig
Lukt mij alleen nog niet om met de backcam soepel te rijden ,is echt K*t om te switchen van bumper naar backcam :X

[ Voor 18% gewijzigd door sanant op 17-02-2015 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:17
Ben je wel online/ingame als de challenges aflopen want anders tellen ze niet mee voor de unbeatable trophy.
Gisterenavond ook een aantal ronden gereden maar kom ook niet onder de 52.8 :( .

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

skreppiedoe schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 10:27:
[...]

Ben je wel online/ingame als de challenges aflopen want anders tellen ze niet mee voor de unbeatable trophy.
Dat is gefixed in 1.11.
Allows the 'Contender' and 'Unbeatable' Trophies to be unlocked even if the challenges expire when you are not online.

[ Voor 20% gewijzigd door JSchut op 17-02-2015 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Sinds ik de tour 100% heb en het spel platinum heb ik het eigenlijk niet meer gespeeld.

Maar die uitdaging die jullie nu samen doen lijkt mij erg leuk, dus ik heb mezelf in de sheet gezet en heb Radiance toegevoegd op PSN.

Ik denk niet dat ik meer dan een uurtje heb deze week, dus ik zet in op een tijd onder de 53 seconden.
Maar ik heb geen idee of ik een beetje snel ben, voor driveclub jaren geen racegames gedaan, dus zeker geen actief racer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanant
jongf7 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 10:38:
Sinds ik de tour 100% heb en het spel platinum heb ik het eigenlijk niet meer gespeeld.

Maar die uitdaging die jullie nu samen doen lijkt mij erg leuk, dus ik heb mezelf in de sheet gezet en heb Radiance toegevoegd op PSN.

Ik denk niet dat ik meer dan een uurtje heb deze week, dus ik zet in op een tijd onder de 53 seconden.
Maar ik heb geen idee of ik een beetje snel ben, voor driveclub jaren geen racegames gedaan, dus zeker geen actief racer.
Een uurtje zijn toch al ruim 60 rondjes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Laatst online: 18-09 13:46
DrWoetR schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 08:35:
[...]

Edit: volgens de update kan je nu kiezen uit verschillende fabriekskleuren voor het starten van een evenement. Ik heb dit nog niet gezien, jullie?
Ja bij auto selectie voor "Fabriek" kiezen, je kunt nu met [ ] schakelen tussen fabrieks kleuren. Niet elke auto heeft deze overigens.

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieV
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-06 08:18

skreppiedoe schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 10:27:
[...]

Gisterenavond ook een aantal ronden gereden maar kom ook niet onder de 52.8 :( .
Nee tot nu toe niet, maar sinds de update van gisteren zou dat ook niet meer nodig moeten zijn toch?

Edit: al gemeld

@Sanant: Alles voor de club...... Driften helpt ook snel. Maar gisteren idd ettelijke keren 40 a 60k toegeoegd, gaat lekker snel in zo'n challenge ;-)

[ Voor 18% gewijzigd door VinnieV op 17-02-2015 11:44 ]

PSN gamertag: H3nk13024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
jongf7 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 10:38:
Ik zal je vanmiddag/vanavond de uitdaging sturen als in tijd heb. Moet wel lukken denk ik zo :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:17
JSchut schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 10:29:
[...]

Dat is gefixed in 1.11.

[...]
Ok dat had ik dus even gemist. |:(

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

DrWoetR schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 08:35:
[...]
Inmiddels lig je 7e geloof ik, maar ik zie je niet op de spreadsheet staan? Misschien even bijwerken?
10e inmiddels...
Wordt er automatisch op tijd geordend?

Ik ga weer eens een poging wagen, met cockpit view en handmatig schakelen.
Ik wíl onder die 52 seconden :P
De ghosts zet ik maar uit, die achterbumper heb ik wel genoeg gezien ;)

*00:51.985 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 17-02-2015 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19-09 10:39
Sta al vanaf begin op de lijst maar volgens mij mis ik wat uitnodigingen (of ik krijg geen alerts)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Wat is je PSN en heb je mij op PSN? If not dan geen invite, if so dan zou je hem moeten hebben maar zal het straks even verifiëren.

Edit: ik heb je op PSN dus je zou een invite moeten hebben maar zal het alsnog verifiëren.

[ Voor 26% gewijzigd door Radiance op 17-02-2015 16:02 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19-09 10:39
Ja ik heb je wel...ben benieuwd, vanavond weer ff checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

00:51.903 :*)

[YouTube: http://youtu.be/H3u8BvPnorA]

Dat was het denk ik... veel meer ga ik er niet afhalen.
Handmatig geschakeld.
Het scheelt dat ik nu ik de ghost uit heb staan enkel tussentijden tov mezelf zie ;)
Ik irriteer me enkel nog aan sommige face-offs, omdat ze zo belachelijk onhaalbaar lijken soms... maar dat terzijde.

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 17-02-2015 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
AHA! Dat stukje naar links voor de eerste bocht... zo houden jullie dus meer snelheid erin!

Dat is straks weer het proberen waard. Net naar een 14e plek gereden met 52.38, dus het kan wel onder de 52.8 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Ik merk dat als ik soepel/geleidelijk een bocht door stuur, de wielen constant piepen.
Dat kost tijd, want: geen grip.
Als ik meer door de bocht smijt zoals in het filmpje piepen ze maar relatief kort, en heb ik dus sneller weer grip, en dat schéélt tijd.
Of die theorie klopt weet ik niet, maar soms lijkt het zo te zijn ;)
Volgens de sectortijden kan er nog zo'n 2 tienden af, maar ik hou het voor gezien.
Geen idee wat ik nog anders of beter kan doen.

*per ongeluk de tijd van giganielsie aangepast volgens mij :z 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 17-02-2015 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Er zijn nog zeker een aantal mensen die mij kunnen verbeteren, maar hierbij dan toch mijn lap.

Pagina: 1 ... 24 ... 43 Laatste