[PS4] Driveclub

Pagina: 1 ... 23 ... 43 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 20:36

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Hoe kan je meedoen aan een challenge waar je niet voor uitgenodigd ben, dan? Beetje apart om als buitenstaander mee te doen zonder invite...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 09:09
SqueakyClean schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:18:
Hoe kan je meedoen aan een challenge waar je niet voor uitgenodigd ben, dan? Beetje apart om als buitenstaander mee te doen zonder invite...
Bij challenges staat onderin Friends Challenges, deze kun je gewoon meedoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:38

Superkiwi

Hoi doei

@Squeaky : De challenges op BHR en Bandipur staan ook onder community challenges.
En anders gewoon bij friends challenges kijken; altijd wel een vriend die uitgenodigd is.
Mits ze open staan. Invite only kun je niet joinen.

*edit*
Spuit 11 :+

[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 11-02-2015 14:12 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:59
Daar heb ik wel soms challenges bijstaan die Privé zijn en ik dus niet aan kan meedoen. Je kan ze natuurlijk altijd laten doorsturen, maar het is vervelend als je nieuwe challenges ziet en er dan niets mee kan.

Ik wil ook meespelen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Daar moeten we inderdaad nog een goeie oplossing voor vinden, hoe we het beste kunnen aanpakken.
Als je ze prive maakt kan alleen de maker inviten, als je community maakt kan iedereen mee doen, ook onbekenden, en via via kunnen we elkaars challenges vinden.

Iemand hier een idee voor?

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Als iedereen hier elkaar toevoegd kunnen we ze prive houden. (heeft de voorkeur denk ik?)
Nieuwe challenges worden hier toch wel gemeld, dus als iemand er een mist: even melden en je wordt alsnog geinvite.
Het kan alleen een werkje zijn om alle DC spelers uit je friend list te inviten, maar he :P
*een optie "friends only" zou handig zijn, dat alleen vrienden (en/of eventueel vrienden van vrienden) kunnen deelnemen.

[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 11-02-2015 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
dvdkiwi schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:13:
De Volkswagen challenge van ghpeet op Bandipur wat aangescherpt.
Er staan wat random lui boven me, maar de Tweakers alleen onder me :P
Dit kon ik natuurlijk niet over mijn kant laten gaan. Ik heb 0,170sec van jou tijd geschraapt. Jij bent aan zet hehe

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23-09 20:10

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Kan mij die uitnodiging ook gestuurd worden? Zal ik vanavond eens wat secoden aan jullie tijd toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Als ik online ben vanavond, zal ik het doen. Karmineel was het toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
DrWoetR schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 16:07:
[...]

Dit kon ik natuurlijk niet over mijn kant laten gaan. Ik heb 0,170sec van jou tijd geschraapt. Jij bent aan zet hehe
De Golf challenge op Bandipur heb ik volgens mij nog niet gezien. Wil je me een invite sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim

Tweakarim

DrWoetR schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 16:45:
Als ik online ben vanavond, zal ik het doen. Karmineel was het toch?
Yep dat is 'm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Golf challenge? Dat is toch een Mercedes? Of ben ik in de war...

Verder was ik ff niet thuis de afgelopen 2 dagen, leuk om te zien hoe t zich ontwikkelt op t forum hier!

Voor mensen die denken dat het niet te doen is met controller, is onzin. Je kan best goed meekomen met controller. Voor dat de time trial tijden binnen DC gereset zijn (zal wel te maken hebben met wijzigingen aan de besturing en hoe auto's reageren op vangrailschuren etc) stond ik met een paar auto's nr 1 van de wereld met controller. Ik zou dus een stuur kopen voor de beleving, niet om sneller te worden. Ben wel bang dat het met pCars een heel ander verhaal gaat worden. Met koude bandjes en in de regen heb je in dit spel gewoon veel meer controle nodig over hoeveel gas je geeft en hoe scherp je instuurt. Ik denk dat je daar met controller weinig te zoeken hebt als t je gaat om bovenin mee komen.

In DC zijn er alleen sommige polen die door mij in ieder geval niet zijn bij te houden. Ik zal een paar dagen vrij vragen om de beloofde schouderklopjes af te leveren. :+

Om nog ff in te haken op t clubgebeuren. De enige toegevoegde waarde op dit moment is dat je dan wat meer auto's tot je beschikking hebt. Voor bijvoorbeeld de hot hatch categorie een must aangezien je dan de golf hebt die in deze klasse het best is.

Voor de rest is t nu helaas alleen een gimmick. Je kan geen private lobbies maken, dus ook niet met je club tegen een andere club racen. En zelfs al kan dat wel in de toekomst. Er is geen rating systeem / leaderboard. Dus naast de fun is er weinig motivatie om dit überhaupt te doen. Als het club gebeuren nog op orde komt wil ik graag nog van club switchen. Bumperklevers is vrijwel uitgestorven op mezelf na. Maar voor nu heeft switchen weinig zin, what's the point!

[ Voor 25% gewijzigd door power_user op 11-02-2015 17:36 ]

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Je hebt gelijk, het is een Mercedes ;)
Hij líjkt op een Golf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
En hij rijdt als een Audi (4WD). Hoewel Mercedes ook steeds meer voor 4WD kiest voor zijn AMG's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
meesje schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 07:29:
Gisteravond gemerkt dat ik uit mijn club gezet ben. Natuurlijk zonde, maar wel terecht. Mijn niveau (nog maar op 14) is ook een stuk lager dan het clubniveau.
Sorry man maar zag je al een tijdje op level 12 staan, dacht een week of 2 ofzo en sinds ik een stuurtje heb ben ik de tour opnieuw begonnen op m'n vriendin dr account en die had ik er in gegegooid voor de xp. Ik dacht dat je niet meer speelde dus vandaar, de anderen waren wel gestegen namelijk. Dr is een Zweed die niet van Tweakers is, kan weer een plekje voor je vrij maken als je wilt :)

Youtube

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:00
Radiance schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 22:49:
[...]

Sorry man maar zag je al een tijdje op level 12 staan, dacht een week of 2 ofzo en sinds ik een stuurtje heb ben ik de tour opnieuw begonnen op m'n vriendin dr account en die had ik er in gegegooid voor de xp. Ik dacht dat je niet meer speelde dus vandaar, de anderen waren wel gestegen namelijk. Dr is een Zweed die niet van Tweakers is, kan weer een plekje voor je vrij maken als je wilt :)
Ja, ik zou graag weer lid willen zijn van je groep. Ik heb me wel gisteren aangesloten bij een onbekende groep. Vanavond meld ik me bij die groep wel af en sluit ik me weer bij je aan.

Het klopt dat ik inderdaad ongeveer twee weken niet veel gedaan heb met DC. Maar sinds deze week ben ik weer wat actiever. Maar nog niet dat ik het spel uren achter elkaar spel. Dus mijn progressie zal niet enorm snel gaan hoor.

Welk stuur heb je trouwens gekocht? Heb je ook een wheelstand of playseat?
Ik rij nu vaak met de in car view. Dit geeft mij het meest realistische gevoel. Het tegensturen gaat dan bij mij instinctiever. Maar met de controller ben je in een bocht constant kleine correcties aan het maken. Met een stuur lijkt me dit veel prettiger.

• DrWoetR
In afwachting van de GoT-competitie heb ik een nieuwe challenge gemaakt. Hopelijk vind iedereen deze ook interessant. Het is de Savage Rivale GTS op een point-to-point track, ik weet zo uit mijn hoofd niet meer welke. Ik heb iedereen in mijn vriendenlijst uitgenodigd (21 mensen met DC) en er een gesloten challenge van gemaakt. Als er mensen op GoT zijn die mee willen doen, voeg mij dan even toe (zelfde username).

De challenge loopt 4 dagen. Veel plezier!

Verwijderd

power_user schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 17:31:
. Ik zou dus een stuur kopen voor de beleving, niet om sneller te worden. Ben wel bang dat het met pCars een heel ander verhaal gaat worden. Met koude bandjes en in de regen heb je in dit spel gewoon veel meer controle nodig over hoeveel gas je geeft en hoe scherp je instuurt. Ik denk dat je daar met controller weinig te zoeken hebt als t je gaat om bovenin mee komen.
Dan hoop ik dat er eerst een demo uitkomt(zal wel niet) van PCars, want ik ben gedoemd om alleen met een controller te kunnen racen, ik speel ook soms Assetto corsa op de pc met controller dus, het gaat wel maar ten eerste mega boring en ten tweede kom je totaal niet mee met de stuurlui.
Driveclub daarin tegen is goed te doen met de controller

Verwijderd

DrWoetR schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 09:57: Als er mensen op GoT zijn die mee willen doen, voeg mij dan even toe (zelfde username).
Ik heb u even toegevoegd, dus je mag mij die challenge ook altijd eens sturen! ;)

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20-09 21:13
ik doe ook mee! sta in de lijst.

ik vind de tijdritten wel het leukst om te doen!
DrWoetR schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 09:57:
In afwachting van de GoT-competitie heb ik een nieuwe challenge gemaakt. Hopelijk vind iedereen deze ook interessant. Het is de Savage Rivale GTS op een point-to-point track, ik weet zo uit mijn hoofd niet meer welke. Ik heb iedereen in mijn vriendenlijst uitgenodigd (21 mensen met DC) en er een gesloten challenge van gemaakt. Als er mensen op GoT zijn die mee willen doen, voeg mij dan even toe (zelfde username).

ga ik doen. P33R198 dat ben ik

[ Voor 78% gewijzigd door P33R op 12-02-2015 11:50 ]

• Zjuzt
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13-09 11:20
Begint een aardig lijstje te worden zie ik.
Lijkt me leuk om straks elkaars tijden te verbreken.

Oldzkoel rijd wel strakke tijden gisteren nog even de uitdaging met de bac mono van Theo geprobeerd.
De eerste sector kan ik nog met de tijd van Oldzkoel meekomen, Op het eind zit ik er toch bijna 1 sec boven.

PSN: Joosty1986

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Ik haal Oldzkoel de 1e sector zelfs ff in maar daarna lijkt het of ie een turbo aanzet en weg is ie.

Scrooge NL

• DrWoetR
Grip is het juiste woord bij die challenge. Ik moet er om vechten om het te behouden

• Radiance
meesje schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 05:49:
[...]

Ja, ik zou graag weer lid willen zijn van je groep. Ik heb me wel gisteren aangesloten bij een onbekende groep. Vanavond meld ik me bij die groep wel af en sluit ik me weer bij je aan.

Het klopt dat ik inderdaad ongeveer twee weken niet veel gedaan heb met DC. Maar sinds deze week ben ik weer wat actiever. Maar nog niet dat ik het spel uren achter elkaar spel. Dus mijn progressie zal niet enorm snel gaan hoor.

Welk stuur heb je trouwens gekocht? Heb je ook een wheelstand of playseat?
Ik rij nu vaak met de in car view. Dit geeft mij het meest realistische gevoel. Het tegensturen gaat dan bij mij instinctiever. Maar met de controller ben je in een bocht constant kleine correcties aan het maken. Met een stuur lijkt me dit veel prettiger.
Oh dat maakt niet uit hoor. Ik zag je hier ook niet meer voorbij komen dus dacht echt dat je gestopt was. Ik zal je weer terug inviten vanavond.

We hebben een T300RS gekocht en in het begin in het wennen maar als je er eenmaal aan gewend bent is het inderdaad een stuk nauwkeuriger dan een controller. Ik begin nu na 2 dagen de eerste tijden die ik met controller heb gereden te verbreken :)
Het stuurtje staat wel op een heel gammel camping tafeltje dus verre van ideaal. We willen een Wheelstand Pro aanschaffen maar deze is (nog) niet leverbaar, als het goed is morgen, maar nu heb ik ook wat zitten kijken naar de Playseat Challenge en dit lijkt toch weer een stukje stabieler dan de Wheelstand. Wheelstand is wel kleiner en makkelijker opbergen maar zit toch met de stabiliteit in m'n achterhoofd. Meerdere reviews zeggen dat het beweegt maar niet hinderlijk maar als ik nu een scherpe bocht in ga of drift dan gaat dat tafeltje alle kanten op. Nu zou de Wheelstand dit niet of veel minder moeten hebben maar wat ik van de Playseat heb gezien is dit helemaal niet het geval.
Lastige keuze dus...

Youtube

• meesje
Radiance schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 12:43:
[...]

Oh dat maakt niet uit hoor. Ik zag je hier ook niet meer voorbij komen dus dacht echt dat je gestopt was. Ik zal je weer terug inviten vanavond.

We hebben een T300RS gekocht en in het begin in het wennen maar als je er eenmaal aan gewend bent is het inderdaad een stuk nauwkeuriger dan een controller. Ik begin nu na 2 dagen de eerste tijden die ik met controller heb gereden te verbreken :)
Het stuurtje staat wel op een heel gammel camping tafeltje dus verre van ideaal. We willen een Wheelstand Pro aanschaffen maar deze is (nog) niet leverbaar, als het goed is morgen, maar nu heb ik ook wat zitten kijken naar de Playseat Challenge en dit lijkt toch weer een stukje stabieler dan de Wheelstand. Wheelstand is wel kleiner en makkelijker opbergen maar zit toch met de stabiliteit in m'n achterhoofd. Meerdere reviews zeggen dat het beweegt maar niet hinderlijk maar als ik nu een scherpe bocht in ga of drift dan gaat dat tafeltje alle kanten op. Nu zou de Wheelstand dit niet of veel minder moeten hebben maar wat ik van de Playseat heb gezien is dit helemaal niet het geval.
Lastige keuze dus...
Ok. Super!

Het voordeel van de controller vind ik dat je even sneller een race kunt doen. De playseat challenge of wheelstand moet je er toch weer bij pakken. Het helpt natuurlijk ook niet dat zo'n ding niet echt een WAF (wife acceptance factor) is.... ;-)

• sanant
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-09 06:35
DrWoetR schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 09:57:

Pffffffffffffffffffffff niet mijn uitdaging 9 sec er achter |:( |:(
Heb nog een paar daagjes om te oefenen ..

PSN: ghpeet

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 13:46
meesje schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 12:49:
[...]

Ok. Super!

Het voordeel van de controller vind ik dat je even sneller een race kunt doen. De playseat challenge of wheelstand moet je er toch weer bij pakken. Het helpt natuurlijk ook niet dat zo'n ding niet echt een WAF (wife acceptance factor) is.... ;-)
Ja dat zeker, maar merk wel dat het tot Hyper met controller goed te doen is. Ik zit nu in het laatste stukje Hyper / Legend en moet zeggen dat de controller dan te heftig is denk ik, sommige bakken gaan alle kanten op. Moet nu echt super gefocust zijn voor 3 sterren...

PSNID : HoefMeistert

• SonnyBBQ
^^ Dit. Controle houden met een controller (woordkeuze) is soms niet te doen bij hyper. In de andere klassen heb je meer marge om te corrigeren. Bij hyper is het vaak maar een dun lijntje.
Misschien is het omdat ik op PS3 altijd met stuur speelde dat ik er meer op focus, maar een stuurtje is echt wel sneller na gewenning.
Radiance schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 12:43:
[...]
We willen een Wheelstand Pro aanschaffen maar deze is (nog) niet leverbaar, als het goed is morgen, maar nu heb ik ook wat zitten kijken naar de Playseat Challenge en dit lijkt toch weer een stukje stabieler dan de Wheelstand. Wheelstand is wel kleiner en makkelijker opbergen maar zit toch met de stabiliteit in m'n achterhoofd. Meerdere reviews zeggen dat het beweegt maar niet hinderlijk maar als ik nu een scherpe bocht in ga of drift dan gaat dat tafeltje alle kanten op. Nu zou de Wheelstand dit niet of veel minder moeten hebben maar wat ik van de Playseat heb gezien is dit helemaal niet het geval.
Lastige keuze dus...
Ik heb zelf altijd met een wheelstand gereden (nu nog) op de PS3 en als je hem goed hebt afgesteld beweegt hij praktisch niets. Er zit een klein beetje beweging in, maar daar merk je tijdens het rijden niets van.
Qua opbergruimte is het iets kleiner dan een playseat, maar het blijft een redelijk lomp voorwerp. Dus daar zou ik het niet om doen.

De enige reden waarom ik voor een playseat zou gaan is de seat zelf. Een gewone zetel of stoel is het toch net niet. Ik ben vaak met kussens bezig om een soort kuipstoel te simuleren :+

• Radiance
meesje schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 12:49:
[...]

Ok. Super!

Dat valt dus opzich best mee, dat op en afbouwen. Zeker met de Wheelstand zou het niet veel langer moeten duren dan een minuut. En betreft die WAF...wij spelen gewoon lekker samen ;) Sterker nog, m'n vriendin wilde niet meer met controller racen toen we het stuur besteld hadden. Die wilde alleen nog maar met stuur en zit nu dus ook gewoon met een grote grijns op dr gezicht het camping tafeltje door de kamer te smijten :P Heb inmiddels een volle platen koffer erop gezet en dat helpt wel enorm. Je kan nu zonder al te veel problemen het stuurtje over pakken maar driften zou ik me nog niet aan wagen.
FYI, de koffer weegt een kilo of 40 :P

Youtube

• ralph075
  • Niet online
Als je geen rekening hoeft te houden met de WAF, dan zou ik voor een volwaardige Playseat gaan. Zelf heb ik wel te maken met WAF, dus ik houd het bij de Playseat Challenge, dat krijg ik beter verkocht (en is makkelijker even in de trapkast te schuiven).

Eventueel mag je me ook voorzien van tips om mijn vrouw aan het racen te krijgen, dan komt hier ook een volwaardige Playseat..... :+

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb geen waf, ik heb een miauw.
En die vind het helemaal niet erg.
Houdt zelfs de stoiel warm als ik er niet op zit :P

• sanant
dvdkiwi schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 15:43:
Ik heb geen waf, ik heb een miauw.
En die vind het helemaal niet erg.
Houdt zelfs de stoiel warm als ik er niet op zit :P
Doe je heel goed ,hier 1 waf 2 miauw ,2 bleeeeeee en dan nog een vrouw erbij :)
Vandaar die strakke tijden

[ Voor 4% gewijzigd door sanant op 12-02-2015 15:58 ]

• Theo27
http://frontpage.fok.nl/n...-auto-haalt-389-km-u.html

Kansloze reacties daar van sommigen.

Scrooge NL

• sanant
Inmiddels al 25 man/vrouw hier Klik
Ik zal morgen iedereen die op de list staat een friends verzoek versturen ..
Radiance maak jij zaterdag de eerste uitdaging???

• MichelatNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-09 17:39
Heb de playseat hier in 30 seconden ingeklapt op de gang staan en lomp vind ik hem eigenlijk helemaal niet.
't lijkt een beetje op een ingeklapte strijkplank, veel meer ruimte neemt die niet in. En dan zit het stuur en de pedalen er nog aan.
Stabiel is die zeker.

• DrWoetR
MichelatNL schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 20:08:
Heb de playseat hier in 30 seconden ingeklapt op de gang staan en lomp vind ik hem eigenlijk helemaal niet.
't lijkt een beetje op een ingeklapte strijkplank, veel meer ruimte neemt die niet in. En dan zit het stuur en de pedalen er nog aan.
Stabiel is die zeker.
Ik heb hier dezelfde playseat en ondanks dat ik er zéér tevreden mee ben, wil ik je toch waarschuwen voor 1 ding: als je erg lang bent en toch een beetje rechtop wil zitten, neem dan een echte playseat. Ik ben 1.85m en moet nogal achterover zitten om goed mijn stuur te kunnen bedienen. Nou vind ik dat niet erg, het lijkt een beetje op een F1 houding en ik heb heel veel steun aan de stoel. Als je langer bent dan mij, raad ik je aan het eerst te testen. (woon je in de buurt van Flevoland?)
Verder vind ik de knop waarmee je het stuur onder de juiste hoek vast zet, van zeer matige kwaliteit. Ik ben er bang voor dat deze uiteindelijk verzwakt waardoor mijn stuur niet meer overeind blijft onder de door nu ingestelde hoek, maar dat zal de tijd leren.

Ingeklapt blijft het een lomp ding IMHO, maar ach, zet hem onder de kapstok en hang er een jas voor en weg is 'ie.

Als je met bovenstaande geen problemen hebt, zeg ik: absoluut doen. Je zithouding maakt het spel intenser, de challenges uitdagender.

• Eriko1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 21:50
Ik ben ook wel in voor wat Challenges.. Nog wel ff T300rs of gte kopen.. Iemand advies of maakt het niks uit?? Jullie mogen me toevoegen psn is Erikoah

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
Ik heb nog geen Bandipur uitdaging gezien. Iemand? Thanks!

PSN: ButsMG

• DrWoetR
Ik geloof dat die vanavond sloot...

• ButsMG
Kan nog dan. ;)

• DrWoetR
Ok, dan gesloten is. ;)

Betreffende keuze TM GTE of T300RS, ik geloof dat voor de PS4 alleen de T300 volledig wordt ondersteund. Je mist dus functies op een aantal knoppen met de GTE, zoals "Share"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
MichelatNL schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 20:08:
Stabiel is die zeker.
DrWoetR schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 20:26:
[...]

Ik heb hier dezelfde playseat en ondanks dat ik er zéér tevreden mee ben, wil ik je toch waarschuwen voor 1 ding: als je erg lang bent en toch een beetje rechtop wil zitten, neem dan een echte playseat. Ik ben 1.85m en moet nogal achterover zitten om goed mijn stuur te kunnen bedienen. Nou vind ik dat niet erg, het lijkt een beetje op een F1 houding en ik heb heel veel steun aan de stoel. Als je langer bent dan mij, raad ik je aan het eerst te testen. (woon je in de buurt van Flevoland?)
Verder vind ik de knop waarmee je het stuur onder de juiste hoek vast zet, van zeer matige kwaliteit. Ik ben er bang voor dat deze uiteindelijk verzwakt waardoor mijn stuur niet meer overeind blijft onder de door nu ingestelde hoek, maar dat zal de tijd leren.

Ingeklapt blijft het een lomp ding IMHO, maar ach, zet hem onder de kapstok en hang er een jas voor en weg is 'ie.

Als je met bovenstaande geen problemen hebt, zeg ik: absoluut doen. Je zithouding maakt het spel intenser, de challenges uitdagender.
Bedankt voor de info! :)
Ik denk toch dat we voor de Playseat gaan omdat dit er gewoon stabieler uitziet al denk ik dat de bouw kwaliteit van de Wheelstand weer beter is als in dat het langer mee gaat.

Voordeel is ook dat de Playseat gewoon via bijvoorbeeld Bol besteld kan worden en de Wheelstand alleen via 1 site in Nederland, wheelstandpro.nl.
Nu heeft hij leveringsproblemen door de fabrikant en ik geloof best dat dit waar is want hij is nergens te krijgen en de verwachte lever datum is overal hetzelfde maar toch ben ik wat sceptisch betreft deze site.
Hij is zeer vriendelijk in de mails en verteld een hoop maar toen ik zei dat ik het stuurtje op Amazon besteld had, dus alleen de stand wilde, reageerde hij ineens zeer kortaf. Toen ben ik wat verder gaan kijken en verloor alleen maar meer vertrouwen eerlijk gezegd. Het komt in mijn ogen allemaal niet professioneel over al denk ik wel dat hij oprecht en eerlijk is en gewoon gefrustreerd is dat ie zelf ook geen leveringen binnen krijgt.

Hij zal dus niet blij zijn als ie morgen mailt dat ze leverbaar zijn, als dit daadwerkelijk zo is, en ik hem vertel dat ik toch voor een Playseat ga maar aan de andere kant is het ook weer niet mijn probleem :P

We hebben nu wat ervaring met het stuur op een gammel tafeltje en na het opnieuw bekijken van reviews ben ik toch bang dat we ons gaan ergeren als de Wheelstand iets beweegt want je zal, bewust of onbewust, er altijd rekening mee houden dat ie om kan vallen dus meer voorzichtig een bocht in gaat.

Lastig allemaal....nu maar eens een nachtje slapen en goed na denken :+

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Laatst online: 17-11-2024
Succes met je keus Radiance!

Heb ff in t Google docs sheet, kleuren toegedicht aan de verschillende clubs met meerdere leden.
Geeft wat meer overzicht van wie bij wie 'hoort'.

Ben zelf vanavond uitgenodigd door de Dutch Avengers. Bedankt mannen!

Bumperklevers Club was volledig inactive. Daag Mannen!

Zojuist ff de driftscore aangescherpt met de Audi A1. Nog 26 uur te gaan en kan heus nog een stuk beter. Succes!

[ Voor 26% gewijzigd door power_user op 13-02-2015 01:16 ]

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

DrWoetR schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 22:05:
Betreffende keuze TM GTE of T300RS, ik geloof dat voor de PS4 alleen de T300 volledig wordt ondersteund. Je mist dus functies op een aantal knoppen met de GTE, zoals "Share"...
Dan wil ik toch nog de T500 als alternatief noemen (slechts 20-30 euro duurder).
Nee, geen volledige PS4 ondersteuning (geen share functie) en geen meedraaiende flippers,
maar die pedalenset :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
Radiance schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 00:12:
Ik denk toch dat we voor de Playseat gaan omdat dit er gewoon stabieler uitziet al denk ik dat de bouw kwaliteit van de Wheelstand weer beter is als in dat het langer mee gaat.
Jammer dat je de T300 al hebt. Playseat en T300 samen bestellen bij playseatstore.nl is 10% korting.
MichelatNL in "[PS4] Driveclub"

Heb de stoel op een houtenvloer staan, maar daar moet je wel mee oppassen voor krassen. Vanavond wat isolatie materiaal kopen die om verwarmingsbuizen zit en over het buizenframe schuiven dat op de vloer rust. Lijkt me beter voor de vloer :)
dvdkiwi schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 07:29:
[...]

Dan wil ik toch nog de T500 als alternatief noemen (slechts 20-30 euro duurder).
Nee, geen volledige PS4 ondersteuning (geen share functie) en geen meedraaiende flippers,
maar die pedalenset :D
Inderdaad de pedalen ben ik ook niet zo over te spreken. Lijkt of ze daar op bespaart hebben. Zit weinig gevoel in.

[ Voor 23% gewijzigd door MichelatNL op 13-02-2015 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Kiwi verwoord precies wat iedereen zou moeten overwegen als je een T300 wilt. Voor mij waren de andere argumenten zwaarder dan de pedalenset.

Het gaspedaal bij de T300 gaat nog wel, maar de rem is lastiger te doseren. Er zit genoeg tegendruk op, maar deze is lineair en niet opbouwend zoals je bent gewent in je eigen auto.

Dat gezegd hebbende, ik merk dat ik in DC erg vaak compleet rem. Het doel is natuurlijk ook volledig ontwikkeld voor de controller, zou dat er iets mee te maken hebben? Subtiel de rem even aantikken is bijna nooit nodig voor mijn gevoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
Radiance schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 00:12:
[...]

[...]

Voordeel is ook dat de Playseat gewoon via bijvoorbeeld Bol besteld kan worden en de Wheelstand alleen via 1 site in Nederland, wheelstandpro.nl.
Nu heeft hij leveringsproblemen door de fabrikant en ik geloof best dat dit waar is want hij is nergens te krijgen en de verwachte lever datum is overal hetzelfde maar toch ben ik wat sceptisch betreft deze site.
Hij is zeer vriendelijk in de mails en verteld een hoop maar toen ik zei dat ik het stuurtje op Amazon besteld had, dus alleen de stand wilde, reageerde hij ineens zeer kortaf. Toen ben ik wat verder gaan kijken en verloor alleen maar meer vertrouwen eerlijk gezegd. Het komt in mijn ogen allemaal niet professioneel over al denk ik wel dat hij oprecht en eerlijk is en gewoon gefrustreerd is dat ie zelf ook geen leveringen binnen krijgt.

Hij zal dus niet blij zijn als ie morgen mailt dat ze leverbaar zijn, als dit daadwerkelijk zo is, en ik hem vertel dat ik toch voor een Playseat ga maar aan de andere kant is het ook weer niet mijn probleem :P

We hebben nu wat ervaring met het stuur op een gammel tafeltje en na het opnieuw bekijken van reviews ben ik toch bang dat we ons gaan ergeren als de Wheelstand iets beweegt want je zal, bewust of onbewust, er altijd rekening mee houden dat ie om kan vallen dus meer voorzichtig een bocht in gaat.

Lastig allemaal....nu maar eens een nachtje slapen en goed na denken :+
Eerlijk gezegd zou ik nu waarschijnlijk ook voor een playseat gaan. Maar ik kan je wel zeggen dat de bouwkwaliteit van de Wheelstand zeer goed is. Ook over de stabiliteit moet je je geen zorgen maken. Ik heb al regelmatig serieus aan het stuur getrokken en tegen force feedback gevochten, maar nog niet eenmaal het gevoel gehad dat hij ook maar zou kunnen omvallen.

Ivm de bestelling, dit heb ik toen gedaan via wheelstandpro.com. Heel goede communicatie en binnen 3 werkdagen na bestelling was hij al binnen.

Ik ben zelf toch ook nog serieus na aan het denken over een stuurtje voor DriveClub. De hypers ontsnappen me nog te veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 10:07

On_E

Housemusic

Vandaag de trailer van de februari DLC.

1 auto is al bekend :

Afbeeldingslocatie: http://www.koenigsegg.com/wp-content/uploads/GFW_5509jalop.jpg

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
power_user schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 01:13:

Ben zelf vanavond uitgenodigd door de Dutch Avengers. Bedankt mannen!

Bumperklevers Club was volledig inactive. Daag Mannen!
Welkom man. Dutch Avengers is nu nog meer een club om rekening mee te houden ;)

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Heb al een paar nieuwe FR ontvangen voor Driveclub. Gaan morgen de challegenges los? Heb ik iets om me in vast te bijten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Volgens mij is mijn GoTweakers club niet heel actief meer. De laatste challenges waar we punten voor kregen waren degene die ik anderhalve week terug heb gereden. :D

Ik ben dus wel in voor wat Tweakers-overkoepelende challenges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Zonder ook maar een berichtje uit de club gezet. Bedankt jongens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Da's lullig...
Wacht, ik trap er bij ons wel een tweaker uit zodat jij erbij kan :P
(da's een grapje he)
Tijd voor 10 of 15 man clubs!

**dubbele fame punten dit weekend** 8)

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 13-02-2015 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:03

JSchut

.....

dvdkiwi schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 14:17:
**dubbele fame punten dit weekend** 8)
Op alles of alleen multiplayer? Moet zeggen dat ik nog nooit de optie multiplayer heb gekozen en ook geen idee heb wat er achter die knop zit :D

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb geen idee, maar hopelijk ook tour events ;)
Ik weet wel dat ze binnenkort het max level gaan verhogen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjuzt
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13-09 11:20
Freakster86 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 13:49:
Zonder ook maar een berichtje uit de club gezet. Bedankt jongens...
Sorry Freakster86 ik was even de whatsapp groep aan het opruimen heb jou perongeluk verwijderd je zit er weer in. Je zit nog wel in de club bij DC toch?

[ Voor 6% gewijzigd door Zjuzt op 13-02-2015 14:36 ]

PSN: Joosty1986

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

YouTube: DRIVECLUB February Updates and Add-ons

Update 1.11 (coming next week):

» Adds a new Multiplayer game mode: Team Time Trial.
» Adds a new track offering 2 variants: Kobago in Japan.
» All add-on Tours have new progress requirements: You need 8 Stars (previously 12) to progress to the second stage and 22 Stars (previously 27) to open up the final Championship.
» Adds the ability to choose from a collection of factory Paint Jobs during vehicle selection prior to an Event.
» Adds the option to enable the Rev Counter in cockpit view.
» Decreases the threshold on the manumatic downshift limiter to allow players to downshift earlier.
» Reduces the drying time for rain splatter on the screen when in Chase Cam.
» Implements ghosting under certain conditions in Multiplayer races to prevent track blocking.
» Allows the 'Contender' and 'Unbeatable' Trophies to be unlocked even if the challenges expire when you are not online.
» Includes a number of minor bug fixes, performance improvements and usability tweaks.

Update 1.11 Add-ons (coming to PlayStation®Store Feb 24-26):

» Adds support for the VUHL 05, coming to PlayStation®Store as a free download.
» Adds support for the DOWNFORCE Expansion Pack, coming to PlayStation®Store as a premium/Season Pass add-on.
» The Downforce Car Pack includes: Ferrari F50, Chevrolet Corvette Z06 Centennial Edition, SRT Viper GTS, Koenigsegg One:1 and Jaguar F-Type R Coupé.
» The Downforce Tour Pack includes 11 new Events and 5 new Trophies.
» Adds support for the Midnight Tour Pack, coming to PlayStation®Store as a premium/Season Pass add-on.
» The Midnight Tour Pack includes 11 new Events and 5 new Trophies.
» Adds support for 2 new livery packs, coming to PlayStation®Store as a premium/Season Pass add-on. Each Livery Pack contains 5 new livery patterns to customise your cars with.

What else is coming to DRIVECLUB?

» Server upgrades: to improve stability and performance for all current players and to enable the release of the PS+ Edition and DRIVECLUB companion app.
» Private lobbies: Development of Private Lobbies for Multiplayer is ongoing alongside development of server upgrades.
» Replays: are in the final stages of development and testing. It's likely that offline replays will come ahead of Multiplayer replays.
» Changes to drift scoring: to ensure that you are rewarded for momentum, control and staying on the track in drift zones.
» Lots more cars: We can't say what's coming just yet, but many of your most commonly requested cars and manufacturers are coming to DRIVECLUB, along with a few surprises.
» New ranks: because many of you are at Level 50 already.
» Lots more! Please keep sharing your feedback about DRIVECLUB with us to help the game continue to evolve around you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Nice!! 8) d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Wel jammer dat er WEER een Corvette bij zit, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim

Tweakarim

Private lobbies komen er dus ook aan. Dat is goed nieuws.

Wat betreft een playseat kreeg ik de tip om ook op marktplaats te kijken. Wilde eerst een nieuwe playseat challenge kopen voor €199, maar uiteindelijk heb ik een zo goed als nieuwe orginele playseat voor €75,-. Het stuurgedeelte kan eenvoudig losgekoppeld worden dus zoveel meer ruimte neemt deze niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Indrukwekkende update hoor. Ik ben erg benieuwd wat nu de score zou zijn als dit spel gereviewed zou worden.

[ Voor 93% gewijzigd door meesje op 13-02-2015 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
Wel netjes dat ze zo snel al weer met nieuwe auto's en tracks komen. Heb de huidige tracks nog niet eens allemaal gespeeld :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-06 19:16
Ze mogen die servers inderdaad wel upgraden, kan de laatste tijd steeds niet bij club challenges komen. Can't communicate with servers, sigh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-06 19:16
Ze mogen die servers inderdaad wel upgraden, kan de laatste tijd steeds niet bij club challenges komen. Can't communicate with servers, sigh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Free multiplayer weekend. Ik denk "leuk, ik heb geen + dus eens kijken". Man man man, wat een botsauto praktijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Het is de Playseat geworden, typ dit bericht op het moment in de Playseat :P

Mooi stoeltje, zat snel in elkaar, is makkelijk op de vouwen en zeer stabiel!

Wat betreft die challenge morgen, ik denk eerlijk gezegd dat ik pas tegen 23u tijd heb om er een aan te maken dus als iemand anders zich geroepen voelt, go for it.

Nu gauw weer verder, even kijken of ik mezelf van de laatste plaats kan rijden in die BAC challenge :D

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
Radiance schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 23:43:
Mooi stoeltje, zat snel in elkaar, is makkelijk op de vouwen en zeer stabiel!
Als ik hem opvouw dan doe ik de voorste klittenband los, onder je benen. Dan kan het stuur makkelijk en verder naar beneden en kun je de pedalensteun ook beter vastmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Vraagje: hoe registreert DC een poging tot verbeteren van een tijd in Time Trial? Regelmatig rij ik een ronde of 10 maar zie ik in de leaderboards bijvoorbeeld maar 5 pogingen staan. Is dat te wijten en de crappy servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
De pogingen worden per sessie geteld, volgens mij, ongeacht hoeveel rondjes je in een sessie rijdt.
1 sessie = 1 poging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Volgens mij als je het even afsluit of opnieuw start wordt het als een poging gemeten maar niet per ronde. Dus stel, ik rijd 2x een uur 50 laps dan zijn het 2 pogingen.
MichelatNL schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 09:04:
[...]

Als ik hem opvouw dan doe ik de voorste klittenband los, onder je benen. Dan kan het stuur makkelijk en verder naar beneden en kun je de pedalensteun ook beter vastmaken.
Zal het vanavond ofzo eens proberen maar ik vind het stoel nu al vrij compact. Wij zijn er erg blij mee in ieder geval! Nu nog goed leren racen met het stuurtje.

[ Voor 57% gewijzigd door Radiance op 14-02-2015 10:45 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

ralph075 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 10:20:
De pogingen worden per sessie geteld, volgens mij, ongeacht hoeveel rondjes je in een sessie rijdt.
1 sessie = 1 poging.
Onjuist.
Het zijn het totaal aantal gereden ronden. (wellicht wel aaneengesloten ronden, zonder restarten dus)
Foutieve cijfers zijn inderdaad te wijten aan de slechte servers.

Die Ariel Atom challenge toen op Skno, heb ik 28 ronden over gedaan, geen 28 sessies ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 14-02-2015 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Op de challenges waar je continu rondjes kan draaien heb ik nooit na sessies van vele rondes de pogingen met meer dan 1 omhoog zien gaan.... :X :? 8)7 7(8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dan wijten we dat ook maar aan de slechte servers ;)
Want ik weet 100% zeker dat ik géén 28 sessies heb opgestart met die Atom :P
Bij die Mercedes challenge heb ik slechts 2 of 3 ronden geren, overeenkomstig met het aantal pogingen op de leaderboards, bij andere challenges precies zo.
Het lijkt dus wel per gereden rondje te zijn ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Superkiwi op 14-02-2015 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Nou heb een uitdaging verstuurd. Deze is een week geldig en alleen op uitnodiging.
Als je geen uitnodiging hebt gehad voeg me dan even toe op PSN en meld je hier aan in de spreadsheet. :)

Ik ga er vanuit dat iedereen hier eerlijk is met zijn/haar tijden invullen in de spreadsheet, deze kunnen toch ingame geverifieerd worden anyway :)

Als iemand m'n formule aan kan passen in het evenement blad voor de positie zou dat opzich wel leuk zijn denk ik.
Als er iemand nog suggesties heeft o.d. stuur me gerust een PM, edit het er zelf in of overleg hier even zodat we onze events in de toekomst alleen maar beter kunnen maken! :)

Enjoy allen en ik verwacht volgende week zaterdag wel tijden onder de 45 sec ;)

Game on!

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:58

invincible30

Psn: pelter29

Radiance schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 22:35:
Nou heb een uitdaging verstuurd. Deze is een week geldig en alleen op uitnodiging.
Als je geen uitnodiging hebt gehad voeg me dan even toe op PSN en meld je hier aan in de spreadsheet. :)
Ik heb je toegevoegd op psn, maar ik kom niet in de challenge?
Mijn psn: pelter29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Omdat ik je nog niet als vriend had op PSN :)
Heb nog 4 extra mensen een invite gestuurd.

Er ontbreken nu nog 4 mensen die ik dus schijnbaar gemist heb.
Voeg me even toe dan stuur ik je alsnog een invite. :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

Radiance schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 23:44:
Thanx, kom er nu wel in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Respect Saiko BE voor je tijd op tamil nadu. Joost en ik komen er net niet aan.
Eerste bocht liggen we voor op je maar daarna zet je de turbo denk ik aan.
Goeie Challenge Radiance _/-\o_

[ Voor 41% gewijzigd door Theo27 op 15-02-2015 02:08 ]

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
invincible30 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 23:36:
[...]

Ik heb je toegevoegd op psn, maar ik kom niet in de challenge?
Mijn psn: pelter29
Beter dat jij ook mee doet (om de clubeer hoog te houden ) :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Theo27 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 01:57:
Respect Saiko BE voor je tijd op tamil nadu. Joost en ik komen er net niet aan.
Eerste bocht liggen we voor op je maar daarna zet je de turbo denk ik aan.
Goeie Challenge Radiance _/-\o_
Je komt wel heel erg dicht in de buurt! :P
Die eerste bocht kan inderdaad nog beter, het is ook daar dat ik tijdens de 'Venom Hot Lap' meestal tijd verloor.
Als we erin slagen om er nog +- 1seconde af te krijgen hebben we direct de wereldwijde toptijd, met die Audi TT dan wel te verstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Ik moet de challenge nog beginnen, maar ik wil nu al zeggen: goede keuze track en auto! Beide niet al te moeilijk, een lekker begin van de competitie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Radiance schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 23:44:
Heb nog 4 extra mensen een invite gestuurd.

Er ontbreken nu nog 4 mensen die ik dus schijnbaar gemist heb.
Voeg me even toe dan stuur ik je alsnog een invite. :)
Heb mezelf gister toegevoegd aan het lijstje en je een friend request gestuurd.
DrWoetR schreef op zondag 15 februari 2015 @ 09:44:
Ik moet de challenge nog beginnen, maar ik wil nu al zeggen: goede keuze track en auto! Beide niet al te moeilijk, een lekker begin van de competitie...
Het makkelijke zit hem puur in dat de baan kort is en je hem makkelijk uit je hoofd leert maar verder best wel een technisch baantje wbt het vinden van de ideale lijn.
Ik rijd altijd veel te netjes waar je b.v. bocht 1 redelijk af kunt snijden heb ik gemerkt.
Kleine tip is wel om af en toe handmatig terug te schakelen, scheelt je behoorlijk tijd als je automatisch schakelen aan hebt staan.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Ik zag het LoneRanger, ik verstuur je nu net de invite door :)

Leuk dat het direct zo goed ontvangen wordt. Dat maakt het ook de moeite waard er tijd in te steken :)

Is ook een beetje eigen belang hoor DrWoetR :P Alleen die 1e bocht op die track...damnit, blijf daar de mist in gaan maar ik moet er zeker nog wel een seconde vanaf kunnen rijden. Is me op de account van m'n vriendin ook gelukt :P

Ik heb iedereen z'n tijden net ingevoerd maar dit mogen jullie ook zelf doen hè ;)
Ik weet natuurlijk ook niet van iedereen welke camera hij/zij speelt en met/zonder stuurtje. Is natuurlijk niet nodig want de tijd is waar het om draait uiteindelijk maar ik vond het zelf wel leuk om de verschillen een beetje te kunnen zien tussen controllers en stuurtjes en de verschillende camera views.

[ Voor 32% gewijzigd door Radiance op 15-02-2015 11:27 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Leuke challenge (Y) Met een best of rondje kan ik nog wel in de 52.3 laag komen maar blijft lastig he. Je maakt meestal toch een mini foutje ergers. Ik rijd trouwens met controller en altijd in car view (dus met stuur in beeld)

edit: heb de laatste gegevens in je doc ingevoerd. Ook even een extra filter geplaatst zodat je de snelste tijd snel bovenaan kunt krijgen.

[ Voor 23% gewijzigd door Schimanski81 op 15-02-2015 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Ik heb nu een 52, 971 te pakken. Maar rij ook nog geen foutloos rondje. Altijd wel ergens met mijn wielen in het zand of overstuur.

Ik vind het ook wel interessant om in de spreadsheet te vermelden wie met controller en wie met stuurtje spelen. Kijken of je daar veel verschil in ziet.

Zodra ik achter een desktop zit zal ik mijn tijd invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Radiance schreef op zondag 15 februari 2015 @ 11:24:
maar ik vond het zelf wel leuk om de verschillen een beetje te kunnen zien tussen controllers en stuurtjes en de verschillende camera views.
Vergeet ook niet het verschil automatisch/manueel schakelen. Dat kan ook aardig tijd schelen.
(bij automatisch schakelen heb je minder last van wheelspin is mijn ervaring)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Die kolom stond ook al in de spreadsheet :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Zojuist 52.9xx gereden met controller, wil iemand die voor mij in de spreadsheet zetten?

Minpuntje: wel irritant dat ik die lijst niet gewoon op mijn mobiel bij kan werken, ligt dat aan mijn telefoon? HTC 600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Ik kan wel gewoon vanaf m'n Phone in de spreadsheet, let wel dat alle velden gevalideerd worden omdat je dan op de pc drop downs krijgt. Helaas verschijnen die niet in de Google Drive app.

Galaxy S3 met Cyanogenmod op Android 4.4 hier.

[ Voor 11% gewijzigd door Radiance op 15-02-2015 14:25 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

Schimanski81 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 08:44:
[...]

Beter dat jij ook mee doet (om de clubeer hoog te houden ) :-)
Nette tijd heb je gereden zeg :)
Ik kom er niet aan.
Misschien straks nog wat pogingen wagen.
Leuke challenge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanant
Eerste tijd gereden maar is nog niet echt goed(15e) ,kids die voor het beeld rennen en zeggen wij willen tlou spelen :)
Morgen meer rust in de tent hier en ga ik weer een poging wagen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
invincible30 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 14:29:
[...]

Nette tijd heb je gereden zeg :)
Ik kom er niet aan.
Misschien straks nog wat pogingen wagen.
Leuke challenge!
Thanks! Helaas nog niet snel genoeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
DrWoetR schreef op zondag 15 februari 2015 @ 14:03:
Zojuist 52.9xx gereden met controller, wil iemand die voor mij in de spreadsheet zetten?
Niet echt een spannende tijd maar heb hem voor je genoteerd. :P

De hele top 10 nu binnen een halve seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Ik zie dat mijn tijd er tussen staat, super! Gereden met DS4 en rearview, op automaat...

Edit: bedankt voor het noteren, ik verwacht nog een snellere tijd te rijden deze week

[ Voor 38% gewijzigd door DrWoetR op 15-02-2015 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Ik erger me eraan dat ik op m'n vriendin dr account een seconde sneller ben dan op m'n eigen account maar ik wil zeker onder de 53 seconden komen en dit moet haalbaar zijn! Ook hier hebben we weer wat meer rust in de tent na vanavond dus moet ergens deze week wel goed komen denk ik.

Die 45 seconden die ik zaterdag zei is inmiddels wel erg ambitieus geworden als ik het zo zie dus bijstellen naar de 50 seconden?! ;)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Ik denk dat een hoge 51'er al erg ambitieus is.
Saiko verliest wat in de eerste bocht, ook ten opzichte van mij, maar daarna rijdt hij weg, kan dus best zijn dat zijn lijn in bocht 1 hem met meer snelheid uit die bocht lanceert wat zeker niet onbelangrijk is aangezien je de volgende bocht flat door kunt komen en daarna en vrij lang min of meer recht stuk hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 15:56
Heb ook maar even snel een tijd neergezet, had op mn derde lap al de eerste plek te pakken maar ben paar laps doorgegaan want hij kan (nog steeds) veel sneller.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Wow ik dacht dat squeaky al snel was maar jij met je 51 hoog...netjes.
Heb zelf mn tijd aangescherpt naar 52.469.

[ Voor 24% gewijzigd door Theo27 op 15-02-2015 17:57 ]

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
51 hoog!? Damn...werk aan de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
En gewoon al mijn woorden logenstraffen 6 minuten nadat ik het gepost heb.
Benieuwd hoeveel er daadwerkelijk nog af kan, gaat mij niet lukken denk ik, althans niet met de lijnen die ik nu rijdt.
Ik denk dat als ik een naar mijn mogelijkheden volmaakt rondje rijdt dat er maximaal 3 a 4 tienden af kan en dan zit ik laag in de 52, 52 blank zeg maar.

Pagina: 1 ... 23 ... 43 Laatste