[PS4] Driveclub

Pagina: 1 ... 20 ... 43 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:27

Superkiwi

Hoi doei

Theo27 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 19:12:
Wel grappig om te zien dat zoveel mensen Driveclub 3 maanden na release nog kopen. Games als Destiny en Watchdogs hebben dat volgens mij niet.
Komt ook door de prijs.
Veel (onterecht sceptische) kopers zijn overstag gegaan omdat ie nu in de aanbieding is voor 24,99.
"Want ik ga toch geen 40 euro betalen voor een slechte game als Driveclub???" Zonder 'm zelf gespeeld te hebben.
Tel daar nog 10% korting bij en je hebt een aanbieding die niemand kan weerstaan toch? ;)
Watchdogs en Destiny worden, net als BF, Cod en Fifa bijvoorbeeld, ook nog steeds verkocht na een x aantal maanden. Zeker als de prijs zakt.

[ Voor 35% gewijzigd door Superkiwi op 22-01-2015 19:19 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:37
Driveclub is voor mij de eerste racegame die ik heb gekocht. Wel eens Forza geleend in het verleden maar ben echt een rookie. Maar wat ben ik verkocht aan deze game zo gaaf. Ik en een maat van me hebben hem nu net en nu al heerlijk mekaar uitdagingen sturen. Ik vind het echt heel leuk gedaan allemaal. Voorlopig vermaak ik me er iig wel mee.
Merk ook dat ik snel beter wordt naarmate de uurtjes verstrijken. We hebben ook een club aangemaakt maar zie nog niet echt wat hier de toegevoegde waarde van is, nog even uitzoeken. Is dat alleen uitdagingen van andere clubs of kan je ook letterlijk tegen andere clubs racen (bv middels een uitdaging/private race?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Vooralsnog kan je enkel challenges naar andere clubs sturen inderdaad.
Wat verder de meerwaarde is: je unlocked wat extra auto's bij bepaalde club levels.

Ik was altijd fan van Gran Turismo (nog steeds), maar ik miste daar een beetje een fun-factor, beetje exitement zeg maar net als bv Race Driver Grid die wel had.
Dat heeft deze game prima voor elkaar vind ik.
Helaas geen echte tracks, maar de tracks die erin zitten zijn zeker niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:37
dvdkiwi schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 22:39:
Vooralsnog kan je enkel challenges naar andere clubs sturen inderdaad.
Wat verder de meerwaarde is: je unlocked wat extra auto's bij bepaalde club levels.

Ik was altijd fan van Gran Turismo (nog steeds), maar ik miste daar een beetje een fun-factor, beetje exitement zeg maar net als bv Race Driver Grid die wel had.
Dat heeft deze game prima voor elkaar vind ik.
Helaas geen echte tracks, maar de tracks die erin zitten zijn zeker niet slecht.
De laatste delen van GT komen erg traag over, totaal geen snelheidsgevoel enzo. Driveclub en de Grid games hebben dat veel beter voor elkaar. Gelukkig heeft evolution studios de keuze gemaakt om geen tuning opties etc in de game te stoppen waardoor er een "glad" arcadesfeertje ontstaat wat uitstekend werkt en meer dan genoeg uitdaging biedt ook voor de meer ervaren spelers van racegames.

Al met al heeft Driveclub de lat behoorlijk hoog gelegd voor andere racegames op de Ps4 , en met Project Cars in aantocht zal PD alles uit de kast moeten halen om met het volgende deel van GT (geen idee wanneer die uit gaat komen) geen flater te slaan.

We gaan het allemaal wel zien en voorlopig ben ik nog veel (teveel) vrije tijd kwijt aan Driveclub. :+

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:47

On_E

Housemusic

dvdkiwi schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 22:39:
Understatement van het jaar.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik zag dat er weer een buts aan challenges is binnengekomen deze week :P
Nu heb ik enkel avonddiensten, dus dat wordt van het weekend dat ik ze eens ga bekijken en proberen.
Race challenges doe ik vaak maar 1 keer, omdat je te afhankelijk bent van de AI.
Maar de andere challenges zal ik me in proberen vast te bijten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 16:06
Ik heb DC alweer even niet aan gehad. Maar ik zal dit weekend eens wat challenges gaan vermorzelen.

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-10 14:49

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

dvdkiwi schreef op zondag 18 januari 2015 @ 14:23:
Rondje met de Atom...
Squeaky: 1:15.562
Kiwi: 1:15.567
:( :P

*na 24 ronden gebeurde er het volgende:

[video]

:+
Heel mooi, Kiwi! Ik vind t niet eens erg! d:)b Nadat ik die tijd had neergezet, was er ook wel klaar mee. Als ik je berichtje eerder had gezien, had ik t zeker nog een paar rondes geprobeerd... :)

Ik heb zo wat tijd, dus zal eens kijken naar of er nog leuke challenges tussenzitten...

p.s. zag je nu wel m'n ghost?

[ Voor 9% gewijzigd door SqueakyClean op 23-01-2015 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ja ik zag 2 ghosts: mijn eigen en die van jou :)
En mijn tussentijden tov jou kwamen ook netjes in beeld.

Als je een event finished kan je ook nog zien wat je sectortijden zijn tov je target tijd.
Dat vind ik wel handig! Weet ik precies in welke sector ik tijd verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-10 09:13
De playseat challenge en T300RS zijn binnen.
Playseat was binnen 5 minuten in elkaar gezet en de T300 zat er ook binnen 5 minuten op. Nieuwe firmware geïnstalleerd voor de T300. De Playseat zit trouwens lekker relaxed.

DC aan geslingerd en racen.....wow das ff wat anders als met de controller. Als ik in een slip kom dan slingert die je auto alle kanten op. Niet uit te komen zonder eerst een vangrail te raken.
De T300 staat ook ingesteld op 1080 graden. Daar kwam ik achter doordat die in een langzame bocht rechtdoor reed...dacht was is dat toch ik stuur toch...lol.
Nu kun je hem instellen op 270 graden, maar dat pikt die niet :(
Uitzoeken hoe dat zit want voor nu is er niet mee te rijden.
Iemand anders de T300 en die hem wel kan installen op 270 en dat het zo blijft in de game?

Force feedback is wel heel krachtig. Je kunt hem soms niet eens tegenhouden met je armen, hij gaat dan zeg maar met je aan de loop :D

[ Voor 7% gewijzigd door MichelatNL op 23-01-2015 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:49
MichelatNL schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 20:57:
DC aan geslingerd en racen.....wow das ff wat anders als met de controller. Als ik in een slip kom dan slingert die je auto alle kanten op. Niet uit te komen zonder eerst een vangrail te raken.
De T300 staat ook ingesteld op 1080 graden. Daar kwam ik achter doordat die in een langzame bocht rechtdoor reed...dacht was is dat toch ik stuur toch...lol.
Nu kun je hem instellen op 270 graden, maar dat pikt die niet :(
Uitzoeken hoe dat zit want voor nu is er niet mee te rijden.
Iemand anders de T300 en die hem wel kan installen op 270 en dat het zo blijft in de game?
Welcome to my world, zo loop ik ook te klooien met mijn T500.
Misschien moet ik mijn wheel ook update maar volgens mij kan dat niet vanaf Macs...

[ Voor 4% gewijzigd door Unbreukable op 23-01-2015 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-10 15:52
Zo dan. Ff in de gaten houden en wachten met de T300 aankoop.

Fanatec stuurtje op de PS3/XB doet wat dát betreft prima.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Daar zeg je me wat Brad... Als de Wheel Stand Pro op dit moment leverbaar was geweest had ie al onderweg geweest met de T300RS hehe...

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 16:06
Ik vind het nog steeds bizar dat ik niet kan vinden welke clubmember hoeveel punten heeft binnengesleept. Ik moet het toch kunnen zien als iemand in onze club 'inactief' is, zodat ik diegene eruit kan kicken?

Zouden sowieso alle GoTweakers leden mij even als vriend willen toevoegen? -> ButsMG

Verder gisteren een challenge met een Hennessey geprobeerd, maar wat een nerveuze wagen is dat zeg. Heel frustrerend.

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
Oh, dit is vervelend nieuws! Ik ben nog aan het twijfelen welke ik zal halen (T500 of T300) maar als ik bovenstaande reacties lees weet ik even niet wat ik moet doen.
Michel en MB23, jullie kunnen beiden niet de draaicirkel aanpassen? Is dat dan een softwarematige en geen hardwarematige feature?
Dvdkiwi, jij hebt een T500, ervaar jij deze problemen ook?
Ik las iets terug ook al iets over een rempedaal die niet over het hele bereik te gebruiken was op de T500. Is dat bij de T300 ook zo?

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
Unbreukable schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 21:56:
[...]
Misschien moet ik mijn wheel ook update maar volgens mij kan dat niet vanaf Macs...
Heb de update erop staan, maar dat heeft niet geholpen.
Niet ergens een laptopje of iemand die je kan helpen ermee? stuurtje en pedalen onder de arm ;)

Om te testen ga ik stil staan op de baan. Druk dan de mode knop in en d-pad rechts. Draai ik dan aan het stuur dan kan ik niet verder dan 270 graden. Zie de wielen ook volledig draaien tot de max. Ga ik rijden dan gaat het nog goed totdat ik iets raak of naar de menu's ga. Dan is de instelling weg en zit die op default. Als ik dan ook kijk naar de wielen moet ik volledig 2x draaien voor ze max staan. Geen idee hoever dat is, maar kan het stuurtje volgens mij bijna 2x ronddraaien.

Rempedaal zal ik vandaag eens testen. Heb er inderdaad al meer over gehoord.

[ Voor 4% gewijzigd door MichelatNL op 24-01-2015 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:34

JSchut

.....

Sinds gister ook DriveClub.

Enkel nog de tour gedaan. De races tot en met de rookie cup waren makkelijk te maxen met sterren, Daarna worden sommige al een stuk pittiger maar gok dat dat makkelijker wordt naarmate je meer auto's unlocked.

Als mensen nog vrienden zoeken die DriveClub spelen add me maar :) PSN: jschut_82

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-10 22:39

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Masegate schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 07:30:
Ik vind het nog steeds bizar dat ik niet kan vinden welke clubmember hoeveel punten heeft binnengesleept. Ik moet het toch kunnen zien als iemand in onze club 'inactief' is, zodat ik diegene eruit kan kicken?

Zouden sowieso alle GoTweakers leden mij even als vriend willen toevoegen? -> ButsMG

Verder gisteren een challenge met een Hennessey geprobeerd, maar wat een nerveuze wagen is dat zeg. Heel frustrerend.
Ik zit in jou club volgens mij met PSN: karimineel3. Ik zal je later nog als vriend toevoegen. Ik speel vrij actief, bijna dagelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-10 21:37
P33R schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 12:28:
zojuist de thrustmaster t100 besteld dat lijkt me voor 74 euro toch een aantrekkelijke prijs incl verzenden. :)
bevalt ie? ik ben nl. van plan deze straks ook op te pikken.
Grootste 'nadeel' is denk ik het missen van het 900 graden kunnen sturen en dat die het menu van de ps4 zelf niet kan besturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim

Tweakarim

b.o.n.s schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 11:41:
[...]

Grootste 'nadeel' is denk ik het missen van het 900 graden kunnen sturen en dat die het menu van de ps4 zelf niet kan besturen?
Een pagina of twee terug beschrijf ik wat uitgebreider mijn ervaring met de T100. Dit is een erg fijn 'budget' stuurtje. In driveclub wordt deze direct herkent en je kunt vrijwel alle functies bedienen. Ik vind de stuur uitslag prima. Het stuurtje reageert zeer direct, geen merkbare vertraging. De FFB is krachtig maar kan worden ingesteld via het menu. Alhoewel van plastic maakt het stuurtje een solide indruk. Ik heb geen ervaring met andere stuurtjes maar voor iemand die niet teveel wil investeren is dit een prima stuurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elements Trophy, de laatste ronde en daarvan ook weer de laatste ronde van de in totaal 3 rondes.
Opdracht ± rijdt 1,5 minuut aan kop en finish in de top 3, ik heb hulp nodig van Pearl of Hans Anders voor een sneeuwbril oid, ik zie geen hol namelijk , fakking irritant die ronde grrrrrrrrrr |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Het zijn 4 rondes Tukker :P
Maar inderdaad: veel te donker.
Ik had mijn tv's brightness helemaal naar max gezet, maar dat hielp ook niet echt.
Ik dacht trouwens steeds dat je anderhalve ronde aan één stuk aan kop moest rijden, dus ik lekker
restarten als de nr 2 weer voorbij kwam. Blijkt het cumulatief te zijn _O-
Paar keer oefenen en je redt 'm wel. Ik ging er ook vanuit dat ie onmogelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Is dat die challenge die jij door had gestuurd, Kiwi? Ik vond hem wel te doen met de Zonda. Maar alleen als ik goed op de mini-map lette. Als ik daarop zag dat ik een bocht naderde, ging ik turen of ik een vlag zag. Na een aantal rondes leer je de rempunten kennen en moet het wel lukken.

Tukker, ik vond dat een leuke challenge. Wil je die wellicht naar de club sturen?

Oh en Kiwi, ik heb geloof ik een half uur geprobeerd je tijd te benaderen met die V8 mammoetskelter maar wat was jij snel zeg! Is dat ding zoveel beter onder controle te houden met stuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Welke V8 mammoetskelter bedoel je?

Ik had trouwens de minimap uitstaan bij die challenge met de Zonda in de donkere sneeuw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
dvdkiwi schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 13:06:
Welke V8 mammoetskelter bedoel je?
De Ariel Atom (en wees eerlijk, veel met dan een mammoetskelter is het niet >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

DrWoetR schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 13:23:
[...]

De Ariel Atom (en wees eerlijk, veel met dan een mammoetskelter is het niet >:) )
Het is inderdaad een mammoetskelter :P
Geen downforce helemaal niks, gewoon een kooiconstructie op wielen.
Als ik het filmpje vanuit cockpitview had gemaakt had je gezien hoeveel je dat ding constant moet corrigeren. Daar ben je het gros van de tijd mee bezig.
Iets teveel remmen met een kleine stuuruitslag > auto dwars.
Iets teveel gas uit de bocht > auto dwars.
Iets teveel vanalles: auto dwars.
Ik kan er maar weinig mee :P

Doet mij een beetje denken aan de Lotus Elise uit GT5 (Elise challenge op Top Gear track anyone?):
als die dingen in het echt ook zo rijden zijn ze levensgevaarlijk.

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 24-01-2015 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
dvdkiwi schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 13:30:
[...]
...Ariel Atom V8...

Doet mij een beetje denken aan de Lotus Elise uit GT5 (Elise challenge op Top Gear track anyone?):
als die dingen in het echt ook zo rijden zijn ze levensgevaarlijk.
Zó herkenbaar.

Ik moet zeggen dat ik mij meer vermaak met DC dan dat ik deed met GT5. Het concept van geen tuning en alleen cosmetische schade werkt erg goed. Wellicht dat ik gewoon een stuur mis bij GT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

GT met stuur is zo veel beter!
Dan wordt GT5 toch wel van een ander niveau hoor.
In GT5 reed ik voornamelijk time trials op de Nordschleife, kleine 1000 ronden op die track gereden.
Maar de game was vrij kaal en "leeg" ja. Dat doet Driveclub een stuk beter; de eerder genoemde "excitement factor".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 12:45:
Het zijn 4 rondes Tukker :P
Maar inderdaad: veel te donker.
Ik had mijn tv's brightness helemaal naar max gezet, maar dat hielp ook niet echt.
Ik dacht trouwens steeds dat je anderhalve ronde aan één stuk aan kop moest rijden, dus ik lekker
restarten als de nr 2 weer voorbij kwam. Blijkt het cumulatief te zijn _O-
Paar keer oefenen en je redt 'm wel. Ik ging er ook vanuit dat ie onmogelijk was.
Oeps 4 ja, nouja ik zal en moet het halen, en leuk dat restarten :9
DrWoetR schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 13:04:

Tukker, ik vond dat een leuke challenge. Wil je die wellicht naar de club sturen?

Oh en Kiwi, ik heb geloof ik een half uur geprobeerd je tijd te benaderen met die V8 mammoetskelter maar wat was jij snel zeg! Is dat ding zoveel beter onder controle te houden met stuur?
Doe ik doorsturen.

Ik kijk ook al een tijdje uit naar een (soort) stuur, probleem is mijn beide benen zijn verlamd(auto ongeluk) dus moet er 1 hebben zonder pedalen.
Er is wel zon F1 stuurtje in de omloop met verschillende ervaringen goed en slecht, maar is niet te gebruiken voor de PS4, wel voor de PS3 trouwens en er schijnt een programmaatje voor te zijn om het om te zetten, maargoed dat vertrouw ik niet zo.

Ben gewoon benieuwd of het zoveel verschil maakt, in real live niet trouwens alleen rijd ik nu automaat :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-10 08:54
b.o.n.s schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 11:41:
[...]

ik heb hem helaas nog niet maar laat het je weten zodra ie er is. opzich lijkt het me een goede instapper... de stuur uitslag is minder idd ik begrijp dat dit een nadeel is maar mij lijkt het een voordeel. hahah minder draaien aan het stuur :+

punt is gewoon dat ik graag een stuur wil hebben en er niet te veel voor wil uitgeven ik ken me eigen en het kan zomaar zijn dat alles over 2 weken weer aan de kant staat :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10 14:54

Nohead

PSN ID: Nohead

Zo ook aan de driveclub. Kon t niet laten liggen voor 22,50. Welke got club kan ik joinen? Psn id Nohead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Ik heb hem net ook maar voor 22,50 aangeschaft. Had het spel geleend van iemand en hoefde niet perse snel terug maar dit is toch beter.
Alleen beetje irritant dat ik de game eerst moest verwijderen en opnieuw downloaden. Nu is ie dus nog allerlei tracks en auto's in de achtergrond aan het downloaden terwijl ik juist die auto's en tracks wilde spelen nu hèhè. Even geduld dus maar.

Is er trouwens al een oplossing voor het T300 stuurtje betreft de problemen die Michael-NL omschreef? Wil deze namelijk ook gaan aanschaffen icm een Wheel Stand Pro als deze weer leverbaar is. Heb de post van Michael ook naar hun verstuurd, wellicht hebben zij een oplossing of in iedergeval direct contact met Thrustmaster aangezien ze official partner zijn volgens hun site.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Na weken weer eens Driveclub gestart (GTA V had me te pakken ;) ). Wat een geweldig spel blijft het toch! Weer wat extra sterretjes aan het verzamelen geweest en een flip stunt met de RS5 uitgehaald :+

[YouTube: http://youtu.be/JUegmBPi8DE]

Komende week blijft Driveclub weer even in de PS4 zitten.

Mijn wishlist is er weer niet minder op geworden... kan niet wachten op een stuurtje en playseat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
Nog wat filmpjes gekeken icm T300 en Driveclub en daar kwam ik een paar dingen tegen.
Bij settings voor stuurtje:
- FF Strength op 100%
- Wheel assist off
- Wheel vibration high
en plug de USB kabel pas in de PS als de game is gestart (weet nog niet of dit echt help).
Moet zeggen dat het nu veel beter gaat. Raak niet meer in vage slips en kaar de auto fatsoenlijk sturen.
Hoef ook niet 360 graden te draaien om een bocht door te komen.

Plezier is een stuk toegenomen zo :9

Sta zelfs eerste :)
Afbeeldingslocatie: http://oi59.tinypic.com/207nsqd.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door MichelatNL op 25-01-2015 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:34
Als iemand een club zoekt join TheSonicBooms,we zijn level 32 en zoeken 3 actieve members.Stuur een pm als je wilt joinen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Vandaag Driveclub ook binnen gehengeld, ik vermaak me er goed mee. Niet al te arcade gelukkig. Wel online nog wat instabiel merkte ik, al 2x uit de server geklapt.

@Kiwi en Moulin; heb een vrij scherpe tijd neer gezet op die 1e time trial in de tour, challenge zit in jullie inbox (wel de laatste challenge pakken, de 1e is mijn tijd niet bijgewerkt ofzo):-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10 14:54

Nohead

PSN ID: Nohead

Tweaker zoekt nog een gezellig clubje. Als er iemand een spot vrij heeft :) psn id Nohead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Ik heb er nog maar 2 in zitten dus ruimte zat. Stuur me ff een FR dan kan ik je uitnodigen. Psn id is gelijk aan deze username.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-10 08:54
MichelatNL schreef op zondag 25 januari 2015 @ 18:23:
Nog wat filmpjes gekeken icm T300 en Driveclub en daar kwam ik een paar dingen tegen.
Bij settings voor stuurtje:
- FF Strength op 100%
- Wheel assist off
- Wheel vibration high
en plug de USB kabel pas in de PS als de game is gestart (weet nog niet of dit echt help).
Moet zeggen dat het nu veel beter gaat. Raak niet meer in vage slips en kaar de auto fatsoenlijk sturen.
Hoef ook niet 360 graden te draaien om een bocht door te komen.

[afbeelding]
Nog wel ik sta nog niet op de lijst ;) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Schimanski81 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 19:32:
@Kiwi en Moulin; heb een vrij scherpe tijd neer gezet op die 1e time trial in de tour, challenge zit in jullie inbox (wel de laatste challenge pakken, de 1e is mijn tijd niet bijgewerkt ofzo):-p
Ik ga vanmiddag DC weer opstarten!
Afgelopen weekend weer teveel BF gedaan dus geen tijd gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Ik heb Slaapje z'n club gejoined . We zijn nu met z'n tweetjes :D Dus mochten er mensen willen joinen: Miine heet hij geloof ik. Je kan me anders ook adden op PSN.

Van het weekend wat gespeeld en beetje rondgekeken. Zondag was het online gedeelte idd wat gammel maar goed. Ben nu ergens rond level 16-17.

Wat is de AI af en toe trouwens slecht. Ze wijken gewoon niet van hun lijn af als je hem er naast zet. Ze duwen je gewoon van de baan. Het leukste is dan nog dat ik er punten aftrek voor krijg dat hun tegen mij aan rijden.

Sommige races is het erger dan andere, maar ik wordt met regelmaat gewoon afgesneden en buiten de baan gezet.

Nu ben ik ook geen race wonder dus het zal vast gedeeltelijk aan mij liggen en wellicht gaat het beter als ik de AI een beetje verder door krijg en er rekening mee kan houden. De tijd zal het leren.

Verder wel een top game en zeker geen spijt van! Hier ga ik mij nog lange tijd mee vermaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Hahaha, wacht maar tot je races in de hypercars gaat rijden :+
AI is een bitch. Period.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Voor diegenen die net als ik twijfelen tussen de T500RS en de T300RS:

Afbeeldingslocatie: http://www.thrustmaster.com/sites/all/modules/imagemanager/files/TableauComparatifVolants-2.jpg

Ik heb uiteindelijk besloten voor de T300RS te gaan. Plug-in mogelijkheid voor een eventuele shifter, verbeterde (hoewel minder krachtige) FFB, meedraaiende flippers en volledig PS4 ondersteund zijn mijn doorslaggevende punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-10 22:13

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Mooi overzichtje DrWoetR. Dankjewel.

Ik ben ook aan het kijken voor een stuurtje. Ik denk eraan om deze week even bij de mediamarkt te kijken of de stuurtjes in de BTW weg ermee actie zitten. Het is namelijk wel weer direct een rib uit je lijf zo'n T300... Als de racestuurtjes in de actie zitten is de T300 ook de enige optie voor de PS4 met FFB bij de mediamarkt. De T100 verkopen ze niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Mystic Spirit op 26-01-2015 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Wel apart dat de T300 op redelijk wat punten beter scoort dan de T500.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Ik heb de T100 dit weekend gehaald. Kon niet wachten.
Ik had al een Logitech GT met wheel stand en die stond echt al maanden stof te happen.
Grote voordeel voor mij was dat de T100 ook op de wheel stand past.

Voor en nadelen:

- kleiner dan de GT
- oogt minder 'cool'
- geen 900 graden sturen
- werkt niet in het PS4 menu

+ Formaat is klein, maar eigenlijk prima
+ 270 graden sturen is ook eigenlijk voldoende
+ reageert goed in Driveclub
+ Prijs

Ik ben er erg blij mee! Vind ook 350 voor een racestuurtje echt teveel dus dit is een mooie oplossing!
Driveclub leeft nu nog meer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:59
MichelatNL schreef op zondag 25 januari 2015 @ 18:23:

[afbeelding]
Mooie tijd...
Ik zie toch af met een controller. Op de één of andere manier krijg ik geen goede grip op de DS4. Ik heb vooral moeite met de wagen goed te plaatsen in opeenvolgende bochten. Of als je je weg door de AI moet vechten.
b.o.n.s schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:34:
Ik heb de T100 dit weekend gehaald. Kon niet wachten.
Ik had al een Logitech GT met wheel stand en die stond echt al maanden stof te happen.
Grote voordeel voor mij was dat de T100 ook op de wheel stand past.

Voor en nadelen:

- kleiner dan de GT
Bedankt voor de info. Ik heb ook een DFGT op een wheelstand en vroeg me al af of de T100/T300 zou passen.
Met kleinder dan de GT, bedoel je daar de stuurdiameter mee? Ik vond de DFGT eigenlijk maar net juist van grootte voor mezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim

Tweakarim

Mystic Spirit schreef op maandag 26 januari 2015 @ 09:46:
Mooi overzichtje DrWoetR. Dankjewel.

Ik ben ook aan het kijken voor een stuurtje. Ik denk eraan om deze week even bij de mediamarkt te kijken of de stuurtjes in de BTW weg ermee actie zitten. Het is namelijk wel weer direct een rib uit je lijf zo'n T300... Als de racestuurtjes in de actie zitten is de T300 ook de enige optie voor de PS4 met FFB bij de mediamarkt. De T100 verkopen ze niet.
Naar aanleiding van dit bericht ben ik gaan kijken op de site van mediamarkt omdat ik een playseat challenge wil kopen voor mijn T100 stuurtje maar helaas zijn gaming assessoires uitgesloten van de BTW actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
SonnyBBQ schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:30:

Bedankt voor de info. Ik heb ook een DFGT op een wheelstand en vroeg me al af of de T100/T300 zou passen.
Met kleinder dan de GT, bedoel je daar de stuurdiameter mee? Ik vond de DFGT eigenlijk maar net juist van grootte voor mezelf.
Ja kleiner stuur inderdaad. Was even twijfelen maar toch gekocht.
Geen spijt van tot nu toe, is eigenlijk gewoon prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
DrWoetR schreef op maandag 26 januari 2015 @ 09:37:
Ik heb uiteindelijk besloten voor de T300RS te gaan. Plug-in mogelijkheid voor een eventuele shifter, verbeterde (hoewel minder krachtige) FFB, meedraaiende flippers en volledig PS4 ondersteund zijn mijn doorslaggevende punten.
Mijn angst met de T100 was dat deze straks niet meer werkt op de PS4 met nieuwe games, omdat die niet in de lijst staat voor PS4.
Wil toch wat jaartjes met de PS4 doen en dan is het even een groot bedrag, maar over twee jaar uitgestreken valt dat dan wel weer mee.
De T300 bevalt me uitstekend. Vooral de kracht met force feedback is gigantisch. Ding trekt echt aan je armen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Iedereen is erg enthousiast met de uitdagingen zie ik. Ben ze nu zelf ook aan het uitdelen. Succes iedereen. Er wordt hier superscherp gereden door sommigen

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Ik kan sinds gisteren ineens de clubwaarderingen niet meer bekijken, ze staan allemaal weer op 0 en krijg ook geen club bonus in mijn score overzicht... Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Ik had het spel eerst van iemand geleend om te proberen maar van de week heb ik het spel via de PSN Plus actie gekocht. Ik heb toen de disc versie moeten verwijderen om vervolgens de PSN Plus editie te downloaden en installeren.

Ik ben zelf de clubeigenaar btw.

Oja, licenties herstellen had ik al gedaan in het PS4 menu zelf.

[ Voor 6% gewijzigd door Radiance op 26-01-2015 20:47 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-09 00:58

invincible30

Psn: pelter29

Nog racers die een plekje vrij hebben in hun club?

Zit nu in een club welke niet meer actief is.

Ik speel driveclub bijna elke dag wel even.
Level 49 nu.

Psn id: pelter29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Bestelling onderweg: Playseat Challenge met T300RS. Ik ben benieuwd, het zal vast even wennen worden... Wat zijn jullie instellingen voor het stuur in DC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
DrWoetR schreef op maandag 26 januari 2015 @ 23:34:
Wat zijn jullie instellingen voor het stuur in DC?
Ik heb alles op max staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:44
invincible30 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 22:26:
Nog racers die een plekje vrij hebben in hun club?

Zit nu in een club welke niet meer actief is.

Ik speel driveclub bijna elke dag wel even.
Level 49 nu.

Psn id: pelter29
Hier sluit ik mij graag bij aan. Heb de game pas net maar zit nu bij willekeurige club. Lijkt me veel interessanter in GoT club.

Mijn psn: RBMaurice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Ik heb nog 3 plekjes vrij. Mijn psn id is gelijk aan mijn username hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:49
Ja hoor, bij ons is er nog plek voor 4. Jschut en ik zijn tot nu toe de enige twee. Club is wel pas net een weekje gestart. Nodig mij maar op psn uit (id is zelfde als hier).

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12:51
DrWoetR schreef op maandag 26 januari 2015 @ 23:34:
Bestelling onderweg: Playseat Challenge met T300RS. Ik ben benieuwd, het zal vast even wennen worden... Wat zijn jullie instellingen voor het stuur in DC?
Cool, alleen nu kan ik het wel helemaal vergeten om je challenges te verslaan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
EL-Nino-1980 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 08:56:
[...]

Cool, alleen nu kan ik het wel helemaal vergeten om je challenges te verslaan |:(
Ik zeg je 1 woord: driften. Ik ben er echt niet goed in... Gisteren ook weer een challenge geprobeerd van Skreppiedoe, maar zo makkelijk als het racen aan voelt, zo moeilijk lijk ik het driften te vinden. En nogmaals, met de DS4 kan je een heel eind komen. :)

Gisteren ook een challenge gereden met de Mazzanti Mazreo Mazda Mondeo of hoe dat hok mag heten. Na een aantal keer oefenen heb ik dan mijn lijn / het gevoel voor die auto te pakken en ga ik door tot ik denk het maximale uit mijn kunnen te hebben gehaald, of bovenaan de challenge te staan. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12:51
Ik heb nog ff zitten kijken voor de Wheelstand Pro in combi met de T100, dat vind ik dan nog wel enigzinds betaalbaar, wellicht dat ik die van de week nog even bestel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Vandaag de Apex DLC inclusief de nieuwe auto's.

[ Voor 10% gewijzigd door On_E op 27-01-2015 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Schimanski81 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 07:53:
Rctworld schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 07:45:
[...]
check pm
Hier sluit ik mij graag bij aan. Heb de game pas net maar zit nu bij willekeurige club. Lijkt me veel interessanter in GoT club.

Mijn psn: RBMaurice.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:18
Zojuis DriveClub aangeschaft voor €22,50 via Marktplaats. Mooie prijs dacht ik zo, kon de verleiding na al die tijd niet weerstaan. :P

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:24
Is er iemand die tot nu toe alle sterren heeft behaald met controller?

Ik zelf niet in ieder geval, sommige races lijkt niet te doen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Jumpman schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:26:
Is er iemand die tot nu toe alle sterren heeft behaald met controller?

Ik zelf niet in ieder geval, sommige races lijkt niet te doen.
Is gewoon te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Nu 400 sterren met de controller. F*ck die Venom hotlap 2 |:(

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdeboois
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:29
Kan ik een plekje reserveren ?

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:24
Theo27 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:41:
Nu 400 sterren met de controller. F*ck die Venom hotlap 2 |:(
Dat vind ik erg knap. Je moet wel handmatig schakelen toch, om de moeilijkste tijden te halen?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Jumpman schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:54:
[...]

Dat vind ik erg knap. Je moet wel handmatig schakelen toch, om de moeilijkste tijden te halen?
Nee hoor dat hoeft niet.
Het is mogelijk om alle sterren te halen met een controller en standaard controls.

[ Voor 14% gewijzigd door On_E op 27-01-2015 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repsaj_Nav
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 14:54

Repsaj_Nav

Hallo, ik ben Jasper

Ik doe ook graag mee!
Mijn PSN-ID is JspR1990, ik voeg je toe als ik thuis ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
kdeboois schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:49:
[...]

Kan ik een plekje reserveren ?
Is goed loaded, stuur je vanavond wel ff een invite. De rest zie ik wel komen evt. Nog 2 plekjes over dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-10 16:25
Ik heb DC gisteren pas voor het eerst opgestart.
Zal ik eerst moeten oefenen voordat ik me bij de club wil aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

CappieL schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 12:27:
Ik heb DC gisteren pas voor het eerst opgestart.
Zal ik eerst moeten oefenen voordat ik me bij de club wil aansluiten?
Nee hoor Ik en volgens mij ook Slaapje zijn pas net begonnen. We zitten samen in dezelfde club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Nu op 144.000.000 met de club, alles level 50 gehaald. Jammer dat ze een levelcap hebben. Hopelijk wordt het nogwat omhoog geschroefd.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Betreffende de Tour met de controller, ik heb tot nu toe ook alles op 3 sterren. Ik moet nog wel de laatste trophy, die wil ik bewaren tot mijn seat en stuur binnen zijn. Maar de challenges die ik door krijg, ook die van de DLC, lijken allemaal goed te doen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-10 21:43
Schimanski81 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 12:18:
[...]

Is goed loaded, stuur je vanavond wel ff een invite. De rest zie ik wel komen evt. Nog 2 plekjes over dus.
Nog een plekje vrij? Ik kom er graag in.

Net alle sterren gehaald in het main event met controller :9~

Tip voor het driften met controller, laat het gewoon op automatisch schakelen staan maar wanneer je in de drift zit, druk op vierkantje. Hierdoor schakelt 'ie naar een lagere versnelling waardoor je constant in de hoge toeren blijft wat je nodig hebt voor een drift :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Jup nog 1 plekje over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
DrWoetR schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:28:
[...]

Ik zeg je 1 woord: driften. Ik ben er echt niet goed in... Gisteren ook weer een challenge geprobeerd van Skreppiedoe, maar zo makkelijk als het racen aan voelt, zo moeilijk lijk ik het driften te vinden. En nogmaals, met de DS4 kan je een heel eind komen. :)

Gisteren ook een challenge gereden met de Mazzanti Mazreo Mazda Mondeo of hoe dat hok mag heten. Na een aantal keer oefenen heb ik dan mijn lijn / het gevoel voor die auto te pakken en ga ik door tot ik denk het maximale uit mijn kunnen te hebben gehaald, of bovenaan de challenge te staan. >:)
Driften ben ik ook niet goed in en en bovendien vind ik het niet leuk om te doen maar soms ontkom je er niet aan (i.v.m sterren) . Die challenge heeft me tig (mislukte) pogingen gekost en als je maar vaak genoeg opnieuw start lukt het vanzelf een keer om ook de 3e ster te halen :+ . En ik vond het wel een goed idee om er een challenge van te maken. 8)

[ Voor 0% gewijzigd door skreppiedoe op 27-01-2015 18:03 . Reden: spelvautjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Vanmiddag lvl 50 gehaald, wat een lekkere game is het toch. :)
Zit pas op 192/225 in het main event maar zeker in het begin kon ik totaal niet met die super cars overweg.

Als er nog ruimte is in je vriendenlijst voeg me dan gerust toe, psn-id: RW164
Ik vind uitdagingen sowieso leuker dan het officiële programma.
Oh, tevens ook nog op zoek naar een club, heb dat stelletje Zweden nu lang genoeg gesponsord. :P

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 17:21

Nik

Ik sta op het punt om de T300 RS te bestellen. Op dit moment heb ik een G27, maar ik ben het zat om te wachten. Nu zie ik dat de T500 betere pedalen heeft. Echter, de T500 heeft shifters die vast zitten aan de basis. Dat wil ik dus niet. Oftewel, een T300 RS is de enige optie. Nu wil ik eigenlijk mijn G27 pedalen gebruiken. Ik zie dat er een simpele adapter is:

http://www.ricmotech.com/product_p/rmt-t500w2g27p.htm

Nu ziet het eruit als een simpele RJ naar SUB-D kabel (of iets in die richting). Helaas ben ik zelf niet handig genoeg om zelf te ontdekken hoe ik dit kan maken. Ik kan solderen en aan de stekkers kan ik ook wel komen. Maar welke pin op welke pin moet en of er iets 'tussen' zit? Zou je zo iets kunnen meten? Als ik het zelf kan maken, zou dat gaaf zijn. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repsaj_Nav
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 14:54

Repsaj_Nav

Hallo, ik ben Jasper

[...]

Ik heb je uitgenodigd.
Ik ben pas net begonnen, dus als ik eerst moet oefenen weiger me maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:24
Iemand die mij aan mijn laatste trophies kan helpen voor dit spel? Moet nog 5 uitdagingen winnen.

Voeg me maar toe op PSN, Toastjuh.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Die is niet zo lastig als het lijkt ;)
Gewoon een uitdaging maken en de invite only naar iemand versturen.
En zorgen dat je de beste tijd neergezet hebt uiteraard.
Let wel: je moet in Driveclub zijn als de timer afloopt. Liefst de challenge zien aflopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Ik zit nu op 3 challenges waarvan ik ingame was toen de timer af liep. Bij de gewonnen challenges staan er al een paar meer ;)

Als FedEx niet te vroeg komt vandaag, vanavond mijn rig proberen! Wie van jullie gebruikt er iets anders dan standaard sokken of blote voeten op zijn pedalen? Ik ben een beetje bang dat ik op sokken van de baseplate van de pedalen: af glij, dus ik zoek iets met antislip op de hak. Ik zag op Amazon voor 10 dollar duikersschoenen met dunne rubberen zool, is dat wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dat klinkt wel handig ja :)
Ik doe zelf lekker op sokken.
Niet alleen om beter gevoel te houden met de pedalen, maar vooral ook om ze schoon en krasvrij te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Apex, Sakura, de Icona Vulcano, alles staat nu in de EU store...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
DrWoetR schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:45:
Ik zit nu op 3 challenges waarvan ik ingame was toen de timer af liep. Bij de gewonnen challenges staan er al een paar meer ;)

Als FedEx niet te vroeg komt vandaag, vanavond mijn rig proberen! Wie van jullie gebruikt er iets anders dan standaard sokken of blote voeten op zijn pedalen? Ik ben een beetje bang dat ik op sokken van de baseplate van de pedalen: af glij, dus ik zoek iets met antislip op de hak. Ik zag op Amazon voor 10 dollar duikersschoenen met dunne rubberen zool, is dat wat?
All Stars :) Alhoewel ik regelmatig met sokken reed, gaf me dat toch altijd een vreemd gevoel. Eigenlijk zoals met sokken of blote voeten in een echte auto te rijden. Voor mij werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoadedBaton
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 28-06 17:28
[...]

Thanks !

Ik heb nu die prachtige Golf GTI die net ff betere rondetijden doet dan de Beetle...

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton PS4: BF1 + GT Sport Xbox One: Forza 7 + GoW4 - Steam: LoadedBaton - PUBG + Spintires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Goed bezig Evolution !!!!
Genoeg content weer deze maand :)

[ Voor 17% gewijzigd door Theo27 op 28-01-2015 14:21 ]

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Die time-trials zijn echt leuk om te doen. Gisteren met nog 2 seconden te gaan de snelste rondetijd neergezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Ah mp time trials, das leuk. Dat ga ik vanavond uitproberen. Is dat 1 uur ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
DrWoetR schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:45:
Ik ben een beetje bang dat ik op sokken van de baseplate van de pedalen: af glij, dus ik zoek iets met antislip op de hak. Ik zag op Amazon voor 10 dollar duikersschoenen met dunne rubberen zool, is dat wat?
Ik doe het met sokken en geen probleem met glijden. Er zit ook iets van een rubberachtig matje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bavardia
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-07 08:12
Heb de game sinds kort en merk toch dat de ene auto mij al duidelijk beter ligt dan de andere. Maar ik was eens benieuwd wat zijn jullie favoriete wagens on de verschillende klasses?

I7-7700k - Radeon HD 7950 Crossfire - 16 GB Ram - 512 GB SSD - Antec Nine Hunderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparraps
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:36
Zonet met de ariel atom volgens mij wel een redelijk snelle tijd neergezet op de tamil nadu 02.
Zijn er nog mensen die het leuk vinden challenges te doen met elkaar?

Mijn psn is bjornnl22

psn = bjornnl22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
On_E schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:42:
Apex, Sakura, de Icona Vulcano, alles staat nu in de EU store...
Heb ze gedownload ,echter ingame blijf ik de melding krijgen dat ik de content moet downloaden uit de store 8)7 . Morgen weer eens kijken of ik ze dan kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
Ik heb hetzelfde probleem. Alles is binnen, de tours, livery en de vulcano. Maar de wagens van het apex pack downloaden niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 17:21

Nik

Omdat ik zie dat steeds meer GoT-ers een stuur hebben, heb ik een club opgericht die uitzonderlijk voor T300 RS bezitters toegankelijk is. Als iemand interesse heeft, stuur een PB! Ik ben net begonnen met Driveclub!

In het bezit van: T300 RS en PlaySeat Evolution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieV
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-06 08:18
Same here, wel kope nie kijke

PSN gamertag: H3nk13024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Zojuist eerste paar rondjes met de T300 gedaan. Man, ik zuig :p

Heeft iemand zijn draaicirkel al aangepast?

Instructions on how to manually change the wheel's angle of rotation on PlayStation®3/PlayStation®4 in Force Feedback games. - http://ts.thrustmaster.com/faqs/eng/thr_eng_00155.pdf

De link is een PDF-download...

[ Voor 49% gewijzigd door DrWoetR op 29-01-2015 09:19 ]

Pagina: 1 ... 20 ... 43 Laatste