Ik denk eerder dat het pas ergens in februari/maart kan.Donstil schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 12:37:
Jaja het is begin 2015. Waar kan ik dat ding bestellen
Apple brengt Apple Watch mogelijk pas later naar Nederland en België
Apple heeft op zijn website gezet dat Apple Watch begin 2015 uitkomt. Dat geldt voor verscheidene Europese landen, maar Apple meldt niets over Nederland en België. Dat doet vermoeden dat het slimme horloge daar later uitkomt.
Op Apples internationale website staat dat de Apple Watch 'vroeg' in 2015 uit moet komen. Dat ontdekte de Apple-fansite 9 To 5 Mac. Op de lokale websites van verscheidene grote Europese landen wordt eveneens gezegd dat het slimme horloge begin 2015 verschijnt, maar op de Nederlandse en Belgische Apple-sites wordt hierover niets gemeld.
Apple vermeldt op de Nederlandse en Belgische websites slechts dat Apple Watch dit jaar uitkomt, zonder verdere details. Dat had de fabrikant uit Cupertino overigens eerder ook al aangegeven. Het doet vermoeden dat Nederland en België niet bij de eerste landen zitten waar het slimme horloge uitkomt, maar het is ook mogelijk dat Apple zijn website nog niet heeft vernieuwd.
Apple Watch werd begin september vorig jaar voor het eerst aan het grote publiek getoond. Het slimme horloge werkt alleen met de iPhone, om precies te zijn met de modellen 5, 5s, 5c, 6 en 6 Plus. Apple heeft nog niet alle details bekendgemaakt maar wel is duidelijk dat er twee formaten op de markt komen.
Bron
Apple heeft op zijn website gezet dat Apple Watch begin 2015 uitkomt. Dat geldt voor verscheidene Europese landen, maar Apple meldt niets over Nederland en België. Dat doet vermoeden dat het slimme horloge daar later uitkomt.
Op Apples internationale website staat dat de Apple Watch 'vroeg' in 2015 uit moet komen. Dat ontdekte de Apple-fansite 9 To 5 Mac. Op de lokale websites van verscheidene grote Europese landen wordt eveneens gezegd dat het slimme horloge begin 2015 verschijnt, maar op de Nederlandse en Belgische Apple-sites wordt hierover niets gemeld.
Apple vermeldt op de Nederlandse en Belgische websites slechts dat Apple Watch dit jaar uitkomt, zonder verdere details. Dat had de fabrikant uit Cupertino overigens eerder ook al aangegeven. Het doet vermoeden dat Nederland en België niet bij de eerste landen zitten waar het slimme horloge uitkomt, maar het is ook mogelijk dat Apple zijn website nog niet heeft vernieuwd.
Apple Watch werd begin september vorig jaar voor het eerst aan het grote publiek getoond. Het slimme horloge werkt alleen met de iPhone, om precies te zijn met de modellen 5, 5s, 5c, 6 en 6 Plus. Apple heeft nog niet alle details bekendgemaakt maar wel is duidelijk dat er twee formaten op de markt komen.
Bron
Was ook wel te verwachten. Bij elk Apple product zit Nederland pas in de tweede ronde. Eigenlijk best non-nieuws. Maarja clickbait.
39
Als Apple maar met hun Apple Watch niet zo lang wacht als met Siri hier (die al in 2011 in de VS uitkwam).
We zullen het zien, ben er benieuwd naar.
Ik was eigenlijk sowieso al niet van plan op de Nederlandse release te wachten.DayteX schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 23:44:
Apple brengt Apple Watch mogelijk pas later naar Nederland en België
Bron
Importeren is zelden duurder (vrienden in NYC) en je hebt het product eerder.
Lijkt me erg sterk dat Apple de release van het horloge hier van laat afhangen. Het horloge ondersteund de Nederlandse taal al in de SDK en hangt helemaal niet zwaar genoeg aan Siri om hem hiervoor te vertragen.Mizgala28 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 23:53:
Als Apple maar met hun Apple Watch niet zo lang wacht als met Siri hier (die al in 2011 in de VS uitkwam).
Nederland is voor Apple geen belangrijke afzet markt en eerder daarom vertragen ze hem verwacht ik. Om belangrijke landen voorrang te kunnen geven.
[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 04-01-2015 00:23 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Duitsland zal wel bij de eerste zitten, dus ritje naar Dusseldorf gaat het worden voor mij denk ik, als Nederland later is. Of, als ie richting eind maart uitkomt, in Japan. Zou helemaal mooi zijn, want yen staat laag 
Ga d'r sowieso een halen.
Haters everywhere but I don’t really care
Als ik kan reserveren dan rij ik ook wel even naar Dusseldorf. Heb ik met de 6+ ook weer gedaan en met een reservering op zak zitten daar verder geen nadelen aan.matthijst schreef op zondag 04 januari 2015 @ 01:32:
Duitsland zal wel bij de eerste zitten, dus ritje naar Dusseldorf gaat het worden voor mij denk ik, als Nederland later is. Of, als ie richting eind maart uitkomt, in Japan. Zou helemaal mooi zijn, want yen staat laag
En dan kunnen we er weer eentje extra reserveren om de vrije dag te compenseren
Zeker, dat reserveren was echt top! Zou er dan sowieso twee reserveren, want lastig om van een plaatje de maat en kleur te bepalen 
Een van de twee linker moet t worden:
Een van de twee linker moet t worden:

Ik wilde zelf voor de rechter gaan in de grootste uitvoering maar die bandjes zijn helaas niet ideaal met de hoeveelheid arm beharing die ik bezit
(geprobeerd op mijn Pebble)
Ik ga dus nu voor de grootste variant in het Chrome met de blauwe of bruine lederen band.
Ik kan haast niet wachten
Edit:
Zo:
Of zo:
Ik ga dus nu voor de grootste variant in het Chrome met de blauwe of bruine lederen band.
Ik kan haast niet wachten
Edit:
Zo:

Of zo:

[ Voor 19% gewijzigd door Donstil op 04-01-2015 17:48 ]
Die zijn ook mooi inderdaad. Zon blauwe 
Mockupjes geprint en geplakt
Mockupjes geprint en geplakt
[ Voor 157% gewijzigd door matthijst op 11-03-2015 16:46 ]
Hee cool die rechter kinetic heb ik ook.
Sinds de Pebble mijn kinetic's eigenlijk niet keer omgehad
Zijn deze mockups op de juiste groote?
Ik wilde al voor de grote gaan maar de kleine valt me hier toch wat tegen, de grote is maar net groot genoeg. Niet overdreven groot.
Sinds de Pebble mijn kinetic's eigenlijk niet keer omgehad
Zijn deze mockups op de juiste groote?
Ik wilde al voor de grote gaan maar de kleine valt me hier toch wat tegen, de grote is maar net groot genoeg. Niet overdreven groot.
Ja, juiste grootte, kan zijn dat ze 1-1,5 mm te hoog zijn.
Denk ook dat de grote mooier is
Ze zijn net zo dik als een kinetic ook.
Denk ook dat de grote mooier is
Ze zijn net zo dik als een kinetic ook.
Keurig. Wist al wel dat ik voor de grote moest gaan maar dit bewijst dat alleen maar.
Nee dank u wel: http://www.idownloadblog....tapsense-apple-watch-ads/
Edit:
De foto onder het artikel laat trouwens wel zien dat het een mooi afgewerkt ding gaat worden. Had ik nog niet eerder zo goed gezien dacht ik.
Edit:
De foto onder het artikel laat trouwens wel zien dat het een mooi afgewerkt ding gaat worden. Had ik nog niet eerder zo goed gezien dacht ik.

[ Voor 56% gewijzigd door Donstil op 06-01-2015 00:33 ]
Sources familiar with the product’s development say that the device is currently on track to ship in the United States by the end of March.
Bleh ik las het ja. Einde van het eerste kwartaal noem ik nou niet echt "begin 2015".matthijst schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 22:02:
Sources familiar with the product’s development say that the device is currently on track to ship in the United States by the end of March.
Als het echt tot Eind Maart duurt dan wacht ik april er ook nog wel even bij. In mei en juni ga ik ik naar Canada. Koop ik er daar wel een.
Ben benieuwd, vanaf do 26 maart twee weken in Japan. Die gasten houden van in de rij staan, dus hoop dat hij iig minimaal een week ervoor gereleased wordt, of vrijdag 27 meteen jetlagged in de rij in Osaka
Ik vind het wel prima dat de Apple Watch wellicht later gaat komen in Nederland. Heb ik mooi tijd om reviews en gebruikservaringen te bekijken voordat ik, besluit hem wel/niet te kopen of nog een tijdje te wachten op een volgend model.
Cool cool. Ik heb het westen bijna helemaal gezien, daarna ga ik naar het oosten en staat Japan ook erg hoog op mijn lijstmatthijst schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 00:21:
Ben benieuwd, vanaf do 26 maart twee weken in Japan. Die gasten houden van in de rij staan, dus hoop dat hij iig minimaal een week ervoor gereleased wordt, of vrijdag 27 meteen jetlagged in de rij in Osaka
Enjoy (alvast)
Vast ff online spelen met de watch:
http://www.demoapplewatch.com
Geinig wel. Jammer dat de crown niet werkt, althans voor zoomen enz.matthijst schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 23:51:
Vast ff online spelen met de watch:
Het begin is er en er lijkt dus een Watch app te komen. Zoals we dat nu ook zien bij bb een Pebble.

Ja, en beta 4 ondertussen. Wat is het meestal, rond de 6 denk ik, 2-3 weken ertussen?
Als ik hier kijk nog een 30-40 dagen tot release van 8.2, zou de Watch dan ook verwachten:
http://www.thinkybits.com/blog/iOS-versions/
Lijkt dan toch eind feb-begin maart te zijn
Als ik hier kijk nog een 30-40 dagen tot release van 8.2, zou de Watch dan ook verwachten:
http://www.thinkybits.com/blog/iOS-versions/
Lijkt dan toch eind feb-begin maart te zijn
Die .x release bèta's zijn er nooit zo veel toch? Dat is weer wat voor x.0 bèta's.
Erg fraai zo:

Nearly 1-in-5 iPhone 6 owners plans to buy Apple Watch, survey finds

Nearly 1-in-5 iPhone 6 owners plans to buy Apple Watch, survey finds
[ Voor 56% gewijzigd door Donstil op 14-01-2015 23:31 ]
Supermooi inderdaad
Toch zit ik er ook wel aan te denken om een Sport SpaceGray te kopen icm deze band of een zwarte band.
Ik heb al zoveel staal/Chrome kleurige "glimmende" horloges. Iets mat's zou wel een mooie afwisseling zijn.
Dat er geen Saffier op zit neem ik dan wel voor lief. Mijn Pebble steel heeft ook geen Saffier en daar zit ook nog geen enkel krasje op.
Ik heb al zoveel staal/Chrome kleurige "glimmende" horloges. Iets mat's zou wel een mooie afwisseling zijn.
Dat er geen Saffier op zit neem ik dan wel voor lief. Mijn Pebble steel heeft ook geen Saffier en daar zit ook nog geen enkel krasje op.
Had het ook wel mooi gevonden als de kast van deze geborsteld zou zijn, net als de band.
Aluminium buitenkant vind ik ook wel mooi, maar die sportbandjes lijken me iets minder mooi aan te sluiten om je pols dan die schakelarmband.
Zo'n space gray alu met zwarte band is ook wel wat. Ben wel benieuwd naar de prijzen ook
Aluminium buitenkant vind ik ook wel mooi, maar die sportbandjes lijken me iets minder mooi aan te sluiten om je pols dan die schakelarmband.
Zo'n space gray alu met zwarte band is ook wel wat. Ben wel benieuwd naar de prijzen ook

[ Voor 25% gewijzigd door matthijst op 15-01-2015 12:36 ]
Hee gaaf zo goed had ik hem nog niet gezien, is dit (42mm) SpaceGray met de standaard rubberen band?matthijst schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:35:
Had het ook wel mooi gevonden als de kast van deze geborsteld zou zijn, net als de band.
[afbeelding]
Ziet er stiekem ook wel goed uit
Lastig zeg al die keuze
Bruin leer dan maar?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Edit:
Ik ben trouwens ook wel benieuwd of je dan de Watch + standaard band krijgt en bijbetaald voor een andere band. Of dat je een losse klok koopt.
(Alleen zijn de Apple bandjes wat minder donker zo lijkt het)
Ik ben trouwens ook wel benieuwd of je dan de Watch + standaard band krijgt en bijbetaald voor een andere band. Of dat je een losse klok koopt.
Ja dat is een goeie combi
(Alleen zijn de Apple bandjes wat minder donker zo lijkt het)
[ Voor 30% gewijzigd door Donstil op 15-01-2015 14:53 ]
Maar daar zijn oplossingen voor in de maak. Bovendien denk ik dat Apple (op termijn) het systeem zal licenceren zodat je ook als 3rd party bandjes kunt gaan aanbieden.
Ik denk deze: alu zwart met rubberen band:Donstil schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 14:00:
Hee gaaf zo goed had ik hem nog niet gezien, is dit (42mm) SpaceGray met de standaard rubberen band?

Ja dat denk ik ook. Ziet er op de foto hierboven wel een heel stuk beter uit zeg.matthijst schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 16:59:
[...]
Ik denk deze: alu zwart met rubberen band:
[afbeelding]
Ooh tof, zoiets (steelconnect 2.0) heb ik nu ook voor de Pebble Steel.BeQuietAndDrive schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 15:05:
Maar daar zijn oplossingen voor in de maak. Bovendien denk ik dat Apple (op termijn) het systeem zal licenceren zodat je ook als 3rd party bandjes kunt gaan aanbieden.
Ik heb even de twee verschillende maten watch cases laten 3d printen via http://3dhubs.com.
Echt wel gaaf, 's avonds een printer uitzoeken in de buurt, files uploaden (deze gebruikt: http://www.thingiverse.com/thing:459010), job geaccepteerd door de printer, betaald via paypal en volgende ochtend opgehaald.
Hier zijn ze:

Wat me vooral opvalt is dat ze beide kleiner zijn dan ik dacht. Ook qua dikte.
Ik heb smalle polsen en een redelijk groot horloge en de 42 mm case is even groot als mijn horloge.
Erg leuk om een feel te krijgen voor de maten op deze manier.
Echt wel gaaf, 's avonds een printer uitzoeken in de buurt, files uploaden (deze gebruikt: http://www.thingiverse.com/thing:459010), job geaccepteerd door de printer, betaald via paypal en volgende ochtend opgehaald.
Hier zijn ze:

Ik heb smalle polsen en een redelijk groot horloge en de 42 mm case is even groot als mijn horloge.
[ Voor 45% gewijzigd door Impstoker op 17-01-2015 13:10 . Reden: Oeps ]
Edit: voor de mensen met een Pebble steel zijn dit wel mooie renders :

Ik draag nu een jaartje de Pebble steel (en daarvoor een jaar de normale Pebble) en bevalt eigenlijk prima kwa formaat. Goed te zien dat de Apple Watch in ieder geval niet kleiner lijkt te zijn.
.

Ik draag nu een jaartje de Pebble steel (en daarvoor een jaar de normale Pebble) en bevalt eigenlijk prima kwa formaat. Goed te zien dat de Apple Watch in ieder geval niet kleiner lijkt te zijn.
Ooh wat cool zeg. Dat ga ik ook even doenImpstoker schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 12:51:
Ik heb even de twee verschillende maten watch cases laten 3d printen via http://3dhubs.com.
Hier zijn ze:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 24% gewijzigd door Donstil op 18-01-2015 01:41 ]
Whow dit zou wel heel teleurstellend zijn. 3 uur "always on" en de accu is al plat.
(Zou al plat kunnen zijn)
http://www.idownloadblog....w-report-apple-watch-bat/
(Zou al plat kunnen zijn)
http://www.idownloadblog....w-report-apple-watch-bat/
Het was al langer bekend dat het display by default automatisch aan gaat op basis van polsbeweging. Die functionaliteit zit er niet voor niets in. Wonderen verwachten van Apple wat betreft de accuduur heeft geen zin, die techniek is er simpelweg niet op dit moment.
3 uur valt mee toch?
Zie me geen spelletjes spelen op zon ding. Het lijkt me vooral handig voor notificaties en die sport/bewegings/stappenteller. Hartslag. En een beetje berichten heen en weer sturen.
Rumor: Apple May Hold Special Event on February 24
Zie me geen spelletjes spelen op zon ding. Het lijkt me vooral handig voor notificaties en die sport/bewegings/stappenteller. Hartslag. En een beetje berichten heen en weer sturen.
Rumor: Apple May Hold Special Event on February 24
[ Voor 12% gewijzigd door matthijst op 22-01-2015 22:52 ]
Nou zelfs de Motorola met zijn oude hardware en matige acccu houd het een stuk langer uit in Ambient mode (scherm aan maar gedimd dacht ik).
Online lees ik ook 2,5uur met heavy use. Natuurlijk zijn het geruchten maar dat zou toch wel een tegenvaller zijn.
Zeker als het met AndroidWear watches wel lukt.
Edit: Nu.nl op de watch ziet er trouwens ook niet echt best uit http://www.iculture.nl/nu-nl-apple-watch-app-eerste-beelden/
Online lees ik ook 2,5uur met heavy use. Natuurlijk zijn het geruchten maar dat zou toch wel een tegenvaller zijn.
Zeker als het met AndroidWear watches wel lukt.
Edit: Nu.nl op de watch ziet er trouwens ook niet echt best uit http://www.iculture.nl/nu-nl-apple-watch-app-eerste-beelden/
[ Voor 17% gewijzigd door Donstil op 22-01-2015 23:38 ]
Ja bij een moderate gebruik haal je 19 uur, dus als je non-stop gebruikt gokken sommige tech sites van 2 tot 3 uur on-screen tijd bij non-stop gebruik.
Dat is erg krap, slechter dan sommige android wear smartwatches, maar de vraag is of de Apple Watch iets meer biedt wat de accu duur kan verklaren, anders is het heel zielige accu duur voor zwaardere gebruikers.
Ik zou zeggen, wachten tot Apple Watch 2 dus.
Dat is erg krap, slechter dan sommige android wear smartwatches, maar de vraag is of de Apple Watch iets meer biedt wat de accu duur kan verklaren, anders is het heel zielige accu duur voor zwaardere gebruikers.
Ik zou zeggen, wachten tot Apple Watch 2 dus.
Best groot. En met die rubberen band sluit het niet zo mooi aan lijkt het.
Hoe meer ik de Chrome versie zie. Hoe liever ik de SpaceGray variant wil hebben
Mweh, "begin shipping in april"
Gadverdarrie.matthijst schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 23:35:
Mweh, "begin shipping in april"
Ze bedoelde al die tijd zeker "Not so early 2015"
Ze worden steeds vaker in het wild gespot.

Geruchten gaan dat (o.a.) de Apple Watch op 24 februari tijdens een event aangekondigd gaat worden.
Zie: http://www.igen.fr/apple-...l-event-fin-fevrier-89636
My gear: Laptop, camera en telefoon. Me happy ;)
Of toch niet?Tio Nordin schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 20:39:
Geruchten gaan dat (o.a.) de Apple Watch op 24 februari tijdens een event aangekondigd gaat worden.
http://9to5mac.com/2015/0...t-having-an-event-in-feb/
Verwijderd
Ik ben zeer benieuwd naar de fitness mogelijkheden. Ben laatste jaar gaan hardlopen en gebruik daar een sporthorloge voor. Naast hardlopen wil ik ook graag meer inzicht in mijn activiteiten buiten mijn runs om. Zat te kijken naar een activiteiten tracker, maar kan dan denk ik beter wachten op de Apple Watch. Kost meer, maar je hebt ook meteen meer mogelijkheden. Ben benieuwd of je in de fitness app dus ook je runs die ik sync met runkeeper kan importeren of eventueel een run handmatig invoeren zodat je alle activiteit in de fitness app hebt.
Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik loop ook hard maar monitor dat eigenlijk totaal niet nu, heb het wel geprobeerd met de Pebble maar voelde nooit compleet genoeg en met mijn iPhone 6+ in mijn broek rennen vind ik dan weer niet fijn.
Daarom hoop ik eigenlijk dat er een functie komt waarmee je de iPhone thuis kunt laten en je na een Run de watch kunt syncen.
We wachten (ongeduldig) af
Op een ander forum kwam ik dit plaatje nog tegen. Geeft een mooi beeld van de blauw lederen band.
Daarom hoop ik eigenlijk dat er een functie komt waarmee je de iPhone thuis kunt laten en je na een Run de watch kunt syncen.
We wachten (ongeduldig) af
Op een ander forum kwam ik dit plaatje nog tegen. Geeft een mooi beeld van de blauw lederen band.

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 07-02-2015 23:46 ]
Ik hoop inderdaad ook dat de mogelijkheid komt om later te synchroniseren dan tijdens het lopen met een iPhone 6 op zak
, dat is voor mij toch wel het grootste kritiekpunt. Gebruik zelf een Garmin, ideaal om juist lekker je telefoon thuis te laten.
Volgens mij kan je je telefoon thuis laten, echter zal hij dan beperkte functionaliteiten hebben. Hij kan volgens mij wel zien/inschatten hoeveel calorieën je verbruikt hebt, maar bijvoorbeeld niet de route die je hebt gelopen (omdat er geen GPS in zit..)keanu_ schreef op zondag 08 februari 2015 @ 01:00:
Ik hoop inderdaad ook dat de mogelijkheid komt om later te synchroniseren dan tijdens het lopen met een iPhone 6 op zak, dat is voor mij toch wel het grootste kritiekpunt. Gebruik zelf een Garmin, ideaal om juist lekker je telefoon thuis te laten.
Ooh ja shit er zit geen GPS in. Los gebruiken en thuis syncen wordt iets voor de tweede generatie dus.
De stappenteller in iPhone werkt vrij goed. Moet met de watch ook kunnen zou je zeggen?
Ja uiteraard kun je je iPhone thuislaten, maar dan heb je gewoon minder functionaliteit.. Toch jammer voor iets dat zo gehyped wordt onder het motto van ''there is nothing more personal than your health''Eswip schreef op zondag 08 februari 2015 @ 11:00:
[...]
Volgens mij kan je je telefoon thuis laten, echter zal hij dan beperkte functionaliteiten hebben. Hij kan volgens mij wel zien/inschatten hoeveel calorieën je verbruikt hebt, maar bijvoorbeeld niet de route die je hebt gelopen (omdat er geen GPS in zit..)
Maar goed, misschien verwacht ik gewoon te veel van de sportwatch versie anno 2015.
Media Markt krijgt het wel voor elkaar, maar zelfs dan, echt goedkoper buiten Apple Store om wordt het niet.Msi92 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 20:57:
http://www.iculture.nl/apple-watch-alleen-apple-store/
Shiiitt ik hoop het niet
Kan ook zo zijn dat pas de 2de Gen in de vrije verkoop komt, sowieso paar mensen aangeraden goed nadenken over de volgende generatie, de prijs is stevig dus niet iedereen kan zich ineens 1 jaar later een nieuwe veroorloven, en wie weet verbeterd Apple bij de 2de Gen de batterijduur wel.Msi92 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 21:13:
Ik werk zelf bij de MM, heb er iig nog niks over gehoord
MediaMarkt krijgt dat wel voor elkaar? Dat lijkt me sterk eigenlijk. Als Apple er voor kiest ze niet te leveren aan een derde partij dan krijgt ook de MediaMarkt dat niet voor elkaar.Mizgala28 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 21:03:
[...]
Media Markt krijgt het wel voor elkaar, maar zelfs dan, echt goedkoper buiten Apple Store om wordt het niet.
Zo eengoeie partner is dat helemaal niet. Op de releases van de iPhone krijgen ze bv ook maar een zeer geringe levering.
Staat er in de Apple "Hoek" in de MediaMarkt ook niet gewoon Apple personeel? Of is dat bij de Saturn? Ik had wel eens begrepen dat het personeel daar niet voor de MediaMarkt werkte namelijk.
Apple ziet het, net als alle horlogemakers, als een sierraad en waar vindt je sierraden? Niet bij elektronicawinkels als de Mediamarkt maar bij de juwelier. Als een 3rd party het voor elkaar zal krijgen dan is dat een juwelier en niet een Mediamarkt.
In de wat grotere Media Markten, die waar een Shop-in-Shop (3 tafels of meer) is ipv een inline shop (vaak 2 tafels), staat een Apple Solutions Consultant, die werkt gewoon voor Apple zelf.Msi92 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 11:55:
In de Apple hoek staat niet echt ''Apple personeel'' eerder een APP (apple product professional)
Edit: Zelf denk ik dat retailers zoals Media Markt en Dixons alleen de Sport krijgen, voor de duurdere modellen zul je dan naar 1 vd 3 stores moeten of online.
[ Voor 16% gewijzigd door macmellow op 15-02-2015 18:56 ]
Zo diep wist ik het niet maar dit is ook wat ik gehoord had ja.Jopth schreef op zondag 15 februari 2015 @ 18:55:
[...]
In de wat grotere Media Markten, die waar een Shop-in-Shop (3 tafels of meer) is ipv een inline shop (vaak 2 tafels), staat een Apple Solutions Consultant, die werkt gewoon voor Apple zelf.
Edit: Zelf denk ik dat retailers zoals Media Markt en Dixons alleen de Sport krijgen, voor de duurdere modellen zul je dan naar 1 vd 3 stores moeten of online.
Ze zijn volgens mij nu ook bezig om bij de inline-shops ook Solution Consultants neer te zetten, maar die verdelen hun tijd/aandacht dan over twee vestigingen, dit weet ik echter niet zeker. Punt is natuurlijk dat er meestal wel iemand staat die er echt wel wat vanaf weet.Donstil schreef op zondag 15 februari 2015 @ 19:02:
[...]
Zo diep wist ik het niet maar dit is ook wat ik gehoord had ja.
Edit: Als ik dan even hardop denk:
"Early 2015" is nu dus bevestigd April te zijn.
Als Apple er weer voor kiest 2 weken later "wereldwijd" te gaan (zoals ze al jaren doen bij bv de iPhone) zou dat Begin Mei in Nederland kunnen betekenen. Mei is geen Early en vandaar "Beschikbaar in 2015" op de Nederlandse site.
Na de aankondiging in September is de Watch pagina eigenlijk op elke Apple site online gegaan.
LAter (of direct dat is me ontschoten) is het op alle pagina's behalve .com aangepast van "Early 2015" naar "2015"
"Early 2015" is nu dus bevestigd April te zijn.
Als Apple er weer voor kiest 2 weken later "wereldwijd" te gaan (zoals ze al jaren doen bij bv de iPhone) zou dat Begin Mei in Nederland kunnen betekenen. Mei is geen Early en vandaar "Beschikbaar in 2015" op de Nederlandse site.
Dan loop je wel even achter jaMike-Nikon schreef op zondag 15 februari 2015 @ 21:46:
En op de site nu.
Of loop ik achter ??
http://www.apple.com/nl/watch/
Na de aankondiging in September is de Watch pagina eigenlijk op elke Apple site online gegaan.
LAter (of direct dat is me ontschoten) is het op alle pagina's behalve .com aangepast van "Early 2015" naar "2015"
[ Voor 27% gewijzigd door Donstil op 15-02-2015 23:32 ]
Ik moet zeggen dat ik het een heel mooi apparaat vind en ben ook zeer benieuwd naar de werking ervan. Wat mij alleen een beetje tegenstaat en is hoe slecht erover wordt gecommuniceerd m.b.t. de batterijduur, prijzen, opslag en etc. Ik vraag me daarom ook af wanneer Apple echt gaan aankondigen op welke datum de Apple Watch gereleased wordt.
Ik ben ook heel benieuwd hoe lang mensen daadwerkelijk een wearable dragen, ik ben zelf bang dat hij uiteindelijk toch in de kast komt te liggen. Ik ben benieuwd hoe andere mensen hier tegenaan kijken.
Ik ben ook heel benieuwd hoe lang mensen daadwerkelijk een wearable dragen, ik ben zelf bang dat hij uiteindelijk toch in de kast komt te liggen. Ik ben benieuwd hoe andere mensen hier tegenaan kijken.
De "media" verwacht dat er nog wel een event komt voor de Watch en dat we daar dan alles te horen krijgen.Crashed1987 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 12:54:
Ik moet zeggen dat ik het een heel mooi apparaat vind en ben ook zeer benieuwd naar de werking ervan. Wat mij alleen een beetje tegenstaat en is hoe slecht erover wordt gecommuniceerd m.b.t. de batterijduur, prijzen, opslag en etc. Ik vraag me daarom ook af wanneer Apple echt gaan aankondigen op welke datum de Apple Watch gereleased wordt.
Zelf verwacht ik hem wel veel te dragen. Of af te wisselen met mijn Pebble.
Ik draag nu 2 jaar een wearable, eerst de Pebble via Kickstarter en nu een jaartje de Pebble Steel en ben er echt verslaafd aan. Ik gebruik hem voornamelijk als filter voor mijn iPhone en verwacht de watch daar ook voor te gebruiken (gebruik van apps zie ik nog niet zo).
Telefoon staat tegenwoordig altijd op stil en op mijn pols kijk ik nu of een notificatie direct actie vereist (belangrijk gesprek opnemen, die ene mail beantwoorden waar je al even op wachte) of dat er juist geen actie nodig is (Privé whatsappjes onder werktijd enz).
Mooie nieuwe adds in de Amerikaanse Vogue.

Lekker grietje erbij:

Lekker grietje erbij:

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 25-02-2015 19:58 ]
Dacht ik eindelijk een keer wat aan de Zinio versie te hebben, zit de Apple Ad daar niet in
9 maart eindelijk de aankondiging/releasedatum/prijs.
Ik lees net net toevallig. Ben benieuwd.matthijst schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 20:28:
9 maart eindelijk de aankondiging/releasedatum/prijs.
Ik zet in op $399,- voor de 42mm SpaceGrey (die ik het liefste zou willen)
Dus dat zou dan met UPS Shipping en btw uitkomen op iets van €420,-
Borderlinx?
Of connecties?
Benieuwd of ie nou eerst alleen in de VS komt, of wel meteen in Duitsland, Engeland, Frankrijk, HK, Japan en Australië en dan de rest iets later.
En aangezien de aankondiging nu is, heb ik nog hoop op een release op 3 april
Of connecties?
Benieuwd of ie nou eerst alleen in de VS komt, of wel meteen in Duitsland, Engeland, Frankrijk, HK, Japan en Australië en dan de rest iets later.
[ Voor 81% gewijzigd door matthijst op 26-02-2015 21:12 ]
MyUs of een vriendin in de VS.matthijst schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 21:10:
Borderlinx?
Of connecties?
Ze laat het even afwachten van 9 maart of ze er op release een koopt.
Doet ze dat niet dan bestel ik vooruit. Doet ze dat wel haalt ze er voor mij ook een.
Wie start het topic in aanloop naar de keynote volgende week?
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Welk topic? We hebben toch al een watch topic?crazylegs schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 11:24:
Wie start het topic in aanloop naar de keynote volgende week?
Keynote topic mag apart hoor. Anders vervuilt het dit topic. Daarnaast wordt er wellicht meer aangekondigd dan alleen de Apple Watch.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ooh een Keynote topic, dat had ik zo niet begrepen.
Die wil ik morgen best wel even in elkaar draaien hoor.
Alleen jammer dat er verkeerd gemeten wordt. Diameter van horloge is altijd van buitenrand naar buitenrand. Als je het op dit liniaaltje doortelt komt ie netjes op 42mm uit
Als ze 9 maart nou een demo geven van de waterdichtheid van de Apple Watch...
MooiDonstil schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 15:28:
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Haha ja ik heb dit niet opgemeten, puur de foto gestolen van een blogppl schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 16:22:
[...]
Alleen jammer dat er verkeerd gemeten wordt. Diameter van horloge is altijd van buitenrand naar buitenrand. Als je het op dit liniaaltje doortelt komt ie netjes op 42mm uit
Als ze 9 maart nou een demo geven van de waterdichtheid van de Apple Watch...
Zou tof zijn! Altijd gezellig zo'n topic in aanloop naar een keynoteDonstil schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 15:28:
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
@Donstil
Cool die foto's! ik had er al een paar op internet gezien, maar deze zijn wel iets duidelijker ;-).
Ik ben ook heel benieuwd naar 9 maart, het werd tijd! :-p
Cool die foto's! ik had er al een paar op internet gezien, maar deze zijn wel iets duidelijker ;-).
Ik ben ook heel benieuwd naar 9 maart, het werd tijd! :-p
Ook wel leuk nieuws. Tim Cook heeft bekend gemaakt dat de eerste watch Launch wave ook Europesche landen bevat.
Aangezien de trainingen in de UK en Duitsland al begonnen zijn zal het wel het bekende groepje zijn
(UK, DE, FR)
http://www.idownloadblog....atch-april-non-us-launch/
Aangezien de trainingen in de UK en Duitsland al begonnen zijn zal het wel het bekende groepje zijn
(UK, DE, FR)
http://www.idownloadblog....atch-april-non-us-launch/
Dope! Benieuwd hoe ze het gaan doen, omdat je zon horloge liefst toch ff wil passen lijkt me?
Indien preorderbaar misschien maar twee maten bestellen dan
Die 38mm variant moet ik sowieso niet dus ga voor een 42mm.matthijst schreef op maandag 02 maart 2015 @ 20:14:
Dope! Benieuwd hoe ze het gaan doen, omdat je zon horloge liefst toch ff wil passen lijkt me?
Er schijnen verschillende maten bandjes te zijn dus daar neem ik dan een Large van.
De rest zie ik wel als hij binnen is
Ik ga wel voor een Sport SpaceGrey met zwarte band. Als dat bevalt koop ik op vakantie (kom ik in de USA en Canada) een steel met schakel band.
Lang genoeg gewacht nu. Ben er klaar voor
[ Voor 36% gewijzigd door Donstil op 02-03-2015 20:37 ]
Ze moesten ze eigenlijk alvast in de winkel leggen, zoals bij Colette in Parijs pas, zodat je ze ff kunt bekijken voor de release. Zou wel ff op en neer rijden als ze in Oberhausen te bekijken zouden zijn.
Daar zijn ook geruchten van las ik van de week. Dat er pop-up store's komen waar mensen de Watch kunnen bekijken. Ook buiten de Apple store's om.matthijst schreef op maandag 02 maart 2015 @ 20:53:
Ze moesten ze eigenlijk alvast in de winkel leggen, zoals bij Colette in Parijs pas, zodat je ze ff kunt bekijken voor de release. Zou wel ff op en neer rijden als ze in Oberhausen te bekijken zouden zijn.
Wordt nog een hels karwei om dat te beveiligen!
Ik ben er al over uit welke ik wil hebben.Donstil schreef op maandag 02 maart 2015 @ 20:59:
[...]
Daar zijn ook geruchten van las ik van de week. Dat er pop-up store's komen waar mensen de Watch kunnen bekijken. Ook buiten de Apple store's om.
Voor mij de Watch uitvoering 42mm in het zilver/rvs met het klassieke zwarte leren bandje, het zwarte sportbandje en het donkerblauwe leren bandje met magneet.
Ik hoop vooral meer te horen over de standalone sportmogelijkheden. Omdat ik niet altijd de iPhone mee heb zou die wel activiteit en hartslag moeten kunnen meten zonder iphone in de buurt.
PSN: Shiver23
Blijft knap hoe mensen al weten welk horloge ze willen zonder ze eerst in het echt te zien en om te doen. Daarin verschilt de tech-koper toch wel sterk van de traditionele horloge koper denk ik.
Ligt ook aan de prijs. Wil op zich de RVS variant met band, maar als die meer dan 600 euro moet gaan kosten dan haal ik wel gewoon een zwarte "sport" denk ik.
't is wel een leuke gadget, maar verwacht dat ontwikkelingen voorlopig nog wel snel zullen gaan op dit gebied, dus wilde het qua prijs nog den beetje beschaafd houden
En idd: liever even om de pols en in het echt zien.
't is wel een leuke gadget, maar verwacht dat ontwikkelingen voorlopig nog wel snel zullen gaan op dit gebied, dus wilde het qua prijs nog den beetje beschaafd houden
En idd: liever even om de pols en in het echt zien.
[ Voor 7% gewijzigd door matthijst op 03-03-2015 12:29 ]
@BeQuietAndDrive
is met veel producten toch zo... ? je kan ook niet eerst uitgebreid een nieuwe telefoon proberen/bekijken, en veel apparaten koop je meer nav een review of op specs .., wasmachine, droger, koelkast, enz..... ook al kan je iets live zien, zoals bv de smartwatches bij de mm, je kan ze niet om je pols doen. de telefoons zijn allemaal al verneukt of in demo mode. en voelen hoe koud een vriezer wordt zal je ook niet gauw kunnen.
mijn huidige auto heb ik zelfs zonder proefrit gekocht.. gewoon gebaseerd op ervaring met merk en model, reviews en info van andere bezitters
is met veel producten toch zo... ? je kan ook niet eerst uitgebreid een nieuwe telefoon proberen/bekijken, en veel apparaten koop je meer nav een review of op specs .., wasmachine, droger, koelkast, enz..... ook al kan je iets live zien, zoals bv de smartwatches bij de mm, je kan ze niet om je pols doen. de telefoons zijn allemaal al verneukt of in demo mode. en voelen hoe koud een vriezer wordt zal je ook niet gauw kunnen.
mijn huidige auto heb ik zelfs zonder proefrit gekocht.. gewoon gebaseerd op ervaring met merk en model, reviews en info van andere bezitters
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Mja. Een iPhone heb je in 3 kleuren en is toch anders dan een traditioneel horloge tot nu toe was: ook voor een groot deel een modeaccessoire.
Hoeveel combinaties Apple Watch zijn er? 18 ofzo?
Hoeveel combinaties Apple Watch zijn er? 18 ofzo?
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1631437">~~~~~~~[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid</a>
~~~[/html]
~~~[html]Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1631437">~~~~~~~[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid</a>
~~~[/html]