[PS4] Driveclub

Pagina: 1 ... 12 ... 43 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Zojuist de 10 miljoen puntengrens doorbroken :) Online werkt het eindelijk!

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

power_user schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:51:
Zojuist de 10 miljoen puntengrens doorbroken :) Online werkt het eindelijk!
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04:25
dvdkiwi schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:31:
Met mijn lichte vorm van OCD (althans, voor wat betreft het verzamelen van trophies, sterren en het unlocken van dingen in games) probeer ik alle events op volgorde af te sluiten met 3 sterren.
Mis ik een ster na een event > opnieuw :P
Herkenbaar :) Vaak wil ik ook nog de beste tijd halen, van mijn vriendenlijst. Zo kan ik soms een hele avond bezig zijn met één of twee baantjes. Heel irritant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-10 12:47

Superkiwi

Hoi doei

Dat wil ik ook, maar lang niet alle tijden worden opgeslagen op de leaderboards...
Hopen dat ze dat snel voor elkaar hebben :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:29
dvdkiwi schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 19:39:
Dat wil ik ook, maar lang niet alle tijden worden opgeslagen op de leaderboards...
Hopen dat ze dat snel voor elkaar hebben :)
Ik kan zoveel time trials doen als ik wil, geen enkele wordt opgeslagen...grrr

Wel frustrerend. En ook geen ghosts... Als het na het weekend nog iet goed is, dan gaat de game op marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnup_1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-10 16:57
jongf7 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:38:
Er zitten soms ook gewoon stukken tussen die echt lastig zijn. Ik weet niet uit mijn hoofd of dit zo'n stuk is, maar er waren zeker sterren die ik lastiger vond om te halen dan de beruchte 'venom hotlap' helemaal aan het eind (die had ik na 5 rondjes op 3 sterren met controller).
idd ik vond venom hotlap ook wel mee vallen. Ik vind de maximale tijd van 1:23 in het ariel atom/bac mono kampioenschap het moeilijkst, was ook mijn laatste ster. Vooral om dat ik dit eerst 600x met de atom heb geprobeerd en het onmogelijk achte.. Toen maar een club gejoined voor de mono, en binnen no-time het laatste sterretje binnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mnup_1 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 19:48:
[...]

idd ik vond venom hotlap ook wel mee vallen. Ik vind de maximale tijd van 1:23 in het ariel atom/bac mono kampioenschap het moeilijkst, was ook mijn laatste ster. Vooral om dat ik dit eerst 600x met de atom heb geprobeerd en het onmogelijk achte.. Toen maar een club gejoined voor de mono, en binnen no-time het laatste sterretje binnen :p
Idd, venom lap: enige lastige is die bocht met die dikke klodder zwart in t midden, die moet je niet snijden, maar de zwarte streep al driftende volgen. Scheelde mij meer dan een seconde per rondje :D

Ik moet laatste sterren (OCD) unlocken met driften, maar ik vind dat maar saai om eerlijk te zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:09
Lekker met Pruimtabak lekker aan het racen, crashed behalve mn auto ook de hele playstation :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 07:19
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 23:20:
Lekker met Pruimtabak lekker aan het racen, crashed behalve mn auto ook de hele playstation :(
Driveclub is bij mij wel een keer gecrasht met een foutmelding toen een vriend van me echt onnoemelijk hard probeerde door de vangrail heen te komen. Geen idee of het verband met elkaar hield though...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-10 15:18
Hoe racen jullie met die écht snellere wagens eigenlijk? Ik lijk wel over een stuk ijs te rijden met een auto op schaatsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 23:20:
Was inderdaad leuk,online werkt nu ook een stuk beter af en toe nog wat connectieproblemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-10 15:32
joramoudenaarde schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 23:51:
Hoe racen jullie met die écht snellere wagens eigenlijk? Ik lijk wel over een stuk ijs te rijden met een auto op schaatsen!
Wat subtieler met het gas. Rij eerst eens een paar rondjes waarmee je hem alleen op de baan probeert te houden. Daarna gewoon weer grenzen zoeken, op die manier heb je heel snel door wat je wel en niet kunt met een auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Practics schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 09:44:
[...]

Wat subtieler met het gas. Rij eerst eens een paar rondjes waarmee je hem alleen op de baan probeert te houden. Daarna gewoon weer grenzen zoeken, op die manier heb je heel snel door wat je wel en niet kunt met een auto.
Pedalen werkt ook 10x fijner dan R2 voor mijn gevoel. Lineair ipv opeens vol gas bij half ingedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moest net wel ff lachen, deed die rivalry challenge, close call 3:27!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kSCyymJ.jpg

Merk nu trouwens dat ik bij elk potje 3-4 challenges van vrienden te zien krijg. Lekker voor je xp earned per potje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

1:13.478 gemaakt van de hot lap.
Heb het op film ;)
Toevallig dat ik 'm tijdens de tour tegenkwam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
Zitten jullie toevallig in een club met een beetje activiteit met nog een plekje vrij? M'n huidige club is zo rustig dat ik de enige ben die de club fame een beetje aanvul met puntjes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Poe heej...
Drift events zijn best lastig.
Die in Noorwegen met de BMW op 19 punten gehaald; 6319 punten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
joramoudenaarde schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 20:12:
Zitten jullie toevallig in een club met een beetje activiteit met nog een plekje vrij? M'n huidige club is zo rustig dat ik de enige ben die de club fame een beetje aanvul met puntjes! :)
In Mozilla racing zijn nog twee plekjes vrij.

Ik speel in ieder geval bijna dagelijks en er is nog iemand van lvl 37 ofzo, dus die zal ook wel veel spelen :)

Vanmiddag lvl 40 geworden en eigenlijk had tegelijk ook de club toen op lvl 15 moeten komen, dan had ik nu alle auto's beschikbaar gehad :) Jammer genoeg had ik geen connectie en kreeg de club geen punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MP is echt een drama. Speel met oldzkoel, na elke race wordt 1 van ons DCed (heet het daarom DC?). Tijdens het rijden wel dikke lol, maar kom gemiddeld op 4 rondjes per 20 minuten... Drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
dvdkiwi schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 19:27:
1:13.478 gemaakt van de hot lap.
Heb het op film ;)
Haha nice je komt aardig in de buurt ;)
je zit al onder Richard Simon ( gameking Skate ) :)

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/zlawb9.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Theo27 op 25-10-2014 20:40 ]

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-10 20:46
bah ik zie allemaal nederlandse gui's kan dat ook naar engels gezet worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:24
rico_fxp schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 20:38:
bah ik zie allemaal nederlandse gui's kan dat ook naar engels gezet worden ?
Waar maak jij je druk om? Je kan kijken naar de menu taal die jij wilt, het ligt eraan of je je PS4 op Engels of Nederlands hebt staan. Die keuze kan ieder voor zich maken.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Theo27 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 20:36:
[...]
Haha nice je komt aardig in de buurt ;)
je zit al onder Richard Simon ( gameking Skate ) :)
Lol, ik heb het filmpje één tiende voor de finish afgekapt zie ik net _O-
Gameking Skate... is dat die gast die zo superpositief was over deze game :+
(als het niet duidelijk is: dit is sarcasme)

Anyway, heb wel een filmpje van mijn drift event op Sognefjord met de BMW 235i.
Best lastig nog, maar met een beetje veel oefenen moet een 1000+ extra punten zeker haalbaar zijn.
Dit was nou niet bepaald een goede ronde...
Paar rondes hiervoor slechts 18 punten tekort 8)7

[YouTube: http://youtu.be/aV4cBLL3s1k]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-10 21:22
Begin het zo langzamerhand toch wel echt een k*t game te vinden...
Speciaal voor de game een PS4 bundel gekocht en het werkt voor geen meter.

Wat me ook opvalt is dat de AI wel geprogrammeerd lijkt om in jou buurt te blijven. Wanneer ik hard rij komen ze je gewoon voorbij suizen en wanneer ik langzaam rij rijden ze niet echt zo snel bij mij weg.

De controls met een controller zijn ook echt heel matig, maar ondanks dat ben ik blij dat ik niet ook nog 300 tot 400 heb uitgegeven aan een nieuw stuur bij het uitblijven van support voor de G27.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Als je het een k*t game vind, en dit zeg ik ook altijd tegen de mensen die bij bf constant hetzelfde roepen in de party, speel het dan niet ;)
Je speelt toch voor je plezier?

Hoe bedoel je "het werkt voor geen meter"?

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 26-10-2014 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Dat is ook wat gaat gebeuren... toch zonde van 419 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-10 11:13

Jer0entjeh88

display: grid;

Inmiddels ook alle sterren gehaald, ging vrij gemakkelijk. Drift challenges als laatste overgehouden en deze avond allemaal gehaald. Nu maar eens online beginnen!

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
goed om te zien dat online beter werkt intussen. Vanavond ben ik terug van een week vakantie, tijd om de PS4 even aan te zwengelen!

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 00:16:
Als je het een k*t game vind, en dit zeg ik ook altijd tegen de mensen die bij bf constant hetzelfde roepen in de party, speel het dan niet ;)
Je speelt toch voor je plezier?

Hoe bedoel je "het werkt voor geen meter"?
jij speelt volgens mij alleen SP, als je deze post meent terwijl je MP speelt ben je niet goed wijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik weet dat de mp niet goed werkt, dat is bekend. Er wordt aan gewerkt, dat is ook bekend.
Ja, ik vermaak me dus voorlopig veelal met de single player.
Maar om het dan maar gelijk een k*t game te noemen...
Ik vind het een ontzettend toffe game :*)

Battlefield heeft ook een jaar niet gedraaid zoals het hoorde, maakt het dat dan gelijk een slechte game?
Ik vind van niet.

Daarnaast blijf ik erbij: je hoeft het niet te spelen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 09:49:
Ik weet dat de mp niet goed werkt, dat is bekend. Er wordt aan gewerkt, dat is ook bekend.
Ja, ik vermaak me dus voorlopig veelal met de single player.
Maar om het dan maar gelijk een k*t game te noemen...
Ik vind het een ontzettend toffe game :*)

Battlefield heeft ook een jaar niet gedraaid zoals het hoorde, maakt het dat dan gelijk een slechte game?
Ik vind van niet.

Daarnaast blijf ik erbij: je hoeft het niet te spelen he ;)
Ja, BF4 was ook super slecht. Een fucking jaar om een game enigszins speelbaar te maken - ben je dan wel goed bij je hoofd als gamer vraag ik me dan af. Je lijkt het ook gewoon te accepteren. Het valt voor mij niet goed te praten.

Bij elk ander product had je allang je geld terug gekregen/had je gestopt met spelen. Maar een developer wordt gewoon keer op keer op z'n mooie ogen geloofd.

En je hoeft het inderdaad niet te spelen - leuke drogreden want de game is wel al gekocht. Zonder refund is het een beetje zonde om dan je game na 1 dag spelen alweer in de kast te leggen.

Mensen zoals jij moeten toch bijna wel EA/Sony drones zijn, ik geloof gewoon niet dat je zo naief kan zijn.

Kreeg gisteren nog een mailtje van PSN over mijn refund: "Ons hoofdkantoor heeft aangegeven dat op dit moment de online functionaliteiten van DriveClub zonder problemen zouden moeten werken. Daardoor zijn ze niet in de mogelijkheid om de aankoop ongedaan te maken."

Toch vreemd dat ik dan nog steeds lees dat het niet werkt. Wat een leugenaars. Ik ga lekker Forza kopen.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2014 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik zie mezelf niet als naief, ik zie mezelf gewoon niet als zo'n grote zeikert als de meeste mensen tegenwoordig ;) (voel je niet persoonlijk aangevallen)
Batlefield was goed te spelen afgelopen jaar, buiten wat kleine foutjes die erin zaten.
Als je daardoor je speelplezier laat verpesten.... tja. Koop het dan niet.

"Bij elk ander product was je allang gestopt met spelen".
Ik denk het niet. Om een voorbeeld te noemen: de nieuwe Transformers in de bios gezien;
prima special effects, maar wel wat CGI foutjes in de film die gewoon opvallen.
Moet ik dan ook maar mijn geld terug vragen?

Ik zeg: maak je niet zo druk...
En lees eerst reviews voordat je een spel koopt, scheelt je een hoop frustratie.
Als we eerlijk zijn: welk spel draait tegenwoordig wel 100% zoals het hoort? Precies.
Black Flag ook niet, NFS Rivals ook niet, Killzone ook niet... maar slechte spellen? Dat zeer zeker niet.

Nu weer over Driveclub praten? d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 10:15:
Ik zie mezelf niet als naief, ik zie mezelf gewoon niet als zo'n grote zeikert als de meeste mensen tegenwoordig ;) (voel je niet persoonlijk aangevallen)
Batlefield was goed te spelen afgelopen jaar, buiten wat kleine foutjes die erin zaten.
Als je daardoor je speelplezier laat verpesten.... tja. Koop het dan niet.

"Bij elk ander product was je allang gestopt met spelen".
Ik denk het niet. Om een voorbeeld te noemen: de nieuwe Transformers in de bios gezien;

Ik zeg: maak je niet zo druk...
En lees eerst reviews voordat je een spel koopt, scheelt je een hoop frustratie.
Als we eerlijk zijn: welk spel draait tegenwoordig wel 100% zoals het hoort? Precies.
Black Flag ook niet, NFS Rivals ook niet, Killzone ook niet... maar slechte spellen? Dat zeer zeker niet.

Nu weer over Driveclub praten? d:)b
Je snapt het niet. Een game wordt als speelbaar gepresenteerd. Je vertrouwt daarop en koopt dus het spel want potentie.

Dan kom je er dus achter dat cruciale onderdelen ontbreken of niet werken. Voor mij is MP essentieel. Ik vind SP niet zo boeiend. De vergelijking met een bioscoop is net even anders, aangezien je bioscoopkaartje meestal niet minstens €40 is.

Ik vind dat best veel geld als ik het spel niet meer wil spelen. Je zegt zelf al "welk spel draait tegenwoordig nog 100%" Hoe kun je nou nog genieten van games man. Niemand doet meer z'n best om een fatsoenlijk product af te leveren. Als een schaap lijk je het maar geaccepteerd te hebben. Echt zonde dat mensen zo denken hoor.

En ja, ik had wellicht reviews moeten kijken. Maar een basisfunctionaliteit als multiplayer mag toch wel aanwezig zijn en speelbaar zijn lijkt mij zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-10 09:59
dvdkiwi schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 10:15:
Als er buiten staat "Transformers IV, in Imax 3D!" en je gaat zitten en het blijkt een normale 2D-versie te zijn wel.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:40
Bij Driveclub hebben we het niet over 'foutjes' of 'bugs'. We hebben het over (beloofde en basic) functionaliteiten die ontbreken. Volgens Sony werkt het online gedeelte ondertussen? Gisteren nog gekeken, challenges (toch wel een basic onderdeel waar Sony flink op heeft lopen hypen) werken nog steeds niet (uitgeschakeld?) en de multiplayer werkt sporadisch.

Van een full priced 'forza killer' verwacht ik ook een replay mode, waar is die dan gebleven? Om nog maar niet te spreken over de season pass, voor 30 euro extra krijg je de rest van het spel. Een next gen racer met een kleine 50 auto's is natuurlijk een lachertje in 2014.

Nee, ik vind het niet gek dat mensen hun geld terug willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriko1
  • Laatst online: 08-10 07:45
Heeft er iemand nog een plekje over in een club.. Psn is Erikoah, hoor graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@dvdkiwi: als jij een auto koopt waar de deuren prima van open gaan, maar je niet mee kunt rijden, ga je dan ook zitten wachten tot hij 't opeens wel doet? Zo zie ik driveclub: wtf is er leuk aan een SP race spel, zoiets wil je MP spelen. NFS:R is nog altijd een beter spel, werkt vlekkeloos op PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 11:40:
wtf is er leuk aan een SP race spel, zoiets wil je MP spelen.
Dat is dus een persoonlijke voorkeur.
Ik speel bij racespellen altijd voornamelijk de single player.
Honderden uren in GT5 gestoken, en slechts twee of 3 mp races gedaan.
Of ik Driveclub veel online ga spelen, net als Project Cars in maart, ik denk het niet.

Rivals vlekkeloos? Alsof die game geen bugs heeft/had :')
Maar laten we daar verder niet op in gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ik vind het driften in Driveclub wel waar-de-loos om eerlijk te zijn. Als je de bocht hard ingaat, vol op het gas stampt dan trekt ie halverwege gewoon het vermogen weg. 8)7

Word ook langzamerhand ietwat moe van het hele onlinegebeuren.. Bij-na een race af, flikkert ie mij eruit waardoor ik niets voor m'n club kan betekenen. :')

Maar goed, buiten het gezeik om moet ik wel zeggen dat de game er prima uitziet (maar het heeft geen wow-effect imho), auto's zien er ook allemaal goed uit. Muziek tsja, je moet er maar net van houden. Ik vind het niet verkeerd, maar het wordt wel een beetje eentonig na een tijd.

Zou wel een optie willen zien om zelf je auto goed te kunnen bekijken.. Nu kan je er alleen maar rondjes omheen draaien en dat was het. :p

[ Voor 70% gewijzigd door S_Chief op 26-10-2014 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Tipje:
Ga eens cockpit view zitten en kijk met je pijltjes om je heen.
Beetje gas geven of remmen en zelfs de voetjes van de chaffeur bewegen goed mee.
Dat soort details vind ik tof :)
Net als het instappen als je een auto gekozen hebt. Leuke toevoeging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Het overpakken is ook wel leuk gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Alé die soundtrack is toch geweldig :D

Driveclub Soundtrack OST - Power Curve (Clark Remix)
Driveclub Soundtrack OST - Power Curve (DJ Shadow x Bleep Bloop Remix) Turn up the speakers!!! ^^

Pfew vandaag alle sterren gehaald in Single Player met controller. Was toch een serieuze uitdaging -.-

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-10 14:56
Spel is online nog altijd niets! Duurt eeuwen eer je event gestart is, "connecting to lobby" "loading content" etc. en na 1 online race altijd terug een disconnect...

Man man... en aan m'n internetverbinding ligt het zeker niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Hier pakt ie toch echt gemiddeld 4 events achter elkaar. Weinig wachttijd ook in de lobby. Voor de Dutch Avengers clubleden, vanavond zijn we weer online rond 22.30 uur. Super relaxt dat jullie de club al op niveau 17 hebben gezet. Er kwamen gisteren ineens 2.000.000 punten bij _/-\o_

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
Nou, na 6 dagen weer eens gekeken en direct verbinding met de servers. Mozilla Racing is alweer niveau 16! Nu in een lobby, eens zien of dit goed gaat.

Edit: niet geheel, meteen er uit geknalt in de lobby. 2e poging lijkt wel te lukken.

[ Voor 22% gewijzigd door marijnhak op 26-10-2014 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Dit gaat hem helaas ook niet worden met die lag :(

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=NvRGAhnW0KM]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:29
Wees geen totaalfaal, film verticaal :P

Ik heb nog steeds ijdele hoop dat Sony dit native fixt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:07

v8power67

Psn: Mausosaurus

Maar dit is gewoon controller (ds4) emulatie voor de g27.
Is niets geks aan loopt via een laptop etc, gek he dat er lag is :P

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Iemand nog up for a challenge?

Scotland: BHR 01
Auto: McLaren P1
Tijd 1:03.414

Scotland: BHR 01
Auto: Hennessey Venom GT
Tijd 1:02.329

Allebei met controller

Succes :Y

[ Voor 42% gewijzigd door power_user op 27-10-2014 03:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Poe, ik was nog niet eens klaar met die andere challenge (RS5 op Olivers Landing).
Die probeer ik nog een paar daagjes :P

Ik weet niet of ik de P1 al heb. Zo ver ben ik nog niet ;)
Heb je geen tijd met een langzamere bak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:09
Gisteren de amateur afgerond. Alle sterren behalve een paar drifts. Ik ben geen ervaren racer, vind de races meeste wel uitdaging genoeg hebben. Oftewel, sommige tijden haal ik maar moeilijk.

Verder nogsteeds een vette game. Lekker de singleplayer rustig aan uitspelen. En verder de duitsers online btje gek maken :p

Tweakers GoT is mijn club, iemand zin om een erg mooie club kleuren enz. Te maken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb al patent op de Tweakers kleuren en het logo :+

Afbeeldingslocatie: http://i483.photobucket.com/albums/rr192/DannyEclipse/Various/2014-10-21142654.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
Ik zit nu in de semi-pro groep volgens mij, maar 't wordt al knap lastig om als eerste te eindigen of de badges voor rondetijden te halen. :)

Lukt 't jullie trouwens om een challenge te maken voor anderen? Bij mij blijft hij maar op "loading" staan namelijk, maar ik krijg wel met enige regelmaat challenges in m'n laps van anderen. Ik had een paar hele mooie drift races waar ik anderen voor wil uitdagen namelijk, hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
224 sterren........maar die Venom hot lap pffffff dat gaat hem nog ff niet worden. Moet er nog anderhalve seconde van af zien te rijden. Dat ding glijdt alle kanten op.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Arghhhhhhhhhhhhhhhhh :(

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/fa0pw6.jpg

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Wat bij mij hielp met de venom hot lap was de eerste 2 bochten de snelheid er goed inhouden, niet teveel remmen dus. En bij de wat krappere bochten vlak voor het einde juist wat strakker de bochten nemen, niet te wijd gaan dus. En de laatste bocht zorgen dat je met een zo hoog mogelijke snelheid de bocht uitkomt voor het rechte stuk.
Een youtube filmpje kijken van mensen die het gehaald hebben helpt ook met bepalen van een verstandige racelijn. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Satch op 27-10-2014 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 12-10 09:19

On_E

Housemusic

joramoudenaarde schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:28:
Ik zit nu in de semi-pro groep volgens mij, maar 't wordt al knap lastig om als eerste te eindigen of de badges voor rondetijden te halen. :)

Lukt 't jullie trouwens om een challenge te maken voor anderen? Bij mij blijft hij maar op "loading" staan namelijk, maar ik krijg wel met enige regelmaat challenges in m'n laps van anderen. Ik had een paar hele mooie drift races waar ik anderen voor wil uitdagen namelijk, hehe.
Challenges doen het nog niet, jij doelt op Face-Offs. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-09 13:14

TRK

Probeer goed door de bochten heen te komen, dus zonder dat de achterkant van de auto uitbreekt. Je moet het vermorgen goed kwijt kunnen op het asfalt, i.p.v. dat je driftend door de bocht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
@On-E; oh, zijn dat face-offs? Maar hoe maak je een face-off dan? Ik zie totaal willekeurige face-offs van andere spelers namelijk :) Of gebeurt dat allemaal automatisch? Ik dacht namelijk dat face-offs hetzelfde was als challenges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Zou leuker zijn als die face-offs van vrienden waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
dvdkiwi schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 08:22:
Poe, ik was nog niet eens klaar met die andere challenge (RS5 op Olivers Landing).
Die probeer ik nog een paar daagjes :P

Ik weet niet of ik de P1 al heb. Zo ver ben ik nog niet ;)
Heb je geen tijd met een langzamere bak?
Nee vind daar wat minder aan. Op die oliver's landing heb je maar 2 bochten en dan ook nog een trage bak. Dan kom je toch altijd vlakbij elkaar uit. Hier kun je wat meer verschil maken omdat de snelheden wat hoger liggen. Gewoon ff door levelen en dan proberen :) Heb je de Hennessey al wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ja net vrijgespeeld :)

Amateur trophy ook net binnen.
Alles tot nu toe op 3 sterren behalve de Spyker drift.
Maar die AI... ik wordt er soms gek van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jnk1986
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-10-2023
Lol precies dezelfde tijd waar ik lang op vast zat! :P

Na 50+x proberen heb ik die lap[ eindelijk gehaald, vooral die lange bocht in het midden is irritant om goede speed te houden zonder weg te driften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Theo27 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:02:
224 sterren........maar die Venom hot lap pffffff dat gaat hem nog ff niet worden. Moet er nog anderhalve seconde van af zien te rijden. Dat ding glijdt alle kanten op.
Neem die ene bocht naar links met die dikke zwarte streep in t midden over de zwarte streep ipv buiten-binnen-buiten. Scheelde mij 1,8 seconde omdat ik niet hoefde te remmen, gas los was genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 12-10 09:19

On_E

Housemusic

joramoudenaarde schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:07:
@On-E; oh, zijn dat face-offs? Maar hoe maak je een face-off dan? Ik zie totaal willekeurige face-offs van andere spelers namelijk :) Of gebeurt dat allemaal automatisch? Ik dacht namelijk dat face-offs hetzelfde was als challenges.
Die face-offs maak je niet aan, dat gaat vanzelf geloof ik.

Challenges zijn dat als je bv. een time trial hebt gereden in je eentje en een toptijd hebt neergezet, na de race kun je dan via het Challenges menu je vrienden/club uitdagen om die time trial ook te doen met dezelfde auto en settings.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Vanmiddag wel wat probleempje gehad met "Best of British".
Eerst de Bentley geprobeerd, maar die bleek te log.
Toen dus de Lotus Evora. Wat een glibberbak :D
Uiteindelijk wel redelijk makkelijk gehaald:

Ik merk wel dat ik vaak te snel op de eerste plaats wil liggen.
En dat maakt juist helemaal niet uit, want je rijdt ze toch niet kwijt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Hier mijn Venom lap met een 1.15.3. Kweet niet of het zichtbaar is voor iedereen maar mijn eerste 2 bochten waren al rampzalig, kdacht dit is al om zeep, dan maar met een alles of niets vervolg :D

https://www.facebook.com/...769&l=8160001968815921724

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Scifo83 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 19:59:
Hier mijn Venom lap met een 1.15.3. Kweet niet of het zichtbaar is voor iedereen maar mijn eerste 2 bochten waren al rampzalig, kdacht dit is al om zeep, dan maar met een alles of niets vervolg :D

Netjes hoor. En toch denk je idd dat er nog veel meer uit valt te halen. Gister ook met een vriend samen zitten driften. Gewoon vervelend. Tel al je beste drifts eens bij elkaar op... Maar uiteindelijk gaan er altijd een paar bochten weer nét even wat minder goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:24

Erg goed, ik zie nog genoeg mogelijkheden om een snellere tijd neer te zetten. Dat zie ik altijd bij anderen, niet dat het me zelf lukt. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkool07
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-10 15:17

Thnx, gisteren eindelijk gehaald. Zat al dagen vast op 1.16.2 . Door je filmpje enkele bochten anders aangesneden en nu alle sterren in de pocket!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-10 19:35
Bedoel je die taal van de game? Zou hem inderdaad op Engels zetten. Dit is tegenkrommend. :+

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aid
  • Laatst online: 03-10 11:40

Aid

Ik heb het spel vanaf launch in mijn bezit. Ik was eerst van plan om op de PS+ versie te wachten, maar uiteindelijk toch overstag gegaan en de volledige versie aangeschaft.

Het racen is leuk en uitdagend, maar het kan ook zeer frustrerend zijn en dat komt voornamelijk door de agressieve A.I. De A.I is gewoon lastig en laat zich niet zomaar passeren. Daarnaast zijn de racebanen voor mijn gevoel te smal en dit in combinatie met de agressieve AI, wordt het bijna onmogelijk gemaakt om zonder duw- en trekwerk in te halen. Een mooi voorbeeld is de "David vs Goliath" race, waarbij je met een continental GT 11 auto's moet inhalen op een zeer korte en smalle baan en dat binnen 4 ronden. Het is bijna onmogelijk om zonder duw en trek werk te winnen. Ik heb het meerdere malen geprobeerd, maar ik kom dan niet verder dan p3. Als ik wat ruiger ga rijden dan zit ik binnen 1 ronde al op p4.
Verder zit er volgens mij wat rubberbanding in het spel. Je kan de AI makkelijk bijhouden, zodra je ze voorbij bent dan wordt het tempo van de AI verhoogd en kan je ze niet afschudden. Dit is wellicht gedaan om het spel spannend te houden en te voorkomen dat je aan de horizon verdwijnt, zoals in de gt en forza series. Het nadeel hiervan is wel dat je de race vaak in de laatste bocht kan verliezen, omdat de AI opeens een boost krijgt en met dezelfde auto je zo voorbij vliegt op het rechte stuk.

Grafisch ziet het spel er goed uit, maar het is zeker niet wat ik er van had verwacht. Het is heel afwisselend, het ene moment ziet het er fantastisch uit en het andere moment lijkt het een ps3 game. Het is heel afhankelijk van het circuit en de dag/nacht cyclus.

Multiplayer is gewoon slecht. Los van de server issues is het online racen gewoon belabberd. Het is een grote destruction derby, je komt er eigenlijk nooit zonder kleerscheuren uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
Die indruk van rubber banding had ik inderdaad ook. Soms rijd ik als een raket, rijd ik op ten duur op de eerste positie, en zie ik de afstand tussen mij en de 2e vergroten, om die vervolgens ineens met 300km/u voorbij zien te razen. En dat terwijl ik (soms) op volle snelheid rijd. Dat die functie er in zit vind ik op zich niet zo erg, maar de aggresiviteit is soms wel érg opvallend.

De smalle banen vind ik zelf wel leuk, 't maakt 't lekker moeilijk. Dat je met de meeste banen nagenoeg nooit een race kan winnen zonder iemand voor z'n sokken te rijden, mwoah, vervelend maar het hoort bij het racen voor mij :)

Ik hoop wel dat ze snel met een flinke update komen en de mist, regen en challenges in het spel activeren. Ik was en ben ontzettend benieuwd naar de weersomstandigheden waar ze het over hadden, en de challenges lijken me dusdanig belangrijk om in te voegen voordat mensen het spel voor hun gevoel "uit" hebben gespeeld.

De graphics zelf heb ik 't spel eerlijk gezegd niet echt voor gekocht. Ik vond de graphics sowieso niet bijzonder fantastisch. De auto's zien er heel goed uit, maar de omgeving en helemaal de supporters die aan de kant van de weg staan zijn (naar mijn mening) bijzonder matig. Het is me meer om de race-ervaring en snelheid gegaan, en wat dat betreft zit het over 't algemeen heel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werken die challenges bij je vrienden/ clubmaten al? Dat je er een kunt maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
Voor zover ik weet (nog) niet… Driveclub heeft via hun Facebook pagina al aangegeven dat het nog niet werkt :)
https://www.facebook.com/driveclubofficial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Net alle drift events, voor zover ik ze unlocked heb, op 3 sterren gehaald, met controller.
Veel makkelijker dan met het stuur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Netjes. Die drift challenges zijn nog te doen idd.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-10 00:00

freddy0519

It hurts when IP

Ik zit met iets onwijs irritant :( ik heb het spel nog maar net aangekocht (de PS+ uprade versie) en als ik de Volkswagen Challenge (Time Trail) doe (heel int begin) en ik probeer mijn 3 sterretje te halen, crasht het spel en komt er op dat een fout is opgetreden. Ik had het spel weer opnieuw gestart, ik behaalde weer mijn 3 sterretjes en het was weer van dat :( zou het kunnen zijn dat er ergens een foutje in de download is geslopen?

Al doende leert men, al draaiende keert men.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel ook onlangs gekocht en kan me vinden in bovenstaande verhalen.

Ik vind het jammer dat je in de 'story' mode de ai niet kunt aanpassen. Ik moet een race soms wel 10x rijden om überhaupt een ster te halen.

Driften vind ik ook maar lastig. En racen op smalle wegen is erg irritant. Ik ben dan meer een stuiterbal dan een auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dat vind ik gelijk weer het grote pluspunt van de game, dat het niet makkelijk is.
Zonder het rubberbanding pak je de snelste auto en weg ben je, net als in GT ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 15:14
Werkt dat met de clubs al een beetje? Sommige auto's zijn alleen beschikbaar wanneer je in een actieve club zit (en levelt).. Enige Tweakers hier die die van mij willen joinen of zijn er al driveclubs van Tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 18:55:
Dat vind ik gelijk weer het grote pluspunt van de game, dat het niet makkelijk is.
Zonder het rubberbanding pak je de snelste auto en weg ben je, net als in GT ;)
In 4 lap event: 3 rondjes op p2-3 rijden, in ronde 4 in de 1-2 na laatste bocht inhalen. Easy as cake tbh, alleen die lange afstand dingen zijn lastig als je fouten maakt. Qua rondes is het betreurenswaardig, ben weleens in 1 lap na een fout van 12 naar 1 gekomen, tsja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
Jullie ook problemen om online te komen? PSN ligt eruit hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marijnhak schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:54:
zal wel door 2.00 komen, net gedownload, nu ff usb stick met 'music' folder aan het fixen, zo ff DC spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvdlinden
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-10 10:53
marijnhak schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:54:
Hier ook.
https://downdetector.com/status/playstation-network Wat meer info.

PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zat net lekker te spelen na de update, maar ben er inmiddels ook uitgegooid :/
Tsja, ik ga er niks over zeggen, is denk ik al genoeg over de psn 'service' gezegd de laatste maanden _/-\o_

Offtopic: Bumperklever (onze crew) represent filmpje (2 man aan het knallen) :)F
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ZPEpleryv9w]

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2014 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Lekker hoor! :*)
Snelheid zit er goed in, kan niet wachten tot ik de snellere events kan doen :P
Mooi ook dat je niet de volgcamera gebruikt net als de meeste youtubers, maar een goede camerapositie ;)
Dat viel me ook op bij de meeste reviews: veel volgcamera's. Ben je dan wel de juiste persoon om een racegame te reviewen vraag ik me af...

[ Voor 56% gewijzigd door Superkiwi op 28-10-2014 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:43:
[...]

Tsja, ik ga er niks over zeggen, is denk ik al genoeg over de psn 'service' gezegd de laatste maanden _/-\o_

Offtopic: Bumperklever (onze crew) represent filmpje (2 man aan het knallen) :)F
[video]
Haha vet filmpje! Bumperklever Ownage ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-10 19:35
freddy0519 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 18:23:
Ik zit met iets onwijs irritant :( ik heb het spel nog maar net aangekocht (de PS+ uprade versie) en als ik de Volkswagen Challenge (Time Trail) doe (heel int begin) en ik probeer mijn 3 sterretje te halen, crasht het spel en komt er op dat een fout is opgetreden. Ik had het spel weer opnieuw gestart, ik behaalde weer mijn 3 sterretjes en het was weer van dat :( zou het kunnen zijn dat er ergens een foutje in de download is geslopen?
Ik had dit ook een tijdje terug. Oplossing was om de ghost data van de game te verwijderen van de PS4. Die was blijkbaar corrupt geraakt. Hierna werkte het weer prima.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK

TRK

Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:43:
[...]

[video]
Ik dacht al die vinyl komt me bekend voor haha! Gisteren ook wat problemen met PSN trouwens en zoals gewoonlijk met DriveClub online..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:23

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Ik word niet goed van dat driften!
Bak ik echt geen reet van. zo haal ik mijn 3 sterren toch niet!
max is 2 sterren tot nu toe

Iemand tips hoe te driften?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Hard insturen en de hamdrem gebruiken (bij scherpe bochten wat langer de handrem gebruiken), dan komt de wagen dwars te staan.
Daarna gecontroleerd tegensturen en je gas controleren.
Wat bij mij hielp was om niet te snel de bochten in te gaan en om heel even van het gas af te gaan nadat je de handrem hebt gebruikt. Daarna weer op het gas en driftend de bocht door.
Driften is een kwestie van oefenen oefenen oefenen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 29-10-2014 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
De Venom Hot Lap gaat nog een leuke worden. Zit momenteel na een minuutje of 10 proberen op 1:16.7 en ik weet precies waar ik die tijd nog kan verbeteren... Alleen nu nog doen :+.

Verder baalde ik ook een beetje van de drift met de Pagani Zonda, tot ik hem daadwerkelijk ging proberen. Ondanks dat ie niet echt drift-capable is moet ik zeggen dat die challenge daardoor weer erg makkelijk word, omdat je op zo'n hoge snelheid maar beperkt ruimte hebt. De game is eigenlijk precies goed: uitdagend, maar niet extreem moeilijk. Op dat gebied echt petje af voor de ontwikkelaars!

Verder, online... Sja... Ze roepen zelf dat het steeds beter gaat, maar gisteravond ging er weer helemaal niets :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 10:36
Nou wie zal ik eens ff gaan share-play inviten om moeilijke sterren te halen. :+

Trouwens.. ben ik de enige die moeite heeft met "Punching above your weight" ?
Echt zo'n track waarvan ik alle bochten uit m'n hoofd moet gaan leren kennen en flink wat moet gaan beuken volgens mij. Gelukkig is het een korte track.

[ Voor 59% gewijzigd door Nasty Nate op 29-10-2014 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Wil t wel voor je proberen Nate. Trouwens nog een challenge voor iedereen met een wat slomere wagen.

Tamul Nadu 01
Maserati GT MC Stradale
1:26:502

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Nasty Nate schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:24:
Nou wie zal ik eens ff gaan share-play inviten om moeilijke sterren te halen. :+

Trouwens.. ben ik de enige die moeite heeft met "Punching above your weight" ?
Echt zo'n track waarvan ik alle bochten uit m'n hoofd moet gaan leren kennen en flink wat moet gaan beuken volgens mij. Gelukkig is het een korte track.
Nee, je bent niet de enige. Ik ben op een haar na ook nog steeds niet eerste geworden daar B|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 10:36
power_user schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:43:
Wil t wel voor je proberen Nate. Trouwens nog een challenge voor iedereen met een wat slomere wagen.

Tamul Nadu 01
Maserati GT MC Stradale
1:26:502
Jouw PSN ID zie ik vaak voorbij komen in DC!

Bedankt voor het aanbod maar ik was maar aan het geinen, moet het gewoon zelf kunnen halen anders voelt het ook niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Nog een challenge

Tamul Nadu 01
BMW M3 GTS
1:25:371

Bij zowel de Maserati die ik eerder postte als deze sta ik op 1 wereldwijd :)

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK

TRK

power_user schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:36:
Nog een challenge

Tamul Nadu 01
BMW M3 GTS
1:25:371

Bij zowel de Maserati die ik eerder postte als deze sta ik op 1 wereldwijd :)

Succes!
Mooie tijden! Ik ga morgenavond eens een poging wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
Op één wereldweid? Nette tijd dan zeg! Die moet ik ook eens proberen :)
Pagina: 1 ... 12 ... 43 Laatste