Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
Nee.. zoveel verschilt het niet :P
Afbeeldingslocatie: http://i0.wp.com/cdn.bgr.com/2014/04/iphone-6-vs-iphone-5s-vs-ipad-mini-1.jpg?w=625

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
dubbelpost

[ Voor 90% gewijzigd door UltraSub op 14-09-2014 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus jij raad me aan om mijn ipad ervoor te laten vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ik raad niemand iets aan, dat zal iedereen zelf moeten beslissen. Maar het scheelt veel meer dan je denkt ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
Aanvullend he, apple gaat weer mooie leren hoesjes leveren. Voor alle haters, ik heb de leren hoes, zwart, prachtig nog steeds na een jaar!

Vooral de bruine worden gewoon mooi door gebruik. Zie deze na 8 maanden:

Afbeeldingslocatie: http://forums.macrumors.com/attachment.php?attachmentid=485098&d=1407781678

Wie gaat er allemaal een Apple hoesje erom kopen.

Weet iemand of ze direct leverbaar zijn in de store?

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DennusB schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:55:
[...]

Ik vind 800 euro voor een 16GB model vrij bizar hoor...
Wat dacht je van 900 euro voor een 64GB. Dan wordt het verschil met bijvoorbeeld de One Plus One toch wel erg groot, die kost 300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:48
Voor €999 heb je de 128GB Plus versie. Just sayin'. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-10 13:40

ronaldm3

Apple Watch :)

Remko.me schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 23:25:
hier zie je mooie vergelijkingen tussen de kleuren en schermgrote:

[afbeelding]
Goed vergelijk!!

Ik was eerste heel erg aan het twijfelen of dat de achterkant van de 5S mooier zou staan bij deze toestellen, Maar ik vindt de dunnere lijnen wel wat netter bij dit toestel. Wat vinden jullie? _/-\o_

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WtB
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-04-2023

WtB

Remko.me schreef op zondag 14 september 2014 @ 11:06:
Aanvullend he, apple gaat weer mooie leren hoesjes leveren. Voor alle haters, ik heb de leren hoes, zwart, prachtig nog steeds na een jaar!

[afbeelding]

Ik was van plan het donkerblauwe leren hoesje erbij te nemen, maar door de foto breng je me wel aan het twijfelen de bruine versie te nemen. Er is nog niet veel bekend over de hoesjes maar ik ga ervan uit dat wanneer ik 26/10 er een op de Apple website reserveer en gelijk een hoesje beschikbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-10 00:45

babybox

Win7

[afbeelding]

Ik durfde destijds geen iphone 5 hoesje te kopen ivm de duurzaamheid en verslijten van de kleuren, echter heb toen een Spigen Neo hybrid ex slim gekocht, maar die is echt mooi maar aan de onderkant wordt de microfoon deels afgesloten door bepaald soort gaatjes, waardoor 'men' je niet goed hoort tijdens een gesprek dus dat valt erg tegen.

Ik overweeg nu een leren hoesje te kopen, van apple zelf, maar mij is niet bekend hoelang deze meegaat en hoe slijtvast de zwarte bijvoorbeeld is, HEEFT iemand toevallig ervaring met een origineel zwart leren hoesje van apple ?

Overigens is de zwarte leren iphone 6 gewoon te bestellen op de apple store, zie hier:

http://store.apple.com/us...-leather-case-olive-brown

Daar zie je dat aan de onderkant de gaatjes niet worden afgesloten, hoewel er geen duidelijk plaatje is van de onderkant

[ Voor 4% gewijzigd door babybox op 14-09-2014 12:20 ]

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Collega heeft een leren zwarte om zijn 5S en die ziet er na een jaar nog goed uit hoor.
Wellicht hier de eerste keer ook een hoesje straks. Vanwege de camera en de antennelijntjes. Zo spannend is die achterkant qua design niet. Ben alleen bang dat een plus met hoes echt te groot zal gaan worden in een broekzak. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:00
Heb je ook een foto van de zwarte apple hoes na 1 jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-10 21:58
UltraSub schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:23:
Collega heeft een leren zwarte om zijn 5S en die ziet er na een jaar nog goed uit hoor.
Wellicht hier de eerste keer ook een hoesje straks. Vanwege de camera en de antennelijntjes. Zo spannend is die achterkant qua design niet. Ben alleen bang dat een plus met hoes echt te groot zal gaan worden in een broekzak. :|
Ik heb dat even getest door dit af te drukken en middels karton op de juiste dikte te krijgen... Naar mijn mening is het dan te groot voor in je broekzak, vooral als je gaat zitten vond ik dat... Ook al had ik vanwege de specs liever de 5,5" gehad, ik ga toch voor de 4,7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Draakje5 schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:27:
Heb je ook een foto van de zwarte apple hoes na 1 jaar?
Even wat persoonlijke zaken weggehaald.

Dit is na 1,5 jaar (net even gekeken op bestel geschiedenis)

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2e1gbcp.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-10 16:49
Safaci schreef op zondag 14 september 2014 @ 11:34:
Voor €999 heb je de 128GB Plus versie. Just sayin'. ;)
En voor €1348 heb je de 128gb versie + Apple Watch :+

Dat terzijde ik denk dat ik een 5C haal, de 6 is te duur en de 5S is niet zoveel anders van binnen dan de 5C, en qua snelheid zit het wel snor op de 64-bit CPU na is alles hetzelfde.

Anders misschien een 5 in goede staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Remko.me schreef op zondag 14 september 2014 @ 10:29:
[...]

Stond op Twitter van iemand die bij de event was.
Ooh helaas, ik twijfel voor vrijdag alleen nog tussen een Zilveren of zwarte Plus namelijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-10 19:31

Nitai

Live the life you love.

[afbeelding]

De rode van mij was al ranzig na 1,5 week (bij normaal gebruik). Niets meer over van de rode kleur. Grootste miskoop ooit.
Ik heb ook custom rood lederen hoesjes, niet te vergelijken hiermee. Ook de lederen Sena hoes (rood) nog steeds prachtig na een jaar. Dus het ligt echt aan het hoesje van Apple.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Thysiej schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:29:
[...]

Ik heb dat even getest door dit af te drukken en middels karton op de juiste dikte te krijgen... Naar mijn mening is het dan te groot voor in je broekzak, vooral als je gaat zitten vond ik dat... Ook al had ik vanwege de specs liever de 5,5" gehad, ik ga toch voor de 4,7"
Heb al lang een dummy gemaakt inderdaad, dat gaat gewoon goed in een Levi's 501. Gewoon volgende maand 4 nieuwe broeken bestellen, klaar :+
Mizgala28 schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:43:
[...]

Dat terzijde ik denk dat ik een 5C haal, de 6 is te duur en de 5S is niet zoveel anders van binnen dan de 5C, en qua snelheid zit het wel snor op de 64-bit CPU na is alles hetzelfde.

Anders misschien een 5 in goede staat.
Je weet niet wat je mist als je geen TouchID hebt. Seriously. Dat alleen al is een upgrade naar een 5S of hoger waard. Tenzij je geen passcode gebruikt natuurlijk, dan boeit het niet. Maar dat is echt dom tegenwoordig naar mijn mening. En met TouchID is het gewoon altijd gelocked, meteen. En meteen unlocked als je hem oppakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is dat geen Air?

Ik heb nu een 5S en een iPad Mini Retina.
Ik verwacht wel dat aks ik mijn Plus heb dat ik de mini retina minder zal gebruiken.

(Nu gebruik ik de mini retina in mijn dashboard van mijn auto dus Verkopen zal ik hem niet snel doen)
Nitai schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:46:
[...]

De rode van mij was al ranzig na 1,5 week (bij normaal gebruik). Niets meer over van de rode kleur. Grootste miskoop ooit.
Ik heb ook custom rood lederen hoesjes, niet te vergelijken hiermee. Ook de lederen Sena hoes (rood) nog steeds prachtig na een jaar. Dus het ligt echt aan het hoesje van Apple.
Die Apple hoesjes zijn van een ongekend lage kwaliteit, bij de Zwarte zie je het niet zo maar de rest slijt als een debiel.

Nou ben ik zelf iemand die alleen de eerste drie weken een hoesje gebruikt verder, dan is het eerste nieuwe eraf en kan ik hem gewoon kaal gaan dragen :)

[ Voor 40% gewijzigd door Donstil op 14-09-2014 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
UltraSub schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:48:
[...]

Heb al lang een dummy gemaakt inderdaad, dat gaat gewoon goed in een Levi's 501. Gewoon volgende maand 4 nieuwe broeken bestellen, klaar :+

[...]

Je weet niet wat je mist als je geen TouchID hebt. Seriously. Dat alleen al is een upgrade naar een 5S of hoger waard. Tenzij je geen passcode gebruikt natuurlijk, dan boeit het niet. Maar dat is echt dom tegenwoordig naar mijn mening. En met TouchID is het gewoon altijd gelocked, meteen. En meteen unlocked als je hem oppakt.
Het is wat je dom vindt, ik zou alsnog een normale passcode gebruiken, zelfs na de overstap naar Android doe ik dat nog steeds, de gimmick als ontgrendelen met stem, je gezicht of patroon vind ik niks, en om nou 200 euro meer te betalen voor iets dat ik niet gebruik is ook onzinnig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-10 19:31

Nitai

Live the life you love.

Donstil schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:49:
[...]

[...]

Die Apple hoesjes zijn van een ongekend lage kwaliteit, bij de Zwarte zie je het niet zo maar de rest slijt als een debiel.

Nou ben ik zelf iemand die alleen de eerste drie weken een hoesje gebruikt verder, dan is het eerste nieuwe eraf en kan ik hem gewoon kaal gaan dragen :)
Ik begreep na mijn zoektocht om het schoon te krijgen dat het juist een hoge kwaliteit leer was, maar te gevoelig. Dus gewoon een ontwerp fout, een dergelijke gevoelige ledersoort is niet bestemd voor een hoesje.
Eenmaal bevlekt is het met geen mogelijkheid schoon te krijgen.

Het advies was om het te behandelen met een beschermlaagje olie/wax of iets dergelijks. Maar ja, dat was voor mij al te laat. Had het destijds in Apple Store Amsterdam gekocht en zou het nog eens ruilen als ik daar was, maar daar is nooit iets van terecht gekomen.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-10 00:45

babybox

Win7

Remko.me schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:33:
[...]

Even wat persoonlijke zaken weggehaald.

Dit is na 1,5 jaar (net even gekeken op bestel geschiedenis)

[afbeelding]
Die ziet er nog goed uit!

Ik ben ook voorzichtig met mijn spullen, immers duur enzo, maar ik zie nergens slijtplekken, bijvoorbeeld bij in-uit spijkerbroek of in-uit, autohouder,

Zou je iets meer meer foto's willen posten bijv. voorkant en achterkant, ben benieuwd hoe die er nog uit ziet,

Vraag me af waarom anderen dan maar max paar weken met dat lederen hoeje van apple kunnen, heeft dat te maken met de kleur?

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Een mini is ruim 6 cm groter diagonaal. Das serieus groter hoor.
Ik verwacht wel dat aks ik mijn Plus heb dat ik de mini retina minder zal gebruiken.
Weet wel zeker dat ik dan geen iPad meer aanraak.
(Nu gebruik ik de mini retina in mijn dashboard van mijn auto dus Verkopen zal ik hem niet snel doen)
ín je dashboard of er op met een houder? Wil ik hier ook, maar doe het pas bij de volgende auto. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UltraSub schreef op zondag 14 september 2014 @ 13:13:
[...]

Een mini is ruim 6 cm groter diagonaal. Das serieus groter hoor.

[...]
Weet wel zeker dat ik dan geen iPad meer aanraak.

[...]
ín je dashboard of er op met een houder? Wil ik hier ook, maar doe het pas bij de volgende auto. :)
Ja dat is waar, het is 2,5". Dat lijkt weinig maar in cm een stuk meer idd.

Nou ik heb een 7" auto radio, die Software daarom is echter een drama en ik ben daarom opzoek gegaan naar wat anders. Toen dit er niet echt was kwam ik erachter dat er een kleine ruimte was boven de radio, tussen de radio en het Dashboard paneel zeg maar.

Ik heb toen een SmartCover verknipt zodat deze daar in paste en het magnetische gedeelte er precies uit laten komen. Met dit als resultaat :

Afbeeldingslocatie: http://s30.postimg.org/ea5m9fnxt/2014_03_30_16_45_36.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s22.postimg.org/bfg6ykwm9/2014_03_30_16_49_25.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Wanneer kunnen we de eerste echte reviews online verwachten? Krijgen reviewers hun toestellen ook pas op de 19e geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
monnick schreef op zondag 14 september 2014 @ 13:45:
Wanneer kunnen we de eerste echte reviews online verwachten? Krijgen reviewers hun toestellen ook pas op de 19e geleverd?
Engadget, theVerge dat soort sites hebben hem al. Embargo zal wel ergens in de avond van 18 september verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 14 september 2014 @ 13:49:
[...]

Engadget, theVerge dat soort sites hebben hem al. Embargo zal wel ergens in de avond van 18 september verlopen.
Nee dat zijn alleen hands-on impressies / previews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
monnick schreef op zondag 14 september 2014 @ 13:53:
[...]

Nee dat zijn alleen hands-on impressies / previews.
Nee ze hebben het toestel fysiek al bedoel ik (dinsdag meegekregen), zijn er dus nu mee aan het testen zodat de review de 18 e online kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-08 15:33
Donstil schreef op zondag 14 september 2014 @ 13:42:
[...]

Ja dat is waar, het is 2,5". Dat lijkt weinig maar in cm een stuk meer idd.

Nou ik heb een 7" auto radio, die Software daarom is echter een drama en ik ben daarom opzoek gegaan naar wat anders. Toen dit er niet echt was kwam ik erachter dat er een kleine ruimte was boven de radio, tussen de radio en het Dashboard paneel zeg maar.

Ik heb toen een SmartCover verknipt zodat deze daar in paste en het magnetische gedeelte er precies uit laten komen. Met dit als resultaat :

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat is best wel een gaaf idee man!
Nog nooit gezien.
Blijft dat ook goed zitten als je met een beetje snelheid over een drempeltje gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marijn65 schreef op zondag 14 september 2014 @ 14:36:
[...]

Dat is best wel een gaaf idee man!
Nog nooit gezien.
Blijft dat ook goed zitten als je met een beetje snelheid over een drempeltje gaat?
Ja tot nu toe geen problemen. Heb het sinds maart ofz.
Inmiddels heb ik er wel een heel dun schuimpje tussen, anders kleppert de iPad tegen de radio erachter.

Verder geen problemen. Audio gaat via BT naar de radio erachter. Data komt vanaf mijn iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mizgala28 schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:53:
[...]

Het is wat je dom vindt, ik zou alsnog een normale passcode gebruiken, zelfs na de overstap naar Android doe ik dat nog steeds, de gimmick als ontgrendelen met stem, je gezicht of patroon vind ik niks, en om nou 200 euro meer te betalen voor iets dat ik niet gebruik is ook onzinnig.
Touch ID te vergelijken met de stem/gezicht of patroon variant van Android is een heel slecht vergelijk. Touch ID werkt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-10 12:47
Donstil schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:49:
[...]

Is dat geen Air?

[...]

Hahaha precies dat heb ik dus elk jaar, alleen dan ietsje langer, ongeveer 3 maanden, weer 20-30-40 euro vergalt aan hoesjes en screenprotectors en als het nieuwe 'eraf' is denk ik weer hoe zonde hoesjes nu eigenlijk zijn op zulke mooie telefoons..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrtz schreef op zondag 14 september 2014 @ 15:59:
[...]

Hahaha precies dat heb ik dus elk jaar, alleen dan ietsje langer, ongeveer 3 maanden, weer 20-30-40 euro vergalt aan hoesjes en screenprotectors en als het nieuwe 'eraf' is denk ik weer hoe zonde hoesjes nu eigenlijk zijn op zulke mooie telefoons..
Haha precies (screenprotector hier dan niet), als ik hem dan eens laat vallen gaat het hoesje er weer een paar dagen omheen. Enz enz 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-10 21:51
Zelf een iPhone 6 4,7 16GB besteld bij belcompany. Althans daar laat ik m eigenlijk elke keer apart leggen. Zo heb ik elk(e) (twee) jaar weer een iPhone.

Verder neem ik nooit een hoesje. Ik verzeker m'n telefoon en als ie er na gedurende langere tijd niet uit ziet wil die nog wel eens belanden in een bak met water :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
offtopic:
Zwaar offtopic, maar goed, over die iPad install, dit is tot nog toe een van de mooiste oplossingen ;)
YouTube: iPad mini car dash install in a 2010 VW CC, soundman float mount wireless @soundmanca

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UltraSub schreef op zondag 14 september 2014 @ 16:37:
offtopic:
Zwaar offtopic, maar goed, over die iPad install, dit is tot nog toe een van de mooiste oplossingen ;)
YouTube: iPad mini car dash install in a 2010 VW CC, soundman float mount wireless @soundmanca
Fraai is dat he, kennisje van me heeft dat in Zijn auto. Precies op die manier gemaakt. Inclusief magneetjes enz. Je auto moet dat alleen wel kwijt kunnen. Zoals hij bij mij hangt is ook maar precies geluk hebben (hoogte enz).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-09 16:56
Gisteravond alvast een sleeve besteld voor de iPhone 6; Sena Heritage UltraSlim (Cognac). Ze gaan vanaf eind september leveren.

http://www.senacases.com/...itage-ultraslim-iphone-6/

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:17

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Eiríkr schreef op zondag 14 september 2014 @ 16:49:
Gisteravond alvast een sleeve besteld voor de iPhone 6; Sena Heritage UltraSlim (Cognac). Ze gaan vanaf eind september leveren.

Die heb ik een paar dagen geleden ook al besteld. Wat ook wel fijn is om te vermelden is dat je hierop bij de preorder korting krijgt. Over een paar weken zijn ze dus duurder.

Deze is iets anders dan de classic Ultra Slims welke ik altijd met veel plezier gebruikt heb voor een 3GS, 4, 4S, 5, 5S en iPad 3. Ik ga er ook vanuit dat deze weer net zo fijn is :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Verwijderd schreef op zondag 14 september 2014 @ 15:59:
[...]

Touch ID te vergelijken met de stem/gezicht of patroon variant van Android is een heel slecht vergelijk. Touch ID werkt wel goed.
Het werkt allemaal erg goed, ongeacht systeem ik blijf het absurd vinden dat mensen op basis van het OS meteen zeggen wat wel of niet goed is, als Apple in iOS die functies had zou dat meteen wel goed genoemd worden.

Dat terzijde, het werkt allemaal goed maar ik vind het onzinnig, ten eerste gebruik ik het niet, ten tweede is het onzin om nou €200 euro meer te betalen voor iets dat je niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 360x
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-10-2022
Eiríkr schreef op zondag 14 september 2014 @ 16:49:

Mooie sleeve is dat ja. Ga zelf denk ik voor de iPhone 6 versie van deze:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rG8Yae6.png

Joli Originals

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooie sleeves altijd van Sena cases.
Ik gebruikte ze vroeger ook veel.

Ik heb nu een FitBag in bestelling staan, ook erg fraai altijd.
Eigenlijk niet van wege kwaliteit overgestapt naar FitBag maar wel vanwege de pasvorm, bij zsena Cases bleef de bovenste rand altijd onbeschermd. Is dat nog steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:38
Verwijderd schreef op zondag 14 september 2014 @ 10:44:
Hoi
ik heb een ipad mini 1ste generatie 16gb, en ben van plan die te verkopen om geld te hebben voor de nieuwe 6plus, die schermgrootten verschillen niet zo heel veel. vinden jullie dit een goed plan? ik lees ook de krant dagelijks op de ipad, maar ik denk niet dat dat echt veel zal veranderen
Ik heb mijn mini retina gisteren verkocht omdat ik de 5,5" iPhone ga halen.

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Nu online

Saven

Administrator

ronaldm3 schreef op zondag 14 september 2014 @ 11:53:
[...]
Ik was eerste heel erg aan het twijfelen of dat de achterkant van de 5S mooier zou staan bij deze toestellen, Maar ik vindt de dunnere lijnen wel wat netter bij dit toestel. Wat vinden jullie? _/-\o_
:') say what dunne lijnen? Vind de achterkant van de 5s daarom toch een heel stuk netter. niet van die lompe plastic lijnen :N zie je het al voor je dat mensen daadwerkelijk met de 6 rondlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Ik ben er nog steeds niet over uit of ik voor 16GB of 64GB moet gaan.. Op mn huidige iPhone 16GB heb ik na het kritisch kijken naar apps nog 5GB over, op mn iPad mini had ik ook redelijk wat apps staan dus ben enigszins "bang" dat ik straks aan de 16GB 6+ niet genoeg heb, maar aan de andere kan 900eu voor een telefoon vind ik echt niet een bedrag waarvan ik zeg "ach, doe ik ff"

#moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

Saven schreef op zondag 14 september 2014 @ 17:45:
[...]

:') say what dunne lijnen? Vind de achterkant van de 5s daarom toch een heel stuk netter. niet van die lompe plastic lijnen :N zie je het al voor je dat mensen daadwerkelijk met de 6 rondlopen
Ik denk wel dat dit netter is dan die witte vlakken, Persoonlijk vondt ik dat witte bij de 5 en 5S wel netjes maar die hebben een platte zijkant en de 6 en 6+ hebben een afgeronde zijkant en misschien ziet dat er dan wel beter uit.

Nog even afwachten. :)

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

ronaldm3 schreef op zondag 14 september 2014 @ 17:49:
[...]

Ik denk wel dat dit netter is dan die witte vlakken, Persoonlijk vondt ik dat witte bij de 5 en 5S wel netjes maar die hebben een platte zijkant en de 6 en 6+ hebben een afgeronde zijkant en misschien ziet dat er dan wel beter uit.

Nog even afwachten. :)
Ik vorm met een "t"?

Zelf weet ik ook nog niet wat ik mooier vind juist, zoals jij aangeeft, omdat die hier afloopt. De 5(S) vind ik wel een fijn model en ben dan ook benieuwd hoe deze in de hand ligt.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

crazylegs schreef op zondag 14 september 2014 @ 17:48:
Ik ben er nog steeds niet over uit of ik voor 16GB of 64GB moet gaan.. Op mn huidige iPhone 16GB heb ik na het kritisch kijken naar apps nog 5GB over, op mn iPad mini had ik ook redelijk wat apps staan dus ben enigszins "bang" dat ik straks aan de 16GB 6+ niet genoeg heb, maar aan de andere kan 900eu voor een telefoon vind ik echt niet een bedrag waarvan ik zeg "ach, doe ik ff"

#moeilijk
Hoelang ga je doen met de 6+.
Het is €100 meer en dan heb je 4x zoveel opslag, ik zou als ik jou was gaan voor de 64gb en daarbij zal je die ook weer makkelijker verkopen dan de 16gb. Een paar slo-mo filmpjes en je bent een paar honderd mb verder.

Toch vindt ik het een vreemde stap van aPple om niet standaard 32GB mee te leveren!

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

Famous schreef op zondag 14 september 2014 @ 17:51:
[...]

Ik vorm met een "t"?

Zelf weet ik ook nog niet wat ik mooier vind juist, zoals jij aangeeft, omdat die hier afloopt. De 5(S) vind ik wel een fijn model en ben dan ook benieuwd hoe deze in de hand ligt.
Oeps foutje! :)

Persoonlijk denk ik wel dat ie goed in de hand gaat liggen, ik ga nu weer voor een zwarte met antraciete achterkant, heb nu een gold 5s en daar is idd dat witte mooi bij. Hoe die in de hand ligt? Dat is even afwachten, ergens eind oktober zullen wij ze wel uitgeleverd krijgen :).

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
ronaldm3 schreef op zondag 14 september 2014 @ 17:52:
[...]

Hoelang ga je doen met de 6+.
Het is €100 meer en dan heb je 4x zoveel opslag, ik zou als ik jou was gaan voor de 64gb en daarbij zal je die ook weer makkelijker verkopen dan de 16gb. Een paar slo-mo filmpjes en je bent een paar honderd mb verder.

Toch vindt ik het een vreemde stap van aPple om niet standaard 32GB mee te leveren!
Ik vermoed dat ik er 2 jaar mee ga doen net als met mijn huidige iPhone 5. De stap van Apple snap ik wel, immers voor de vorige modellen betaalde je ook per upgrade 100eu meer. Nu krijg je zelfs voor 100eu meer GB's dr bij dan bij vorige modellen. De stap van 32GB er tussenuit halen en niet beginnen met 32GB is gewoon marketing, ook in dat opzicht snap ik het dus wel van Apple.

[ Voor 8% gewijzigd door crazylegs op 14-09-2014 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:21
Critic slams the ‘appalling compromise’ Apple made with its iPhone 6 design

Gaat iemand zich hier ook 'zorgen' maken over de uitstekende camera (lol, uitstekend alsin dat ie uit steekt B) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Nu online

Saven

Administrator

deBennie schreef op zondag 14 september 2014 @ 19:20:

Gaat iemand zich hier ook 'zorgen' maken over de uitstekende camera (lol, uitstekend alsin dat ie uit steekt B) )
Vind ik persoonlijk een stuk minder een issue, maar wel een beetje krom. Ze hadden de hele behuizing beter een mm dikker kunnen laten, en zo ook een iets betere accu erin proppen. Maarja. Praktisch gezien zou ik me er iig geen zorgen over maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha zorgen maken over die camera lens.

Nee daar heb ik in mijn leven te veel echt belangrijke dingen voor mee gemaakt 7(8)7

Ik heb liever een dunnere telefoon dan een betere accu. Een betere accu wordt pas interessant als hij van 1 dag naar 5 gaat.

[ Voor 33% gewijzigd door Donstil op 14-09-2014 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Samsung heeft toch ook een uitstekende camera?

Wat een gezeur zeg pff

Afbeeldingslocatie: http://www.gethow.org/wp-content/uploads/2014/03/samsung-galaxy-s5-back.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Remko.me schreef op zondag 14 september 2014 @ 20:03:

Wat een gezeur zeg pff

[afbeelding]
Nou ik zie wel eens foto's van een Samsung. Die zijn helemaal niet zo uitstekend hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-10 22:09

skoozie

SCSI

Remko.me schreef op zondag 14 september 2014 @ 20:03:

Wat een gezeur zeg pff
Klopt, maar bij de meeste camera's die uitsteken zitten de modules in het midden, dat ziet er iets beter uit dan zo'n vreemd uitsteeksel in één van de hoeken.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Donstil schreef op zondag 14 september 2014 @ 20:01:

Nee daar heb ik in mijn leven te veel echt belangrijke dingen voor mee gemaakt 7(8)7
Wat ìk er jammer aan vind is dat de telefoon door de uitstekende camera niet meer vlak ligt en omdat die camera linksboven zit de telefoon wiebelt alstie op z'n rug ligt.

Zo wil ik bv mn huidige 5 nog wel eens bedienen als ie op mn bureau of vergadertafel op mn werk ligt.
Bij de 6 (die ik overigens gewoon ga kopen) zal dat een mindere ervaring zijn.

Je kunt t zelf testen met je huidige iPhone: leg maar eens iets duns (elastiekje of paperclip) onder een hoek van je iPhone en gebruik maar eens wat apps, je zult zien dat je telefoon wiebelt.

Zeker, het is geen drama, maar wel een gevalletje 'jammer'. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
deBennie schreef op zondag 14 september 2014 @ 20:24:
[...]

Wat ìk er jammer aan vind is dat de telefoon door de uitstekende camera niet meer vlak ligt en omdat die camera linksboven zit de telefoon wiebelt alstie op z'n rug ligt.
Zo wil ik bv mn huidige 5 nog wel eens bedienen als ie op mn bureau of vergadertafel op mn werk ligt.
Bij de 6 (die ik overigens gewoon ga kopen) zal dat een mindere ervaring zijn.
Je kunt t zelf testen met je huidige iPhone: leg maar eens iets duns (elastiekje of paperclip) onder een hoek van je iPhone en gebruik maar eens wat apps, je zult zien dat je telefoon wiebelt,

Zeker, het is geen drama, maar wel een gevalletje 'jammer'. :)
Toch denk ik dat men er vanuit gaat dat je je iphone bedient in je hand en niet op een tafel :P :9

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-10 09:59
Donstil schreef op zondag 14 september 2014 @ 20:05:
Nou ik zie wel eens foto's van een Samsung. Die zijn helemaal niet zo uitstekend hoor ;)
S5 heeft een van de beste camera's. Zeker in voldoende licht.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoyingmouse
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-03 11:37
Brad Pitt schreef op zondag 14 september 2014 @ 20:31:
[...]

Ok, leuk. :)

Anyway, dat wiebelen kan denk ik makkelijk verhelpen door een case te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Ik ga nevernooitniet een case gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

Yibsel schreef op zondag 14 september 2014 @ 20:40:
[...]

Ok, leuk. :)

Anyway, dat wiebelen kan denk ik makkelijk verhelpen door een case te gebruiken.
Een extra stukje info waar we eigenlijk niet zonder kunnen....

Anyway, de lens is toch van dat sapphire glas? dus dat kan wel wat hebben, Ik vertelde aan me collega dat de 6 een uitstekende camera krijgt, eerste opmerking: fijn dat weet ik gelijk waar die zit ! >:)

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op zondag 14 september 2014 @ 20:31:
[...]

Vind je? Vind ze persoonlijk altijd erg flets, compressie van Android is ook niet zo fraai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Iemand nu een idee waaruit het glas van het scherm bestaat ? nu het geen saffier is zou het dan Gorilla Glass 3 zijn ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 14 september 2014 @ 20:51:
[...]

Vind je? Vind ze persoonlijk altijd erg flets, compressie van Android is ook niet zo fraai.
Er zijn ook Android-telefoons waar je RAW uit kan trekken ;) Het valt mee dus.
dave1972 schreef op zondag 14 september 2014 @ 20:53:
Iemand nu een idee waaruit het glas van het scherm bestaat ? nu het geen saffier is zou het dan Gorilla Glass 3 zijn ?
Een laminaat van GG en saffier? Dat dacht ik ten minste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Saffier zou t niet worden wegens problemen, maar goed denk als de eerste reviews komen a.s vrijdag, het wel bekend wordt :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardmens
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 28-01-2021
Ik heb begrepen dat het scherm inderdaad een laminaat laag van saffier bevat als versterking.

Ik heb zelf een 4S en wacht even af hoe iOS 8 erop draait.

[ Voor 25% gewijzigd door Aardmens op 14-09-2014 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 14 september 2014 @ 20:55:
[...]

Er zijn ook Android-telefoons waar je RAW uit kan trekken ;)
Ooh keurig. Dat wist ik niet.

[ Voor 25% gewijzigd door Donstil op 14-09-2014 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Wat zou ik nemen? Ik wil eigenlijk een plus 64g nemen maar dat wordt wel weer prijzig maar de normale gaat voor mij denk ik te klein zijn., dus ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Laatst online: 12-10 14:51
thibautb schreef op zondag 14 september 2014 @ 21:06:
Wat zou ik nemen? Ik wil eigenlijk een plus 64g nemen maar dat wordt wel weer prijzig maar de normale gaat voor mij denk ik te klein zijn., dus ja.
Ja hier kunnen wij natuurlijk niet met je meebeslissen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:00
Wilde eerst ook voor een flip / book case voor de 6 plus gaan. Maar dat maakt 'm zo groot. Ik denk dat ik toch een sleeve ga kopen. Blijft het mooie design van de 6 aanwezig wanneer ik 'm gebruik en altijd goed beschermd verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
keanu_ schreef op zondag 14 september 2014 @ 21:13:
[...]

Ja hier kunnen wij natuurlijk niet met je meebeslissen 8)7
Een van mijn argumenten vooral was dat de plus een veeeel grotere batterij heeft dan de gewone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Die sleeves dat is het toch niet zeg. Als ik kijk hoe gruwelijk vaak ik even de telefoon uit mijn zak vis, moet ik hem ook nog eens uit zo'n sleeve halen. Komt nog bij dat een sleeve hem een behoorlijk stuk groter maakt. Een hardcase is al erg genoeg, die paar mm maken wel veel uit naar mijn mening, laat staan bij een apparaat wat kantje boord in je zak past.

Wel benieuwd of iemand een topic in elkaar sleutelt voor hoesjes, zoals dat bij de 5 ook was. Kwam altijd best mooi spul langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:12
Donstil schreef op zondag 14 september 2014 @ 20:01:

Ik heb liever een dunnere telefoon dan een betere accu. Een betere accu wordt pas interessant als hij van 1 dag naar 5 gaat.
Want een lege telefoon die net het einde van de dag niet haalt maar wel lekker dun is is wel zo praktisch ;). Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik kan me wel vinden in het bericht.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
Ik heb zoals altijd weer mijn ZAGG Glass protector besteld.
Hopelijk hebben ze een mooi ontwerpje gemaakt voor die afgeronde hoeken.

Zo relaxed dat ze die levenslange garantie hebben. Als er ook maar iets is met je protector (kras, zit los, reparatie van je telefoon) kun je een nieuwe replacement aanvragen en krijg hem gratis mits je de oude binnen 60 dagen terug stuurt. :)

En daarnaast zoals ik ook bij mijn 4 en 5S heb gehad, de Spigen Ultra hybrid cristalclear case.
Vind t mooi om m'n telefoon door t hoesje heen te kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
deBennie schreef op zondag 14 september 2014 @ 19:20:

Het grote voordeel van een lens die uitsteekt is dat deze geen last heeft van rare lichtinval door de flitser die er direct naast zit of het hoesje wat iemand gebruikt. Heel wat minder mensen die last hebben van een rare waas over hun foto's (en ja, die klachten heb ik vaak gehoord). Ik weet niet of Apple het daarom heeft gedaan of dat ze met het probleem zaten dat de behuizing wel dunner kon maar de camera niet maar dat boeit eerlijk gezegd ook niet want de situatie veranderd toch niet. Het enige waar je wat over kunt miepen is de plaatsing van de camera. Doordat deze aan de zijkant zit wiebelt de telefoon wat meer als je 'm op een vlak oppervlak legt. Als je je daar over druk maakt wordt het tijd voor de psych. Dat je het vervelend vindt ok.

Ik maak me wat drukker waar ik 'm straks laat. Heb daar nu een handig holstertje voor waarin de 4 en 5 prima in pasten maar niet de 6 en 6+. Iemand daar al een mooie oplossing voor gezien?

[ Voor 7% gewijzigd door ppl op 14-09-2014 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wesleytjuh schreef op zondag 14 september 2014 @ 21:28:
[...]

Want een lege telefoon die net het einde van de dag niet haalt maar wel lekker dun is is wel zo praktisch ;). Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik kan me wel vinden in het bericht.
Ding (ik neem de plus) gaat echt wel een dag mee hoor.

Net zoals bij de 5s nu verwacht ik. Mijn 5s is nu soms om 20:00 op en de andere dag pas om 22:00. Allemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3

ronaldm3

ppl schreef op zondag 14 september 2014 @ 21:40:
[...]

Het grote voordeel van een lens die uitsteekt is dat deze geen last heeft van rare lichtinval door de flitser die er direct naast zit of het hoesje wat iemand gebruikt. Heel wat minder mensen die last hebben van een rare waas over hun foto's (en ja, die klachten heb ik vaak gehoord). Ik weet niet of Apple het daarom heeft gedaan of dat ze met het probleem zaten dat de behuizing wel dunner kon maar de camera niet maar dat boeit eerlijk gezegd ook niet want de situatie veranderd toch niet. Het enige waar je wat over kunt miepen is de plaatsing van de camera. Doordat deze aan de zijkant zit wiebelt de telefoon wat meer als je 'm op een vlak oppervlak legt. Als je je daar over druk maakt wordt het tijd voor de psych. Dat je het vervelend vindt ok.
Een ander bericht is weer dat een uitstekende camera lens makkelijker werkt met andere lensen, je kan dan wel makkelijker die andere b.v. Fish eye erop 'klikken'😃

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:33
ronaldm3 schreef op zondag 14 september 2014 @ 21:44:
[...]

Een ander bericht is weer dat een uitstekende camera lens makkelijker werkt met andere lensen, je kan dan wel makkelijker die andere b.v. Fish eye erop 'klikken'😃
Dus, om er maar zo'n voetbal-boer bij te halen: 'Elk nadeel hep z'n voordeel'. Einde discussie mbt de lens? :P

Voor mij is de altijd pittige prijs een reden lekker uit te stellen - maar als ik de voorverkoop geluiden mag geloven dan nemen mensen er een derde hypotheek voor, dus met de verkoopcijfers komt het wel goed :+
64Gb is logische keus, ik denk dat de 16Gb's het ook 2ehands minder gaan doen.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Ik was ook bang voor het formaat van de 6+, gisteren broekzak test gedaan met de note 3 van een maat van me. Expres een van mn strakste spijkerbroeken aan gedaan. Bleek geen enkel probleem te zijn. Nu nog uiteindelijke keus maken voor kleur zwart of wit en de opslag, 16 of 64 GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
Zouden ze direct verkrijgbaar zijn, of zoals bij de 5 launch verkrijgbaar begin oktober maar pas kunnen kopen begin december, alle toch in belgie..., misschien zou ik hem van uit nl bestellen en dan laten leveren naar belgie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
En de eerste unboxing is ook een feit:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=a48H5T78B7I]

Valt me op dat ios 8 niet zo snappy is, een beetje te veel delay bij elke actie.

[ Voor 29% gewijzigd door Bobo221 op 14-09-2014 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjm81
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-10 09:03
Bobo221 schreef op zondag 14 september 2014 @ 22:35:

[video]

Valt me op dat ios 8 niet zo snappy is, een beetje te veel delay bij elke actie.
Zwaar Nep...!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Dat zie ik inderdaad ook in het filmpje, verbaast me wel een beetje. :?

Hoop idd dat het nep is?

[ Voor 4% gewijzigd door Azqi op 14-09-2014 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:44

[video]

Uhm nou nee, deze is echt fake. Kijk naar de zwarte randen om het scherm (te dik)

En bij passbook zie ik geen creditcard staan. En zo kan ik er ook nog een paar opnoemen.

De telefoon laggt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wees gerust dat komt omdat het hier om een Clone gaat.

Edit: God het is nog een hele slechte clone ook, waarom maken mensen dit soort zooi?

[ Voor 44% gewijzigd door Donstil op 14-09-2014 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

[video]

*knip*

Er klopt werkelijk niks aan deze iPhone, van de sensoren voorop tot het lettertype in het instellingen scherm!

Het is niet de bedoeling om op de man te spelen.

[ Voor 16% gewijzigd door Hoedje op 15-09-2014 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
Deze zag ik al 2 dagen terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
Het is niet de bedoeling om dan ook op de man te spelen. Maak een topic report aan en reageer vervolgens niet.

[ Voor 82% gewijzigd door Hoedje op 15-09-2014 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:44
Dit is niet de HK.

[ Voor 91% gewijzigd door Hoedje op 15-09-2014 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardmens
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 28-01-2021
Maak een topic report aan en reageer vervolgens niet.

[ Voor 68% gewijzigd door Hoedje op 15-09-2014 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-10 18:47
Ook 100% fake. Je kunt 6 icoontjes onder elkaar zetten. Op die video niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
colorsone schreef op zondag 14 september 2014 @ 22:55:
[...]

Ook 100% fake. Je kunt 6 icoontjes onder elkaar zetten. Op die video niet.
Dat dacht ik dus ook totdat ik de comments las:

There is an official Apple feature called " display zoom" where it can have the traditional 5 icon row like the 5 and 5S.
Vertalen

Plus hij gebruikt facetime.

Pas maar op dat je straks niet tweaker waardig word bevonden 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Bobo221 op 14-09-2014 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-10 18:47
Bobo221 schreef op zondag 14 september 2014 @ 23:02:
[...]

Dat dacht ik dus ook totdat ik de comments las:

There is an official Apple feature called " display zoom" where it can have the traditional 5 icon row like the 5 and 5S.
Vertalen

Plus hij gebruikt facetime.
Ja ik lees het nu ook inderdaad, handig voor mensen die slecht kunnen zien icm met de 6 plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter.u
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-01-2024
Heeft er iemand hier ervaring met het kopen van een iphone in de apple store van San Francisco op de dag van de launch? Ik ben toevallig voor het werk daar en ik zou graag eentje kopen dan. Echter heb ik geen idee of ik daar 's nacht in de rij moet gaan staan of dat ik gewoon moet aanschuiven iets voor 9 en dan toch nog eentje ga kunnen bemachtigen? Hopelijk zijn de voorraden daar groter dan bij ons hier.

Risico's van garantie ed ken ik. LTE van unlocked model zou moeten werken volgens enkele experten hier op het forum. Ik neem aan dat dit klopt ? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is niet de bedoeling om offtopic door te gaan.

[ Voor 84% gewijzigd door Hoedje op 15-09-2014 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
Dit is genoeg.

[ Voor 89% gewijzigd door Hoedje op 15-09-2014 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Dames, wat een geneuzel allemaal zeg.. ga het uitvechten op het schoolplein of in de ballenbak ofzo, dan kunnen we hier tenminste weer on-topic en het hebben waar het echt over gaat.. De iPhone 6(+)

On-topic: Wat denken jullie, nu bij het pre-orderen was de 6+ al snel uitverkocht, zullen we over iets minder dan 2week meer geluk hebben met de beschikbaarheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bobo221 schreef op zondag 14 september 2014 @ 23:21:
[...]

Ik, hij. Klinkt meer alsof jullie op een 18+ site thuis horen :F
Nee joh is onzin allemaal, je bent welkom hoor :)
crazylegs schreef op zondag 14 september 2014 @ 23:26:
On-topic: Wat denken jullie, nu bij het pre-orderen was de 6+ al snel uitverkocht, zullen we over iets minder dan 2week meer geluk hebben met de beschikbaarheid?
De plus blijft nog wel even schaars, de normale 6 valt voor nu wel mee (7 werkdagen)
wouter.u schreef op zondag 14 september 2014 @ 23:13:
Heeft er iemand hier ervaring met het kopen van een iphone in de apple store van San Francisco op de dag van de launch? Ik ben toevallig voor het werk daar en ik zou graag eentje kopen dan. Echter heb ik geen idee of ik daar 's nacht in de rij moet gaan staan of dat ik gewoon moet aanschuiven iets voor 9 en dan toch nog eentje ga kunnen bemachtigen? Hopelijk zijn de voorraden daar groter dan bij ons hier.

Risico's van garantie ed ken ik. LTE van unlocked model zou moeten werken volgens enkele experten hier op het forum. Ik neem aan dat dit klopt ? :-)
Op de dag van Launch verkopen ze meestal geen losse iPhones.
Bij de AT&T store doen ze dat wel maar die hebben een Lock, online AT&T Lock verwijderen kost ca $25,-

[ Voor 83% gewijzigd door Donstil op 14-09-2014 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
wouter.u schreef op zondag 14 september 2014 @ 23:13:

Ik ben hier niet heel zeker van maar normaal gezien als je er eentje kunt bemachtigen, dan vraag je aan zo een genius daar om die te unlocken en dan vraag je voor de zekerheid dat ie in belgie gaat werken, dan unlocken ze die en dan werkt alles, intern verschilt er niets hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
Donstil schreef op zondag 14 september 2014 @ 23:41:
[...]

Nee joh is onzin allemaal, je bent welkom hoor :)

[...]

De plus blijft nog wel even schaars, de normale 6 valt voor nu wel mee (7 werkdagen)
7 werkdagen?
Waarr?
Pagina: 1 ... 6 ... 55 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 6, niet over Android telefoons. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 6 Plus] Problemen met buigen
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.