De T95 lijkt nog zo ver weg
Dat zijn beide verschillende termen, zoals ook op de wiki te lezen is:mkliko schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:40:
[...]
Thanks for the info!![]()
De vierkante is toch de drawing distance. Of bedoelen we daarmee hetzelfde?
Misschien wel aardig om het hele artikel te lezen, omdat kennis hiervan je een ontieglijk groot voordeel kan geven. LinkView Range is the theoretical maximum distance that your vehicle's Commander (not you!) can see, and depends on the vehicle's turret, the Commander's effective primary skill level, whether the Commander has the Recon skill and the Radio Operator has the Situational Awareness skill, as well as the usage of view range stat enhancing equipment like Coated Optics or Binoculars. View Range has no relevance of its own, its only purpose is to serve as a factor for calculating the spotting range. It is not to be confused with draw distance, nor does it have any influence thereon.
Zo Togtober compleet: 3500 Gold er bij
Net maar het applicatie formulier voor GoT2 ingevult. Ik ben hier al een longtime lurker en speel WoT voornamelijk solo, maar het lijkt me toch leuker om iets meer met een groep te doen.
Dank je Rianata, ik zal zijn stream eens volgen. Ik ben zelf al voorbij de ARL, en ik heb er erg veel plezier aan gehad, maar ik ben altijd benieuwd hoe andere het doen.
Riegah, Ik herken wel punten uit je speelstijl die ik ook zou toepassen nu ik wat verder ben.
Mijn grinds:
KV-3
A-44.
KV-85 wacht op credits voor de IS
Type-5 Chi-Ri
T29
T69
AT 2
Churchill I
Flakbus
Tiger 1
Indien-Panzer
En dan alles van de Fransen.
Zijn er hier ook spelers die platoons maken met mensen die niet in een clan zitten?
Riegah, Ik herken wel punten uit je speelstijl die ik ook zou toepassen nu ik wat verder ben.
Mijn grinds:
KV-3
A-44.
KV-85 wacht op credits voor de IS
Type-5 Chi-Ri
T29
T69
AT 2
Churchill I
Flakbus
Tiger 1
Indien-Panzer
En dan alles van de Fransen.
Zijn er hier ook spelers die platoons maken met mensen die niet in een clan zitten?
[ Voor 8% gewijzigd door Derby op 24-10-2014 13:35 . Reden: toevoeging wat geen nieuwe post rechtvaardigd ]
If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair
Oh ik heb vandaag ook de T-34-1 gekocht, daar kan ik mooi mijn Type 59 crew in gebruiken (4e skill op 90%) en dan heb ik weer een Tier VII tank om mee te platoonen! Win-win, nu nog even leren leven met de abominabele gun depression
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Dat is het stomme van de t-34-1. Hij heeft geen armor behalve op z'n turret, maar hull down is vaak onmogelijk omdat je geen gun depressie hebt.
Jawel, kom gewoon in het Gathering of Tanks-kanaal in WoT. Zoeken op "gath".Derby schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:17:
[ Voor 3% gewijzigd door PcDealer op 24-10-2014 13:50 ]
Ach, -5/+22 is nog altijd beter dan de -3/+15 op de 121RamonK schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:44:
Dat is het stomme van de t-34-1. Hij heeft geen armor behalve op z'n turret, maar hull down is vaak onmogelijk omdat je geen gun depressie hebt.
PcDealer schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:47:
[...]
Jawel, kom gewoon in het Gathering of Tanks-kanaal in WoT. Zoeken op "gath".
Misschien dat ik ook eens het kanaal toevoeg en eens op teamspeak kom. Lijkt mij ook weleens leuk om met jullie potjes te spelen.bobsquad schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:50:
of op de teamspeak van Gathering of Tanks. ts3.gatheringoftanks.nl
Ik vrees dat ik te weinig tijd heb en niet goed genoeg ben om van toegevoegde waarde te zijn voor GoT.

Ik had zowaar een goede game in de Ferdinand.
6.8k damage en ace.
http://wotreplays.com/sit...ville-danielww2-ferdinand
Oke ik moest daarvoor wel een stelletje hopeloze spelers opblazen maar dat is kennelijk nodig voordat ik een goede game mag hebben in dit stuk ellende.
6.8k damage en ace.

http://wotreplays.com/sit...ville-danielww2-ferdinand
Oke ik moest daarvoor wel een stelletje hopeloze spelers opblazen maar dat is kennelijk nodig voordat ik een goede game mag hebben in dit stuk ellende.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Off the record: Zijn er hier meer spelers met tank ervaring?
Zelf als schutter op Leopard 1V in lichting 92-8 bij 11Tk.Bat. B. Comp. 3E tank naam "Apocalypse"
Zelf als schutter op Leopard 1V in lichting 92-8 bij 11Tk.Bat. B. Comp. 3E tank naam "Apocalypse"
Ed_L is tank commandant geweest meen ik. Die post hier ook geregeld
Verwijderd
Niet direct in de tank maar ik was een voorwaartse waarnemer die met jullie 11Tk.Bat mee tufte in een opgevoerde ypr. Bovendien was ik een paar lichtingen eerder 86-5 bij de 12e afd veldartillerie, staf batterij.O_A_B schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 15:13:
Off the record: Zijn er hier meer spelers met tank ervaring?
Vanavond maar eens de fil Fury kijken, hopelijk is t wat
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Volgens mij had ik het vandaag al eerder gepost, maarrrrr...:Fordox schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:22:
Vanavond maar eens de fil Fury kijken, hopelijk is t wat
Gisteravond geweest. Erg mooie en indrukwekkende film!
Ik heb in ieder geval genoten. Zou er zo nog een keertje heen gaan.
Victory!
Battle: Kharkov
Vehicle: KV-5
Experience received: 2.208
Credits received: 92.706
Battle achievements: High Caliber, Confederate, Steel Wall, Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Mission completed! Reward:
Compensation for TOG II*
gold 3.500
Slots added: 1
Added: Automatic Fire Extinguisher (x1), Large Repair Kit (x1)
Je hebt zo van die potjes waarin je eventjes 4719 schade doet, en zelf meer dan 3400 schade blokt. En dat terwijl de KV-5 nou niet echt het toonbeeld van ondoordringbaarheid is.
Wel nice dat je blijkbaar gewoon het goud van de TOG krijgt, dacht dat ik credits zou krijgen.
Battle: Kharkov
Vehicle: KV-5
Experience received: 2.208
Credits received: 92.706
Battle achievements: High Caliber, Confederate, Steel Wall, Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Compensation for TOG II*
gold 3.500
Slots added: 1
Je hebt zo van die potjes waarin je eventjes 4719 schade doet, en zelf meer dan 3400 schade blokt. En dat terwijl de KV-5 nou niet echt het toonbeeld van ondoordringbaarheid is.
Wel nice dat je blijkbaar gewoon het goud van de TOG krijgt, dacht dat ik credits zou krijgen.
People as things, that’s where it starts.
En je heb er weer een extra slot bij zo te zien
Gezellig!mkliko schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 14:20:
[...]
Misschien dat ik ook eens het kanaal toevoeg en eens op teamspeak kom. Lijkt mij ook weleens leuk om met jullie potjes te spelen.
Zal wel meevallen toch? Wat is je ingame nick?Ik vrees dat ik te weinig tijd heb en niet goed genoeg ben om van toegevoegde waarde te zijn voor GoT.![]()
Ging ik ook van uitVasZaitsev schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:47:
Ook vet nice!Bigsexy3 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:50:
En je heb er weer een extra slot bij zo te zien
Net even gekeken hoe ver ik ben met de TOG missie. Ik zit op 9 en moet dus nog 6 keer. Volgende week zaterdag loopt het af. Ik zit net goed dus.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Het weekend in met een filmpje, voor diegenen die nog niet naar de bioscoop gaan om Fury te zien
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Exact, is alleen nog wel aan het rondreizen in de UKMr_Size schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 15:15:
Ed_L is tank commandant geweest meen ik. Die post hier ook geregeld
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Daar ga je geen spijt van krijgen denk ik
Voor de grinds die ik nu heb:
- van de T29 naar de T32, wat een bazen tank is die t29
- is-3 naar is-8. Heb de is-8 als onderzocht, maar niet genoeg geld
- amx 13 90 naar lorrain 40t, bijna onderzocht, nog niet genoeg geld
- amx 50 120 naar amx 50b, duurt nog lang, heb nu iets van 50k onderzocht en geen geld
- foch naar foch 155, Ik ga denk ik niet naar de foch 155, omdat die toch zo erg generfd is. Foch vind ik toch leuk.
- beetje de derp td lijn van de russen.
- van de T29 naar de T32, wat een bazen tank is die t29
- is-3 naar is-8. Heb de is-8 als onderzocht, maar niet genoeg geld
- amx 13 90 naar lorrain 40t, bijna onderzocht, nog niet genoeg geld
- amx 50 120 naar amx 50b, duurt nog lang, heb nu iets van 50k onderzocht en geen geld
- foch naar foch 155, Ik ga denk ik niet naar de foch 155, omdat die toch zo erg generfd is. Foch vind ik toch leuk.
- beetje de derp td lijn van de russen.
Soms doet de T37 het erg lekker (soms ook niet trouwens) en eindelijk weer een ace.
Victory!
Westfield
T37
Experience received:7.140 ( x3) 40.779
Battle achievements Orlik's Medal, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Repairs: -4 720
Ammunition: -31 150
Consumables: -5 000
Total: -91 WN8: 15 099 (100)
Victory!
Westfield
T37
Experience received:7.140 ( x3) 40.779
Battle achievements Orlik's Medal, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Repairs: -4 720
Ammunition: -31 150
Consumables: -5 000
Total: -91 WN8: 15 099 (100)
Shuttle st20g5
Zo vandaag weer een nieuwe premium aan mijn collectie toe kunnen voegen heb de 2e loader maar behouden met zijn toepasselijke naam....heb al aardig wat premiums zie ik, ik verkoop ze eigenlijk nooit..
Er zijn er ook een aantal ooit als gifttank uitgegeven die nu ook gewoon verkrijgbaar zijn...
Er zijn er ook een aantal ooit als gifttank uitgegeven die nu ook gewoon verkrijgbaar zijn...

[ Voor 35% gewijzigd door ShockWave op 24-10-2014 20:28 ]
Dat WN8, lolz.
Volgensmij zijn die nieuwe light tanks echt OP, in de goede handen. Ben ze nog amper tegen gekomen, omdat me laptop er geen zin in had, sinds gister wel weer.
Lol, wist niet eens dat er zoveel premium tanks zijn, kom ik aan met geen 1. haha.
Volgensmij zijn die nieuwe light tanks echt OP, in de goede handen. Ben ze nog amper tegen gekomen, omdat me laptop er geen zin in had, sinds gister wel weer.
Lol, wist niet eens dat er zoveel premium tanks zijn, kom ik aan met geen 1. haha.
[ Voor 19% gewijzigd door SurfBoy op 24-10-2014 20:20 ]
Er zijn idd heel wat premiums toegevoegd, volgens mij begon het ooit met de Löwe, KV-5 en Type 59. Van die drie kom ik de Type nog wel het meest tegen, de Löwe en de KV-5 zijn niet alledaags.
People as things, that’s where it starts.
Fixed that for you...VasZaitsev schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 20:25:
Er zijn idd heel wat premiums toegevoegd, volgens mij begon het ooit met de Löwe, KV-5 en Type 59. Van die drie kom ik de Type nog wel het meest tegen, de Löwe en de KV-5 zijn niet alledaags.
Via welke weg zal ik richting de T57 grinden? Via de T49 lijn of de T69 lijn? Tips?
Welke gun speelt het beste op de Object 430 II?
De Gun 100 mm D-54 met 219 penn of de Gun 100 mm M-63 met 201 penn maar minder dispersion, aimtime ietsiepietsie snellere reload en 550+ minder gewicht.
Weet dat de de T-54 beter als brawler presteerde met de 201mm pen gun.
Heb beide guns op voorraad dus creditwise maakt het geen bal uit.
En heeft het nut de 2e engine te unlocken voor 52K, hij is alleen voor deze tank en heeft maar 30pk meer?
De Gun 100 mm D-54 met 219 penn of de Gun 100 mm M-63 met 201 penn maar minder dispersion, aimtime ietsiepietsie snellere reload en 550+ minder gewicht.
En heeft het nut de 2e engine te unlocken voor 52K, hij is alleen voor deze tank en heeft maar 30pk meer?
[ Voor 21% gewijzigd door ShockWave op 24-10-2014 21:46 ]
Ik heb de A-43 niet eens en zit bij de andere lijn bij de T-43 maar ik zeg betere kanon en heat spammen indien nodig. Zo lang als die belachelijke 330 pen heat beschikbaar blijft gewoon voor het betere wapen gaan. 201 pen is goed genoeg voor de meeste tanks als je kan mikken en mikken gaat beter en met een beter kanon. Is 201 niet genoeg dan is 219 dat meestal ook niet en dan spam je heat.
Wijze woorden van iemand die het vertikt om APCR te laden in zijn E-50 tenzij het echt niet anders kan.
Wijze woorden van iemand die het vertikt om APCR te laden in zijn E-50 tenzij het echt niet anders kan.
Gewoon een gok. Je speelt nog niet heel erg lang denk ik zo.Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 21:58:
Ik heb nog nooit een gouden granaat verschoten. Houden zo
Je gaat nog wel gold spammen als je echt smerige gepantserde tanks tegenkomt en niet anders kan.
Net mijn laatste potje in de T-43 waar ik in mijn eentje een flank kon verdedigen omdat de meesten lemmingtrain naar de andere kant gingen en mijn teamgenoten snel dood waren. Ik had er al drie te pakken en toen kwam een bijna full health Black Prince op mij af. Ik had nog de helft van mijn HP over. Dat is het moment dat je gold laad en met een beetje slim manoeuvreren en op zeer kleine uitstekende plekjes schieten samen met een paar prachtige bounces kreeg ik maar een hit en hij was morsdood en ragde in de chat dat ik een goldnoob was. Nou als hij gewoon vijf meter naar voren was gereden dan had hij schot na schot kunnen schieten en had hij mijn afgemaakt. Uiteindelijk top gun en dik gewonnen.
edit:
Suïcide scout (grr, learn to play
[ Voor 57% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-10-2014 23:03 ]
Hij speelt al heel lang...maar hij is van het type suicidescout, zo snel mogelijk de enemybase "inklappen" targets oplichten waar je als arty niks aan hebt omdat je nog niet loaded bent en doodgaan zonder tijd te hebben om zelfs maar een gewone granaat te schieten......
Zoek maar eens op yodelihiti....
Zoek maar eens op yodelihiti....
[ Voor 70% gewijzigd door ShockWave op 24-10-2014 23:00 ]
Verwijderd
Vroeger. Nu van de laatste 10 potjes bv alle 10 nr1 t/m 3. Zegt niet zoveel. Dus. Ook niet lief van je ShockWae.ShockWave schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 22:57:
Hij speelt al heel lang...maar hij is van het type suicidescout
Als dat zo is dan ben je goed bezig..
Verwijderd
En nee dat ga ik nooit doen. beste is tot nu toe 11 kills in KV-1. 10 in 220.
[ Voor 106% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2014 23:12 ]
Mooie collectie...ShockWave schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 20:19:
Zo vandaag weer een nieuwe premium aan mijn collectie toe kunnen voegen heb de 2e loader maar behouden met zijn toepasselijke naam....heb al aardig wat premiums zie ik, ik verkoop ze eigenlijk nooit..![]()
[afbeelding]
Heb nu achteraf spijt dat ik de T7 en LTP en nog een paar andere premiums heb verkocht onder het mom van "gratis plekje in de garage". Was toch leuk geweest om ze nog te hebben. Maar ja...
Ik gebruik de 100 mm M-63, 18 pen maakt meestal ook het verschil niet. Eigenlijk best jammer dat top turret de top gun niks extra's geeft.ShockWave schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 21:16:
Edit:
En een Ace op de TOG, slechts 1050 basis XP nodig:
Victory!
South Coast
TOG II
Experience received:2.834 61.668
Battle achievements Mastery Badge: "Ace Tanker"
Repairs: -2 473
Ammunition: -5 250
Total: 53 945 WN8: 6 002 (100
[ Voor 20% gewijzigd door Knowuse op 25-10-2014 00:55 ]
Shuttle st20g5
Verwijderd
Ik had een 1210 on ToG base en met een 6 kills en dat was een "1", dus er zitten toch nog wat andere randfactoren aan.
Heb jij er een formula 1 soundmod inzitten?Rianata schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 17:57:
Het weekend in met een filmpje, voor diegenen die nog niet naar de bioscoop gaan om Fury te zien![]()
[video]
Ik hoor: VROEMMM.... VROEM....

waarschijnlijk heb je allang antwoord gekregen geen zin om te checken maar de 201 mm penn gun speelt het best, kortere aim tijd en hijs accurater problem e100 is7 maus jgdpze100 maar een beetje heat(epic aiming skillz) lost dat wel opShockWave schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 21:16:
Mvg Neophyte87 aka Goldnoob_Mcmastercard
Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]
Niemand? Nog 1000XP en dan moet ik kiezenKepro schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 21:05:
Via welke weg zal ik richting de T57 grinden? Via de T49 lijn of de T69 lijn? Tips?
De t49 lijn heb ik nog niet gespeeld, maar als ik nu de keus had zou ik daarvoor kiezen. Hoewel de T69 lijn absoluut geen straf is om te spelen.Kepro schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 10:20:
[...]
Niemand? Nog 1000XP en dan moet ik kiezenen dan niet graag zeggen, doe wat je zelf wilt want beiden lijnen zijn lights op de T69 na.
Met een light, T49, moet je imo meer moeite doen om XP binnen te halen omdat je vaak minder damage kan doen.Kepro schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 10:20:
Niemand? Nog 1000XP en dan moet ik kiezenen dan niet graag zeggen, doe wat je zelf wilt want beiden lijnen zijn lights op de T69 na.
Je bent zelf bijna een 1 shot voor een tier X die je vaak tegen zult gaan komen en alles en iedereen komt makkelijk door je heen.
Als je ervan houdt en goed in bent om lights te spelen dan zou ik zeggen kies voor de T49 houdt het anders bij de T69 welke het iets makkelijker zal hebben qua tegenstanders.
Nieuwe lijn is wel leuk om te spelen, maarja in een light tank ben je altijd afhankelijk van je team. Ik zou dus denk ik toch voor de T69 lijn kiezen, omdat je die individueler kunt spelenKepro schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 10:20:
[...]
Gisteren een leuke bug op serene coast. Ik rij bij C1 en opeens waren alle tanks onder de grond
. Kon ze wel schieten, maar de grond zat ertussen. Rij ik weer een stuk door, zit ik opeens in de wolken. Zag alleen maar lucht en een wazig profiel van de tanks in de buurt. Weer een stuk verderop was alles weer normaal

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Omdat Gnomefather´s soundmod alleen maar performance problemen blijft geven heb ik Kriegtreiber´s soundmod nu ginstalleerd via Aslain modpack. Engine sounds vind ik niet echt realistisch, gunsounds wel vet (hoog Michael Bay gehalte)Frozen schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 02:02:
[...]
Heb jij er een formula 1 soundmod inzitten?
Ik hoor: VROEMMM.... VROEM....![]()
![]()
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Gnomefather's soundmod.Frozen schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 02:02:
[...]
Heb jij er een formula 1 soundmod inzitten?
Ik hoor: VROEMMM.... VROEM....![]()
![]()
Edit: duuuusssssss ^^
[ Voor 4% gewijzigd door PcDealer op 25-10-2014 13:06 ]
Woei. Even een ruime week niet gespeeld. Gister alweer een paar lekkere potjes en de special waar ik een beetje op zat te wachten is er; 50% korting op retraining van de crew. Dus de crew van de KV-1 omgetraind naar de KV-1S en die ook maar met 50% korting gekocht.
Eerste potje van vandaag in de KV-1S is ook gelijk m'n Mastery-badge dankzij een kleine 1700 damage, gecombineerd met m'n eerste Radley-Walters (en een Steel Wall). Lekkah.
Nu de top engine unlocken en eindelijk het voordeel van de KV-1S gebruiken, de extra snelheid t.o.v. de KV-1. De S stond toch voor Sport? 
Nu nog even de Crusader unlocken, kan ik die crew ook omtrainen. En de Pz III nu even elite maken, dan kan ik die crew alvast omtrainen voor de VK 30.01 (P).
edit: Lol, en een Mastery-badge in de Pz III.
edit2: Tweede lol. Volgens mij was het Mastery potje in de Pz III niet zo bijzonder; 1159 damage, 4 kills, 939 base xp. Toch 9468 WN8. Volgens mij m'n hoogste WN8-score tot nog toe dan.
Eerste potje van vandaag in de KV-1S is ook gelijk m'n Mastery-badge dankzij een kleine 1700 damage, gecombineerd met m'n eerste Radley-Walters (en een Steel Wall). Lekkah.
Nu nog even de Crusader unlocken, kan ik die crew ook omtrainen. En de Pz III nu even elite maken, dan kan ik die crew alvast omtrainen voor de VK 30.01 (P).
edit: Lol, en een Mastery-badge in de Pz III.
edit2: Tweede lol. Volgens mij was het Mastery potje in de Pz III niet zo bijzonder; 1159 damage, 4 kills, 939 base xp. Toch 9468 WN8. Volgens mij m'n hoogste WN8-score tot nog toe dan.
[ Voor 12% gewijzigd door Gaius op 25-10-2014 15:07 ]
Klinkt eerder als een synchronisation error, iets van server lag oid. In ieder geval even schrikken, net zoals wanneer je timed out net wanneer je het hoekje om gaatwontcachme schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 12:22:
Gisteren een leuke bug op serene coast. Ik rij bij C1 en opeens waren alle tanks onder de grond. Kon ze wel schieten, maar de grond zat ertussen. Rij ik weer een stuk door, zit ik opeens in de wolken. Zag alleen maar lucht en een wazig profiel van de tanks in de buurt. Weer een stuk verderop was alles weer normaal

The RNG gods are smiling upon me. Na 13 games maar een winrate van 84.6%. En dat in het weekend.
Oke, twee potjes waren echt verschrikkelijk met respectievelijk binnen 2 minuten dood in mijn Centurion met 0 damage (autoladers zijn zo leuk als ze uit het niks verschijnen...) en de Lowe win was met maar twee hits ook hopeloos maar toch.
Straks weer verder met wat meer credits grinden en morgen ook nog wat en dan de T32 aanschaffen welke ook opeens in de aanbieding is.
Oke, twee potjes waren echt verschrikkelijk met respectievelijk binnen 2 minuten dood in mijn Centurion met 0 damage (autoladers zijn zo leuk als ze uit het niks verschijnen...) en de Lowe win was met maar twee hits ook hopeloos maar toch.
Straks weer verder met wat meer credits grinden en morgen ook nog wat en dan de T32 aanschaffen welke ook opeens in de aanbieding is.
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-10-2014 15:45 ]
De T28 proto vond het wel leuk in elk geval. Die kon opeens vrij op mij schieten terwijl ik probeerde te rijden aan de hand van de minimappsychoclown schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 15:25:
[...]
Klinkt eerder als een synchronisation error, iets van server lag oid. In ieder geval even schrikken, net zoals wanneer je timed out net wanneer je het hoekje om gaat

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Oke voor een eerste pot in de Object 430 vII moet ik zeggen bevalt hij me wel...

Altijd fijn..wontcachme schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 15:55:
[...]
De T28 proto vond het wel leuk in elk geval. Die kon opeens vrij op mij schieten terwijl ik probeerde te rijden aan de hand van de minimap
Mijn uurtje plezier en ontspanning ook, het begon heel erg lekker met de Comet (zoals vrijwel altijd), daarna een team dat niet zo slim was op Serene Coast (kan gebeuren, niet zo heel gek op die map), dan een ongeduldig momentje van mezelf gevolgd door een team dat deels mijn tips meeneemt alleen weinig spelers opvolgen waardoor de pot snel klaar is. Op dat punt moet je al even inventariseren of het verstandig is verder te spelen. Switch nogmaals van tank, bij voorkeur eentje waar je goed op speelt (ik nam de IS-3 weer eens sinds tijden) en kom erachter dat vandaag een bullshit dag is...
Positief puntje, ik was bijna even goed als 14 spelers bij elkaar in een tijdspanne van 3 minuten!Defeat. Himmelsdorf IS-3
Pot. Dmg. Received: 2 080
Exp: 1 908
Place in team: 1
WN8: 3 913 (100)
kyozu: 3693 damage, 1 kill
team: 3720 damage, 2 kills
psychoclown schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:31:
[...]
Altijd fijn..
Mijn uurtje plezier en ontspanning ook, het begon heel erg lekker met de Comet (zoals vrijwel altijd), daarna een team dat niet zo slim is op Serene Coast (kan gebeuren, niet zo heel gek op die map), dan een ongeduldig momentje van mezelf gevolgd door een team dat deels mijn tips meeneemt maar het maar weinig spelers opvolgen waardoor de pot snel klaar is. Op dat punt moet je al even inventariseren of het verstandig is verder te spelen. Switch nogmaals van tank, bij voorkeur eentje waar je goed op speelt (ik nam de IS-3 weer eens sinds tijden) en kom erachter dat vandaag een bullshit dag is...
[...]
Positief puntje, ik was bijna even goed als 14 spelers bij elkaar in een tijdspanne van 3 minuten!
kyozu: 3693 damage, 1 kill
team: 3720 damage, 2 kills
Blind shots
Net een potje in mijn AT15, ging wel lekker. Kon redelijk ongespot blijven.
Had het potje redelijk wat blind shots gedaan op tanks die elke keer net wel/niet gespot waren.
2500ish damage volgens xvm aan het einde. Blijkt aan het eind dik 4269 damage te zijn
28 van de 32 raak
. Heerlijk als mensen gewoon blijven zitten alsof er niks aan de hand is.

Net een potje in mijn AT15, ging wel lekker. Kon redelijk ongespot blijven.
Had het potje redelijk wat blind shots gedaan op tanks die elke keer net wel/niet gespot waren.
2500ish damage volgens xvm aan het einde. Blijkt aan het eind dik 4269 damage te zijn
28 van de 32 raak

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Permatrack of die denken oooohhh die doet niet veel damage per schot kan ik wel hebben.......plof plof plof....poef dood...
Bij ons (Xcessive, p0st en ik) was het meer andersom: wel een 81% WR, maar onze performance was niet altijd even geweldig. Het spel werkte ook niet echt mee, 1 potje was echt het toppunt: Een diep diep rode SU-14-2 wist mijn Conqueror 4x achter elkaar te raken terwijl ik achter een vrij hoge rots in cover stond, echt WTF. Vervolgens wel overleefd, maar al mijn schoten werden een soort van magisch afgewend door Serb himself. Wat bijna niet kan in 1 van de accuraatste guns uit het spel.. En om het helemaal af te maken: ik kon een 388 HP E75 afschieten. Raak ik hem voor 386, terwijl mijn gun 400 avg doet. Komt natuurlijk vaker voor, maar in dit potje kon dat er ook nog wel bijpsychoclown schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:31:
en kom erachter dat vandaag een bullshit dag is...

Mijn bureau onderging wat vuistslagen dit potje

Dat had ik gister ook met m'n T-34 tegen een KV-85. Die zag ook om de krap 2 seconden 80-90 hp verdwijnen, wat blijkbaar geen indruk maakte. Soort van boiling frog-syndrome denk ik?ShockWave schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:54:
Permatrack of die denken oooohhh die doet niet veel damage per schot kan ik wel hebben.......plof plof plof....poef dood...
De meeste spelers in een t6 tank en zeker zoiets als een KV-85 hebben dat gewoon niet door. Zeker met een t6 medium welke over het algemeen een zeer hoge dpm hebben kan je tank na tank slopen. Dat de T-34 met de 57mm nou een DPM van dik 2300 heeft wat ronduit belachelijk is voor een t5 medium is een tweede.Gaius schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 18:18:
[...]
Dat had ik gister ook met m'n T-34 tegen een KV-85. Die zag ook om de krap 2 seconden 80-90 hp verdwijnen, wat blijkbaar geen indruk maakte. Soort van boiling frog-syndrome denk ik?
Het lijkt veel, maar hoe vaak kun je dat echt uitbuiten? Je hebt de armor niet om jezelf langere tijd bloot te stellen aan vijandelijk vuur en de alfa niet om peek-a-boom te spelen. En zo'n KV-85 is na krap 20 seconden ook wel door z'n hitpoints heen, en dan kun je weer op zoek naar een nieuwe gewillige hp-donateur die niet op zit te letten.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 18:37:
[...]
De meeste spelers in een t6 tank en zeker zoiets als een KV-85 hebben dat gewoon niet door. Zeker met een t6 medium welke over het algemeen een zeer hoge dpm hebben kan je tank na tank slopen. Dat de T-34 met de 57mm nou een DPM van dik 2300 heeft wat ronduit belachelijk is voor een t5 medium is een tweede.
Kan aan de chauffeur liggen, als mandarijntje zal ik niet het uiterste uit de tank halen. Maar als ik een T-34 tegenkom op het slagveld ben ik meestal ook niet echt onder de indruk. Wellicht ben ik zelf dan de boiling frog.
nou wij zeggen dat je elc er maar magertjes bij afsteekt

serieus
"Today is the worst day since yesterday"
Dat ik meestal niet onder de indruk ben van de T-34 als ik die tegenkom. Jij haalt betere resultaten met die tank dan 99% van de spelers. Mocht ik jou tegenkomen ingame is dat die ene keer dat ik wel onder de indruk ben gok ik.
Ik zeg niet dat het een slechte tank is of dat andere spelers er geen betere resultaten mee kunnen halen dan ik. Overigens, voor wat het waard is, ik zit na 74 potjes ook nog op 61% winrate, alleen dan met een krappe 1k WN8 gemiddeld (voor mijn doen een net gemiddelde). Het is een leuke tank om te spelen, maar ik heb niet het gevoel dat ie OP is, ondanks die hoge DPM.
Suffe vraag misschien, maar zou mij flink helpen:
Heeft iemand hier een Panther, en kan die persoon voor mij wat screenshots van de tank maken nadat je dood bent?
Ik ben met een schaalmodel bezig en zou de inspiratie kunnen gebruiken. Mocht je mij willen helpen dan graag een paar screenshots in destruction mode (zonder interface (V-toets)), en van voor/zijaanzicht en achterkant als het kan
Heeft iemand hier een Panther, en kan die persoon voor mij wat screenshots van de tank maken nadat je dood bent?
Ik ben met een schaalmodel bezig en zou de inspiratie kunnen gebruiken. Mocht je mij willen helpen dan graag een paar screenshots in destruction mode (zonder interface (V-toets)), en van voor/zijaanzicht en achterkant als het kan
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Tja op t5 en t6 rijden naast de nieuwelingen/mensen welke nog leren ook gewoon uitzonderlijk veel spelers rond welke echt niks doorhebben. Daar is DPM wel leuk om te hebben. Verder verdient het ook wel lekker in een t6 medium. Je moet gewoon het moment zien en het grijpen. De laatste tijd speel ik heel wat t6 en t7 mediums en bottom tier zie ik nog wel eens als een kans. Ik volg nog wel eens opzettelijk de heavies als ik weet dat er flankmogelijkheden zijn waar ze normaal vechten. Dan even wachten tot ze met elkaar in gevecht zijn en DPM loslaten op de heavies. Oke, meestal bijna al mijn health weg of gewoon dood maar als je het dubbele van je HP aan damage krijgt is het gewoon een goede game.Gaius schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 19:35:
[...]
Het lijkt veel, maar hoe vaak kun je dat echt uitbuiten? Je hebt de armor niet om jezelf langere tijd bloot te stellen aan vijandelijk vuur en de alfa niet om peek-a-boom te spelen. En zo'n KV-85 is na krap 20 seconden ook wel door z'n hitpoints heen, en dan kun je weer op zoek naar een nieuwe gewillige hp-donateur die niet op zit te letten.
Kan aan de chauffeur liggen, als mandarijntje zal ik niet het uiterste uit de tank halen. Maar als ik een T-34 tegenkom op het slagveld ben ik meestal ook niet echt onder de indruk. Wellicht ben ik zelf dan de boiling frog.
In een T-34 is een t6 heavy tank helemaal slopen een goede game. Je doet bijna het dubbele van je HP poel aan schade en dan heb je gewoon een goede game. De truc is het gevoel voor het moment te krijgen. Dan leer je mediums pas en dan worden ze ook veel leuker dan heavies of TD's.
Noobstompert met je KV-1.
Die heb ik laatst verkocht, veel te makkelijk tegen andere t5 games. Eigenlijk gewoon OP tegen de spelers die je tegenkomt.
250 Gold voor een permanente paint job vind ik aardig aan de prijs zeg.
Ik heb vandaag ook zo'n rng dag niet normaal, vraag maar aan neo, had 1 pot waarbij ik in mijn leopard PTA op een cromwell!!! (failplatoon) op 10 m afstand weet te bouncen. Dan weet je wel wat voor dag het is.Mr_Size schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 18:01:
[...]
WTF. Vervolgens wel overleefd, maar al mijn schoten werden een soort van magisch afgewend door Serb himself. Wat bijna niet kan in 1 van de accuraatste guns uit het spel.. En om het helemaal af te maken: ik kon een 388 HP E75 afschieten. Raak ik hem voor 386, terwijl mijn gun 400 avg doet. Komt natuurlijk vaker voor, maar in dit potje kon dat er ook nog wel bij![]()
Mijn bureau onderging wat vuistslagen dit potje
Daarnaast 2 x geonshot door arty en twee keer in de fik geschoten door een arty shell...
Ondanks dat toch nog 2400 wn8 weten te halen (mede door een loss in de afk panter met een wn8 van 11000), alleen winrate was een beetje laag.
Gold only neem ik aan? Nee, voor die tank mag het. De T-54 is gewoon opgezet als de ultieme gold spamtank en ik wil er een. Ja om gold te spammen voor die dagen dat echt alles mislukt en ik iets wil stompen.
Dus waar is de video/replay. Gold of geen gold, een T-54 Ace lijkt mij echt verdomt lastig.
Oh en ik had gewoon zeer goede RNG vandaag. Let maar op, morgen raakt iedereen weer alles en mist mijn E-50 weer op 20 meter.
[ Voor 14% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-10-2014 23:06 ]
Lekker, >7K dmg. Dan heb je de Ace ook wel verdiend
Vandaag de E-50M gekocht, heerlijke tank. Nog geen monsterpotten gehad, maar toch al zo'n 2,5K avg dmg na 6 potten.
Teams waren vanavond echt drama. Hoop bottom tier geweest. In de T29 vind ik dat op zich geen probleem. Maar als jouw VK-B gaat campen achterin en hun T9s allemaal wél vooraan zijn te vinden, dan weet je het wel. Gigantisch geraped... Door dat soort teams echt 4 potten vandaag met 100 WN8 ofzo.
Nou ja, morgen weer een dag
Heb die tank lang geleden gespeeld (twee keer zelfs) en gold spam was echt niet nodig.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 22:55:
[...]
Gold only neem ik aan? Nee, voor die tank mag het. De T-54 is gewoon opgezet als de ultieme gold spamtank en ik wil er een. Ja om gold te spammen voor die dagen dat echt alles mislukt en ik iets wil stompen.![]()
Dus waar is de video/replay. Gold of geen gold, een T-54 Ace lijkt mij echt verdomt lastig.![]()
...
Shuttle st20g5
Ik gebruik hem regelmatig en schiet bijna alleen maar AP, Heb wel altijd gold bij mee, voorkanten van T10 heavys en peek a boo spelen dan kies ik toch voor extra zekerheid. Verder vooral flanken, zijkanten en achterkant kom je vrijwel altijd doorheen met AP.Knowuse schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 23:19:
[...]
Heb die tank lang geleden gespeeld (twee keer zelfs) en gold spam was echt niet nodig.
Daar zat inderdaad gold bij, maar meer omdat ik praktisch geen AP meer had.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 22:55:
[...]
Gold only neem ik aan? Nee, voor die tank mag het. De T-54 is gewoon opgezet als de ultieme gold spamtank en ik wil er een. Ja om gold te spammen voor die dagen dat echt alles mislukt en ik iets wil stompen.![]()
Dus waar is de video/replay. Gold of geen gold, een T-54 Ace lijkt mij echt verdomt lastig.![]()
Oh en ik had gewoon zeer goede RNG vandaag. Let maar op, morgen raakt iedereen weer alles en mist mijn E-50 weer op 20 meter.
Ik heb in die bak ~50/50. Als ik een paar potjes faal RNG heb gehad, doe ik altijd een potje HEAT-54, gegarandeerd lol.
Als je op het plaatje klikt ga je als het goed is naar een pagina waar je de replay kan downloaden.
Gevonden. Kijk dat is waarom ik de T-54 wil hebben. Gewoon goed pantser, goede dpm en je kan het gevecht naar de tegenstander brengen. Zeker in een t9 max game lijkt dat ding mij zo ongelooflijk chill. Gewoon kansloze t7's afmaken. Nu nog iets van 40.000xp op de T-43 en ik heb al ruim free 12.000xp verzameld omdat een stock T-44 voor hartproblemen gaat zorgden denk ik. Oh en 21/24 is geen 50/50 AP en Heat.User schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 23:54:
[...]
Daar zat inderdaad gold bij, maar meer omdat ik praktisch geen AP meer had.
Ik heb in die bak ~50/50. Als ik een paar potjes faal RNG heb gehad, doe ik altijd een potje HEAT-54, gegarandeerd lol.
Als je op het plaatje klikt ga je als het goed is naar een pagina waar je de replay kan downloaden.
Bad goldnoob User, bad.
PS: ik weet waarom ik een hele tijd geleden zei dat de Duitsers nikkelstaal gebruikten. Het was een breinderp momentje wat ik een paar maanden geleden eens heb nagezocht. De Ferdinands hadden naar verluid platen van de Duitse marine voor de zei en achterkanten welke 80mm waren en het marinespul, Krupp Cemented n/A was nikkelstaal. Ik weet verder denk ik ook waar de platen vandaan kwamen. De kruiser Lützow is de logische kandidaat aangezien het schip onvoltooid werd verkocht aan de Sovjets. Laat de Lützow nou samen met de andere vier Hipper klasse kruisers uitzonderlijk veel 80mm pantserplaten hebben voor een voor die tijd uitzonderlijk lange pantsergordel.
[ Voor 28% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-10-2014 00:18 ]
Een avondje stappen of roken ook dus wat is je punt?Kepro schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 21:38:
250 Gold voor een permanente paint job vind ik aardig aan de prijs zeg.
Permapaint is leuk op de tanks die je behoudt en er komt vaak zat een aanbieding voorbij dus al met al valt het wel mee.
Voor de rest gewoon met stock paint rijden het voegt niet zo heel veel extra cammowaarde toe aan je tank.
Elke bonus is welkom. Ik luister naar mijn FC Da5Boot:
Cammo, cammo, cammo!
Maar geduld en safe staan telt ook mee:
2336 dmg (923 over 300 m), 2 spots, 2048 spotting dmg
2 kills, 5 damaged
2145 blocked dmg
Samen met bigsexy3 in M6-platoon:
2015 dmg (151 over 300 m), 2 spots
3 kills, 8 damaged
470 blocked dmg
Stomme cappers
3025 dmg (2049 over 300 m), 234 spotting dmg
3 kills, 7 damaged
680 blocked dmg
Cammo, cammo, cammo!
Maar geduld en safe staan telt ook mee:
14 shots, 9 hits, 8 pensVictory!
Malinovka
T29
Experience received:1.633 33.276
Battle achievements Steel Wall, Mastery Badge: "2nd Class"
Spotter, Shellproof, Fire for Effect
Repairs: -4 465
Ammunition: -14 000
Total: 14 811 WN8: 3 749 (100)
2336 dmg (923 over 300 m), 2 spots, 2048 spotting dmg
2 kills, 5 damaged
2145 blocked dmg
Samen met bigsexy3 in M6-platoon:
15 shots, 11 hits, 11 pensDefeat!
Steppes
M6
Experience received:1.215 25.777
Battle achievements High Caliber, Reaper, Mastery Badge: "2nd Class"
Duelist, Fire for Effect
Repairs: -4 599
Ammunition: -3 825
Total: 17 353 WN8: 5 833 (100)
2015 dmg (151 over 300 m), 2 spots
3 kills, 8 damaged
470 blocked dmg
Stomme cappers
12 shots, 11 hits, 11 pensVictory!
Swamp
T29
Experience received:1.414 30.709
Battle achievements High Caliber, Tank Sniper, Mastery Badge: "2nd Class"
Arsonist (geen auto ext. op de IS...), Fire for Effect, Bruiser
Repairs: -2 417
Ammunition: -11 360
3025 dmg (2049 over 300 m), 234 spotting dmg
3 kills, 7 damaged
680 blocked dmg
[ Voor 105% gewijzigd door PcDealer op 26-10-2014 10:53 ]
Fury Special Offer is up! http://worldoftanks.eu/en.../44/fury-premiere-europe/
€29,99 voor het goedkoopste pack, maar daar zit dan ook wel voor +/- €15 aan gold bij, dus niet geheel slecht deze deal! Ik ga sowieso zo'n pack halen, nog ff kijken welke het wordt
€29,99 voor het goedkoopste pack, maar daar zit dan ook wel voor +/- €15 aan gold bij, dus niet geheel slecht deze deal! Ik ga sowieso zo'n pack halen, nog ff kijken welke het wordt
Leuk om te merken dat er ook pantser ervaring mee doet. Al is het moeilijker ingame. Alle electronica hielp toch veelVerwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:20:
[...]
Niet direct in de tank maar ik was een voorwaartse waarnemer die met jullie 11Tk.Bat mee tufte in een opgevoerde ypr. Bovendien was ik een paar lichtingen eerder 86-5 bij de 12e afd veldartillerie, staf batterij.
Wat zijn eigenlijk de statistieken van de tank?p0st schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 11:20:
Fury Special Offer is up! http://worldoftanks.eu/en.../44/fury-premiere-europe/
Zo even de M4 "fury" gechecked. Het is een alternatieve M4A3E8.
-Geen premium matchmaking
-Gunmantled is maar 89mm en er zit niks achter.
-Depression is maar 10 en geen 12 zoals bij de M4A3E8
-Zelfde DPM
-44 traverse waar de M4A3E8 40 heeft
-betere terreinstats dus mobieler
Voor de rest, kijk zelf maar.

-Geen premium matchmaking
-Gunmantled is maar 89mm en er zit niks achter.
-Depression is maar 10 en geen 12 zoals bij de M4A3E8
-Zelfde DPM
-44 traverse waar de M4A3E8 40 heeft
-betere terreinstats dus mobieler
Voor de rest, kijk zelf maar.

Zo, ook de D.W.2 voorzien van een M-tje. Wel ontzettend dom doodgegaan natuurlijk, soms baal ik echt van de fouten die ik blijf herhalen. Maar hey, een Mastery badge in de x3 game verzacht veel.
Doe je goed, ik vind het een bagger tank. Helpt ook niet dat het één van mijn eerste mediums was.
So dacht eventje een uurtje gezellig een paar potjes doen. Maar na 10 verloren potjes ga ik toch maar even wat anders doen
Misschien dat de WTF100 z'n potje nog wint, nadat ik de flank had uitgedunt, maar dat zien we vanavond wel.
Edit: yes, WFT won, 9.1% winrate
Edit: yes, WFT won, 9.1% winrate

[ Voor 8% gewijzigd door Knowuse op 26-10-2014 19:47 ]
Shuttle st20g5
Ik heb de de WoT Cash Converter een Fury update gegeven. Gold/EUR is zijn de packages gewoon erg goed.
Nou de T32 is ook binnen. Dat was even doorbijten maar uiteindelijk kreeg ik gewoon een paar potjes waar alles meezat en toen stroomden de credits binnen met de T34 en de Löwe. Nu nog even de 3x voor een paar tanks halen en dan is het wel mooi geweest voor dit weekend. Ik had de IS ook al teruggekocht en die is met de gebufte 100mm wel aardig.
Oh en de Ferdinand voelt dat het einde nabij is en probeert zichzelf te redden. Net mijn tweede Ace gescoord.
http://wotreplays.com/site/1274434#self
Oh en de Ferdinand voelt dat het einde nabij is en probeert zichzelf te redden. Net mijn tweede Ace gescoord.
http://wotreplays.com/site/1274434#self
Ik moet nog wat XP en dan kan ik de T32 unlocken. Met de Gold van TOGtober moet ik nog net deze met 30% korting kunnen kopen.
Die deal voor 99.99€ brengt wel voor +425 gold/EUR op zeg
[ Voor 86% gewijzigd door Astratuner op 26-10-2014 19:49 ]
Waar haal je die mooie plaatjes vandaan ???DaniëlWW2 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 12:18:
Voor de rest, kijk zelf maar.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Tankinspector.garathane schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 19:52:
[...]
Waar haal je die mooie plaatjes vandaan ???
Zat net toevallig met Quickfingers in de server. Ontploft meteen de hele chat.

lol, 2e mastery badge op de D.W.2. Zijn niet zoveel mensen die 'm spelen zeker? 
En een geinig potje op de KV-220. Ik knal eerst een cliff af om een Churchill I te grazen te nemen, 70 ton aan cold russian steel doet het best goed dan tenslotte. Daarna nog 2 schoten erin gepompt en dat was de Churchill (die begon al niet op full hp aan die ontmoeting tho). Probeert daarna een VK 30.01H hetzelfde bij mij... 33 ton aan matig Duits staal met nog 98 hitpoints tegen 70 ton hard Russisch staal... En bedankt voor de kill he. Potje geeindigd met 5 kills terwijl ik maar 700 damage deed.
Edit: En de tweede mastery badge op de D.W.2 bleek ook het laatste potje op die tank. We gaan door met de VK 30.01H. Moet een hoop unlocken zeg. Ben benieuwd naar de Waffe 0725, maar dat gaat nog wel even duren. Eerst de tracks en de turret.
En een geinig potje op de KV-220. Ik knal eerst een cliff af om een Churchill I te grazen te nemen, 70 ton aan cold russian steel doet het best goed dan tenslotte. Daarna nog 2 schoten erin gepompt en dat was de Churchill (die begon al niet op full hp aan die ontmoeting tho). Probeert daarna een VK 30.01H hetzelfde bij mij... 33 ton aan matig Duits staal met nog 98 hitpoints tegen 70 ton hard Russisch staal... En bedankt voor de kill he. Potje geeindigd met 5 kills terwijl ik maar 700 damage deed.
Edit: En de tweede mastery badge op de D.W.2 bleek ook het laatste potje op die tank. We gaan door met de VK 30.01H. Moet een hoop unlocken zeg. Ben benieuwd naar de Waffe 0725, maar dat gaat nog wel even duren. Eerst de tracks en de turret.
[ Voor 17% gewijzigd door Gaius op 26-10-2014 21:12 ]
Dit topic is gesloten.