[Apple Watch] Ervaringen & Discussie Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 54.288 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Vraag me af of die SMS wel voor de Watch/Macbook bedoeld is: alsof letterlijk iedereen een mobiele telefoon heeft (jaja, ik weet het, 99% wel, maar wat als je oma een horloge voor je wil kopen)....
Zag in die sourcecode ook stukken over iPad en iPhone staan, misschien is SMS wel bedoeld voor bijvoorbeeld contractverlengingsreserveringen, zoals in de VS?
Las dat VS site bij iPhone releases nogal een enorm traag is omdat ie dan op de achtergrond je nummer checkt bij provider om te zien of je in aanmerking komt voor een upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lux
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-11-2024

lux

SNG schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:52:
[...]

Ik voer gewoon mijn NL rijbewijsnummer in (nog even checken hoeveel cijfers een Duits ID heeft), Apple gaat je echt niet op nationaliteit weigeren. Zeker niet in de EU.
Je kan niet zomaar gelijk welk nummer invoeren.
Wikipedia: Ausweisnummer – Wikipedia

 MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
ID nummers invoeren gaat wel erg ver trouwens.
Levert een enorme bak extra "papierwerk" op ook.

Schaarste creëren van de bovenste plank.

[ Voor 21% gewijzigd door Donstil op 08-04-2015 12:00 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjhanegraaf
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Waarom al die moeite om niet Duitsers buiten de deur te houden?

Inmiddels besloten om rustig te wachten tot hij in Nederland komt. Zou zo lullig zijn als je straks in Oberhausen staat en je niets meekrijgt... ik ga me niet voor lul laten zetten. Ben een grote Apple-fan maar dat risico wil ik niet lopen.

[ Voor 65% gewijzigd door wjhanegraaf op 08-04-2015 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:44
Die hele ID check zal heus niet worden gebruikt. In het systeem van de iPhone stond dit ook (en is ook niet gebruikt geweest): "iReserve.productSelection.error.invalidGovtID":"The government ID number you have entered is not valid for the ID type selected.".

Wel chill dat smsEnabled voor nu weer op false staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mogen ze überhaupt wel inwoners van een andere EU Land weigeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Skybox_ schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:03:
Die hele ID check zal heus niet worden gebruikt. In het systeem van de iPhone stond dit ook (en is ook niet gebruikt geweest): "iReserve.productSelection.error.invalidGovtID":"The government ID number you have entered is not valid for the ID type selected.".

Wel chill dat smsEnabled voor nu weer op false staat.
Het zou toch wat zijn als Apple "Ons" gewoon aan het trollen is.

Zitten ze bij Apple op het hoofdkantoor:
"Hee Joop moet je zien, het internet ontploft als ik smsEnabled op True zet" 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-05 10:14

pposthoorn

Constructeur

Donstil schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:05:
[...]

Het zou toch wat zijn als Apple "Ons" gewoon aan het trollen is.

Zitten ze bij Apple op het hoofdkantoor:
"Hee Joop moet je zien, het internet ontploft als ik smsEnabled op True zet" 8)
Dacht ik ook net _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 27-05 10:59
wjhanegraaf schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:00:
Inmiddels besloten om rustig te wachten tot hij in Nederland komt. Zou zo lullig zijn als je straks in Oberhausen staat en je niets meekrijgt... ik ga me niet voor lul laten zetten. Ben een grote Apple-fan maar dat risico wil ik niet lopen.
Precies dat heb ik dus ook...en als de eerste echte reviews er zijn en tegenvallen (wat ik niet verwacht) wacht ik wellicht nog een jaar langer.
Wel benieuwd wat de releasedatum hier wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

wjhanegraaf schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:00:
Waarom al die moeite om niet Duitsers buiten de deur te houden?
Misschien omdat de Nederlandse Siri nog niet uit is? En je dan "reviews" gaat krijgen van mensen dat de bediening toch wat tegen valt?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

kmf schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:45:
[...]

Misschien omdat de Nederlandse Siri nog niet uit is? En je dan "reviews" gaat krijgen van mensen dat de bediening toch wat tegen valt?
In de beta van iOS 8.3 zit Nederlandse Siri, ik gebruik het nu een paar weken en het werkt goed. Hij kan alleen nog niet zo veel, alle basis dingen zitten er in, maar je ziet vaak screenshots van grapjes die de Amerikaanse Siri maakt, als je iets dergelijks probeert dan antwoord hij:
"Oke, dit heb ik op het web gevonden over ..."

Ik verwacht dat 8.3 op 24 april wordt vrijgegeven (er zijn al 4 beta's geweest). Dus Siri zal niet echt een beperkende factor zijn voor Nederlands release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:08
pposthoorn schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:48:
[...]

In de beta van iOS 8.3 zit Nederlandse Siri, ik gebruik het nu een paar weken en het werkt goed. Hij kan alleen nog niet zo veel, alle basis dingen zitten er in, maar je ziet vaak screenshots van grapjes die de Amerikaanse Siri maakt, als je iets dergelijks probeert dan antwoord hij:
"Oke, dit heb ik op het web gevonden over ..."

Ik verwacht dat 8.3 op 24 april wordt vrijgegeven (er zijn al 4 beta's geweest). Dus Siri zal niet echt een beperkende factor zijn voor Nederlands release.
Dat is nog maar de vraag, als dat zo zou zijn hadden ze ook niet de Apple Watch app al hoeven leveren op bijbehorende iOS device in 8.2 en deze met 8.3 meegeleverd

[ Voor 5% gewijzigd door lubbertkramer op 08-04-2015 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

lubbertkramer schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:53:
[...]

Dat is nog maar de vraag, als dat zo zou zijn hadden ze ook niet de Apple Watch app al hoeven leveren op bijbehorende iOS device in 8.2 en deze met 8.3 meegeleverd
Ik denk dat ze de Watch App al in 8.2 hebben gestopt om mensen kennis te laten maken met de watch (honderden miljoenen mensen hebben opeens die App), en om te zorgen dat bij launch in de eerste 9 landen het merendeel van de mensen die een watch koopt er ook direct mee aan de slag kan en niet eerst hun iPhone hoeven updaten naar de nieuwste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
pposthoorn schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:57:
[...]

Ik denk dat ze de Watch App al in 8.2 hebben gestopt om mensen kennis te laten maken met de watch (honderden miljoenen mensen hebben opeens die App), en om te zorgen dat bij launch in de eerste 9 landen het merendeel van de mensen die een watch koopt er ook direct mee aan de slag kan en niet eerst hun iPhone hoeven updaten naar de nieuwste versie.
Als ze de update nu niet doen met 8.2 doen ze hem ook niet met 8.3. En als ik een Apple watch haal moet diegene dus wel eerst een update doen voor SIRI (draai zelf de beta maar doelend op de gewone gebruiker)

Denk dat het meer overlast nu geeft, zeker gezien de Apple watch nog niet te koop is. Mijn moeder vroeg na de update gelijk waarom ze nu een Apple watch op haar scherm had staan, wat moest ze ermee :P En dat honderden miljoenen mensen nu ineens die app hebben zegt niet dat het goed is, kijk maar naar het nummer van U2 wat diezelfde mensen kregen en wat dat aan reacties gaf (wat ik ook vervuiling vond O-) )

[ Voor 10% gewijzigd door lubbertkramer op 08-04-2015 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

lubbertkramer schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:06:
[...]

Als ze de update nu niet doen met 8.2 doen ze hem ook niet met 8.3. En als ik een Apple watch haal moet diegene dus wel eerst een update doen voor SIRI (draai zelf de beta maar doelend op de gewone gebruiker)

Denk dat het meer overlast nu geeft, zeker gezien de Apple watch nog niet te koop is. Mijn moeder vroeg na de update gelijk waarom ze nu een Apple watch op haar scherm had staan, wat moest ze ermee :P En dat honderden miljoenen mensen nu ineens die app hebben zegt niet dat het goed is, kijk maar naar het nummer van U2 wat diezelfde mensen kregen en wat dat aan reacties gaf (wat ik ook vervuiling vond O-) )
Maar ze praat er nu wel over ;)

There is no such thing as bad publicity. Gaat imho op voor zowel Watch app als U2 album, er werd idd veel negatief over gepraat, maar Apple was wel weer dagen lang in het nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
pposthoorn schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:11:
[...]

Maar ze praat er nu wel over ;)

There is no such thing as bad publicity. Gaat imho op voor zowel Watch app als U2 album, er werd idd veel negatief over gepraat, maar Apple was wel weer dagen lang in het nieuws.
en moesten ad hoc iets klaarzetten zodat mensen het konden verwijderen, weet niet of dat positief is. Idem voor Apple watch, mijn moeder zou er nooit een gaan kopen maar zit wel opgezadeld met de app al ver voor de release en vroeg alleen maar hoe kan ik die verwijderen ipv dat ze even ging kijken (maar vind ik idem voor books, itunes etc maar dat is een andere discussie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lux

lux

Net met een collega uit Duitsland gesproken. WebEx opgezet voor vrijdagmorgen om samen alles in te vullen en naar zijn thuis adres te shippen :) Aangezien hij twee mobiele nummers heeft gelijk maar 2 Apple Watches bestellen.
Ik vraag mij trouwens af of de App Store ook beschikbaar zal zijn met een Belgische/Nederlandse Apple ID. Zou beetje zonde zijn dat je enkel de geintegreerde Apps kan gebruiken tot de Watch hier gereleased wordt.

[ Voor 66% gewijzigd door lux op 08-04-2015 13:55 ]

 MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Eerste "echte" reviews druppelen binnen:
I finally left the Pebble behind, and I don’t miss it. That's because the Apple Watch is an excellent, elegant, stylish, smart and fundamentally sound device.
http://mashable.com/2015/04/08/apple-watch-review
The Apple Watch is one of the most ambitious products I’ve ever seen; it wants to do and change so much about how we interact with technology. But that ambition robs it of focus.
GOOD STUFF
Easily the nicest smartwatch available
Platform has endless room to grow, especially with native apps
Taptic Engine is really cool

BAD STUFF
Performance issues, especially with apps and location services
Notifications need way more granular settings
Much more expensive than other smartwatches
Animated emojis are nightmare fuel
http://www.theverge.com/a/apple-watch-review

Reviewer van the Verge geeft de Apple watch een eindcijfer 7

[ Voor 64% gewijzigd door lubbertkramer op 08-04-2015 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
lubbertkramer schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:25:
Eerste "echte" reviews druppelen binnen:

[...]

http://mashable.com/2015/04/08/apple-watch-review

[...]

[...]

http://www.theverge.com/a/apple-watch-review

Nou ja, verloopt dat imbargo vandaag?
Dat is ook ver voor release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Donstil schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:34:
[...]

Nou ja, verloopt dat imbargo vandaag?
Dat is ook ver voor release.
maar twee dagen voor de reservering (eigenlijk anderhalve dag ) :9

[ Voor 6% gewijzigd door lubbertkramer op 08-04-2015 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
lubbertkramer schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:25:

Tegen een 8.1 voor de moto 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
lubbertkramer schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:35:
[...]

maar twee dagen voor de reservering (eigenlijk anderhalve dag ) :9
Ja dat is ook zo maar meestal voor release ondanks reserveringen (iPhone 6 bv)

Zou Apple dan toch bang zijn voor een flop.

iVerge die zegt dat je beter een jaartje kan wachten is niet echt geweldige publiciteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Laatst online: 29-05 15:11
Donstil schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:43:
[...]

Ja dat is ook zo maar meestal voor release ondanks reserveringen (iPhone 6 bv)

Zou Apple dan toch bang zijn voor een flop.

iVerge die zegt dat je beter een jaartje kan wachten is niet echt geweldige publiciteit.
Wat ik vooral lees is dat de software wel een opfrisbeurtje kan gebruiken betreft performance en stabiliteit. Kwestie van een goede softwareupdate dus. Tenzij de processor misschien toch niet krachtig genoeg is. Lijkt erop dat die is teruggeklokt om betere batterijlevensduur te garanderen. Ik merkte het ook al in wat video's waar het lijkt alsof animaties met scrollen een beetje schokkerig gaan..

In ieder geval ben je echt gestoord als je een Edition koopt. 8)7

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Dannydekr schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:47:
[...]

Wat ik vooral lees is dat de software wel een opfrisbeurtje kan gebruiken betreft performance en stabiliteit. Kwestie van een goede softwareupdate dus. Tenzij de processor misschien toch niet krachtig genoeg is. Lijkt erop dat die is teruggeklokt om betere batterijlevensduur te garanderen. Ik merkte het ook al in wat video's waar het lijkt alsof animaties met scrollen een beetje schokkerig gaan..
Aan het verhaal van verge te lezen zit het qua batterij wel goed, volgens mij haalde hij elke dag wel de avond, maar ja ook apple kan maar beperkte dingen doen met de batterij"inhoud" natuurlijk.
Genoeg in de wereld van de Kardashians die staan te trappelen. Zou me niets verbazen als er straks een aantal rappers hun nieuwe bling laten zien op allerlei "social" media.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Fly-guy schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:50:
[...]
Aan het verhaal van verge te lezen zit het qua batterij wel goed, volgens mij haalde hij elke dag wel de avond, maar ja ook apple kan maar beperkte dingen doen met de batterij"inhoud" natuurlijk.

[...]

Genoeg in de wereld van de Kardashians die staan te trappelen. Zou me niets verbazen als er straks een aantal rappers hun nieuwe bling laten zien op allerlei "social" media.
Batterijlevensduur lijkt inderdaad prima, Mashable is erg positief zelfs en ging ruim voorbij de 18 uur. Maar dat de processor wellicht te traag is maakt me toch enigszins zorgen. Leuk dat de batterij lang mee gaat, maar dat mag niet ten koste gaan van de gebruikerservaring/snelheid. Hopelijk lost een softwareupdate dit probleem op..

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Dannydekr schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:52:
[...]

Batterijlevensduur lijkt inderdaad prima, Mashable is erg positief zelfs en ging ruim voorbij de 18 uur. Maar dat de processor wellicht te traag is maakt me toch enigszins zorgen. Leuk dat de batterij lang mee gaat, maar dat mag niet ten koste gaan van de gebruikerservaring/snelheid. Hopelijk lost een softwareupdate dit probleem op..
Er komt uiteraard wel een update die het wat soepeler doet lopen. Hoeveel verbetering moeten we maar even zien.

Waarom staat dit topic niet (ook) in: Wearables & Navigatie, daar zocht ik 'm initieel. Alle andere smartwatches staan er ook.

[ Voor 4% gewijzigd door Fly-guy op 08-04-2015 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Mogelijk heeft Apple de processor nog verder naar beneden geklokt om voldoende batterijduur te creëren, en zijn ze net een stapje te ver gegaan.

Ik vermoed dat ik de conclusie van The Verge op ga volgen: volgend jaar beter. :)

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dannydekr schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:47:
[...]

Dat laatste sowieso :)
Maar volgens iVerge dus ook als je de rvs versie koopt.

Ik twijfelde nog een klein beetje tussen een sport en de RVS maar ga toch maar lekker voor de Sport nu ik dit zo allemaal lees.

Wel frappant dat The verge helemaal niets verteld over de accu duur.
Edit: oké in het geschreven artikel dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Fly-guy schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:55:
[...]

Er komt uiteraard wel een update die het wat soepeler doet lopen. Hoeveel verbetering moeten we maar even zien.

Waarom staat dit topic niet (ook) in: Wearables & Navigatie, daar zocht ik 'm initieel. Alle andere smartwatches staan er ook.
Je zag dit tijdens de Moto 360 release ook. Overal geklaag rond de accu (ook in reviews) maar nadat het "speeltje" eraf is blijkt dit helemaal geen probleem.

Ik ga een tweede deel maken wat online komt ergens voor de release.
Misschien dat een mod het dan op twee plaatsen kan plaatsen, dat is idd geen verkeerd plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Krisp schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:56:
Mogelijk heeft Apple de processor nog verder naar beneden geklokt om voldoende batterijduur te creëren, en zijn ze net een stapje te ver gegaan.

Ik vermoed dat ik de conclusie van The Verge op ga volgen: volgend jaar beter. :)
Ik vind het in dit geval juist leuk om early-adopter te zijn, normaal ben ik ook van de tweede generatie, maar dit is een tamelijk nieuw segment en ik denk dat er het komende jaar erg veel verbeteringen zullen worden doorgevoerd en dat 3rd party developers echt hele mooi dingen gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNG
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 28-05 21:53

SNG

Is iemand al een review van de Apple Watch Sport tegen gekomen?
Een aantal reviewers geven aan dat een SS model het geld niet waard is en de Sport de beste keuze is, ik kan echter zelf nergens een review van het Sport model vinden.
De software is natuurlijk hetzelfde, ben alleen erg benieuwd hoe een Sport aanvoelt tegenover het SS model.
Ik had gepland om een SS model te kopen maar begin nu tocht te twijfelen door de overwegend matige recensies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-05-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nou ja er zit niet eens een lader bij.
Kost ons ook weer €29,- (of een ander product wat niet kan laden op dat moment)
SNG schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:31:
Een aantal reviewers geven aan dat een SS model het geld niet waard is en de Sport de beste keuze is, ik kan echter zelf nergens een review van het Sport model vinden.
De software is natuurlijk hetzelfde, ben alleen erg benieuwd hoe een Sport aanvoelt tegenover het SS model.
Ik had gepland om een SS model te kopen maar begin nu tocht te twijfelen door de overwegend matige recensies.
Die zijn er (nog) niet. Apple zal iedereen wel een rvs versie gegeven hebben.
Ze doelen er meer op dat ze de meerwaarde tov een sport niet zien verwacht ik.

[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 08-04-2015 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-03-2021
Donstil schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:39:
[...]

Nou ja er zit niet eens een lader bij.
Kost ons ook weer €29,- (of een ander product wat niet kan laden op dat moment)
"The video is short, but confirms that photos of the packaging shared yesterday were legitimate, with a squat, square box housing the MagSafe charging cable in its bottommost compartment and the actual Watch in its own plastic-looking box separate from the rest of the packaging. "

Die zit dus onderin ;).

edit: Of bedoel je het ding voor in het stopcontact? Die zag ik inderdaad ook niet in het filmpje maar kan me niet voorstellen dat dat er niet bij zit

[ Voor 11% gewijzigd door Narcotical op 08-04-2015 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:22

Fiber

Beaches are for storming.

SNG schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:31:
Ze bedoelen gewoon dat je maar beter de goedkoopste kan nemen omdat er over een jaar of wat vast wel een sterk verbeterde tweede versie zal uitkomen...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Narcotical schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:47:
[...]

"The video is short, but confirms that photos of the packaging shared yesterday were legitimate, with a squat, square box housing the MagSafe charging cable in its bottommost compartment and the actual Watch in its own plastic-looking box separate from the rest of the packaging. "

Die zit dus onderin ;).

edit: Of bedoel je het ding voor in het stopcontact? Die zag ik inderdaad ook niet in het filmpje maar kan me niet voorstellen dat dat er niet bij zit
Nee ik bedoel idd het stekker blokje, dus 220v naar USB zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
Donstil schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:53:
[...]

Nee ik bedoel idd het stekker blokje, dus 220v naar USB zeg maar.
In het loop dingetje onder het youtube filmpje zie je wel even snel iets voorbij schuiven wat lijkt op een amerikaans stekkerblokje dus ga er gewoon vanuit dat dat er wel bij zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
Hier zie je idd een US blokje ja

https://vine.co/v/eBnOEPIe5eT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Narcotical schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:59:
[...]

In het loop dingetje onder het youtube filmpje zie je wel even snel iets voorbij schuiven wat lijkt op een amerikaans stekkerblokje dus ga er gewoon vanuit dat dat er wel bij zit
Ja ik zie het nu idd ook in een andere unboxing.

http://www.idownloadblog....apple-watch-unboxing-vid/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Mooi, dat wordt dus de sportversie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nou ja nu is Nederlandse Siri ineens officieel beschikbaar. Nu blijft er helemaal geen reden over om zolang te wachten met een Nederlandse release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:43
Conclusie na de vele reviews.. lekker een jaartje wachten. :)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
Donstil schreef op woensdag 08 april 2015 @ 19:04:
Nou ja nu is Nederlandse Siri ineens officieel beschikbaar. Nu blijft er helemaal geen reden over om zolang te wachten met een Nederlandse release.
Thanks voor de heads-up! Meteen maar ff binnenhalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Narcotical schreef op woensdag 08 april 2015 @ 19:10:
[...]

Thanks voor de heads-up! Meteen maar ff binnenhalen :)
Yw. Trek er wel tijd voor uit.
Ik ben van DP4 naar Final aan het updaten. Hij moet nog 1 uur 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narcotical
Donstil schreef op woensdag 08 april 2015 @ 19:30:
[...]

Yw. Trek er wel tijd voor uit.
Ik ben van DP4 naar Final aan het updaten. Hij moet nog 1 uur 8)7
Ik heb van 8.2 nu geupgrade naar 8.3 en ik ben al klaar, 10 minuutjes ongeveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:43
iOS 8.2 naar 8.3 ging snel. OS X 10.10.3 daarentegen... is al 1,5 uur bezig met downloaden. Nu op 1.69GB van 2.02GB

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martk2280
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-05 08:41
Is de space gray sport versie eigenlijk dezelfde kleur als de iPhone space gray. Op de foto's lijkt hij donkerder namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
martk2280 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 23:02:
Is de space gray sport versie eigenlijk dezelfde kleur als de iPhone space gray. Op de foto's lijkt hij donkerder namelijk.
Persoonlijk hoop ik wat donkerder.
Meer richting iPhone 5/iPad mini 1 zeg maar.

Alleen dan zonder dat het loslaat :P

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/vgufwi.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martk2280
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-05 08:41
Ow ja, ik hoopte meer op de kleur van de iPhone 5s/6 space gray😁.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Donstil schreef op woensdag 08 april 2015 @ 23:20:
[...]

Persoonlijk hoop ik wat donkerder.
Meer richting iPhone 5/iPad mini 1 zeg maar.

Alleen dan zonder dat het loslaat :P

[afbeelding]
Erg zwart inderdaad. Zeker met de vele third-party bandjes ben ik bang dat je beter voor een geheel andere kleur kan gaan die op voorraad is, een zilvere variant doet het immers goed bij alle kleuren/type bandjes, van leer tot metaal. Best kans dat ik voor een blauwe, groene of witte variant ga dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Voorbeeld van een Watch Band welke als 3rd party bandje op de markt komt. Deze werkt met een soort mini-adapter en de montage lijkt erg envoudig. Kost tussen de 20-30 euro.

Afbeeldingslocatie: http://apple-watch-bandjes.nl/watchband1.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dannydekr schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:16:
[...]

Erg zwart inderdaad. Zeker met de vele third-party bandjes ben ik bang dat je beter voor een geheel andere kleur kan gaan die op voorraad is, een zilvere variant doet het immers goed bij alle kleuren/type bandjes, van leer tot metaal. Best kans dat ik voor een blauwe, groene of witte variant ga dus.
Ik vond de zilver aluminium versie erg lelijk. Nu zo dicht tegen de release aan pak ik gewoon welke ik te pakken kan krijgen. Met als voorkeur SG maar idd met het oog op andere bandjes kan de zilveren ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Persbericht van Apple:
Apple Watch In-Store Preview & Online Pre-Order Begin Friday
Available for Purchase Online April 24

CUPERTINO, California—April 9, 2015—Apple Watch™, Apple’s most personal device yet, will be available for preview and pre-order on Friday, April 10. Customers in Australia, Canada, China, France, Germany, Hong Kong, Japan, the UK and the US can try on and experience Apple Watch at their local Apple Store® or at Galeries Lafayette in Paris, Isetan in Tokyo, Selfridges in London, and select Apple Authorized Resellers in Japan and China. Customers can pre-order their Apple Watch through the Apple Online Store (www.apple.com) beginning April 10 at 12:01 a.m. PDT for delivery beginning April 24.

“We are excited to welcome customers tomorrow and introduce them to Apple Watch, our most personal device yet. Based on the tremendous interest from people visiting our stores, as well as the number of customers who have gone to the Apple Online Store to mark their favorite Apple Watch ahead of availability, we expect that strong customer demand will exceed our supply at launch,” said Angela Ahrendts, Apple’s senior vice president of Retail and Online Stores. “To provide the best experience and selection to as many customers as we can, we will be taking orders for Apple Watch exclusively online during the initial launch period.”

Customers interested in learning more about Apple Watch can visit their local Apple Store for a personalized session with a Specialist to try on, fit and size their band, and explore the amazing features of Apple Watch. Customers who want to try on an Apple Watch are encouraged to make an appointment by going to www.apple.com.

Starting Friday, customers can try on Apple Watch, Apple Watch Sport or Apple Watch Edition* to find the model with the size, finish and band to best fit their personal preference and style. Everyone visiting an Apple Store will be able to view all three collections and get hands on with Apple Watch Demo to browse and edit different watch faces, and learn about Apple Watch’s health and fitness features, Digital Touch, Siri®, Apple Pay™** and more.
Pre-orders begin April 10 at 12:01 a.m. PDT through the Apple Online Store, the Apple Store app for iPhone® and iPad®, and select Apple Authorized Resellers in China and Japan. Customers who pre-order their Apple Watch can have it shipped for delivery beginning April 24. All Apple Watch customers will be offered Personal Setup, online or in-store, to pair their Apple Watch with their iPhone. New owners will also learn how to personalize Apple Watch by selecting a watch face, deciding which notifications to receive, setting up the Activity app, and receive an introduction to Apple Pay** and the Apple Watch App Store™.

Beginning April 24, Apple Watch will also be available at boutiques in major cities including colette in Paris, Dover Street Market in London and Tokyo, Maxfield in Los Angeles and The Corner in Berlin, and select Apple Authorized Resellers in China and Japan.

Apple Watch is an incredibly accurate timepiece, an intimate and immediate communication device and a groundbreaking health and fitness companion. Highly customizable for personal expression, Apple Watch also brings an entirely new way to receive information at a glance and interact with the world through third-party app experiences designed specifically for the wrist.

Apple Watch introduces revolutionary technologies including the Digital Crown™, an innovative way to scroll, zoom and navigate fluidly without obstructing the display. The Retina® display with Force Touch on Apple Watch senses the difference between a tap and a press, providing a new way to quickly and easily access relevant controls. The all-new Taptic Engine™ discreetly delivers a gentle tap on your wrist whenever you receive a notification or message.

Pricing & Availability
Apple Watch is available in three collections, Apple Watch Sport, priced at $349 (US) and $399 (US); Apple Watch, available from $549 (US) to $1,099 (US); and Apple Watch Edition, crafted from custom rose or yellow 18-karat gold alloys, with prices starting at $10,000 (US).

More information about where to buy Apple Watch is available at locate.apple.com.

Apple Watch requires iPhone 5, iPhone 5c, iPhone 5s, iPhone 6 or iPhone 6 Plus running iOS 8.2 or later.

*Apple Watch Edition is available for try-on at select stores.
**Apple Pay is only available in the US and through participating banks.

Apple designs Macs, the best personal computers in the world, along with OS X, iLife, iWork and professional software. Apple leads the digital music revolution with its iPods and iTunes online store. Apple has reinvented the mobile phone with its revolutionary iPhone and App Store, and is defining the future of mobile media and computing devices with iPad.

Press Contacts:
Nick Leahy
Apple
nleahy@apple.com
(408) 862-5012

Amy Bessette
Apple
abessette@apple.com
(408) 862-8012
http://www.apple.com/pr/l...in-Friday.html?1428582791

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dannydekr schreef op donderdag 09 april 2015 @ 11:12:
Voorbeeld van een Watch Band welke als 3rd party bandje op de markt komt. Deze werkt met een soort mini-adapter en de montage lijkt erg envoudig. Kost tussen de 20-30 euro.

[afbeelding]
Ik had dit bandje, precies deze (zelfde sluiting, product foto, enz) maar dan voor een standaard 22mm spring (zoals op deze foto) op mijn Pebble.
Was erg goedkoop (paar euro, uit China) maar bleek ook echt prut.

Na een paar dagen dragen was het stel systeem al lam waardoor hij steeds langer werd door de dag.
Mocht dit een van je "investeringen" zijn dan zou ik het bij 1 houden en eerst goed testen.

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 09-04-2015 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Donstil schreef op donderdag 09 april 2015 @ 18:42:
[...]

Ik had dit bandje, precies deze (zelfde sluiting, product foto, enz) maar dan voor een standaard 22mm spring (zoals op deze foto) op mijn Pebble.
Was erg goedkoop (paar euro, uit China) maar bleek ook echt prut.

Na een paar dagen dragen was het stel systeem al lam waardoor hij steeds langer werd door de dag.
Mocht dit een van je "investeringen" zijn dan zou ik het bij 1 houden en eerst goed testen.
Ik heb van velen een enkel exemplaar besteld om het te testen. Pas na de 24ste komen de echte goede bandjes met direct bevestigingsmechanisme, zonder adapter. Althans, dat beweerde de fabrikant die ik sprak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Heeft iemand trouwens een direct link welke ik morgenochtend kan gebruiken? Ik heb zowel mijn iPad als mijn PC als opties om te reserveren. Ik wil een instore-pickup reservering maken, hopelijk is dit mogelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naturalcool
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-05 11:48
Ik was zelf enorm gehyped, daarna teleurgesteld, maar nu heb ik er nog steeds erg veel zin in. Prachtige horloge is het hoor. Maar ik merk aan deze topic dat er wel heel erg veel minder animo is voor de horloge dan voor de iphone. Misschien is de apple fanbase niet zo groot of loyaal als gedacht.
Ik heb het gevoel dat mensen het horloge niet genoeg bang for buck vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

naturalcool schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 00:00:
Ik was zelf enorm gehyped, daarna teleurgesteld, maar nu heb ik er nog steeds erg veel zin in. Prachtige horloge is het hoor. Maar ik merk aan deze topic dat er wel heel erg veel minder animo is voor de horloge dan voor de iphone. Misschien is de apple fanbase niet zo groot of loyaal als gedacht.
Als ik daardoor morgen gewoon het model kan reserveren op de tijd die ik wil dan vind ik het allemaal prima :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
naturalcool schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 00:00:
Het is een gadget dat zich moet bewijzen. Het is een geheel ander segment en ook Apple moet hier nog flink in groeien. Dit is een first-gen apparaat, enkel de earlyadopters lopen hier warm voor.
Daarnaast zijn de prijzen van de stalen en gouden versie simpelweg veel te hoog in mijn optiek. Hoe graag Apple ook wil dat het een luxe fashion-item is; het blijft een technologische gadget die over 2 jaar zwaar achterhaald is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naturalcool
Ja, de groep early adaptors is alleen kleiner dan ik had verwacht. Ik vind het ook cooler hoor, betekent meer kans op de space grey versie.
Verder geldt je tweede argument voor elke apple product, en dat houdt ook maar weinig mensen tegen om om de 2 jaar een nieuwe iphone, ipad, macbook etc te kopen.

Ik vraag me af of de recensies meespelen op de verkoop, de watch zelf is niet wat de recensisten ervan gehoopt hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Er gaan wel heel veel mensen voor de SpaceGrey versie merk ik. Ook op andere fora is deze veruit het populairst.

Ben benieuwd of Apple hier rekening mee heeft gehouden.

Wat hierboven gezegd wordt is wel waar, natuurlijk is het een first gen product maar ook onder de echte fans leeft het niet echt. De buzz lijkt er niet echt te zijn, mensen zien er het nut niet zo van in ofz, terwijl ik na twee jaar Smartwatch toch wel kan zeggen dat dit nut er wel degelijk is.

Ik ben benieuwd hoe zich dat morgen laat zien in de eerste pre-order cijfers.
Althans als Apple daar eerlijk over doet, zeggen dat het een gigantisch succes is willen ze liever natuurlijk.

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 10-04-2015 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naturalcool
Goede nieuws is dat de sport model door iedereen positief wordt ontvangen!
En de space Grey versie model lijkt bijna zwart. Nu nog ff echte beelden zien van de aluminium versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ligt dat nu aan mij of is de aluminium sports watch niet met een zwart bandje te krijgen? Zou jammer zijn..

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Nu in Centro. Net een paar watchers gepast. Heb een 160mm pols en dat is niet heel groot. Dacht dat de 42mm te groot zou zijn, maar die is perfect. De 38mm is echt een dameshorloge. Heb m'n vrouw erbij en die zei: "daar ga je toch niet mee lopen, die past mij".
Vond d'r sportband niet fijn en lelijk zitten; sluit niet mooi aan om je pols. Zelfde voor de leren magneetband: die sluit van boven wel mooi, maar aan d'r onderkant een hele dikke lus.
Space Black is niet zwart zwart :(
Space Grey sport is mooi maar die band :(
Mooiste vind ik na in het echt zien veruit de 42mm RVS, wat een bazending!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fgdvsp0.jpg

Vanavond wel meer foto's posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lux

lux

matthijst schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:42:
Nu in Centro. Net een paar watchers gepast. Heb een 160mm pols en dat is niet heel groot. Dacht dat de 42mm te groot zou zijn, maar die is perfect. De 38mm is echt een dameshorloge. Heb m'n vrouw erbij en die zei: "daar ga je toch niet mee lopen, die past mij".
Vond d'r sportband niet fijn en lelijk zitten; sluit niet mooi aan om je pols. Zelfde voor de leren magneetband: die sluit van boven wel mooi, maar aan d'r onderkant een hele dikke lus.
[afbeelding]

Kijk dat helpt! Bedankt voor je ervaringen te delen.
Ik heb ook een pols van 160mm-170mm dus ik denk dat ik ook maar voor de 42mm moet gaan dan
Morgen zal ik het ook wel zeker weten.
Nu alvast bestelling bijplaatsen in ieder geval dan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02:20
Ervaringen delen graag. Maar levertijden en beschikbaarheid mogen in [Apple producten] Levertijden - Deel 9.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

[afbeelding]

Kijk hier heb ik wat een.. ik ga thuis mijn pols eens opmeten. Ik kwam ook uit op de 38mm maar nu ga ik twijfelen. Gelukkig zit ik elke weer in ratingen (oberhausen) dus kan altijd ff langs gaan :)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[afbeelding]

Cool cool.

Kan je een kleur echte foto van de SpaceGrey maken?

Nu ik voor de ZilverenAluminium ben gegaan twijfel ik wel een beetje of ik er op vakantie niet een RVS bij moet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

[afbeelding]

Bedankt voor de info!

Ik heb zelf een 165mm pols en vind dit er toch wel erg groot uit zien. Misschien ben ik toch wel blij dat ik de 38mm heb besteld (had geen keus, 42mm was al op :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menalert
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:24
-nvm-

[ Voor 99% gewijzigd door menalert op 10-04-2015 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Modbreak:Alle reacties over levertijden, beschikbaarheid en importeren mogen in [Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid.

[ Voor 87% gewijzigd door Hoedje op 10-04-2015 14:20 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
pposthoorn schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:15:
Ik heb zelf een 165mm pols en vind dit er toch wel erg groot uit zien. Misschien ben ik toch wel blij dat ik de 38mm heb besteld (had geen keus, 42mm was al op :9 )
Vreemd genoeg ziet het er op foto's wat groter uit dan in het echt :D
Zelfde voor die kleine, die lijkt op foto's nog wel aardig, maar is echt wel klein.

Hier nog wat meer foto's van vandaag....

Space Black en RVS. Space Black is dus niet echt pikzwart, meer donkergrijs.
Dit model (SB) hadden ze alleen in een displaycase liggen, was niet te passen:
Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7661/16910448450_20ef6426d2_c.jpg

42mm met leren bandje van boven, wel mooi strak om de pols...
Afbeeldingslocatie: https://farm9.staticflickr.com/8762/16475565224_723d0d2c10_c.jpg

Maar.....: leren bandje, loop aan de onderkant die er zo lomp uit ziet:
Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7660/17097327181_07baffe463_c.jpg

42mm met eigen horloge:
Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7707/16477859693_eb1ff3a691_c.jpg

38mm bij mij:
Afbeeldingslocatie: https://farm9.staticflickr.com/8768/17096486782_f29b340c5f_c.jpg

38mm bij m'n vrouw:
Afbeeldingslocatie: https://farm9.staticflickr.com/8786/16475565514_4dbf045619_c.jpg

Sport band 42mm, sluit niet lekker aan:
Afbeeldingslocatie: https://farm9.staticflickr.com/8773/17096486872_a875f8d70f_c.jpg

Van een afstandje, dit was voordat ze de band strak genoeg had gemaakt (wat trouwens seconden werk is):
Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7670/16910227558_2936451a3e_c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badnews.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:55
bedankt voor de fotos.. toch begin ik weer te twijfelen over de 38 en 42mm versies.
De 38mm lijkt me een veel fijner formaat zonder het gevoel te hebben een groot horloge om te hebben. Daarnaast is ie wat lichter, wat ook een voordeel is. Maar wel een lager resolutie scherm, kleinere accu..

dus .. moet toch even wachten.. wat ga ik doen. Of ik nu beslis of volgende week, levertijd zal niet extreem verder meer oplopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da1lbi3
  • Laatst online: 29-05 18:12
Mooie foto's! ik zit echt te twijfelen tussen de sport en de watch.. Op de foto's zie ik toch alleen de watch?

[ Voor 3% gewijzigd door da1lbi3 op 10-04-2015 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
da1lbi3 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:49:
Mooie foto's! ik zit echt te twijfelen tussen de sport en de watch.. Op de foto's zie ik toch alleen de watch?
Foto 5/6/7 is een Sport als het goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
matthijst schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:39:
[...]

Vreemd genoeg ziet het er op foto's wat groter uit dan in het echt :D
Zelfde voor die kleine, die lijkt op foto's nog wel aardig, maar is echt wel klein.

Hier nog wat meer foto's van vandaag....

Space Black en RVS. Space Black is dus niet echt pikzwart, meer donkergrijs.
Dit model (SB) hadden ze alleen in een displaycase liggen, was niet te passen:
[afbeelding]

42mm met leren bandje van boven, wel mooi strak om de pols...
[afbeelding]

Maar.....: leren bandje, loop aan de onderkant die er zo lomp uit ziet:
[afbeelding]

42mm met eigen horloge:
[afbeelding]

38mm bij mij:
[afbeelding]

38mm bij m'n vrouw:
[afbeelding]

Sport band 42mm, sluit niet lekker aan:
[afbeelding]

Van een afstandje, dit was voordat ze de band strak genoeg had gemaakt (wat trouwens seconden werk is):
[afbeelding]
Mooi uitgebreid!

Hoe donker is de SpaceGrey naar je mening? iPhone 6 donker, of iPhone 5 donker?

Ik heb de normale sport besteld maar ziet er hier op jou foto's (met witte band) best goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da1lbi3
Msi92 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:51:
[...]

Is de 7e foto niet de watch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Msi92 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:51:
[...]

5/6 zilver
7 Space grey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
da1lbi3 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:49:
Nee, wat Donstil zegt. 4, 5, 6 en 7 zijn sportversie (wit 38 en zwart 42)
badnews.nl schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:48:
bedankt voor de fotos.. toch begin ik weer te twijfelen over de 38 en 42mm versies.
De 38mm lijkt me een veel fijner formaat zonder het gevoel te hebben een groot horloge om te hebben. Daarnaast is ie wat lichter, wat ook een voordeel is. Maar wel een lager resolutie scherm, kleinere accu..

dus .. moet toch even wachten.. wat ga ik doen. Of ik nu beslis of volgende week, levertijd zal niet extreem verder meer oplopen..
Gewoon ff gaan passen is het handigst lijkt me (tenzij je een Duits adres hebt waar je de hele bende kan bestellen ;)
Ik had helemaal in het begin het idee dat RVS mooiste was. Toen geswitcht naar Space Black RVS. Na de prijzen en eerste reviews twijfelde ik nog over Sport met een zwarte band, maar dat vond ik in de winkel toch niet zo (Space Grey dan mooier met zwarte band). Space Grey met een zwarte band vond ik het bandje irritant (maar da's een kwestie van smaak/wennen misschien). Space Black RVS toch niet zo zwart als ik hoopte, dus vind nu toch weer de RVS 42 het mooist 8)7
Donstil schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:52:
Mooi uitgebreid!
Hoe donker is de SpaceGrey naar je mening? iPhone 6 donker, of iPhone 5 donker?
Ik heb de normale sport besteld maar ziet er hier op jou foto's (met witte band) best goed uit :)
Space Grey is denk ik meer iPhone 6, Space Black vond ik een beetje weg hebben van iPhone 5 (donkderder, maar nog niet helemaal zwart. En die 5 vond ik ook een beetje blauwige tint hebben afhankelijk van het licht, dat heeft de Space Black ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da1lbi3
matthijst schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:01:
[...]

Nee, wat Donstil zegt. 4, 5, 6 en 7 zijn sportversie (wit 38 en zwart 42)

[...]

Gewoon ff gaan passen is het handigst lijkt me (tenzij je een Duits adres hebt waar je de hele bende kan bestellen ;)
Ik had helemaal in het begin het idee dat RVS mooiste was. Toen geswitcht naar Space Black RVS. Na de prijzen een eerste reviews twijfelde ik nog over Sport met een zwarte band, maar dat vind ik toch niet zo, of Space Grey met een zwarte band, die vond ik wel mooi, maar dat bandje irritant (kwestie van smaak). Space Black toch niet zo zwart als ik hoopte, dus vind nu toch weer de RVS 42 het mooist 8)7

[...]

Space Grey is denk ik meer iPhone 6, Space Black vond ik een beetje weg hebben van iPhone 5 (donkderder, maar nog niet helemaal zwart. En die 5 vond ik ook een beetje blauwige tint hebben afhankelijk van het licht, dat heeft de Space Black ook).
Oke, bedankt! Dan lijkt de sport (black), verdacht veel op de watch (black).. Misschien toch maar een sport kopen met een 3rd party bandje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lux

lux

matthijst ik zie dat zowel jij als je vrouw de 38mm sport versie geprobeerd hebben. sluit het sport bandje niet beter aan icm 38mm dan met 42mm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
da1lbi3 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:03:
Oke, bedankt! Dan lijkt de sport (black), verdacht veel op de watch (black).. Misschien toch maar een sport kopen met een 3rd party bandje?
Op de foto van voren wel, maar aan de zijkant is de Space Grey wel veel meer grijzig dan de RVS Watch Black :)
lux schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:05:
matthijst ik zie dat zowel jij als je vrouw de 38mm sport versie geprobeerd hebben. sluit het sport bandje niet beter aan icm 38mm dan met 42mm?
Ai, die hebben we allebei niet dicht gehad, dus kan ik niet zeggen :)
Die Apple medewerkster vond het al vrij vreemd dat ik de 38 wilde proberen kreeg ik het idee en toen ik hem erop hield zag dat er al matig uit.

Op de foto hou ik hem van onderen zo strak mogelijk om m'n pols vast, daarom lijkt hij mooier aan te sluiten. M'n vrouw deed hetzelfde (die heeft geen interesse in de Watch maar wilde wel ff mee om te kijken. Die riep al vanaf dag 1 dat ik 42mm moest hebben, maar ja.).

[ Voor 50% gewijzigd door matthijst op 10-04-2015 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da1lbi3
matthijst schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:08:
[...]

Op de foto van voren wel, maar aan de zijkant is de Space Grey wel veel meer grijzig dan de RVS Watch Black :)
Heb je ook foto's van de zijkant? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 616726

Smaak is persoonlijk, maar de RVS 42mm met schakelband komt nog het meest in de buurt van een stijlvol herenhorloge. Dat is verreweg de mooiste uit de collectie en iets wat je over een aantal jaar ook nog wil dragen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da1lbi3
Anoniem: 616726 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:10:
Smaak is persoonlijk, maar de RVS 42mm met schakelband komt nog het meest in de buurt van een stijlvol herenhorloge. Dat is verreweg de mooiste uit de collectie en iets wat je over een aantal jaar ook nog wil dragen. ;)
Dat vind ik dus ook! Alleen die prijs is niet zo stijlvol meer 8)7.. Daarom ben ik naar een sport aan het kijken met een 3rd party schakelband :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da1lbi3
Kunnen we niet een topic maken met een verzameling van Apple Watch foto's? Zoals die van matthijst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
da1lbi3 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:13:
[...]

Dat vind ik dus ook! Alleen die prijs is niet zo stijlvol meer 8)7.. Daarom ben ik naar een sport aan het kijken met een 3rd party schakelband :)
Ik heb een 3rdparty schakelband gezien welke die van Apple kopieert. Hij is op de foto niet van echt te onderscheiden, kwalitatief gezien durf ik er geen uitspraken over te doen. De aanschafprijs was nog steeds €100, dus voor mij niet interessant om te importeren omdat die prijzen niet binnen het segment vallen waar ik me op wil focussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da1lbi3
Dannydekr schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:17:
[...]

Ik heb een 3rdparty schakelband gezien welke die van Apple kopieert. Hij is op de foto niet van echt te onderscheiden, kwalitatief gezien durf ik er geen uitspraken over te doen. De aanschafprijs was nog steeds €100, dus voor mij niet interessant om te importeren omdat die prijzen niet binnen het segment vallen waar ik me op wil focussen.
Dat vind ik alsnog te duur 8)7, Heb je al goedkopere schakelbanden langs zien komen die ook precies op de originele lijken? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
da1lbi3 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:20:
[...]

Dat vind ik alsnog te duur 8)7, Heb je al goedkopere schakelbanden langs zien komen die ook precies op de originele lijken? :*)
Helemaal niets. Deze van 100 euro was de enige die ik heb gezien. Verder zijn er enkel wat leren bandjes met een eigen bevestigingsmechanisme. Ik ben bang dag de echt goede thirdpartybandjes pas na 24 april op de markt komen, sowieso degene met een click/schuif systeem zoals de originele bandjes van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 616726

Ik zie de Apple Watch toch meer als een luxe accessoire. Je moet jezelf geen schuldgevoel aanpraten omdat jij voor een duurdere variant kiest dan iemand anders. Zo werkt het in de horlogewereld ook. Dus inderdaad, kies voor de goedkoopste sport optie als jij de Apple Watch functioneel wil gebruiken. En anders, ga alsjeblieft voor de variant die je het mooiste vindt. Niet teveel aan je budget denken, want voorlopig duurt het nog wel even voordat de leveringen plaatsvinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da1lbi3
Anoniem: 616726 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:31:
Ik zie de Apple Watch toch meer als een luxe accessoire. Je moet jezelf geen schuldgevoel aanpraten omdat jij voor een duurdere variant kiest dan iemand anders. Zo werkt het in de horlogewereld ook. Dus inderdaad, kies voor de goedkoopste sport optie als jij de Apple Watch functioneel wil gebruiken. En anders, ga alsjeblieft voor de variant die je het mooiste vindt. Niet teveel aan je budget denken, want voorlopig duurt het nog wel even voordat de leveringen plaatsvinden :P
Budget lijkt me toch wel degelijk een punt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Snap wel wat ie bedoelt: oorspronkelijk dacht ik aan een RVS (voordat prijzen bekend waren). Toen prijzen bekend werden toch maar voor Sport gaan kijken. Maar nu in het echt gezien en toch wel terug op RVS.
Zou die zwarte RVS nog wel een keer willen passen (die was nu niet nog beschikbaar) en zien zonder dat er felle spots op staan (denk dat ie dan donkerder blijkt).

Grootste twijfel voor RVS zou zijn dat het een nieuw product ie, dus hoe bevalt het, heb je er wat aan en gebruik je het over een paar maanden nog.... Dus daarom leek Sport misschien een betere optie voor nu. Maar goed: die sportband vind ik niet fijn, dus dan gebruik ik 'm sowieso niet zo vaak vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
matthijst schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:51:
Snap wel wat ie bedoelt: oorspronkelijk dacht ik aan een RVS (voordat prijzen bekend waren). Toen prijzen bekend werden toch maar voor Sport gaan kijken. Maar nu in het echt gezien en toch wel terug op RVS.
Zou die zwarte RVS nog wel een keer willen passen (die was nu niet nog beschikbaar) en zien zonder dat er felle spots op staan (denk dat ie dan donkerder blijkt).

Grootste twijfel voor RVS zou zijn dat het een nieuw product ie, dus hoe bevalt het, heb je er wat aan en gebruik je het over een paar maanden nog.... Dus daarom leek Sport misschien een betere optie voor nu. Maar goed: die sportband vind ik niet fijn, dus dan gebruik ik 'm sowieso niet zo vaak vrees ik.
Als alleen de sportband vervelend is is dat toch makkelijk op te lossen door een van de verloopstukjes te kopen / te ondersteunen (zoals bijvoorbeeld deze) op kickstarter / indiegogo en elk willekeurig 22mm bandje te plaatsen?

Zelf helaas in de deceptie gevallen dat ik toch hem eerst wil zien voor ik over ga tot aankoop en doordat er niet te reserveren valt niets besteld vanmorgen. Nu wel mooi excuus om budget verder aan te vullen en ipv sports de rvs te halen

[ Voor 9% gewijzigd door lubbertkramer op 10-04-2015 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da1lbi3
matthijst schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:51:

Dat heb ik dus ook, alleen heb ik hem nog niet in het echt gezien. Lijkt de sport (black), veel op de watch black? Gewoon de kast zelf zegmaar? Want ik vind het anders behoorlijk duur worden. En anders kan ik er later altijd een 3rd party schakelband bij kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
lubbertkramer schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:54:
Als alleen de sportband vervelend is is dat toch makkelijk op te lossen door een van de verloopstukjes te kopen / te ondersteunen (zoals bijvoorbeeld deze) op kickstarter / indiegogo en elk willekeurig 22mm bandje te plaatsen?
Zeker, maar vind de RVS ook wel mooier. Sport zou ik vooral doen omdat het goedkoper is (voor als ik er over een half jaar op uitgekeken zou zijn).
Zelf helaas in de deceptie gevallen dat ik toch hem eerst wil zien voor ik over ga tot aankoop en doordat er niet te reserveren valt niets besteld vanmorgen. Nu wel mooi excuus om budget verder aan te vullen en ipv sports de rvs te halen
Had hetzelfde. Wilde eigenlijk twee sets van Sport bestellen (38/42 blauw en 38/42 zwart) en dan in de winkel kijken welke het mooist zouden zijn en die de 24e ophalen.
Nu het allemaal lang duurt ben ik achteraf wel "blij" eigenlijk: RVS vind ik wel heel erg mooi om te zien in het echt. Wacht nu gewoon af tot ze ergens te reserveren zijn om op te halen (of in NL geleverd worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
da1lbi3 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 16:01:
Dat heb ik dus ook, alleen heb ik hem nog niet in het echt gezien. Lijkt de sport (black), veel op de watch black? Gewoon de kast zelf zegmaar? Want ik vind het anders behoorlijk duur worden. En anders kan ik er later altijd een 3rd party schakelband bij kopen :)
De Watch Black is wel een stuk donkerder en glimmend.
Het is natuurlijk ook vooral die band die de RVS mooier maakt, maar die RVS band op een Sports, mweh, weet niet hoor :D
De Sport Black lijkt donkerder in foto's doordat de band zwart is denk ik en je van bovenaf niet heel goed de kleur kunt zien. Niet dat hij heel licht is trouwens, maar de Watch Black is wel een stukje donkerder.

Misschien moet je een keer een dagje Dusseldorf of Oberhausen doen en gaan kijken?

[ Voor 4% gewijzigd door matthijst op 10-04-2015 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nu de pre-order ronde achter de rug is en het topic zich heeft opgesplitst bleek het tijd voor een 2e deel in de reeks.

Ik heb deze zojuist even in elkaar gedraaid, er mist nog een hoop maar dit zal ik in de aanloop naar de Nederlandse release toe gaan voegen.

[Apple Watch] Ervaringen & Discussie - Deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Ga je deze dan sluiten?
Anders wil ik die post met mijn foto's en ervaringen daar wel ff in plakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da1lbi3
matthijst schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 16:04:
[...]

De Watch Black is wel een stuk donkerder en glimmend.
Het is natuurlijk ook vooral die band die de RVS mooier maakt, maar die RVS band op een Sports, mweh, weet niet hoor :D
De Sport Black lijkt donkerder in foto's doordat de band zwart is denk ik en je van bovenaf niet heel goed de kleur kunt zien. Niet dat hij heel licht is trouwens, maar de Watch Black is wel een stukje donkerder.

Misschien moet je een keer een dagje Dusseldorf of Oberhausen doen en gaan kijken?
Eigenlijk moet ik hem in het echt zien :) ! Dus dan moet ik maar een keer richting Oberhausen gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Een beetje snel, maar vooruit ;) Op naar deel 2: [Apple Watch] Ervaringen & Discussie - Deel 2

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let op dit topic gaat over ervaringen met en discussie over de Apple Watch, voor levertijden, beschikbaarheid en importeren is:

<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1631437">~~~~~~~[Apple Watch] Levertijden en Beschikbaarheid</a>
~~~[/html]