[PS4] Driveclub

Pagina: 1 ... 21 ... 43 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:05
skreppiedoe schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 19:44:
[...]

Heb ze gedownload ,echter ingame blijf ik de melding krijgen dat ik de content moet downloaden uit de store 8)7 . Morgen weer eens kijken of ik ze dan kan spelen.
Klopt,
op de driveclub Facebook pagina is aangegeven dat het een bekend probleem is en inderdaad de wagens niet mee gedownload zijn vanuit de store. Sony schijnt er naar te kijken hoe ze dit moeten oplossen.

Nu werkt het in ieder geval niet. Maar goed het is driveclub he, deze problemen passen wel in het hele traject zoals het tot nu toe is gegaan, het zal wel snel opgelost gaan worden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

|:( Ik leg myzelf vaak dingen op in een game, met Driveclub heb ik myzelf opgelegd dat ik eerst alle desbtreffende sterren moet halen, voordat ik verder mag met, in dit geval Apex en Japan dlc.
Zit vast op 1 ster in de Venom hotlap2, pff soms zo close en dan na een paar ronden lijken mijn ogen het te begeven lol en ben ik het gevoel weer kwijt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-10 15:52
DrWoetR schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 00:47:
Zojuist eerste paar rondjes met de T300 gedaan. Man, ik zuig :p

Heeft iemand zijn draaicirkel al aangepast?
MichelatNL in "[PS4] Driveclub"

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
MichelatNL schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 20:57:
De playseat challenge en T300RS zijn binnen.
Playseat was binnen 5 minuten in elkaar gezet en de T300 zat er ook binnen 5 minuten op. Nieuwe firmware geïnstalleerd voor de T300. De Playseat zit trouwens lekker relaxed.

DC aan geslingerd en racen.....wow das ff wat anders als met de controller. Als ik in een slip kom dan slingert die je auto alle kanten op. Niet uit te komen zonder eerst een vangrail te raken.
De T300 staat ook ingesteld op 1080 graden. Daar kwam ik achter doordat die in een langzame bocht rechtdoor reed...dacht was is dat toch ik stuur toch...lol.
Nu kun je hem instellen op 270 graden, maar dat pikt die niet :(
Uitzoeken hoe dat zit want voor nu is er niet mee te rijden.
Iemand anders de T300 en die hem wel kan installen op 270 en dat het zo blijft in de game?

Force feedback is wel heel krachtig. Je kunt hem soms niet eens tegenhouden met je armen, hij gaat dan zeg maar met je aan de loop :D
Kak, daar ben ik dus ook achter. Scherpe bochten kom ik zo dus niet snel door, hopelijk komt er nog een fix.

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:48
DrWoetR schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:10:
[...]

Kak, daar ben ik dus ook achter. Scherpe bochten kom ik zo dus niet snel door, hopelijk komt er nog een fix.
Probeer alles eens op max te zetten. Dat helpt bij mij wel. Hoef niet meer volledig het stuur te draaien.

Gisteren met de ferrari ff gereden, maar die dweilt nog wel. Weet niet of dat door stuur komt.

[ Voor 12% gewijzigd door MichelatNL op 29-01-2015 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:04

Superkiwi

Hoi doei

Klinkt alsof het stuur een flinke deadzone heeft.
Of zie ik dat verkeerd?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Dat is het niet, alleen bij scherpe bochten zit de 1080gr rotatie in de weg. Daarom had ik de draaicirkel op 360 of 540gr willen zetten, maar dit wordt door Driveclub niet ondersteund, ook al stel je dit hardwarematig in op je stuur. Ik zal vanavond de stuurhulp eens aanzetten, daar Michel zegt er geen last meer van te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:32
Zojuist DriveClub voor het eerst opgestart. Is er nog een Club waarbij ik me kan aansluiten?

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

DrWoetR schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:15:
Dat is het niet, alleen bij scherpe bochten zit de 1080gr rotatie in de weg. Daarom had ik de draaicirkel op 360 of 540gr willen zetten, maar dit wordt door Driveclub niet ondersteund, ook al stel je dit hardwarematig in op je stuur. Ik zal vanavond de stuurhulp eens aanzetten, daar Michel zegt er geen last meer van te hebben.
Dat is wel apart...
Ik heb mijn stuurhulp uit staan en nergens problemen mee.
Je zou toch verwachten dat de T300 en T500 hetzelfde zouden werken bij dezelfde draaihoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandorV
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08-07 08:31
Bij mijn T300 reset de draaihoek zich ook altijd, en het verschilt ook per auto meen ik te merken.

Je kan het instellen maar zodra de ronde om is etc reset hij naar 1080°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Kiwi, probeer eens een 180° bocht te maken, ik moet echt overpakken anders kom ik er niet door. Misschien moet ik er handiger in worden?

Eerste track in de Tour, India met de A45, daar kom ik echt sommige bochten niet uit met mijn handen aan het stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

In het echt moet je bij een 180 graden bocht toch ook overpakken?
Tijdje niet meer gespeeld, maar ik denk dat als ik mijn stuur driekwart tot 1 ronde draai ik die bocht maak.
Ik zal er binnenkort eens even naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Dat klopt, maar ik moet zeggen dat wanneer ik race ik liever een iets scherper reagerend stuur heb. Ik heb het idee dat ik op een scherp bochtig circuit geen schijn van kans maak tegen iemand met controller.

Evengoed, ik ben erg blij met de Playseat Challenge en de T300RS. De kwaliteit druipt er van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:05
ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet zo ervaar met de t300, dat sturen gaat perfect in driveclub. Wel heb ik de force feedback teruggezet naar 50 procent of zo in de game, dit was nodig omdat als je even de vangrail raakt je door de enorme kracht in het stuur gewoon simpelweg niet lekker mee kon racen in bochten. Maar de draaicirkel van het stuur zelf heb ik geen enkel probleem mee tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Dan zal het wel de gewenning zijn, veroorzaakt doordat ik de snelheid nu nog even niet goed aan voel. Zoals ik zelf zou zeggen: oefening baart kunst. :)

En paar posts terug vroeg iemand naar favorite auto's: de mijne is de Mercedes-AMG GT. Hamerende V8, sexy looks en vraagt een kundige hand (tailhappy).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:47

On_E

Housemusic

DrWoetR schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 15:33:
Dan zal het wel de gewenning zijn, veroorzaakt doordat ik de snelheid nu nog even niet goed aan voel. Zoals ik zelf zou zeggen: oefening baart kunst. :)

En paar posts terug vroeg iemand naar favorite auto's: de mijne is de Mercedes-AMG GT. Hamerende V8, sexy looks en vraagt een kundige hand (tailhappy).
Deze Mercedes is mijn favo ingame:

Afbeeldingslocatie: http://www.autoguide.com/blog/wp-content/uploads//2012/04/matte-black-c63-black-series-main.jpg

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Ik ben nu helemaal hooked aan dit beest.

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2dch1j9.jpg

Mclaren F1 lm

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
DrWoetR schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 13:15:
Stuurhulp staat bij mij wel uit. Die andere twee staan op max. En probeer eens de usb pas erin te doen als de game gestart is. Kan tussen de oren zitten maar t lijkt te helpen.
Draaicirkel is dan nu bij mij klein geworden en hoef bijna nooit verder dan 360gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:29

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Vind de BAC Mono een erg fijn karretje, alleen beetje lage topsnelheid, maar zoals die stuurt en remt doet me denken aan een kart.

[ Voor 16% gewijzigd door Tweakarim op 29-01-2015 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
DrWoetR schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 14:00:

Eerste track in de Tour, India met de A45, daar kom ik echt sommige bochten niet uit met mijn handen aan het stuur.
Net deze ook een paar keer gespeeld en met de settings aan het spelen geweest.
Hoe lager je de FF zet hoe maar je moet draaien aan het stuur. Ook de Vibration lijkt een kleine impact te hebben.

Nu staan op 80% en medium
Wheel Assist altijd uit. Geen idee wat dat eigenlijk doet.
Plek 1600 in global position nu met een tijd van 3:07:597

Volgens mij is het wel makkelijker met driften om de setting lager te zetten. Normaal heb ik op max staan, maar dan lukt driften niet. Hij stuurt te direct. Dat zat ik me nu net te bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Bedankt voor de tip, FFB staat nu op max en ik heb mijn tijd op dat level met 8sec verbeterd. Geen idee of het echt aan deze setting ligt of dat ik er gevoel voor begin te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 16:47

On_E

Housemusic

Pffff die nieuwe Jaguar met KERS...

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:08
Ik moet zeggen dat ik momenteel wel veel rijd met de Caterham SP300R. Plakt lekker aan de weg zolang je hem op snelheid houdt, maar de topsnelheid mocht wat hoger zijn.

Met de DS4 lukt het me echt niet om in cockpit view goede tijden neer te zetten met tailhappy wagens. Ik heb dan net iets te laat door wanneer ze beginnen schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
SonnyBBQ schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:18:
Met de DS4 lukt het me echt niet om in cockpit view goede tijden neer te zetten met tailhappy wagens. Ik heb dan net iets te laat door wanneer ze beginnen schuiven.
Precies ^dit^ ! Ik ben benieuwd/vraag me af hoe dat straks met een stuur met FFB zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Daar ben ik het wel mee eens, ik rijd met de DS4 dan ook altijd met rearview-cam, de verste stand.
Met een stuur is dashboard of hood-view zoveel immenser, een totaal andere beleving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 17:21

Nik

Ik kan je vertellen dat ik met een stuur (T330 RS) precies voel wanneer ik mijn auto dreig te verliezen. Geweldig! Je voelt gewoon dat de auto gaat uitbreken en dan kun je dat soms nog nét corrigeren. Zo gaaf!

Ik heb een club opgericht voor T300 RS eigenaren die Driveclub spelen. Iemand interesse op mijn club te joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

DrWoetR schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 18:37:
Daar ben ik het wel mee eens, ik rijd met de DS4 dan ook altijd met rearview-cam, de verste stand.
Met een stuur is dashboard of hood-view zoveel immenser, een totaal andere beleving.
Controller met bumper view geeft ook al een andere ervaring dan de volgcamera.
Als ik geen zin heb om het stuur aan te sluiten rij ik wel eens met controller, maar dan wel bumper- of hoodcamera.
De tailcamera heb ik eigenlijk nooit begrepen ;)

Net voor het eerst even een nieuw circuit op Japan gereden.
Damn mooie track! :D

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 01-02-2015 07:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
dvdkiwi schreef op zondag 01 februari 2015 @ 03:44:
[...]

Controller met bumper view geeft ook al een andere ervaring dan de volgcamera.
Als ik geen zin heb om het stuur aan te sluiten rij ik wel eens met controller, maar dan wel bumper- of hoodcamera.
De tailcamera heb ik eigenlijk nooit begrepen ;)

Net voor het eerst even een nieuw circuit op Japan gereden.
Damn mooie track! :D
Met controller kan ik niet op tijd voelen wanneer de auto uit breekt. Als ik in 3rd person view achter een auto hang, zie ik dit direct. Daarom moet ik ook nog zo veel oefenen met het stuur, het rijdt totaal anders.

M.b.t. Japan: ik heb nog niet heel veel gereden, maar heb wel dat eerste circuit van het rijtje geprobeerd. Wat een track, je kan echt lekker hoge snelheden rijden en subtiele drifts maken. Had ik jou een challenge gestuurd daarvan, Kiwi? Met de AMG GT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb de laatste 2 weken een stuk of 40 challenges binnen gehad, dus waarschijnlijk wel ;)
Echter enkel BF4 gespeeld, dus nog geen challenges bekeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Dan zijn er in die 2 weken alweer een hoop verlopen helaas. Nu 492 sterren. Ga kapot in Venom hotlap 2 haha. Dutch Avengers nu 145 ste van de wereld met 160.000.000 punten. Kan niet wachten totdat de clubs tegen elkaar kunnen racen.

edit : 495 sterren gehaald

[ Voor 6% gewijzigd door Theo27 op 01-02-2015 20:42 ]

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-10 08:54
sinds enkele dagen gebruik ik een T100 in dc, echter achter het stuur kruipen en mijn ds4 tijden verbeteren zit er niet in.... stuur reageert goed als ik dit koppel aan de beweging van de stuurwielen. door bv stil te staan en vanop zij te kijken.

ik lijk echter vaak in een ongecontroleerde slip/slinger te raken na een bocht. iemand ervaring hier mee.
of is het echt een kwestie van wennen....

hoe ervaren andere stuurgebruikers dit?

[ Voor 5% gewijzigd door P33R op 02-02-2015 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik zit er over te denken om een stuurtje te kopen en nou zag ik dat er ook de T80 was is dat nog een beetje okay? of is het dan aan te raden wat meer neer te leggen en een T100 te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim

Tweakarim

P33R schreef op maandag 02 februari 2015 @ 08:24:
sinds enkele dagen gebruik ik een T100 in dc, echter achter het stuur kruipen en mijn ds4 tijden verbeteren zit er niet in.... stuur reageert goed als ik dit koppel aan de beweging van de stuurwielen. door bv stil te staan en vanop zij te kijken.

ik lijk echter vaak in een ongecontroleerde slip/slinger te raken na een bocht. iemand ervaring hier mee.

Heb zelf ook een T100 en herken dit wel, maar het verschilt enorm per auto waarbij dit gebeurt. Zo heb ik met mijn stuurtje veel rondetijden verbetert en extra sterren gehaald die mij met de controller met geen mogelijkheid lukten. Sommige auto's echter icm het stuurtje lijken bij het minste geringste in een slip te raken. Vooral later in de driveclub tour met de super snelle auto's is het behoorlijk lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim

Tweakarim

WeAreLegion schreef op maandag 02 februari 2015 @ 09:32:
Ik zit er over te denken om een stuurtje te kopen en nou zag ik dat er ook de T80 was is dat nog een beetje okay? of is het dan aan te raden wat meer neer te leggen en een T100 te kopen?
Ik heb zelf de T100 bij conrad gekocht voor €77,- euro, dit is nog goedkoper dan dat de T80 kost. Jammer genoeg is de prijs bij conrad de laatste keer dat ik keek weer omhoog gegaan. Heb geen ervaring met de T80 maar ik denk wel dat de force feedback van toegevoegde waarde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
P33R schreef op maandag 02 februari 2015 @ 08:24:

Ik herken dit wel. Ik heb ook sinds een week en stuur een heb flink moeten wennen voordat ik op z'n minst even snel was als met de controller. Oefening baart kunst, blijf proberen, op een gegeven moment heb je je lijn te pakken en komen die betere rondetijden ook wel.

Betreffende de ongecontroleerde slips: ik heb hier ook wel eens last van. Ik denk dat ik het moeilijker vind om uit een pendule-beweging te komen met het stuur dan met een controller omdat je met een controller sneller de maximale stuuruitslag hebt van de ene naar de andere kant. Voordeel van een stuur is dan wel weer dat je veel gecontroleerdere stuurbewegingen kan maken om de dreigende slip te corrigeren. Gewoon niet opgeven! ;)

Oh en nog 1 tip: probeer niet je gas volledig los te laten als je een slip aan voelt komen, maar een beetje.

[ Voor 4% gewijzigd door DrWoetR op 02-02-2015 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
WeAreLegion schreef op maandag 02 februari 2015 @ 09:32:
De T80 heeft alleen rumble dacht ik, geen FFB. Als je in de pricewatch zoekt, is het verschil bij de goedkoopste ietwat bekende shop 10 euro. Dat lijkt mij verwaarloosbaar.
De verschillen: T80 is volledig PS4 ondersteund maar heeft geen FFB, terwijl dit andersom is bij de T100. Bij de laatste mis je alleen de knop "share" en de PS-toets werkt niet (wil iemand mij verbeteren als ik dit fout heb?) maar daar kan je je DS4 natuurlijk gewoon voor gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
wat betreft drwoetr omschrijft hierboven dat klopt.

thx iedereen voor de feedback op het stuur ik ga nog maar eens stevig oefenen. ik had ook stuurhulp trug aangezet en ervaarde de dit positief, welk nadeel kleeft hier aan?

mijn t100 kostte bij afuture 74 euro, maar even daarna kostte deze gewoon weer 100 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Okay bedankt voor de antwoorden dan wacht ik nog wel even tot zo'n T100 weer goedkoper is :) dat de share functie niet werkt dat maakt me verder niet zo heel veel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Gisteren even wat met controller geracet, waar ik geen internet tot mijn beschikking had.
Nu viel me op dat op vrijwel elke baan de geel/groen/rode vlaggen in de bochten weg waren.
Bij de settings kan ik nergens een optie vinden om ze aan of uit te zetten.
Hebben ze die gewoon weggehaald of mis ik iets?

Hier wel een leuke review van de T300 met Driveclub.

[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 02-02-2015 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
changelog van de laatste update melde dat het een aan uit optie zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanant
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-10 06:54
dvdkiwi schreef op maandag 02 februari 2015 @ 11:58:
Gisteren even wat met controller geracet, waar ik geen internet tot mijn beschikking had.
Nu viel me op dat op vrijwel elke baan de geel/groen/rode vlaggen in de bochten weg waren.
Hier zijn ze nog gewoon aanwezig !

PSN: ghpeet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik zal van de week nog eens kijken, als ik wel internet heb.
Ik moet wel zeggen dat het zonder corner vlaggen best vermakelijk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Hebben jullie ook zoveel last van "communicating with server, please wait" ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Dat is toch standaard? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:08
^ inderdaad. Dit is wel vervelend. Ik heb het ook al gehad dat een score niet synchroniseerde voor een uitdaging. Verder veranderd mijn personage regelmatig van geslacht en blijf ik steeds de Bentley en Bac mono vrijspelen...

Al bij al blijf ik het wel een leuke game vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleNANdO
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:49
Ik heb mijn gastrijders uit mijn club gezet was een open club nu alleen op uitnodiging.
Bij deze mocht iemand interesse hebben.
Clubniveau 16.
Persoonlijk 29.

Laat maar even weten via PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-10 22:07
dvdkiwi schreef op maandag 02 februari 2015 @ 11:58:

Hier wel een leuke review van de T300 met Driveclub.
Idd een aardige review. Ben geabboneerd op die youtuber. Alleen na een aantal videos gaat z'n overdreven accent wel vervelen. Lijkt af en toe wel of ik een oude aflevering van yo mtv raps zit te kijken. Maar dat kan natuurlijk persoonlijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Pagani wet lap uit de Elements DLC, op BHR03.
Iedereen gebruikt de snellere Zonda R, dus ik dacht ik probeer het met de Huayra.
Ook geprobeerd om zo min mogelijk af te snijden (iets wat de top drivers op de leaderboards maximaal doen) en zo netjes mogelijk door de chicanes heen te gaan.
Het was een zenuwachtig rondje, maar ik heb al een 2 weken niet achter het stuur gezeten...
Dit was het 4e rondje pas weer :P

[YouTube: http://youtu.be/G4OoCHUZZWY]

Wellicht dat ik er binnenkort nog eens voor ga zitten.
Maar de Venom hot lap 2 wacht ook nog, en daar heb ik wel zin in! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjuzt
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13-09 11:20
dvdkiwi schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 13:16:
Pagani wet lap uit de Elements DLC, op BHR03.
Iedereen gebruikt de snellere Zonda R, dus ik dacht ik probeer het met de Huayra.
Ook geprobeerd om zo min mogelijk af te snijden (iets wat de top drivers op de leaderboards maximaal doen) en zo netjes mogelijk door de chicanes heen te gaan.
Het was een zenuwachtig rondje, maar ik heb al een 2 weken niet achter het stuur gezeten...
Dit was het 4e rondje pas weer :P

[video]

Wellicht dat ik er binnenkort nog eens voor ga zitten.
Maar de Venom hot lap 2 wacht ook nog, en daar heb ik wel zin in! :D
Venom Hotlap 2 is beter te doen dan de eerste Venom Hotlap. Daar heb ik veel langer op gezeten.

PSN: Joosty1986

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Zjuzt schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 16:17:
[...]

Venom Hotlap 2 is beter te doen dan de eerste Venom Hotlap. Daar heb ik veel langer op gezeten.
als je niet nachtblind bent is ie inderdaad prima te doen Joost ;)

Nu alweer benieuwd wat we deze maand kunnen verwachten in Driveclub.

[ Voor 13% gewijzigd door Theo27 op 03-02-2015 18:52 ]

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Zojuist begonnen aan de Venom 2.
Damn, veel lastiger dan de eerste :D
1:23.592 nu, maar als ik mijn snelste sectortijden aan elkaar plak is het te doen.
Tijdens deze time trial merk je pas hoe k#t het is dat Driveclub niet de volledige rom van het gaspedaal ondersteunt.
Ik maak er een 3 days challenge van ;)

*edit*
1:20.739 :) Nog 7 tienden eraf halen.
Ik maak een nieuwe challenge als ik 'm gehaald heb, dus negeer die andere maar ;)
En ik daag jullie uit het met cockpit view te doen :P

[ Voor 23% gewijzigd door Superkiwi op 04-02-2015 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Challenge accepted... Hoewel ik de cockpit-view nooit begrepen heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 12:57
Meer mensen die op dit moment geen verbinding met de DriveClub server krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Jaja oOo

Niet de beste ronde, maar snel genoeg :)
En zonder de chicane af te snijden.
Volgens mijn sectortijden moet ik er nog een 0.7 sec af kunnen rijden.
Ik wilde hier dus een challenge van maken, maar omdat de servers eruit lagen heeft ie de tijd niet opgeslagen :(
Dan toch maar die eerdere doen :P

Een kleine 2 uurtjes mee bezig geweest.
Wel te zien aan de hoeveelheid fame punten denk ik _O-
DrWoetR schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 15:40:
Challenge accepted... Hoewel ik de cockpit-view nooit begrepen heb. :)
You so funny :> :P

[ Voor 22% gewijzigd door Superkiwi op 04-02-2015 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Nee, serieus. Als je rekening houdt met je perifiëre gezichtsveld is het heel onlogisch dat jij je stuur on-screen ziet bewegen. Daarbij zie je je stuur dubbel m in je handen en op je scherm. Ik voel mij meer "één" met de auto vanaf de motorkap.

Ik zag in een filmpje van pCARS een helmet-cam, hierin was het zicht op het interieur vaag gemaakt en je focus (de baan) scherp. Dát snap ik wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik snap je punt.
Ik snap ook bumpercam.
Ik snap alleen niet volgcam.

Ik schakel op de toerenteller, en die heb ik alleen bij cockpitview ;)
Ben niet anders gewend in racegames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Voor de mensen die een T300 stuurtje overwegen, hij is nu 304 euro bij Amazon.de.

Ik heb er net eentje besteld in ieder geval! :D
Hij wordt volgende week woensdag of donderdag verwacht en dan is ook de Wheelstand Pro weer leverbaar dus ook die wordt dan direct besteld.

Nog een weekje geduld maar kan niet wachten!

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Zojuist een zeer strakke tijd gereden met de Vanquish op BHR3. Kostte me een uur, maar ok, nou wil ik wel eens zien of ik écht goed heb gereden. De challenge is verstuurd, hij staat open. Dus Tukker, Kiwi, Michel en consorten: dor mij een plezier. Ik heb er een 7-daagse van gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Zeker een strakke tijd geworden. Ik zit er 5 seconden boven nu. Maar er zijn nog verbeter punten.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik ben benieuwd!
Morgen of zaterdag eens proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14-10 12:51
DrWoetR schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 23:18:
Zojuist een zeer strakke tijd gereden met de Vanquish op BHR3. Kostte me een uur, maar ok, nou wil ik wel eens zien of ik écht goed heb gereden. De challenge is verstuurd, hij staat open. Dus Tukker, Kiwi, Michel en consorten: dor mij een plezier. Ik heb er een 7-daagse van gemaakt...
Ik vrees dat dit een lastige middag/avond voor me wordt... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-10 14:49

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik zal ook eens kijken... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Nu baal ik dus dat ik die MyDriceclub-app niet heb of kan downloaden. Ik had graag willen zien wat de stand van zaken is op dit moment.
Heeft iemand ooit die app kunnen downloaden eigenlijk, of is het nooit uitgebracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

App is uitgebracht, bleek niet te werken, is weer offline gehaald.
En sindsdien niets meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Dan hoop ik dat die ooit nog eens werkend terug komt.

Net je filmpje bekeken van die Venom hot lap. Ik ga daar niet aan komen voorlopig... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Ben zo vrij geweest een aantal van de mensen hier op PSN toe te voegen om uitdagingen te versturen/ontvangen, kijk maar of jullie mij ook als 'vriend' willen :P
Had er GoT bij gezet in het verzoek behalve bij Kiwi geloof ik, drukte perongelijk op doorgaan.

Als mensen mij willen toevoegen mogen ze me/ons gerust toevoegen. :)

Die app zou ik ook wel handig vinden inderdaad.
Ik zou het ook wel handig vinden om te kijken wie hoeveel punten binnen brengt in een club want heb zo'n idee dat er in onze club een aantal niet (meer) spelen en dat is toch zonde vind ik.

Heb sowieso 1 plekje vrij voor iemand als hij/zij interesse heeft. Club naam is Racing Tweakers.
Stuur even een PM o.d. als je wilt joinen :) We zijn leven 32 inmiddels en heb geprobeerd ons logo en de lak een beetje in Tweakers stijl te doen :P

Wat mij ook opviel is dat de club voortgang niet meer update. Zo staat de teller super cars al een aantal dagen op 7 bij mij en hot hatch op 16 voor het volgende level. Krijg inmiddels wel weer roem want dit heeft ook een halve week niet gewerkt.

[ Voor 53% gewijzigd door Radiance op 06-02-2015 23:07 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Ach, raak er maar aan gewend, het spel heeft zo zijn kleine probleempjes met de servers. Net ook een challenge gewonnen, uiteraard juist dán geen connectie. ARGH! :p Ik heb je geaccepteerd trouwens.

Kiwi, ik heb je tijd verslagen maar ook weer niet echt. Ik ben onder je 1.23 maar nog mijlenver van die 1.20. Als de challenge iets langer duurde ging ik dit weekend nog een keer...

Ik realiseerde mij zojuist dat ik geen ander spel heb aangeraakt sinds ik DC heb gekocht half december. Ik heb GTA liggen (nog maar op 20% story) en een onaangeraakte Wolfenstein, maar ik heb daar gewoon geen zin in. Terwijl ik normaal echt een single-player-player (jaja :+ ) ben. Knap werk, Evo

[ Voor 28% gewijzigd door DrWoetR op 07-02-2015 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Ik heb er pas last van sinds ik de PSN aanbieding heb gekocht en een disc installatie verwijderd heb of het is me sinds dien pas gaan opvallen :P Oke cool, zag al wat uitdagingen voorbij komen waar ik jullie namen uit gehaald. Ik zal morgen me ook eens wagen aan die uitdagingen al denk ik niet dat ik echt in de buurt ga komen.

Same here al spelen wij het nu een maandje ofzo maar sinds dien niet echt iets anders meer gespeeld behalve Peggle terwijl we ook nog GTA hebben liggen ergens op 50% en Far Cry 4 op 7% :+
En ook ik ben echt een single player speler over het algemeen. Dat weerhield mij er in het begin ook van om Driveclub te kopen. Behalve alle slechte recensies dacht ik ook dat het alleen maar online tegen elkaar was dus voelde de bui al hangen dat het meer een soort van botsauto spel zou worden maar heb het concept gewoon totaal verkeerd begrepen, hoewel de AI er ook regelmatig een botsauto game van kan maken :P
Toen las ik in dit topic dat na een of andere patch het eigenlijk best een degelijk spel was geworden en kreeg de kans het spel te lenen en sinds dien dus lichtelijk verslaafd, zelf zo erg dat er dus een stuurtje onderweg is haha.

Nu ga ik er wel vanuit dat GT ook nog wel naar de PS4 komt en hier ben ik op de PS2 altijd groot fan van geweest en ook Project CARS spreekt me wel aan dus dat stuurtje zal naast Driveclub ook zeker nog vaker van pas gaan komen!

Vanmiddag kreeg ik een track & trace code van Amazon met de mededeling dat het stuurtje verzonden is en als ik de track & trace van PostNL moet geloven wordt het stuur vandaag, zaterdag dus, al geleverd. Dat zou wel nice zijn. Donderdag besteld en zaterdag in huis en dat vanuit Duitsland zou ik netjes vinden maar goed, laten we niet te vroeg juichen, het is en blijft PostNL :P

Edit:
Gelukkig niet te vroeg gejuicht, track & trace is verschoven naar dinsdag.
Dit gaf Amazon zelf ook al aan btw, vond PostNL al erg ambitieus met de levering van vandaag :P

[ Voor 47% gewijzigd door Radiance op 07-02-2015 10:21 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanant
Sjesus ,Kiwi uitdaging met de Venom is niets voor mij.....
1.38.?¿?
Geef mij maar een normale auto .
Gooi er nu een lekker muziekje in en ga voor de drwoeth uitdaging .
Heb het probleem dat ik met lekkere muziek(en geen kids in de buurt) wel een uurtje door kan rijden ..
Met de club inmiddels positie 630

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
sanant schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 13:07:
Heb het probleem dat ik met lekkere muziek(en geen kids in de buurt) wel een uurtje door kan rijden ..
Ik zie het probleem niet.... :?
Lekker muziekje en geen kids = ideale papa-speeltijd op de PS....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanant
ralph075 schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 13:41:
[...]

Ik zie het probleem niet.... :?
Lekker muziekje en geen kids = ideale papa-speeltijd op de PS....
Nee joh is ook geen probleem ,heerlijk juist ....
Alleen zeg ik altijd tegen m´n jongens als je uitgespeeld bent laad de ds4 op ....
Doen ze dus niet dus na 5 min alweer klaar :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
sanant schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 13:51:
[...]
Doen ze dus niet dus na 5 min alweer klaar :X
Ja, dat is wel een probleem....
Kwestie van opvoeden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
;) Of een lange USB-kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
Had opeens de juiste instellingen met stuur te pakken, waardoor ik eindelijk je tijd aan kon en hoe :o
Afbeeldingslocatie: http://oi62.tinypic.com/noeob4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Goed werk. Ik zal binnenkort kijken of ik dáár weer over kan komen, ik heb nog verbeterpunten.

Leuk om te zien er iedereen zo fanatiek er bovenop duikt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Sta daar wel heel treurig onderaan zeg :(
Was ook vannacht na een paar biertjes, laten we het daar maar op houden :P

Zal als ik straks nog tijd heb en de kids op bed liggen en vriendin lief geen Peggle wil spelen nog eens een paar pogingen wagen

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Radiance schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 19:35:
Sta daar wel heel treurig onderaan zeg :(
Was ook vannacht na een paar biertjes, laten we het daar maar op houden :P
Haha wat nou als ik je vertel dat ik deze tijd reed na een paar glazen wijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
He bah, daar ging m'n excuus :P

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Laatst online: 17-11-2024
Kan ik deze challenge ook vinden ergens of moet ik uitgenodigd worden.

PSN ID: Oldzkoel

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Hed je toegevoegd op PSN maar zie dat je inmiddels ook bent uitgedaagd voor de bovenstaande challange :)

Kinderen op bed, ik ga nog even een poging wagen.

[ Voor 20% gewijzigd door Radiance op 07-02-2015 22:02 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Tijd is aangescherpt boys! Succes :)

Kan nog wel een paar tiende af hoor!

[ Voor 62% gewijzigd door power_user op 07-02-2015 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
en daar gaat de zondagmiddag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Zojuist .6 sec van min eigen tijd afgereden ( 8) Michel) mét controller na een verjaardag bij de buren. Zo, nu niemand meer klagen he? Haha

Ik zat meerdere keren net voor Oldzskool, maar in de laatste bocht komt hij er net sneller uit. Hats off to you! Ik heb al wel gezien waar ik die paar tienden kan pakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Halverwege lig ik dik 8 tiende voor en op de streep nog maar 5 tiende tov van mijn, dan beste tijd. In het derde stuk kan er dus sowieso al 3 tiende af. Ben benieuwd of de 1:38 door de GOTters gehaald wordt. :)

Wie 1:37 rijdt krijgt van mij: 3 schouderklopjes! 8)

Ik rij ook met controller trouwens. Zuperkiwi moet zich ook nog ff mengen in de strijd!

[ Voor 25% gewijzigd door power_user op 08-02-2015 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Vanavond! :)
Al weet je dat ik jouw tijden vrijwel nooit haal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Nou, er liggen mogelijkheden hoor. Het is niet een heel lastig circuit, geen moeilijke auto... Alleen nèt àlles achter elkaar goed doen, dat is de uitdaging. Ik zie nog steeds mogelijkheden en ben blij er een grote tijdsduur aan zit zodat ik alsnog de nr 1 positie kan pakken. Volgens mij rijden we nu in de top 10 van de wereld op dit circuit en auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Hoe staan jullie op de global leaderboards nu dan?
Let wel dat de meeste lui die bovenaan staan vaak bochten en chicanes afsnijden he.
Iets wat op de BHR circuits wel goed te doen is helaas.
*ik zie nu het filpmje van Oldzkoel pas. Precies wat ik bedoel ;)
Wel knap dat je zo'n snelle tijd neerzet met de chase cam :D

Ik zou graag het GT5 laptime principe zien: meer dan de helft van de auto buiten de baan (of misschien zelfs al bij 2 wielen in het gras) > invalid lap time.

[ Voor 22% gewijzigd door Superkiwi op 08-02-2015 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta ook op een treurige tijd en had gisteraamd goede voornemens om er eens goed voor te gaan zitten na het het voetbal, maarja als je thuis met 1-3 van Excelsior verliest zit er niets anders meer op om het met maten in diepe treurnis goed weg te spoelen, wat n ellende. -O-
Zal vandaag eens proberen en de sp links proberen te laten liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Mijn vorige tijd van 1:40.6 was goed voor een 11e positie, wat het nu is (-0.6sec) weet ik niet. Wat mijn algehele global ranking is weet ik ook niet, vast niet zo goed als de jouwe. :p
Betreffende bochten afsnijden: tja, ik denk dat als het spel zich er voor leent, het gebeurd. Ik doe het zelf ook. Je kan je er aan blijven ergeren, of accepteren dat dat nu eenmaal bij dit spel hoort.

Voor het serieuzere racen hoef je gelukkig ook niet lang meer te wachten, Project C.A.R.S. komt toch in maart?

Tikker, je had gisteren beter wel kunnen rijden. DC is de enige plaats waar dat onder invloed kán ;)

[ Voor 9% gewijzigd door DrWoetR op 08-02-2015 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik weet wel zeker dat jij hoger staat op de leaderboards....
Ik heb nog niet gereden :P

Ergeren aan het afsnijden, dat niet. Maar ik vind het wel een beetje oneerlijk.
Een goede lap moet clean zijn imo.
Op pstrophies ook een topic over Venom hot lap 2... staan comments tussen als "ja je moet die chicane wel afsnijden, anders haal je het niet". Wtf? Leer rijden mensen :F
Zelfde als die lui die in drift events tot 90 graden driftten en dan een stukje terug reden...
Misschien neem ik het wel wat te serieus, maar ik hou van fair play :)

Ander onderwerp: iemand al de Apex of Sakura tour gedaan?
Hoe bevallen ze?

Over Project Cars: die staat al maanden in pre order.
Maar enige wat ik daar ga doen is time trials op de Nordschleife :P

[ Voor 33% gewijzigd door Superkiwi op 08-02-2015 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Betreffende dat terug rijden ben ik het helemaal met je eens, gelukkig is dat aangepast toch?

Qua clean rijden: tja, als je er voor gestraft zou worden zou niemand het doen natuurlijk. Ik weet nog dat bij release er een hoop mensen waren die klaagden over de strenge straffen binnen het spel. Ik denk niet dat dit dus ooit opgelost gaat worden d.m.v. een patch?

Wanneer ik weer aan de slag ga zal ik eens kijken of het mogelijk om een goede tijd te rijden zonder afsnijden. Zo niet, nou ja, in tijden van liefde, oorlog en online racen is alles geoorloofd toch? Haha

[ Voor 22% gewijzigd door DrWoetR op 08-02-2015 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Ben het met je eens Kiwi maar met driften ontkom je er soms niet aan om net even die paar extra punten te halen dus maak me er ook schuldig aan :P
Ik stoor me er niet aan in ieder geval en tsja...fair...denk inderdaad dat dit dan niet de juiste game is maar voor mij wordt het plezier er niet minder om. Blijf het een erg vette game vinden!
Dat terug rijden werkt inderdaad niet meer maar je kan nog steeds je auto helemaal door trekken voor, vaak, een paar extra punten dus echt een mooie vloeiende drift kan soms minder punten opleveren dan je auto helemaal door laten glijden met of zonder botsing aan het einde.

Gister avond wel nog 6 seconden van m'n tijd afgereden maar kom nog steeds nergens in de buurt van de 1.40 maar ach, sta niet meer laatste?! :+

Wat betreft Project CARS, die gaat er zeker komen. Ik vind het er echt fantastisch uit zien en dan niet alleen de graphics maar heel het concept. Genoeg auto's, tuning mogelijk heden, klassementen zowel online als offline en veel en vette tracks.
Ik vind het alleen jammer dat er niet echt een drift mode in zit want vind driften zelf altijd erg leuk :)

[ Voor 23% gewijzigd door Radiance op 08-02-2015 11:55 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanant
tussenstand van de DrWoethR uitdaging nu
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B9UQw2XIQAAsgOS.jpg:large
Heb m´n tijd iets verbeterd maar blijf 4e ,ruim 2 sec erachter :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
DrWoetR schreef op zondag 08 februari 2015 @ 01:34:
Zojuist .6 sec van min eigen tijd afgereden ( 8) Michel) mét controller na een verjaardag bij de buren. Zo, nu niemand meer klagen he? Haha
Ik zat te lezen 6 seconden eraf...wtf, maar het is punt 6 seconden :X
Filmpje te kijken Oldzskool en valt me op dat die in de eerste paar bochten na de start bijna rechtuit door de bochten gaat...ik heb daar al moeite met sturen. Ook maar eens rechtuit proberen ;)

We kunnen wel een DC GoT Tournament maken :)
Elke week twee races ofzo met klassement erbij voor 3 maanden. Lijkt me wel lachen

[ Voor 10% gewijzigd door MichelatNL op 08-02-2015 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanant
MichelatNL schreef op zondag 08 februari 2015 @ 11:56:
[...]

Ik zat te lezen 6 seconden eraf...wtf, maar het is punt 6 seconden :X
Filmpje te kijken Oldzskool en valt me op dat die in de eerste paar bochten na de start bijna rechtuit door de bochten gaat...ik heb daar al moeite met sturen. Ook maar eens rechtuit proberen ;)

We kunnen wel een DC GoT Tournament maken :)
Ook knap dat ie dat doet met cam achter de auto ,ik rij altijd bumpercam...
Misschien toch eens gaan proberen met backcam :)
Leuk idee wel de winnaar(of bv de nr 10) maakt een nieuwe uitdaging voor 1 week voor de forum Members

[ Voor 11% gewijzigd door sanant op 08-02-2015 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Net als Oldszkoel rijd ik met controller ook met volg-cam. De tijd die je hierboven ziet staan is ook gereden met controller, met stuur rij ik altijd hood-cam.

Ik moet zeggen dat ik niet goed begrijp wat iedereen ineens zo leuk vind aan juist deze challenge. Ik bedoel, Kiwi had laatst ook een challenge verstuurd van de Venom hot lap 2, maar daar was minder animo voor? Is het de auto? Hebben ik met verschillende clubs uitnodigingen verstuurd?

Verder lijkt mij een GoT wekelijkse challenge supertof! Maar dan liefst wel op solo niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Ja lijkt mij ook wel leuk. We zouden eventueel dan een klassement in een Google Drive bestand kunnen bijhouden. Ik heb toevallig al een sheet gemaakt waar we dit in bij kunnen houden. M'n vriendin wilde haar tijden vergelijken met verschillende camera views. Gewoon iedere week een nieuw blad zodat er ook terug gekeken kan worden in het verleden.

Hier mijn stylesheet:
http://bit.ly/1M1TNvv

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim

Tweakarim

Kan ik me ergens aanmelden of iemand toevoegen zodat ik deze challenges ook ontvang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Voeg mij maar toe, m'n PSN staat in m'n sig, dan zal ik hem naar je doorsturen :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanant
DrWoetR schreef op zondag 08 februari 2015 @ 12:22:
Net als Oldszkoel rijd ik met controller ook met volg-cam. De tijd die je hierboven ziet staan is ook gereden met controller, met stuur rij ik altijd hood-cam.

Ik moet zeggen dat ik niet goed begrijp wat iedereen ineens zo leuk vind aan juist deze challenge. Ik bedoel, Kiwi had laatst ook een challenge verstuurd van de Venom hot lap 2, maar daar was minder animo voor? Is het de auto? Hebben ik met verschillende clubs uitnodigingen verstuurd?

Verder lijkt mij een GoT wekelijkse challenge supertof! Maar dan liefst wel op solo niveau.
Voor mij was die Challenge gewoon te moeilijk (ik zat er ruim 15 sec erachter in een rondje van 1.23) ,en na 2 laps gewoon ook geen zin meer in die K*t bak)
Normale auto met normaal zicht is voor mij een stuk leuker ,en denk voor de meeste mensen hier wel (we rijden niet allemaal zoals Kiwi ;) ) dan denk ik dat ik nog een klein kansje maak :)
Tweakarim schreef op zondag 08 februari 2015 @ 12:29:
Kan ik me ergens aanmelden of iemand toevoegen zodat ik deze challenges ook ontvang?
Vrienjes maken op psn met de forum leden hier ;) (mijn id is ghpeet)

Pagina: 1 ... 21 ... 43 Laatste