Ik heb er pas last van sinds ik de PSN aanbieding heb gekocht en een disc installatie verwijderd heb of het is me sinds dien pas gaan opvallen

Oke cool, zag al wat uitdagingen voorbij komen waar ik jullie namen uit gehaald. Ik zal morgen me ook eens wagen aan die uitdagingen al denk ik niet dat ik echt in de buurt ga komen.
Same here al spelen wij het nu een maandje ofzo maar sinds dien niet echt iets anders meer gespeeld behalve Peggle terwijl we ook nog GTA hebben liggen ergens op 50% en Far Cry 4 op 7%
En ook ik ben echt een single player speler over het algemeen. Dat weerhield mij er in het begin ook van om Driveclub te kopen. Behalve alle slechte recensies dacht ik ook dat het alleen maar online tegen elkaar was dus voelde de bui al hangen dat het meer een soort van botsauto spel zou worden maar heb het concept gewoon totaal verkeerd begrepen, hoewel de AI er ook regelmatig een botsauto game van kan maken

Toen las ik in dit topic dat na een of andere patch het eigenlijk best een degelijk spel was geworden en kreeg de kans het spel te lenen en sinds dien dus lichtelijk verslaafd, zelf zo erg dat er dus een stuurtje onderweg is haha.
Nu ga ik er wel vanuit dat GT ook nog wel naar de PS4 komt en hier ben ik op de PS2 altijd groot fan van geweest en ook Project CARS spreekt me wel aan dus dat stuurtje zal naast Driveclub ook zeker nog vaker van pas gaan komen!
Vanmiddag kreeg ik een track & trace code van Amazon met de mededeling dat het stuurtje verzonden is en als ik de track & trace van PostNL moet geloven wordt het stuur vandaag, zaterdag dus, al geleverd. Dat zou wel nice zijn. Donderdag besteld en zaterdag in huis en dat vanuit Duitsland zou ik netjes vinden maar goed, laten we niet te vroeg juichen, het is en blijft PostNL
Edit:
Gelukkig niet te vroeg gejuicht, track & trace is verschoven naar dinsdag.
Dit gaf Amazon zelf ook al aan btw, vond PostNL al erg ambitieus met de levering van vandaag
[
Voor 47% gewijzigd door
Radiance op 07-02-2015 10:21
]