Ik heb even twee screenshots voor je nagezocht. Dit is wel enkele weken nadat ik de iPhone 6 Plus aangeschaft had. Ik heb inmiddels een refurbished model, maar ik merk tot nu toe eigenlijk geen verschil. Als in, ik red nog altijd alles wat ik voorheen ook deed. Ik ben een behoorlijke heavy user, inmiddels ook met een oplaadstation in de auto.

Ik heb tevens alles aan staan. Background refresh, locaties alleen wanneer ik de app gebruik bij Facebook en andere social media. Verder geen bijzondere wijzigingen gedaan. De iPhone is zelfs gejailbreaked, met double tap to unlock, always "Hey Siri" en f.lux. Goed, voor een iPhone 6 kan dit misschien wel anders zijn, maar qua batterij ben ik uiterst tevreden!

Ik heb tevens alles aan staan. Background refresh, locaties alleen wanneer ik de app gebruik bij Facebook en andere social media. Verder geen bijzondere wijzigingen gedaan. De iPhone is zelfs gejailbreaked, met double tap to unlock, always "Hey Siri" en f.lux. Goed, voor een iPhone 6 kan dit misschien wel anders zijn, maar qua batterij ben ik uiterst tevreden!
[ Voor 28% gewijzigd door Fab1Man op 30-04-2015 19:44 ]