Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Gister nog even op Driveclub online geweest, en dat ging opvallend beter dan voorheen. 2x een kick gekregen omdat er een time-out met de server was, maar verder was de verbinding eigenlijk behoorlijk stabiel.
Driveclub en The Crew zijn wel 2 totáál andere beestjes trouwens. Ik was vanaf het begin dat ik deze 2 in het vizier kreeg al nieuwschierig naar welke me meer zou aanspreken en wat nu echt de verschillen in "rijstijl" zouden zijn, maar je merkt echt een dag en nacht verschil in speelstijl en de "handling" van de auto's zeg! Voor beide valt wat te zeggen afhankelijk van waar je voorkeur ligt, maar ik zou het niet vervelend vinden om ze allebij te blijven spelen.
Bij Driveclub is het echt de AI en de server stabiliteit die de game geen goed doen. Bij The Crew, in de 2 uur die ik 't gespeeld heb (waarvan 1 uur écht gespeeld) is de eerste indruk dat het rijden wat stroever gaat. Een beetje zoals GTA, maar dan nóg wat stroever. Hopelijk kunnen ze daar nog wat finetunen tijdens de Beta, maar het speelt wel leuk in ieder geval.
Trouwens… hoe jullie zoveel punten verzamelen met alléén de drift-challenges in Driveclub is me een raadsel
Als je in een (active) club zit kan tot tot 5 auto's extra unlocken.Nickrsd schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:16:
moet je in een crew zitten om die andere auto's te unlocken?
Even uit het hoofd:
-Golf GTi
-BMW M3 GTS
-Bac Mono
-Pagani Zonda R
-Nog iets
Ik moet alle drifts een keer of 30-40 doen voor 3 sterren, zo goed ben ikjoramoudenaarde schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:42:
Trouwens… hoe jullie zoveel punten verzamelen met alléén de drift-challenges in Driveclub is me een raadselIk probeer alle drifts 2-3 keer voordat ik 3 sterren al heb; ik ga vanavond toch eens kijken hoeveel driftpunten ik totaal heb zeg
Dan snap je ook gelijk waar de vele driftpunten vandaan komen
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik vind de AI heerlijk in DC, dus dat is een mening.joramoudenaarde schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:42:
Bij Driveclub is het echt de AI en de server stabiliteit die de game geen goed doen.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ze rijden agressief en vechten om plaatsen, dat is mooi.
Maar het effect op jou, dat is wat er zo irritant is.
Beuk van achter > jij gaat de vangrail in;
Beuk van opzij > jij gaat de vangrail in;
Tikje in een bocht > jij gaat spinnen;
Remmen voor een bocht > AI gebruikt jou als stootkussen;
Naast elkaar de bocht in > AI ziet je niet en dwingt je het gras in.
Niet te vergeten dat jij iedere keer de penalty krijgt, ook al botst de AI achterop jou.
Het is echt een fantastisch spel, maar sommige dingen zijn zo ontzettend frustrerend.
Waar ik me ook kapot aan irriteer is dat het elke race binnen 3 minuten van licht naar donker gaat, waar slaat dat op?
Is het trouwens nergens mogelijk om de gevoeligheid van de controller in te stellen? Het is bijna sturen of niet sturen... Of moet ik toch gewoon vast een T500 gaan kopen (met het oog op Project Cars in maart)?
De overgang van licht naar donker vind ik wel tof. Je weet dat als ze dat werkelijke tijd zouden doen je er helemaal niks van zou zien he
Bij custom races en online races kan je het instellen zo snel je wilt.
Je laatste vraag: Ja. Gewoon ja
T300 heeft wat voordelen tov de T500, maar de pedalenset van de T500 is ongeëvenaard
De handling met een controller gaat mij echt zo slecht af, bij lage snelheden kom ik amper bochten door en met hoge snelheden zwabber ik van links naar rechts en weer terug.
Maar er zijn nog wel meer issues met deze game hoor.
Bijvoorbeeld:
- Geen leaderbords per auto/klasse
- Reversed tracks, dat vind ik altijd zo suf bij racegames
Ga de T500 bestellen!
[ Voor 3% gewijzigd door Unbreukable op 07-11-2014 13:49 ]
Spel is prima te besturen met controller. Sta met een paar auto's 1e wereldwijd
[ Voor 43% gewijzigd door power_user op 07-11-2014 14:08 ]
PSN: Oldzkoel
Lol, het lijkt erop alsof jij wat issues hebtUnbreukable schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:48:
Logisch, dan heb ik liever geen tijdsverloop...
Maar er zijn nog wel meer issues met deze game hoor.
Bijvoorbeeld:
- Geen leaderbords per auto/klasse
- Reversed tracks, dat vind ik altijd zo suf bij racegames
Benieuwd wat je van de T500 vind
Heb je een playseat of wheelstand? Als je een playseat hebt: de pedalenset past niet op de pedaalplaat van de playseat..... daar moet je een aparte (verstelbare, dat wel) voor kopen. Of zelf boren.
Goed als ik je toevoeg op PSN?
Voor mij dan met een controller blijkbaar niet...power_user schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 14:02:
Er zijn leaderboards per baan en per auto op elke baan
Spel is prima te besturen met controller. Sta met een paar auto's 1e wereldwijd
Kan nergens Time Trial leaderbords vinden per klasse of per wagen.
@dvdkiwi, heb je al geaccepteerd. Ik race alleen nog niet online tot ik mijn T500 heb. Heb al een wheelstand van mijn G27 en als het goed is past de T500 daar op. Zou mezelf geen issues willen toedichten maar ben altijd wel heel kritisch...
Wellicht eens een keer proberen als alles werkt.
Als je naar de leaderboards van een bepaalde baan gaat kan je bovenin de auto selecteren
Zelf net begonnen aan de Legend series met de hyper cars.
Valt me alles best wel mee
De Henessy en de Gumpert zijn twee fantastische wagens, heerlijk om daarmee te blazen!
Vanavond eens de Huayra mee op pad nemen.
Het racen is goed te doen, het lijkt eerder een geval van "hoe snel heb je je auto weer onder controle na een beuk" of "hoe vaak flipper je tussen de vangrails na een beuk/foutje".
Ben ondertussen ook een beetje bezig met accolades, maar ik vind sommige dingen jammer;
Bij auto's tellen het aantal km met die auto, niet het aantal events met die auto.
Bij locations is het precies andersom.
Als ik 5 uur lang een time trial doe op 1 baan heb ik waarschijnlijk de auto accolade gemaxt, maar de locatie accolade krijgt dan slechts een "1" erbij. Van mij hadden ze de locatie accolades ook wel in afstanden mogen doen. Zeker omdat ik 90% van de tijd in time trials steek en ik best een paar uur in 1 sessie kan doorbrengen.
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 07-11-2014 15:43 ]
En NFS vond ik niet zo leuk en Project cars duurt nog ff.
Maar moet zeggen vindt het wel een aardige game, de besturing is wel wat vaag en daar bedoel ik mee dat ik het gevoel heb dat de auto's niet zo makkelijk de bocht om willen zonder je handrem te moeten gebruiken.
Heb net de amateur kampioenschap gehaald in de tour dus het is nog maar een eerste indruk.
Heb het online gedeelde nog maar 1 keer geprobeerd en halverwege de race er uit gegooid, ga het van het weekend nog wel eens proberen.
als er mensen zijn die online willen racen voeg je me maar toe.
PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00
U kunt dit product om de volgende reden(en) niet aankopen:
U hebt het volgende al gekocht:
-PlayStationPlus
Wat doe ik nu verkeerd?
Verwijderd
Deze is nog steeds uitgesteld.militairtje schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 19:04:
Waarschijnlijk heb ik er overheen gelezen, maar ik kan de gratis PS+ editie niet downloaden. Als ik hem wil downloaden krijg ik de volgende melding:
U kunt dit product om de volgende reden(en) niet aankopen:
U hebt het volgende al gekocht:
-PlayStationPlus
Wat doe ik nu verkeerd?
Kei gezellig, maar we voelden allebei de frustratie van tijd tot tijd
Op de Pagani drift 8,988 punten gehaald (215
e op de leaderboards) maar vergeten op te slaan

De anderen ook allemaal dik verbeterd, van de beste ronden heb ik videootjes:
[YouTube: http://youtu.be/Diu31ANMy_I]
[YouTube: http://youtu.be/hD_tLel_k2A]
[YouTube: http://youtu.be/6B5PfIQCr7c]
[YouTube: http://youtu.be/4Ijn_l8z55c]
Het updaten van de leaderboards na elke ronde liep niet helemaal zoals gepland...
Soms duurde dat een 20 minuten. En ik heb onze club 8 keer van lvl 23 naar 24 zien gaan
Werkelijk een fantastisch spel, jammer dat het nog niet helemaal lekker werkt.
*Als er trouwens suggesties zijn voor time trial video's uit de tour, gooi maar los, ik vind dat wel leuk*
Ai beukt als een gek, komt met mach 10 achterin gevlogen en rijdt vrolijk verder.
Ik deel een tikje uit, krijg een colission penalty van verdomme 4 seconden terwijl ik al in het gras sta en zodra ik de baan weer oprij komt er ook nog een corner penalty achteraan...
De AI en het penaltysysteem frustreren me tot op het bot.
Precies de reden waarom ik eigenlijk alleen maar time trials rij in racegames.
Hoe verder ik in die tour kom hoe belachelijker het wordt.
Ik hou van racegames/sims die moeilijk zijn om te spelen maar dan wel om de juiste redenen.
Het heeft gewoon niks met racen te maken. Het is proberen niet van de baan gebeukt te worden in plaats van proberen snel te zijn. Daarnaast heeft snel zijn ook niet echt veel nut want de AI lijkt dan gewoon nog sneller te worden.
Die face-offs zijn (naast vaak onhaalbaar) slecht voor het racen gezien driften altijd tijd kost.
Dus een race met drift face off's wanneer ik tevens een maximale tijd heb die ik over een parkour mag doen heeft geen nut.
Toch blijf ik deze game steeds weer een kans geven bij gebrek aan beter.
MIsschien moet ik ook alleen Time Trials gaan doen vanaf nu...
Ze hebben echt de grootst mogelijke belachelijke onzin voor het laast bewaard... de Legend trophy.
Het is dat de controllers, de kat en het stuur zo duur zijn anders had ik nieuwe kunnen kopen.
Hoe de fuck kunnen ze een ontzettend toffe game als deze zo verschrikkelijk opkloten?????
En ik mag heel de Legend trophy nog een keer opnieuw doen.
1e race > laptime gemist (waarom zie je geen laptimes tijdens het racen?????)
2e race > door schitterend netjes racende ai (sarcasme ten top) top3 misgelopen.
3e race > prima
2e in het kampioenschap... met de Koeningsegg Agera.
Nu eens met de Gumpert of de Henessy proberen.
[ Voor 37% gewijzigd door Superkiwi op 09-11-2014 16:21 ]
Het lijkt erop alsof de AI ontzettend jaloers was op mijn Koeningsegg eerst;
die beukten 'm echt aan alle kanten de baan af.
Nu nog 3 Time Trials en alle sterren zijn binnen
Die bewaar ik lekker tot morgen
De Venom hot lap zijn de laatste 3 sterren die ik nog moet
Daarna leg ik de game even aan de kant denk ik en hoop ik dat ze alles snel fixen (serverproblemen, onmogelijke scores als ghost, penalties, challenges etc...)
De Chungura rally was een erg vervelende time trial trouwens...
En iedere keer als ik een sneller sector reed dacht de game: "Ah, je bent snel he, laten we eens een beetje onzichtbaar water op de baan gooien waardoor je grip verliest. Dat zal je leren!".
Filmpje van Canadian Rally (time trial run uit de tour), met de Zonda R:
De point to point races in Canada zijn voor mij bij uitstek toch wel het allermooist om te doen.
Ongeëvenaard, zowel qua beleving als qua tracks. Fan-tas-tisch!
[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 09-11-2014 18:50 ]
Maar wees gerust, het wordt langzaam moeilijker
Ga binnenkort maar eens echt beginnen aan de game, in de hoop dat een en ander nu goed werkt.
Scrooge NL
ligt niet aan jou, ze zeggen helemaal niets meer de afgelopen weken. Online werkt helaas nog steeds niet goed. Challenges staan nog steeds uit. Meer dan een maand zijn ze al bezig om dit probleem onder controle te krijgen.Sanny_83 schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:19:
Het is overigens wel erg stil vanaf de kant van Evolution Studios de laatste 2 weken, of ligt dat aan mij?
Ga binnenkort maar eens echt beginnen aan de game, in de hoop dat een en ander nu goed werkt.
Op zich vind ik het wel vreemd dat het online nog steeds niet goed werkt, ik heb wat berichten gelezen van mensen die beweren dat ze betatester zijn geweest en dat het daar foutloos werkt. Veel van mijn race friends zijn inmiddels afgehaakt en als je de Facebook page van driveclub leest zijn ze niet de enige, dan zou het nu toch stukken rustiger online moeten zijn en de server problemen een stuk minder. Helaas is dat niet zo in de praktijk.
Ik ga er inmiddels niet meer vanuit dat dit voor maart 2015 is opgelost. Als ze een redesign moeten gaan doen van de core netwerk functies in driveclub dan heb je zoiets niet in een paar weken opgelost. Die season pass zal nu ook wel niet meer verkopen, lijkt me sterk dat daar nog iemand intrapt.
The crew vind ik kwa stuur en besturing toch iets te slecht om aan te schaffen dus het is wachten op project cars nu
Overigens mag van mij dat hele multiplayer wel uitgezet worden in driveclub, die challenge functionaliteit vind ik veel belangrijker en uitdagender, maar dat is blijkbaar te veel gevraagd. Erg jammer want de single player vond ik echt goed, dus op zich heb ik mijn game value er wel uitgehaald, maar er had zoveel meer in gezeten als ze hun presentaties waar hadden gemaakt in het sociale online component.
Maar ik baal er ontzettend van dat Driveclub, een game die in mijn ogen echt fantastisch had kunnen en moeten zijn, zó geplaagd wordt door bugs. Ik kan er niet veel anders bij voelen dan dat het belangrijkste deel van het spel of slecht is gemaakt, of slecht is getest. De AI van de game stoort vooral bij de Hyper Races enorm, online werkt over het algemeen in ongeveer 65% van de gevallen foutloos, Challenges werkt ook nog steeds niet… dat zijn allemaal relatief grote problemen die je inderdaad niet even in een paar weken op lost.
En dan nog het feit dat ze op hun social media pagina's niet bijzonder loslippig zijn over de voortgang de afgelopen twee weken stoort me ook behoorlijk. Met zulke dusdanig grote problemen is fatsoenlijke communicatie naar de gamers die je spel hebben gekocht gewoon te belangrijk om ineens 2 weken niets van je te laten horen.
Dit alles neemt niet weg dat ik de besturing geweldig vindt, de graphics vind ik prima (de poppetjes aan de kant van de weg zijn wat minder), en de interface kan ik op zich prima mee overweg. Als game zou het een geweldige kunnen zijn, maar de grote hoeveelheid problemen en fouten stoort enorm en is gewoon een enorme nalatigheid in mijn ogen.
p.s.: d'r kwam ineens een vraag bij me naar boven borrelen… met zulke problemen bij een game, doet Sony dan ook aan terugbetaling cq. geld terug garantie bij digitaal aangekochte games?
[ Voor 6% gewijzigd door Kapotlood op 11-11-2014 12:36 ]
Uit nood maar GTA V besteld. Daarin besturen de auto's ook een stuk beter dan in the Crew
Wel lachen, maar altijd 1 of 2 idioten die liever beuken dan racen.
@flabber: we zijn al bijna club lvl30
Gaat hard!!
Gisteren de Venom hot lap gedaan met controller. 1:16.9xx was mijn beste.
Vanmiddag met stuur eens even afmaken dan. Dan is de laatste ster ook binnen
Is met controller ook nog wel makkelijk te halen... Moet alleen nog 40 sterren in andere races die ik nog niet heb gedaan. Maar die hotlap is op 1:15.5 alvast binnendvdkiwi schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:53:
Gisteren even wat online racejes gedaan.
Wel lachen, maar altijd 1 of 2 idioten die liever beuken dan racen.
@flabber: we zijn al bijna club lvl30
Gaat hard!!
Gisteren de Venom hot lap gedaan met controller. 1:16.9xx was mijn beste.
Vanmiddag met stuur eens even afmaken dan. Dan is de laatste ster ook binnen
Onze club stond laatst ineens weer op level 1... En nadat ik 150.000 punten bij elkaar had geracet ging ie door naar... Level 1... Gelukkig na opnieuw inloggen wel weer het juiste level terug, maar niet de punten erbij gekregen...
GTA V is bij mij ook al besteld, waarschijnlijk gaan we daar online de meeste race-fun uithalen.
DriveClub heeft nu zo lang op zich laten wachten, dat het gevoel van willen spelen ook wel een beetje over is. Ga het nog wel een keer spelen, maar dat doe ik wel als ze eindelijk de problemen hebben verholpen.
Als dat ooit gebeurd, maar de communicatie naar ons als klanten is echt beroerd. Van mijn part mag dat hele Evolution Studios in elkaar storten nu. Hoewel het eigenlijk niet mag kunnen problemen altijd voorkomen. Maar hoe ze er afgelopen maand mee om zijn gegaan is uitermate triest.
Hoeveel honderden mensen hebben niet tussen de 40 of 60 euro betaald voor dit spel. Vind het eigenlijk wel tijd voor een niet goed geld terug actie...
Maar ik heb ook een berichtje op hun Facebook achtergelaten met de vraag hoe het zit met een eventuele "niet goed geld terug" garantie, vanwege de vele echt te grote problemen rond het spel. Ik doe normaal gesproken niet mee met zo'n actie, maar het er is nu zoveel mis dat ik daar ook zeker in mee wil doen. Zelfs m'n vrouw begint onderhand moe te worden van m'n zoveelste gevloek als ik weer tegen die bugs/problemen aanloop
Op dit moment ben ik er echter wel even klaar mee. Ik kom wel terug als ik de laatste 3 trophies kan halen en / of het online goed werkt.
De races op zich gaan prima, maar in veel meer dan 3 a 4 races in een uur komen is mij nog niet gelukt.
Maar als je 't zo zegt @jongf7 heb je toch wel gelijk; voor de ±35 euro die ik er aan heb uitgegeven is het 't nagenoeg waard geweest. Ik ben normaal gesproken veel voorzichtiger en kieskeuriger met het kopen van een game (ik hou van lange speelbaarheid), maar als je 't zo stelt heb ik best plezier gehad aan de game
Even de Audi uit de garage gehaald en weer gaan crossen.Theo27 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 19:19:
Olivers Landing hot lap
Audi RS5
Mijn beste tijd is 1.13 263 honderdste
Nr. 69 van de wereld ben ik daarmee![]()
Ben benieuwd of iemand daar nog onder duikt.
1:13.248, nummer 27
Gezien mijn sectortijden moet ik in de buurt van de 13 rond kunnen komen.
[YouTube: http://youtu.be/a3BEQVkp0B0]
Tevens mijn Venom hot lap:
[YouTube: http://youtu.be/63awNnwxFGE]
Niet het beste rondje, dus die moet ik nog een keer verbeteren, maar wel gehaald.
Ik vind trouwens dat zodra je de muur raakt of je komt met 4 wielen buiten de baan, dat je tijd dan ongeldig moet zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 11-11-2014 18:12 ]
woooow very nicedvdkiwi schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 17:46:
[...]
Even de Audi uit de garage gehaald en weer gaan crossen.
1:13.248, nummer 27![]()
![]()
Gezien mijn sectortijden moet ik in de buurt van de 13 rond kunnen komen.
Dan moet ik ook weer aan de bak.
Scrooge NL
Wilde toch vanaf het begin een club levelen :-)
1:12.725Theo27 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 18:00:
[...]
woooow very nice![]()
Dan moet ik ook weer aan de bak.
Ik heb 'm nu wel gezien ook
Nieuwe uitdaging?
Wellicht een wagen uit dezelfde klasse?
Scrooge NL
Toen ik dat eenmaal doorhad, ging mijn tijd snel richting de 1:16. Zit nu op 1:16:210 maar kan in de eerste sector soms al 1 volle seconde sneller zijn dan die lap. Vooral de laatste bocht is lastig vind ik.
PSN: Sluuz
Soms lijk je ook minder grip te hebben in de bocht waar je een ronde eerder nog goed doorheen ging.
Ik heb mijn tijd op 1:15.7xx staan nu, heb er gisteren niks af kunnen rijden.
Top baan, maar niet met die auto.
Time trials, net als de Tour events, altijd met stuurTheo27 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 08:44:
Had je die tijd trouwens met het stuur of met de controller gehaald?
Of ik daar echt veel voordeel van heb in een game als deze vraag ik me af; Oldskoel is nog steeds sneller met de Maserati op Tamul.
[ Voor 47% gewijzigd door Superkiwi op 12-11-2014 09:04 ]
Die probeer ik binnenkort eens.
Jouw tijd op BHR met de P1 ga ik niet halen > Kers/DRS gebruik ik niet...
Je moet eens wat filmpjes op youtube bekijken, dat scheelt een hoop en zo ben ik in de 1.14 gedokenSluuz schreef op woensdag 12 november 2014 @ 08:57:
Toen ik dat eenmaal doorhad, ging mijn tijd snel richting de 1:16. Zit nu op 1:16:210 maar kan in de eerste sector soms al 1 volle seconde sneller zijn dan die lap. Vooral de laatste bocht is lastig vind ik.
Is dit uit milieuvriendelijke overwegingen?dvdkiwi schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:38:
Nog niet gedaan
Die probeer ik binnenkort eens.
Jouw tijd op BHR met de P1 ga ik niet halen > Kers/DRS gebruik ik niet...
Ik heb de ballen verstand van Kers en DRS (wanneer nou precies te gebruiken), dus ik gebruik ze niet optimaal.
Dus rij ik zonder
Met DRS bedien je je spoiler zodat je minder drag hebt op de rechte stukken en meer downforce dus grip in de bochten. De auto doet dit zelf ook al dus die hoef je eigenlijk niet te gebruiken.
Ik zal eens gaan kersen dan
thrustmaster is volgens mij de enige die compatible is voor project cars op de ps4.
Nu zit er een behoorlijk prijsverschil tussen de t80 en de t300 en neig ik naar de t80 vanwege de kosten eigenlijk.
Is dit een goede keuze?
Of hebben jullie andere tip?
bvd
Geen Force feedback.
En dat wil je wel, geloof me
Als je dan toch voor de T300 gaat, neem dan voor 20 euro meer de T500.
Veel robuuster en machtig betere pedalen.
ok thanks, pedalen zien er wel vet uit bij de t500dvdkiwi schreef op woensdag 12 november 2014 @ 14:04:
Niet doen.
Geen Force feedback.
En dat wil je wel, geloof me
Als je dan toch voor de T300 gaat, neem dan voor 20 euro meer de T500.
Veel robuuster en machtig betere pedalen.
Ik zie dat de t500 al wat ouder is, is het aan te raden om dit stuur 2e hands te kopen?
Pedalen zijn erg tof; ik heb ze " hangend" ipv staand, werkt erg fijn!
Maar daar wordt aan gewerkt.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Wat mij tegen hield was, geen zin om alles sterren opnieuw te moeten halen (mijn game tijd is schaars). Dus als ik opnieuw zou moeten beginnen, was het overwegen om de CUH-1000 PS4 te houden.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Wow, goede prijs zeg! Wat was dat voor actie?Jumpman schreef op woensdag 12 november 2014 @ 18:23:
Bij de Bart Smit actie vorige week een PS4 Driveclub Gamer Edition (PS4 met DS4 2x, Camera en Driveclub) gekocht voor € 382,50.
Wil zelf ook deze bundel halen, maar voor 499,- vind ik er weinig 'voordeel'bundel aan. Scheelt paar euro met de onderdelen los kopen.
Heb hiervan ook snel kunnen profiteren, heb de bundel ook voor die prijs van 382.. 🙊
Hij valt mij niet tegen. Erg arcade maar dat vind ik niet erg.
Twee keer achter elkaar online zonder problemen, misschien beginners geluk.
Ik ben op zoek naar een club......
Spoiler: ik ben niet echt goed met race spelletjesj...

[ Voor 4% gewijzigd door chulin op 20-11-2014 05:48 ]
Geluksvogels!Nickrsd schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 18:16:
Dat was een foutieve korting op de site.. Hij pakte de 10 en 15% kortin per ongeluk...
Heb hiervan ook snel kunnen profiteren, heb de bundel ook voor die prijs van 382.. 🙊

Damn, wel balen dat ik die gemist heb...

Enjoy!
Rsdnik is psn
Hi everyone,
The team at Evolution continues to work diligently to resolve all of the server issues. We know you have all been extremely patient and understandably frustrated during DRIVECLUB’s launch, and to show our appreciation for the support during this challenging time, we will be offering the premium DLC packs for November (25th November-SCEA/26th November-SCEE/27th November-SCEJ) free to those who purchased the full game.
These premium DLC packs – The Ignition Expansion Pack and Photo-Finish Tour Pack along with two livery packs – will give you a total of five new cars, 22 new tour events, 10 new trophies and 10 new livery items to play with online and offline.
The Season Pass will be extended to include four extra packs in July 2015 to ensure players who purchased the pass get everything that was promised. So on top of the free DLC in November, the Season Pass will still include 38 cars, 176 tour events and 80 unique liveries.
On Tuesday we will also be releasing our next game update which includes our first round of player requested feature updates.
In addition to Photo Mode, which will allow you to share your most thrilling moments with your friends, we will be adding:
• Improved multiplayer collision physics to reduce frustrating spin-outs
• Adjustments to soften the corner cutting penalty system
• Options in the club menu to view everything your club has unlocked
• A fix to allow all club owners to update their club badges
This update also includes the first new tracks, which we announced back in September as part of our plans to keep supporting and expanding the game as you play. These include the following free new tracks for online and offline play (also playable in reverse):
• India – Yedepalli
• Scotland – Wester Ross
• Chile – Los Pelambres
Although currently we do not have an update regarding the timing for the launch of the PS Plus Edition, we are continually working on improving the server capacity to enable us to launch the PS Plus Edition as quickly as possible.
Once again, thank you for your support. We are truly sorry that the road to delivering the full DRIVECLUB racing experience on PS4 has been such a rocky one.
Zeker niet voor de mensen die hem kregen bij de PS4 zelf dan?Paulus07 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 00:28:
[... free to those who purchased the full game.]
Nickname does not reflect reality
De rest (challenges, brakke AI, het ontbreken van de weertypes e.d.) is gewoon erg vervelend. Maar als je 't spel vooral koopt om de rij-ervaring en de auto's zelf, dan is het in mijn ogen geen miskoop
Verwijderd
Overigens heb ik het idee dat de club waar ik in zit een beetje dood is. =P Heeft iemand nog een club waar mensen in kunnen? Ik speel nog steeds redelijk actief, probeer elke dag er een uur of twee in te stoppen.
Volgens mij maakt dit niks uit. Je krijgt gewoon ook die DLC bundel, anders zou iedereen die een disc versie van Driveclub heeft gehaald niet de DLC krijgen, dat zou nogal raar zijn. Dus ik weet vrijwel zeker dat je gewoon die gratis DLC krijgt.Unbreukable schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 10:25:
Ik bedoel meer omdat er staat dat mensen die de full game gekocht hebben de gratis dlc krijgen terwijl ik een playstation met de game als bundel gekocht heb. Of valt dat ook onder aankoop van de full game?
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2014 11:21 ]
Weekje niet meer gespeeld, want: AC Unityjoramoudenaarde schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 11:47:
dvdkiwi is ook al ruim level 30
Ik denk dat ik al tegen lvl50 aanloop, iets van 47 dacht ik nu.
Komt ook omdat ik tot aan lvl42 voor iedere race ongeveer dubbele punten heb gehad (pre-order bonus).
Ik laat Driveclub nu even liggen tot dat de rest goed werkt.
Alle sterren zijn binnen dus hij is voorlopig "uitgespeeld"
Ik wacht ook met smacht op nieuwe (uitdagende) content, alle sterren zijn inmiddels binnen.
Speel nog wel regelmatig omdat het wel een leuke racer is en om langzaam richting level 50 te gaan.
Ik heb geen preorder dus ook geen dubbele punten, maar daardoor nog niet helemaal 'uitgespeeld', ik zie het als een voordeel.
PSN: Monjo
Hoe kom ik bij Monster1? Hoeveel leden hebben jullie? PSN: MisiekFoxxjohn.monster schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:48:
Er is nog altijd ruimte in de Monster1 Racing club voor 2.
Ik wacht ook met smacht op nieuwe (uitdagende) content, alle sterren zijn inmiddels binnen.
Speel nog wel regelmatig omdat het wel een leuke racer is en om langzaam richting level 50 te gaan.
Ik heb geen preorder dus ook geen dubbele punten, maar daardoor nog niet helemaal 'uitgespeeld', ik zie het als een voordeel.
edit:
Game Update 1.07:
* Adds Photo Mode to the game. You can enable Photo Mode during gameplay by pressing the right side of the Touch Pad and share your favourite pictures with the Share button.
* Adds three new tracks - all including reverse variants: Yedapalli in India, Los Pelambres in Chile and Wester Ross in Scotland.
* Adds support for the Renault DeZir DRIVECLUB™ Edition and BMW M5, 2013 to PlayStation®Store (available as free download to full game owners from Nov 25-SCEA, 26-SCEE, 27-SCEJ).
* Adds support for the Ignition Expansion Pack - which includes the Ignition Car Pack and Ignition Tour Pack - to PlayStation®Store (free download available from Nov 25-SCEA, 26-SCEE, 27-SCEJ).
The Ignition Car Pack includes 5 new cars:
W Motors Lykan Hypersport
Caterham SP/ 300.R
KTM X-Bow R
BMW M4
Renault Twin'Run Concept
The Ignition Tour Pack includes 11 new Events and 5 new Trophies.
• Adds support for the Photo-Finish Tour Pack to PlayStation®Store (free download available from Nov 25-SCEA, 26-SCEE, 27-SCEJ).
The Photo-Finish Tour Pack includes 11 new Events and 5 new Trophies.
• Adds support for two new livery packs to PlayStation®Store (free download available from Nov 25-SCEA, 26-SCEE, 27-SCEJ).
Each Livery Pack contains 5 new livery patterns to customise your cars with.
• Changes have be made to corner cutting, corner penalties & collision penalties for balancing purposes.
• Improves the Server Announcements functionality and implements a restyled screen.
• Adds the ability to manually trigger reset-to-track by pressing the left side of the Touch Pad.
• Adds the ability to view a Club's current unlocks (Vehicles, Paint Jobs, Club Badge Shapes and Accolade Stickers).
• Integrates Player and Club Cards into various option menus.
• Adds the option to hide and unhide the results screen in order to view the post-race cameras.
• Adds Newest Clubs to the list of potential recipients when sending a Club Challenge.
• Adds the ability to search for a Club by name when sending a Club Challenge.
• Plus a number of minor bug fixes, performance improvements and usability tweaks.
[ Voor 95% gewijzigd door On_E op 18-11-2014 11:49 ]
Cool! Geen dynamisch weer en belangrijker nog: nog steeds geen Logitech/Fanatec supportOn_E schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:46:
Nieuwe update live, met photo mode en 3 nieuwe tracks o.a.

Reken je daar überhaupt nog op? Moet er overigens niet aan denken om driveclub met een stuur te spelenBrad Pitt schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:25:
[...]
nog steeds geen Logitech/Fanatec support
Beiden ook niet aangekondigd voor deze update..Brad Pitt schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:25:
[...]
Cool! Geen dynamisch weer en belangrijker nog: nog steeds geen Logitech/Fanatec support
Omdat het een primitief arcade spelletje is? Een andere reden zou ik niet kunnen bedenken.418O2 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:37:
Moet er overigens niet aan denken om driveclub met een stuur te spelen
Vrij aardige setup hier staan, leuk stuurtje, leuke playseat, leuke tv en audio. Wil gewoon knallen met het stuurtje.
Racen met een controller is ultiem

[ Voor 15% gewijzigd door Brad Pitt op 18-11-2014 14:24 ]
Ik zou 'm absoluut niet meer zonder willen spelen418O2 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:37:
[...]Moet er overigens niet aan denken om driveclub met een stuur te spelen
* extra autos
* extra tracks
* photo mode
Allemaal dingen waar alle 4 de mensen die DriveClub nog hebben allemaal om hebben gevraagd ...
I.pv. de Logitech ondersteuning waar 8000+ mensen op change org voor hebben getekend .. of de beloofde weather effects ..
Onbegrijpelijk hoe zo'n anders fantastische developer zo de plank mis blijft slaan
Deze DLC zat waarschijnlijk al in de pijpleiding.
De weather effects en replay mode zullen ze vast en zeker hard mee bezig zijn.
Wellicht dat een ander team van mensen daar mee bezig is?
Logitech ondersteuning zou ik niet meer op rekenen.
Maar goed ik vond het wel een nette update verder
[ Voor 17% gewijzigd door WeAreLegion op 18-11-2014 21:44 ]
Echt... verkoop de game gewoon?planezero schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 18:37:
Weer zo'n goeie zet van Evolution !!
* extra autos
* extra tracks
* photo mode
Allemaal dingen waar alle 4 de mensen die DriveClub nog hebben allemaal om hebben gevraagd ...
I.pv. de Logitech ondersteuning waar 8000+ mensen op change org voor hebben getekend .. of de beloofde weather effects ..
Onbegrijpelijk hoe zo'n anders fantastische developer zo de plank mis blijft slaan
Ik vind het een prima update, de 3 nieuwe tracks zijn tof, photo-mode is leuk (al mis ik wel wat extra rendering opties).
[ Voor 10% gewijzigd door On_E op 19-11-2014 09:06 ]
Was het niet Logitech die besloot te stoppen met ondersteuning voor consoles en de licentie op de force feedback technologie om die reden niet meer heeft verlengd? Daar kan Sony of Evolution echt weinig aan doen, of ze moeten flink geld neerleggen voor die licentie. Als het simpel was hadden ze het al lang geleden opgelost.planezero schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 18:37:
Fanatec heeft recent een deal gesloten met de concurrent, dus die blijven voorlopig nog exclusief voor de andere console, maar hebben aangegeven wel de PS4 te willen ondersteunen.
Mijn G27 is inmiddels vervangen door een T300 die me erg goed bevalt en deze zal tzt door een Fanatec vervangen worden.
Degene die hierboven iets zei over 'geen idee waarom je DC met een stuur zou willen spelen?' heeft echt geen idee.. Succes verder met je dualshock!
Ik vraag me echt af hoe het echt zit, ook dat licentieverhaal klinkt me niet heel aannemelijk in de oren.Yeroen76 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:08:
[...]
Was het niet Logitech die besloot te stoppen met ondersteuning voor consoles en de licentie op de force feedback technologie om die reden niet meer heeft verlengd? Daar kan Sony of Evolution echt weinig aan doen, of ze moeten flink geld neerleggen voor die licentie. Als het simpel was hadden ze het al lang geleden opgelost.
Fanatec heeft recent een deal gesloten met de concurrent, dus die blijven voorlopig nog exclusief voor de andere console, maar hebben aangegeven wel de PS4 te willen ondersteunen.
Mijn G27 is inmiddels vervangen door een T300 die me erg goed bevalt en deze zal tzt door een Fanatec vervangen worden.
Degene die hierboven iets zei over 'geen idee waarom je DC met een stuur zou willen spelen?' heeft echt geen idee.. Succes verder met je dualshock!
Ik vind DC veel te veel een ramspel voor een stuur. En driften vind ik makkelijker met een controller denk ik. Ieder zijn meug he
Ik voeg je vanavond wel toe, maar het is mogelijk om op clubnaam te zoeken en jezelf toe te voegen.Misiek schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:35:
[...]
Hoe kom ik bij Monster1? Hoeveel leden hebben jullie? PSN: MisiekFoxx
De club is open, er zitten tot nu toe alleen tweakers in (4).
De nieuwe tracks zijn wel leuk maar ik kijk meer uit naar nieuwe dlc en weer effecten.
Nog een weekje wachten op de eerste dlc helaas.
PSN: Monjo
Het patent van Imersion verloopt einde van het jaar en je moet voor elke generatie consoles een nieuwe licentie nemen en daar hebben Sony en Microsoft duidelijk geen zin in. Daarnaast lijkt het er op dat Thrustmaster een (tijdelijke) exclusieve deal heeft met Sony aangezien ze zoiets in de jaarvoorspelling hadden staan.418O2 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:26:
[...]
Ik vraag me echt af hoe het echt zit, ook dat licentieverhaal klinkt me niet heel aannemelijk in de oren.
Ik ben echt benieuwd wat er na het verlopen van het patent gebeurt, maar ben toch maar in het Thrustmaster bootje gesprongen
Scrooge NL