Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:55
Redondo1982 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:58:
[...]

Een zeer achterhaalde gedachte. Sinds de komt van smartphones met grotere schermen wordt er minder gebruik gemaakt van tablets e.d. Het merendeel checkt even snel de laatste feiten en dan is een smartphone verdomde handig en handzaam.
Ik denk dat zijn opmerking ging over het gebruik van de telefoon in de auto of op de fiets....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:39
DwightKSchrute schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 09:00:
[...]

Ik denk dat zijn opmerking ging over het gebruik van de telefoon in de auto of op de fiets....
Dan heb ik het verkeerd begrepen.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
fynrd1 schreef op maandag 19 januari 2015 @ 23:21:
[...]

Naar mijn mening ook de momenten waarop je een telefoon niet behoort te gebruiken.
Daar ben ik het volkomen mee eens. Op de fiets gebruik ik m'n 6+ nooit, heb zelfs geen muziek op. Dat is levensgevaarlijk! En als mensen me willen bereiken wachten ze maar even.

[ Voor 7% gewijzigd door syltheboy op 20-01-2015 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:26
syltheboy schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 12:15:
[...]

Op de fiets gebruik ik m'n 6+ nooit, heb zelfs geen muziek op. Dat is levensgevaarlijk!
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 13:18
En hop, de spotlight search op mijn iPhone 6+ doet het opnieuw niet meer. Vervelend!!

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:14

fynrd1

Fooled by Randomness

Redondo1982 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:58:
[...]

Een zeer achterhaalde gedachte. Sinds de komt van smartphones met grotere schermen wordt er minder gebruik gemaakt van tablets e.d. Het merendeel checkt even snel de laatste feiten en dan is een smartphone verdomde handig en handzaam.
Op de fiets en in de auto? Ja het is idd heel erg achterhaald om je focus op het verkeer te houden.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:43

Roshnak

PSN: Roshgill

Ik krijg vandaag de Iphone 6 64GB binnen, maar nu ben ik bang dat ik hem nog niet kan gebruiken.
Ik kom namelijk van een Nexus 5 ( Microsim ) en de Iphone 6 heeft een Nanosim.

Microsim past zeker niet in de Nanosim Slot. Of kan ik deze zelf knippen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:47

vooghel

Cunning linguist

Roshnak schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:03:
Ik krijg vandaag de Iphone 6 64GB binnen, maar nu ben ik bang dat ik hem nog niet kan gebruiken.

Ja hoor dat kan, als je nauwkeurig knipt. Kijk hier hoe.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:39
fynrd1 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 15:30:
[...]

Op de fiets en in de auto? Ja het is idd heel erg achterhaald om je focus op het verkeer te houden.
Nou dat is tegenwoordig een tendens in het verkeer. Maar het is ook heel modern om niet een paar posts boven je te lezen en met die wetenschap dat je reactie totaal overbodig is.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-09 01:04
Roshnak schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 16:03:

Pas daarmee op he, knippen van mini naar micro sim gaat makkelijk, maar de kans dat de boel misgaat van micro naar nano is vrij groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:07

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Mizgala28 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 19:37:
[...]

Pas daarmee op he, knippen van mini naar micro sim gaat makkelijk, maar de kans dat de boel misgaat van micro naar nano is vrij groot.
En daarbij zijn ze ook dunner dus zul je de mini sim ook even met schuurpapier moeten behandelen wil je hem er in kunnen krijgen, maar ook daarmee ga je gemakkelijk te ver :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
CK3v1N schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 14:22:
En hop, de spotlight search op mijn iPhone 6+ doet het opnieuw niet meer. Vervelend!!
Heb ik ook heel vaak, net zoals een crash van safari bij horizontaal beeld . I6+ 64gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-09 19:23
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2015 @ 14:16:
Sinds kortje tijd last van een klik als ik over de home button ga (iPhone 6 uit oktober 2014), lijkt wel alsof er viezigheid o.i.d. onder zit. Heb een afspraak gemaakt bij de Genius Bar.

Is Apple nog steeds zo makkelijk met het geven/switchen van nieuwe toestellen (al dan niet refurbished)?
Mijn post niet gelezen? Staat 2 boven die van jou...zelfde probleem denk ik :)
Domus schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:31:
Wauw. Na alle misere met de iPhone 6 dan toch een behoorlijk lichtpuntje. Nadat ik constateerde dat de aan/uit knop al "lam" was, (hij klikte niet meer en ging steeds aan/uit in mijn broekzak) Apple gebeld:

- Op dinsdag Apple gebeld voor garantie
- Op woensdagochtend UPS voor de deur, iPhone opgehaald
- Op vrijdagochtend UPS voor de deur met een nieuwe iPhone

Chapeau. Nog geen 72 uur een garantiezaak volledig afwikkelen. Dus een tip; ga niet naar je telecomprovider voor garantie, maar ga gewoon direct naar Apple. Bij Vodafone gaven ze me drie weken :)

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:13
CK3v1N schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 14:22:
Is dit de 64 GB of 128 GB versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
SInds maandag ook een Iphone 6 na 5 jaar android, ik wou graag eens wat anders was android beetje zat.
Ik had vroeger al een Ipad 3 gehad weg gedaan een keer en sinds een jaar Ipad Air, dus ik dacht laat ik er een Iphone naast doen een beetje het zelfde.

Ik was nooit fanatiek met roms en alles heb 2 van mijn android toestellen geroot/customs roms en kernels enzo, maar was alle 2 de keren snel weer terug bij origineel wat mij beter beviel.
Ik moet zeggen ik was dan al met IOS bekend maar vind het prima werken, geen eindelozen instellingen menu, paar apps erop de dingen die erop staan werken ook prima.

De Toch ID vind ik ook echt geweldig even vinger erop en hoppa unlocked, als je nou eens moe ben of sloklje te veel op heb kan je dat al niet verkeerd doen.
Echt tot nu toe super blij mensen op android website zijden of ik ziek geworden was omdat ik nu Iphone heb, maar ik zij kan whatsappen/internetten/bellen het werkt toch waarom zou slecht moeten zijn dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
Mizgala28 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 19:37:
[...]

Toen ik naar de htc one m8 ging los gekocht had een xperia z kreeg gratis nieuwe sim, was naar Vodafone winkel gegaan gaven mij zo een nieuwe mee.
En denk dat andere providers dat nu ook wel doen, niet knippen gewoon nieuewe halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-09 21:40
Bij T-Mobile moet je er gewoon voor betalen. Als je een nieuwe sim via de website bestelt kost het 5 euro.

In de T-Mobile shop is het overigens nog duurder, maar kan je hem wel gelijk gebruiken.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Domus schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 10:41:
[...]

Mijn post niet gelezen? Staat 2 boven die van jou...zelfde probleem denk ik :)

[...]
Bij mij is hij niet echt lam, maar het ene moment zit er een klik (beetje stroef) in en het andere moment weer niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PersianBoy
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-01-2022
Morgen toch maar daar genius bar Amsterdam voor een mijn home button. Ik hoor een vreemde click als ik er soms op druk, lees dat het niet goed kan zijn. Ben benieuwd wat ze erover zeggen (iPhone zit nog in de zichttermijn periode)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PersianBoy schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:38:
Morgen toch maar daar genius bar Amsterdam voor een mijn home button. Ik hoor een vreemde click als ik er soms op druk, lees dat het niet goed kan zijn. Ben benieuwd wat ze erover zeggen (iPhone zit nog in de zichttermijn periode)
Ik ga vanavond, laat even weten wat het is geworden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:49

RnB

Ik heb sinds kort door dat mijn iPhone uit het niets op licht zonder dat er notificaties binnenkomen. Ik had dit sporadisch ook met mijn 5S, maar toen had ik ook al geen idee waardoor dit komt.

Hebben meer mensen last van dit fenomeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Carlos0_0 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 16:12:
[...]

Toen ik naar de htc one m8 ging los gekocht had een xperia z kreeg gratis nieuwe sim, was naar Vodafone winkel gegaan gaven mij zo een nieuwe mee.
En denk dat andere providers dat nu ook wel doen, niet knippen gewoon nieuewe halen.
Heb je geluk gehad, Toen ik dat deed een jaartje terug moest ik 13 euro ofzo betalen.....

Ik krijg morgen mijn nieuwe iphone 6. De 1e was krom na minder dan 24 uur gebruik..... Maar ze hadden niks op voorraad en zou lang moeten wachten op een nieuwe. Toevallig zag ik vandaag dat alleen de 64 gb Zilver op voorraad was en gevraagd of ik deze kon krijgen ipv de 16 gb die ik bij mijn abonnement had afgesloten, natuurlijk met bijbetaling van het verschil. Gelijk in een uurtje geregeld door Coolblue, krijg hem morgen geleverd! :D Top service.

[ Voor 33% gewijzigd door Valinor op 22-01-2015 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Proximity sensor op mijn plus.. drives me nuts. Bel niet veel, maar vaak als ik bel blijft scherm aan. Meer mensen die daar last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PersianBoy
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-01-2022
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:03:
[...]

Ik ga vanavond, laat even weten wat het is geworden ;)
Helemaal niks! Ze zeiden als ik het toestel daar gekocht had kreeg ik een gloednieuwe. Aangezien ik hem bij de T-mobile had gekocht en konden zei helaas niks andere doen dan een geheel nieuw scherm

Later T-Mobile gebeld... ''Meneer de 8 dagen zijn verstreken kan niks voor u doen'' behalve toestel terug sturen en nieuw abo nemen. Dat wil ik niet aangezien ik dan mijn korting verlies die ik heb gekregen bij de ''winteractie''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderH_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-09 20:12
Hoe zit het eigenlijk met de garantie indien je een iPhone overneemt?

Ik kan een sealed iPhone 6 krijgen voor een iets betere prijs. Gaat de garantie dan pas van start op het moment dat ik hem online registreer?

[ Voor 12% gewijzigd door SanderH_ op 23-01-2015 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulliee
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
SanderH_ schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 13:57:

Ik kan een sealed iPhone 6 krijgen voor een iets betere prijs. Gaat de garantie dan pas van start op het moment dat ik hem online registreer?
Garantie geldt vanaf de aankoopdatum. Of je hem daarna in de doos laat zitten, maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 21:56

DyStiC

'Atta way, baby!

Nee, aankoopdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor

Let wel op dat als het toestel niet bij Apple gekocht is, je zonder bon maar 1 jaar garantie hebt via Apple zelf.
Het 2e jaar stuurt Apple je door naar de verkoper en dan heb je dus wel een aankoopbon nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderH_
D2FValinor schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 16:07:
[...]

Let wel op dat als het toestel niet bij Apple gekocht is, je zonder bon maar 1 jaar garantie hebt via Apple zelf.
Het 2e jaar stuurt Apple je door naar de verkoper en dan heb je dus wel een aankoopbon nodig.
Dus 2ehands (zelfs sealed) = in het beste geval 1 jaar
Via Apple-site of fysieke winkel = 2 jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
SanderH_ schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 16:11:
[...]

Bij een 2e hands toestel kun je aan de verkoper toch ook laten weten dat je de aankoopbon er bij wilt?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
SanderH_ schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 16:11:
[...]

Yep:
Apple kijkt naar het serienummer. Als het toestel bij Apple zelf is gekocht via de site of winkel dan heb je gewoon 2 jaar garantie bij ze.

Als het toestel ergens anders is gekocht heb je 1 jaar garantie bij Apple zelf en het 2e jaar bij de winkel waar het gekocht is.
Heb je dus geen bon dan kan je het 1e jaar terecht bij Apple voor de garantie, maar het 2e jaar dus nergens omdat je geen bon hebt.
Sealed en zonder bon is dus ook maar 1 jaar garantie (tenzij het dus bij Apple zelf is aangeschaft door de verkoper)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blem
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 10:44
Ik ben sinds gister in het bezit van een iPhone 6 na drie jaar een iPhone 4S te hebben gehad.
Nou ondervind ik een probleem wat behoorlijk irritant is, namelijk dat mijn WiFi verbinding tergend traag is. Kan onderhand beter 4G gebruiken, maar dan is mijn databundel er zo doorheen.
Ik heb wat gezocht op google en lees dat er meer mensen zijn met het probleem, zij adviseren om je netwerkinstelling te resetten of de WiFi functie bij locatievoorzieningen uit te zetten. Dit beide zonder resultaat bij mij.

Zijn er meer mensen met dit probleem? Wat hebben jullie er aan gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 21:16

LoneWolf

Just a Byte

Had het ook , na de netwerk reset geen problemen meer gehad. Helaas moet je dan wel op elk wifi netwerk weer opnieuw aanmelden.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 19:05:
[...]

Bij mij is hij niet echt lam, maar het ene moment zit er een klik (beetje stroef) in en het andere moment weer niet :/
Klopt, exact zelfs. En voor 900 euro accepteer ik dat niet. En Apple was het daar dus mee eens. Gewoon support bellen, slikken dat je 2-3 dagen zonder moet doen en omruilen die hap.

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
Domus schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 00:50:
[...]

Klopt, exact zelfs. En voor 900 euro accepteer ik dat niet. En Apple was het daar dus mee eens. Gewoon support bellen, slikken dat je 2-3 dagen zonder moet doen en omruilen die hap.
Inderdaad, voor het bedrag wat je moet neerleggen verwacht je perfectie. Zelf heb ik dit ook, en ben ondertussen 4 iPhone 6 toestellen verder en heb nu een redelijk mooi scherm. Voorheen nooit echt problemen gehad met Apple, op een dood pixeltje na dan.

[ Voor 44% gewijzigd door Richie B op 24-01-2015 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-07-2024
7x een nieuwe iPhone aanvragen/ruilen? Dan spoor je echt niet. Natuurlijk mag je hoge eisen hebben aan zo'n duur product, maar dit is echt belachelijk. Zo vraag je er mijn inziens om als klant geweigerd te worden om nog producten te bestellen bij Apple. Als ik hoofd sales zou zijn bij Apple en ik zou een 3e aanvraag krijgen voor zoiets dan zou ik het geld terug geven en nooit meer een nieuwe leveren. Eigenlijk vind ik zelfs dat je dat zelf zou moeten doen. Je geld terug vragen en koop lekker een note 4 of een galaxy 6 in april!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
opa_paul schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 19:03:
7x een nieuwe iPhone aanvragen/ruilen? Dan spoor je echt niet. Natuurlijk mag je hoge eisen hebben aan zo'n duur product, maar dit is echt belachelijk. Zo vraag je er mijn inziens om als klant geweigerd te worden om nog producten te bestellen bij Apple. Als ik hoofd sales zou zijn bij Apple en ik zou een 3e aanvraag krijgen voor zoiets dan zou ik het geld terug geven en nooit meer een nieuwe leveren. Eigenlijk vind ik zelfs dat je dat zelf zou moeten doen. Je geld terug vragen en koop lekker een note 4 of een galaxy 6 in april!
Nou is 7x keer erg veel, maar ik zal het zo zeggen, iPad Air thuis, iPhone 5S en 6 bij kennissen en de iPod Touch (5th gen) hebben bij de mensen die ik ken allemaal gele waas.

Maar dan heb je een andere groep mensen die gewoon witte scherm heeft, ja 7x is overdreven maar dan mag Apple beter z'n best doen hoor, hun vragen minimaal 699 euro voor, doe dan beter je best met de componenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
opa_paul schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 19:03:
Het is 4 keer, vertikte mezelf ;) Begrijp jou reactie idd, 7 keer zou bizar zijn. Hoewel ik 4 keer ook al teveel vondt, zoals ik eerder zei heb ik in het verleden nooit echt problemen gehad met Apple toestellen. Maar goed je heb gewoon je garantie.

goed weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubbelposten is niet de bedoeling. Daarbij graag in het juiste topic posten :)

[ Voor 173% gewijzigd door Hoedje op 25-01-2015 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

D2FValinor schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 16:17:
[...]

Yep:
Apple kijkt naar het serienummer. Als het toestel bij Apple zelf is gekocht via de site of winkel dan heb je gewoon 2 jaar garantie bij ze.

Als het toestel ergens anders is gekocht heb je 1 jaar garantie bij Apple zelf en het 2e jaar bij de winkel waar het gekocht is.
Heb je dus geen bon dan kan je het 1e jaar terecht bij Apple voor de garantie, maar het 2e jaar dus nergens omdat je geen bon hebt.
Sealed en zonder bon is dus ook maar 1 jaar garantie (tenzij het dus bij Apple zelf is aangeschaft door de verkoper)
Dat laatste klopt niet. Ook al komt ie van Apple vandaan heb je nog altijd de bon nodig om na het eerste jaar je garantie te krijgen. Ik heb al meerdere keren meegemaakt dat ze hier heel streng mee waren. Zij kunnen zo in hun computers zien dat die telefoon bij hun vandaan komt. Maar ze willen hem toch ook nog even van jou zien. (scheelt ze namelijk veel geld als de klant z'n zaakjes niet op orde heeft)
Mizgala28 schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 20:24:
[...]
Maar dan heb je een andere groep mensen die gewoon witte scherm heeft,
Volgens mij is er gewoon een groep die een beetje geel ziet :p.
Ik heb zelden iemand gehoord die last had van een geel scherm, waarbij ze na 5 omruil acties niet telkens net toevallig elke keer weer een geel scherm hadden.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
fsfikke schreef op zondag 25 januari 2015 @ 15:27:
[...]

Volgens mij is er gewoon een groep die een beetje geel ziet :p.
Ik heb zelden iemand gehoord die last had van een geel scherm, waarbij ze na 5 omruil acties niet telkens net toevallig elke keer weer een geel scherm hadden.
Hoewel dat de boel logischer zou maken, dan zou ik dus ook altijd gele schermen zien en niet beide.

Het is niet alleen bij de iPhone zo, ik zie het ook vaak bij de OnePlus One.

Echter de OnePlus One kost 299 euro voor de duurste model, iPhone kost 699 euro voor de goedkoopste dus voor die prijs verwacht je meer en is dat ook meer terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

Gisteren m'n goede trouwe iPhone 4 dan uiteindelijk omgeruild voor een iPhone 6 (64 bij gebrek aan 32).
Wat een zaligheid zeg, ik merk nu eigenlijk maar pas hoe traag de 4 was geworden ^^.

Edit: Iemand al eens van die glazen screen protector geprobeerd in combinatie met een case? Vraag me af of dat wel samen gaat... Beetje bang dat de rand van de case die over het scherm komt de cover er af gaat duwen.

[ Voor 36% gewijzigd door Sorki op 26-01-2015 10:41 ]

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-04-2024
Dit weekend dan toch maar eens voor iPhone gekozen, met de insteek van: na 8 jaar Android mag er wel eens verandering zijn... dus ben momenteel in overgangsfase (lees: shock en beetje ergernissen door de niet-customiseerbaarheid.. ondanks reeds ipad 2 in huis te hebben).

Wat betreft het iPhone toestel zelf: zeer puik toestel maar voor die ruim 800 euro slechts 1 detail waar ik beetje over struikel: nogal scherpe randjes aan de hoofdtelefoonaansluiting en aan de lighting-connector onderaan... heb de gewoonte om net op die plaats mijn pink te houden (zodat de telefoon op m'n pink rust) en dat is nogal scherp vind ik.
Zou dit een minimalistisch afwerkingsfoutje zijn of is dat bij alle iPhone 6en zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
renio schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:10:
Dit weekend dan toch maar eens voor iPhone gekozen, met de insteek van: na 8 jaar Android mag er wel eens verandering zijn... dus ben momenteel in overgangsfase (lees: shock en beetje ergernissen door de niet-customiseerbaarheid.. ondanks reeds ipad 2 in huis te hebben).
Ik ben ook overgestapt na een trouwe android fan van het eerste uur. Het was erg wennen inderdaad en heb een paar keer op het punt gestaan om een LG G3 te halen, maar toch merk ik dat het allemaal zo fijn werkt en nooit vastloopt, of traag wordt, dat ik erg blij ben met het de switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-01-2022
Sorki schreef op zondag 25 januari 2015 @ 21:52:
Gisteren m'n goede trouwe iPhone 4 dan uiteindelijk omgeruild voor een iPhone 6 (64 bij gebrek aan 32).
Wat een zaligheid zeg, ik merk nu eigenlijk maar pas hoe traag de 4 was geworden ^^.

Edit: Iemand al eens van die glazen screen protector geprobeerd in combinatie met een case? Vraag me af of dat wel samen gaat... Beetje bang dat de rand van de case die over het scherm komt de cover er af gaat duwen.
Heb een Otterbox om mijn 6Plus en en glass shield, werkt als een speer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Standaard plastic screen protector uit de Otterbox Defender gedrukt en een Alpha Glass erop gedaan, werkt perfect. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Domus schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 00:50:
[...]

Ik heb Express Replacement aangevraagd, krijg dan morgen of overmogen een nieuwe iPhone 6 en de oude terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:19

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2015 @ 13:53:
[...]

Ik heb Express Replacement aangevraagd, krijg dan morgen of overmogen een nieuwe iPhone 6 en de oude terugsturen.
Kost wel 30 euro toch? En je moet een CC hebben omdat ze er één als "borg" registreren op je kaart totdat de andere retour is.

[ Voor 16% gewijzigd door JB op 26-01-2015 14:10 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JB schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:09:
[...]

Kost wel 30 euro toch? En je moet een CC hebben omdat ze er één als "borg" registreren op je kaart totdat de andere retour is.
Ja dat klopt, maar voor €29 een nieuw toestel zag ik meer zitten dan een reparatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:13:
[...]

Ja dat klopt, maar voor €29 een nieuw toestel zag ik meer zitten dan een reparatie ;)
Je krijgt geen nieuw toestel ;) Enige verschil is dat je niet zonder iPhone zit.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JB schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:14:
[...]

Je krijgt geen nieuw toestel ;) Enige verschil is dat je niet zonder iPhone zit.
Wat ik heb begrepen is dat ik een vervangend toestel krijg (al dan niet refurbished), had ook aangegeven dat een kennis hetzelfde probleem had en zo ook een nieuwe/refurbished iPhone kreeg.

Of heb ik het verkeerd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:20:
[...]

Wat ik heb begrepen is dat ik een vervangend toestel krijg (al dan niet refurbished), had ook aangegeven dat een kennis hetzelfde probleem had en zo ook een nieuwe/refurbished iPhone kreeg.

Of heb ik het verkeerd 8)7
Je hebt het goed, je krijgt een refurbished, maar dat is geen nieuwe :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JB schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:21:
[...]

Je hebt het goed, je krijgt een refurbished, maar dat is geen nieuwe :)
Ja oké, maar die zijn van buitenaf niet te onderscheiden van een nieuwe toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-09 10:33
Sinds enige tijd geeft de iPhone aan dat hij vol zit. Echter bij instellingen zijn alle applicaties, muziek, berichten, foto's etc bij elkaar opgeteld slechts 5,6GB, er staan nog geen 300 foto's op de telefoon en muziek is er helemaal niet. Het aantal apps is minimaal en dat kan ook niet anders met 5,6GB in gebruik.

iCloud geeft geen rare meldingen, ook daar is nog genoeg ruimte.

Heeft er iemand een idee in welke richting ik moet kijken, want apps starten niet meer op en het wordt nu echt vervelend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
funkeey schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:36:
Sinds enige tijd geeft de iPhone aan dat hij vol zit. Echter bij instellingen zijn alle applicaties, muziek, berichten, foto's etc bij elkaar opgeteld slechts 5,6GB, er staan nog geen 300 foto's op de telefoon en muziek is er helemaal niet. Het aantal apps is minimaal en dat kan ook niet anders met 5,6GB in gebruik.

iCloud geeft geen rare meldingen, ook daar is nog genoeg ruimte.

Heeft er iemand een idee in welke richting ik moet kijken, want apps starten niet meer op en het wordt nu echt vervelend!
Kijk eens in je Photos app, onder 'Recently Deleted'. Staan daar nog foto's tussen?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Morgen krijg ik, na 2 jaar Android op mijn HTC One M7, eindelijk weer een iPhone 6.

Ben een beetje klaar met 100 notificaties en waarschuwingen wegvegen elke ochtend dat ik wakker wordt.

Personalisatie van homescreen heb ik altijd al onzin gevonden. Je huis maak je eigen, niet je telefoon.....

Kun je nou wel al eens fatsoenlijk porno kijken op een iPhone?

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msi92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:03
http://www.nujij.nl/tech-...an-android.28432039.lynkx

Leef je uit :p

[ Voor 8% gewijzigd door Msi92 op 26-01-2015 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
Chester schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:38:
[...]

Kijk eens in je Photos app, onder 'Recently Deleted'. Staan daar nog foto's tussen?
Nee, die zijn ook verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
funkeey schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:09:
[...]

Nee, die zijn ook verwijderd.
Staat hier misschien iets nuttigs tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-08 08:20
Hoe maken jullie die lightning connector schoon? Mijne zit vol met stof.. niet bepaald handig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
Hoiz schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:01:
Hoe maken jullie die lightning connector schoon? Mijne zit vol met stof.. niet bepaald handig..
Bij de Applestore. Als zij het doen is er niets aan de hand, als je het zelf doet en je beschadigd iets heb je geen garantie meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
Chester schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:51:
[...]

Staat hier misschien iets nuttigs tussen?
Ik ga het bekijken. Kom hier nog op terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 16:41

BioHazard

*\o/*

Hoiz schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:01:
Voorzichtig met de simeject tool. Al met een groot aantal iPhones met succes gedaan, zonder schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-08 08:20
funkeey schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:02:
[...]

Bij de Applestore. Als zij het doen is er niets aan de hand, als je het zelf doet en je beschadigd iets heb je geen garantie meer.
Helaas is 110km reizen voor misschien een gram stof wel iets teveel voor mijn doen. Ik ga wel even proberen met de eject tool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik had ook last van een slechte connector door stof en vuil. Ik was toen toevallig in Amsterdam een keer, en heb het daar (Apple Store) schoon laten maken. Kostte niets. Moest wel een kwartier wachten tot ik aan de beurt was, dat wel.

Als je het heel voorzichtig doet met een ultrazacht borsteltje zal het ook wel lukken misschien. Lijkt mij geen rocket science.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Ik zou 't niet met de sim eject tool doen. Als je iets kortsluit ben je verder van huis. Gewoon een houten tandenstoker of sateprikker gebruiken.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn iPhone 6 die ik nu een maand heb is gebogen :( . Links boven bij de volume knoppen. Ik ben bij de T-Mobile shop geweest(daar heb ik m gekocht), moest zelf met apple contact opnemen. Ook dat heb ik gedaan en krijg gewoon heel leuk en aardig te horen dat het niet onder garantie valt. De iPhone 6 is gewoon goedkope troep! Dit kreeg ik ook ter bevestiging te horen van de apple medewerker. Hebben jullie het eerder gehoord, met andere mensen en wat hebben zij gedaan?

Want een toestel kan ik natuurlijk niet precies daar zelf buigen. En Apple zegt gewoon tegen mij.. eigen schuld.

Foto's van een deel van de gesprek. En de ''topkwaliteit, topprijs toptoestel'' iphone 6.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/W2v0KWm.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
@hierboven, dr iPhone 6 voelt ook fragieler aan dan de 5S, ik heb zelf als laatste de 4 gehad en hoewel die een glazen achterkant heeft voelt het stevig aan, zo ook de 5(S).

En niet in de broekzak bewaren, wtf?! Waar moet hij dan?

Pff, deze Apple medewerker is dommer dan een pot mayonaise dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 12:45

jasjenl

Liab A Tymo

Een telefoon die niet gemaakt is om in een broekzak te stoppen.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 10:45

Ursamajor

Astrofotograaf

Het is ook eigenlijk geen telefoon meer, maar dat terzijde. Maar wat verwacht je eerlijk van een materiaal als de iPhone 6? Als het geen iPhone was geweest maar iets anders, had het net zo snel gebogen.
Ze hebben inderdaad een behoorlijk kwetsbare smartphone gemaakt, en vragen er ook een hoop geld voor.
Wat dat betreft. Plastic fantastic!

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ötzi
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-09 23:31

ötzi

eclecticus

Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 17:13:
Mijn iPhone 6 die ik nu een maand heb is gebogen :( . Links boven bij de volume knoppen. Ik ben bij de T-Mobile shop geweest(daar heb ik m gekocht), moest zelf met apple contact opnemen. Ook dat heb ik gedaan en krijg gewoon heel leuk en aardig te horen dat het niet onder garantie valt. De iPhone 6 is gewoon goedkope troep! Dit kreeg ik ook ter bevestiging te horen van de apple medewerker. Hebben jullie het eerder gehoord, met andere mensen en wat hebben zij gedaan?

Want een toestel kan ik natuurlijk niet precies daar zelf buigen. En Apple zegt gewoon tegen mij.. eigen schuld.

Foto's van een deel van de gesprek. En de ''topkwaliteit, topprijs toptoestel'' iphone 6.

[afbeelding]
Zou gewoon rechtsbijstand inschakelen, sowieso ligt de bewijsplicht bij de vekopende partij om te bewijzen dat er niet voorzichtig mee om is gegaan.
En gebruik het gesprek indien nodig, een telefoon die je niet in je broekzak kan doen...pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Ursamajor schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 18:37:
Het is ook eigenlijk geen telefoon meer, maar dat terzijde. Maar wat verwacht je eerlijk van een materiaal als de iPhone 6? Als het geen iPhone was geweest maar iets anders, had het net zo snel gebogen.
Ze hebben inderdaad een behoorlijk kwetsbare smartphone gemaakt, en vragen er ook een hoop geld voor.
Wat dat betreft. Plastic fantastic!
Het ligt niet alleen aan het materiaal, ook aan het ontwerp.

Zo waren de vorige iPhones uit 3 delen, nu 2 (scherm en rest van de body).

In de oudere iphone waren de zijkanten sterker erdoor en was het aluminium dikker.

Er is echter niks mis met het unibody ontwerp als je het goed doet, HTC One (M7 en M8) hebben ook Unibody dat net iets anders ontworpen is en daardoor ook steviger, om maar te zwijgen over dikkere aluminium, het kan wel maar Apple heeft dit zwaar verpest.

Waarom? Omdat hun perce dat achterlijke "steeds dunner" maken hanteren, ik vind andere telefoons van 8 of 7mm nou niet vreselijk veel dikker, maar die ene mm kan net de boel steviger maken.

[ Voor 9% gewijzigd door Mizgala28 op 27-01-2015 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chntl321
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-07-2023
Sorry hoor, maar als ik soms zie hoe sommige mensen een telefoon in hun zakken hebben zitten, dan is dat vragen om problemen. Ik doe mijn Iphone 6 nooit in mijn broekzak, omdat het simpelweg niet past. Heb dus ook geen problemen met buigen.. Ik draag trouwens geen enkele gsm in mijn broekzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 10:45

Ursamajor

Astrofotograaf

Idd, van mij hieft een telefoon ook niet dunner. Als ik mijn Note2 net hoesje meet, is ie 15mm dik. Ik vind het erg fijn en moet gewoon weer wennen aan de dunte als ie uit de hoes is.
Ik vind het een slechte trend dat fabrikanten steeds dunnere fragielere apparaten maken voor vaak rond de 700 euro. Dat is en blijft een hoop geld.
Zelf zou ik geen metaal of glas als materiaal willen, puur om de bestendigheid.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Chntl321 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 19:40:
Sorry hoor, maar als ik soms zie hoe sommige mensen een telefoon in hun zakken hebben zitten, dan is dat vragen om problemen. Ik doe mijn Iphone 6 nooit in mijn broekzak, omdat het simpelweg niet past. Heb dus ook geen problemen met buigen.. Ik draag trouwens geen enkele gsm in mijn broekzak.
Ik grappig genoeg wel (grappig genoeg, meeste meiden dragen telefoon in hun tas).

Echter ik koop altijd een compacte smartphone en dat is de iPhone 6 niet.
Ursamajor schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 19:46:
Idd, van mij hieft een telefoon ook niet dunner. Als ik mijn Note2 net hoesje meet, is ie 15mm dik. Ik vind het erg fijn en moet gewoon weer wennen aan de dunte als ie uit de hoes is.
Ik vind het een slechte trend dat fabrikanten steeds dunnere fragielere apparaten maken voor vaak rond de 700 euro. Dat is en blijft een hoop geld.
Zelf zou ik geen metaal of glas als materiaal willen, puur om de bestendigheid.
Mee eens, mijn telefoon is gewoon plastic met glas (achterkant helaas) en ook hier een hoesje omheen.

En trouwens als je ziet hoe lang de iphone nu meegaat op 1 accu lading terwijl die zo dun is, stel je voor als die dikker was, heb je 3 vliegen in 1 klap, stevigere toestel, meer accu duur en tevreden klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herian10
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 14:13
misschien ideetje kassa of radar eens een belletje of email misschien een beetje aandacht via de media.
volgens mij is t-mobile de verkopende partij die moeten je garantie behandelen
http://consumentenjurist....ogen:-dit-zijn-uw-rechten
http://forum.iculture.nl/...6-plus-begint-buigen.html

[ Voor 62% gewijzigd door herian10 op 28-01-2015 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Als ik dat zo lees ga ik nog meer twijfelen of ik de 5S moet vervangen. Ik investeer graag zodat ik weer een nieuw model heb maar de iPhone 6 kan me niet bekoren tot nu toe :(

Ik draag mijn 5S ook altijd in de broekzak, als dat al niet kan met de iPhone 6... Nu weet ik niet hoe voorzicht mensen zijn, maar op mijn iPhone zit geen enkele kras omdat ik daar echt alergisch voor ben. Zit altijd in een leren hoes van Sena. Mocht dit met "normaal" gebruik al gebeuren :/

De grootte staat me ook niet aan, maar de vraag of er een kleinere (mini) gaat komen blijft tot nu toe onbeantwoord. Dan kun je zeggen, man zeik niet en wacht tot september, wellicht komt er dan wel een mini maar ik schuif de telefoon steeds door zodat ze qua waarde nog interessant zijn in de verkoop.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09 22:49

Nitai

Live the life you love.

JB schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 08:44:
Als ik dat zo lees ga ik nog meer twijfelen of ik de 5S moet vervangen. Ik investeer graag zodat ik weer een nieuw model heb maar de iPhone 6 kan me niet bekoren tot nu toe :(

Ik draag mijn 5S ook altijd in de broekzak, als dat al niet kan met de iPhone 6... Nu weet ik niet hoe voorzicht mensen zijn, maar op mijn iPhone zit geen enkele kras omdat ik daar echt alergisch voor ben. Zit altijd in een leren hoes van Sena. Mocht dit met "normaal" gebruik al gebeuren :/

De grootte staat me ook niet aan, maar de vraag of er een kleinere (mini) gaat komen blijft tot nu toe onbeantwoord. Dan kun je zeggen, man zeik niet en wacht tot september, wellicht komt er dan wel een mini maar ik schuif de telefoon steeds door zodat ze qua waarde nog interessant zijn in de verkoop.
Anders bij de 'buren' kijken en een Android of Windows Phone aanschaffen? Dan haal je er nog iets uit en kun je later altijd weer terug.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Nitai schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:51:
[...]

Anders bij de 'buren' kijken en een Android of Windows Phone aanschaffen? Dan haal je er nog iets uit en kun je later altijd weer terug.
Hoe bedoel je dit?

Voor mij is het sowieso niet handig om "bij de buren" te kijken. Al mijn aankopen enz heb ik al jaren bij Apple. Verder gebruikt de vrouw ook alles van Apple (calendar sync, facetime met zoontje enz).

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09 22:49

Nitai

Live the life you love.

JB schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:56:
[...]

Hoe bedoel je dit?

Voor mij is het sowieso niet handig om "bij de buren" te kijken. Al mijn aankopen enz heb ik al jaren bij Apple. Verder gebruikt de vrouw ook alles van Apple (calendar sync, facetime met zoontje enz).
Snap ik, maar je dilemma is dat je wel wilt overstappen, maar geen passend toestel kunt vinden bij Apple. Tegelijkertijd wil je je 5s verkopen om de restwaarde te benutten. Formfactor is het belangrijkst voor je uit bovenstaand verhaal. Vandaar mijn opmerking.

Als het ecosysteem en de apps belangrijk voor jou en je gezin zijn, dan moet je zelf de afweging maken.
Eventueel kan je de 5s ook verkopen en een 5c of 5 op de kop tikken voor weinig. Kun je altijd als backup device gebruiken en in the meantime gebruiken om tot september te overbruggen.

Zelf heb ik een 6 Plus, een One Plus One zakelijk en een 5 als backup. M'n 5s heb ik doorgeschoven naar mijn vrouw, haar 5 heb ik als backup toestel.

[ Voor 3% gewijzigd door Nitai op 28-01-2015 10:29 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Nitai schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 10:28:
[...]

Snap ik, maar je dilemma is dat je wel wilt overstappen, maar geen passend toestel kunt vinden bij Apple. Tegelijkertijd wil je je 5s verkopen om de restwaarde te benutten. Formfactor is het belangrijkst voor je uit bovenstaand verhaal. Vandaar mijn opmerking.

Als het ecosysteem en de apps belangrijk voor jou en je gezin zijn, dan moet je zelf de afweging maken.
Eventueel kan je de 5s ook verkopen en een 5c of 5 op de kop tikken voor weinig. Kun je altijd als backup device gebruiken en in the meantime gebruiken om tot september te overbruggen.

Zelf heb ik een 6 Plus, een One Plus One zakelijk en een 5 als backup. M'n 5s heb ik doorgeschoven naar mijn vrouw, haar 5 heb ik als backup toestel.
Precies zo doe ik het ook :) De 5s gaat naar mijn vrouw en de 5 van haar in de verkoop.

Kom er zojuist wel achter dat wanneer je 2x tikt op de homebutton de icoontjes naar beneden komen. Dit is/was mijn grootste dilemma omdat ik bang ben dat de telefoon valt bij het moeten bedienen links bovenaan (rechtshandig). Dit hebben ze handig opgelost klaarblijkelijk.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blem
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 10:44
Blem schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 18:35:
Ik ben sinds gister in het bezit van een iPhone 6 na drie jaar een iPhone 4S te hebben gehad.
Nou ondervind ik een probleem wat behoorlijk irritant is, namelijk dat mijn WiFi verbinding tergend traag is. Kan onderhand beter 4G gebruiken, maar dan is mijn databundel er zo doorheen.
Ik heb wat gezocht op google en lees dat er meer mensen zijn met het probleem, zij adviseren om je netwerkinstelling te resetten of de WiFi functie bij locatievoorzieningen uit te zetten. Dit beide zonder resultaat bij mij.

Zijn er meer mensen met dit probleem? Wat hebben jullie er aan gedaan?
In navolging van mijn vorige bericht. Apple heeft het toestel laten ophalen door UPS en gaat hem onderzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chntl321
Mizgala28 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 20:06:
[...]

Ik grappig genoeg wel (grappig genoeg, meeste meiden dragen telefoon in hun tas).

Echter ik koop altijd een compacte smartphone en dat is de iPhone 6 niet.

[...]

Mee eens, mijn telefoon is gewoon plastic met glas (achterkant helaas) en ook hier een hoesje omheen.

En trouwens als je ziet hoe lang de iphone nu meegaat op 1 accu lading terwijl die zo dun is, stel je voor als die dikker was, heb je 3 vliegen in 1 klap, stevigere toestel, meer accu duur en tevreden klanten.
Ik ben geen tasjes-meisje, dus ik heb nooit een tas bij me. Mijn iphone zit in een hoesje met een polsbandje en draag ik dus om mijn pols, of hij zit in mijn (ruime) jaszak of ik hou hem gewoon vast. Ligt maar net aan de situatie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Chntl321 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 18:20:
[...]

Ik ben geen tasjes-meisje, dus ik heb nooit een tas bij me. Mijn iphone zit in een hoesje met een polsbandje en draag ik dus om mijn pols, of hij zit in mijn (ruime) jaszak of ik hou hem gewoon vast. Ligt maar net aan de situatie..
Ik ook juist, gewoon telefoon in mijn broekzak (niet in de hand, tegenwoordig jatten ze het zo uit je hand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal

[afbeelding]
Van http://www.businessinside...iphone-screen-2012-1?IR=T
Steve had been using a prototype iPhone for a few weeks, carrying it around in his pocket. When his lieutenants were assembled, he pulled the prototype out of his pocket and pointed angrily to dozens of scratches on its plastic screen.

People would carry their phones in their pockets, Steve said. They would also carry other things in their pockets--like keys. And those things would scratch the screen.

And then, with Apple just about to ramp up iPhone production, Steve demanded that the iPhone's screen be replaced with unscratchable glass.

Read more: http://www.businessinside...reen-2012-1#ixzz3Q8eCtuNR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
@hierboven, dus Steve Jobs is al een tijdje dood en Tim Cook is blijkbaar van mening dat je telefoon niet meer in de broekzak mag maar dat de hem moet showen...

(ja ik ben lichtelijk sarcastisch nu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Mizgala28 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 20:06:
[...]

Helaas, het moet dun tegenwoordig. Dat de telefoon de meeste ruimte nog steeds inneemt met de diagonaal van het scherm schijnt er niet toe te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderH_
Sinds gisteren ook in het bezit van een iPhone 6. Prachtig toestel, alleen maak ik me wat zorgen over de camera die uitsteekt achteraan. Meermaals zien terugkomen in reviews als een minpunt, maar ik stoor me er toch meer aan dan verwacht.

Kan de lens niet erg makkelijk beschadigd geraken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:42
Die lens beschadigt eerder andere materialen dan dat andere materialen die lens beschadigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
SanderH_ schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 12:59:
Sinds gisteren ook in het bezit van een iPhone 6. Prachtig toestel, alleen maak ik me wat zorgen over de camera die uitsteekt achteraan. Meermaals zien terugkomen in reviews als een minpunt, maar ik stoor me er toch meer aan dan verwacht.

Kan de lens niet erg makkelijk beschadigd geraken?
Nope. Daar zit saffierglas op, dat beschadig je niet zomaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Chester schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 13:23:
[...]

Nope. Daar zit saffierglas op, dat beschadig je niet zomaar.
Hopelijk heb je gelijk, ik hoor dat de TouchId knop ook saffier glas heeft, genoeg mensen met een 5S waarvan deze vol met krassen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:45
Mizgala28 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 14:34:
[...]

Hopelijk heb je gelijk, ik hoor dat de TouchId knop ook saffier glas heeft, genoeg mensen met een 5S waarvan deze vol met krassen zit.
Klopt de Touch id knop is ook van saffierglas. Saffier is heel hard en duurzaam (9 op de Hardheidsschaal van Mohs). Deze kan alleen bekrast raken door middel van diamant (10 op de Hardheidsschaal van Mohs) .

[ Voor 12% gewijzigd door kimiferrari op 30-01-2015 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
kimiferrari schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 14:57:
[...]

Klopt de Touch id knop is ook van saffierglas. Saffier is heel hard en duurzaam (9 op de Hardheidsschaal van Mohs). Deze kan alleen bekrast raken door middel van diamant (10 op de Hardheidsschaal van Mohs) .
Dan klopt er iets niet, ik weet dat saffier zo sterk is dus Apple gebruikt blijkbaar geen echter saffier dan als er krassen erop zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:35

MazeWing

The plot thickens...

Nou vandaag kan ik een collega hartelijk bedanken voor het mollen van mijn iphone 6.
Gooit hij een sleutelbos richting mij, komt ie vol op het scherm terecht.... |:( -O-

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chntl321
MazeWing schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 18:41:
Nou vandaag kan ik een collega hartelijk bedanken voor het mollen van mijn iphone 6.
Gooit hij een sleutelbos richting mij, komt ie vol op het scherm terecht.... |:( -O-
Collega aansprakelijk stellen en herstel via zijn verzekering regelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Betreffende de vastlopers op sommige 64 GB en 128 GB modellen. Is er nog iets veranderd sinds de recente batch iPhones en / of iOS updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Dancing_Animal schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 21:07:
Betreffende de vastlopers op sommige 64 GB en 128 GB modellen. Is er nog iets veranderd sinds de recente batch iPhones en / of iOS updates?
zelf nooit iets van gemerkt of over gehoord , lijkt me geen groot probleem als dat er al is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dancing_Animal schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 21:07:
Het lijkt minder te zijn geworden.
Ik heb alsnog wel eens dat het toestel blijft hangen tijdens het internetten of tijdens bepaalde apps. Niets reageert meer dan. 1-2x per dag momenteel. Ook herstart het toestel zich soms. Het is beter geworden, maar zeker nog niet wat ik had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Chntl321 schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 11:43:
[...]

Collega aansprakelijk stellen en herstel via zijn verzekering regelen ;)
Juist, als een collega m'n iphone6 zou slopen dan zou een sorry niet voldoende zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie

[afbeelding]
Die van mij is wel 6x zo gebogen geweest. Uiteindelijk door elke keer terug te buigen gaan je knoppen ook anders positioneren (lichtjes) en soms ook stroever klikken. Mijn aan/uit knop werd dus hierdoor gewoon lam, hij klikte helemaal niet meer. Op basis van slecht functionerende aan/uit knop garantie aangevraagd en binnen 3 dagen nieuw toestel gekregen.

Gaan we niet linksom, gaan dan gaan we rechtsom, maar vervangen zullen ze! Overigens moet je gewoon bij T-Mobile zijn, je hebt het toestel van hen gekocht en ze mogen je niet wegsturen en zich achter de fabrikant verschuilen.

Pagina: 1 ... 40 ... 55 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 6, niet over Android telefoons. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 6 Plus] Problemen met buigen
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.