Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
Elke challenge mbt tijd/ finishpositie haal ik in 1 keer, gewoon overal volgas, vlak voor de bocht kort fors remmen mits dit een geel/roodje is en verder weer vol op het gasTheo27 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:45:
Een racegame met diepgang
Het is toch gewoon verstand op nul en gas geven?

zo werkt het natuurlijk nietVerwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:40:
[...]
Hoezo? In PCars heb je assists, als de DC fanboys die aanzetten en het spelen denken ze: verrek, dus een game kan wel én diepgang hebben én mooi zijn op de PS4?![]()
sim racing is een compleet andere race ervaring dan arcade racing zoals in driveclub. Project cars heeft bijvoorbeeld geen campaign mode, bij het opstarten heb je direct alle auto's en circuits. De game bestaat daar uit het voor jezelf zo snel mogelijk een tijd afleggen op bestaande circuits en de mogelijkheid om je auto te tunen om net even die paar honderdste seconden sneller te zijn. Bij races geldt hetzelfde, daar zul je niet die arcade thrill ervaren om met 280 km per uur te vechten in vlak voor een bocht om die bocht net even eerder te kunnen pakken dan je tegenstander. Dat zul je nooit doen in een simulator, het kan natuurlijk wel, maar dan sta je als remy eenzaam achteraan in de vangrail.
Nee, Sim racing voor arcade race liefhebbers is vaak een eentonige saaie aaneenschakeling van rondjes rijden zonder echte uitdaging. Dat is echt geen DC killer
Johann Sebastian Bach
Dat is hartstikke goed van je.Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:48:
[...]
Elke challenge mbt tijd/ finishpositie haal ik in 1 keer, gewoon overal volgas, vlak voor de bocht kort fors remmen mits dit een geel/roodje is en verder weer vol op het gas
Bij mij komt de connectie meestal na een paar races, dus niet direct na het opstarten van de game.Nivida_intel schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:50:
Het lukt mij nog steeds niet om online te komen, wat doe ik fout, update staat geinstalleerd.
[ Voor 31% gewijzigd door On_E op 15-10-2014 10:55 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Want ik heb het gevoel dat het nog wel een tijd zal duren tot dat ze de PS+ versie releasen en heb toch wel zin om weer eens een keer lekker in de rondte te scheuren zonder dat ik mijn PS3 hoef aan te zetten.
Tsja het is natuurlijk lastig om voor een ander te bepalen maar ik heb echt in jaren niet zoveel plezier gehad met een arcade racer.Sanny_83 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:04:
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik nu wel of niet dit spel moet gaan proberen voor die 40 euro.
Want ik heb het gevoel dat het nog wel een tijd zal duren tot dat ze de PS+ versie releasen en heb toch wel zin om weer eens een keer lekker in de rondte te scheuren zonder dat ik mijn PS3 hoef aan te zetten.
Jij hebt toch GoT Tweakers aangemaakt? Ben ik inmiddels lid van. GT: Figuur84Jumpman schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:00:
Is er nog iemand die plaats heeft in een actieve club? Of een actieve club zoekt?
Ik moet overigens wel zeggen dat ik mij enigszins frustreer in het online gedeelte mbt het er af beuken van mekaar. Ook ik doe het soms, maar niet bewust, toch wel irritant.
ja online is helaas demolition derby geworden, wat ik nu doe is tijdens de start wachten en dan achteraan beginnen. Bij de eerste bocht zijn de eerste mensen toch al de vangrail ingebeukt en kun je daar voorbij, de beukers rijden dan meestal vooraan maar zijn over het algemeen toch niet goed genoeg om de lijnen goed te rijden en dan haal je ze alsnog wel in. Deze 'afwacht' methode werkt overigens beter bij point to point races dan bij de circuit races.Figuur84 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:10:
[...]
Ik moet overigens wel zeggen dat ik mij enigszins frustreer in het online gedeelte mbt het er af beuken van mekaar. Ook ik doe het soms, maar niet bewust, toch wel irritant.
dat probleem is natuurlijk over zodra de private lobbies toegevoegd zijn, dan kun je gewoon normaal racen met je eigen clubs
[ Voor 8% gewijzigd door robinez op 15-10-2014 11:14 ]
Je moet enkel auto's vrijspelen door je coureursniveau en clubniveau.homernt schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:12:
Naar de tour die je kunt doen kun je ook offline een race doen waarbij zelf kunt kiezen welke baan, auto en moeilijkheidsgraad begrijp ik. Nu is mij vraag kun je daar vanaf het begin meteen alles kiezen of moet je eerst in de tour mode de auto's en banen los spelen?
Yep wij hebben nog plek als je wilt.Jumpman schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:00:
Is er nog iemand die plaats heeft in een actieve club? Of een actieve club zoekt?
Dutch Avengers heet de club.
Scrooge NL
Verwijderd
PSN: Sluuz
Helemaal mee eens. Veel tracks zijn ook vrij smal (zeker voor hypercars), en dan die ontzichtbare muren e.d. Dat zorgt er soms voor dat na een beuk van een tegenstander mijn auto als een stuiterbal heen en weer klapt tussen beide kanten van de weg, en de auto natuurlijk compleet onbestuurbaar.....Sluuz schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:45:
Ik word helemaal leip van die mongolen online die (zelfs als je in hetzelfde team rood/blauw zit) je van de weg beuken als je ze inhaalt.
Ik zal vanavond kijken of ik me kan aanmelden voor de club. Overigens als je in een club zit van bijv. lvl 10 en je hebt auto's unlocked doormiddel van je clublvl, raak je deze dan ook weer kwijt als je een club verlaat?Trixh schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:50:
Ik heb nog een aantal slots open in Tweakers Racing voor mensen die nog een club zoeken. Ben op moment lvl 7 met de club.
Verwijderd
Lijkt me wel, zou zeggen: test het eensTRK schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:59:
[...]
Ik zal vanavond kijken of ik me kan aanmelden voor de club. Overigens als je in een club zit van bijv. lvl 10 en je hebt auto's unlocked doormiddel van je clublvl, raak je deze dan ook weer kwijt als je een club verlaat?
Ach ja, ik zit daar ook vast met die drift... Op 6299 punten. Ik baalde zó hard he!Lekkerboeie86 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 09:05:
Ik ben nog bezig bij de amateur. Die drift krijg ik niet op 3 sterren. Heb daar 6300 punten nodig. Ook een race dat je binnen 2.53 binnen moet zijn is na 20x nog niet gelukt..
Blijven oefenen! Heb lekker wel online een race gewonnen met 9 spelers.
ja die ben je kwijt.TRK schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:59:
[...]
Ik zal vanavond kijken of ik me kan aanmelden voor de club. Overigens als je in een club zit van bijv. lvl 10 en je hebt auto's unlocked doormiddel van je clublvl, raak je deze dan ook weer kwijt als je een club verlaat?
het huidige club level bepaalt welke van de 5 clubautos je vrijgespeeld hebt. Zodra je een 'vrije rijder' bent (dus geen verbinding met de servers, ben je de auto's kwijt, als je van club veranderd krijg je de autos van dat club level
[ Voor 10% gewijzigd door power_user op 15-10-2014 14:16 ]
PSN: Oldzkoel
Verwijderd
ik kon alle preorder auto's gewoon downloaden, ik heb wel ergens gelezen dat er verschil zit tussen de codes van de disc versie en die van digitale versie. Die van de disc versie schijnen te werken (ik heb ook een disc versie) en die van de digitale versie 'nog' niet.power_user schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:15:
Ik kom wel mensen met pre-order edition auto's tegen maar als ik de error download verwijder en het opnieuw probeer via het add-ons scherm blijf ik de foutmelding houden als de auto's opnieuw gedownload worden. APART!
Je kunt ook de 2 van 2 of 3 van 3 race opnieuw doen ?Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:17:
Weet iemand wat de reden is van het niet kunnen repeaten van een 2 van 2 of 3 van 3 race, maar wel 1 van 2, 1 van 3 en 2 van 3? Soms irritant als je 1 ster mist bij het laatste onderdeel van een event.
Er staat dan als optie ''round'' of ''championship''
Verwijderd
Bij mij staat kampioenschap of annuleren. Digital ps+ upgrade versie.On_E schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:24:
[...]
Je kunt ook de 2 van 2 of 3 van 3 race opnieuw doen ?
Er staat dan als optie ''round'' of ''championship''
raar, bij mij staat er bij de 2e race gewoon restart round or championship, maar ik restart hem dan wel vanuit de 2e race, dus de eerste race heb ik dan al gedaan. Misschien dat jij het al direct bij de eerste race doet voordat je nog maar een race gedaan hebt?Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:27:
[...]
Bij mij staat kampioenschap of annuleren. Digital ps+ upgrade versie.
Verwijderd
Ik wil het na finish doen,robinez schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:29:
[...]
raar, bij mij staat er bij de 2e race gewoon restart round or championship, maar ik restart hem dan wel vanuit de 2e race, dus de eerste race heb ik dan al gedaan. Misschien dat jij het al direct bij de eerste race doet voordat je nog maar een race gedaan hebt?
Kan bij een na laatste of eerste wel altijd.
Zal het vanavond eens testen, ik kan mij niet herinneren dat ik hetzelfde probleem had als jij.Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:31:
[...]
Ik wil het na finish doen,
ah dat verklaart het, na de finish ben je al bij de volgende ronde of het einde van het kampioenschap, dan is de ronde voorbij en krijg je die optie niet meer.Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:31:
[...]
Ik wil het na finish doen,
Moet zeggen dat ik mij zeer vermaak maar ik wil wel wat meer met mede tweakers kunnen racen. Hoop dat de servers snel in orde zijn.
Verwijderd
5,11,549
5,11,579
5,11,631
0 botsingen, toch leuker dan verwacht, had van die gekken/crashers verwacht
Ik heb het meerendeel van de MP potjes wel van die idioten hoor. Zo was ik bezig met een endurance race (die zijn er sinds vandaag ook) 12 minuten aan het racen. 10 ronden waarvan de laatste 8 rondes op plek 1. Zit ik in het laatste rondje met zo'n 5 seconde voorsprong en haal een achterblijver een ronde in
Sorry hoor, maar dit begint toch enorm te voelen dat ze dit express hebben gedaan in de hoop dat meer mensen het kopen, ipv de ps+ versie af te wachten.
Dit is een beetje conspiracy denken. En onzin namelijk slechte mond mond reclame en slechte pers hierover zal juist de verkopen negateif beinvloeden...Bron schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 16:27:
En we zijn ondertussen al een week verder.
Sorry hoor, maar dit begint toch enorm te voelen dat ze dit express hebben gedaan in de hoop dat meer mensen het kopen, ipv de ps+ versie af te wachten.
lijkt me niet,Bron schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 16:27:
de imago schade die ze krijgen met dit soort dingen is daar veel te groot voor, kijk maar naar Dice met hun battlefield 4 release, zelfs nu nog gaan ze door het stof met pers releases waarin ze aangeven dat ze het nu wel voor elkaar hebben. Het vertrouwen van gamers is behoorlijk aangetast na dramatische releases. Dat zal voor evolution studios niet anders zijn.
Ga maar na, we zijn inmiddels 7 dagen verder na de officiele release en nog werkt het niet helemaal lekker en zijn delen van de game uitgeschakeld. Dan praat je niet meer over een incident, maar is er iets grondig mis in de core design van de game, anders waren die problemen al lang opgelost. Daar zijn ze bij evolution studios echt niet blij mee!
'Hey weet je wat we doen? We stellen de Plus versie uit en verneuken het online gedeelte voor minimaal een week. Moet je eens opletten hoeveel meer mensen de game nu gaan kopen'Bron schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 16:27:
Angelo NL / Global Cargo VTC
[ Voor 99% gewijzigd door Theo27 op 15-10-2014 19:09 ]
Scrooge NL
Koop die game gewoon voor 4 tientjes. Het is echt de meest verslavende racer sinds MSR, PGR en Grid voor mij. Online begint nu ook beter te lopen. Zo gaaf om je tijden elke x met een paar honderdsten te verbeteren. Kan niet wachten totdat de private lobbies er zijn.Pykow schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 18:08:
damn nog steeds is driveclub niet te downloaden. Goed werk
Scrooge NL
Ik heb de Singleplayer uitgespeeld en wil nu dus ff snel levelen.
Accoladesmprkooij schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 19:29:
Weet iemand een beetje een snelle manier om te levelen?
Ik heb de Singleplayer uitgespeeld en wil nu dus ff snel levelen.
Hier hetzelfde, servers lijken weer plat te liggen.arvid1968 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 19:51:
Ben ik de enigste die nog helemaal geen connectie heeft gehad voor multiplayer. Lijkt me wel eens leuk om te doen. Verder tof spel.
PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch
yep, liggen weer plat, ondanks de mooie woorden van evolution studios op facebook dat het nu allemaal een stuk beter zou moeten zijn. Ik ben er wel klaar mee. Dit heeft geen enkele zin zo, sp is inmiddels klaar, online is te instabiel voor woorden, die game is simpelweg nog niet af op de 55 tour events in de sp na.marijnhak schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 20:21:
[...]
Hier hetzelfde, servers lijken weer plat te liggen.
Verwijderd
Nope, helemaal niets.... Net zoals de servers trouwens....Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 20:55:
Een mail van PlayStation op mijn console iets over een voucher mbt addons voor drive club, maar geen idee waar de daadwerkelijk vouchercode staat op de PS4, jullie???
Jullie moeten even wachten, dan op x duwen en dan weer even wachten. Daarna had ik die download wagensmarijnhak schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 20:57:
[...]
Nope, helemaal niets.... Net zoals de servers trouwens....
Precies mijn gedachten... Driveclub met een oldskool techno/garage/dance playlistJumpman schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 21:45:
Hmmm, wat zou ik graag de optie in DriveClub zien om je eigen muziek vanaf USB Stick te draaien tijdens de races.
Support zou er voor kerst zijn had ik gelezen...
Hier kan ik echt niks van makenSmooK schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 21:57:
[...]
Jullie moeten even wachten, dan op x duwen en dan weer even wachten. Daarna had ik die download wagens
Scrooge NL
Scrooge NL
Helemaal niets kunnen vinden, wellicht is het bericht nog niet aan iedereen verstuurd?!Theo27 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 01:15:
Onder meldingen staat er als het goed is een bericht van Sony zelf waarin de code staat.
I Don't want to sound like a badass but I eject my USB without removing it safely...
Zag vanmorgen wel een trailer van The Crew, en dat is dus sowieso niks voor mij.
Project Cars is misschien ook wel weer net iets te simulation...
Mocht het online allemaal werken en ook daadwerkelijk leuk zijn wil ik hem voor die 40 euro nog wel kopen.
Maar tot op heden zie ik nog steeds te veel klachten.
Die PS+ versie zal dit jaar vast niet meer uitkomen ben ik bang.
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde probleem , DriveClub staat in de top 10 'slechtste launch van een game ' ooit.Unbreukable schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 08:29:
Als ik Driveclub wil spelen krijg ik nu steeds een melding dat ik eerst een update moet downloaden. Als ik dat doe krijgen ik een melding dat het update bestand niet kan worden gedownload...
Nah, DC kun je tenminste nog spelen, ik ken zat launches waarbij spelen helemaal niet kon.Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:10:
[...]
Ik heb precies hetzelfde probleem , DriveClub staat in de top 10 'slechtste launch van een game ' ooit.
Verwijderd
Mja, speel nu meestal die venom hot laps.
Die baan is goddelijk! Mooi recht stuk, mooie diepe bochten, mooie links rechts combi's! Hulde voor wie die gemaakt heeft.
Blijft vermakelijk, maar wil toch wel erg graag online!
Het is nog laggy, en je bent snel je verbinding weer kwijt, maar wat ik heb gezien was heerlijk.....
PSN gamertag: H3nk13024
Volgens mij heb ik een beetje pech dat ik de discversie gekocht heb, geen mail ontvangen (waarschijnlijk omdat ik nog nooit online ben gekomen met mijn versie).Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 20:55:
Een mail van PlayStation op mijn console iets over een voucher mbt addons voor drive club, maar geen idee waar de daadwerkelijk vouchercode staat op de PS4, jullie???
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
GoT Tweakers heeft inmiddels de volgende leden:
Figuur84
Arcadium86
Oo_Morris_oO
Het levellen gaat best snel, gisteravond single player gespeeld, maar door de punten wel de club van niveau 5 naar niveau 6 gebracht.
Laggy? Het online racen? Ik vond het juist zeer goed lopen als het eenmaal werkte.VinnieV schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 09:34:
Ik heb het online gebeuren een aantal keren mogen proeven, als ik het geluk had online te komen. Het Club deel is echt superleuk om te doen, je kan echt voor elkaar dingen open spelen.
Het is nog laggy, en je bent snel je verbinding weer kwijt, maar wat ik heb gezien was heerlijk.....
Ook slim van Evo om mensen met een hele slechte verbinding als ghost op de baan te laten rijden.
Aha, dat was wat ik zag! Ik zag tijdens een race een "witte" auto (ghost dus) alle kanten op stuiteren, vandaar dat ik dacht dat het allemaal nog niet goed liep. Wat ik merk is dat je soms bij de start na "go" nog 1 seconde staat te wachten voordat je echt vertrekt. Ook vaak na 1 race mijn verbinding weer kwijt. Het is nog lang niet stabiel, maar de eerste indrukken vind ik wel echt te gek.....erg leuk om te spelen.On_E schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:14:
[...]
Laggy? Het online racen? Ik vond het juist zeer goed lopen als het eenmaal werkte.
Ook slim van Evo om mensen met een hele slechte verbinding als ghost op de baan te laten rijden.
Dat was dus inderdaad iemand met veel latency, gelukkig heb je er verder geen last van tijdens het rijden.VinnieV schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:27:
[...]
Aha, dat was wat ik zag! Ik zag tijdens een race een "witte" auto (ghost dus) alle kanten op stuiteren, vandaar dat ik dacht dat het allemaal nog niet goed liep. Wat ik merk is dat je soms bij de start na "go" nog 1 seconde staat te wachten voordat je echt vertrekt. Ook vaak na 1 race mijn verbinding weer kwijt. Het is nog lang niet stabiel, maar de eerste indrukken vind ik wel echt te gek.....erg leuk om te spelen.
Die 1 seconde vertraging heb ik niet opgemerkt maar goed, heb pas 5 online races kunnen rijden ofzo.
Heb BoBboY6 inmiddels ook uitgenodigd, en zit er ook bij als het goed is.Jumpman schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:14:
Het is mij nog niet gelukt om echt online te spelen.
Figuur84
Ascension86
Oo_Morris_oO
Het levellen gaat best snel, gisteravond single player gespeeld, maar door de punten wel de club van niveau 5 naar niveau 6 gebracht.
Verwijderd
Ik zag dat er ook al een paar Tweakers lid geworden zijn van mijn Club.
Welkom.
Nodig mij maar uit! PSN is: tariklehaine, ben zelf lvl 30. Zit nu in een club waar mensen amper actief zijn, waardoor ik auto's mis waar ik graag mee zou willen rijden. Ik heb je trouwens een vriendschapsverzoek verstuurd.Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:05:
Bumperklever (lvl 15) zoekt nog 2 leden. Lvlt best snel zo! Psn: trapgat
[ Voor 6% gewijzigd door TRK op 16-10-2014 12:19 ]
Net begonnen, nu level 2, teamnaam : Thundersday
Mijn PSN: H3nk13024
Teameigenaar PSN: Dicewizard
Voeg maar toe, dan gaan we wat uitnodigingen versturen
AhumJumpman schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:14:
Het is mij nog niet gelukt om echt online te spelen.
Figuur84
Ascension86
Oo_Morris_oO
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
psn : GameOfThropies
I Don't want to sound like a badass but I eject my USB without removing it safely...
http://www.polygon.com/20...-review-ps4-playstation-4While I was impressed with Driveclub's smart social media-inspired challenges and team-up mechanics, all of these elements have one major requirement: functioning online support. While online servers worked flawlessly with the lighter load prior to launch, they have more or less ceased to function in the disastrous week since the game launched.
According to developer Evolution Studios, the server problems are not just from high player load but tied into actual buggy server code in the game. Whatever the issue, we have not been able to connect to Driveclub's online options at all since launch day. This includes the multiplayer modes, challenges and clubs, the latter of which has vehicles locked behind it as well.
Driveclub still features solid racing without its online features, but the tour mode alone is not enough to pull in serious attention. Challenges and clubs are a core, necessary part of the game, and they are currently largely inaccessible. It's a shell of the game it's supposed to be. As such, we're updating our Driveclub score until such a time as we have evidence that the game's servers are consistently up and running.
Verwijderd
Dat is wel héél pijnlijk.kaanmijo schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 13:51:
Polygon heeft hun reviewcijfer aangepast van een 7,5 naar een 5 omdat de online functie's niet werken.
[...]
http://www.polygon.com/20...-review-ps4-playstation-4
Hebben ze dat bij BF4 destijds ook gedaan?
Een 4 !Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:02:
[...]
Dat is wel héél pijnlijk.
Hebben ze dat bij BF4 destijds ook gedaan?
http://www.polygon.com/game/battlefield-4/10364
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton
Daarnaast werkt MP na de update slechter. Goed bezig evolution! Eerder Devolution.

[ Voor 41% gewijzigd door power_user op 16-10-2014 14:35 ]
Ik ga je vinden!Dj.Restyle schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 13:03:
als je uitnodigingen kan sturen voor een club mag je me ook toevoegen aan een club
psn : GameOfThropies
[ Voor 5% gewijzigd door Trixh op 16-10-2014 15:40 ]
Verwijderd
Check de livery, best tof toch?
Cu in MP! Werkt opeens prima hier nu

Goed om te horen dat het nu werkt . Hopelijk komt dit door de patch en updates en blijft het vanaf nu ook stabieler zodat we snel een keer met 6 man tegelijk in deze oranje monsters kunnen racen;)
Bij mij werkt het iig na de update nog steeds heel erg slecht. Even online na update, viel toen weg voor aantal uren. Ps4 opnieuw gestart, toen verbinding maar ik kon niet met online races beginnen, steeds weer foutmeldingen bij inschrijven van races.jkool07 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:42:
Plaatje komt me bekend voor;) Zit ook bij de bumperklevers.. PSN: sjap07
Goed om te horen dat het nu werkt . Hopelijk komt dit door de patch en updates en blijft het vanaf nu ook stabieler zodat we snel een keer met 6 man tegelijk in deze oranje monsters kunnen racen;)
Ik kan kiezen tot ik een ons weeg, hij blijft die melding maar geven. Ik heb de ps al volledig uitgezet, en het al een half uur laten lopen, maar volgens mij gaat hier iets niet goed.
De internet connectietest van de ps heb ik ook al laten draaien, geeft geen foutmelding whatsoever en nette down en upload snelheid, dus daar zal het ook niet aan liggen.
Whatever will i do, maar gewoon wachten ofzo?
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Bij mij deed hij het ook niet. Ik heb toen de download verwijderd uit de lijst, en de ps4 opnieuw opgestart, toen pakte hij hem wel. Ik zou dat eens een paar keer proberen.Phase schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 17:56:
Ik krijg die update maar niet geinstalleerd, geen idee wat ik ervoor moet doen. Als ik het spel start zegt ie dat ie een update aan het downloaden en of ik de game dan maar zonder installatie ervan wil starten.
Ik kan kiezen tot ik een ons weeg, hij blijft die melding maar geven. Ik heb de ps al volledig uitgezet, en het al een half uur laten lopen, maar volgens mij gaat hier iets niet goed.
De internet connectietest van de ps heb ik ook al laten draaien, geeft geen foutmelding whatsoever en nette down en upload snelheid, dus daar zal het ook niet aan liggen.
Whatever will i do, maar gewoon wachten ofzo?
Time is never wasted when you're wasted all the time.
[ Voor 81% gewijzigd door Figuur84 op 16-10-2014 18:52 ]