Ik ben nu al een tijdje bezig met die Spyker Drift en het wil me maar gewoon niet lukken. Heeft iemand tips? Ik speel met de controller.
Ik ga ps+ editie kopen,kan ik gewoon online mee gamen? Dacht dat ik ergens las dat het niet kon..
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
PS+ editie is gewoon de normale versie.
Je kan dus alles
India? Handig om volgende keer het land er even bij te zetten; ik zoek me rot haha.
Vanmiddag even de Venom hotlap geprobeerd (in Time Trial mode).
Kwam na een ronde of 6 op 1:18, dat moet dus sneller gaan.
Ook de Ariel Atom unlocked, even in gereden, mooi plekje in de schuur gegeven. Wat een winkelwagentjesgedrag
Ik sta met de RUF CTR3 clubslport ook op nr 28 ergens, na 2x proberen.
Iets zegt me dat er nog niet zo heel veel mensen time trials hebben gedaan
Je kan dus alles
Ik ga eens wat rondjes rijden zo
India? Handig om volgende keer het land er even bij te zetten; ik zoek me rot haha.
Vanmiddag even de Venom hotlap geprobeerd (in Time Trial mode).
Kwam na een ronde of 6 op 1:18, dat moet dus sneller gaan.
Ook de Ariel Atom unlocked, even in gereden, mooi plekje in de schuur gegeven. Wat een winkelwagentjesgedrag
Ik sta met de RUF CTR3 clubslport ook op nr 28 ergens, na 2x proberen.
Iets zegt me dat er nog niet zo heel veel mensen time trials hebben gedaan
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 29-10-2014 19:08 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik heb wel meer van die vage tijden zien staan in de leaderboards van bepaalde tracks.
Tijden van onder de 40 seconden.... Hopelijk gaan ze daar nog iets aan doen, want volgens mij klopt daar niets van.
Tijden van onder de 40 seconden.... Hopelijk gaan ze daar nog iets aan doen, want volgens mij klopt daar niets van.
1:26.876 met de Maserati op Tamul Nadu 01.
4e wereldwijd
Ik weet niet waar ik nog tijd af moet halen...
Vind het een heel vervelende baan.
Mijn sectortijden zijn af en toe beter dan die van jou Oldzkoel, maar een perfecte ronde rijden lukt me niet...
Ik zie je ghost ergens halverwege wegrijden.
*edit*
Check maar.
De ghost ben jij
(na de eerste bocht in het zand was een klein foutje)
4e wereldwijd
Ik weet niet waar ik nog tijd af moet halen...
Vind het een heel vervelende baan.
Mijn sectortijden zijn af en toe beter dan die van jou Oldzkoel, maar een perfecte ronde rijden lukt me niet...
Ik zie je ghost ergens halverwege wegrijden.
*edit*
Check maar.
De ghost ben jij
(na de eerste bocht in het zand was een klein foutje)
[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 29-10-2014 20:25 ]
Verwijderd
In theorie wel, de praktijk wijst echter uit dat online de helft van de tijd niet werkt!Amaze86 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:05:
Ik ga ps+ editie kopen,kan ik gewoon online mee gamen? Dacht dat ik ergens las dat het niet kon..
Haha leuk om te zien! Je zit er vlak op inderdaad. Maar 3 tiende! Je gaat veel meer voordeel halen uit dat stuur bij pCARS. Wel fijn dat er weinig verschil in zit bij deze game voor de mensen zonder stuur. Derde bocht wat meer aan de binnenkant blijven en je hebt me
Wel knap dat je nog zo dicht bij komt met die cockpitview, ik zou 3 seconden langzamer rijden. Het is wel echter, maar ik mis het overzicht dan.
[ Voor 21% gewijzigd door power_user op 29-10-2014 21:09 ]
PSN: Oldzkoel
Kon ik maar ook racen niemand die shareplay wil testen?
Experience is what you get when you don't get what you want.....
Ja je komt veel van dat soort rare tijden tegen in de leaderboards. Ze wijken gelukkig zover af dat je t meteen ziet. Mijn tijd in dat schema klopt ook niet. Heb alle sterren, zou dus een tijd onder de 2:28 moeten staan. Zal wel met serverproblemen te maken hebben destijds.Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:49:
Laatste rally van canada.. 0:47,184... Cheater?!
Ik vond 2:25 al rap (2 kleine foutjes).
Jij rijdt altijd bumper?power_user schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:01:
Haha leuk om te zien! Je zit er vlak op inderdaad.
Ik schakel op de toerenteller, dus moet wel cockpit rijden
Ben ook niet anders gewend dan deze view.
Ik ga er binnenkort (van het weekend wellicht) weer even voor zitten.
Maar ik betwijfel of ik nog iets van die tijd af ga halen
Het levelen gaat ook wel lekker op deze manier; heb pas 98 tour sterren maar toch al lvl29
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 11:37:
Net een update naar 1.05, was 160 mb groot dus zal vast iets met zich meebrengen!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ja ik rij altijd bumper. Vroeger niet, bij de hele oude NFS games op de pc. Dan had ik helemaal geen auto in beeld. Bij deze game vind ik het overzicht te beperkt in cockpitview. Net ff DC getest na de update. Eerste poging om een server te joinen. (T) ERROOORRRRR. Niet alles is gefixt dus.....
Update:
En na de eerste race meteen weer een error waardoor de punten er niet bij op komen. Erg jammer.
Had stiekem ook hoop op de weerupdate, zal nog ff duren ben ik bang.
Update:
En na de eerste race meteen weer een error waardoor de punten er niet bij op komen. Erg jammer.
Had stiekem ook hoop op de weerupdate, zal nog ff duren ben ik bang.
[ Voor 23% gewijzigd door power_user op 30-10-2014 13:22 ]
Hahah ongelooflijk... die lui die moeten zich toch ook echt de haren uit het hoofd trekken daar.
Wat een gepruts om een stabiele verbinding tot stand te brengen zeg, vrij bizar.
Wat een gepruts om een stabiele verbinding tot stand te brengen zeg, vrij bizar.
Begrijp van een kennis ook dat het nog steeds geen verschil maakt in de online stabiliteit

[ Voor 5% gewijzigd door ksborg op 30-10-2014 14:33 ]
Er moet gewoon iets compleet fout gegaan zijn in de code, als het ''gewone'' serverproblemen waren was het allang opgelost.Nasty Nate schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 14:14:
Hahah ongelooflijk... die lui die moeten zich toch ook echt de haren uit het hoofd trekken daar.
Ja ok maar dan denk ik: ze zitten daar met een compleet team, het is acht oktober en het spel komt uit.On_E schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 14:43:
[...]
Er moet gewoon iets compleet fout gegaan zijn in de code, als het ''gewone'' serverproblemen waren was het allang opgelost.
Ineens blijkt er iets grondig fout te zijn, daar zoek je vervolgens drie weken met man en macht praktisch 24/7 naar (neem ik toch aan?) en dan breng je na ruim drie weken een nieuwe patch uit... en??
NOPE
Dit is de 5e update al inclusief de day 1 update he.Nasty Nate schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:00:
[...]
Ja ok maar dan denk ik: ze zitten daar met een compleet team, het is acht oktober en het spel komt uit.
Ineens blijkt er iets grondig fout te zijn, daar zoek je vervolgens drie weken met man en macht praktisch 24/7 naar (neem ik toch aan?) en dan breng je na ruim drie weken een nieuwe patch uit... en??
NOPE
Daarbij is het nu al veel beter dan 3 weken terug, het is niet alsof het nog steeds allemaal niet werkt.
Ik heb gisteravond voor deze update nog meerdere online races achter elkaar kunnen doen bv, mijn tijden staan vrijwel altijd direct op de leaderboards nu, ghosts doen het 9 van de 10 keer...
Dat was allemaal niet zo in de eerste week.
Verwijderd
Nou ik had het dus twee dagen geleden geprobeerd. 1 race gedaan. 10-15 man joinden het spel (weet even niet meer hoeveel, niet echt relevant verder). Uiteindelijk startte ik met 2(!) andere mensen uiteindelijk de race. Het duurde denk ik 5 minuten voordat we überhaupt konden beginnen.On_E schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:13:
[...]
Dit is de 5e update al inclusief de day 1 update he.
Daarbij is het nu al veel beter dan 3 weken terug, het is niet alsof het nog steeds allemaal niet werkt.
Ik heb gisteravond voor deze update nog meerdere online races achter elkaar kunnen doen bv, mijn tijden staan vrijwel altijd direct op de leaderboards nu, ghosts doen het 9 van de 10 keer...
Dat was allemaal niet zo in de eerste week.
Dat is al vrij bizar. Daarna was de server helemaal niet meer beschikbaar, en kon ik dus niet eens meer online.
Ik heb dus een ander beeld, "af en toe eens kunnen racen" is niet voldoende.
Het verschilt ook nog teveel, ene avond is beter dan de ander.Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:17:
[...]
Nou ik had het dus twee dagen geleden geprobeerd. 1 race gedaan. 10-15 man joinden het spel (weet even niet meer hoeveel, niet echt relevant verder). Uiteindelijk startte ik met 2(!) andere mensen uiteindelijk de race. Het duurde denk ik 5 minuten voordat we überhaupt konden beginnen.
Dat is al vrij bizar. Daarna was de server helemaal niet meer beschikbaar, en kon ik dus niet eens meer online.
Ik heb dus een ander beeld, "af en toe eens kunnen racen" is niet voldoende.
Maar er zit wel verbetering in steeds, dat wilde ik eigenlijk zeggen.
Verwijderd
Ah joh, dit weekend lekker de alpha van evolve spelen, over 3 weken GTA 5. Driveclub zal ergens eind december/ begin januari vast wel stabiel draaien? Way to go Sony.
Als je het niet erg vindt blijf ik gewoon DC spelen.Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:37:
Ah joh, dit weekend lekker de alpha van evolve spelen, over 3 weken GTA 5. Driveclub zal ergens eind december/ begin januari vast wel stabiel draaien? Way to go Sony.
+1On_E schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:42:
[...]
Als je het niet erg vindt blijf ik gewoon DC spelen.
Zojuist de limited edition van Project Cars besteld, dus Driveclub zit zeker nog tot maart in mijn PS4
Driveclub blijft uitdagend, maar ik denk dat ik de volgende keer dat ik speel maar gewoon de kabel uit de PS4 trek. Erger ik me er ook niet aan... Project Cars speel ik al op de PC, heerlijk
. Assetto Corsa staat ook klaar. En dan in december nog The Crew. Pff, blij dat ik GTA 5 niet meer hoef te spelen, want kom tijd tekort 
Edit: stiekum wel benieuwd hoe GTA 5 op de PS4 gaat zijn hoor, maar om er nog eens weer 50+ uur in te steken terwijl ik er op de PS3 al lang en breed doorheen ben...
Edit: stiekum wel benieuwd hoe GTA 5 op de PS4 gaat zijn hoor, maar om er nog eens weer 50+ uur in te steken terwijl ik er op de PS3 al lang en breed doorheen ben...
[ Voor 20% gewijzigd door ksborg op 30-10-2014 15:50 ]
Verwijderd
GTA V hier op xbox en binnenkort op PS4.
Had xbox aan maatje uitgeleend, sinds een maand weer terug, maar wacht liever om hem op de PS4 uit te spelen!
was ongeveer op 20-30% ofzo? die heist met die onderzeeër gedaan, verder niet zoveel.
Had xbox aan maatje uitgeleend, sinds een maand weer terug, maar wacht liever om hem op de PS4 uit te spelen!
was ongeveer op 20-30% ofzo? die heist met die onderzeeër gedaan, verder niet zoveel.
Fijn, na de update van DC 1.05 geinstalleerd te hebben krijg ik constant de CE-34878-0 error tijdens het opstarten! Zodra ik het spel opnieuw installeer zonder de update werkt die prima, maar zodra die de update weer installeert weer hetzelfde verhaal. Om te janken dit..
https://www.facebook.com/...ial/posts/718571408227222
Message from Shuhei Yoshida - President of World Wide Studios
Hi everyone,
I wanted to provide you with the latest update on DRIVECLUB. Unfortunately, the road to launch has been a little rocky, and we are truly sorry that so many of you have not been able to enjoy everything that we had hoped DRIVECLUB would deliver.
We have been listening to your feedback and realize that patience understandably is running out. Evo is working around the clock to close the gap, and we have deployed additional engineering resources to help resolve the remaining issues as soon as possible. Unfortunately, the time frames required to roll out the fully connected experience will be longer than anticipated and we do not have an exact time frame for when they will be resolved. We will continue to update you on progress and you can find the latest info on the DRIVECLUB Facebook page.
We are also very conscious that we have disappointed so many of you who were looking forward to playing the promised PS Plus Edition. Our first priority is to provide you with the best possible experience while playing DRIVECLUB. With the high volume of new players and additional server load the PS Plus Edition is anticipated to bring, we are currently not confident that we can guarantee the best online experience. Until we can ensure that everyone can enjoy the full social connected online experience, we will be postponing the release of the PS Plus Edition until further notice.
On behalf of WWS we are enormously grateful for your patience and we thank you for the continued support and encouragement. Again, we sincerely apologize for the delay. We are committed to giving you the best racing experience on PS4 – it’s taking a little longer than we hoped.
Thanks,
Shu
Geen duikboot gezien in GTA, dan was ik zeker ook nog niet ver... BeterVerwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:19:
GTA V hier op xbox en binnenkort op PS4.
DC blijf ik er gewoon naast spelen. Gewoon een leuke arcade racer om ook tussendoor eens op te pakken.
Verwijderd
dikke middelvinger naar die prutsers, net met wat clubmaten 1,5 uur geprobeerd samen te racen, we hebben 3 potjes kunnen doen waarbij 2 van de 4 of 3 van de 4 in dezelfde game zaten

Ze hebben wel mazzel dat Project Cars is uitgesteld want anders lag deze game over 3 weken bij iedereen in de container.
^^ Dat is inderdaad wel hun geluk verwacht ik ja. Er is verder geen keus qua racers op de PS4 dus grote kans dat Driveclub tijdens de feestdagen alsnog als warme broodjes over de toonbank vliegt en ze hun doelstellingen qua sales zelfs nog gaan halen ook, hoe bizar het ook klinkt.
Ik vind de core game echt heel tof maar het is echt te gek voor woorden hoe zo'n grote fuck up heeft kunnen gebeuren. Ik zou echt heel graag willen weten hoe de hele development cycle van de game er de afgelopen 2 jaar uit heeft gezien, laat ze maar eens open kaart spelen. We zullen het echter denk ik nooit te weten komen.
Het kan bijna niet anders dan dat ze op vele aspecten van het spel tijdens het traject gewoon van scratch code zijn gaan schrijven of meningsverschillen hadden en het steeds over een andere boeg hebben gegooid o.i.d. en het extra jaar uitstel daardoor eigenlijk nog te weinig was. Ik bedoel, ze weten bij Evolution na die 3 delen Motorstorm toch wel hoe multiplayer in elkaar steekt? Het feit dat ze zelfs ruim 3 weken na release nog steeds de problemen niet opgelost hebben of überhaupt weten wat er nu fout zit in hun code is bijna niet voor te stellen.
Ik vind de core game echt heel tof maar het is echt te gek voor woorden hoe zo'n grote fuck up heeft kunnen gebeuren. Ik zou echt heel graag willen weten hoe de hele development cycle van de game er de afgelopen 2 jaar uit heeft gezien, laat ze maar eens open kaart spelen. We zullen het echter denk ik nooit te weten komen.
Het kan bijna niet anders dan dat ze op vele aspecten van het spel tijdens het traject gewoon van scratch code zijn gaan schrijven of meningsverschillen hadden en het steeds over een andere boeg hebben gegooid o.i.d. en het extra jaar uitstel daardoor eigenlijk nog te weinig was. Ik bedoel, ze weten bij Evolution na die 3 delen Motorstorm toch wel hoe multiplayer in elkaar steekt? Het feit dat ze zelfs ruim 3 weken na release nog steeds de problemen niet opgelost hebben of überhaupt weten wat er nu fout zit in hun code is bijna niet voor te stellen.
het zorgt er in iedergeval voor dat ik die game niet meer ga kopen en het geld uitgeef aan een andere game. 
De PS+ versie zie ik dit jaar toch niet meer komen denk.
De PS+ versie zie ik dit jaar toch niet meer komen denk.
Verwijderd
Btw nog een tip: tarik had een corrupt save. Level houd je, maar je bent wel al je sterren/ rondetijden kwijt. Zodra je op 225 sterren zit dus ff een extra backup maken ofzo! Kwam door de v1.05 update. Erg zuur als je dat hebt, weer een faal van (d)evolution als je 't mij vraagt
Nice, congrats! 
Ik zit pas op 98 sterren dus heb nog even om te oefenen :;)
Vanmiddag eerst maar eens die Maserati van Oldzkoel proberen te verbeteren
Ik zit pas op 98 sterren dus heb nog even om te oefenen :;)
Vanmiddag eerst maar eens die Maserati van Oldzkoel proberen te verbeteren
Vandaag ook eindelijk de venom hotlap met 3 sterren behaald
Ik zoek nog een leuke club iemand nog suggesties?
Ja want ik leg een arcade racer aan de kant voor een sim racer.Unbreukable schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 21:21:
Ze hebben wel mazzel dat Project Cars is uitgesteld want anders lag deze game over 3 weken bij iedereen in de container.
Ik zoek nog mensen in mn Club, tot nu zitten we er met slechts 3 tweakers.rovhan schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:49:
Vandaag ook eindelijk de venom hotlap met 3 sterren behaaldIk zoek nog een leuke club iemand nog suggesties?
Club heet Monster1 Racing.
Mn PSN naam is Monjo.
PSN: Monjo
Momenteel zit ik op 123 sterren. Mooie game, en alles lijkt wel te halen. Wat heb ik een hekel aan die schemer en nacht races, ik ben nu bezig met de Pro races, maar het lijkt wel schering en inslag. Na een paar van die races heb ik die schemer en nacht races wel gezien, het ziet er mooi uit, maar je hebt gewoon het gevoel dat je niet maximaal kan gaan.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik heb hier hetzelfde probleem. Wat is nu de exacte oplossing? Game helemaal opnieuw installeren en save games verwijderen?Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 22:30:
Btw nog een tip: tarik had een corrupt save. Level houd je, maar je bent wel al je sterren/ rondetijden kwijt. Zodra je op 225 sterren zit dus ff een extra backup maken ofzo! Kwam door de v1.05 update. Erg zuur als je dat hebt, weer een faal van (d)evolution als je 't mij vraagt
psn: t-zakje
Verwijderd
Geen idee, maar je sterren ben je sowieso kwijt volgens mijSebastiaan92 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 17:39:
[...]
Ik heb hier hetzelfde probleem. Wat is nu de exacte oplossing? Game helemaal opnieuw installeren en save games verwijderen?

Update heeft het probleem inmiddels verholpen.
psn: t-zakje
Voor wie net als ik vooral aan het driften is om platinum te halen misschien een leuke uitdaging:
India - Tamil Nadu 2
Ferrari FF
11.027 punten
India - Tamil Nadu 2
Ferrari FF
11.027 punten
Dat ziet er aardig uit! 
1 miljoen moet je hebben voor de trophy toch?
1 miljoen moet je hebben voor de trophy toch?
Ja, daar zit ik al heel lang overheen geloof ik 
Ik moet de volgende twee gouden nog:
- Welcome To The Limit - Reach Driver Level 50.
- Credit Where It's Due - Max out one of each Gameplay, Game Mode, Vehicle and Event Accolades.
Voor die laatste probeer ik Driften en India te maxen, gameplay en vehicle heb ik al max.
Ook moet ik de online trophys die nu nog uitstaan nog.
Ik moet de volgende twee gouden nog:
- Welcome To The Limit - Reach Driver Level 50.
- Credit Where It's Due - Max out one of each Gameplay, Game Mode, Vehicle and Event Accolades.
Voor die laatste probeer ik Driften en India te maxen, gameplay en vehicle heb ik al max.
Ook moet ik de online trophys die nu nog uitstaan nog.
Verwijderd
Damn netjes gereden kerel! Dat is 1,5 keer wat je nodig had voor 3 sterren daar ofzo?jongf7 schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 12:04:
Voor wie net als ik vooral aan het driften is om platinum te halen misschien een leuke uitdaging:
India - Tamil Nadu 2
Ferrari FF
11.027 punten
[video]
Denk dat ie z'n highscore nog maar even moet checkenVerwijderd schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 13:49:
[...]
Damn netjes gereden kerel! Dat is 1,5 keer wat je nodig had voor 3 sterren daar ofzo?
Edit:
[ Voor 11% gewijzigd door power_user op 01-11-2014 17:37 ]
Eindelijk deze track gehaald met de snelste rondetijd (voor de 3 sterren ten minste)
Ik stond er van te kijken dat ik tegelijkertijd tegen m'n eigen ghost als die van een ander racete, maar eindelijk liet ik ze allebij een poepie ruiken 
[YouTube: http://youtu.be/S2oyPISF68E]
[YouTube: http://youtu.be/S2oyPISF68E]
Verwijderd
Die livery van tarik is dik man, goed dat we die nu hebben! Lachen om ook dat emblem te zien, alleen jammer dat deze drift alleen bochten naar rechts heeftpower_user schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 17:20:
[...]
Denk dat ie z'n highscore nog maar even moet checken
Edit:
[video]
Verder:
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2014 19:47 ]
Weer even bezig geweest met de Maserati op Tamul.
Sector 1 ben ik soms wat sneller dan Oldzkoel
(ik zie ook de melding [in groene letters] -00.00.143 Oldzkoel in beeld na sector 1).
Sector 2 nagenoeg gelijk. Sector 3 loopt ie weg.

Hoe het precies zit met die target tijden en the "best" tijden..... iemand die het weet?
Mijn gok:
Target zijn denk ik mijn sectortijden van mijn snelste ronde deze sessie, tov die van Oldzkoel in zijn beste ronde.
Best zijn mijn snelste sectortijden deze sessie, over alle ronden bekeken, tov de sectortijden van Oldzkoel in zijn snelste ronde.
Klopt dit?
*edit*
Zojuist de semi-pro cup afgerond, maar man man wat word ik schijtziek van de klote AI.
Dit is gewoon niet leuk meer...
Sector 1 ben ik soms wat sneller dan Oldzkoel
(ik zie ook de melding [in groene letters] -00.00.143 Oldzkoel in beeld na sector 1).
Sector 2 nagenoeg gelijk. Sector 3 loopt ie weg.

Hoe het precies zit met die target tijden en the "best" tijden..... iemand die het weet?
Mijn gok:
Target zijn denk ik mijn sectortijden van mijn snelste ronde deze sessie, tov die van Oldzkoel in zijn beste ronde.
Best zijn mijn snelste sectortijden deze sessie, over alle ronden bekeken, tov de sectortijden van Oldzkoel in zijn snelste ronde.
Klopt dit?
*edit*
Zojuist de semi-pro cup afgerond, maar man man wat word ik schijtziek van de klote AI.
Dit is gewoon niet leuk meer...
[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 02-11-2014 21:26 ]
Nice!power_user schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 17:20:
[...]
Edit:
[video]
Ik zal me er op korte termijn maar weer aan zetten
Zondag de laatste 'haalbare' trophys binnen (oa. lvl 50)!
Nu alleen de 3 nog die nu niet kunnen omdat benodigde dingen nog niet aanstaan in de servers.
Dan zou ik mijn eerste platinum ooit hebben, terwijl ik toch al wel sinds de ps2 mee loop.
Wat is Bumperklevers weer goed bezig zeg..power_user schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 17:20:
[...]
Edit:
[video]
Vind de livery ook echt iets hebben. Heb inderdaad ingesteld dat de logo enkel aan de linkerkant van de auto zichtbaar is. Kan er ook wel voor zorgen dat die aan beide kanten zichtbaar is?Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 19:45:
[...]
Die livery van tarik is dik man, goed dat we die nu hebben! Lachen om ook dat emblem te zien, alleen jammer dat deze drift alleen bochten naar rechts heeft![]()
Verder:
[ Voor 44% gewijzigd door TRK op 03-11-2014 12:18 ]
Ik lees net dat mensen met de digitale versie hun geld terug kunnen krijgen vanwege alle problemen tijdens en rond de release. Je krijgt je aankoop-bedrag terug in je PSN account. Mooi lullig voor de mensen (zoals ik) die 'm fysiek gekocht hebben....
[ Voor 19% gewijzigd door Maichel op 03-11-2014 14:10 ]
PSN: Maichel
Wil je je geld terug dan?
Ander vraagje:
Je kan nergens je lap tijden zien tijdens een race toch?
Enkel als de race klaar is zie je je beste rondetijd, of heb ik het mis?
Ander vraagje:
Ja, als dat kan wel.dvdkiwi schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:20:
Wil je je geld terug dan?
Ander vraagje:
Dat mogen jullie vinden 
Succes.
Marussia drift..... Wie de fuk heeft dat verzonnen???
Drama zo moeilijk!
Soms tellen de mooiste drifts als 0 punten en de raarste half-achterwaartse glijpartijen (als je bijvoorbeeld de drift verliest en je schuift letterlijk dwars over de baan, om vervolgens soort van achteruit te glijden) als 2,000 punten.
Het wordt nu wel erg frustrerend
Zelfde bocht, zelfde snelheid, zelfde hoek, zelfde handrem... de ene keer een mooie drift, de andere keer zegt het spel Fuck Jou en ik zit in de vangrail.
Het lijkt wel of het grotendeels op geluk aankomt.
Tof spel, maar zoooooo frustrerend.
Het is nog erger dan Gran Turismo wat dat betreft. Zelfs de AI en de bijhorende penalties waren in GT nog liever voor je.
Succes.
Drama zo moeilijk!
Soms tellen de mooiste drifts als 0 punten en de raarste half-achterwaartse glijpartijen (als je bijvoorbeeld de drift verliest en je schuift letterlijk dwars over de baan, om vervolgens soort van achteruit te glijden) als 2,000 punten.
Zelfde bocht, zelfde snelheid, zelfde hoek, zelfde handrem... de ene keer een mooie drift, de andere keer zegt het spel Fuck Jou en ik zit in de vangrail.
Het is nog erger dan Gran Turismo wat dat betreft. Zelfs de AI en de bijhorende penalties waren in GT nog liever voor je.
[ Voor 88% gewijzigd door Superkiwi op 03-11-2014 15:33 ]
Hmm dat had ik met die Ferrari drift ook. Ik deed voor mn gevoel niets anders maar soms gaat t perfect en soms drift je niet eens, of bijna niet. Zal heus wel ergens aan liggen maar voor mn gevoel deed ik niets andersdvdkiwi schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:47:
Dat mogen jullie vinden
Succes.
Drama zo moeilijk!
Ik snap er niks van...
Soms haal ik goede punten en heb ik in de laatste bocht nog maar 800 puntjes nodig.
Maar op een of andere manier krijg ik er dan maar een stuk of10, omdat de drift "niet telt" of zoiets.
Ik wordt er gek van.
Soms haal ik goede punten en heb ik in de laatste bocht nog maar 800 puntjes nodig.
Maar op een of andere manier krijg ik er dan maar een stuk of10, omdat de drift "niet telt" of zoiets.
Ik wordt er gek van.
Ik vermaak mij prima met driveclubMaichel schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:09:
Ik lees net dat mensen met de digitale versie hun geld terug kunnen krijgen vanwege alle problemen tijdens en rond de release. Je krijgt je aankoop-bedrag terug in je PSN account. Mooi lullig voor de mensen (zoals ik) die 'm fysiek gekocht hebben....
PSN: ghpeet
Ik herken je frustratie, maar de lijn tussen het compleet opfokken en een mooie drift is heel erg dun. Op een gegeven moment had ik het door en toen haalde ik gewoon 3 keer achter elkaar die Marussia drift met twee vingers in de neus. Gewoon je even kwaad maken en het blijven proberen.dvdkiwi schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:47:
Dat mogen jullie vinden
Succes.
Drama zo moeilijk!
PSN: Sluuz
Ik probeer het al minstens 40 keer nu....
Beste score 8620, maar die drift waardoor ik die score kreeg krijg ik niet meer voor elkaar.
Ik blijf erbij dat het spel de raarste dingen als drift ziet (achteruit glijden, really??) en sommige drifts niet eens punten voor geeft.
Maar goed, ik blijf proberen.
Stem kapot, maar 3 sterren zullen er komen
Beste score 8620, maar die drift waardoor ik die score kreeg krijg ik niet meer voor elkaar.
Ik blijf erbij dat het spel de raarste dingen als drift ziet (achteruit glijden, really??) en sommige drifts niet eens punten voor geeft.
Maar goed, ik blijf proberen.
Stem kapot, maar 3 sterren zullen er komen
Ik zal thuis eens kijken, maar volgens mij heb ik die bij de eerste keer gehaald op 3 sterren... Was dat dan geluk?dvdkiwi schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:47:
Dat mogen jullie vinden
Succes.
Drama zo moeilijk!
Overigens de Venom Hot lap na een kwartiertje prutsen ook gehaald... Ineens valt alles op z'n plek. Elke keer nét 0,2s erboven... En dan ineens bijna 0,5 eronder. Zo vreemd altijd (maar wijkt niets af van andere race games)
[ Voor 10% gewijzigd door ksborg op 03-11-2014 16:51 ]
Geen idee. Misschien ben jij gewoon heel goed 
Eindelijk gehaald
Het heeft me 2-1/2 uur gekost en 300,000 drift fame punten opgeleverd, maar hij is binnen.
En dan ook gelijk met bijna 1,000 punten meer...
De laatste bocht geeft goed aan wat ik bedoel; ik sta al bijna achterstevoren en nog blijven de punten doortellen.
[YouTube: http://youtu.be/XtRWCroyjJw]
Eindelijk gehaald

Het heeft me 2-1/2 uur gekost en 300,000 drift fame punten opgeleverd, maar hij is binnen.
De laatste bocht geeft goed aan wat ik bedoel; ik sta al bijna achterstevoren en nog blijven de punten doortellen.
[YouTube: http://youtu.be/XtRWCroyjJw]
Het is dan ook slechts een arcade spelletje hèdvdkiwi schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:57:
Nickname does not reflect reality
Die drifts is bij mij één van de weinige dingen (samen met de hot laps waar je al rijdend begint) één van de weinige dingen die voor mij "makes a lot of sense" zijn
Ik haal niet de top-10 ranking scores, maar alles wat ik daar doe werkt naar mijn idee wel naar behoren.
Die brakkige server verbinding daarentegen, mwoah… daar mogen ze nog wel wat aan doen. En er zijn enkele banen waar je als je met de zijkant van je neus de vangrail raakt, dat je auto vastgelijmd lijkt te zijn. Soms raak ik onder een hoek van bijvoorbeeld 5° de vangrail omdat ik wat te hard rijdt, en dan draait hij ondanks dat ik tegenstuur, tóch ineens 180° de rondte in. Dat zijn dan net weer dingen waarvan ik helemaal niets snap.
Maar ik merk gelukkig wel bijna om de dag verbetering in de banen en servers, dus dat helpt voor mij wel veel
@Dvdkiwi… onze club is alweer level 17-18 geloof ik!!
Die brakkige server verbinding daarentegen, mwoah… daar mogen ze nog wel wat aan doen. En er zijn enkele banen waar je als je met de zijkant van je neus de vangrail raakt, dat je auto vastgelijmd lijkt te zijn. Soms raak ik onder een hoek van bijvoorbeeld 5° de vangrail omdat ik wat te hard rijdt, en dan draait hij ondanks dat ik tegenstuur, tóch ineens 180° de rondte in. Dat zijn dan net weer dingen waarvan ik helemaal niets snap.
Maar ik merk gelukkig wel bijna om de dag verbetering in de banen en servers, dus dat helpt voor mij wel veel
@Dvdkiwi… onze club is alweer level 17-18 geloof ik!!
Wat ik niet snap is als zo´n tussen stukje hebt en je moet een gemiddelde snelheid halen er klanten zijn met zo´n 3000km per uur

PSN: ghpeet
Die 3,000km/u zijn waarschijnlijk driftpunten.
Verkeerde challenge aangemaakt door het spel
We zijn lvl18 ondertussen Flabber
Gaat lekker met de puntjes!
Ik krijg ook nog steeds "pre-order bonus" fame punten.
Geen idee hoe lang ik die nog krijg, maar het is wel lekker levelen zo
Had ook niet verwacht ze te krijgen want ik heb de game vanaf marktplaats
*lvl 32 nu, lijkt erop alsof het afgelopen is met de pre-order bonuspunten*
Verkeerde challenge aangemaakt door het spel
We zijn lvl18 ondertussen Flabber
Gaat lekker met de puntjes!
Ik krijg ook nog steeds "pre-order bonus" fame punten.
Geen idee hoe lang ik die nog krijg, maar het is wel lekker levelen zo
Had ook niet verwacht ze te krijgen want ik heb de game vanaf marktplaats
*lvl 32 nu, lijkt erop alsof het afgelopen is met de pre-order bonuspunten*
[ Voor 42% gewijzigd door Superkiwi op 03-11-2014 17:20 ]
Hier level 25 bij Dutch Avengers 20.000.000 punten. Zou leuk zijn als we een x de clubs tegen elkaar kunnen laten racen.
Scrooge NL
@Theo27; zo nou, inderdaad! 2 clubs van 6 man tegen elkaar, of 3 van elk en dan 4 clubs tegen elkaar… geweldig zou dat zijn! 
Van mij mogen ze zo snel mogelijk de stabiliteit van hun servers op een acceptabel niveau krijgen, en dan snel die challenges activeren!
@dvdkiwi; Ohja, dat klopt! Gister toen ik nog even zat te racen zag ik 'm naar lvl18 gaan. Ben zelf geloof ik level 32 nu, dus nog een paar levels en dan kan ik met die McLaren P1 (met Kers e.d.) gaan racen. Eens kijken hoe dat bevalt!
Van mij mogen ze zo snel mogelijk de stabiliteit van hun servers op een acceptabel niveau krijgen, en dan snel die challenges activeren!
@dvdkiwi; Ohja, dat klopt! Gister toen ik nog even zat te racen zag ik 'm naar lvl18 gaan. Ben zelf geloof ik level 32 nu, dus nog een paar levels en dan kan ik met die McLaren P1 (met Kers e.d.) gaan racen. Eens kijken hoe dat bevalt!
Wat betreft drift evenementen, je krijgt meteen geen punten meer als je geen wiel op het asfalt hebt.
Misschien dat dat het voor sommige duidelijker maakt.
Bij driften in andere races gaan de punten ook buiten de baan door.
Misschien dat dat het voor sommige duidelijker maakt.
Bij driften in andere races gaan de punten ook buiten de baan door.
Dat was me wel duidelijk, je moet op de weg driften.
En ook nog met redelijke snelheid, anders telt het niet.
Gelukkig hoef ik enkel nog de Pagani drift, maar zover ben ik nog niet.
Kan ik gelijk de laatste 200,000 drift punten voor de trophy halen.
Wat wel grappig is:
Bij favorite voertuig staat nu de Marussia, bij favorite track Putre.
En dat terwijl ik er voor vandaag niet op/mee gereden had en er sinds vandaag echt een hekel aan heb
Het zou beter zijn dat je zelf je favoriet aan kan geven.
En ook nog met redelijke snelheid, anders telt het niet.
Gelukkig hoef ik enkel nog de Pagani drift, maar zover ben ik nog niet.
Kan ik gelijk de laatste 200,000 drift punten voor de trophy halen.
Wat wel grappig is:
Bij favorite voertuig staat nu de Marussia, bij favorite track Putre.
En dat terwijl ik er voor vandaag niet op/mee gereden had en er sinds vandaag echt een hekel aan heb
Het zou beter zijn dat je zelf je favoriet aan kan geven.
Goodluck with thatGelukkig hoef ik enkel nog de Pagani drift, maar zover ben ik nog niet.
De Pagani drift was echt killing haha.
Zelf level 38 nu.
Scrooge NL
Verwijderd
ik heb met mijn club een whatsapp groep om te kijken wanneer we samen kunnen rijden, als je wilt kun je een invite krijgen en kunnen we met de 2 clubs samen rijden? stuur maar PM als je interesse hebtTheo27 schreef op maandag 03 november 2014 @ 17:21:
Hier level 25 bij Dutch Avengers 20.000.000 punten. Zou leuk zijn als we een x de clubs tegen elkaar kunnen laten racen.
We krijgen Japan als nieuwe locatie.
Japan is coowl 
Stiekem hoop ik nog op de Nordschleife.
Lijkt me fantastisch met dit rijgedrag
(geen sarcasme)
Maar loze hoop denk ik
Lijkt me fantastisch met dit rijgedrag
Maar loze hoop denk ik
Viel mee. De Zonda drift niet echt, dus je moet alles lomp doen. Dan word het ineens best makkelijk.Theo27 schreef op maandag 03 november 2014 @ 18:30:
[...]
Goodluck with that![]()
De Pagani drift was echt killing haha.
Zelf level 38 nu.
Maar goed, heb met vrienden ook al dermate veel gedrift in single race mode dat het inmiddels wel bekend is hoe het werkt.
Ja zo moet je punten halen. Over dwars over de finish, optimaler kan het nietdvdkiwi schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:57:
Geen idee. Misschien ben jij gewoon heel goed
Eindelijk gehaald![]()
[video]
Hier de bron trouwens nog, ook te zien in het filmpje zijn de photo en replaymode en blijkbaar kun je binnenkort de touchpad gebruiken om jezelf terug op de track te zetten. 
YouTube: DRIVECLUB™ - Detailed Weather & Photo Mode Demonstration
YouTube: DRIVECLUB™ - Detailed Weather & Photo Mode Demonstration
Ik zit het filmpje nog te kijken, maar het water op de weg is wel ontzettend mooi gedaan 
In GT was ik al onder de indruk van de regen, maar dit gaat nog een stapje verder.
Wat ik alleen niet snap: hoe houden zij die Ariel Atom zo strak op de weg?
Ik vind 'm echt als een winkelwagentje met kapot voorwiel rijden
Ben nu met een race bezig met als eis: "complete a clean lap".
Are you fucking kidding me??? Duivels dat soort eisen.
Waar ik ook rij, overal is wel een AI te vinden die mij een tik geeft. Weg clean lap.
Niet vergeten vlak voor het einde restart round te doen, anders mag ik het hele kampioenschap opnieuw gaan doen
In GT was ik al onder de indruk van de regen, maar dit gaat nog een stapje verder.
Waar ik ook rij, overal is wel een AI te vinden die mij een tik geeft. Weg clean lap.
Niet vergeten vlak voor het einde restart round te doen, anders mag ik het hele kampioenschap opnieuw gaan doen
[ Voor 64% gewijzigd door Superkiwi op 04-11-2014 11:45 ]
Verwijderd
licentiekosten van nordschleife staat gelijk aan 3 circuits. altijd lastig punt geweest bij racegames, zou wel episch zijn idd!dvdkiwi schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:04:
Japan is coowl
Lijkt me fantastisch met dit rijgedrag(geen sarcasme)
Maar loze hoop denk ik
Als je hem achteraf nog een keer wil halen (tijdens het kampioenschap lekker laten zitten) kun je de AI gewoon weg laten rijden aan het begin natuurlijkdvdkiwi schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:40:
Ik zit het filmpje nog te kijken, maar het water op de weg is wel ontzettend mooi gedaan
Sommige sterren zijn bijna niet in 1 poging te halen.
Gewoon bij de start 1 minuut wachten en dan op je gemakje een rondje rijdendvdkiwi schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:40:
Heb 'm ondertussen gehaald 
Ik had de sterren al, dus ben inderdaad even achteraan gaan rijden na een restart.
Wat ben ik blij dat alle sterren cumulatief zijn
Ben net klaar met de Italy VS Germany championship (prof). Dat was wel even heftig!
De Pagani Zonda genomen, wat al een redelijk zenuwachtig bakkie is, en de eerste race 3e afgesloten.
Smal circuit, niet echt geschikt voor zulke wagens imo.
De tweede race 1e geworden, dus maar net aan 1e in het kampioenschap
Ik krijg nog steeds na ieder event dubbele punten vanwege de pre-order bonus...
Niet erg, want zo ben ik nu lvl35, met ongeveer 3/4 van de tour pas gedaan te hebben
Ik had de sterren al, dus ben inderdaad even achteraan gaan rijden na een restart.
Wat ben ik blij dat alle sterren cumulatief zijn
Ben net klaar met de Italy VS Germany championship (prof). Dat was wel even heftig!
De Pagani Zonda genomen, wat al een redelijk zenuwachtig bakkie is, en de eerste race 3e afgesloten.
Smal circuit, niet echt geschikt voor zulke wagens imo.
De tweede race 1e geworden, dus maar net aan 1e in het kampioenschap
Ik krijg nog steeds na ieder event dubbele punten vanwege de pre-order bonus...
Niet erg, want zo ben ik nu lvl35, met ongeveer 3/4 van de tour pas gedaan te hebben
[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 04-11-2014 13:35 ]
Diagonal smiley action above

Lol
Zojuist de Maplewood Track Day time trial voltooid uit de professional serie.
Ik had de Ferrari 458 Italia, waar de Bac Mono wellicht een makkelijkere keus was geweest.
Maar die 458, welke ik vanmiddag ontdekt heb, is fantastisch! Dus ik moest en zou 'm daarmee halen
Even doorzetten en voila:
Vanmiddag wat Tour events gedaan; het lijkt erop alsof het hangende beeld bij de finish verdwenen is

Zojuist de Maplewood Track Day time trial voltooid uit de professional serie.
Ik had de Ferrari 458 Italia, waar de Bac Mono wellicht een makkelijkere keus was geweest.
Maar die 458, welke ik vanmiddag ontdekt heb, is fantastisch! Dus ik moest en zou 'm daarmee halen
Even doorzetten en voila:
Vanmiddag wat Tour events gedaan; het lijkt erop alsof het hangende beeld bij de finish verdwenen is
[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 04-11-2014 18:56 ]
Die single event time trials zijn echt fanatisch nu ze een beetje werken. Is wel erg jammer dat het nog steeds niet mogelijk is om uitdagingen te versturen. Heb nu toch wel een paar tijden gereden waar ik nummer 1 sta en dan wil ik toch wel graag de nummer 2 uitdagen
Ruf Ride is best een lastig event...
3:20.790 nu.
Prachtig mooie point to point, maar lastig om op het randje te rijden.
*edit*
Niet het netste rondje helaas (paar foutjes), maar wel een aardige tijd denk ik:
[YouTube: http://youtu.be/mrEQJRR1D-o]
De normale races worden steeds meer een beukfestijn; ik probeer clean te rijden maar de AI werkt als magneten op mijn auto...
3:20.790 nu.
Prachtig mooie point to point, maar lastig om op het randje te rijden.
*edit*
Niet het netste rondje helaas (paar foutjes), maar wel een aardige tijd denk ik:
[YouTube: http://youtu.be/mrEQJRR1D-o]
De normale races worden steeds meer een beukfestijn; ik probeer clean te rijden maar de AI werkt als magneten op mijn auto...
[ Voor 21% gewijzigd door Superkiwi op 05-11-2014 17:07 ]
Toch te bizar voor woorden dat je nu ruimschoots na de release datum nog steeds vaak genoeg na een race een disconnect krijg. Daarnaast vind ik persoonlijk de tijd die tussen de races zit ook behoorlijk lang, dat in combinatie met een disconnect ben ik er alweer snel klaar mee
Mijn hemel, ik zit nu in de hyper-car klasse, maar hoe snel ik ook rijd, wat zijn sommige AI-auto's vervelend zeg! Ik heb gisteravond een track zo'n 20x opnieuw gedaan, en je kan op ten duur gewoon aftellen naar de momenten dat de AI een opzettelijk foutje maakt of je opzettelijk van de weg beukt… zó slecht is de AI dat je dat soort dingen gewoon kan zien aankomen. Zien aankomen en er overigens tóch gewoon niets aan kunnen doen. Na 20+ keer die race opnieuw gedaan te hebben met telkens exact dezelfde ongelukken en ik gooide bijna de controller de hoek in.
@dvdkiwi; precies! Als je éven een momentje hebt dat je lekker schoon en snel racet, lijken de AI-racers een speciale turbo knop te gebruiken en beuken ze je van de weg af. Ik kom precies hetzelfde tegen helaas.
Vanavond maar eens online racen...
En dit weekend de Beta van The Crew maar eens proberen. Geen idee hoe ik aan die beta key kom eerlijk gezegd, maar het was een welkome verrassing, haha!
@dvdkiwi; precies! Als je éven een momentje hebt dat je lekker schoon en snel racet, lijken de AI-racers een speciale turbo knop te gebruiken en beuken ze je van de weg af. Ik kom precies hetzelfde tegen helaas.
En dit weekend de Beta van The Crew maar eens proberen. Geen idee hoe ik aan die beta key kom eerlijk gezegd, maar het was een welkome verrassing, haha!
[ Voor 9% gewijzigd door Kapotlood op 06-11-2014 10:47 ]
Dat is ook het enige wat frustreert af en toe; de AI.
Verder heb ik echt niks te klagen over deze game.
Het geluid, het rijgedrag/physics, de details, de omgevingen, de banen, de auto's, de tour opzet...
Ik vind het erg goed uitgewerkt allemaal
Het rubberbanden vind ik dan weer niet erg, anders krijg je al gauw van die Gran Turismo "ik lig na 30 seconden op kop en rij iedereen kwijt" races.
Verder heb ik echt niks te klagen over deze game.
Het geluid, het rijgedrag/physics, de details, de omgevingen, de banen, de auto's, de tour opzet...
Ik vind het erg goed uitgewerkt allemaal
Het rubberbanden vind ik dan weer niet erg, anders krijg je al gauw van die Gran Turismo "ik lig na 30 seconden op kop en rij iedereen kwijt" races.
Net weer eens even online gedaan en het viel me op dat je niet verder kunt dan lvl 50.
Dat vind ik wel jammer.
Dat vind ik wel jammer.
Zijn er meer mensen die het logo van de club niet kunnen aanpassen?
Ik heb het nu al een keer of 15 geprobeerd, maar als ik iets aan het logo wijzig, dan blijft hij constant op het scherm staan dat hij verbinding wilt maken met de server..
Ik heb het nu al een keer of 15 geprobeerd, maar als ik iets aan het logo wijzig, dan blijft hij constant op het scherm staan dat hij verbinding wilt maken met de server..
De Pagani drift uit de tour:
[YouTube: http://youtu.be/xlo6eShdBFQ]
De Hoo-na-tic trophy is binnen
Ik heb puur met het proberen op 3 sterren te halen van de drift events in de tour al iets van 900,000 punten binnen gehaald. Dus die laatste 100,000 waren zo klaar;
Paar ronden op maplewood met de Ruf en de Hennesy en de drift punten stromen binnen
Gelijk even een race gedaan in de Audi A1, om de clean it up trophy te halen.
In 3rd person is pas goed te zien wat een bitch de AI eigenlijk is...
[YouTube: http://youtu.be/xlo6eShdBFQ]
De Hoo-na-tic trophy is binnen
Ik heb puur met het proberen op 3 sterren te halen van de drift events in de tour al iets van 900,000 punten binnen gehaald. Dus die laatste 100,000 waren zo klaar;
Paar ronden op maplewood met de Ruf en de Hennesy en de drift punten stromen binnen
Gelijk even een race gedaan in de Audi A1, om de clean it up trophy te halen.
In 3rd person is pas goed te zien wat een bitch de AI eigenlijk is...
[ Voor 75% gewijzigd door Superkiwi op 06-11-2014 23:13 ]
Ik begreep dat de beta van The Crew online beduidend stabieler draait dan Driveclub. Zal vanavond ook eens even proberen. Met dank aan Tweakersjoramoudenaarde schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:46:
Mijn hemel, ik zit nu in de hyper-car klasse, maar hoe snel ik ook rijd, wat zijn sommige AI-auto's vervelend zeg! Ik heb gisteravond een track zo'n 20x opnieuw gedaan, en je kan op ten duur gewoon aftellen naar de momenten dat de AI een opzettelijk foutje maakt of je opzettelijk van de weg beukt… zó slecht is de AI dat je dat soort dingen gewoon kan zien aankomen. Zien aankomen en er overigens tóch gewoon niets aan kunnen doen. Na 20+ keer die race opnieuw gedaan te hebben met telkens exact dezelfde ongelukken en ik gooide bijna de controller de hoek in.