[PS4] Driveclub

Pagina: 1 ... 17 ... 43 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno90
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:27
ralph075 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 19:44:
[...]

Welkom! Volgens mij (ik ben ook nieuw) kan je clubchqllenges gewoon rijden. Het gaat uiteindelijk om de snelste clubtijd, door jou of een clubgenoot gereden. Als je door (gebrek aan) ervaring langzamer rijdt is dat dus geen probleem.

Ik speel nu nog met de controller, maar mijn doel is wel om met stuur (en stoeltje) te gaan rijden. Ik vermoed dat je dan wel veel preciezer en gecontroleerd er kan rijden. Mijn streven is om rond de komst van Project C.A.R.S. met een stuurtje te kunnen rijden.
Thnx! Ik zal er morgen weer even naar kijken. Heb nu amateur compleet in de tour. Level 20 inmiddels :)

Ik heb hier zelf nog een wheelstand pro en een Driving Force GT alleen die wordt niet meer ondersteund door de ps4 toch? C.A.R.S is ook zeker één van de titels die ik gelijk ga halen 8)

Zit jij ook in de club van dvdkiwi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:11
Nu ook sinds een paar dagen Driveclub, ondertussen bij level 19. Zit alleen bij een niet zo actieve club, staat al dagen op hetzelfde level, lijkt wel alsof ik alleen spel. Heeft er hier iemand nog een actieve club waar ik bij kan? PSN is Jay_Snake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:29

Superkiwi

Hoi doei

Net even gereden met automatisch schakelen en hood view...
Dan lijk ik wel sneller te zijn dan met cockpit view en zelf schakelen.
Eigenlijk zou iedereen dezelfde challenge met dezelfde settings (zelfde view, geen minimap etc) moeten rijden.
Vooral 's nachts in de sneeuw is de minimap een vorm van "cheaten".

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Cockpit view vind ik echt te onoverzichtelijk. Dat is eigenlijk pas te doen met een goede vr-bril, als compensatie voor het overzicht dat je kwijt raakt.
Dat is trouwens mede de reden dat ik zo uitkijk naar C.A.R.S.. Die supporten VR. Kan ook niet wachten op officiële presentatie van Morpheus en hoop heel erg dat de PS4 het aan kan. Misschien te onrealistisch, maar vooralsnog droom ik daar nog even over verder...

Dit dus... :9~ :9 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Arno90 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 20:57:
[...]

Thnx! Ik zal er morgen weer even naar kijken. Heb nu amateur compleet in de tour. Level 20 inmiddels :)

Ik heb hier zelf nog een wheelstand pro en een Driving Force GT alleen die wordt niet meer ondersteund door de ps4 toch? C.A.R.S is ook zeker één van de titels die ik gelijk ga halen 8)

Zit jij ook in de club van dvdkiwi?
Amateur tour had ik ook redelijk snel compleet, maar sindsdien sta ik beetje stil (nu lvl21). Heb helaas niet zoveel tijd, maar ben blij met elk uurtje dat ik mee kan pikken (en dat rij ik dan op alleen aan de challenge van kiwi .... ;) )

Nee, jouw stuurtje wordt niet ondersteund, maar de wheelstand kan je wel hergebruiken natuurlijk.

Ja, zit ook bij kiwi, GoTnolife 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Ondertussen zelf level 49 en de club
( dutch avengers) is 42 wat zo'n 86.000.000 punten zijn oOo Kan zijn dat er binnenkort weer wat plaatsen vrij komen. Sommige leden zie of hoor je nooit helaas. Hopelijk Kiwi kunnen we snel custom matches maken en dan de clubs tegen elkaar.

Die challenge die ik je stuurde was van de P1 hotlap zat een seconde onder jouw tijd maar misschien is dat nu alweer verbeterd door je.

[ Voor 14% gewijzigd door Theo27 op 21-12-2014 11:05 ]

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Die heb ik volgens mij nog niet gedaan ;)
Tegen elkaar rijden zou tof zijn ja!
Als ik met de P1 rij gebruik ik enkel de knop om de vleugel plat te leggen; de boost eigenlijk nooit.
Ben al te druk met schakelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Mocht er nog iemand plek hebben in een Club, houd ik me hierbij aanbevolen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ik vind het werkelijk waar een heerlijke game om te spelen. Ik las voorheen alleen maar negatieve dingen die mij wat huiverig maakte, maar oh wat ben ik nu blij :) Het ziet er heel goed uit en de races zijn gewoon echt leuk. Wat ik wel mis is een penalty tijdens het online racen. Als je als 1e start en gelijk een bocht hebt, knallen ze allemaal tegen je op als je netjes remt/instuurt. Een bocht afsnijden wordt direct afgestraft, maar vol op iemand botsen totaal niet. Ohja, en de ruitenwissers mogen wel wat sneller aangaan (en harder gaan)... Als je de baan niet kent is het soms echt niet te doen.

Het verschil tussen de auto's is ook erg leuk. Je moet echt elke keer weer even 'leren' hoe de auto rijdt. Bij één auto lukt dit totaal niet; de Ariel Atom. Wat ik ook probeer... ik blijf spinnen in de bocht, op de curvs etc. Wat een ramp auto is dat joh.

Mocht er nog een club een plek over hebben en iemand van level 35 willen; Freaky(lage streepje)Summer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

De Atom is ook de enige auto waar ik echt niks mee kan.
De banen kennen is niet super hard nodig; er staan hele mooie vlaggen in de bochten ;)

O jee, Bram heeft het spel ook gekocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
dvdkiwi schreef op zondag 21 december 2014 @ 16:25:
De banen kennen is niet super hard nodig; er staan hele mooie vlaggen in de bochten
Nou, ik ervaar nog weleens dat de ene rode bocht de andere niet is (ook met groene bochten trouwens)...

Edit: Behalve de vlaggen staan er ook her en der vuurtjes en/of gekleurde rookpotten langs de baan. Hebben die ook nog een betekenis?

[ Voor 18% gewijzigd door ralph075 op 21-12-2014 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Cumbaya :P

De drift events uit de Elements tour zijn lastig :D
Toch gehaald, zij het maar nét:

[YouTube: http://youtu.be/k6HsG6Tthj4?list=PLuMyAOibfFHUTOWIJrGIxt1aYR-FrtrEi]

[ Voor 92% gewijzigd door Superkiwi op 21-12-2014 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno90
Ik zie allemaal game alerts op m'n playstation app van kiwi en ralph ben benieuwd vanavond! Komende dagen ben ik wat minder online dan normaal! Ivm de feestdagen uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Lol, iemand had de Marussia drift (dezelfde als uit de tour) als challenge neergezet met 10,500 punten.
Ik kwam er net overheen, met 10,595 punten :P
Toen zette hij 'm op 11,005 punten, en nu heb ik hem weer verbeterd met 11,035 punten _O-
Benieuwd of ie nog meer wil of het wel goed vindt zo... Ik vind het wel prima zo :P

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 22-12-2014 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misiek
  • Laatst online: 28-03 10:02

Misiek

PSN: MisiekFoxx

Ik zou graag een club joinen. Is er nog ergens een plekkie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

@ralph075:
Ik heb je uitdaging gezien met de Renault.
Leuke baan, lekker autootje!
Je kan weer aan de bak; ik heb hem even snel met controller gereden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Zojuist via Mycom Driveclub besteld. Het spel kost daar nu maar 37,99 euro. En via tweakers nog een (verjaardag)kortingscode gevonden, deze code is kan kennelijk op ieder account gebruikt worden.
30,49 euro vind ik geen verkeerde deal voor een heel goed spel (na de vele updates).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno90
dvdkiwi schreef op maandag 22 december 2014 @ 12:25:
@ralph075:
Ik heb je uitdaging gezien met de Renault.
Leuke baan, lekker autootje!
Je kan weer aan de bak; ik heb hem even snel met controller gereden :P
Die met de Renault is lastig! zit net een paar tienden boven jou Kiwi! De uitdaging met de Ferrari kon ik nog niet doen helaas daar moet ik level 24 voor zijn. Ben nu net level 23.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Jullie ook zo'n last van glitchende auto's? Hele races lang zijn er een paar die gewoon constant vooruit springen... Heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
meesje schreef op maandag 22 december 2014 @ 15:07:
Zojuist via Mycom Driveclub besteld. Het spel kost daar nu maar 37,99 euro. En via tweakers nog een (verjaardag)kortingscode gevonden, deze code is kan kennelijk op ieder account gebruikt worden.
30,49 euro vind ik geen verkeerde deal voor een heel goed spel (na de vele updates).
Op Marktplaats staan ze voor € 25,-. :+

Die van mij had zelfs de seal er nog omheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
bram1984 schreef op maandag 22 december 2014 @ 22:56:
[...]

Op Marktplaats staan ze voor € 25,-. :+

Die van mij had zelfs de seal er nog omheen.
Dat heb ik ook overwogen. Door de actie van de MM waren er best wat gesealde exemplaren op MP te krijgen. Maar ik wilde het liefst een exemplaar zonder een geel logo en de tekst 'not to be sold seperately' of 'bundle copy'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

De RUF slide even goed verbeterd :D

[YouTube: http://youtu.be/RrevKMz76BM]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik had geen zin meer om te wachten op de PS+ versie, dus ik heb m gisteren ook maar aangeschaft (39 euro bij MM). De PS+ versie ging ik sowieso enkel maar eens spelen om te zien of de aanschaf van de volledige versie het waard is. Ik heb nog maar een uur gespeeld ofzo, maar de eerste indruk is erg goed :)
Qua besturing speel ik dit ook liever dan een GT, aangezien dit spel nog net wat meer naar arcade neigt zonder te onrealistisch aan te voelen.

[ Voor 22% gewijzigd door SToRM666 op 23-12-2014 13:39 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:17
Net een T500 gekocht en dat komt de speelbaarheid toch wel echt ten goede!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Cockpit view, zelf schakelen, HUD uit, OSD op 10% :*)
De nieuwe DLC is pittig trouwens. Maar die McLaren F1 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
dvdkiwi schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 17:21:
Cockpit view, zelf schakelen, HUD uit, OSD op 10% :*)
En dan in de bergen, 's nachts en midden in een sneeuwstorm :) Je ziet werkelijk niks haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Klopt! :P
Maar zoveel leuker dan met de minimap ernaast :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alph
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-10 14:26
Spel gister besteld met de actiecode van MyCom (31 euro) en vandaag binnengekomen. Speelt zeer goed, maar ik moet helaas zwaar werken aan mijn basics. Oh oh driften..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Jezzard schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 19:34:
Spel gister besteld met de actiecode van MyCom (31 euro) en vandaag binnengekomen. Speelt zeer goed, maar ik moet helaas zwaar werken aan mijn basics. Oh oh driften..
Vandaag ook binnen. Enne 30,49 euro om precies te zijn. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Unbreukable schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 16:32:
Net een T500 gekocht en dat komt de speelbaarheid toch wel echt ten goede!
Nice! Ben nog even aan het sparen (wil er gelijk een seat bij).

Wel een vet stuur, die T500. Begin zelf met de T80, tenzij ik een hele scherpe aanbieding zie voor een T3/500. Zo niet, dan upgrade ik later nog wel een keer.

Stuur i.c.m. met een seat heeft mijn voorkeur boven alleen een stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno90
ralph075 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 21:32:
[...]

Nice! Ben nog even aan het sparen (wil er gelijk een seat bij).

Wel een vet stuur, die T500. Begin zelf met de T80, tenzij ik een hele scherpe aanbieding zie voor een T3/500. Zo niet, dan upgrade ik later nog wel een keer.

Stuur i.c.m. met een seat heeft mijn voorkeur boven alleen een stuur.
Als je niet zoveel ruimte hebt is een Wheelstand Pro ook ideaal! http://www.wheelstandpro.nl/nl/

Ik zag de uitdagingen voorbij komen maar heb pas na de kerst weer tijd helaas! Daarna zal ik jullie ronde tijden eens verbeteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Air.Sin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-10 12:13
meesje schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 21:27:
[...]

Vandaag ook binnen. Enne 30,49 euro om precies te zijn. ;-)
En ik ook!
Ik moet alleen nog beginnen met spelen haha. Is er nog een club die ik kan joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Er zijn weer 2 plekjes vrij in Dutch Avengers. Laat ff weten welk niveau je bent dan voeg ik je toe. Ons clubniveau is 42.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Lvl 37, nickname staat paar posts terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Ah mooi je bent toegevoegd. Fijn een serieus iemand in de club. Accept hem ff dan kan ik je een clubinvite sturen.

[ Voor 42% gewijzigd door Theo27 op 24-12-2014 00:37 ]

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Arno90 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 22:58:
[...]

Als je niet zoveel ruimte hebt is een Wheelstand Pro ook ideaal! http://www.wheelstandpro.nl/nl/

Ik zag de uitdagingen voorbij komen maar heb pas na de kerst weer tijd helaas! Daarna zal ik jullie ronde tijden eens verbeteren!
Klopt, dat was mijn eerste keuze, maar is niet optimaal omdat (een eigen) stoel en Wheelstand niet aan elkaar vast zitten. Het zal altijd wat schuiven.

Voor nu wil ik beginnen met de Playseat Challenge. Die wordt behoorlijk positief beoordeeld (zie filmpje (even doorkijken na de eerste intro, dan gaan ze hem bespreken)).

Voor mijn situatie nu (regelmatig een uurtje 's avonds in de woonkamer) perfect. Als er over een jaar of wat weer kamers vrijkomen, dan misschien een race-rig die permanent staat opgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Theo27 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 23:45:
Er zijn weer 2 plekjes vrij in Dutch Avengers. Laat ff weten welk niveau je bent dan voeg ik je toe. Ons clubniveau is 42.
Ik ben geloof ik level 17 of 18, maar ik zuig redelijk. :)

Gisteren een drift challenge van kiwi geaccepteerd, en dan haal ik met de grootste moeite iets van 5000 punten, terwijl het record op iets van 11.000 staat.

Paar tips zouden welkom zijn. Voor m'n gevoel drift ik niet eens zo slecht door bepaalde bochten, maar toch kom ik ruim de helft van de punten te kort. Haal je meer punten op een hoger level of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Driften vind ik inderdaad ook pittig. Vorige week iets van 40 keer achter elkaar het eerste drift event van de eerste Tour gedaan voordat ik eindelijk de 3 sterren had (en 15 punten meer dan kiwi :P ).

Het is met elke auto ook weer totaal anders, zit nu al een tijdje vast op het 2e drift event (Maserati geloof ik?), je moet daar 9000 punten halen maar kom maar niet boven de 8500.

Trouwens, patch 1.09 is uit die schijnbaar vooral de sound engine heeft verbeterd.

Wel mooi om te zien hoe veel de game is verbeterd t.o.v. de launch. En het einde is schijnbaar nog niet in zicht als we de devs mogen geloven :) Geeft wel weer aan dat men de game beter in december of januari had moeten releasen, dat had voor een stuk betere reviews en kritieken gezorgd. Maar goed, de game was al bijna een jaar uitgesteld dus dat durfde ze blijkbaar niet aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 24 december 2014 @ 09:27:
[...]

Ik ben geloof ik level 17 of 18, maar ik zuig redelijk. :)

Gisteren een drift challenge van kiwi geaccepteerd, en dan haal ik met de grootste moeite iets van 5000 punten, terwijl het record op iets van 11.000 staat.

Paar tips zouden welkom zijn. Voor m'n gevoel drift ik niet eens zo slecht door bepaalde bochten, maar toch kom ik ruim de helft van de punten te kort. Haal je meer punten op een hoger level of zo?
Inmiddels zit ik op lvl30, maar driften blijf ik ook lastig vinden. Op de meeste driftproeven kom ik tot 2 sterren (met redelijk gemak), maar de 3e ster haal ik vrijwel nooit.

En wat Kadima zegt.... Heb je het driften net een beetje in de vingers met een auto.... Is een volgende auto in een volgende proef weer heel anders om te driften...
Dat geldt natuurlijk ook voor de rijeigenschappen, maar daar kan ik beter op inspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik hanteer de volgende "tactiek" voor het driften:
-Zorg dat je weet met welke snelheid je de drift maakt; ga je te hard dan glij je de buitenbocht uit, ga je te
langzaam dan stopt je drift veel te vroeg. Remmen voor de bocht dus, indien nodig.
-Probeer in het begin van de bocht (bijna) de apex te raken, dan heb je nog genoeg ruimte om wat wijder te glijden.
-Gerbuik de handrem zomaar even om de drift te initieren. Een halve seconde is vaak genoeg.
-Wat helpt om in een drift te blijven als je 'm bijna verliest is om mee te sturen met de bocht ipv tegen te sturen. Speel ook een beetje met het gas en het stuur tijdens de drift.

Laatste truucje wat ik doe (dat doen er niet veel) is om vlak voor de drift even naar de buitenkant van de baan te sturen, om daarna gelijk de bocht in te sturen. Voordeel is dat de achterkant door de gewichtsschommelingen makkelijker uitbreekt.
Tijdens onderstaande drift zie je dat heel duidelijk:

Driften is niet makkelijk, maar als je het eenmaal doorhebt is het ook helemaal niet zo moeilijk ;)

Potverdorie!
Flabber had mijn 10,844 met een lousy 6 punten verbeterd, een uur voordat de challenge afliep :(
Dus weer even voor gaan zitten:

[YouTube: http://youtu.be/rI-oICDJNd0]

:9

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 25-12-2014 10:29 ]

• SToRM666
dvdkiwi schreef op donderdag 18 december 2014 @ 21:32:
De discversie is niet anders dan de ps+ upgrade versie, behalve dat die laatste digitaal is.
De season pass schaf je naast één van die twee versies apart aan en geeft je recht op alle (nog uit te komen) DLC t/m oktober 2015.
De PS+ versie heeft maar 11 banen en 10 auto's, wat een stuk minder is dan wat er allemaal in het volledige spel zit. Het is wel mogelijk om platinum te halen. Ik zit zelf ook nog te twijfelen over die Season Pass, want 25 euro is toch een behoorlijk bedrag.

[ Voor 8% gewijzigd door SToRM666 op 25-12-2014 12:14 ]

• 418O2
  • Registratie: November 2001
SToRM666 schreef op donderdag 25 december 2014 @ 12:13:
[...]

De PS+ versie heeft maar 11 banen en 10 auto's, wat een stuk minder is dan wat er allemaal in het volledige spel zit. Het is wel mogelijk om platinum te halen. Ik zit zelf ook nog te twijfelen over die Season Pass, want 25 euro is toch een behoorlijk bedrag.
De versie die je met plus voor 40 euro kan kopen is volledig. De gratis plusversie (die nog niet uit is) is beperkt

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

SToRM666 schreef op donderdag 25 december 2014 @ 12:13:
[...]want 25 euro is toch een behoorlijk bedrag.
Voor wat je er voor krijgt vind ik het bedrag echt reuze meevallen ;)
Iedere maand nieuwe events, nieuwe tracks en nieuwe wagens.
Ik denk dat ik het geld er nu al uit heb, zeker aan speelplezier :Y

• SToRM666
Ik wacht nog even af wat er zo allemaal gaat komen en dan zie ik wel. Voorlopig heb ik nog meer dan genoeg auto's en banen om vooruit te kunnen :)
418O2 schreef op donderdag 25 december 2014 @ 12:33:
De versie die je met plus voor 40 euro kan kopen is volledig. De gratis plusversie (die nog niet uit is) is beperkt
Ik bedoelde de gratis versie. Ik heb nu de volledige versie op disc voor 39 euro gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martwoutnl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:45
SToRM666 schreef op donderdag 25 december 2014 @ 13:22:
Ik heb nu de volledige versie op disc voor 39 euro gekocht.
Het is nu 37,99 bij o.a. MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2cegtx4.jpg

261e wereldwijd en de andere tweakers hebben we al ver achter ons gelaten ;)

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/214cfpw.jpg

Nog 1 plekkie vrij in de club trouwens.

[ Voor 27% gewijzigd door Theo27 op 27-12-2014 13:10 ]

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Netjes! _/-\o_
Jullie zijn ook vanaf de launch toch redelijk wat aan het spelen geweest.
Wij hebben dan een 30 miljoen punten minder, maar er zit ook al aardig wat tijd in.
En als je dan naar de top van de leaderboards kijkt.... wtf? 8)7
Zijn er ook heel veel die de hele dag driften enkel en alleen maar om bovenaan mee te draaien.

*Offline stats mogen ze wel eens fixen; die kan ik nog steeds niet bekijken*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Ik bijt me kapot op jouw tijd Kiwi.
de 1e twee points loop ik iets voor op je maar daarna gaat het fout.
Doe je goed man

[ Voor 35% gewijzigd door Theo27 op 27-12-2014 18:07 ]

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanKelevra
  • Laatst online: 01-10 20:37
Als je een beetje serieus wilt spelen kom je zeker niet onder een stuur uit? Kan me voorstellen dat het sturen er redelijk makkelijker van wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Stuur of controller maakt bij deze game niet zoveel uit.
Wellicht bij de hypercars, maar verder niet ;)

Thanks Scrooge >:) :P

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 27-12-2014 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno90
Ik ben nog even met de studie bezig hierna zal ik ook nog een paar rondjes rijden :) kijken of ik nog wat tijden van kiwi en ralph kan verbeteren ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nofearnl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-06 12:54
Heee!

Ik heb sinds kort een ps4 met drive club! Erg mooi spel ik wil me graag aanmelden voor de tweakers groep. Alleen weet niet hoe dit werkt??

Kan iemand mij daarmee helpen?

Gr Jeffrey

[ Voor 14% gewijzigd door nofearnl op 28-12-2014 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
dvdkiwi schreef op maandag 15 december 2014 @ 00:34:
Open drift challenges doe ik maar niet meer...
Je ziet de ghost van de nr1 gewoon omdraaien en een stukje terug rijden. Eg triest.
Wat dat betreft mogen ze wel wat strenger zijn, ook bij het cutten van corners of de vangrail gebruiken om een bocht uit te komen :F
Ja, dit. Man man man, wat een gekloot met die drift challenges.

Vol uit de bocht vliegen, terug rijden en dan of omdraaien of bij een reset nog even naar achter rijden. Het wordt gewoon allemaal beloond. Driften is al niet echt mijn ding, maar dit maakt het gewoon onmogelijk en niet leuk om op een normale manier die scores te verbeteren. Je móet zelf ook die trucs uit gaan halen om in de buurt te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik vind het vooral naadje dat je bij de drifts ook gelijk de nr1 ziet nadat je de target hebt gehaald,
en niet degene die een paar punten boven jou staat (zoals bij de time trials).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattehh
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 30-11-2024
Hi Tweakers

Ben sinds kort de trotse eigenaar van een PS4. Nu ziet "Driveclub" mij er een toffe game uit; maar ik zat met de vraag of de servers ondertussen fantsoenlijk werken? Of nog steeds afwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Werkt bijna altijd prima nu. Soms heb je wel wat problemen, maar ik maak het amper meer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
De sectie "uitdagingen" lijkt niet zo goed te werken sinds de dDos aanvallen, hebben meer mensen hier last van?

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Als je bedoelt dat het laden af en toe lang duurt: ja.
Maar verder lijkt alles hier gewoon goed te werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-10 14:49

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ook Droveclub aangeschaft! Ik ben erg benieuwd, want heb wel zin in een goeie racer! Zelfs de SE gekocht voor de mooie stickers... ;)

Ik zal een paar FRs rondsturen! d:)b
Jullie kunnen ook mij toevoegen. PSN nick is gelijk aan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Welkom bij de club Squeaky.
Nu 103.000.000 punten and counting.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul76
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Game net gekocht, request gedaan om Tweakers Driveclub te joinen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Net de Ignition en Photofinish dlc gedaan.
Nu 315/315 sterren.
Zijn de Redline en Elements ook aanraders?

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Zeker!
Allebei uitdagend én met weer :)
Venom hot lap in de regen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belblade
  • Laatst online: 08-10 13:24

belblade

Belgian wacko

hey driveclubbers, ik heb me ook net driveclub laten cadeau geven voor kerst en zoek nu een beginnend driveclubje (of een club die plaats heeft voor een beginner, hoewel zit AL aan level 4 :p)

ben 37-jarige belg maar laat dat de pret niet bederven! :)

vroeger veel forza op xbox gereden en ging best goed, driveclub is wel even wennen qua rijstijl maar begint snel te beteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Voor wie wil: ik heb nog plek in een club. 2Slow4Comfort. Momenteel slechts mijn zwager (heb ik net gisteren DC gegeven) en mijzelf, clublevel 15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Theo27 schreef op woensdag 31 december 2014 @ 19:15:
Welkom bij de club Squeaky.
Nu 103.000.000 punten and counting.
Thanks, Scrooge! Heb het nu al naar m'n zin. Ben nu lvl 20 en heb vandaag eindelijk in de regen gereden... Man, wat een ervaring! En moeilijk!

Ook tof al die challenges. Wat geprobeerd te driften met die electrische Renault, maar dat gaat me nog niet zo goed af.

Dus maar verder met SP. Vandaag o.a. de Sports timetrial in Canada gedaan. Dat is toch wel erg lachen. Eerst met de BMW hard gereden en een mooie tijd, maar zat nog 3 seconden achter Kiwi. Begreep er niets van! Dus dan maar een andere auto. Bentley leek me wel snel en die was ook snel. Uiteindelijk een 1.13.8, een 500e tijd! Helaas nog steeds een paar tienden achter Kiwi, maar in de buurt. Hij rijdt volgens mij in een TT, dus met die auto morgen verder. Met de juiste auto rijdt ik die paar tienden er zo af! 8)

Maar de juiste auto vinden is nog moeilijk! Ik dacht bijv. bij Sports dat de RS5, de BMW of de A45 de snelste waren, maar dus duidelijk de Bentley of de TT. Bij de Hatches is het volgens mij de Golf, maar wil met de Mini ook nog wat meer rijden.

Ook wat MP gespeeld. Veel botsauto's maar toch een paar races gewonnen, vooral in hatchbacks. We goed opgezet. Verbinden duurt even, maar het speelt lekker.

Driveclub vind ik iig een prachtige racer die ook nog lekker rijdt. Zeker een 8 waard. Vraag me dan ook af hoe t bij release eraan toeging. Ok, MP was een zooi, maar gold dat ook voor de SP? Was daar ook veel mis mee?
Nu is het spel erg goed en leuk! :D

Ik ben wel bang voor de PSN versie. Ik verwacht dat we dan weer terug bij af zijn... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juhrat
  • Laatst online: 29-05-2024
Vraagje, ik kan al vanaf het moment dat ik begon met spelen mijn Coureur Statistieken niet zien (blijft maar laden). Ondertussen ben ik level 43 maar nog altijd heb ik de "1,000 Mile & 1,000,000 Driftingpoints Trophies" niet behaald, enig idee of deze statistieken wel bijgehouden worden ondanks dat ik de trophies nog niet heb? Ik heb er geen zin in dadelijk level 50 te zijn met "0 Mile & 0 Drifting Points" waardoor ik dus weer opnieuw kan beginnen voor Platinum.

Iemand enig idee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Top man dat je het een leuk spel vindt.
In het begin kon Driveclub helemaal niet online daarom gingen we maar de SP doen alleen kreeg je daar toen geen clubpunten voor. Maar omdat die game niet online kon hebben we alle wagens en tourevents vrijgespeeld dus we hadden een erg groot voordeel ten opzichte van alle anderen.

Zag net dat je al 1.500.000 punten voor de club heb verdiend. Nice !!

We zijn nu 200ste wereldwijd met 108.000.000 punten.

Ik heb ff gekeken in het klassement maar ik kon geen andere nederlandse club hoger dan ons vinden. Dus vindt het erg gaaf dat wij de hoogst geklasseerde club in Nederland zijn oOo

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Juhrat schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 01:48:
Vraagje, ik kan al vanaf het moment dat ik begon met spelen mijn Coureur Statistieken niet zien (blijft maar laden). Ondertussen ben ik level 43 maar nog altijd heb ik de "1,000 Mile & 1,000,000 Driftingpoints Trophies" niet behaald, enig idee of deze statistieken wel bijgehouden worden ondanks dat ik de trophies nog niet heb? Ik heb er geen zin in dadelijk level 50 te zijn met "0 Mile & 0 Drifting Points" waardoor ik dus weer opnieuw kan beginnen voor Platinum.

Iemand enig idee? :)
Ik heb afgelopen week pas de 1.000.000 driftpoints gehaald en heb de game vanaf launch. Ze houden dat in principe goed bij.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Theo27 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 02:33:
Top man dat je het een leuk spel vindt.
In het begin kon Driveclub helemaal niet online daarom gingen we maar de SP doen alleen kreeg je daar toen geen clubpunten voor. Maar omdat die game niet online kon hebben we alle wagens en tourevents vrijgespeeld dus we hadden een erg groot voordeel ten opzichte van alle anderen.

Zag net dat je al 1.500.000 punten voor de club heb verdiend. Nice !!

We zijn nu 200ste wereldwijd met 108.000.000 punten.

Ik heb ff gekeken in het klassement maar ik kon geen andere nederlandse club hoger dan ons vinden. Dus vindt het erg gaaf dat wij de hoogst geklasseerde club in Nederland zijn oOo
Mooi om bij een club te komen die al zo hoog stond! Unlock je er nog wagens mee? Is er een "holy grail" die je kan unlocken met punten? Of hebben we alles al?
En "al 1.5 mln punten" is aardig van je... Ongeveer 1,5% van ons totaal!
wat zijn jullie "go-to" auto's per klasse? Mijnes doen er niet zo toe, want ik kom net kijken :) , maar hier zijn ze toch:

Hatchbacks: Golf GTI
Sports: Bentley / RS5
Performance: Mazzanti Evantra (niet in de regen!)
Super: 599 GTO
Hyper: Venom

Maar ik moet er nog veel uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:26
Is er nog plek vrij bij een grote club? Mijn psn is Bosnianboss,heb de game sinds gisteren.Speel al jaren racegames :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Amaze, als er even geen plek vrij is bij een grotere club, ben je altijd welkom om de mijne te boosten.

2Slow4Comfort

Als één van de GoT-teams wil: clubuitdagingen worden gewaardeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
SqueakyClean schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 10:20:
[...]

Wat zijn jullie "go-to" auto's per klasse? Mijnes doen er niet zo toe, want ik kom net kijken :) , maar hier zijn ze toch:

Hatchbacks: Golf GTI --yep me 2
Sports: Bentley / RS5 -- Ook de RS5
Performance: Mazzanti Evantra (niet in de regen!) -- 100 % de Ferrari FF
Super: 599 GTO --BAC Mono en de Ferrari F12 Berlinetta
Hyper: Venom -- de Mclaren P1 en de Ferrari 599XX Evoluzione

Maar ik moet er nog veel uitproberen.
Je unlocked er ook nog erg veel. Online unlocken we er nu geen 1 meer. Misschien weer met een update.

[ Voor 9% gewijzigd door Theo27 op 03-01-2015 18:25 ]

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag mensen, ik ben ook een enthiousiast Driveclub speler vanaf de launch, ben al geruime tijd lvl50 maar zit in een inactieve club (lvl35) en speel als enige al een paar weken zoniet maanden, ik zou ook graag bij een wat actievere Nederlands/Belgisch club spelen.
Ik volg deze topic ookal wat maanden en geniet van de filmpjes (de tijden kan ik mischien net aantikken op een hele goede dag:P)
Dus mocht er plaats zijn voor deze oude 44jarige Tukker met een wat verouderd reactievermogen :), stuur mij dan gerust een invite en verlaat ik mijn club voor de uwer.

PSN:TukkerT3rr0r70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:13
Daar gaan we weer!! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Daar gaan we weer ......met ??

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
2 halve finales :) Anderson - van Gerwen is nu bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Oh haha ik dacht al. 1e set was snel voorbij.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Zie nu pas dat ik in het verkeerde topic zit... Excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Aanvaard ;)

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno90
Gister ook nog wat rondjes gereden! Helaas niet zoveel tijd gehad in de kerstvakantie en nu alweer druk met de studie. Maar her blijft toch een geweldig spel! Inmiddels level 30 :) de uitdagingen van kiwi en Ralph zijn ook zeer verslavend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 13:00
Ik vind een aantal clubs met de naam Tweakers en Tweakers Racing, slleen zitten er maar 6 leden in. Zie ik wat over het hoofd?

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:20
GOT Tweakers zit inderdaad vol, al weet ik niet of iedereen nog even actief is. Ik zal dit morgen eens checken.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10-10 09:09
DrWoetR schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 13:09:
Amaze, als er even geen plek vrij is bij een grotere club, ben je altijd welkom om de mijne te boosten.

2Slow4Comfort

Als één van de GoT-teams wil: clubuitdagingen worden gewaardeerd!
Gejoined!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 16:06
Omdat ik geen andere Tweakers clubs kon joinen ook maar zelf eentje aangemaakt: GoTweakers

Feel free to join.

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Die drift challenges zijn best pittig totdat je schakelen op handmatig zet,fan zijn ze te toen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die mij nog wil toevoegen aan de friendslist voor challenges? Ik doe meestal elke dag alle events die naar mij worden toegestuurd. De challenges van Chi_Chi_Wa_Wa zijn ook leuk =P

Mijn PSN is: Harsh-Criticus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik zal je zo even toevoegen :)
Gelijk maar eens Driveclub opstarten, is alweer even geleden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Masegate schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:31:
Omdat ik geen andere Tweakers clubs kon joinen ook maar zelf eentje aangemaakt: GoTweakers

Feel free to join.
Je had ook net als El-Nino bij een bestaande club kunnen joinen, dat is toch net even iets gezelliger mocht je club geen leden tellen. Gisteren meteen een paar challenges gedaan met hem, we zijn erg aan elkaar gewaagd! Dus als je je bedenkt, wees welkom!

Voor de clubnaam kan je een paar posts omhoog scrollen.

[ Voor 12% gewijzigd door DrWoetR op 06-01-2015 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 16:06
DrWoetR schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 14:10:
[...]

Je had ook net als El-Nino bij een bestaande club kunnen joinen, dat is toch net even iets gezelliger mocht je club geen leden tellen. Gisteren meteen een paar challenges gedaan met hem, we zijn erg aan elkaar gewaagd! Dus als je je bedenkt, wees welkom!

Voor de clubnaam kan je een paar posts omhoog scrollen.
Ja, geen idee waarom ik alleen maar clubs vond die vol zaten. Zodra ik DriveClub er weer in slinger zal ik nog eens zoeken.

Edit: De reden is dus omdat ik zocht naar clubs met 'Tweakers' of 'GoT' in de naam. Jullie club heeft in ieder geval een ambitieuze naam! ;)

[ Voor 11% gewijzigd door ButsMG op 06-01-2015 14:47 ]

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Haha ja he? Ik was in een niet te serieuze bui. Beetje zelfspot is altijd leuk :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Potverdorie Sqeekyclean, je bent snel met die Bentley op Olivers Landing :D
Ik heb nu 1:13.922 staan, waar jij 1:13.816 hebt.
Nog maar een beetje :P
Wel naadje dat jouw ghost en mijn tussentijden tov jou het niet doen...

[YouTube: http://youtu.be/h7UwcSK67Aw]

Nog 2 time trials uit de Redline DLC:

McLaren F1. Wat een beest :D

[YouTube: http://youtu.be/C0531zdJYqw]

Ferrari 458 Speciale. Heerlijke bak, geen lekkere track voor deze wagen...

[YouTube: http://youtu.be/mHHNqABpmjA]

[ Voor 39% gewijzigd door Superkiwi op 06-01-2015 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Kiwi, ik zag net je filmpje van de Bentley. Wat lijkt dat soepel te lopen, is dat gereden met een stuurtje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Yes, ik rij met Thrustmaster T500 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:17
Lukken die drift onderdelen daar een beetje mee? Ik heb gisteren heel even zitten proberen met mijn t500 maar krijg het niet zo makkelijk voor elkaar als met een controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Moet je alle challenges halen voor platina trophy,ik ga pas naar andere evenement als ik alle punten behaald hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Nee, je hebt zelfs helemaal geen sterren nodig voor platinum.
Dit zodat mensen met de gratis ps+ versie (zonder tour DLC dus) ook platinum kunnen halen.
Liever had ik gewoon alle 225 sterren gezien voor platinum maar helaas.

@MB23: driften doe ik met controller en 3rd peson view.
Je zit met de controller namelijk veel sneller aan je maximale stuuruitslag.
Je pookje een cm naar links en je zit er al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Ik krijg dat ook altijd aan m'n handen.....stuuruitslag ;)

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Lol :*)
Ik zal jou binnenkort ook weer eens challenges sturen Oldzkoel.
Ik wacht eerst op de "unbeatable" trophy, en ik denk dat als ik jou nu al
challenges stuur dat wel erg lang gaat duren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
dvdkiwi schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 00:44:
Nee, je hebt zelfs helemaal geen sterren nodig voor platinum.
Dit zodat mensen met de gratis ps+ versie (zonder tour DLC dus) ook platinum kunnen halen.
Liever had ik gewoon alle 225 sterren gezien voor platinum maar helaas
Idd jammer,vind het wel leuk om alles te halen.Heb een lange weg te gaan,ben pas level 21 (zaterdag begonnen)

Pagina: 1 ... 17 ... 43 Laatste