Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Buddha_ schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 12:24:
Met zoeken kan de Iphone ook niets vinden van Itunes.......

In de App store kan ik Itunes niet downloaden....misschien een instelling ofzo?
Itunes Store zou altijd op je device aanwezig moeten zijn, die zit verwerkt in het OS en kun je ook niet verwijderen. Sta je spotlight toe om app's te zoeken op je device? Dan kun je op het homevenster de zoekbalk naar beneden treken en daar zoeken naar iTunes, als hij dan niet naar voren komt, maar andere apps wel dan zit er inderdaad iets niet helemaal goed :P
Dan zou ik hem eens een restore geven, even een back-up maken naar iCloud of iTunes op een computer zodat je niet al je data kwijt bent.

Nope wacht, er is nog een mogelijkheid. Instellingen > Algemeen > Beperkingen. Daar kun je standaard apps als iTunes Store verbergen. Ik zou daar eens een kijkje nemen :)

[ Voor 31% gewijzigd door Spike_wolf op 17-02-2015 13:50 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ötzi
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:31

ötzi

eclecticus

De laatste tijd merk ik steeds vaker dat de homeknop niet meer "klikt" alsof het veertje oid wat m weer omhoog moet brengen niet helemaal lekker is.
Andere gebruikers hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ötzi schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 14:09:
De laatste tijd merk ik steeds vaker dat de homeknop niet meer "klikt" alsof het veertje oid wat m weer omhoog moet brengen niet helemaal lekker is.
Andere gebruikers hier last van?
Niet zozeer. Wel dat mijn homeknop wat los zit. Je hoort een geluid dat ie niet goed vast zit en je voelt dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:57
Ik heb gewoon voor het eerst sinds ik iPhones (2007) gebruik een blauw scherm gekregen, gevolgd door een (mini) reboot. Dit op een iPhone 6 Plus. Een bizarre ervaring. Tot nu toe wel bij die ene keer gebleven. Het gebeurde tijdens het gebruik van safari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 12:16
Klinkt als een respring, vaak niet wereldschokkend hoewel ik me voor kan stellen dat je schrok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 12:20

Rudios

Lost in space?

4acesNL schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 10:52:
Ik heb gewoon voor het eerst sinds ik iPhones (2007) gebruik een blauw scherm gekregen, gevolgd door een (mini) reboot. Dit op een iPhone 6 Plus. Een bizarre ervaring. Tot nu toe wel bij die ene keer gebleven. Het gebeurde tijdens het gebruik van safari.
Heb dit ook 2 maal gehad, ook nooit eerder gehad met mijn iPhones. Inderdaad beangstigend, blauwscherm is meer iets voor windows :P

Whole lot of stars ***

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Ach, dit heb ik al sinds de iPad 2.
Vooral als je het geheugen te vol pompt vanuit 1 applicatie kun je dit voor elkaar krijgen. Vnml hybrid apps doen dit (phonegap/cordova apps met html5 bijv)

Verwijderd

Kort vraagje over iMessage. In de instellingen: moet ik "stuur als sms" aanzetten als ik gewoon berichten wil sturen naar iPhones die geen internet hebben? Ik heb dit nu namelijk aanstaan en mijn berichten sturen nog steeds als iMessages en er komt bij te staan: afgeleverd, terwijl de persoon in kwestie geen internet heeft.

Het is dus zo: ik heb nu WiFi en een iPhone. 'Stuur als SMS' ligt aan. Mijn vriendin heeft geen internet en als ik wil sturen naar haar stuurt ie iMessages (die afgeleverd worden). Als ik vliegensvlug dubbeltik op die iMessages, kan ik aanvinken: stuur als tekstbericht. Het kan toch niet dat ik dit voor elk bericht ga moeten doen? Dan moet ik telkens maar ruiken of ze internet heeft of niet?

Alvast dank :)

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 18:53:
Kort vraagje over iMessage. In de instellingen: moet ik "stuur als sms" aanzetten als ik gewoon berichten wil sturen naar iPhones die geen internet hebben? Ik heb dit nu namelijk aanstaan en mijn berichten sturen nog steeds als iMessages en er komt bij te staan: afgeleverd, terwijl de persoon in kwestie geen internet heeft.

Het is dus zo: ik heb nu WiFi en een iPhone. 'Stuur als SMS' ligt aan. Mijn vriendin heeft geen internet en als ik wil sturen naar haar stuurt ie iMessages (die afgeleverd worden). Als ik vliegensvlug dubbeltik op die iMessages, kan ik aanvinken: stuur als tekstbericht. Het kan toch niet dat ik dit voor elk bericht ga moeten doen? Dan moet ik telkens maar ruiken of ze internet heeft of niet?

Alvast dank :)
Als je dat niet wilt moet je beter dan gewoon imesage uitzetten en whatsapp gebruiken en dan sms voor geen internet.

Verwijderd

Daar gaat het me niet om. Als Belg gebruikt er hier niemand Whatsapp en het moet volgens mij perfect standaard kunnen.

Ik heb ook gewoon niet genoeg tijd om te dubbeltikken op het bericht om het te sturen als tekstbericht. Enige optie is momenteel iMessage uitschakelen of zelf mijn internetverbinding uitschakelen.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2015 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Kent iemand een applicatie waarmee ik op mijn telefoon het laatste journaal kan beluisteren? Ik heb de laatste tijd vrij slecht internet in Engeland en zou graag het Nederlandse nieuws willen beluisteren. De journaal-applicatie is perfect met video, je kunt de laatste aflevering zou terugluisteren. Is er ook zo'n app voor het journaal maar alleen audio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:49

Nitai

Live the life you love.

chronoz schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 15:11:
Kent iemand een applicatie waarmee ik op mijn telefoon het laatste journaal kan beluisteren? Ik heb de laatste tijd vrij slecht internet in Engeland en zou graag het Nederlandse nieuws willen beluisteren. De journaal-applicatie is perfect met video, je kunt de laatste aflevering zou terugluisteren. Is er ook zo'n app voor het journaal maar alleen audio?
Heb je zelf gezocht?
https://itunes.apple.com/nl/app/npo-radio-1/id356566983?mt=8

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Ik heb het bij podcasts gevonden, de NOS vodcast gevonden. Ik ben nog niet zo thuis in de Apple way of things.

Die Radio 1 applicatie had ik, maar ik had hem nog niet geopend en wist niet dat ik het journaal kon terugluisteren.

[ Voor 63% gewijzigd door chronoz op 20-02-2015 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:53
Na lang zoeken een geschikt hoesje voor mijn nieuwe iPhone 6 gevonden. Vandaag de Sena Heritage Ultraslim iPhone 6 case in bruin/cognac besteld. De iPhone 4 en 5 S had ik altijd in een Valenta Pocket Neo Diamonds Black, maar dit gaf op den duur toch strepen op de achterkant van de iPhone 5 S, op de iPhone 4 had ik hier na twee jaar overigens geen last van. Nu dus overgestapt naar een klasse hoger hoesje voor de iPhone 6.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:42
Na bijna 2 jaar zeer tevreden, op het app aanbod na, windows phone te hebben gebruikt weer terug op het "oude" nest :-)

Net een iPhone ^64GB zilver binnengekregen.
Meteen weer iTunes opgestart,alle oude apps/foto/s stonden er nog...

Tranen in mijn ogen ...xD

Gelijk eeen tech 21 case eromheen en een glass protector erop

[ Voor 10% gewijzigd door oldsmelly op 21-02-2015 16:46 ]

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:17

Ethirty

Who...me?

Ik heb een klein meevallertje en overweeg sterk om een nieuwe telefoon te kopen. Ondertussen de afgelopen jaren al helemaal geswitched naar Apple en op zich is het voor mij daarom ook logisch om (eindelijk) mijn eerste iPhone in huis te halen.

Maar ik vind het wel een enorme bak geld, vooral omdat ik net iets te veel berichten lees en foto's zie van kromme telefoons die niet door Apple vervangen worden :X Voor hetzelfde geld koop ik ook 2 middelmatige Android telefoons met accessoires, maar ik ben Android zo beu. Toegegeven, mijn toestel is niet de nieuwste meer, maar het heeft vanaf dag 1 altijd een beetje "meh" aangevoeld. En ik ben al helemaal niet in de markt voor een phablet, 4.7" is wat mij betreft zo'n beetje de max van wat ik wil rondslepen.

Is het nou echt zo erg met bendgate? Je moet toch gewoon je veters kunnen strikken zonder dat je dat een kromme telefoon oplevert? Anders kan ik het geld net zo goed hier in de container gooien. :P

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Laatst online: 20-09 01:04
Ethirty schreef op zondag 22 februari 2015 @ 00:43:
Ik heb een klein meevallertje en overweeg sterk om een nieuwe telefoon te kopen. Ondertussen de afgelopen jaren al helemaal geswitched naar Apple en op zich is het voor mij daarom ook logisch om (eindelijk) mijn eerste iPhone in huis te halen.

Maar ik vind het wel een enorme bak geld, vooral omdat ik net iets te veel berichten lees en foto's zie van kromme telefoons die niet door Apple vervangen worden :X Voor hetzelfde geld koop ik ook 2 middelmatige Android telefoons met accessoires, maar ik ben Android zo beu. Toegegeven, mijn toestel is niet de nieuwste meer, maar het heeft vanaf dag 1 altijd een beetje "meh" aangevoeld. En ik ben al helemaal niet in de markt voor een phablet, 4.7" is wat mij betreft zo'n beetje de max van wat ik wil rondslepen.

Is het nou echt zo erg met bendgate? Je moet toch gewoon je veters kunnen strikken zonder dat je dat een kromme telefoon oplevert? Anders kan ik het geld net zo goed hier in de container gooien. :P
Tja, als je broek niet al te diep is, je iPhone 6 (Plus) in zit en je gaat je veters strikken, ja hoor dan buigt hij, maar een mening zo dun telefoon doet dat, alleen minder snel als het van plastic is.

Dat terzijde, bendgate krijg je makkelijk voor elkaar met zo'n actie, maar voor de overige 99,5% is bendgate niks meer dan wat ze op het internet lezen en zelf niet meemaken.

Behandel je iPhone op een voorzichtige wijze en het komt wel goed, nog beter zou zijn als dat ding niet zo belachelijk dun was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 12:46
Ik zit met hetzelfde 'probleem' Ethirty. De 5S vind ik ook nog steeds mooi, buigt minder 'snel' en is €100 goedkoper. Fijn formaat ook.
Betreffende het buigen, het ligt maar net aan welke Apple medewerker je spreekt, de ene zegt de telefoon uit de voorste broekzak te halen als hij gaat zitten, de ander houdt hem er altijd in. Ik mocht vanmiddag in de Apple Store in Amsterdam (en eerder ook in Den Haag) zo'n ding van de medewerker zelf even in m'n broekzak doen. Mocht er ook mee gaan zitten etc. Moest volgens hem allemaal kunnen. Je kunt AppleCare+ afsluiten voor €99 en dan maakt het de komende twee jaar niet uit wat je met je iPhone doet, je kunt hem, maximaal 2 keer, voor €69 per keer laten vervangen voor een geremanufacturede. Ik hoorde vanmiddag een medewerker uitleggen dat alle onderdelen nieuw zijn behalve de bedrading :S Vond ik een rare omschrijving, had verder ook niet zo'n hoge pet op van de man, hij omschreef wel meer dingen een beetje apart, soms wat overdreven.

Het is inderdaad een smak geld die je uitgeeft en ik ben er zelf ook nog niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 18:12

fynrd1

Fooled by Randomness

Als je de waarde van het toestel waardeert, en hem daar ook naar behandeld, dan hoef jij je nergens zorgen over te maken. Heb je kleine kinderen, ben je onhandig, vaak dronken oid, overweeg dan een applecare+.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:58
Tja, dat buigen blijft een 'eng' idee. Zelf heb ik een 6+ van mn werk waar ik net wat minder zuinig mee omga dan wanneer ik hem gekocht zou hebben: zonder hoesje, vaak in mn broekzak. Als ik mn schoenen aandoe/veters strik dan komt er aardig wat druk op want dan 'prikt' hij in m'n been. Ik ga er ook gewoon vaak mee zitten. Maar hij is gewoon kaarsrecht (en krasvrij).

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

fynrd1 schreef op zondag 22 februari 2015 @ 01:19:
Als je de waarde van het toestel waardeert, en hem daar ook naar behandeld, dan hoef jij je nergens zorgen over te maken. Heb je kleine kinderen, ben je onhandig, vaak dronken oid, overweeg dan een applecare+.
Tja, dat is het nu net. Ik ben altijd voorzichtig met mijn spullen, zeker met dure spullen, maar om iets normaals als veters strikken heen werken om je telefoon heel te houden? Als ik hem continue uit mijn zak haal voor dit soort dingen neemt de kans op een valpartij alleen maar toe.

Mijn S3 is nu al een paar jaar oud, en ziet er nog als nieuw uit. Maar die heeft ook gewoon het dagelijks leven te verduren gekregen: gaan zitten als hij net scheef in je broekzak zit, een kleine stuiterpartij. Daar zat wel een case omheen en die gaat er bij een iPhone ook gewoon omheen, maar zie het niet zitten om met een Otterbox te gaan rondlopen :P

Applecare+ is nog een goede tip, maar voor nu wacht ik denk ik nog maar even.

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Ik loop al jaren met een grote telefoon, en soms zelfs 2 rond.
Heb een Samsung Note 1 vanaf het eerste uur en daarnaast een WP1520 en een iPhone6 plus. Geen van de 3 heeft een hoesje, geen van de 3 heeft screenprotectors en ik stop ze altijd in mijn broekzakken. Soms zelfs met twee tegelijk in 1 broekzak. Past prima in mijn jeans (oa PME). Waar je gewoon op moet letten: als je zakken niet al te diep zijn, dan zit de telefoon net in je scharnier van je heup. Dan kun je er gewoon niet mee gaan zitten en/of veter strikken. Zit hij dieper, en dus op je bovenbeen, dan kun je er gewoon alles mee, ook autorijden, veterstrikken etc.

Die broekzak discussie loopt al sinds die eerste Note en ik moet er elke keer weer om lachen.

De makkelijkste test? Stop je handen in je broekzakken en ga zitten. Doen je handen zeer, worden ze in een hoek gezet die niet prettig is: kleine telefoon kopen. In andere gevallen: je kunt gewoon de grote telefoon aanschaffen.

En de smak geld? tsja, had ik ook, maar de apple spullen werken tot nu to wel soepel en de android ben ik nu echt zat na alle versies sinds 1.x gehad te hebben. WP is ook zeer prettig en biedt zeer betaalbare telefoons met een super performance. Enige is de hoeveelheid en kwaliteits apps en snelheid van uitbrengen daarvan tov andere platformen, plus het gebruiksgemak van de horizontal mode (veel apps en ook interface hebben op WP geen horizontal mode). EN die horizontal mode is bij zo'n grote telefoon nou net een van de dingen die ik handig vind. Dat doet de iPhone 6 plus dus erg leuk (in normal mode en niet in zoom mode!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:51
Sinds kort mijn eerste iPhone, ben erg tevreden. Hoe kan ik rechtstreeks vanuit foto's een foto via WhatsApp versturen? Die optie staat er niet bij.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-09 23:25
Je moet jammer genoeg wachten tot WA die functie inbouwt. Ze zijn nogal traag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjonnie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 15:26
ephymerous schreef op maandag 23 februari 2015 @ 21:40:
Sinds kort mijn eerste iPhone, ben erg tevreden. Hoe kan ik rechtstreeks vanuit foto's een foto via WhatsApp versturen? Die optie staat er niet bij.
Een mooie workaround is via de app 'workflow'. Je kunt daarin een extensie maken om een bestand makkelijk binnen een andere app te openen. Het kan zo gecompliceerd als je wilt, maar dit werkt al:

https://workflow.is/workf...6de64432298ae40b5407bcc02

...maar ff kopiëren en plakken tussen apps is in de meeste gevallen een snellere oplossing denk ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LGQ
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-04-2022

LGQ

Straks de overstap maken van een SG Note II naar de iPhone 6. Ik ben eens benieuwd hoe het gaat bevallen (ook het kleinere scherm tov mijn Note II)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Neem je toch de 6 plus, die is maar marginaal kleiner dan de note..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Laatst online: 20-09 01:04
Get!em schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 17:00:
Neem je toch de 6 plus, die is maar marginaal kleiner dan de note..
Ehm, Note 2 is 5.5" inch met dunne bezels, en de iPhone 6 Plus is ook 5.5" maar is groter dan een Note 4 (die een 5,7" scherm heeft).

Sterker nog, 6 Plus is even groot als de Nexus 6 met 6" scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09 16:07
ephymerous schreef op maandag 23 februari 2015 @ 21:40:
De deel functie is niet de sterkste kant van een iphone. Was in het begin even wennen voor mij maar na een tijdje ben je het gewend.

Ik heb het idee dat je altijd vanuit een app moet werken, dat betekent vaak schakelen. Gelukkig is de Iphone snel genoeg.

Ik denk dat het niet aan de app makers ligt maar aan iOS. Want elke app heeft dit probleem.

Misschien dat in een toekomstige update de deel mogelijkheden ruimer worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:08
Garret1410 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 19:09:
[...]

De deel functie is niet de sterkste kant van een iphone. Was in het begin even wennen voor mij maar na een tijdje ben je het gewend.

Ik heb het idee dat je altijd vanuit een app moet werken, dat betekent vaak schakelen. Gelukkig is de Iphone snel genoeg.

Ik denk dat het niet aan de app makers ligt maar aan iOS. Want elke app heeft dit probleem.

Misschien dat in een toekomstige update de deel mogelijkheden ruimer worden.
Dat is met iOS 8 gebeurd door middel van Extensions. Vanaf iOS 8 is het wel iets dat ontwikkelaars het moeten ondersteunen. Whatsapp is vrij traag en doet dit nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
ik heb een vraag over itunes gift card. misschien niet het goede topic maar weet iemand hoe je kunt zien wat je gebruikt hebt en wat er op staat.

ik zie namelijk in de appstore onderaan bij mijn appleID een tegoed staan van 0,03ct terwijl ik een tegoed had van 15,- en waarvan 9,98 gebruikt, dus ik zou nog 5,- tegoed moeten hebben. Van die 9,98 euro heb ik ook mail van gekregen.

Nog een puntje. Mijn spatie wordt vaak niet goed geregistreerd wanneer ik vlug type. Kan dit te maken hebben met een bepaalde instelling. Of ik druk niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
DwightKSchrute schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 19:29:
[...]

Dat is met iOS 8 gebeurd door middel van Extensions. Vanaf iOS 8 is het wel iets dat ontwikkelaars het moeten ondersteunen. Whatsapp is vrij traag en doet dit nog niet
Inderdaad. Toevallig zijn Dropbox (vorige week) en Facebook Messenger (zojuist) wel geüpdatet met zo'n Deel-extensie :) Je moet 'm wel zelf even activeren via 'Meer' in het Deel-menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
DwightKSchrute schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 19:29:
[...]

oke duidelijk dus een app maker moet een extensie maken waardoor je vanuit bijv. de filmrol iets kan delen naar de bewuste app.

ik heb nu ongeveer 5 deel mogelijkheden vanuit de filmrol terwijl ik vanuit Android er 20 heb. Niet allemaal even nuttig maar toch iets meer keuze. Delen naar WhatsApp, Gmail, youtube, diverse cloud diensten of sms is toch wel handig.

edit: dropbox heb ik nog niet gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Garret1410 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 19:47:
ik heb een vraag over itunes gift card. misschien niet het goede topic maar weet iemand hoe je kunt zien wat je gebruikt hebt en wat er op staat.

ik zie namelijk in de appstore onderaan bij mijn appleID een tegoed staan van 0,03ct terwijl ik een tegoed had van 15,- en waarvan 9,98 gebruikt, dus ik zou nog 5,- tegoed moeten hebben. Van die 9,98 euro heb ik ook mail van gekregen.
Ja dat kun je inzien via iTunes. Open de iTunes Store, klik op 'Account' (rechts) en scrol naar de Aankoopgeschiedenis. Via 'Alles bekijken' kun je een overzicht opvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
Garret1410 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 19:58:
[...]

oke duidelijk dus een app maker moet een extensie maken waardoor je vanuit bijv. de filmrol iets kan delen naar de bewuste app.

ik heb nu ongeveer 5 deel mogelijkheden vanuit de filmrol terwijl ik vanuit Android er 20 heb. Niet allemaal even nuttig maar toch iets meer keuze. Delen naar WhatsApp, Gmail, youtube, diverse cloud diensten of sms is toch wel handig.

edit: dropbox heb ik nog niet gezien
Android is daar inderdaad beter in. Het duurt nu al vrij lang voordat ontwikkelaars het in iOS ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:40
het viel me vandaag op dat mijn flitslamp/ glas van mij iphone 6 geel en oranje is.
Bij de iphone 6 van de vrouw is hij helemaal geel, google geeft geen oplosing.
Iemand meer last dat de flitslamp 2 kleuren heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GotG
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:49
edebee schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 14:54:
het viel me vandaag op dat mijn flitslamp/ glas van mij iphone 6 geel en oranje is.
die van mij is ook geel en oranje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
GotG schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 14:57:
[...]

die van mij is ook geel en oranje
thnx _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:08

vooghel

Cunning linguist

Dat is de 'true tone flash' die er al sinds de iPhone 5s in zit: http://www.chipworks.com/...lash-remains-in-iphone-6/

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Des te vreemder dus dat in de 6 van zijn vrouw schijnbaar geen true-tone flash zit.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
Ethirty schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 15:57:
[...]

Des te vreemder dus dat in de 6 van zijn vrouw schijnbaar geen true-tone flash zit.
pff kan ik dus ipv van mijn iphone met die van de vrouw langs de apple store :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
DwightKSchrute schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 20:06:
[...]

Android is daar inderdaad beter in. Het duurt nu al vrij lang voordat ontwikkelaars het in iOS ondersteunen.
Dat eerste is onzin omdat het OS niet bepaald wat ontwikkelaars met features doen. De enige die dat doet is die ontwikkelaar zelf. Als deze, zoals bij WhatsApp, andere features een hogere prioriteit geeft heb je als gebruiker gewoonweg pech. Komen we ook bij het tweede uit wat ook enigszins onzin is aangezien het aan de ontwikkelaar ligt. Er zijn er zat die heel snel zijn met een widget en/of extension. Menig todo, agenda en notitie app heeft het. Waar het wel vrij lang duurt is OS X. De ontwikkelaars daar zijn niet zo snel met het ondersteunen van extensions en de widget. Lijkt te komen omdat ze wachten op de eerst volgende grote release die ze willen doen en die is bij desktop apps vaak een stuk verder weg dan op mobiele platformen.

OneNote is een mooi voorbeeld: in iOS doet het aan beide, in OS X aan geen van beide terwijl die van OS X de meest recente update aan OneNote is geweest 8)7 OmniFocus is nog zo'n eentje, in iOS is de support er al een tijdje maar voor OS X pas sinds begin februari toen versie 2.1 uitkwam. Daar hebben ze besloten om het voor die versie te realiseren en echt geweldig is ie niet; de widget kan maar 1 ding en de share optie geeft je een sharesheet die meer wegheeft van een tweet/facebook post en totaal niet overeenkomt met de iOS versie; ik gebruik daar liever de clippings shortcut. Dat er een widget/extension is zegt dus ook niet altijd wat. Dan liever iets meer tijd besteden aan een widget/extension die wel goed werkt.
Ethirty schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 15:57:
[...]

Het zijn hele zachte kleuren, waarschijnlijk te zacht waardoor ze niet opvallen. Als je de flitser van heel dichtbij bekijkt zal het beter te zien zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

ppl schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 18:58:
[...]

Het zijn hele zachte kleuren, waarschijnlijk te zacht waardoor ze niet opvallen. Als je de flitser van heel dichtbij bekijkt zal het beter te zien zijn.
Hij gaf heel duidelijk aan verschil te zien tussen 2 dezelfde telefoons. Maar misschien wel verstandig om nog een keer goed te kijken voordat je stennis gaat schoppen in de Apple store :P

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 12:46
edebee schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 14:54:
Die helemaal geel is wordt vast een collector's item :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
ppl schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 18:58:
[...]

Dat eerste is onzin omdat het OS niet bepaald wat ontwikkelaars met features doen. De enige die dat doet is die ontwikkelaar zelf. Als deze, zoals bij WhatsApp, andere features een hogere prioriteit geeft heb je als gebruiker gewoonweg pech.
toch lees ik dat sinds ios8 de deel mogelijkheden vrij gegeven zijn voor developers. Dus wel OS gebonden tot aan ios8.

Misschien duurt het even voordat dit alles doorgevoerd wordt.

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:08
Sinds vandaag plotseling mijn opslagruimte vol! Had gisteren alle foto's verwijderd etc. Hoe kan dit? Als ik kijk is overige nogal veel 4 gb hoe kom ik hier vanaf? Ik heb jailbreak

Add me op Stadia: Gloogle

Verwijderd

Ik heb sinds 2/3 weken een Iphone 6 Plus en heb sinds enkele dagen problemen met Touch ID. Andere hier ook last van? En wat kan ik er het best tegen doen?

• DwightKSchrute
Pukson schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 13:11:
Sinds vandaag plotseling mijn opslagruimte vol! Had gisteren alle foto's verwijderd etc. Hoe kan dit? Als ik kijk is overige nogal veel 4 gb hoe kom ik hier vanaf? Ik heb jailbreak
Heb je je foto's ook verwijderd uit de map 'Onlangs verwijderd'? Die vind je in de Foto-app - Albums (rechtsonder).

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 18:08

Trouble

Everything is awesome

Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 13:19:
Ik heb sinds 2/3 weken een Iphone 6 Plus en heb sinds enkele dagen problemen met Touch ID. Andere hier ook last van? En wat kan ik er het best tegen doen?
Problemen klinkt nogal algemeen :?

Ik heb in elk geval nergens last van met Touch ID.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Verwijderd

Trouble schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 13:32:
[...]

Problemen klinkt nogal algemeen :?

Ik heb in elk geval nergens last van met Touch ID.
Wanneer mijn Iphone vergrendeld is en ik hem via Touch ID wil vrijgeven krijg ik 4 van 10 keer de melding probeer opnieuw.

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:08
DwightKSchrute schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 13:31:
[...]

Heb je je foto's ook verwijderd uit de map 'Onlangs verwijderd'? Die vind je in de Foto-app - Albums (rechtsonder).
Die heb ik dus ook leeggemaakt

Add me op Stadia: Gloogle

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Oeh, bedankt, wist niet dat je gewoon meerdere vingers kon toevoegen.
Nu 4 vingers/duimen ingevoerd en werkt als een zonnetje.

Werkt een vinger niet, dan zou ik die gewoon even opnieuw doen.

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-09 17:50
Die van mij ook, overigens :)

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

• DwightKSchrute
Pukson schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 15:10:
[...]

Die heb ik dus ook leeggemaakt
'Overig' is in iOS een verzamelbak aan documenten in Mail, Safari, Berichten etc. Je kunt in Algemeen - Gebruik - Beheer opslag kijken welke apps er veel opslag gebruiken en handmatig verwijderen. Volgens mij helpt het ook om in iTunes een reservekopie te maken en die vervolgens na een volledig herstel van den iPhone terug te zetten.

• freddyathlon
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Komt het probleem van loszittende en ploppende schermen nog voor? Of is dit in de tussentijd al verholpen door Apple??

Op veel websites lees je dit soort berichten, maar vaak zijn deze berichten van september of oktober 2014.

Zou Apple dit dan vanaf bijv. november 2014 anders hebben geproduceerd? Dus opgelost?

[ Voor 45% gewijzigd door freddyathlon op 26-02-2015 21:51 ]

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freddyathlon schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 21:34:
Komt het probleem van loszittende en ploppende schermen nog voor? Of is dit in de tussentijd al verholpen door Apple??

Op veel websites lees je dit soort berichten, maar vaak zijn deze berichten van september of oktober 2014.

Zou Apple dit dan vanaf bijv. november 2014 anders hebben geproduceerd? Dus opgelost?
Onlangs een toestel swap gehad, maar dit scherm zit zeker niet strak gemonteerd. Je hoort en voelt vaak dat ie los zit. Ik stoor me er verder niet heel erg aan, maar het hoort niet. Volgens mij is deze refurbished, aangezien ik de productiedatum niet te zien krijg bij het invullen op een site waar je dat kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:01:
[...]

Onlangs een toestel swap gehad, maar dit scherm zit zeker niet strak gemonteerd. Je hoort en voelt vaak dat ie los zit. Ik stoor me er verder niet heel erg aan, maar het hoort niet. Volgens mij is deze refurbished, aangezien ik de productiedatum niet te zien krijg bij het invullen op een site waar je dat kan zien.
Ik heb mijn 6 Plus zojuist nog eens beter bekeken; in de linker bovenhoek zie je inderdaad het scherm bewegen bij indrukken... Het is absoluut niet veel, maar toch. Ik hoor geen klik geluiden erbij.

Productiedatum van de mijne is week 48, 2014. December dus ergens...
Blijkbaar heeft elke 6 Plus dus dit euvel wel een beetje...

Zeker als ik dit topic lees:

https://discussions.apple.../6553994?start=0&tstart=0

Kijk je naar deze foto van iFixIt, dan lijkt het ook alsof er in de linker bovenhoek, waar het scherm licht beweegt bij indrukken, geen bevestiging in de zin van schriefjes of klikkers zitten;

https://d3nevzfk7ii3be.cloudfront.net/igi/WI6UyER1NsKHoaNa

[ Voor 23% gewijzigd door freddyathlon op 27-02-2015 18:38 ]

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
freddyathlon schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 15:15:
[...]

Ik heb mijn 6 Plus zojuist nog eens beter bekeken; in de linker bovenhoek zie je inderdaad het scherm bewegen bij indrukken... Het is absoluut niet veel, maar toch. Ik hoor geen klik geluiden erbij.

Productiedatum van de mijne is week 48, 2014. December dus ergens...
Blijkbaar heeft elke 6 Plus dus dit euvel wel een beetje...

Zeker als ik dit topic lees:

https://discussions.apple.../6553994?start=0&tstart=0

Kijk je naar deze foto van iFixIt, dan lijkt het ook alsof er in de linker bovenhoek, waar het scherm licht beweegt bij indrukken, geen bevestiging in de zin van schriefjes of klikkers zitten;

https://d3nevzfk7ii3be.cloudfront.net/igi/WI6UyER1NsKHoaNa
Is dit iets wat direct zichtbaar moet zijn of duurt het even? Ik heb mijn 6 Plus net twee dagen binnen maar ik heb dit probleem niet. In geen een hoek.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

SacreBleu schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 10:50:
[...]

Is dit iets wat direct zichtbaar moet zijn of duurt het even? Ik heb mijn 6 Plus net twee dagen binnen maar ik heb dit probleem niet. In geen een hoek.
Ik heb mijn Plus sinds afgelopen dinsdag en ontdekte dit gisteren (vrijdag). Het is dan ook echt minimaal, maar als je op de linker bovenhoek drukt, zie je het display heel ietsje inveren.

Zo erg als in fora van Apple wordt besproken of op Youtube, dat er een poppend geluid bij komt, heb ik niet, dus ik laat het verder zo. Er zit een mooie hoes omheen, dus buigen kan hij verder niet, maar toch...

Nogmaals; het is bij mijn exemplaar nauwelijks te zien, maar wel aanwezig. Ik ging proberen na verschillende berichten te hebben gelezen.

Vanmorgen even een exemplaar bekeken bij Mediamarkt en hier was het ook zichtbaar. Iets meer zelfs dan bij die van mij... Dus ik denk dat ik dan weer 'geluk' heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
freddyathlon schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 13:26:
[...]

Ik heb mijn Plus sinds afgelopen dinsdag en ontdekte dit gisteren (vrijdag). Het is dan ook echt minimaal, maar als je op de linker bovenhoek drukt, zie je het display heel ietsje inveren.
Bizar, ik heb nog eens héél kritisch gekeken, maar bij zit er echt totaal geen beweging in. In eerste instantie dacht ik van wel, maar toen lag hij vlak op de tafel en door de uitstekende camera ging hij natuurlijk zakken 8)7. Ik heb de mijne op donderdag ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ik krijg met mijn 6 plus op 8.1.3 een hoop blanco schermen op de tweakers website "can't load due to lost internet connection" zegt ie (ongeveer).
1 maal vorige klikken helpt vaak.
Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nope. Is hier allemaal flitsend snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het kwaad om mijn iPhone 6 te gebruiken terwijl hij oplaadt? Zal de levensduur van de batterij hierdoor achteruit gaan? Ik gebruik de standaard meegeleverde Apple lader en er zit een Apple leather case rond. Bij mijn S3 lette ik niet op omdat ik er zo een nieuwe batterij in kon proppen, maar met deze sealed batterij wil ik toch zeker ervoor zorgen dat ik geen miserie krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:03

Rico

Wie dit leest is gek....

Als ik bij mijn 6 op het scherm duw ter hoogte van de volume knoppen dan klikt hij erin.
Laat ik hem los dan komt het scherm ietsje omhoog.
Is al vanaf het begin zo. Misschien toch maar eens langs een apple store om te vragen of dat normaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Verwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 21:36:
Kan het kwaad om mijn iPhone 6 te gebruiken terwijl hij oplaadt? Zal de levensduur van de batterij hierdoor achteruit gaan? Ik gebruik de standaard meegeleverde Apple lader en er zit een Apple leather case rond. Bij mijn S3 lette ik niet op omdat ik er zo een nieuwe batterij in kon proppen, maar met deze sealed batterij wil ik toch zeker ervoor zorgen dat ik geen miserie krijg.
Nee maakt niet uit. Je kunt heel ingewikkeld gaan doen over hoe je wel of niet een Li-ion accu moet behandelen, maar die paar procent die je in x aantal jaar daarmee wint (of juist niet) is absoluut verwaarloosbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:29
jelle. schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 22:15:
[...]

Nee maakt niet uit. Je kunt heel ingewikkeld gaan doen over hoe je wel of niet een Li-ion accu moet behandelen, maar die paar procent die je in x aantal jaar daarmee wint (of juist niet) is absoluut verwaarloosbaar.
En je mag er van uit gaan dat de controller die aan de batterij al genoeg truucjes toepast zodat de batterij een zo lang mogelijk leven beschoren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-09 17:28
Na lange tijd ben ik eindelijk overgestapt van een iPhone 4 naar iPhone 6. Ik vraag me alleen af wat een fijne telefoonhouder is voor in de auto. Een vriend zei dat een universele telefoonhouder van de action fijn was, maar helaas uit het assortiment op dit moment. Daarom een die jullie aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Er is nu een paar keer iets vreemds voorgevallen bij mijn 6+.

Soms hoor ik geen notificatiegeluid meer en ook geen geluid wat hoort bij het vergrendelen van de iPhone.

Even een keer uit en aanzetten van het toestel of simpel de switch aan de zijkant uit en aanzetten werkt wel, maar toch.

Is dit een foutje in iOs? Ik heb de laatste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simlockvrij
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 05-06 22:22
freddyathlon schreef op zondag 01 maart 2015 @ 18:09:
Er is nu een paar keer iets vreemds voorgevallen bij mijn 6+.

Soms hoor ik geen notificatiegeluid meer en ook geen geluid wat hoort bij het vergrendelen van de iPhone.

Even een keer uit en aanzetten van het toestel of simpel de switch aan de zijkant uit en aanzetten werkt wel, maar toch.

Is dit een foutje in iOs? Ik heb de laatste versie.
je kan kijken of je het kan oplossen door hem een keer te herstellen en opnieuw je backup te installeren.
heb je ooit een jailbreak gehad i.c.m. deze backup? dan zouden dat sporen van en jailbreak kunnen zijn, die krijg je er niet meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-01-2022
Ik heb een abonnement bij Audible voor luisterboeken. Op mijn vorige GSM, een BlackBerry, was het een kwestie van slepen van m'n laptop naar m'n gekoppelde BB. Op m'n nieuwe GSM, een iPhone 6 lukt me dat niet. Ik heb geprobeerd het via ITunes voor elkaar te krijgen maar helaas. Iemand advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
hoefniks schreef op maandag 02 maart 2015 @ 09:57:
Ik heb een abonnement bij Audible voor luisterboeken. Op mijn vorige GSM, een BlackBerry, was het een kwestie van slepen van m'n laptop naar m'n gekoppelde BB. Op m'n nieuwe GSM, een iPhone 6 lukt me dat niet. Ik heb geprobeerd het via ITunes voor elkaar te krijgen maar helaas. Iemand advies?
Zelf geen ervaring daarmee, maar hier iets aan? https://discussions.apple.com/thread/5493893

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Sinds het weekend heb ik ook eindelijk een iphone 6, hiervoor een iphone 5 gehad. TouchID is wel een leuke toevoeging en de GSM is heerlijk snel. Nu heb ik Fingerkey geinstalleerd om m;n iMac ermee te unlocken.
Nu ben ik op zoek naar mee showcase apps/games om de kracht van de i6 te bekijken, ik heb Zen garden al gedownload, maar weten jullie nog meer leuke apps? :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Fietsbel schreef op maandag 02 maart 2015 @ 10:02:
.
Nu ben ik op zoek naar mee showcase apps/games om de kracht van de i6 te bekijken, ik heb Zen garden al gedownload, maar weten jullie nog meer leuke apps? :)
iOS metal api wil je dan eigenlijk showcasen

http://appleinsider.com/a...pples-metal-api-for-ios-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:51

hmr

:'( Dit weekend helaas mijn iPhone 6 plus laten vallen en nu is het glas aan de bovenkant gebroken. Daarnaast hoor ik niets meer door de speaker aan de bovenkant.

Iemand ervaring hiermee en/of goede tips waar ik dit kan laten herstellen. Ik hou ernstig rekening met de kosten hiervoor :(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Dank je wel, dat is precies wat ik zocht.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

hmr schreef op maandag 02 maart 2015 @ 15:00:
:'( Dit weekend helaas mijn iPhone 6 plus laten vallen en nu is het glas aan de bovenkant gebroken. Daarnaast hoor ik niets meer door de speaker aan de bovenkant.

Iemand ervaring hiermee en/of goede tips waar ik dit kan laten herstellen. Ik hou ernstig rekening met de kosten hiervoor :(
Ik geloof dat een originele vervanging van eigenaar verwisselt voor zo'n 190 euro, in geval van een iphone6 in elk geval... Het laten vervangen zit zo rond de 225-250 dacht ik. Voor de plus rekenen ze dacht ik ergens tussen de 100-150 euro meer. Erg zonde! Heb je al geprobeerd "eventueel" glas uit de speaker te halen en er met een plakband over de overige stukken vast te zetten? Zodoende kan je wellicht een tijd vooruit om een goede/betaalbare optie te vinden? Een dergelijke oplossing werkte ook bij mijn iPhone4 toen der tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-04-2024
Michielodc schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:44:
Na lange tijd ben ik eindelijk overgestapt van een iPhone 4 naar iPhone 6. Ik vraag me alleen af wat een fijne telefoonhouder is voor in de auto. Een vriend zei dat een universele telefoonhouder van de action fijn was, maar helaas uit het assortiment op dit moment. Daarom een die jullie aanraden?
ik heb deze sinds vorige week: http://fuzdesigns.com/products/everdock-go

Past in bekerhouder. Niet erg goedkoop en op zich stelt het niet veel meer voor dan een cilindervormig-dingetje met een universele clip om de lightning kabel in vast te pluggen. Is wel netjes en houdt de iPhone 6 heel stevig op z'n plaats. Inpluggen en weer uitpluggen gaat heel vlot met 1 hand (dus je moet de dock niet tegenhouden met andere hand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
renio schreef op maandag 02 maart 2015 @ 16:33:
[...]

ik heb deze sinds vorige week: http://fuzdesigns.com/products/everdock-go

Past in bekerhouder. Niet erg goedkoop en op zich stelt het niet veel meer voor dan een cilindervormig-dingetje met een universele clip om de lightning kabel in vast te pluggen. Is wel netjes en houdt de iPhone 6 heel stevig op z'n plaats. Inpluggen en weer uitpluggen gaat heel vlot met 1 hand (dus je moet de dock niet tegenhouden met andere hand).
Leuk dingetje, maar ik zoek meer iets dat ik op het dashboard/raam bevestig. Wil namelijk navigatie via iPhone laten zien. Daarnaast wil de iPhone zowel liggend als staand kunnen instellen. Had zelf al http://www.mediamarkt.nl/...69,861083.html?langId=-11 gezien en waarschijnlijk goed genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Edit: dubbele post 8)7

[ Voor 94% gewijzigd door Michielodc op 03-03-2015 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
hmr schreef op maandag 02 maart 2015 @ 15:00:

Als alleen het glas aan de voorkant vervangen moet worden, ben je €140 kwijt bij Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simlockvrij
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 05-06 22:22
geen idee, zomaar een hersenspinsel, in dropbox zetten en van daaruit openen?

@hmr, dat wordt een duur geintje, of door Apple laten maken met behoud van je garantie voor de jackpot, of voor een kleinere jackpot bij "een"reparateur laten maken en zonder garantie door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Tipje voor mensen met Tele2 als provider en die de hotspot willen gebruiken. Deze is default niet zichtbaar en de handleiding van tele2 en iphone vertellen niet exact hoe het moet.

Ga naar Instellingen--> Mobiel Netwerk --> Mobiel datanetwerk -->
Stel op alle plekken waar je het woord APN ziet (4 plekken), internet.tele2.nl in, zonder wachtwoord.
Ga terug naar de sectie Mobiel netwerk.
Onder de optie Mobiel datanetwerk verschijnt nu een item Persoonlijke Hotspot die eerst gaat zoeken en vervolgens "Uit" staat. Dan is het klaar
Ga terug naar Instellingen
De optie Persoonlijke Hotspot staat nu ook hier (onder Mobiel Netwerk).

Zie je de optie na het invullen nog steeds niet, doe dan even een restart van je phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-01-2022
Gelukt. Via iTunes, in het hoofdstuk audiobooks, toevoegen en dan het pad nalopen naar de directory op de HD waar het boek staat, toevoegen en synchroniseren. Na deze handeling kun je binnen iTunes ook op een tabblad komen waar je kunt aangeven dat je ook audiobooks met de synchronisatie wilt meenemen. Heel apart met name dit laatste maar goed, het werkt. Dank jullie wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Laatst online: 13-09 23:53
Vandaag mijn 2.4A stekker binnengekregen (iPad originele stekker) en wat een verademing!

Met de normale standaard 1A stekker heb ik mijn iPhon 6 Plus pas in ongeveer 3.5 - 4 uur volgeladen.
Met de iPad oplader is dat nu nog maar 2 uur en een kwartier!

Wat wel hetzelfde is het stukje van 90%-100%. Denk dat er een soort van beveiliging is? Duurt vrij lang (half uur voor 10%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:00
Pat-Juh schreef op maandag 02 maart 2015 @ 15:20:
[...]

Ik geloof dat een originele vervanging van eigenaar verwisselt voor zo'n 190 euro, in geval van een iphone6 in elk geval... Het laten vervangen zit zo rond de 225-250 dacht ik. Voor de plus rekenen ze dacht ik ergens tussen de 100-150 euro meer. Erg zonde! Heb je al geprobeerd "eventueel" glas uit de speaker te halen en er met een plakband over de overige stukken vast te zetten? Zodoende kan je wellicht een tijd vooruit om een goede/betaalbare optie te vinden? Een dergelijke oplossing werkte ook bij mijn iPhone4 toen der tijd.
Wat zit je nou uit je nek te lullen? Kijk gewoon op de website van Apple: https://support.apple.com...oduct=iphone&locale=nl_NL

Schermvervanging voor iPhone 6 is €121,10, voor 6+ €141,10. Overigens vreemd dat de 6 goedkoper is dan de 5/5c/5s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow die prijzen van de Samsung S6 zijn wel belachelijk hoog! Ookal heeft die mooie specs, de praktijk moet dit nog allemaal waarmaken... Ik kan namelijk genoeg nadelen opsommen van Android om die niet te kopen :D Ik wacht alvast op de Iphone 6S en hou het tot dan met mijn smartphone dat ik nu heb. Eens de 6S er is koop ik die meteen, zal rond september/oktober komen. Ik hoop alleen dat de prijzen niet zo hoog zullen liggen als die van de S6 nu want die zijn wel bangelijk hoog lijkt me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 12:29:
Wow die prijzen van de Samsung S6 zijn wel belachelijk hoog! Ookal heeft die mooie specs, de praktijk moet dit nog allemaal waarmaken... Ik kan namelijk genoeg nadelen opsommen van Android om die niet te kopen :D Ik wacht alvast op de Iphone 6S en hou het tot dan met mijn smartphone dat ik nu heb. Eens de 6S er is koop ik die meteen, zal rond september/oktober komen. Ik hoop alleen dat de prijzen niet zo hoog zullen liggen als die van de S6 nu want die zijn wel bangelijk hoog lijkt me!
Lijkt me dat je gewoon dezelfde prijzen als voor de 5S en 6 kunt verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 12:38:
[...]

Lijkt me dat je gewoon dezelfde prijzen als voor de 5S en 6 kunt verwachten.
Denk ik ook, daarom sla ik een generatie over :) Het blijven natuurlijk geruchten, maar geduld is een schone deugd en wordt meestal beloond. Dus we zien wel :) Ik kan dan alsnog de 6 kopen als de 6S niet voldoet aan de verwachtingen van de mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
Bats, vol op de onderkant en een barst in het scherm :(
Helaas naar de verzekering en 5-10 werkdagen kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

MarcoC schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 10:50:
[...]

Wat zit je nou uit je nek te lullen? Kijk gewoon op de website van Apple: https://support.apple.com...oduct=iphone&locale=nl_NL

Schermvervanging voor iPhone 6 is €121,10, voor 6+ €141,10. Overigens vreemd dat de 6 goedkoper is dan de 5/5c/5s.
Zo! U bent aardig. Niet echt de manier waarop we op GoT elkaar normaal corrigeren of aanvullen is mijn ervaring..

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
GerardVanAfoort schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 12:49:
[...]

Zo! U bent aardig. Niet echt de manier waarop we op GoT elkaar normaal corrigeren of aanvullen is mijn ervaring..
Dat doe ik omdat hij iemand die toch al baalt omdat z'n iPhone kapot is nog verder de put inhelpt door te stellen dat hij vele honderden euro's kwijt gaat zijn aan reparatie wat volkomen onjuist is. Als je zulke beweringen doet, Google dan even 5 seconden om je bewering te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 18:08

Trouble

Everything is awesome

Mijn 6 geeft soms een geluid, alsof er een melding is, maar ik krijg geen pop-up, geen boodschap in het Berichtvenster en het is ook geen whatsapp of sms. Hoe kan ik achterhalen waarom en door welke app dit geluid geproduceerd wordt? (Ik ben er ook nog niet achter wanneer het gebeurd, of het op hetzelfde tijdstip is, of n.a.v. een actie van mezelf).

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

MarcoC schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 10:50:
[...]

Mij werd wat anders verteld bij de locale reseller/servicepunt een tijdje terug. Afijn, fijn om te horen dat het minder is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
Trouble schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 13:30:
Mijn 6 geeft soms een geluid, alsof er een melding is, maar ik krijg geen pop-up, geen boodschap in het Berichtvenster en het is ook geen whatsapp of sms. Hoe kan ik achterhalen waarom en door welke app dit geluid geproduceerd wordt? (Ik ben er ook nog niet achter wanneer het gebeurd, of het op hetzelfde tijdstip is, of n.a.v. een actie van mezelf).
Heb dit ook, bij mij is dit de Twitter app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Trouble schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 13:30:
Staat NFC aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
NFC werkt alleen voor Apple Pay en dat hebben we nog niet in Europa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justinfailber
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
Net achtergekomen dat mijn iPhone 6 plus gebogen is..
Kijken wat ik kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:44

orf

Ik was €109 kwijt voor het vervangen van het scherm/glas (omschreven als display op de factuur) van mijn iPhone 6 bij de Apple Store in Den Haag. Viel me heel erg mee. Ik kon erop wachten, maar daar had ik geen zin in, dus ik heb 'm de volgende dag opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Justinfailber schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 22:17:
Net achtergekomen dat mijn iPhone 6 plus gebogen is..
Kijken wat ik kan doen.
Tsja, hoe is dat gebeurd dan?? Strakke broekzak? Gevallen?

Pagina: 1 ... 42 ... 55 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 6, niet over Android telefoons. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 6 Plus] Problemen met buigen
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.