[PS4] Driveclub

Pagina: 1 ... 11 ... 43 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:18
Pykow schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:07:
en nog steeds geen PS+ versie beschikbaar.
we zijn al weer een maand eroverheen gegaan.
Uh, 8 oktober 2014 kwam DriveClub uit. Maar inderdaad het is schandalig.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olaf133
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-10 14:51
Mooi zo, ik ben er de afgelopen dagen niet opgeweest i.v.m. studies, maar slinger vanavond de PS4 weer aan en zal ook wat MP gaan racen :)
jongf7 schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 19:59:
Zojuist de 225ste tour-ster gehaald. Alles met de controller gedaan.

Jammer genoeg vonden mijn vrienden het allemaal niets 😞 dus ik ben uit mijn club gegaan welke ik eigenhandig naar lvl 12 had gebracht en bij Mozilla Racing gekomen.

If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it really be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:47

Superkiwi

Hoi doei

Gisteren mijn playseat + Thrustmaster T500 in orde gemaakt, dus Driveclub voor het eerst echt kunnen spelen.

Eerste indruk:
-Grafisch ziet het er op de meeste momenten echt prachtig uit.
Zonnetje door de voorruit, schitterend!
-Het rijdt minder arcade dan ik dacht; het rijdt gewoon best lekker eigenlijk.
-Ik rij cockpit view maar het geluid wordt wel erg veel gedempt zeg... je hoort nauwelijks iets.
Wellicht dat dat bij de snellere sportcars anders is, maar bij de mini Tour valt het tegen.
-De AI doet goed zijn best maar remt vaak te veel af voor slappe bochten.
Resultaat is dan een botsing... Je wordt dus eigenlijk gedwongen om buiten de ideale lijn te rijden om zo kop-staart botsingen te voorkomen. Je weet gewoon niet of de AI afremt terwijl het niet hoeft.
-Ik heb de HUD uit staan, incl online notificaties, maar de balk "connectie met de server verloren" blijft in beeld staan... Ik zal eens proberen alles uit te zetten; ik wil echt niks in beeld behalve de tijd en mijn positie.
-Force Feedback staat nu op 100%, maar het valt best mee. GT5 had, met de G25, veel meer force feedback dan Driveclub. Terwijl de T500 al meer force feedback dan de G25 zou moeten hebben.

Maar dat zijn kleine puntjes. Te klein om de game op af te schrijven.
Tot nu toe zeker positief verrast! Erg vermakelijke game :)

Mijn Tweakers club kleuren:

Afbeeldingslocatie: http://i483.photobucket.com/albums/rr192/DannyEclipse/Various/2014-10-21142654.jpg Afbeeldingslocatie: http://i483.photobucket.com/albums/rr192/DannyEclipse/Various/2014-10-21142634.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 21-10-2014 14:30 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Wat kost dat setje bij elkaar kiwi?

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdeboois
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:54
dvdkiwi schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:22:
Te klein om de game op af te schrijven.
Ik wacht in spanning de PS+ versie af...

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 16:31
Ziet er goed uit Kiwi!! Ik wacht op de PS+ editie, twijfel nog te erg.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:09
dvdkiwi schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:22:
Eerste indruk:
-Het rijdt minder arcade dan ik dacht; het rijdt gewoon best lekker eigenlijk.
-Ik rij cockpit view maar het geluid wordt wel erg veel gedempt zeg... je hoort nauwelijks iets.
Wellicht dat dat bij de snellere sportcars anders is, maar bij de mini Tour valt het tegen.
-De AI doet goed zijn best maar remt vaak te veel af voor slappe bochten.
Resultaat is dan een botsing... Je wordt dus eigenlijk gedwongen om buiten de ideale lijn te rijden om zo kop-staart botsingen te voorkomen. Je weet gewoon niet of de AI afremt terwijl het niet hoeft.
- helemaal mee eens, met stuur haal je wel een groot gedeelte van het arcade gevoel weg, wel moet je even de stuur hulp nog uitzetten in de settings, dat maakt het nog lekkerder om te racen.
- De sounds worden later niet beter in cockpit view, ik vind ze ook te zacht, dus race meestal met bumpercam view. Motor car view vind ik niet echt bruikbaar, daar raak ik van in de war door de reflecties tijdens het insturen van een bocht.
- AI remt inderdaad veel te vroeg en vooral te hard, erbuiten om uitremmen werkt prima, of de binnenbocht pakken zolang ze nog niet de binnenbocht lijn hebben ingezet, in dat geval zullen ze uitwijken namelijk om jou de ruimte te geven (tenzij je ze al gebeukt hebt vooraf, dan rijden zij ook als agressieve gekken :D)
-Force Feedback staat nu op 100%, maar het valt best mee. GT5 had, met de G25, veel meer force feedback dan Driveclub. Terwijl de T500 al meer force feedback dan de G25 zou moeten hebben.
Dit klopt, driveclub heeft een andere maximale feedback instelling dan gt5, 6 en dirt 2 en 3. Als je je stuur gebruikt op de ps3 zul je merken dat die force feedback veel zwaarder ingesteld kan worden. Dit heeft mijn inziens te maken met een design keuze binnen driveclub. In de eerste tours had ik de force feedback namelijk ook op 100 procent, dat was prima te doen. Echter straks kom je in de semi pro en pro league met veel snellere auto's, je zult merken dat die auto's een stuk heftiger reageren door de snelheid op botsingen en het raken van randen of van de weg afraken. Ook wordt je door de andere auto's in die events vaker geraakt. De force feedback op 100 procent is dan geen optie meer. Simpel weg omdat je na het raken van iets de controle compleet kwijt bent en de force feedback het niet toelaat om op die snelheden effectief in te grijpen. Ik heb hem uiteindelijk teruggezet naar 50 procent. Dit is een soort van magische grens waarbij je met de snelle auto's wel het force feedback gevoel blijft houden maar toch controle houdt over de auto en kan reageren op wat er op de baan gebeurd.

Dus dat komt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 09:19

On_E

Housemusic

De AI wordt ook beter naarmate je verder komt in de Tour Events.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-10 14:56
Grmbl, een dikke week het spel links laten liggen. Probeer nu toch al een dag of drie op regelmatige tijdstippen verbinding te maken voor de MP maar altijd de melding "Failed to join the game" dus nog geen meter online kunnen rijden.

Triestig :( Want de helft van de wagens zijn doorheen de SP dan ook niet beschikbaar waardoor het toch maar een klote SP is om te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
Stancke schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:53:
Grmbl, een dikke week het spel links laten liggen. Probeer nu toch al een dag of drie op regelmatige tijdstippen verbinding te maken voor de MP maar altijd de melding "Failed to join the game" dus nog geen meter online kunnen rijden.

Triestig :( Want de helft van de wagens zijn doorheen de SP dan ook niet beschikbaar waardoor het toch maar een klote SP is om te spelen...
dat klopt niet, er zijn 5 club cars om vrij te spelen, de rest van de auto's haal je vrij snel als je even de single player events speelt. Je zult wel moeten want anders kun je ze volgens mij niet eens selecteren in de multiplayer, alleen de auto's die je vrij hebt gespeeld kun je een keuze uit maken. (tenzij het een 1 car mp race is, zoals dat ruf event).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 19:10
Ik laat hem nog steeds liggen, ben van plan er helemaal in te duiken zodra ie volledig werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:00
Ik had best uitgekeken naar dit spel maar wegens gebrek aan support aan fanatec racestuurtjes zal ik deze toch links laten liggen.

Wat een klote move van Sony dat zo goed als elk racespel enkel met thrustmaster wheels te spelen is. Hebben ze toevallig een deal gesloten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dank voor jullie uitleg :)

Bij gebrek aan leaderboards en challenges:
Wie noemt er een track en een auto?
Kunnen we een time trial onder elkaar doen als jullie willen. Snelste tijden, eventueel onder begeleiding van een video, hier posten en eventueel harder werken :P
*kiwi is lvl13 dus geen high level car aub*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Olivers Landing hot lap
Audi RS5

Mijn beste tijd is 1.13 263 honderdste
Nr. 69 van de wereld ben ik daarmee :)

Ben benieuwd of iemand daar nog onder duikt.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Challenge accepted ;)
Die baan en auto nog niet gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Erg gaaf om er elke keer weer wat tijd vanaf proberen te rijden.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:20

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Als de logitech stuurtjes werken op de ps4 zou ik wel een ps4 en driveclub kopen, eerder niet helaas

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dat was mijn plan initieel ook.
Maar ik ben blij dat ik de G25 heb ingeruild voor de T500; de g25 lijkt wel speelgoed hierbij :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-10 21:22
Heb mijn G27 verkocht. Wat is goed om te kopen T300 of T500?

Wat is trouwens die PS+ versie? Is die gratis voor PS+ leden? Maar zonder PS+ kan je toch niet online spelen? Dat zou raar zijn want als ik de game dan koop heb ik alsnog PS+ nodig en betaal ik dus dubbel... of is het anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

De T500 is beter dan de T300.
Kijk alleen maar eens naar de kwaliteit van en de hoeveelheid de pedalen.
Daarnaast zijn bij de T500 de pedalen hangend te gebruiken, wat ik fijner vind dan staand.
Voordeel van de T300: alle PS4 knoppen, dus ook de share knop, zijn aanwezig.
Dat mis ik op de T500, maar verder zitten alle knoppen (touch pad daargelaten) erop.
Voor de 20-30 euro meer die de T500 kost zou ik zeker daar voor gaan.
Erg robuuste set.

De PS+ upgrade is de volledige game, die is 39,99.
De gratis PS+ versie die nog uit moet komen is een redelijk uitgebreide demo: ca 20% van de game.
Je betaalt inderdaad voor PS+, welke je nodig hebt om online te gamen, dus met jouw redenatie betaal je ook voor de gratis games iedere maand ;)
Ik zie het zo: je betaalt voor PS+, de games krijg je iedere maand gratis.
Zelfde geval, andere interpretatie.

[ Voor 30% gewijzigd door Superkiwi op 21-10-2014 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 12:57
Ik kon het toch niet laten en heb toch DriveClub maar gekocht. Overigens kan ik al wel gelijk online racen. Natuurlijk geen succes, want ik bak er nog helemaal niets van haha

Nog een Club die een member kan gebruiken? (Psn ID: Sanny_NL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-10 12:51
Sanny_83 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 21:36:
Ik kon het toch niet laten en heb toch DriveClub maar gekocht. Overigens kan ik al wel gelijk online racen. Natuurlijk geen succes, want ik bak er nog helemaal niets van haha

Nog een Club die een member kan gebruiken? (Psn ID: Sanny_NL)
Ik ben vooral druk met de singleplayer, gisteren werd ik gewoon nog uit de multiplayer gegooid. De club waarin ik zit heeft nog genoeg plek "Molten Rubber". Als het goed is kan je gewoon joinen. De club is level 14 dus bijna alle auto's zijn geunlocked :)

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 12:57
Ah cool 😊 Dan probeer ik die te joinen.
Ik ga eerst inderdaad maar eens wat tijd in de Single Player steken. Tijd geleden dat ik een racegame gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Zo, het is me eindelijk gelukt om een clubkleur te maken die me actually ook bevalt :)
Heel simpel en strak: matzwart met een simpele blauwe striping geinspireerd door Tron. Geen clublogo, geen cijfers :)

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/33zb97a.png

Nu nog mensen vinden die me willen joinen in de club, in mijn eentje is de club inactive en kun je de clubauto's niet unlocken :'(

Mochten er mensen zijn die nog op zoek zijn naar een club, ik heb nog 5 plekjes vrij: Club Sexy

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 07:19
Gister met vrienden wel een half uur lang dezelfde drift challenge gedaan. De hele tijd verbinding gehad met de server, maar er kwamen geen ghosts in beeld... Pas nadat de verbinding met de server ineens weg was kwam m'n eigen ghost in beeld. Toch een gemis zo. Duidelijk dat ze de zaakjes nog niet op orde hebben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijnhak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05-2024
mooie Livery Phase!

PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase

Phase

Supremely Insane

Thanks! :)

Het online racen werkt steeds beter, maar het is wel echt maar compleet afwachten met wat voor volk je aan de startlijn verschijnt.
Ik heb vannacht 2 races gespeeld, de eerste was gewoon één grote destruction derby. De tweede race was volledig het tegenovergestelde, iedereen reed supernetjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:51
Nou moet ik ook zeggen dat ik echt goed mijn best doet om niemand niet te raken en andersom merk ik dat soms ook wel, alleen lukt dat niet altijd. Zeker vlak na de start kan het lastig zijn, als iedereen de eerste bocht in duikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:29
Nol_NL schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:07:
Nou moet ik ook zeggen dat ik echt goed mijn best doet om niemand niet te raken en andersom merk ik dat soms ook wel, alleen lukt dat niet altijd. Zeker vlak na de start kan het lastig zijn, als iedereen de eerste bocht in duikt.
Ja, en in het 'heetst' van de race om iemand in te halen kan je je snel verremmen hoor. Ik heb dat ook, in tima trial supernetjes, maar in een race rem ik constant te laat omdat ik nog net even die persoon voor me wil inhalen.

Het helpt niet echt dat die botsing-penalty zo raar werkt, want meestel zit er geen straf op namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase

Phase

Supremely Insane

Oh pas op, er zit een groot verschil tussen een remfout maken waardoor je ff achterop iemands bumper klapt en het moedwillig laten spinnen van een tegenstander via een PIT maneuvre...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Ik zie dat 1 van mijn vrienden 225.000 ste staat op de wereldranglijst. Toch heeft Driveclub ondanks al het gedoe aardig verkocht als ik het zo zie.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase

Phase

Supremely Insane

Ergens had ik dat wel verwacht eigenlijk. Van de PS4 lauchdate vorig jaar tot nu afgelopen 8 oktober was er maar 1 "race"spel op de ps4, en het duurt ook nog wel weer even eer de volgende zich aandient. Tel daarbij op dat ps+ leden het kunnen kopen voor een lagere prijs dan wat een game normaal kost.

imho zijn die verkoopcijfers dan wel te verklaren.

dat, of de serverproblemen zijn juist ontstaan doordat het zo goed verkocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Gisteren eindelijk een 1.15.3 gereden in die Venom hotlap. Damn de voldoening was enorm :D

Khad eigelijk toch liever gehad dat dit spel meer een arcade handling zou hebben zoals bv Dirt 2, of Grid 2. Ik vind het bv ontzettend vervelend dat die wagens plots dwars gaan bij het uitaccelereren uit een bocht. Je weet nooit of de wagen dwars zal gaan of niet. vind ik toch jammer dat het zo onvoorspelbaar is, zeker als je de wagen met controller bestuurt.

Voor de rest wel een goed spel.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
Phase schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 01:52:
Zo, het is me eindelijk gelukt om een clubkleur te maken die me actually ook bevalt :)
Heel simpel en strak: matzwart met een simpele blauwe striping geinspireerd door Tron. Geen clublogo, geen cijfers :)
schitterend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 10:36
Misschien kunnen we bij Tweakers Racing ook zo'n soort design maken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShiftHappenz
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-09 16:05

ShiftHappenz

PSN: GameOfTrophies

echt hé ;)

I Don't want to sound like a badass but I eject my USB without removing it safely...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-10 15:18
Ik heb 't spel sinds dit weekend, en eigenlijk wilde ik 'm bijna niet halen vanwege de slechte berichten over het online gebeuren, de AI van de offline racers e.d., maar ben toch blij dat ik 'm gehaald heb. Ik hoop echt dat ze die serverproblemen snel oplossen, want het racet toch wel érg fijn zo! :)

Ik zit op 't moment bij een (nogal stille en vaak offline zijnde) Nederlandse club vol onbekenden, maar als er Tweakers zijn met een leuke club meld ik me graag aan! Ik speel ongeveer 2-4x per week afhankelijk van m'n werk, ben nu level 24, en kan soms een mic gebruiken (als m'n vrouw niet thuis aan het werk is)

M'n ID: Flabber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 22:31

Phydomir

Dennis

Scifo83 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:02:
Ik vind het bv ontzettend vervelend dat die wagens plots dwars gaan bij het uitaccelereren uit een bocht. Je weet nooit of de wagen dwars zal gaan of niet. vind ik toch jammer dat het zo onvoorspelbaar is, zeker als je de wagen met controller bestuurt.
Is niet echt onvoorspelbaar, het tegendeel juist. Zodra de achterbanden grip verliezen zal je gaan glijden, echter is dit natuurlijk voor iedere auto anders en zul je het moeten leren. Hoe meer je met een bepaalde auto rijdt hoe beter je word in het voorspellen en aanvoelen van het gedrag en corrigeer je die slide al voor dat het gaat gebeuren.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-10 11:32

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Heeft er iemand nog een plaatsje in een club? Mijn PSN ID is Kretus :)
Phase schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 18:09:
Ja hoor, Club Sexy staat open, nog 4 plekjes over, je mag gewoon joinen :)
Ik krijg steeds een connectieprobleem helaas :/ Toch gelukt :D

[ Voor 66% gewijzigd door ETzPliskin op 22-10-2014 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase

Phase

Supremely Insane

Ja hoor, Club Sexy staat open, nog 4 plekjes over, je mag gewoon joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-10 08:32
Ongelofelijk dat de servers nog brak werken. Gewoon heel soms 1 race online kunnen doen en dan weer disconnect. Soms zelfs na de race dat de scores niet meetellen. Best heel slecht. Spelmis online namelijk wel leuk. Offline niet heel bijzonder vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phase, dikke livery! Ik hou van dat soort kleuren! Nu rij ik met zwart/oranje rond, kawasaki groen met mat zwart doet t ook goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

Wazig dat je eigenlijk eerst goed offline moet levelen om vervolgens online mee te kunnen, anders geen fame en bij 9/10 races de slechtste leenwagen die je kan hebben.

Ik heb nog 2 plekken vrij in de Tuf tuf club, staat open als je wilt joinen.

[ Voor 19% gewijzigd door MeNTaL_TO op 22-10-2014 21:57 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Hier gaat het vanavond redelijk goed met de servers, paar disconnects maar al veel races online kunnen rijden

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Laatst online: 07-02 02:50
Phydomir schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 17:42:
[...]

Is niet echt onvoorspelbaar, het tegendeel juist. Zodra de achterbanden grip verliezen zal je gaan glijden, echter is dit natuurlijk voor iedere auto anders en zul je het moeten leren. Hoe meer je met een bepaalde auto rijdt hoe beter je word in het voorspellen en aanvoelen van het gedrag en corrigeer je die slide al voor dat het gaat gebeuren.
Moet zeggen dat het inderdaad anticiperen is en dus tegensturen bij het uitkomen van bochten. Het is een leerproces maar blijft voor mij zeer onnatuurlijk gedrag en tikkeltje overdreven dat schuin gaan maar eens onder de knie lukt het aardig :p

Vandaag redelijk wa online geraced. Is zeer vermakelijk. Als team spelen is ook een leuke toevoeging ^^

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Ga van het weekend maar eens kijken of het al wat geworden is.

Tot nu toe een paar races gedaan in de Tour, en verder nog niet veel naar om gekeken. Mede omdat de online functies niet goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Laatst online: 11-03 12:06
Ik kon het toch niet laten om te wachten op de PSN editie, heb de upgrade gekocht en helemaal geen spijt van! Ga vanaf nu ook goed meelezen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:09
Voor members van Tweakers GoT.. ik zit in een verhuizing. Pak driveclub volgende week weer op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0xrubennft schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 08:58:
Ik kon het toch niet laten om te wachten op de PSN editie, heb de upgrade gekocht en helemaal geen spijt van! Ga vanaf nu ook goed meelezen hier.
Jij dacht "na alle slechte berichten koop ik hem toch maar".

;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:58:
[...]

Jij dacht "na alle slechte berichten koop ik hem toch maar".

;w
Ooh dus omdat er negatieve berichten voorbij komen moet ik de game niet kopen en ook negatief gaan mee praten? Ik ben niet zo'n kudde dier ;).

De single player heeft genoeg te bieden voor mij op het moment. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Multiplayer liep als een zonnetje gisteravond. 4 races achter elkaar kunnen doen in dezelfde lobby. De teamraces ( blauw & rood ) zijn nu ook weer beschikbaar gelukkig. Gaaf trouwens dat ze je verplichten om de singleplayer te doen om de auto's ook online te unlocken.Ik vindt het persoonlijk 1 van de beste racers sinds jaren, zit nu op 190 sterren maar het begint nu toch wel erg pittig te worden. Die Hypercars zijn bijna niet op de weg te houden ;)

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Lekkerboeie86 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 09:34:
Voor members van Tweakers GoT.. ik zit in een verhuizing. Pak driveclub volgende week weer op :)
Heb ook al even niet meer gespeeld hoor. Wil toch even afwachten tot het online helemaal lekker werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
(jarig!)
De singleplayer heb ik al een tijdje uit, online vind ik nog niet lekker genoeg werken.

Maar wachtten kan ik niet, verslavend spel ;)
In plaats van een potje FIFA tussendoor start ik tegenwoordig standaard driveclub op, vaak zit ik vervolgens gewoon punten te grinden door te driften in een tijdrit event. Even snel 100k tot 200k en dan weer wat anders doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0xrubennft schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:21:
[...]

Ooh dus omdat er negatieve berichten voorbij komen moet ik de game niet kopen en ook negatief gaan mee praten? Ik ben niet zo'n kudde dier ;).

De single player heeft genoeg te bieden voor mij op het moment. :)
Ah, je bent meer van de singleplayer. Tja, de meeste mensen kopen een multiplayer game om daadwerkelijk multiplayer te kunnen doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:10:
[...]

Ah, je bent meer van de singleplayer. Tja, de meeste mensen kopen een multiplayer game om daadwerkelijk multiplayer te kunnen doen...
Omdat ik type dat de single player modus me genoeg te bieden heeft ben ik meteen meer van de singleplayer?

Ik weet dat de multiplayer opties op dit moment nog niet optimaal werken, vandaar dat ik eerst de tour ga spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door 0xrubennft op 23-10-2014 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkool07
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:17
Heb met veel plezier de singelplayer ook al even uit op 1 ster na ( nog 1 seconde nodig op de venom hotlap pfff;)) en probeer elke avond wat races online, maar de lol is er bij mij nu vaak snel van af. Wordt wel met de dag iets beter, maar ook als je nu een keer wel de lobby doorkomt van het ene naar het andere event vind ik de wachttijd tussen de races echt dramatisch. Ik vraag me af of die lange wachttijden ook nog door de problemen komen en of die wachttijden straks na alle fixes wel gaan verbeteren?

Ik denk dat ik nu mede door alle lobby's die op voorhand mislukken op een gemiddelde zit van 4-5 races per uur. De races duren gemiddeld 3 minuten, dus de overige 45 minuten kijk ik dus naar een laadscherm... Na zo'n uurtje gooi ik fifa er graag weer in!
Hoop snel op een echte verbetering omdat ik met in de races echt heel goed kan vermaken met Driveclub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arvid1968
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-10 18:44
Ben ik de enigste die nog geen seconde online ben geweest met dit spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 07:19
arvid1968 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:19:
Denk het wel? Online racen is nog moeilijk, maar meestal heb ik nu wel verbinding om in elk geval punten voor de club te scoren.

Overigens heb ik met GTA 5 destijds veel issues gehad. Kon daarmee geheel niet online. Pas na het aanpassen van de DNS servers in mijn PS3 kon het ineens wel en had ik al weken online gameplay gemist. Weet niet of dat met Driveclub iets kan oplossen in sommige gevallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
Ik ben ook nog nauwelijks online gekomen arvid1968. Van de 15+ keer dat ik 't geprobeerd heb heb ik hooguit 2x kunnen gamen. Heb nu ook problemen met de PS4's netwerkfuncties (kom heel PSN niet op), dus kan 't voorlopig ook even niet proberen, maar heel geweldig werkt die online functie van Driveclub inderdaad nog niet.

Ze zijn gelukkig wel elke dag bezig met extra servers plaatsen… ik kijk af en toe eens op hun facebook pagina om te zien hoe het er voor staat. Eigenlijk totaal geen stijl dat ze dit soort dingen bij release zó slecht op orde hebben natuurlijk, maar als het online net zo gaat als offline is 't het wachten voor mij (alsnog) wel waard :)

Hier trouwens hun facebook pagina, voor degene die geïnteresseerd zijn: https://www.facebook.com/driveclubofficial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

arvid1968 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:19:
Nee ;)

Heb me aangemeld bij een club maar ik ga niet online rijden tot alles lekker werkt.
Ik heb ook pas 7 events af in de single player, dus tijd genoeg.

Vanavond maar eens een poging wagen in de Tweaker challenge:
Theo27 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 19:19:
Olivers Landing hot lap
Audi RS5

Mijn beste tijd is 1.13 263 honderdste

[ Voor 26% gewijzigd door Superkiwi op 23-10-2014 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-10 09:03
[...]

Kerel waar maak jij je toch druk om zeg.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

joramoudenaarde schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:25:
Heb nu ook problemen met de PS4's netwerkfuncties (kom heel PSN niet op
Zet je de PS4 altijd in standby of ook weleens helemaal uit?

Volgens mij stond er laatst op het Neogaf forum iets over (is toen ook hier geplaatst) dat dit bij mensen gebeurt die de PS4 in standby laten staan ipv af en toe helemaal uit te zetten.

Weet niet hoeveel er waar is van dat verhaal, maar wellicht valt het eens te proberen.

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
dvdkiwi schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:36:
[...]

Vanavond maar eens een poging wagen in de Tweaker challenge:

[...]
Haha veel succes. Ben benieuwd hoe het je afgaat met het stuurtje trouwens :)

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
@fonsmeister; nee, ik zet die van mij eigenlijk altijd helemaal uit. Ik ga vanavond nog even kijken of het met een kabeltje wel werkt allemaal, maar ik heb er een béétje een hard hoofd in dat dat het op gaat lossen :) Heel vreemd is 't wel… ik heb niets aan het netwerk veranderd, wifi werkt wel uitstekend met al m'n andere apparaten enzo. Vanavond maar eens goed doortesten!

Maar wat zijn jullie favoriete type auto's eigenlijk? Ik neig zelf vaak naar een auto die minder makkelijk drift… op de één of andere manier vind ik die fijner driften dan een auto die rijdt alsof je op een ijsbaan zit, hehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dunn0w schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:39:
[...]

Kerel waar maak jij je toch druk om zeg.. 8)7
:Y
Wellicht dat hij beter in een ander topic kan gaan trollen :)

Vanmiddag ff lekker racen! Nu al zin in _/-\o_
(eerst even netjes met 100 km/u over de a2 trajectcontrole naar huis kachelen :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
ksborg schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:18:
Gister met vrienden wel een half uur lang dezelfde drift challenge gedaan. De hele tijd verbinding gehad met de server, maar er kwamen geen ghosts in beeld... Pas nadat de verbinding met de server ineens weg was kwam m'n eigen ghost in beeld. Toch een gemis zo. Duidelijk dat ze de zaakjes nog niet op orde hebben :/
Ik heb ook geen ghosts meer, super irritant. Want dat maakt time trial zo leuk....

En mijn tijden lijken niet onthouden te worden...grr zo is het ook geen zak aan....

[ Voor 7% gewijzigd door Adlermann op 23-10-2014 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:11:
[...]

:Y
Wellicht dat hij beter in een ander topic kan gaan trollen :)

Vanmiddag ff lekker racen! Nu al zin in _/-\o_
(eerst even netjes met 100 km/u over de a2 trajectcontrole naar huis kachelen :+ )
Oh dus het is trollen als je het spel niet in de hemel prijst omdat de helft niet werkt? Het lijkt wel alsof sommige mensen denken dat je alleen mag posten als je het een leuk spel vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
(jarig!)
Het probleem met jou is dat je duidelijk vind dat je gek bent als je het spel al hebt.
Waaruit we kunnen opmaken dat jij het spel niet hebt... en toch moet je hier continue laten weten hoe stom je het vind dat wij al wel lol aan dit spel beleven.

Edit:

Excuus, even terug gezocht en je hebt het spel wel, dan heb je recht op je mening natuurlijk :)

[ Voor 17% gewijzigd door jongf7 op 23-10-2014 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:38:
[...]

Oh dus het is trollen als je het spel niet in de hemel prijst omdat de helft niet werkt? Het lijkt wel alsof sommige mensen denken dat je alleen mag posten als je het een leuk spel vindt.
Heb jij het spel wel? Je komt als iemand over die op zoek is naar aandacht, ga op het viva forum zitten ofzo. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
[...]

Hoe kom je erbij dat het een multiplayer game is??
Je zal toch echt eerst de singleplayer moeten gaan spelen wil je uberhaupt een kans maken online. Of wilde jij met je mini coopertje tegen een audi gaan rijden??

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-10 09:59
Theo27 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:52:
Hoe kom je erbij dat het een multiplayer game is??
"DRIVECLUB™ draait volledig om jou en je vrienden. Het gaat om teamwerk, om het knokken met elkaar op de baan en samen beloningen te verdienen, maar vooral om met elkaar de pure kick van elke race te beleven."

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Brad Pitt schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:55:
[...]

"DRIVECLUB™ draait volledig om jou en je vrienden. Het gaat om teamwerk, om het knokken met elkaar op de baan en samen beloningen te verdienen, maar vooral om met elkaar de pure kick van elke race te beleven."
Ik vond de game leuker in het begin, toen je idd de tijden van andere mensen zag tijdnes time trials, snelste tijden, beste bochten etc.

Nu is de game idd een stuk minder leuk. Heel beroerde launch en 2 weken later nog geen verbetering..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Brad Pitt schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 14:55:
[...]

Ja dus? Waarom dan een singleplayer erbij doen als dat geen nut zou hebben? Bij mij loopt het online gedeelte inclusief rankings nu prima.in die 15 dagen dat het een drama was qua servers heb ik bijna alle wagens unlocked, die ik dus nu hard nodig heb in de multiplayer.
Iedereen loopt maar te miepen maar ik vindt het prima zo voor die 4 tientjes....en wie weet komen ze nog met een leuke goedmaker.

[ Voor 7% gewijzigd door Theo27 op 23-10-2014 15:34 ]

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ja dus wat? Je vroeg of het een multiplayer game is. Volgens de makers overduidelijk wel.
Iedereen loopt maar te miepen maar ik vindt het prima zo voor die 4 tientjes....
Fijn toch. Dat het een misère was lijkt mij duidelijk. Dagelijks reclames op tv maar online multiplayer no go |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Brad Pitt schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:35:

Ja dus wat? Je vroeg of het een multiplayer game is. Volgens de makers overduidelijk wel.
Maar is het dan ook een multiplayer only game. Nee dus. Toch zeker al een uurtje of 15 a 20 in de tour gestoken. En je ziet nu op dit forum dat iedereen die sceptisch was in het begin nu toch aardig enthousiast beginnen te worden en die game ook halen. Dan doet Evolution studio's toch ergens wat goed.

[ Voor 22% gewijzigd door Theo27 op 23-10-2014 15:42 ]

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
De launch is echt schandalig slecht, het spel niet. Mondjesmaat gaat t vast beter worden.

Je hoeft het niet te spelen, het mag.

Let's mooooooooooove on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 12:52
Ben wel benieuwd naar de compensatie. Zal wel zoiets stoms zijn als 2 extra wagens ofzo.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
Theo27 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:32:
[...]
Ja dus? Waarom dan een singleplayer erbij doen als dat geen nut zou hebben? Bij mij loopt het online gedeelte inclusief rankings nu prima.in die 15 dagen dat het een drama was qua servers heb ik bijna alle wagens unlocked, die ik dus nu hard nodig heb in de multiplayer.
Iedereen loopt maar te miepen maar ik vindt het prima zo voor die 4 tientjes....en wie weet komen ze nog met een leuke goedmaker.
De game is simpelweg niet gepresenteerd als zijnde een single player game met multiplayer erbij, sterker nog, de 'single player tour events' zijn keihard gekoppeld aan de multiplayer club. Natuurlijk kon je de eerste 14 dagen wel de tour events doen om jezelf bezig te houden (heb ik ook gedaan), maar daarmee heb je dan wel veroorzaakt dat de club zo rond de 4,5 miljoen punten misloopt omdat de club online servers het 2 weken niet deden. En dat dus per persoon, dus dat is 6 keer 4,5 miljoen punten die verdwenen zijn, en die je ook niet makkelijk weer haalt omdat tour events herhalen nauwelijks punten opleveren.

Dus die tour events waren initieel helemaal niet bedoeld als single player events, dat maken sommige mensen er nu van, die tour events waren er om je club gevoel en level flink mee te spekken zodat je de club wagens vrij kan spelen, en het is echt niet eenvoudig meer om op dit moment je club naar level 50 te brengen. Daar komt bij dat het hele community challenge systeem maar uitgezet is, en je eigen scores in de tour events niet opgeslagen werden (en soms nog niet worden). Of te wel, er is hoog ingezet op het community challenge systeem via de tour events als start, en werkt dus nog steeds niet. Dit staat ook ver af van de bewering dat tour events puur voor single player bedoeld zijn, is dus niet zo, want zo is de opzet van de game niet.

Multiplayer racing moeten we maar helemaal niet over beginnen, want dat werkt nog steeds niet goed.

Wij bijvoorbeeld, zijn met 24 man vanaf dag 1 al aan het wachten met 4 clubs totdat we tegen elkaar kunnen gaan battlen in het challenge systeem en vervolgens in private lobbies (die op magische wijze zijn verplaatst neer een toekomstige update) dan tegen elkaar de club eer kunnen verdedigen. Dat hele challenge systeem hebben we al lang klaar om mee te beginnen en op dit moment zijn we nog heel ver verwijderd van het punt dat we daar mee kunnen beginnen doordat driveclub gewoon niet werkt voor meer dan 1 persoon.

Dat is denk ik ook het grote probleem van driveclub op dit moment, de hele game is opgezet voor de community driven racer. Er is helemaal geen rekening gehouden met single player gamers, sterker nog, als je geen psn verbinding met de server hebt wordt je in de single player nog even overduidelijk gewezen via de inmiddels ingebrande rode message dat de server niet bereikbaar is en je punten niet meetellen.
Als dan alles zo in elkaar stort als nu gebeurd is en er nu nog steeds geen oplossing is, dan moet je eerlijk gezegd toch kritisch constateren dat wat er hier gebeurd nou niet bepaald een toonbeeld van kwaliteit en het onder controle hebben is.

En ik vind dat megajammer, in basis kwa het arcade racen, de graphics, het snelheidsgevoel, de thrill tijdens het racen, alles is gewoon aanwezig en het had een toptitel kunnen zijn. Maar doordat er zulke grote fouten zijn gemaakt is het momentum van de game voorbij, veel gamers die de game gekocht hebben zijn woedend en/of teleurgesteld, het heeft een enorme deuk in het vertrouwen in pre-orders van andere games geslagen en het race exclusive parade paardje van sony is een lachterje gebleken en heeft inmiddels de beroemde Battlefield 4 release status gekregen overal online.

Het is gewoon dood en doodzonde allemaal.

Natuurlijk gaat dit uiteindelijk goedkomen, dat is bij battlefield na meer dan een half jaar ook goed gekomen, maar de imago schade en de extreme ergernis die het nu al veroorzaakt heeft vind ik eerlijk gezegd tenenkrommend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanant
  • Laatst online: 07:00
Heeft iemand al de 3 wagens gekregen ,hier staan ze nog steeds in de download .
Als ik ze wil downloaden krijg ik een errorcode

PSN: ghpeet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Maichel schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:10:
Ben wel benieuwd naar de compensatie. Zal wel zoiets stoms zijn als 2 extra wagens ofzo.
Waarschijnlijk nog suffer. 5 uberrrrrrrrrrrrrrr uuuuuuultraaaaa vette......stickers

[ Voor 55% gewijzigd door power_user op 23-10-2014 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Waarom moet er altijd compensatie tegenover staan?
En als er dan iets komt is het toch nooit goed ;)
We zijn veel te verwend met zijn allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MP werkt prima nu iig... Mochten mensen samen willen spelen, psn: trapgat. Bring a mic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:50
Nog iemand plek voor mij in een club?

Voeg toe: sonicsworld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
Nick schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 21:07:
Nog iemand plek voor mij in een club?

Voeg toe: sonicsworld
Ik ben ook opzoek naar een club: rubenkuijsters /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels werkt de game wel redelijk. Af en toe nog wat disconnects maar de meeste races gaan wel lekker. En nu begint het wel redelijk addicting te worden. =P Had beloofd om Club Sexy te joinen maar ben toen een andere club gejoined (Molten Rubber) toen de auto nog knal roze was. Ik kijk het wel een tijdje aan. Als iemand mij wil toevoegen voor het één of ander, PSN is 'Harsh-Criticus'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john.monster
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-09 14:36
Jullie zijn van harte welkom bij Monster1 Racing. Mijn psn is monjo.

Edit: welkom sonicnl. Ik heb het spel sinds gisteren pas maar zal vaak online zijn. Ik vind het spel geweldig in ieder geval.

[ Voor 48% gewijzigd door john.monster op 23-10-2014 22:13 ]

PSN: Monjo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Theo27 schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:06:
[...]
Haha veel succes. Ben benieuwd hoe het je afgaat met het stuurtje trouwens :)
Een rondje of 15-20 gedaan nu, beste tijd 1'13.939
Ik heb nu even geen idee waar ik nog wat meer tijd af kan snoepen...
Wellicht alles wat in in GT geleerd heb eens negeren en gewoon doorknallen :P
(de leaderboards zeggen trouwens niet zo veel, op de leaderboards voor deze auto zoals ik ze zie zou ik nu 9e moeten staan of zo)

[YouTube: http://youtu.be/-1HqdKNTMqk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase

Phase

Supremely Insane

dvdkiwi schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 21:38:
[...]

(de leaderboards zeggen trouwens niet zo veel, op de leaderboards voor deze auto zoals ik ze zie zou ik nu 9e moeten staan of zo)

[video]
Het ziet er in ieder geval heel netjes en beheerst uit hoe je deze gereden hebt. Ik krijg nergens het idee dat je echt op het randje zit eigenlijk, maar dat kan misschien zijn door deze cameraview, zelf speel ik altijd motor of bumpercam.

Hoe rem je na dat lange stuk voor die haarspeldbocht? Gewoon op het allerlaatste moment vol de rem in trappen of al eerder maar minder hard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-10 16:33

Falastine

Think about my signature...

Speel je met stuurtje of joystick je rijdt goed

Experience is what you get when you don't get what you want.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Thrustmaster T500 met playseat ;)

Ik rem hard waar de gele lijnen op het asfalt verschijnen.
Ik heb het idee dat het inderdaad wat harder kan, maar de physics zijn nogal anders dan bij GT5. Wellicht gewoon eens wat harder doorstampen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
dvdkiwi schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 21:38:
[...]

Wow erg netjes. Ik kon hem in de 1e haarspeldbocht aardig doortrekken en daarna heel straks langs dat randje bij het viaduct dat scheelt zeker tijd.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
Ik ben geloof ik gewoon echt te slecht in dit spel of heb echt te lang geen race spel meer gespeeld: Ik heb serieuze moeite met het halen van het derde kampioenschap?!

Mijn god als ik het nu al zo moeilijk heb dan wordt dat nog wat?
Het zijn drie races waarvan er twee in (bijna) donker eindigen, nou helpt het ook niet mee dat ik echt weinig meer zie in lap 3 maar de auto's rijden me ook echt aan alle kanten voorbij terwijl ik vol gas rij op een recht stuk?

Echt frusterend, ik rij in die blauwe Ferrari (California geloof ik?)

Is het misschien aan te raden om eerst bij andere voorgaande races alle sterren te halen om nog een snellere auto te unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 12:52
Nasty Nate schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:23:
Ik ben geloof ik gewoon echt te slecht in dit spel of heb echt te lang geen race spel meer gespeeld: Ik heb serieuze moeite met het halen van het derde kampioenschap?!

Mijn god als ik het nu al zo moeilijk heb dan wordt dat nog wat?
Het zijn drie races waarvan er twee in (bijna) donker eindigen, nou helpt het ook niet mee dat ik echt weinig meer zie in lap 3 maar de auto's rijden me ook echt aan alle kanten voorbij terwijl ik vol gas rij op een recht stuk?

Echt frusterend, ik rij in die blauwe Ferrari (California geloof ik?)

Is het misschien aan te raden om eerst bij andere voorgaande races alle sterren te halen om nog een snellere auto te unlocken?
Sowieso zou ik gewoon alles op volgorde doen omdat je dan wagens unlocked (qua level) die je wellicht nodig hebt voor die race die je nu niet kan winnen.

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
(jarig!)
Er zitten soms ook gewoon stukken tussen die echt lastig zijn. Ik weet niet uit mijn hoofd of dit zo'n stuk is, maar er waren zeker sterren die ik lastiger vond om te halen dan de beruchte 'venom hotlap' helemaal aan het eind (die had ik na 5 rondjes op 3 sterren met controller).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvdlinden
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-10 10:53
Nasty Nate schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:23:

Mijn opzet was om soms eerst nog andere races te rijden om nieuwe auto's te unlocken. Vooral als je een level bijna niet haalt en dat er nog betere auto's te unlocken zijn. Indien auto's unlocked zijn probeer je dat level opnieuw en wordt het weer iets makelijker.

PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
Thanks guys, zal eerst dan bij voorgaande races alle sterren gaan halen...misschien dat dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Met mijn lichte vorm van OCD (althans, voor wat betreft het verzamelen van trophies, sterren en het unlocken van dingen in games) probeer ik alle events op volgorde af te sluiten met 3 sterren.
Mis ik een ster na een event > opnieuw :P

Gisteren was een maatje hier, hebben we even de Spyker drift event gedaan.
Het is lastig, maar zeker wel leuk :) 900 punten te weinig voor 3 sterren.
Wat me dan wel weer tegenvalt: bij de Norwegian Open (redelijk aan het begin) moet je een drift Face-Off winnen... met een Golf GTi, Mini of Audi A3. Hoe??? Ik krijg het maar niet voor elkaar met die wagens :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
dvdkiwi schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:31:
Ik krijg het maar niet voor elkaar met die wagens :?
Handrem bij? Driften met een FWD is sowieso :z natuurlijk. Maar ja, het is ook maar een spelletje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

De handrem gebruik ik erbij ja. Ook throttle control.
Maar waar de Spyker op die manier nog mooi in een drift te krijgen was, valt dat bij die kleine autootjes vies tegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Gewoon vol de bocht insturen....handrem en dan tegensturen dan glijdt je er zo doorheen. Ik heb nu moeite met de Pagani Drift. 5800 punten lukt nog voor 2 sterren maar 3 gaat hem nog niet worden. Nu 195 sterren en niveau 32, clubniveau is nu 15, vanavond proberen met de hele club online te gaan. Het online gedeelte loopt voor ong. 90 % goed nu gelukkig.

Scrooge NL

Pagina: 1 ... 11 ... 43 Laatste