Time is never wasted when you're wasted all the time.
Ik ook bij deze club, hopelijk straks even de clubkleuren eer aandoen online.power_user schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 17:25:
Ik zit ook bij de bumperklevers. Mooie club paintjob! Ben em al volop aan t tentoonspreiden. Als t verrekte spel werkt tenminste....
PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch
Ik laat hem nu maar eens gewoon een uur of wat aan staan terwijl het spel draait, misschien dat dat helpt. We'll find out soon enough
En na 20 retries werkt het!
[ Voor 10% gewijzigd door marijnhak op 16-10-2014 19:34 ]
ik vind het echt te triest voor woorden, na 8 dagen niet in staat zijn om connectie problemen op te lossen. Ik heb mijn preorders voor project cars en the crew ook maar gecanceld, ik wacht eerst wel af of die games wel doen wat ze beloven, het vertrouwen is wel een beetje weg inmiddels. Echt zonde want in basis is dit een goede arcade racer, maar hij is gewoon duidelijk niet af en te vroeg op de markt gebracht.Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:11:
Online werkt hedenavond idd niet, vanmiddag wel! Vast teveel zielen die willen pwnen
Verwijderd
Verwijderd
Same hier. Ik heb besloten nooit meer een preorder te plaatsen. Overigens nog niks vernomen van Sony. Morgen maar weer eens e-mailen.robinez schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:39:
[...]
ik vind het echt te triest voor woorden, na 8 dagen niet in staat zijn om connectie problemen op te lossen. Ik heb mijn preorders voor project cars en the crew ook maar gecanceld, ik wacht eerst wel af of die games wel doen wat ze beloven, het vertrouwen is wel een beetje weg inmiddels. Echt zonde want in basis is dit een goede arcade racer, maar hij is gewoon duidelijk niet af en te vroeg op de markt gebracht.
The crew heeft wel goede beta tests gehad en daar werkte het al lekker.robinez schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:39:
[...]
ik vind het echt te triest voor woorden, na 8 dagen niet in staat zijn om connectie problemen op te lossen. Ik heb mijn preorders voor project cars en the crew ook maar gecanceld, ik wacht eerst wel af of die games wel doen wat ze beloven, het vertrouwen is wel een beetje weg inmiddels. Echt zonde want in basis is dit een goede arcade racer, maar hij is gewoon duidelijk niet af en te vroeg op de markt gebracht.
Over dat spel zou ik me niet zo veel zorgen over maken.
Zelf pre-order ik trouwens nooit. meestal kom ik goedkoper uit om het dezelfde dag in een winkel te halen. Hoef ik ook niet op die "altijd-einde-van-de-dag-aankomende-postbezorger" te wachten!
Verwijderd
1) online komen is een kunst.
Als je het bent:
2) je registreren voor een potje is een drama en duurt soms 5 minuten vanwege de errors
3) na een race krijg ik bij het laden van de volgende race met iedereen in de lobby ALTIJD een error
4) repeat 2 dus...
Tot overmaat van ramp crashte PSN zelfs bij me, controleer uw verbinding. Flikker toch op man, rukservice! *gaat netflix kijken 'zonder verbinding'*
ik heb the crew beta zo'n 8 uur op de ps4 gespeeld, dat joinen online werkte in die beperkte setting inderdaad wel goed. Maar die game was ook nog niet af hoor, toch meerdere hele serieuze crashes gehad, van eenvoudige freezes tot het volledig gelocked zijn van de ps4 toe (dus die moest van de stroom af om uberhaupt weer leven te geven). De game is nu uitgesteld naar december maar het zou me niet verbazen als dat 2015 gaat worden, maar we zullen het zien op de forums als die uit is, dat is altijd wel een redelijke graad meter met betrekking tot issues met de game.Bron schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 20:14:
[...]The crew heeft wel goede beta tests gehad en daar werkte het al lekker.
Over dat spel zou ik me niet zo veel zorgen over maken.
Zelf pre-order ik trouwens nooit. meestal kom ik goedkoper uit om het dezelfde dag in een winkel te halen. Hoef ik ook niet op die "altijd-einde-van-de-dag-aankomende-postbezorger" te wachten!
Staat er niets onder 'Notifications'? Daar stond bij mij dat de download van de update niet gelukt was en kon ik het daar opnieuw starten.Phase schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 18:15:
Ja, dat is juist het vreemde, ik vind nergens een download om te verwijderen. Enige wat ik kan verwijderen is het gehele spel, maar dan moet ik het weer opnieuw gaan downloaden en installeren natuurlijk, ook niet echt veel trek in.
PSN: fonsmeister
PSN: Oldzkoel
Tuurlijk, doe maar ff een vriendschapsverzoek naar H3nk13024 met je PSN en ik voeg je toe aan Thundersday (onze Driveclub) als ik online kan komen, dat lukt nu even helemaal niet met DCIlias1991 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 19:37:
Is er nog een club vrij die ik kan joinen?
[ Voor 0% gewijzigd door VinnieV op 16-10-2014 21:22 . Reden: Type-o ]
PSN gamertag: H3nk13024
Verwijderd
Als je in je downloadlijst staat, klik dan op option op je controller, dan krijg je de mogelijkheid de update te deleten. Sluit het spel af en start het opnieuw op en de download wordt weer geactiveerd.Phase schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 18:15:
Ja, dat is juist het vreemde, ik vind nergens een download om te verwijderen. Enige wat ik kan verwijderen is het gehele spel, maar dan moet ik het weer opnieuw gaan downloaden en installeren natuurlijk, ook niet echt veel trek in.
Overigens werkt het nog steeds niet goed online ook niet met deze update, helaas
Edit:
Oh ja gisteren eindelijk de preorder bonussen gekregen na een melding van Sony en ook een bonus als compensatie voor de problemen...
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2014 22:04 ]
Niet? De core functie is racen als je het mij vraagt, werkt prima.TRK schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:08:
Dat van de update niet kunnen updaten zal vast weer door PSN zelf komen... Ik had het geluk dat ik het wel kon, maar wat betreft het online racen is het zeker nog ruk! Desondanks dat sommige mensen zeggen dat we niet zo moeten ragen op de developers van DC, vind ik dat we dat zeker wel mogen doen. Al was de situatie dat het na een bepaalde periode zo begon te functioneren was het een andere verhaal, maar bij dit spel werkt de core functie sinds het begin af aan al niet!
Natuurlijk is het schandalig dat het online gebeuren amper tot niet werkt nog maar zolang ik de races nog niet zat ben geef ik Evo nog wel de tijd om het op te lossen.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
"DRIVECLUB™ draait volledig om jou en je vrienden. Het gaat om teamwerk, om het knokken met elkaar op de baan en samen beloningen te verdienen, maar vooral om met elkaar de pure kick van elke race te beleven."On_E schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:02:
[...]
Niet? De core functie is racen als je het mij vraagt, werkt prima.
Nickname does not reflect reality
Ik heb altijd intense gesprekken in mijn party tijdens het racen, telt dat ook?Brad Pitt schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:10:
[...]
"DRIVECLUB™ draait volledig om jou en je vrienden. Het gaat om teamwerk, om het knokken met elkaar op de baan en samen beloningen te verdienen, maar vooral om met elkaar de pure kick van elke race te beleven."
Als de party werktOn_E schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:40:
[...]
Ik heb altijd intense gesprekken in mijn party tijdens het racen, telt dat ook?
PSN: Joosty1986
Je hoeft er geen dagtaak van te maken elke vorm van kritiek op dit perfecte spel te verdedigen hoor, imhoOn_E schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:40:
Ik heb altijd intense gesprekken in mijn party tijdens het racen, telt dat ook?
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Aan het eind van een match gaat het enkel om de punten vanuit finish posities. Challenges = enkel voor XP en dus overbodig in MP? Als ik uurtje ga driften op die venom hot lap heb ik 500k XP.
En kwam dit ook tegen:
http://forums.logitech.co...or-PS4/m-p/1302143#M19948
challenges tijdens een mp race is oorspronkelijk bedoeld als doelen die je voor jezelf kan halen zodat elke race toch een uitdaging is, ook al wordt je geen eerste (wat zeer waarschijnlijk is vanwege de demolition derby opzet die de game nu heeftVerwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:07:
Btw, weet iemand het doel van challenges in MP? Ik doe ze altijd, maar daar verlies ik soms veel tijd mee.
Aan het eind van een match gaat het enkel om de punten vanuit finish posities. Challenges = enkel voor XP en dus overbodig in MP? Als ik uurtje ga driften op die venom hot lap heb ik 500k XP.
Ik heb het vanochtend tegen beter weten in maar weer eens geprobeerd en in de mp kreeg ik nu meerdere face off challenges tegen andere spelers, dus dat begint te werken. Wat wel weer extreem jammer was is dat zodra de multiplayer race afgelopen was je gewoon weer keihard een melding kreeg dat de server weer onbereikbaar was en al je punten weer waren verdwenen (en dat om 7 uur 's ochtends, zucht). Maar het idee van face off challenges tijdens een race vind ik best goed
[ Voor 0% gewijzigd door VinnieV op 17-10-2014 11:35 . Reden: Type o ]
Damn you Evolution voor het gebruik maken van mijn ongeduldigheid.
Zit bij Tweakers Racing en kwam erachter dat ik dus eigenlijk helemaal geen single player events moet spelen zodra ik die melding zie dat er geen verbinding is, ik dacht dat hij later die data wel naar de server kon sturen als de verbinding er weer was maar m'n cluppie mist dus gewoon al die punten.
Eerste indruk is iig dat het er leuk uitziet en prettig speelt, heb zin om weer verder te spelen.
Vriendschapsverzoek verstuurdVinnieV schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:34:
Het gaat steeds beter lopen online, en we kunnen nog een paar clubgenoten gebruiken. Door de ellende met PSN gisteren, was dat mislukt! Friend request = Invite door Thundersday
Psid: Splettervlek
Voeg me maar toe allemaal
Kheb net de special maar gehaald. Moet nog beginnen met t hele gebeuren. Net enkel de openingsronde gedaan. Maar speelt bovenverwachting goed met de controller. Normaal speel ik met t stuurtje, maar dit gaat best redelijk.
psn: splettervlek
Verwijderd
Ok gaaf, thanks voor je toelichtingrobinez schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:29:
[...]
challenges tijdens een mp race is oorspronkelijk bedoeld als doelen die je voor jezelf kan halen zodat elke race toch een uitdaging is, ook al wordt je geen eerste (wat zeer waarschijnlijk is vanwege de demolition derby opzet die de game nu heeft). Deze challenges hebben overigens wel zin hoor, je krijgt er namelijk best veel XP voor voor je eigen level, maar ze worden ook bij je club opgeteld.
Ik heb het vanochtend tegen beter weten in maar weer eens geprobeerd en in de mp kreeg ik nu meerdere face off challenges tegen andere spelers, dus dat begint te werken. Wat wel weer extreem jammer was is dat zodra de multiplayer race afgelopen was je gewoon weer keihard een melding kreeg dat de server weer onbereikbaar was en al je punten weer waren verdwenen (en dat om 7 uur 's ochtends, zucht). Maar het idee van face off challenges tijdens een race vind ik best goed
Ik kon onder notifications nu inderdaad een download vinden, die heb ik gedelete en toen het spel opnieuw gestart. Toen ging hij hem opnieuw downloaden, met succes
Niet dat ik nu wel online kan ofzo, maar dat terzijde
Heb m ook maar gehaaldNasty Nate schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:38:
Nou ik heb door het maar uitblijven van de ps+ versie uit pure ellende toch maar 50 dollar afgetikt voor een spel dat ik eigenlijk eerst wilde proberen.

Stuk of 5 races gereden en ik vind het wel lekker wegrijden!
Haters everywhere but I don’t really care
Edit: al weer over met de pret.. Na elke race weer eruit en opnieuw event kiezen
[ Voor 23% gewijzigd door jkool07 op 17-10-2014 19:53 ]
Verwijderd
Je kan dus gelijk aan de slag
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
reviews: Driveclub: komt niet van de grond
Zouden ze dit niet gewoon ingecalculeerd hebben?matthijst schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 19:31:
[...]
Heb m ook maar gehaald![]()
Stuk of 5 races gereden en ik vind het wel lekker wegrijden!
Serverproblemen > uitstel Ps Plus versie > game wordt alsnog verkocht.
Eerlijk gezegd boeit het mij helemaal niets wat reviewers (professioneel of niet) ervan vinden.marijnhak schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 21:58:
Ook Tweakers zelf is niet enthousiast (meer) over de game
reviews: Driveclub: komt niet van de grond
Als ik het maar leuk vind en me er mee vermaak, ja toch
Yep, roep ik al vanaf het begindutchgio schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 22:12:
[...]
Zouden ze dit niet gewoon ingecalculeerd hebben?
Serverproblemen > uitstel Ps Plus versie > game wordt alsnog verkocht.

Haters everywhere but I don’t really care
Lijkt mij onzin, reputatie schade voor ps4, Sony, studio weegt echt niet op tegen die paar extra games die ze verkopen.
Ja ik vind dat ook zo jammer en ben daardoor ook echt veel punten voor de club misgelopen. Heerlijke race met veel accolades die ik gehaald heb. (250,000 punten) Omdat ik tijdens de race verbinding verloor was alles down the drainNasty Nate schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:38:
Nou ik heb door het maar uitblijven van de ps+ versie uit pure ellende toch maar 50 dollar afgetikt voor een spel dat ik eigenlijk eerst wilde proberen.
Zit bij Tweakers Racing en kwam erachter dat ik dus eigenlijk helemaal geen single player events moet spelen zodra ik die melding zie dat er geen verbinding is, ik dacht dat hij later die data wel naar de server kon sturen als de verbinding er weer was maar m'n cluppie mist dus gewoon al die punten.
Eerste indruk is iig dat het er leuk uitziet en prettig speelt, heb zin om weer verder te spelen.
Ik heb nu de singleplayer helemaal uitgespeeld en je krijgt vooral punten via accolades. Overigens ben ik ook benieuwd wanneer je eindelijk mensen kan uitdagen. Erg jammer dat die functie nog steeds uitgeschakeld staat.
[ Voor 9% gewijzigd door Trixh op 17-10-2014 23:45 ]
Ben ik deels met je eens. Uiteraard gaat het er om of ik me vermaak met een game, maar qua ondersteuning op langere termijn en eventuele vervolgspellen zijn goede reviews en goede verkopen belangrijk. Slechte reviews helpen niet vanuit dat perspectief.dvdkiwi schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 22:18:
[...]
Eerlijk gezegd boeit het mij helemaal niets wat reviewers (professioneel of niet) ervan vinden.
Als ik het maar leuk vind en me er mee vermaak, ja toch
Ik bedoel, CoD krijgt altijd hele goede reviews en hoge cijfers, maar ik kan me daar niet echt mee vermaken.
Zelfde als een Destiny, hoge reviews, maar niks voor mij.
Nu krijgt Driveclub een laag cijfer maar ik ga me er meer dan prima mee vermaken.
Dat bedoel ik met je moet het zelf leuk vinden, dan maakt het niet uit wat anderen ervan vinden
Vandaag komt als het goed is mijn pedal plate binnen, kan ik eindelijk eens de T500 aan de tand voelen
Verwijderd
Ik heb er ook een, krijg dinsdag mijn nieuwe headset binnen (met 7.1 dts). Gaat intens worden!
Ik heb al 4 jaar een playseat, gekocht voor GT5, maar daar zat een G25 op. En daar was wat mee
Dus G25 verkocht, Thrustmaster T500 gekocht. Geen spijt van... wat een ding
Sinds GT5 Prologue al tegen mezelf gezegd dat ik nooit meer een racegame met controller wilde spelen (NFS daargelaten).
Wel de eerste race van Driveclub even met controller gedaan; ik kon niet langer wachten
Qua geluid heb ik ook niks te klagen: er hangt een goede Harmann Kardon set aan
[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 18-10-2014 09:24 ]
If nobody comes from the future to stop you, how bad of a decision can it really be?
Verwijderd
Edit: kennelijk nog steeds 80% lobby faal gebeuren..
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2014 13:26 ]
Ik ben ze al tegen komen met 3000 km/u. Zal wel een bug wezenVerwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 13:46:
What the fuck, kreeg net in MP een challenge (gem.snelheid): 'modzin79' had 572,4km/u, kan er op de ps4 nu al gecheat worden? Ik haalde 160 en knalde nergens op...
Wat denk je dat die liveries welke uit verschillende lagen bestaan doen dan?
Vooral die met bliksemschichten.
Klopt, van8 1 potje kunnen spelen en moet zeggen dat was erg vet! Wel chaos in de eerste bochten maar we hadden een leuke 4 man race op t einde.Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 13:24:
Laatste paar dagen amper kunnen spelen, nu ff 2 uurtjes in de MP knallen :D!
Edit: kennelijk nog steeds 80% lobby faal gebeuren..
Daarna bleef de lobby idd steeds falen als hij gaat connecten met andere spelers.
Hopelijk krijgen ze dat online goed werkende...
Bijna november, dus de eerste DLC tracks en cars zitten er alweer aan te komen. En dat iedere maand
[ Voor 17% gewijzigd door Theo27 op 18-10-2014 15:36 ]
Scrooge NL
Waar kan je die tijden zien dan?
Just wowNol_NL schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 15:23:
Dit gaat op termijn echt wel goed komen, voorlopig is het al prettig dat je nu kunt zien welke tijden vrienden hebben neergezet. Ook de club punten kan nu gewerkt gaan worden. Ik wacht nog met de mp totdat het goed werkt, gelukkig in het begin ook niet offline gereden, want toen werden te tijden niet opgeslagen.
Bijna november, dus de eerste DLC tracks en cars zitten er alweer aan te komen. En dat iedere maandTop
Verwijderd
Verwijderd
Ben ik dan de enige die het gedrag van de wagens zeer raar vind, te hard een bocht in en dan heb je last van overstuur? Onderstuur bij flink gas geven (en dan bij achterwiel aangedreven wagens).kaanmijo schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 15:30:
Net Driveclub gekocht, wat een spel zeg! Het rijdt echt heerlijk en het ziet er prachtig uit
Ik heb hier bij andere spellen geen last van, maar kan de wagens hier totaal niet inschatten qua wegligging.
BTW Ik heb nog wat plek over in de Driveclub Tuf tuf club.
[ Voor 5% gewijzigd door MeNTaL_TO op 18-10-2014 19:12 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Auto's vind ik juist heel simpel te besturen. Hou gewoon het volgende principe aan:MeNTaL_TO schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 19:12:
[...]
Ben ik dan de enige die het gedrag van de wagens zeer raar vind, te hard een bocht in en dan heb je last van overstuur? Onderstuur bij flink gas geven (en dan bij achterwiel aangedreven wagens).
Ik heb hier bij andere spellen geen last van, maar kan de wagens hier totaal niet inschatten qua wegligging.
Groene bochten is vol gas of gas 1 seconden eraf halen.
Gele bocht is korte rem, sturen en gas er weer opgooien. (gas geven zou altijd in de bocht al moeten kunnen)
Rode bocht is volle rem, sturen en gas er weer opgooien.(gas geven zou altijd in de bocht al moeten kunnen)
Je moet gewoon niet remmend of met gas je bocht induiken aangezien je dan amper kan sturen.
[ Voor 7% gewijzigd door Trixh op 18-10-2014 20:12 ]
Ben erbij, ben blijkbaar uit de Bumperklevers gegooid.olaf133 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 12:09:
Voor de mensen die nog niet in een club zitten, ik heb nog ruimte in Mozilla Racing, ben zelf level 23, psn is Devil-man133
More server updates and upgrades are coming online over the weekend, so while this work continues you may still experience some issues with connectivity but please keep trying. When you do get connected you can go online, play for your club, use your club cars, play multiplayer races, compete in face-offs, and compare your best times and scores with everyone on the leaderboards. This is in addition to playing in Tour mode, creating your own single events and customising your cars in your garage (which you can do offline too).
We will continue to keep you informed as we make progress and we know we've said this before but we mean it: We know how frustrating it is when you can't get connected and we feel it too. We are working flat out to get online sign-in, multiplayer racing and leaderboards running smoothly for everyone, all of the time.
We can't thank you enough for your messages of support and feedback during the past week, so please keep talking to us and sharing your thoughts about the game while you play.
Langzamer hand gaat het de goede kant op dus. Gisteren 2 potjes online kunnen doen, maar nog lange wachttijden en veel foutmeldingen.Nol_NL schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 11:32:
We're still improving server performance to get all of you enjoying full online connectivity together, but the majority of DRIVECLUB players should now be able to connect and play online.
More server updates and upgrades are coming online over the weekend, so while this work continues you may still experience some issues with connectivity but please keep trying. When you do get connected you can go online, play for your club, use your club cars, play multiplayer races, compete in face-offs, and compare your best times and scores with everyone on the leaderboards. This is in addition to playing in Tour mode, creating your own single events and customising your cars in your garage (which you can do offline too).
We will continue to keep you informed as we make progress and we know we've said this before but we mean it: We know how frustrating it is when you can't get connected and we feel it too. We are working flat out to get online sign-in, multiplayer racing and leaderboards running smoothly for everyone, all of the time.
We can't thank you enough for your messages of support and feedback during the past week, so please keep talking to us and sharing your thoughts about the game while you play.
Ik wacht het nog even af tot alles prima verloopt. Gezien Project Cars is uitgesteld wacht ik het nog wel even af met Driveclub. Ondertussen net de RC update van Assetto Corsa binnen dus vermaak me prima :-D
10 van de 10 keer proberen te connecten met other players en elke keer weer failed to connect.
wat een drama wat een bagger. wat een gemiste kans. ik probeer het volgend weekend wel weer.
dit is voor mij officieel de slechtste launch titel die ik in mijn leven meegemaakt heb.
(heb bf4 nooit op de ps4 gespeeld).
Ik heb nog steeds de error 'Your Connection to the Driveclub server hast been lost.'
PSN: fonsmeister
Jammer genoeg vonden mijn vrienden het allemaal niets 😞 dus ik ben uit mijn club gegaan welke ik eigenhandig naar lvl 12 had gebracht en bij Mozilla Racing gekomen.
Ik zoek nog een club.
Stuur maar een request en we voegen je toe.
Psn : Scrooge-NL, Joosty1986
club heet Dutch Avengers

Scrooge NL
Je bent welkom! Friend request is invite door Thundersday, onze clubmprkooij schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 20:05:
Nog iemand met een leuke club?
Ik zoek nog een club.
Oh, mijn club is nog steeds leeg.Theo27 schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 20:32:
Er zijn nog 4 plaatsen vrij in onze club. We zijn niveau 8 en spelen regelmatig.
Stuur maar een request en we voegen je toe.
Psn : Scrooge-NL, Joosty1986
club heet Dutch Avengers
[afbeelding]
PSN vindt geen Bariton. Schrijf je het misschien anders?X-t-r-e-m-e schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 22:10:
[...]
Oh, mijn club is nog steeds leeg.Ik stuur wel een request naar jullie, mocht er nog plaats zijn dan join ik graag. Ik speel echter alleen 's-avonds, meestal van 22:00 tot 00:30 of zo. Psn naam is Bariton.
Scrooge NL
Scrooge NL
Online races zijn me ook een paar keer gelukt. Het ontaarde telkens in totale chaos en crashes vanaf de start, hahah.
PSN: Geengrenzuh
Liet de game gisteren aan een maatje zien, die was direct verkocht en heeft m nu ook maar aangeschaft.
ja verbinden gaat nu goed, dus je club punten worden nu bijgeteld.Nol_NL schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 15:15:
Ik heb eigenlijk online heb problemen meer gehad, alleen mp heb ik nog niet gedaan. Club verbindingen en leaderboards werken hier nu prima.
Online is een ander verhaal, als je met meer man in een party zit is het een Lucky lotto of je met elkaar in een kamer komt. daarnaast heb ik 8 van de 10 keer een disconnect bij het synchroniseren van de lobby. Ook kan ik praktisch nooit 2 races achter elkaar spelen zonder error. Gisteren 2 uurtjes geprobeerd, in die 2 uur heb ik 5 keer een race van ongeveer 3 minuten kunnen spelen. Dat is 15 minuten effectieve racetijd binnen 120 minuten. (de rest van de tijd was alleen maar wachttijd in de game en disconnects)
Of te wel, ik heb het spel nu toch echt maar in een lade gedonderd en haal hem er eind volgende maand wel weer eens uit om te zien of die puinzooi opgelost is. Om mij heen hoor ik steeds meer mensen die afhaken door de multiplayer ervaringen, dus het mooie voor de mensen die volhouden is dat er straks zo weinig mensen over zijn dat de servers het wel goed zullen doen
Maar ik vind het knap om eind 2014 wat mij betreft de slechtste release na BF4 op je naam te kunnen zetten (terwijl er ook nog een jaar uitstel is geweest). We zijn 2 weken verder en het is nog steeds volstrekt onacceptabel. En om nou maar weer voor de zoveelste keer die single player legend event te doen wordt uiteindelijk ook een beetje saai.
Ik zie de leaderboards wel, alleen sta ik er nergens in.Nol_NL schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 15:15:
Ik heb eigenlijk online heb problemen meer gehad, alleen mp heb ik nog niet gedaan. Club verbindingen en leaderboards werken hier nu prima.
Op geen enkele track of bij geen enkel event, terwijl ik er al zat heb gedaan.
Verwijderd
Had ook nog een leuke speed challenge tijdens de game, gemiddelde snelheid van de tegenstander was ruim 60.000 km/u
Als ze zo doorgaan wordt deze game één groot fiasco, helaas want in theorie is het een topper.
Verwijderd
Als iemand nog een plaats over heeft in een club, voeg 'Harsh-Criticus' maar toe. ^^
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Het is geen gebrek aan servers ofzo he, er zitten gewoon veel bugs in de code.DennusB schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:29:
Ik ben nu toch wel benieuwd waar de servers van DriveClub op draaien en hoe ze dat doen? Iemand enig idee?
Ik denk op refurbished Vita'sDennusB schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:29:
Ik ben nu toch wel benieuwd waar de servers van DriveClub op draaien en hoe ze dat doen? Iemand enig idee?
PSN: Maichel
we zijn al weer een maand eroverheen gegaan.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik ga me tot de release van GTA V Next Gen storten op FH2 en kijk uit naar GT7 in 2016..17
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton