Wel jammer dat er geen Lamborghini's inzitten..
Of was dit al bekend en gaat dit ook niet meer komen?
Misschien later als DLC las ik ergensLaan1988 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:30:
Wel jammer dat er geen Lamborghini's inzitten..
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Tof!dvdkiwi schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:38:
Weetje: wisten jullie dat die Savage Rivale van Nederlandse makelij is? Bedrijf is gevestigd in Hilversum.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
De verste tail camera als ik een snelle tijd wil rijden, cockpit view als ik gewoon wat voor de lol rijd.Jumpman schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:12:
Met welke camera view rijden jullie het meest?
[ Voor 5% gewijzigd door On_E op 09-12-2014 14:00 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 09-12-2014 15:52 ]
bumperJumpman schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:12:
Met welke camera view rijden jullie het meest?
[ Voor 22% gewijzigd door HoefMeistert op 09-12-2014 23:19 ]
PSNID : HoefMeistert
39 voor de gewone versie.HoefMeistert schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:18:
Hoe zit het met de PSN editie die je in de store kan kopen voor 39,99. Is dat de "normale" versie? Hebben ze die prijs nog niet aangepast ivm de launch issues ?
Zou mooi zijn als er een Kerst deal komt, DriveClub + season pass voor een nette prijs
[ Voor 7% gewijzigd door sturtiebe op 09-12-2014 23:20 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 10-12-2014 01:06 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Elke mapsturtiebe schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 23:12:
Iemand enig idee op welke map het bliksemt heb het nog niet gezien.
Eens, ik rij ook zo met de ps4 controllerjongf7 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 16:02:
Zoveel mogelijk met cockpit gedaan omdat ik dat gewoon het leukst en mooist vind.
Als ik bepaalde races niet kon halen schakelde ik naar motorkap, dat vind ik net als bumper het meest accuraat en je ziet veel meer.
Driften altijd met de volgcamera, dat lukt me anders gewoon niet
PSN: ghpeet
[ Voor 188% gewijzigd door power_user op 10-12-2014 12:45 ]
PSN: Oldzkoel
je moet een beetje mazzel hebben met de server, hij synced namelijk vaak je tijd niet naar de challenge server, de tijden zijn dan wel zichtbaar in je eigen scherm waardoor het lijkt alsof je bovenaan staat, maar anderen zien je tijd niet doordat die niet gesynced zijn en in de centrale challenge kamer sta je dus helemaal niet bovenaan.Jumpman schreef op woensdag 10 december 2014 @ 12:09:
Hmmm, de Trophies Contender en Unbeatable lijken bij mij glitched. Ze poppen niet, ook al win ik 5 solo uitdagingen waar ook andere racers aan hebben deelgenomen, en ik als hoogste sta bij het verstrijken van de tijd.
Nickname does not reflect reality
Ik zag nog wel een oude score uit een Drift challenge staan. Dit was overigens niet mijn hoogste score op die baan met die auto... M.a.w. er zijn nog wel scores achtergebleven, maar niet de correcte...power_user schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:15:
Volgens mij zijn alle leaderboards op een gegeven moment gereset. Al mijn tijden van een 4-6 weken geleden zijn pleite...Lekker bezig DC
dat denk ik niet hoor, er zijn gewoon veel scores niet gesynced naar de server. Maar ik kan er een aantal zeker terug vinden.power_user schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:15:
Volgens mij zijn alle leaderboards op een gegeven moment gereset. Al mijn tijden van een 4-6 weken geleden zijn pleite...Lekker bezig DC
Replays komen in een toekomstige update toch alsnog in het spel?Brad Pitt schreef op woensdag 10 december 2014 @ 14:38:
Gebrek aan replays was echter wel dé killer. Dat kan imho gewoon echt niet. Niets is leuker/mooier dan een spannende race vanuit epische camera standpunten te zien en je eigen autootje te zien glijden door bepaalde bochten. Het gemis daarvan vind ik echt een enorme domper.
Noem een mooiere racegame?Brad Pitt schreef op woensdag 10 december 2014 @ 14:38:
Welnu. Ik snap de ophef niet helemaal eerlijk gezegd. Grafisch vind ik het "wel okay" tot mooi. In levels zoals India en waar je geen (dynamisch) weer hebt dan wel aan zet is het allemaal mijns inziens vaal en grauw en niet kicken. Regen en sneeuw en avond/nacht zijn wel mooi gedaan en maakt het erg uitdagend. Had echter alsnog meer verwacht van een current-gen racegame waar zoveel tijd in is gestoken. YMMV, uiteraard.
Het geluidsniveau in cockpitview mag iets harder ja, voor de rest hoor je toch echt de motorgeluiden van de auto's zelf, dus als je ze tegen vind vallen dan vind je de echte geluiden ook tegenvallen.Brad Pitt schreef op woensdag 10 december 2014 @ 14:38:
Geluid viel mij wel enorm tegen. Zit je bijv. in een vette V8 hoor je alsnog "niets". Zeker bij de viewpoints die ik het meeste speel had ik een veel heftiger motorgeluid verwacht/gehoopt (zeker na het GT6-debacle).
Dit lees ik echt voor het allereerst.Brad Pitt schreef op woensdag 10 december 2014 @ 14:38:
Snelheidsgevoel viel mij ook, met de meeste cameraviews, tegen. Al rij je 250 ziet het er nog niet uit alsof je met zo'n snelheid over de weg raast. Wel als het giet, da's wel natte handjes werk.
Yep net als private lobbies.ralph075 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:47:
[...]
Replays komen in een toekomstige update toch alsnog in het spel?
Ik zie dat je 'm ondertussen al hebt, maar toch nog even:power_user schreef op woensdag 10 december 2014 @ 11:19:
dvdkiwi, hoe heb je die 2e race in het laatste event van photo finish gehaald?
Verwijderd
Brad Pitt schreef op woensdag 10 december 2014 @ 14:38:
Welnu. Ik snap de ophef niet helemaal eerlijk gezegd. Grafisch vind ik het "wel okay" tot mooi.
In levels zoals India en waar je geen (dynamisch) weer hebt dan wel aan zet is het allemaal mijns inziens vaal en grauw en niet kicken. Regen en sneeuw en avond/nacht zijn wel mooi gedaan en maakt het erg uitdagend. Had echter alsnog meer verwacht van een current-gen racegame waar zoveel tijd in is gestoken. YMMV, uiteraard.
Hier snap ik dus echt helemaal niet van. Als DC 1 ding goed doet is het overbrengen van het gevoel van snelheid. Welke game doet dit beter volgens jou ? Ik heb de afgelopen jaren toch een aantal race games gemist geloof ikSnelheidsgevoel viel mij ook, met de meeste cameraviews, tegen. Al rij je 250 ziet het er nog niet uit alsof je met zo'n snelheid over de weg raast. Wel als het giet, da's wel natte handjes werk.
[ Voor 98% gewijzigd door Chaoss op 10-12-2014 23:45 ]
Scrooge NL
PSN: Shiver23
[ Voor 49% gewijzigd door Superkiwi op 10-12-2014 22:06 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
[ Voor 104% gewijzigd door Chaoss op 10-12-2014 23:46 ]
Nickname does not reflect reality
[ Voor 81% gewijzigd door Superkiwi op 11-12-2014 12:15 ]
Vanavond weer wat rondjes gereden. Werkelijk prachtige uitzichten, die eigenlijk meer aandacht verdienen (maar dan sta je ernaast...).Chaoss schreef op woensdag 10 december 2014 @ 23:16:
Grafish vind ik de game ook top, vooral de combinatie van regen en zon is gruwelijk mooi, wel gemerkt dat het rijden van een high powered auto in de regen wel erg moeilijk is ik sta constant andersom
Wat de besturing betreft valt het me ook niet mee met de controller, de eerste langzamere auto's gingen wel maar daarna wordt het lastig. Kheb met de controller steeds het gevoel dat ik niet snel genoeg op de situatie kan reageren. Beetje lastig uit te leggen maar ik heb het iig nog niet onder de knie.
Heeft iemand nog een plaatsje in een club?
Verwijderd
Ik kom zelfs hier vandaan.power_user schreef op woensdag 10 december 2014 @ 20:28:
Brad Pitt is duidelijk niet van de generatie:
[video]
Exact dit.dvdkiwi schreef op woensdag 10 december 2014 @ 21:57:
De graphics zijn overal wel goed, maar het is vooral het tijdstip van racen, en dus de bijhorende belichting, die het óf heel mooi maakt, óf het er maar "gewoontjes" uit laat zien.
Wat dat betreft geeft het wel de werkelijkheid goed weer: kijk maar eens goed om je heen op verschillende tijdstippen op de dag, met wisselende wolken- en weerscondities. Een bewolkte dag in de middag kan er in real life ook heel flets uitzien, terwijl het tegen de avond, als het zonnetje net onder die bewolking uitkomt, het er plots heel anders uitziet.
Tip : Gebruik niet alleen de gewone rem maar ook je handrem, hiermee kun je als je bv. merkt dat je een bocht uit gaat vliegen alsnog extra hard insturen en de bocht toch halen..Chaoss schreef op woensdag 10 december 2014 @ 23:16:
Wat de besturing betreft valt het me ook niet mee met de controller, de eerste langzamere auto's gingen wel maar daarna wordt het lastig. Kheb met de controller steeds het gevoel dat ik niet snel genoeg op de situatie kan reageren. Beetje lastig uit te leggen maar ik heb het iig nog niet onder de knie.
Volgens mij hebben ze de AA ook ingame verbeterd met updates, het ziet er net even wat beter uit dan net na de launch voor mijn gevoel, ook zonder regen.Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 00:42:
[...]
Ik hoor mensen nog wel eens roepen dat photomode screenschots niet representatief zijn voor de game maar dat is bij DC in mijn ogen niet het geval. Het ziet er met name beter uit vanwege de camera standen, gebruik van DOF en spelen met sluitertijden. Daar komt in de photo mode een extra laagje AA overheen + de schaduwen verbeteren. Maar verder zit er weinig verschil met de ingame beelden.
[ Voor 43% gewijzigd door On_E op 11-12-2014 08:44 ]
Haha, inderdaad. Deze heb ik ook nog helemaal grijs gespeeld:Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 00:42:
[...]
Ik kom zelfs hier vandaan.
[afbeelding]
En nu poep ik er zulke plaatjes uit dmv de photo mode
[afbeelding]
Verwijderd
De combinatie van het dynamische licht systeem samen met het dynamische weersysteem is echt een match made in heaven. Er zijn zoveel variaties mogelijk dat tracks fris aan blijven voelen. Het biedt ook enorm veel variatie mogelijkheden bij challenges want ze hebben aanzienlijke impact op de gameplay.On_E schreef op donderdag 11 december 2014 @ 08:40:
[...]
Exact dit.
Dan kun je natuurlijk een voorkeur hebben voor ''voorgebakken'' belichting dat elke asset op zijn best eruit laat zien maar zelf kies ik toch echt voor het volledig dynamische, vele malen indrukwekkender als je het mij vraagt..
Dat gevoel had ik idd ook al. Voorheen viel het gebrek aan voldoende AA nog wel eens op maar dat is nu echt nog maar minimaal. Het is echt onvoorstelbaar wat ze voor elkaar hebben gekregen met deze patch. Een volledig weersysteem toevoegen + AA verbeteren en dat met 0,0 effect op de framerate (voor zover ik kan zien iig)Volgens mij hebben ze de AA ook ingame verbeterd met updates, het ziet er net even wat beter uit dan net na de launch voor mijn gevoel, ook zonder regen.
ralph075 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 09:26:
[...]
Haha, inderdaad. Deze heb ik ook nog helemaal grijs gespeeld:
[afbeelding]
Dat was alweer een enorme stap vooruit, graphics die van het scherm spetterden!
Scrooge NL
Volgens Digital Foundry in mijn link hierboven is de framerate 30 zonder drops, ook na de weerseffecten, erg knap inderdaad.Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:09:
Het is echt onvoorstelbaar wat ze voor elkaar hebben gekregen met deze patch. Een volledig weersysteem toevoegen + AA verbeteren en dat met 0,0 effect op de framerate (voor zover ik kan zien iig)
Blijft mijn favoriete p2p track!
[ Voor 15% gewijzigd door On_E op 11-12-2014 13:15 ]
Verwijderd
On_E schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:15:
[...]
Volgens Digital Foundry in mijn link hierboven is de framerate 30 zonder drops, ook na de weerseffecten, erg knap inderdaad.
Volgens mij kun je challenges sturen naar ''relevante'' spelers en clubs, denk dat dit spelers en clubs zijn die in de buurt van jouw tijd of club-punten staan?dvdkiwi schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:31:
Ondertussen heb ik echt geen idee waar al die andere club- en solo challenges vandaan komen... ik ken de mensen niet eens...
Geweldig hoe het water op je ruit reageert op de g-krachten in de bochten ed.Theo27 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:12:
DriveClub - The Kyle - Hennessey Venom - 1080p at…: http://youtu.be/veEJwYHkqOw
4K bitrate @ 1080p
Kwijl kwijl
Dat klinkt logisch...On_E schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:51:
[...]
Volgens mij kun je challenges sturen naar ''relevante'' spelers en clubs, denk dat dit spelers en clubs zijn die in de buurt van jouw tijd of club-punten staan?
[ Voor 69% gewijzigd door Superkiwi op 11-12-2014 18:03 ]
KLOPT!On_E schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 08:55:
Volgens mij hebben ze iets aangepast bij online racen, want ik spin amper nog als ik word aangetikt vanachteren... Scheelt een hoop ergernis!
PSN: ghpeet
Ach ja, zo'n eerste bocht is erg irritant ja maar gister ook twee fenomenale multiplayer potjes gespeeld met iemand die zich ook netjes gedraagd. Heel erg aan elkaar gewaagd en mijlen voor de rest uit samen 4 rondes gebattled met 1 tiende verschil op de finish. Dan is het echt wel een stuk spannender dan tegen AI of de klokdvdkiwi schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 20:43:
Nice!
Die eerste bocht geeft eigenlijk al aan waarom ik nooit racegames online speel
Eigenlijk zou je allemaal als "ghost" moeten rijden, waardoor je dus geen last hebt van gebeuk.
Maareh, jij rijdt bij time trials altijd zeer strakke tijden, die rij je toch niet met de volgcamera neem ik aan?
Gewoon extra genieten van die prachtige graphics.Freakster86 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 16:11:
Iemand enig idee of (en hoe) je de ruitenwissers sneller kunt laten gaan? Ik zie af en toe echt helemaal niks in de regen.
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton
Scrooge NL
Wat mij nog steeds niet duidelijk is, krijg ik deze DLC nu wel als ik de discversie gekocht heb en heb je de Seaseonpass alleen nodig voor de ps+ upgrade versie of moet ik die ook kopen wil ik alles krijgen?dvdkiwi schreef op donderdag 18 december 2014 @ 21:04:
Lol, niet alle DLC is gratis
Betaald dus.
Maar als je de season pass koopt krijg je maandelijks 2 nieuwe tour packs + nieuwe auto's.
Ik vind 24,99 dan helemaal niet duur
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Nee, weet ik, vandaar de vraagdvdkiwi schreef op donderdag 18 december 2014 @ 21:04:
Lol, niet alle DLC is gratis
Betaald dus.
Maar als je de season pass koopt krijg je maandelijks 2 nieuwe tour packs + nieuwe auto's.
Ik vind 24,99 dan helemaal niet duur
Enorm veel DriveClub games voor bodemprijzen op Marktplaats, echter wordt dit na de update van twee weken geleden wel wat minder. Het spel lijkt weer populairder te worden.bram1984 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:29:
Okay, heb het de laatste tijd niet meer helemaal gevolgd. Als ik DriveClub in de Store opzoek, dan is deze niet voor download beschikbaar. Die upgrade voor Plus leden kun je dus nog niet gebruiken vanwege de problemen? En de disc versie kost gewoon de volle mep, correct?
Als je DriveClub nu installeert kan je de eerste twee DLC's gratis downloaden (i.v.m. de ellende bij de release). voor € 25,00 staan ze soms in seal op MP. Als je toch geen echte racegamer bent, heb je die andere DLC's ook niet nodig, dan vermaak je je prima met wat de game standaard al biedt.bram1984 schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:39:
Zie het inderdaad. Die upgrade is ook iets van 50 piek geloof ik. Dat schiet dan ook niet. Ik ben niet echt een racegamer, dus geen zin om de jackpot te betalen. Echter doen de graphics me watertanden en dit soort games zijn cool om samen met vrienden te spelen.
Het gaat mij niet om die tours, die ga ik toch nooit uitspelen.ralph075 schreef op donderdag 18 december 2014 @ 22:21:
[...]
Nee, weet ik, vandaar de vraag
Voorlopig heb ik de eerste tours nog niet uitgespeeld, dus ik wacht sowieso met betaalde dlc's.
Hmm dus alleen effecten in single events? Beetje jammer.dvdkiwi schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 19:19:
De weersffecten zitten niet in de initiele single player tour
Bij de tourevents van de laatste DLC (Redline & Elements) is er wel weer geimplementeerd.
Als je toch van de weerseffecten wilt genieten zal je een single event moeten opstarten.
Als je in het menu van de tour zit, klik dan even op het winkelwagentje.
Kan je wat extra auto's en 2 extra tourpacks (Ignition & Photo-finish) gratis downloaden
Nee, ook in de tour events.bram1984 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 07:02:
[...]
Hmm dus alleen effecten in single events? Beetje jammer.
Met het oog op de "unbeatable" trophy dacht ik kat in het bakkie bij deze challenge.....ralph075 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 10:15:
Heb me gisteren stuk gebeten op een uitdaging van superkiwi...
Welkom! Volgens mij (ik ben ook nieuw) kan je clubchqllenges gewoon rijden. Het gaat uiteindelijk om de snelste clubtijd, door jou of een clubgenoot gereden. Als je door (gebrek aan) ervaring langzamer rijdt is dat dus geen probleem.Arno90 schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 19:25:
Inmiddels heb ik me ook aangesloten bij de club van dvdkiwi. Op welke manieren kan ik punten verzamelen voor de club? Ik zag dat je door gewoon de singeplayer te spelen ook al punten verdiend. Ook zag ik wat club challenges staan maar daar heb ik nog een te laag level voor?
Spelen jullie trouwens met stuur of controller?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq